Mediji| Sport| Zabava

Разлаз, нема се ту шта видети

marco_de.manccini RSS / 17.06.2023. u 22:51

 

Као да се помаља извесни образац око Јокића у медијасфери уновченог беса. Он им досад уопште није био интересантан -- не прави глупости, не појављује се нон-стоп по мрежама да лупета, игра кошарку, додаје суиграчима, даје кошеве, а онда иде кући жени и детету -- дооосаднооо, те стога занемарено. С друге стране, после овог плеј-оф низа, испоставило се да сувише добро додаје суиграчима и даје кошеве. Постао је сувише остварен и препознатљив да би био остављен на миру, те је потребно наћи погодан угао за окоришћавање. И нашли су га -- није му стало до кошарке!!!

Уобичајени трикови вађења из контекста, надувавања, увређеност из друге руке, или једноставно лажи, користе се да би се створио монструм о коме могу да говоре и на коме могу да зараде своје бедне кликове. На пример, за време једног од интервјуа брзо после последње утакмице, Јокић каже да је оставио свој МВП трофеј Спаркију, економу тима, и да не зна где је сада (заиста је рекао нешто у том смислу). Мени се чини безазлено искрен и директан одговор, као и већина његових, али не, пуче брана дођавола -- како је могао да изгуби (да штааа?!) трофеј, таква дрскост и непоштовање, трофеј носи име по Раселу, само што је умро човек, јао, јао, сви други играчи би дали и учинили све да освоје тај трофеј, а он се тако подругује целој лиги, шамарчина свима, ох, ох, то је све поза, досадио нам је већ с тим његовим понекад-имам-преча-посла-него-да-се-понашам-како-ви-мислите-да-треба, ох, ох, како може да каже да му није стало, сироти навијачи Денвера заслужују више, забога они су ти који га плаћају, ох, ох, ...

Дакле ту је. Повученост, скромност и само-је-тим-важан дух окреће се против њега на најгори могући начин и претаче се у ароганцију и себичност, свака се реч мери и сецка, анализира се и обрће у своју супротност и -- voilà -- коначно имамо неодољиву причу.

Има много људи што размеју кошарку и желе да буду информисани о -- кошарци! Чак мислим да има и много људи што разумеју кошарку и кадри су да добро пишу/говоре о кошарци (само на овом блогу их има на туце). Ипак, количник између рационалних и информативних садржина с једне стране и ружне потпалубе закувај-нешто-гадно-и-уновчи с друге, занемарљиво је мајушан. Свакако, није само извештавање о кошарци у овом стању, све је -- политика, сви спортови, сва друга забава, ...

Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена. Како неко рече скоро -- посао је обављен, сад можемо да идемо кући.

 



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:43 18.06.2023

Tema bloga je odlična

Senzacije, stvarne ili izmišljene, su sjane alatke za odvraćanje pogleda javnosti od problema i životno važnih dešavanja. A ako to još donosi i zaradu, koga briga za nekakve vrijednosti.
Već sam spominjao "Kino oko" i diskusiju da li je povećanje produkcije "novokomponovane narodne" muzike slučajno ili priprema i omekšavanje javnosti za nešto što treba doći. Tada se na ploče Tome Zdravkovića, Šabana Šaulića i sličnih plaćao dodatni porez na šund.
Za one koji govore francuski ili hoće da čitaju titl automatskog prevoda ne engleski preporučujem ovaj intervju Emanuela Toda koji govori o evropskim elitama a malo se dotiče i tokova novca koje te elite sklanjaju od svojih poreskih vlasti.




Inače, koliko se ja sjećam, a sjećam se dobro, Kusturica je lakirao parket kod prijatelja pa zbog toga nije primio lično zlatnu palmu u Kanu, za film "Sjećaš li se Doli Bel".
Postojao je neki sukob između njega i šefa producentske kuće koji je doveo do toga da Kusturica dadne prednost lakiranju parketa a ne crvenom, kanskom, tepihu. Tada je posijano sjeme njegovog razdora sa Sarajevom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:49 18.06.2023

Re: Tema bloga je odlična

Ето, паркет.

Шму је запамтио суштину догађаја -- тапете, кречење, паркет, нема везе -- а ја ни толико.
shmoo shmoo 00:01 19.06.2023

Re: Tema bloga je odlična

marco_de.manccini
Ето, паркет.

Шму је запамтио суштину догађаја -- тапете, кречење, паркет, нема везе -- а ја ни толико.



Па када је то било тада исто к'о и овај Јокићев незнамгдеје МВП трофеј данас.

Само Кустурица то радио пре 40 година... Ко би се онда сетио баш свих детаља.

Тако ће и за 40 година гарантовано исти неки овакав као ја да се сећа да Јокић свој МВП трофеј није у ствари дао економу него свом најбољем касачком грлу да овај из њега пије рујно вино са Јевросимом мајком док чекају Јокару који је отишао да оре брда и долине и да млати Турке ралом и воловима.

Могу да се опкладим у то.

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:23 19.06.2023

Re: Tema bloga je odlična

За четрдесет година биће добро ако се сетим како се зовем, Марко ли беше, Шарац ли беше, ...
emilia emilia 01:50 19.06.2023

Re: Tema bloga je odlična

20.05.2023.
Na današnji dan 1985.godine tada jugoslovenski, a danas srpski režiser Emir Kusturica, osvojio je prvu Zlatnu palmu koju je u Kanu dobio jedan film sa ovih naših prostora i to "Otac na službenom putu".

Film "Skupljači perja" doneo je Gran pri žirija u Kanu, ali to nije bila palma iako je nagrada bila značajna, ipak je Palma najvažnija.

Zlatnu palmu je podigao neko od sarajevskih producenata izvinjavajući se što je nagrađeni režiser odsutan. Kusturica je složio opravdanje da je izostao jer pomaže u stavljanju parketa u stanu svog druga Mladena Materića.

Kasnije će Kusturica otkriti da je ta priča sa parketom bila pokušaj da duhovitošću izbegne opis loših odnosa sa bosanskom vlašću. Ovaj film je bio nominovan i za nagradu Oskar u kategoriji najboljeg stranog filma.

Tada je propustio priliku da mu nagradu preda veliki Miloš Forman, ali problema sa preuzimanjem nagrade nije bilo kada je deset godina kasnije – 1995, dobio Zlatnu palmu za svoj film "Podzemlje", i to od čuvene Šeron Stoun.

tessa1 tessa1 05:23 19.06.2023

Re: Tema bloga je odlična

Tada se na ploče Tome Zdravkovića, Šabana Šaulića i sličnih plaćao dodatni porez na šund.

Džamalov otac Rodžer Marej pleše uz Sinana Sakića i numeru Ej otkad sam se rodio, prije nekoliko dana na Sportalu vijest o proslavi u svlačionici koja je bila uz narodnjake, najviše Acu Lukasa.

Šta je tema bloga u stvari?

Ne, ovako, pravo pitanje: ko su slični?
shmoo shmoo 05:27 19.06.2023

Синхронија и дијахронија

marco_de.manccini
За четрдесет година биће добро ако се сетим како се зовем, Марко ли беше, Шарац ли беше, ...


И ја ћу се тада, ако ме уопште и буде, вероватно другим људима представљати као Буздован.

Али да не меримо то само по себи и из свог угла. Хвала богу, нисмо ми ни први ни последњи ни једини људи у низу на овој планети јер је то извор многих зала међу људима.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:36 19.06.2023

Pozdrav Marco!

Baš je lepo čitati te opet! Kako je Njanja?

O Jokiću sve najbolje, a pošto sam ovde na blogu valjda jedini u Koloradu, posvedočiću sa lica mesta o ljubavi koju ljudi gaje prema njemu, posebno, a i prema celom timu. Ni jednu lošu reč o Jokiću do sada nisam čuo od običnog čoveka koji prati basket, a znam mnogo njih koje taj sport nije ni interesovao do pojave Jokića u timu.

Kad su Nagetsi pobedili telefon mi je bio zatrpan porukama, odjednom se svako živ iz mog imenika setio da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni, pa su, po sistemu daj šta daš, navalili da mi čestitaju ko da mi je Jokić rođeni brat, čak mi i srpske zastave slali u textovima.

Dešavalo se na sastancima sa mušterijama da se svi zapričaju o Nagetsima i Jokiću (a posao stoji po strani), što isto nikad pre nisam doživeo, da se priča o sportu na sastanku, a za neke od tih firmi radim više od 15 godina.

Eto toliko o tome, ja se nadam da Jokića iskreno boli ćoše za to što pojedinci u medijima trabunjaju, i da ga to neće omesti u daljem radu. Pa d'uzmemo prsten i dogodine, uz malo sreće i božju pomoć.


marco_de.manccini marco_de.manccini 03:59 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

И шта кажеш, цео Денвер је с вилама на улици, сви увређени смртно, и спремају ломачу Јокићу што се не труди, што је изгубио трофеј и што је убио Расела с предумишљајем. Ц-ц-ц, није му то требало, шта ће јадан сад? Што је најгоре, чак и паре за карте траже назад.
niccolo niccolo 08:54 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni

Jebetese, evo vidiš da je prema nekima izgleda i Jokić slučajni Srbin.
predatortz predatortz 08:58 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

niccolo
da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni

Jebetese, evo vidiš da je prema nekima izgleda i Jokić slučajni Srbin.


Na nekoj davnoj raspravi na ovu temu rekao sam da nema većeg patriotizma od toga kada si pun kao brod i kada odmor možeš da provedeš na bilo kojoj destinaciji na planeti, a ti sedneš na avion, dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Meni je njegov patriotizam kudikamo veći od Noletovog estradnog.

Kad već merimo...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:29 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

srdjan.pajic
odjednom se svako živ iz mog imenika setio da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni, pa su, po sistemu daj šta daš, navalili da mi čestitaju


sumnjiv si ti meni, izgleda nisi ti baš tamo to lijepo naglasio kako si prošao kod gvožđe na srbomjeru nego se sad praviš nevješt
gvozden1 gvozden1 11:43 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Tako se voli Sombor, porodica i prijatelji, Srbija nema s tim ništa.

Kad Srbiji treba, on kaže, idi tata reci im da me mrzi.

predatortz predatortz 11:46 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

gvozden1
dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Tako se voli Sombor, porodica i prijatelji, Srbija nema s tim ništa.

Kad Srbiji treba, on kaže, idi tata reci im da me mrzi.



E, jbga...

Ti čoveka baš ne gotiviš!

gvozden1 gvozden1 11:56 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

predatortz
gvozden1
dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Tako se voli Sombor, porodica i prijatelji, Srbija nema s tim ništa.

Kad Srbiji treba, on kaže, idi tata reci im da me mrzi.



E, jbga...

Ti čoveka baš ne gotiviš!



Niti ga gotovim niti ne gotovim, nikakav odnos prema njemu nemam.

"Zavirite u živote poznatih" nije nešto na šta se ložim, pa mi svejedno voli li konje, gde letuje, kakav mu je odnos prema košarci, gde je ostavio pehar....

To su oblasti za ljude koji vole košarku i pikanterije iz života zvezda.

predatortz predatortz 12:00 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

Niti ga gotovim niti ne gotovim, nikakav odnos prema njemu nemam.

"Zavirite u živote poznatih" nije nešto na šta se ložim, pa mi svejedno voli li konje, gde letuje, kakav mu je odnos prema košarci, gde je ostavio pehar....

To su oblasti za ljude koji vole košarku i pikanterije iz života zvezda.


meni je čovek simpatičan. ako bih zamerao, više bih imao novaku. meni je srbovanje i navijanje za reprezentaciju hrvatske nespojivo. svaki srbin zna i zbog čega.

promoter promoter 12:08 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

gvozden1
predatortz
gvozden1
dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Tako se voli Sombor, porodica i prijatelji, Srbija nema s tim ništa.

Kad Srbiji treba, on kaže, idi tata reci im da me mrzi.



E, jbga...

Ti čoveka baš ne gotiviš!



Niti ga gotovim niti ne gotovim, nikakav odnos prema njemu nemam.

"Zavirite u živote poznatih" nije nešto na šta se ložim, pa mi svejedno voli li konje, gde letuje, kakav mu je odnos prema košarci, gde je ostavio pehar....

To su oblasti za ljude koji vole košarku i pikanterije iz života zvezda.


Ja ga baš gotivim.
I zato mi je sve u vezi njega zanimljivo.
Obaška što je kao Srbin najbolji košarkaš na svetu.
Malo li je?!
gvozden1 gvozden1 12:38 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

meni je srbovanje i navijanje za reprezentaciju hrvatske nespojivo

Jeste retko.
Ne znam da li se desilo, ali sam prilično siguran za koga bi navijao u direktnom susretu, a i na čijoj bi strani bio u ozbiljnijoj situaciji od sporta.

Njegov srpski patriotizam nije pod znakom pitanja, naprotiv, ističe ga i na sopstvenu štetu.

Nije protiv Hrvatske, ali jeste za Srbiju.

Kad ih već poredimo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

И шта кажеш, цео Денвер је с вилама на улици, сви увређени смртно, и спремају ломачу Јокићу што се не труди, што је изгубио трофеј и што је убио Расела с предумишљајем. Ц-ц-ц, није му то требало, шта ће јадан сад? Што је најгоре, чак и паре за карте траже назад.


Uz povike "Di su naši novci?!?!"
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

niccolo
da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni

Jebetese, evo vidiš da je prema nekima izgleda i Jokić slučajni Srbin.


Tiću nije, kažu da je perjanica Druge Srbije!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:36 19.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

predatortz
niccolo
da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni

Jebetese, evo vidiš da je prema nekima izgleda i Jokić slučajni Srbin.


Na nekoj davnoj raspravi na ovu temu rekao sam da nema većeg patriotizma od toga kada si pun kao brod i kada odmor možeš da provedeš na bilo kojoj destinaciji na planeti, a ti sedneš na avion, dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Meni je njegov patriotizam kudikamo veći od Noletovog estradnog.

Kad već merimo...


Kad bi ovo bilo tačno, ja bih bio najveća Srbenda koja je ikad postojala, pošto već dvaes pet godina leti ili dolazim u Srbiju, ili ne idem nigde (a moš mi verovati na reč ako kažem ovde neskromno da bih mogao da si priuštim odmor manjeviše bilo gde).

Samo ja ne dolazim zato što su mi familija i prijatelji nekakvi Srbi, nego zato što su dobri ljudi, najbliži koje imam, i zato što volim da dođem i da ih posetim ako već oni ne mogu da dođu ovamo, a i da nam se deca poigraju zajedno, da i oni tamo i ovi moji ovde znaju da imaju braću i sestre i drugare preko okeana.

Ja mislim da je svaki nacionalizam i patriotizam ovog hučijevog znači Noletovog tipa estradni, nema tu ništa vredno, ni za uzor.


promoter promoter 05:23 20.06.2023

Re: Pozdrav Marco!

srdjan.pajic
predatortz
niccolo
da sam ja neki valjda Srbin, makar i slučajni

Jebetese, evo vidiš da je prema nekima izgleda i Jokić slučajni Srbin.


Na nekoj davnoj raspravi na ovu temu rekao sam da nema većeg patriotizma od toga kada si pun kao brod i kada odmor možeš da provedeš na bilo kojoj destinaciji na planeti, a ti sedneš na avion, dođeš u Sombor, provedeš odmor sa porodicom i ljudima sa kojim si odrastao.

Tako se voli Srbija, tako se voli porodica, tako se vole prijatelji.

Meni je njegov patriotizam kudikamo veći od Noletovog estradnog.

Kad već merimo...


Kad bi ovo bilo tačno, ja bih bio najveća Srbenda koja je ikad postojala, pošto već dvaes pet godina leti ili dolazim u Srbiju, ili ne idem nigde (a moš mi verovati na reč ako kažem ovde neskromno da bih mogao da si priuštim odmor manjeviše bilo gde).

Samo ja ne dolazim zato što su mi familija i prijatelji nekakvi Srbi, nego zato što su dobri ljudi, najbliži koje imam, i zato što volim da dođem i da ih posetim ako već oni ne mogu da dođu ovamo, a i da nam se deca poigraju zajedno, da i oni tamo i ovi moji ovde znaju da imaju braću i sestre i drugare preko okeana.

Ja mislim da je svaki nacionalizam i patriotizam ovog hučijevog znači Noletovog tipa estradni, nema tu ništa vredno, ni za uzor.



Šta ima veze što su ti familija i prijatelji Srbi?
I nama su.
Ne moraš zbog toga da se izvinjavaš.
promoter promoter 07:47 19.06.2023

Eeeee, da!

baš mi je drago što smo se saglasili i zajednički konstatovali da je Jokićev doprinos srpskoj stvari ogroman, gotovo neizmerljiv.

Jedan je Jokić!
Jedan je Nole!
gvozden1 gvozden1 07:51 19.06.2023

Re: Eeeee, da!

promoter
baš mi je drago što smo se saglasili i zajednički konstatovali da je Jokićev doprinos srpskoj stvari ogroman, gotovo neizmerljiv.

Jedan je Jokić!
Jedan je Nole!

Postoje, kažu, kolateralna šteta i kolateralna korist.
Ono, nisam to nameravao, ali omaklo mi se se.
Nama se posrećilo, omakla nam se korist.
alselone alselone 14:09 19.06.2023

Re: Eeeee, da!

Nama se posrećilo, omakla nam se korist.

Korist nije akcenat. Nego želja za ne-koristi.

Samo se teškim srpskim desničarima pre 10+ godina pričinjavalo od previše kavurme kako su zapadni novinari nefer prema Đokoviću. Bili su i malo ismevani zbog toga. Mal pomalo, mal pomalo, pa došli do toga da su njemu bris iz gujzice uzimali ne bi li nešto pronašli, pa sad prešli i na sledećeg najboljeg pa i njemu u šupak zaviruju.

Meni je duplo drago što se sve ovo izdešavalo, em imamo dva najbolja, em naučili nešto. Tj. neki jesu, drugi su i znali.
jinks jinks 15:29 19.06.2023

...

Како неко рече скоро -- посао је обављен, сад можемо да идемо кући.


To je upravo Jokić rekao neposredno nakon zadnje utakmice.

Inače sve te njegove izjave i postupci neposredno nakon osvojene titule delovali su mi pre kao posledica neverovatnog stresa koji su osećali, i svesti da koliko god se trudili neka glupost može da se ispreči svakog trenutka između Denvera i pobede.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:02 19.06.2023

Re: ...

Наравно да је Јокић изјавио то о обављеном послу, зато је и "цитиран".

Иначе, он се није понашао ни за јоту другачије за време интервјуа после освојене титуле него што се понашао последњих неколико година. Кад га питају о његовом невероватном индивидуалном учинку (да ли у неком конкретном мечу или нешто око МВП титула) увек аутоматски одвлачи пажњу са себе и истиче саиграче, тренере и публику јер "су га ставили у ситуацију која је омогућила ...". Ништа ја сам најбољи, сви други не ваљају ничему, сликајте ме сад с ове стране, види мишиће, види ... укратко, ништа за жуту штампу.

Или кад су покушали да га нахушкају на Ембида, питањима типа "с обзиром на освојени шампионат и твоју приказану игру, све више људи изјављује да је Ембид незаслужено освојио МВП регуларне сезоне, шта кажете ви на то?", Јокић је рекао да је апсолутно нефер према Ембиду да му се оспорава заслужено освојени трофеј, јер је имао изузетно успешну сезону. Е, сад, Ембид је стварно имао одличну регуларну сезону, никад бољу, али је Јокић ипак имао бољу од њега. Јокић ни реч о томе није рекао, нити о томе да су људи блиски Ембиду (а и сам Ембид) водили прилично гнусну кампању против Јокића око тог трофеја. Ни реч, ништа за жуту штампу.

Јокић има и тај неки шеретски хумор, директан и неусиљен, била једном ситуација с Фениксом, Букер шутира неко техничко бацање и тренер Феникса жели да искористи прилику да нешто каже својим играчима док Букер шутира, па их окупи на сред терена да већају и шврљају по оној малој табли фломастерима. Е, сад, Брус Браун (Денверов играч) се приближи тој групи и почне да завирује шта они то говоре и цртају. Кевин Дурант (Фениксов играч) покучава да га одгура, да га спречи, а онда и Јокић дође да завирује, Кевин Дурант одгурује и њега, а Јокић се простре колико је дуг и Дурант заради техничку. Поента је у томе што Фениксов тренер, ако жели да "тајно" прича са својим играчима, мора да узме тајм-аут, а не да их окупља на сред терена. Денверови играчи у том тренутку имају право да стоје где год желе на том истом терену, па и непосредно до окупљених Фениксових играча. Е, после утакмице питају ЈокиЋа што је стао уз играче Феникса, а он одговара "хтео сам да чујем шта говоре, то би нам много користило". Наравно да је стао да их живцира мало, да их извади из такта, нико није глуп, сви то знају, али његов одговор засмејава, разоружава и прекида свако даље запетљавање у "контроверзу" и материјал за жуту штампу.

И, не, Јокић уопште није неки наивко и невинашце. Кад је Морис хтео да буде много важан и јак добио је по бубрезима и одлежао ван терена неко време, таман да сви знају да Јокић нема бадава три метра и двеста кила и да нема зезања и јефтиних трикова с њим.

Да додам, Денверови навијачи га обожавају тачно таквог какав јесте, већ је седам-осам година тамо, знају га, прихватају и капирају. Уз то, мислим да му "неусклађеност" с медијима рачунају као велики плус. Денвер је на крају Мидвест равнице, припада делу земље који се погрдно назива и "крај за прелетање" (flyover country) и Јокић је нека врста хероја обичних и игнорисаних, а поштених и вредних људи који искључиво својим радом ипак стижу до успеха, док остају верни правим вредностима. Није лако бити ни Колорађанин.

niccolo niccolo 17:19 19.06.2023

Re: ...

Јокић има и тај неки шеретски хумор

Meni najjače ono kad je Gober (valjda) u nekom napadu vikao moj je, moj je, a ovaj mu rekao brate dao sam 47 poena...
jinks jinks 17:27 19.06.2023

Re: ...

Или кад су покушали да га нахушкају на Ембида, питањима типа "с обзиром на освојени шампионат и твоју приказану игру, све више људи изјављује да је Ембид незаслужено освојио МВП регуларне сезоне


Što reče kolega sa posla - Embid je iskukao titulu sezonskog MVP-a ove godine.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:40 19.06.2023

Re: ...

brate dao sam 47 poena...

Да, “шта, бре твој“, уби га у појам, а Гобер је могао само да се насмеје.
svarog svarog 22:21 20.06.2023

Re: ...

И, не, Јокић уопште није неки наивко и невинашце. Кад је Морис хтео да буде много важан и јак добио је по бубрезима и одлежао ван терена неко време, таман да сви знају да Јокић нема бадава три метра и двеста кила и да нема зезања и јефтиних трикова с њим.


I tada su ga napali sa svih strana, ali to se nekako odbija od njega. Verovatno jer ne ulazi u taj medijski glib prozivanja, odgovaranja, objašnjavanja. A i na kraju krajeva čovek je najbolji igrač u NBA već tri sezone.

A što se tiče tog kukanja kako njega košarka ne zanima, čovek je beskompromisan takmičar. Mislim da će sve uraditi da pobedi. A na internetu vazda ima budala, a još su otkrili da na tome mogu i da zarade...
maksa83 maksa83 16:14 21.06.2023

just a


marco_de.manccini marco_de.manccini 14:21 22.06.2023

Re: just a

Ај то пиво из лименки и некако, али смањи то пушење, бре, Никола.
Blade Runner Blade Runner 21:36 21.06.2023

O dzokerima, kraljevima i GOATima...

Nece ga mnogo napadati jos uvek. Dok god je LeBron king a on joker, a broj MVP trofeja i prstenja je pod kontrolom, sve ce biti OK.
Tako je jedan drugi joker poceo da uzima po koju titulu i zasmejava publiku imitacijama i sve je bilo super. A onda je poceo prevrat... Djoker je poceo da tuce njihove idole, uzima titulu za titulom i svrgava lazne kraljeve, a PR masinerija za ocuvanje laznih idola je pocela da radi punom parom, jer su pare bile u pitanju. Onda je Djoker presao igru i postao GOAT. Voleli ga neki ili ne...
promoter promoter 10:41 22.06.2023

Re: O dzokerima, kraljevima i GOATima...

Blade Runner
Nece ga mnogo napadati jos uvek. Dok god je LeBron king a on joker, a broj MVP trofeja i prstenja je pod kontrolom, sve ce biti OK.
Tako je jedan drugi joker poceo da uzima po koju titulu i zasmejava publiku imitacijama i sve je bilo super. A onda je poceo prevrat... Djoker je poceo da tuce njihove idole, uzima titulu za titulom i svrgava lazne kraljeve, a PR masinerija za ocuvanje laznih idola je pocela da radi punom parom, jer su pare bile u pitanju. Onda je Djoker presao igru i postao GOAT. Voleli ga neki ili ne...

Saglasan!
predatortz predatortz 11:04 22.06.2023

Nego...

Naša skupštinska pr'nceza na zrnu graška opet zaključala blog...
Ništa komunikacija sa glasačima, ništa na nogama istrpeti kritiku?
Kod nas sa demokratijom stoji kao sa onim vicem o gedži i Englezu kada su razgovarali o travnjaku:

Gedža: Kako je kod tebe trava ovako dobra i u milimetar jednaka? Ja nikako ne mogu da to postignem!
Englez: Jesi li izravnao plac?
Gedža: Jesam!
Englez: Nasuo ga kvalitetnom zemljom?
Gedža: Da!
Englez: Posejao kvalitetno seme trave?
Gedža: Da!
Englez: Navodnjavaš li dovoljno?
Gedža: Da!
Englez, E sve tako, pa 300 godina...

Tako ćemo i mi čekati da naši poslanici shvate da ne mogu da se gicaju, brecaju, prekidaju komunikaciju, ma šta da im narod govori, a da to nisu otvorene uvrede.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 22.06.2023

Re: Nego...

predatortz
Naša skupštinska pr'nceza na zrnu graška opet zaključala blog...
Ništa komunikacija sa glasačima, ništa na nogama istrpeti kritiku?
Kod nas sa demokratijom stoji kao sa onim vicem o gedži i Englezu kada su razgovarali o travnjaku:

Gedža: Kako je kod tebe trava ovako dobra i u milimetar jednaka? Ja nikako ne mogu da to postignem!
Englez: Jesi li izravnao plac?
Gedža: Jesam!
Englez: Nasuo ga kvalitetnom zemljom?
Gedža: Da!
Englez: Posejao kvalitetno seme trave?
Gedža: Da!
Englez: Navodnjavaš li dovoljno?
Gedža: Da!
Englez, E sve tako, pa 300 godina...

Tako ćemo i mi čekati da naši poslanici shvate da ne mogu da se gicaju, brecaju, prekidaju komunikaciju, ma šta da im narod govori, a da to nisu otvorene uvrede.


Da otvaram ja opet blog, da mi ne krizirate ovde kao posle onog prethodnog talasa zaključavanja? Nisam poslanik ali mogu da pomognem.

Jeste malo iritantno to blogovanje u formi saopštenja. Neki ljudi previše ozbiljno doživljavaju ovo mesto, što je smešno posle ovoliko godina...
predatortz predatortz 16:25 22.06.2023

Re: Nego...

Da otvaram ja opet blog, da mi ne krizirate ovde kao posle onog prethodnog talasa zaključavanja? Nisam poslanik ali mogu da pomognem.


Fala ti ko bratu, ali nije to to!
Ja sam indisponiran još od kad se naša šestgeneracijasadorčola JaJa Ung prestala da javlja ovde.


Jesto malo iritantno to blogovanje u formi saopštenja. Neki ljudi previše ozbiljno doživljavaju ovo mesto, što je smešno posle ovoliko godina...


Više iritira kad počne da puhće kako jadna mora da zatvara, jer je eto neki maltretiraju.
A na blogu pre ovog, pre nego što je zaključala, niko je nije ni za suvu šljivu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 22.06.2023

Re: Nego...

predatortz
Da otvaram ja opet blog, da mi ne krizirate ovde kao posle onog prethodnog talasa zaključavanja? Nisam poslanik ali mogu da pomognem.


Fala ti ko bratu, ali nije to to!
Ja sam indisponiran još od kad se naša šestgeneracijasadorčola JaJa Ung prestala da javlja ovde.


Jesto malo iritantno to blogovanje u formi saopštenja. Neki ljudi previše ozbiljno doživljavaju ovo mesto, što je smešno posle ovoliko godina...


Više iritira kad počne da puhće kako jadna mora da zatvara, jer je eto neki maltretiraju.
A na blogu pre ovog, pre nego što je zaključala, niko je nije ni za suvu šljivu.




A i vi je spopadoste malo netaktički, odma za vrat, ko da imamo poslanike vladajuće stranke na bacanje ovde, čak ni Krle odavno nema više šta da nam priopći i ne sme da dođe da napiše i ostavi blog nezaključan, mada nas je većinu trajno banovao (sad sam tek video zaključan blog, slabo zalazim tamo iako se naravno teorijski zalažem za prava manjina, zaštitu od maltretiranja na nacionalnoj i rasnoj osnovi, i sva te uobičajene libtardske stavke da ih ne nabrajam sad pojedinačno).

predatortz predatortz 16:51 22.06.2023

Re: Nego...

odma za vrat, ko da imamo poslanike vladajuće stranke na bacanje ovde,


Kad su oni u pitanju, taj prisup mi je nekako logičan.

iako se naravno teorijski zalažem za prava manjina


Što ne bi trebalo biti uopšte upitno. Dok ne skontaš da je nekima ta vrsta prenemaganja postala profesija.

A i skeptik sam da će nekoj grupi pomoći to što im se svesno dopušta da krše neke zakone.
Više sam za pristup da im se pomogne da shvate da je u njihovom naboljem interesu da se integrišu u društvo kroz obrazovanje i rad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:59 23.06.2023

Re: Nego...

Kad su oni u pitanju, taj prisup mi je nekako logičan.


Pa mogli smo da joj lepo pečujemo OS, pa da uđe tamo ko virus i sjebe im partijski organizam iznutra. Ovako sad nemamo ščim da radimo.

Za ovo drugo što si napisao, rekao bih samo da je siromaštvo izgleda mnogo zajebana situacija, nešto što ti i ja teško da možemo da shvatimo, i možemo samo ovako na teorijskom planu da diskutujemo. Ne vadi se iz toga tako što ih se na to natera, ili tako što oni ljudi odjednom shvate da treba nešto da promene u svom načinu života i postanu bolji, štagod to konkretno značilo. Nije da ja imam da ponudim neko bolje rešenje.




predatortz predatortz 07:32 23.06.2023

Re: Nego...

Za ovo drugo što si napisao, rekao bih samo da je siromaštvo izgleda mnogo zajebana situacija, nešto što ti i ja teško da možemo da shvatimo


Siromaštvo nije unificirana stvar. Ima raznih siromaštava.Ja sam ga, devedesetih doživeo, u bukvalnom smislu te reči. Pođemo na prvu liniju, ostaje se deset ili petnaest dana, a nemam šta poneti ni za klopu ni za piće. Imam sledovanje suvog obroka i vodu sa izvora ili nekog potoka. Ni moji kući nisu ostajali u puno boljoj situaciji.
Dakle, okusio sam siromaštvo. Gorko je i ružno, slažem se.
To moje, naše porodično, siromaštvo je bilo uslovljeno okolnostima i kratko je trajalo, dve, dve ipo godine.

Imaš ovo drugo siromaštvo, ono koje je uslovljeno duhovnom i fizičkom lenjošću. Možeš da ga promeniš, a nećeš. Danas je svet jedno veliko selo. Privrede vape za radnom snagom. Evo kod nas se otimaju za bilo kakve radnike u građevini. Dnevnice su jako pristojne. Platu intelektualca možeš da zaradiš za dve nedelje. Uz to ćeš nešto i naučiti. Sat čišćenja kuće se kreće od 500-700 dinara.
Neće ljudi!
To je mentalno siromaštvo, takvo siromaštvo je ono što su naše babe zvale gursuzlukom. Nije svojstveno samo braći Ciganima, ali oni su mu, čast izuzecima, prilično skloni.
Takvo siromaštvo ne treba sažaljevati. Niti podržavati priču o ugroženosti takvih.
Jer, em to nije ugroženost, em onaj koji neće da radi a ima šta nije ugrožen, em štetiš društvu u celini pravdajući atmosferu nerada i parazitstva.

Ali...
Cela jedna mala armija parazita živi lagodno na toj sisi. To su oni, znamo ih svi iz svog okruženja, koji su se "pronalazili" - malo na ovom, malo na onom fakultetu. Pa kad se nisu pronašli, otkrili su nevladin sektor ili "međunarodne organizacije"!

A u tom sektoru floskula "manjinska i prava diskriminisanih zajednica" imaju težinu koju u nauci ima E = mc2!

Jer oni su išli na edukacije! Oni su pohađali seminare i radne grupe! Oni su izašli iz "zone komfora"!

Takvima nije cilj, takvima je strah da se desi čudo pa da braća Cigani krenu na život da gledaju logikom "daj ti meni zanat u ruke, dalje ću sam".

Jer, đe su tu oni?!

U čemu bi oni onda bili bitni, čime bi nas jebavali evo već decenijama, a da ono čime su se "edukovani" bavili nije pomereno ni za jotu u smeru koji bi značio neki boljitak.
Jbte, znam ljude koji su od sredine devedesetih u tim "organizacijama". Da l' pri OEBS-u, da l' pri UNDP, UNHCR. Ne bi im čovek poverio kuče na čuvanje! A tajkuni, preko grbače braće Cigana, njihovih prava i njihove ugroženosti.
I znaš šta pričaju kada su u bezbednom okruženju?
Pričaju ono što iz mojih usta, a mnogi će me proglasiti za rasistu, nikad niko neće čuti. Čist rasizam! Prezir i gađenje!

Izvini domaćine, ako smo ti malo zasvinjili. Ako smeta reci...

promoter promoter 08:11 23.06.2023

Re: Nego...

predatortz
Za ovo drugo što si napisao, rekao bih samo da je siromaštvo izgleda mnogo zajebana situacija, nešto što ti i ja teško da možemo da shvatimo


Siromaštvo nije unificirana stvar. Ima raznih siromaštava.Ja sam ga, devedesetih doživeo, u bukvalnom smislu te reči. Pođemo na prvu liniju, ostaje se deset ili petnaest dana, a nemam šta poneti ni za klopu ni za piće. Imam sledovanje suvog obroka i vodu sa izvora ili nekog potoka. Ni moji kući nisu ostajali u puno boljoj situaciji.
Dakle, okusio sam siromaštvo. Gorko je i ružno, slažem se.
To moje, naše porodično, siromaštvo je bilo uslovljeno okolnostima i kratko je trajalo, dve, dve ipo godine.

Imaš ovo drugo siromaštvo, ono koje je uslovljeno duhovnom i fizičkom lenjosšću. Možeš da ga promeniš, a nećeš. Danas je svet jedno veliko selo. Privrede vape za radnom snagom. Evo kod nas se otimaju za bilo kakve radnike u građevini. Dnevnice su jako pristojne. Platu intelektualca možeš da zaradiš za dve nedelje. Uz to ćeš nešto i naučiti. Sat čišćenja kuće se kreće od 500-700 dinara.
Neće ljudi!
To je mentalno siromaštvo, takvo siromaštvo je ono što su naše babe zvale gursuzlukom. Nije svojstveno samo braći Ciganima, ali oni su mu, čast izuzecima, prilično skloni.
Takvo siromaštvo ne treba sažaljevati. Niti podržavati priču o ugroženosti takvih.
Jer, em to nije ugroženost, em onaj koji neće da radi a ima šta nije ugrožen, em štetiš društvu u celini pravdajući atmosferu nerada i parazitstva.

Ali...
Cela jedna mala armija parazita živi lagodno na toj sisi. To su oni, znamo ih svi iz svog okruženja, koji su se "pronalazili" - malo na ovom, malo na onom fakultetu. Pa kad se nisu pronašli, otkrili su nevladin sektor ili "međunarodne organizacije"!

A u tom sektoru floskula "manjinska i prava diskriminisanih zajednica" imaju težinu koju u nauci ima E = mc2!

Jer oni su išli na edukacije! Oni su pohađali seminare i radne grupe! Oni su izašli iz "zone komfora"!

Takvima nije cilj, takvima je strah da se desi čudo pa da braća Cigani krenu na život da gledaju logikom "daj ti meni zanat u ruke, dalje ću sam".

Jer, đe su tu oni?!

U čemu bi oni onda bili bitni, čime bi nas jebavali evo već decenijama, a da ono čime su se "edukovani" bavili nije pomereno ni za jotu u smeru koji bi značio neki boljitak.
Jbte, znam ljude koji su od sredine devedesetih u tim "organizacijama". Da l' pri OEBS-u, da l' pri UNDP, UNHCR. Ne bi im čovek poverio kuče na čuvanje! A tajkuni, preko grbače braće Cigana, njihovih prava i njihove ugroženosti.
I znaš šta pričaju kada su u bezbednom okruženju?
Pričaju ono što iz mojih usta, a mnogi će me proglasiti za rasistu, nikad niko neće čuti. Čist rasizam! Prezir i gađenje!

Izvini domaćine, ako smo ti malo zasvinjili. Ako smeta reci...


Nemoj da mi ispuštaš 'održivi razvoj'.
Preksinoć neki budala iz 'te serije' koje si opisao nešto kenja o 'održivom razvoju', pa kenj, kenj, pa opet o 'održivom razvoju'.
Jebote, dobro da nisam pljunuo u televizor - kakav, kurčev, drugi razvoj i može da postoji, ako ne održiv.
Pa neće valjda razvoj da bude neodrživ.
Naravno, tupavi novinari (još su tupaviji od kurca) se ne sete da ga pitaju šta li mu to znači, taj jebeni 'održivi razvoj'?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:25 23.06.2023

Re: Nego...

promoter

Nemoj da mi ispuštaš 'održivi razvoj'.
Preksinoć neki budala iz 'te serije' koje si opisao nešto kenja o 'održivom razvoju', pa kenj, kenj, pa opet o 'održivom razvoju'.
Jebote, dobro da nisam pljunuo u televizor - kakav, kurčev, drugi razvoj i može da postoji, ako ne održiv.
Pa neće valjda razvoj da bude neodrživ.
Naravno, tupavi novinari (još su tupaviji od kurca) se ne sete da ga pitaju šta li mu to znači, taj jebeni 'održivi razvoj'?


ma vala si trebo gvožđo da mu i pljuneš po sred televizora pa nek vidi..
on će tebi održivost a neće ni da ti objasni šta je to.. bezobrazluk..
to ti je gvožđo ono kad si ti kupio deset komada 15 godina starih golfova pa svi završili na prikladno uređenom "otpadu" na brdu u nečijem selu..
e a onda ti je trebalo i dijelova vazda za tog tvog golfa pa su i oni na brdu završili..
pa ono kad si se navikao da uz paklo cigara tražiš i plastičnu kesu.. trebaće.. pa ih pola završilo na grana lokalnog potoka..
i tako još neke stvari što si navikao al nisi još naučio da možda prave neki problem u svezi sa tom.. kako bješe ono.. održivošću..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:34 23.06.2023

Re: Nego...

predatortz
Za ovo drugo što si napisao, rekao bih samo da je siromaštvo izgleda mnogo zajebana situacija, nešto što ti i ja teško da možemo da shvatimo


Siromaštvo nije unificirana stvar. Ima raznih siromaštava.Ja sam ga, devedesetih doživeo, u bukvalnom smislu te reči. Pođemo na prvu liniju, ostaje se deset ili petnaest dana, a nemam šta poneti ni za klopu ni za piće. Imam sledovanje suvog obroka i vodu sa izvora ili nekog potoka. Ni moji kući nisu ostajali u puno boljoj situaciji.
Dakle, okusio sam siromaštvo. Gorko je i ružno, slažem se.
To moje, naše porodično, siromaštvo je bilo uslovljeno okolnostima i kratko je trajalo, dve, dve ipo godine.

Imaš ovo drugo siromaštvo, ono koje je uslovljeno duhovnom i fizičkom lenjošću. Možeš da ga promeniš, a nećeš. Danas je svet jedno veliko selo. Privrede vape za radnom snagom. Evo kod nas se otimaju za bilo kakve radnike u građevini. Dnevnice su jako pristojne. Platu intelektualca možeš da zaradiš za dve nedelje. Uz to ćeš nešto i naučiti. Sat čišćenja kuće se kreće od 500-700 dinara.
Neće ljudi!
To je mentalno siromaštvo, takvo siromaštvo je ono što su naše babe zvale gursuzlukom. Nije svojstveno samo braći Ciganima, ali oni su mu, čast izuzecima, prilično skloni.
Takvo siromaštvo ne treba sažaljevati. Niti podržavati priču o ugroženosti takvih.
Jer, em to nije ugroženost, em onaj koji neće da radi a ima šta nije ugrožen, em štetiš društvu u celini pravdajući atmosferu nerada i parazitstva.

Ali...
Cela jedna mala armija parazita živi lagodno na toj sisi. To su oni, znamo ih svi iz svog okruženja, koji su se "pronalazili" - malo na ovom, malo na onom fakultetu. Pa kad se nisu pronašli, otkrili su nevladin sektor ili "međunarodne organizacije"!

A u tom sektoru floskula "manjinska i prava diskriminisanih zajednica" imaju težinu koju u nauci ima E = mc2!

Jer oni su išli na edukacije! Oni su pohađali seminare i radne grupe! Oni su izašli iz "zone komfora"!

Takvima nije cilj, takvima je strah da se desi čudo pa da braća Cigani krenu na život da gledaju logikom "daj ti meni zanat u ruke, dalje ću sam".

Jer, đe su tu oni?!

U čemu bi oni onda bili bitni, čime bi nas jebavali evo već decenijama, a da ono čime su se "edukovani" bavili nije pomereno ni za jotu u smeru koji bi značio neki boljitak.
Jbte, znam ljude koji su od sredine devedesetih u tim "organizacijama". Da l' pri OEBS-u, da l' pri UNDP, UNHCR. Ne bi im čovek poverio kuče na čuvanje! A tajkuni, preko grbače braće Cigana, njihovih prava i njihove ugroženosti.
I znaš šta pričaju kada su u bezbednom okruženju?
Pričaju ono što iz mojih usta, a mnogi će me proglasiti za rasistu, nikad niko neće čuti. Čist rasizam! Prezir i gađenje!

Izvini domaćine, ako smo ti malo zasvinjili. Ako smeta reci...

nema ti bi trebao u govornike..
kako si ovo samo sažeo mudro, znači raja pred dragstorom bi te slušala a da trepnuli ne bi..
evo i mi ovde jedva trepćemo..

e elem..
tog siromaštva u vojsci što se tiče..
kakva lažčuga..
pa vojska je upravo bila aristokratija u bosni, zato ih je tamo toliko i otišlo sve lupajući se nogom u dupe a ne sigurno da bi mene branili..
em se za njih uvijek namicalo, bar hrane, em su jelda bili radi i da otmu kad nema..
a čak ni mi ostali koji tu privilegiju nismo imali pa smo realno ostali da budemo manje više gladni a svakako musavi, e ni mi realno nismo bili siromašni..
siromaštvo nije apsolutno nikad..
uvijek je relativno..
i sasvim je drugi par opanaka ta nemaština u ratu koju djelimo svi a svi i dalje imamo i svoje uloge u društvu, i svoja dostojanstva (a neki bogami i pušku da se kurče nad onima nad kojima do juče nisu smjeli)..
a druga je nemaština u kojoj tebi možda samo fali eto to malo što bi ti platilo knjige i školarinu a drugi je imaju, ili možda nepromočive cipele kad drugi idu suvih nogu, ili za dosta tih na koje se ti ostrvljuješ i svjetlo noću, i grijanje danju a često i čestit krov nad glavom..
ne uviđati tu razliku najgora je vrsta.. pa ja ne znam ni kako bih to nazvala.. ljudske sebičnosti i okorjele gluposti..

predatortz predatortz 12:08 23.06.2023

Re: Nego...

ne uviđati tu razliku najgora je vrsta.. pa ja ne znam ni kako bih to nazvala.. ljudske sebičnosti i okorjele gluposti..


Što bi rek'o Mile - ne seri! i da, odjebi!
predatortz predatortz 12:21 23.06.2023

Re: Nego...

ma vala si trebo gvožđo

Sunce ti jebem, ova ne zna ni s kim se svađa!
Ali bitno je da mu ona objasni!
promoter promoter 13:31 23.06.2023

Re: Nego...

newimprovedtadejus
promoter

Nemoj da mi ispuštaš 'održivi razvoj'.
Preksinoć neki budala iz 'te serije' koje si opisao nešto kenja o 'održivom razvoju', pa kenj, kenj, pa opet o 'održivom razvoju'.
Jebote, dobro da nisam pljunuo u televizor - kakav, kurčev, drugi razvoj i može da postoji, ako ne održiv.
Pa neće valjda razvoj da bude neodrživ.
Naravno, tupavi novinari (još su tupaviji od kurca) se ne sete da ga pitaju šta li mu to znači, taj jebeni 'održivi razvoj'?


ma vala si trebo gvožđo da mu i pljuneš po sred televizora pa nek vidi..
on će tebi održivost a neće ni da ti objasni šta je to.. bezobrazluk..
to ti je gvožđo ono kad si ti kupio deset komada 15 godina starih golfova pa svi završili na prikladno uređenom "otpadu" na brdu u nečijem selu..
e a onda ti je trebalo i dijelova vazda za tog tvog golfa pa su i oni na brdu završili..
pa ono kad si se navikao da uz paklo cigara tražiš i plastičnu kesu.. trebaće.. pa ih pola završilo na grana lokalnog potoka..
i tako još neke stvari što si navikao al nisi još naučio da možda prave neki problem u svezi sa tom.. kako bješe ono.. održivošću..

Aj ne seri - što bi rekao (naš) Mile Dodik!
Molim te da budeš pažljiva kome odgovaraš kada se overdoziraš.
Ja nisam Gvozden.
Automobil nisam nikada kupio polovan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:30 23.06.2023

Re: Nego...

predatortz
ne uviđati tu razliku najgora je vrsta.. pa ja ne znam ni kako bih to nazvala.. ljudske sebičnosti i okorjele gluposti..


Što bi rek'o Mile - ne seri! i da, odjebi!


a slušaj, ako ti smeta možda bolje da poštediš etar svojih mudrih misli.. nije da te iko vukao za jezik..
a možeš i da psuješ..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:36 23.06.2023

Re: Nego...

promoter
newimprovedtadejus
promoter

Nemoj da mi ispuštaš 'održivi razvoj'.
Preksinoć neki budala iz 'te serije' koje si opisao nešto kenja o 'održivom razvoju', pa kenj, kenj, pa opet o 'održivom razvoju'.
Jebote, dobro da nisam pljunuo u televizor - kakav, kurčev, drugi razvoj i može da postoji, ako ne održiv.
Pa neće valjda razvoj da bude neodrživ.
Naravno, tupavi novinari (još su tupaviji od kurca) se ne sete da ga pitaju šta li mu to znači, taj jebeni 'održivi razvoj'?


ma vala si trebo gvožđo da mu i pljuneš po sred televizora pa nek vidi..
on će tebi održivost a neće ni da ti objasni šta je to.. bezobrazluk..
to ti je gvožđo ono kad si ti kupio deset komada 15 godina starih golfova pa svi završili na prikladno uređenom "otpadu" na brdu u nečijem selu..
e a onda ti je trebalo i dijelova vazda za tog tvog golfa pa su i oni na brdu završili..
pa ono kad si se navikao da uz paklo cigara tražiš i plastičnu kesu.. trebaće.. pa ih pola završilo na grana lokalnog potoka..
i tako još neke stvari što si navikao al nisi još naučio da možda prave neki problem u svezi sa tom.. kako bješe ono.. održivošću..

Aj ne seri - što bi rekao (naš) Mile Dodik!
Molim te da budeš pažljiva kome odgovaraš kada se overdoziraš.
Ja nisam Gvozden.
Automobil nisam nikada kupio polovan.


auto možda nisi al da imaš štek plastičnih kesa uzetih na principu što je džabe i bogu je drago to bi bila spremna i neku paricu da stavim..
nego da, izvinjavma se gvožđi, trebala sam odmah da prepoznam karakterističan goveđi stil nego fakat u zadnje vrijeme nastupaju u duetu pa se zbunih..

predatortz predatortz 19:09 23.06.2023

Re: Nego...

a slušaj, ako ti smeta možda bolje da poštediš etar svojih mudrih misli..


A ti si u nekoj obavezi da ih čitaš?
Pa još da komentarišeš, da mi objašnjavaš šta i kako ja treba da mislim, kako je meni bilo, koliko sam bio povlašćena kasta u VRS?

E, kad su takvi u pitanju, mnogo mi se dopada Dodikova kratka forma.
Dakle - aj' ne seri!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:15 24.06.2023

Re: Nego...

predatortz
a slušaj, ako ti smeta možda bolje da poštediš etar svojih mudrih misli..


A ti si u nekoj obavezi da ih čitaš?
Pa još da komentarišeš, da mi objašnjavaš šta i kako ja treba da mislim, kako je meni bilo, koliko sam bio povlašćena kasta u VRS?

E, kad su takvi u pitanju, mnogo mi se dopada Dodikova kratka forma.
Dakle - aj' ne seri!


dakle još jednom, ničim izazvan si došao da objašnjavaš drugima ko su paraziti u društvu i kako si ti valjda zaslužni građanin..
pa ti onda neko kaže, znaš, nije to baš sasvim tako..
kapiram motiv kao saću ja da ti psujem (sve pozivajući se na ne diraj mi djecu) pa ćeš ti sledeći put da prećutiš..
možda i hoću..
al to svejedno neće značiti da neko te tvoje dubokoumne promišljaje išta ozbiljnije shvata..
ipak, ipak.. valja s vremena na vrijeme podsjetiti da se baš ne zaboraviš skoz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana