Politika

Kad na svim satovima bude tačno podne...

Drago Kovacevic RSS / 19.10.2011. u 18:21

Eto..Završi se i ta čuvena skupština u Zubinu potoku.

Rezultat je očekivan a karikirano, skupštinski zaključak glasi ovako - "Hoćemo, sklonićemo barikade, ali kad na svim satovima u svetu bude tačno podne"..Kakav je drugi zaključak mogao i doneti skup kojim upravljaju Milan Ivanović, Marko Jakšić i Vučićevi kontoroverzni biznismeni.

Dakle, rečeno je "tvrdo i veliko - Ne".. jer se nikada ne može deseti da "svi satovi pokažu tačno podne".

E, sad je pitanje koliko to "Ne" košta. Videćemo ubrzo.

Jučer je objavljeno kako je predsednik Tadić "uputio poruku" Srbima na barikadama. Čudno. Objavljuje se da je poruka upućena, ali je njena sadržina ostala tajna. Zašto onda nije ostalo tajnom i da je upućena. Čemu "zazubice"..I nije vrag, prosto ne želim verovati da je u toj poruci stajalo ovo što je zaključak skupa u Zubinu potoku.

Naravno, zaključke skupa četiri opštine već su unapred podržali - Amfilohije, porukom da "realnost nije mera za Kosovo" i "prijatelji" iz ruske Dume koji kažu "da je za sve odgovoran NATO".

Vrlo neveselo..

 



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vanja.t vanja.t 20:06 19.10.2011

drago

kako je moguće da podržavaš teretorijalnu celovitost hrvatske u avnojevskim granicama, ali ne i srbije?
dakle ti lično, i posle svega što si proživeo?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:52 19.10.2011

Re: drago

vanja.t
kako je moguće da podržavaš teretorijalnu celovitost hrvatske u avnojevskim granicama, ali ne i srbije?
dakle ti lično, i posle svega što si proživeo?

Nemoj učitavati, nije pošteno...
Najpre, ja o teritorijama nisam napisao ni slova.Naročito Hrvatsku nisam ni pomenuo..ništa niti podržavam niti negiram, kad su teritorije u pitanju. Lično bih voleo da je Srbija mnogo veća nego li je danas, kad bi to bilo moguće i kad bi to moglo mirnim putem, te kad bi bilo prihvaćeno od sveta. Međutim, nije na žalost. Ja pišem o nečemu što se događa ovde i sada, na osnovu činjenica i preživljenog iskustva..I znam da je ovo što se događa loše za Srbiju, a bogami i za Srbe na Kosovu.
Onaj ko nema saveznike i ko je u ovome i ovakvome svetu opredeljen da ih nema, ili krivo bira, nema se ničemu nadati osim daljnjih problema.
Srbija je evropska država i u današnjoj konstelaciji političkih, ekonomskih i vojnih odnosa snaga bi morala prvenstveno voditi računa da nađe mesto u evropskoj, zapadnoj polititici. A to znači, EU, NATO i najbolji mogući odnosi sa SAD-e. Tu se donose odluke od značaja za Srbiju. Ne može se očekivati ništa dobro sa te strane dok guraš prst u oko tim snagama...a to se radi svaki dan..Bilo da dižeš barikade ili otvaraš ruske baze..
Mnogo veći narodi od Srba su to shvatili na vreme (Rumuni recimo), i pogledaj kako se danas živi tamo a kako u Srbiji. A pre dvadeset godina, Srbija je bila po svim parametrima iznad Rumunije...
P.S...Hajde da čujem od tebe, kako ti vidiš rešenje za Kosovo..
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 19.10.2011

Re: drago

Mnogo veći narodi od Srba su to shvatili na vreme (Rumuni recimo), i pogledaj kako se danas živi tamo a kako u Srbiji. A pre dvadeset godina, Srbija je bila po svim parametrima iznad Rumunije.


Hajde Drago da budemo posteni.
Ne kazem ja da se moze ili da se treba protiv EU, ali ovo sto se od Srbije trazi ni od koga pa ni od Rumunije nije trazeno. Zaista se ne moze znati kako bi se Rumunija ponasala da je od nje trazeno da se odrekne teritorije a i sama ima slicnih problema, neuporedivo manjih ali iste prirode.
Srbija je evropska država i u današnjoj konstelaciji političkih, ekonomskih i vojnih odnosa snaga bi morala prvenstveno voditi računa da nađe mesto u evropskoj, zapadnoj polititici.

A ta politike je politika koja svima u Evropi osim Srbiji garantuje granice!

Mozda se mora sa njima ali nemojmo govoriti o dobrim zeljama EU prema Srbiji vec o tome da Srbija mora da prihvati sve ucene EU jer je to za nju manje zlo od alternative.
Srbija mora bira izmedju nekoliko losih varijanti i ne zavaravajmo se da je drugacije.
vanja.t vanja.t 21:14 19.10.2011

Re: drago

Lično bih voleo da je Srbija mnogo veća nego li je danas, kad bi to bilo moguće i kad bi to moglo mirnim putem, te kad bi bilo prihvaćeno od sveta.Međutim, nije na žalost


hvala na odgovoru, to sam hteo da čujem

Onaj ko nema saveznike i ko je u ovome i ovakvome svetu opredeljen da ih nema, ili krivo bira, nema se ničemu nadati osim daljnjih problema


sa ovim se apsolutno slažem, ali do 5.10.2000. (za sm režim)
od tada pa do danas je na vlasti dos u različitim varijantama za koji smo glasali zbog:

očuvanja kosova u sastavu srbije,
očuvanja scg, i
investicija, tj ekonomskog razvoja

a sve to je trebalo da bude ostvarivo, jer na vlast dolaze ''partneri'' zapada.

a ja mislim da je rešenje regionalna konferencija - sve karte na sto i nova, održiva podela, a ako nema promena granica u regionu, onda nema ni promena granica srbije
silver bullet silver bullet 21:35 19.10.2011

Re: drago

a ja mislim da je rešenje regionalna konferencija - sve karte na sto i nova, održiva podela, a ako nema promena granica u regionu, onda nema ni promena granica srbije


Ovo je totalna bajka.
1. Ko ce da nam izdejstvuje tu konferenciju kad su vecina zemalja EU plus Amerika priznali Kosovo u sadasnjim granicama? Kina, Rusija? Ne vidim kod njih volju za tim, a bogami ni korist po njih.
2. Sta bismo mi tacno trazili na toj konferenciji? Mislim, koji bi bio nas plan? Ti se, vidim, zalazes za podelu Kosova po liniji reke Ibar ili sam pogresno razumela? Ko u ovoj zemlji, osim Dacica-probnog-balona, sme to da formulise kao zvanicni stav i zahtev?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:54 19.10.2011

Re: drago

a sve to je trebalo da bude ostvarivo, jer na vlast dolaze ''partneri'' zapada.

Partneri zapada?
Ovi što u Srbiji otvaraju ruske vojne baze, daju Rusima džaba NIS, prepuštaju državni monopol, svake godine traže potpisivanje nekakvih strateških sporazuma sa Rusijom, sanjaju o "evroazijskom paktu"..
Nemoj se šaliti, ozbiljni smo ljudi...
vanja.t vanja.t 22:01 19.10.2011

Re: drago

Ovi što u Srbiji otvaraju ruske vojne baze, daju Rusima džaba NIS, prepuštaju državni monopol, svake godine traže potpisivanje nekakvih strateških sporazuma sa Rusijom, sanjaju o "evroazijskom paktu"..


sve to je usledilo nakon što su ''partneri'' sa zapada izneverili plan o očuvanju scg i kosova u sastavu srbije po rezoluciji 1244 i nakon što su priznali nezavisnost tzv kosova

vanja.t vanja.t 22:08 19.10.2011

Re: drago

2. Sta bismo mi tacno trazili na toj konferenciji?


ako granice suverenih država u 21. veku nisu zagarantovane, onda da se složimo sa tim i otvorimo pitanje još nekih granica u regionu.

a ako se granice ne mogu menjati, onda se ne mogu menjati ni naše
sima2000 sima2000 22:11 19.10.2011

Re: drago

sve to je usledilo nakon što su ''partneri'' sa zapada izneverili plan o očuvanju scg i kosova u sastavu srbije po rezoluciji 1244 i nakon što su priznali nezavisnost tzv kosova


ja bi tzv koristio ispred svake imenice.. bolje da ljulja nego da žulja:

sve to je usledilo nakon što su tzv ''partneri'' sa tzv zapada izneverili tzv plan o očuvanju tzv scg i tzv kosova u sastavu tzv srbije po tzv rezoluciji 1244 i nakon što su priznali tzv nezavisnost tzv kosova

što bi rekli tzv englezi: "stay on the safe side" :)
Dr Mebius Dr Mebius 08:49 20.10.2011

Re: drago

Lično bih voleo da je Srbija mnogo veća nego li je danas, kad bi to bilo moguće i kad bi to moglo mirnim putem, te kad bi bilo prihvaćeno od sveta.Međutim, nije na žalost


hvala na odgovoru, to sam hteo da čujem


Zasto veca? Cemu ta glad za teritorijama kad nismo u stanju da dovedemo u red ni ovu koju imamo? Da li bi Srbi ziveli bolje da su u jednoj drzavi, a na racun nekih drugih nacija?
Snaga jedne drzave i nacije nije u velicini teritorije vec u ekonomskoj moci i kulturi. Da je Srbija zaista velika na ovaj nacin prvi bi Albanci s Kosova zeleli da budu deo takve drzave, a verovatno i neki drugi.
Medjutim kod nas i dalje preovladava suluda ideja da nam teritorija bude sto veca i da svima na glavu stavimo sajkace.
silver bullet silver bullet 10:27 20.10.2011

Re: drago

ako granice suverenih država u 21. veku nisu zagarantovane, onda da se složimo sa tim i otvorimo pitanje još nekih granica u regionu.

a ako se granice ne mogu menjati, onda se ne mogu menjati ni naše


Ovo nije konkretan predlog nego pasivno pametovanje i donkihotovsko isterivanje pravde. Danas, uostalom kao i uvek, vazi samo pravilo da najjaci odredjuju pravila. Zato je krucijalno da danas sastavimo predlog koji bi se uklapao sa interesima najjacih. Ako mi to sami ne uradimo, a vidi se da nemamo ni politicke volje ni zrelosti kao narod to da izvedemo, najjaci ce nas krojiti kako njima bude volja.
Dakle, ponavljam pitanje: sta bi bio nas predlog? Ako nemas odgovor, dalja rasprava je bespredmetna.
looping looping 10:30 20.10.2011

Re: drago

Onaj ko nema saveznike i ko je u ovome i ovakvome svetu opredeljen da ih nema, ili krivo bira, nema se ničemu nadati osim daljnjih problema.


Sada je sve gotovo po tom pitanju. Strategija je vec razradjena.
Od onih koji nas okupiraju mi trebamo sebi da napravimo saveznika?
Kako je to moguce? To ne moze da se poklapa sa planovima okupatora.

Jedino dopustanjem okupatoru da se slobodno krece po teritoriji cele Srbije (ne samo Kosova) NATO ce nam postati saveznik.
Jedino onda ce nam "Djura oprostiti sto nas je tukao".
Takodje shvatam da je to zelja nekih u Srbiji koji smatraju da ce nam onda biti bolje ali ne vidim nijednu drzavu okupiranu od NATO-a kojoj je dobro.


Dr Mebius Dr Mebius 10:44 20.10.2011

Re: drago

Takodje shvatam da je to zelja nekih u Srbiji koji smatraju da ce nam onda biti bolje ali ne vidim nijednu drzavu okupiranu od NATO-a kojoj je dobro.


Ali je svim drzavama koje su clanice NATO mnogo bolje. A nesto ne vidim da se one bune da su okupirane. Naprotiv. S druge strane u Iraku ili Afganistanu nikad nije ni bilo bolje nego kod nas, pa nije za poredjenje.

I nema tu nekih iracionalnih emocija tipa 'oni su nas bla, bla, bla...'. Po takvom nacelu, a obzirom na istoriju ratovanja po Evropi u samo zadnjih 100 godina, niko ni sa kim nebi imao ni diplomatske odnose.
looping looping 10:51 20.10.2011

Re: drago

S druge strane u Iraku ili Afganistanu nikad nije ni bilo bolje nego kod nas


Znaci oni nisu ljudi? Da li si razgovarao nekad sa nekim Iracaninom ili Avganistancem da vidis sta se tamo desava ili smatras da je dovoljan TV.

Moja poenta je da je NATO strategija vec razradjena a mi tu mozemo samo da se predamo ili da placemo ali ne mozemo nista da menjamo po tom pitanju.

Dr Mebius Dr Mebius 11:08 20.10.2011

Re: drago

Znaci oni nisu ljudi? Da li si razgovarao nekad sa nekim Iracaninom ili Avganistancem da vidis sta se tamo desava ili smatras da je dovoljan TV.


Prestani sa laznom patetikom. Te dve drzave uopste nisu za poredjenje sa Srbijom.


Moja poenta je da je NATO strategija vec razradjena a mi tu mozemo samo da se predamo ili da placemo ali ne mozemo nista da menjamo po tom pitanju.


Moja poenta je da Srbija treba sto pre u NATO jer su sve ostale opcije besmislene i vode ravno u propast i drzave i naroda.
vanja.t vanja.t 11:11 20.10.2011

Re: drago

da danas sastavimo predlog koji bi se uklapao sa interesima najjacih. Ako mi to sami ne uradimo, a vidi se da nemamo ni politicke volje ni zrelosti kao narod to da izvedemo, najjaci ce nas krojiti kako njima bude volja


da, ali ovo je bila platforma dos-a još 1999. a sad je 2011.
sklonili smo režim koji nije mogao naše interese da usaglasi sa međunarodnim i doveli na vlast koaliciju sa programom: očuvanje scg, kim u srbiji po rez.1244, i ek.razvoj i za ovaj program su dobili podršku zapada, uz uslov da priznamo susede i sarađujemo sa hagom.

na kakvu još političku volju i zrelost misliš?
ako je sloba grešio (a jeste), gde nova vlast pogrešila? drago kaže u odnosu prema rusiji, jeste ali to tek od 2008., šta je bilo do tad?
vanja.t vanja.t 11:20 20.10.2011

Re: drago

Moja poenta je da Srbija treba sto pre u NATO jer su sve ostale opcije besmislene i vode ravno u propast i drzave i naroda.


čim kažeš da je jedno mišljenje ok, a sva druga besmislena - grešiš, o čemu god da pričaš
Dr Mebius Dr Mebius 11:23 20.10.2011

Re: drago

vanja.t
Moja poenta je da Srbija treba sto pre u NATO jer su sve ostale opcije besmislene i vode ravno u propast i drzave i naroda.


čim kažeš da je jedno mišljenje ok, a sva druga besmislena - grešiš, o čemu god da pričaš


Ne smatram da je to generalno pravilo, ali u ovom slucaju je ocigledno da drugog puta nema. A dogadjaji od 1999. pa mozda i ranije samo to potvrdjuju.
Dr Mebius Dr Mebius 11:28 20.10.2011

Re: drago

sklonili smo režim koji nije mogao naše interese da usaglasi sa međunarodnim i doveli na vlast koaliciju sa programom: očuvanje scg, kim u srbiji po rez.1244, i ek.razvoj i za ovaj program su dobili podršku zapada, uz uslov da priznamo susede i sarađujemo sa hagom.


Nova vlast, osim u kratkom periodu Z.Dj., nastavila je manje-vise politiku Milosevica, ovaj put bez rata jer nismo imali sa cime. Istovremeno je, kao i Milosevic, konstantno obmanjivala narod o tome sta stvarno radi i kakve su nam sanse i vecito krivila medjunarodnu zajednicu za sve svoje neuspehe. U medjuvremenu pojedinci su se enormno obogatili na vecinom ilegalan nacin a narod dodatno osiromasen. Koja je to razlika u odnosu na vreme SM? Ja je nevidim, osim sto se neke stvari obavljaju fino u 'rukavicama', ne ubijaju politicki protivnici i sl.
looping looping 11:28 20.10.2011

Re: drago

Te dve drzave uopste nisu za poredjenje sa Srbijom.

Nisu. Ni Libija, ni Vijetnam, ni Kuba....

Srbija je nesto posebno.
looping looping 11:33 20.10.2011

Re: drago

Argument:
Moja poenta je da Srbija treba sto pre u NATO jer su sve ostale opcije besmislene i vode ravno u propast i drzave i naroda.

(kazi ti sta hoces ali ja sam u pravu zato sto sam u pravu)


Dr Mebius Dr Mebius 11:34 20.10.2011

Re: drago

looping
Te dve drzave uopste nisu za poredjenje sa Srbijom.

Nisu. Ni Libija, ni Vijetnam, ni Kuba....

Srbija je nesto posebno.


Naravno da nisu, a ovde se po starom obicaju skrece s teme, stvari generalizuju, rasprava prebacuje u neke krajnje uopstene sfere cime se diskutanti dovode u situaciju neke opste konfrontacije po uvek istim pitanjima, a zapravo se prikriva sopstvena nemoc da se razlozno razgovara o temi koju je Drago pokrenuo.

Toliko o Libiji, Vijetnamu, Kubi, Afganistanu itd.
vanja.t vanja.t 11:42 20.10.2011

Re: drago

osim u kratkom periodu Z.Dj., nastavila je manje-vise politiku Milosevica

super, aj samo to manje-više isto ko sloba, malo konkretnije, jer ja vidim mnogo razlika:

spustili carine
forsirali uvoz na uštrb proizvodnje
prodali bankarski sektor strancima
oko svake važnije odluke se konsultuju sa strancima
odustali od bilo kakve podrške srbima u susdenim državama
vojska svedena na minimum
u hag isporučeni svi koji su traženi
...
sloba ništa od ovog nikad ne bi uradio, pa gde je onda ta sličnost? zbog koje treba i dalje da ispaštamo
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:07 20.10.2011

Re: drago

Dr Mebius
vanja.t
Moja poenta je da Srbija treba sto pre u NATO jer su sve ostale opcije besmislene i vode ravno u propast i drzave i naroda.


čim kažeš da je jedno mišljenje ok, a sva druga besmislena - grešiš, o čemu god da pričaš


Ne smatram da je to generalno pravilo, ali u ovom slucaju je ocigledno da drugog puta nema. A dogadjaji od 1999. pa mozda i ranije samo to potvrdjuju.

Članstvo Srbije u NATO savezu nije pitanje mišljenja nego nužde. Kao recimo da stojiš na želežničkom koloseku a prema tebi ide voz. Možeš imati bilo kakvo mišljenje ali ako ne siđeš sa koloseka, stradaćeš.
Srbija se nalazi u Evropi. Oko nje su sve zemlje u NATO savezu, ili ako nisu ulaze veoma brzo. Sve te zemlje su deo jedinstvenog sistema bezbednosti osim Srbije. Srbija glumi neutralnost, kao da je u najmanju ruku Indija i tako gura prst u oko zapadu. I ne samo to, nego otvara ovde i ruske baze poput ove u Nišu, a u prostorijama parlamenta blokira američku ambasadorku uz radikalske urlike u trajanju od pola sata.
Takva politika je veoma neodgovorna jer dovodi u pitanje najelemntarnije nacionalne interese.
Ovo što se danas događa na Kosovu, deo je te neodgovorne politike i nedostatka državničke i političke mudrosti da se uradi ono što je neophodno, samo da bi sutra na izborima vlast imala koji procenat više.
silver bullet silver bullet 12:11 20.10.2011

Re: drago

da, ali ovo je bila platforma dos-a još 1999. a sad je 2011.
sklonili smo režim koji nije mogao naše interese da usaglasi sa međunarodnim i doveli na vlast koaliciju sa programom: očuvanje scg, kim u srbiji po rez.1244, i ek.razvoj i za ovaj program su dobili podršku zapada, uz uslov da priznamo susede i sarađujemo sa hagom.

na kakvu još političku volju i zrelost misliš?
ako je sloba grešio (a jeste), gde nova vlast pogrešila? drago kaže u odnosu prema rusiji, jeste ali to tek od 2008., šta je bilo do tad?


Onog trenutka kad se raspala SRJ, tog trenutka je postala ugrozena Rezolucija 1244 i tada je trebalo imati pameti i izaci sa konkretnim predlogom resenja.

To, dakle, ide direktno na dusu Kostunice, ali i Tadica koji je uplasen da ne dozivi Djindjicevu sudbinu (razumljivo)svemu aminovao i davao neophodnu podrsku da se krene sasvim drugim, gubitnickim putem koji je zapoceo sa nakaradnim izglasavanjem Ustava i cuvenom Preambulom. Tada je trebalo predloziti podelu Kosova jer to je bilo najvise sto se moglo dobiti, i to pod jakim pritiskom Rusije i Kine (racun bi svakako bio ispostavljen i ne bi bio tako jeftin kao prodaja samo NIS-a, ali to je politika).

Danas je na stolu samo mogucnost dobijanja specijalnog statusa za Sever i to u vidu enklave, cak ne ni posebnog entiteta kao sto je Republika Srpska. Sve su to bile mogucnosti do sada. Ako ovako nastavimo, izgubicemo i ovu poslednju mogucnost, ta je stvar jasna kao dan!

Dakle kad ti vec neces da das predlog za statusnu konferenciju, dacu ga ja.
Insistirati na dobijanju entiteta za Sever u okviru republike Kosovo (male su sanse za to) i zadovoljiti se dobijanjem specijalnog statusa u vidu enklave, uz punu zastitu nasih verskih objekata i ekstrateritorijalnost Pecke patrijarsije. To je jedini put da sacuvamo nas narod dole i centar nase duhovnosti. Sve ostalo je vec vidjeno - kolona traktora sa narodom.
To je koncept koji bi Evropska unija prihvatila i stala iza njegove odbrane.


looping looping 13:00 20.10.2011

Re: drago

Oko nje su sve zemlje u NATO savezu, ili ako nisu ulaze veoma brzo.

Na zalost. Ulaze po principu "placaj mi mesecno da te cuvam od grubijana".
I za nas nema izbora. Ili NATO ili novi rat sa NATO-om.
milisav68 milisav68 14:34 20.10.2011

Re: drago

looping
Oko nje su sve zemlje u NATO savezu, ili ako nisu ulaze veoma brzo.

Na zalost. Ulaze po principu "placaj mi mesecno da te cuvam od grubijana".
I za nas nema izbora. Ili NATO ili novi rat sa NATO-om.


Ako ne platiš reket, ću da pustim "komšije" na tebe.
dragan7557 dragan7557 14:40 20.10.2011

Re: drago

Mnogo veći narodi od Srba su to shvatili na vreme (Rumuni recimo), i pogledaj kako se danas živi tamo a kako u Srbiji.

Mnogo gore nego u Srbiji?

cerski
omega68 omega68 20:41 19.10.2011

Važi

neka bude kako ti kažeš, ali ako ( neka ne otvaraju sledeći link oni koji imaju slabo srce i živce ) bar jedan od ovih završi u Hagu

EDIT:
Ne sumnjam da ima i onih kojima je slika baš cool
Dr M Dr M 22:01 19.10.2011

O satovima


jer se nikada ne može deseti da "svi satovi pokažu tačno podne"

Može. Kad svi satovi stanu.

Za sada, kucaju. Samo, da li su to satovi ili tempirane bombe?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:07 19.10.2011

Re: O satovima

Dr M

jer se nikada ne može deseti da "svi satovi pokažu tačno podne"

Može. Kad svi satovi stanu.

Za sada, kucaju. Samo, da li su to satovi ili tempirane bombe?

Sasvim legitimno pitanje doktore....
Ipak, računao sam na satove koji "rade"...
Dr M Dr M 22:31 19.10.2011

Re: O satovima

računao sam na satove koji "rade"...


Nažalost, nijedan ne radi za nas..
milosavljevic.nis milosavljevic.nis 22:22 19.10.2011

Vojvodina

Ne znam da li je neko primetio, sve se desavalo u Domu kulture "Vojvodina"...
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 03:06 20.10.2011

Realnost

...Amfilohije, porukom da "realnost nije mera za Kosovo"

Koja realnost? Predsednik juce pominje neke dve realnosti. Nesto valjda kao paralelni svetovi i ili dimezije. Ovde samo jos fali da se umesa Dzedaj da razjasni stvar.
Dr Mebius Dr Mebius 15:03 20.10.2011

Glupost...

...i potpuni nedostatak drzavnickog sluha srpskih politicara ogleda se pre svega u totalno pogresnom tumacenju tokova svetske politike od trenutka pada Berlinskog Zida i nestanka bipolarnog sveta. Iz istih provincijalo-lopovskih razloga kao i danas, odabrali su pogresnu stranu a i danas se nje drze kao pijan plota.

Ko nam je kriv sto su i Hrvati i Albanci izabrali za saveznike NATO i Ameriku i onda ostvarili ono o cemu su vekovima sanjali. Mogli smo i mi (mozda jos uvek mozemo ali pod daleko nepovoljnijim uslovima), ali nismo.

Milosevic je izabrao sebe, rekavsi narodu da su tu braca Rusi i Kinezi. Ovi danasnji isto tako. I dok 'bracu' samo zanima lova i biznis, bivsa yu-braca koja su izabrala NATO dobise sve. Mi smo naravno dobili djoku.

Doduse ima ovde onih koji bi jos djoke jer im je malo ovo do sad....jer sto vise djoke veci si Srbin
Filip2412 Filip2412 16:39 20.10.2011

Re: Glupost...

Dr Mebius
da, to je nasa tuzna prica... glupi nestaju, zakon evolucije

srpska spoljna politika do te mere je glupa u vecem delu istorije da se iskreno cudim da Srbi uopste postoje danas
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:46 20.10.2011

Re: Glupost...

Dr Mebius

Ko nam je kriv sto su i Hrvati i Albanci izabrali za saveznike NATO i Ameriku i onda ostvarili ono o cemu su vekovima sanjali. Mogli smo i mi (mozda jos uvek mozemo ali pod daleko nepovoljnijim uslovima), ali nismo.

Ko je koga birao, obrnuto je.

Milosevic je izabrao sebe, rekavsi narodu da su tu braca Rusi i Kinezi. Ovi danasnji isto tako. I dok 'bracu' samo zanima lova i biznis, bivsa yu-braca koja su izabrala NATO dobise sve. Mi smo naravno dobili djoku.

Lova je lova, al' tozla je tozla.
omega68 omega68 22:00 20.10.2011

Drago

još jedan čovek pogibe u toj kolevci demokratije i zaštite ljudskih prava od nekog ko je uzurpirao i ogradio čoveku njegovo imanje i koristio dok je ovaj u izbeglištvu.
Je l tako treba i ovi na severu.Drago, kada to piše neko ko nije mrdnuo iz kruga ''dvojke'' i da razumem, ali ti koji imaš takva iskustva...Nemam reči.
Ne, to ne može da priča iskren čovek.Tako može da priča i piše samo neko ko je debelo plaćen za to, Drago prijatelju
Filip2412 Filip2412 10:46 21.10.2011

Re: Drago

još jedan čovek pogibe u toj kolevci demokratije i zaštite ljudskih prava od nekog ko je uzurpirao i ogradio čoveku njegovo imanje i koristio dok je ovaj u izbeglištvu.
Kakva kolekvka demokratije, cemu ta patetika i cinizam? Stanje ljudksih prava na Kosovu je tesko, a Srbija i srpske patriotske snage samo balave o parcetu teritorije na severu. A oni na jugu? Njih ima mnogo vise a o njima se mnogo majne govori.

Taktikom podrzavanja Srba na Kosovu u nemogucoj misiji da ne priznaju Pristinsku vlast Srbija nikako ne pomaze da se smanji broj ovakvih incidenata nego samo da se poveca, ponekad se pitam, da li planski - sa ciljem da bi se zatim patriotski kukaklo.

I to je sve, to je krajnji domet takvog pristupa - zalopojke i prenemaganje, a kad neko napise kako stvari istinski stoje onda "patrote" ocene da je on za to debelo placen.

"Patriotama" je kao fol bitan narod a zapravo je cela frka oko teritorije. Pa da je bitan narod pricalo bi se ne samo o Mitrovici nego ponekad i o ono 2/3 Srba koji zive na ostatku Kosova.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:58 21.10.2011

Re: Drago

Taktikom podrzavanja Srba na Kosovu u nemogucoj misiji da ne priznaju Pristinsku vlast Srbija nikako ne pomaze da se smanji broj ovakvih incidenata nego samo da se poveca, ponekad se pitam, da li planski - sa ciljem da bi se zatim patriotski kukaklo.

A kako se smanjuje broj incidenata?
Filip2412 Filip2412 13:07 21.10.2011

Re: Drago

A kako se smanjuje broj incidenata?


Pokazemo zelju da udjemo u NATO, sednemo za sto sa EU, Amerima i Albancima sa Kosova, defakto priznamo vlast u Pristini uz uslov da nam kroz EU/NATO institucije omoguce posmatranje situacije ljudskih prava na Kosovu - njima isto ponudimo da ucestvuju u definisanju slicnih prava za Albance u Bujanovcu/Presevu.

Jednom recju, postanemo partner EU/NATO jer oni imaju presudni uticaj na terenu, prestanemo da mlatimo praznu slamu koketirajuci sa Rusijom.

eto, mozda tako treba probati.... to mi prvo pada na pamet, naravno pod uslovom da je nekome zaista stalo da ljudi mirnije zive, na zalost ja mislim da je neko parce teritorije oko severne mitrovice svima prioritet
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:20 21.10.2011

Re: Drago

Filip2412
A kako se smanjuje broj incidenata?


Pokazemo zelju da udjemo u NATO, sednemo za sto sa EU, Amerima i Albancima sa Kosova, defakto priznamo vlast u Pristini uz uslov da nam kroz EU/NATO institucije omoguce posmatranje situacije ljudskih prava na Kosovu - njima isto ponudimo da ucestvuju u definisanju slicnih prava za Albance u Bujanovcu/Presevu.

Jednom recju, postanemo partner EU/NATO jer oni imaju presudni uticaj na terenu, prestanemo da mlatimo praznu slamu koketirajuci sa Rusijom.

eto, mozda tako treba probati.... to mi prvo pada na pamet, naravno pod uslovom da je nekome zaista stalo da ljudi mirnije zive, na zalost ja mislim da je neko parce teritorije oko severne mitrovice svima prioritet

Sta da ponudimo, da niko nece ubijati Albance u Presevskoj dolini, a ukoliko to nekome padne na pamet, isti ce se suociti se sudskim postupkom i osudom?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana