Mediji| Sex| Sport

Kako zamoliti Pižona da ode, dok još ima vremena..

Drago Kovacevic RSS / 10.08.2011. u 20:27

Gledao sam popodne onu bruku od naše utakmice sa Rusima..Nije strašno izgubiti ali je strašno onako igrati. I Rusi su očajni, no nema tih očajnika koji ne mogu pobediti tim koji sastavi i na teren pošalje Pižon Petrović

E, sad na šta je ličila ta igra?

Pižon postavi zonu na dvadeset metara. Dva teška zadnja igrača koja nikako ne smeju igrati u paru (Rajković, Vidić) jer vam je to kao da imate dve leve ruke, a treba vam i leva i desna. Potom postavi dva beka. Kolarova, logično na levu stranu, i čovek je nekako i odigrao.Na desnu stranu stavi Tomovića (sic) koji verovatno nikada nije ni igrao spoljnog. Zašto, to samo Pižon zna. Preko te strane je pao ruski gol i stvoreno ono nešto prilika, za lošu rusku ekipu. Čitavo vreme je tu "duvala promaja" a da istovremeno Tomović ni jednom nije probio stranu ili nedajbože centrirao.Na sredini teška gužva...Sudara se pet - šest Pižonovih, što zadnjih, što centralnih veznih igrača. Pas igre nema ni u naznakama, ako ne računamo onu u nazad. Jedino funkcioniše destrukcija protivnikove igre. Idealan model da od lošeg protivnika izgubiš malim rezultatom.Krasić, na desnoj strani usamljen i izgubljen, Pantelić u nekim pokušajima da glumi špica, također. Čitavo poluvreme bez šuta na gol. Čitava utakmica samo sa jednim u okvir gola.

E, tako Pižon postavlja igru. Kad bi mu Španiju dali, a igrači pratili njegova uputstva, ni ona ne bi nikoga bila u stanju da pobedi.

Dolaze četiri važne utakmice za odlazak na EP. U igri je novac koji čeka one koji će se kvalifikovati. Od toga se finansira razvoj fudbala u Srbiji. Iza toga dolaze kvalifikacije za Svetsko prvenstvo. Onoga ko se kvalifikuje čeka još veći novac. Sa Pižonom se ne bi mogli kvalifikovati ni na Balkansko prvenstvo, da takvo takmičenje postoji. Da bi se igde u fudbalu kvalifikovao moraš davati golove. Ekipa  koju Pižon vodi to ne može. On kao da ne igra da bi dao gol nego da bi kvario igru protivnika.

Zato, apelujem naročito na sportske novinare, a znam da neki od njih čitaju moj blog, da lepo, jasno i glasno kažu i napišu - "Pižone odlazi"...Da probamo napraviti kampanju i prisiliti ove mangupe u FSS da ga otpuste, jer on sam nikada neće dati ostavku. Čovek prosto ne zna da ne zna...

To treba uraditi zbog srpskog fudbala...

 

 



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 17:32 11.08.2011

Re: Pižona su izabrali oni koji vladaju nogome

Slažem se...
Bilo bi jako zanimljivo izračunati koliko je igrača iz Srbije izvezeno tokom poslednjih dvadeset godina i koliki je novac sa toga naslova stigao u Srbiju..Radi se sigurno o hiljadama ljudi i milijardama evra...


:)
kad mi daju autorski, svasta cete jos saznati o toj temi
sada mi je bezveze da odgovaram na sve, a toliko toga ima....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:08 11.08.2011

Re: Pižona su izabrali oni koji vladaju nogome

jedi-knight
Slažem se...
Bilo bi jako zanimljivo izračunati koliko je igrača iz Srbije izvezeno tokom poslednjih dvadeset godina i koliki je novac sa toga naslova stigao u Srbiju..Radi se sigurno o hiljadama ljudi i milijardama evra...


:)
kad mi daju autorski, svasta cete jos saznati o toj temi
sada mi je bezveze da odgovaram na sve, a toliko toga ima....

Eto...pa oglasi se preko mog bloga...Bićeš mi drag gost...Nadam se da će i Ljuboten na tu temu dati svoj doprinos...
08sale82 08sale82 18:52 11.08.2011

lopta je okrugla

Au Drago razbio si ga. I ja bih dodao nešto.
Ne slažem se s ovim za štopere. Štoperski par MU Vidić-Ferdinand su takođe “teški” = spori štoperi, ali su ipak možda najbolji štoperski par na svetu. Kako to ? Nije problem da štoperi budu spori, ako postoji timska odbrana, a ona postoji kod ozbiljnih timova kod kojih jedino takva može i sme biti. Odbranu igra ceo tim, brani se u dve,tri linije, štoperi prate šta se dešava i služe tome da stignu da zatvore tamo gde se vezni red probije. I isti ti teški štoperi u MU skoro uvek stignu. Često se Vidić vidi kako stigne da preseče akciju skoro na pola terena. Da li on to radi zato što je brz ? Ne već zato što prati situaciju i donosi (skoro uvek) dobre odluke. Kad to ne bi umeo da radi ne bi mu pomogla ni brzina Usaina Bolta.
Ako ti odbrana spadne na to da tvoji brzi štoperi jure protivničke igrače po terenu, onda si već propao pa ma koliko oni bili brzi neće stići.
Drugo igrao je Tomović desnog beka barem na nekom prvenstvu za mladu reprezentaciju koliko se sećam. I dobro je igrao. Juče je loše odigrao. Možda nije spreman, nije se snašao. Otkud znamo koliko je uopšte hteo. Pozicija desnog beka nije njegova pozicija on je štoper. Barem je to bio u Zvezdi.
Što se tiče veznog reda sa tim se uglavnom slažem. Ko ti je juče igrao u vezi. Skoro sve igrači vezare koji nemaju kreaciju, brzinu, lakoću (izuzev Ninkovića) i otuda mučenje, jalovi pasovi, nema rešenja za proboj. “Jedino funkcioniše destrukcija protivnikove igre. Idealan model da od lošeg protivnika izgubiš malim rezultatom.” Potpuno se slažem.
Za centarfore se takođe slažem. Genaralno mi smo savršeno tanki na poziciji napadača. Nemamo napadača koji ima snagu, tehnku, brzinu i efektivnost. Nema ! Pantelić ume da zabode gol, ali je u polju slab. On je savršeni pokazatelj koliko smo jadni na centarforu jer iati taj Pantelić ispade najači centarfor. Isti taj selektor nije hteo da ga zove, a da mu Pantelič nije dao one golove (koji su zaista bili dobri golovi) sada ne bi bio ni u teorijskoj mogućnosti da se kvalifikuje. Lazović je imao brzinu i tehniku ne i snagu, ali on više nije reprezentativac zašta je opet Pižon kriv. Neće čovek da bude zakrpa, svako hoće poštovanje.
Teško će to da se reši. Bila je ideja da Kleo bude centarfor, ali je na kraju spalo na mučnog Pantelića. Nema dok ne izađe neki domaći mladi centarfor. Kod nas ga nema još od Žigića. Bio je Jovetić koji je Crnogorac. To može biti mladi Despotović (Zvezdino dete sad igrač Spartaka). Gledao sam ovo finale omladinaca sa Češkom. Golovi koje je dao su fenomenalni. Pravi igrač sevne ko varnica.
Ti mangupi u FSS, ta banda je i dovela tog Pižona. Kad njima (ili Vama kojima nije) valjao Antić eto sada kako je. Što smo gledali gledali smo nma više.
Komplikovana stvar taj fudbal. A svi bi da budu selektori.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:29 11.08.2011

Re: lopta je okrugla

Ne osporavam ja kvalitet, a i kako bih mogao osporiti Vidiću...Blago timu koji ga ima..Ali, zamisli da je sa njim u paru ( mada je crnogorski igrač) ovaj mali Savić, što je bio u Partizanu...ili Ćosić, koji je meni sjajan potencijal..Mnogo efikasnije nego Rajković...Ova dva bi mogla sasvim efikasno da igraju u paru i sa Rajkovićem...Dakle ne sporim ja ni Rajkovića...
E, sad, Mančester je potpuno druga priča..Imaš tamo Aleksa Fergusona koji je neporan autoritet, celu ekipu koja igra aktivnu odbranu, imaš i izuzetne igrače koji se mnogo ne vide (Kerika),a obave toliko posla da je to fantazija.. imaš igrače koji su apsolutno adaptirani i pripremljeni za najbrže moguće transformacije u igri, i imaš potpuno jasnu ideju kako igrati...Uzmi samo njihovu sposobnost kontrole ritma..( ja mislim da Pižon i ne zna šta je to zapravo). I svejedno je tamo, igrao Gigs, igrao Runi ili igrao Nani...Igra ekipa..
I još nešto...Ekipa mora biti efikasna...Mora koristiti svoje šanse...U ovako postavljenoj igri niko ne stvori mnogo šansi, ali mora imati mnogo pokušaja...
08sale82 08sale82 21:33 11.08.2011

Re: lopta je okrugla

Drago moj si čovek. Ja malog Ćosića obožavam (kao fudbalera naravno).
Savić je igrač tu nema zbora sigurno ne bi bilo lošije s njim. Ali mislim da su štoperi najmanji problem. Imamo dobre i veliki izbor.
Najveći problem je špic. Mada trenutno nemamo ni golmana. Mnogo smo nisko pali što se tiče špica kad smo se rešili da naturalizujemo jednog Klea mi nacionalisti. To se ne radi za bilo kog igrača, a nama je toliko dogorelo kad smo spali na Klea. Da je to super igrač pa hajde kao što je npr. Hrvatima Eduardo. Kleo: exstra spor, kao takav nema ni prodore, nema dribling. Jedino ima dobar šut i glavom i nogom. Što jeste jeste.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:43 11.08.2011

Re: lopta je okrugla

Ali mislim da su štoperi najmanji problem. Imamo dobre i veliki izbor.

Ma, dok sam govorio o štoperima, nisam ni ja mislio da je u njima baš proble...nego, ako čovek analizora, i zna nešto o igri, onda može i to prigovoriti. Ja podržavam univerzalne igrače, i sjajno je ako neko može odigrati centralnog odbrambenog, ili spoljnjeg desnog( B. Ivanović) ili zadnjeg veznog i centralog odbrambenog ( mali Mijajlović, kome pod hitno treba odrediti poziciju zbog njega i njegove karijere). Današnji fudbal traži puno univerzalnih igrača,zapravo, traži se da svi budu na neki način univerzali, ali su ipak pravi asovi, i to će tako, uveren sam ostati, oni koji su specijalisti na određenim pozicijama...
Razvijaće se i uzloga trenera koji će se vrednovati po iudeji koju ima...U fudbalskim školama i kampovima, nauči se sve u smislu tehničko - taktičke obuke...To rade na desetine hiljada trenera za koje niko nije čuo...u Africi, Južnoj Americi, Evropi, pa i u Aziji.. Širi auditorijum zna za dvadesetak trenera u svojoj zemlji i još stotinjak u svetu..Ne razmišljaju navijači baš o tome ko je naučio osnovama fudbala Inijesatu,Ozila ili nekoga od mnogorojnih Brazilaca. Jedno je stvaranje igrača, a drugo način na koji postavljaš igru...Verujem da Murinjo nikada nikoga nije napravi igračem, ali on je majstor postavke...
I tu se mora napraviti diferencijacija...Ja verujem da Pižon može naučiti svakog darovitog dečaka da besprekorno udara spolji, unutarnji, da obradi loptu kako treba, da mu pokaže na najbolji način prelaz iz drugog u treće polje, ali vidim da ne može da postavi ništa što se tiče savremene igre. Njegova pamet je po tome pitanju stala negde u eri Miljana Miljanića...Dakle, ja ne tvrdim da je čovek fudbalski šalabajzer, ali tvrdim da nije onaj koji može dovesti do rezultata. Svet, način života i konkurencija koja vlada u tome svetu su surovi...
Eto, to sam hteo da kažem...
Tebi, naravno hvala na vrlo kompetentnom komentaru, što se mene tiče i veliki pozdrav,,,
karabasbarabas karabasbarabas 23:34 11.08.2011

Re: lopta je okrugla

Drago Kovacevic
Ja verujem da Pižon može naučiti svakog darovitog dečaka da besprekorno udara spolji, unutarnji, da obradi loptu kako treba, da mu pokaže na najbolji način prelaz iz drugog u treće polje, ali vidim da ne može da postavi ništa što se tiče savremene igre.

Malo trenera ima koji mogu da spoje ulogu trenera=ucitelja, stratega i menadzera u jedno. A svaki selektor mora imati bar ova poslednja dva. Ovo prvo su valjda odradili ranije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana