Obaveštenja

Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

marco_de.manccini RSS / 15.05.2017. u 16:57

Ако чезнете за чврстом руком, молимо вас да нађете одговарајућег партнера који жуди за крпом. Нема разлога да ваше личне потребе за подређеношћу оправдавате и скривате иза вела пожељног друштвеног уређења -- ваша сексуална маштања су легитимна, само напред, живите их, али само са својим изабраним партнером или партнерима. Озбиљан сам. Кад следећи пут зажелите да викнете -- нама треба чврста рука -- сетите се да то, у ствари, само вама треба па делујте сходно својој жудњи.

Ако су ствари ипак сасвим другачије и вас само збуњује сопствени плурализам, порекла, схватања, жеља, и све различитости које вас окружују, људи, идеја, обичаја, страсти, све шаренило, променљивост и непостојаност ама баш свега на свету, одговор није клицање у гомили -- једно ово, једно оно -- осим ако своју потрагу за идентитетом, одговоре на питања "ко сам ја, одакле сам, која је моја путања, ...", нисте кукавички разрешили самопорицањем и уверењем да сте нико. Има ваљда неке среће и у томе бити стока и разметати се тиме --

бе-е-е-е, где сте сада, мишеви!

Ипак, помало је парадоксално како се сав тај жал за изгубљеним царствима, чистотом, јединством, све легенде о пропасти, жртви и херојству, те захтеви за обновом моћи и величине, на микроплану увек манифестују песницом о сто -- ставите ми поводац, преклињем вас!

.



Komentari (351)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sasaminijature sasaminijature 17:27 15.05.2017

?

Во имја Оца!


Ко је овде кога нагазио?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:58 15.05.2017

Re: ?

овде

?
bladerunner92 bladerunner92 08:52 16.05.2017

Re: ?



sasaminijature
Ко је овде кога нагазио?

pa dobro nije ovde
ali neki blogovi se ne posecuju iz higijenskih razloga
kao sto i svoj mir ne treba gubiti zbog svakakvih neuroticara
tasadebeli tasadebeli 09:14 16.05.2017

Re: ?

bladerunner92


sasaminijature
Ко је овде кога нагазио?

pa dobro nije ovde
ali neki blogovi se ne posecuju iz higijenskih razloga
kao sto i svoj mir ne treba gubiti zbog svakakvih neuroticara




bladerunner92 bladerunner92 09:15 16.05.2017

Re: ?



mogu da zamislim kolko ti je tesko
mali smesni neuroticni covece

edit:
nego vidi da ne pretvaramo ovo u valjanje u blatu
ja se drzim one dobre stare izreke -- ne valjaj se sa svinjama , samo ces se uprljati a svinji ce se to jos i dopasti
od sad sta god kazes ja se slazem i necu ti odgovarati, sve si u pravu


sasaminijature sasaminijature 10:24 16.05.2017

Re: ?

bladerunner92


sasaminijature
Ко је овде кога нагазио?

pa dobro nije ovde
ali neki blogovi se ne posecuju iz higijenskih razloga
kao sto i svoj mir ne treba gubiti zbog svakakvih neuroticara



Није ни могао овде јер сам први постовао коментар. Питање је било да ли сам пропустио неко чепање ових дана пошто сам био одсутан.

Други део коментара ми је недефинисан, да ли је опште место или је конкретно неком упућен, мени или неком другом?

Овде је често на сцени --ГРУПА--

Ако неким случајем имаш промишљање које се не поклапа са одређеном групом, можеш очекивати да те растргну, најблаже речено.

Од првог коментара си кренула са грубим тоном само из разлога неслагања поводом прошлих избора. То ми је комично. Ја као неко ко се бави уметношћу сам најебао и од ове и од прошлих власти све уназад до 2001 године када сам завршио школовање и почео лебац да једем од свог заната. Конфузија ми у глави када ме неко напада јер мисли да браним СНС. Понављам разлика је само у виђењу промене садашње власти, циљ је исти али су нам путеви различити.

Било је тог синдрома групе и од других, не само од тебе. Матрица је иста, изнесеш став и ако то неком квари његове илузије стиже ти журка.

Озбиљан проблем овог Блога. Када би само набројао колико су ме пута окарктерисали овде, ихај!
Мени је то смешно, не смета ми већ ничему не води.
bladerunner92 bladerunner92 11:15 16.05.2017

Re: ?


sasaminijature
Било је тог синдрома групе и од других, не само од тебе. Матрица је иста, изнесеш став и ако то неком квари његове илузије стиже ти журка.


ja nikad nisam usla ni u jednu grupu koja je kinjila nekog

ako sam imala neko neslaganje da iskazem to je bilo uglavnom kroz zezanje tog nekog a ako sam prejako odreagovala prema nekom posle mi je bas uvek bilo zao i uglavnom se to desavalo kad sam bila bas puno isporvocirana sto sebi retko dozvoljavam
ne poznajem nikog s bloga , niti se organizujem sa nekim

za moje, smatram, umerene komentare koje sam ostavila kod Nicoloa posvecen mi je zaboga ceo blog u kome sam izvredjana

sasaminijature sasaminijature 11:49 16.05.2017

Re: ?

za moje, smatram, umerene komentare koje sam ostavila kod Nicoloa posvecen mi je zaboga ceo blog u kome sam izvredjana


???

Који блог ти је посвећен и где си извређана? Озбиљно питам.
angie01 angie01 12:21 16.05.2017

agresivno mizogini blog b92

cekaj, je l je to nastavnik tasa zakacio kao odgovor nasoj blogokoleginici table sa prozakom, zoloftom i slicnim lekovima?

pa da nije malo mnogo da se na taj nacin obracunava sa neistomisljenicima- nisam bas otpratila u cemu je konflikt, al kapiram kako oboje razmisljaju po onome sto ovde pisu, pa mogu da pretpostavim-i to jos sa nekim, koji nikada za ovih 10 godina, koliko je na blogu, nije presao granicu normalne komunikacije,...pri tome, muskom delu neistomisljenika mu ne pada na pamet da zapocinje tu takvu vrstu price.

ne znam gospodo, da l ste primetili koliko je pristojnog sveta pocelo da u sirokom luku zaobilazi ovo mesto, jer prosto niko nema bas neki razlog da u svom slobodnom vremenu upada u situacije u kojima ce biti izlozen verbalnom nasilju na koje niko ne reaguje i nikome ne smeta.
bladerunner92 bladerunner92 13:18 16.05.2017

Re: ?


Који блог ти је посвећен и где си извређана? Озбиљно питам.


ma blogovsko i ljudsko dno, nije vredno

neko ko ispaljuje 268 supljih blogova u kojima nista ne kaze ,prelazi na tudje blogove da vuce ljude za rukav da predju kod njega na blog, arbitrira ko je olos ko nije, ispalio i 269.blog samo da bi izvredjao nekog.Ko da to ne mozemo svi da uradimo samo ne znam na sta bi licilo onda ovo mesto. Ne znam zasto se meni licno nije obratio kod Nicoloa na blogu ili se nadovezao na neki moj komentar koji mu nije odgovarao.
pri tom se sa muskarcima, mojim istomisljenicima kao npr Pajicem ili Brajovicem ophodi snishodljivo tako da je ocigledno muka teska u pitanju jer se ja njemu nisam ni u jednom trenutku nikako obratila niti ga prozvala

cassiopeia cassiopeia 13:18 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Angie
ne znam gospodo, da l ste primetili koliko je pristojnog sveta pocelo da u sirokom luku zaobilazi ovo mesto, jer prosto niko nema bas neki razlog da u svom slobodnom vremenu upada u situacije u kojima ce biti izlozen verbalnom nasilju na koje niko ne reaguje i nikome ne smeta.


Amin!


sasaminijature sasaminijature 13:34 16.05.2017

Re: ?

bladerunner92

Који блог ти је посвећен и где си извређана? Озбиљно питам.


ma blogovsko i ljudsko dno, nije vredno

neko ko ispaljuje 268 supljih blogova u kojima nista ne kaze ,prelazi na tudje blogove da vuce ljude za rukav da predju kod njega na blog, arbitrira ko je olos ko nije, ispalio i 269.blog samo da bi izvredjao nekog.Ko da to ne mozemo svi da uradimo samo ne znam na sta bi licilo onda ovo mesto. Ne znam zasto se meni licno nije obratio kod Nicoloa na blogu ili se nadovezao na neki moj komentar koji mu nije odgovarao.
pri tom se sa muskarcima, mojim istomisljenicima kao npr Pajicem ili Brajovicem ophodi snishodljivo tako da je ocigledno muka teska u pitanju jer se ja njemu nisam ni u jednom trenutku nikako obratila niti ga prozvala




Стварно нисам упућен у проблем између вас стога остављам вама локацију и оружје да сами изаберете.

freehand freehand 13:41 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

cekaj, je l je to nastavnik tasa zakacio kao odgovor nasoj blogokoleginici table sa prozakom, zoloftom i slicnim lekovima?

Možda nije nastavnik nego neurotičar?
milisav68 milisav68 18:18 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01
ne znam gospodo, da l ste primetili koliko je pristojnog sveta pocelo da u sirokom luku zaobilazi ovo mesto, jer prosto niko nema bas neki razlog da u svom slobodnom vremenu upada u situacije u kojima ce biti izlozen verbalnom nasilju na koje niko ne reaguje i nikome ne smeta.

Ne znam gospodo, da li ste primetili da Vučić i Dačić - ponovo jašu.

A što, jbmlga.

Da nije Drekavac?


Nije, nego zbog tog istog "pristojnog" sveta koji nije prepoznao prevaru u vidu Demokratske opozicije, koja je napravila više štete nego njih dvojica zajedno, sa Miloševićem&co.

Ali, teško je to priznati sebi - jeste, zajebao sam se, i ne samo što sam zajebao sebe, nego sam još nagovarao ljude oko sebe.

Otud i teške reči, uvrede (tzv verbalno nasilje).

A tek fašizam, nacizam, homofobija, ksenofobija...

A Vučić i Dačić jašu na čelu kolone, a mi nemamo pojma zašto...
arianna arianna 18:32 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92




Ne znam gospodo, da li ste primetili da Vučić i Dačić - ponovo jašu.

A što, jbmlga.

Da nije Drekavac?


Nije, nego zbog tog istog "pristojnog" sveta koji nije prepoznao prevaru u vidu Demokratske opozicije, koja je napravila više štete nego njih dvojica zajedno, sa Miloševićem&co.

Ali, teško je to priznati sebi - jeste, zajebao sam se, i ne samo što sam zajebao sebe, nego sam još nagovarao ljude oko sebe.

Otud i teške reči, uvrede (tzv verbalno nasilje).


hm

znači, sve uvrede, mizoginija, teške reči su posledica Vučić & Dačić??? Dobro mi otvori oči.

a ja bila ubeđena da je u pitanju nedostatak vaspitanja i bezobrazluk pojedinih frikova po blogu.
freehand freehand 18:33 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

A Vučić i Dačić jašu na čelu kolone, a mi nemamo pojma zašto...

Zato što su ti slika i prilika?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:34 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

ček, mizoginci se svete Blejd jer je DS izgubio izbore?!
milisav68 milisav68 18:40 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

arianna
znači, sve uvrede, mizoginija, teške reči su posledica Vučić & Dačić??? Dobro mi otvori oči.

a ja bila ubeđena da je u pitanju nedostatak vaspitanja i bezobrazluk pojedinih frikova po blogu.

Sad ja trebam da budem bezobrazan, pa da kažem kako sam prosuo zrnevlje za budale.

Jel tako?
angie01 angie01 18:42 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Nije, nego zbog tog istog "pristojnog" sveta koji nije prepoznao prevaru u vidu Demokratske opozicije, koja je napravila više štete nego njih dvojica zajedno, sa Miloševićem&co.



milisav68 milisav68 18:43 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

freehand
A Vučić i Dačić jašu na čelu kolone, a mi nemamo pojma zašto...

Zato što su ti slika i prilika?

Uh, ako ćemo da se vređamo - tvoja slika i prilika je Kena.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

a, što se tol'ko nadrndani u srbiji, šta je Blejd loše rekla da navuče celu bulumentu nervoznih?
freehand freehand 18:47 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
freehand
A Vučić i Dačić jašu na čelu kolone, a mi nemamo pojma zašto...

Zato što su ti slika i prilika?

Uh, ako ćemo da se vređamo - tvoja slika i prilika je Kena.

Ne, moja politička slika i prilika na poslednjim izborima bio je Saša Janković, na parlamentarnim DS. Ja tebi nisam rekao da ti je slika Marijan, nego ono što si pominjao, deo političkog spektra kome naginješ.
Bar po onome što ovde pišeš.
angie01 angie01 18:58 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

šta je Blejd loše rekla da navuče celu bulumentu nervoznih?


ko, plasticna levicarka?

nije morala nista strasno ni da kaze, dovoljno je da stvari nazove pravim imenom, pa da se sjuri ekipica predvodjena tasom....ako nisi primetio, od bloga do bloga, ista ekipa, uvek u ful satstavu, prepljavuje ovo mesto nekim nacionalistickim, sovinistickim i ostalim ckim koji su prirodni sled stvari, sto je pored ustanovlejnog na opste odusevljenje, raznog vredjanja, narocito slatkog prema zenema, a bez icijeg negodovanja, ili neke reakcije, dovelo do potpunog osipanja normalnog i pristojnog sveta, koje je sad miloje pokusava da nekako devalvira.
arianna arianna 19:00 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
arianna
znači, sve uvrede, mizoginija, teške reči su posledica Vučić & Dačić??? Dobro mi otvori oči.

a ja bila ubeđena da je u pitanju nedostatak vaspitanja i bezobrazluk pojedinih frikova po blogu.

Sad ja trebam da budem bezobrazan, pa da kažem kako sam prosuo zrnevlje za budale.

Jel tako?


Ma ti si sasvim ok lik, samo si trenutno omašio poentu.
Brkaš malo politiku i vaspitanje. Nema tu dodirnih tačaka. Političari su prolazna i potrošna roba, lične vrednosti, obrazovanje, vaspitanje, karakter traju.
Mućkovi se poznaju i u mraku, i pod nikovima.
freehand freehand 19:04 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01
šta je Blejd loše rekla da navuče celu bulumentu nervoznih?


ko, plasticna levicarka?

nije morala nista strasno ni da kaze, dovoljno je da stvari nazove pravim imenom, pa da se sjuri ekipica predvodjena tasom....ako nisi primetio, od bloga do bloga, ista ekipa, uvek u ful satstavu, prepljavuje ovo mesto nekim nacionalistickim, sovinistickim i ostalim ckim koji su prirodni sled stvari, sto je pored ustanovlejnog na opste odusevljenje, raznog vredjanja, narocito slatkog prema zenema, a bez icijeg negodovanja, ili neke reakcije, dovelo do potpunog osipanja normalnog i pristojnog sveta, koje je sad miloje pokusava da nekako devalvira.

Ono što sam ja ovde video jeste da je rečeno nešto o blogovima i njihovom izbegavanju iz higijenskih razloga, i neko je nekoga nazvao "neurotičarima". Na to je sledila slika na koju ti reaguješ, a koja meni deluje kao adekvatan odgovor.
Šta sam prpustio i gde je tek u tome mizoginija?
angie01 angie01 19:19 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Ono što sam ja ovde video jeste da je ovce rečeno nešto o blogovima i njihovom izbegavanju iz higijenskih razloga, i neko je nekoga nazvao "neurotičarima" i na to je sledila slika na koju ti reaguješ, a koja meni deluje kao adekvatan odgovor.


pa, sad izvini-ovo sto si objasnio sam razumela jos u tvom prvom komentaru-...a ja sam zbog meni nejasnog pocetka dikusije i naznake da desavanje nije pocelo ovde, pregledala i neke blogove ispod i ukapirala nesto drugo,...a mizoginija, jer nisam videla neku nabusitu rekaciju na slicne i mnogo konkretnije i licno upucene kvalifikacije a od muskog blogera,...nekako ispada da je lakse gurnuti zenu,....kada si vec spomenuo da tebi ona slika deluje kao adekvatan odgovor- pa ne znam, meni je onda cudno, da ona nije upucena ex blogeru sticeniku istog komentatora, koji je ovde u par navrata imao nervne slomove uzivo uz gomilu raznih nedolicnosti, pa se u tom slucaju naricalo i prenemagalo, a ovde je bas cuclo, kako i sam kazes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

ta je Blejd loše rekla da navuče celu bulumentu nervoznih?


I gde je ta bulumenta, o kom blogu se radi, gde su je napali.....?
Ovo mora da se dešava negde iza scene, jer ja tu bulumentu kod Tase ne blogu ne vidim.
Ne bi me previše ni zanimalo, nego se pominje Nicolov blog, a tu smo Blade i ja razmenili par komentara u kojima se nismo složili, a pominje se Tasa, istomišljenici, bulumenta...pa zbog toga tražim.




milisav68 milisav68 19:28 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

freehand
Ne, moja politička slika i prilika na poslednjim izborima bio je Saša Janković, na parlamentarnim DS. Ja tebi nisam rekao da ti je slika marijan, nego ono što si pominjao, deo političkog spektra kome naginješ.
Bar po onome što ovde pišeš.

Kena je narodni poslanik na listi DS-a (koji je podržao Jankovića).
freehand freehand 19:31 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
freehand
Ne, moja politička slika i prilika na poslednjim izborima bio je Saša Janković, na parlamentarnim DS. Ja tebi nisam rekao da ti je slika marijan, nego ono što si pominjao, deo političkog spektra kome naginješ.
Bar po onome što ovde pišeš.

Kena je narodni poslanik na listi DS-a (koji je podržao Jankovića).

Znam, i Balša Božović, i još sličnih.
Jebiga, samo kod tebe nema kukolja.
milisav68 milisav68 20:19 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

arianna
Ma ti si sasvim ok lik,

Hvala :)
Brkaš malo politiku i vaspitanje. Nema tu dodirnih tačaka. Političari su prolazna i potrošna roba, lične vrednosti, obrazovanje, vaspitanje, karakter traju.

Pa ne, nema ovde političara, a opet padaju teške reči zbog određenih političkih opcija.
Mučkovi se poznaju i u mraku, i pod nikovima.

I to je diskutabilno, zato što ne reaguje svako isto na različite teme, pa se neki put iznenadiš.

Ono što je blog "izgubio", po meni, je strpljenje.

Mnogo smo nervozni.
milisav68 milisav68 20:21 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

freehand
Jebiga, samo kod tebe nema kukolja.

Ma ne bre, nego neću tvrdoglavo da branim opciju "protiv".

Tražim novu opciju.
freehand freehand 20:26 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
freehand
Jebiga, samo kod tebe nema kukolja.

Ma ne bre, nego neću tvrdoglavo da branim opciju "protiv".

Tražim novu opciju.

I ja, oduvek. Samo me malo zeza činjenica da sve vreme neko mora da upravlja državom, dok ja tako tražm te savršene. Pa onda gledam da to poverim nekom koga smatram najblićim idejama koje i sam podržavam zato što ih smatram ispravnim.
milisav68 milisav68 20:32 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

Šta se čudiš i krstiš?

Nisam ni ja to video.

Samo, ja sad kažem, jeste zajebo sam se/zajebali su nas.

angie01 angie01 20:36 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Šta se čudiš i krstiš?


cudim se i krstim analogiji koju si postavio.
milisav68 milisav68 20:40 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

freehand
I ja, oduvek. Samo me malo zeza činjenica da sve vreme neko mora da upravlja državom, dok ja tako tražm te savršene. Pa onda gledam da to poverim nekom koga smatram najblićim idejama koje i sam podržavam zato što ih smatram ispravnim.

A ja ti iz prve ruke kažem, ne dao ti (nam) bog da to bude Kena.

Ej bre, pa ovih dana smo pod lokaknim SNS-om "dobili" - pazi sad, pešačke prelaze, posle jedno 10 godina.
tasadebeli tasadebeli 20:40 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

cekaj, je l je to nastavnik tasa zakacio kao odgovor nasoj blogokoleginici table sa prozakom, zoloftom i slicnim lekovima?



Енџи, правиш фрку тамо где је нема.

Та сличица са Прозаком и осталим није уопште била упућена блогоколегиници, него се односила искључиво и само на овај део њеног коментара, то јест на ове њене речи јер се слажем са њом у томе:

ali neki blogovi se ne posecuju iz higijenskih razloga
kao sto i svoj mir ne treba gubiti zbog svakakvih neuroticara


Неспоразум је у питању, али видим да је он покренуо читав низ беспотребних коментара, осуда и реаговања на осуде, а све је потпуно беспотребно.

Ту сличицу бих окачио на коментар било кога ко би написао те речи као Блејдранер јер се слажем са тим што је она рекла.

То је била подршка за те њене речи.

Надам се да сам овиме разрешио неспоразум?
freehand freehand 20:46 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
freehand
I ja, oduvek. Samo me malo zeza činjenica da sve vreme neko mora da upravlja državom, dok ja tako tražm te savršene. Pa onda gledam da to poverim nekom koga smatram najblićim idejama koje i sam podržavam zato što ih smatram ispravnim.

A ja ti iz prve ruke kažem, ne dao ti (nam) bog da to bude Kena.

Ej bre, pa ovih dana smo pod lokaknim SNS-om "dobili" - pazi sad, pešačke prelaze, posle jedno 10 godina.

Dobro, pobogu, ja tebe ništa ne ubeđujem. Fokusiraj se na pešačke prelaze i ne dozvoli da dođe Kena. Sreća je da takvih kao kena nema u SNS. A eto, u Kraljevu su ljudi dobili semafor, u Novom Sadu lift. Šta bi više?
tasadebeli tasadebeli 20:50 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

pa da se sjuri ekipica predvodjena tasom....ako nisi primetio, od bloga do bloga, ista ekipa, uvek u ful satstavu, prepljavuje ovo mesto nekim nacionalistickim, sovinistickim i ostalim ckim koji su prirodni sled stvari,



Сад тек ово видим...

Па стварно фуј, Енџи!



Гора си од оних баба оговаруша из комшилука које исконструишу лажну причу у својој глави да би тиме себи некако испуниле живот.

ko, plasticna levicarka?


Ја нисам упутио ове речи Блејдранер.

Не знам зашто то сада упетљаваш са њеним именом...

А и зашто те је толико погодио тај израз са мог поста?

Нисам га на мом посту пришио ни уз једно име ниједног блогера.

Зашто ти тај израз онда качиш на Блејдранер?

О чему се ради?

Капиларни фашизам?

Па онда два пута фуј!

Мислим да ћу напустити овај блог, или макар овај дијалог, из хигијенских разлога...
bladerunner92 bladerunner92 20:56 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92


angie01
ko, plasticna levicarka?


molim te Angie , vise preferiram da mislim o sebi kao o prirodnom centru
milisav68 milisav68 20:57 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01
cudim se i krstim analogiji koju si postavio.

Pa odakle su krenuli protesti?

Sa univerziteta - pristojni mladi ljudi, koji danas imaju - 20 godina više...
milisav68 milisav68 21:02 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

freehand
Dobro, pobogu, ja tebe ništa ne ubeđujem. Fokusiraj se na pešačke prelaze i ne dozvoli da dođe Kena. Sreća je da takvih kao kena nema u SNS. A eto, u Kraljevu su ljudi dobili semafor, u Novom Sadu lift. Šta bi više?

Shvato sam, biram između semafora i pešačkog prelaza.
freehand freehand 21:07 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68
freehand
Dobro, pobogu, ja tebe ništa ne ubeđujem. Fokusiraj se na pešačke prelaze i ne dozvoli da dođe Kena. Sreća je da takvih kao kena nema u SNS. A eto, u Kraljevu su ljudi dobili semafor, u Novom Sadu lift. Šta bi više?

Shvato sam, biram između semafora i pešačkog prelaza.

Eto, vidiš da nije bilo teško?
alselone alselone 21:09 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Ovde ima citav jedan sloj svadje koji ne kontam. Nesto se desilo ovih dana, bio je neki masovni fajt i sad kao one antene kod Sase Zorkica gledamo kraj sudara galaksija.

Trazio bih da mi se sazme, da link i pojasni, ali se plasim da me ne banuje.
bladerunner92 bladerunner92 21:09 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92



milisav68
Sad ja trebam da budem bezobrazan, pa da kažem kako sam prosuo zrnevlje za budale.


ja npr kad sam to napisala vise sam mislila na zito za miseve
ali svako ima svoje afinitete
alselone alselone 21:10 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Milisave, ako osetis da gubis u raspravi (sto je nemoguce u ovom slucaju, ali slikovitosti radi recimo da je tako), samo mu pusti Garavi Sokak, to ga psihicki razbija na sitne komade gade.
angie01 angie01 21:21 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Нисам га на мом посту пришио ни уз једно име ниједног блогера.

Зашто ти тај израз онда качиш на Блејдранер?



samo cu ovo- ja sam ga iskoristila, izraz koji si sklepao, jer mi je upravo bio odgovoarajuci u odnosu na situaciju,...mogla sam da kazem isto i za sebe.


Гора си од оних баба оговаруша из комшилука које исконструишу лажну причу у својој глави да би тиме себи некако испуниле живот.


jao jeste, bas tako ispunjavam zivot, konstruisem price o tasi s bloga:)))

dovoljno je da se pogledaju blogovi u poslednje neko (duze) vreme- i na svakom sa odgovarajucom temom, isti scenario sa istom postavom, ako nedajboze neko reaguje, onda krene drama s prenemaganjem i naricanjem.
tasadebeli tasadebeli 21:22 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

alselone
Ovde ima citav jedan sloj svadje koji ne kontam.



И ја покушавам да схватим о чему се ради.

Ако нешто сазнаш, јави ми. Да не живим у незнању због чега се покреће читав један низ беспотребних коментара на измишљања и учитавања да би се оправдале сопствене фрустрације.

И при томе оде тема у три лепе материне. Као да су некоме почели да сметају ти коментари о капиларном фашизму-

А лепо смо почели да развијамо дискусију о фашизму и како га данас назвати.

На моменте дискусија добијала чак и академски тон са позивањем на референце и слично.

Али изгледа да се чак ни тада не може побећи од пластике, најлон кеса, пет амбалаже...
angie01 angie01 21:24 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Pa odakle su krenuli protesti?



Bili Piton Bili Piton 21:43 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

milisav68


Ono što je blog "izgubio", po meni, je strpljenje.

Mnogo smo nervozni.


Jbg, puno trolova, više no ikad. Što dosadnih, što bezobraznih, što i jedno i drugo. I svi manje više ko štancovani, ne zna čovek ko kome više replicira i ko se kome obraća zbog čistog nepreglednog volumena besmislenih postova.

Marco, super ti je ovo bilo i na makedonskom juče, sve sam razumeo. Iako, iz nekog veoma čudnog razloga,imam neki feler i sa slovenačkim i sa makedonskim. Letos na Malti smo zvali nekog Skopljanca da nam popravi laptop pod hitno, reč ga preko telefona nisam razumeo pa smo pričali na engleskom. Sjajan tip btw, sve popravio, jedva smo ga naterali da uzme neku pristojnu kintu.


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:49 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

super ti je ovo bilo i na makedonskom juče, sve sam razumeo

Увек је лакше разумети кад се чита него преко телефона на Малти.
angie01 angie01 21:50 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Неспоразум је у питању,


vazi taso, jedino sto, kako deluje, vise nas je razumelo na taj pogresan nacin,...valjda jer on jedino ima neku logiku.


То је била подршка за те њене речи.


ajd, ako kazes....iako mi nije bas najjasnije...nadzasnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

И ја покушавам да схватим о чему се ради.


Ni ti ne znaš?
A ja nagađao da je bio neki fajt preko pp, fejs, ili tako nešto.
Znači baš ništa?
tasadebeli tasadebeli 21:56 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

jao jeste, bas tako ispunjavam zivot, konstruisem price o tasi s bloga:)))



Управо си то урадила оптуживши ме да сам оном сличицом хтео намерно да увредим Блејдранер.

И то није пренемагање, то је чињеница.

Па ми у наставку још пришила и титулу некаквог мизогиног блогерског дучеа који предводи популистичке масе у обрачуну са ово мало финих и културних људи који ипак још увек долазе на Блог иако би га најрадије избегавали због нас фукаре која се ту окупила и смета им у "узајамном миловању идиотских глава" јер каже и оно што би идиотске главе најрадије прећутале или искривиле у лаж.


'Ајде, пробај да ми одговориш на просто питање...

Када си видела ону сличицу са Прозаком, зар ниси могла да се обратиш мени директно (а не да о мени говориш у трећем лицу, помињући уз то, наравно, попут оних осталих будалетина са Блога који то редовно раде, да сам наставник) и да ме питаш:

"Тасо, зашто вређаш Блејдранер? Чиме је то заслужила?"

И да сачекаш да ти одговорим.

А не да развијаш исконструисане оптужбе.


dovoljno je da se pogledaju blogovi u poslednje neko (duze) vreme- i na svakom sa odgovarajucom temom, isti scenario sa istom postavom,



Ово исто могу и ја да тврдим за тебе. Овако је било сваки пут када би неко овде рекао нешто са чиме се ти не слажеш. И увек иста постава, исти никови, крену у колективну хајку.

Као по неком унапред утврђеном сценарију.

Нетрпељивост до мржње према онима који не мисле исто као и ти се осећа. избија из сваке твоје речи.

Шта је разлог?

Чему та нервоза?
tasadebeli tasadebeli 22:02 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

hoochie coochie man
И ја покушавам да схватим о чему се ради.


Ni ti ne znaš?
A ja nagađao da je bio neki fajt preko pp, fejs, ili tako nešto.
Znači baš ništa?



Не знам. А и не посећујем "фејсове" и слично, па не знам да ли је тамо било нечега.
milisav68 milisav68 22:09 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

bladerunner92
ja npr kad sam to napisala vise sam mislila na zito za miseve

Kakva mačka, takvi i miševi.
angie01 angie01 22:49 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

И то није пренемагање, то је чињеница.


pa rekoh ti vec, problem je, sto kako izgleda, vise nas je tako shvatilo tu tvoju poruku...prosto, jedino tako ima logike...eno, cak ti je free dao za pravo, a u tom znacenju.


која се ту окупила и смета им у "узајамном миловању идиотских глава" јер каже и оно што би идиотске главе најрадије прећутале или искривиле у лаж.


pa evo, sam si reako, to sto kazes da nisi.




зар ниси могла


pa nism mogla, ja nekako radim onako kako ja mislim- a vec sam dva puta objasnila kako i zasto.


Ово исто могу и ја да тврдим за тебе. Овако је било сваки пут када би неко овде рекао нешто са чиме се ти не слажеш. И увек иста постава, исти никови, крену у колективну хајку.


samo mi navedi jedan primer gde ja skocim na neistomisljenika, pa se jos pojavi neka- uvek ista- grupa da mi se pridruzi u tome:)).

od pocetka ovde blogujem sama- nikada nikog nisam napala zbog drugacijeg misljenja, obicno pokusam da iznesem svoje- ali zato reagujem na ruzne stvari, vrejdanja, sovinizam, ucitavanje,...znas vec.


Нетрпељивост до мржње према онима који не мисле исто као и ти се осећа. избија из сваке твоје речи.


ovo je na nivou feliksa, pa mi glupo i da nesto kazem.

Шта је разлог?

Чему та нервоза?


ja bas nisam nesto nervoznam,...a sve drugo sam kao i uvek objasnila.
tasadebeli tasadebeli 23:17 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

pa rekoh ti vec, problem je, sto kako izgleda, vise nas je tako shvatilo tu tvoju poruku...



Што је било довољно да се нестрпљиво крене у пљувачину по Таси?

А да, ево га и одговор на ово моје питање:

pa nism mogla, ja nekako radim onako kako ja mislim- a vec sam dva puta objasnila kako i zasto.




a sve drugo sam kao i uvek objasnila.



'Ајде добро, кад ти кажеш.


od pocetka ovde blogujem sama


И ја такође. Уживо познајем само двојицу блогера. Али их знам из неких тако давних времена да се слободно може рећи да се и не познајемо. Нашли смо се овде на Блогу и препознали се у коментарима после више од три деценије. Тренутно с једним од њих постоји прећутно међусобно игнорисање, са другим увек комуникација с неразумевањем до сржи.

Али без некакве љутње или, не дај боже, мржње.

Не умем ја то.

И нисам ја започео причу о екипицама на Блогу.

Ти си.

А то што се ја понеки пут сложим са понеким у мишљењу (то ми се догађало и са тобом), то нас не чини екипицом.

Сложио сам се и са Блејдранер у ономе што је она рекла, али то не значи да смо она и ја због тога сада постали некаква "екипица" на Блогу.

Исто као и што не сматрам смртним непријатељем никога са чијим се мишљењем не слажем.

Најдаље докле сам добацио по том питању јесте игнорисање оних злонамерних и примитивних.

Барем тако то ја видим. И то није ништа другачије ни у мом животу ван Блога.

Заборавих да кажем и да заобилазим у широком луку оне за које схватим да немају ама баш ни трунчице смисла за хумор и нарочито тешко подносе шале на свој рачун (мада су најчешће такви увек спремни да се подсмевају другима).

Такви су ми исувише напорни за било какву комуникацију и то време проведено у таквој комуникацији са њима сматрам изгубљеним временом.
angie01 angie01 23:29 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

И нисам ја започео причу о екипицама на Блогу.

Ти си.


ja sam samo konstatovala- nisam zapocela nikakvu pricicu.


...i jos cu ovo- ostalo mi nejasno u kontekstu, malo ovako, pa malo onako- mislim, mrzi me da se saltama u slalom.


Што је било довољно да се нестрпљиво крене у пљувачину по Таси?


pa vidi, i da je tebi neko nakacio prozak i ostalo, kao odgovor, isto bih reagovala- znaci, ne reagujem ja na tebe,:), nego na ono sta pises.
freehand freehand 23:33 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

pa vidi, i da je tebi neko nakacio prozak i ostalo, kao odgovor, isto bih reagovala- znaci, ne reagujem ja na tebe,:), nego na ono sta pises.

A da ga je nazvao neurotičarem?
angie01 angie01 23:43 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

A da ga je nazvao neurotičarem?


vidis da si pogresno razumeo:).




ps- a inace sam ti vec objasnila.
tasadebeli tasadebeli 23:48 16.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01

...i jos cu ovo- ostalo mi nejasno u kontekstu, malo ovako, pa malo onako- mislim, mrzi me da se saltama u slalom.



Не разумем.

Што би рекао Емси: Појасни!
angie01 angie01 00:10 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Не разумем.



samo procitaj redom svoje odgovore.

moram da idem.
tasadebeli tasadebeli 00:21 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01
Не разумем.



samo procitaj redom svoje odgovore.

moram da idem.



За овакве одговоре на питања ученика који не разумеју шта си то предавала, свака просветна инспекција би ти глат одузела лиценцу за рад.


EDIT (у 1:25) -

Јао, Енџи, извини молим те!

Па тек сада видим!

Читајући по твом савету све моје одговоре које сам овде написао у овом низу за који сам мислио да си ти започела, кренем од сличице и по први пут налетим на ово:


bladerunner92

10:15 16.05.2017



mogu da zamislim kolko ti je tesko
mali smesni neuroticni covece

edit:
nego vidi da ne pretvaramo ovo u valjanje u blatu
ja se drzim one dobre stare izreke -- ne valjaj se sa svinjama , samo ces se uprljati a svinji ce se to jos i dopasti
od sad sta god kazes ja se slazem i necu ti odgovarati, sve si u pravu



Јбт, ово уопште и нисам видео до малопре!

Сад тек разумем шта је тебе повукло у онај први коментар, па после из тога изашао читав овај низ дописивања.

И разумем зашто ми кажеш "слалом".

И све време се још питам шта прича то овај Фрихенд, какви, бре, неуротичари! И још кажем себи, нема везе, то Фри нешто од раније што ја не знам, боље и да се не мешам...





Извини, Енџи. Искрено ти се извињавам. Кривица искључиво моја јербо заиста нисам видео овај коментар Блејдранер испод оног мог са сличицом.

Ето и разјашњења за све оно што ми није јасно од твог првог коментара.

И сад сам тек прочитао преписку између Блејдранер и Саше испод те сличице (по временском следу), па ми је и јасно зашто си помињала "пластичну левичарку".

Повезујем све сличице у целину, коначно...
tasadebeli tasadebeli 01:31 17.05.2017

Re: ?

bladerunner92

Који блог ти је посвећен и где си извређана? Озбиљно питам.


ma blogovsko i ljudsko dno, nije vredno

neko ko ispaljuje 268 supljih blogova u kojima nista ne kaze ,prelazi na tudje blogove da vuce ljude za rukav da predju kod njega na blog, arbitrira ko je olos ko nije, ispalio i 269.blog samo da bi izvredjao nekog.Ko da to ne mozemo svi da uradimo samo ne znam na sta bi licilo onda ovo mesto. Ne znam zasto se meni licno nije obratio kod Nicoloa na blogu ili se nadovezao na neki moj komentar koji mu nije odgovarao.
pri tom se sa muskarcima, mojim istomisljenicima kao npr Pajicem ili Brajovicem ophodi snishodljivo tako da je ocigledno muka teska u pitanju jer se ja njemu nisam ni u jednom trenutku nikako obratila niti ga prozvala




Рекох већ малопре Енџи да сам тек сада видео и ово што си написала.

(Покушавајући да сам себи разјасним зашто ме Енџи баш толико напљува у реаговању на сличицу.)

Па сам кренуо редом. Блогове после Николоовог па до овог Марковог окачили смо Хорхе, Никола Кнежевић, Албицила, Амика и ја.

Дакле, има нас више, али захваљујући овом твом коментару који сам такође тек сада видео:

mogu da zamislim kolko ti je tesko
mali smesni neuroticni covece

edit:
nego vidi da ne pretvaramo ovo u valjanje u blatu
ja se drzim one dobre stare izreke -- ne valjaj se sa svinjama , samo ces se uprljati a svinji ce se to jos i dopasti
od sad sta god kazes ja se slazem i necu ti odgovarati, sve si u pravu



као и Енџиним помињањем пластичне левичарке у вези са тобом што ми испрва није било јасно, закључујем да се ово твоје:

ispalio i 269.blog samo da bi izvredjao nekog...

Ne znam zasto se meni licno nije obratio kod Nicoloa na blogu ili se nadovezao na neki moj komentar koji mu nije odgovarao.



односи на мој пост.

Ако мислиш да сам тај пост под називом "Пластика" качио на Блог Б92 мислећи на тебе, онда заиста имаш превисоко мишљење о себи.

Чак сам и Николоов текст и све коментаре прочитао тек данас тражећи разлог зашто су Шугарбејби и Емси бановани. Читајући тај Николоов пост са све коментарима, твоје коментаре тамо нисам ни запазио јер нису имали везе са оним што сам тражио.

Оне које сам запазио и пожелео да одговорим на њих, њима сам то данас и писао.

И то све данас, а не пре качења поста "Пластика".


Све у свему, жестоко грешиш ако мислиш да си ти та инспирација за пост "Пластика". Ни на крај памети ми ниси била, што кажу.


У сваком случају, ова сличица са Прозак аутопутем је била мој коментар уопште на комуникацију на друштвеним мрежама и, као што рекох већ Енџи, подршка за оно што си написала:

ali neki blogovi se ne posecuju iz higijenskih razloga
kao sto i svoj mir ne treba gubiti zbog svakakvih neuroticara


јер то исто мислим и ја и не идем на постове неких блогера баш из тих хигијенских разлога. Такве уопште и не отварам, а тек о коментарисању нема ни говора.

Право да ти кажем, ја се чак ни не сећам да сам икада са тобом на Блогу Б92 уопште и комуницирао. Можда и јесам, али се заиста не сећам...

Мислим да је ова сличица коју сам окачио и изазвао овакву реакцију вероватно био мој први покушај комуникације са тобом на Блогу Б92, а како ствари стоје и последњи.

Јер у још једној ствари коју си рекла подржавам те у потпуности и слажем се са тобом.

Не треба се никако ваљати у том блату.
mariopan mariopan 10:24 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

alselone
Ovde ima citav jedan sloj svadje koji ne kontam. Nesto se desilo ovih dana, bio je neki masovni fajt i sad kao one antene kod Sase Zorkica gledamo kraj sudara galaksija.

Trazio bih da mi se sazme, da link i pojasni, ali se plasim da me ne banuje.


Молим лепо и ја да ми се појасни, пошто немам појма.


Или да се вратим за пар дана кад се страсти мало смире?
mariopan mariopan 10:24 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Дупло
predatortz predatortz 10:27 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

mariopan
alselone
Ovde ima citav jedan sloj svadje koji ne kontam. Nesto se desilo ovih dana, bio je neki masovni fajt i sad kao one antene kod Sase Zorkica gledamo kraj sudara galaksija.

Trazio bih da mi se sazme, da link i pojasni, ali se plasim da me ne banuje.


Молим лепо и ја да ми се појасни, пошто немам појма.


Или да се вратим за пар дана кад се страсти мало смире?


Ja sam evoluirao. Ranije sam se unosio u takve komentare, sad se isključim čim primetim da neko počne da patetiše.
Lepše mi ovako.
sasaminijature sasaminijature 10:48 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

angie01
šta je Blejd loše rekla da navuče celu bulumentu nervoznih?


ko, plasticna levicarka?

nije morala nista strasno ni da kaze, dovoljno je da stvari nazove pravim imenom, pa da se sjuri ekipica predvodjena tasom....ako nisi primetio, od bloga do bloga, ista ekipa, uvek u ful satstavu, prepljavuje ovo mesto nekim nacionalistickim, sovinistickim i ostalim ckim koji su prirodni sled stvari, sto je pored ustanovlejnog na opste odusevljenje, raznog vredjanja, narocito slatkog prema zenema, a bez icijeg negodovanja, ili neke reakcije, dovelo do potpunog osipanja normalnog i pristojnog sveta, koje je sad miloje pokusava da nekako devalvira.



Да ли била љубазна да ми изнесеш твоју дефиницију националисте.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:23 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Zapravo, Blejd je prvi nagazio Anonimus, gde ju je iz čista mira prozivao da je glupača. Žena je rekla, otprilike, "da ima u Srbima krivice što su u ovakvoj situaciji", na šta se profesor iz čista mira, ničim izazvan, uključio i rekao našoj ortakinji Blejd da je glupača. Znači, pravu i odgovornu Đanu na Sunce.

A, Frihendovo moralisanje je smešno, ali i očekivano. I, nisu fašisti nego SSOJ-evci.

Stvari treba zvati njihovim imenom.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

sasaminijature



Да ли била љубазна да ми изнесеш твоју дефиницију националисте.


Smoren tip, pun nesuvislog hejta, gde su mu usta puna nacije a nije nikada ništa svrsishodno učinio za nju? Ustaša?
anonymous anonymous 11:30 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Srđan Fuchs
Zapravo, Blejd je prvi nagazio Anonimus, gde ju je iz čista mira prozivao da je glupača. Žena je rekla, otprilike, "da ima u Srbima krivice što su u ovakvoj situaciji", na šta se profesor iz čista mira, ničim izazvan, uključio i rekao našoj ortakinji Blejd da je glupača. Znači, pravu i odgovornu Đanu na Sunce.

A, Frihendovo moralisanje je smešno, ali i očekivano. I, nisu fašisti nego SSOJ-evci.

Stvari treba zvati njihovim imenom.





Alo bre, ...kad sam ja nju nazvao "glupačom"....?
sasaminijature sasaminijature 11:31 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Srđan Fuchs
sasaminijature



Да ли била љубазна да ми изнесеш твоју дефиницију националисте.


Smoren tip, pun nesuvislog hejta, gde su mu usta puna nacije a nije nikada ništa svrsishodno učinio za nju? Ustaša?



Хвала на одговору али не знам зашто га ти дајеш, питао сам Анђу, знам зашто.
anonymous anonymous 11:33 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Srđan Fuchs
sasaminijature



Да ли била љубазна да ми изнесеш твоју дефиницију националисте.


Smoren tip, pun nesuvislog hejta, gde su mu usta puna nacije a nije nikada ništa svrsishodno učinio za nju? Ustaša?




sasaminijature sasaminijature 11:38 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

anonymous
Srđan Fuchs
sasaminijature



Да ли била љубазна да ми изнесеш твоју дефиницију националисте.


Smoren tip, pun nesuvislog hejta, gde su mu usta puna nacije a nije nikada ništa svrsishodno učinio za nju? Ustaša?







Као да је себе описивао...
anonymous anonymous 12:12 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

anonymous
Srđan Fuchs
Zapravo, Blejd je prvi nagazio Anonimus, gde ju je iz čista mira prozivao da je glupača. Žena je rekla, otprilike, "da ima u Srbima krivice što su u ovakvoj situaciji", na šta se profesor iz čista mira, ničim izazvan, uključio i rekao našoj ortakinji Blejd da je glupača. Znači, pravu i odgovornu Đanu na Sunce.

A, Frihendovo moralisanje je smešno, ali i očekivano. I, nisu fašisti nego SSOJ-evci.

Stvari treba zvati njihovim imenom.




Alo bre, ...kad sam ja nju nazvao "glupačom"....?


Šta bi junače ...?
mariopan mariopan 12:42 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

predatortz
mariopan
alselone
Ovde ima citav jedan sloj svadje koji ne kontam. Nesto se desilo ovih dana, bio je neki masovni fajt i sad kao one antene kod Sase Zorkica gledamo kraj sudara galaksija.

Trazio bih da mi se sazme, da link i pojasni, ali se plasim da me ne banuje.


Молим лепо и ја да ми се појасни, пошто немам појма.


Или да се вратим за пар дана кад се страсти мало смире?


Ja sam evoluirao. Ranije sam se unosio u takve komentare, sad se isključim čim primetim da neko počne da patetiše.
Lepše mi ovako.



И ја се искључујем, си видо да ме мало има а мало више ме нема?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:43 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

anonymous





Alo bre, ...kad sam ja nju nazvao "glupačom"....?


aje bre, mojne se foliraš. napao si njenu inteligenciju, a ovamo dođe Leca da joj se uvlačite u bulju samo trepavice da ostanu napolju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:45 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

sasaminijature



Као да је себе описивао...


jesi ovo meni rekao?


govorite otvoreno kada već punite. a taman sam hteo da ti kažem da sam ti našao one mašine (јбте, коме је тражим машине за рад? ).
sasaminijature sasaminijature 13:54 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Srđan Fuchs
sasaminijature



Као да је себе описивао...


jesi ovo meni rekao?


govorite otvoreno kada već punite. a taman sam hteo da ti kažem da sam ti našao one mašine (јбте, коме је тражим машине за рад? ).



Да, ти ми често такав утисак остављаш.

Не знам о каквим машинама пишеш, ја сам те питао нешто друго, давно беше.
freehand freehand 14:21 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

A, Frihendovo moralisanje je smešno, ali i očekivano. I, nisu fašisti nego SSOJ-evci.

Mrš
anonymous anonymous 14:55 17.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

Srđan Fuchs
anonymous


Alo bre, ...kad sam ja nju nazvao "glupačom"....?


aje bre, mojne se foliraš. napao si njenu inteligenciju, a ovamo dođe Leca da joj se uvlačite u bulju samo trepavice da ostanu napolju.







Jel to u pitanju .....?


Usput

Jebote, koliko vremena treba da bi se shvatilo šta ti želiš da kažeš.

Naravno, kada je Jelica u pitanju, treba pohvaliti, a kada je neka druga ženska osoba u pitanju zašto se ne zapitati da li uopšte može da napiše nešto suvislo, s obzirom da su joj komentari uglavnom ad hominem.

Nema dakle, mizoginije,kao isforsirane teme , nego odnosa prema nastupima ovakvih ili onakvih bloger/ki.

cane cane 12:04 18.05.2017

Re: agresivno mizogini blog b92

od pocetka ovde blogujem sama






blogovatelj blogovatelj 17:28 15.05.2017

Da, baš tako

Svi ti što priželjkuju fašizam, oni traže nekoga ko će da ih kinji.
Tako i nastaju politički pokreti te vrste. Averidž Džo oseća da je godinama jeben i to jako. I sa leve i sa desne strane.
Potom poželi da se gnusni čin nastavi u nedogled. Prekomplikovano mu je da ga svi jebu, poželi čvrstu ruku, ali samo jednu. Samo ta ruka sme da jebe kad poželi. Da li će se ta ruka zvati Hitler, Arkan, Vučić, Kapone, to je Džou svejedno.
Uostalom, jedan od Džoova koji godinama ovde boravi na blogu je baš nešto slično i izjavio. Nije mu bitno ko jebe, je li fašista, komunista, samo da dođe i da se zna neki red.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:02 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Svi ti što priželjkuju fašizam, oni traže nekoga ko će da ih kinji.

Ма мало би и да киње
бе-е-е-е, где сте сада мишеви!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 15.05.2017

Re: Da, baš tako

blogovatelj
Svi ti što priželjkuju fašizam, oni traže nekoga ko će da ih kinji.
Tako i nastaju politički pokreti te vrste. Averidž Džo oseća da je godinama jeben i to jako. I sa leve i sa desne strane.
Potom poželi da se gnusni čin nastavi u nedogled. Prekomplikovano mu je da ga svi jebu, poželi čvrstu ruku, ali samo jednu. Samo ta ruka sme da jebe kad poželi. Da li će se ta ruka zvati Hitler, Arkan, Vučić, Kapone, to je Džou svejedno.
Uostalom, jedan od Džoova koji godinama ovde boravi na blogu je baš nešto slično i izjavio. Nije mu bitno ko jebe, je li fašista, komunista, samo da dođe i da se zna neki red.


Average Đoka.
alselone alselone 18:49 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Average Đoka.

Arhivator.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 15.05.2017

Re: Da, baš tako

alselone
Average Đoka.

Arhivator.


A, ne, on je meni skroz simpa lik, kao Kartman, iz South Park-a. Ne ovaj naš arhivator, sa bloga, nego taj iz serije.

alselone alselone 18:53 15.05.2017

Re: Da, baš tako

A, ne, on je meni skroz simpa lik, kao Kartman, iz South Park-a. Ne ovaj naš arhivator, sa bloga, nego taj iz serije.


Pa i meni, vidis da ga malo-malo citiram ovde po blogu. Neko citira Azru, neko Miku Antica, emsi citira Blago cara Radovana, neko se lozi na latinske citate - a ja na Cvarkova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:00 15.05.2017

Re: Da, baš tako

emsi citira Blago cara Radovana,


Čekaj, jeI je i taj Radovan, Tzar, po ceo dan išao po dvoru sa gaćama na pola dupeta i mrmljao "saglasan!" i "guposti!"?
alselone alselone 19:19 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Čekaj, jeI je i taj Radovan, Tzar, po ceo dan išao po dvoru sa gaćama na pola dupeta i mrmljao "saglasan!" i "guposti!"?


Nije, al je imao, da tako kazem, veoma zanimljiv odnos prema zenama.
nsarski nsarski 19:39 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Nije, al je imao, da tako kazem, veoma zanimljiv odnos prema zenama.

"Žena je kao dete, ili divljak" (Dučić - Blago cara Radovana)
"Žena je životinja bez krzna i biljka bez lišća, i nema morala - ali nije kažnjiva" (V. Stevanović - Nišči)
alselone alselone 19:42 15.05.2017

Re: Da, baš tako

"Žena je kao dete, ili divljak"


Ja volim kad je zena divljak.
nsarski nsarski 19:47 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Ja volim kad je zena divljak.


Beslovesna? Najviše je uzbuđuju krpice i đinđuve? Gdegod svetli, misli da je vašar? (U tom, Dučićevom, smislu divljak?)
alselone alselone 19:50 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Beslovesna? Najviše je uzbuđuju krpice i đinđuve? Gdegod svetli, misli da je vašar? (U tom, Dučićevom, smislu divljak?)


Ma kakvi, nesto drugo sam mislio, nesto divlje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:51 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Gdegod svetli, misli da je vašar?

Добро је, хвала Дучићу, да знам где да окачим лампу!
nsarski nsarski 20:02 15.05.2017

Re: Da, baš tako

Ma kakvi, nesto drugo sam mislio, nesto divlje.

Aha, Amazonka...

Ima kod Pekića u drami "Generali, ili srodstvo po oružu", kada jedan general pita svoju kućanicu kako je mogla da se zaljubi u okupacionog generala.
Ona kaže:"Eh, mon general. Žena n'est pas rodoljub, žena je žena!"
mirelarado mirelarado 23:31 15.05.2017

Re: Da, baš tako

alselone
Beslovesna? Najviše je uzbuđuju krpice i đinđuve? Gdegod svetli, misli da je vašar? (U tom, Dučićevom, smislu divljak?)


Ma kakvi, nesto drugo sam mislio, nesto divlje.


Krasna kao Jerusalim, strašna kao vojska pod zastavama? :)
urbana_gerila urbana_gerila 11:44 16.05.2017

Re: Da, baš tako



mirelarado
Krasna kao Jerusalim, strašna kao vojska pod zastavama? :)


sinestezija, uvek kad naletim na stih iz pjesme nad pjesmama osetim ukus nekih usana koje mirišu na viski iz onih avionskih mamunčića od jednog deci, vidim onaj magacin i onu klupu sa jabukama na kojoj sedi mlada debora, i čujem je kako ih, praćena vanvremenom morriconeovom glazbom, govori mlađanom nudlsu, koji trepne samo kad ona umetne "iako se nije umio od prošlog decembra" ili "kome su pantalone tako prljave da stoje same od sebe".

finale te scene, gde, iako deca, znaju da pred sobom imaju ljubav svog života, ali i da se, "kakva šteta", ona neće ostvariti i da "on nikada neće biti njen voljeni", kao i, prekinuti, poljubac koji je usledio - jedan je od najlepših ljubavničkih momenata, ne samo na filmu...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:33 16.05.2017

Re: Da, baš tako

Krasna kao Jerusalim, strašna kao vojska pod zastavama? :)

Meka kao sena, čvrsta kao stena.
tsunade tsunade 21:49 16.05.2017

Re: Da, baš tako

nesto drugo sam mislio, nesto divlje.


šta?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana