Film| Filozofija

Antologija

Spiridon RSS / 14.03.2019. u 18:35

 

Jbt. Sergej se natripovao na Crnog Bombardera.  Najebali smo!

 

Brat! 

 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jadragoljub jadragoljub 18:40 14.03.2019

a

Spiridon Spiridon 18:49 14.03.2019

Re: a

jadragoljub



sve sto vreme vise prolazi ja vidim koji si ti car!

eto javnog koplimenta

a Radmilu volim iz dubine duse. Ona je moju kevu malo cuvala kad je keva bila klinka. Onda mozes da skapiras kakvo je to iskonsko osecanje ljubavi.
Bili Piton Bili Piton 20:04 14.03.2019

Re: a

Spiridon
jadragoljub



sve sto vreme vise prolazi ja vidim koji si ti car!

eto javnog koplimenta

a Radmilu volim iz dubine duse. Ona je moju kevu malo cuvala kad je keva bila klinka. Onda mozes da skapiras kakvo je to iskonsko osecanje ljubavi.


Duša je bila Radmila. Kao klinac je se sećam, "glumio" sam u nekoj seriji za decu (don't ask) gde je igrala i ona, i to gospodju u bundi a ne seljanku. Duša od žene i sjajna glumica.
alselone alselone 18:51 14.03.2019

Sergej je super

a natakarilo mu se sa obe strane fronta na grbaču i karaju. Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.

Sa druge strane reko bi da neće ništa napraviti, al da vidimo još malo.
Spiridon Spiridon 18:55 14.03.2019

Re: Sergej je super

Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.



brate, to je farma na visokom nivou, na neki nacin. Ja njih sve mnogo volim i vrlo rado bi da mogu da se prozajebavam sa njima par dana ...


... a vec su me kontaktirali ... ovi 1 od ovih 5 miliona.

ako mogu bilo sta da pomognem (1 mm), ja sam tu ...
maksa83 maksa83 18:56 14.03.2019

Re: Sergej je super

a natakarilo mu se sa obe strane fronta na grbaču i karaju. Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.

Zajebao je stvar sa ovom ribom što je njegov ortak šikanirao pa udario.
alselone alselone 18:59 14.03.2019

Re: Sergej je super

Zajebao je stvar sa ovom ribom što je njegov ortak šikanirao pa udario.


Jeste. Ali brate i oni su čekali i natakarili mu to sada. Mislim, nije učestvovao u događaju i onda mu "naši" to postave u centar fokusa. Njega postave u centar tog događaja. "Naši".
Spiridon Spiridon 19:00 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
a natakarilo mu se sa obe strane fronta na grbaču i karaju. Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.

Zajebao je stvar sa ovom ribom što je njegov ortak šikanirao pa udario.


nece mu to biti zadnje i poslednje, nek je ziv i zdrav, ali kod mene to ne menja misljenje.

Sergej = brat

ali smo ga jebavali ovde po blogu, pa je otisao ... ne smem ni da se secam =)))

sad bi Serz rekao ... gde se me jebavali? =))
neverovatan neverovatan 19:19 14.03.2019

Re: Sergej je super

Spiridon
maksa83
a natakarilo mu se sa obe strane fronta na grbaču i karaju. Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.

Zajebao je stvar sa ovom ribom što je njegov ortak šikanirao pa udario.


nece mu to biti zadnje i poslednje, nek je ziv i zdrav, ali kod mene to ne menja misljenje.

Sergej = brat

ali smo ga jebavali ovde po blogu, pa je otisao
... ne smem ni da se secam =)))

Pa to mu je bilo čeličenje.
Ne možeš samo da jebavaš, već moraš da budeš i jebavan.
To ide u paketu.
maksa83 maksa83 19:25 14.03.2019

Re: Sergej je super

Jeste. Ali brate i oni su čekali i natakarili mu to sada. Mislim, nije učestvovao u događaju i onda mu "naši" to postave u centar fokusa. Njega postave u centar tog događaja. "Naši".

Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.
alselone alselone 19:27 14.03.2019

Re: Sergej je super

Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?
predatortz predatortz 19:30 14.03.2019

Re: Sergej je super

Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.


Nije političar, glumac je.
Trenutno glumi vođu dela opozicije.
Ko je scenarista, saznaćemo.
Ne bih na prvu da se određujem.
Spiridon Spiridon 19:30 14.03.2019

Re: Sergej je super

alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?


moram da se slozim ... ako me itko pita
maksa83 maksa83 19:31 14.03.2019

Re: Sergej je super

alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

Suštinski ne menja ništa, ali bi bilo zanimljivo znati da li je to neko ko je tu oduvek, bogznakako ortak ili neko ko se pojavio kada je cela ova furtutma sa protestima počela i prilepio se. Da li je samo budala ili dirigovana ne baš budala.
alselone alselone 19:31 14.03.2019

Re: Sergej je super

Ko je scenarista, saznaćemo.


Bog, Predo, Bog.
predatortz predatortz 19:33 14.03.2019

Re: Sergej je super

alselone
Ko je scenarista, saznaćemo.


Bog, Predo, Bog.


Bog se ne bavi vašarima i seoskim nadjebavanjima.
neverovatan neverovatan 19:33 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

Suštinski ne menja ništa, ali bi bilo zanimljivo znati da li je to neko ko je tu oduvek, bogznakako ortak ili neko ko se pojavio kada je cela ova furtutma sa protestima počela i prilepio se. Da li je samo budala ili dirigovana ne baš budala.

Iskustvo bi trebalo da te je naučilo da ovde kod nas ništa nije slučajno - koliko god budalasto izgledalo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:33 14.03.2019

Re: Sergej je super

Meni je ta epizoda sa siledžijom i aktivistkinjom jedna od besmislenijih.
jadragoljub jadragoljub 19:35 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

Suštinski ne menja ništa, ali bi bilo zanimljivo znati da li je to neko ko je tu oduvek, bogznakako ortak ili neko ko se pojavio kada je cela ova furtutma sa protestima počela i prilepio se. Da li je samo budala ili dirigovana ne baš budala.

da, i ja sam tu u dvojbi, dal je neko iskoristio trenutak i vešto se prvo prišljamčio sergeju pa pnda napravio sranje, il mi je stvarno ortak. tko bi ga znao.
gedza.73 gedza.73 19:37 14.03.2019

Re: Sergej je super

alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.

'Eto vidite šta zagovara Sergej T. njegovo društvo. oćete da vam biju žene po ulici'

maksa83 maksa83 19:38 14.03.2019

Re: Sergej je super

gedza.73
alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.

'Eto vidite šta zagovara Sergej T. njegovo društvo. oćete da vam biju žene po ulici'


To.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:38 14.03.2019

Re: Sergej je super

+ od trenutnih feminističkih himni moram da izdvojim ovu stvar:


I raised my body up to be mine



()
4krofnica 4krofnica 19:39 14.03.2019

Re: Sergej nije super

Mislim, nije učestvovao u događaju i onda mu "naši" to postave u centar fokusa.


Nije učestvovao, ali je prisustvovao i ljudski je (više ne znam šta je ljudski, da bolje kažem - ispravno?) da rasčisti situaciju jer je dobio info o događajima to veče i cela ova frka se ne bi desila. Traljavo i jadno.



maksa83 maksa83 19:41 14.03.2019

Re: Sergej je super

Iskustvo bi trebalo da te je naučilo da ovde kod nas ništa nije slučajno - koliko god budalasto izgledalo.

Mene je iskustvo naučilo da ne pripisujem zlobi što mogu gluposti, i ta stvar radi u 98% slučajeva.

Fundamentalni problem tog razlikovanja je što je rezultat često isti.
alselone alselone 19:44 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
gedza.73
alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.

'Eto vidite šta zagovara Sergej T. njegovo društvo. oćete da vam biju žene po ulici'


To.


Meni je od toga važnije da li trebalobi partnerski opozicioni pokret deluje samostalno ili ih neko namešta.
predatortz predatortz 19:45 14.03.2019

Re: Sergej je super

menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.


Šta bi ti uradio da neko iz tvog okruženja, stvarnog ili prišljamčenog, počne da bije devojku?
Ja bih reagovao, stao u zaštitu. Makar ona i ne bila u pravu, obuzdao bih pavijana.
On nije, nestao je u noć.
Jbga, u mom selu se to ne smatra za muški, ni ljudski, potez.

A ako je set up, tim pre bih se, na licu mesta, jasno ogradio od retardinja.
Spiridon Spiridon 19:49 14.03.2019

Re: Sergej je super

stefan.hauzer
Meni je ta epizoda sa siledžijom i aktivistkinjom jedna od besmislenijih.


idi na 15:10 ako te ne mrzi. Ja to vidim tako.


neverovatan neverovatan 20:17 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
Iskustvo bi trebalo da te je naučilo da ovde kod nas ništa nije slučajno - koliko god budalasto izgledalo.

Mene je iskustvo naučilo da ne pripisujem zlobi što mogu gluposti, i ta stvar radi u 98% slučajeva.

Fundamentalni problem tog razlikovanja je što je rezultat često isti.

U pravu si!
Jer - razlika, u stvari, postoji samo u tome što je zloba podskup skupa gluposti.
Stoga su i rezultati često slični.
gedza.73 gedza.73 20:25 14.03.2019

Re: Sergej je super

alselone
Meni je od toga važnije da li trebalobi partnerski opozicioni pokret deluje samostalno ili ih neko namešta.

meni se u jednom trenutku učinilo kako je neko Ksenijusebešezove pitao
- Mala ovo vaše nema nikakve šanse. oš ti kupimo jedan lokal kao Belom?

predatortz
Šta bi ti uradio da neko iz tvog okruženja, stvarnog ili prišljamčenog, počne da bije devojku?
Ja bih reagovao, stao u zaštitu. Makar ona i ne bila u pravu, obuzdao bih pavijana.

Sergej je lik kome sujeta i ego šište na uši.
Priča valjda ide da je pavijan dobacio
-š'a me gledaš ćorava?
-š'a oćeš pederu?
-mamu ti jebem ćoravu.
ona njega fljas vodom on nju fljas šamarom.

Izgleda da se Sergej uspaničio, pa izašao, pa se vratio (jel sam pošo jel sam došo)
-Stani tu siso sad smo zvale policiju. najebaćeš i ti.

on pokušao da se vadi. sišo sa tvitera na ulicu i ovrandali ga kao Hulk Tora kad, držeći ga za nogice, mlati o zemlju

i dospeo na ovonedeljno prvo mesto topten liste.

sutra, ako već nije, će ga izmaže Veliki Istražni Novinar. Jutka pada na deseto mesto, udes na naplatnoj rampi ispao sa liste...

edit
Nije Tor. Loki je najebo

karabasbarabas karabasbarabas 20:31 14.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz
menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.


Šta bi ti uradio da neko iz tvog okruženja, stvarnog ili prišljamčenog, počne da bije devojku?
Ja bih reagovao, stao u zaštitu. Makar ona i ne bila u pravu, obuzdao bih pavijana.
On nije, nestao je u noć.
Jbga, u mom selu se to ne smatra za muški, ni ljudski, potez.

A ako je set up, tim pre bih se, na licu mesta, jasno ogradio od retardinja.


E svaka ti cast.

Opce je poznato da na internetu svako ima djoku od po metra i bije negativce poput superheroja gde god ima priliku.

Jel ima ova drzava neku panduraciju, neke komunalce,miliciju, neke redare nesto?

Sto mora bilo ko od civila da zavodi pravdu?

Otkud znas sta je bilo pre toga?

Informer bi i u tom slucaju imao spremnu naslovnicu:
Siledzija Sergej i njegov ortak Haradinaj biju postene ljude po gradu (FOTO) (VIDEO)
shone shone 20:37 14.03.2019

Re: Sergej je super

ali smo ga jebavali ovde po blogu, pa je otisao ... ne smem ni da se secam =)))


Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....
predatortz predatortz 20:39 14.03.2019

Re: Sergej je super

Sto mora bilo ko od civila da zavodi pravdu?


Dakle, da sumiramo...

Neko iz tvog okruženja šiba devojku a ti, umesto da ga smiriš, čekaš pandure, redare, NATO, 6. flotu...

Aferim, jarane!
maksa83 maksa83 20:44 14.03.2019

Re: Sergej je super

gedza.73
alselone
Bilo bi vrlo zanimljivo saznati ko je taj lik.

Pa neka je Legija lično zbrisao iz zatvora. Šta menja?

menja. ako mu je igra nameštena.
'de si brate Sergeje', par sličkica i pogodan trenutak.

'Eto vidite šta zagovara Sergej T. njegovo društvo. oćete da vam biju žene po ulici'


Sad kola priča da je dećko poznat među navijačima i "sa legitimacijom".

Ako je istina onda je tipska DB ujudurma.

gedza.73 gedza.73 20:50 14.03.2019

Re: Sergej je super

maksa83
Sad kola priča da je dećko poznat među navijačima i "sa legitimacijom".

Gabaritno deluje kao prototip za naslovnu stranu 'uhapšen Z.N. dilovao drogu, nelegalan pištolj bez dozvole, osumnjičen za pljačku...'

Spiridon Spiridon 21:13 14.03.2019

Re: Sergej je super


Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....


pa ti nisi ni svestan kakva se ekipa ovde skupljala ... Miki Medic, Biljana Srbljanovic, Goran Markovic, Olga Medenica, Covek u belom, JJ Beba, Janko Baljak, Tek posle se pojavio anfak ... i Maksa i Goran Vuckovic. I jos jedan covek iz Barajeva ...
jadragoljub jadragoljub 21:19 14.03.2019

Re: Sergej je super

Spiridon

Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....


pa ti nisi ni svestan kakva se ekipa ovde skupljala ... Miki Medic, Biljana Srbljanovic, Goran Markovic, Olga Medenica, Covek u belom, JJ Beba, Janko Baljak, Tek posle se pojavio anfak ... i Maksa i Goran Vuckovic. I jos jedan covek iz Barajeva ...

i Ja
shone shone 21:24 14.03.2019

Re: Sergej je super

I jos jedan covek iz Barajeva ..


Koji? Tasa debeli?
Stvarno nema Tase, jel to počo raspust?
jadragoljub jadragoljub 21:35 14.03.2019

Re: Sergej je super

shone
I jos jedan covek iz Barajeva ..


Koji? Tasa debeli?
Stvarno nema Tase, jel to počo raspust?

ma jok tasa je tek nosio pionirsku maramu
shone shone 21:41 14.03.2019

Re: Sergej je super

Težak je to poso, Treba imati želudac.

jadragoljub jadragoljub 21:42 14.03.2019

Re: Sergej je super

margita
angie01 angie01 21:45 14.03.2019

Re: Sergej je super

Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....


jaobre, 100 put- otisao je sam, jer je jedne noci dokacio na blogu po nacionalnoj liniji jednu blogerku- posto je to bilo vreme kada se ovde pazilo na normalne stvari, bio je banovan- danas bi pola bloga moglo odmah da nesyane, po mnogo gorem principu-...ea, onda kada su ga pustili, sam je rekao da ne zeli da nastavlja, jer nije siguran da bi se u slicnoj situaciji iskontrolisao, pa da ne pravi probleme- znaci fer, korektno,...sto opet vecina ovde ne bi ni u ludilu,...sto puta se registruju, sto puta namerno prave sranja i slicno.
Bili Piton Bili Piton 22:02 14.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz

Jbga, u mom selu se to ne smatra za muški, ni ljudski, potez.



Valjda bi se rukovodio sopstvenim osećajem za ono šta je ispravno a ne onim šta selo smatra.

Sedamdeset osmi put ću da ponovim priču kad sam jednom u pola noći prisustvovao nasilju na autobuskoj stanici, dve pijanice, muška i ženska. Uzeo da joj glavom udara u banderu. Nisam pretrčao ulicu da pomognem već sam zvao miliciju s mobilnog koja se tu stvorila za - bukvalno, ne lažem vas - 45 sekundi, a sirena se čula posle pola minuta.

Tako u ovom selu...
predatortz predatortz 22:05 14.03.2019

Re: Sergej je super

Valjda bi se rukovodio sopstvenim osećajem za ono šta je ispravno a ne onim šta selo smatra.


Moj osećaj za ispravno kaže:

Kad je neko u mom društvu, makar i kao prijatelj osobe koja je moj poznanik i koja je to veče sa mnom, ne može da bije devojke a da ja ne učinim nešto da ga u tome sprečim.

gedza.73 gedza.73 22:07 14.03.2019

Re: Sergej je super

tisao je sam, jer je jedne noci dokacio na blogu po nacionalnoj liniji jednu blogerku- posto je to bilo vreme kada se ovde pazilo na normalne stvari,

Pitao je kako se zove Jevrejin rođen u Srbiji pa iskombinovao 'jew' i 'bre'.
tako meni ostalo u sećanju.
jadragoljub jadragoljub 22:08 14.03.2019

Re: Sergej je super

gedza.73
tisao je sam, jer je jedne noci dokacio na blogu po nacionalnoj liniji jednu blogerku- posto je to bilo vreme kada se ovde pazilo na normalne stvari,

Pitao je kako se zove Jevrejin rođen u Srbiji pa iskombinovao 'jew' i 'bre'.
tako meni ostalo u sećanju.

otkud ti znaš kad si došo tri godine posle mene, osim ako nisi bio pod drugim nickom. ja se ne sćam da sam ga zateko.
gedza.73 gedza.73 22:14 14.03.2019

Re: Sergej je super

otkud ti znaš kad si došo tri godine posle mene, osim ako nisi bio pod drugim nickom

sad nisam siguran kad sam prvi put došao na blog... dal' sam čuo na Peščaniku ili tako nekako. Ali skoro sam od početka pratio. Nisam uopšte pokušavao da se registrujem (mislio sam da su sekta pa da treba da zakoljem petla u noći punog meseca da me prime).

onda jednom probam posle Drage Kovačevića komentara... neće jedan nik, neće drugi... Gedžu (prvi, jedini, *) izgleda niko nije 'teo... i eto.

ali stvarno čitam blog skoro od samog otvaranja. sećam se da je posle svake promene pozadine (interfejsa ?) bilo bar nekoliko 'bode oči, ko je ovo napravio' blogova

(*)

Spiridon Spiridon 22:17 14.03.2019

Re: Sergej je super

jaobre, 100 put- otisao je sam, jer je jedne noci dokacio na blogu po nacionalnoj liniji jednu blogerku- posto je to bilo vreme kada se ovde pazilo na normalne stvari, bio je banovan- danas bi pola bloga moglo odmah da nesyane, po mnogo gorem principu-...ea, onda kada su ga pustili, sam je rekao da ne zeli da nastavlja, jer nije siguran da bi se u slicnoj situaciji iskontrolisao, pa da ne pravi probleme- znaci fer, korektno,...sto opet vecina ovde ne bi ni u ludilu,...sto puta se registruju, sto puta namerno prave sranja i slicno.


ovo je tacno ... secam se
jadragoljub jadragoljub 22:40 14.03.2019

Re: Sergej je super

ali stvarno čitam blog skoro od samog otvaranja.

ja se divim svima koji su preko dalaj lame pratili internet, to jes blog, ja sam oozbiljno izašo na internet tek kad je doš ADSL. 2007g.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:51 15.03.2019

Re: Sergej je super

veselica
znas sta kukuriku,


šta babuskero?

ceo dan isto ovako jadno, mizogino, bezobrazno i histericno vredjas ljude na mom blogu i


bice da je sasvim obrnuto.

i sada se bacakas sto si banovana


ama zabole me za to, nego si to ucinila kad si nakupila dovoljno komentara, ti tako prostacki racunaš.
i ništa se ne bacakam ( joj tvoji izrazi) nego sam videla pet minuta pre toga a na tvoje blogove i inače ne dolazim.

posle onoliko prijava, a tebi molbi da prestanes i smiris se, zavrsila si kako si jedino mogla...


ovde bakingem pa bas ja zajebala pozdravi uznemirenu kas, zlog frija i djubrence pajića.

kada nisi sposobna da se kontrolises i uljudis.


pored takve glupače is not easy.

e a da nisam, evo ti na: jedi govna andjelka i jadni oni koji žive s tobom jer ti si bre živ teror.


O, bože, ova se opet odvezala.
maksa83 maksa83 08:26 15.03.2019

Re: Sergej je super

angie01
znas sta kukuriku, ceo dan isto ovako jadno, mizogino, bezobrazno i histericno vredjas ljude na mom blogu

Znaš šta anđo meni histerik nije problem, kad se respawnuje pod novim imenom treba mi 20 sekundi da je ubacim nazad u kantu sa starim ljušturama, antivakser mentolima i sl. - problem ste mi vi koji učestvujete u budalaštini i perpetuirate to ludilo. Ako bih mogao da zamolim samo kad učestvujete u tome da citirate lepo sve sa imenom pošto onda lako mogu da sklonim i to.
nikvet pn nikvet pn 09:18 15.03.2019

Re: Sergej je super


Откуд тако јака жеља да се здрма астал појма немам.
predatortz predatortz 09:43 15.03.2019

Re: Sergej je super

nikvet pn

Откуд тако јака жеља да се здрма астал појма немам.


Ne razumem ni ja!
Jedni su kao bolji, drugi kao gori, a kad pažljivo čitaš zapravo su veoma slični.
Najčudniji su mi oni koji impliciraju da neko ima zdravstveni problem, da narodski rečeno nije u vinklu, pa ga onda uzmu da razvlače, valjaju po govnima zbog toga.
E, takvi ne mogu biti dobri ljudi ma kojoj od n Srbija pripadaju.
angie01 angie01 10:58 15.03.2019

Re: Sergej je super

problem ste mi vi koji učestvujete u budalaštini i perpetuirate to ludilo.


u pravu si, moja greska- al, prvo, nisam ja strucno lice, a drugo, nisam ovde u nekoj punoj koncentraciji u kojoj razmisljam o budalama kada iskacu, pa uvek reagujem spontano, kao da su razumni ljudi u pitanju, pa pokusam normalnim nacinima, sto se ocigledno pokazalo kao glavni triger koji se ceka da se vitla jos vise, a sto meni svakako nije bila namera, naprotiv- evo, necu vise,..trece, o takvim stvarima bi trebalo neko drugi da vodi racuna, cetvro, lako je tebi kada znas da sklonis od ociju budalastine, i peto- ovo bih ti napisala na pp, da postoji opcija, da ne pokrecem ludilo ponovo,...
zilikaka zilikaka 11:29 15.03.2019

Re: Sergej je super

treba mi 20 sekundi da je ubacim nazad u kantu

Ti da si neki čovek i komunista, napravio bi isto to za Android.


...a i 'beš čoveka koji ne mora da bloguje s telefona.
veselica veselica 11:32 15.03.2019

Re: Sergej je super

Aferim, jarane!


Od ovog mi se kosa diže na glavi.
veselica veselica 11:34 15.03.2019

Re: Sergej je super

zilikaka
treba mi 20 sekundi da je ubacim nazad u kantu

Ti da si neki čovek i komunista, napravio bi isto to za Android.


...a i 'beš čoveka koji ne mora da bloguje s telefona.





Smatraj sredjenim druže Kaka.
jadragoljub jadragoljub 11:37 15.03.2019

Re: Sergej je super

zilikaka
treba mi 20 sekundi da je ubacim nazad u kantu

Ti da si neki čovek i komunista, napravio bi isto to za Android.


...a i 'beš čoveka koji ne mora da bloguje s telefona.

imenuj kad kvotuješ, di ću nađem sag to uputstvo za telefon, ako je o njemu reč,telefonu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:58 15.03.2019

Re: Sergej je super

idi na 15:10 ako te ne mrzi. Ja to vidim tako.


Nije me mrzelo. :)

maksa83 maksa83 12:29 15.03.2019

Re: Sergej je super

Ti da si neki čovek i komunista, napravio bi isto to za Android.

Kol'ko vidim kaže Internet da Tampermonkey ekstenzija radi na Chromeu za Android, a ako to radi onda radi i antiklen skript, dakle problem se samorešio.

karabasbarabas karabasbarabas 13:10 15.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz
Sto mora bilo ko od civila da zavodi pravdu?


Dakle, da sumiramo...

Neko iz tvog okruženja šiba devojku a ti, umesto da ga smiriš, čekaš pandure, redare, NATO, 6. flotu...

Aferim, jarane!


Cek, jel da ga smirim ili da ga bijem?

Da ga grizem il da mi se susi?

Ti rece da bi ga odmah zavalio nogom u usta, bez obzira na sve?

Eto onda, hajd u Brus, tamo zivi jedan sto em maltretira zene, em ih tera posle da protestuju sto mu zameraju kad ih maltretira.

Idi, jarane, zavedi red, ne cekaj pravde.
predatortz predatortz 13:12 15.03.2019

Re: Sergej je super


Cek, jel da ga smirim ili da ga bijem?


Smiriš, naravno.

Ti rece da bi ga odmah zavalio nogom u usta, bez obzira na sve?


Gde sam to rekao?
predatortz predatortz 13:27 15.03.2019

Re: Sergej je super


Pavijani se ne obuzdavaju lepom recju, moja greska ako si na to mislio.


To što si ti nešto mislio, nije nikakakva garancija da si tačno skontao.

Rekonstruišimo...

Sergej je, po njegovim rečima, bio u društvu osobe koja je napravila incident. Rekao je da to nije njegov poznanik, ali da jeste poznanik njegovog poznanika i da su to veče bili skupa u društvu.
Kada je došlo do incidenta, budući da se radi o ljudima iz njegovog okruženja, trebao je učiniti sve da to zaustavi. Od "brate, ajde iskuliraj devojku", do toga da se fizički stavi između njih dvoje. Budući da je sad, da tako kažem, "dvostruka javna ličnost" - em glumac, em od nedavno i političar, trebao je da zna da će ovo biti od posebnog interesovanja javnosti i da će snositi negativan publicitet.
Svi njegovi naknadni pokušaji vađenja, nakon prvobitnih pokušaja da diskredituje devojku, su traljavi i nesimpatični.

Eto, to je moje mišljenje. Da se dalje ne ubijaš od kontanja šta sam hteo da kažem.

Inace, kod mog druga iz osnovne Mirse u KoteS, redovno zene dobijaju batine od muzeva, tako da ako mozes to da sredis, a ti hajd, pozuri.

Ja ne bih posto sam mizogina pizda, ali verujem da jedva cekaju takve superheroje.


Nisi valjda tolika da ne smeš ni telefon murije da okreneš?
karabasbarabas karabasbarabas 14:51 15.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz

Pavijani se ne obuzdavaju lepom recju, moja greska ako si na to mislio.


To što si ti nešto mislio, nije nikakakva garancija da si tačno skontao.

Rekonstruišimo...

Sergej je, po njegovim rečima, bio u društvu osobe koja je napravila incident. Rekao je da to nije njegov poznanik, ali da jeste poznanik njegovog poznanika i da su to veče bili skupa u društvu.
Kada je došlo do incidenta, budući da se radi o ljudima iz njegovog okruženja, trebao je učiniti sve da to zaustavi. Od "brate, ajde iskuliraj devojku", do toga da se fizički stavi između njih dvoje. Budući da je sad, da tako kažem, "dvostruka javna ličnost" - em glumac, em od nedavno i političar, trebao je da zna da će ovo biti od posebnog interesovanja javnosti i da će snositi negativan publicitet.
Svi njegovi naknadni pokušaji vađenja, nakon prvobitnih pokušaja da diskredituje devojku, su traljavi i nesimpatični.

Eto, to je moje mišljenje. Da se dalje ne ubijaš od kontanja šta sam hteo da kažem.

Inace, kod mog druga iz osnovne Mirse u KoteS, redovno zene dobijaju batine od muzeva, tako da ako mozes to da sredis, a ti hajd, pozuri.

Ja ne bih posto sam mizogina pizda, ali verujem da jedva cekaju takve superheroje.


Nisi valjda tolika da ne smeš ni telefon murije da okreneš?


Tamo murija ne sme da dodje. Cisto da znas da i to postoji. Ako je bas veliko sranje dodje interventna inace je every man for himself. Ako nisi odavle to je ovo naselje.




Nije stvar u Sergeju ni bilo cemu. GADI mi se kad se neko hvali svojim mozebitnim vrlinama, hrabrostima i dobrotama.

Nisam isao ni na jednu setnju (hvala ti Cedomire Martinovicu) sve dok ON nije banuo na decje infektivno da ljubi imunokompromitovanog klinca (a garant je imao bar humani papiloma virus posle tolikog batriminga). Tolika potreba da se svidis ljudima mi je OD vrat NA.

Kad je rekao malom "pokazi misice" malo sam povratio sebi u usta.

Od tada sam redovan subotom.

Eto to je ta paralela, ne znam sta znaci svo to hvalisanje, virtue signaling na svakom koraku, taj americki fazon (samo kod njih je samohvaljenje normalno).

Dal' te loze "preporuci" brojevi, dal' se nadas da ces se ogrebati za snosku negde, ne znam.

Ne dajem pare za sirotinju, ne branim zene, decu, slabije, mrzim male macke, jedem krmetinu i ostalo meso mrtvih zivotinja a najvise bih voleo da na razanj nataknem neku pandu ili nesto tako ugrozeno.
predatortz predatortz 14:58 15.03.2019

Re: Sergej je super

Ne dajem pare za sirotinju, ne branim zene, decu, slabije, mrzim male macke, jedem krmetinu i ostalo meso mrtvih zivotinja a najvise bih voleo da na razanj nataknem neku pandu ili nesto tako ugrozeno.


Šta da ti kažem, prijatelju?

Većinom od napisanog ja se ne bih ponosio. Ti, kako hoćeš.

Dal' te loze "preporuci" brojevi, dal' se nadas da ces se ogrebati za snosku negde, ne znam.


Budući da si uporan u nadgovaranju sa mnom, biće da ti nisi imun na neke od tih stvari.

Šta hoćeš da dokažeš?

Da sam pogrešio što sam rekao da je Sergej trebao zaustaviti čoveka iz njegovog društva koji je maltretirao devojku?

Da je ok što je ispao pizda, pa je i on posle razvlačio po tvitovima?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 15.03.2019

Re: Sergej je super

Sto mora bilo ko od civila da zavodi pravdu?


E jebiga sad, sad ispade da je jedino ispravno pozvati policiju.

A ovaj slučaj:

Neka pripizdina koja se zove Jelen Do, verovatno nikad čuo, dva poponoći. Nekim čudom se zadesiš tu i čekaš da stigne voz za Čačak, kafana na stanici radi celu noć i moraš unutra. Tu si sa nekoliko ljudi među kojima je jedna devojka i njen dečko.

U kafani lokalni đilkoši koji jedva čekaju da nekog maltretiraju. I krene to maltretiranje.
Jel ti frka, strah?
Pa jeste.
Jel bi najradije otišao negde, sklonio se od budala?
Naravno, al nema gde.
Jel bi se policiji obradovao ko ozebao suncu?
Naravno, ali znaš da od toga nema ništa.

I onda to maltrtiraje dođe do tačke kad glavni od tih baja devojku koja je sa tobom u društvu uhvati za sisu, a njen dečko premro od straha i gleda u sto.

Šta da radiš, da zoveš policiju?
zemljanin zemljanin 20:15 15.03.2019

Re: Sergej je super

ta devojka valjda nikad vise nece u kafanu sa drugaricama ... traumaticno iskustvo za nju, verovatno i za drugarice koje su gledale
jadragoljub jadragoljub 20:31 15.03.2019

Re: Sergej je super

Neka pripizdina koja se zove Jelen Do, verovatno nikad čuo, dva poponoći. Nekim čudom se zadesiš tu i čekaš da stigne voz za Čačak,

neznaju mnogi ljudi, jednostavno nikad nisu billi u takvoj situaciji.
inači si odlično opisao
Jel ti frka, strah?
Pa jeste.
Jel bi najradije otišao negde, sklonio se od budala?
Naravno, al nema gde.
Jel bi se policiji obradovao ko ozebao suncu?
Naravno, ali znaš da od toga nema ništa.

I onda to maltrtiraje dođe do tačke kad glavni od tih baja devojku koja je sa tobom u društvu uhvati za sisu, a njen dečko premro od straha i gleda u sto.

Šta da radiš, da zoveš policiju?

to samo ko se našo u toj situaciji shvata.
karabasbarabas karabasbarabas 20:46 15.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz
Ne dajem pare za sirotinju, ne branim zene, decu, slabije, mrzim male macke, jedem krmetinu i ostalo meso mrtvih zivotinja a najvise bih voleo da na razanj nataknem neku pandu ili nesto tako ugrozeno.


Šta da ti kažem, prijatelju?

Većinom od napisanog ja se ne bih ponosio. Ti, kako hoćeš.

Dal' te loze "preporuci" brojevi, dal' se nadas da ces se ogrebati za snosku negde, ne znam.


Budući da si uporan u nadgovaranju sa mnom, biće da ti nisi imun na neke od tih stvari.

Šta hoćeš da dokažeš?

Da sam pogrešio što sam rekao da je Sergej trebao zaustaviti čoveka iz njegovog društva koji je maltretirao devojku?

Da je ok što je ispao pizda, pa je i on posle razvlačio po tvitovima?



Hocu da kazem da me bas briga sta random ljudi sa interneta misle o meni.
I zato smem da kazem ovo:
Ako se nadjes na putu ociglednom idiotu, i nakon sto se uveris da je idiot i dalje ti se cini da je dobra ideja da mu surduknes casu pica u facu (a nemas bekap plan), moras da ocekujes odmazdu. Nije lepo sto je tako ali tako je.

A ako ti je bekap plan da ce neki superheroj utrcati da bije tvoje bitke, odrasla si pod staklenim zvonom.

Jer superheroji postoje samo na internetu.
jadragoljub jadragoljub 21:16 15.03.2019

Re: Sergej je super

(a nemas bekap plan),

ne treba ti bekap plan, jednostavno treba da budeš svestan kojom silom ti raspolažeš i da li je dovoljna da pobediš, ako nije izđi i zovi policiju, ako jeste ubi dušu u njima.
ima situacija u kojima i slabiji od siledžija pobeđuje ako se hrabro suprotstavi i iznenadi sirovinu, ali ...
u principu tu je najbolje ako se više pristojnih pokrene protiv siledžije ali i tu ima ali što devojci sreću kvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 15.03.2019

Re: Sergej je super

ta devojka valjda nikad vise nece u kafanu sa drugaricama ...


Koje smatraju da civili ne treba da zavode pravdu? :)

Ne znam šta je bilo sa njom i tim njenim dečkom, sve je to dosta davno bilo, nismo ni bili nešto bog zna kako bliski, ali začudilo bi me da je ostala s njim i dalje u vezi.

Jeste frka, razumem, ali neka granica ne sme da se pređe.
O tome Pred priča, mislim, neko udari devojku, pa mora nekako da se reaguje.
Ok zvati policiju, ali to može da traje a ovaj je, recimo, vošti.
Kod mene u selu je tako.
inači si odlično opisao....to samo ko se našo u toj situaciji shvata.


Prepričao :)

Da, čitam šta se piše gore i upravo o tome razmišljam, e moj Bili, nije tebi život namestio klečku, ne bi ti telefon pomogao.
Moraš ili da zvekneš budalu, pa posle šta ti bog da, ili da budeš baš pička.
zemljanin zemljanin 21:51 15.03.2019

Re: Sergej je super

prvo i osnovno, procenis situaciju pre ulaska ... ako to nije nesto u cemu zelis ili mozes da ucestvujes - ne ulazis i insistiras da ni ostali ne ulaze ... ako si vec usao, ne mozes se nadati da se nista nece desiti ... ako se desilo onda ne mozes reci da nisi mogao nista da uradis sem da gledas ... to uz opasku drug/drugarica ...
cak i nakon incidenta mozes izvesti devojku napolje ako vec situacija nalaze da ne reagujes ... a sve to polazi od one prve procene, pre nego sto dovedes sebe u situaciju ...

da li neko udari devojku ili je izvata na tvoje oci - stvarno je velika razlika ... sta treba da se desi da reagujes? ... mislim kao civil? ... kao ljudsko bice? ... ne verujem da bih sebe doveo u takvu situaciju ali ako bih vec bio tu gde sam - reagovao bih dovoljno da zastitim ili odbranim zenu ... sta bi bilo nakon toga, zavisi od mnogo stvari ... sigurno je da ne mogu da izadjem na kraj sa 4-5 coveka ... pa cak i da ih izazoves i skrene fokus sa devojke, pa bezi ako je situacija takva ... ili ih izazovi da te maltertiraju i trpi, pa cemo sutra da vidimo ... ali da sedim i gledam, posle toga mogu samo da idem da promenim pol

imaginarna situacija ali je pitanje ko koliko zna sebe i gde mu je granica ... razumem strah kod ljudi ali strah je uvek prisutan i kod onih drugih ...

PS. nisam bio bas u takvoj situaciji ali su me i tukli i tukao sam ... sve u svoje vreme
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:21 15.03.2019

Re: Sergej je super

imaginarna situacija ali je pitanje ko koliko zna sebe i gde mu je granica


Ma nije imaginarna, realna, ja je doživeo, prepričavam svoj doživljaj od pre mnogo godina.

Hladno napolju, mala žealaznička stanica, nemaš pojma kad će doći voz, ništa logičnije nego da uđeš unutra.
I kad bismo izašli mogli smo samo da stojimo tu ispred kafane, ili da tumaramo negde po mraku, po selu koje uopšte ne poznajemo, niko od nas.
Nema smisla stvarno.

Nismo baš izgledali onako kako se urođenicima dopadalo, znali smo to, ja sam imao baš dugu kosu, ostali isto nepristojno dugu za njihove standarde, devojka neke lančiće, kožice oko vrata, i neke krstiće na njima.
Taj je kao hteo da gleda te krstiće, ono, daj da vidim šta to nosiš, pa nju za sisu. A pre toga dobacivanja, gađanja kukuruzom, svašta, i sve smo to trpeli.

Nismo očekivali dobrodošlicu, ali ni da budu baš toliko bahati.
Sve je to trajalo, i dok je trajalo imaš vremena da shvatiš da to bez tuče teško da prođe. I razmišljaš o onim kao "pravilima", ako gađaš gađaj glavnog i to jako.
Tako se i namestilo, baš on je prišao.
Kap koja je prelila bilo je to hvatanje devojke i strah koji je paralisao njenog momka.

I danas imam ožiljak na ruci od toga, polomljena dva prsta koja su malo krivo srasla.
I to je rešilo problem, njegovi nisu smeli da skoče, on je kao pretio da će mi neko iz Čačka, neko ime pominjao, jebati mater, ali je problem rešen.

U tom je naišao neki autobus (sve je to na putu Požega Čačak, tu su obe stanice) i mi smo otišli.

A sve ovo kao dokaz da ima situacija, realnih, životnih, u kojima moraš da "deliš pravdu"


...............................................................................


Nego, nevezano za to, koji je pravi odovor na postupak kad te neka žena polije vodom po glavi?
zemljanin zemljanin 22:25 15.03.2019

Re: Sergej je super

Nego, nevezano za to, koji je pravi odovor na postupak kad te neka žena polije vodom po glavi?

osmeh

EDIT. mada ti dugujem izvinjenje, nisam pazljivo citao tvoje komentare ... morao sam da se vratim sa plivanja jer je prilicno burno pa me to unervozi ... i onda pravim greske
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 15.03.2019

Re: Sergej je super

osmeh

Da, kad te dama sa stilom polije vodom, to se trpi, ali osmeh i ne priliči baš situaciji koju je Gedža opisao

š'a me gledaš ćorava?
-š'a oćeš pederu?
-mamu ti jebem ćoravu.
ona njega fljas vodom on nju fljas šamarom.


Milsim, može li žensko da bude prosto, ili su žene uvek dame?



Jukie Jukie 22:33 15.03.2019

Re: Sergej je super

Zašto uopšte svi smatrate da je poznanikov poznanik koga ne poznajete a koji se prikačio vašoj grupi kad ste otišli na okupljanje sa nekoliko hiljada ljudi "sa vama u društvu"? U društvu je sa svima ostalima koji su na skupu, što mora baš Sergej da ide da brani jednu nepoznatu osobu od druge a okolo stoji još ogroman broj ljudi?
zemljanin zemljanin 22:38 15.03.2019

Re: Sergej je super


Milsim, može li žensko da bude prosto, ili su žene uvek dame?

naravno da zensko moze i ume da budei prosto i bezobrazno ... kao i musko ... stvar je u fizickoj nadmoci koja je skoro uvek na muskoj strani (pretpostavka da ona nije profi borac) ... to mi je kao da udaris dete, jednostavno sta god rekla ili uradila nema sanse da dignem ruku na zensko ... mogu da je sprecim da me udari ili sl. ali nikako da uzvratim ... u konkretnoj situaciji (Sergej i to) sigurno bih stao izmedju i rekao mu da je dosta i da ide ... ostalo je na njemu ...
jadragoljub jadragoljub 22:44 15.03.2019

Re: Sergej je super

ne bi ti telefon pomogao.

ne branim bilija, ume on sam.
samo mislim da je on opisao situaciju iz engleske, mislim kad bi kod nas panduracija došla za minut. po tome mislim da je inozemstvo upitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 15.03.2019

Re: Sergej je super

sta god rekla ili uradila nema sanse da dignem ruku na zensko


Ma da, nije to sporno.
Ovaj što je udario tu malu ne nesporno debil, ali mi je druga stvar uvek prisutna kad se o tom događaju radi.

Svi, većina, komentarišu događaj kao da je neki bahati ludak udario devojku iz čista mira, ona došla da primi nagradu a on je udario.
A nije baš tako čista situacija, i ona je neko za koga ne bih voleo da mi je ćerka.
I meni se čini sasvim moguća situacija da Srgej stvarno nije ni znao šta se desilo, i da nije mogao da utiče.
zemljanin zemljanin 22:52 15.03.2019

Re: Sergej je super

kod mene tako nesto nema nikakve sanse da se desi, ali 0 ... sad da pretpostavimo, diskusije radi, da se to desilo, ne znam da li bi neko smeo da stane da brani tog napadaca od razajrenih prolaznika, drugara, prijatelja, itd. ... a policiju sam mozda video par puta za sve ove godine ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 15.03.2019

Re: Sergej je super

Meni je njeno objašnjanje "simpatično"..nisam znala šta da radim pa sam ga polila vodom :)
A nije mogla da pusti budalu da prođe?

Da podvučem opet, šamar devojci nikako i ni pod kojim izgovorom, ali i devojke moraju da znaju da nisu svi muškarci kao oni sa bloga b92.
Jukie Jukie 23:05 15.03.2019

Re: Sergej je super

to znači da verovatno često poliva ljude vodom kad to vidi kao prvi korak u rešavanju konflikata
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 15.03.2019

Re: Sergej je super

to znači da verovatno često poliva ljude vodom kad to vidi kao prvi korak u rešavanju konflikata


Ne bi me iznenadilo.
shone shone 23:42 15.03.2019

Re: Sergej nije super

to znači da verovatno često poliva ljude vodom kad to vidi kao prvi korak u rešavanju konflikata


Odvratni postupak ženske agresivne bahatosti.
Kao i njegova neprimerena reakcija na istu.

veselica veselica 07:40 16.03.2019

Re: Sergej je super

predatortz
Tu mi se sviđa što on ne jebenda mnogo, nije karijerista političar.


Nije političar, glumac je.
Trenutno glumi vođu dela opozicije.
Ko je scenarista, saznaćemo.
Ne bih na prvu da se određujem.


sve pogrešno, sam sergej rekao da hoće u politiku a on je ambiciozan čovek, nije samo lud.
Spiridon Spiridon 08:04 16.03.2019

Re: Sergej je super


A ako ti je bekap plan da ce neki superheroj utrcati da bije tvoje bitke, odrasla si pod staklenim zvonom.



Kada dovedes sebe u situaciju da razmisljas "da li da ispadnem pička ili da se branim", vec si napravio sranje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 16.03.2019

Indie NS

predatortz


Nije političar, glumac je.
Trenutno glumi vođu dela opozicije.
Ko je scenarista, saznaćemo.
Ne bih na prvu da se određujem.


Bata Đilas. Rekli su javno ovde u NS. Inače, juče je smorila ona isto naša bivša blogerka, Jelena Bogavac, znači udavila je koliko je patetičan i neinspirisan govor držala, mi se okrenuli i pravac na noćnu pijacu gde je bila mnogo gotivnija gradska pankerica ekipa (Boske's punks included ), izvanredni produkti domaće radinosti, svirka, cuga, i tamo sam se više osećao kod kuće - town's independents' org; nego na ovim jedan od petsto udav-depresivaca.
mariopan mariopan 14:37 16.03.2019

Re: Sergej je super

jadragoljub
Spiridon

Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....


pa ti nisi ni svestan kakva se ekipa ovde skupljala ... Miki Medic, Biljana Srbljanovic, Goran Markovic, Olga Medenica, Covek u belom, JJ Beba, Janko Baljak, Tek posle se pojavio anfak ... i Maksa i Goran Vuckovic. I jos jedan covek iz Barajeva ...

i Ja


I ja.
docsumann docsumann 15:25 16.03.2019

Re: Sergej je super

mariopan
jadragoljub
Spiridon

Ako nije izdržao blog otkud mu ideja .....


pa ti nisi ni svestan kakva se ekipa ovde skupljala ... Miki Medic, Biljana Srbljanovic, Goran Markovic, Olga Medenica, Covek u belom, JJ Beba, Janko Baljak, Tek posle se pojavio anfak ... i Maksa i Goran Vuckovic. I jos jedan covek iz Barajeva ...

i Ja


I ja.


došao sam tiho, i ušao u pogrešan autobus...
veselica veselica 18:24 16.03.2019

Re: Sergej je super

došao sam tiho, i ušao u pogrešan autobus...



gavros gavros 19:21 14.03.2019

U pravu si

Prava antologijska scena! Najbolji mi je kraj kad inspektor Bešević zadržava kasetu u fazonu:"Vidim ima tu nekih novih stvari!" Odlično napisano, odglumljeno, režirano... 10-tka
neverovatan neverovatan 19:29 14.03.2019

Re: U pravu si

gavros
Prava antologijska scena! Najbolji mi je kraj kad inspektor Bešević zadržava kasetu u fazonu:"Vidim ima tu nekih novih stvari!" Odlično napisano, odglumljeno, režirano... 10-tka

Ja ne gledam naše filmove od odavno.
Mislim od Doli Bel - ili nečega sličnoga.
Pardon - gledao sam ono 'za Beograd, za Beograd ...' - ne znam kako se zove --- aaaa, da, 'Ko to tamo peva?'.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:40 14.03.2019

Re: U pravu si

neverovatan
Spiridon
za Beograd, za Beograd ...' - ne znam kako se zove --- aaaa, da, 'Ko to tamo peva?'.


ma boli te qurac, u dupetu =)) . Izvini, bilo je jace od mene =))

U čijem dupetu - tvom?
Izvini, bilo je jače i od mene.







Ova prepiska kao glup vic kojem ne možeš da se ne smeješ.
Spiridon Spiridon 19:51 14.03.2019

Re: U pravu si

Ova prepiska kao glup vic kojem ne možeš da se ne smeješ.


i ovde zalutaju ...
Spiridon Spiridon 19:54 14.03.2019

Re: U pravu si

U čijem dupetu - tvom?



vidim da se fazoni iz vojske tesko zaboravljaju

polako, zagrejavam se
neverovatan neverovatan 20:16 14.03.2019

Re: U pravu si

stefan.hauzer
neverovatan
Spiridon
za Beograd, za Beograd ...' - ne znam kako se zove --- aaaa, da, 'Ko to tamo peva?'.


ma boli te qurac, u dupetu =)) . Izvini, bilo je jace od mene =))

U čijem dupetu - tvom?
Izvini, bilo je jače i od mene.







Ova prepiska kao glup vic kojem ne možeš da se ne smeješ.

Ma normalno!
shone shone 20:41 14.03.2019

Re: U pravu si

vidim da se fazoni iz vojske tesko zaboravljaju


Civilne il Titine?

neverovatan neverovatan 20:46 14.03.2019

Re: U pravu si

shone
vidim da se fazoni iz vojske tesko zaboravljaju


Civilne il Titine?

Civilna vojska!?
Da li je to ono za šta se kaže da je oksimoron?
shone shone 20:54 14.03.2019

Re: U pravu si

Da li je to ono za šta se kaže da je oksimoron?

Pre će biti sinestezija al ajd može i jednostavnije.
veselica veselica 22:07 14.03.2019

Re: U pravu si

javila hauzeru da je napisao najbolji komentar ikad koji nisam sačuvala i da mi je žao što nisam.
toliko o blogu u celini.

edit

ne smeš se javiš? pa jes, razumem te potpuno. uvek imaš flokija za razgovor o filmovima. nekako sam, baš zbog tog briljantnog komentara kojim si nas sve iznenadio, verovala da si više svoj i da imaš više integriteta.
jbg, retko se zajebem u proceni, ali te stvarno kapiram.
staro društvo.
ja se nikada ne bih povela za ličnim/sebičnim, ali ima nas razni.


stefan.hauzer stefan.hauzer 12:04 15.03.2019

Re: U pravu si

Nisam video komentar. :)



Jel na nekom od prethodnih blogova? Sinoć sam otišao na basket, što se ne bih javio. Meni su razgovori sa tobom jedni od boljih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana