Mediji| Sport| Zabava

Разлаз, нема се ту шта видети

marco_de.manccini RSS / 17.06.2023. u 22:51

 

Као да се помаља извесни образац око Јокића у медијасфери уновченог беса. Он им досад уопште није био интересантан -- не прави глупости, не појављује се нон-стоп по мрежама да лупета, игра кошарку, додаје суиграчима, даје кошеве, а онда иде кући жени и детету -- дооосаднооо, те стога занемарено. С друге стране, после овог плеј-оф низа, испоставило се да сувише добро додаје суиграчима и даје кошеве. Постао је сувише остварен и препознатљив да би био остављен на миру, те је потребно наћи погодан угао за окоришћавање. И нашли су га -- није му стало до кошарке!!!

Уобичајени трикови вађења из контекста, надувавања, увређеност из друге руке, или једноставно лажи, користе се да би се створио монструм о коме могу да говоре и на коме могу да зараде своје бедне кликове. На пример, за време једног од интервјуа брзо после последње утакмице, Јокић каже да је оставио свој МВП трофеј Спаркију, економу тима, и да не зна где је сада (заиста је рекао нешто у том смислу). Мени се чини безазлено искрен и директан одговор, као и већина његових, али не, пуче брана дођавола -- како је могао да изгуби (да штааа?!) трофеј, таква дрскост и непоштовање, трофеј носи име по Раселу, само што је умро човек, јао, јао, сви други играчи би дали и учинили све да освоје тај трофеј, а он се тако подругује целој лиги, шамарчина свима, ох, ох, то је све поза, досадио нам је већ с тим његовим понекад-имам-преча-посла-него-да-се-понашам-како-ви-мислите-да-треба, ох, ох, како може да каже да му није стало, сироти навијачи Денвера заслужују више, забога они су ти који га плаћају, ох, ох, ...

Дакле ту је. Повученост, скромност и само-је-тим-важан дух окреће се против њега на најгори могући начин и претаче се у ароганцију и себичност, свака се реч мери и сецка, анализира се и обрће у своју супротност и -- voilà -- коначно имамо неодољиву причу.

Има много људи што размеју кошарку и желе да буду информисани о -- кошарци! Чак мислим да има и много људи што разумеју кошарку и кадри су да добро пишу/говоре о кошарци (само на овом блогу их има на туце). Ипак, количник између рационалних и информативних садржина с једне стране и ружне потпалубе закувај-нешто-гадно-и-уновчи с друге, занемарљиво је мајушан. Свакако, није само извештавање о кошарци у овом стању, све је -- политика, сви спортови, сва друга забава, ...

Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена. Како неко рече скоро -- посао је обављен, сад можемо да идемо кући.

 



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 23:03 17.06.2023

I Tawt I Taw a Puddy Tat

1. DESIBRE!!!

2. Nemoj da se nerviraš, to je klikbejt taktika. Društvene mreže bukv. žive od tvog nerviranja. Video si i sam da postoji ta neka grupa poricatelja Jokića koja je delimično posle svega morala da kaže "jeste, jeo sam govna, baš tim rečima, jeo sam govna, radio sam to-i-to jer sam bio slep kod očiju" a svakako će se pojaviti i pokoji tvrdoglavi majmun koji će morati da nađe način da Jokić ne valja da on sam ne bi ispao budala.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:08 17.06.2023

Re: I Tawt I Taw a Puddy Tat!

Ма не нервирам се уопште, само грицкам семенке и посматрам са стране, немам твитер (имао некад давно, укупно два поста чини ми се), немам ни ФБ више, ...
NNN NNN 23:26 17.06.2023

Mogu samo da mu pljunu pod Sombor

Ima neka ekipa, uglavnom sa ESPN-a koja je do poslednjeg trenutka kenjala (sad jedu govna), ima i po mrežama tog "narativa", ali pravi fanovi košarke i Denvera ih slatko spuštaju jer su u potpunosti na strani baš ovakvog Jokića kakav jeste.

...šta više imam utisak da sada kada više ne mogu da ga ignorišu i kada su ga "otkrili" da su počeli da "duvaju u njegova jedra".
Vidim da se (uglavnom) u pozitivnim smislu citiraju neke njegove izjave
"The Job is done, we con go home now"
"Basketball is not the main thing in my life. It's something that I'm good at."
i sl.
Čovek je uspeo da promeni košarku kao igru, a sada menja i način na koji se ista shvata.

NNN NNN 23:27 17.06.2023

Re: Mogu samo da mu pljunu pod Sombor

Ne kažem da neće jedva čekati da padne, pa da ponovo istrče iz mišjih rupa,
ali tako je i sa Đokovićem i kako stvari stoje - moraće još puno prašine da se nagutaju iza njih.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:36 18.06.2023

Re: Mogu samo da mu pljunu pod Sombor

Нема ту више падања, шта год се десило, живот их је већ једном саставио:

Воле се
за цео живот
Тај сан је стваран као та празнична граја
и због живота
и чак и ако се растану
он их је саставио.

(Превер, наравно, ко би други)
Черевићан Черевићан 00:17 18.06.2023

sub specie

или......посао је завршен

хероје спорта има свако време
ово данас ...... усра гле 2 наша,
годи њима ....па.....годи и нама
а у шеми.......тенис кошаркаша
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:40 18.06.2023

Re: sub specie

И данас, и неки дан, годи нама годинама.
solo solo 01:32 18.06.2023

посао је обављен, сад можемо да идемо кући


Nikola Joković !



NNN NNN 01:41 18.06.2023

Re: !

Joković

solo solo 01:49 18.06.2023

Mora malo - valja se

shmoo shmoo 06:15 18.06.2023

Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена.



1.

2.





promoter promoter 06:59 18.06.2023

Re: Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

shmoo
Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена.



1.

2.






Jedan je Jokić!
shmoo shmoo 07:18 18.06.2023

Re: Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

promoter
shmoo
Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена.



1.

2.



Jedan je Jokić!



Ево га, стигао је први из екипе задужене за банализацију сваке теме на Блогу Б92.



Но, добро.

Што рече ономад Богдан Тирнанић, дража ми је баналност од глупости без обзира на то колико глупост била велика.






promoter promoter 07:25 18.06.2023

Re: Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

shmoo
promoter
shmoo
Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена.



1.

2.






Jedan je Jokić!



Ево га, стигао је први из екипе задужене за банализацију сваке теме на Блогу Б92.



Но, добро.

Што рече ономад Богдан Тирнанић, дража ми је баналност од глупости без обзира на то колико глупост била велика.







Šmuuuu!
Da li si gledao petu utakmicu?
Priznaj, nećemo ti ništa.
Ja sam gledao još 2 puta reprizu.
Čudo je Jokić!
Što kaže on, a N1 govnovizija verno prenosi - lepo je biti Srbin!
I Jokić, pride.
shmoo shmoo 07:37 18.06.2023

ABBA

promoter

Šmuuuu!
Da li si gledao petu utakmicu?
Priznaj, nećemo ti ništa.



Нисам, бре, рекох ти да не гледам баскет. Не зезам се...

Нисам гледао ни Звезду и Партизан у оној АБА лиги или како се то већ зове...

Погледам понеки пут, а и то ретко, репрезентацију Србије у кошарци када играју на неком међународном такмичењу и то је то.

Не ради ме баскет, што кажу моји клинци у школи.

Ако већ трошим време на гледање естраде на ТВ (и уживо) увијене у обланду под називом спорт, приоритети су ми следећи:

1. ватерполо
2. фудбал (европски, не онај Доксуманов америчански, тај ме не занима)
3. бокс

И то је то.

Више од тога би ми ионако било превише.








Ja sam gledao još 2 puta reprizu.
Čudo je Jokić!
Što kaže on, a N1 govnovizija verno prenosi - lepo je biti Srbin!
I Jokić, pride.



Верујем ти.

И Јокић и Ђоковић такође.

Ја теби, Батице, заиста верујем све што кажеш.

А је л' могу ја мало да замишљам да сам неки од оних чамуга што играју и ђипају против Јокића у тој њиховој баскет лиги па да се онда осећам мало као Америчанин?

(Можда ме уз ту и такву емоцију онда усере и њихов пасош или макар грин кард... Ко зна...)

Досадило ми је да стално будем Србин, јебига.

'Ај сад ти мало, брате Србине, буди Србин уместо мене да ја одморим мало.

Пола сата... Да дремнем... Нећу дуже. К'о Јаре после испита историје.





maksa83 maksa83 07:53 18.06.2023

Re: ABBA

А је л' могу ја мало да замишљам да сам неки од оних чамуга


"Boju sam postigao"
promoter promoter 07:58 18.06.2023

Re: ABBA

shmoo

...

Досадило ми је да стално будем Србин, јебига.

...


A zamisli kako je tek Jokiću!
Navalila ala i vrana da ga intervjuiše.
Jebiga, nije lako biti najbolji na svetu u poslu kojim se baviš.
A, pritom, biti Srbin.
shmoo shmoo 08:00 18.06.2023

Re: ABBA

maksa83
А је л' могу ја мало да замишљам да сам неки од оних чамуга


"Boju sam postigao"



Зато се ја и дружим толико са Ромима.

То ти је, Максо, прелазна фаза.

Као оно социјализам као прелазна фаза од капитализма ка комунизму.

(Мој другар тврди да постоји и једна међуфаза између социјализма и комунизма под називом алкохолизам али ја се по том питању нисам упуштао у емпиријска истраживања као он.)





shmoo shmoo 08:09 18.06.2023

Re: ABBA

promoter
shmoo

...

Досадило ми је да стално будем Србин, јебига.

...


A zamisli kako je tek Jokiću!
Navalila ala i vrana da ga intervjuiše.
Jebiga, nije lako biti najbolji na svetu u poslu kojim se baviš.
A, pritom, biti Srbin.



А то је посао? То што Јокић ради?



Додуше, оно јес, у праву си.

Пос'о је то.

И у праву си, тешко је бити Србин чак и када имаш много пара.

Тачно је да после Европског првенства на којем си као члан репрезентације своје земље (да не кажем отаџбине што није никако исто што и домовина) заузео изврсно 9. место можеш да одеш у Италију и да купиш себи неколико расних коња касача на лицитацији за сума сумарум неколико милона евара да би утопио тугу и бол што си изневерио своју нацију такмичећи се са другим европским нацијама у том послу, али опет није лако бити Србин ни таквима са много пара.

Замисли како је тек нама без имало пара у џепу тешко да будемо Срби.

Импосибл мишн.

maksa83 maksa83 08:09 18.06.2023

Re: ABBA

Као оно социјализам као прелазна фаза од кашиталчизма ка комунизму.

Isplivavaju povremeno klipovi sa plaža gde prolazi crnac koji prodaje one fejk fendi tašne, selfi stikove, narukvice, naočare, drastikplastik armani kurcepalce i kad kaže ono: "helooo, uearju from?" pa čuje "Srbija" odgovara "haha - zdravo! Vućićupederouuu! Hahahaaa!". Tako naši turisti slavu borbe pronose.
promoter promoter 08:18 18.06.2023

Re: ABBA

shmoo
promoter
shmoo

...

Досадило ми је да стално будем Србин, јебига.

...


A zamisli kako je tek Jokiću!
Navalila ala i vrana da ga intervjuiše.
Jebiga, nije lako biti najbolji na svetu u poslu kojim se baviš.
A, pritom, biti Srbin.



А то је посао? То што Јокић ради?



Додуше, оно јес, у праву си.

Пос'о је то.

И у праву си, тешко је бити Србин чак и када имаш много пара.

Тачно је да после Европског првенства на којем си као члан репрезентације своје земље (да не кажем отаџбине што није никако исто што и домовина) заузео изврсно 9. место можеш да одеш у Италију и да купиш себи неколико расних коња на лицитацији за сума сумарум неколико милона евара да би утопио тугу и бол што си изневерио своју нацију такмичећи се са другим европским нацијама у том послу, али опет није лако бити Србин ни таквима са много пара.

Замисли како је тек нама без имало пара у џепу тешко да будемо Срби.

Импосибл мишн.



Jeste.
Baš je bezobrazan što toliko voli konje.
I ne samo to, nego, zamisli, nije osvojio zaltnu medalju zbog 'konja' od selektora koji ga je baš u tom trenutku, kada je skraćeni Italijan sipao trojke, Jokića držao na klupi?
Strašno!
I još potom, da ponovim, ode da kupi konje.
Za pare koje je sam zaradio.
Užas, kakav gnusan čin.
Pretpostavljam, pošto ne pratiš (da pratiš sigurno bi znao sve kao i za ovu kupovinu konja), da ne znaš da je Jokić potpisao najveći ugovor u istoriji košarke, mislim da je oko 250 milioona dolara za 5 godina.
Mada, nebitno, pošto te to ionako ne zanima.
Nego, nebitno.
Divanimo u ovo sunčano nedeljno jutro.
Nego da referišem - juče smo bili nešto spetljani, imali neke obaveze, pa smo preskočili landranje po Fruškoj gori - nego, odmah pravac na Dunav.
U jednu prijatnu slankamensku čardu - riblja čorba vrh vrhova, o smuđovini da ne pričam.
Potom u Slanakamenu 'nabrali' trrešanja na tezgi na raskrsnici tako da ćemo večeras, uz hladne trešnje, da gledamo naš lokalni basket.
Aaaa, da, tebe to ne zanima.

shmoo shmoo 08:23 18.06.2023

Re: ABBA

maksa83
Као оно социјализам као прелазна фаза од кашиталчизма ка комунизму.

Isplivavaju povremeno klipovi sa plaža gde prolazi crnac koji prodaje one fejk fendi tašne, selfi stikove, narukvice, naočare, drastikplastik armani kurcepalce i kad kaže ono: "helooo, uearju from?" pa čuje "Srbija" odgovara "haha - zdravo! Vućićupederouuu! Hahahaaa!". Tako naši turisti slavu borbe pronose.



Ако! Тако и треба.

Ономад слушам такође на некој таквој плажи негде ванка како црнац пита једну групу наших врло младих сународника Срба студената одакле су. Они му кажу из Бањалуке. Он онда каже:

- А знам, то је Босна.

- Не, не, не... То је Србија.

Збунио се чамуга начисто јер је мислио да познаје Балкан пошто је много шпартао по њему.

Кад оно цврц.

Добро је послужило његово знање, али сад је и њему дошао крај. Знање изневерило, школа не уме ништа више да му каже, а ваља живети и, да би се живело, – играти.






maksa83 maksa83 08:30 18.06.2023

Re: ABBA

Збунио се чамуга начисто јер је мислио да познаје Балкан пошто је много шпартао по њему.

Kad smo već kod Balkan jutros sam skupio malo tzv. nepotrebnog znanja.

Hromi Daba je ne samo lik iz Mikijevog Zabavnika, nego po srpskoj mitologiji najstariji i najlukaviji đavo kog Bog nije uspeo da ubije pošto se sakrio.

Crom Dubh je mitski lik iz irske mitologije kome se pripisuju razna nepočinstva, uglavnom ga u red dovodi Sv. Patrik.


shmoo shmoo 08:31 18.06.2023

Re: ABBA

promoter

Nego, nebitno.



Јесте, то и ја кажем.

То је рекао и домаћин овог блога у ономе што сам ја цитирао у свом првом коментару на који си се ти надовезао са Јокићем.

(Молим, нотирати да си ти први почео са Јокићем овде, а не ја. Ја сам почео са нечим другим, али и то је изгледа исто небитно као и Јокић.)

Aaaa, da, tebe to ne zanima.


Не занима ме.

Колико пута треба да поновим?

Оно јес да је понављање мајка учења, вазда било, јесте и биће, али и најглупљи би до сада схватили да ме заиста не занима, а камоли тако интелигентан човек као ти.

Можда је ова наша преписка овде одличан доказ да интелигенција није исто што и мудрост?





А право да ти кажем, интелигенција без мудрости није ни за курац.

Црначки или белачки, небитно.

Зато што у том случају интелигенција без мудрости не користи никоме, чак ни том интелигентном али не и мудром.

shmoo shmoo 08:58 18.06.2023

Re: ABBA

maksa83
Збунио се чамуга начисто јер је мислио да познаје Балкан пошто је много шпартао по њему.

Kad smo već kod Balkan jutros sam skupio malo tzv. nepotrebnog znanja.

Hromi Daba je ne samo lik iz Mikijevog Zabavnika, nego po srpskoj mitologiji najstariji i najlukaviji đavo kog Bog nije uspeo da ubije pošto se sakrio.

Crom Dubh je mitski lik iz irske mitologije kome se pripisuju razna nepočinstva, uglavnom ga u red dovodi Sv. Patrik.







Код нас посао Светог Патрика обавља Свети Георгије којег поштују и чији дан обележавају на Балкану и муслимани.

Dubh Linn = Црна Бара. Ете, имаш је у преводу на српски и у Мачви, не само у Ирској.

Слојева на Балкану онолико. Па између осталих и келтски слој.

Знаш да се покојна Ранка Куић са Филолошког бавила тим келтско-словенским језичко-културним везама? (ЛИНК)

Тара, Авала, Дрина, Јухор, Јахорина,... Све келтски топоними на Балкану које су Словени прихватили по доласку на Балкан.

Па и за Тодорове коње постоји прича... (ЛИНК)

А када си већ поменуо Хромог Дабу...

Ово је једини домаћи филм у последњих 20 година који ме је дотакао... (ЛИНК)

На тешком простору живимо... Са тешким и вишеслојним наслеђем...

А ваљда нам баш због тога живот и јесте онда занимљив. Ко може да носи све то на својим леђима и издржи све то, исплати му се.

Знам, знам... Нешто најбоље што можеш некоме да пожелиш јесте оно:

Да бог да имао досадан живот.

Али није ни ово лоше у неком коначном сумирању на крају.





promoter promoter 08:59 18.06.2023

Re: ABBA

shmoo
promoter

Nego, nebitno.



Јесте, то и ја кажем.

То је рекао и домаћин овог блога у ономе што сам ја цитирао у свом првом коментару на који си се ти надовезао са Јокићем.

(Молим, нотирати да си ти први почео са Јокићем овде, а не ја. Ја сам почео са нечим другим, али и то је изгледа исто небитно као и Јокић.)

Aaaa, da, tebe to ne zanima.


Не занима ме.

Колико пута треба да поновим?
...

Ma znam!
Da te zanima sigurno bi znao da je Jokić (još) juče stigao u Sombor gde će danas i njegov konj da učestuje u trci.
A sigurno bi znao i to da je nagradni fond na trkama 170 hiljada dinara.
Jokić ima dodatno da se opari, pošto je njegovo grlo favorit.
Jebiga, para na paru ide.
zoja444 zoja444 09:03 18.06.2023

Re: ABBA

vala ja zelim dosadan zivot. uvek kad sam kukala na dosadu, dolazili su sve gori i gori problemi.
maksa83 maksa83 09:05 18.06.2023

Re: ABBA

Знаш да се покојна Ранка Куић са Филолошког бавила тим келтско-словенским језичко-културним везама? (ЛИНК)

Тара, Авала, Дрина, Јухор, Јахорина,... Све келтски топоними на Балкану које су Словени прихватили по доласку на Балкан.

Hvala, ovu Ranku možda i kupim iako je papirna a verovatnoća da ću da je otvoriim (pošto je zadovoljno raspakujem i stavim na policu) ne baš mnogo velika. Istorijska/paleo linigvistika me fascinira - da mi je tata ostavio fabriku verovatno bih se time u životu bavio.
shmoo shmoo 09:22 18.06.2023

Re: ABBA

promoter

A sigurno bi znao i to da je nagradni fond na trkama 170 hiljada dinara.


Родио сам се и читав живот живим поред Хиподрома на Бановом брду, дружио се и дружим се са џокејима, шталским момцима, помагао у шталама и на Хиподрому... И онда знам ствари изнутра па могу да ти кажем да је баш ово главни узрок зашто се на београдском Хиподрому више не одржавају трке свакога викенда као некада него једва да током сезоне преко лета буде одржано неколико трка.

Некоме ко држи коње за трку (она најбоља галоперска грла у приватном власништву код нас се најчешће процењују на 2-3 милиона евра, касачка грла су нешто јефтинија) не исплати се да учествује на тркама по Србији због тако малог наградног фонда па власници углавном своја грла воде на трке у Мађарској и у Аустрији јер тако може да име се врати макар нешто пара које су уложили у куповину коња и које улажу у његово одржавање. Цифра од 170 хиљада динара је смешна у тим оквирима.

Са некада великим узгајивачким центрима у друштвеном односно државном власништву прича је много много сиромашнија и већина њих је у стечају. (ЛИНК)

А Јокићу се може... Не купује и не издржава он своје коње од наградног фонда на тркама.

Гуд фор хим.

Има новца да себи приушти хоби који воли.

Погледај само ове лепотане. (ЛИНК)

Ти, бре, не можеш да зарадиш 20 милиона долара макар кресао све што стигнеш и на крају још шиљио патку и за папагаја читав свој живот 24/7.

shmoo shmoo 09:25 18.06.2023

Re: ABBA

zoja444
vala ja zelim dosadan zivot. uvek kad sam kukala na dosadu, dolazili su sve gori i gori problemi.



Можда је рецепт за ту бољку да престанеш да кукаш?

Не знам, можда...

predatortz predatortz 09:27 18.06.2023

Re: ABBA

Јахорина

Je izvorno bila JaVorina, zbog javorovog drveta kojeg na planini prilično ima.
H u imenu je došlo sa Turcima.

U tom periodu je i Zelenika postala Drina.

promoter promoter 09:28 18.06.2023

Re: ABBA

shmoo

...

Ти, бре, не можеш да зарадиш 20 милиона долара
макар кресао све што стигнеш и на крају још шиљио патку и за папагаја читав свој живот 24/7.


Koji će meni 20 miliona dolara!?
Jedva sam nakrckao 3 do 4.
Meni dosta.
Taman da mogu da odem svaki vikend da obiđem neki manastirčić, te neki salaš ili čardu.
A uskoro bi žena i ja mogli do Londona, kada nam se dete vrati sa Caltecha.
A, potom, u decembru u Pariz, na odbranu doktorata drugog deteta.
Kome je potrebno više (para), neka igra košarku.
ili glupi fudbal.
promoter promoter 09:30 18.06.2023

Re: ABBA

predatortz
Јахорина

Je izvorno bila JaVorina, zbog javorovog drveta kojeg na planini prilično ima.
H u imenu je došlo sa Turcima.

U tom periodu je i Zelenika postala Drina.


Ma!
Jebe nam se da li je Jahorina ili Javorina - bitno je da otamo Srbi nisu proterani.
I što Drina nije granica.
shmoo shmoo 09:31 18.06.2023

Re: ABBA

maksa83
Знаш да се покојна Ранка Куић са Филолошког бавила тим келтско-словенским језичко-културним везама? (ЛИНК)

Тара, Авала, Дрина, Јухор, Јахорина,... Све келтски топоними на Балкану које су Словени прихватили по доласку на Балкан.

Hvala, ovu Ranku možda i kupim iako je papirna a verovatnoća da ću da je otvoriim (pošto je zadovoljno raspakujem i stavim na policu) ne baš mnogo velika. Istorijska/paleo linigvistika me fascinira - da mi je tata ostavio fabriku verovatno bih se time u životu bavio.





Ма имам неки стари број часописа Знак који је излазио на Филолошком факултету и у њему интервју који је моја лепша половина тада урадила са Ранком Куић још половином осамдесетих, много пре објављивања ове њене књиге, баш на ту тему српско-келтских веза, у тренутку када је професорка почињала тиме, после успешног превођења енглеских романтичара (најбољи преводи на српски Бајрона, Китса, Шелија и екипе за које ја знам) тада да се озбиљније бави.

Не могу тај стари број Знака од пре 40 година да нађем на интенету, не верујем да би га било ко аплоудовао.

Умем ја то да сликам, али џабе када не умем да окачим слике овде да бих ти показао.

shmoo shmoo 09:33 18.06.2023

Re: ABBA

promoter

Kome je potrebno više (para), neka igra košarku.
ili glupi fudbal.



То и ја кажем.

shmoo shmoo 09:35 18.06.2023

Re: ABBA

predatortz
Јахорина

Je izvorno bila JaVorina, zbog javorovog drveta kojeg na planini prilično ima.
H u imenu je došlo sa Turcima.

U tom periodu je i Zelenika postala Drina.




Могуће је... Све је на Балкану могуће.

Бахлкан је јехдна вехлика пихта сахвијача, што би рекао Балија Изметбреговић.

Могуће је и да су прво настали Срби, па тек онда амебе па Јевреји.

Све је, српски брате мој, на Балкану могуће.

alselone alselone 09:37 18.06.2023

Re: ABBA

Hromi Daba je ne samo lik iz Mikijevog Zabavnika, nego po srpskoj mitologiji najstariji i najlukaviji đavo kog Bog nije uspeo da ubije pošto se sakrio.

Onaj naš Gospodar prstenova knjiga, Kosingas, jako lepo obrađuje slovensku i pogotovo srpsku mitologiju. Hromi Daba je jedan od glavnih likova.
shmoo shmoo 09:46 18.06.2023

Овај круг сам створио, овај круг сам...

Извињавам се свима на сопственом зајебу и читавом низу мојих непотребних коментара овде јер сам помислио да је тема овог блога нешто друго а не Јокић што сам укапирао ево тек сада, после Чарлијевог (и још понеких) упорног инсистирања да се овде опет по ко зна који пут дописујемо о Јокићу.

Јбг, кад сам споровозан и не мислим тако брзо као тај ваш Јокић.

Уживајте и праштајте ми што тако споро капирам.

Зато ме и сматрају инклузивним на Блогу Б92.







П.С. - И шта каже Спиридон? Како да заштитимо НАШ блог?



Да се вратим на цитат из уводног текста овог блога због којег сам се и укључио:

Нема много тога што се може учинити о свему овоме осим ускраћивања злој машини једине ствари коју разуме и до које јој је стало -- нашег времена.


gedza.73 gedza.73 10:04 18.06.2023

Re: ABBA

Crom Dubh je mitski lik iz irske mitologije kome se pripisuju razna nepočinstva, uglavnom ga u red dovodi Sv. Patrik.

Mnogo im je dobra mitologija (preskakanje vatre je jedan od sličnih običaja kao i poklade).
Crom Dubh je mitski lik iz irske mitologije kome se pripisuju razna nepočinstva

Malo je reći nepočinstva pošto su mu prinošene ljudske žrtve. Inače vrlo kroločan lik.
Trivija da je u Jorku bio hram posvećen grčko-egipatskom bogu Serapisu kao i persijskom Mitri.

Ne sećam se radnje ali me nešto podsećala na Fausta






marco_de.manccini marco_de.manccini 13:39 18.06.2023

Re: Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

Ја рекох да се нешто мало ипак да учинити, нешто око времена.
shmoo shmoo 15:29 18.06.2023

Re: Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

marco_de.manccini
Да, нема се ту шта ни видети ни учинити

Ја рекох да се нешто мало ипак да учинити, нешто око времена.



Да, око Времена се свакако може нешто учинити. Нисмо баш потпуно беспомоћни.

Не могу нам га колонизовати ако ми то не дозволимо и не пристанемо на то за разлику од колонизације Простора за шта им у претходним вековима наша дозвола и наш пристанак нису ни били потребни нити су нас ишта за то питали.

Око свега овог осталога не можемо ништа.

На то сам мислио када сам написао наслов коментара.

vcucko vcucko 17:34 18.06.2023

Re: ABBA

shmoo
promoter

A sigurno bi znao i to da je nagradni fond na trkama 170 hiljada dinara.


Родио сам се и читав живот живим поред Хиподрома на Бановом брду, дружио се и дружим се са џокејима, шталским момцима, помагао у шталама и на Хиподрому... И онда знам ствари изнутра па могу да ти кажем да је баш ово главни узрок зашто се на београдском Хиподрому више не одржавају трке свакога викенда као некада него једва да током сезоне преко лета буде одржано неколико трка.

Некоме ко држи коње за трку (она најбоља галоперска грла у приватном власништву код нас се најчешће процењују на 2-3 милиона евра, касачка грла су нешто јефтинија) не исплати се да учествује на тркама по Србији због тако малог наградног фонда па власници углавном своја грла воде на трке у Мађарској и у Аустрији јер тако може да име се врати макар нешто пара које су уложили у куповину коња и које улажу у његово одржавање. Цифра од 170 хиљада динара је смешна у тим оквирима.

Са некада великим узгајивачким центрима у друштвеном односно државном власништву прича је много много сиромашнија и већина њих је у стечају. (ЛИНК)

Bivao svojevremeno po hipodromu, mogu da se pohvalim da sam jednom uhvatio dva hipo-karea u dve uzastopne trke, jedan po redu jedan nako, nisu bile neke velike pare, ali čoveka veseli.
Tada je harao čuveni kasač Riano. Ne sećam se, davno je bilo, da li je Riano trajao jednu ili dve sezone, ali brzo je preprodat u rodnu Englesku. Gde je nastavio da pobeđuje, zaista je bio vrhunski.
Zaista nema velikih para kod nas u tome, sića neka.
shmoo shmoo 19:11 18.06.2023

И коње убијају, зар не?

vcucko

Bivao svojevremeno po hipodromu, mogu da se pohvalim da sam jednom uhvatio dva hipo-karea u dve uzastopne trke, jedan po redu jedan nako, nisu bile neke velike pare, ali čoveka veseli.



Ето, да смо се тада познавали, узео би ти и више пара јер би имао човека за дојаву.

Често сам унапред знао који коњ добија трку... Чак и дербије у оној старој Југи.

И то не због намештаљки као у фудбалу него зато што сам свакодневно слушао шталске момке и џокеје с којима сам проводио силно време у шталама свакога дана дружећи се с њима и знао некада све о такмичарској форми сваког појединачног коња.



Tada je harao čuveni kasač Riano. Ne sećam se, davno je bilo, da li je Riano trajao jednu ili dve sezone, ali brzo je preprodat u rodnu Englesku. Gde je nastavio da pobeđuje, zaista je bio vrhunski.
Zaista nema velikih para kod nas u tome, sića neka.


А Хиподром којем је одлично кренуло крајем осамдесетих када су са парама ушли неки Французи почео је да пропада оног тренутка када се та једна екипа која га је држала поделила у две групе и свако за себе направио кладионице... И пропали су и једни и други.

Српска посла.

Ово ти је снимак Риана са већ неког другог хиподрома, не овог београдског. ЛИНК

Многе коње сам запамтио... А најомиљенија ми је била и остала Кариока (Зобнатица) која је много обећавала, али је на једној трци на Хиподрому, који крајем седамдесетих и почетком осамдесетих још увек нису били реновирали (пре Француза) и нису ублажили и малкице исправили ону кривину према некадашњој рампи на Царевој ћуприји која је баш била оштра и увек опасна у једној трци у пуном галопу под оптерећењем поломила обе предње ноге.

Гледао сам доле на стази како је убијају, био поред ње.

Остаде ми запамћена та слика и дан-данас.



У музеју у Зобнатици стоји поред слика осталих шампионских грла и велика слика Кариоке као једног од најуспешнијих галоперских грла које је икада изашло из те ергеле.





tessa1 tessa1 08:50 18.06.2023

#1

Meni Jokić liči na čovjeka koji dobro krije koliko nema ljubavi za košarku kao za konje.


Nadam se da mu na imidžu skroman = dosadan ne radi psiholog žena.

Imidžu čovjeka koji je već 10 god najbolji radnik u Mcdonaldu, povremeno dođe do terena dvije ulice dalje na partiju basketa, rasturi svaki put (iako nema kondicije), oni ga zovu u lokalni KK, 

- ajde, bre, Nikola 

- ne mogu, znate kako je posao-žena-kuća


Istina je da postoji planetarna slava i Joker (cirkus?), veliki novci koje od njega imaju milijarderi za spektakle, zatim, skup hobi tj posao sa konjima i itd,

spomenuti svaki put kako si ti samo radio svoj posao iako milioni tvojih fanova zna sve o tebi (kad si talentovan lako je biti skroman šta god radio) je prvo podcjenjivanje svih radnika u Mcdonaldu kojima je košarka pasija i na koncu ne žele da si jadan kao oni, i drugo: dosadno.

Zamislite doktora koji vam spasi život, potapše po ramenu: samo sam radio svoj posao, a ljudi bi ipak vjerovali da ih dr voli i da postoje čuda? Magija (i kad sam kod magije, Jamal Murray i Aaron Gordon su mnogo dobri košarkaši, ono što njima Jokić frljacne i oni uhvate i daju koš je teže od samog frljacanja iz mrtvog ugla).

Gdje sam stala?, a da, skromno radim svoj posao, i Nobela ljudi dobiju nemate pojma ko su, sjetih se da Renée Zellweger 7 god ništa nije snimala, živjela povučeno na ranču u Texasu, vratila se sa filmom Judy, dobila Oskara i opet se povukla van očiju javnosti, uživa slavu i bogastvo u svoja 4 zida.

Jokić igra košarku zato što mu je to posao, i to je okej da si skroman kao Federer u svoja 4 zida,

to je okej da sledeći put kad zaboraviš zlatni kipić kod domara jer nee maariš za nagrade, nakon par dana oni nenamjerno uplate 50 miliona na pogrešan konto a ti kažeš, nema veze, ja sam skroman čovjek ne trebaju mi novci,

ali nisi, zato kad te pitaju na kraju finala kako si, reci: bilo je sjajno, ljudi, volim vas.


(nisam pročitala komentare, na Dunavu se već kupaju tek što uđoh u stan, tekst dobar za razmišljanje)
promoter promoter 09:00 18.06.2023

Re: #1

tessa1
Meni Jokić liči na čovjeka koji dobro krije koliko nema ljubavi za košarku kao za konje.


Nadam se da mu na imidžu skroman = dosadan ne radi psiholog žena.

Imidžu čovjeka koji je već 10 god najbolji radnik u Mcdonaldu, povremeno dođe do terena dvije ulice dalje na partiju basketa, rasturi svaki put (iako nema kondicije), oni ga zovu u lokalni KK, 

- ajde, bre, Nikola 

- ne mogu, znate kako je posao-žena-kuća


Istina je da postoji planetarna slava i Joker (cirkus?), veliki novci koje od njega imaju milijarderi za spektakle, zatim, skup hobi tj posao sa konjima i itd,

spomenuti svaki put kako si ti samo radio svoj posao iako milioni tvojih fanova zna sve o tebi (kad si talentovan lako je biti skroman šta god radio) je prvo podcjenjivanje svih radnika u Mcdonaldu kojima je košarka pasija i na koncu ne žele da si jadan kao oni, i drugo: dosadno.

Zamislite doktora koji vam spasi život, potapše te po ramenu: samo sam radio svoj posao, a ljudi bi ipak vjerovali da ih dr voli i da postoje čuda? Magija (i kad sam kod magije, Jamal Murray i Aaron Gordon su mnogo dobri košarkaši, ono što njima Jokić frljacne i oni uhvate i daju koš je teže od samog frljacanja iz mrtvog ugla).

Gdje sam stala?, a da, skromno radim svoj posao, i Nobela ljudi dobiju nemate pojma ko su, sjetih se da Renée Zellweger 7 god ništa nije snimala, živjela povučeno na ranču u Texasu, vratila se sa filmom Judy, dobila Oskara i opet se povukla van očiju javnosti, uživa slavu i bogastvo u svoja 4 zida.

Jokić igra košarku zato što mu je to posao, i to je okej da si skroman kao Federer u svoja 4 zida,

to je okej da sledeći put kad zaboraviš zlatni kipić kod domara jer nee maariš za nagrade, nakon par dana oni nenamjerno uplate 50 miliona na pogrešan konto a ti kažeš, nema veze, ja sam skroman čovjek ne trebaju mi novci,

ali nisi, zato kad te pitaju na kraju finala kako si, reci: bilo je sjajno, ljudi, volim vas.


(nisam pročitala komentare, na Dunavu se već kupaju, tek što uđoh u stan, tekst dobar za razmišljanje)

Čekaj!
Da li, iz ovoga, sledi da se Jokić folira ili šta?
tessa1 tessa1 09:18 18.06.2023

Re: #1

Čekaj!
Da li, iz ovoga, sledi da se Jokić folira ili šta?

Ne, iz ovoga slijedi da ćeš rest dana provesti u skripti.

Kopira cijeli tekst da bi napisao jednu rečenicu u kojoj po pravilu ništa ne razumije, jednom rečenicom povuče u svoje okvire 2x2m,

odgovoriću ti kada prvo pogledaš S01E01 Black Mirror.


Kupaju se neki dečki koji su tu proveli noć, mamurni u 5 jutros i pijani opet oko 7, molim da se uzmu u obzir okolnosti i likovi te skoro lažne informacije o kupanju na Dunavu. :)
promoter promoter 09:22 18.06.2023

Re: #1

tessa1
Čekaj!
Da li, iz ovoga, sledi da se Jokić folira ili šta?

Ne, iz ovoga slijedi da ćeš rest dana provesti u skripti.

Kopira cijeli tekst da bi napisao jednu rečenicu u kojoj po pravilu ništa ne razumije, jednom rečenicom povuče u svoje okvire 2x2m,

odgovoriću ti kada prvo pogledaš S01E01 Black Mirror.


Kupaju se neki dečki koji su tu proveli noć, mamurni u 5 jutros i pijani opet oko 7, molim da se uzmu u obzir okolnosti i likovi te skoro lažne informacije o kupanju na Dunavu. :)

Lako je tebi da se zajebavaš - i da me zajebavaš, pride.
Ali teško meni.
Jer moram sada da kosim travu na placu.
Raste ko iz vode.
Jebote!

solo solo 09:21 18.06.2023

Kakaw wikend


Uspeo protest. Opet.

Evo predsednik se upravo obraća javnosti.

Blog šljaka.

Sunčano je.

Šta više poželeti od ovog života.



Predsednik se još obraća. Jako je ljut.

Nije dobro kad je predsednik ljut na wikend.

Ima li protesta nedeljom?

Tess se ljuti na Ćarlijevo sažimanje,Čarli pokušava da pomogne Tasi da zavoli basket,Tasa se dobro drži,ne popušta,Maxa skriptaroš tercira,doprcava sa strane u iščekivanju konflikta,Jokić se zajebava na somborskom hipodromu,za Đokoviča nemam pojma gde je al' sigurno mu nije loše.

Uf, predsednik je mnogo ljut. Upravo reče: ,,Kurti kriminalac ti je tata,, ako sam dobro čuo.

Mnogo je ljut.

Da.

prolazi wikend, još jedan.

shmoo shmoo 11:55 18.06.2023

Заштитили смо НАШ Блог

solo

Tess se ljuti na Ćarlijevo sažimanje,Čarli pokušava da pomogne Tasi da zavoli basket,Tasa se dobro drži,ne popušta,Maxa skriptaroš tercira,doprcava sa strane u iščekivanju konflikta,Jokić se zajebava na somborskom hipodromu,za Đokoviča nemam pojma gde je al' sigurno mu nije loše.

Blog šljaka.

Sunčano je.

Šta više poželeti od ovog života.



Мало ли је?





docsumann docsumann 14:47 18.06.2023

đe si markoni,


nema te, pa nestaneš : )

inače, čitavu sezonu sam vjerovao u ekipu Denvera, čak ostavljao komentare po raznim YT kanalima, hvaleći njihov timski duh i zajedništvo (family, on 3!)



marco_de.manccini marco_de.manccini 15:16 18.06.2023

Re: đe si markoni,

Мени се НБА кошарка смучила неко време па дуго нисам ни пратио, махне неко види-што-сам-јак руком и сви се по команди набију уз аут линују да хватају зјале, а остану двојица да као играју баскет. Па маму му, ако вам се баш толико игра (и гледа!) један на један организујте такву лигу, што мучите ових осталих осам људи да везују патике.
predatortz predatortz 15:31 18.06.2023

Re: đe si markoni,

Мени се НБА кошарка смучила


Evropsku košarku posmatram kao sport, NBA kao cirkus.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:41 18.06.2023

Re: đe si markoni,

Ма поправило се откако је Јокић дошао и ја поново пратим, уче шта је кошарка, хватају белешке, климају главом, још пар година и Лејкерс - Бостон утакмице личиће на нешто, не баш Партизан-Звезда, али шта је ту је.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:30 18.06.2023

pa smanji vrijeme jašta

ja i dalje ne kapiram kako se vi oko toga (pojave treširanja omiljenog vam sportiste) uspijete ljutiti/nervirati/ili šta treće..
i muž u mene povremeno komentriše kako se ovaj ili onaj žalio što bjelci glasaju za jokića (prošle godine) al kod njega je inače temperament potpuno ravna linija pa se ni oko toga ne potrese više no da bi prokomentarisao..
pa ajde nije primjer..
al opet mi nekako neshvatljivo da se odrasli ljudi oko toga kao uzbuđuju.. ili misle ju gle nepravde..
pa fortuna mu se toliko usrala u karmu u pozitivnom smislu (sročila sam ga, nema šta) da mi je stvarno nepojamno razmišljanje kao ju gle kak su zli..
a i sam primjećuješ da se to kontriranje protiv slavnih čita i plaća..
inače brate ne da ga je usralo nego strašno nešto.. da je imalo više stvarno ne bi ni valjalo..
samo su oni gore sjeverno očito od neke fele kojoj je sve uvijek do mora ravno pa ni ne pokazuje
shmoo shmoo 15:40 18.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

newimprovedtadejus

i muž u mene povremeno komentriše kako se ovaj ili onaj žalio što bjelci glasaju za jokića (prošle godine) al kod njega je inače temperament potpuno ravna linija pa se ni oko toga ne potrese više no da bi prokomentarisao..



Молим да пренесеш моје дубоко поштовање и моју радост због налажења сродне душе (коначно!) господину супругу.

Ту смо негде нас двојица по питању Јокића па га и разумем потпуно.

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:20 18.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

ja i dalje ne kapiram kako se vi oko toga (pojave treširanja omiljenog vam sportiste) uspijete ljutiti/nervirati/ili šta treće..

Нервоза је у оку посматрача. Текст није о Јокићу уопште, он је само мали повод, конкретан и скорашњи случај, а веома илистративан што се мене тиче. Треширање познатих личности је индустрија којој је стално потребан нови, а у ствари исти, материјал да одржава слуђенике у вечитом бесу, да их провоцира да "учествују" и слично. Ништа ново. Проблем који стварају Јокић и њему слични за ову индустрију је што неће да сарађују и да обезбеђују тај неопходни материјал, не играју ту "игру" ти нама мало смећа, ми то лепо спакујемо, увеличамо, продајемо, ти у вестима нон-стоп, бесплатна промоција, теби добро, твојим спонзорима добро, нама добро.

Мени је потпуно нормално да неко не жели да буде у центру пажње, да му можда и озбиљно смета, или рецимо неком другом да не смета, али да га заболе уво и да се не осећа дужним да изиграва нешто што није, или неком трећем, ... Е, али индустрији уновченог беса то не одговара, неко ко је толико остварен и познат, а не учествује у игри је неискоришћен потенцијал, штета права. И зато, кад већ неће добровољно да прави скандале, макар и мале, знали би они и малецне да цене, скандали ће му бити направљени.

Мене кошарка (само један пример) занима од тренутка кад судија баци лопту у вис до тренутка кад се одсвира крај, све друго су тричарије.

Е, сад, око конкретног случаја "губљења трофеја", ствари су ишле овако. На питање где је трофеј Јокић одговара да га је оставио у Спаркијевој соби. Спарки је економ тима и стара се о опреми и сличним стварима, дакле права особа да се постара о трофеју док Јокића дрндају по разним интервјуима. У продужетку реченице Јокић каже да трофеј није више тамо и да не зна где је сада. Шта је највероватније

а) Спарки га је склонио на сигурно место.
б) Спарки је изгубио трофеј.
в) Јокића заболе она ствар, ионако је намерно изгубио трофеј.

За заокруживање тачног одговора дозвољено је и трагање за поузданом информацијом.
shmoo shmoo 19:35 18.06.2023

Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini

Нервоза је у оку посматрача. Текст није о Јокићу уопште, он је само мали повод, конкретан и скорашњи случај, а веома илистративан што се мене тиче. Треширање познатих личности је индустрија којој је стално потребан нови, а у ствари исти, материјал да одржава слуђенике у вечитом бесу, да их провоцира да "учествују" и слично. Ништа ново. Проблем који стварају Јокић и њему слични за ову индустрију је што неће да сарађују и да обезбеђују тај неопходни материјал, не играју ту "игру" ти нама мало смећа, ми то лепо спакујемо, увеличамо, продајемо, ти у вестима нон-стоп, бесплатна промоција, теби добро, твојим спонзорима добро, нама добро.



Рекох ја то још у првом мом коментару овде, али џабе.

Јокара па Јокара.

А то Јокара па Јокара уопште не говори ништа о Јокићу него о поспешивању поменутог треширања тиме што се учествује у томе.

И може Јокић да одбија да сарађује и да не обезебеђује неопходан материјал за ту индустрију, неће се ништа променити. Индустрија неће престати са својим радом.

Јер није ствар до Јокаре него до нас, конзумената тог медијског ђубрета. Јокић чини и говори оно што сматра исправним због себе и сопственог приватног живота.

Ко се сећа како је Кустурица својевремено, давно давно, на питање новинара који га је позвао телефоном зашто није лично био у Венецији да прими Златног лава за Сјећаш ли се Доли Бел (или је то било са Палмом у Кану за Оца на службеном путу, не сећам се сада) одговорио да је баш у том тренутку лепио тапете у свом стану у Сарајеву?

(Што је била истина као и ово Јокићево да не зна где му је трофеј.)

И чак и тадашња јавност у СФРЈ, и без друштвених мрежа, поделила се под утицајем тадашњих медија на оне који су Кустурицу бранили и на оне који су га осуђивали због таквог одговора.

А шта ми радимо у таквим ситуацијама?

Ми смо ти који дајемо ветар у леђа треширању јавних личности својим нездравим интересовањем за њихове приватне животе због чега данас читав овај наш цивилизацијски круг изгледа као један велики излог неке радње у којем приватност појединца, био он позната јавна личност или не, више не постоји.

Да ли се неко сећа случаја од пре десетак година оне Американке која је полетала авионом из САД за неку афричку земљу на свој одмор и на некој од мрежа (фејсбук, твитер, не знам тачно) окачила ваљда свој селфи из авиона са коментаром који су по релативно новим успостављеним мерилима одмах протумачили као политички некоректан?

И тај њен урадак на друштвеној мрежи је постао виралан, како кажу, јер га је проширио неки јавности такође непознати Индијац као и та жена који ту жену и не познаје и живи у Индији хиљадама километара далеко и од САД и од Африке.

Жена је изгубила посао у својој фирми у САД и била јавно распета и медијски каменована.

Излог јој је променио живот из корена.

Ми том излогу и тој индустрији треширања дајемо снагу својим односом према свему томе.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:53 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Ко се сећа како је Кустурица својевремено, ...

Ево, ја се не сећам. А сећам се да једобио и Лава и Палму.
shmoo shmoo 19:57 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini
Ко се сећа како је Кустурица својевремено, ...

Ево, ја се не сећам. А сећам се да једобио и Лава и Палму.



Ма да, била тада нека прича због тог Кустиног лепљења тапета у свом сарајевском стану по нашим тадашњим новинама... И оним дневним и оним недељним...

Можда Милисав нађе негде то на оном његовом сајту Yugopapir одакле често овде окачи понеки новински текст из архиве...

Мене мрзи да тражим.

Ово са Јокићем у САД је исто то...

Додај на то и друштвене мреже на којима скоро свако ко осећа потребу да каже шта мисли о било чему, ма колико год немап појма о томе о чему пише, има могућност да то и окачи на увид свима који хоће да читају и онда добијеш то индсутријско треширање, како га називаш, у пуном замаху.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:58 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Иначе, није био Златни лав, већ Сребрени.
shmoo shmoo 20:01 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini
Иначе, није био Златни лав, већ Сребрени.



Да ли је то било најбитније што си прочитао у том мом коментару?

Изгледа као да јесте јер видим да си се ухватио за то а не за суштину онога написанога у том мом коментару.

Не знам да ли је то случајно, тако ти дошло, или има неки други циљ?

Тролујеш сопствени блог?

Реци одмах да не губим то своје Време дописујући се овде са тобом јер ти нећу допустити да ми на те јефтине форе колонизујеш моје сопствено Време.

Сети се Спиридоновог борбеног поклича:

Како да сачувамо НАШ Блог Б92!

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:03 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Ни најмање, него сам се и сам изненадио кад сам проверио.

Edit. Две Златне палме, два Сребрена лава и један Сребрени медвед. Надам се да зна где су : )
shmoo shmoo 20:06 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini
Ни најмање, него сам се и сам изненадио кад сам проверио.



Драго ми је.

Што каже Макса, човек свакога дана на мрежи научи нешто ново.

Или што рекоше у Сјећаш ли се Доли Бел, свакога дана у сваком погледу све више напредујемо.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:26 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

А поента мог првог одговора,
Ево, ја се не сећам. А сећам се да једобио и Лава и Палму.

ако уопште има неке поенте, јесте да је незаборав осигуран једино достигнућима.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:12 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini
Ко се сећа како је Кустурица својевремено, ...

Ево, ја се не сећам. А сећам се да једобио и Лава и Палму.


Evo ja se sećam. Zlatna palma u Kanu za "Oca na službenom putu".
Izašao neki tip umesto njega i rekao samo "Madam e mesje mersi boku".
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:36 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Ма добро то, него да ли се сећаш тих тапета због којих је стављен на тапет?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:52 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

marco_de.manccini
Ма добро то, него да ли се сећаш тих тапета због којих је стављен на тапет?


Ja pamtim ne da je lepio tapete, nego je rekao da kreči stan.
Ali davno je bilo, možda me sećanje vara.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:54 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

vrabac_onaj
marco_de.manccini
Ма добро то, него да ли се сећаш тих тапета због којих је стављен на тапет?


Ja pamtim ne da je lepio tapete, nego je rekao da kreči stan.
Ali davno je bilo, možda me sećanje vara.


Evo žena mi kaže da je valjda rekao da stavlja parket.
Đavo bi ga znao...
gvozden1 gvozden1 22:57 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Evo žena mi kaže da je valjda rekao da stavlja parket.
Đavo bi ga znao...

Parket!

Sad kad sam pročitao, javilo mi se:)
Skoro sam siguran.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:11 18.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

Добро, паркет, изгласано. : )
promoter promoter 07:26 19.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

vrabac_onaj
vrabac_onaj
marco_de.manccini
Ма добро то, него да ли се сећаш тих тапета због којих је стављен на тапет?


Ja pamtim ne da je lepio tapete, nego je rekao da kreči stan.
Ali davno je bilo, možda me sećanje vara.


Evo žena mi kaže da je valjda rekao da stavlja parket.
Đavo bi ga znao...

Jeste.
Postavljao je parket.
tessa1 tessa1 08:09 19.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

а) Спарки га је склонио на сигурно место.
б) Спарки је изгубио трофеј.
в) Јокића заболе она ствар, ионако је намерно изгубио трофеј.



Ne bih komentarisala zaboravljen pehar o kojem sam prvi put pročitala juče ujutru ovde kod tebe u tekstu da mi nije nešto čudno,


šta je tvoja poruka: Pehari su zabava za sirotinju? (g)


Treša ima, ali preko njega prelaze ljudi jer ih ne interesuje ni Sinan Sakić ni auto među 10 na svijetu, vidjela sam samo naslov,

treš je provlačiti izgubljen pehar kao novu normalnost, kuliranje, pišanje u pehar kao muzičari i glumci, ušmrkavanje pepela očevog iz pehara,

čemu sve ako se dođe do tačke da je sportisti gubiti pehar znak anarhije, pisanja novih pravila, ne pristajanje, na šta?, na milione? Stvarno ne razumijem ovu novu revolucionarnu virtuelnu misaonu postavku..
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:11 19.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

Stvarno ne razumijem ovu novu revolucionarnu virtuelnu misaonu postavku..

Пробај ову мисаону поствку:

Трофеј ни у једном тренутку није био изгубљен, заборављен, затурен, пун пепела, ...

Јокић га је оставио код економа, а овај после тога однео на чишћење. За време прославе непосредно после меча прска шампањац на све стране и трофеј додирују многе руке, те постане мало нерепрезентативан, а треба га спремити за параду. Да га не изнесу улепљеног и штрокавог пред навијаче Денвера па да буде, јао, јао, таква дрскост и непоштовање, трофеј носи име по Раселу, само што је умро човек, јао, јао, сви други играчи би дали и учинили све да освоје тај трофеј, а он се тако подругује целој лиги, шамарчина свима, ох, ох, то је све поза, досадио нам је већ с тим његовим понекад-имам-преча-посла-него-да-се-понашам-како-ви-мислите-да-треба, ох, ох, како му није стало, сироти навијачи Денвера заслужују више, забога они су ти који га плаћају, ох, ох, ...
tessa1 tessa1 13:21 19.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

Пробај ову мисаону поствку:

Трофеј ни у једном тренутку није био изгубљен, заборављен, затурен, пун пепела, ...

Јокић га је оставио код економа, а овај после тога однео на чишћење. За време прославе непосредно после меча прска шампањац на све стране и трофеј додирују многе руке, те постане мало нерепрезентативан, а треба га спремити за параду. Да га не изнесу улепљеног и штрокавог пред навијаче Денвера па да буде, јао, јао, таква дрскост и непоштовање, трофеј носи име по Раселу, само што је умро човек, јао, јао, сви други играчи би дали и учинили све да освоје тај трофеј, а он се тако подругује целој лиги, шамарчина свима, ох, ох, то је све поза, досадио нам је већ с тим његовим понекад-имам-преча-посла-него-да-се-понашам-како-ви-мислите-да-треба, ох, ох, како му није стало, сироти навијачи Денвера заслужују више, забога они су ти који га плаћају, ох, ох, ...



Da, baš tako razumijem mehanizam.



I da je pehar izgubljen možda bi imao negativan uticaj na položaj srpske dijaspore u Koloradu, ovde za proteklih 7 dana niko spomenuo nije ni Novaka ni Jokića, mislim na većinu koja čini našu javu, ne na šumove virtuelne,

a u virtuelnosti postoji i svijet šahovskih šampiona, biciklista, knjige, ne mogu ni pretpostaviti broj književnih nagrada u svijetu,
nagrada nije samo ponijeti kući kipić nego dokaz o pređenom putu,

šta bi mi na kraju bili bez ciljeva? Magarad u magli.

Ili bez onih koji nas prate na tom putu do cilja? Ko bi platio šahovske turnire, književne novčane nagrade i itd ako nema onih koji čitaju ili amaterski igraju šah, kupuju Shimano kočnice, gledaju reklame za visokokaloričan sendvič između dva poluvremena..


Jokić je u NBA industriji zabave koja obrće milijarde dolara ni ne treba da čudi prvo što se ljudi interesuju za njegov život tj najmanje čudi, drugo, samo ono kada braća psuju DŽ. Nikolsona je materijal za američku žutu štampu.

Da skratim, Novak prolazi odijume već deceniju, podložan kritici više nego slavi, skupo je platio svaki put svoje pravo na izbor, ne postoji pravo izbora u industriji zabavljač-potrošač, postoje samo pravila, i ta pasivna agresija svijeta je nama postalo normalna, Novakove agonije su normalnost zato i reagujem na tračerske sitnice oko Jokića iz Hello! jer sam i ja primjetila ne mogu tačno definisati šta, pehar kod domara bi bio moj odgovor na pitanje da li je moguć, da, veoma,

fama danas o nečem višem i boljem je okej samo kad se pravimo da ne vidimo treš, i tako nam život prođe.
promoter promoter 13:40 19.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

tessa1
Пробај ову мисаону поствку:

Трофеј ни у једном тренутку није био изгубљен, заборављен, затурен, пун пепела, ...

Јокић га је оставио код економа, а овај после тога однео на чишћење. За време прославе непосредно после меча прска шампањац на све стране и трофеј додирују многе руке, те постане мало нерепрезентативан, а треба га спремити за параду. Да га не изнесу улепљеног и штрокавог пред навијаче Денвера па да буде, јао, јао, таква дрскост и непоштовање, трофеј носи име по Раселу, само што је умро човек, јао, јао, сви други играчи би дали и учинили све да освоје тај трофеј, а он се тако подругује целој лиги, шамарчина свима, ох, ох, то је све поза, досадио нам је већ с тим његовим понекад-имам-преча-посла-него-да-се-понашам-како-ви-мислите-да-треба, ох, ох, како му није стало, сироти навијачи Денвера заслужују више, забога они су ти који га плаћају, ох, ох, ...



Da, baš tako razumijem mehanizam.



I da je pehar izgubljen možda bi imao negativan uticaj na položaj srpske dijaspore u Koloradu, ovde za proteklih 7 dana niko spomenuo nije ni Novaka ni Jokića, mislim na većinu koja čini našu javu, ne na šumove virtuelne,

a u virtuelnosti postoji i svijet šahovskih šampiona, biciklista, knjige, ne mogu ni pretpostaviti broj književnih nagrada u svijetu,
nagrada nije samo ponijeti kući kipić nego dokaz o pređenom putu,

šta bi mi na kraju bili bez ciljeva? Magarad u magli.

Ili bez onih koji nas prate na tom putu do cilja? Ko bi platio šahovske turnire, književne novčane nagrade i itd ako nema onih koji čitaju ili amaterski igraju šah, kupuju Shimano kočnice, gledaju reklame za visokokaloričan sendvič između dva poluvremena..


Jokić je u NBA industriji zabave koja obrće milijarde dolara ni ne treba da čudi prvo što se ljudi interesuju za njegov život tj najmanje čudi, drugo, samo ono kada braća psuju DŽ. Nikolsona je materijal za američku žutu štampu.

Da skratim, Novak prolazi odijume već deceniju, podložan kritici više nego slavi, skupo je platio svaki put svoje pravo na izbor, ne postoji pravo izbora u industriji zabavljač-potrošač, postoje samo pravila, i ta pasivna agresija svijeta je nama postalo normalna, Novakove agonije su normalnost zato i reagujem na tračerske sitnice oko Jokića iz Hello! jer sam i ja primjetila ne mogu tačno definisati šta, pehar kod domara bi bio moj odgovor na pitanje da li je moguć, da, veoma,

fama danas o nečem višem i boljem je okej samo kad se pravimo da ne vidimo treš, i tako nam život prođe.

Nisam najbolje razumeo šta si ti ovde rekla?
A to da publiku ne interesuje privatni život svetskih šampiona u šahu nije tačno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:08 19.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

Jokić je u NBA industriji zabave koja obrće milijarde dolara ni ne treba da čudi prvo što se ljudi interesuju za njegov život

Уопште ме не чуди, нити мислим да ће треш новинарство сутра да нестане, али мислим да Јокић (као и Ђоковић, Каспаров, Рашид Валас, Грант Хил, ... ) има право на свој приступ свему томе. Да поновим, Јокићев "случај" с пехаром је потпуно случајно ту, задесио се, а имаш и право да је миноран, ја само радознало посматрам механизам креирања неодољиве приче "кликните ту да видите шта је рекао Јокић кад је изгубио пехар" ни из чега. У мом универзуму изјава "не знам где је пехар у овом тренутку, оставио сам га на бригу економу" није еквивалентна с "изгубио сам пехар, јебе ми се, сви сте глупи и неспособни, с мртвим Раселом на челу".
vcucko vcucko 21:00 19.06.2023

Re: Излог јефтиних слаткиша

vrabac_onaj
marco_de.manccini
Ма добро то, него да ли се сећаш тих тапета због којих је стављен на тапет?


Ja pamtim ne da je lepio tapete, nego je rekao da kreči stan.
Ali davno je bilo, možda me sećanje vara.

Da vam Devica sa dna kace kaže, svima.
Mi pamtimo takve trivije, što bi rekli hodajuće enciklopedije nepotrebnih stvari. Dušu dalo za kvizove, samo nas mrzi (a i nismo na ti sa javnim nastupanjem generalno).

Znači, nije se radilo o Veneciji i lavovima, nego prva Palma u Kanu valjda '85. Kusta je lepio tapete, a Palmu je pokupio neki aparatčik iz producentske kuće iz Sarajeva. Neki proćelav lik, znam da je bila zaebancija tipa "ah, kod vas 30-godišnjaci izgledaju kao da im je 50". A lik je izašao na binu, zgabio Palmu, ispalio "medamzemesje, mersi boku!" i zbrisao. Što je opet izazvalo komentare o poslovičnoj elokventnosti južnih Slovena.

Tako vam je to bilo.
tessa1 tessa1 04:48 20.06.2023

Re: pa smanji vrijeme jašta

има право на свој приступ свему томе.



Nije novi pristup nego novo lice,

i da na mjesto jednog lika serije u 4 sezone dođe drugi lik imao bi “novi pristup” staroj ulozi.

Ovde je uloga šampion u nekom sportu, bijeli čovjek u crnom sportu, može i tako, ili šampion u 2023. ima “novi pristup” od šampiona iz 1984.(ovom dinamikom tehnologije novi pristup je ono za mjesec dana u odnosu na ovo danas)

i u okviru ugovora van terena on ne radi ništa strano čovjeku, terena na kojem dobijaš crveni karton ako imaš “nov pristup”,

obući majicu Kosov je Srbija neće zato što je neko drugi uradio i pogriješio, neće ni reći da je protiv vakcina, i itd,

to su neke extremne varijacije van ustaljenog a ustaljeno je i skroman život i skandali, nov pristup je šta tačno, nezinteresovanost na konferencijama za štampu i ležernost sa peharima?,

ali suština odnosa idol-fan podrazumjeva i reakciju na nove pristupe, možda neće naći explicitne skandale ali hoće nešto drugo i to naravno ne treba shvatiti kao udar na nacionalni interes, posebno ne u slučaju srpskog košarkaša u NBA gdje ljudi na trenizima i proslavama slušaju narodnjake i piju rakiju, ne razumiju ali nema veze, svi su dobro raspoloženi, dobro su rasploženi jer su osvojili pehar i bogatiji, novčanu komponentu iz ugla pasivnog posmatrača (virtulenost nije ni taj level) izostaviti je neozbiljno, mikro ugao na makro svijet, pričati o frizuri milionera u industriji koja “starim pristupom” obrće milijarde.
solo solo 16:54 18.06.2023

Glupa rasprava


I Jokić i Đoković su ispunili moja očekivanja što njihov uspeh iritira zapadne govnare koji se teško mire sa činjenicom da se izgovora sve češće SRBIJA u pozitivnoj konotaciji.

Njihove piramide,konji,životi,pare,jebade - njihova stvar.

Dovoljno su uradili i za nas.

Obrni,okreni - politika.

p.s.

Jokara, sretan rođendan svim tvojim konjima u ergeli.

A i komšijskim.

Sretan rođendan svim konjima Srbije.
gvozden1 gvozden1 17:22 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

Dovoljno su uradili i za nas.

Tačnije, dobro smo se ogrebali o njih.
Naročito o jednog od njih.

I grebanje je ćar, kome ne smeta.
predatortz predatortz 17:33 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

gvozden1
Dovoljno su uradili i za nas.

Tačnije, dobro smo se ogrebali o njih.
Naročito o jednog od njih.

I grebanje je ćar, kome ne smeta.


Jeste lepo gledati njihove uspehe. Momci su izuzetni, svaki na svom terenu.
No, dizati to sve na neki nacionalni nivo, mahati njihovim uspesima jer lečimo neke naše frustracije iz devedesetih, a prvi ja ih imam, nije dobra rabota.

A ni fer prema njima.
solo solo 17:56 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

Jeste lepo gledati njihove uspehe. Momci su izuzetni, svaki na svom terenu.
No, dizati to sve na neki nacionalni nivo, mahati njihovim uspesima jer lečimo neke naše frustracije iz devedesetih, a prvi ja ih imam, nije dobra rabota.

A ni fer prema njima.


Nemamo baš puno prilika pa kad se desi jbg.

Daj šta daš.

Misliš da Englezi i Ameri ne bi?

Đokoviću su nudili državljanstvo.

predatortz predatortz 17:59 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

solo
Jeste lepo gledati njihove uspehe. Momci su izuzetni, svaki na svom terenu.
No, dizati to sve na neki nacionalni nivo, mahati njihovim uspesima jer lečimo neke naše frustracije iz devedesetih, a prvi ja ih imam, nije dobra rabota.

A ni fer prema njima.


Nemamo baš puno prilika pa kad se desi jbg.

Daj šta daš.




Treba sebi da postavimo pitanje stvaramo li tim momcima pojačan pritisak u odnosu na konkurente čiji sunarodnici nemaju isti trip, i imamo li pravo na to?

Kažem, ponosan sam na njih, svaki njihov uspeh me iskreno obraduje, ali polazim od činjenice da mi ništa ne duguju.

solo solo 18:01 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

Treba sebi da postavimo pitanje stvaramo li tim momcima pojačan pritisak u odnosu na konkurente čiji sunarodnici nemaju isti trip, i imamo li pravo na to?


Sigurno.

Ali negde verujem da je njima to jasno i da nas tolerišu.

da mi ništa ne duguju.


Meni ne duguju,verujem da i većina tako misli.
promoter promoter 18:02 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

predatortz
gvozden1
Dovoljno su uradili i za nas.

Tačnije, dobro smo se ogrebali o njih.
Naročito o jednog od njih.

I grebanje je ćar, kome ne smeta.


Jeste lepo gledati njihove uspehe. Momci su izuzetni, svaki na svom terenu.
No, dizati to sve na neki nacionalni nivo, mahati njihovim uspesima jer lečimo neke naše frustracije iz devedesetih, a prvi ja ih imam, nije dobra rabota.

A ni fer prema njima.

Zašto nije fer prema njima?
Šta mi to njima radimo time što ih volimo?
Bolje da njih koristimo za lek protiv frustracija nego pilule.
predatortz predatortz 18:10 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

Zašto nije fer prema njima?


Rekao sam. Stvaramo im pritisak. Pored pritiska koji ima svaki sportista koji želi da ostane među najboljim, mi očekujemo da budu veliki Srbi.
I taj segment, da se ne lažemo, često nam je i važniji od samog sporta.
gvozden1 gvozden1 18:48 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

Stvaramo im pritisak

Ma neka se nose!
Mislim, sa tim pritiskom:)

Površno gledano, ne verujem da Jokić ima neki osećaj pritiska, pre će biti da ga zaboli šta bi Srbi voleli ili šta očekuju.

I to je u redu, takav čovek, samo, ajd da budemo realni, on za Srbiju nije učinio ništa, ili malo toga.
Srbija se jeste ogrebala o njegovu slavu, ali to je grebanje.

I to na marketinškom planu.
Nije malo, ali nije ni mnogo.

Šta će njegova popularnost da promeni kod pitanja važnih za Srbiju?

Hoće li Amerika i Engleska drugačije da glasaju, ili drugačije da se odnose prema stranama u sporu između Srba i Arnauta, zbog Jokića?

Neće brate.
shmoo shmoo 20:15 18.06.2023

Re: Glupa rasprava

solo

Jokara, sretan rođendan svim tvojim konjima u ergeli.

A i komšijskim.

Sretan rođendan svim konjima Srbije.




Хвала, Матори, у име свих коња. И у име нас наивних магараца уз те коње.

П.С. - Нема помирења. Неће га ни бити докле год мржња и негативне вибрације проистекле из чисте зависти, пакости, злобе, у неким случајевима и менталног обољења или из оног најјефтинијег вашарског дневног политикантства чија је позадина обавезно у ситном материјалном интересу, буду врцале до неба уз пратеће индустријско медијско треширање, како рече аутор овог блога, туђе приватности чиме нису обухваћене само јавне личности, које јесу најинтересантније и највише на очима мноштву, али исто то важи и за све нас остале у нашем много ужем кругу пучанства у којем се крећемо и којем припадамо, хтели ми то или не јер се од припадања не може побећи.

Једноставно, није допуштено не припадати никоме.

Јбг.

На крају крајева, захваљујући управо том механизму се и постаје власт у било којој земљи на овоме свету, тако се чува та власт и моћ и привилегије које се имају у рукама и тако се и контролишу масе над којима се влада да би власт, моћ и привилегије остале резервисане само за мали круг оних Изабраних. Да не кажем елиту.

Само што та елита не назива, наравно, тај механизам индустријским медијским треширањем него томе даје помпезни звучни назив "слобода медија у демократији и кроз демократске процесе" који данас трају исто онако као што је некада нама трајала она револуција... Знаш већ која...

promoter promoter 07:33 19.06.2023

Re: Glupa rasprava

gvozden1

...

I to je u redu, takav čovek, samo, ajd da budemo realni, on za Srbiju nije učinio ništa, ili malo toga.
...

Šta to znači da za Srbiju nije učinio ništa?
Kako nije učinio ništa?
Šta misliš da još sto Srba kao on ne učine za Srbiju ništa?
On je, za Srbiju, učinio mnogo više nego Srbija za njega.
I za protivnaknadu ne traži ništa.
promoter promoter 07:35 19.06.2023

Re: Glupa rasprava

shmoo
solo

Jokara, sretan rođendan svim tvojim konjima u ergeli.

A i komšijskim.

Sretan rođendan svim konjima Srbije.




Хвала, Матори, у име свих коња. И у име нас наивних магараца уз те коње.

П.С. - Нема помирења. Неће га ни бити докле год мржња и негативне вибрације проистекле из чисте зависти, пакости, злобе, у неким случајевима и менталног обољења или из оног најјефтинијег вашарског дневног политикантства чија је позадина обавезно у ситном материјалном интересу, буду врцале до неба уз пратеће индустријско медијско треширање, како рече аутор овог блога, туђе приватности чиме нису обухваћене само јавне личности, које јесу најинтересантније и највише на очима мноштву, али исто то важи и за све нас остале у нашем много ужем кругу пучанства у којем се крећемо и којем припадамо, хтели ми то или не јер се од припадања не може побећи.

Једноставно, није допуштено не припадати никоме.

Јбг.

На крају крајева, захваљујући управо том механизму се и постаје власт у било којој земљи на овоме свету, тако се чува та власт и моћ и привилегије које се имају у рукама и тако се и контролишу масе над којима се влада да би власт, моћ и привилегије остале резервисане само за мали круг оних Изабраних. Да не кажем елиту.

Само што та елита не назива, наравно, тај механизам индустријским медијским треширањем него томе даје помпезни звучни назив "слобода медија у демократији и кроз демократске процесе" који данас трају исто онако као што је некада нама трајала она револуција... Знаш већ која...


I?
Šta predlažeš?
Da odjebemo Jokića ili šta?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:36 18.06.2023

Молба

Замолио бих (једне те исте) блогере који воле да једни другима дају дијагнозе да користе приватне поруке.
tessa1 tessa1 20:04 18.06.2023

Re: Молба

Замолио бих (једне те исте) блогере који воле да једни другима дају дијагнозе да користе приватне поруке.


Vi iz stvorove EKV ekipe bi mogli napraviti neki znak raspoznavanja da znamo s kim imamo posla. Kažeš da si obrisao jedne te iste, znači da pratiš blog, i drugo, meni bi bilo lakše komunicirati sa onima koji mi ne postavljaju dijagnozu, manje ih je.. kako god, podcjenjivački je upućivati nas na privatne poruke, nismo toliki debili. Brisanje je ok, ali bi stvarno bilo od koristi da imate neki znak raspoznavanja, bedž.
maksa83 maksa83 18:45 18.06.2023

važno obaveštenje


shmoo shmoo 19:48 18.06.2023

Re: važno obaveštenje

maksa83




Коначно.

solo solo 22:29 18.06.2023

Re: važno obaveštenje

Коначно.


Pojasni.

Nije imperativ.
bene_geserit bene_geserit 22:53 18.06.2023

Re: važno obaveštenje

Коначно

Ovo već neko vreme ima na Viki-u (primetio sam ga pre jedno mesec dana, ne znam od kad, deluje sveže), jel to sad došlo i na Netflix?
shmoo shmoo 23:46 18.06.2023

Re: važno obaveštenje

solo
Коначно.


Pojasni.

Nije imperativ.



Игнориши.

То јесте императив.

solo solo 00:04 19.06.2023

Družba Spire Kvržice

Игнориши.

То јесте императив.


Ovi blogeri od - Član od: 2008 god. - to sve ista klapa?

Klonirani.

shmoo shmoo 00:16 19.06.2023

Re: važno obaveštenje

solo
Игнориши.

То јесте императив.


Ovi blogeri od - Član od: 2008 god. - to sve ista klapa?

Klonirani.



Мислиш као она овца Доли?

svarog svarog 22:06 20.06.2023

Re: važno obaveštenje

Izašao je kineski ima već nekoliko meseci. Not good not terrible :)

https://www.imdb.com/title/tt20242042/

Ima tridesetak epizoda, dobacio sam do 9-10. jako sporo se odvija

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana