Astrologija| Astronomija

Hey Jude, Let It Be

angie01 RSS / 20.11.2022. u 19:20

 

 7ddf73e836196fca0403ca81a5956609.jpg

Tuznu pesmu nekada,

moras otpevati,

ne mozes je popravljati,

drzi se hrabro, stisni zube,

samo pusti, neka bude.

Dobre stvari nekada,

same dodju,

one lose, samo prodju,

ne govori reci mudre,

samo pusti, neka bude.

Nekada uzmes,

drugi put das,

sve to su cuda iste price,

ne menjaj saru slagalice,

samo pusti, neka bude.

 



Komentari (407)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bangyahead bangyahead 19:45 20.11.2022

ova rendicija

mi je služila tijekom korone, i čuvala zdrav razum...

angie01 angie01 20:10 20.11.2022

Re: ova rendicija

Beatles forever!

angie01 angie01 20:22 20.11.2022

Re: ova rendicija



solo solo 20:23 20.11.2022

Re:

angie01 angie01 20:26 20.11.2022

Re: ova rendicija

solo solo 20:28 20.11.2022

.

angie01 angie01 20:41 20.11.2022

Re: .

solo solo 21:21 20.11.2022

Hey , Let It Be

angie01 angie01 22:38 20.11.2022

pogledaj, napravi

emilia emilia 03:18 21.11.2022

Re: ovako,

angie01
https://twitter.com/i/status/1594280287642521602

Pure happiness indeed.
Черевићан Черевићан 22:22 20.11.2022

de plano

samo pusti, neka bude

у времену у ком .............ето.......... живот трајеш
или трпиш ..........................ил' курчевит биваш,
собом озловољен.................... бунџији завидиш
воље ту је али снаге јок ти док промене сниваш

angie01 angie01 22:40 20.11.2022

Re: de plano

maksa83 maksa83 23:03 20.11.2022

Re: de plano


Otišao na ove Bestbeat u Domu Omladine pre jedno 5 godina, super su, ko pravi.
angie01 angie01 00:19 21.11.2022

Re: de plano

je l znas za ovo,

emilia emilia 03:07 21.11.2022

The Beatles

Speaking words of wisdom, let it be.

















angie01 angie01 09:01 21.11.2022

Re: The Beatles

Pure happiness indeed.


pa da,...

na zalost ne vidim sta je u prilogu tvog drugog komentara,...znam, znam, veca slika je sigurno ogromna.

Penny Lane
emilia emilia 11:09 21.11.2022

Re: The Beatles

angie01
Pure happiness indeed.


pa da,...

na zalost ne vidim sta je u prilogu tvog drugog komentara,...znam, znam, veca slika je sigurno ogromna.

Penny Lane

Nije. Nekoliko malih fotografija sasvim uz levu stranu posta, originalnih rukopisa njihovih pesama, žvrljano i prepravljano, i dve fotografije, isto male, hipi poruke peace na raznim jezicima i znakovi na busu, Abbey Road NW8 City of Westminster [Don't Kill Rock'n'Roll].





angie01 angie01 13:14 21.11.2022

Re: The Beatles

originalnih rukopisa njihovih pesama, žvrljano i prepravljano,


steta sto nije jasnije.


angie01 angie01 13:36 21.11.2022

Re: The Beatles

pecaros pecaros 13:44 21.11.2022

Re: The Beatles

bolje nego Bitlsi.

angie01 angie01 13:54 21.11.2022

Re: The Beatles

gvozden1 gvozden1 00:49 21.11.2022

Zrelost

Baš onako zreo blog.
Na vrhu pesmica, a ispod se upisuju drugari.

Kako se ono zvalo, spomenar, leksikon?
angie01 angie01 08:58 21.11.2022

Re: Zrelost

vidim i ti si se upisao

gvozden1 gvozden1 17:17 21.11.2022

Re: Zrelost

angie01
vidim i ti si se upisao


Jesam, i jel sad dosta tih predpubertetskih zanimacija?
angie01 angie01 17:44 21.11.2022

Re: Zrelost

Jesam, i jel sad dosta




radim kako volim,...a i kakve veze ima sta, kada na sve negodujes.

alselone alselone 20:04 21.11.2022

Re: Zrelost

Jesam, i jel sad dosta tih predpubertetskih zanimacija?

Ja glasam da rešimo primarna pitanja koja su konstantno ignorisana na ovom mestu, dakle, je l' propala Rusija već ili će propasti Amerika sutra i Gde su Dražine kosti.
gvozden1 gvozden1 20:16 21.11.2022

Re: Zrelost

alselone
Jesam, i jel sad dosta tih predpubertetskih zanimacija?

Ja glasam da rešimo primarna pitanja koja su konstantno ignorisana na ovom mestu, dakle, je l' propala Rusija već ili će propasti Amerika sutra i Gde su Dražine kosti.

Nije najvažnije gde su Dražine kosti jer, živ je Draža umro nije dok je Srba i Srbije, ali je važno da su se posvađali Rusi i Bugari, i sad će Rusi da vole više nas :)


[url=https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2022&mm=11&dd=21&nav_category=78&nav_id=2246000]
"Ima li u istoriji plemena nezahvalnijeg od Bugara?"[/url]
alselone alselone 20:25 21.11.2022

Re: Zrelost

i sad će Rusi da vole više nas

Kaže mi sin pre koju nedelju - Tata, došao je novi đak u razred, zove se Matvej i stalno je jako tužan. Svaki odmor provodi samo sa sestrom koja ide u drugi razred na hodniku.

Baš mi se nešto steglo u grlu.
predatortz predatortz 20:28 21.11.2022

Re: Zrelost

alselone
i sad će Rusi da vole više nas

Kaže mi sin pre koju nedelju - Tata, došao je novi đak u razred, zove se Matvej i stalno je jako tužan. Svaki odmor provodi samo sa sestrom koja ide u drugi razred na hodniku.

Baš mi se nešto steglo u grlu.


Da!
gvozden1 gvozden1 20:44 21.11.2022

Re: Zrelost

predatortz
alselone
i sad će Rusi da vole više nas

Kaže mi sin pre koju nedelju - Tata, došao je novi đak u razred, zove se Matvej i stalno je jako tužan. Svaki odmor provodi samo sa sestrom koja ide u drugi razred na hodniku.

Baš mi se nešto steglo u grlu.


Da!

Ma rat na tom nivou, pojedinca, posebno deteta, to je uvek užas.

Al šta ćeš, takva smo biološka vrsta, moramo da ratujemo izgleda.
predatortz predatortz 20:47 21.11.2022

Re: Zrelost

gvozden1
predatortz
alselone
i sad će Rusi da vole više nas

Kaže mi sin pre koju nedelju - Tata, došao je novi đak u razred, zove se Matvej i stalno je jako tužan. Svaki odmor provodi samo sa sestrom koja ide u drugi razred na hodniku.

Baš mi se nešto steglo u grlu.


Da!

Ma rat na tom nivou, pojedinca, posebno deteta, to je uvek užas.

Al šta ćeš, takva smo biološka vrsta, moramo da ratujemo izgleda.


Rat je uvek užas.
Poništavanje svih civilizacijskih vrednosti.
Ali nekad ga je nemoguće izbeći.
bene_geserit bene_geserit 03:07 21.11.2022

Tether

FTX on Steroids: Is “Tether” the Biden World’s Crypto BCCI?

"Tether is apparently run by serial scammers."
angie01 angie01 09:04 21.11.2022

Re: Tether

presladak cover,

I Will
angie01 angie01 13:44 21.11.2022

Re: Tether

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:27 21.11.2022

idi bre endži,

Misiosam da je neko umro, pu, pu, daleko bilo.


(usput samo da kažem da mi je ona antivakserska morončina obrisala baš lep komentar jer se prepoznao u istom, što nije bilo teško pošto se i on i moroni pominju direktno, te ga ovom prilkom pozdravljam).

Zapravo je umrla moja pica peć, juće sam joj davao sedam dana, definitivno se iskrivila. Poslali mi odma glanc novu nazad, samo se sad zaglavila negde u Grand Junction-u, ko zna kaće stići. A nameračio sam se da ispečem neki lep lebac u njoj sad za ovaj naš veliki najveći praznik posle Božića i Noći veštica.



softelectronics_e softelectronics_e 08:45 21.11.2022

Re: idi bre endži,

srdjan.pajic
Misiosam da je neko umro, pu, pu, daleko bilo.


(usput samo da kažem da mi je ona antivakserska morončina obrisala baš lep komentar jer se prepoznao u istom, što nije bilo teško pošto se i on i moroni pominju direktno, te ga ovom prilkom pozdravljam).

Zapravo je umrla moja pica peć, juće sam joj davao sedam dana, definitivno se iskrivila. Poslali mi odma glanc novu nazad, samo se sad zaglavila negde u Grand Junction-u, ko zna kaće stići. A nameračio sam se da ispečem neki lep lebac u njoj sad za ovaj naš veliki najveći praznik posle Božića i Noći veštica.




Ko je ta 'morončina'?
Usput ... mogao sam, ponekada, da slušam (i) Bitlse ... ali mi nikada ti slatkasti glasovi nisu bili nešto.
angie01 angie01 09:06 21.11.2022

Re: idi bre endži,

Spiridon Spiridon 09:41 21.11.2022

Re: idi bre endži,

idi bre endži,
Misiosam da je neko umro, pu, pu, daleko bilo.


i ja isto ... Rastka obozavam i neka je ziv i zdrav

Rastko je jedan od onih likova zbog koga uvek vodim racuna kada kritikujem Beograd da ne bih sebi zabio autogol.




angie01 angie01 10:02 21.11.2022

Re: idi bre endži,

Rastko je jedan od


cuvara vatre,...covek ladno spakovao enterijer Grafickog kolektiva-onu instalaciju, koja je zasticena kao artwork, jer se niko odministarstva do udruzenja nije setio, da prilikom gubitka prostora i seljenja, traba da se vodi racuna i o tom detalju-i cuva ga negde kod sebe.




...jos imam priginalan plakat sa prvog prikazivanja.
angie01 angie01 17:40 21.11.2022

Pajke, jesi li video ovo?

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

angie01


Nah, ovo mi je jeftin thrill, što bi rekli. Sad te platforme trpaju gde stignu, ruže prirodu. Ili ove ljuljaške:








nikvet pn nikvet pn 18:40 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

srdjan.pajic
trpaju gde stignu, ruže prirodu


Тако је. По планини асфалт још и некако али бетон челик ено Златибор.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

nikvet pn
srdjan.pajic
trpaju gde stignu, ruže prirodu


Тако је. По планини асфалт још и некако али бетон челик ено Златибор.


I staklo neprobojno. A sve da bi se pokrenulo malčice adrenalina kod turste.

Ne znam, možda sam ja staromodan i nadrkan deda, ili su me drugačije učili* pa mi ovo baš smeta. Ko i one via ferate, jebale ih ferate, izbušili izbetonirali stenu da razvuku sajlu da bi babe i dede u srednjoj dobi mogle malo da adrenalina osete. To će sve da zarđa posle par godina, pa će da buše pored opet, dok na kraju ne bude više imalo gde da se buši. I to će naravno da prođe kao i svaka moda, i više se tu niko neće penjati, a to će ostati tako ružno i zarđalo i nebezbedno da visi i kvari pogled i užitak nekim običnim planinarima kojima je lep pogled na netaknutu prirodu sasvim dovoljan.


(*mi smo, na primer, kada u pećini mora da se prođe preko nekog lepog saliva, ili sličnog ukrasa koji je priroda vajala milione godina, nosili u ranćiću par čistih patika sa belim đonom ili one ronilačke čarapice, ili obićne čarape ko nema ronilačke, pa se prezuvali, da ne bi blato koje smo doneli na taj saliv naneli ili nedajbože one tragove od gumenih crnih đonova tu ostavili).
nikvet pn nikvet pn 19:31 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

srdjan.pajic
to će ostati tako ružno i zarđalo i nebezbedno da visi i kvari pogled i užitak nekim običnim planinarima kojima je lep pogled na netaknutu prirodu sasvim dovoljan.


Браћа Хрвати као браћа Бугари:




pa se prezuvali, da ne bi blato


angie01 angie01 20:17 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

Sad te platforme trpaju gde stignu, ruže prirodu. Ili ove ljuljaške:


meni deluje kao mali vidikovac,...ovaj snimak je sa neta, al sam videla i neki privatni nekih mojih koji su bili i kazu da je divno,...koliko sam primetila, samo je doat kao mala terasa,...a inace se slazem sa tvojim i nikvetovim stavom, da lepotu koja nam je data, ne treba ruziti,...u poslednje vreme, gde god se maknes je bez bilo kakvog smisla sve zagadjeno u tom smislu,...samo nicu neki dzinovi od betona, tamo gde im mesto nije,...sem sto je ruzno i besmisleno, ugrozavaju i menjaju ekosistem.

a ono za ferate sto kazes- to je postala neka fensi atrakcija, malo, malo, pa se neko javi da je bio, s jedne strane moze da se posmatra kao self-challenge, jer nije jednostavno, ako nisi dugogodisnji penjac ili tako nesto, a obicno idu oni koji nisu, pa nekako ispada kao neko savladavanje straha, jacanje volje, kondicije, jer moras i da se pripremas,...al , kada ovako objasnis, ima smisla da se priroda ne skrnaviv.
angie01 angie01 20:21 21.11.2022

Re: Pajke, jesi li video ovo?

Браћа Хрвати као браћа Бугари:


ako cemo pravo, ovo na tvojoj slici izgleda kao bunker, a ono na snimku, kao lagana terasica, nakacena nad padinu.


kamilo_emericki kamilo_emericki 12:11 21.11.2022

Ne nadaj se

da će ovaj blog biti drugačiji i da neće završiti kao prošli.

Biće psovki, pljuvačka će teći...

angie01 angie01 13:33 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

kamilo_emericki
da će ovaj blog biti drugačiji i da neće završiti kao prošli.

Biće psovki, pljuvačka će teći...



da ovde je nada uvek manja od strepnje-tako je ambijent napravljen od strane nekih agresivaca, jer im takav prirodno odgovara,...nemam pojma,...ja cu po svom.

...evo npr, na proslom, iz cista mira me tes, posle visednevnog obletanja, optuzila da ja nestonesto Natasi, nemam pojma sta, jer moram biti bolja od nje, po njenom utisku- sta to tacno treba da znaci i odakle je "ustanovljeno"-niko ne zna,...ja to preskocim, dzaba raspetljavanje, jer vidim da i pored najnormalnijeg objasnjenja za Skakavce i dalje vrti neku svoju zamisljenu verziju,...a posle dodje i skrinsotuje moj odgovor huciju u nekom, hajde da kazemo razgovoru, koji nikakve veze sa njom nema i okaci ga kao svoj komentar sa sve nekim dramaticnim strelicama na pojedinim delovima, koje bi trebalo nesto da na nesto znacajno ukazu i kao evo datuma kada se to nesto znacajno desilo- opet ne znam tacno sta,...i kako ona nestonesto zbog isto toga, sto se ne zna sta je u njenoj fatamorgani.

ne znam sad, je l ona verniji obozavalac od ovih najvernijih, pa ne zeli da je zapostavljam, eto, nemam ideju.


angie01 angie01 14:15 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

alselone alselone 19:33 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

da će ovaj blog biti drugačiji i da neće završiti kao prošli.

Biće psovki, pljuvačka će teći...


Gedžo, je l' propala Rusija?
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:46 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

alselone
da će ovaj blog biti drugačiji i da neće završiti kao prošli.

Biće psovki, pljuvačka će teći...


Gedžo, je l' propala Rusija?

Oh Alse, gdje će ti duša?
Mene citiraš dok drugog prizivaš
alselone alselone 19:49 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Oh Alse, gdje će ti duša?
Mene citiraš dok drugog prizivaš

Malo se zezam, ne zameri. Obojica ste mi dragi blogeri, ne bih tako radio da zaista mislim da prozivam.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:23 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

alselone

Malo se zezam, ne zameri.

Nemaš brige. Nisam ja zamjerljiv tip.

gedza.73 gedza.73 20:28 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

alselone
da će ovaj blog biti drugačiji i da neće završiti kao prošli.
Biće psovki, pljuvačka će teći...

Gedžo, je l' propala Rusija?

Od Rusije mi važnija

samo da stignem pre drugih.

alselone alselone 20:33 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

samo da stignem pre drugih.


Ja sam se danas izgleda povredio prilikom vežbanja. Hteo sam da si oborim rekord u veslanju pa sam nagno ko Šapić na Vučića i sad me boli zadnja loža, ubiva. S obzirom da ne mož upala mišića da bude isti dan, reko bi da sam nešto istego u najboljem slučaju.

Što se tiče bicigla (tako je moj deda govorio), baci pogled na https://www.whoop.com. To je sport band prvenstveno namenjen biciklistima. Umesto da daje akcenat na vežbanje, kao što to radi Garmin ili Apple, daje akcenat na oporavak što je najvažnije kod biciklista. Jer biciklisti, za razliku od ostalih sportista koji moraju da urade trening a oporavak kako bude, moraju da se oporave dok kraja a trening kako već urade. Brutalna stvar, hvalio mi ćale jednog slovenačkog reprezentativca našeg podrietla a nije Dončić.
gedza.73 gedza.73 20:42 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Jer biciklisti, za razliku od ostalih sportista koji moraju da urade trening a oporavak kako bude, moraju da se oporave dok kraja a trening kako već urade.

ma ja sam samo rekreativac (ovo pre drugih mislio sam da je neko n ekupi dok ne stignem... a model još sa italijanskom zastavom ... ona prva fotka drugi model ova je C2C karbonac).
Ima dana kad istu stazu preletim i kad se mrcvarim. Pred ovo ružno vreme sam stuk'o 73 km pa sutradan 62 pa sledeći dan malo ispod 50.
Ništa noge al' ruke i malo od leđa ubiše.
Ne znam dal si čitao, pisao sam pre nekih mesec dana kako me obišao lik koga nekako uspim da stignem na jednoj uzbrdici. Stanemo na vrhu. Učesnik
LINK.
350 do 450 km dnevno sa prosečnom brzinom od oko 25 km na čas. Stigao sam ga samo zato što je bio malo umoran. Nakon tih par minuta odmora bukvalno je odleteo ispred mene.
S obzirom da ne mož upala mišića da bude isti dan, reko bi da sam nešto istego u najboljem slučaju.

Verovatno si isteg'o. Vodi računa na sledećem treningu da ne povrediš još više.
alselone alselone 20:47 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Stanoemo na vrhu. Učesnik

Svaka čast.

Transcontinental Race

Tako ću i ja jednog dana, kada oteram sve u kurac ali ne odem na Jamajku kao Nikola Kojo nego odem da ispešačim Pacific Crest Trail. 4265 kilometara kroz sve klimatske, geografske i druge zone koje moraš ispešačiti za 4, 5 meseci inače ste sustigne zima.
gedza.73 gedza.73 20:49 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Svaka čast.

Isto sam mu rek'o. Baš za poštovanje.

Tako ću i ja jednog dana, kada oteram sve u kurac ali ne odem na Jamajku kao Nikola Kojo nego odem da ispešačim Pacific Crest Trail. 4265 kilometara kroz sve klimatske, geografske i druge zone koje moraš ispešačiti za 4, 5 meseci inače ste sustigne zima.

Mislim kako ima malo do kondicije ali mnogo više ide iz glave. Glava noge gura. Kad glava kaže da može, noge su tu samo da idu.
p.s.
negde sam video al pojma nemam gde da ima običaj gde peške prelaze neku ogromnu razdaljinu. U glavi mi slika ljudi kraj puta u poluiscepanim cipelama.
alselone alselone 20:52 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Mislim kako ima malo do kondicije ali mnogo više ide iz glave. Glava noge gura. Kad glava kaže da može, noge su tu samo da idu.


Pa mislim, ima do glave dosta ali braćo moj treba hodati 30 kilometara u proseku 6 dana nedeljno, 4, 5 meseci. I uzbro, i nizbrdo i po pustinji i po prašumi.

gedza.73 gedza.73 20:55 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Pa mislim, ima do glave dosta ali braćo moj treba hodati 30 kilometara u proseku 6 dana nedeljno, 4, 5 meseci. I uzbro, i nizbrdo i po pustinji i po prašumi.

Jeste, nije da nisi u pravu. Ne može se baš iz tople sobe rešiti i sutradan bupnuti na put. Ali nakon nekog vremena počinje borba sa samim sobom. Dal odustati ili nastaviti. Čovek je kuče, može mnogo toga da izdrži.
alselone alselone 21:00 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Jeste, nije da nisi u pravu. Ne može se baš iz tople sobe rešiti i sutradan bupnuti na put. Ali nakon nekog vremena počinje borba sa samim sobom. Dal odustati ili nastaviti. Čovek je kuče, može mnogo toga da izdrži.


Ima film o jednoj devojci koja je baš tako krenula iz tople sobe, nešto ispizdela, muž, porodica, prevare, droga, sranja, i zapali na PCT. Prešla je nekih 2000 km ali je bio pakao preko pola.

Mene sada sve više pale takve sportske aktivnosti koje su srednjeg intenziteta ali traju dosta duže. Treninzi su mi sada na nižem broju obrtaja, na primer 130 otkucaja, ali traju dva sata, kada naravno mogu to da priuštim.
gvozden1 gvozden1 21:01 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

4265 kilometara kroz sve klimatske, geografske i druge zone koje moraš ispešačiti za 4, 5 meseci inače ste sustigne zima.

A šta ako te neko na pola puta sretne i pita, gde si poš'o, ti mu kažeš, a on te pita, a šta'š tamo, kojim poslom ideš?

Šta da kažeš čoveku?
alselone alselone 21:03 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Na primer ova tura neki dan.

Preko 4 sata efektivnog hoda za preko 20km, što dođe 5km/h po šumi uz 750 metara kumulativnog uspona.
alselone alselone 21:04 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Šta da kažeš čoveku?

Ako tamo sretneš negog, skoro 100% verovatnoća je da ide iz sličnog razloga.

Pitaj me koji je to razlog? :)
gedza.73 gedza.73 21:16 21.11.2022

Re: Ne nadaj se


Mene sada sve više pale takve sportske aktivnosti koje su srednjeg intenziteta ali traju dosta duže. Treninzi su mi sada na nižem broju obrtaja, na primer 130 otkucaja, ali traju dva sata, kada naravno mogu to da priuštim.

Slično. Odgovara mi da sam sam. Na bajsu ne prebacujem preko 130, doduše meni radi negde na 52, 55 u minuti pa pod opterećenjem ne odlazi previsoko.
Ova tura što si prešao je i dobra deonica i odlično vreme.

gedza.73 gedza.73 21:27 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Pitaj me koji je to razlog? :)

Da ne kvarim ovaj trol al sam posle nekih današnjih slučajnih susreta malodušan. Nastavnica, 50 godina, čiji je sin na masteru u inostranstvu kaže 'gledam da pobegnem odavde'
Počnem da računam i u bližoj okolini imam devet inostranih penzionera (što onih koji su se vratili, što oni koji pripremaju odstupnicu) koji su otišli sedamdesetih, početkom osamdesetih. Svi po dvoje dece (plus minus moja generacija) u inostranstvu. Neki od njih koji su ostali ovde su u međuvremenu čak povukli muževe ili žene (jedan par je imao dosta dobar posao u banci) i otišli kod rođene braće-sestara.
Svi po jedno ili dvoje dece (u sledećoj generaciji).
Povrh njih, u istom kraju, još četvoro (dva para) koji su za stalno otišli (petoro dece), još jedan par koji ima malo više do penzije (troje dece). I pet povremenih od kojih jedan planira prelazak preko bare sa sve porodicom (dvoje dece).
Neću ni da sabiram koliko je to praznih kuća ni koliko dece koja nikada neće živeti ovde, niti će bilo šta osećati za mesto u kome su rođeni njihovi dedovi i njihove babe.

Tužno.
alselone alselone 21:28 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Odgovara mi da sam sam.

To, to.
U isto vreme i sport i meditacija. Prazan um, nema internog opterećujućeg dijaloga ili monologa.


Neki dan sam po kiši i magli krenuo optimistično na još dužu turu. Možeš videti da je slična ali da sam krenuo više "desno", tj. istočno (he he he), ali sam završio ranije, stigao me umor pošto sam istraživao nove pravce staza pa sam ubio jedno 2km izvan staze po nekim gudurama fruške gore, izlomio sam noge po klizavom terenu.

Vratio se preporođen.
gedza.73 gedza.73 21:33 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

stigao me umor pošto sam istraživao nove pravce staza pa sam ubio jedno 2km izvan staze po nekim gudurama fruške gore, izlomio sam noge po klizavom terenu.


Alse, a jel postoje obeležene staze kojima ideš ili ti praviš rute van utabanih staza i pravaca?
na slici desno samo vilenjaci nedostaju. Kao da osećam miris šume i lišća.
Prazan um, nema internog opterećujućeg dijaloga ili monologa.

gvozden1 gvozden1 21:35 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

ali da sam krenuo više "desno", tj. istočno (

To je uvek dobar smer.
alselone alselone 21:43 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Alse, a jel postoje obeležene staze kojima ideš ili ti praviš rute van utabanih staza i pravaca?

Postoje. GaiaGPS aplikacija ima sve ucrtano. A mislim da su iza OpenStreet mape. E sada, neke od ucrtanih staza više ne postoje. Možda su nekada bili šumarski putevi ali se ne koriste više. Takodje, neke postoje ali nisu ucrtane. I odna to tvoje kada ukombinujem, obično se zajebem. Meni je poenta da napravim idealnu "familiju" pod-staza za svako raspoloženje. Recimo, 10 km, 15, 20, 25 itd. Zato istražujem pod staze. U stvari, ne samo zato nego pravim sebi zanimaciju. Čak možda i pre to. :)

Slično sam uradio sa drugom stazom koja prolazi pored dva manastira (staro i novo Hopovo) i jedne kapelice. Predivna šuma. Samo što mi je to sada kratko, ta "familija" staza ide od 8 do 12 km. Pored toga što mi je kratko, kreće od gore pa ide na dole pa u krug a bolje su mi staze koje kreću iz podnožja pa se pentraš i onda spustiš dole nazad.
alselone alselone 21:47 21.11.2022

Re: Ne nadaj se

Ali je zato tamo šuma prelepa, pogotovo u ovo doba godine.

gedza.73 gedza.73 19:32 22.11.2022

Re: Ne nadaj se

Ali je zato tamo šuma prelepa, pogotovo u ovo doba godine.

Meni maj kad šume imaju neku zeleno plavu boju i sad oko sv. Luke najlepše izgledaju.
predatortz predatortz 19:38 22.11.2022

Re: Ne nadaj se

Slično sam uradio sa drugom stazom koja prolazi pored dva manastira (staro i novo Hopovo) i jedne kapelice. Predivna šuma.


Da! Naročito kod te kspelice i onog mostića.
alselone alselone 08:02 23.11.2022

Re: Ne nadaj se

Da! Naročito kod te kspelice i onog mostića.


He, he, he, drago mi je da znaš o čemu pričam. Ta staza je prelepa. Od kapelice može da se ide prema namastiru, i to je default staza, ali može da se ide gore uz potok i tu je šuma zaista, zaista prelepa.



Nego, neki dan naiđem na članak kako u Norveškoj, ili gde već, obeležavaju staze slovom T. I kao, dok pratite slovo T vi ste na obeleženoj stazi. I očekuju wow efekat čitaoca. Reko, amateri, mi na Fruškoj Gori staze obeležavamo srcem. :)

alselone alselone 08:05 23.11.2022

Re: Ne nadaj se

Meni maj kad šume imaju neku zeleno plavu boju i sad oko sv. Luke najlepše izgledaju.


Znaš kako kaže Balašević:

Tek u jesen otkriju se boje krošanja
Sve su slične u leto zeleno
alselone alselone 15:33 23.11.2022

Re: Ne nadaj se

Da! Naročito kod te kspelice i onog mostića.


Ocemo do manastira za vikend, mislim da će ti prijati...
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:49 23.11.2022

Re: Ne nadaj se

Tek u jesen otkriju se boje krošanja
Sve su slične u leto zeleno



eno ga konacno. spava.
mislim da otkriva novembarske boje krosanja.
le poème remue ses gènes danubiens
sera-t-il un jour le caporal fou ?
ne znam da li ce mi oprostiti.
blazen, u neznanju. zeljan svega.
brsljana sa jednog zida visokog.
znam. spava sad.
ujutro ce razmisljati o nekim njegovim herojima
dok ne stasa da sretne bilbo baginsa.
ne znam kada ce nauciti sto hiljada reci.
i na kom jeziku.
ali znam da mu srce kuca
za sva njena lica, za njene oci
razumem da ne razume (jos uvek) sta kazu, sta kriju
saznace.
vazno je da mu je srce tu gde je na mestu.
da ce disati punim plucima.
mani me. cergi i selidbi.
zbog njega.
ne, nece stici taj dan - ne danas i ne sa ovakvima.
cuvace se te trepuske guste
za jedan poseban bataljon
za jedan poseban mars.
jer u podsvesti je rad svoje
uboge i gole. i rana.
koje i dalje bole.
neka spava.
jutro ce promeniti sve.
alselone alselone 20:06 21.11.2022

BeOgrađni da li znate

Da u svom gradu imate Javni akvarijum i tropikarijum?

Mi smo bili juče sa klincima posle izložbe mačaka na sajmu i bilo je sjajno. Klinci su nosili zmije i guštere oko vrata, videli smo morunu, hobotnice, tarantule, pa onda one bube što liče na grančice, Nemo i Dory ribice i svaša zanimljivog.
angie01 angie01 20:24 21.11.2022

Re: BeOgrađni da li znate

alselone alselone 20:30 21.11.2022

Re: BeOgrađni da li znate

Sajam mačaka je bio 'nako, osrednji. Nije bilo puno izlagača ali smo našli đuvegiju za našu gospođicu dugodlaku škotlanđanku.
alselone alselone 20:38 21.11.2022

Re: BeOgrađni da li znate

gospođicu dugodlaku škotlanđanku.



The Aristocats

angie01 angie01 21:00 21.11.2022

Re: BeOgrađni da li znate

koja smizla.
angie01 angie01 20:47 22.11.2022

pogledaj

https://twitter.com/i/status/1594837087525609472

Reindeer under the northern lights.
angie01 angie01 21:53 22.11.2022

cujem,

kako je otac decaka, koji je izvukao nastavnici stolicu na casu u skoli u Trsteniku, doneo potvrdu o neuracunljivosti svog sina- ako je ovo tacno, decko nije kriv, ne zato jer je "neuracunljiv", jer je ta potvrda lazna, nego sto je moguce da neki lekar na insistiranje takvu potvrdu izda, a otac trazi i dobije- hocu raci, decak se ponasa upravo onako, kako je organizovan svet u kome zivi,...nastavnci je tu nebitan lik, sudeci po nikakvim reakcijama na skandalozno ponasanje prema njoj i odgovornih i zaduzenih za brigu i kolega i roditelja i ostalih ucenika, pa tako i celog drustva.

danas su deca pretukla jednog klinca u skoli u Subotici, probusili mu slezinu,...ne znam sta bi trebalo jos da se desi, da bi se stalo na put ovakvim stvarima,...ili mozda ipak ne,...
predatortz predatortz 22:59 22.11.2022

Re: cujem,

danas su deca pretukla jednog klinca u skoli u Subotici, probusili mu slezinu,...ne znam sta bi trebalo jos da se desi, da bi se stalo na put ovakvim stvarima,...ili mozda ipak ne,...


Ево, сад ја тебе питам, без намере да улазимо у неки сукоб:

Како се такве ствари решавају?

Односно, да будем прецизнији:

Како би ти обезбедила да се у хиљадама основних и средњих школа у Србији нико никад не потуче и да нико никад некоме не нанесе повреде?

angie01 angie01 23:25 22.11.2022

Re: cujem,

prvo, da se utvrdi i preuzme odgovornost...taj klinac je samo sledio model koji vidi oko sebe i ponasanja i posle odbrane-znaci odrasli.

skola mora da ima dignitet, koji podrazumeva pravila i omogucavanje njihovog sprovodjenja- gde je kljucni ljudski faktor,..a za to nema nikakve volje.

da bi deca prestala da se ovako ponasaju, a ponasaju se sve vise upravo agresivno, bezmoralno-jer je model koji im je dostupan svuda okolo, tako pokazao-mora im se pokazati drugi i uciti ih razlozima i benefitima,...sto je u drustvu, gde ti razlozi ne postoje, vrlo tesko.

na casovima gradjanskog, uciti decu dobrim stvarima i modelima socijalizacije u kojoj se oni oslanjanju na svoj integritet i kvalitet, podsticati ih u tom pravcu,...ovo je sve samo nabacano, al je to sustina.

ovako, gde je maltretiranje- pazi, da im je tako nesto normalno, da im uopste padne na pamet-nacin ispoljavanja i jos dobija ovacije, a reakcija na sve to je pokusaj zataskavanja i trazenja sporednih izlaza-vodi potpunom sunovratu.


ps- nije stvar u tome, da nece izbiti neko koskanje i tuca, nego da nece desetoro skociti na jednog i probusiti mu slezinu, kao da je to bas ok.
predatortz predatortz 23:40 22.11.2022

Re: cujem,

angie01
prvo, da se utvrdi i preuzme odgovornost...taj klinac je samo sledio model koji vidi oko sebe i ponasanja i posle odbrane-znaci odrasli.

skola mora da ima dignitet, koji podrazumeva pravila i omogucavanje njihovog sprovodjenja- gde je kljucni ljudski faktor,..a za to nema nikakve volje.

da bi deca prestala da se ovako ponasaju, a ponasaju se sve vise upravo agresivno, bezmoralno-jer je model koji im je dostupan svuda okolo, tako pokazao-mora im se pokazati drugi i uciti ih razlozima i benefitima,...sto je u drustvu, gde ti razlozi ne postoje, vrlo tesko.

na casovima gradjanskog, uciti decu dobrim stvarima i modelima socijalizacije u kojoj se oni oslanjanju na svoj integritet i kvalitet, podsticati ih u tom pravcu,...ovo je sve samo nabacano, al je to sustina.

ovako, gde je maltretiranje- pazi, da im je tako nesto normalno, da im uopste padne na pamet-nacin ispoljavanja i jos dobija ovacije, a reakcija na sve to je pokusaj zataskavanja i trazenja sporednih izlaza-vodi potpunom sunovratu.


Проблем насиља је увек слојевит. Ово што се десило дечку у Суботици је трагедија. Ретард је од њега, због ниских порива и још ниже интелигенције, направио доживотног инвалида.

Само, по школама је присутан проценат психопата, социопата, особа са изузтно ниском интелигенцијом, особа из растурених породица у којима је отац алкос, мајка бијена, брат џанки а сестра проститутка...
Код таквих не пије воду ни веронаука, ни грађанско, ни пепси служба. Постоје породице, има их доста овде код мене у Земуну, у којима је робијао деда, ћале, стриц, браћа... Где то није срамота већ је за понос.

Е, такви праве срања! А до таквих прича не допире. Све те приче служе да мало учврсте ставове нормалним. До будала не допиру.

Сваки пандур са нешто искуства ће ти рећи да постоје људи које ништа променити не може. Они су једноставно зли, наношење бола другим је сврха њиховог постојања. Њима је то једини циљ и смисао живота.
За такве постоји само један начин да буду заустављени, али је избачен из правосудне праксе.



angie01 angie01 00:38 23.11.2022

Re: cujem,

kako nekada nije bilo ovoliko zla i agresije?

pa tako sto su primeri u drustvu bili drugaciji i sto je skola imala postovanje,...ovo nije ona prica u kojoj ti treba da skcis, kako to nije istina, komunjare, i slicno,..nego je istina.

ja ne govorim o psihopatama, nego o obicnim klincima, kojima je agresija postala model ponasanja.

pa hebote, u mojoj skoli je fazon bio, sto su dvojica iz mog razreda, predobru prof istorije, zahebavali tako, sto kada su oni bili dezurni, svaki put su za izostanak sa casa prijavljivali nepostojeceg ucenika Despotovica i ona mucena zapisivala, dok nije razredna videla i drzala nam ceo cas lekciju o prevari i postovanju i odnosu ucenik profesor,...iako je i njoj bilo smesno,...hocu da kazem, uporedi budalcinu kojoj uopste padne na pamet da izmakne profanki stolicu i onda to i uradi, pa drugi to jos snima, a svi se smeju- ja ne mogu da zamislim da bi se nekada bilo ko smejao tako necemo, a da l bi tako nesto neko uradio- ne bi,...o tome ti pricam,..a isto je sigurno bilo i ovakvih i onakvih.

moj drug iz razreda- presladak decko, dobar, osrednji djak, dete putnik, jer je sa sela- posle zavrsetka skole je ubio oca, koji ih je sve vreme maltretirao- bio u ztvoru, odlezao je svoje,...mislim, teskih prica je bilo, al njemu na pamet nije padalo da nekog drugog maltretira, prosto nije bio takav ambijent, kao sto je sada.
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:50 23.11.2022

Re: cujem,

angie01
prvo, da se utvrdi i preuzme odgovornost...taj klinac je samo sledio model koji vidi oko sebe i ponasanja i posle odbrane-znaci odrasli.

skola mora da ima dignitet, koji podrazumeva pravila i omogucavanje njihovog sprovodjenja- gde je kljucni ljudski faktor,..a za to nema nikakve volje.

da bi deca prestala da se ovako ponasaju, a ponasaju se sve vise upravo agresivno, bezmoralno-jer je model koji im je dostupan svuda okolo, tako pokazao-mora im se pokazati drugi i uciti ih razlozima i benefitima,...sto je u drustvu, gde ti razlozi ne postoje, vrlo tesko.

na casovima gradjanskog, uciti decu dobrim stvarima i modelima socijalizacije u kojoj se oni oslanjanju na svoj integritet i kvalitet, podsticati ih u tom pravcu,...ovo je sve samo nabacano, al je to sustina.

ovako, gde je maltretiranje- pazi, da im je tako nesto normalno, da im uopste padne na pamet-nacin ispoljavanja i jos dobija ovacije, a reakcija na sve to je pokusaj zataskavanja i trazenja sporednih izlaza-vodi potpunom sunovratu.


ps- nije stvar u tome, da nece izbiti neko koskanje i tuca, nego da nece desetoro skociti na jednog i probusiti mu slezinu, kao da je to bas ok.


Мало су ми мучни тонови како клинац није крив, већ родитељи, школа, друштво,...
По томе сваки криминалац који је потекао из криминалне средине није крив јер, Боже мој, тако је васпитан.

Овде се ради о средњој школи, значи о неком узрасту старијих малолетника који су имали до сада прилику да науче разлику измрђу школе и џунгле. Ако су ту прилику пропустили, за ту категорију постоји поправни дом.

Друга прича је кривица родитеља који су вероватно купили потврду о неурачунљивости, кривица лекара који је ту потврду продао, и пре свега, кривица директора јер су овоме морали претходити неки ранији инциденти.

Али, оно што је важно је да те кривице не аболирају дечака. Он мора бити избачен из школе, а можда и снештен у неку установу.

Пре скоро 30 година се у УК догодило у киднаповање и убиство детета од 2 1/2 или 3 године, а убице су била двојица једанаестогодишњака који су га одвели из шопинг центра где је био са мајком. Мајка је за тренутак окренула лађа, а када је поново погледала, детета више није било. Ова двојица дечака су дете одвела на забачено место и ту су га мучили и убили.

Овај случај је значајан јер је покренуо широку дебату о томе како треба поступати са младим преступницима, у ствари децом - преступницима. Ова двојица су ишли на суд и постали су најмлађе осуђене убице у историји енглеског правосуђа.

Мени је близак поглед да ако си довољно одрастао да извршиш кривично дело или направиш преступ било које врсте, довољно си одрастао да за њега и одговараш.
bene_geserit bene_geserit 04:59 23.11.2022

Re: cujem,

pa hebote, u mojoj skoli je fazon bio, sto su dvojica iz mog razreda, predobru prof istorije, zahebavali tako, sto kada su oni bili dezurni, svaki put su za izostanak sa casa prijavljivali nepostojeceg ucenika Despotovica i ona mucena zapisivala, dok nije razredna videla i drzala nam ceo cas lekciju o prevari i postovanju i odnosu ucenik profesor,...iako je i njoj bilo smesno,...hocu da kazem, uporedi budalcinu kojoj uopste padne na pamet da izmakne profanki stolicu i onda to i uradi, pa drugi to jos snima, a svi se smeju

Tamo negde 88-89., taman sam se bio vratio iz vojske, malo otišao kući u KV, izašli na basket u školsko (naša bivša osnovna škola, Dimitrije T.), završimo mi basket u školskom dvorištu (u toku je nastava popodne), uđemo unutra da pijemo vode, vidimo neka frka u jednoj učionici tu u prizemlju, klinci se nešto rastrčali, priđemo da vidimo šta je kad ono naša bivša Domaćinka (tj. profesorka Domaćinstva) sedi za katedrom, ruke preko glave, klinci okolo sa špricevima, prskaju je vodom.
Dobro, ona nikad nije bila baš autoritet, ali da toliko pogubi konce da ne može da iskontroliše decu u osnovnoj školi u pristojnom delu Kraljeva ...

A nekoliko godina kasnije, u najgore vreme 90-tih, u srednjoj školi tu blizu (Tehnička preko pruge, to je škola u koju je išao Vlade Divac, OK ta škola nije bila baš previše pristojna) učenik sasuo sačmaru u profesora, ubio ga na mestu.

Ja kad sam išao u osnovnu školu bio neki tip par generacija iza mene, da ne pominjem baš ime, psihopata od malih nogu, on šta je radio, profesori su samo su čekali da nekako završi tu školu a oni da preteknu živi. Posle (kad je izašao iz škole) je ubio ponekog, pa su ubili njega, niko se baš nije iznenadio.
predatortz predatortz 08:30 23.11.2022

Re: cujem,

kako nekada nije bilo ovoliko zla i agresije?


Bilo je, samo je manje toga bilo po medijima.
Po današnjim aršinima, pola moje generacije u osnovnoj školi, uključujući i mene, bili bi nasilnici. Jer, tukli smo se svaki dan do nekog sedmog, osmog. Posle nam to bilo trulo.

ja ne govorim o psihopatama, nego o obicnim klincima, kojima je agresija postala model ponasanja.


Ja upravo govorim o njima. Njih je po školama onoliko koliko ih procentualno ima u opštoj populaciji. Kako na njih delovati preventivno, kad to do njih ne dopire? Izbacivanjem iz škole? Njih to uopšte ne dotiče!
Ja sam, na prošlom blogu, izneo predlog - starije maloletnike krivično goniti. To će dovesti do toga da se nasilje u samim školama smanji, ali ta mera neće smanjiti ukupno nasilje u društvu.

Kompleksno!


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:33 23.11.2022

Re: cujem,

predatortz

Kompleksno!


brate kako ti uspjevaš da ne ukapiraš da se stvari vremenom mijenjaju..
valjda bi bilo poželjno da se u tih tri, četri decenije otkad si ti bio klinac nešto i pomjerilo na bolje..
baš mind boggling da tebi to ne smeta.. da svojoj djeci ne želiš izgleda ništa preko onoga što si ti imao..

a šlag na tortu kako ti uspjeva da ne vidiš da tad nije bilo zvanične propagande nasilja..
taj koji je premlaćivao po kraju se znalo da će da završi u zatvoru ili mrtav..
danas postoji realna šansa da će da završi u vladi, skupštini a bogami i što da ne kao profesor fakulteta, još nisu i do akademije dogurali al i to će ne sumnjam (il možda nisam u toku)..
i to je all there is što bi se reklo..
vlast ti je najtrulija moguća..
ti si je prihvatio kad rod rođeni..
takvi ko što si ti ste u većini..
a mi ostali nek vidimo šta ćemo i kako ćemo..
iz tog ugla gledano to tvoje guslanje kako ti ništa ne bi diro i ima logike.. no mi smeta taj kao začuđaj a kao šta bi ti uradila..
pa to je normalno da se djeca lemaju a matori kradu, lažu, varaju i tapšu malim nasilnicima..
šta fali..
eh da
angie01 angie01 10:39 23.11.2022

Re: cujem,

Мало су ми мучни тонови како клинац није крив, већ родитељи, школа, друштво,..


ne u smislu da nije kriv za konkretan cin, nego da je kopirao modele kojima je okruzen i to nije nikakva moja izmisljotina, tako funkcionise svet.

da je odrastao sa vukovima, hodao bi cetvoronoske i arlaukao bi, umesto da govori, sta nije jasno.

pa sama si rakla,

Друга прича је кривица родитеља који су вероватно купили потврду о неурачунљивости, кривица лекара који је ту потврду продао, и пре свега, кривица директора јер су овоме морали претходити неки ранији инциденти.


znaci i ja mislim da su tome prethodili razni drugi incidenti, koji nisu adekvatno tretirani, i da roditelji funkcionisu po modelu, sta me briga, evo veze za ovo i veze za ono,...o tome i pricam, deca su tako odrastala i usvojila modele...znaci, nisu naucili razliku izmedju skole i dzungle.

...ni za ovaj slucaj se ne bi znalo, da ga nisu snimili i nakacili na net,...direktor bi to zataskao, jer mu nije u interesu da u njegovoj skoli postoji neki problem.


predatortz predatortz 10:44 23.11.2022

Re: cujem,

brate kako ti uspjevaš da ne ukapiraš da se stvari vremenom mijenjaju..
valjda bi bilo poželjno da se u tih tri, četri decenije otkad si ti bio klinac nešto i pomjerilo na bolje..


Misliš da je u društvu smanjen broj sociopata? Imaš li neko pouzdano istraživanje da potkrepiš tu tvrdnju? Ako imaš, podeli ga sa nama.
Jer, sistemsko nasilje ne čine nestašni klinci, čine ga sociopate.



baš mind boggling da tebi to ne smeta.. da svojoj djeci ne želiš izgleda ništa preko onoga što si ti imao..


Slušaj, nisam te puno pratio, ali ono što sam pročitao navodi me da mislim da si ti daleko iznad toga da izvlačiš ovako neutemeljene, površne i glupave zaključke.


a šlag na tortu kako ti uspjeva da ne vidiš da tad nije bilo zvanične propagande nasilja..


Bilo, i to sistemske!
Od ideološke ostrašćenosti, bazirane na nasilju (ko ne voli petokraku, nek' sam sebi kopa raku), preko učenja da je nasilje jedini prirodni put doilaska na vlast (diktatura proleterijata), do rokanja vojničkom puškom sa 15, 16 godina.

Zamisli da sad neko tvom detetu radi isto?

Ne možeš?

bene_geserit bene_geserit 10:47 23.11.2022

Re: cujem,

vlast ti je najtrulija moguća..
ti si je prihvatio kad rod rođeni..
takvi ko što si ti ste u većini..
a mi ostali nek vidimo šta ćemo i kako ćemo.

1. odakle tebi ideja da je predator "prihvatio vlast kao rod rođeni"?
2. ti i nisi u Srbiji, koji ste to "vi" ostali koji jadni patite?
3. stvari se vremenom menjaju, tačno, ali promena može da bude i na bolje i na gore

evo kod nas nema toliko tuče ni maltretiranja procesora
kad dođe do nekog konflikta imaju neku idiotariju sa nekim medijatorima (za šta arče pare bože sačuvaj)
ali zato ima droge koliko hoćeš (to ti je primer kako se stvari menjaju na gore, ne samo u Srbiji, nekada droge nije bilo toliko po školama)
imaš i ono sa puberty blokerima, roditelji ne moraju da znaju, dal je više dece uništeno tako ili u školskim tučama?
a ima i ono kad neko neprilagođen dođe u školu pa zapuca

Koliko ja vidim predator je samo ukazao na to da je problem kompleksan i teško rešiv. Jer su deci data prilično velika prava da kad prave sranja ne možeš im ništa. A deca, i ona koja su OK, ispituju granice.
Samo da kažem da je to neka budala tako interpretirala, ovde kod nas kad dete pravi ozbiljnija sranja leti iz škole samo tako, bez pardona.
predatortz predatortz 10:51 23.11.2022

Re: cujem,

1. odakle tebi ideja da je predator "prihvatio vlast kao rod rođeni"?


Ma, smara više sa tim! A u vlastio participiraju, ne predator, nego njihovi najbolji kadrovi. Oni u koje su se kleli da će da donesu promene. I jesu! Usrali su sve čega su se dohvatili, na čelui sa picoustim.

Ne bih da grešim dušu o nju, ali mi se čini da je i ona bila u Zoraninom ministartvu. Ili beše kod Džorgovanke? Ako jeste, ako joj je Zoka Biciklistički Šorcić bila šefica i u njoj videla promene na bolje, onda treba da je bude sramota da ljude proziva za bilo šta.

U tom slučaju, ja bih sedeo u ćošku, sam bih sebi tu meru odredio.
angie01 angie01 10:55 23.11.2022

Re: cujem,

a šlag na tortu kako ti uspjeva da ne vidiš da tad nije bilo zvanične propagande nasilja..
taj koji je premlaćivao po kraju se znalo da će da završi u zatvoru ili mrtav..
danas postoji realna šansa da će da završi u vladi, skupštini a bogami i što da ne kao profesor fakulteta, još nisu i do akademije dogurali al i to će ne sumnjam (il možda nisam u toku).


stvar je u tome, sto se predator, PE, bene i ostali iz tog mindseta, trude da, kako je god moguce prikazu, da je ovo sada bolje nego ono pre sto je bilo u svako segmentu i onda pricaju ovakve price, po kojima se kao nista nije promenilo, a jasno je da jeste-na gore.

kao sto je nekada BGD bio cistiji- jer su se redovno prale i cistile ulice, sto se sada ne desava, pa je vazduh bio obicno zagadjen u 29. Novembra i kod Londona, al ne tako da se grad listao kao najzagadjeniji na svetu, jer se nije lozilo blato da bi se zagrejali radijatori, jer nije bilo linglonga i ostale opsne industrije, koja je u medjuvremenu dovedena, a tada su se vozili krsevi od automobila i iako ih nije bilo ovoliko, uredno su svojim izduvnim gasovima stvarali los vazduh,...jos uvek prihvatljiv po mernim standardima,...pa se nekda gradilo planski sto je podrazumevalo, koliko zelenih povrsina je potrebno za odredjenu kolicinu gradnje, sto se danas pretvorilo u svoju suprotnost, pa se drvece sece, kako bi se kasikom za cipele ugirala jos neka visespratnica ili napravio parking.
predatortz predatortz 10:56 23.11.2022

Re: cujem,

ovde kod nas kad dete pravi ozbiljnija sranja leti iz škole samo tako, bez pardona.


Upravo je doneta ta mera.

LINK

I to je maksimum koji škola može da učini.

Moj stav je bio, pošto je reč o starijim maloletnicima koji podležu krivičnom gonjenju, da se za primer svim drugim budalama gone i krivično.

I to je ono što se može.

Ali, ona je odlučila:
a) da sam ja na državnoj sisi
b) da podržavam vlast
v) da ne želim bolje svojoj deci

Definicija bezobrazluka! Onog mahalaškog!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana