Društvo| Ekonomija| Gradjanske inicijative| Kultura| Moj grad

STARI SAVSKI MOST DA MOSTUJE PREKO PARKA

Đorđe Bobić RSS / 20.10.2019. u 15:26

Priča o uklanjanju Starog savskog mosta i građenja novog kola Beogradom već godinu ili dve i prvo se pričalo da će biti premešten na Ratno ostrvo ali nije rečeno gde pa je to zaboravljeno. Skoro je rečeno od strane gradskih dužnosnika da sada ima dve nove varijante. Jedna solucija je da bude premešten na Adu Ciganliju kao veza sa Novim Beogradom, tamo u produžetku ulice Omladinskih brigada kao pešačko . biciklistički most. O drugoj varijanti obavestio je pre neki dan zamenik obelodanivši da su građani anketom izabrali mesto za most u parku kod Ušća a ispod nejga će biti restorani, suvenirnice i da je to dobra odluka jer šta ćeš u parku ako nema gde da se kafa popije. Posle je glavni urbanista rekao da ankete nije bilo i da će tek preko mreža ta anketa da se desi pa da građani odluče gde sa Starim savskim mostom.

Izjašnjavanje anketnim putem oko važnih gradskih tema je veoma dobra stvar i takva namera treba da bude pozdravljena. Ali ako se ozbiljno misli da se tako dobije relevantan odgovor građana i odluka možda, to podrazumeva da se upitanim građanima podastre projekat, 3D prikaz ili slika makete, mesto gde će da stave most, kako će da izgleda, koliko zelenila će biti uništeno, koliko košta izmeštanje i postavljanje na novu poziciju i to za obe predložene lokacije: za mesto na Adi Ciganliji ili parku kod Ušća. Tek tada građani mogu zaista da glasaju, tek kada budu znali dovoljno elemenata za odluku.

Naravno, bilo bi obavezno da se i treća varijanta unese u anketni listić a to je ostanak mosta na mestu gde opslužuje Beograd proteklih osam decenija jer ima znatan broj građana i stručnjaka koji misle da je to dobro i za grad korisno rešenje. Ako se građani, kako izgleda da je namera gradske vlasti, samo pitaju da li na Adu ili u park bez prikaza predloga onda je to navlaka i prevara i izrugivanje pameti a da bi se namera vlastonosaca ostvarila i da bi dobili opravdanje jer će reći da su građani tako odabrali a oni su samo lepo pitali.

Pozicija na Agi Ciganliji kao veza sa Novim Beogradom je svakako dobra namera i za novobeorograđane korisna veza sa ostrvom. Treba pre takve odluke odgovoriti na pitanje da li stari most pešačku i biciklističku vezu, bez automobila, ostvaruje jer je preglomazan i preširok za tu funkciju, voilumen mostovske konstrukcije je prevelik i ugroziće vizure na Adu, značajno će uticati na ambijent u lošem smislu. Tu bi umesto pregolemog mosta sa lukom nesumnjivo bio prihvatljiv jednostavan savremeni arte fakt, minimalističke forme i znatno manje širine nego postojeći Stari most. Tako bi se postiglo dobro uklapanje novog most u prirodno okruženje koje ne bi trebalo da bude narušeno glomaznom masom Starog mosta. Osim toga, predpostavka je da bi izgradnja nove forme lakog pešačko – biciklističkog mosta bila ekonomski povoljnija solucija od  premeštanja Starog mosta i izgradnje temelja koji bi Stari most nosili. I još, projekat takvog mosta bi se dobio putem javnog arhitektonskog konkursa.

Premeštanje Starog mosta u park kod Ušća je nepromišljena egzibicionistička ludorija bez ikakvog logičnog, funkcionalnog ili ekonomskog opravdanja, čak i umetničkog, kao da se radi o neuspelom performansu, jer postavljanje te glomazne konstrukcije u parkovski ambijent bitno ugrožava zeleni prostor zauzimajući veliki deo parka i umanjuje ekološke vrednosti ovog dela grada. Opet se može govoriti o ceni premeštanja mosta u park i izgradnje restorana, suvenirnica ili već čega osim ako to nije namera da se umesto parka formira novi komercijalni prostor koji tu zaista nema mesta, ali to je očita nova forma delovanja gradske vlasti naklonjena zadovoljavanju isključivo lukrativnih potreba.    

Najzad, treći način koji nameravanom anketom nije ponuđen građanima je da most ostane na svom mestu i bude proširen, da se ojačaju temelji ako je to potrebno i dodaju potrebne trake za kolski, pešački i biciklistički saobraćaj i time unapredi njegovo funkcionisanje u saobraćajnoj slici grada. Ovakvo rešenje je u ekonomskom smislu manje zahtevno od izgradnje novog mosta na mestu postojećeg i to značajno, izbegli bi se troškovi ukljanjanja mosta i postavljanje na neko drugo a ti troškovi svakako mogu biti veoma veliko opterećenje za gradski budžet, odnosno javni novac. Pored toga zaista važna otežavajuća okolnost za koju nema dobrog odgovora je da uklanjanjanjem Starog mosta i izgradnjom novog Beograd ostaje bez važne i veoma opterećene veze starog i novog dela grada, saobtraćajnog koridora za, pre svega, javni gradski saobraćaj a potom i za sva ostala vozila koja opslužuju grad, o građanima koji koriste svoja vozila se može posebno govoriti. To bi značilo dve godine ili više novog kolapsa saobraćaja u gradu i ogromne nenadoknadive štete koja mu se tim činom nanosi. U slučaju proširenja, sanacije i dogradnje Starog savskog mosta saobraćaj bi funkcionisao tokom radova i grad bi zadržao bitnu funkciju za svoje delovanje, dostupnost i komunikacija ne bi bila ugrožena.

Dakle, anketa je dobrodoošla ali pre nje treba sagledati sve opcije, dobre i loše strane poduhvata, funkcionalne, ekonomske, organizovati debate, triubine, čuti različita mišljenja, konsultovati struku, obavestiti o tome javnost i tek onda, posle prezentaciuje zaključaka pitati građane za mišljenje šta činiti sa Starim savskim mostom.        

 

Atačmenti



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 15:32 20.10.2019

Ludaci,

nema druge...
tasadebeli tasadebeli 15:45 20.10.2019

Једно питање и молба

Jedna solucija je da bude premešten na Adu Ciganliju kao veza sa Novim Beogradom, tamo u produžetku ulice Omladinskih brigada kao pešačko . biciklistički most.



Да ли ово значи да би онда премештени мост са Новог Београда излазио на Аду Циганлију код старог Београдовог купатила на Сави, мало испод Аде Међице?

Колико знам Нови Београд (а и гледам на мапи) то би му тако некако испало. Отприлике оним правцем куда бродић превози са НБгд. из Блокова на Аду?

А молба је да овде јавите када и ако се уопште и отвори то изјашњавање грађана путем анкете као и место где ће моћи да се гласа. Ја бих да гласам против измештања моста.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 15:59 20.10.2019

Re: Једно питање и молба

Da, to je mesto gde bi se možda postavio most kako ste pronašli a anketa bi trebalo, bar tako kaže glavni urbanista, na nekom sajtu, ali nije rečeno kom ... nejasno kao i sve ostalo ...
tasadebeli tasadebeli 16:05 20.10.2019

Re: Једно питање и молба

Đorđe Bobić
Da, to je mesto gde bi se možda postavio most kako ste pronašli a anketa bi trebalo, bar tako kaže glavni urbanista, na nekom sajtu, ali nije rečeno kom ... nejasno kao i sve ostalo ...


Да, схватио сам да се то не зна. Али ако видите да је негде почело гласање (ако га уопште и буде било), јавите овде, молим Вас.
Ribozom Ribozom 17:28 20.10.2019

Re: Једно питање и молба

Cekaj, te ankete nije ni bilo?
O ludilu pomostavljanja parkova da ne pricam. Nego, procitah negde vest da je ministar zdravlja otvorio sobu za pusace na aerodromu.
Lud, ludji, SNS.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 20.10.2019

Re: Једно питање и молба

Nego, procitah negde vest da je ministar zdravlja otvorio sobu za pusace na aerodromu.


I kako onda čovek da ne voli Srbiju, mislim na taj neki perverzan način?!
tasadebeli tasadebeli 22:55 20.10.2019

Re: Једно питање и молба

srdjan.pajic
Nego, procitah negde vest da je ministar zdravlja otvorio sobu za pusace na aerodromu.


I kako onda čovek da ne voli Srbiju, mislim na taj neki perverzan način?!




А замисли тек када следећи пут буде отворио собу за пушаче у неком дому здравља.

Па волећеш тада мајчицу Србију још и више.

Перверзно, оф хорс. А и како би другачије ако си прикачен на медије у Србији 24/7.




shone shone 07:10 21.10.2019

Re: Ćan ćin šon še

А молба је да овде јавите када и ако се уопште и отвори то изјашњавање грађана путем анкете као и место где ће моћи да се гласа. Ја бих да гласам против измештања моста.


A da ti malo razmisliš o glasanju.
Možda je ova priča o mostu nešto što većina ovde ne razume.
Nisam siguran da Vesić može samostalno idejno da dobaci kad je gradska arhitektura u pitanju.
Meni ovo miriše na Kineze.
Kinezi znaju šta rade.



shone shone 07:22 21.10.2019

Re: Једно питање и молба

I kako onda čovek da ne voli Srbiju, mislim na taj neki perverzan način?!


Sa distance od 9000 km iz američke vukojebine. Baš perverzno.



tasadebeli tasadebeli 07:40 21.10.2019

Re: Ćan ćin šon še

shone








Иди бре, Шоне!





Нешто си много зелен за једног хемороида?

Долазиш из outer space?











EDIT: Ово је сјајно! А фришко на Јућубету! (ЛИНК)


shone shone 09:39 21.10.2019

Re: Ćan ćin šon še

Нешто си много зелен


kad me već kite epitetima da čovek,,pozeleni od muke,,

Ako ti smeta reci slobodno - promeniću. Mene boleeeeee...
Черевићан Черевићан 17:34 20.10.2019

суновратом ајмо

posle prezentacije zaključaka Stručnjaka ,pitati građane

јебо школе и науке
комисије и челнике,
за решења стручна
питај... пролазнике
Jukie Jukie 17:47 20.10.2019

Gondola

Ne zaboravimo da gondola treba da ide upravno na most. Dakle, klizite na onim vagonima uspinjače, i bam! udarite u most koji je na sred puta, i popadate dole na travnjak.
To je ono kad je sve lepo na maketi a kad pokušate u stvarnosti onda nema prostora i kad se auto parkira onda točkovi štrče i levo i desno od parking mesta, i kad se to pojavi na instagramu i svi se smeju, onda brže bolje pošalju ljude da pomere crtu prema unutrašnjosti i odseku biciklističku stazu


(inače imam velike probleme sa biciklističkim stazama na potezu Slavija-Veterinarski fakultet, u stvari više sa biciklistima koji se prave da veruju kako je ta staza prohodna pa onda u punoj brzini upadnu u gužvu koja čeka autobus kod Karađorđevog parka jer je "staza" baš na sred stanice)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:26 20.10.2019

Re: Gondola

(inače imam velike probleme sa biciklističkim stazama na potezu Slavija-Veterinarski fakultet, u stvari više sa biciklistima koji se prave da veruju kako je ta staza prohodna pa onda u punoj brzini upadnu u gužvu koja čeka autobus kod Karađorđevog parka jer je "staza" baš na sred stanice)


Da, biciklisti umeju ponekad da budu malo kreteni, kao i kolege motociklisti. Ovde kod nas je dugo bila frka oko toga što biciklisti jako vole da se šire po asfaltu, naročito kad voze u društvu, da bi mogli da pričaju. Onda se drkoši vozači bune, često tu bude svađe nekad i koškanja.

A, da, biciklisti isto jako vole da se maksimalnom brzinom sjuruju niz krivine. Gde god vide neko brdo, pa se na njega popnu u velikim mukama, onda u silasku sebi daju odušlka. A da bi savladali te krivine tim brzinama moraju da voze po sredini, ne mogu samo po onom delu predviđenom za njih. E, tako je jednom jedan od njih jurio sa vrha ka podnožju punom brzinom, ko nenormalan, dok nije udario u sirotu mečku koja je baš tad, ne sluteći ništa, izašla na put iz šipražja, valjda da pređe ulicu i ubere neke bobice sa druge strane magistrale. Neki čudom niko nije poginuo, mada je biciklista bio dobro ugruvan i završio u bolnici, a mečka se toliko prepala da je odma pobegla u šumu. Novine su bile pune članaka o tome.
shone shone 22:30 20.10.2019

Re: Gondola

Da, biciklisti umeju ponekad da budu malo kreteni, kao i kolege motociklisti




Znamo,znamo,gledamo te
gedza.73 gedza.73 08:17 21.10.2019

Re: Gondola

srdjan.pajic
Da, biciklisti umeju ponekad da budu malo kreteni


jel' ovo objava rata?

Ovde kod nas je dugo bila frka oko toga što biciklisti jako vole da se šire po asfaltu, naročito kad voze u društvu, da bi mogli da pričaju.

ima i nekih biciklista koji su 'drkoši' pa voze sami. ali čak i oni koji voze u grupi nisu širi od kolovozne trake dok drkoši vozači inače ne mogu da preskoče sporije vozilo ispred njih pa mogu da sačekaju minut, dva dok ne obiđu bicikliste koji im odlažu probijanje zvučnog zida

Što se tiče mečki, puma i rakuna to naši lovci desetkuju u jesenjem periodu pa do sledeće godine jedva da ima koji skakavac koji nesmotreno izađe na put pred krovoločnog bicklistu u helankama naoružanog naoštrenim imbus ključem koji vreba nedužne šumske životinje u poslepodnevnoj šetnji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:25 21.10.2019

Re: Gondola

jel' ovo objava rata?


Jok, gedžo, to se zove "opservacija". A rat je gotov još pre 75 godina, moji su pobedili, tvoji izgubili, i to je to, džaba se sad gicate.

Ne kažem da vozači automobila nisu još gori, nego su tema jukijevog komentara bili biciklisti. Ovde bar kod nas, biciklisti imaju svoju traku, koja im je dodeljena da se ne bi mešali sa motornim vozilima, ali kao što rekoh, vole to da rade, valjda im dosadno na bicikli pa moraju da melju, bar na lakšim deonicama. To je posebno nezgodno po planinčini gde su putevi nekad uski, pa ne možeš da obiđeš nagomilane bicikliste zbog nepregledne krivine ispred tebe. A na nizbrdicama ni ne ostaju u svojim trakama, nego voze lepo po sredini puta kao i sva druga vozila, što je ok, sem ako ne nalete na mečku. Mislim, nije frka, nego samo kažem da ni oni nisu baš cvećke.


gedza.73 gedza.73 17:26 21.10.2019

Re: Gondola

A rat je gotov još pre 75 godina, moji su pobedili,

što jes' jes' tvoji su pobedili



tvoji izgubili, i to je to, džaba se sad gicate.

džabe. a da su pobedili 'naši'



ti bi sad bio neki 'gadni' kapitalista za koga bi, dok noću mirno spavaš, milion malih kineskih patuljaka pravilo sitne deliće od kojih bi u Pazovi za Amerikance i Norvežane sklapao gradske električne automobilčiće. imao bi neku svoju sektu koja sa ostalim sektama nikada ne bi dozvolila plebiscitarnu podršku jednoj ličnosti ili partijskoj oligarhiji.

Ovde bar kod nas, biciklisti imaju svoju traku, koja im je dodeljena da se ne bi mešali sa motornim vozilima

fenserica.
kod nas se u istoj traci trkaš sa eko golfovima na ruski gas, hibridnim autobusima na mazut i drva a uzbrdo pedalaš iz sve snage kako od tebe neki šleper ne bi napravio TIP TOP zakrpu na asfaltu pa špaklicom posle da te odlepljuje forenzička.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:00 21.10.2019

Re: Gondola

shone
Da, biciklisti umeju ponekad da budu malo kreteni, kao i kolege motociklisti




Znamo,znamo,gledamo te


Taso, otpao ti, izgleda, ovaj Zeleni Homoroid (a i liči:) pa sad sam trči po blogu i zuji.
tasadebeli tasadebeli 19:11 21.10.2019

Re: Gondola

srdjan.pajic
shone
Da, biciklisti umeju ponekad da budu malo kreteni, kao i kolege motociklisti




Znamo,znamo,gledamo te


Taso, otpao ti, izgleda, ovaj Zeleni Homoroid (a i liči:) pa sad sam trči po blogu i zuji.





Не пратиш радњу фабуле. Опет си задремао?




tasadebeli

08:40 21.10.2019

shone








Иди бре, Шоне!





Нешто си много зелен за једног хемороида?

Долазиш из outer space?











EDIT: Ово је сјајно! А фришко на Јућубету! (ЛИНК)




shone

10:39 21.10.2019

Re: Ćan ćin šon še

Нешто си много зелен



kad me već kite epitetima da čovek,,pozeleni od muke,,

Ako ti smeta reci slobodno - promeniću. Mene boleeeeee...






'Оће то, 'оће...

Та дремка, Пајке, која те 'вата све чешће и чешће.

Вештица Захарова има обичај да баца такве чини на мушкарце.

Ћути, брале, ти си још добро и прошао са том медијском 24/7 мувом це-це.

Чуо сам да је неке мање отпорне од тебе претворила и у прасиће к'о што то ономад уради она кучка Кирка Одисејевим морнарима док су лутали светом, па стигли и до "наших" обала.






floki floki 19:23 21.10.2019

Re: Gondola

moji su pobedili


серјожа пајич, црвеноармејац јбт :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 21.10.2019

Re: Gondola

floki
moji su pobedili


серјожа пајич, црвеноармејац јбт :)


Znam, bre, sa kim mi se deda, rame uz rame borio.
gedza.73 gedza.73 19:59 21.10.2019

Re: Gondola

jebeš politiku, ratove i gondole.

Omega, brale, srećno.
shone shone 10:38 22.10.2019

Re: Gondola

Taso, otpao ti, izgleda, ovaj Zeleni Homoroid (a i liči:) pa sad sam trči po blogu i zuji


Pjevaj indijanac.


vcucko vcucko 21:51 23.10.2019

Re: Gondola

srdjan.pajic


A, da, biciklisti isto jako vole da se maksimalnom brzinom sjuruju niz krivine. Gde god vide neko brdo, pa se na njega popnu u velikim mukama, onda u silasku sebi daju odušlka. A da bi savladali te krivine tim brzinama moraju da voze po sredini, ne mogu samo po onom delu predviđenom za njih. E, tako je jednom jedan od njih jurio sa vrha ka podnožju punom brzinom, ko nenormalan, dok nije udario u sirotu mečku koja je baš tad, ne sluteći ništa, izašla na put iz šipražja, valjda da pređe ulicu i ubere neke bobice sa druge strane magistrale. Neki čudom niko nije poginuo, mada je biciklista bio dobro ugruvan i završio u bolnici, a mečka se toliko prepala da je odma pobegla u šumu. Novine su bile pune članaka o tome.

Evo sa daljine od mnogo hiljada milja i sa vremenske distance (ne znam kad je to bilo, pretpostavljam pre nekoliko godina?) da dam punu podršku mečki. I da joj poručim da navijam (da sam navijao) za nju, prenesi ako je vidiš.
Za biciklistu se nadam da ga je bolnica odrala od računa.
G.Cross G.Cross 18:44 20.10.2019

Buka u modi

Popih kafu prosle godine u kaficu dole pored Beograda na vodi. I istina taj most kad vozila prolaze pravi nepodnosljivu buku.

Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Most je inace ruzan.

Sto ga brate ne sruse i daju u staro gvozdze

I izgrade novi uz finansijsko ucesce Bgdnvd jer to podize cenu njihovih stanova.

Jednostavno.

A to bi bila istina.

A istina nije na ceni u ovom gradu.
shone shone 18:46 20.10.2019

Re: Buka

Most je inace ruzan.

Sto ga brate ne sruse i daju u staro gvozdze.


Mariopan vežu za taj most lepe uspomene.
Nije u redu da ruše.
maksa83 maksa83 18:58 20.10.2019

Re: Buka u modi

Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Čekaj zašto su dali stotine hiljade evra za stan u kome tandrče tramvaj? Sad za njih treba da se skloni most, a ako može proglasi i no-fly zona u sfernom radijusu od 8km?

Kad sam pre 12 godina kupovao veći stan naleteo sam na sa-vr-šen stan za moje potrebe, veličina, raspored, terase, cena, sve osim što je bio 2. sprat, Dimitrija Tucovića, što znači da mi bi trola letela pored glave 20 sati dnevno, a dvogodišnje dete bi spavalo tačno nikad i udisalo sva sranja koja se u toj ulici talože. Zamisli, nisam kupio taj stan pa tražio da se sve trole izmeste na Severni Bulevar a Dimitrija Tucovića pretvori u pešačku zonu nego našao drugi stan.


G.Cross G.Cross 19:04 20.10.2019

Re: Buka u modi

maksa83
Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Čekaj zašto su dali stotine hiljade evra za stan u kome tandrče tramvaj? Sad za njih treba da se skloni most, a ako može proglasi i no-fly zona u sfernom radijusu od 8km?

Kad sam pre 12 godina kupovao veći stan naleteo sam na sa-vr-šen stan za moje potrebe, veličina, raspored, terase, cena, sve osim što je bio 2. sprat, Dimitrija Tucovića, što znači da mi bi trola letela pored glave 20 sati dnevno, a dvogodišnje dete bi spavalo tačno nikad. Zamisli, nisam kupio taj stan pa tražio da se sve trole izmeste na Severni Bulevar a Dimitrija Tucovića pretvori u pešačku zonu nego našao drugi stan.




Pa kad nisi znao AVa.

Prica iz Londona. Mnogi su pukli pare pokusavajuci da ozive Canary Wharf dok se neko nije prisetio da.iskoristi neku kraljicinu obljetnicu i produzi takspejerskim parama Jubelee line do Canary Wharfa i gle cuda . Milijarde u nekoliko dzepova.


angie01 angie01 19:13 20.10.2019

Re: Buka u modi

ako moze neko da mi objasni, cime su povezane ov dve izjave,

Pa kad nisi znao AVa.


i


Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Most je inace ruzan.

Sto ga brate ne sruse i daju u staro gvozdze

I izgrade novi uz finansijsko ucesce Bgdnvd jer to podize cenu njihovih stanova.

Jednostavno.

A to bi bila istina.

A istina nije na ceni u ovom gradu.

macak.tosa031 macak.tosa031 19:14 20.10.2019

Re: Buka u modi

maksa83
Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Čekaj zašto su dali stotine hiljade evra za stan u kome tandrče tramvaj? Sad za njih treba da se skloni most, a ako može proglasi i no-fly zona u sfernom radijusu od 8km?

Kad sam pre 12 godina kupovao veći stan naleteo sam na sa-vr-šen stan za moje potrebe, veličina, raspored, terase, cena, sve osim što je bio 2. sprat, Dimitrija Tucovića, što znači da mi bi trola letela pored glave 20 sati dnevno, a dvogodišnje dete bi spavalo tačno nikad i udisalo sva sranja koja se u toj ulici talože. Zamisli, nisam kupio taj stan pa tražio da se sve trole izmeste na Severni Bulevar a Dimitrija Tucovića pretvori u pešačku zonu nego našao drugi stan.



Čekaj!
Pa zašto nisi?!
Što si ti gori od tih nekih?
G.Cross G.Cross 19:18 20.10.2019

Re: Buka u modi

angie01
ako moze neko da mi objasni, cime su povezane ov dve izjave,

Pa kad nisi znao AVa.


i


Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Most je inace ruzan.

Sto ga brate ne sruse i daju u staro gvozdze

I izgrade novi uz finansijsko ucesce Bgdnvd jer to podize cenu njihovih stanova.

Jednostavno.

A to bi bila istina.

A istina nije na ceni u ovom gradu.



Istinom ?
angie01 angie01 19:27 20.10.2019

Re: Buka u modi

Istinom ?


jos uvek sam gloopa da razumem,

ti si dao stejtment, sta o "spornom" mostu mislis- znaci, to su tvoja razmisljanja, tvoj stav,

a na maxin komentar repliciras, kao da je upravo izreceno tvoje licno misljenje o mostu, prebaceno u sasvim drugi kontekst- onaj pravi:)
G.Cross G.Cross 19:35 20.10.2019

Re: Buka u modi

angie01
Istinom ?


jos uvek sam gloopa da razumem,

ti si dao stejtment, sta o "spornom" mostu mislis- znaci, to su tvoja razmisljanja, tvoj stav,

a na maxin komentar repliciras, kao da je upravo izreceno tvoje licno misljenje o mostu, prebaceno u sasvim drugi kontekst- onaj pravi:)


Sarkazam je biljka koja izgleda ne uspeva dobro na blogu bez emotikona.

Most jasno ruse da ne smeta a "premestaju" ga da ne bude jasno zasto ga ruse.

Istina bi bila da ga sruse jer smeta i izgrade novi uz ucesce Bgdnvd jer to rade zbog njih.

Ovaj , ako sada nije jasno aj giv ap ( nadam se da je Tasa ok sa mojim spelovanjem)
alselone alselone 19:39 20.10.2019

Re: Buka u modi

Što je tolika frka oko BGD na vodi? Zar to nisu samo dve, tri zgrade?
Mislim, napravi se toliko zgrada svaki dan pa niko ne diže frku ko mačka u februaru oko toga.
angie01 angie01 19:39 20.10.2019

Re: Buka u modi

Sarkazam je biljka koja izgleda ne uspeva dobro na blogu bez emotikona.


ajd, dobro- ...onaj tvoj prvi komentar je znaci sarkastican...ne znam zasto sam ga onda shvatila bukvalno, sa sve odrednicom utiska iz prve ruke.
G.Cross G.Cross 19:44 20.10.2019

Re: Buka u modi

alselone
Što je tolika frka oko BGD na vodi? Zar to nisu samo dve, tri zgrade?
Mislim, napravi se toliko zgrada svaki dan pa niko ne diže frku ko mačka u februaru oko toga.


Ali ne ruse mostove.
mariopan mariopan 19:46 20.10.2019

Re: Buka u modi

G.Cross
Popih kafu prosle godine u kaficu dole pored Beograda na vodi. I istina taj most kad vozila prolaze pravi nepodnosljivu buku.

Mogu da zamislim ljude koji su ulozili stotine hiljada evra za stanove pa kad otvore prozore cuju tramvaje kako tandrcu.

Most je inace ruzan.

Sto ga brate ne sruse i daju u staro gvozdze

I izgrade novi uz finansijsko ucesce Bgdnvd jer to podize cenu njihovih stanova.

Jednostavno.

A to bi bila istina.

A istina nije na ceni u ovom gradu.


Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?
milisav68 milisav68 20:08 20.10.2019

Re: Buka u modi

Što je tolika frka oko BGD na vodi? Zar to nisu samo dve, tri zgrade?

Ma nisu, to ti je čitav potez od maltene Brankovog mosta, preko autobuske i železničke stanice, pa skoro do sajma.
alselone alselone 20:29 20.10.2019

Re: Buka u modi

Ma nisu, to ti je čitav potez od maltene Brankovog mosta, preko autobuske i železničke stanice, pa skoro do sajma.


A, OK. Video sam par puta makete, jednom valjda bilo u nekom tržnom centru u kom se nalazi Ultra Centar Galaktika (morali smo to jednom da overimo) i čini mi se i bilo i na aerodromu. Ali sam iz principa odbio da detaljnije pogledam.
alselone alselone 20:29 20.10.2019

Re: Buka u modi


Ali ne ruse mostove.


Nikad ne treba rušiti mostove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 20.10.2019

Re: Buka u modi

Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?


A jel bi smela da sedneš u gondolu koju on napravi? :)
tasadebeli tasadebeli 22:01 20.10.2019

Re: Buka u modi

hoochie coochie man
Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?


A jel bi smela da sedneš u gondolu koju on napravi? :)



Ја бих смео!

Али само ако Макса пре тога стигне Весића негде на Дорчолу испод трамвајских шина, па ка Дунаву којим су и дахије бегале на Ада Кале.

Ал' од та посла нема ништа. Рекох већ, Макса измршавео, душица му у носу, мали дебели га одради на 100 метери само тако.







Него, да направимо ми коалициони договор.

Вас троје, Хучи, ти, Мариопан и Макса заоколите тај ССВС (Савез Свих Весића Србије), искаљен и прекаљен у последње три деценије ове наше демократије у Србији, са три стране и потерајте га према Кошутњаку, а ја ћу ту да га сачекам у шуми, па да мало поразговарамо.









А овако како ствари сада стоје, возићемо се сви заједно том жичаром ССВС-а сигурно до 2024. како је то Филипу Младеновићу рекла његова кристална кугла која се држи алгоритма од 12 година.

Или, ако баш тако морам рећи, до признавања државне независности Косова.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 20.10.2019

Re: Buka u modi

Što je tolika frka oko BGD na vodi? Zar to nisu samo dve, tri zgrade?
Mislim, napravi se toliko zgrada svaki dan pa niko ne diže frku ko mačka u februaru oko toga.


Ja mislim da nije problem u tih par (relativno ružnih) zgrada, nego sve oko njih i u vezi sa njima.
mariopan mariopan 23:01 20.10.2019

Re: Buka u modi

hoochie coochie man
Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?


A jel bi smela da sedneš u gondolu koju on napravi? :)

Ne bih.
Nisam ja kamikaza.
Kakve sam sreće otkačila bi se namerno.
tasadebeli tasadebeli 23:19 20.10.2019

Re: Buka u modi

mariopan
hoochie coochie man
Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?


A jel bi smela da sedneš u gondolu koju on napravi? :)

Ne bih.
Nisam ja kamikaza.
Kakve sam sreće otkačila bi se namerno.



Ма не брини.

Ако издржи Весића и весиће са њиховим куферима, моћи ћемо и ми да се тоциљамо.
mariopan mariopan 23:42 20.10.2019

Re: Buka u modi

tasadebeli
mariopan
hoochie coochie man
Ja ne bi' ništa dirala dok je Vesić vlastan za rušenje i zidanje, nekako me stra'?


A jel bi smela da sedneš u gondolu koju on napravi? :)

Ne bih.
Nisam ja kamikaza.
Kakve sam sreće otkačila bi se namerno.



Ма не брини.

Ако издржи Весића и весиће са њиховим куферима, моћи ћемо и ми да се тоциљамо.


Dobro Taso ako ti kažeš al' da ne idemo u istoj kabini? Brine me nosivost i izdržljivost sajli.
mariopan mariopan 10:34 21.10.2019

Re: Buka u modi

srdjan.pajic
Što je tolika frka oko BGD na vodi? Zar to nisu samo dve, tri zgrade?
Mislim, napravi se toliko zgrada svaki dan pa niko ne diže frku ko mačka u februaru oko toga.


Ja mislim da nije problem u tih par (relativno ružnih) zgrada, nego sve oko njih i u vezi sa njima.

Jeste, upravo je to problem.

Sve je počelo kad je AV rešio da promeni lični opis Beograda. Sam, bez da je ikoga pitao, onako lud.

I onda posadio tu rugobu usred panorame Beograda da nam zauvek stoji kao kost u grlu.

I kad su utvrdili da im treba mnogo više prostora nego što su imali pa počeli da zahvataju svuda okolo, te smeta im ovo te smeta im ono, ruši gde hoće, ukida železničku stanicu, premešta autobusku na Novi Beograd, više niko ne putuje kako je putovao jer ne zna gde će da ga ispljune voz ili autobus.....haos....a sada, smeta im i buka?

Pa veća je buka u krugu dvojke ili na Slaviji, i bulevarom idu tramvaji pa ljudi tu žive?

A maltretiranje svih ostalih stanovnika Beograda radi te šačice povlašćenih jer im ispunjavaju svaku željicu pa će i most da skinu, zbog njih a ne zbog Beograđana ili zato što je dotrajao......pa to je vrh bezobrazluka. Mi treba da platimo njihov komoditet i da trpimo haos koji prave da bi ga sebi priuštili? Sebi, ne gradu? Jer to ne rade zbog Beograda nego sebe radi, i radi stanovnika samo tih zgrada.

Zar to nije obesno?

Oni će, bez obzira na to šta kažu građani, uraditi šta su naumili, i to pokazuje bahatost i bezobzirnost prema građanima na koju smo izgleda toliko svikli da se više ne obaziremo?

A onoliko praznog i slobodnog prostora na Novom Beogradu gde su mogli takve zgrade da grade, i još deset takvih zgrada, i da se sasvim dobro uklope u okruženje i da ne unakaze panoramu starog grada zauvek?

Ništa drugo ne mogu da mislim nego da su zlobni i namerno ruže Beograd da ga zauvek obeleže ko kere kad obeležavaju teritoriju.
Da ostave svoj trag.
cmix909 cmix909 11:44 22.10.2019

Re: Buka u modi

maksa83
... Kad sam pre 12 godina kupovao veći stan naleteo sam na sa-vr-šen stan za moje potrebe, veličina, raspored, terase, cena, sve osim što je bio 2. sprat, Dimitrija Tucovića...


I iz skorijeg, takoreci licnog iskustva, znam da ima i cudnih ljudi kojima nece odgovarati stan u prilicno tihoj i komotnoj okolini u centru ukoliko ima sve sto je (nekada bilo) potrebno, i to odlicno rasporedjeno!

– Znaci, ovo debelo izmedju dnevne i kuhinje, gde su okacene kojekakve slike i od cega opojni mirisi sa sporeta rikosetiraju ka aspiratoru, je noseci zid? E, onda cu jos malo da razmislim.

Osim sto u ono gledam pri prelasku preko mosta, video sam na netu skice i fotografije tri ili cetiri doticna stana okupanih svetloscu i savskom maglom. Radi se upravo o tom 'savremenom' open plan konceptu; u prevodu: 'spavaj, jedi, ekran gledi – i on tebe'. U hipertrofiranu kujnu, koja se izdaje za dnevnu sobu, uskace se pravo iz zajednickog hodnika (ponegde hotelskog tipa), mala kupatila jedno do drugog i slicno grupisane spavace sobe. A u onoj 3 u 1 prostoriji jedan od tih imao je svega jedan par zidova u vinklu. Plus neukusno i nehumano opremljeno. Ne znam kakva je izolacija i da li su plafoni na preniskih 260.

Istina, i stanovi u drugim novoizniklim kvartovima slicno izgledaju, a valjda i u velikoj vecini kreacija sitnijih 'investitora'.
shone shone 09:39 23.10.2019

Re: Buka u modi

angie01

jos uvek sam gloopa da razumem,





shone shone 19:15 20.10.2019

.






shone shone 19:33 20.10.2019

Re: .

Shone bre ti sve vise licis na Tasu.

Ako ti je to kompliment samo teraj.

L n m p


Jok na tebe ću.



Kad si već tu, šta rade braća Rumuni. Jel veselo?
G.Cross G.Cross 19:37 20.10.2019

Re: .

shone
Shone bre ti sve vise licis na Tasu.

Ako ti je to kompliment samo teraj.

L n m p


Jok na tebe ću.

Kad si već tu, šta rade braća Rumuni. Jel veselo?


L n m p
shone shone 19:38 20.10.2019

Re: .

shone
Shone bre ti sve vise licis na Tasu.

Ako ti je to kompliment samo teraj.

L n m p


Jok na tebe ću.

Kad si već tu, šta rade braća Rumuni. Jel veselo?


PS Taso ne vadi te iz usta. Zabrinjavajuće.
G.Cross G.Cross 19:40 20.10.2019

Re: .

shone
shone
Shone bre ti sve vise licis na Tasu.

Ako ti je to kompliment samo teraj.

L n m p


Jok na tebe ću.

Kad si već tu, šta rade braća Rumuni. Jel veselo?


PS Taso ne vadi te iz usta. Zabrinjavajuće.


L n m p
shone shone 19:44 20.10.2019

Re: .


Eto kakva nam je emigracija. U ovako kritičnom trenutku kad se vodi borba o životu i smrti jednog mosta on se sprda sa emocijama zabrinutih blogera iz matice.
Nije lepo.
G.Cross G.Cross 19:45 20.10.2019

Re: .

shone

Eto kakva nam je emigracija. U ovako kritičnom trenutku kad se vodi borba o životu i smrti jednog mosta on se sprda sa emocijama zabrinutih blogera iz matice.
Nije lepo.


L n m p
tasadebeli tasadebeli 20:42 20.10.2019

64. Сајам књига










Извин'те, гос'н Бобићу, није ми намера да Вам тролујем овај пост и надам се да се нико овде неће надовезивати на овај мој коментар јер и нема никакве потребе за тако нечим, а ако се и буде надовезивао, ја свакако у томе нећу даље ићи.

Него рачунам да је и ово Београд, па може овако на мала врата да се укаже код Вас на то.

Елем, вечерас је отворен 64. Сајам књига у Београду. Почасни гост је Египат.

Надам се да ће неко од блогера са ауторском опцијом отворити простор на којем ће моћи да се сеири о том значајном догађају и о занимљивим књигама.

( Пропустили смо на Блогу Б92 овогодишњу "Радост Европе". )




tasadebeli tasadebeli 07:54 21.10.2019

Коначно!

NACIONALNI PONOS Najstarije srpsko nasleđe iz 12. veka Miroslavljevo jevanđelje posle posete Medvedeva ponovo KOMPLETNO (ЛИНК)




Успенски је тај лист украо из Хиландара и однео у Санкт Петерсбург још половином 19. века!










П.С. - Извин'те и на овоме, гос'н Бобић, али ја се на ову вест одушевих к'о кер у лифту!

Види се, је л' да?

Сад кад ме клинци у школи, по гледању овог филма о Мирослављевом јеванђељу, питају зашто нам Руси не врате већ једном тај лист, могу да им кажем да су вратили.

shone shone 10:03 21.10.2019

re: docsumann 05:50 21.10.2019


Re: How to change your mind
il recimo ovako

kad bi se sutra vanzemaljci stigli na našu planetu, vjerujem da bi nam njihova tehnologija izgledala kao čarobnjaštvo.
ne bi kapirali kako ti čudesni brodovi lete nedotaknuti inercijalnim silama, ali bi bili sigurni da vanzemaljci postoje.


Naravno da postoje i već su tu među nama. Moja komšinica je tvrdila da je ostala trudna na jednoj žurci sa vanzemaljcem i svi su je sprdali. Kad je posle 9 meseci rodila zdravog i lepog sina niko je više nije zajebavao a sad ga zovemo u lokalu Erich. Valjda po Danikenu.
Nije se zajebavati sa tim stvarima.

tasadebeli tasadebeli 14:58 21.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

shone



re: docsumann




Ел тебе то Фукс бановао кад се Доксу обраћаш овде овако?

Киншаса?

Опет?

Еј, машала!!!




shone shone 19:44 21.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

Ел тебе то Фукс бановао кад се Доксу обраћаш овде овако?




Nije al nećeš verovati ja sam njega banovao. Nisi znao za tu mogućnost?

tasadebeli tasadebeli 20:11 21.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

shone
Ел тебе то Фукс бановао кад се Доксу обраћаш овде овако?




Nije al nećeš verovati ja sam njega banovao. Nisi znao za tu mogućnost?




асашниК?












shone shone 20:13 21.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

асашниК?




tasadebeli tasadebeli 23:32 21.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

shone
асашниК?












Вратио си стари аватар?

Е, јбг...

ОК.

Али дај макар овде неку сличицу оног позеленелог Шмуа када смо се већ сви толико фамилијаризовали са њим.

(Читав низ коментара овде без те сличице губи смисао.)











П.С. - Само да ти шапнем, Shmoo is the boss.
shone shone 02:29 22.10.2019

Re: re: docsumann 05:50 21.10.2019

Читав низ коментара овде без те сличице губи смисао.)



U pravu si ali nije ok da ostane stalno. Tvoj avatar je originalan i prepoznatljiv.Da ne zbunjujemo ljude.
mariopan mariopan 19:19 21.10.2019

Re: ...

milisav68
NIČE NOVI BLOK 70 Na mestu fabrike IMT planirana je gradnja NAJVEĆEG NASELJA sa ove strane Save u poslednjih 50 godina

KO JE KUPIO IMR? Nekadašnji gigant je procenjen na 24,6 miliona, a prodat za 9,3 miliona konzorcijumu dve manje firme

Još jedna pljačka u nizu?

Da li je išta ostalo?
mariopan mariopan 21:36 21.10.2019

Re: ...

"Most koji tandrče kulovima iz kula"

Odličan tekst Dragoljuba Bakića na ovu temu u "Danas-u"

Preporučujem.
nikvet pn nikvet pn 09:50 22.10.2019

Re: ...


Јутрос на Б92 вест да је ноћас била фрка на НБ око одузимања возила CarGo, бесан народ наоколо, Паркинг сервис, двадесет патрола полиције, интервентна хапси адвоката и још неколицину ...

А сад о томе нигде ништа.
cassiopeia cassiopeia 11:19 22.10.2019

Re: ...

nikvet pn


А сад о томе нигде ништа.


Privedeno nekoliko ljudi, odneto više vozila CarGo(VIDEO)
cassiopeia cassiopeia 18:23 22.10.2019

Re: ...

mariopan

Ko bi drugi o tome izvestio nego "izdajnicki" Danas?

Izdaje sve, ništa ne zataji.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana