Gost autor| Zabava

Svemirski selfi

angie01 RSS / 18.10.2023. u 20:33

 

 ili Nole "AI-Persona Non Grata"?!

Danasnji gost autor je nas blogokolega Gavros-Bojan Ljubomir

 

 Na svom Instagram profilu sam 28. juna napisao blog sledećeg sadržaja:

Dragi svi, prije svega Srećan Vidovdan i srećan Kurban bajram svima koji slave i poštovanje za sve one koji su ateisti i agnostici. Želim da podijelim s vama jedan efektan ali vizuelno kvalitetan geg/fazon/štos kako možete da obradujete sve ljude koji vas inspirišu u životu - svoje najbliže i najmilije, familiju, rodbinu, javne ličnosti, naposlijetku svjetske zvijezde koristeći Midjourney vještačku inteligenciju za generisanje fotografija. Ideja je originalno moja, #spaceselfie kao termin naravno postoji ali ništa slično ovog kvaliteta se trenutno ne nalazi na internetu i "brendirao" sam ga kao - #svemirskiselfi @svemirskiselfi - a fazon je dobar i može poslužiti za širenje pozitivne energije u "Matrix"-u.

 

1.png  2.jpg  3.jpg  4.jpg

Moja zamisao je da ponekad kad stignem objavim Svemirski Selfi meni drage žive ličnosti od koje sam nešto naučio i čiji sam fan - zaista su brojne a dolaze i nove mlade snage čiji sam fan. To je čisto zezanje i zapratio sam na Svemirski selfi profilu trenutno samo humanitarnu fondaciju Budi Human ali zapratiću ih još da bi fokus onih koji "otkriju" profil bio na što većoj svijesti o doniranju simboličnih iznosa ljudima kojima je pomoć zaista potrebna.

Zabava i zezanje ali možda nekome pomogne. Evo kako se Svemirski selfi radi: 1. U Midjourney učitate fotografiju osobe (samo glava i ramena) 2. Kopirate link fotografije 3. PROMPT /imagine [link] as astronaut in Space wearing fully closed plastic astronaut helmet with beautiful white astronaut suit, floating and levitating in Space taking selfie, realistic beautiful view of planet Earth in the background, clear facial features, Cinematic, 35mm lens, f/1.8, accent lighting, global illumination 4. Pogledajte YT video Midjourney V5 - How To Swap Faces

Toliko, srećno svima i hvala na pažnji, Bo

p.s.

Naravno da volim Noleta ali mnogo većim fanovima od mene ostavljam da urade njegov Svemirski selfi ako žele. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

To je bila ta nekomercijalna "AI-generated fan art" ideja koja neizostavno u koraku 4. koristi Midjourney bot "InsightFaceSwap" koji omogućava sasvim uvjerljivu zamjenu identiteta (lica) generisanog astronauta sa željenom osobom koja je poslužila kao početni model i u sasvim neobaveznom, neredovnom i opuštenom ritmu sam do sada bez problema uradio nekih 20-tak javnih ličnosti koje "gotivim" dok zaista nisam pokušao da generišem Noletov Svemirski selfi. I tu je nastao problem.

Dakle, toliko puta ponovljen isti postupak:

1. Noletova fotografija (glava i ramena),

2. Zatim prompt kojim se generiše astronaut sličan Noletu (ali nije Nole)

3. Zamjena identiteta u " InsightFaceSwap "-u astronauta (sličnog Noletu ali nije Nole) sa Noletovom fotografijom

generiše samo ovakve "rezultate":

5.jpg  6.jpg 

što samo upućuje na to da su kreatori Midjourney bota "InsightFaceSwap " zapravo "instruisali" vještačku inteligenciju da u slučaju Noleta (i možda još nekih drugih svjetski poznatih ličnosti) generišu nešto što zaista NIKAD ne generišu kada su u pitanju druge ličnosti (na IG profilu Svemirski selfi možete vidjeti uvjerljivo generisane Džima Džarmuša, Dejvida Linča, Sleša, Kejt Vinslet, Ser Dejvida Džejsona, Brus Dikinsona, Nikolasa Lindhersta, Dejvida Burna i druge).

Elem, danas je Istok napisao na X-u (bivši Tviter) nešto što bi upućivalo na interesnu kontrolu ChatGPT-ja (takođe AI servis samo za generisanje tekstova) koji generiše različite rezultate na osnovu istog upita za Izraelce i za Palestince što me je navelo na to da i danas nakon otprilike dva mjeseca pokušam ponovo da generišem Noletov Svemirski selfi i - dobio sam isti "rezultat":

7.jpg  8.jpg  9.jpg 

 ali mi je palo na pamet da umjesto portretne Noletove fotografije koja prva izađe kada se u Gugl ukuca njegovo ime (ATP Tour - Overview) kao osnovnu fotografiju uzmem neku drugu i konačno sam dobio normalan rezultat:

10.jpg

Ne izvodim sada nikakav zaključak ali je - u najmanju ruku - zanimljivo.

 

 



Komentari (416)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 08:40 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Nije to podela


koliko gluposti stane u jedan minut teksta.
predatortz predatortz 08:42 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

angie01
Nije to podela


koliko gluposti stane u jedan minut teksta.


Zaobiđi me, živa bila.


angie01 angie01 08:47 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Zaobiđi me, živa bila.


pa kada prodajes fejk verziju, koja se tice i mene, moram da reagujem,...jos je bilo nezno, bez detalja.
maksa83 maksa83 08:52 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Не разумем твоју незаинтересованост пошто мислим да је друштвено помирење од виталне важности за српско друштво јер је погубно да се деценијама огромна енергија троши на препуцавање о четницима и партизанима.

Jes Dražoljubi su potpuno u fazonu društvenog pomirenja, sa tim se ujutru bude i sa tim uveče ležu, na putu društvenog pomirenja smo prepreka mi koje svečano boli dupe, samo da nije nas kako bi se svi lepo izljubili i zagrljeni krenuli u svetlu budućnost.

Pffffmhhh...

Ti sFataš ša pišeš? Problem smo mi koji ne želimo time da se bavimo. Pa brate...
maksa83 maksa83 08:55 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

cekaj, ti kod tebe zapoceo raspravu o drazi, pa banovao one koji su posle nastavili zajedno s tobom-sve sa mnom koja sam se kasno odazvala,


a) nisam ja započeo raspravu o Draži
b) vi niste tamo nastavili "raspravu o Draži" nego upali u vaš uobičajeni y tu mamá también vrtlog koji se završava kada se blog zatvori i onda se nastavi na sledećem

posle dodjes ovde da nastavis istu temu i predlazes da ostali prestanu?

Bolje sprečiti nego lečiti. Eto vidiš kako je kod mene to lepo prestalo i preselilo se kod tebe.
Milan Novković Milan Novković 09:02 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

bene_geserit
Sa veselom naftom ovih dana ne možete olako da se izmigoljite inflaciji, još kad vam s vremena na vreme Kinezi zadrmusaju malo supply-chain

Pa mi smo zadnjih par godina neto exporter nafte.
A evo i skinuli smo neke sankcije Venecueli preventivno.
Tako da nisam siguran kako visoka cena nafte utiče na nas, ja bi se više brinuo za vas evropljane.
A supply-chain drmusanje jes problem ...
A ako nafta ode previsoko, sad se svi frljaju sa 150 dolara, kaže jedan da će se zlato i SP500 naći na 3000 (za neupućene zlatu skočiti cena 50%, a index 500 velikih US firmi opasti za skoro 30% - što kažu kad su nafta, zlato i bitcoin postali flight-to-quality nešto veliko samo što nije puklo.

E sad, nemoj samo stokove da nam diraš. Meni oboje dece na studijama sledeće godine, ne mogu da držim stokove 5 godina da ih ne prodajem dok prođe kriza.

U veselom kapitalizmu veselog kapitalistu više interesuje profit od tvoj well-beinga

Al dobro, uvek mogu Bajden Inc tu proizvodnju lepo da nacionalizuju

Ima nekih pogodnosti lokalna proizvodnja, ali ne velikih bez subvencionisanja - opet inflacija. Ne znam da li znaš da je transport super-tankerima zanemarljiv u ondosu na cenu na tržištu.

A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

... dobro zezam se, uglavnom
angie01 angie01 09:05 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

a) nisam ja započeo raspravu o Draži


pa jesi, jer si razradio prvi komentar i uredno ucestvovao dalje....a ja nisam, do trenuka, kada su krenuli da nas vredjaju sve zajedno.


) vi niste tamo nastavili "raspravu o Draži" nego upali u vaš uobičajeni y tu mamá también vrtlog koji se završava kada se blog zatvori i onda se nastavi na sledećem


pa to nije nasa, sta god, nego nacin ove dvojice, vidim i sa tobom isto tako, samo ne prelaze granicu, da bi im vratio na isti nacin- pa si sada ti pametan, a ja sam glupa, ili sta- ovo nije uopste poziv da se oko toga raspravljamo, jer nema potrebe.



Bolje sprečiti nego lečiti. Eto vidiš kako je kod mene to lepo prestalo i preselilo se kod tebe


nemam pojama sta glumis- al taj njihov narativ se prostire bukvalno na svakom blogu...a kaoliko vidim, kod sebe si kao higijenicar navodno smoren iskljucio desavanje, pa si sam dosao da ga nastavis ovde:)))
maksa83 maksa83 09:06 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

Tada ćeš verovatno i ti da se doseliš ovde da deliš sa nama blagodeti slobode?

... dobro zezam se i ja, uglavnom...
maksa83 maksa83 09:16 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

pa to nije nasa

Vaša je itekako, jer bez tebe toga nema. Možda nisi voljni učesnik ali si učesnik.

ili sta- ovo nije uopste poziv da se oko toga raspravljamo, jer nema potrebe.

Ma nemoj - "sad ću ja tebi da kažem a ti nemoj da odgovoriš jer nema potrebe". Svegati...

Da budem skroz pošten - ti njima dvojici jesi crvena marama, ne pionirska nego ona kojom se ma'ne biku da popizdi (mada to ne funkcioniše baš tako, bik ne razlikuje boje ali nebitno) - da ti napišeš blog sa rečenicom "sutra je subota" neko od njih bi se pojavio da konstatuje da je subota možda za tebe, ali za Srbe to je dan pre nedelje i da je skroz jasno zašto ti konstatuješ da je sutra subota, jer neštoneštoneštomrzišsrbe, ovaj drugi bi priskočio da objasni da je to zato što nisi Srpkinja itd. itd. ali ćeš ti u tu zamku da upadneš i onda će svi da skroluju preko vaših 150 već 3000 puta viđenih komentara o apsolutno ničemu, i tako non faking stop. Možeš da kukaš na njih koliko hoćeš ali TI imaš moć da to prekineš.
Milan Novković Milan Novković 09:32 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

Tada ćeš verovatno i ti da se doseliš ovde da deliš sa nama blagodeti slobode?

... dobro zezam se i ja, uglavnom...



Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

I sa njima smo u jednom trenutku imali short-listed: Srbija, Australija, US, UK

Tj lista je bila moja, i žena je potegla njenu čuvenu ne-pada-mi-na-pamet poštapalicu po pitanju Srbije i US. Njoj je UK zicer, a Australija daleko, al jes topla.

Naravno, čim sam joj izolovao slabost ka toplim predelima lukavo sam modifikovao strategiju pa joj prepričao neke od Zemljaninovih priča i sad zbunjeno čeka savet od mene gde bih ja išao bar na 4 meseca godišnje što se tiče toplih mora - Španija je za po kući iako će sa ovim novi naftava i great resetima malo da gi oladimo sa jeftinim letenjima

Da bi bolje razumeo sentiment: ovde već nekoliko dana non-stop pada kiša i ne vidi se nebo, oblaci su umereno do još jače tmurni, i tako će bar do kraja meseca, a ja nemam u kući prostora da po dužini spajam neke daske postrance koristeći one biscuits. A i ne znam gde sam sakrio nikad-korišćenu-mašinicu pošto ovo do sada nisam radio. Kandidati su kuća, summer house, garaža, kućica za gardenski alat i kokošinjac (rasadnik, ali zbog specifično prljavog poda liči na kokošinjac - svuda haos, a napolju jaka kiša, pa ti vidi ...
gedza.73 gedza.73 09:36 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

predatortz
To je mentalitetska podela!

Predo, kako može da bude mentalitetska podela kad je spomenik generalu JVuO podigao čovek koji je organizovao postavljanje spomenika komunističkom apartčiku Slobodanu Miloševiću u Moskvi?

Dakle, to je ozbiljna mentalitetska podela!

Mislim kako je najbolji test proslava u Pranjanima i proslava oslobođenja Beograda sa predstavnicima Putinove Rusije, Lukašenkove Belorusije i Alijevog Azejberdžana.

Tu podele skoro da nema i mi smo jasno odabrali stranu. Pa kad budemo dobili preko -čke ima da kukamo i da se žalimo.

Povlačim sve ako u Rusiji postoji ovakav spomenik. Ili spomenik bilo kom srpskom vladaru


maksa83 maksa83 09:38 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

Ne vidim problem, kad dođe to kinesko-rusko oslobođenje centralne i istočne Evrope povedeš i sve njih, što da samo ti uživaš.

Dobro zezam se opet ... uglavnom.

, i tako će bar do kraja meseca, a ja nemam u kući prostora da po dužini spajam neke daske postrance koristeći one biscuits.

Aobre pa kakvi biscuits, to će malo jača promaja da razvali, nego dleto u ruke (i whetstone 3 komada za oštrenje dleta, to je bez zezanja meditativna zen aktivnost i zahvalna kada posle grit 5000 možeš da se ogledaš u oštrici dleta a i obriješ dletom ako treba) i tuk-tuk-tuk-tuk mortice and tenon i bog da te vidi, biće mnogo solidnije i neće da se raspadne kad sve to budeš selio na oslobođenu teritoriju.
angie01 angie01 09:39 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Vaša je itekako, jer bez tebe toga nema. Možda nisi voljni učesnik ali si učesnik.


pa evo, zbog ovoga sam i rekla, da ne treba da raspravljamo,...pa i ti si ucesnik, samo prema tebi imaju kocnicu i to je jedina razlika.

a ono o zamci u koju upadam, smo vec ispricali, kada si mi mudro, meni glupoj, obNjasnjavao, kako treba da ih ignorisem i onde dolazi Zen i te munje, a fora je u tome, sto sam ja i njih i ostale koji pritrcavaju, ignorisala jedno 10 godina i sve je bilo isto-to je ta mantra orica, marjanaristicevica, bakareca,...ja se pominjem na blogovima na kojima nisam ni prisutna, oko mene se spletkari, klevece, omalovazava, ubacuje u porn kontekste, kunu deca, spominje muz i familija...pa ne znam, bas sramotno desavanje-koje blogopucanstvo prihvata,...dok nije neko od njih dokacen.

jer sto se Zena tice- pa ti popizdis i za mnogo manje-kao i drugi, uostalom- a ovamo se pravis da si Buda licno.

nego blog funkcionise kao mizogina palanka, nasilnici sprovode svoju agresiju, a ovi fini, ili cute i suste, stoje u tim pomijama i lalalala-ili odu-...i onda dodje samozvani predsednik zem zadruge i da se ne bi zamerio, odrzi predavanje meni...i jos me stavlja u isti dzak sa nasilnicima...i to bi bilo to.

edit: evo, npr, ja banijem tasu, posle gomile opomena i brisanja najodvratnijih uvreda i posle dodje doks da mi drzi slovo o slobodi govora, a evo ti si bez opomene banovao nas troje, iako si sam zapoceo celu stvar, i nema doksa da ti zameri bilo sta:)))...ovo nije moja kritika za banovanje, rekoh vec, bas me briga, nego primer, kako ovde stvari funkcionisu.
predatortz predatortz 09:40 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Bolje sprečiti nego lečiti. Eto vidiš kako je kod mene to lepo prestalo i preselilo se kod tebe.


Slušaj Makso, nismo deca i nije mi do natezanja i raspravljanja sa tobom. Banovao me, boli me qratz, idemo dalje...

Ali ovoliki cinizam prelazi u bezobrazluk, a taj tvoj nadmeni stav već počinje da iritira.
Smanji to malo, kad već deliš netražene savete, evo da i ja dam jedan tebi.

Pun si sebe brate! Taman da je to i apsolutno potkovano, ne priliči.

A znaš kko kažu...

Da bi se nekome obraćao sa visine, moraš u svakom pogledu da budeš iznad njega.

U ovom slučaju, tebi je samo data gumica koju mi nemao i ništa više.
Ne nadimaj se zbog toga, bezveze je veruj.
gedza.73 gedza.73 09:45 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

kad dođe to kinesko-rusko oslobođenje centralne i istočne Evrope povedeš i sve njih, što da samo ti uživaš.

Rusi otkidaju od zajebancije (generalno imaju dobar humor, brušen tokom sovjetske vladavine) kineske kamione. Nakon povlačenja evropskih brendova sa tržišta su morali da se prebace na jeftinije kopije. Sutra da im se vrati Evropa 'ladno bi u roku od pola sata odjebali Kineze. A na transportu dobar deo sveta počiva.
maksa83 maksa83 09:49 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Rusi otkidaju od zajebancije (generalno imaju dobar humor, brušen tokom sovjetske vladavine)

Naj-bo-lji, i to je starije od sovjetske vladavine pošto su npr. Iljf i Petrov stvarali od dvadesetih godina prošlog veka kada je "sovjetizam" još bio svež i nisu stigli da osete sve njegove blagodeti. Da nemaju naftu i gas mogli bi da izvoze viceve.
Milan Novković Milan Novković 09:54 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

Ne vidim problem, kad dođe to kinesko-rusko oslobođenje centralne i istočne Evrope povedeš i sve njih, što da samo ti uživaš.

Dobro zezam se opet ... uglavnom.

, i tako će bar do kraja meseca, a ja nemam u kući prostora da po dužini spajam neke daske postrance koristeći one biscuits.

Aobre pa kakvi biscuits, to će malo jača promaja da razvali, nego dleto u ruke (i whetstone 3 komada za oštrenje dleta, to je bez zezanja meditativna zen aktivnost i zahvalna kada posle grit 5000 možeš da se ogledaš u oštrici dleta a i obriješ dletom ako treba) i tuk-tuk-tuk-tuk mortice and tenon i bog da te vidi, biće mnogo solidnije i neće da se raspadne kad sve to budeš selio na oslobođenu teritoriju.

Ma ne mogu ni ženu da kontrolišem na malim poslovima po kući, a kamoli decu - svi imaju nepoželjne X skills:

- Žena crni pojas deveti dan u korišćenju glasnih žica, izraza na licu i pretećih stavova

- Starija ćerka tvrdoglava ko mazga

- Mlađa ne zaklapa i uopšte ne možeš da joj isporučiš instrukcije.

Zet i unuci su normalni, sin sluša, ali smo u neverovatnoj manjini - nas je samo 5, a njih ima 3, plus su one hypersonic a mi, jbg, cold war tehnologija
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:01 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Rusi otkidaju od zajebancije (generalno imaju dobar humor, brušen tokom sovjetske vladavine)

Naj-bo-lji, i to je starije od sovjetske vladavine pošto su npr. Iljf i Petrov stvarali od dvadesetih godina prošlog veka kada je "sovjetizam" još bio svež i nisu stigli da osete sve njegove blagodeti. Da nemaju naftu i gas mogli bi da izvoze viceve.


Na vecinu Rusa koju znam moze ladno da se preslika stereotip o ustogljenon i neduhovitom Nemcu. Jedva da se neko nasmeje. Ovo za viceve (i humor u filmovima i knjizevnosti) je i moj utisak ali dok docekas i nadjes zivog Rusa od krvi i mesa da ti isprica taj vic pristanes i na nemacke viceve da se smejes*. Da ne umres od avicominoze.

*Ovo je karikiranje u svrhu efekta u komentaru, jer Germani nisu u stvari toliko nevickasti kao sto ih bije glas.
maksa83 maksa83 10:07 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ovo za viceve (i humor u filmovima i knjizevnosti) je i moj utisak ali dok docekas i nadjes zivog Rusa od krvi i mesa da ti isprica taj vic pristanes i na nemacke viceve da se smejes*

E pa možda je to, ja sam većinu ruskih viceva čuo od našeg tipa koji je tamo proveo prvu polovinu života, a manji deo od mojih prijatelja Rusa (koji žive u Beču). Pok. Savo kad istovari deset ruskih viceva za redom sutradan osetiš onu upalu trbušnih mišića.
maksa83 maksa83 10:14 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ali ovoliki cinizam prelazi u bezobrazluk, a taj tvoj nadmeni stav već počinje da iritira.
Smanji to malo, kad već deliš netražene savete, evo da i ja dam jedan tebi.

Ja mislim da ti nisi loš čovek, ali dozvolićeš da pomnožim sa nulom savet nekog ko hronično izliva što pasivno-agresivnu što baš agresivnu mržnju prema ljudima koji samo ne dele njegove fiksacije. Isto non-jebeno-stop.

Ne, ti ne možeš da mi deliš savete o međuljudskim odnosima i ponašanju.
Milan Novković Milan Novković 10:14 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Rusi otkidaju od zajebancije (generalno imaju dobar humor, brušen tokom sovjetske vladavine)

Naj-bo-lji, i to je starije od sovjetske vladavine pošto su npr. Iljf i Petrov stvarali od dvadesetih godina prošlog veka kada je "sovjetizam" još bio svež i nisu stigli da osete sve njegove blagodeti. Da nemaju naftu i gas mogli bi da izvoze viceve.


Na vecinu Rusa koju znam moze ladno da se preslika stereotip o ustogljenon i neduhovitom Nemcu. Jedva da se neko nasmeje. Ovo za viceve (i humor u filmovima i knjizevnosti) je i moj utisak ali dok docekas i nadjes zivog Rusa od krvi i mesa da ti isprica taj vic pristanes i na nemacke viceve da se smejes*. Da ne umres od avicominoze.

*Ovo je karikiranje u svrhu efekta u komentaru, jer Germani nisu u stvari toliko nevickasti kao sto ih bije glas.

Uvek nam treba malo vremena za neke forme humora za koje nismo "utrenirani"





gvozden1 gvozden1 10:16 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

, jer ti ne razumes napisano i boldovano,

Ne razumeš ti, očigledno.
Sama su napisala da suđenje nije bilo pravično, a onda da je krivica dokazana.

Ko je i gde dokazao ako suđenje nije bilo pravično?

Videla ti na internetu, išla u arhiv, čitala dokumenta.....

Ne lupaj, leba ti.
predatortz predatortz 10:17 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ne, ti ne možeš da mi deliš savete o međuljudskim odnosima i ponašanju.


Onda dozvoli da ih ni ja ne prihvatam od licemera.
Pre ću uvažiti mišljenje nekoga sa kim sam se otvoreno sukobio, nego nekoga ko povlači pizdunske poteze, pa jednu ekipu banuje a drugoj dozvoli da nastavi na temu zbog koje su prvi banovani.

Ja to i ne množim sa nulom...
gvozden1 gvozden1 10:19 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Problem smo mi koji ne želimo time da se bavimo.

Ti si baš od tih koji ne želi da se time bavi, a malo koja rasprava na tu temu prolazi bez tebe.

I uvek si na istoj strani, prokomunističkoj.
maksa83 maksa83 10:22 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Onda dozvoli da ih ni ja ne prihvatam od licemera.

Nadam se da će te ti licemeri poslušati pošto ti ja nisam davao nikakav savet, samo sam prekinuo jubilarno hiljadito emitovanje vaše predstave.
gvozden1 gvozden1 10:23 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Onda dozvoli da ih ni ja ne prihvatam od licemera.

Nadam se da će te ti licemeri poslušati pošto ti ja nisam davao nikakav savet, samo sam prekinuo jubilarno hiljadito emitovanje vaše predstave.

A onda nastavio tu predstavu.
maksa83 maksa83 10:24 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ti si baš od tih koji ne želi da se time bavi, a malo koja rasprava na tu temu prolazi bez tebe.

Pupu daleko bilo, ti očigledno nisi svestan koliko zatrpavate tim budalaštinama, dotle da je "č vs p" ovde davno postalo mim zajebancija.
angie01 angie01 10:28 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ko je i gde dokazao ako suđenje nije bilo pravično?


huci, ako ne razumes jasno objasnjenje, ja ne umem drugacije i bolje da ti objasnim.

a jasno je, da sad dodje bogotac i da ti nacrta- ti bi i delje terao svoje.
gvozden1 gvozden1 10:29 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Ti si baš od tih koji ne želi da se time bavi, a malo koja rasprava na tu temu prolazi bez tebe.

Pupu daleko bilo, ti očigledno nisi svestan koliko zatrpavate tim budalaštinama, dotle da je "č vs p" ovde davno postalo mim zajebancija.

U kojima ti redovno učestvuješ, sve tvrdeći da te ne zanima i da ti je dosadno.
gvozden1 gvozden1 10:32 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

ako ne razumes jasno objasnjenje, ja ne umem drugacije i bolje da ti objasnim

Krivica se dokazuje isključivo na sudu, presuda je poništena, ti, glupača, tvrdiš da je dokazano.

Ja te pitam kako, ti ... postoje dokazi..
gde....u arhivu.

A nikad u arhiv ušla nisi.
predatortz predatortz 10:38 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Onda dozvoli da ih ni ja ne prihvatam od licemera.

Nadam se da će te ti licemeri poslušati pošto ti ja nisam davao nikakav savet, samo sam prekinuo jubilarno hiljadito emitovanje vaše predstave.


Evo, vidiš da jeste licemerje.

Zašto?

Prvo, raspravu Č v P nisu počeli oni koje si banovao, počeli su oni koje nisi. Uz tvoje sasluživanje.

Drugo, ni jednom nisi rekao ok ljudi, dosta te priče. Izabrao si koga ćeš da banuješ, banovao si.
Drugi su nastavili, eno komentara, eno ko, eno vremena, a da ti ni jednom ne reče da stanu na tu temu.

A bilo bi pristojno da jesi i da si im rekao da to ne rade, ako baš ne želiš da ih banuješ.

Onda ispade ovako:

Da, nas nekoliko uvek učestvuje u razgovorima na tu temu. No, uvek nam sa druge strane odgovaraju isti. Neki na ne baš prijatan, pristojan i prihvatljiv način, kad već meni spočitavaš pasivnu i aktivnu agresiju. U nekim od njihovih komentara vrca od uvreda, i tako je godinama.

Dakle, nije problem tema i nisu problem uvrede, niti su problem svi koji u tome učestvuju. Da je tako, cenio bih te zbog toga.
Problem su dakle neki, a sad sve više verujem u ono Gvozdenovo da si banovao zbog iznešenih stavova. To je već, oprostićeš mi, licemerje.


angie01 angie01 10:39 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ja te pitam kako


ma ne pitas ti, jer smo ovo prosli jedno 100 puta i sve ti je receno,...nego ponavljas par istih komentara na isti nacin, da bi posle krenuo sa vredjanjem- ti nemas drugi nacin, nego kao marjanristicevic.

isto sam te uputila, kada ste poceli sa uobicajenim mrsomudjenjem, da pogledate sta su istoricari rekli o krivici i dokaznom materijalu,...ti to sve preskaces i vrtis jedno te isto.

znaci, tebi je svejedno sta je istina, ti si drazoljub i branis po svaku cenu cetnicke zlocine i vredjas oponente i sve se svodi samo na to.

tako da te ostavljam u tom idolopoklonstvu.
gvozden1 gvozden1 10:43 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

kad je spomenik generalu JVuO podigao čovek koji je organizovao postavljanje spomenika komunističkom apartčiku Slobodanu Miloševiću u Moskvi

Evo ga i ovaj o Braunoviću.

Al dobro, to se takvih i očekuje,
Plitko, površno, senzacionalistički,
Parking bistrenje politike.
gvozden1 gvozden1 10:44 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,


ma ne pitas ti, jer smo ovo prosli jedno 100 puta i sve ti je receno

Pa ponovi sto prvi put, ko i gde je dokazao krivicu Draži i Kalabiću.

Istoričarka Prpa?
maksa83 maksa83 10:45 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Da, nas nekoliko uvek učestvuje u razgovorima na tu temu.

Ama bre nisu to nikakvi razgovori, to ste ti huči i anđa koji uz banalnosti razmenjujete uvrede u neprekidnim rafalima, iz bloga u blog, iz teme u temu. Da li ti STVARNO ne vidiš tu stvar? Ne vidiš njen obim i učestalost, ne vidiš nikakav problem u tome? Ozbiljno te pitam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:47 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Не разумем твоју незаинтересованост пошто мислим да је друштвено помирење од виталне важности за српско друштво јер је погубно да се деценијама огромна енергија троши на препуцавање о четницима и партизанима.

Jes Dražoljubi su potpuno u fazonu društvenog pomirenja, sa tim se ujutru bude i sa tim uveče ležu, na putu društvenog pomirenja smo prepreka mi koje svečano boli dupe, samo da nije nas kako bi se svi lepo izljubili i zagrljeni krenuli u svetlu budućnost.

Pffffmhhh...

Ti sFataš ša pišeš? Problem smo mi koji ne želimo time da se bavimo. Pa brate...

Овоме што си цитирао је претходила реченица коју си занемарио:
Лично немам ништа против споменика, али имам против свега што продубљује поделе.


Дакле, нисам против споменика пер се, али јесам против продубљивања подела и црно-белих интерпретација ратних догађаја, било са које стране долазиле.

Ја пре свега не верујем да је ико ишао у шуму, било у партизане или у четнике, из других разлога осим борбе против стране окупације, спасавања живе главе или комбинације та два.

Сада знамо да је било преговора са окупаторима, колаборације и злочина према цивилима на обе стране. Крајње је време да се закопају ратне секире, да обе стране покажу више поштовања за ону другу и да затворимо ту страницу једном заувек.
gvozden1 gvozden1 10:49 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Da, nas nekoliko uvek učestvuje u razgovorima na tu temu.

Ama bre nisu to nikakvi razgovori, to ste ti huči i anđa koji uz banalnosti razmenjujete uvrede u neprekidnim rafalima, iz bloga u blog, iz teme u temu. Da li ti STVARNO ne vidiš tu stvar? Ne vidiš njen obim i učestalost, ne vidiš nikakav problem u tome? Ozbiljno te pitam.

Anđu si žrtvovao da bi odglumio nepristrasnost, lako si je žrtvovao jer je glupa, i tebi je to jasno, a nas dvojicu zbog stavova.

Što nisi banovao Neusa, a on je počeo, ti prihvatio, i razradio?
predatortz predatortz 10:50 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

gvozden1
kad je spomenik generalu JVuO podigao čovek koji je organizovao postavljanje spomenika komunističkom apartčiku Slobodanu Miloševiću u Moskvi

Evo ga i ovaj o Braunoviću.

Al dobro, to se takvih i očekuje,
Plitko, površno, senzacionalistički,
Parking bistrenje politike.


Iskreno, Gvozdene i mene nervira ko je i na koji način digao spomenik.
Rekoh kod Makse, to je više umanjenje Dražine uloge nego što je zaslužena počast.
Spomenik Draži treba da podigne Srbija, njena vlada, na istaknutom mestu i uz otvoreno priznavanje zasluga.

Ovo je više privatni čin, i to ne baš ljudi koji bi tim trebalo da se bave.

Inače, da se malo i hvalim...
Kao student 1990. sam bio šrafčić u organizaciji postavljanja spomen krsta, prvog takvog u SFRJ verovatno, na mestu gde su mučki pobili naše. Petrovića brdo, iznad sela Priboj, opština Lopare, Majevica.
predatortz predatortz 10:54 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Da, nas nekoliko uvek učestvuje u razgovorima na tu temu.

Ama bre nisu to nikakvi razgovori, to ste ti huči i anđa koji uz banalnosti razmenjujete uvrede u neprekidnim rafalima, iz bloga u blog, iz teme u temu. Da li ti STVARNO ne vidiš tu stvar? Ne vidiš njen obim i učestalost, ne vidiš nikakav problem u tome? Ozbiljno te pitam.


Ja na Anđina prenemaganja i licemerje zaista imam kratak fitilj. U poslednje vreme je izbegavam upravo zbog toga, ne zbog onoga što bi ona imala da kaže.
To stoji.
Navedi mi još nekoga prema kome sam takav.
No, ti ne vidiš sve ostalo.
Način na koji se nama, godinama, isti obraćaju... Staže, pevači ustaških pesama, potomci vašljivih kvislinga...
To ti ne bode oči?

A rekoh, tema Č v P se pojednostavljuje i banalizuje. Odavno ona nije (samo) to.
To je daleko dublja priča i dublja podela.
gvozden1 gvozden1 10:55 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Iskreno, Gvozdene i mene nervira ko je i na koji način digao spomenik.

A koga ne nervira?
I ja rekoh Maksi, treba država da finansira, na javnom mestu, treba da mu odaje počast, ali ova,Vučićeva i Dačićeva, država koju vodi i kojom upravlja duboka komunistička, to neće.
Pa daj šta daš.

maksa83 maksa83 10:59 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Сада знамо да је било преговора са окупаторима, колаборације и злочина према цивилима на обе стране. Крајње је време да се закопају ратне секире и да обе стране покажу више поштовања за ону другу и да затворимо ту страницу једном заувек.

Važi. Eno Milikić napisao blog od ~10 kilobajta samo o Draži Mihajloviću i ajte tamo pa se poštujte i mirite i javi kako ide to poštovanje i pomirenje. (Ovo "javi" je jasno ti je retoričko.)

Meni je još uvek lud'lo kako si ti ocenila da je problem u nama nezainteresovanim za celu stvar. Eno tamo Milikić zainteresovan, četnički lobi isto zainteresovan ali ne, ono će da se zatvori za 6 dana, Milikić će da se pojavi ko zna kad opet sa nekim proglasom neokomunističke partije Atlantide a za to (i potonje) vreme će svuda - pa i na blogu o AI generisanom Đokoviću - da se vitla sa ćurko-glup-si "argumentima" valjda dok se ne zapoštuju i ne pomire.
predatortz predatortz 10:59 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Pa daj šta daš.


Na ovo ne treba da pristajemo!
Ne treba milost, ne treba na mala vrata, treba istina.
Sve ostalo je udeljivanje prosjaku...
maksa83 maksa83 11:02 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ovo je više privatni čin, i to ne baš ljudi koji bi tim trebalo da se bave.

E, to što vas dvojica sada radite jeste rasprava, da definišemo stvar kroz primere.
gvozden1 gvozden1 11:04 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

predatortz
Pa daj šta daš.


Na ovo ne treba da pristajemo!
Ne treba milost, ne treba na mala vrata, treba istina.
Sve ostalo je udeljivanje prosjaku...

Smeta li nekome taj spomenik da bi podigao drugi?

Ne, ničemu ne smeta, ali jasno pokazuje odnos današnje Srbije prema Draži i njegovoj strani.

U tom smislu ima vrednost.
predatortz predatortz 11:08 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Smeta li nekome taj spomenik da bi podigao drugi?


Meni ne smeta ni spomenik Brozu. Meni grobovi i spomenici ne smetaju.
Smeta način, smeta što je ispod žita i smeta što su to uradili neprimereni ljudi, radi nadjebavanja pred izbore. Ovo nije urađeno zbog Čiče, ovo je verovatno kajla iz Vučićeve kuhinje namenjena SPS-u.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:47 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Milan Novković
Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Rusi otkidaju od zajebancije (generalno imaju dobar humor, brušen tokom sovjetske vladavine)

Naj-bo-lji, i to je starije od sovjetske vladavine pošto su npr. Iljf i Petrov stvarali od dvadesetih godina prošlog veka kada je "sovjetizam" još bio svež i nisu stigli da osete sve njegove blagodeti. Da nemaju naftu i gas mogli bi da izvoze viceve.


Na vecinu Rusa koju znam moze ladno da se preslika stereotip o ustogljenon i neduhovitom Nemcu. Jedva da se neko nasmeje. Ovo za viceve (i humor u filmovima i knjizevnosti) je i moj utisak ali dok docekas i nadjes zivog Rusa od krvi i mesa da ti isprica taj vic pristanes i na nemacke viceve da se smejes*. Da ne umres od avicominoze.

*Ovo je karikiranje u svrhu efekta u komentaru, jer Germani nisu u stvari toliko nevickasti kao sto ih bije glas.

Uvek nam treba malo vremena za neke forme humora za koje nismo "utrenirani"







Ovo definitivno. A ima i tih vrsta humora kojima budes okruzen ali ti nikad ne postanu smesni*. Recimo tip humora Veselo vece. Ili akademski humor - Jesus!

*Ovo da je humor smesan je oksimoron ali ovde praktikujem tvoju stretegiju skrecenog komuniciranja.
gvozden1 gvozden1 11:49 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ovo nije urađeno zbog Čiče, ovo je verovatno kajla iz Vučićeve kuhinje namenjena SPS-u.

Ne verujem, previše je dugovečno, makar bi trebalo da bude, za takvu stvar.

Spomenik i muzej će nadživeti i Braunovića i njih dvojicu, tako da je Draža tu ipak na prvom mestu.

On i njegova borba.

Teorije zavere su uvek pikantna stvar, a ovo tvoje, da Vučić postavlja mine Dačiću, je malo više nategnuto.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:55 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

gvozden1
maksa83
Da, nas nekoliko uvek učestvuje u razgovorima na tu temu.

Ama bre nisu to nikakvi razgovori, to ste ti huči i anđa koji uz banalnosti razmenjujete uvrede u neprekidnim rafalima, iz bloga u blog, iz teme u temu. Da li ti STVARNO ne vidiš tu stvar? Ne vidiš njen obim i učestalost, ne vidiš nikakav problem u tome? Ozbiljno te pitam.

Anđu si žrtvovao da bi odglumio nepristrasnost, lako si je žrtvovao jer je glupa, i tebi je to jasno, a nas dvojicu zbog stavova.

Što nisi banovao Neusa, a on je počeo, ti prihvatio, i razradio?


Gde si ba, be i bre ti video da sam govorio o part/cet? Eno post i dalje stoji. I jasno se cita da je o Idolima i Mikiju Nepismenom. Plus sto onog trubadura pomenuh.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:30 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Milan Novković
maksa83
A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

Tada ćeš verovatno i ti da se doseliš ovde da deliš sa nama blagodeti slobode?

... dobro zezam se i ja, uglavnom...



Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

I sa njima smo u jednom trenutku imali short-listed: Srbija, Australija, US, UK

Tj lista je bila moja, i žena je potegla njenu čuvenu ne-pada-mi-na-pamet poštapalicu po pitanju Srbije i US. Njoj je UK zicer, a Australija daleko, al jes topla.


pričam ti priču..
izvinjavam se što sam lična, ja se na tebe ljutim kad ti popizdiš i zaista ti ne pišem iz neke malicioznosti kako se to tebi čini..
pa ako ti smeta preskoči..
ali..
ali da ti se život u Srbiji dopada ti bi brate bar neku vikendičicu na Fruškoj Gori recimo zaboo pa proveo bar neku nedelju tamo ako ne mjesec..
ili na nekoj Tari ili Goliji ili Staroj Planini..
ne moraš ti nikome da objašnjavaš zašto se tebi ipak više dopadaju anglo-saksonske djedovine, kolonije i dominioni..
i tata bi sine..
i ne moraš ni da dižeš ruke od stalnog kuđenja te anglo-saksonije, predviđanje kraha joj i zazivanja azijske braće (kod koje ni u turizam da odeš nećeš)..
nije to sporno..
niti treba da se prestaneš da se žališ na neslobode sisetma koji ti servira gigatone sadržaja na temu propasti narečenog sistema..
ništa od toga ne mora..
al malo, minimalno, obzira za činjenicu da su ti braća iz djedovine što krvavima što poderanim gaćama platila poslednji obračun sa tom silom nema ni dve decenije pa ne bi bilo loše da se bar malo oporavimo prije nego što tu mačku opet našmrkani najboljim proizvodima destilacije šljivnih isparenja na svoja mišija leđa namamimo..

gedza.73 gedza.73 12:53 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

na temu propasti narečenog sistema..

Strašan taj 'evropski' sistem
In particolare all’atleta Montegrino veniva contestato, il mancato pagamento delle imposte sui redditi alti (relative alle prestazioni sportive rese dal calciatore) per gli anni dal 2014 al 2017, per un valore complessivo di quasi 6 milioni di euro.
il sequestro preventivo per equivalente di conti correnti e beni mobili ed immobili (ville, appartamenti, moto), intervenuto su disposizione del gip Sergio Tosi, risultava di un valore corrispondente a circa 3 milioni di euro e dunque inferiore all’importo dell’evasione.
ilmessaggero

Takvih primera ima mnogo i to još u Italiji koja je svakakva po mnogo pitanja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

gedza.73
na temu propasti narečenog sistema..

Strašan taj 'evropski' sistem
In particolare all’atleta Montegrino veniva contestato, il mancato pagamento delle imposte sui redditi alti (relative alle prestazioni sportive rese dal calciatore) per gli anni dal 2014 al 2017, per un valore complessivo di quasi 6 milioni di euro.
il sequestro preventivo per equivalente di conti correnti e beni mobili ed immobili (ville, appartamenti, moto), intervenuto su disposizione del gip Sergio Tosi, risultava di un valore corrispondente a circa 3 milioni di euro e dunque inferiore all’importo dell’evasione.
ilmessaggero

Takvih primera ima mnogo i to još u Italiji koja je svakakva po mnogo pitanja.


gedžo jbt kakve sad veze ima nekakva utaja poreza italijanskog sportiste i sukob na relaciji nato vs Rusija i Kina..
jel to iz edicije i bogati plaču?
angie01 angie01 14:09 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Meni je još uvek lud'lo kako si ti ocenila da je problem u nama nezainteresovanim za celu stvar. Eno tamo Milikić zainteresovan, četnički lobi isto zainteresovan ali ne, ono će da se zatvori za 6 dana, Milikić će da se pojavi ko zna kad opet sa nekim proglasom neokomunističke partije Atlantide a za to (i potonje) vreme će svuda - pa i na blogu o AI generisanom Đokoviću - da se vitla sa ćurko-glup-si "argumentima" valjda dok se ne zapoštuju i ne pomire.


cekaj, ti si tamo raspravu prekinuo, dosao ovde i nastavio je i sada teras ljude da idu na treci blog:))))


Ama bre nisu to nikakvi razgovori, to ste ti huči i anđa koji uz banalnosti razmenjujete uvrede u neprekidnim rafalima, iz bloga u blog,


i da, mozes ovo da ponovis jos sto puta, al nece se pretvoriti u istinu, jer ja ne radim isto sto i ova dvojica-a ti si, sem sto si bezobrazan sa tom postavkom i tezak licemer u celoj ovoj, neznamstajetacno- akciji.

pre svega, sto neko, ko nikada nije imao primedbu na svinstine na blogu, sada drzi neke lekcije o cistunstvu i smaranju,..pa i mene smara mnogo toga, pa nikada nikom nisam nista zamerila- sem vredjanja i nedolicnog ponasanja, na koje ste izgleda svi ovde imuni, pa i ti-palanka u malom.
gedza.73 gedza.73 14:10 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

gedžo jbt kakve sad veze ima nekakva utaja poreza italijanskog sportiste

Poreklo imovine. jedan i drugi sistem. Zamisli da ne daj bože kao žabari postave nakon naplatne rampe policiju i finansijsku pa unakrsnom proverom dođu da primanja koja si prijavio nisu dovoljna za džip koji voziš pa ti zaplene na licu mesta sve do okončanja postupka. Kod nas bi izbila treća srpska revolucija. Zato ljudi i neće ništa da menjaju i jer ih ubeđuju da je mnogo bolje bez tako 'restriktivnih' mera koje nam se nameću protivno našoj tradiciji i našem putu ka istoku koji samo što nije pobedio.
jel to iz edicije i bogati plaču

Nemamo mi knjiga iz te edicije.
relaciji nato vs Rusija i Kina..

During a live broadcast on Russia's state-run RT News network, Amir Weitmann, a member of Israel's Likud Party, strongly condemned Russia, stating: ''We're gonna finish this war, we're going to win because we're stronger. After this, Russia will pay the price, believe me, Russia will pay the price.''

"I understand you're on the Russian payroll and I understand this is Russian propaganda, but you have to be very careful because let me tell you, we're going to finish this war. We're going to win because we're stronger. After this, Russia will pay the price. Believe me, Russia will pay the price," he told RT.

Blaming Russia for allegedly "supporting the genocide of the Jews in Israel," he added: "Russia is supporting the enemies of Israel. Russia is supporting Nazi people who want to commit genocide on us, and Russia will pay the price. We are going to finish with these Nazis, we're going to win this war, we're not forgetting what you are doing, we will come, we will make sure that Ukraine wins, we will make sure that you pay the price for what you have done."

Ono sa Prigožinom je bila laka poslepodnevna šetnja iz Moskve do luksuznih dačija u poređenju sa ovim. Ako su stvarno namirisali da su im Morijartiji iz ruskih struktura rasturili sporazum sa SA i uvukli u ovaj haos neće ostati ništa ni od Briksa, ni od ODKB-a, ni od Palate na obali Crnog mora.


angie01 angie01 14:11 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Ja na Anđina prenemaganja i licemerje zaista imam kratak fitilj


angie01 angie01 14:18 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Anđu si žrtvovao da bi odglumio nepristrasnost


sta ima on mene da zrtvuje, ja sam za sebe, bas me briga sta misli, al je pokazao kakva je ljiga....pri cemu se sve vreme klacka, nece da se zamera, malo ovako, malo onako-al njegova stvar.

ovo trpanje u isti kos sa primitivnim nasilnicima koji me proganjaju od kada se vlast promenila u njihovu korist, je bas odvratna uvreda i to je zapecaceno, sto se mene tice.
cmix909 cmix909 14:24 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Neues aus der Nachbarschaft
Na vecinu Rusa koju znam moze ladno da se preslika stereotip o ustogljenon i neduhovitom Nemcu. Jedva da se neko nasmeje...

Normalno. Смех без причины -- признак дурачины.
maksa83 maksa83 14:28 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

cekaj, ti si tamo raspravu prekinuo, dosao ovde i nastavio je i sada teras ljude da idu na treci blog:))))

E anđo smaraš, idi banuj se 'leba ti.
gvozden1 gvozden1 14:33 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

kada se vlast promenila u njihovu korist

U tvoju, u tvoju korist se promenila.
Vidiš da ne daju dozvole za spomenik Draži, pa moraju na privatnom vlasništvu da ga postavljaju.

Ni ti je ne bi dala, pošto tvrdiš da je dokazano kriv.
(Hajd, ponovi sto prvi put, ko je i gde dokazao)

Eh, da i Sonja Biserno isto tvrdi, doduše ona to piše za neku Anadoliju:)
angie01 angie01 14:52 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

E anđo smaraš, idi banuj se 'leba ti.


ti si trenutno najveci smarac!...koji jos ima neki nerealni ufiksirani samodozivljaj!
maksa83 maksa83 15:14 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

ti si trenutno najveci smarac!...koji jos ima neki nerealni ufiksirani samodozivljaj!

Gledam sad i vidim da ja tebi nisam uputio apsolutno nijednu uvredu, dok si ti sve tako nezainteresovana uspela meni da prikačiš nekoliko atributa od kojih je poslednji "ljiga".

Obavestio sam moderaciju (koje nema), trebalo bi da je i tebi stigla notifikacija u mod panel, molim te da reaguješ.
angie01 angie01 15:15 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

lako si je žrtvovao jer je glupa, i tebi je to jasno, a nas dvojicu zbog stavova.


kaze, najgluplji lik na blogu!...ti bre, ni nacrtano ne razumes.

a posto mi je dosadio i tvoj i maxin bezobrazluk, samo cu da banujem za nastavak sa takvim manirom, pa idite kod njega i lupetajte kojesta....ja tamo necu zalaziti, pa mozete slobodno, bez ometanja.
maksa83 maksa83 15:19 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

a posto mi je dosadio i tvoj i maxin bezobrazluk, samo cu da banujem

Molim te da prethodno pogledaš moderatorski panel, u međuvremenu sam pogledao gde si me sve vređala pa ima tamo nekoliko obaveštenja. Hvala unapred na reakciji.
angie01 angie01 15:23 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Gledam sad i vidim da ja tebi nisam uputio apsolutno nijednu uvredu, dok si ti sve tako nezainteresovana uspela meni da prikačiš nekoliko atributa od kojih je poslednji "ljiga".


kako nisi, strpao si me u isti kos sa prostackim nasilnicima, pa nema vece uvrede od te,..a jesi ljiga, malo ovako, malo onako,...meni si svojevremeno rekao, da ti ne upucujem kritike, jer nas ima malo gradjanista na blogu ili kako bi se to zvalo, i onda samo zavuces ovako....stalno si negde izmedju, nit smrdis, nit mirises- mislim, tvoja stvar, to nema nikakve veze sa mnom, nego, kad vec pitas i sebi dajes neku ulogu vrhunskog regulatora stanja na blogu,...pri cemu ni jednom nisi na neke svinstne reagovao,... generalno, nemam pojma sta sad tacno hoces, uklonio si nas kod tebe i sad bi da nas uklonis i kod mene, dok ti nastavljas sa narativom, koji ti smeta:))))
maksa83 maksa83 15:25 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

meni si svojevremeno rekao, da ti ne upucujem kritike, jer nas ima malo gradjanista na blogu

Naprotiv, rekao sam da mi moramo da ispoljavamo kongruentnost i integritet jer nas to razlikuje od njih. Oni će se držati u gomili po svaku cenu i koliko god ko od njih lupetao, to je priroda kolektivističkih ideologija, mi moramo da budemo drugačiji.

kako nisi, strpao si me u isti kos sa prostackim nasilnicima, pa nema vece uvrede od te,..a jesi ljiga,

Imaš još jednu notifikaciju u moderatorskom panelu.
gvozden1 gvozden1 15:27 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

strpao si me u isti kos sa prostackim nasilnicima,

Dao ti je na značaju, bre.
Treba da si mu zahvalna:)
angie01 angie01 15:37 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Molim te da prethodno pogledaš moderatorski panel, u međuvremenu sam pogledao gde si me sve vređala pa ima tamo nekoliko obaveštenja. Hvala unapred na reakciji.


ti si igubio svako pravo da trazis bilo sta!



evo sad, bez zahebancije, ja sam stvarno imala utisak da si ti ok, i neskoncentrisana kakva jesam, stalno sam preskakala ocigledne znake da to nije bas tako- dobro i zbog ne preterano ozbiljnog pristupa ovom mestu-...al brate, ovaj tvoj triperski nastup poslednja dva dana, su bukvalno preorket, jer prilicno jasno pokazujes u kom si fazonu,...i sta se sad desava, ja kazem, ok, to je to, a ti dolazis ovde i nastavljas voznju karuselom,..sta tacno hices, evo nemam pojam.
angie01 angie01 15:38 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Naprotiv,


sta sad, nisam te razumela:))),..ajd, nema veze, ko da je bitno.
maksa83 maksa83 15:41 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

sta tacno hices, evo nemam pojam.

Da pogledaš moderatorski panel i reaguješ u skladu sa preuzetim moderatorskim obavezama.

Jer ako ti dozvoljavaš vređanje na sopstvenom blogu ne znam zašto očekuješ da drugi reaguju na drugim blogovima.
predatortz predatortz 15:53 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

kako nisi, strpao si me u isti kos sa prostackim nasilnicima,


Ovaj komentar sam prijavio jer me nazivaš prostakom i nasilnikom.
Imam veliko razumevanje za ljude koje je priroda intelektualno uskratila, ali to razumevanje ima svoje granice.



maksa83 maksa83 15:58 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

nego, kad vec pitas i sebi dajes neku ulogu vrhunskog regulatora stanja na blogu

Mislim da tu stvar ovde masovno pripisuju baš TEBI, i ja se sa tim ne slažem.

Nikad ne radi drugome ono što bi povredilo tebe. To je darma. Sve ostalo je podleganje želji.

- Mahabharata
angie01 angie01 16:04 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Da pogledaš moderatorski panel i reaguješ u skladu sa preuzetim moderatorskim obavezama.


pogledala, sve stoji sta sam rekla,... ne kapiram, ti bi mene da tretiras kao nasilnika koji vredja naokolo, a ja ne bi trebalo da ti odgovorim sta mislim o tvom nastupu, ili sta?!

do sad, jedino sto sam ti ikada zamerila, je tvoje klackanje- a to je istina.

sada sam, opservirala tvoje ponasanje, jer si sam insistirao,...dok nisi dosao i nastavio da sviras, ja sam ti samo rekla sta me je uvredilo i da prihvatam banovanje,...sta ti jos nije jasno,..i sta hoces ovim nastavkom>

znaci, nisam ti zamerila banovanje, objasnila sam, kako bi bilo mnogo korektnije postupanje i rekla sta je uvredljivo u tvojoj postavci- i zavrsila.

ti dolazis i vrtis, vrstis i nesto hoces, a nemam pojma sta,...eto to mi kazi, ako hoces,...a i ne moras, jer sto se mene tice, ti i ja smo zavrsili pricu.

kod tebe vise necu dolaziti da te smaraam- jer mi je to nesto najgore,...ono da neko nekog smara,...na svom blogu, dozvolices, radicu kako mislim,...nikome nikada nista lose nisam ovde uradila, da bih se osecala krivom, dok meni jesu, sto opet dozivljavam da je na njihovom tasu,... ni od koga nista ne ocekujem, niti trazim i sta jos ostaje kao neresen problem?

od svih ovih mufljuza sto prave nevidjena sranja po blogu, ti si se zakacio da meni nesto zameras-ma idi bre covece, vidi gde ti je problem, ja nisam sigurno.

ps- da li ti mislis da su tvoj celodnevna tupljenja sa pojedinim blogerima- necu da ih imenujem, jer oni nisu istupili da kritikuju druge za isto to-nisu smarajuca,...ili dvadesetominutnie slajfne nekih drugih,...ili neke price na sasvim specificne teme, koje traju danima- ja nikada nikome nista nisam zamerila, jer sto bi,....a ti si meni, jer se branim od nasilnika, stavljajuci me u istu ravan sa onima, koji na svakom blogu i bez mene rade istu stvar- to bi bilo to.
angie01 angie01 16:07 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Imam veliko razumevanje za ljude koje je priroda intelektualno uskratila, ali to razumevanje ima svoje granice.


njao, ti si procenitelj necijeg intelekta,..

kako da ti kazem, u tvom okruzenju je verovatno normalno to kako se ti ponasas, u mom nije.
Milan Novković Milan Novković 16:10 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

newimprovedtadejus
Milan Novković
maksa83
A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

Tada ćeš verovatno i ti da se doseliš ovde da deliš sa nama blagodeti slobode?

... dobro zezam se i ja, uglavnom...



Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

I sa njima smo u jednom trenutku imali short-listed: Srbija, Australija, US, UK

Tj lista je bila moja, i žena je potegla njenu čuvenu ne-pada-mi-na-pamet poštapalicu po pitanju Srbije i US. Njoj je UK zicer, a Australija daleko, al jes topla.


pričam ti priču..
izvinjavam se što sam lična, ja se na tebe ljutim kad ti popizdiš i zaista ti ne pišem iz neke malicioznosti kako se to tebi čini..
pa ako ti smeta preskoči..
ali..
ali da ti se život u Srbiji dopada ti bi brate bar neku vikendičicu na Fruškoj Gori recimo zaboo pa proveo bar neku nedelju tamo ako ne mjesec..
ili na nekoj Tari ili Goliji ili Staroj Planini..
ne moraš ti nikome da objašnjavaš zašto se tebi ipak više dopadaju anglo-saksonske djedovine, kolonije i dominioni..
i tata bi sine..
i ne moraš ni da dižeš ruke od stalnog kuđenja te anglo-saksonije, predviđanje kraha joj i zazivanja azijske braće (kod koje ni u turizam da odeš nećeš)..
nije to sporno..
niti treba da se prestaneš da se žališ na neslobode sisetma koji ti servira gigatone sadržaja na temu propasti narečenog sistema..
ništa od toga ne mora..
al malo, minimalno, obzira za činjenicu da su ti braća iz djedovine što krvavima što poderanim gaćama platila poslednji obračun sa tom silom nema ni dve decenije pa ne bi bilo loše da se bar malo oporavimo prije nego što tu mačku opet našmrkani najboljim proizvodima destilacije šljivnih isparenja na svoja mišija leđa namamimo..


Ma moja situacija je prosta:

- Meni je cool ovde, sviđa mi se.

- Jako gotivim ovaj narod, ali prezirem političare - prezirem i srpske, američke i australijske - tako, u tom smislu svi sa liste su mi slični. Pomerali bi se malo težinski faktori kritike u zavisnosti koliko su bliski mom životu.

- Ja sam kulturološki jak zapadnjak, a emotivan pro-evropljanin - zato toliko kukumavčim, što se to urušava.

- Ni u snu mi ne pada na pamet da idem i živim u Rusiji ili Kini - voleo bih do pola godine samo, čisto zbog radoznalosti.

- U Bgd sam ja prvo sa ortacima imao veliki deo ozbiljnije firme - oko 100 ljudi, pa sam imao omanju firmicu - do 9 ljudi, stan u Mišarskoj za život, ogroman u Kralja Milana za programere, odlazio tamo 5,6,7 puta godišnje po do nedelju dana (ovima drugima sam organizovao i uni-profesoricu da im predaje u firmi finteh matematiku - trivija). To sm sveo na hibernacijsku nulu za sada zato što mi se par godina pre Covida razbolila sestra od strica - ko rođena, ja sma jedinac, pa sam 6-7 odlazaka posvetio pokušajima da je spasimo, mlatili po bolnicama i specijalcima, laboratorijama, slali taksiste u Zagreb po lekove, ja odnosio i slao odavde ... i onda je ona otišla u večna lovišta pa mi je to pomerilo doživljavanje odlazaka u Beograd, Novi Sad (tamo sam često odlazio), i hvatao sam sebe odsutnog i robotizovanog po kafanama sa ortacima, blogerima, ...

- Jednom sam soknuo i do kragujevca da vidim blogerku i familiju joj, mlatio po Tari, trstenicima, radio amaterima, i, dobar ti je njuh ...

- ... i Bgd i Tara će biti "opet" moji, sad sve češće imam neizdrž da odem tamo nego sam se upetljao u posliće ovde.

- A ženu, što pričom, fotkama, poezijom pa pasivnom agresijom sam pomerio i evo i ona sanja da 4 zimska meseca provedemo na južnoj hemisferi.

Eto, sitna pozadina, a sve plitko kod mene, ne moraš na tu temu da nagađaš - ja relativno malo stvari jako dobro znam ... ali ima i nekoliko neprofesionalni ostrvaca gde nisam loš, iz prostog razloga:

- Ja pišem softver od 1982. od kad sam počeo više sam meseci naklokovao preko 250 sati mesečno rada, nego ispod 250. Više sam meseci naklokovao preko 300 sati rada nego ispod 200. I više sam meseci naklokovao 350-400 sati nego meseci sa normalnim radnim vremenom.

- Uz firme gde i sami smišljamo projekte svašta smo probali sa neverovatno pametnim ljutima i timovima koji su nam bili klijenti ili potencijalni klijenti.

- Tako ja završim čitajući svašta i probajući svašta, pa smo u ovoj maloj firmici zaradili oko milionče na 4 EU R&D projekta - gomila pametnih partnera iz Evrope, putovanja i kafanjerinzi, i od tada naglašena pristrasnosti kad je Evropa u pitanju (oni su, u realnosti, još kilaviji sad nego što ja kukam - ali na vrhušku mislim). Ja sam se naputovao i nakrkao po Madridu, Berlinu, Briselu, Istambulu, Firenci, Milanu, Helsinkiju, Oslu itd samo po ovim projektima. Sve super cool ljudi, vodaju oni nas po lepimrestoranima, mi njih kad dođu u London. Tj imam dosta bliskih mi Evropljana, znam koliko su pametni i kreativni, i žao mi je što vrhuška to urušava.

- Slao me je i Risk Managazin da pričam po konferencijama dok sam se motao po Nomuri i ABN-Amrou - po Evropi i US ali to me je smorio, počeo da odbijam daleki istok i prestao da idem - zagotivio razne ljude nego ne gotivim putovanja tog tipa ako ne idem sa familijom ili ortacima. Prvi put me je RM smestio u Waldorf Astoriu, soba ko pola moje kuće sad, posle u još bolje hotele ali sam im zaboravio imena. NY mi postao simpa tek kad sam počeo da odlazim sa familijom.

- EC projekti su mi isto postali dosadni zbog te silne administracije i uštogljenosti celog procesa pa sam počeo da odbijam pozive, sa istim trudom možeš da doneseš industrijski projekat

- Trivija: poslednji poziv u EC konzorcijum, pre sad možda malo više od 10 godina, koji sam odbio je bio vezan za environmental risk-management vezan za fracking, eksplozije dole, upumpavanja vode, "uznemiravanje" raznih gasova dole. Pre toga smo imali jedan projekat (naša uloga bila mala risk-management uloga, to nam je bila specijalnont) poluvezan za sve ovo sa 2 case studija - cunamiji, pa platforme za bušenje. Ali nam je tu fokus bio na procesiranje jako mnogo podataka u realnom vremenu - npr 3000 senzora na platformi koji mogu da okidaju podatke 100 puta u sekundi i od njih treba napraviti nekog smisla, a ...

- ... ja sam im prodao nešto od VaR ideja - njima ok ako se dobro implementira još pošto najbolje što imaju za te "kicks" je iskusan human - onaj mastan i crn od nafte, blata i šta još što pelja nešto ručno oko svrdla. Taj "kick", i kopiram ne zato što ne znam nego mi je lakše:

"...An unscheduled entry of the reservoir fluids into the wellbore while drilling is called a 'Kick. ' A kick happens when the pressure inside the wellbore is lower than the formation pore pressure. An unmitigated kick might lead to a Blowout. Oil and Gas well blowouts are disastrous for everyone involved..." ...

... i onaj BP u karibima ili gde već ne tako dano što ih je koštao dal 20 milijardi je bio to.

Human oseti da nešto nije u redu sa podrhtavanjem ili drmusanjem svrdla kao insekat ili ptica u rudniku, esoteric feeling, ali svašta od toga je sakriveno i u covarijansama tih 3000 risk parametara što senzori kupe, pa ako ti svrdlo podrhtava na jedan način i primetiš da je to uvek kad helikopter sleti na platformu kažeš aha, to je zbog toga - ne kažeš, kaže matematika koju sam ja odneo iz fintecha.

Trivija za tebe - platforma sa operacijama mi je bila portfolio, imali smo "pozicije" (i ljudski život bio pozicija, jbg, kapitalizam, socijalizam, biraj) povrh ovih 3000 risk parametara bilo je još, umesto zero-coupon ir krivih sam imao cummulative probabilities of default raznih delova platforme, present values, itd.

Simpa, ovaj smo projekat dobili (otud Instabul gore, oni su radili na cunami case studiju) a dosta pre toga sam ja probao jedan pa nismo dobili, iako su nas pohvalili što se tiče ideja - sklepan za nekoliko dana, od case studija tamo neka hemija iz Loznice, a ovamo zagađivanje reka i atmosfere u Nemačkoj - pokušao da uvučem još neke Srbe u ovo).

Itd, ajd, kad kažem da nešto ne znam i ne tražim štivo proaktivno to je zato što je to tako, ali to ne znači da nemam pojam niti osnovnih predstava a došao da "objašnjavam" - znam dosta za amatera, nekad sma lower middle-clas amater, nekad upper middle klas amater.

Naravno, sa evo sad 40 godina radnog staža sam se zadesio i u sivim zonama gde sam malo više od amatera a mnogo manje od profesionalca (tamo gde sam manje od amatera zalećem se samo sa fazonima, da ne ćutim samo dok drugi imaju good time: literatura, muzika, istorija, ... na hiljade oblasti).

Primer - pošto sam tebe "provocirao" da kupiš sinu dobru GPU karticu, tj daš mu lovu

Mi smo prvu dobru karticu u SRB kupili pre možda malo više od 15 godina, da bi čeprkali po delovima problema vezanih za protein-folding - poprilično lake igrice za nas sa ETF-a pošto ima dosta elektrostatike, sitnica iz "dinamike fluida" (jedva dotaknuto) itd. Kasnije smo jurili EC blue-sky research grant i dovukao sam moćne partnere (mi smo trebali da radimo analogue/hybrid computing, masivni paralelizam, Heidelberg uni geometric reasoning, Franhofer institut cloud processing framewok, neutron facility iz Barcelone provere u praksi pa (corective) feedbacks u parametrizovane modele itd, prošli prvi stage sa flying colours al poklekli kasnije akd je došlo do raznih stakeholdera.

Ovo je bio deceniju pre Covida kad su, npr, oracle i kojibejaše US uni to "jedva" uradili za virus spikes, pa capsid, ... i pre nego što je Google sa AI "rešio".

U ime "rešio" nešto korisno da kažem na kraju za strpljive koji su, čak i dijagonalno, dobacili ovde: sad kad Harvard radi ranking open-source Ai "frameworks", asvi sada jako moćni koriste neki od tih ne treba zaboraviti:

- Ovi jako moćni ne prilažu male tajne i njihove tweaking, a oni su kritični.

Bilo je cool sitnica i za vreme Covida, ali i tamo smo se gubili u svađanjima, ubeđivanjima, ginjenjem ko snoplje što od Covida što od vakcina.

Tj ako se ne nađemo gde svi znamo poprilično o temi onda mi blogeri volimo da svratimo do Ok korala

Eto, u par reči, ne smem da pišem dugačke kometare zbog Emsija
gvozden1 gvozden1 16:13 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

ti si procenitelj necijeg intelekta,..

A ko će drugi da mu procenjuje?:)

Jebote, i to sam ti sto puta objašnjavao, to tako ide, svako svakoga procenjuje, ne može drugačije.

Ali to je već filozofija.

Nego, Kalabić, ajmo malo o njemu:)
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 19:29 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ono sa Prigožinom je bila laka poslepodnevna šetnja iz Moskve do luksuznih dačija u poređenju sa ovim.


evo ga geostrategijski kamiondzija


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 19:32 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,



ti si trenutno najveci smarac!...koji jos ima neki nerealni ufiksirani samodozivljaj!


brate kakav blog, idem redom i lupam preporuke na svaki andjin i maksin komentar

carry on bros (pardon sis)


angie01 angie01 20:03 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

promoter promoter 20:16 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Milan Novković
newimprovedtadejus
Milan Novković
maksa83
A to o Evropi - tu nema dileme, bar dok ne "isteraju" Amere sa bliskog istoka - al ko zna, ako budu dobri prema Srbiji, Mađarskoj, ... kad ovi uđu u BRICS, Kinezi i Rusi maznu delove centralno-istočne Evrope ...

Tada ćeš verovatno i ti da se doseliš ovde da deliš sa nama blagodeti slobode?

... dobro zezam se i ja, uglavnom...



Ma, ovde je situacija prosta: dece komada 3, unuka komada 2 - da nam oni ne mute vodu mi već neko vreme, najverovatnije, ne bismo bili ovde.

I sa njima smo u jednom trenutku imali short-listed: Srbija, Australija, US, UK

Tj lista je bila moja, i žena je potegla njenu čuvenu ne-pada-mi-na-pamet poštapalicu po pitanju Srbije i US. Njoj je UK zicer, a Australija daleko, al jes topla.


pričam ti priču..
izvinjavam se što sam lična, ja se na tebe ljutim kad ti popizdiš i zaista ti ne pišem iz neke malicioznosti kako se to tebi čini..
pa ako ti smeta preskoči..
ali..
ali da ti se život u Srbiji dopada ti bi brate bar neku vikendičicu na Fruškoj Gori recimo zaboo pa proveo bar neku nedelju tamo ako ne mjesec..
ili na nekoj Tari ili Goliji ili Staroj Planini..
ne moraš ti nikome da objašnjavaš zašto se tebi ipak više dopadaju anglo-saksonske djedovine, kolonije i dominioni..
i tata bi sine..
i ne moraš ni da dižeš ruke od stalnog kuđenja te anglo-saksonije, predviđanje kraha joj i zazivanja azijske braće (kod koje ni u turizam da odeš nećeš)..
nije to sporno..
niti treba da se prestaneš da se žališ na neslobode sisetma koji ti servira gigatone sadržaja na temu propasti narečenog sistema..
ništa od toga ne mora..
al malo, minimalno, obzira za činjenicu da su ti braća iz djedovine što krvavima što poderanim gaćama platila poslednji obračun sa tom silom nema ni dve decenije pa ne bi bilo loše da se bar malo oporavimo prije nego što tu mačku opet našmrkani najboljim proizvodima destilacije šljivnih isparenja na svoja mišija leđa namamimo..


Ma moja situacija je prosta:

- Meni je cool ovde, sviđa mi se.

- Jako gotivim ovaj narod, ali prezirem političare - prezirem i srpske, američke i australijske - tako, u tom smislu svi sa liste su mi slični. Pomerali bi se malo težinski faktori kritike u zavisnosti koliko su bliski mom životu.

- Ja sam kulturološki jak zapadnjak, a emotivan pro-evropljanin - zato toliko kukumavčim, što se to urušava.

- Ni u snu mi ne pada na pamet da idem i živim u Rusiji ili Kini - voleo bih do pola godine samo, čisto zbog radoznalosti.

- U Bgd sam ja prvo sa ortacima imao veliki deo ozbiljnije firme - oko 100 ljudi, pa sam imao omanju firmicu - do 9 ljudi, stan u Mišarskoj za život, ogroman u Kralja Milana za programere, odlazio tamo 5,6,7 puta godišnje po do nedelju dana (ovima drugima sam organizovao i uni-profesoricu da im predaje u firmi finteh matematiku - trivija). To sm sveo na hibernacijsku nulu za sada zato što mi se par godina pre Covida razbolila sestra od strica - ko rođena, ja sma jedinac, pa sam 6-7 odlazaka posvetio pokušajima da je spasimo, mlatili po bolnicama i specijalcima, laboratorijama, slali taksiste u Zagreb po lekove, ja odnosio i slao odavde ... i onda je ona otišla u večna lovišta pa mi je to pomerilo doživljavanje odlazaka u Beograd, Novi Sad (tamo sam često odlazio), i hvatao sam sebe odsutnog i robotizovanog po kafanama sa ortacima, blogerima, ...

- Jednom sam soknuo i do kragujevca da vidim blogerku i familiju joj, mlatio po Tari, trstenicima, radio amaterima, i, dobar ti je njuh ...

- ... i Bgd i Tara će biti "opet" moji, sad sve češće imam neizdrž da odem tamo nego sam se upetljao u posliće ovde.

- A ženu, što pričom, fotkama, poezijom pa pasivnom agresijom sam pomerio i evo i ona sanja da 4 zimska meseca provedemo na južnoj hemisferi.

Eto, sitna pozadina, a sve plitko kod mene, ne moraš na tu temu da nagađaš - ja relativno malo stvari jako dobro znam ... ali ima i nekoliko neprofesionalni ostrvaca gde nisam loš, iz prostog razloga:

- Ja pišem softver od 1982. od kad sam počeo više sam meseci naklokovao preko 250 sati mesečno rada, nego ispod 250. Više sam meseci naklokovao preko 300 sati rada nego ispod 200. I više sam meseci naklokovao 350-400 sati nego meseci sa normalnim radnim vremenom.

- Uz firme gde i sami smišljamo projekte svašta smo probali sa neverovatno pametnim ljutima i timovima koji su nam bili klijenti ili potencijalni klijenti.

- Tako ja završim čitajući svašta i probajući svašta, pa smo u ovoj maloj firmici zaradili oko milionče na 4 EU R&D projekta - gomila pametnih partnera iz Evrope, putovanja i kafanjerinzi, i od tada naglašena pristrasnosti kad je Evropa u pitanju (oni su, u realnosti, još kilaviji sad nego što ja kukam - ali na vrhušku mislim). Ja sam se naputovao i nakrkao po Madridu, Berlinu, Briselu, Istambulu, Firenci, Milanu, Helsinkiju, Oslu itd samo po ovim projektima. Sve super cool ljudi, vodaju oni nas po lepimrestoranima, mi njih kad dođu u London. Tj imam dosta bliskih mi Evropljana, znam koliko su pametni i kreativni, i žao mi je što vrhuška to urušava.

- Slao me je i Risk Managazin da pričam po konferencijama dok sam se motao po Nomuri i ABN-Amrou - po Evropi i US ali to me je smorio, počeo da odbijam daleki istok i prestao da idem - zagotivio razne ljude nego ne gotivim putovanja tog tipa ako ne idem sa familijom ili ortacima. Prvi put me je RM smestio u Waldorf Astoriu, soba ko pola moje kuće sad, posle u još bolje hotele ali sam im zaboravio imena. NY mi postao simpa tek kad sam počeo da odlazim sa familijom.

- EC projekti su mi isto postali dosadni zbog te silne administracije i uštogljenosti celog procesa pa sam počeo da odbijam pozive, sa istim trudom možeš da doneseš industrijski projekat

- Trivija: poslednji poziv u EC konzorcijum, pre sad možda malo više od 10 godina, koji sam odbio je bio vezan za environmental risk-management vezan za fracking, eksplozije dole, upumpavanja vode, "uznemiravanje" raznih gasova dole. Pre toga smo imali jedan projekat (naša uloga bila mala risk-management uloga, to nam je bila specijalnont) poluvezan za sve ovo sa 2 case studija - cunamiji, pa platforme za bušenje. Ali nam je tu fokus bio na procesiranje jako mnogo podataka u realnom vremenu - npr 3000 senzora na platformi koji mogu da okidaju podatke 100 puta u sekundi i od njih treba napraviti nekog smisla, a ...

- ... ja sam im prodao nešto od VaR ideja - njima ok ako se dobro implementira još pošto najbolje što imaju za te "kicks" je iskusan human - onaj mastan i crn od nafte, blata i šta još što pelja nešto ručno oko svrdla. Taj "kick", i kopiram ne zato što ne znam nego mi je lakše:

"...An unscheduled entry of the reservoir fluids into the wellbore while drilling is called a 'Kick. ' A kick happens when the pressure inside the wellbore is lower than the formation pore pressure. An unmitigated kick might lead to a Blowout. Oil and Gas well blowouts are disastrous for everyone involved..." ...

... i onaj BP u karibima ili gde već ne tako dano što ih je koštao dal 20 milijardi je bio to.

Human oseti da nešto nije u redu sa podrhtavanjem ili drmusanjem svrdla kao insekat ili ptica u rudniku, esoteric feeling, ali svašta od toga je sakriveno i u covarijansama tih 3000 risk parametara što senzori kupe, pa ako ti svrdlo podrhtava na jedan način i primetiš da je to uvek kad helikopter sleti na platformu kažeš aha, to je zbog toga - ne kažeš, kaže matematika koju sam ja odneo iz fintecha.

Trivija za tebe - platforma sa operacijama mi je bila portfolio, imali smo "pozicije" (i ljudski život bio pozicija, jbg, kapitalizam, socijalizam, biraj) povrh ovih 3000 risk parametara bilo je još, umesto zero-coupon ir krivih sam imao cummulative probabilities of default raznih delova platforme, present values, itd.

Simpa, ovaj smo projekat dobili (otud Instabul gore, oni su radili na cunami case studiju) a dosta pre toga sam ja probao jedan pa nismo dobili, iako su nas pohvalili što se tiče ideja - sklepan za nekoliko dana, od case studija tamo neka hemija iz Loznice, a ovamo zagađivanje reka i atmosfere u Nemačkoj - pokušao da uvučem još neke Srbe u ovo).

Itd, ajd, kad kažem da nešto ne znam i ne tražim štivo proaktivno to je zato što je to tako, ali to ne znači da nemam pojam niti osnovnih predstava a došao da "objašnjavam" - znam dosta za amatera, nekad sma lower middle-clas amater, nekad upper middle klas amater.

Naravno, sa evo sad 40 godina radnog staža sam se zadesio i u sivim zonama gde sam malo više od amatera a mnogo manje od profesionalca (tamo gde sam manje od amatera zalećem se samo sa fazonima, da ne ćutim samo dok drugi imaju good time: literatura, muzika, istorija, ... na hiljade oblasti).

Primer - pošto sam tebe "provocirao" da kupiš sinu dobru GPU karticu, tj daš mu lovu

Mi smo prvu dobru karticu u SRB kupili pre možda malo više od 15 godina, da bi čeprkali po delovima problema vezanih za protein-folding - poprilično lake igrice za nas sa ETF-a pošto ima dosta elektrostatike, sitnica iz "dinamike fluida" (jedva dotaknuto) itd. Kasnije smo jurili EC blue-sky research grant i dovukao sam moćne partnere (mi smo trebali da radimo analogue/hybrid computing, masivni paralelizam, Heidelberg uni geometric reasoning, Franhofer institut cloud processing framewok, neutron facility iz Barcelone provere u praksi pa (corective) feedbacks u parametrizovane modele itd, prošli prvi stage sa flying colours al poklekli kasnije akd je došlo do raznih stakeholdera.

Ovo je bio deceniju pre Covida kad su, npr, oracle i kojibejaše US uni to "jedva" uradili za virus spikes, pa capsid, ... i pre nego što je Google sa AI "rešio".

U ime "rešio" nešto korisno da kažem na kraju za strpljive koji su, čak i dijagonalno, dobacili ovde: sad kad Harvard radi ranking open-source Ai "frameworks", asvi sada jako moćni koriste neki od tih ne treba zaboraviti:

- Ovi jako moćni ne prilažu male tajne i njihove tweaking, a oni su kritični.

Bilo je cool sitnica i za vreme Covida, ali i tamo smo se gubili u svađanjima, ubeđivanjima, ginjenjem ko snoplje što od Covida što od vakcina.

Tj ako se ne nađemo gde svi znamo poprilično o temi onda mi blogeri volimo da svratimo do Ok korala

Eto, u par reči, ne smem da pišem dugačke kometare zbog Emsija

Sve sam pročitao!
Alal vera ljudino!
angie01 angie01 20:38 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Dve sam pročitao!


izvini, i ti svaki put kopiras kilometarski komentar da bi dodao dve reci replike,..evo, ne mogu da razumem, skoro 20 gidna blogovanja i ti i jos neki ste u stanju da kopirate, na kopirano, na kopirano, citave slajfne da bi razgovarali i tako nepotrebno zapusavate prostor...dok je taj ogroman hekleraj sasvim besmislen, jer ga niko ni ne cita, samo skroluje prepreku na putu.
promoter promoter 23:17 20.10.2023

Re: maxo, nije problem,

principessa_etrusca
maksa83
Не разумем твоју незаинтересованост пошто мислим да је друштвено помирење од виталне важности за српско друштво јер је погубно да се деценијама огромна енергија троши на препуцавање о четницима и партизанима.

Jes Dražoljubi su potpuno u fazonu društvenog pomirenja, sa tim se ujutru bude i sa tim uveče ležu, na putu društvenog pomirenja smo prepreka mi koje svečano boli dupe, samo da nije nas kako bi se svi lepo izljubili i zagrljeni krenuli u svetlu budućnost.

Pffffmhhh...

Ti sFataš ša pišeš? Problem smo mi koji ne želimo time da se bavimo. Pa brate...

Овоме што си цитирао је претходила реченица коју си занемарио:
Лично немам ништа против споменика, али имам против свега што продубљује поделе.


Дакле, нисам против споменика пер се, али јесам против продубљивања подела и црно-белих интерпретација ратних догађаја, било са које стране долазиле.

Ја пре свега не верујем да је ико ишао у шуму, било у партизане или у четнике, из других разлога осим борбе против стране окупације, спасавања живе главе или комбинације та два.

Сада знамо да је било преговора са окупаторима, колаборације и злочина према цивилима на обе стране. Крајње је време да се закопају ратне секире, да обе стране покажу више поштовања за ону другу и да затворимо ту страницу једном заувек.

Mudro zboriš, Principesa!
bene_geserit bene_geserit 03:55 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Meni ne smeta ni spomenik Brozu

Alo
Spomenik onome ko je ubijao tvoj narod, to je teška patologija.
Ko kad bi Ješe podigle spomenik Hitleru.
promoter promoter 07:08 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

bene_geserit
Meni ne smeta ni spomenik Brozu

Alo
Spomenik onome ko je ubijao tvoj narod, to je teška patologija.
Ko kad bi Ješe podigle spomenik Hitleru.

M'da!
Meni su rasprave o partizanim i četnicima naporne.
Iz prostog razloga što podsećaju na tužnu sudbinu našeg naroda kojom se manifestuje njegova 'rascepljenost'.
A koju naši mnogobrojni neprijatelji (malecni narodi iz našeg okruženja nesebično koriste) kako bi gricnuli od našeg naroda duše, delove istorije, jezika - svega.
Za žalost je koliko našega naroda nije ukapiralo da sintagma 'Nije lako biti Srbin' nije nastala iz (pametne) glave jednog blogera.
Ono što meni daje nadu je da su mlade generacije mnogo pametnije i da neće ponoviti greške svojih predaka koje su, između ostalog, dovele do toga da se Srbima instaliraju barabe sa komunističkim pedigreom čime je zaustavljen normalan (što bi Endži rekla, a ja prisvojio ovo normalan, bez obzira na sve konotacije) društveni razvoj, ne samo ekonomski, nego, pre svega, razvoj slobode pojedinca - a te slobode pojedinca su, upravo, temelj sveukupnog razvoja nekog društva, pa, sledstveno tome, i naroda koji čine to državu.
Stoga izražavam puno podršku Gvozdenu i Predatortzu, te Principesi, na njihom doslednom zalaganju, čak i na ovom opskurnom mestu, da se ideologizovano smeće od istorije toga nesrećnog perioda makar malo uravnoteženije posmatra.
Indoktriniranim budalama, ionako, pomoći nema.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:25 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

maksa83
Не разумем твоју незаинтересованост пошто мислим да је друштвено помирење од виталне важности за српско друштво јер је погубно да се деценијама огромна енергија троши на препуцавање о четницима и партизанима.

Jes Dražoljubi su potpuno u fazonu društvenog pomirenja, sa tim se ujutru bude i sa tim uveče ležu, na putu društvenog pomirenja smo prepreka mi koje svečano boli dupe, samo da nije nas kako bi se svi lepo izljubili i zagrljeni krenuli u svetlu budućnost.
Pffffmhhh...
Ti sFataš ša pišeš? Problem smo mi koji ne želimo time da se bavimo. Pa brate...

Максо, концентриши се.

Немам увид колико су ”четници” за помирење, али ”партизани” извесно нису, а то знамо пошто су веома вокални и сасвим недвосмислени, почевши од друга Филипа.

Нисам уопште коментарисала твоју заинтересованост или незаинтересованост за расправе на тему четници - партизани, већ искључиво незаинтересованост за превазилажење друштвеног сукоба који траје 80 година и чији првобитни протагнисти одавно нису међу живима.

Ниједан свестан и савестан члан српског друштва не би требало да игнорише тај сукоб. Сво бескрајно препуцавање између два табора представља дементну и нездраву појаву која као букагија не дозвољава да се крене напред.
angie01 angie01 21:35 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Ниједан свестан и савестан члан српског друштва не би требало да игнорише тај сукоб. Сво бескрајно препуцавање између два табора представља дементну и нездраву појаву која као букагија не дозвољава да се крене напред.


nisam te bas najbolje razumela,..ali to o pomirenju je strucno objasnio Milivoj Beslin-istoricar, koji je proucavao upravo taj period i ucesnike i sve sta se tu desavalo,.... da ne bih prepricavala, cim klip bude nakacen na youtube, stavicu ga ovde-mislim na danasnju Kesarinu emisiju, gde je g Beslin bas jasno sve nacrtao.

znaci, epizoda 315- deo sa Milivojem Beslinom.
angie01 angie01 21:37 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Немам увид колико су ”четници” за помирење, али ”партизани” извесно нису,


koliko naslucujem, to pomirenje bi na mala vrata izjednacilo krvnike i zrtve- a to se bas ne desava nikada....i smrdljiva je rabota.
већ искључиво незаинтересованост за превазилажење друштвеног сукоба који траје 80 година и чији првобитни протагнисти одавно нису међу живима.


sta tu treba da se prevazilazi,...istorografija je dala cinjenice i to bi bilo to.

ljudi koji su sada nahuskani na neku laznu patriJotsku foru- su samo to, nalozeni na glupost od strane-vidi ko sve stoji iza toga i to je dovoljno.

znaci, kao sto se ne miris sa nacistima i ne prihvatas reviziju njihovih zlodela, tako se ne miris ni sa njihovim kolaboracionistima i njihovim zlodelima.
maksa83 maksa83 21:55 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

Немам увид колико су ”четници” за помирење, али ”партизани” извесно нису, а то знамо пошто су веома вокални и сасвим недвосмислени, почевши од друга Филипа.

Izvini, ne verujem ti, ili proglašavam tvoju percepciju za heavily biased što bi rekao agresor.

Filip je vokalni partizan mošmisliti. Napiše jedan blog mesečno koji u 99.9% slučajeva nema veze sa četnicima ni partizanima ali je kod njega uvek dobar poligon da krene uobičajeno vitlanje sa uvek istim akterima.

Ниједан свестан и савестан члан српског друштва не би требало да игнорише тај сукоб.

U jeee.

Сво бескрајно препуцавање између два табора представља дементну и нездраву појаву која као букагија не дозвољава да се крене напред.

Ma to nema veze sa životom.

To što ti vidiš ovde nema veze sa realnošću napolju, ovde neka mala količina ljudi pravi buku oko toga, to ti je što bi rekao jedan tip koji se bavio prodajom bazena "mali bazen - velika drama". Ako u bazen od dvaes kubika vode sipaš 1dl farbe jedva da će se primetiti ako uopšte, ako u flašu od litar sipaš 1dl farbe itekako će se primetiti, tako i taj "sukob i prepucavanje između dva tabora" postoji samo negde po obodima društva a ovde je predimenzioniran zato što ga uporno gura i raspaljuje dvoje-troje-četvoro od ukupno (kako smo poslednji put ovlaš prebrojali) šezdesetak ljudi koji se ovde javljaju. Ovo je mala bara gde vokalna manjina može da "nametne temu".

Idi na neki malo veći i reprezentativniji domaći komjuniti, recimo reddit/serbia (koji je još uvek mali komjuniti ali mnogo veći od ovog) i videćeš da tamo gde je median age ~30 godina nema č vs p rasprava a i ako bi se neka pojavila prošla bi prilično neprimećeno.

Tako da, ja ti tvrd stojim da većinski ljude boli uvo za te budalaštine, što ne znači da ne postoji neka manjina koja se baš loži. Spomenik Draži je koliko se ja razumem u Bregalničku (a razumem se jer mi je u kraju i relativno često tuda prolazim) napunio otpr. jednu četvrtinu te ulice. Za to o čemu ti pričaš - bogznakako bitna polarišuća tema koju treba razrešiti inače katastrofa - očekivao bi čovek da nagrne neka masa i minimum zadavi Crveni Krst i Bulevar.

predatortz predatortz 22:02 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

koliko naslucujem, to pomirenje bi na mala vrata izjednacilo krvnike i zrtve- a to se bas ne desava nikada....i smrdljiva je rabota.


Ovde si u pravu! To na neki način bi izjednačio naše pretke, čestite ljude i domaćine sa komunističkim krvnicima, ubicama, pljačkašima i anacionalnim bolidima.

U svakom slučaju, ponosan sam što ne potičem od takvih.
angie01 angie01 22:05 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


U svakom slučaju


siri odgovor, sa jasnim objasnjenjima, slozenim cinjenicama, stize od strucnjaka, cim klip bude dostupan.

dotle mogu samo da ponovim zilin odgovor sa onog drugog bloga.
angie01 angie01 22:10 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

moze i onaj klip emisije Tabu o antifasizmu, koji sam nakacilila kod Milikica,...ciji je autor i voditelj, nas nekadasnji blogokolega Milan Nikolic,...i tu je sve receno.
predatortz predatortz 22:23 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

angie01
moze i onaj klip emisije Tabu o antifasizmu, koji sam nakacilila kod Milikica,...ciji je autor i voditelj, nas nekadasnji blogokolega Milan Nikolic,...i tu je sve receno.


Meni ne trebaju nikakvi klipovi da bih znao ko je ubijao Srbe kao na traci, ko je pljačkao građane, otimao njihove domove,ko je uništio građansku klasu, ko je ljude slao u konclogore, ko je zabranio slobodno izražavanje političke volje, ko je zabranio ekonomske slobode, ko se šepurio u otetom, opljačkanom...

Ni jedan antifašizam ne može opravdati tolika zlodela. Bilo je antifašista i većih, pa ne učuniše takva zverstva.
To što je činjeno se u praksi ne razlikuje mnogo od fašizma. Čak mu jako nalikuje.
I u Hitlerovoj Nemačkoj je bilo izuzetno dobro onima koji su se povinovali fireru.
Firer, maršal, jednoumlje, pakao za neistomišljenike, neprijatelji su svi oni koji ne slede partiju, partija iznad društva, sila iznad sloboda... Mnogo je tu poveznica!

Svako ko kaže da takvi nisu zlikovci je zlikovac u najavi, samo mu se još nije ukazala prilika da to ispolji u punom kapacitetu.
gvozden1 gvozden1 22:31 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


znaci, epizoda 315- deo sa Milivojem Beslinom.

moze i onaj klip emisije Tabu o antifasizmu, koji sam nakacilila kod Milikica

Eto odakle riba uči istoriju:)

Zar ti ne čitaš arhivsku građu?

angie01 angie01 22:33 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Meni ne trebaju nikakvi klipov


ma znam da ti ne trebaju, ti pricas svoju pricu,...ni ti ni ja nisamo savremenici tih desavanja, znaci jedino sto je validno, bez obzira na price po kucama- je istorografija, koju delimo sa ostalim zemljama, pre svega ucesnicama i tu se svaka druga prica zavrsava.

sad, moze da neko bude zaludjen i zaslepljen i da se vezuje za te neke ideoloske nebuloze, koje su navodno tradicionalni dokaz patrijotizma,..al to je vec stvar tih takvih likova,...svaka razumna, obrazovana i samosvesna osoba, ume da sabira, razume napisano, prepozna sta je sta i toliko o tome.

Beslin o drazi
predatortz predatortz 22:38 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

ma znam da ti ne trebaju, ti pricas svoju pricu,...ni ti ni ja nisamo savremenici tih desavanja, znaci jedino sto je validno, bez obzira na price po kucama- je istorografija, koju delimo sa ostalim zemljama, pre svega ucesnicama i tu se svaka druga prica zavrsava.


Može jedno pitanje?
Nije teško, majke mi.

Šta misliš, kako bi izgledala nemačka istoriografija da je pobedio Hitler?

Jer, takva je istoriografija svih totalitarnih režima.
Pozivati se na istoriografiju nastalu u jednopartijskom, diktatorskom sistemu, gde se u najmanju ruku robijalo, a često i gubila glava, za najsitniji pokušaj osporavanja onoga što propoveda diktator i njegova svita je u najmanju ruku neozbiljno.

gvozden1 gvozden1 22:41 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


.ni ti ni ja nisamo savremenici tih desavanja


A ovi sa klipova jesu?


E, da te obavestim, ima u arhivima, odeš pa čitaš:)
angie01 angie01 22:49 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Šta misliš, kako bi izgledala nemačka istoriografija da je pobedio Hitler?


odgovor na to je, je l ti znas sta znaci istoriografija?

Jer, takva je istoriografija svih totalitarnih režima.


i da li kapiras, sta znaci, kada je delis sa drugim drzavama, sa celim svetom?

znaci, ti istorijsku gradju, u cijem pravljenju su ucestvovale razne komisije i strucnjaci, opet iz celog sveta, ne mozes da promenis...ona je dokumentovana dokaznim materijalima.

ti si istoriju iz nekih antickih vremena, bez savremenika, snimaka, novinara, hronicara, fotografija, dokumenata,...rekonstruisao na osnovu iskopina,...sastavio vekove istorije,....




gvozden1 gvozden1 22:54 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Beslin o drazi

A šta o njemu kaže drugi istoričar npr Bojan Dimitrijević?

Da ti nađem neki klip?
:)
predatortz predatortz 22:57 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

znaci, ti istorijsku gradju, u cijem pravljenju su ucestvovale razne komisije i strucnjaci, opet iz celog sveta, ne mozes da promenis..


Očigledno možeš. U arhivu Vermahta Nemci JVuO smatraju za neprijateljsku vojsku, četnike za one kojima se nikako ne sme verovati, a tome u prilog govore i činjenice da je najveći broj prostorija u logoru na Banjici bio rezervisan za pripadnike i simpatizere četničkog pokreta. I da se, kako je rat odmicao, broj tih prostorija povećavao.

Znaš li za još neki slučaj da okupator drži u logoru ženu i decu svog saradnika?
Zašto tamo nije bilo nikoga iz Nedićeve ili Ljotićeve porodice, a iz Dražine jeste?

Kako to objašnjsva ta tvoja istoriografija?
angie01 angie01 23:00 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

A šta o njemu kaže drugi istoričar npr Bojan Dimitrijević?


kaze, kako je kalabic ucestvovao u drazinom hapsenju...i podrzavalac je nedica.


Dimitrijević je bio saradnik državne komisije za otkrivanje činjenica o izvršenju smrtne kazne nad generalom Dragoljubom Dražom Mihailovićem koja je zaključila da je tačna zvanična verzija hapšenja Dragoljuba Mihailovića u kojoj je ulogu imao Nikola Kalabić.

Dimitrijevića kritičari optužuju da svojim radom promoviše „akademski istorijski revizionizam” kojim rehabilituje kvislinške pokrete i negativno se izjašnjava o partizanskom pokretu. Dimitrijević se u nekoliko navrata javno afirmativno izjasnio o ulozi Milana Nedića u Drugom svetskom ratu, zalažući se za njegovu rehabilitaciju, zbog čega je isključen iz Demokratske stranke.
angie01 angie01 23:11 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,


Očigledno možeš.


taj nastavak smo vec ispricali vise puta i necu novi krug, narocito sto je besmisleno, ti ces sutra da se pojavis opet sa istim tekstom.


Kako to objašnjsva ta tvoja istoriografija?


nije moja,...sto se ne prosetas do Arhiva, tu ti je u Bulevaru Mihajla Pupina, jedna stanica posle starog Merka-pa vidi sam sta sve imaju i kako to izgleda,...nesto mozes i digitalno da pogledas na njihovom sajtu.
gvozden1 gvozden1 23:35 21.10.2023

Re: maxo, nije problem,

kaze, kako je kalabic ucestvovao u drazinom hapsenju.

Pitam te šta kaže za Dražu, slaže li se sa ovim tvojim?

I ako ne, kako biraš istoričare?

Šta npr misliš o Bjelajcu, on je pisao tekst o Nediću za izdanje sto najpoznatijih Srba?

Šta o Koviću, šta o Samardžiću, ili o Duci i Branki.

Čitaju li oni tu građu po svetskim arhivima, ili samo neki od njih?


Hoću reći, Endžika moja mila, smanji malo doživljaj sa tim istoričarima, ima i njih raznih, previše se zalečeš pa ispadaš smešna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana