Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Planeta| Politika

Асанж

tasadebeli RSS / 11.04.2019. u 18:40


Komentari (171)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tasadebeli tasadebeli 18:41 11.04.2019

Тастер

nsarski nsarski 19:02 11.04.2019

Re: Тастер

Iskren da budem, ja sam se povodom ove vesti odmah setio 1984. i rečenice: "Čizmom u lice. Zauvek."

Brutalnost sistema je poražavajuća i od nje je gore samo njihovo licemerje. I sve ono što to od ovog trenutka implicira.

Ružan dan za mene. Veoma ružan i zastrašujući. Ako tako bezočno mogu to, a šta onda ne mogu? Sa bilo kim.
mariopan mariopan 19:06 11.04.2019

Re: Тастер

To jeste mračan trenutak u ljudskoj istoriji, najmračniji. Ubijaju istinu naočigled celog sveta.

Strašno je što se više ničega i nikoga ne boje.

Ništa dobro ni nas ne čeka u budućnosti, mislim na ceo svet.
predatortz predatortz 19:34 11.04.2019

Re: Тастер

Ako tako bezočno mogu to, a šta onda ne mogu? Sa bilo kim.


Ovo je vreme kada su maske i rukavice odbačene kao višak.
Više se ništa ne šminka, ne prikriva.
Mediji su do te mere zaglupeli ljude da je trud oko prikrivanja nepotreban luksuz.
bene_geserit bene_geserit 19:36 11.04.2019

Re: Тастер

Brutalnost sistema je poražavajuća i od nje je gore samo njihovo licemerje. I sve što to od ovog trenutka implicira.

Prva bitna implikacija je da smo se pozdravili sa slobodnim novinarstvom, ako hapse nekoga što objavljuje istinite informacije a pakuju mu bogus optužbe (onaj što je promenio pol što ga je Obama pomilovao će naravno da kaže šta god treba).

Druga implikacija je što vidimo brutalnost USA Deep State-a uživo a ne na filmu.
Čisto ako je neko imao dilemu do čega dovodi to ako se pobuniš protiv sistema.

To da su engleske i američke tajne službe povezane u jedno se i pre znalo.
I naravno Australija ili Švedska, i njihovo učešće u celoj priči.

Jedino što je pozitivno je što će jasno da se vidi ko su govna a ko nisu.
Joe Manchin: "He’s Our Property". OK, jedno govno se samoidentifikovalo.

Što se tiče Trampa biće interesantno da li sme da pomiluje Asanža (naravno posle izbora 2020-te), i da li ga je uopšte briga za njega. Odgovor je verovatno da ga nije briga, ali ko zna možda pozitivno iznenadi.
mirelarado mirelarado 19:50 11.04.2019

Re: Тастер

mariopan
To jeste mračan trenutak u ljudskoj istoriji, najmračniji. Ubijaju istinu naočigled celog sveta.

Strašno je što se više ničega i nikoga ne boje.


Nemaju više koga da se boje, ljudi su globalno ili potkupljeni, ili zombirani i smombirani, aktivisti se bave unisex klonjama i sličnim isfabrikovanim "problemima". Nazaduje se krupnim koracima - ka Srednjem veku.

Milan Novković Milan Novković 20:37 11.04.2019

Re: Тастер

bene_geserit
...
Jedino što je pozitivno je što će jasno da se vidi ko su govna a ko nisu.
Joe Manchin: "He’s Our Property". OK, jedno govno se samoidentifikovalo.

Što se tiče Trampa biće interesantno da li sme da pomiluje Asanža (naravno posle izbora 2020-te), i da li ga je uopšte briga za njega. Odgovor je verovatno da ga nije briga, ali ko zna možda pozitivno iznenadi.

I ja sam pročitao, neverovatno (za one koji možda ne znaju to je referenca na robovlasnička vremena, robovi su bili "svojina"

Elem, si vido, knjiga koju drži u ruci je Gore Vidal History of The National Security State, neka poruka nekome, zato se i opire, da bi se videla.

Neka igra se igra - ja sam blagi optimista, u onom ćumezu je bez sunca prebrzo stario i skoro sigurno narušio zdravlje.

Craig Murray je na putu za London, ovaj sajt bi trebalo pratiti, iako će biti možda spor i zbrkan, Craig je bivši diplomata i skoro sigurno je Asanžu dao DNC leaks - onomad nudio i da kaže ko mu je dao materijal, ali ga nisu hteli kao svedoka.

Sad su Trump Inc u ofanzivi, njegovi glasači će uraditi svoj deo posla, tj ok je da se on bar u tranzicionom delu događaja drži po strani.

Mislim da su male šanse da je sada slučajno izručen, možda se završi dobro za njega, tj ne previše loše, obrati pažnju na narativ tamo kod vas gde se spominje izdaja RussianGejtera.

Čak i DNC moraju nekoga da žrtvuju pošto ne mogu bez toga da se resetuju.

Killari, nadam se (Klintonove, da se Pajke ne uzbudi previše, nije mogla sama da kokne preko 40 ljudi, čak i u nekoliko decenija

A knjiga, čitam nedavno, niko nikad nije Military Security Kompleksu stao na crtu pa pobedio, najhrabriji su platili životima (dobro, ti si desničar pa su manje šanse da ti se dese Kenedijevi, Malcom X, Martin Luther King i slični

Meni se čini da se neko pomeranje dešava, treba vremena, i biće interesantno videti dokle će se dobaciti do kraja drugog Trampovog mandata.
tasadebeli tasadebeli 21:04 11.04.2019

Re: Тастер

bene_geserit

ako se pobuniš protiv sistema.



Мислим да ће таквих бити све више и више у времену које долази.



angie01 angie01 21:05 11.04.2019

Re: Тастер

nsarski
Iskren da budem, ja sam se povodom ove vesti odmah setio 1984. i rečenice: "Čizmom u lice. Zauvek."

Brutalnost sistema je poražavajuća i od nje je gore samo njihovo licemerje. I sve što to od ovog trenutka implicira.

Ružan dan za mene. Veoma ružan i zastrašujući. Ako tako bezočno mogu to, a šta onda ne mogu? Sa bilo kim.


bas tako- katastrofa,...ne znam gde su sve organizacije, udruzenja, ovi/oni koji bi po difoltu trebalo da ga podrze i nesto konkretno preduzmu, nesto je izostala zaglusujuca reakcija javnosti, zbog koje je on sve i ucinio- uzaludna zrtva.
nsarski nsarski 21:08 11.04.2019

Re: Тастер

bas tako- katastrofa,...ne znam gde su sve organizacije, udruzenja, ovi/oni koji bi po difoltu trebalo da ga podrze i nesto konkretno preduzmu, nesto je izostala zaglusujuca reakcija javnosti, zbog koje je on sve i ucinio- uzaludna zrtva


Ma, reakcija, i to ozbiljna, postoji. Nego je nema na mainstream medijima (MSM). Kao i uvek, najvažnije stvari se ignorišu i zaobilaze. Ofucani trik koji radi već decenijama.
angie01 angie01 21:15 11.04.2019

Re: Тастер

reakcija, i to ozbiljna,


koja, gde,...imas neki linak, neku objavu?
Milan Novković Milan Novković 21:19 11.04.2019

Re: Тастер

nsarski
bas tako- katastrofa,...ne znam gde su sve organizacije, udruzenja, ovi/oni koji bi po difoltu trebalo da ga podrze i nesto konkretno preduzmu, nesto je izostala zaglusujuca reakcija javnosti, zbog koje je on sve i ucinio- uzaludna zrtva


Ma, reakcija, i to ozbiljna, postoji. Nego je nema na mainstream medijima (MSM). Kao i uvek, najvažnije stvari se ignorišu i zaobilaze. Ofucani trik koji radi već decenijama.

Craig Murray je još pre nekoliko dana sugerisao kako se ponašati: On the Pavement with Wikileaks
nsarski nsarski 21:20 11.04.2019

Re: Тастер

angie01
reakcija, i to ozbiljna,


koja, gde,...imas neki linak, neku objavu?

Pa, na primer... The Martyrdom of Julian Assange

BREAKING—Moreno Withdraws Asylum as Assange is Arrested

Evo ti i direktan prenos sastanka koji još traje...
Emergency Meeting for Assange Live

I ovo, izašlo pre nekoliko minuta...
Requiem for the fourth estate
angie01 angie01 21:45 11.04.2019

Re: Тастер

na primer.


klipovi nece da mi se otvore- procitla sam tekstove,..7, komentara, 9 komentara,...ako je cekao reporeter ispred ambasade, a gde je bila podrska,...da li je imao pravo na advokata, ako se vec znalo da ce se desiti to hapsenje?
anonymous anonymous 22:05 11.04.2019

Re: Тастер

angie01


bas tako- katastrofa,...ne znam gde su sve organizacije, udruzenja, ovi/oni koji bi po difoltu trebalo da ga podrze i nesto konkretno preduzmu, nesto je izostala zaglusujuca reakcija javnosti, zbog koje je on sve i ucinio- uzaludna zrtva.



bene_geserit bene_geserit 00:24 12.04.2019

Re: Тастер

Ecuador je upravo dobio 10.2 milijarde dolara pozajmice od MMF-a. Siguran sam da to nema nikakve veze sa Asanžovim hapšenjem.

Sa druge strane Tulsi Gabard je kao i obično na pravoj strani: "The arrest of Julian Assange is meant to send a message to all Americans and journalists: be quiet, behave, toe the line. Or you will pay the price."
Fascinantno da su ona i Joe Manchin u istoj stranci. Ali je zato jasno ko je tu autsajder a ko je mainstream DP.
anonymous anonymous 06:03 12.04.2019

Re: Тастер



Ko kaže da podrške - nema ?
Milan Novković Milan Novković 09:37 12.04.2019

Re: Тастер

tasadebeli
bene_geserit

ako se pobuniš protiv sistema.


Мислим да ће таквих бити све више и више у времену које долази.

Pošto se na par mesta pojavljuje Michael Hudson samo da kažem, za one koji ne znaju, da on odlično dopunujue ekonomsku stranu priče moderne zapadne civilizacije.

Tačnije, ovu finansijsku mnogi i znaju, osećaju, nsalućuju, ekonomska je nešto teža, a on je jedan od vodećih ekonomista u US danas.

Ako se ne varam i Šarskom je često ili redovno štivo, meni isto tako, .... što bi reko jedan drugar ovde - jbg, piše knjige i uzima kintu za njih, to ga "diskedituje", a i radio je u top-tier US bankama, čak mu vrhuška dolazila na noge, ali on jeste vrh i od integriteta - kome su knjige previše "bučne" ima dosta priloga u alternativnoj štampi danas.

Ja ponekad potegnem to njegovo o rentiranju kao srži pomeranja u zapadnoj ekonomiji, pa tako njenom ubrzanom strategijskom urušavanju, da bih naduvao razne misanone eksperimente ovde, kad me uhvati over-blogovanje, ali je naravno, prava stvar ne trošiti energiju na maštu i svoje reči nego čitati šta on piše

Trivija koja mi neočekivano pade na pamet kako sam "osetio" da sam skrenuo s teme bloga - Asanž organski mrzi Killari, Klinotove, a ni ja ne propuštam priliku da navedem svoja slična osećanja, što je lako za razumeti ubrzo pošto se grubo skine sa zombifikovane MSM sise, nego samo kažem
loader loader 09:51 12.04.2019

Re: Тастер

Da, brutalnost sistema ... Na tu brutalnost se nesvesno navikavamo i, mada znamo da je tu, takva, stalno, mi se na tu "permanentnu činjenicu" ponovo obazremo tek kad dođe do ovakvih, teskobnih slika. Brutalnost prema pojedincu, brutalnost prema narodima, ...

Ne zna se šta je gore, težnja mase da na sve to "zaboravi do sledećeg slučaja", ili sračunatost kreatora ovih morbidnih akata. Eno, bez obzira na sve što se svojevremeno ustalasalo nakon izletanja dokumentacije iz tamnih fascikli i očekivanja da će se desiti nekakva revolucija u otkrivanju zaklonjenih prepiski i odluka, a da će samim tim kao željena posledica doći do prisilnog menjanja navika zlih diplomatija i proizvođača zavera i ratova - ubrzo se sve stišalo i skoro nikome više nije bila impresivna cela ta priča. Sve dok se nije desio ovaj nemio događaj. Mene jednako kao i ovi globalni nasilnici plaši ta ravnodušnost kod velike većine ljudi.
angie01 angie01 21:30 12.04.2019

Re: Тастер

sto se bacas na ledja anonimBuse, cuvaj snagu za strajk gladju.
Milan Novković Milan Novković 12:10 14.04.2019

Re: Тастер

bene_geserit
...Sa druge strane Tulsi Gabard je kao i obično na pravoj strani: "The arrest of Julian Assange is meant to send a message to all Americans and journalists: be quiet, behave, toe the line. Or you will pay the price."...

Sve je više indikacija da je priča mnogo dublja, i da timing nije slučajan.

Ovo što pričaš je samo deo pozitivnog konteksta, dok srž priče ide ne do Manning dokumenata, oni US nisu napravili veliku štetu, to je sve bilo poznaro, nego do Vault 7 incidenta.

On je Ciji napravio ozbiljnu štetu.

Ono što sam ja zaboravio, ili nikad nisam ni znao, da je tom prilikom pokušani dil između Asanža i US ubio ... surprise, Comey, dok su svi i bilo ih je dosta bitnih oko dila, bili za dil.

Surprise 2, i tu Asanž nije ukapirao (verovatno nije ni mogao, tj nije imao dovoljno podataka) da je deo dila, da kaže ko je izvor DNC dokumenata, u stvari bila bomba sa far as Comey goes.

Sve mi se više čini da se Comey sve više znoji, i da sve lošije spava, njemu je asocijacija sa izajom sve jača, Mueler mu pajtos, odnosi sa Cijom jako kompleksni, višesljno ga/će ga mrzeti, stavka "poželjna" ko rupa u glavi, ...

... tj sve su veće šanse da je žrtva potrebna ne samo u DNC redovima, nego i deep gov, da bi DNC i deep gov doradili management štete.

Military Security komplex je "ok" za sada, budžet veći nekgo ikad, priča pomerena - hypersonic kašnjenje u razvoju, pomeranje u space tech, ... imaju nekoliko godina fore.
Milan Novković Milan Novković 15:15 14.04.2019

Re: Тастер

Milan Novković
...Comey...

Pirro to Comey: Enjoy Your Freedom While You’ve Got It



Taj Comey izgleda nije preterano bistar - kad se na gomilu stavi šta je pričao kroz vreme prosto se stiče utisak da je bio toliko arogantan-do-glup da je zaboravio na opasnost da sam sebi kopa rupu.

Ova Gospođa Sudijka aint kidding
apostata apostata 19:17 11.04.2019

Pamela je popizdila

nsarski nsarski 19:19 11.04.2019

Re: Pamela je popizdila

apostata


Ma i bivši redsednik Ekvadora, Korea, je popizdeo na ovoga koji mu je ukinuo azil. I rekao za njega da je najveća izdaja u istoriji.
Zapravo, ja ne znam istoriju, ali ne sećam se da je nekome ukinut azil u poslednjim decenijama. Mislim, to se ne radi.

P.S. Ironija je da je Asanža onim Deep State fašistima predao čovek koji se zove Lenjin. Lenjin Moreno, sadašnji preCednik Ekvadora. Alse, tamo da više ne ideš!
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:41 11.04.2019

Re: Pamela je popizdila

ali ne sećam se da je nekome ukinut azil u poslednjim decenijama. Mislim, to se ne radi.


Citam da je Snoudenu u Rusiji 'produzen' azil do 2020. Kako se to 'produzava' azil?
(osim ako novinari ne lupetaju?)
nsarski nsarski 19:47 11.04.2019

Re: Pamela je popizdila

apacherosepeacock
ali ne sećam se da je nekome ukinut azil u poslednjim decenijama. Mislim, to se ne radi.


Citam da je Snoudenu u Rusiji 'produzen' azil do 2020. Kako se to 'produzava' azil?
(osim ako novinari ne lupetaju?)


Njemu je i u početku dat azil na ograničeno vreme (godinu dana ili nešto tako), pa se posle kontinuirano produžavao. To kod Rusa valjda tako radi.
floki floki 22:33 11.04.2019

Re: Pamela je popizdila

nsarski
apacherosepeacock
ali ne sećam se da je nekome ukinut azil u poslednjim decenijama. Mislim, to se ne radi.


Citam da je Snoudenu u Rusiji 'produzen' azil do 2020. Kako se to 'produzava' azil?
(osim ako novinari ne lupetaju?)


Njemu je i u početku dat azil na ograničeno vreme (godinu dana ili nešto tako), pa se posle kontinuirano produžavao. To kod Rusa valjda tako radi.


ma to rusi samo rade mošu amerima, kao, možda mu nećemo produžiti boravak pa ćete ga dobiti nazad...

predlažem da drugosrbijanska frakcija oplete po tim pijanim rusima zbog asanža ovde, jer ga nisu branili. znači, rusi krivi i treba da popiju sankcije i kvit
alselone alselone 07:35 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

P.S. Ironija je da je Asanža onim Deep State fašistima predao čovek koji se zove Lenjin. Lenjin Moreno, sadašnji preCednik Ekvadora. Alse, tamo da više ne ideš!



Ekvador je meni prirastao za srce. To je prvo službeno putovanje na koje sam otišao i to isti dan kada mi je sin izašao iz porodilišta. On i mama su izašli oko 2 poslepodne iz Betanije, ja sam došao po njih, došli smo kući, presvukao sam ga prvi i drugi put i onda sam oko 2 ujutru otišao na dve nedelje. I to u božiju mater na kraj sveta.

Korea je bio cool, bar toliko koliko sam ja mogao da vidim. A mogao sam da vidim aerodrom, centar glavnog grada, mali grad u provinciji i Galapagos, recimo jedno 7, 8 puta u periodu od 5, 6 godina. I video sam da se mrdalo na bolje. Aerodrom je od raspada postao moderan, prilazni putevi su veoma lepo izgradjeni, glavni grad je ulickan, ljudi su imali više para generalno, plate su skočile, administracija je ubrzana (otići na Galapagos je administrativna avantura zbog toga što je čitav arhipelag nacionalni park sa najvišim stepenom zaštite) itd.

Da, onda, putevi su sređivani. Ja uvek pričam o putu između Koke i Lago Agrija. Ekvivalent tome bi bio put Melenci - Kekenda. Znači između Nigdi i Ničemu. Put pista. Širok, nema ni jedne rupe, odlivni kanal, ma štogod, lepše od našeg autoputa.

I Korea je zapravo dao Asanžu azil.

Ali, da se ne zalećem, moje znanje je ograničeno, nemam ideju kako je život izgledao pored ovih crtica koje sam nabrojao.
alselone alselone 18:46 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

floki



Pazi šta radiš za dva dana...

floki floki 19:00 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

alselone
floki



Pazi šta radiš za dva dana...



štooo?
alselone alselone 19:00 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

štooo?

Počinje GoT.
floki floki 19:04 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

aaa, to je već rešeno, imam rezervisan apartman u šiptarskom konzulatu u frankfurtu, unplugged, pajić mi sredio dok ne prođe sezona
alselone alselone 19:08 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

aaa, to je već rešeno, imam rezervisan apartman u šiptarskom konzulatu u frankfurtu, unplugged, pajić mi sredio dok ne prođe sezona



Pajke je pravi drug.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:11 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

alselone
aaa, to je već rešeno, imam rezervisan apartman u šiptarskom konzulatu u frankfurtu, unplugged, pajić mi sredio dok ne prođe sezona



Pajke je pravi drug.


Služim narodu i staraću se!
angie01 angie01 21:32 12.04.2019

Re: Pamela je popizdila

Pamela je Asanzova prijateljica, donosila mu knjige i klopu svo ovo vreme i pruzala podrzku svake vrste- glasine kazu, da je moguce i emotivne vrste.
Milan Novković Milan Novković 12:42 13.04.2019

Re: Pamela je popizdila

apostata

Već nekoliko nedelja su Rašngejters u stanju koje bi se moglo nazvati "(ozbiljniji) pičvajz" na književnom prigrevačkom.

U stvari stanje je možda još ozbiljnije i posh NATO "bitnici" ga zovu Charlie Foxtrot, što je među ingliš-spiiking seljacima bolje poznato kao Clusterfuck - situacije gde imamo kaskadno, neočekivato, višestruko pucanje po šavovoma sa skoro nikakvom šansom za oporavak, a vrlo potencijalno katastrofalnim posledicama.

Al pre toga - Pameli svaka čast, praaava rokerka, u svakom pogledu, u kakofoniji drečanja 4th wave feministkinja kojima izgleda jedino u Japanu traže da odstrane jajca, the ona-što-vise, pre nego što izađu na "javnu" scenu, a koje su, opet, proporcionalno relativno mali segment vlasnica skoro duplog X hromozoma ako se porede sa vlasnicima udavljenog Y horomozom, a.k.a. kenjkavo-kukumavčećim-...ajnepreterujmo, nači udavljenog mlekcem iz MSM sise koju ne ispuštaju, pa fašisto(idne) strasti za navijanjem za nešto o čemu jako malo znaju.

Sitan je muk u NYTjevima, WPjevima, ... baš nervoza, izgleda, u Rašngejter redovima, i sad mi se čini da su besplatni smeštaj i hrana baš mogući kad su neki od njih u pitanju, ... možda, možda, ima nekog nešto malo manje mračnog plana iza svega ovoga.

Proverio sam, Craig Murray jeste dao DNC papire Asanžu, nema mnogo na njegovom sajtu, al preključe je putovao iz Glazgova u London, od juče ujutro pripremaju tim za odbranu, i, sorry što se ponavljam, on se nudio kao svedom Muelleru ali ga nisu hteli - sada prosto Asanžova odbrana može da ga pozove.

Tu su i ex NSA koji su potvrdili da prosto postoje dokazi da je DNS leak insider džob, koje isto (ovo nagađam) nisu hteli kao svedoke - sada više ne bira Mueller ko se poziva, nego i Asanžova odbrana.

Mislim i još se više nadam da se nekima iz FBI, CIA, DNC ... polako pune gaće, izdaja jeste na meniju (i dalje se plašim da je prosto nemoguće doći nekom jako senior iz US Deep Gov glave, al bar šanse skaču), a izdaja je mnogo ozbiljnija rabota u US.

EDIT: Ostadoh "sitno" nedorečen - ako bi Asanžu, novinaru, sudili za kolaboraciju na neuspelom pokušaju hakovanja, onda nekim većim MSM zverkama mogu da sude za kolaboraciju sa izdajnicima u pokušaju obaranja zvanične US vlade.
apostata apostata 23:13 13.04.2019

Re: Pamela je popizdila

alselone
štooo?

Počinje GoT.

Pratim i obožavam GoT.

Prvi dio knjige pročitao sam kada je izašao u Rusiji '99. i onda strpljivo čekajući sve po redu ili na srpskom ili na ruskom.

Ali ovo,



ovo me izbezumljuje.

Filozofija, nauka, istorija i GoT!
Ja stvarno ne shvatam šta se događa sa tim ljudima?
Kakva je to bolest?
nsarski nsarski 00:21 14.04.2019

Re: Pamela je popizdila

I Korea je zapravo dao Asanžu azil.


Jeste Alse. I dok je on bio na vlasti, Ekvador je napredovao, Asanž je bio bezbedan. E sada, kad je došao Moreno (za koga mnogi kažu da je čovek Vašingtona) počeli su Asanžu da ukidaju internet, da mu otmu mačku, da mu, jednostavno, zagorčavaju život. A ekonomska situacija se pogoršala. MMF im je dao veliki kredit za uzvrat, i sada su njihovi robovi. Živ bio, videće se za godinu dana. Uvek je tako bilo. I sa Argentinom nedavno, i sada sa Brazilom...O Venecueli ne vredi pričati.

Ovaj Moreno je klasična izdaja. Evo šta kaže Rafael Korea:

The greatest traitor in Ecuadorian and Latin American history, Lenin Moreno, allowed the British police to enter our embassy in London to arrest Assange. Moreno is a corrupt man, but what he has done is a crime that humanity will never forget.

Korea o Morenu
alselone alselone 07:10 14.04.2019

Re: Pamela je popizdila

The greatest traitor in Ecuadorian and Latin American history, Lenin Moreno, allowed the British police to enter our embassy in London to arrest Assange. Moreno is a corrupt man, but what he has done is a crime that humanity will never forget.


Ovo je taj najtužniji deo, da je ovo uradila latinoamerička država, deo sveta koji ima toliko istorije borbe za slobodu. Pa njima je sve u libertad fazonu, njima se i liga šampiona zove copa libertadores. I ta rafinerija je imala libertad nešto netšo u imenu Sećam se da su me čak vodili da vidim kuću, pazi sad, ljubavnice Simona Bolivara. On je toliko značajan da se zna čak i kuća gde mu je cica živela.

I onda ovaj smrad dođe i pusti tuđu policiju na svoju teritoriju da uhapse nevinog čoveka.
nepopustljiv nepopustljiv 07:16 14.04.2019

Re: Pamela je popizdila

apostata

...



ovo me izbezumljuje.

Filozofija, nauka, istorija i GoT!
Ja stvarno ne shvatam šta se događa sa tim ljudima?
Kakva je to bolest?

Šta je to GoT?
angie01 angie01 11:58 14.04.2019

Re: Pamela je popizdila

Kakva je to bolest?


ne se sekiraj- to je uobicajena zloupotreba popularnosti ( bilo cega) sa ciljem sticanja dobiti na isti nacin na koji to radi imela.

...znaci, sada ce ljubitelji planetarno popularne serije, da u velikom procentu kupe po primerak tih casopisa-mozes da mislis koliko ih je, ljubitelja GOT, ne uobicajenih citaoca ovih publikacija-jer pasionirano prate sve sto se serije tice,...a pri tome, autori tih opservacija, su napravili nezavisan proizvod, koji nema veze sa nekim autorskim pravima,....a ujedno daju dodatnu vrednost, koja je korisna i za ove koji autorska prava imaju.( sem ako nije neki poslovni dogovor sklopljen upravo uz obostranu korist).

... semenje je baceno, konzumenti ce pritrcati da pokljucaju.

sve u svemu, stvar se podigla na nivo fenomena, koji sada moze da se u nedogled rabi na razne nacine.

EDIT: izdavastvo na zapadu funkcionise tako, da su odeljenja za marketing rukovodioci svega-pa tako, sem sto autori salju urednicima svoje uradke- za nove publikacije se radi istrazivanje trzista u smislu, sta bi targetirana publika volela da cita, kada se dodje do oblasti, definise se najpopularnija tema, a posle toga se biraju autori, koji bi sve to napisali upravo onako, kako je anketa pokazala da je najtrazenije. Sledi prezentacija i propaganda koji odgovaraju upravu svemu prethodnom.
U ovom slucaju im takvo istrazivanje nije ni potrebno, jer drugi pokazatelji su stvar vec definisali, cak im nije potrebna ni propagandni deo, znaci, samo su se kao imele nakacili na prodzekt, cija izazvana euforija daje za dz sve sto treba.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:07 14.04.2019

Re: Pamela je popizdila

I onda ovaj smrad dođe i pusti tuđu policiju na svoju teritoriju da uhapse nevinog čoveka.



Slusao sam prekjuce na BBC (sto je samo po sebi prilicno interesantno) lika koji je ranije radije u ambasadi Ekvadora u Londonu. Pajz’ sad – lik tvrdi (nisam mu upamtio ime, ali se sigurno moze izguglati na BBC sajtu) da je americko tuzilastvo redovno dolazilo u Ekvador da obavi ‘informativne razgovore’ sa staffom ambasade u Londonu, kada im prestane mandat. Lik tvrdi da je odbio da razgovara sa njima, I dao primer kako bi to izgledalo kada bi ekvadorski tuzilac obavljao slicne razgovore sa zaposlenima iz americke ambasade a teritoriji Amerike…

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:18 15.04.2019

Re: Pamela je popizdila

alselone
štooo?

Počinje GoT.


GoT je tog dana izgubio smisao!
nepopustljiv nepopustljiv 20:47 11.04.2019

M'da!

Ja bih se iznenadio drugačijem ishodu ove faze.
Za dalje će se videti.
Još sudija nije svirao kraj.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:59 11.04.2019

?

Da li je istinita ova informacija sa portala Poskok?
"Uhićenje osnivača WikiLeaksa Juliana Assangea vijest je dana, a društvene mreže prepune su snimke na kojoj se vidi kako Assangea iz ekvadorske ambasade odvlači londonska policija. Tu je scenu jedina uspjela snimiti Russia Today, a urednik Guradiana Jim Waterson maloprije je zgodno na Twitteru opisao kako im je to uopće uspjelo. Novinari RT-a, naime, već tjedan dana stoje ispred ekvadorske ambasade kako bi uhvatili trenutak Assangeova uhićenja.

Cijelo to vrijeme uživo su emitirali prijenos, a ljudi su na snimci uglavnom mogli vidjeti vrata ekvadorske ambasade u Londonu. Ali eto, čekanje im se isplatilo i sada doslovno jedini imaju snimku na kojoj policija odvlači Assangea."
tasadebeli tasadebeli 21:16 11.04.2019

Re: ?

kamilo_emericki
Da li je istinita ova informacija sa portala Poskok?
"Uhićenje osnivača WikiLeaksa Juliana Assangea vijest je dana, a društvene mreže prepune su snimke na kojoj se vidi kako Assangea iz ekvadorske ambasade odvlači londonska policija. Tu je scenu jedina uspjela snimiti Russia Today, a urednik Guradiana Jim Waterson maloprije je zgodno na Twitteru opisao kako im je to uopće uspjelo. Novinari RT-a, naime, već tjedan dana stoje ispred ekvadorske ambasade kako bi uhvatili trenutak Assangeova uhićenja.

Cijelo to vrijeme uživo su emitirali prijenos, a ljudi su na snimci uglavnom mogli vidjeti vrata ekvadorske ambasade u Londonu. Ali eto, čekanje im se isplatilo i sada doslovno jedini imaju snimku na kojoj policija odvlači Assangea."



Подсетио си ме на причу коју сам чуо од мог рођака који је тада радио за РТС и био у тој екипи која је то снимила.

Наиме, ради се о доласку Мадлен Олбрајт у Београд да се рукује са Слобом Милошевићем, у том тренутку "гарантом мира на Балкану".

Као што то увек бива када долазе из САД, Русије и тих великих играча, обезбеђење раде њихови људи, ови наши им служе као помоћно особље.

Елем, америчанско обезбеђење инсистирало пре пристизања аутомобила са Мадлен Олбрајт пред зграду Председништва да се све тв екипе поставе иза једног конопца који су они поставили. Сви су се побунили јербо са тог места које су им одредили не могу да сниме сусрет. Ипак, обезбеђење је исистирало и сви су морали да се повинују.

А када је пристигла Олбрајтова, из њеног аутомобила заједно са њом је иашла и екипа CNN која је снимала руковање, па су тако они једини и имали ексклузивни снимак руковања Милошевића и Олбрајтове који су после продавали осталима. Ови из Франс преса, АП, Ројтерса,... попиздели због тога.

А ови наши са РТС имали среће. Непосредно пре пристизања те колоне возила са Олбрајтовом, појавио се шеф Милошевићевог кабинета, мислим да је то био извесни Зоран Милиновић или Милановић, нисам сигуран,, видео наше иза тог постављеног конопца и питао их шта раде ту. Када су му рекли да је то наређење америчког обезбеђења, он их извео из тог простора и тако је РТС једина, поред CNN, имала ексклузивни снимак руковања Милошевића и Олбрајтове.

То су старе форе, служе се тиме већ деценијама... Па после продају снимке и зарађују.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:38 11.04.2019

Re: ?

tasadebeli


Meni je nevjerovatno da RT ocekuje jedan takav dogadjaj a toliko drugih medija po Londonu i niko od njih da predvidi ili da snimi to brutalno hapsenje.
Ili su nesposobni ili ucestvuju u prikrivanju sirovih informacija. Ne sumnjam da bi bilo objavljeno hapsenje Asanza, ali tek poslije obrade vijesti od strane spin strucnjaka.
Koliko puta Rusi moraju spasavati svijet i njegov obraz?
apostata apostata 21:44 11.04.2019

Re: ?

kamilo_emericki
Da li je istinita ova informacija sa portala Poskok?

Je, istinita je.
Cijeli dan se zbog toga qrče na sva zvona.
nsarski nsarski 21:47 11.04.2019

Re: ?

Meni je nevjerovatno da RT ocekuje jedan takav dogadjaj a toliko drugih medija po Londonu i niko od njih da predvidi ili da snimi to brutalno hapsenje.


Čekaj, bre, ti zaista misliš da to nije snimano od strane gomile raznih "faktora". Da policija nema snimak? Da CIA nema snimak? Da zvanične TV stanice nemaju snimak? U Engleskoj? U Londonu?. Da nemaju snimak?
Pa, jbt, ti u Londonu ne možeš da baciš pikavac na ulici a da te ne snimi barem 10 različitih kamera.
Policijska opsada ambasade Ekvadora, koja je vodila računa o tome da im Asanž tajno ne umakne na neki aerodrom i odleti u Ekvador diplomatskim transportom, je koštala oko 6 miliona dolara mesečno tokom ovih 7 godina. I ti misliš da niko od njih nije bio prisutan i nije ništa snimio?

Blejali okolo, nisu imali pojma. Zaboravili kamere kod kuće. Really? Ako to zaista veruješ, imam odličan most u Bruklinu da ti prodam jeftino.
nsarski nsarski 21:49 11.04.2019

Re: ?

apostata
kamilo_emericki
Da li je istinita ova informacija sa portala Poskok?

Je, istinita je.
Cijeli dan se zbog toga qrče na sva zvona.

Da, možda kao jedina akreditovana agencija koja je tu postavila busiju. Ali ne verujem da drugih snimaka nema. Pomenuo sam gore.
apostata apostata 22:03 11.04.2019

Re: ?

nsarski

Da, možda kao jedina akreditovana agencija koja je tu postavila busiju. Ali ne verujem da drugih snimaka nema. Pomenuo sam gore.

Nemam pojma, ali oni se hvale kako su sve agencije i kuće morale da to otkupe od njihovog Artija, s kojim one inače odbijaju da sarađuju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:15 11.04.2019

Re: ?

nsarski
Meni je nevjerovatno da RT ocekuje jedan takav dogadjaj a toliko drugih medija po Londonu i niko od njih da predvidi ili da snimi to brutalno hapsenje.


Čekaj, bre, ti zaista misliš da to nije snimano od strane gomile raznih "faktora". Da policija nema snimak? Da CIA nema snimak? Da zvanične TV stanice nemaju snimak? U Engleskoj? U Londonu?. Da nemaju snimak?
Pa, jbt, ti u Londonu ne možeš da baciš pikavac na ulici a da te ne snimi barem 10 različitih kamera.
Policijska opsada ambasade Ekvadora, koja je vodila računa o tome da im Asanž tajno ne umakne na neki aerodrom i odleti u Ekvador diplomatskim transportom, je koštala oko 6 miliona dolara mesečno tokom ovih 7 godina. I ti misliš da niko od njih nije bio prisutan i nije ništa snimio?

Blejali okolo, nisu imali pojma. Zaboravili kamere kod kuće. Really? Ako to zaista veruješ, imam odličan most u Bruklinu da ti prodam jeftino.

Ja ne sumnjam da ima i drugih snimaka ali ti snimci nisu za javnost. I Skripalji (kako se vec zovu) su sigurno snimani ali nema snimaka u "demokratskoj" javnosti.
U kontrolisanij javnosti i demokratija je pod kontrolom.
nsarski nsarski 22:19 11.04.2019

Re: ?

apostata
nsarski

Da, možda kao jedina akreditovana agencija koja je tu postavila busiju. Ali ne verujem da drugih snimaka nema. Pomenuo sam gore.

Nemam pojma, ali oni se hvale kako su sve agencije i kuće morale da to otkupe od njihovog Artija, s kojim one inače odbijaju da sarađuju.

Znaš, možda nije bila zvanična ekipa, ili se bar nije videla. Ali da snimaka nije bilo, to mi je skroz neverovatno. Sećaš li se one situacije sa Skripaljom, gde su imali snimak neka dva lika (ruskih špijuna, dakako) na nekoj neviđenoj periferiji ili seoskom imanju. Odjednom se pojavio potreban snmak.
A možda su ovi tražili od RT-a njihov snimak da se ne bi otkrili i sačuvali svoju "nevinost".
Možda sam paranoičan, ali ja tim Englezima ništa ne verujem. Ali baš ništa. U mom sistemu, oni su krivi dok ne dokažu da su nevini.
nsarski nsarski 22:19 11.04.2019

Re: ?

a ne sumnjam da ima i drugih snimaka ali ti snimci nisu za javnost. I Skripalji (kako se vec zovu) su sigurno snimani ali nema snimaka u "demokratskoj" javnosti.
U kontrolisanij javnosti i demokratija je pod kontrolom.


See above.
anonymous anonymous 22:31 11.04.2019

Re: ?

nsarski
a ne sumnjam da ima i drugih snimaka ali ti snimci nisu za javnost. I Skripalji (kako se vec zovu) su sigurno snimani ali nema snimaka u "demokratskoj" javnosti.
U kontrolisanij javnosti i demokratija je pod kontrolom.


See above.


Stotine komentara su na ovim prostorima napisane u odbranu te " demokratije" .

Slepilo, a sad iščuđavanje .


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:40 11.04.2019

Re: ?

nsarski
a ne sumnjam da ima i drugih snimaka ali ti snimci nisu za javnost. I Skripalji (kako se vec zovu) su sigurno snimani ali nema snimaka u "demokratskoj" javnosti.
U kontrolisanij javnosti i demokratija je pod kontrolom.


See above.

Slazemo se mi oko snimaka, ali ja potenciram ovo oko snimaka jer sam kivan na novinare i medije koji se predstavljaju braniocima javnosti, slobode i demokratije a sustini su izvodjaci prljavih poslova politicara i upravljaca iz sjenke.
A za Engleze je jedan francuski istoricar rekao da su licemjerni kako samo Englezi mogu biti.
tasadebeli tasadebeli 23:23 11.04.2019

Re: ?

kamilo_emericki

Slazemo se mi oko snimaka, ali ja potenciram ovo oko snimaka jer sam kivan na novinare i medije koji se predstavljaju braniocima javnosti, slobode i demokratije a sustini su izvodjaci prljavih poslova politicara i upravljaca iz sjenke.




Има ту новинара и новинара...(ЛИНК)


Нису сви исти... (ЛИНК)


Зар ти српски медијски простор није сасвим леп пример?

Прекопиран однекуда, наравно... Не бисмо ми то умели сами.






EDIT: Него, чувај се ти Шарског... Следећи његов потез је да ти прода плац са погледом на неку црну рупу... Знам човека.
mariopan mariopan 09:09 12.04.2019

Re: ?

nsarski
apostata
kamilo_emericki
Da li je istinita ova informacija sa portala Poskok?

Je, istinita je.
Cijeli dan se zbog toga qrče na sva zvona.

Da, možda kao jedina akreditovana agencija koja je tu postavila busiju. Ali ne verujem da drugih snimaka nema. Pomenuo sam gore.

Stoposto ima i tih snimaka ali verujem da su Rusi znali mnogo više od drugih
novinara i zato čekali. Stara politička igra da im izbiju iz ruku oružje "manipulacija informacijama" i pokažu svetu kako je lažljiva i nasilna ta "zapadna demokratija"?
Rat informacijama, jer nisu dozvolili da se vest našminka i prepakuje pre serviranja narodu?
Možda je to?
Черевићан Черевићан 23:23 11.04.2019

кикс за Викиликс

Britanska vlada želi da ga izruči SAD, a tamo ga sigurno čeka doživotni zatvor ili gore od toga.

недорек су...... ето
сајберборбе пути,
богме госн Assange
наеба .....ко жути,

(због своји адути)
bene_geserit bene_geserit 07:19 12.04.2019

Rusija i Asanž

Zanimljivo je da li je stvarno Rusija odbila da azil Asanžu pre 7 godina.
Izbor ambasade, zemlje za azil jeste bio čudan.
floki floki 07:45 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

biće da su ga oladili kad je tražio... ovde
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:07 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

.. ovde


Znaci Asanz se Rusiji nacrtao u pogresno' vreme kad Putinu nije odgovaralo da se kolje oko njega sa Zapadom. (i ja sam se pitala pre ovog clanka zasto nije odabrao Rusiju, jer Ekvador nije drzava koja moze odolevati dugo pritiscima, ali nije imao ni neki veliki izbor jer nije bila ni velika ponuda spremnih da mu pruzi zastitu i zameri se Americi)

Snouden je zato bio u pravom trenutku na pravom mestu pa je zastitu i dobio bez sateravanja u corsokak. (ostaje da se ponadamo da se stvari promeniti nece sto se njega tice pa da i on izleti u ruke potraziocima.)

Jos je Asanz neposlusniji u egzilu, Snouden ne talasa mnogo kad dobije instrukcije sta moze a sta da ne radi uopste tamo gde je egzil dobio..

Kako bilo, sateran u onoj minijaturnoj ambasadi Ekvadora godinama bez sanse da odatle bilo gde bude bezbedno premesten, koliko bi covek (bilo ko) to psihicki i fizicki mogao da izdrzi?

floki floki 11:16 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tako nekako i ja razumem... asanžu su rusi dali vizu 2010, ali nije uspeo da ode tamo... dve godine kasnije, rusi više nisu bili spremni da ga prime da bude u njihovoj ambasadi umesto ekvadorskoj... ko zna kakvi su tu sve razlozi u pozadini

kinezi su tada još manje bili spremni da se kače sa zapadom zbog disidenata, snoudena su bukvalno oterali u rusiju a asanžu izgleda nije ni padalo na pamet da ih pita da se skloni kod njih...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:44 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

O, evo javila se zlobaba na svom omiljenom kanalu, medjutim napusavaju je twiterasi naveliko na njenom terenu'.

http://twitter.com/CNN/status/1116517553541648385?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1116517553541648385&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.b92.net%2Finfo%2Fvesti%2Findex.php%3Fyyyy%3D2019%26mm%3D04%26dd%3D12%26nav_category%3D78%26nav_id%3D1529187]

Kao sto sam ocekivala pocelo talasanje sa svih strana oko hapsenja.

Trump was questioned by reporters on the arrest Thursday.

“I know nothing about WikiLeaks. It’s not my thing,” Trump said. “I know there is something to do with Julian Assange, and I’ve been seeing what’s happened to Assange. And that would be a determination, I would imagine, mostly by the attorney general, who’s doing an excellent job. So, he’ll be making a determination.”

On the campaign trail in 2016, Trump repeatedly referred to WikiLeaks after it published hacked emails from the Democrat National Committee. He once declared, “WikiLeaks! I love WikiLeaks,” at a rally in Pennsylvania.




Kristinn Hrafnsson, editor in chief of Wikileaks, and barrister Jennifer Robinson talk to the media outside the Westminster Magistrates Court after WikiLeaks founder Julian Assange was arrested in London, April 11, 2019.


Kay
April 12, 2019 4:43 AM
This is seeming quite complicated. First, the Swedish authority did not ask for Assange's Extradition concerning the sexual assault case. Besides, the woman in the case has dropped the charges. Why then should he be sentenced for failing to surrender to authorities on sexual assault charges in 2012. Secondly, would it not be a trampling on his freedom to free speech? It smacks of double standards to accuse African leaders of muscling the press yet you go against someone who is practicing his trade.

Da, za sta ga i dalje duzi GB (zato sto se nije predao vlastima, originalno, da bi bio predat Svedskoj) kad je Svedska povukla optuznicu i samim tim i zahtev (ako je takav uopste i postojao) za izrucenje Svedskoj?

Khm.

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:30 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

floki
tak ko zna kakvi su tu sve razlozi u pozadini


Mozda je Putin odlucio da pokaze pravo lice demokratije bez njegovog prisustva i mijesanja.

Sad ce ga rusofobi optuziti sto nije spasavao Asanza ali nece se upitati o prirodi sistema koji razara i ubija po svijetu a osudjuje onog ko objavi javnosti takve postupke.

Ali dobar je to sistem, proizvodi pametne telefone, zabavne i fino napravljene filmove poslije kojih nemas potrebe puno razmisljati, doveze ti u supermaese jagode ili tresnje sa drugog kraja svijeta da ih jedes kad nije sezona, letis avionom hiljade kilometara na odmor jer pijesak blizu tebe nije tako fin i povrh svega pokazuje pametnu djecu kako marsiraju gradom sa transparentima o spasavanju planete.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:54 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kinezi su tada još manje bili spremni da se kače sa zapadom zbog disidenata


Kinezi poslovicno ne vole disidente, sto svoje sto tudje..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:03 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki
floki
tak ko zna kakvi su tu sve razlozi u pozadini


Mozda je Putin odlucio da pokaze pravo lice demokratije bez njegovog prisustva i mijesanja.

Sad ce ga rusofobi optuziti sto nije spasavao Asanza ali nece se upitati o prirodi sistema koji razara i ubija po svijetu a osudjuje onog ko objavi javnosti takve postupke.

Ali dobar je to sistem, proizvodi pametne telefone, zabavne i fino napravljene filmove poslije kojih nemas potrebe puno razmisljati, doveze ti u supermaese jagode ili tresnje sa drugog kraja svijeta da ih jedes kad nije sezona, letis avionom hiljade kilometara na odmor jer pijesak blizu tebe nije tako fin i povrh svega pokazuje pametnu djecu kako marsiraju gradom sa transparentima o spasavanju planete.


Kamilo emericki, de ti zivis ako nije tajna? Negde gde ima jagoda zimi koje iz principa ne jedes? Nemas mobilni itakoto.. Po celi dan te muce planetarne nepravde?
bene_geserit bene_geserit 16:33 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Kinezi poslovicno ne vole disidente, sto svoje sto tudje.

I Rusi takođe.
Tu verovatno leži razlog zašto su odbili da Asanžu daju azil - veruju ovima sa druge strane samo ako su ih kupili.
floki floki 16:39 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

bene_geserit
Kinezi poslovicno ne vole disidente, sto svoje sto tudje.

I Rusi takođe.
Tu verovatno leži razlog zašto su odbili da Asanžu daju azil - veruju ovima sa druge strane samo ako su ih kupili.


bar su manje licemeri (ako to nekom može nešto da znači) nego ovi što podržavaju disidente u tuđim redovima pričom o ljudskim pravima (pa se tupsoni na to lepe kao muve na govna) a svoje drže gole u samici...

i ne samo to - da su mu dali azil bio bi to "smoking gun evidence" da rusi stoje iza wikileaksa (ne bi od makse živ ostao ovde)... :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:39 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

i ne samo to - da su mu dali azil bio bi to "smoking gun evidence" da rusi stoje iza wikileaksa (ne bi od makse živ ostao ovde)... :)


Jes, da ga uzmu, pa posle moraju da ga truju, troše polonijum na ovu skupoću, kad ovaj krene da im rije po gangsterskoj udružbi. Iskoristili ga Rusi ko kondom, da sjebe Zlobabu, pa pustili niz vodu, po svoj prilici. No, sve to na stranu, žao mi je čoveka, i uzdam se u Trampovu poslovičnu pravičnost, humanizam i širinu shvatanja, da će da ga pomiluje, ko Obama onomad njegovu koleginicu.
nepopustljiv nepopustljiv 18:40 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

floki
bene_geserit
Kinezi poslovicno ne vole disidente, sto svoje sto tudje.

I Rusi takođe.
Tu verovatno leži razlog zašto su odbili da Asanžu daju azil - veruju ovima sa druge strane samo ako su ih kupili.


bar su manje licemeri (ako to nekom može nešto da znači) nego ovi što podržavaju disidente u tuđim redovima pričom o ljudskim pravima (pa se tupsoni na to lepe kao muve na govna) a svoje drže gole u samici...

i ne samo to - da su mu dali azil bio bi to "smoking gun evidence" da rusi stoje iza wikileaksa (ne bi od makse živ ostao ovde)... :)

Maksi nije za zameriti, nadoćiće jednom, trudi se.
Svaka zabluda u svoje vreme.
nepopustljiv nepopustljiv 18:41 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

srdjan.pajic
i ne samo to - da su mu dali azil bio bi to "smoking gun evidence" da rusi stoje iza wikileaksa (ne bi od makse živ ostao ovde)... :)


Jes, da ga uzmu, pa posle moraju da ga truju, troše polonijum na ovu skupoću, kad ovaj krene da im rije po gangsterskoj udružbi. Iskoristili ga Rusi ko kondom, da sjebe Zlobabu, pa pustili niz vodu, po svoj prilici. No, sve to na stranu, žao mi je čoveka, i uzdam se u Trampovu poslovičnu pravičnost, humanizam i širinu shvatanja, da će da ga pomiluje, ko Obama onomad njegovu koleginicu.

Ma glavno da si ti potvrdio da su Rusi i za ovo krivi.
Odmah se lakše diše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:41 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nepopustljiv
floki
bene_geserit
Kinezi poslovicno ne vole disidente, sto svoje sto tudje.

I Rusi takođe.
Tu verovatno leži razlog zašto su odbili da Asanžu daju azil - veruju ovima sa druge strane samo ako su ih kupili.


bar su manje licemeri (ako to nekom može nešto da znači) nego ovi što podržavaju disidente u tuđim redovima pričom o ljudskim pravima (pa se tupsoni na to lepe kao muve na govna) a svoje drže gole u samici...

i ne samo to - da su mu dali azil bio bi to "smoking gun evidence" da rusi stoje iza wikileaksa (ne bi od makse živ ostao ovde)... :)

Maksi nije za zameriti, nadoćiće jednom, trudi se.
Svaka zabluda u svoje vreme.


Čarli, jesi ti to opet zglajznuo? Pa šta si sad uradio?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Čarli, jesi ti to opet zglajznuo? Pa šta si sad uradio?


Ma sva je prilika da se on to sam zeza sa promenama nikova.
A ako ga banuju onda nisu normalni.
Niko ništa nije pročitao što je makar blizu bana, a Čarli promeni nik.

A neće da kaže razlog :)

Čarli?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

hoochie coochie man
Čarli, jesi ti to opet zglajznuo? Pa šta si sad uradio?


Ma sva je prilika da se on to sam zeza sa promenama nikova.
A ako ga banuju onda nisu normalni.
Niko ništa nije pročitao što je makar blizu bana, a Čarli promeni nik.

A neće da kaže razlog :)

Čarli?


Ma, da, garantovano zaboravio šifru, opet.

Moderacija bi pre, mirne duše, trebalo da banuje tebe i mene zbog četničarenja i partizanštine, blog bi imao veću korist od toga.

Da, i flokija, obavezno, bar dok ne prođe finalna sezona GoT-a. Idem ja odma da ga prijavim, ako se niko već nije setio.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Moderacija bi pre, mirne duše, trebalo da banuje tebe i mene zbog četničarenja i partizanštine, blog bi imao veću korist od toga.

Da, i flokija, obavezno, bar dok ne prođe finalna sezona GoT-a. Idem ja odma da ga prijavim, ako se niko već nije setio.


Što mene?
Tebe naravno.
:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

hoochie coochie man
Moderacija bi pre, mirne duše, trebalo da banuje tebe i mene zbog četničarenja i partizanštine, blog bi imao veću korist od toga.

Da, i flokija, obavezno, bar dok ne prođe finalna sezona GoT-a. Idem ja odma da ga prijavim, ako se niko već nije setio.


Što mene?
Tebe naravno.
:)


Ako nizbogčeg drugog, ono jer kačiš četničku pornografiju na blog, i onda me ubeđuješ kako je to estetski ugodno da se gleda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ako nizbogčeg drugog, ono jer kačiš četničku pornografiju na blog, i onda me ubeđuješ kako je to estetski ugodno da se gleda.


Pa učim te malo estetici, da ti se ukus ispravi, izopačio si ga buljeći u partizanke :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:43 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

apacherosepeacock



Kamilo emericki, de ti zivis ako nije tajna? Negde gde ima jagoda zimi koje iz principa ne jedes? Nemas mobilni itakoto.. Po celi dan te muce planetarne nepravde?

Nije tajna,u Francuskoj. Sezonsko voce jedem samo u sezoni, a povrce u sezoni ili iz staklenicke proizvodnje u blizini mjesta stanovanja. Imam i koristim mobilni telefon kao i automobil.
Nisam ekoloski taliban niti sam iskluciv u bilo cemu ali sam gadljiv na licemjere.
Neki dan sam slusao na TV skota koji drobi o ekologiji, o tome kako treba sprijeciti izgradnju sjevernog toka ali ni rijeci nije rekao o steti koja se pravi dobijanjem plina iz skriljaca i transportovanjem tog istog plina tankerima do terminala.
Povraca mi se na demokrate koji drugima propisuju kako treba da se ponasaju ne uzimajuci nimalo u obzir socijalnu, ekonomsku, religijsku situaciju u kojoj se nalaze ti drugi.
Smatram necovjecnim da neki ljudi mogu traziti opravdanje i opravdavati drzanje drugih ljudi u bijedi ili ih cak i ubijati da bi neki bogati ljudi bili jos bogatiji iako imaju toliko materijalnog bogatstva, da ga ne mogu potrositi, ni oni ni nekoliko buducih generacja njihovih potomaka.
Imam ja dovoljno godina i davno sam prebolio bolest koja se zove planetarna nepravda i ne pada mi napamet da se igram "boga" i da popravljam sve ljudske pizdarije.
Medjutim to ne znaci da se pred silnikom trebam ponizavati i poviti ledja, da trebam da puzim i lazem da me silnik ponekad milostivo pogleda i da na jednu sekundicu pomislim da sam neko i nesto.
Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

hoochie coochie man
Ako nizbogčeg drugog, ono jer kačiš četničku pornografiju na blog, i onda me ubeđuješ kako je to estetski ugodno da se gleda.


Pa učim te malo estetici, da ti se ukus ispravi, izopačio si ga buljeći u partizanke :)


Jeste, izgleda da radi, primetio sam da ova moja četka za čišćenje klozeta i ne izgleda toliko loše.
nsarski nsarski 23:03 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.


Da li si ovo sve stavio u svoj CV, ili samo mi, tvoje blogokolege, imamo privilegiju da čitamo tvoje credo?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:41 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.


Da li si ovo sve stavio u svoj CV, ili samo mi, tvoje blogokolege, imamo privilegiju da čitamo tvoje credo?

Nema Filipa neko vrijeme na blogu pa nemas gdje da sipas svoju ironiju.
CV ne pravim vec nekoliko godina, a ovo nije moj credo vec moj nacin zivota.
I da znas profesore, ne mislim da je moj najveci uspijeh materijalna dobra koja imam vec odnos sa ljudima koji me okruzuju.
nsarski nsarski 23:45 12.04.2019

Re: Rusija i Asanž

I da znas profesore, ne mislim da je moj najveci uspijeh materijalna dobra koja imam vec odnos sa ljudima koji me okruzuju


Ne uzmi suviše lično, zaista nisam zlonameran. Jednostavno, bilo mi je simpatično kako si naveo svoju "životnu filozofiju" kao da si obavezan to da radiš.
No hard feelings, my friend. Ništa zlo nisam mislio.
Live long and prosper.
anonymous anonymous 00:06 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.


Meni se ovo samorazumevanje dopada.

Ne razumem reakciju prof-a.


nsarski nsarski 00:15 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

anonymous
Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.


Meni se ovo samorazumevanje dopada.

Ne razumem reakciju prof-a.




Eh, ne razumeš.
Ono što si citirao je rečenica koju bi svako za sebe drage volje rekao. To je takozvano "opšte mesto". Svako će ti reći da je za pravdu, za mir, za poštenje, itd., itd.
To i ja za sebe mislim, i ti za sebe, verujem. I mnogi drugi za sebe.

Ne razumem onda šta u mom komentaru ne razumeš. (Uzmi u obzir da je on napisan u dobrom duhu, s dobrom voljom.)
anonymous anonymous 00:28 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
anonymous
Ne mogu promijeniti svijet ali ne moram lagati, ni sebe ni druge.


Meni se ovo samorazumevanje dopada.

Ne razumem reakciju prof-a.




Eh, ne razumeš.
Ono što si citirao je rečenica koju bi svako za sebe drage volje rekao. To je takozvano "opšte mesto". Svako će ti reći da je za pravdu, za mir, za poštenje, itd., itd.
To i ja za sebe mislim, i ti za sebe, verujem. I mnogi drugi za sebe.

Ne razumem onda šta u mom komentaru ne razumeš. (Uzmi u obzir da je on napisan u dobrom duhu, s dobrom voljom.)


Jednostavno ne razumem, i to je to.

Svako će reći ...

Ali misliti ...i srati nije isto.

Kamilova izjava lične prirode reakcija je na prozivanje od strane drugih koji mu prebacuju to - što objektivno sagledava stvarnost.
I to im se ne dopada.
Zamisli.

Tako da - ti drugi - razotkrivaju sebe i svedoče da nije lako biti čovek od integriteta.
Ma kako se izjašnjavao.

A opštih mesta ...pa gde više nego ovde na blogu.

anonymous anonymous 00:38 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Povraca mi se na demokrate koji drugima propisuju kako treba da se ponasaju ne uzimajuci nimalo u obzir socijalnu, ekonomsku, religijsku situaciju u kojoj se nalaze ti drugi.


Ova emocija - ispravno je razumevanje Čirjakovićevih upornih težnji da ukaže na to u čemu se sastoji glavno težište sukoba unutar Srbije.

Kroz vekove, pa i danas.

Onih koji bi da nakaleme nemoguće i onih koji razumeju - da to ne ide.

Ili bar ne tako lako- kako ovi prvi to misle.

Dakle,kad je u pitanju Kamilo - rekao bih da nema samo opšteg mesta, već je voda dublja.
bene_geserit bene_geserit 01:33 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ma sva je prilika da se on to sam zeza sa promenama nikova.
A ako ga banuju onda nisu normalni.
Niko ništa nije pročitao što je makar blizu bana, a Čarli promeni nik.
A neće da kaže razlog :)

Ma, da, garantovano zaboravio šifru, opet.

Pa sudeći po nikovima koje bira ("neuništiv", "nepokolebljiv", "nepopustljiv" i sl.) deluje da ga ipak banuju.

Pošto nas Čarli kulira moglo bi jedno klađenje šta će da bude Čarlijev sledeći nik (a i da mu damo ideje).
Ja glasam za "nenadjebiv".
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:45 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

bene_geserit
Ma sva je prilika da se on to sam zeza sa promenama nikova.
A ako ga banuju onda nisu normalni.
Niko ništa nije pročitao što je makar blizu bana, a Čarli promeni nik.
A neće da kaže razlog :)

Ma, da, garantovano zaboravio šifru, opet.

Pa sudeći po nikovima koje bira ("neuništiv", "nepokolebljiv", "nepopustljiv" i sl.) deluje da ga ipak banuju.

Pošto nas Čarli kulira moglo bi jedno klađenje šta će da bude Čarlijev sledeći nik (a i da mu damo ideje).
Ja glasam za "nenadjebiv".


To, ili "Nedoje ban".
nepopustljiv nepopustljiv 06:05 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

srdjan.pajic
bene_geserit
Ma sva je prilika da se on to sam zeza sa promenama nikova.
A ako ga banuju onda nisu normalni.
Niko ništa nije pročitao što je makar blizu bana, a Čarli promeni nik.
A neće da kaže razlog :)

Ma, da, garantovano zaboravio šifru, opet.

Pa sudeći po nikovima koje bira ("neuništiv", "nepokolebljiv", "nepopustljiv" i sl.) deluje da ga ipak banuju.

Pošto nas Čarli kulira moglo bi jedno klađenje šta će da bude Čarlijev sledeći nik (a i da mu damo ideje).
Ja glasam za "nenadjebiv".


To, ili "Nedoje ban".

Lajk!
nsarski nsarski 06:48 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Kamilova izjava lične prirode reakcija je na prozivanje od strane drugih koji mu prebacuju to - što objektivno sagledava stvarnost.


Ako ćemo ozbiljno: niko ne sagledava stvarnost objektivno. Mi nemamo mentalni aparat, i ne treba nam, kojim bi "objektivno" sagledavali stvarnost.
Kraj ozbiljnog dela.
tasadebeli tasadebeli 07:36 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
Kamilova izjava lične prirode reakcija je na prozivanje od strane drugih koji mu prebacuju to - što objektivno sagledava stvarnost.


Ako ćemo ozbiljno: niko ne sagledava stvarnost objektivno. Mi nemamo mentalni aparat, i ne treba nam, kojim bi "objektivno" sagledavali stvarnost.
Kraj ozbiljnog dela.



А како то да урадимо када пред собом имамо слику разбијену у хиљаде и хиљаде делова? На хиљаде и хиљаде "писића" у којима се човек изгуби и не може да их састави у целовиту слику да би сагледао суштину... (ЛИНК)


Ни уз најбољу вољу (а колико нас је стварно и има за такав покушај) и опремљени сасвим пристојним интелектуалним, когнитивним, менталним апаратом, то је немогући подухват и за оне најбоље међу нама, а камоли за нас ситну рибу пљуцкавицу.


EDIT: А зашто мислиш да нам ни не треба тај ментални апарат?
anonymous anonymous 07:43 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
Kamilova izjava lične prirode reakcija je na prozivanje od strane drugih koji mu prebacuju to - što objektivno sagledava stvarnost.


Ako ćemo ozbiljno: niko ne sagledava stvarnost objektivno. Mi nemamo mentalni aparat, i ne treba nam, kojim bi "objektivno" sagledavali stvarnost.
Kraj ozbiljnog dela.


Očekivao sam ovu primedbu, jer sam i sam svestan ograničenosti upotrebe pojma " objektivno "

Ali za razliku od mnogih tvrdnji koje su zasnovane na i proističu iz predrasuda, ideoloških frustracija, političkih neuspeha, nerealnih apiracija i očekivanja ... nešto drugačije mišljenje koje odloleva navedenom uslovno se može nazvati " objektivnim "

Toliko o tome.


Usput


Da li znaš nešto o ovom liku ?





tasadebeli tasadebeli 07:44 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

bene_geserit

Ja glasam za "nenadjebiv".



Такав је већ постојао овде. На Блогу Б92. Само је, као и свака покондирена тиква српског јавног и културног простора, тај свој ник превео на енглески језик. Да би испао финији и културнији него што то стварно јесте.

А и мало ради мистификације... Ваља се... Да се засени простота.


srdjan.pajic

To, ili "Nedoje ban".



Такав овде на Блогу Б92 није постојао. Али, судећи по писању и коментарисању, многи од нас би могли с поносом да носе тај ник.



kamilo_emericki kamilo_emericki 07:53 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
I da znas profesore, ne mislim da je moj najveci uspijeh materijalna dobra koja imam vec odnos sa ljudima koji me okruzuju


Ne uzmi suviše lično, zaista nisam zlonameran. Jednostavno, bilo mi je simpatično kako si naveo svoju "životnu filozofiju" kao da si obavezan to da radiš.
No hard feelings, my friend. Ništa zlo nisam mislio.
Live long and prosper.

Ne zamjeram ja tebi nista, ne trbas se pravdati, sretao sam ja svakakvh ljudu u zivotu.
Jedan dzeparos, kad sm mu poceo lomiti prste u mom dzepu, mi objasnjavao da on nije htio uzeti moj novcanik nego samo vidjeti kako cu reagovati.
tasadebeli tasadebeli 08:02 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki
nsarski
I da znas profesore, ne mislim da je moj najveci uspijeh materijalna dobra koja imam vec odnos sa ljudima koji me okruzuju


Ne uzmi suviše lično, zaista nisam zlonameran. Jednostavno, bilo mi je simpatično kako si naveo svoju "životnu filozofiju" kao da si obavezan to da radiš.
No hard feelings, my friend. Ništa zlo nisam mislio.
Live long and prosper.

Ne zamjeram ja tebi nista, ne trbas se pravdati, sretao sam ja svakakvh ljudu u zivotu.
Jedan dzeparos, kad sm mu poceo lomiti prste u mom dzepu, mi objasnjavao da on nije htio uzeti moj novcanik nego samo vidjeti kako cu reagovati.



Имам другара овде у мом крају који је недавно покушао да ме оџепари током вожње три аутобуске станице кроз Пожешку улицу на Бановом брду. Извесни Шопа Старији (Шопа Млађи је тренутно у мардељу у Немачкој, бави се истим занатом, па га вероватно тамо на'ватали како лапа торбе бабама по Франкфурту). Примеренији надимак тој породици би био Шапа, али им презиме то не дозвољава.

Углавном, када је Шопа Старији, јавивши ми се пре тога уредно у бусу, завукао руку у мој џеп, ја га погледам и кажем:

- Па добро бре, Шопо, где си мене наш'о? Знамо се од детињства, бре!

- Извини, брате, али то је јаче од мене, каже на то Шопа.
alselone alselone 08:03 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Live long and prosper.


Upalijo sam novi Star Trek i nije hrđav uopšte.
tasadebeli tasadebeli 08:11 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone
Live long and prosper.


Upalijo sam novi Star Trek i nije hrđav uopšte.



Рекосте, Игра престола почиње (нова сезона) у неЂељу (сутра)?




alselone alselone 08:15 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Рекосте, Игра престола почиње (нова сезона) у неЂељу (сутра)?

Aha, sutra po američkom vremenu pa kod nas dolazi u ponedeljnik (tako je stari svet govorio, ponedeljnik, utornik, sreda...).
nsarski nsarski 09:15 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

EDIT: А зашто мислиш да нам ни не треба тај ментални апарат?


Ukratko, tada bi propustili da uočimo stvari koje se nas tiču.
Hoffman kaže: Evolution has shaped us with perceptions that allow us to survive. But part of that involves hiding from us the stuff we don’t need to know. And that’s pretty much all of reality, whatever reality might be.



Evo ceo tekst: The evolutionary argument against reality--LINK

P.S.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana