Sitan vez....

Drago Kovacevic RSS / 13.04.2008. u 13:53

Da dam ovakav naslov tekstu, asociralo me mnogo šta....a najviše jedan duhovit Adamovov komentar na Jeleninom blogu. Sitan vez je umeće vezilje, a traži mnogo napora, dobar vid i veštu ruku. Onakav, otplike, kao što je bio na onoj zaves, negde u Rumuniji, odakle je Boris Tadić molio palioce i rušitelje u Beogradu da budu fini..o))

No, ta sintagma se koristi i u ironičnom smislu, ali ja je u konkretnom slučaju koristim da opišem pokušaj, uspešan ili neuspešan, da zavedete određenu osobu, više njih, neku društvenu grupu ili pak biračko telo kombinacijom određenih sitnih koraka, čudno upletenih niti ili poteza koje podsećaju na "sitan vez" i zavode direktno za "Goleš planinu"..o))

Od ranoga jutra slušam, čitam i gledam predstavnike Tadićeve liste. prosto, nema čovek gde se skloni od obilja i gustine tih poruka, od čudnih čvorova i mrtvouzica koje vezu. Eno ga Dinkić. Pokreće u Pančevu peticiju za zaštitu čovekove okoline. Zamislite veličinu i genijalnost toga poteza...Ispitivati volju Pančevaca da im vazduh, voda i zemlja bude čistija.Sve uz ličnu kartu, matični broj i svojeručni potpis. I to, od strane čoveka koji je u vlasti već dobrih osam godina u raznim vidovima. Potom slušam Suzanu Grubješić na "Slobodnoj Evropi"..Kaže, ima da preispitaju prodaju NIS-a, gasni aranžman i koncesije o auto - putu...Ne može to tako da se radi, ima da to ponište čim dobiju većinu...A kroz dve vlade u kojima učestvuje ona i njena stranka upravo su nastali ti arnžmani. Da, nastali. Pa opravdavali su ih od konstatacije da jew velja najbolji ministar pa do toga da je Koštunica najbolji mogući od svih premijera. Potom lično Tadić. On kaže da je za gasni aranžman, za te ugovore, da je lično tome najviše doprineo i da će ga majci, skupština ratifikovati čim bude imao većinu. Kaže još da je otvorio sva vrata kako bi se to realizovalo. Onda, dodatno povlači neke "crvene crte" tajkunima. Kaže, ne preko crte.A oko mogućeg potpisa SSP. Sad, Tadić neće tu privilegiju koju mu daje Bečka konvencija. Velikodušno to prepušta Đeliću jer ovaj je davno oglasio da ima penkalo. A, ako sutra Koštunica bude nešto zanovetao, lako je reći - ma to je Boža, kome je svejedno. To ne dira račune.Kad je pristao da izigrava kandidata za premijera što ne bi i potpisom pomogao predsedniku. Potom Đelić. Jučer kaže, teško će blokirati ulazak Kosova u MMF i Svetsku banku, a danas kaže, sve treba uraditi da ih blokiram..o)) U isto vreme se zalaže da ne vraća kosovski dug..Valjda su veće šanse za nevraćanje ako blokira..o))

Bez Đilasa ne može. On je svuda. Na Kosovu, u Pančevu, sa decom, u ustanovama za decu sa posebnim potrebama, na južnom bulevaru, u Borči koju je već proglasio Beogradom 3. Čovek nosi u džepu NIP. I deli. Kaže, evo tebi iz NIP-a toliko, ti okreči, ti asfaltiraj, ti doteraj...ti kupi vatrogasnu opremu, ti obeli šljive.Može mu se. Ta, ne sprečava ga nikakav Zakon u tome kako će to da potroši. taman posla. Zakon bi sputavao kreaciju. I kaže danas na južnom bulevaru kako su za kašnjenje radova krivi izvođači...Mili bože. E, ali teši čovek građane. Kaže, ok, radovi kasne, ali će zato biti uređeni parkovi da bi ste imali kompenzaciju. Iz NIP-a naravno.

Šutanovac se, pak svađa sa Andrejom Mladenovićem. Bolje on nego Tadić. Jer kad sutra budu pravili vladu u kojoj će opet premijer biti Koštunica ko će se sećati sa kim se svađao Šutanovac. Bitni su principi i podela odgovornosti.

Nego nema Vukova. Jeremića i Draškovića. Kao da nije najbolje vreme za Vukove....o)) iako, što jes, jes..I oni umeju da "sitno vezu"...o))

Još ovaj put, kaže Tadić. Još ovaj put glasajte za mene,i rešićete se svih hamletovskih dilema. E, to je ključna nit u sitnome vezu..o))



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

irvas irvas 16:24 13.04.2008

Re: *

Toliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.

znamo da nisi daleko. ne moras vise da se pretvaras.
dragan7557 dragan7557 17:44 13.04.2008

Re: *

Pa vrednosti SRS su ovde pobedile 2003. godine. Samo se svi ne zovu SRS...


Sasvim tačno, vrednosti koje su u ime naroda nekadašnje Socijalističke Republike Srbije raskrčmljene bud zašto,
a ceo postupak je još u toku. Nekada smo slušali kako smo mi mala i siromašna zemlja pa je pravo čudo da ima ovoliko vrednosti na prodaju = poklon. A kad se krčmljenje završi san vođa će biti ostvaren :

Bićemo STVARNO sirotinja ili Lumpen Srbi.
mariopan mariopan 19:09 13.04.2008

Re: *

irvas
Toliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.

znamo da nisi daleko. ne moras vise da se pretvaras.

Ne moram da se pretvaram lepo priznajem da ste me ubedili.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:49 14.04.2008

Re: *

Ne, ti to shvataš..
Pa vrednosti SRS su ovde pobedile 2003. godine. Samo se svi ne zovu SRS...

i još ranije drago, ranije!
2003. overeno, u martu!
AcaB AcaB 00:58 14.04.2008

Re: *

irvasToliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.
znamo da nisi daleko. ne moras vise da se pretvaras.
Ne moram da se pretvaram lepo priznajem da ste me ubedili.

Eto stete! mariopan je bila rodjeni demokrata, ali smo je mi, kritikujuci vlast, ubedili da bude radikalna.
Pa, dobro, nek' bude i tako. Jel' to znaci da niko vise ne sme da kritikuje vlast, da ne bi doslo do zestoke radikalizacije drustva?
I zasto je uostalom bitno sta je uticalo na tvoje politicke stavove? Ako verujes u njih - dobro je. Ako ne - nemoj vise citati blogove koji kritikuju vlast, pa ces se otrezniti, ha?
mariopan mariopan 09:36 14.04.2008

Re: *

AcaB
irvasToliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.
znamo da nisi daleko. ne moras vise da se pretvaras.
Ne moram da se pretvaram lepo priznajem da ste me ubedili.

Eto stete! mariopan je bila rodjeni demokrata, ali smo je mi, kritikujuci vlast, ubedili da bude radikalna.
Pa, dobro, nek' bude i tako. Jel' to znaci da niko vise ne sme da kritikuje vlast, da ne bi doslo do zestoke radikalizacije drustva?
I zasto je uostalom bitno sta je uticalo na tvoje politicke stavove? Ako verujes u njih - dobro je. Ako ne - nemoj vise citati blogove koji kritikuju vlast, pa ces se otrezniti, ha?

Nisam ja ni demokrata jer to ovde u Srbiji ne postoji , postoji grupa interesno povezanih ljudi koji sebe zovu politicari i oni se, sve u skladu sa svojim potrebama, premestaju iz stranke u stranku i iz koalicije u koaliciju. Ja ih isto tako kritikujem ako nisi primetio koristim rec "svojim" ne nasim potrebama i interesima i ne treba mi niko da mi kaze kako su svi oni losi. Ali sada cemo morati da biramo malo vise od toga ko nam je drag a ko nije....pa oni se ovim napadima diskredituju medjusobno samo to ne razumem zasto rade?
AcaB AcaB 14:21 14.04.2008

Re: *

Nisam ja ni demokrata jer to ovde u Srbiji ne postoji , postoji grupa interesno povezanih ljudi koji sebe zovu politicari i oni se, sve u skladu sa svojim potrebama, premestaju iz stranke u stranku i iz koalicije u koaliciju. Ja ih isto tako kritikujem ako nisi primetio koristim rec "svojim" ne nasim potrebama i interesima i ne treba mi niko da mi kaze kako su svi oni losi. Ali sada cemo morati da biramo malo vise od toga ko nam je drag a ko nije....pa oni se ovim napadima diskredituju medjusobno samo to ne razumem zasto rade?

Sve si lepo rekla, ali srpski inat ti ne dozvoljava da to i procitas i razumes, pa se udruzis sa istomisljenicima, nego ces (pretis) glas dati najgorima.
Mislim da je to malo sira pojava u Srbiji i lek za to nije popustanje, vec upravo da radikali dodju na vlast.
doktorka doktorka 19:17 14.04.2008

Re: *

mariopan

Brooklynda li vi ne shvatate da ce pobediti SRS ili bas to prizeljkujete?Naravno da prizeljkuju , u tu svrhu sluze ove nebulozne izjave koje daju za medije. Ne znam kome je to u interesu ali slusajuci ih sve ovako na gomilu mogu da kazem da im dobro ide.....samo radikalima u korist . Toliko mi se sve smucilo da ci ja na kraju glasati za radikale , oni nas ovih dana lazu za prsa bolje od drugih ...naravno ova recenica je iz besa izrecena ali nisam daleko.


a sta biste vi , da radimo kampanju tadicu , a on posle da pravi koaliciju sa dss i kohabitira, ovaj put, sa srs?
jesen jesen 15:38 13.04.2008

Da pitam..

...glupo pitanje..Sta je cilj ovog teksta?....sve sto ste napisali jasno je svima koji citaju blog b92....dolaze izbori...svi se trude da nas ubede kako ce da nam bude mnogo lepo kad oni dodju na vlast......a svi koji su u igri u igri su od 90te...cas pozicija cas opozicija.....i svi lepo zive....cak mislim da im je lepse dok su opozicija nego vlast, nemaju nikakvu odgovornost ali imaju lepa primanja...licno mislim da radikali i ne zele da dodju na vlast, sto bi?....a ovi ostali, kakvi su takvi su , druge nemamo.....ldp ako dobije 10% bice super i moci ce da participira u vlasti ako tadic opet ne izabere kostunicu...ako izabere, opet nista....ne vidim sta mi tu mozemo sem da cekamo da prodje vreme i da se politicka scena promeni....
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:40 13.04.2008

..

Poltika u nasoj zemlji je sistem za licnu profit i korist ljudi na vlasti. To je jedna masinerija, neka me uveri neko da je drugacije...Poltika kod nas, da ne kazem polticari su najgori oblik udruzenog rada...
Jeremija Jeremija 15:41 13.04.2008

Nagon

Znam da taj Tadić Boris i nije naročito sposoban političar, isto tako nije se pokazao ni kao sposoban predsednik, ali kad ga toliko napadate, meni nekako dođe...ne znam ni sam kako da objasnim....dobijem nekakav nagon da ga branim... da glasam za njega i njegove... zato mislim da vi na ovom Dragovom blogu ne treba da preterujete, jer ako se sličan nagon javi i kod drugih posetilaca ovog bloga, onda hebiga ispada da vi neumereno kritikujući Borisa, a zbog tog nagona, radite u korist njegovu, a na štetu vlastitu.
Kažem, ne treba preterivati, a naročito ti Drago.

S poštovanjem,
Jeremija,
dugogodišnji VIP komentator bloga b92
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:47 13.04.2008

Re: Nagon

Jeremija
Znam da taj Tadić Boris i nije naročito sposoban političar, isto tako nije se pokazao ni kao sposoban predsednik, ali kad ga toliko napadate, meni nekako dođe...ne znam ni sam kako da objasnim....dobijem nekakav nagon da ga branim... da glasam za njega i njegove... zato mislim da vi na ovom Dragovom blogu ne treba da preterujete, jer ako se sličan nagon javi i kod drugih posetilaca ovog bloga, onda hebiga ispada da vi neumereno kritikujući Borisa, a zbog tog nagona, radite u korist njegovu, a na štetu vlastitu.
Kažem, ne treba preterivati, a naročito ti Drago.

S poštovanjem,
Jeremija,
dugogodišnji VIP komentator bloga b92

Potpuno legitiman poriv Jeremija..o))
irvas irvas 15:48 13.04.2008

Re: Nagon

Znam da taj Tadić Boris i nije naročito sposoban političar, isto tako nije se pokazao ni kao sposoban predsednik, ali kad ga toliko napadate, meni nekako dođe...ne znam ni sam kako da objasnim....dobijem nekakav nagon da ga branim... da glasam za njega i njegove... zato mislim da vi na ovom Dragovom blogu ne treba da preterujete, jer ako se sličan nagon javi i kod drugih posetilaca ovog bloga, onda hebiga ispada da vi neumereno kritikujući Borisa, a zbog tog nagona, radite u korist njegovu, a na štetu vlastitu.
Kažem, ne treba preterivati, a naročito ti Drago.

jadni oni kad mi ovako preterujemo :))))
ma ne u pravu si, tadic je u stvari super lik. barem je lepsi od ostalih evropskih drzavnika
Jeremija Jeremija 16:02 13.04.2008

Re: Nagon

Drago Kovacevic
[

Potpuno legitiman poriv Jeremija..o))

Drago, nije legitiman poriv, već demokratski nagon.
Zar ne uočavaš filigransku razliku?
Nenad M. Nenad M. 17:49 13.04.2008

Re: Nagon

Jeremija
Znam da taj Tadić Boris i nije naročito sposoban političar, isto tako nije se pokazao ni kao sposoban predsednik, ali kad ga toliko napadate, meni nekako dođe...ne znam ni sam kako da objasnim....dobijem nekakav nagon da ga branim... da glasam za njega i njegove... zato mislim da vi na ovom Dragovom blogu ne treba da preterujete, jer ako se sličan nagon javi i kod drugih posetilaca ovog bloga, onda hebiga ispada da vi neumereno kritikujući Borisa, a zbog tog nagona, radite u korist njegovu, a na štetu vlastitu.
Kažem, ne treba preterivati, a naročito ti Drago.

S poštovanjem,
Jeremija,
dugogodišnji VIP komentator bloga b92


Jadan Tadic kada ga brane anonimni blogeri. Nista nije odgovoran, nije dobio 2 i kusur miliona, nema vecinu ministara, nema pokrajinsku vlast a ni imovinu nema ( ni pokretnnu ni nepokretnu)

Nego, hoce li Tadic izadji sa kandidatom za premijera ili da opet racunamo na... da mu ime ne pominjem.

DSS - Kosunica ce biti premijer.
DS - jos razmisljamo da li cemo izaci za imenom premijera i kada - znaci ostaje Kostunica.
vnk vnk 07:58 14.04.2008

Re: Nagon

Drago, nije legitiman poriv, već demokratski nagon.
Zar ne uočavaš filigransku razliku?

Jeremija, mislis sitan vez?
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:18 14.04.2008

Re: Nagon

barem je lepsi od ostalih evropskih drzavnika

o ukusima se ne raspravlja.
a o nesposobnosti i sposobnosti... pa kako da kažem... što reče onaj profa gore citiran:

"Kao kad pritisnemo kuplung u kolim i izbacimo iz brzine: sve stane, a sve radi."
da, dobra je to deviza i odgovarajuće

sve stoji a sve radi!!!
Jeremija Jeremija 14:47 14.04.2008

Re: Nagon

na sitan vez, ali samo uz pomoć odgovarajućeg konca:


Свилен конац

Свилен конац, србијански крој.

Ситна жица, везак танак.

Ја малена, а ти сладак, јој.

Милане, драгане,

хеј, миловање моје са Мораве.


Кошуљица извезена,

ја малена испрошена

за Милана.

Свилен конац плетем од сна.

Танка пређа срцем се тка,

па се покида.

Хеј, туго моја,

туго девојачка.


Свилен конац покид'о се сав.

Ил' је моја суза пала,

свилен конац покидала, јој.

Милане, драгане,

хеј, миловање моје са Мораве.


Кошуљица извезена,

ја малена испрошена

за Милана.

Свилен конац плетем од сна.

Танка пређа срцем се тка,

па се покида.

Хеј, туго моја,

туго девојачка.


Vračarac Vračarac 15:55 13.04.2008

opsesija

Ko o čemu LDP o DS. To vam je (ne vama lično već partiji) prava opsesija. A posle se čudite što Tadić ne želi sa vama ni da komunicira. I da stvar bude još čudnija, posle svega izrečenog želite sa njima u koaliciju!!! Da li to znači da očekujete da će LDP posle izbora (nategnuto 5 %) postaviti svoje uslove DS-u (predviđanje oko 37%) i da će taj DS oberučke prihvatiti sve želje i ideje LDP? Da li to znači da će DS prihvatanjem svih LDP uslova doživeti neku vrstu pročišćenja i "svog sukoba sa prošlošću" i da će ga LDP prihvatiti kao ravnopravnu političku opciju i da će se Tadić dovoljno posuti pepelom i uvieti svoje greške? Da li to znači da će DS zaboraviti na sve uvrede i kvalifikacije kojim ih LDP već dve godine obasipa a lider LDP-a još od trenutka kada je napustio stranku (na isti način kao i Lečić LDP). Da li zaista očekujete da će preko noći DS postati dostojan partner LDP-u i da više nećete morati da ih danonoćno kritikujete? Da li to znači da ćete i Čanka ponovo prigrliti kao najrođenijeg?
Mislim da bi (LDP) trebali da se bave sobom i svojim problemima a ne DS-om. Smatram da je čudno što su najčešće reči predstavnoka LDP-a Tadić i demokratska stranka i to isključivo u negativnoj konotaciji. Pobogu pa vi ni na izborima niste podržali BT, ukoliko pod podrškom ne podrazumevate lidersko slikanje sa listićem ispred providne kutije, baš kao i koštunica, a želite sa njima u koaliciju. Uporno pričate o postizbornoj koaliciji sa tim likovima, u koju vas, usput, niko i nije zvao.
irvas irvas 16:01 13.04.2008

Re: opsesija

Ko o čemu LDP o DS. To vam je (ne vama lično već partiji) prava opsesija. A posle se čudite što Tadić ne želi sa vama ni da komunicira. I da stvar bude još čudnija, posle svega izrečenog želite sa njima u koaliciju!!!

e, opet ovaj krenuo da gnjavi sa istim recenicama...
covece jel umes ti nesto bolje da smislis osim sto uporno mantras ovde po blogu. kakva bre opsesija covece, o cemu ti pricas? ovde se govori o javnim licnostima, politicarima na vlasti, razumes? u definiciji profesije im je da su stalno na tapetu javnog mnjenja a kao takvi, cesto bivaju i povod dobre zajebancije. sta je tu lose?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:05 13.04.2008

Re: opsesija

Pa Vračarac ispade da za jednog "Deliju" sa severa govorite perfektnim jezikom DS marketinga...bolje nego Krle..o))
Ja ovde pišem kao jedinka, ovo nema veze sa LDP-om...
A kad bi ldp trčao da na pet pet principa deli sa DS -om vlast, pravi partijsku državu i čini ovo što radi DS sa svojim partnerima, ne bih za njih glasao.To je sve što ja mogu.
Nego, meni se čini da DS ima svoje partnere. I da će sa njima nastaviti da "jaše dalje", u nigdinu..o))
mariopan mariopan 16:29 13.04.2008

Re: opsesija

irvas
Ko o čemu LDP o DS. To vam je (ne vama lično već partiji) prava opsesija. A posle se čudite što Tadić ne želi sa vama ni da komunicira. I da stvar bude još čudnija, posle svega izrečenog želite sa njima u koaliciju!!!

e, opet ovaj krenuo da gnjavi sa istim recenicama...
covece jel umes ti nesto bolje da smislis osim sto uporno mantras ovde po blogu. kakva bre opsesija covece, o cemu ti pricas? ovde se govori o javnim licnostima, politicarima na vlasti, razumes? u definiciji profesije im je da su stalno na tapetu javnog mnjenja a kao takvi, cesto bivaju i povod dobre zajebancije. sta je tu lose?

Jesu na tapetu javnog mnjenja jer tako i treba da bude !

Ali trenutak vam je pogresno odmeren. Imam ja gomilu toga sto zameram i Tadicu i DS ali i svima drugima na gomilu i kritikujem ih do besvesti zato sto su to zasluzili jer njihov doprinos sadasnjem cirkusu u kome zivimo je veliki i neporeciv...ali..Oni su jedina demokratska opcija koja vuce kola ka Evropi, svi drugi vuku na drugu stranu. Ako se LDP zalaze za taj kurs ne vidim zasto ih bas vi toliko saplicete? Zar cete vi sa 5% glasova da nam nesto promenite i kako to mislite da uradite? Kojim glasovima? Tu ja razumem Vracarca potpuno on je samo to i pitao. Ako ste vi tako nerealni u vezi vaseg uticaja ( moguceg) pa kako cete onda realno da pomognete proevropskoj opciji koja nije idealna ali je JEDINA koju imamo?

Stalnim napadima i kritikama (koje su na maestu ali su sada kontraproduktivne ) vi zapravo navodite vodu na vodenicu Radikala kao da vam je vaznije da DS ne dodje na vlast pa makar i radikali dosli? Eto i je gore rekoh vala cu za radikale da glasam toliko su m se smucili ovi "demokratski" koji ne mogu da se dogovore i kod kojih je sujeta jaca od nase buducnosti.....a kunu se u istu i na sva zvona nas "osvescuju" nama dana da ne osvane ovako nesto na blogu. Radite za Radikale sve kao da vas placaju za to.
adam weisphaut adam weisphaut 16:30 13.04.2008

Re: opsesija

Da li to znači da očekujete da će LDP posle izbora (nategnuto 5 %) postaviti svoje uslove DS-u (predviđanje oko 37%)

Opet istraživanje renomirane agencije no name što ih objavljujete po Đilasovom Press-u
adam weisphaut adam weisphaut 16:35 13.04.2008

Re: opsesija

Drago Kovacevic
Pa Vračarac ispade da za jednog "Deliju" sa severa govorite perfektnim jezikom DS marketinga...bolje nego Krle..o))

Vračarac šije Dorćolca
Vračarac Vračarac 16:35 13.04.2008

Re: opsesija

Pa Vračarac ispade da za jednog "Deliju" sa severa govorite perfektnim jezikom DS marketinga...bolje nego Krle..o))
Ja ovde pišem kao jedinka, ovo nema veze sa LDP-om...
A kad bi ldp trčao da na pet pet principa deli sa DS -om vlast, pravi partijsku državu i čini ovo što radi DS sa svojim partnerima, ne bih za njih glasao.To je sve što ja mogu.
Nego, meni se čini da DS ima svoje partnere. I da će sa njima nastaviti da "jaše dalje", u nigdinu..o))

Drago oprostite, jasno mi je da pišete kao jedinka i izvinite što sam nespretno upotrebljavao reč "Vi".A problem DS-ovih partnera ja samo DSov problem. To je u stvari poenta svih mojih postova, zašto neko konstanto gleda u tuđe dvorište. Zašto.
adam weisphaut adam weisphaut 16:44 13.04.2008

Re: opsesija

To je u stvari poenta svih mojih postova, zašto neko konstanto gleda u tuđe dvorište. Zašto.

Oh kako driljiv vapaj na kraju.
A što tebe briga, Vračarac?
Vračarac Vračarac 17:00 13.04.2008

Re: opsesija

A što tebe briga, Vračarac?

Po profesiji sam psihijatar. Bez zezanja.
Vračarac Vračarac 17:02 13.04.2008

Re: opsesija

Pa Vračarac ispade da za jednog "Deliju" sa severa govorite perfektnim jezikom DS marketinga...bolje nego Krle..o))

Drago, da li iz ovakvog komentara mogu zaključiti da i Vi gajite određene stereotipe o navijačima?
adam weisphaut adam weisphaut 17:25 13.04.2008

Re: opsesija


Po profesiji sam psihijatar.

Što evidentno nije odveć od pomoći.
Mislim što se komentarisanja tiče.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:34 13.04.2008

Re: opsesija

sta je tu lose?

To kad je zajebancija losa. Agresivna i glupa. Ali, srecom toga kod Draga nema. Ali, kod vecine "ldp-oriented bloggers-VIP@others" ima itekako....
jesen jesen 17:49 13.04.2008

Re: opsesija

...a sta ima veze istrazivanje Adame, rezultati nedavnih predsednickih izbora su valjda nesto pokazali...spustite se na zemlju ljudi!!....treba mnogo vremena da protekne da se politicka scena promeni...sada je ovako kako jeste......
adam weisphaut adam weisphaut 17:53 13.04.2008

Re: opsesija


jesen
...a sta ima veze istrazivanje Adame,

Pa vidiš istraživanja mogu da budu i oruđe za modeliranje javnog mnenja.
A mnogi od istarživača su u tesnim vezama sa partijama i od njih zavisni.
Nenad M. Nenad M. 17:54 13.04.2008

Re: opsesija

irvas
Ko o čemu LDP o DS. To vam je (ne vama lično već partiji) prava opsesija. A posle se čudite što Tadić ne želi sa vama ni da komunicira. I da stvar bude još čudnija, posle svega izrečenog želite sa njima u koaliciju!!!

e, opet ovaj krenuo da gnjavi sa istim recenicama...
covece jel umes ti nesto bolje da smislis osim sto uporno mantras ovde po blogu. kakva bre opsesija covece, o cemu ti pricas? ovde se govori o javnim licnostima, politicarima na vlasti, razumes? u definiciji profesije im je da su stalno na tapetu javnog mnjenja a kao takvi, cesto bivaju i povod dobre zajebancije. sta je tu lose?


ma Vracarac je baveci se opsesijom ldp-a ds-om zaboravio na svoju opsesiju da pise o tome i samo o tome. E kad ne bi bilo te opozicije da kritikuje, pita, proziva...
dragan7557 dragan7557 17:56 13.04.2008

Re: opsesija

Nego, meni se čini da DS ima svoje partnere. I da će sa njima nastaviti da "jaše dalje", u nigdinu..o))


A, meni se čini da si pobrkao i pravac i subjekt. Nastaviće se po starom nas će da jašu dok ne lipšemo ili pobegnemo od ovakvih jahača.
Nenad M. Nenad M. 17:57 13.04.2008

Re: opsesija

Vračarac
Pa Vračarac ispade da za jednog "Deliju" sa severa govorite perfektnim jezikom DS marketinga...bolje nego Krle..o))
Ja ovde pišem kao jedinka, ovo nema veze sa LDP-om...
A kad bi ldp trčao da na pet pet principa deli sa DS -om vlast, pravi partijsku državu i čini ovo što radi DS sa svojim partnerima, ne bih za njih glasao.To je sve što ja mogu.
Nego, meni se čini da DS ima svoje partnere. I da će sa njima nastaviti da "jaše dalje", u nigdinu..o))

Drago oprostite, jasno mi je da pišete kao jedinka i izvinite što sam nespretno upotrebljavao reč "Vi".A problem DS-ovih partnera ja samo DSov problem. To je u stvari poenta svih mojih postova, zašto neko konstanto gleda u tuđe dvorište. Zašto.


Ajd da budemo malo ludi pa da predpostavimo kako je to posao opozicije, da kritikuje i to. Pravis li ti razliku izmedju negativne kampanje i prljave? I primecujes li od bilo koje partije da steti konkurentsku za vreme kampanje? ( doduse, dss ne dira buduce koalicione partnere iz srs-a)
dragan7557 dragan7557 18:02 13.04.2008

Re: opsesija


Po profesiji sam psihijatar. Bez zezanja.


Pa što onda ne lečiš ovo ludilo?
dragan7557 dragan7557 18:06 13.04.2008

Re: opsesija

politicarima na vlasti, razumes?


Mi druge i nemamo.
Dolybell Dolybell 19:30 13.04.2008

Re: opsesija

Mi druge i nemamo.


Kako da ih imamo i ko sme da bude drugačiji,
nakon što su jedinog, koji je znao šta hoće i kako
se to može - oslobodili prisustva na ovoj planeti ?
Ja više ne znam šta koja od stranaka DS DSS SRS
zastupa i za šta se zalaže ?
(ovde fali jedna rečenica koju sam izbrisala)
Kako to da (DS i DSS) zastupaju identične stavove,
koji se od SRS- skoro ne razlikuju ?
Sve se one zalažu za - nemoguće, to ih i spaja, a
mi treba da odaberemo koja je npr. nemogućnost manja ?!
Praktično, su postale sve one iste, tako da
suštinski i nemamo šta da biramo, ako se misli
samo na te stranke.
Kojoj god od tih stranaka date glas - posledice će biti iste.
Meni to sve počinje da liči na Crvenu Zvezdu i Partizan.
(ako je uopšte i bilo drugačije)
Dolybell Dolybell 19:40 13.04.2008

Re: opsesija

problem DS-ovih partnera ja samo DSov problem


Da, pa umesto da budu moguće rešenje naših problema,
oni sami nam postaju problem...sa svojom kombinatorikom,
kojoj više nije za verovati ... odavno nijedna od navedenih stranaka
nema veze sa državom već samo sa njima samima ...u borbi
za opstanak na vlasti, o kojoj skoro da pojma nemaju,
niti imaju dara, niti veštine ni sposobnosti da bi vršili vlast,
za koju se bore do izbezumljenja - glasača.
Vračarac Vračarac 20:17 13.04.2008

Re: opsesija

A mnogi od istarživača su u tesnim vezama sa partijama i od njih zavisni.

Uglavnom sva istraživanja.
ma Vracarac je baveci se opsesijom ldp-a ds-om zaboravio na svoju opsesiju da pise o tome i samo o tome.

Pa kada niko ne piše o navijačkom pokretu ili numizmatici. A gotovo uvek pišem kada je tema nacionalna istorija i crkva.
Ajd da budemo malo ludi pa da predpostavimo kako je to posao opozicije, da kritikuje i to. Pravis li ti razliku izmedju negativne kampanje i prljave? I primecujes li od bilo koje partije da steti konkurentsku za vreme kampanje?

Na srpskoj političkoj sceni su te dve stvari tesno povezane. U stvari kod nas je to potpuno isto.
Pa što onda ne lečiš ovo ludilo?

Ne radim u struci.
Oprostite moram da prekinem upravo počinje šou Marka Jankovića a vidim da je jedna od gošći i Aleksandra Janković. Nemojte zameriti.
tigrks tigrks 22:24 13.04.2008

Re: opsesija

zašto neko konstanto gleda u tuđe dvorište. Zašto.

Potpuno jasno. Biti kalif umesto kalifa. A ostatak plemena da budu veliki veziri.
Pusta želja, tako reći opsesija.
jesen jesen 22:34 13.04.2008

Re: opsesija

...slazem se....ali ta istrazivanja ipak nemaju velikog uticaja..pre svega zato sto velika vecina slabo cita novine a ovi sto citaju presove, kurire..etc...uglavnom citaju zbog traceva a ne zbog istrazivanja.....mogu "istrazivaci" da napisu i da radikali imaju oko 10% al ne vredi, oni imaju svoje disciplinovane i profilisane glasace....
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:54 14.04.2008

Re: opsesija

Po profesiji sam psihijatar. Bez zezanja.

da ti verujemo na reč.
ovako u postovima se ne primećuje.
irvas irvas 01:25 14.04.2008

Re: opsesija

Radite za Radikale sve kao da vas placaju za to.

vidi mariopan, ovde se cesto prebacuje pristalicama LDP-a da su netolerantni, grubi, iskljucivi, extremisticki nastrojeni... medjutim, ova tvoja recenica se moze shvatiti kao podmetanje sto je po meni takodje izraz netolerancije. razumes? nemoj molim te vise tu pricu o saplitanju "jedine prave pro-evropske DS opcije" jer kada kazes ovo:
Zar cete vi sa 5% glasova da nam nesto promenite i kako to mislite da uradite?

kako onda da LDP tako mala politicka snaga moze uopste da saplice najmocniju stranku u zemlji?

drugo, ako kazes da je DS JEDINA pro-evropska opcija koju imamo, to moze da znaci da ili ne znas o cemu ljudi iz LDP-a govore ili ih smatras toliko minornim da njihov glas nema apsolutno nikakvu vaznost. pogledaj malo izjave zvanicnika iz DS-a poslednjih dana. vidi se da stoje na staklenim nogama a to nije krivica LDP-a vec su oni sami za to krivi.
irvas irvas 01:32 14.04.2008

ouups!

irvas

vala sam ovo napisao, neki bi mi zavideli na pismenosti ...

irvas irvas 01:39 14.04.2008

Re: opsesija

Drago, da li iz ovakvog komentara mogu zaključiti da i Vi gajite određene stereotipe o navijačima?

ovako vracarac, ja sam odrastao u "zvezdinom kraju" i odlicno poznajem ekipu sa severa. onu bivsu, kada sam ja bio klinac i vise-manje ovu sadasnju, mladju ekipu. po meni, pre ce biti da si ti kao pacifista u velikoj manjini. ta prica o stereoptipu ne pije vodu jer ljudi kao sto si ti jednostavno nisu pravi reprezent navijaca kao nekakve socijalne grupe.
adam weisphaut adam weisphaut 07:35 14.04.2008

Re: opsesija

da ti verujemo na reč.
ovako u postovima se ne primećuje.

Ma čovek je muzičar, sam je ovde rekao
Možda je to neka DJ terapija, ko zna
Dr M Dr M 08:18 14.04.2008

Re: opsesija

A problem DS-ovih partnera ja samo DSov problem. To je u stvari poenta svih mojih postova, zašto neko konstanto gleda u tuđe dvorište. Zašto.


Da Srbija ne postane bilo cije privatno dvoriste.
Privatna dvorista lako postaju Prokleta avlija.
Vračarac Vračarac 09:08 14.04.2008

Re: opsesija

ovako vracarac, ja sam odrastao u "zvezdinom kraju" i odlicno poznajem ekipu sa severa. onu bivsu, kada sam ja bio klinac i vise-manje ovu sadasnju, mladju ekipu. po meni, pre ce biti da si ti kao pacifista u velikoj manjini. ta prica o stereoptipu ne pije vodu jer ljudi kao sto si ti jednostavno nisu pravi reprezent navijaca kao nekakve socijalne grupe.

Verujte mi da nisam u manjini. Na tribini sam više od dve i po decenije i svašta sam video i doživeo. I dobro i zlo. Navijači nisu cvećke ali definitivno nisu onakvi kakvim ih mediji predstavljaju. Ukoliko ste primetili ja isključivo komentarišem navijačku grupu Delije sever i vrlo dobro znam šta se radi unutar grupe i na koji način se razmišlja.
JJ Beba JJ Beba 18:21 14.04.2008

Re: opsesija

Exitus Letalis
Po profesiji sam psihijatar. Bez zezanja.
da ti verujemo na reč.ovako u postovima se ne primećuje.

Exel, a što da mu ne verujemo? čudna mi čuda. danas ovde svako smože da bude psihijatar- kad može Marić da bude psihijatar, što ne bi Vračarac?
Vračarac Vračarac 07:59 15.04.2008

Re: opsesija

Exel, a što da mu ne verujemo? čudna mi čuda. danas ovde svako smože da bude psihijatar- kad može Marić da bude psihijatar, što ne bi Vračarac?

Tačno. Apsolutno tačno. Ima i još jedna sličnost između gospodina Marića i mene naime ni on ni ja ne radimo u struci. Gospdin Marić je (mislim) ambasador u Južnoafričkoj republici a i ja se bavim stavrima koje nemaju veze sa psihijatrijom.
irvas irvas 02:05 16.04.2008

Re: opsesija

Vračarac
ovako vracarac, ja sam odrastao u "zvezdinom kraju" i odlicno poznajem ekipu sa severa. onu bivsu, kada sam ja bio klinac i vise-manje ovu sadasnju, mladju ekipu. po meni, pre ce biti da si ti kao pacifista u velikoj manjini. ta prica o stereoptipu ne pije vodu jer ljudi kao sto si ti jednostavno nisu pravi reprezent navijaca kao nekakve socijalne grupe. Verujte mi da nisam u manjini. Na tribini sam više od dve i po decenije i svašta sam video i doživeo. I dobro i zlo. Navijači nisu cvećke ali definitivno nisu onakvi kakvim ih mediji predstavljaju. Ukoliko ste primetili ja isključivo komentarišem navijačku grupu Delije sever i vrlo dobro znam šta se radi unutar grupe i na koji način se razmišlja.

e, ajde molim te prestani da mi persiras. ok?
Ivan Marović Ivan Marović 16:08 13.04.2008

Prva ljubav zaborava nema

Vidim i ti si se bacio na raskrinkavanje koalicije ČANAK-DS-G17+.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:10 13.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Ivan Marović
Vidim i ti si se bacio na raskrinkavanje koalicije ČANAK-DS-G17+.

Ma nisam Čanka pomenuo, ako mi veruješ..o))
Ivan Marović Ivan Marović 16:12 13.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Drago Kovacevic
Ma nisam Čanka pomenuo, ako mi veruješ..o))
Verujem. Nema potrebe da ga pominješ. Ti i Voja se najbolje u ćutanju razumete.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:16 13.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Ma nisam Čanka pomenuo, ako mi veruješ..o))
Verujem. Nema potrebe da ga pominješ. Ti i Voja se najbolje u ćutanju razumete.

I to što kažeš..
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:59 14.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Ivan Marović
Vidim i ti si se bacio na raskrinkavanje koalicije ČANAK-DS-G17+.


dobio dinkić konkurenciju:)))
čovek je svestran ))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:02 14.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Drago Kovacevic
Ivan Marović
Vidim i ti si se bacio na raskrinkavanje koalicije ČANAK-DS-G17+.

Ma nisam Čanka pomenuo, ako mi veruješ..o))

što da ga ne pominjemo?
što je sada do prve prilike u ds-u?
il što je sa rojalistima?
il što je podržavao sretena lukića?
po kom osnovu ne sme da se pominje?
zbog svetle prošlosti?
ma daj!
Doctor Wu Doctor Wu 13:31 14.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

Uvijek Dosledna
što da ga ne pominjemo?
po kom osnovu ne sme da se pominje?
zbog svetle prošlosti?

koga? Drageca?

ma daj!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:25 14.04.2008

Re: Prva ljubav zaborava nema

koga? Drageca?

pa piše.
možda nisi pročitao.dešava se.
ajde još jednom.
Nenad M. Nenad M. 17:59 13.04.2008

Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

Boris Tadic - Zasto sam pisao politici

Evo ide reklama na b92 :))))
Dolybell Dolybell 07:29 14.04.2008

Re: Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

Boris Tadic - Zasto sam pisao politici


Dobar jutar!

Pročitah tekst u "Politici" koji se zove intervju sa Borisom Tadićem.
Obzirom da ne pratim "Politiku" odavno, pojma nemam ko je
novinar Vladimir Radomirović, koji je vodio tzv. intervju.
To ne liči ni na kakav intervju, već na "isledničko" propitivanje,
jer je potpuno u tom stilu vođen.
Da sam ja BT, na takva pitanja koja su postavljana Predsedniku
države, ne da ne bih odgovarala, što je BT radio, već bih tražila
da pronađu (ako imaju) novinara koji zna šta je intervju.
Sad mi je jasno zašto je potrebno prvo tražiti pitanja koja će biti
postavljana, pa tek onda pristajati na davanje intervjua.
Ovaj "intervju" je potpuno u skladu sa prenetim tekstom iz "Kurira",
na koji je BT reagovao.
Nešto gluplje u "Politici" nisam skoro pročitala (šteta što je
ne pratim, verovatno da ovakvih tekstova, izgleda ima odavno,
i da je takav način pisanja postao "trend" u novinarstvu).
"Politika" je ušla u trku sa "Kurirom", "Pressom" i sličnim
što novinama što tabloidima...al' su našli sa kojima će da se takmiče!
Baš me zanima da li će sa Vojom i Tomom imati bar slične tekstove?
______________________________________________________________________________________________

Ево, ја сам имао искуство с Владимиром Бебом Поповићем који је 2002. године тражио исто то у писму сличном вашем.

Шта, ви сад хоћете да кажете да ја радим исто што и Беба Поповић?

Чини ми се.

Извините, где сте ви у овој реченици уопште чули да сам поменуо новинарске изворе? Још једном понављам, говорио сам о чињеницама, и цитираћу вам из писма да бисте бољи чули...

Не, јасно ми је.

Очигледно вам није јасно, јер сте покушали да слепите две потпуно различите ствари једну за другу: Бебу Поповића и мене и утицај на уређивачку политику. То просто није тачно. Ако бисте се ви ослонили на логику, видели бисте да то није тачно. Ја тражим да се надлежним органима доставе, ако их имате, „сва сазнања, чињенице и евентуални докази”, не говорим ниједног тренутка о новинарским изворима. Уопште не морате да откријете ко вам је то рекао, ко вам је дао ту информацију, то је новинарски извор. Као човек који се чак и бавио новинарством, ја ниједног секунда нисам рекао тако нешто и за мене је потпуно несхватљиво како се неко усуђује да кривотвори писмо председника Републике.

Ко кривотвори писмо?

Ваша главна уредница Љиља Смајловић рекла је у тексту објављеном 3. априла да је председник послао „захтев да редакција надлежним органима ода своје изворе”. Нема право главни и одговорни уредник „Политике” да обмањује јавност.

Али, полицијска истрага се своди на то ко вам је дао информације.

Молим вас, немојте ви да улазите у то шта ће полиција да ради.

Прошао сам кроз тај процес, знам га врло добро.

Ниједног секунда нисам тражио информације о изворима, него сам тражио да уколико имате потврду да Ненад Богдановић или било који грађанин има нелегално стечених 25 милиона евра...

Јесте ли ви читали тај текст?

Како да нисам.

Па, нигде у тексту не пише да је Ненад Богдановић нелегално стекао 25 милиона евра.

(Опет се убацује Небојша Крстић који каже: „Пише да је пренео ’Курир‘ и пише да је рекао извор”. Тадић га прекида и каже: Ја одговарам.)

Позивате се на „Курир” и на извор да Ненад Богдановић на својим рачунима има 20-25 милиона евра, а он је радио за плату која не може да обезбеди толико богатство и то је несумњиво сигнал истражним органима. Ако неко има 20-25 милиона евра, он је веома богат човек и поставља се питање како је стекао ту имовину. То питање се поставља за сваког делатника, заступника јавног интереса – градоначелника, председника Републике, председника владе, министра, главног и одговорног уредника неког листа који је у државној својини. Врло једноставно. Још једном вас подсећам да нисам тражио да новине открију свој извор, али ако имају сазнања о кривичном делу, обавезне су не само да то објаве, што је у реду, него и да та сазнања доставе полицији која ту ствар поново треба да доведе у право и правду. Ако новинар то не уради, онда он прикрива чињенице, а ако се испостави да то није тачно, онда се бавио гласинама. Ако се новине као што је „Политика” баве гласинама по принципу рекла-казала, онда смо ми далеко догурали. Јер, „Политика”, ја сам дубоко веровао, није лист за гласине него је институција јавности која брани јавни интерес. Дакле, не сме ни у једној озбиљној земљи главни и одговорни уредник листа као што је „Политика” обмањивати јавност да је председник Републике тражио објављивање извора.

А сме ли ваш саветник за медије да обмањује јавност тиме што каже да је „Политика” само „обавила постављени задатак”.

То ћете ви да расправите с њим.

С ким?

С мојим саветником за медије.

Ви немате везе с њим?

(Крстић још једном: „Па, није тачно то што сте рекли. Извукли сте из контекста”.)

Зар то није закључак Крстићевог текста у „Данасу”? „Политика” је одрадила задатак. А онда је председник Извршног одбора ДС Марко Ђуришић рекао да је то урађено на налог Александра Никитовића из кабинета Војислава Коштунице.

Прво морам и ово да вас подсетим у вези са разговором са Марком Ђуришићем. Знате ли ви шта је „Политика” урадила?

Шта?

„Политика” је неовлашћено снимила разговор с њим. То је тешко кривично дело.

Јесте ли ви прочитали Кривични законик? Знате ли шта тамо пише?

Шта?

Да је кривично дело ако прислушкујете или снимате разговор две друге особе, а не ако новинар узима изјаву од политичара.

Новинар уопште није узимао изјаву, да вас подсетим.

Како не?

Апсолутно не, ја сам разговарао с Марком Ђуришићем. Новинар га је позвао...

Да узме изјаву о борби против корупције.

Не. Напротив. Новинар је почео разговор с Марком Ђуришићем без икаквог наговештаја да се ради о интервјуу. Јесте ли ви њему рекли да узимате изјаву?

Наравно.

Рећи ћу ово: текст о наследству Ненада Богдановића је скаредан, зато што инсинуира да на његовим рачунима има 25 милиона евра. „Прича се...” И то је објавила „Политика”. Прича се и да је „Политика” гласило ДСС-а, али ја нећу да верујем у то, јер је „Политика” национална институција. Кад бих се ја ослањао на такве гласине, то би било лоше. Морамо да се ослањамо на чињенице.

----------------------------------------------------------------

Да сам председник Управног одбора

Борис Тадић: Ја само верујем да се „Политика” никад више у својој уређивачкој политици неће позивати на „Курир”, већ на себе и на своје изворе, на доказе и на чињенице. И да ће „Политика” на ту тему имати шта да каже и кад се објави стање на рачунима Ненада Богдановића. Подсећам да сте могли да угрозите и живот његове породице, јер неко ко има 25 милиона евра постаје мета криминалаца. Да сам је председник Управног одбора „Политике” никад не бих дозволио да се о мојим политичким противницима објављују инсинуације.

Подсећам вас да је „Политика”, на пример, оштро критиковала Коштуницу што вас није подржао на председничким изборима, да га је критиковала што је у предизборној кампањи био на Цецином концерту... По вашој логици, те критике су наручене из вашег кабинета.

Небојша Крстић: „То су били политички ставови, а не текстови са чињеницама”.

"POLITIKA"
Владимир Радомировић
[објављено: 14.04.2008]



/ukoliko je zabranjeno prenosuti tekstove iz drugih novina, molim moderatora da taj deo "odseče", da ne bi bilo problema, ili ceo tekst izbaci/
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:13 14.04.2008

Re: Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

Intervju je stvarno krajnje neprofesionalan. Kao da ga je uradio portparol Koštuničine stranke.
No, ovde postoje dve stvari koje moram primetiti. Tadić i novinar su saglasni jedino oko toga da je Beba Popović "loš momak" i neka vrsta "zajedničkog neprijatelja" s tim što Tadić beži od bilo kakvog poređenja sa Bebom kao đavo od krsta i to kao da smatra uvredom. Tu su potpuno na istoj poziciji kao Tijanić, Kurir, Press i kuhinja kojoj Beba smeta.
Drugo što moram primetiti jeste da je ovakav intervju posledica čuvene "podele odgovornosti" među vladajućim strankama na koju je Tadić odlučujeće uticao. Politika je pripala DSS-u i oni sa njom upravljhaju, njihov je menadžment, njihova urednica, njeni politički novinari...Upravo je to rezultat "partijske države", odnosno nekoliko partijskih država koje su izum i rezultat nagodbe Tadića, Koštunice, Dinkića i ostaloga društva. Zato je novinar ovako neprofesionalan, svađalački raspoložen i birtijaški nepristojan. Smatra da je "za stolom" koji njemu pripada i odakle može sipati šta ga je volja....
E, to je slika Srbije koju pored ostalih stvara i Tadić. I ovo što mu se dogodilo proizvod je vlastitoga sijanja...
blackbox blackbox 08:21 14.04.2008

Re: Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

to Dolybell
100% ste u pravu. Novinar Politike se ponaša kao novinar Kurira ili najprizemnijeg tabloida, dakle bezobrazno, primitivno i sa izraženom dozom netrpeljivosti.Slično se ponašala i njegova šefica prema BT u onoj emisiji Press pretres.Na taj nivo je spala Politika jer ima obzira i uvažavanja samo za dve stranke. Nevezano za to, glavni urednik i novinari bi morali da u komunikaciji pokažu elementarnu pristojnost a ne da misle samo na to da ubiju poen kod sebi bliskih stranaka i akademika koji će im reći u smislu e baš si mu skresao.
Takvo ponašanje ni jedan novinar koji drži do svog profesionalnog i ljudskog digniteta ne bi sebi dozvolio ni u komunikaciji sa prodavačicom zeleniša na pijaci.
S druge strane,prerdsednik sebi dozvoljava da ga ponižavaju umesto da takvom glavnom uredniku i novinaru ne da priliku da sa njim razgovaraju. Pa u neko pristojno vreme to sebi nebi dozvolio ni predsednik veće mesne zajednice.
I na kraju, ako g-đa Smajilović ima lični problem sa Tadićem ili obrnuto neka to obave na privatnom ručku, a ovako su dužni i jedno i drugo da čuvaju ugled institucije Predsednika Republike Srbije. Ali kod nas ionako ništa nije normalno pa i Koštuničin kosovski kadar iznese konstataciju da je Boris Tadić najveći izdajnik srpskog naroda u novijoj istoriji. I na to niko ne reaguje pa ni Tadić. Ako je Jakšićeva konstatacija tačna i dokaže se onda Tadić mora biti opozvan i procesuiran a ako nije tačno onda bi Jakšić morao debelo da odgovara. Kraju to što bi njegova stranka DSS da je korektna zauzela stav po tom pitanju.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:35 14.04.2008

Re: Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

Ako je Jakšićeva konstatacija tačna i dokaže se onda Tadić mora biti opozvan i procesuiran a ako nije tačno onda bi Jakšić morao debelo da odgovara

Potpuno tacno ! Samo, KO bi to dokazivao, opozivao, procesuirao....? Koja tacno Drzava, Vlada, statijaznamsve u ovoj Srbiji, u kojoj smo ?
adam weisphaut adam weisphaut 08:35 14.04.2008

Re: Ekskluzivno u sutrasnjoj Politici

Zašto bi trebalo da se čudimo tonu novinara Politike i sve večoj sličnosi Politike i bottom feeding novinarstva, kada se taj ton gaji toliko dugo i sistematski po tabletoidima kao što su Kurir, Press ili njihovoj intelektualnoj ispostavi NIN-u u čemu je saučestvovala i DS, bilo preko navodnog vlasništva, bilo preko konstantne saradnje (zašto malo malo ljdu iz DS-a se pojavljuju u dno štampi, kao kada se Dulić pravdao Kuriru da je pravoslavac), bilo preko ličnih veza ljudi iz predsedničkog kabineta sa patrijarsima te forme, setimo se vremena kada nam je Tadić govorio da bez Tijanića nije moguće zamisliti medijsku scenu Srbije.
Doctor Wu Doctor Wu 18:27 13.04.2008

:)

Dragec
Da dam ovakav naslov tekstu, asociralo me mnogo šta....a najviše jedan duhovit Adamovov komentar na Jeleninom blogu.

eh, taj adamov proverbijalni smisao za humor...
adam weisphaut adam weisphaut 07:43 14.04.2008

Re: :)


eh, taj adamov proverbijalni smisao za humor...

Još jedan tehničar
Doctor Wu Doctor Wu 14:06 14.04.2008

Ademi, lako je tebi

kad si štoser. Teraš šegu, zbijaš šale.
Pravi vragolan.
adam weisphaut adam weisphaut 15:49 14.04.2008

Re: Doktore ili Kapetane,

ako misliš da je biti Albanac uvredljivo, tebi definitivno nije lako
Doctor Wu Doctor Wu 15:52 14.04.2008

Re: Doktore ili Kapetane,

Kapetan Leši
ako misliš da je biti Albanac uvredljivo

??????????????????
adam weisphaut adam weisphaut 16:01 14.04.2008

Re: Ipak doktore


Doctor Wu Doctor Wu 16:39 14.04.2008

Re: Ipak doktore

Leši Kapetan


vragolan & hector projector
adam weisphaut adam weisphaut 16:52 14.04.2008

Re: Ipak doktore


Teško je doktoru zadržati ruku, teško
jaksa scekic jaksa scekic 19:33 13.04.2008

Piramida

Gledam veceras Piramidu na TV Pinku. Nije mi problem sto je Uros Suvakovic pobedio, to su partijske glasacke masinerije.
Meni je nesvatljivo da je uopste pozvan da bude u Piramidi i da prica.

J

talicni talicni 03:44 14.04.2008

Hm

Slazem se sa ldp-ovcama, Tadic je najveci problem u Srbiji i svaka prilika treba da se iskoristi za kritiku doticnog a bogami i njegove liste.
tigrks tigrks 09:51 14.04.2008

Re: Hm

Slazem se sa ldp-ovcama

Inače su slovo a i slovo i vrlo blizu na tastaturi.
Sve jedno, ja se sa njihovom blizinom potpuno slažem.
johanboy johanboy 12:19 14.04.2008

Cudna suma je to

Od ranoga jutra slušam, čitam i gledam predstavnike Tadićeve liste. prosto, nema čovek gde se skloni od obilja i gustine tih poruka, od čudnih čvorova i mrtvouzica koje vezu. Eno ga Dinkić. Pokreće u Pančevu peticiju za zaštitu čovekove okoline. Zamislite veličinu i genijalnost toga poteza...Ispitivati volju Pančevaca da im vazduh, voda i zemlja bude čistija.Sve uz ličnu kartu, matični broj i svojeručni potpis. I to, od strane čoveka koji je u vlasti već dobrih osam godina u raznim vidovima. Potom slušam Suzanu Grubješić na "Slobodnoj Evropi"..Kaže, ima da preispitaju prodaju NIS-a, gasni aranžman i koncesije o auto - putu...Ne može to tako da se radi, ima da to ponište čim dobiju većinu...A kroz dve vlade u kojima učestvuje ona i njena stranka upravo su nastali ti arnžmani


... odete na BLOG . Tamo vas o miru,demokratiji, covekoljublju,pristojnosti uce ratni gradonacelnici, i mezimice cerkice komunistickih generala.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:50 14.04.2008

Re: Cudna suma je to

... odete na BLOG . Tamo vas o miru,demokratiji, covekoljublju,pristojnosti uce ratni gradonacelnici, i mezimice cerkice komunistickih generala.

znaš sve biografije?
svaka čast!
ozna sve dozna!

johanboy johanboy 07:35 15.04.2008

Re: Cudna suma je to

Trudim se.
Moj Tvoj Moj Tvoj 02:31 15.04.2008

Kokice i kravate...

To kako se političari razlete po Srbiji uoči izbora, otvarajući po enti put kojekakve autoceste i vrtiće, poklanjajući pentijum računare osnovcima u Gornjem Mudu i kolor televizore gerontološkim centrima, to brale valja sesti & gledati na teveu. Mnogo je bolje od sportske srede. Ta srdačna briga za svakog pojedinca retko se vidja u inim prilikama. Volio bih da su izbori svakog meseca. Žena iskoka kokice, izvalimo se na fotelji, grickamo i cirkamo i gledimo u ekran malog teve prijemnika. A na njemu baš lepi ljudi. Sad i radikali nose kravate, pa se ne gadim toliko. Auuu, mnogo je dobro! A ponajviše volim kad se prepucavaju, mangupi nijedni. Te kao, ma onaj je lažov, ma šta lažov lažovčina, more. Pa mu ondak taj, spomenuti odgovara da će videti svoga boga jedared. He-he, obaška, pravi derani. Baš me zanima ko će pobediti. Jelte, i vi jedva čekate da čujete rezultate?


movas movas 10:10 15.04.2008

Pitanje

Drago, lepo rekoše njih dvoje-troje, da je podobrano jasno da mutiš ovde, gde si došao nakon briljantne političke karijere i blistave biografije.
Još jedan si od onih koji misle da je izdaja što iz Srbije nije otišlo svako dete - a najčešće je jedno ili ni jedno po porodici, u junačke krajeve Krajine, dok je po petoro-šestoro dece iz Krajine prodavalo ženske gaćice, toalet papir i džidžemidže po buvljacima Beograda, Pančeva... UIz još neke koji su mi prodali auto sa BM registracijom a sa rezervnim ključem ga posle ukrali, i do danas.
A misliš da nije izdaja ono šta ste uradili, ostavivši Tuđmanu silnu ratnu tehniku, a prepustvivši jad, bedu i čemer da u zbegu izginu. Ne mislim samo na Tebe lično, već na "vlast" koja se slatko nauživala...
Nemam ništa lično protivu Tebe, jer i ne znam mnogo, osim što mi neki pomognu. Meni je i obraz i savest čista, ja, i ako u godinama, jurcao sam po Tvojim krajevima kao dobrovoljac, video izubliza SVE. Odbio sam uz rizik... pojavljivanje u Hagu. (jer nisam video zločine, ali ni hrabrost i pamet onih koji su se samoproglasili za spasioce). Ali, postavljam pitanje ravnopravnosti: ako ste opravdano! protiv toga što se Sloba mešao u vaše stvari - zašto uzurpirate okolnosti pa se mešate u naše stvari? Bode oči Tvoje amorfno mudrijašenje, gde kritikuješ sve što je ispod Tvog kriterija, poturajući defetizam, a bjelodano je da Tvoja olovka UVEK zaokruži broj ispred Šešelja!
Pun k**** (kazan!) je ovom narodu ovde, koji se opružio u očaju, mudrih došljaka, junačke krvi, ma kako se oni zvali: Sloba iz Lijeve Rijeke (čuj, k'o da bi Sloba mogao biti iz Desne), Šešelj i kum Drašković iz junačke Hercegovine - koji vešto glume Slobi opoziciju 15 godina; generali i admirali vojske koja je odasvud se povukla, a tačnije je provukla: raznih Šarovića, Vučića, Vjerica i vjeverica - koje se uvek izpentraju na vlast i na hrbat ovog naroda - po kome usrdno pljujete! Ovde se pretvorilo sve u Godoa: i čekanje da se nađe na "klupi" i "drugi ešelon" onih koji su likvidirali plamičak svetla (iliti: svjetla), tumači lika i d(j)ela druga Koštunice, ali su za neke bili nedovoljni dokazi - što ne alimentira krivicu? Da, mislim na grupu oko kobasičara, čiji tast je ostavio pipke u JNA i naslednicima!
Može i ovako, baš po redu: Perišić, Ojdanić, Pavković - svi na "ić", i svi u Hagu! A onda su došli (i bukvalno došli) - Paskaš, Krga i Ponoš. A ja se pitam, na narod se ne pozivam, ovaj narod je "mrtvo more, i pod hitno ga treba promeniti (ovde sam jedino saglasan sa povampirenim Draškovićem!) - ima li dobrovoljca koji veruje da će ga odbraniti u Srbiji oni koji su se izmicali dok se u njihovim atarima ratovalo? Ali, plate i benificije cure, ovdašnju dečicu hapse, pa potom odstreljuju u samoubistvima sa 15 metara - kako bi uvozni generali imali radno mesto?
Nisam zaludan da traćim vreme i "resurse" po ovim "(we)B-LOGovima, i samo me povukao naslov Tvog komentara: "Sitan vez..." i pomislih, gde ja da propustim priliku da pročitam šta moj Drago kaže o umetnosti (na šta asocira naslov, svakako), misleći da si se odrekao nepresušne ljubavi za vlašću i rukovođenjem...
Ništa lično, majke mi, koju neizmerno volim i ako je 22. marta napunila 88 godina, ali se ona nije menjala - uvek mi je bila majka. I Srbija mi je majka - mada mi više liči na maćehu - šta se od nje napravi. I Velja i Koštunica - o kojima ne misliš da su kupovali trule lokomotive bez tendera, ne misliš da Veljino ministarstvi treba nazvati Ministarstvo za kraduckanje, su proizvod doseljenih Titovih kadrova - makar je Drašković to...
Da rezimiram, očigledno namerno opstruiraš situaciju: režeći na Tadića, pa još pobrojavaš sve kadrove, a prethodno znaš krivicu za Bebu, mrviš ostatak glasova, kako bi bili neprikosnoveni došljaci - Šešljeve legije i štetočine, na čijem čelu je večni gubitnik Toma. Ovamo rastur - Toma na vlasti, a valjda će i Tebe zapasti neka apanaža - imao bi šta da pokažeš..?
Ili sam (j)opet u krivu - kao i uvek???

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana