Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 10:29 18.02.2018

Тастер

c_h.arlie c_h.arlie 10:53 18.02.2018

M'da !

Kosovo je Srbija !
eloy eloy 12:54 18.02.2018

kukulele - ukulele

maksa83 maksa83 12:59 18.02.2018

Re: ukulele


eloy eloy 13:00 18.02.2018

Re: Maksa


Electroukulele


mesan mesan 13:08 18.02.2018

Re: ukulele

maksa83

Ova Mary me "izbacila iz zone", zazvučala kao ona dečja igračka gitara --- dok je harmonija visokih i niskih tonova onog pokojnog Havajca maestralna.

Predlažem 12-icu kao alternativu.
maksa83 maksa83 13:57 18.02.2018

Re: ukulele

Ova Mary me "izbacila iz zone", zazvučala kao ona dečja igračka gitara

Ne bih ja potcenjivao dečju igračku gitaru, sve je to u rukah mandušićah vukah:



Zalutala 2 drugara u Uolmart....
alselone alselone 14:01 18.02.2018

Re: ukulele

rukah mandušićah vukah:

mesan mesan 14:19 18.02.2018

Re: ukulele

maksa83
Zalutala 2 drugara u Uolmart....


Kad Maksa deli filmiće o unlikely instruments

tasadebeli tasadebeli 14:44 18.02.2018

Re: kukulele - ukulele

eloy



Заборавио си на пратеће вокале који ће се отиснути, или су се већ отиснули, у соло пројекат јер дебели на концертима заузме читаву позорницу, па за њих онда нема места.





freehand freehand 16:27 18.02.2018

Re: ukulele

maksa83
Ova Mary me "izbacila iz zone", zazvučala kao ona dečja igračka gitara

Ne bih ja potcenjivao dečju igračku gitaru, sve je to u rukah mandušićah vukah:



Zalutala 2 drugara u Uolmart....

Xexe... Majstor i njegov učenik.

4krofnica 4krofnica 20:15 18.02.2018

Re: ukulele


moj ukulele na ripit već neko vreme
(ovog malog bi svako poželeo za zeta, muža, devojku, komšiju, majstora koji ne zna svoj pos'o, brodolomnika sa kim si zarobljen na ostrvu ali dečko slučajno ima instrument pri sebi:)



(do 0:18 klip nema audio, nije do vas)



freehand freehand 20:46 18.02.2018

Re: ukulele

4krofnica

moj ukulele na ripit već neko vreme
(ovog malog bi svako poželeo za zeta, muža, devojku, komšiju, majstora koji ne zna svoj pos'o, brodolomnika sa kim si zarobljen na ostrvu ali dečko slučajno ima instrument pri sebi:)



(do 0:18 klip nema audio, nije do vas)




Može, ako povede basistu.
maksa83 maksa83 21:02 18.02.2018

Re: ukulele

(do 0:18 klip nema audio, nije do vas)

Ovo sam pročitao tek pošto sam mahnito ispritiskao sve dugmiće i izmrdao sve saund kontrole i poverovao da je nešto od tog mahnitog kliktanja prizvalo zvuk.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:29 19.02.2018

Re: ukulele

Ne bih ja potcenjivao dečju igračku gitaru, sve je to u rukah mandušićah vukah:


Ma to je na kraju dana samo igračkica, nama treba veliki bas! Ja sam neke drugare ubeđivao da treba da napravimo neki bend, a oni su mi rekli da debeli basista nikad ne bi privukao publiku, a nakon ovog klipa ćute.. to smo mogli biti mi:



gedza.73 gedza.73 21:34 19.02.2018

Re: ukulele

Ne bih ja potcenjivao dečju igračku gitaru, sve je to u rukah mandušićah vukah:


Nije bitna vrsta muzike al' momak je virtouz.





rođen s' žice
mesan mesan 13:48 18.02.2018

pitanjca

Ne upućujem na DA niti na NE, samo mi interesantan jezik apela:
неодговорном политиком, одобравањем Еулекса, измештањем дијалога о Косову и Метохији под окриље Европске уније, отпочињањем „техничког дијалога” и закључивањем и спровођењем неуставног Бриселског споразума, процес сецесије Косова и Метохије је добио забрињавајући замах. Тај процес се може и мора зауставити.

Jel u prvi bold spadaju državna ubistva i diskriminacija sopstvenih građana, ili se isključivo misli na politiku nakon potpisa 1999.?
Zašto se drugi bold "mora zaustaviti", kad je on rešio problem prvog bolda za veliku većinu relevantnog stanovništa?

Без Косова и Метохије или било којег дела своје територије, Србија не би била само осакаћена, већ и трајно поражена, као земља која је своју скупу судбину продала и поништила свој идентитет.

Dakle poraz Miloševića i raspad Jugoslavije nisu trajni --- optimistično!
Drugi bold ne razumem, moj identitet nema veze sa bivšim sugrađanima niti sa njihovom političkom samoupravom.

Kako je otpor prema nezavisnosti do sad uticao na praktične "sitnice" poput bezbednosti ljudi i imovine, i kakav bi uticaj ovog apela bio na to?
eloy eloy 13:51 18.02.2018

rende dumisanje

tasadebeli tasadebeli 01:50 19.02.2018

Re: rende dumisanje

eloy
rende dumisanje,...


...думање и и думовање.









gedza.73 gedza.73 09:57 21.02.2018

Re: rende dumisanje


postoji negde u YT univerzumu dobra bluegrass obrada 'should i stay or should i go' al' ko zna 'de je (tako sam 'izgubio' jednu klezmer a cappella Bitlis obradu)


tasadebeli tasadebeli 15:13 21.02.2018

Re: rende dumisanje

gedza.73

postoji negde u YT univerzumu dobra bluegrass obrada 'should i stay or should i go' al' ko zna 'de je (tako sam 'izgubio' jednu klezmer a cappella Bitlis obradu)



Не знам за то, нисам чуо.

Али знам за ово...


gedza.73 gedza.73 19:09 21.02.2018

Re: rende dumisanje

To su ovi

samo što nema te obrade Bitlsa. A pazi turn over na 0:34.

od čupavaca

pojma nemam što.
tasadebeli tasadebeli 23:44 21.02.2018

Re: rende dumisanje

gedza.73

pojma nemam što.



Можда зато што видимо око себе и превише тих елеонора?


Никада нисам био баш неки љубитељ Битлса, признајем.

Нешто су ми вазда били некако... Хм, па рецимо к'о пластично цвеће у вази или пластично воће у чинији на трпезаријском столу...

За разлику од Стоунса.





Али поједине обраде неких ствари Битлса, то да, то може. Понешто...


eloy eloy 02:11 19.02.2018

10.00 min. Body Language


izvor:

https://www.youtube.com/watch?v=Zi5h_Xl3CY0


tasadebeli tasadebeli 09:14 19.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

eloy

izvor:

https://www.youtube.com/watch?v=Zi5h_Xl3CY0












Знаш шта, другар си ми, верујем ти све што кажеш и поштујем те, али морам ти рећи у овом критичном тренутку да си ме сад натерао да гледам овакве глупости зато што ти верујем и никада више. (ЛИНК)

Јбт, немој бре више да ми подмећеш овакве клониране идиоте типа Кесић само у другој страначкој мајици! Нису ни она два кретена, Кулачин и Видојковић, са својим шпагети истерном много бољи, једино су укапирали да емисија мора да им има бржи ритам од Кесића и овог његовог СНС клонираног морона да би је више људи гледало. Али исто политикантско, шатро хумористичко, говно, само другачије упаковано и са другим политикантским предзнаком.

А све МИСЛАЈУЋИ да су много паметни и образовани ПИСАЈУЋИ своје наводно хумористичке текстове и керебечећи се пред камерама или по "друштвеним" мрежама.

Mislim da je to dvoljna nagrada za trug koji sam uložio pisajući ovo. ЛИНК


Кој' ће ми то мој, друже, што ми то потураш? Зар ме стварно котираш толико ниско да сматраш да треба да губим време гледајући ове мороне Кесић/Пајкић/Видојковић, Кулачин и слични им зато што ти верујем?

Вређаш ме, бре, и то ти најозбиљније кажем.





П.С. - Јбт, друже, хумор је умро у овој Србији и нема више духовитих људи у јавној речи који би могли да нас од све муке насмеју.

Ови клинци што се појављују пред камерама толико су катастрофално лоши, недуховити, тупави и глупави у свом копирању америчанског стенд ап хумора да ми се просто бљује када их видим и чујем.

Није ни чудо што не укључујем ТВ по 2-3 недеље заредом... Што то себи да радим... Погледам у програму има ли неки фудбал/ватерполо/бокс који ме занима, укључим на сам почетак текме/меча, искључим са последњим судијским звиждуком/гонгом и то је то...

И још нешто!

Ово на шта ти се жалим, тај дугогодишњи мањак хумора и духовитих људи у Србији на ударним медијима и у јавној речи, може нажалост да значи само једно:

Ми у Србији смо, као друштво, мртви.

Пунктум!


П.П.С. - А ја? Шта ја да радим ако је Србија умрла?








П.П.С.С. - Тасин блогерски манифест:

Серем се ја на тај свет, државу и друштво у којем вредности више не постоје јер смо пристали на релативизацију и оних вредности које се никада не би смеле доводити у питање због чега све, ама баш све, од расправе о вакцинама и школском календару до путовања или дана одређених за државне празнике мора да носи политикантско-цицварићевску маркетиншку капу на глави зарад боље продаје или га неће бити јер не пристаје на та правила игре!

Јебеш онда такав живот у таквом свету!


Ствари много боље ходају кад не мислиш на продају.






eloy eloy 10:35 19.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Кој' ће ми то мој, друже, што ми то потураш? Зар ме стварно котираш толико ниско да сматраш да треба да губим време гледајући ове мороне Кесић/Пајкић/Видојковић, Кулачин и слични им зато што ти верујем?


Zašto tako jako brate Taske - lepo sam se ogradio i naznačio fenomenološku katarzu koja počinje od 10 og minuta, mali od Bjelice je samo inventar ružičaste kakofonije. Interesantniji su ovi drugi novootkriveni što mašu rukama. Ovi što oplemenjuju gostovanjem, kako ih ono zovu . gosti emisije.
tasadebeli tasadebeli 10:48 19.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

eloy
Кој' ће ми то мој, друже, што ми то потураш? Зар ме стварно котираш толико ниско да сматраш да треба да губим време гледајући ове мороне Кесић/Пајкић/Видојковић, Кулачин и слични им зато што ти верујем?


Zašto tako jako brate Taske - lepo sam se ogradio i naznačio fenomenološku katarzu koja počinje od 10 og minuta, mali od Bjelice je samo inventar ružičaste kakofonije. Interesantniji su ovi drugi novootkriveni što mašu rukama.



Јбг, свако трпљење и стрпљење има своје границе.

Није то против тебе него против

ružičaste kakofonije


која је са разноразних медијских пинкуша за ових четврт века ушла у све, ама баш све, поре друштва, до нивоа породице и појединца, па ми је само намера да, ако се већ друштво преображава, не дозволим да то преобрази и мене. Јер не желим нити призивам такав преображај. Не замерам никоме, али на мене нека не рачунају у том преображају.

Ово горе написано је свођење рачуна са тим преображајем друштва, а не обрачун са тобом. Ти си ме само подстакао да то што ме мучи онако најискреније истресем овде.

Контам, ако узмемо у обзир наш досадашњи ниво међусобног разумевања, да ме сада разумеш на шта сам мислио.

Иако и на овом Блогу Б92 постоји мало црвено дугменце за УКЉ/ИСКЉ. као и на даљинском за ТВ, морао сам претходно то да кажем неком за кога мислим да ће разумети о чему причам.


ЕДИТ: Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић = ...

Јбт, тупави, глупави, недуховити, необразовани умишљени егоистични морони се умножавају у овој Србији простом деобом као једноћелијски организми!

Па не могу да верујем да смо баш толико мртви као друштво.
eloy eloy 10:58 19.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Иако и на овом Блогу Б92 постоји мало црвено дугменце за УКЉ/ИСКЉ. као и на даљинском за ТВ, морао сам то да кажем неком за кога мислим да ће разумети о чему причам.


Ma sročio si ga ko da si me pito. Iznenadio me Krlo, počo sve više da liči na Macuru Nadicu.

Inače na tvoj komentar samo dodajem -

anonymous anonymous 12:15 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language


tasadebeli
10:48 19.02.2018 /




ЕДИТ: Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић = ...

Јбт, тупави, глупави, недуховити, необразовани умишљени егоистични морони се умножавају у овој Србији простом деобом као једноћелијски организми!




Jbga- pronašli odakle izvire .....
freehand freehand 12:59 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

anonymous

tasadebeli
10:48 19.02.2018 /




ЕДИТ: Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић = ...

Јбт, тупави, глупави, недуховити, необразовани умишљени егоистични морони се умножавају у овој Србији простом деобом као једноћелијски организми!




Jbga- pronašli odakle izvire .....

Vidiš ti šta ti je više znanje.
A ja, recimo, ne mogu da pojmim u kojoj se to vaseljeni i na kom sefirotu mogu uopšte porediti Zoran kesić i ovo nešto sa Pinka?
tasadebeli tasadebeli 13:31 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
anonymous

tasadebeli
10:48 19.02.2018 /




ЕДИТ: Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић = ...

Јбт, тупави, глупави, недуховити, необразовани умишљени егоистични морони се умножавају у овој Србији простом деобом као једноћелијски организми!




Jbga- pronašli odakle izvire .....

Vidiš ti šta ti je više znanje.
A ja, recimo, ne mogu da pojmim u kojoj se to vaseljeni i na kom sefirotu mogu uopšte porediti Zoran kesić i ovo nešto sa Pinka?



Рецимо, у васељени хумора и духовитости који би требало да нас, њихове гледаоце, насмеју?





А васељена јефтиног инструментализованог политикантства у сврху индоктринације гледалаца свима њима побројанима је свакако заједичко пођубрено тле на којем настају и из којег расту до "популарности", ма шта год то значило.
anonymous anonymous 13:37 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language


tasadebeli
13:31 20.02.2018 /




А васељена јефтиног инструментализованог политикантства у сврху индоктринације гледалаца им је свакако заједичко пођубрено тле из којег расту.


Taso, ti si car.

Ja u tome nikada ne bih video sličnost.



anonymous anonymous 13:40 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
anonymous

tasadebeli
10:48 19.02.2018 /


ЕДИТ: Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић = ...
Јбт, тупави, глупави, недуховити, необразовани умишљени егоистични морони се умножавају у овој Србији простом деобом као једноћелијски организми!

Jbga- pronašli odakle izvire .....

Vidiš ti šta ti je više znanje.
A ja, recimo, ne mogu da pojmim u kojoj se to vaseljeni i na kom sefirotu mogu uopšte porediti Zoran kesić i ovo nešto sa Pinka?



To korišćenje " TO " - srednjeg roda, je li to neka interna fora koju ja ne razumem, ili ima neko drugo značenje ?


freehand freehand 16:26 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

To korišćenje " TO " - srednjeg roda, je li to neka interna fora koju ja ne razumem, ili ima neko drugo značenje ?

Ako ti to ne razumeš onda jednostavno ne može imati značenje. Prosto.
Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.
tasadebeli tasadebeli 21:13 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.



Толико ти сметају ти моји "филозофски домети" да не можеш да се уздржиш па мораш да их поменеш и у свом одговору Анонимусу?

Ти моји "филозофки домети" су моје мишљење о Кесићевом и Пајкићевом и Кулачин/Видојковићевом назови хумору и њиховој "духовитости". Какво год да је, то је оно што ја мислим о тој групи људи, по мени крајње исиловано сврстаној у медијима међу "комичаре и забављаче".

Сасвим разумем чињеницу да ти не мислиш исто што и ја о том питању и прихватам то као твоје мишљење. И покушао сам да ти објасним зашто ја не мислим као ти него су за мене Кесић = Пајкић = Кулачин, Видојковић, тј. зашто за мене између тих имена са јавне и медијске сцене постоји знак једнакости.

Само... Ја тебе у том објашњењу зашто тако мислим нисам покушавао да вређам у одговору на твој коментар да "не можеш да појмиш" да су за мене то потпуно истоветни ликови (Кесић = Пајкић = Кулачин, Видојковић) који остављају потпуно исти утисак код мене који је, ето, такав какакв је. И најважније од свега, ниједан од њих ми уопште није ни забаван ни смешан ни занимљив, него досадан. Смарачки досадан. Довољно досадан да све њих после једног до два гледања не гледам никада више.

Откуд сад то "Тасини филозофски домети а пропо духовитости" када тема овде нисмо уопште ти и ја, него тај наведени скуп недуховитих вона би забављача, хумориста са политикантском позадином?

Тиме уопште ниси ни покушао да одговориш неким контрааргументом на оно што сам написао о тим "хумористима" са разних телевизија у Србији, него си кренуо у дисквалификацију Тасе као саговорника.

Хоћеш да кажеш да немам право на своје мишљење по том питању?

Требало би да се дивим некоме из тог скупа (да не понављам имена) младих "комичара" само зато што је он политички (политикантски?) "наш", то јест забавља публику милујући нам истовремено уши ониме што желимо да чујемо иако то чак и није баш духовито?

Али зато треба да се претварамо да је то што у камере каже тај млади "виспрени и интелигентни" човек силно духовито само зато што је он "наш"?

Није ми јасан тај твој ниво дискусије. То онда престаје да буде дискусија (када уместо о теми говориш о личности саговорника) и постаје најобичније политикантско памфлетичарење.

Уместо тога, боље би било да си написао шта ти то налазиш духовито код Кесића. (За њега навијаш, тако сам те разумео.)

Али не. Уместо тога, дај да пљунем по Таси јер он не мисли као ја и не подржава "наше".

А не морам да ти понављам шта мислим о таквом твом комесраско/партијском нивоу "дискусије". Чуо си ти то већ више пута од мене до сада.

Изгледа да ти својим умом никако не можеш никако да изађеш из те политикантско-кафанске "кутије" у којој постоји оштра подела на "наше" и "њихове", па си због тога онда сасвим хендикепиран за било какву озбиљнију расправу о било чему, о било ком питању.

Све се мора гледати кроз политикантску призму? Па чак и естрада и забава?

Лепо ја рекох већ једном овде у једном од претходних коментару:


Тасин блогерски манифест:

Серем се ја на тај свет, државу и друштво у којем вредности више не постоје јер смо пристали на релативизацију и оних вредности које се никада не би смеле доводити у питање због чега све, ама баш све, од расправе о вакцинама и школском календару до путовања или дана одређених за државне празнике мора да носи политикантско-цицварићевску маркетиншку капу на глави зарад боље продаје или га неће бити јер не пристаје на та правила игре!

Јебеш онда такав живот у таквом свету!


Ствари много боље ходају кад не мислиш на продају.
freehand freehand 22:14 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

tasadebeli
freehand

Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.



Толико ти сметају ти моји "филозофски домети" да не можеш да се уздржиш па мораш да их поменеш и у свом одговору Анонимусу?

Ти моји "филозофки домети" су моје мишљење о Кесићевом и Пајкићевом и Кулачин/Видојковићевом назови хумору и њиховој "духовитости". Какво год да је, то је оно што ја мислим о тој групи људи, по мени крајње исиловано сврстаној у медијима међу "комичаре и забављаче".

Сасвим разумем чињеницу да ти не мислиш исто што и ја о том питању и прихватам то као твоје мишљење. И покушао сам да ти објасним зашто ја не мислим као ти него су за мене Кесић = Пајкић = Кулачин, Видојковић, тј. зашто за мене између тих имена са јавне и медијске сцене постоји знак једнакости.

Само... Ја тебе у том објашњењу зашто тако мислим нисам покушавао да вређам у одговору на твој коментар да "не можеш да појмиш" да су за мене то потпуно истоветни ликови (Кесић = Пајкић = Кулачин, Видојковић) који остављају потпуно исти утисак код мене који је, ето, такав какакв је. И најважније од свега, ниједан од њих ми уопште није ни забаван ни смешан ни занимљив, него досадан. Смарачки досадан. Довољно досадан да све њих после једног до два гледања не гледам никада више.

Откуд сад то "Тасини филозофски домети а пропо духовитости" када тема овде нисмо уопште ти и ја, него тај наведени скуп недуховитих вона би забављача, хумориста са политикантском позадином?

Тиме уопште ниси ни покушао да одговориш неким контрааргументом на оно што сам написао о тим "хумористима" са разних телевизија у Србији, него си кренуо у дисквалификацију Тасе као саговорника.

Хоћеш да кажеш да немам право на своје мишљење по том питању?

Требало би да се дивим некоме из тог скупа (да не понављам имена) младих "комичара" само зато што је он политички (политикантски?) "наш", то јест забавља публику милујући нам истовремено уши ониме што желимо да чујемо иако то чак и није баш духовито?

Али зато треба да се претварамо да је то што у камере каже тај млади "виспрени и интелигентни" човек силно духовито само зато што је он "наш"?

Није ми јасан тај твој ниво дискусије. То онда престаје да буде дискусија (када уместо о теми говориш о личности саговорника) и постаје најобичније политикантско памфлетичарење.

Уместо тога, боље би било да си написао шта ти топ налазиш духовито код Кесића. (За њега навијаш, тако сам те разумео.)

Али не. Уместо тога дај да пљунем по Таси јер он не мисли као ја и не подржава "наше".

А не морам да ти понављам шта мислим о таквом твом комесраско/партијском нивоу "дискусије". Чуо си ти то већ више пута од мене до сада.

Изгледа да ти својим умом никако не можеш да изађеш из те политикантско-кафанске "кутије" у којој постоји оштра подела на "наше" и "њихове", па си због тога онда сасвим хендикепиран за било какву озбиљнију расправу о било чему, о било ком питању.

Све се мора гледати кроз политикантску призму? Па чак и естрада и забава?

Лепо ја рекох већ једном овде у једном од претходних коментару:


Тасин блогерски манифест:

Серем се ја на тај свет, државу и друштво у којем вредности више не постоје јер смо пристали на релативизацију и оних вредности које се никада не би смеле доводити у питање због чега све, ама баш све, од расправе о вакцинама и школском календару до путовања или дана одређених за државне празнике мора да носи политикантско-цицварићевску маркетиншку капу на глави зарад боље продаје или га неће бити јер не пристаје на та правила игре!

Јебеш онда такав живот у таквом свету!


Ствари много боље ходају кад не мислиш на продају.

Pazio kad reči nemam kakav si ti smarač i kroz kakve magle ti plivaš.
tasadebeli tasadebeli 22:21 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

Pazio kad reči nemam kakav si ti smarač i kroz kakve magle ti plivaš.



Ето ти га сад!

Када ти одговарам у твом комесарском "вицкастом" стилу по мкојем си познат на Блогу Б92, ти кажеш да сам непристојан, примитиван, вулгаран итд. и да то не приличи једном просветном раднику.

А када покушавам да са тобом дискутујем уважавајући те и поштујући као човека са другачијим мишљењем, ти онда кажеш да сам смарач који плива кроз ко зна какве магле.

Никада бре, човече, ниси задовољан. Стално те нешто жуља.

(Да није то што не мислим као ти?)

Али, добро...

ОК. Нека је и тако како ти кажеш. Нек сам ја и смарач у својим маглама.

Само морам да ти кажем, кад смо већ ту, да тебе ја уопште не видим као некога ко ће те моје "магле" да развеје и да ми укаже на "прави" пут и "исправно" мишљење.

Ниси се својим коментарима баш показао као такав...

Отприлике као што Кесић, Лав Пајкић и Кулачин/Видојковић тандем не могу нимало да ме насмеју колико год то покушавали јер су за то плаћени, тако ми ни ти ниси баш од неке помоћи у развејавању "магле".

EDIT: 'Ајде, ако већ ниси у стању да ми објасниш у чему ја то грешим када кажем да у Србији у медијима и на јавној сцени нигде нема духовитих и виспрених младих људи и да смо по том показатељу ми у Србији као друштво умрли, да смо потпуно анестезирана, обеглављена и обезвољена група људи на неутврђеном географском простору који називамо државом којој свака шуша и шљам може да натури шта год хоће и да влада њоме, објасни ми онда макар, молио бих те,

зашто си се дотакао "Тасиних филозофских домета а пропо духовитости"

у свом коментару одговору на Анонимусов коментар?

(Чак ми се ниси ни директно обратио, али си искористио прилику да ме опљунеш одговарајући трећем учеснику у коментарисању.)

Шта ти је био мотив за то? Који те је то порив нагнао на тако нешто?

(Јер, понављам, тема до тог момента нисмо били ни ти ни ја, него Кесић = Лав Пајкић = Кулачин, Видојковић.)
freehand freehand 22:42 20.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Само морам да ти кажем, кад смо већ ту, да тебе ја уопште не видим као некога ко ће те моје "магле" да развеје и да ми укаже на "прави" пут и "исправно" мишљење.

To je sasvim ok, i ne pada mi na pamet ni da pokušam.
'Ајде, ако већ ниси у стању да ми објасниш у чему ја то грешим када кажем да у Србији у медијима и на јавној сцени нигде нема духовитих и виспрених младих људи и да смо по том показатељу ми у Србији као друштво умрли, да смо потпуно анестезирана, обеглављена и обезвољена група људи на неутврђеном географском простору који називамо државом којој свака шуша и шљам може да натури шта год хоће и да влада њоме, објасни ми онда макар, молио бих те,

Pobogu, zatrpavaš tolikom masom slova, reči i rečenica, povezanih u stavove međusobno suprotstavljene u toj lavini da se prosto zagube i nemoguće ih je naći i dešifrovati, pa se meni zavrti u glavi kad pokušam da sačinim smislen odgovor na nešto što me je dotaklo.
A sve zajedno što si ovde naprlavio jedna je u nizu "svi su isti" budalaština . I to sam hteo reći kroz "Tasino filozofsko praznoslovlje". I to je, valjda, i jasno.
Nikakvo vređanje, nikakva pljuvačina.
Apsolutno verujem da postoje ljudi čiji estetski i svaki drugi ukus Kesića gura ispod prihvatljivog nivoa. ili Vidojkovića. Ili ono. Ali da ih sve stavi u isti koš i na isti nivo - to je najobičniji bulšit.
anonymous anonymous 05:49 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
To korišćenje " TO " - srednjeg roda, je li to neka interna fora koju ja ne razumem, ili ima neko drugo značenje ?

Ako ti to ne razumeš onda jednostavno ne može imati značenje. Prosto.
Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.


Ma, razumem ja da ti ( i neki drugi ) "TO" "OVO" koristite kada želite da omalovažite onog ili ono drugo, samo mi je BLJAK.

anonymous anonymous 05:59 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
... jedna je u nizu "svi su isti" budalaština . I to sam hteo reći kroz "Tasino filozofsko praznoslovlje". I to je, valjda, i jasno.
Nikakvo vređanje, nikakva pljuvačina.

Apsolutno verujem da postoje ljudi čiji estetski i svaki drugi ukus Kesića gura ispod prihvatljivog nivoa. ili Vidojkovića. Ili ono. Ali da ih sve stavi u isti koš i na isti nivo - to je najobičniji bulšit.


Sve mi se nešto čini da opet nisi razumeo Tasu.

Pa njemu je jasno, da za tebe ( i neke druge ) postoji razlika.

Na one koji su " vaši" i " nisu vaši"

Shvata on razliku. Teže je shvatiti - sličnost.





freehand freehand 09:07 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Shvata on razliku. Teže je shvatiti - sličnost.


Dobro, ja ne shvatam sličnost -. ili je bar ne vidim kako je ovde sugerisana. Ali valjda mi je bar neka uteha što shvatam da nam nije svima dato ni da sve shvatimo. I da treba d abudem zahvalan što postojiš, na primer, ti da na to ukažeš i upališ svetlo. Pa ko vidi - vidi.
tasadebeli tasadebeli 09:50 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

A sve zajedno što si ovde naprlavio jedna je u nizu "svi su isti" budalaština .



Не исти, не могу ни бити исти. Али слични, то да. Слични по недуховитости, неинвентивности, тупавости и глупавости у свом копирању, рекох то већ, америчанског естрадног телевизијског стенд ап хумора.

Па сам само изјавио да то мени није ни смешно ни занимљиво, него досадно до бола.

А те момке наше телевизије нам промовишу као комичаре, хумористе и забављаче.

Па ако је то све што Србија може да понуди хумористичног на медијима, онда смо, друже мој, ми као друштво мртви. То је оно што мене ту највише боли.

Пази када је она Наша крмача пред 5. октобар 2000, у политички много опаснијим условима по слободу јавне речи, била хиљаду пута духовитија и интелигентнија од ових момака.

Само, то је било пре скоро две деценије. И сада ми је заиста тужно када у овој тријади коју сам ти помињао (Кесић, Пајкић, Видојковић/Кулачин) видим колико је дубоки духовни пад овог народа у Србији када те момке данас сматра духовитима и смешнима.

(Или су они ипак само медијски наметнути као духовити и смешни и интелигентни?)

Уосталом, лепо ти рече Анонимус:

Sve mi se nešto čini da opet nisi razumeo Tasu.

Pa njemu je jasno, da za tebe ( i neke druge ) postoji razlika.

Na one koji su " vaši" i " nisu vaši"

Shvata on razliku. Teže je shvatiti - sličnost.



И баш због тога, "наши" и "њихови" из чега су се излегли ови медијски назови комедијанти у Србији, они ми нису нимало смешни него досадни до бола. Досадни исто као и наша политичка сцена.

Apsolutno verujem da postoje ljudi čiji estetski i svaki drugi ukus Kesića gura ispod prihvatljivog nivoa. ili Vidojkovića. Ili ono. Ali da ih sve stavi u isti koš i na isti nivo - to je najobičniji bulšit.


Верујем и ја да постоје такви људи. И нека постоје, и треба да постоје.

А зашто је теби тешко да прихватиш да постоје и они који не мисле тако о Кесићу или Кулачин/Видојковић тандему?

Зашто је то за тебе булшит, а није ти булшит та прича да су Кулачин/Видојковић и Кесић "наши", па треба да им се дивимо, а Лав Пајкић је "њихов" па треба да га пљујемо? (Или обратно, свеједно, верујем да би се и код "њихових" нашао неки исти такав као ти који би сматрао да је Пајкић много бољи од Кесића итд. па би то промовисао.)

Шта је проблем у томе рећи да сви ти побројани медијски назови забављачи и хумористи некоме уопште нису ни смешни ни духовити, а богами не делују баш ни интелигентно? (По мени, основа да би неко био духовит.) И шта је проблем рећи да они тај свој најприземнији могући назови хумор у својим сценаријима црпу из добрано пођубреног политикантског тла Србије?

За мене је много већи булшит када се неко прави да ту сличност између Кесића, Лава Пајкића и Кулачин/Видојковић тандема не види.

За мене, Фри, то нађубрено политикантско/кафанско/цицварићевско тле на којем се овакви назови хумористички, "духовити" организми размножавају простом деобом, и јесте њихов заједнички ниво. Управо то им је заједнички ниво.

А тужно је још када тај њихов заједнички ниво добије такву медијску промоцију и своје следбенике који их подржавају (због већ поменуте поделе на "наши" и "њихови" која је изгледа једина живахна менталана активност у Србији судећи по медијима) јер то само показује дубину менталног, духовног, интелектуалног, па на крају, усуђујем се и то да кажем, чак и људског пада.


EDIT:

П.С. - 'Ајде да те мало насмејем једним истински духовитим човеком... А замисли, молим те, он није ни "наш" ни "њихов".

Па ти упореди сам разлику од тог назови хумора Кесића, Пајкића, Кулачина и Видојковића. А да си схватио из прве на шта ја то мислим, верујем да јеси схватио јер ниси ти глуп човек. Само ти та подела на "наши" и "њихови" некако не дозвољава да то отворено и кажеш.














Само, њега не пуштају на великим телевизијама. Занимљиво, је л' да?


Имаш читав интервју на овом ЛИНКУ.
freehand freehand 10:01 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Зашто је то за тебе булшит, а није ти булшит та прича да су Кулачин/Видојковић и Кесић "наши",

Ne razumem kako si došao do ovog zaključka?
Mislim, ja bih Anonimusove upadice zanemario, koliko god ti on njima išao niz dlaku i podupirao narativ.

Nego stvarno me mrzi da se majem odgovarajući na komentare koji sadrže po deset teza, pa ni za glavu ni za rep.
Jednostavno . moje je mišljenje da Kesić jeste duhovit, iako ne blista svkai put, da su ona dvojica bez veze a da je ono na pinku protozoa u slini.
Raspravljati zašto privatne televizije na program stavljaju ovog ili onog sasvim je drugi par opanaka, a Pera Lazić je bio car.
tasadebeli tasadebeli 10:25 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

Jednostavno . moje je mišljenje da Kesić jeste duhovit, iako ne blista svkai put, da su ona dvojica bez veze a da je ono na pinku protozoa u slini.



ОК, поштујем то и разумем.

Поштуј и ти то што су за мене они слични. Покушао сам да објасним, стварно у ситна цревца, и зашто то мислим. Можда то теби изгледа као гомила неповезаних теза, али то проистиче из моје жеље да ти објасним зашто мислим то што мислим.

Raspravljati zašto privatne televizije na program stavljaju ovog ili onog sasvim je drugi par opanaka,


И не само приватне телевизије него и Јавни сервис. Ено, едитовао сам то горе. (Знам да мрзиш едите, али сада је готово. Кликнуо сам, нема повратка. Ти кликови на објави, то ти је као када ти женска затрудни, па оде у трећи месец, тј. низ реку без повратка.)

a Pera Lazić je bio car.





И измери сада и сам дубину тог духовног пада у Србији после 2000. што мене највише и боли (барем када гледаш медије у Србији; можда је реална слика Србије ипак другачија и много боља од те медијске, виртуелне слике Србије на медијима; можда ме тај мој утисак и вара, али изгледа ми то тако).
freehand freehand 10:50 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Поштуј и ти то што су за мене они слични. Покушао сам да објасним, стварно у ситна цревца, и зашто то мислим. Можда то теби изгледа као гомила неповезаних теза, али то проистиче из моје жеље да ти објасним зашто мислим то што мислим.

Sve ja to kapiram i sve je to ok. Samo ne razumem to kukanje na komesare trtmrt.
Gde sam ja to tebi i kad poikušao išta da zabranim ili da ti oduzmem pravo na reč i stav? I kako bih na tvom blogu? Na stranu pitanje zašto bih? Ti imaš svoj stav i način da ga iskažeš, ja svoj. Ti misliš da sam ja politikantska hulja, ja mislim da si ti patetični seronja. Ok, sve je to sukob mišljenja na jebenom internetu.
Čemu to vrištanje o komesarima kojih nigde nema? Preventivno, šta li?
anonymous anonymous 11:00 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
Зашто је то за тебе булшит, а није ти булшит та прича да су Кулачин/Видојковић и Кесић "наши",

Ne razumem kako si došao do ovog zaključka?
Mislim, ja bih Anonimusove upadice zanemario, koliko god ti on njima išao niz dlaku i podupirao narativ.

Nego stvarno me mrzi da se majem odgovarajući na komentare koji sadrže po deset teza, pa ni za glavu ni za rep.
Jednostavno . moje je mišljenje da Kesić jeste duhovit, iako ne blista svkai put, da su ona dvojica bez veze a da je ono na pinku protozoa u slini.
Raspravljati zašto privatne televizije na program stavljaju ovog ili onog sasvim je drugi par opanaka, a Pera Lazić je bio car.


Da zanemariš moje upadice...

Nije lepo.

A i reagovao si upravo na moju upadicu - nisi je zanemario.

Stavljanje pojedinih televizija,emisija ili tv likova u potpunosti u službu svakodnevne politike,nikako ne može biti smešno - pre je tragično.

Politikanstvo koje je čak i duhovitost, stvarnu ili u pokušaju, upreglo i stavilo u službu pojedinih partijskih klika ili stranih država, onemogućava da pravi duh i humor ovog naroda ispliva na površinu u svoj svojoj lepoti.

U toj instrumentalizaciji se ne razlikuju ni " naši " ni " njihovi"

A dok je tako, dok ne shvatimo pogubnost njihovog "programa / humora" dok ne shvatimo da su u zagađivanju javnog medijskog prostora - isti, dok nam "naši" budu duhoviti, a oni koji nisu - ne, stvarni duh i humor ovog naroda neće moći da se probije i izađe na videlo.

Molim te zanemari ovu upadicu.

Ona nije donela ništa novo u odnosu na ono što je Tasa već istakao .

Samo je pristup drugačiji.

I možda je teza - samo jedna.




freehand freehand 11:04 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

anonymous
freehand
Зашто је то за тебе булшит, а није ти булшит та прича да су Кулачин/Видојковић и Кесић "наши",

Ne razumem kako si došao do ovog zaključka?
Mislim, ja bih Anonimusove upadice zanemario, koliko god ti on njima išao niz dlaku i podupirao narativ.

Nego stvarno me mrzi da se majem odgovarajući na komentare koji sadrže po deset teza, pa ni za glavu ni za rep.
Jednostavno . moje je mišljenje da Kesić jeste duhovit, iako ne blista svkai put, da su ona dvojica bez veze a da je ono na pinku protozoa u slini.
Raspravljati zašto privatne televizije na program stavljaju ovog ili onog sasvim je drugi par opanaka, a Pera Lazić je bio car.


Da zanemariš moje upadice...

Nije lepo.

A i reagovao si upravo na moju upadicu - nisi je zanemario.

Stavljanje pojedinih televizija,emisija ili tv likova u potpunosti u službu svakodnevne politike,nikako ne može biti smešno - pre je tragično.

Politikanstvo koje je čak i duhovitost, stvarnu ili u pokušaju, upreglo i stavilo u službu pojedinih partijskih klika ili stranih država, onemogućava da pravi duh i humor ovog naroda ispliva na površinu u svoj svojoj lepoti.

U toj instrumentalizaciji se ne razlikuju ni " naši " ni " njihovi"

A dok je tako, dok ne shvatimo pogubnost njihovog "programa / humora" dok ne shvatimo da su u zagađivanju javnog medijskog prostora - isti, dok nam "naši" budu duhoviti, a oni koji nisu - ne, stvarni duh i humor ovog naroda neće moći da se probije i izađe na videlo.

Molim te zanemari ovu upadicu.

Ona nije donela ništa novo u odnosu na ono što je Tasa već istakao .

Samo je pristup drugačiji.

I možda je teza - samo jedna.





Kao da čitam mudrace koji vo vremja ono kritikuju Domanovića ili Nušića, ili Steriju. Verujem da se, sem po jeziku sadržaj ovakvih kritika ni za jotu nije razlikovao.
alselone alselone 11:06 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Поштуј и ти то што су за мене они слични.


Zezas Taso da su ti Pajkic i Kesic slicni?

Pa prvo sto u samom nivou humora nisu ni slicni. Jedno je smesno, drugo je tuzno.

A sto je jos vaznije, u svojoj sustini nisu slicni. Ideja za pravljenjem emisije koja ismeva opoziciju je bedna, ulizivacka, jadna, dok je ideja za ismevanje vlasti pozitivna, demokratska, potrebna uvek i svugde itd.
tasadebeli tasadebeli 11:23 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

Sve ja to kapiram i sve je to ok. Samo ne razumem to kukanje na komesare trtmrt.



А чему је онда служило ово?

Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.



Да није било те тзвоје реченице, не би било ни читавог овог низа коментара који су уследили.

Дакле, чему је служила та реченица у коментару који није чак ни био упућен мени него Анонимусу?

Дисквалификацији личности Тасе као саговорника?

Јер та релченица свакако није била некакав аргумент за дотадашњу причу о јефтином политикантском хумору на нашим телевизијама. Требало је да послужи да се Таса дисквалификује као саговорник за даљу расправу.

Е, па извини што то морам да ти кажем, али такав приступ много подсећа на оне поступке партијских комесара после Другог светског рата у Југославији када они нису давали никакав аргумент за оно што сами мисле него су једноставно лепили етикете (разне етикете типа: народни непријатељ, националиста, шовиниста, колаборант, ратни профитер и сл.) онима који другачије мисле и тако давали друштву разлог за прогон тог којем је етикета налепљена.

Да те подсетим, због тога смо после Другог светског рата били ускраћени за једну Жанку Стокић, Станислава Кракова, Милоша Црњанског, Драгишу Васића... И то се после у овој Србији наставило и преко једног Пластичног исуса, па све до Голубњаче и Душка Радовића.

Баш такав метод су примењивали ти партијски комесари у жељи да из јавног и културног простора Срба после Другог светског рата удаље оне неподобне, по њиховом мишљењу.

Дисквалификација личности. Пази, није он само неко ко другачије мисли, него је и фукара, окорели криминалац, глуп, зао, подли човек итд. Разумеш шта хоћу да кажем.

Дакле, ако се већ не слажеш са нечијим мишљењем, онда кажи ЗАШТО се не слажеш са нечијим мишљењем, а немој да дисквалификујеш личност тог неистомишљеника јер је баш то та комесарска метода о којој ти причам.

Ti misliš da sam ja politikantska hulja,


Ниси у праву, ја то не мислим.

Ти си стекао такав утисак зато што сам ја после безуспешних апела да престанеш да лепиш около људима комесарске етикете (нисам ја једини на Блогу којем то радиш) решио да пробам да ти одговарам на исти начин као и ти мени: лепљењем етикета (чак иако не мислим заиста тако).

Хтео сам тек да видим како ћеш ти да реагујеш киада се на тебе примени та метода коју ти користиш на Блогу Б92 у расправама.

Тада си се ти обично позивао на пристојност и на то како такав начин комуникације не приличи једном просветном радниклу који васпитава нашу децу.

И пошто сам видео како ти реагујеш када се са тобом комуницира на исти начин као што ти комуницираш са неистомишљеницима, престао сам то да радим. Као што видиш.

Али и даље не мислим да си политикантска хуља. Мислим само да ти сопствена сујета не дозвољава да понеки пут и неком неистомишљенику и кажеш да си погрешио и да ниси у праву.

Мени ние то тешко да кажем неистомишљеницима.

Ево, ти добро знаш већ од раније шта ја заиста мислим о Титу. Ко зна колико пута смо то превртали овде. И не слажем се ни са тобом ни са Елојем о значају те историјске фигуре из историје Србије какав му се данас придаје.

Али се слажем са вама када ми кажете: Имало је то доба својих предности у односу на данашње доба. Рецимо, у релативно јефтином а квалитетном образовању, па затим у јефтиним књигама до којуих је свако могао да дође, па затим у лечењу и оних људи који немају пара да плаћају то лечење итд.

Наравно да су то биле предности. За мене јесу. Никаад не бих могао да студирам у данашњим условима узевши у обзир моје породично порекло и имовинско стање моје породице.

И ја и то могу и теби и Елоју отворено да кажем да сте у праву када ми то поменете. Неће ми круна спасти с главе због тога.

А то је оно што код тебе никада не постоји. Јер, боже мој, ја сам најпаметнији овде, је л' тако?

Дакле, не мислим да си политикантска хуља, него само превише сујетан.

Ti misliš da sam ja politikantska hulja, ja mislim da si ti patetični seronja. Ok, sve je to sukob mišljenja na jebenom internetu.



Није то сукоб мишљења, политикантска хуља вс. патетични сероња.

То је комесарска метода која се данас још назива и булшит.

(Да те подсетим на дефиницију: Булшитери су људи којима до истине није стало, стало им је искључиво да својом комуникацијом са другима постигну неки себи пре тога задати циљ. Па ако се истина уклапа у постизање њиховог циља, у реду, а ако се не уклапа, баш их брига. Небитно им је. Битан је само и искључиво тај њихов циљ.

А Франкфурт лепо каже да такав став према комуникацији урушава саме темеље наше цивилизације. )
anonymous anonymous 11:31 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

alselone
Поштуј и ти то што су за мене они слични.


Zezas Taso da su ti Pajkic i Kesic slicni?

Pa prvo sto u samom nivou humora nisu ni slicni. Jedno je smesno, drugo je tuzno.

A sto je jos vaznije, u svojoj sustini nisu slicni. Ideja za pravljenjem emisije koja ismeva opoziciju je bedna, ulizivacka, jadna, dok je ideja za ismevanje vlasti pozitivna, demokratska, potrebna uvek i svugde itd.


U našem slučaju , nemaš vlast i opoziciju, već samo vlast i one druge koji još nisu, ali će sutra biti vlast.

Prema tome, za budućnost ovog društva itekako je važno kritikovati i jedne i druge.

U protivnom - večno vraćanje istog.
alselone alselone 11:37 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

U našem slučaju , nemaš vlast i opoziciju, već samo vlast i one druge koji još nisu, ali će sutra biti vlast.

Prema tome, za budućnost ovog društva itekako je važno kritikovati i jedne i druge.


I to je tacno, pogotovo sto se tice "opozicije" lopovskog tipa koja zeli ponovo da se uspentra na grbacu. To je isti DB-ovski klinac koji se smenjuje kako treba.

Eno Djitler i ekipa oborili listu Belog.

Na njih nisam ni mislio kada sam rekao "opozicija". Jebo ti tu oboziciju.
c_h.arlie c_h.arlie 11:40 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

tasadebeli
freehand

Sve ja to kapiram i sve je to ok. Samo ne razumem to kukanje na komesare trtmrt.



А чему је онда служило ово?

Ajd divi se malo Tasinim filozofskim dometima a propos duhovitosti.



Да није било те тзвоје реченице, не би било ни читавог овог низа коментара који су уследили.

Дакле, чему је служила та реченица у коментару који није чак ни био упућен мени него Анонимусу?

Дисквалификацији личности Тасе као саговорника?

Јер та релченица свакако није била некакав аргумент за дотадашњу причу о јефтином политикантском хумору на нашим телевизијама. Требало је да послужи да се Таса дисквалификује као саговорник за даљу расправу.

Е, па извини што то морам да ти кажем, али такав приступ много подсећа на оне поступке партијских комесара после Другог светског рата у Југославији када они нису давали никакав аргумент за оно што сами мисле него су једноставно лепили етикете (разне етикете типа: народни непријатељ, националиста, шовиниста, колаборант, ратни профитер и сл.) онима који другачије мисле и тако давали друштву разлог за прогон тог којем је етикета налепљена.

Да те подсетим, због тога смо после Другог светског рата били ускраћени за једну Жанку Стокић, Станислава Кракова, Милоша Црњанског, Драгишу Васића... И то се после у овој Србији наставило и преко једног Пластичног исуса, па све до Голубњаче и Душка Радовића.

Баш такав метод су примењивали ти партијски комесари у жељи да из јавног и културног простора Срба после Другог светског рата удаље оне неподобне, по њиховом мишљењу.

Дисквалификација личности. Пази, није он само неко ко другачије мисли, него је и фукара, окорели криминалац, глуп, зао, подли човек итд. Разумеш шта хоћу да кажем.

Дакле, ако се већ не слажеш са нечијим мишљењем, онда кажи ЗАШТО се не слажеш са нечијим мишљењем, а немој да дисквалификујеш личност тог неистомишљеника јер је баш то та комесарска метода о којој ти причам.

Ti misliš da sam ja politikantska hulja,


Ниси у праву, ја то не мислим.

Ти си стекао такав утисак зато што сам ја после безуспешних апела да престанеш да лепиш около људима комесарске етикете (нисам ја једини на Блогу којем то радиш) решио да пробам да ти одговарам на исти начин као и ти мени: лепљењем етикета (чак иако не мислим заиста тако).

Хтео сам тек да видим како ћеш ти да реагујеш киада се на тебе примени та метода коју ти користиш на Блогу Б92 у расправама.

Тада си се ти обично позивао на пристојност и на то како такав начин комуникације не приличи једном просветном радниклу који васпитава нашу децу.

И пошто сам видео како ти реагујеш када се са тобом комуницира на исти начин као што ти комуницираш са неистомишљеницима, престао сам то да радим. Као што видиш.

Али и даље не мислим да си политикантска хуља. Мислим само да ти сопствена сујета не дозвољава да понеки пут и неком неистомишљенику и кажеш да си погрешио и да ниси у праву.

Мени ние то тешко да кажем неистомишљеницима.

Ево, ти добро знаш већ од раније шта ја заиста мислим о Титу. Ко зна колико пута смо то превртали овде. И не слажем се ни са тобом ни са Елојем о значају те историјске фигуре из историје Србије какав му се данас придаје.

Али се слажем са вама када ми кажете: Имало је то доба својих предности у односу на данашње доба. Рецимо, у релативно јефтином а квалитетном образовању, па затим у јефтиним књигама до којуих је свако могао да дође, па затим у лечењу и оних људи који немају пара да плаћају то лечење итд.

Наравно да су то биле предности. За мене јесу. Никаад не бих могао да студирам у данашњим условима узевши у обзир моје породично порекло и имовинско стање моје породице.

И ја и то могу и теби и Елоју отворено да кажем да сте у праву када ми то поменете. Неће ми круна спасти с главе због тога.

А то је оно што код тебе никада не постоји. Јер, боже мој, ја сам најпаметнији овде, је л' тако?

Дакле, не мислим да си политикантска хуља, него само превише сујетан.

Ti misliš da sam ja politikantska hulja, ja mislim da si ti patetični seronja. Ok, sve je to sukob mišljenja na jebenom internetu.



Није то сукоб мишљења, политикантска хуља вс. патетични сероња.

То је комесарска метода која се данас још назива и булшит.

(Да те подсетим на дефиницију: Булшитери су људи којима до истине није стало, стало им је искључиво да својом комуникацијом са другима постигну неки себи пре тога задати циљ. Па ако се истина уклапа у постизање њиховог циља, у реду, а ако се не уклапа, баш их брига. Небитно им је. Битан је само и искључиво тај њихов циљ.

А Франкфурт лепо каже да такав став према комуникацији урушава саме темеље наше цивилизације. )

Taso, ako ti ikada bude bila potrebna obuka za skraćeno izražavanje, uvek ću ti biti na raspolaganju.
anonymous anonymous 11:44 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

c_h.arlie

Taso, ako ti ikada bude bila potrebna obuka za skraćeno izražavanje, uvek ću ti biti na raspolaganju.


Jebote Patak.

Pošto čas ?


tasadebeli tasadebeli 11:47 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

alselone
Поштуј и ти то што су за мене они слични.


Zezas Taso da su ti Pajkic i Kesic slicni?

Pa prvo sto u samom nivou humora nisu ni slicni. Jedno je smesno, drugo je tuzno.

A sto je jos vaznije, u svojoj sustini nisu slicni. Ideja za pravljenjem emisije koja ismeva opoziciju je bedna, ulizivacka, jadna, dok je ideja za ismevanje vlasti pozitivna, demokratska, potrebna uvek i svugde itd.


Јој, немој и ти, брате слатки!

Рекох већ Фрију у чему видим сличност:

А васељена јефтиног инструментализованог политикантства у сврху индоктринације гледалаца свима њима побројанима је свакако заједичко пођубрено тле на којем настају и из којег расту до "популарности", ма шта год то значило.


А поштујем ја то што је теби Кесић смешнији од Пајкића јер је исмевање власти позитивна и демократска идеја док је исмевање опозиције најобичније шљихтање властима.

Самно, шта ћемо да радимо, Алсе, када се власт промени? Па садашња опозиција дође на власт, а садашња власт оде у опозицију?

А Кесић и Пајкић наставе као што то раде и сада јер не могу баш тако лако да мењају газде и финансијере својих малих телевизијских егзибиција?

Хоће ли онда Пајкић бити позитиван и демократски, а Кесић шљихтара?

Ово ти је клип окачен на Јутјуб 2011.





Дакле, из времена када је ДС са тадићем још увек увелико био на власти, а ова СНС булумента тек хватала залет из тадашње опозиције да преузме улогу власти.

Да ли је онда тај клип из 2011. био демократски и позитиван јер се подсмевао тадашњим властима, а данас је бедан и улизивачки јер се подсмева данашњој опозицији?

То су све релативне ствари, мој Алсе.

А хумор и сатира су универзалне стваи које не би смеле никада да зависе од тога да ли су на власти "наши" или "њихови".

Хумор = смех. Али здрав смех, не онај кисели, са горчином, изнуиђени због политичког става који имамо.

А тај здрав смех = катарза.

Ако смо интелигентни и духовити људи.

Због тога су мени Кесић, Пајкић и Кулачин, Видојковић у основи исти: недуховити и неинтелигентни.


И ниједан од њих ми није ни најмање занимљив за праћење, ни духовит ни смешан.

(Више су ми тако, кад их гледам на гомили, некако тужни јер показују колико смо нсико пали и као појединци и као друштво.


А смех је, Алсе, једно од најважнијих достигнућа које смо досегли откако смо људи.





tasadebeli tasadebeli 11:51 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

anonymous

Stavljanje pojedinih televizija,emisija ili tv likova u potpunosti u službu svakodnevne politike,nikako ne može biti smešno - pre je tragično.

Politikanstvo koje je čak i duhovitost, stvarnu ili u pokušaju, upreglo i stavilo u službu pojedinih partijskih klika ili stranih država, onemogućava da pravi duh i humor ovog naroda ispliva na površinu u svoj svojoj lepoti.

U toj instrumentalizaciji se ne razlikuju ni " naši " ni " njihovi"

A dok je tako, dok ne shvatimo pogubnost njihovog "programa / humora" dok ne shvatimo da su u zagađivanju javnog medijskog prostora - isti, dok nam "naši" budu duhoviti, a oni koji nisu - ne, stvarni duh i humor ovog naroda neće moći da se probije i izađe na videlo.





Samo je pristup drugačiji.

I možda je teza - samo jedna.



Хвала!
alselone alselone 11:51 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Самно, шта ћемо да радимо, Алсе, када се власт промени? Па садашња опозиција дође на власт, а садашња власт оде у опозицију?

А Кесић и Пајкић наставе као што то раде и сада јер не могу баш тако лако да мењају газде и финансијере својих малих телевизијских егзибиција?

Хоће ли онда Пајкић бити позитиван и демократски, а Кесић шљихтара?


Siguran sam da bi i pri promeni vlasti Kesic ponovo zezao vlast a Pajkic se ponovo ulizivao vlasti.

Ali dobro, razumem sta hoces da kazes, i donekle se slazem.

Ima tu jos nesto. Meni su Indeksovci bili bogovi politickog humora. Obozavao sam ih. I onda sam pre godinu, dve pogledao ponovo neke od njihovih prestava. Smor. Puno fora kursadzijskog tipa. Daleko bolji od ove dvojice, naravno, ali i daleko losiji nego u mojim secanjima.

Nego smo mi tada imali taj pozitivan smeh pun nade u promene, a danas smo razocarani promenama (DS, ponovo, zasto ih stalno spominjem). Jer to je najvece sranje koje su uradili, ubili su duh i energiju, aj sto su pokrali pare, preseli im, nego sto vise niko nece ni da se sali posteno a kamoli da se ozbiljno bavi politikom.
anonymous anonymous 11:52 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

alselone
U našem slučaju , nemaš vlast i opoziciju, već samo vlast i one druge koji još nisu, ali će sutra biti vlast.

Prema tome, za budućnost ovog društva itekako je važno kritikovati i jedne i druge.


I to je tacno, pogotovo sto se tice "opozicije" lopovskog tipa koja zeli ponovo da se uspentra na grbacu. To je isti DB-ovski klinac koji se smenjuje kako treba.

Eno Djitler i ekipa oborili listu Belog.

Na njih nisam ni mislio kada sam rekao "opozicija". Jebo ti tu oboziciju.


Po običaju se zanemaruje druga dimenzija.

To slepilo je virusno kod svih "drugosrbijanaca".



Ona nije produkt navedenih struktura, ali je treba kritikovati dok ne poraste u "ozbiljnu " političku figuru.

Kao i starmalog iz demokratske.

Dok se on vinuo u visine nakon slogana "Evropa nema alternativu " ova insistira na tome da je "strana plaćenica" .

Obrazac je prost- što više opičiš po Srbiji i protiv njenih interesa - dobijaš veću podršku, finansijsku, medijsku i ...svaku drugu.

E. to treba .....dok ne poraste.

Posle je kasno.


tasadebeli tasadebeli 12:00 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

c_h.arlie

Taso, ako ti ikada bude bila potrebna obuka za skraćeno izražavanje, uvek ću ti biti na raspolaganju.







stefan.hauzer stefan.hauzer 12:05 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

U našem slučaju , nemaš vlast i opoziciju, već samo vlast i one druge koji još nisu, ali će sutra biti vlast.


Voleo bih da imenuješ društva gde dolaze novi? Koje to društvo dozvoljava nove? Za nekog ko se hvali da zna da čita, ovo je i tanko i slabo, a i nije za prelaznu ocenu.
tasadebeli tasadebeli 12:09 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

alselone

Siguran sam da bi i pri promeni vlasti Kesic ponovo zezao vlast



Нисам баш сигуран у то... Можда си ти и у праву... Него, ја се не сећам да се он подсмевао властима када је садашња опозиција била на власти.

А за овог Пајкића не знам... Што каже Кесић за њега, он је много млађи колега. Па нема неку историју и репове које вуче из ранијих времена.

Ima tu jos nesto. Meni su Indeksovci bili bogovi politickog humora. Obozavao sam ih. I onda sam pre godinu, dve pogledao ponovo neke od njihovih prestava. Smor. Puno fora kursadzijskog tipa. Daleko bolji od ove dvojice, naravno, ali i daleko losiji nego u mojim secanjima.


Слажем се. И има још нешто, Алсе.

И ми се мењамо. Ни ти (ни ја) нисмо они исти какви смо били у време Индексоваца.


Nego smo mi tada imali taj pozitivan smeh pun nade u promene, a danas smo razocarani promenama (DS, ponovo, zasto ih stalno spominjem). Jer to je najvece sranje koje su uradili, ubili su duh i energiju, aj sto su pokrali pare, preseli im, nego sto vise niko nece ni da se sali posteno a kamoli da se ozbiljno bavi politikom.



Е, о томе причам све време.



С тим што сам ипак ставио ограду да се надам (заиста се искрено надам) да је реаклна Србија ипак много боља од ове виртуелне медијске Србије чији су само један део ови назови комичари о којима причамо.
anonymous anonymous 12:21 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

stefan.hauzer
U našem slučaju , nemaš vlast i opoziciju, već samo vlast i one druge koji još nisu, ali će sutra biti vlast.


Voleo bih da imenuješ društva gde dolaze novi? Koje to društvo dozvoljava nove? Za nekog ko se hvali da zna da čita, ovo je i tanko i slabo, a i nije za prelaznu ocenu.


Znači - ponavljanje.

SH - iz tvojih komentara ne bih rekao da ti je čitanje - strano.

A to što ja ponekad napomenem da argumente zasnivam na ozbiljnoj literaturi, nije hvaljenje već isticanje činjenice kao odgovora na komentare onih koji spočitavaju "čeprkanje po internetu" ili stavlaju u isti koš sa Karleušom i sl.

Elem, po mišljenju većine blogera sa Freejem na čelu mi imamo na raspolaganju sve političke opcije.

Treba samo da se opredelimo.

E , ja se sa ovim ne slažem.

Smatram da imamo samo gomilu simulakruma.

Stvorenih kako od onih na vlasti, tako i od strane stranih faktora ( što se često previdja )

Na čelu tih stranaka su neretko ličnosti "proslavljene " na način opisan u prethodnom postu.

Dovoljno je samo da se stane u red i čeka svoj trenutak.

Da narod popizdi na one na vlasti i u odsustvu poželjne opcije "zapuši nos".

Sva strategija opozicije zasniva se na iščekivanju ovakvog ishoda.

E, pa ja ne želim da budem korisni idiot.

Već imam dovoljno godina i svedok sam da niko od onih koji su "stali u red " nije ostao bez parčeta kolača ili svog trenutka u vlasti.

Ničim zasluženo.

Tako je u zemlji Srbiji.
A nije svuda.

Nije bar u onim manje - desuverenim državama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:57 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Društvom se upravlja i odozdo i odozgo i sa strane (kao u našem slučaju).
Partija odozgo, da bi vršila promenu treba da ima svest odozdo koji je spreman za promenu. Narod ovde ne želi promenu, želi egzistencijalnu sigurnost državnog posla, tačka. Izrečeno je generalizacija, ali ne i lažna generalizacija, nego opšta. Država, kao takva ne može da ispuni sve, stoga i imamo - "svi su isti" - zato što svi ne nude kopletnu egzistencijalnu sigurnost, nego delimičnu. Onog trenutka kada se promeni i način dolaska do egistencijalne sigurnosti odozdo, doćiće i do promene narativa onih odozgo. Ako pretpostavimo da je ovde nerevolucionarna sredina, a jeste. I svuda je tako, gore su isti, ali i ti isti mogu biti upravljani onima odozdo, kod nas je jasno šta žele ljudi i takve su ti opcije, ali ima razlike, minimalne, ali ona postoji. DS može biti i najveća lopovska organzacija na svetu, ali ona je i dalje demokratična iznutra, s druge strane SNS je klasična diktatura - nekom je to dovoljna razlika. DJB i Dveri su, na primer, mastodont, a NDMBGD su dobra priča, ako me razumeš. I beli listić je legitiman, ako si spreman da snosiš posledice i čini te većim korisnim idiotom, nego glasanje za neku od opcija (ja sam jednom bio spreman na takvu posledicu)


anonymous anonymous 13:08 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

stefan.hauzer
. DS može biti i najveća lopovska organzacija na svetu, ali ona je i dalje demokratična iznutra, s druge strane SNS je klasična diktatura - nekom je to dovoljna razlika.


A šta ako ja sada tebi dam - keca.

Diktatura ?
Pa još klasična.

Niti diktatura, niti - klasična.

A klasična je davala i pozitivne egfekte.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Diktatura ?
Pa još klasična.


Kada predsednik zabrani ministrima da daju izjavu o nekoj temi, i to na sto dana, bogami, klasika.
c_h.arlie c_h.arlie 14:10 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

alselone
Самно, шта ћемо да радимо, Алсе, када се власт промени? Па садашња опозиција дође на власт, а садашња власт оде у опозицију?

А Кесић и Пајкић наставе као што то раде и сада јер не могу баш тако лако да мењају газде и финансијере својих малих телевизијских егзибиција?

Хоће ли онда Пајкић бити позитиван и демократски, а Кесић шљихтара?


Siguran sam da bi i pri promeni vlasti Kesic ponovo zezao vlast a Pajkic se ponovo ulizivao vlasti.

Ali dobro, razumem sta hoces da kazes, i donekle se slazem.

Ima tu jos nesto. Meni su Indeksovci bili bogovi politickog humora. Obozavao sam ih. I onda sam pre godinu, dve pogledao ponovo neke od njihovih prestava. Smor. Puno fora kursadzijskog tipa. Daleko bolji od ove dvojice, naravno, ali i daleko losiji nego u mojim secanjima.

Nego smo mi tada imali taj pozitivan smeh pun nade u promene, a danas smo razocarani promenama (DS, ponovo, zasto ih stalno spominjem). Jer to je najvece sranje koje su uradili, ubili su duh i energiju, aj sto su pokrali pare, preseli im, nego sto vise niko nece ni da se sali posteno a kamoli da se ozbiljno bavi politikom.

Saglasan !
Boldujem !
c_h.arlie c_h.arlie 14:11 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

anonymous
c_h.arlie

Taso, ako ti ikada bude bila potrebna obuka za skraćeno izražavanje, uvek ću ti biti na raspolaganju.


Jebote Patak.

Pošto čas ?



Free of charge.
niccolo niccolo 14:15 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Free of charge.

Na polzu naroda
anonymous anonymous 14:18 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

c_h.arlie
anonymous
c_h.arlie

Taso, ako ti ikada bude bila potrebna obuka za skraćeno izražavanje, uvek ću ti biti na raspolaganju.


Jebote Patak.

Pošto čas ?



Free of charge.



Čarlija za Gradonačelnika !


anonymous anonymous 14:21 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

c_h.arlie
alselone
Самно, шта ћемо да радимо, Алсе, када се власт промени? Па садашња опозиција дође на власт, а садашња власт оде у опозицију?

А Кесић и Пајкић наставе као што то раде и сада јер не могу баш тако лако да мењају газде и финансијере својих малих телевизијских егзибиција?

Хоће ли онда Пајкић бити позитиван и демократски, а Кесић шљихтара?


Siguran sam da bi i pri promeni vlasti Kesic ponovo zezao vlast a Pajkic se ponovo ulizivao vlasti.

Ali dobro, razumem sta hoces da kazes, i donekle se slazem.

Ima tu jos nesto. Meni su Indeksovci bili bogovi politickog humora. Obozavao sam ih. I onda sam pre godinu, dve pogledao ponovo neke od njihovih prestava. Smor. Puno fora kursadzijskog tipa. Daleko bolji od ove dvojice, naravno, ali i daleko losiji nego u mojim secanjima.

Nego smo mi tada imali taj pozitivan smeh pun nade u promene, a danas smo razocarani promenama (DS, ponovo, zasto ih stalno spominjem). Jer to je najvece sranje koje su uradili, ubili su duh i energiju, aj sto su pokrali pare, preseli im, nego sto vise niko nece ni da se sali posteno a kamoli da se ozbiljno bavi politikom.

Saglasan !
Boldujem !


Saglasan i ja - sa boldovanim.
eloy eloy 14:38 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

А смех је, Алсе, једно од најважнијих достигнућа које смо досегли откако смо људи.


Neće da bidne !
S rezignaciju odbijam tvoju paušalnu konstataciju.


freehand freehand 20:17 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Е, па извини што то морам да ти кажем, али такав приступ много подсећа на оне поступке партијских комесара после Другог светског рата у Југославији када они нису давали никакав аргумент за оно што сами мисле него су једноставно лепили етикете (разне етикете типа: народни непријатељ, националиста, шовиниста, колаборант, ратни профитер и сл.) онима који другачије мисле и тако давали друштву разлог за прогон тог којем је етикета налепљена.

Taso: politički komesari nsu sinonim za etikete, nego za zabrane, kaštigovanje, robiju.
Od nas dvojice ja tebe nikad nisam banovao - što je legitimno, a tek ti nikad nisam obrisao ni jednu reč - što je gore od komesarskog. Jer menja stvarnost i natura laž u ništenju rečenog.
Sve ostalo što si napisao sastoji se od neistina i gluposti.
Ali kratak je život da bi se tebi odgovaralo na svaku od izrečenih neistina ili gluposti.

tasadebeli tasadebeli 23:30 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand

Taso: politički komesari nsu sinonim za etikete, nego za zabrane, kaštigovanje, robiju.


Очигледно смо учили из различитих речника синонима.

Od nas dvojice ja tebe nikad nisam banovao - što je legitimno, a tek ti nikad nisam obrisao ni jednu reč - što je gore od komesarskog. Jer menja stvarnost i natura laž u ništenju rečenog.



Ни ја теби никада нисам обрисао ниједну реч

А бановао сам те само једном. Али тада сам на том посту бановао и тебе и камарада Елојицу и Шугарбејби,...

Чисто онако, да видим какав је то осећај. Никада пре тога то нисам радио, па рекох да пробам...

Sve ostalo što si napisao sastoji se od neistina i gluposti.

Ali kratak je život da bi se tebi odgovaralo na svaku od izrečenih neistina ili gluposti.


ОК.

Мрзи ме опет да вртим све исто у круг да бисмо на крају закључили да нисмо учили из истих речника синонима.
freehand freehand 23:32 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

Ни ја теби никада нисам обрисао ниједну реч

Ok, ako ti tako kažeš.
tasadebeli tasadebeli 23:46 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
Ни ја теби никада нисам обрисао ниједну реч

Ok, ako ti tako kažeš.


Подсети ме.

Стварно не могу да се сетим те ситуације. (Осим тог бановања.)
freehand freehand 23:47 21.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

tasadebeli
freehand
Ни ја теби никада нисам обрисао ниједну реч

Ok, ako ti tako kažeš.


Подсетим ме.

Стварно не могу да се сетим те ситуације. (Осим тог бановања.)

Pa tu gde si banovao tu si i pobrisao komentare koji su ti smetali.
tasadebeli tasadebeli 09:12 22.02.2018

Re: 10.00 min. Body Language

freehand
tasadebeli
freehand
Ни ја теби никада нисам обрисао ниједну реч

Ok, ako ti tako kažeš.


Подсетим ме.

Стварно не могу да се сетим те ситуације. (Осим тог бановања.)

Pa tu gde si banovao tu si i pobrisao komentare koji su ti smetali.


Е, да, то јесте, ту си у праву. То знам, али рекох ти зашто је тамо било тог бановања (па последично и брисања).

Али нисам ти брисао коментаре нигде другде на мојим постовима. На то сам мислио.
docsumann docsumann 07:15 19.02.2018

eufemizam (za paralizovanost)


znaš, njegov badi lengvidž je... on je, kako da kažem,...on je mutav
mesan mesan 13:21 19.02.2018

Nulti odziv

Tema prekomplikovana, prežvakana, bez svrhe?

Nemoć, apatija, promenjeni prioriteti?

Bojkot domaćina na temi?
niccolo niccolo 21:04 19.02.2018

Re: Nulti odziv

Ja lično slabo pratim situaciju u susednim državama, pa nisam mogao da doprinesem diskusiji.
mesan mesan 21:19 19.02.2018

Re: Nulti odziv

niccolo
Ja lično slabo pratim situaciju u susednim državama, pa nisam mogao da doprinesem diskusiji.

Nooice bro!
niccolo niccolo 21:47 19.02.2018

Re: Nulti odziv

Nooice bro!

Služimo narodu...
gedza.73 gedza.73 21:50 19.02.2018

Re: Nulti odziv

niccolo
Ja lično slabo pratim situaciju u susednim državama, pa nisam mogao da doprinesem diskusiji.

Ti k'o ja za beogradske izbore
tasadebeli tasadebeli 09:33 20.02.2018

Re: Nulti odziv

mesan

Tema prekomplikovana, prežvakana, bez svrhe?



Ма јок, тема врло, врло актуелна, горућа такорећи.

То су ти најновије грађанске иницијативе у Србији по том питању.


1) Апел за очување Косова и Метохије (ЛИНК)


2) Народна резолуција (ЛИНК)


Па рекох да те грађанске иницијативе подастрем блогерима на Блогу Б92.

Могуће је да су они за те грађанске иницијативе већ и чули, али то се не види јер их нико овде не помиње пошто су сви превише заузети изборима.

Односно, прецизније речено, заузети заузимањем позиција за предстојеће београдске изборе.

Отприлике као оно када је својевремено Пашић уочи самог почетка Првог светског рата, када је већ ултиматум био и било сасвим извесно да ће да почне рат, ишао по Србији по предизборним скуповима и држао говоре да би привукао бираче.



ПРИЧА О СРБИМА

Од војника чуо и забележио на Крфу

Било је то у лето и на жаркој врућини. Господ беше заузет претешким бригама. Оне МУ у не даваху ни главе да дигне и само усрдна помоћ Светога Петра,вернога у помагача, олакшавала је донекле Његове божанске напоре. Радио је тако Господ једнога дана и бринуо кад, усред ових напора, зачу Он некакву необичну ларму која се са Земље подизала. а ларма, на коју се Oн најпре и не обзираше, иако на њу није навикао, постајала је све јача, жешћа и несноснија док Му, најзад, у ономе Његовоме небеском раду, стаде силно досађивати.

Тада Господ, не могући даље да је подноси, остави перо, подиже главу, па ослушну и замисли се, трудећи се да појми оне чудне узроке једне тако нечувене и паклене узбуне. Али и поред свег Његовог божанског старања, то му не пође за руком.
Изненађен тиме Господ се обрати светом Петру.

— Петре — рече он благо. — Ово није без ништа. Не остаје нам друго него да ти лично сиђеш доле и увериш се шта значи ова ларма која нам обојици толико досађује.

Смерно и кротко св. Петар поклони се тада Господу, обећавши да ће тачно испунити ову Његову жељу, па се брзо спреми и наврат-нанос сиђе на Земљу.

Али не потраја дуго, врати се он натраг, и врати се брже него што је и сам Господ
очекивао, па стаде пред Њега:

— Господе — рече у он — ево испуних ја Твоју наредбу и сазнах оно што си желео. Урнебес онај доле на Земљи, а због кога нас двојица не могасмо ништа да радимо, не потиче ни од кога другог, већ главом од Срба, од оних који и иначе никада мира и спокојства давали нису.

— Гле! — зачуди се ипак Господ. — Шта ми кажеш? Дакле од Срба? А шта би они
хтели?

— Срби — настави св. Петар — Срби хоће да ратују!

— Да ратују? А с ким и зашто? — питаше Господ, а св. Петар одговори:

— С Турцима, Господе! Због земље, веле, коју су им од предака отели.

Тада се Господ понова замисли, а после мале почивке: — Па нека ратују — рече. — Нека им се таква жеља испуни!

Али св. Петар усуди се да примети:

— Господе — промуца он. — Ти рече нека ратују. Добро, и сâм сам за то. Али у том рату хоће ли они победити, или ће бити побеђени,јер и то ...

— Петре — прекиде га Господ — тачно сам знао шта ћеш ме питати. И баш то
хоћу да и ти кажеш, али да ми речеш по души:јеси ли за то да они победе или да их
Турци победе. Реци ми, дакле, слободно, јер добро знаш да сам ја на твоје мишљење
увек много полагао.

Но на ово св. Петар оклеваше да одговори и снебиваше се, пошто у том часу не погађаше вољу Божију.

— Е видиш, Петре, — приметиће Господ, изводећи га из забуне и кад се увери да
светац још увек оклеваше — што се мене тиче Ја сам зато да их пустимо нека победе.
Враг би га знао зашто и не знам теби, али су Мени ти Срби врло драги. Дакле нека победе, како сам казао!...

И доиста, зби се онако како заповеди Господ. Нападоше Срби Турке још исте јесени , надбише их и Косово, толико оплакивано, осветише, па све то испунише лако, чудећи се и сами како без велике муке, са песмом и радосно, остварише оне вековне снове толиких својих нараштаја.

И опет бијаше лето и Господ свеједнако а са св. Петром бакташе се и знојаше између безбројних и замршених рачуна што у их читава војска Његових светаца сваке године у то време на врховно одобрење подносаше. Али баш у јеку Његова тако мучна рада она чудна ларма понова Га узнемири. Господ беше добре воље замисли се мало, остави перо, подиже главу и опет благо позва св. Петра па му нареди да се понова потруди до Земље и тамо извиди у чему је ствар. И св. Петар сиђе, па се још брже неголи први пут поврати и још са самих рајских врата довикну Господу:
— Господе, опет Срби!

А са својим добрим изразом Господ га упита благо:

— Но? А сад шта хоће? — Опет да ратују!

— С ким, побогу? И зашто сад?

— Бугарима. Не дају им, веле, оно што су отели од Турака!

— Добро, а Бугари?

— Они једва чекају,јер тврде да су у праву.

— Па лепо нека ратују кад хоће — одобри Господ. — Само нас нека оставе на миру.

И рекавши ово н се таман хтеде понова загњурити у сијасет оних светачких биланса, кад Га св. Петар опомену:

— Господе — примети он. — Ти заповеди да ратују. Ама опет не рече ништа о победи. Ко ће победити треба и то да наредиш, јер нисам рад да међу нама било какав неспоразум због тога наступи.
— Срби! — заповеди Господ кратко и руком даде знак да је разговор свршен.

И опет се зби како рече Господ. И Срби победише браћу и вратише се кућама
својим овенчани славом јунака, али још слађом од прве баш зато што то беху браћа коју су победили.

А после тога опет прође година дана. век неуморан, милостив, добар и благ радио је Господ мирно своје послове, неизневерен никад од свога првог помагача, који и сам не познаваше одмор и сласти од њега. Бејаше опет лето и рачуни светаца заузимаху сву пажњу њихову, кад се намах, и опет са Земље, заори и затресе једна нова, али незапамћена узбуна од које се чињаше е ће и само небо проломити се. Узбуђен, а богами донекле и наљућен, Господ брзо дозва св. Петра па га одмах посла доле те да се и по трећи пут увери у чему је сад разлог пакленога овог новог урнебеса поред кога је већ и самом Њему немогуће да се својим пословима озбиљно посвети.

Али се н изненади кад св. Петар и по трећи пут јави:

— Срби, Господе!
— Побогу! — узвикну тада Господ, трудећи се колико је год могао да сачува хладнокрвност и задржи ону божанску своју благост. — А шта би сад хтели?

— И опет рат, Господе! — промуца св. Петар као да се он стиди уместо Срба.

— А с ким, да од Мене нађеш? — не кријући своје узбуђење упита Господ. —
ким сад? Зашто сад?

— Сад са Швабом. Оће, веле, да их прогута!

Поћутавши кратко време, Господ опет одсече:

— Па нека буде! Ђаво нек’ их носи! Нека ратују!

— Молим, а победа? — пожури се св. Петар са уобичајеним питањем, те да Га после не би узнемиравао.

— Победа на њиховој страни! — одсече стрпљиви Господ, дајући руком знак св. Петру да се удаљи,јер хоће сам да остане.

И понова се догоди како одлучи Господ. Однеше Срби победу над противником и на двема чувеним планинама њихове земље, на Церу и на Руднику, потукоше га до
ноге и сломише потпуно. Када им неизбројна царска војска и силан плен од ње паде у
руке, па се славно име њихово пренесе широм света, чији најбољи део и сам беше у пламену страшнога рата. Али тада, после такве победе, и за њихову несрећу, Срби се осилише, заборавише Бога спаситеља свога и расрдише га делима својим. силише се они и опише овим победама, па се пропише, завадише и покварише тако да онај скромни и поштени народ нико више није могао познати. Њиховом разметању није било краја, а хвале њихове нису се више могле подносити,јер стадоше омаловажавати чак и своје савезнике и у песмама певати како им јуначког такмаца на свету нема и како ће они сад „и Белгији у помоћ.“ И тако та дрека овакве њихове хвале и претње и онај заборав на Бога, досади и разгњеви самога Господа.

Па озлојеђен тиме Господ позва св. Петра.

— Петре, — рече му Он — верни мој, почуј ме што ћу ти сад, рећи. Чуј ме, дакле:
ови Срби, незахвални овај народ, дојадили су ми; довде су ми дошли. — И ту Господ
показа руком више главе. — Благост Моја и доброта Моја, Милосрђе Моје за њих и доброчинства Моја, о којима си се ти бар толико пута уверио, исцрпена су. Сам знаш да сам вазда био на њиховој страни и победе им досуђивао, будући увек широке руке за њих а на штету других. Али сад, сад ево признајем ти,ја их презирем и о њима више нећу ни да знам. Зато ти наређујем да их испред ојих очију уклониш! Нека нестану, несретници, нека пропадну, нека потону, нека сасвим ишчезну, земљу своју рођену нека изгубе, нека им се трага не зна, о њима, као што рекох, ни да чујем нећу! Разумеш ли ме, Петре, верни мој помагачу!

А Св. Петар тресући се сав од овог страшног гнева Божијег, и збуњено чупкајући браду,једва изгогвори:
— Разумем те, Господе. Досадили су!...

И опет зби се тачно како рече Господ. Као бесни, нападоше, са свих страна, Србе силни непријатељи; земљу им опустошише, из ње их протераше, многе побише, а села и вароши попалише им и са земљом сравнише. Када многи поумираше, а што остаде
изгуби се без трага, баш како Господ нареди, по мрачним гудурама, пећинама и шумама туђинским, те несташе као да никад ни постојали нису. И тек после тога смири се и ваздух и вода и небо и земља, те се у том миру Господ одаде бригама својим на које се никад више не потужи ни светоме Петру нити било коме другом небескоме свецу.

И тако, у томе преданоме раду Господовом, пролажаху дани и месеци, све до једнога дана кад се наједанпут , а при особито доброј вољи својој, Господ опет не опомену Срба. Било је то у зиму, али кад уместо снега н беше пустио велику кишу те да би опрала људске крваве трагове којима је земља била испрскана. Седео је тако Господ са св. Петром и са њим ћаскао о свачему, па ће тек наједанпут рећи:

— Ама, Перо!

А св. Петар поклони се и одговори:

— Молим, Господе!

— Ама, бога ти, упитао бих те нешто.

— Да чујем, Господе!

— Ево — настави Господ. — Мислим малочас те на ово те на оно, па ми тек одједанпут нешто на ум падоше Срби. Да ли ти, тако ти Мене, знадеш шта би с њима, куд се дедоше ти људи, шта се с њима догоди? Јер, ево, ми на њих бесмо сасвим и заборавили.

Св. Петар положи руку на срце.

— Господе, — одговори он — а ко би и могао знати где су ти?! Као што се сећаш
нареди ми и једнога дана, онда кад и оно додијаше, да их пошљем у бестрага, да их
уклоним испред Твојих очију, како им се трага не би знало и ја, право да и кажем, тако и учиних. Од тада више никад на њих ни помислио нисам, е па откуд ћу сад знати где су!
— Знам, знам, Петре, — настави Господ — лепо је то што си ти Моју наредбу извршио и сећам се Ја ње добро. Ама, брате, признаћеш и сам, и тако није право. Народ је то, братац, као и сваки други мој народ, и не може бити тако да ни Ја ни ти не знамо шта је са њима. Него ево шта: како смо ми иначе, углавном, отаљали наше послове и седимо овде тако рећи скрштених руку, право је и Мени драго да ти сиђеш доле и потражиш наше Србе. Као што рекох, немамо много посла и Ја могу неко време сам и без тебе, па ти зато дајем неограничено одсуство, све дотле док их, јаднике наше, ма где не нађеш. А после, видећемо шта ћемо с њима. Дакле спреми се, душе ти, па иди!

И тако се св. Петар обрете на Земљи. Обрете се св. Петар на Земљи и стаде тражити Србе. Па их је тражио, тражио, али све узалуд. Нигде Срба ни од корова, као да су у земљу пропали. Где није ишао св. Петар и где није завиривао и распитивао, али њих нема па нема, те се он увелико забрину како ће Господу на очи изаћи. И тако све без резултата до једнога дана кад је мркла ноћ била и кад се прст пред оком није видео. Таман се св. Петар стао љутити на самога Господа што га по најгорем времену шаље ради Срба који су, по његовом мишљењу онакву судбину потпуно и заслужили, кад се наједном обрете над неким маслинама. Обрео се св. Петар над маслинама, натукао капуљачу на главу и све му цури киша низ њега у млазевима, кад му се уједанпут учини како међу тим маслинама, мокрим до сржи, миче нешто баш као да су живи створови. Тада он успори мало лет и баш лепо зачу где једна од оних прилика и чисто на српском опсова једну капку која јој је, како св. Петар логично закључи, морала пасти иза самога врата. „Тако ми Господа Бога, помисли он, ето по овој псовци, рекао бих да сам набасао где треба.“И би му мило и бог зна како што ће Божју вољу моћи испунити,јер дотле никад није било да наредбу Његову није извршио.

Сада и у тој нади реши се он да облети неколико пута укруг и пође му за крилом
да се задржи у месту, кад зачу некакав жагор. Ту се он згури и стаде прислушкивати па замало гласови они постадоше разговетнији и јасно се зачу некаква прозивка све познатих српских имена као што су Милун Јокић, Милован Кривокапић, Гојко Гиздавић и друга. Онда ова прозвата имена стадоше редом одговарати и то нека за, а нека против и св. Петар, кад то чу, умало не врисну од радости, јер му сад беше као дан јасно да то нико други не може бити до Срби, јер их ево затече на њиховом најмилијем послу — на гласању.

Мада срећан, што их беше пронашао, претвори се он у старца просјака, те ти наједанпут сиђе међу њих. Али се брзо покаја св. Петар што је то учинио, јер у се душа стаде стезати од бола, видећи их како јадни и жалосни изгледају. Прибили се Срби уза оне мокре маслине, покрили се шаторским крилима, све по десеторица под једно, па, поцрнели, помодрели и мршави као аветиње, а поцепани као просјаци, те седе онамо према малој свећици, што се сваки час на оној киши гаси, и онде турили некакве кутије од конзерви и гласају. Чим су га угледали салетеше ти га они да седне, па га понудише пексимитом и конзервом што је још било остало,а онда једни навалише да гласа у црвену, а други у белу кутију, пошто се пре тога сви сложише да и он има право гласати. И тако гласа и св. Петар, први пут у животу, па после кад због овога наста велика свађа ратосиља се он свега и полете Господу. Велико је било нестрпљење у Господа кад је св. Петар наишао. А чим светац стаде пред Њега н га дочека:

— Перо, вере ти, шта би? Говори, пронађе ли их? Једва те сачеках да чујем шта Ми доносиш.

— Пронађох, Господе! — одахну уморно св. Петар.

— А тако ти неба, где су?

— Господе — продужи св. Петар — ено их на Крфу.

— На Крфу? — запрепасти се Господ. — А шта раде? Како су?

— Како су, питаш ме Господе? Покисли к’о несретници, пропали к’о нико, а гласају, па и мене натераше да гласам.
И тада и сам Господ, кад чу ово од св. Петра, загрцну се и зацени од смеја, па кад
се мало утиша:

— Петре, — рече — ако ћемо право доста им је било. Него сад одмах душе ти, нареди: нека се изоблаче и добро на’ране, па после море нека пређу, нико да не фали, и земљи својој нека се приближе. А кад стигну тамо, одакле је могу гледати, на самом прагу њеном, око три године нека остану, и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести Моје и законе Моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.


(Чуо од војника и забележио на Крфу Драгиша Васић 1917. године.)



eloy eloy 14:30 21.02.2018

Aller Anfang ist schwer


Braleeeeeeeeeee......!

tasadebeli tasadebeli 10:32 24.02.2018

Пада снег,

а није од надлежних власти добио дозволу и благослов да пада.

Јбг.

Пунктум.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana