Da se možda ne sprema neko "kuvanje" u DS-u...?

Drago Kovacevic RSS / 02.03.2008. u 14:37

Zoran Živković, nekada zamenik predsednika DS-a i zadnji srpski demokratski premijer, koji je uporište u DS-u izgubio pre izbora iz decembra, 2003. godine, te na stranačkim izborima iz februara 2004. godine bio ubedljivo poražen od Borisa Tadića, danas je dao intervju Blicu. Hronologija toga Živkovićevog stranačkoga poraza je zanimljiva ali trenutno nije tema.

Taj intervju mi se na neki način čini indikativnim, jer, bez obzira što je Živković često kritikovao politiku Tadića, kohabitacije, šurovanja sa Koštunicom i slično, u principu je ostajao lojalan stranci, bar do one granice da neda dovoljnoga povoda da ga iz nje isključe.

Ovo danas izrečeno me upućuje da on želi ići dalje i kao da ima neke oslonce za tako nešto. A "ići dalje" znači da se želi vratiti u središte politike i to preko DS-a. Ne mogu baš naslutiti kako bi to tačno mogao, ali je očigledno "osetio" da postoje neka gibanja među članstvom DS-a, simpatizerima i glasačima.

Živkoviću čovek može pronaći mane, ali je nesumnjivo da je pok. Zoran Đinđić u njega imao poverenja. Isto tako mu se ne može sporiti da spada u grupu bistrih ljudi...

Pa evo...možda delite moj utisak... kao što se i ja slažem sa najvećim delom konstatacija koje je Živković izneo u intervjuu...

 

print.gif email.gif
Zoran Živković

Tadić postaje Koštuničin saučesnik

Autor: Katarina Preradović | 02.03.2008 - 00:00

zivkovic-v.jpg

Vladu Srbije danas na okupu drže samo lični i grupni interesi delova rukovodstava stranaka koje je čine. Ništa drugo! Sve priče o patriotizmu i državnom interesu trula su demagogija. Takva vlada je štetna za državu bilo da se radi o Kosmetu, evropskim integracijama, standardu građana ili konkurentskoj sposobnosti naše privrede - kaže u razgovoru za "Blic nedelje" Zoran Živković, bivši premijer Srbije i član Demokratske stranke.

- Ova vlada je izgubila Kosmet, prekinula odnose sa EU, poskupljenja su svakodnevna, a roba u prodavnicama je najskuplja u Evropi. Šizofreno ponašanje Vlade Srbije je očekivana, logična posledica neprirodne koalicije koja je stvorena. U njoj su i pobednici i poraženi na poslednjim parlamentarnim izborima. Ovi drugi su dobili i premijersko mesto koje im već godinu dana odezbeđuje da Vlada vodi politiku suprotnu onoj za koju su građani većinski glasali. Retrogradne snage, sada pod vođstvom Koštunice, nastavljaju politiku Slobodana Miloševića s ambicijom da ga prevaziđu. Žrtve te politike su svi oni koji su preživeli devedesete i koji su prve tri godine 21. veka doživeli kao renesansu Srbije.

Šta bi bio najbolji izlaz iz ove situacije?
Najbolji izlaz su izbori na kojima će stranke dokazanog proevropskog demokratskog potencijala ponuditi realnu perspektivu Srbije. Očekujem da će Srbija to većinski prihvatiti. Ako se desi suprotno, onda ćemo imati jasnu sliku da kao društvo u ovom trenutku nismo spremni za EU.

Šta Boris Tadić i DS sada treba da rade?
Da sprovode program DS i ostvaruju želje svojih birača. DS je najveći politički demokratski potencijal Srbije, koji poslednje četiri godine služi kao pozadinska pešadijska rezerva Vojislavu Koštunici. Umesto da krči put ka EU, moja stranka radi asanaciju terena nakon Koštuničinih izgubljenih bitaka. To je nedopustivo s aspekta programa i misije DS, s aspekta onoga što smo radili i ostvarili u prošlosti i onoga što je naša obaveza u budućnosti. Lični uspesi i lična korist nekih rukovodilaca DS nisu i ne smeju da budu zamena za istorijsku odgovornost koju DS ima danas i u budućnosti.

Šta je sve Tadić od formiranja ove vlade trebalo da uradi, a nije? Gde je sve grešio?
Vlada nije smela da bude formirana s Koštunicom kao mandatarom. To je suštinska, sistemska, nepopravljiva greška. Takva vlada je sprovodila i sprovodi politiku koja je potpuno suprotna onome što je izvorna politika DS, onome što je neophodno Srbiji danas. Neoprostiva greška je i to što je u vreme kohabitacije s prvom Koštuničinom vladom Tadić dopuštao blaćenje rada i dostignuća prve demokratske vlade Zorana Đinđića, koju sam ja vodio nakon njegovog ubistva. Takođe je neoprostivo i to što je oprostio i prepustio zaboravu preko sto afera koje su se desile u toj vladi od 2004. do 2007. Dopustio je i da afere budu obeležje aktuelne vlade. Tajni ugovori, poklanjanje NIS, primitivizam nekih ministara, neretka zloupotreba policije i pravosuđa ne smeju da nose pečat DS.

Kako gledate na dilemu Kosovo ili EU? Ima li EU alternativu?
Nema dileme, EU nema alternativu! Politika prema problemu Kosmeta je bila potpuno pogrešna u poslednje četiri godine. I tu je Koštunica uspeo da nametne svoju gubitničku demagogiju Tadiću. DS je dopustio da ga na ivicu provalije dovede koalicioni politički avanturista koji je spreman da učini još jedan korak napred, što naše društvo vodi u najteže iskušenje nakon 1999.
Samo jaka Srbija, na evropskom putu u petoj brzini, sa saveznicima iz EU mogla je da izbori povoljnije rešenje kosovskog problema. Taj put je opstruisan. Da podsetim, put ka integracijama, put ka Sporazumu o stabilizaciji i asocijaciji je prekinut ne zbog Kosmeta, nego zbog nesaradnje sa sudom u Hagu, što je bio samo deo autistične politike "hoćemo u EU, ali pod našim uslovima". Zbog toga će sadašnji vlastodršci biti upamćeni kao političari koji su izgubili Kosmet, iako je njihova krivica mnogo manja nego krivica Slobodana Miloševića i ranijih srpskih nedemokratskih vladara.

Mnogi Tadićevo popuštanje Koštunici pravdaju time da bismo u suprotnom imali vladu DSS-SRS. Je li to dobar razlog da Tadić nastavi s ovom politikom?
Naravno da je to još jedna lažna dilema. Ko normalan može da zaključi da je Tadićevo eventualno udvorištvo Koštunici prepreka koaliciji DSS-SRS? U toj koaliciji Koštunica bi bio dramatično manjinski partner, što bi bila prepreka njegovim tajkunima da pljačkaju Srbiju. Njemu su neophodni Tadić i DS kao proevropska kamuflaža za njegov kvazipatriotski avanturizam. To mora da se prekine odmah! Koštunica je već dva puta izgubio izbore, izgubio je i Kosovo, poklonio NIS. Njegova politička avantura mora biti okončana - odmah. Ako to ne učini, Tadić rizikuje da bude upamćen kao njegov saučesnik.

Kolika je šteta za Srbiju i građane od ovakve krize vlasti? Koliko ćemo vremena zbog toga izgubiti?
Šteta je već sada ogromna, a može da bude još veća. Vlade Vojislava Koštunice su Srbiju vratile u 1992. godinu, godinu kada je počeo sunovrat naše države. Svi oko nas su napredovali, tako da je Srbija danas na poslednjem mestu regionalne regate ka boljem životu. Danas nisu isključene ni nove sankcije, ni novi ratovi u koje može da nas uvede avanturistička politika.

Kako vidite rasplet kosovske priče? Šta je za Srbiju najbolje rešenje?
Podela Kosmeta je najmanje loše rešenje i ona je i danas moguća. Za to rešenje su nam potrebni moćni saveznici, a njih ne možemo da obezbedimo tako što im spaljujemo ambasade i pretimo besmislenim tužbama. Podela bi omogućila da svi Srbi koji su živeli na Kosovu do juna 1999. mogu da se vrate na onaj deo teritorije koji bi ostao deo Srbije. Jasno je da nam to niko neće ponuditi ako sami ne povedemo borbu za ostvarivanje tog cilja. Kako vidite Srbiju 2009. godine?
Ako odmah započnu procesi o kojima sam sada govorio, 2009. godina će biti godina velikih šansi da Srbija ponovo zauzme mesto lidera jugoistočne Evrope. Ako se nastavi ovako kako se danas upravlja našom zemljom, 2009. će biti godina u kojoj će se skoncentrisati sve strahote koje smo doživeli u poslednjoj deceniji prošlog veka.

Proevropska vlada samo bez DSS

Ukoliko uskoro, možda već u maju, dođe i do parlamentarnih izbora, s kojim snagama bi DS mogao da formira proevropsku vladu? Je li takva vlada moguća bez DSS?

Takva vlada je moguća isključivo bez DSS. Želja većine građana Srbije je EU. Stranke koje u svojim retoričkim nastupima nude politiku ostvarivanja tog cilja su DS, LDP, G17 plus i neke stranke manjina. Na njima je da ubede građane da su dovoljno iskreni i sposobni za sprovođenje takve politike. Ako u tome uspeju, nema opasnosti od rezultata izbora. Naravno, da bi to ostvarile, ove stranke moraju da očiste svoje redove od ljudi koji su nesposobni za takvu politiku,

 



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:29 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

JJ Beba
DS je pukla , ofucala se, nagojila, otromboljila, omiltavela, prilegla i zalegla; lopatama puni džakove lovom, nema se kad za reforme i brigu za građane, "bolje sutra", Eu.....nema se kad i nema ko.
bašme zanima kako bi zoran živković izveo sve ovo šta priča sa đilasima, vlahovićima, milosavljevićima, đelićima i tadićem na čelu? O sivoj eminenciji šaper & krstić tandemu da i ne govorim.
kako misli da na lokalnom nivou iskontroliše sve te male dupeuvlakače i dupelisce koji su nemoćni da urade bilo šta.
šure, jel imaš ti neku ideju?

Ma nemam šure...o)) I meni je ta misija "nemoguća",,,
Ali mi se čini da ima ambicije nešto raditi.....
Jelena Jelena 15:33 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

Tacno tako! Zivkovic je iz druge price. Ovi su GOTOVI!
JJ Beba JJ Beba 15:36 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

Ali mi se čini da ima ambicije nešto raditi.....

ambicije ima. fakat
baš zamišljam đilasa i živkovića kako rešavaju problem tajkuna, pljački, mita & korupcije, nepotizma
hahahhahahhaha
ili kako sa milosavljevićem rešava problem neleganih privatizacija, tendera
ili sa petrovićem kako razgovara o sudstvu
hahahhahha
idi bre šure
kako raditi sa ljudima koji misle da je suvišno ono čega nema?
:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:40 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

JJ Beba
Ali mi se čini da ima ambicije nešto raditi.....

ambicije ima. fakat
baš zamišljam đilasa i živkovića kako rešavaju problem tajkuna, pljački, mita & korupcije, nepotizma
hahahhahahhaha
ili kako sa milosavljevićem rešava problem neleganih privatizacija, tendera
ili sa petrovićem kako razgovara o sudstvu
hahahhahha
idi bre šure
kako raditi sa ljudima koji misle da je suvišno ono čega nema?
:))

o)))
Super - " suvišno je ono čega nema"....o)))
JJ Beba JJ Beba 15:43 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

Super - " suvišno je ono čega nema"....o)))

pael ti ne liči na to?
šta će nam EU
))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:45 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

JJ Beba
Super - " suvišno je ono čega nema"....o)))

pael ti ne liči na to?
))

Ma ne da liči, nego je najbolja artikulacija koju sam čuo...o))
JJ Beba JJ Beba 15:53 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

Ma ne da liči, nego je najbolja artikulacija koju sam čuo...o))

sad mi pade na pamaet još jedna artikulacija njine politike - malo je dovoljno, dovoljno je suvše
:))))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:57 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

JJ Beba
Ma ne da liči, nego je najbolja artikulacija koju sam čuo...o))

sad mi pade na pamaet još jedna artikulacija njine politike - malo je dovoljno, dovoljno je suvše
:))))))

A moglo bi i ono.."što kraći to duži"..o)))
Kao da u zadnje vreme intezivno čitaju onaj priručnik Mao Ce Tunga...o))
sentinel26 sentinel26 17:44 02.03.2008

Re: kako vlada vlada

dragan7557
A, za ovo :
kako misli da na lokalnom nivou iskontroliše sve te male dupeuvlakače i dupelisce koji su nemoćni da urade bilo šta.
je dovoljno ponuditi dupe i, stvar rešena.

Bez obzira na eventualnu "gadljivost", ovo rješenje je veoma održivo i garantuuje rezultate.

Ljudi,
Zna li neko da mi kaže zašto se samo za jednu vrstu grešaka plaća alimentacija ?
Milan Rakić Milan Rakić 15:23 02.03.2008

Konstatacija

Znam Zorana lično, često sam ga sretao u Nišu (dok sam živeo tamo) i uvek kada smo se sretali, čak i dok je bio Premijer, udostojavao se da popriča samnom; pita za moju porodicu, brata, Oca (jer je bio sponzor DS-a u Nišu pre Žiksa), kranje koretno i sasvim prijatno (bez obzira što sam 15-ak godina mlađi od njega). Gledao sam ga i na Poligrafu, slušao na Kažiprstu pre neki dan, a i čitao njegove izjave, i sa žaljenjem mogu reći daje velika šteta što on nije aktivan u DS-u. Ali šta se tu može, uslov Dr Jekkyl-a za formiranje vlade bilo je "pročišćenje" od "mračnih sila", što je i sprovedeno u delo, u korist DS-a, na štetu građana Srbije.

Još jednom koristim priliku da pozovem sve istinske pobornike jedne bolje i lepše Srbije da potpišu online peticiju koju nameravam da pošaljem DS-u: STOP TIRANIJI!

Ako vam je dobro onda ništa.


EDIT:
Napomena: Vi koji potpišete, pošaljite link sto većem broju ljudi za koje smatrate da bi potpisali, jedino tako će uspeti akcija sakupljanja potpisa. Unapred hvala.
Nenad M. Nenad M. 15:28 02.03.2008

Drago

mislim da si na pogresnom tragu. Zivkovic ce pre osnovati stranuku nego sto ce ga vrh ds-a ponovo ubaciti u centar stranke. Preslusaj Kaziprst od ponedeljka, bice ti jasnije o cemu pricam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 02.03.2008

Re: Drago

Nenad M.
mislim da si na pogresnom tragu. Zivkovic ce pre osnovati stranuku nego sto ce ga vrh ds-a ponovo ubaciti u centar stranke. Preslusaj Kaziprst od ponedeljka, bice ti jasnije o cemu pricam.

Moguće....
Ja govorim na nivou utiska..No i za to, mislim da ima neke impulse iznutra..Jer da nije tako već bi on to uradio.
Inače, i za takvu nameru, najefikasniji način bi mu bio da na stranačkoj konferenciji napravi "rascep"...
zonky8 zonky8 16:42 02.03.2008

Re: Drago

Zivkovic ce pre osnovati stranuku nego sto ce ga vrh ds-a ponovo ubaciti u centar stranke. Preslusaj Kaziprst od ponedeljka, bice ti jasnije o cemu pricam.
*novo


i to od velikog broja razocaranih demokrata ....
u koaliciji sa liberalima, demohrishcanima, manjinama i td.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 15:35 02.03.2008

"Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

"Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."... nije nego - ne rece li pre toga da je "ona" Vlada izgubila Kosmet, potpisivanjem rezolucije 1244??? Sta smo, opet zaboravni... 'Oce piki, nece piki, ili kako duva vetar, tako ce da prica?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 02.03.2008

Re: "Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

Vodzo Modzo
"Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."... nije nego - ne rece li pre toga da je "ona" Vlada izgubila Kosmet, potpisivanjem rezolucije 1244??? Sta smo, opet zaboravni... 'Oce piki, nece piki, ili kako duva vetar, tako ce da prica?

E, to je indikator da ulazi u "političku borbu"...
Mada, kad uzmeš ukupnu postavljenu ideološku matricu, moguće je iztvesti zaključak da je ona istovetna kod "one" i "ove" vlade...
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 16:00 02.03.2008

Re: "Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

Ako, svaka mu cast, neka udje u politicku borbu, ali ne treba da iskorisceni adut koristi jos jedanput. On je bio premijer, tad je prethodna (SPS-SRS) Vlada zavrsila pricu sa Kosmetom, sta je sada, ne valja ova jer je izgubila Kosmet? Pa kako kada je Kosmet po njemu vec bio izgubljen? Osim toga, sto on nije podelio Kosmet, nego sada prica da treba da se deli??? Na koju foru da se deli, ajde molim te, Zivkovicu? Nema teorije da to uradis, pogotovo ne sada. Sve mi je ovo i dalje, po istoj moralnoj matrici, koju sve stranke sakom i kapom koriste.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:03 02.03.2008

Re: "Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

Vodzo Modzo
Ako, svaka mu cast, neka udje u politicku borbu, ali ne treba da iskorisceni adut koristi jos jedanput. On je bio premijer, tad je prethodna (SPS-SRS) Vlada zavrsila pricu sa Kosmetom, sta je sada, ne valja ova jer je izgubila Kosmet? Pa kako kada je Kosmet po njemu vec bio izgubljen? Osim toga, sto on nije podelio Kosmet, nego sada prica da treba da se deli??? Na koju foru da se deli, ajde molim te, Zivkovicu? Nema teorije da to uradis, pogotovo ne sada. Sve mi je ovo i dalje, po istoj moralnoj matrici, koju sve stranke sakom i kapom koriste.

Jeste, liči na to...
doktorka doktorka 16:06 02.03.2008

ono sto je meni cudno,

jeste to sto su demokrate u parlamentu glasale uvek u korist radikala i dss-ns. inace , sve cesce oglasavanje basare , a i zivkovica, jesu znaci talasanja u ds. veliko spremanje koje bi podrazumevalo i izbacivanje tadica iz ds, je neophodno! malo teze ce ici , verujem , s obzirom da im je finansijer miskovic, pa su odbornici dobro podmireni citaj potpaceni.
pidola pidola 16:31 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,


jeste to sto su demokrate u parlamentu glasale uvek u korist radikala i dss-ns.

ko su to "demokrate"?
gde su,po cemu su?
mislis na ds,zasto su oni demokrate?
a dss-ns i radikali nisu,po cemu im se razlikuje politika,kada su im dela ista,kada jedni druge podrzavaju?

mislis da nisu i u svoju korist glasali?
Gorio Gorio 16:45 02.03.2008

Re: "Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

Ova vlada je izgubila Kosmet, ..."

Pre bi se moglo reći; ova vlada se izgubila sa Kosmetom.
doktorka doktorka 18:20 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

pidola
jeste to sto su demokrate u parlamentu glasale uvek u korist radikala i dss-ns.ko su to "demokrate"?gde su,po cemu su?mislis na ds,zasto su oni demokrate?a dss-ns i radikali nisu,po cemu im se razlikuje politika,kada su im dela ista,kada jedni druge podrzavaju?mislis da nisu i u svoju korist glasali?

razumem tvoj gnev , nego , posto bi ceda pristao na saradnju sa ds , verujem da on zna da tamo ima ljudi koji se ne slazu sa politikom tadica i da im treba pomoci da se oslobode njegove stege. ja tadica ne dozivljavam nimalo kao nekog ko je nesposoban , mlak , naivan,bla,bla ,bla, bla. naprotiv . bia ,db , miskovic itekako su u njemu nasli sjajnog saradnika.
cecas cecas 18:55 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

U DS se nece nista kvalitativno promeniti jer je cela struktura DS izgradjena tako da koristi samo jednoj svrsi.Clanstvo se tu nista ne pita niti ima ikakvog uticaja.Ako tu i dodje do necega , moze doci samo do potpunog raspada , sto tesko da ce da se desi , jer je ceo DS koncipiran kao interesna sfera.Znaci samo u slucaju da tu dodje do pucanja poneke karike u lancu , onda ce i cela struktura da se urusi , a sam DS ce biti sveden na marginu.
doktorka doktorka 19:00 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

cecas
U DS se nece nista kvalitativno promeniti jer je cela struktura DS izgradjena tako da koristi samo jednoj svrsi.Clanstvo se tu nista ne pita niti ima ikakvog uticaja.Ako tu i dodje do necega , moze doci samo do potpunog raspada , sto tesko da ce da se desi , jer je ceo DS koncipiran kao interesna sfera.Znaci samo u slucaju da tu dodje do pucanja poneke karike u lancu , onda ce i cela struktura da se urusi , a sam DS ce biti sveden na marginu.

bojim se da si u pravu. nego, zao mi je zbog djindjica da se ta stranka ,kojoj sam nekada i sama pripadala, rasturi. zato se potajno nadam da ipak postoji neka sansa ...
ludvig ludvig 19:10 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

ja tadica ne dozivljavam nimalo kao nekog ko je nesposoban , mlak , naivan,bla,bla ,bla, bla. naprotiv


potpuno se slažem doktorka...mislim da bi trebalo menjati te stavove kao on je nesposoban mutav a predsednik...da nije možda...tako su i za koštunicu govorili da je neobavešten zbunjen a on već deset godina na najvišim funkcijama...
oni su vrlo sposobni obavešteni mudri samo za čiju korist?
cecas cecas 19:30 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

doktorka

bojim se da si u pravu. nego, zao mi je zbog djindjica da se ta stranka ,kojoj sam nekada i sama pripadala, rasturi. zato se potajno nadam da ipak postoji neka sansa ...


Jedina sansa je da se promeni komplet " Ekipa " , sto veruj mi ,islo bi jako tesko uz veliki potres i dug oporavak da povrati snagu na kojoj pocivaju temelji DS. A mozda takvo nesto i treba da se desi, tj. DS mora da dozivi svoju katarzu ako hoce da ide Djindjicevim putem .Postoje takve snage unutar DS , ali nisu u poziciji da nesto promene za sada.
doktorka doktorka 20:22 02.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

cecas

doktorkabojim se da si u pravu. nego, zao mi je zbog djindjica da se ta stranka ,kojoj sam nekada i sama pripadala, rasturi. zato se potajno nadam da ipak postoji neka sansa ... Jedina sansa je da se promeni komplet " Ekipa " , sto veruj mi ,islo bi jako tesko uz veliki potres i dug oporavak da povrati snagu na kojoj pocivaju temelji DS. A mozda takvo nesto i treba da se desi, tj. DS mora da dozivi svoju katarzu ako hoce da ide Djindjicevim putem .Postoje takve snage unutar DS , ali nisu u poziciji da nesto promene za sada.

znam da je to uzasno tesko , skoro da se granici sa nemogucim
Adam von Trott zu Solz Adam von Trott zu Solz 15:18 03.03.2008

Re: ono sto je meni cudno,

doktorka

cecas: Jedina sansa je da se promeni komplet " Ekipa " , sto veruj mi ,islo bi jako tesko uz veliki potres i dug oporavak da povrati snagu na kojoj pocivaju temelji DS. A mozda takvo nesto i treba da se desi, tj. DS mora da dozivi svoju katarzu ako hoce da ide Djindjicevim putem .Postoje takve snage unutar DS , ali nisu u poziciji da nesto promene za sada.

znam da je to uzasno tesko , skoro da se granici sa nemogucim

Mislim da obe grešite, ja tipujem da će promena Tadića i ljudi oko njega ići možda najbrže i najbezbojnije od svig promena i vrhu DS do sada.
Najveći problem u celoj toj priči je, po mom mišljenju, taj što je DS takoreći postala taoc Tadića t.j. njegove popularnosti u biračkom telu, a i Tadić je u neku ruku postao taoc toga pa je i njemu teže da digne ruke od stranke (a što mu pada na pamet s vremena na vreme, ko ga iole poznaje znaće o čemu pričam, naprosto je takav).
Ispašće na kraju da će smena Borisove garniture (Boris included) biti "jako loša po stranku" jer će verovatno u dobroj meri i za neko vreme pasti rejting DS, što će dati argmente kudikamo žilavijoj ekipi koja će morati da se povuče (mislim na ekipicu, kako ih je neko nazvao, stranačkih oligahra, ili već tako nekako). No, to je nešto sa čime će garnitura "naslednika" morati da razmišlja, i nadam se da već sad misle o tome.
NenoX NenoX 16:31 02.03.2008

Istina je da se dogadja nesto u DS-u ...

... i to predstavlja rezultat sinergije nezadovoljstava u protekle dve godine medju clanstvom i simpatizerima ... Pogledajte samo komentare (ovde) i utiske na zvanicnom sajtu DS-a ... Kad su njih morali da objave kakvi li su tek oni neobjavljeni ... Svesni su u DS-u da ce ako ovako nastave ostati bez podrske, ukoliko vec nisu napravili sebi nenadoknadivu stetu kao rezultat potpuno maloumne politike. Dobro je da postoje sasvim dobre alternative DS-u tako da glasovi razocaranih biraca zavrsavaju na racunu LDP-a. Da ova stranka ne postoji Srbija bi bila u jako teskoj i gotovo bezizlaznoj situaciji!
Bivsi Bivsi 16:37 02.03.2008

Da se mozda ne sporema...

Pouzdano znam da Zivkovic ne planira osnivanje nove stranke.Takodje ,ne ocekuje "da ga se sete Tadic,Djilas i slicni" i da ga vrate u vrh stranke. Ne smetaju mu nikakve kritike i uvrede,ubedjen je da je Srbija bila perspektivnija i demokraticnija drzava nego sto je danas,na pocetku drugog Tadicevog predsednickog mandata.
ludvig ludvig 16:40 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

Bivsi
Pouzdano znam da Zivkovic ne planira osnivanje nove stranke.Takodje ,ne
ocekuje "da ga se sete Tadic,Djilas i slicni" i da ga vrate u vrh
stranke. Ne smetaju mu nikakve kritike i uvrede,ubedjen je da je Srbija
bila perspektivnija i demokraticnija drzava nego sto je danas,na
pocetku drugog Tadicevog predsednickog mandata.


gospodine živkoviću jeste to vi:))
Dilan Dog Dilan Dog 16:42 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

ludvig
Bivsi
Pouzdano znam da Zivkovic ne planira osnivanje nove stranke.Takodje ,ne
ocekuje "da ga se sete Tadic,Djilas i slicni" i da ga vrate u vrh
stranke. Ne smetaju mu nikakve kritike i uvrede,ubedjen je da je Srbija
bila perspektivnija i demokraticnija drzava nego sto je danas,na
pocetku drugog Tadicevog predsednickog mandata.


gospodine živkoviću jeste to vi:))

i meni se čini
lepo piše bivši

Ali, evo da se ispravim. On je dobar za ministra policije! A ni u ludilu nije dobar za premijera.
Bivsi Bivsi 16:45 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

pogodak!
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 16:51 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

A ni u ludilu nije dobar za premijera.
A do sada na Hall of Fames premijera je, po meni, na drugom mestu!!!
Dilan Dog Dilan Dog 16:53 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

Vodzo Modzo
A ni u ludilu nije dobar za premijera.
A do sada na Hall of Fames premijera je, po meni, na drugom mestu!!!

Ko je prvi?
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 16:56 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sporema...

Zoran Djindjic, naravno.
Jelena Milić Jelena Milić 16:53 02.03.2008

i drago je shvatio

jos da vidimo da li ce ldp na primer...medju njihovim guruima i jakim ljudima iz senke ima onih koji su ZZ vrlo nepravedno i bezosnovano potcenili i doprineli su njegovom sklanjanju iz politickog zivota.

inace, meni se cini da je ZZ, sa druge strane, osoba od javnog znacaja koja je skoro najvise evoluirala u svojim stavovima i zaista bi za srbiju bilo vrlo korisno da se on vrati u politicki zivot big time i na velika vrata.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:56 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

Jelena Milić
jos da vidimo da li ce ldp na primer...medju njihovim guruima i jakim ljudima iz senke ima onih koji su ZZ vrlo nepravedno i bezosnovano potcenili i doprineli su njegovom sklanjanju iz politickog zivota.

inace, meni se cini da je ZZ, sa druge strane, osoba od javnog znacaja koja je skoro najvise evoluirala u svojim stavivima i zaista bi za srbiju bilo vrl korisno da se on vrati u politicki zivot big time i na velika vrata.

E, ova potvrda mi je važna...
Jelena Milić Jelena Milić 16:58 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

drago,
a) ne bih ja mene toliko zajebavala :)
b) ja sam mrtva ozbiljna u ovome sto kazem
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:05 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

Jelena Milić
drago,
a) ne bih ja mene toliko zajebavala :)
b) ja sam mrtva ozbiljna u ovome sto kazem

Ne zezam stvarno...nego ovo smatram potvrdom...
I znam da si ozbiljna, kao što je ozbiljan Živković i neki vaši zajednički prijatelji....
zar ne...o))
Jelena Milić Jelena Milić 17:12 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

zajedniciki neprijatelj hoces reci :)

da, ja zaista mislim da je VBP, pored ostalih stetnih stvari, i tu u slucaju ZZ demokratskoj srbiji svojom brzopletoscu ( tupom sujetom takoreci), arogantnoscu i jurenjem vlasititih interesa i problema, naneo na duze staze veliku stetu, koja daleko nadmasuje eventulanu korist sto je "konacno" neke stvari koji su dugo i mnogo pre njega, i drugi gurali u javni prostor,kao i on plasirao kao "niko pre". drugi su to radili i rade na mnogo racionalniji i odmereniji nacin, sa ciljem da obrlate, ubede i n+1 prvog glasaca, a ne samo da likuju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:19 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

Jelena Milić
zajedniciki neprijatelj hoces reci :)

da, ja zaista mislim da je VBP, pored ostalih stetnih stvari, i tu u slucaju ZZ demokratskoj srbiji svojom brzopletoscu ( tupom sujetom takoreci), arogantnoscu i jurenjem vlasititih interesa i problema, naneo na duze staze veliku stetu, koja daleko nadmasuje eventulanu korist sto je "kojnacno" neke stvari koji su dugo i mnogo pre njega, i drugi gurali u javni prostor, kao i on plasirao kao niko pre. drugi su to radili i rade na mnogo racionalniji i odmereniji nacin, sa ciljem da obrlate, ubede i n+1 prvog glasaca, a ne samo da likuju.

Zajednuički prijatelji, ipak....na njih mislim..
Nije valjda da o tome ništa ne misli A.J. i da ne nabrajam...o))
A za "neprijatelje", otvori poseban blog....ja ovde širim prijateljstvo...o))
Jelena Milić Jelena Milić 17:23 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

a...shvatam :))

nadam se big time :))

i jesicu se jos nadam :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:28 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

Jelena Milić
a...shvatam :))

nadam se big time :))

i jesicu se jos nadam :))

Za ovo poslednje mislim da bi "ti strepnja trebala bniti dublja od nade"...o))
Jelena Milić Jelena Milić 17:38 02.03.2008

Re: i drago je shvatio

Rekao je da je DS spremna za nastupajuće lokalne izbore u maju, a da sve stranke koje žele da sruše vladu mogu to da urade "svakoga trenutka".

Tadić je osudio nasilje u Beogradu, nakon mitinga "Kosovo je Srbija" 21. februara, i dodao da Vlada Srbija, ministarstva i ostali državni organi treba da podnesu izveštaj o tom događaju i preuzmu eventualnu odgovornost.


ajd da vidimo da li ce i ovo, sto je BT porucio na otovrenom delu, da im prodje na GO, ako oce onda si u pravu...

eventualna odgovornost


hello, bolje bi mu bilo da onda nije ni osudio nasilje ako za njega postoji samo "eventulana odgovornost" vrha

a ovo oko lokala a ne i parlamentarnih vidi sta sam rekla za RfE ...i ja gubim strpljenje :))

Nedavni predsednički izbori na kojima je Tadić pobedio označeni su i kao referendum o daljem putu Srbije, odnosno Tadićeva pobeda je shvaćena kao želja većine građana Srbije da zemlja ide ka EU. Upravo na tu činjenicu podseća Jelena Milić, direktorka Centra za evroatlantske studije kad kaže da je imala razumevanja za Tadićeve ustupke manjinskom koalicionom partneru, ali do proglašenja statusa Kosova:

"Međutim, ovih zadnjih par dana, u kojima smo videli da apsolutno ne postoji koordinacija u Vladi, da se ne zna ko kontroliše policiju i ko izdaje naređenja, da smo imali četiri različita saopštenja za javnost o tome šta se dešavalo na Savetu za nacionalnu bezbednost, definitivno dovodi gospodina Tadića u situaciju da mora da preuzme odgovornost zbog činjenice da je preko 2.3 miliona građana glasalo za njega, na platformi koja je itekako uključivala i evropsku politiku. Svako dalje otezanje da se sa time izađe na čistac će biti, po meni, samo prenebegavanje činjenice da i u okviru DS ne postoji konsenzus za tako nešto, da njih mnogo više zanima da Kosovo i dalje ostane jedina tema u Srbiji, da mogu slobodno da dele mesta u upravnim odborima. Zaista ne vidim više nijedan drugi argument."
KatarinaS KatarinaS 11:53 03.03.2008

Re: i drago je shvatio

Meni je ovo jako zanimljiv komentar, posto je meni kao nekom ko nema inside informacije, vec prosto pracenjem izjava u medijim, delovalo obrnuto - da je Zoran Zivkovic gadljiv na LDP a ne oni na njega. Cak se jako dobro secam da je Ceda pre neku godinu negde izjavio nesto u fazonu da mu je zao i nejasno sto je izgubio saradnju sa ZZ.....
Adam von Trott zu Solz Adam von Trott zu Solz 15:21 03.03.2008

Re: i drago je shvatio

KatarinaS
Meni je ovo jako zanimljiv komentar, posto je meni kao nekom ko nema inside informacije, vec prosto pracenjem izjava u medijim, delovalo obrnuto - da je Zoran Zivkovic gadljiv na LDP a ne oni na njega. Cak se jako dobro secam da je Ceda pre neku godinu negde izjavio nesto u fazonu da mu je zao i nejasno sto je izgubio saradnju sa ZZ.....

Naprosto ne mogu da zamislim Zorana Živkovića u stranci kojoj je predsednik Čeda :) Njegov odnos prema Čedi i prema sebi samome je takav da je to na granici nemogućeg :)

Dakle, ovo nije moj komentar na temu Čede, već ja mislim da ZŽ to misli o Čedi (i o sebi). Čisto da predupredim ovde nepotrebnu raspravu o Čedi.
Gorio Gorio 16:59 02.03.2008

"kuvanje" ili ne

Ne mogu da procenim šta Živković ima na umu. Nekako mi je bliže, da želi da napravi novu stranku nego da "renovira" DS.
No, da ne ulazim mnogo u to, činjenica je da, meni, svako ko ponudi nešto drugo izgleda bolje od ovih što su nam zajašili za vrat.
igipop igipop 17:04 02.03.2008

Da je hteo

po svaku cenu da bude predsednik DS Zivkovic je to mogao da ostvari jos 2003. Boris nije ni morao da bude izabran za predsednika.

Prilicno sam siguran da Zivkovic nece urusavati ili nanositi stetu DS. Ova kritika je racionalna ali on nece osnivati novu stranku. Barem barem dok ne bude bez dileme jasno da Boris ne radi ono zbog cega je postao predsednik DS. To trenutno i pored opravdansot kritike nije slucaj.

Zoran Zovkovic se pokazao principijlenijim i razumnijim nego sto su mnogi smatrali u DS u ono vreme. Nema dileme da ce se on na kraju vratiti u upravljacku strukuturu DS...



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:07 02.03.2008

Re: Da je hteo

igipop
po svaku cenu da bude predsednik DS Zivkovic je to mogao da ostvari jos 2003. Boris nije ni morao da bude izabran za predsednika.

Prilicno sam siguran da Zivkovic nece urusavati ili nanositi stetu DS. Ova kritika je racionalna ali on nece osnivati novu stranku. Barem barem dok ne bude bez dileme jasno da Boris ne radi ono zbog cega je postao predsednik DS. To trenutno i pored opravdansot kritike nije slucaj.

Zoran Zovkovic se pokazao principijlenijim i razumnijim nego sto su mnogi smatrali u DS u ono vreme. Nema dileme da ce se on na kraju vratiti u upravljacku strukuturu DS...




Vidiš Igi, ja baš mislim da Boris radi ono zašta je postao predsednik DS-a..o))
Bivsi Bivsi 17:10 02.03.2008

Re: Da je hteo

Drago Kovacevic

igipoppo svaku cenu da bude predsednik DS Zivkovic je to mogao da ostvari jos 2003. Boris nije ni morao da bude izabran za predsednika. Prilicno sam siguran da Zivkovic nece urusavati ili nanositi stetu DS. Ova kritika je racionalna ali on nece osnivati novu stranku. Barem barem dok ne bude bez dileme jasno da Boris ne radi ono zbog cega je postao predsednik DS. To trenutno i pored opravdansot kritike nije slucaj. Zoran Zovkovic se pokazao principijlenijim i razumnijim nego sto su mnogi smatrali u DS u ono vreme. Nema dileme da ce se on na kraju vratiti u upravljacku strukuturu DS...Vidiš Igi, ja baš mislim da Boris radi ono zašta je postao predsednik DS-a..o))

jos jedan pogodak!
noob noob 17:23 02.03.2008

Re: Da je hteo

po svaku cenu da bude predsednik DS Zivkovic je to mogao da ostvari jos 2003. Boris nije ni morao da bude izabran za predsednika.


Onda, po mom misljenju ZZ "igra" pogresnu igru. Jer time samo hoce da dokaze da je bio u pravu i "likuje" na kraju. Znaci da mu nije vazno sto mu je stranka "zastranila" i koje su posledice zastranjivanja. On ce da ceka da padne na dno? I onda izadje na govornicu sa: I told you so?
jananderson jananderson 17:24 02.03.2008

Re: Da je hteo

Bivsi
Drago Kovacevic

igipoppo svaku cenu da bude predsednik DS Zivkovic je to mogao da ostvari jos 2003. Boris nije ni morao da bude izabran za predsednika. Prilicno sam siguran da Zivkovic nece urusavati ili nanositi stetu DS. Ova kritika je racionalna ali on nece osnivati novu stranku. Barem barem dok ne bude bez dileme jasno da Boris ne radi ono zbog cega je postao predsednik DS. To trenutno i pored opravdansot kritike nije slucaj. Zoran Zovkovic se pokazao principijlenijim i razumnijim nego sto su mnogi smatrali u DS u ono vreme. Nema dileme da ce se on na kraju vratiti u upravljacku strukuturu DS...Vidiš Igi, ja baš mislim da Boris radi ono zašta je postao predsednik DS-a..o))

jos jedan pogodak!

Sta je pogodak? U navedenom citatu se nalaze dve potpuno razlicite stvari.
Bivsi Bivsi 17:31 02.03.2008

Re: Da je hteo

slazem se da ZZ i nije neki "igrac" ,ali je poslednji koji bi zeleo da DS padne na dno.O likovanju necu ni da govorim...
Interevju Blicu je obicna,normalna potreba da se iskaze licno misljenje o aktuelnim pitanjima koja danas,cini mi se,muce Srbiju .
Bivsi Bivsi 17:41 02.03.2008

Re: Da je hteo

jananderson

Sta je pogodak? U navedenom citatu se nalaze dve potpuno razlicite stvari.


Pogodak je zakljicak koji je izneo Drago.
igipop igipop 07:43 03.03.2008

Re: Da je hteo

"Onda, po mom misljenju ZZ "igra" pogresnu igru. Jer time samo hoce da dokaze da je bio u pravu i "likuje" na kraju. Znaci da mu nije vazno sto mu je stranka "zastranila" i koje su posledice zastranjivanja. On ce da ceka da padne na dno? I onda izadje na govornicu sa: I told you so?"


ta pobeda bi bila jako skupa i nanela bi i stranci i Srbiji jako mnogo stete. Tako da je ta odluka, iako je tesko ceniti takve stvari, cini mi se ipak bila ispravna.
igipop igipop 07:54 03.03.2008

Re: Da je hteo

Pogodak je zakljicak koji je izneo Drago.


Ja u to i dalje ne verujem.

Srbiji treba 51% demokratskih glasaca za nastavak reformi kojih jos uvek nema. Predsednicki izbori jos nista nisu resili jer moc lezi u vladi. Sve sto radi Boris i dalje ima logike. I zanimljivo posle jucerasnjeg glavnog odbora svi ga pljuju. Desni jer ce da izda kosovo levi jer ce da izda EU. A po meni je manje steta ako razocara mene (iako mi nece prijati) nego da razocara onog sto je prvi put prelomio mozak i glasao za njega. Jer ja cu glasati na kraju za G17 (zamalo da kazem LDP :))) a taj sa zamalo prelomljenim mozgom ce da glasa za Velju i onda ce posle sledecih izbora da bude dzaba smo krecili.

Nego zna li neko koliko je kostala ona palmina izjava. Ako se ja dobro secam coveka kod njega nista nema dzabe?
PS Ne moram da znam ko je platio :)
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 17:26 02.03.2008

Saucesnik

Zoran Zivkovic kaze da Boris Tadic "postaje Kostunicin saucesnik" i gresi: zar on nije uleteo u to saucesnistvo kad je dozvolio da mu Tomislav Nikolic i njegov danasnji gazda Vojislav Kostunica izdiktiraju tekst Ustava i pokazu gde treba da potpise? Zar nije vec uveliko bio saucesnik kad se, zajedno sa pomenutom dvojicom upustio u KOSOVARENJE koje i danas traje i pred sobom rusi sve sto podseca na normalnost, evropsku perspektivu i buducnost? Zar zajednicko sazivanje monstruoznog mitinga 21. februara i potonje bekstvo po alibi u Bukurestu takodje nije saucesnistvo? A sta je ponizavajuca snishodljivost prema Putinu nego saucesnistvo u dramaticnom preusmeravanju spoljne (i bezbednosne) politike zemlje? A (ras)prodaja NIS?
Danas se u DS, izgleda, nesto kuva: retoricka akrobatika BT na otvorenom delu sednice GO i njeno potonje zatvaranje, odsustvo cetvrtine clanova GO, sve glasnije gundjanje unutar stranke. Mozda se BT budi? Mozda (pocinje da) shvata da dosadasnje piskenje u istu tikvu sa fanaticnim ksenofobima moze i njemu da se obije o glavu?
Ili su to Krstic i Saper smislili neku novu foru koju ce Vuk Jeremic da izklovnira urbi et orbi?
Bivsi Bivsi 17:36 02.03.2008

Re: Saucesnik

Ili su to Krstic i Saper smislili neku novu foru koju ce Vuk Jeremic da izklovnira urbi et orbi?

Ne optuzujte Krstica bez razloga...on nista nije smislio.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 17:54 02.03.2008

Re: Saucesnik

I meni je tesko verovati da je Krstic u stanju da smisli bilo sta, ali kad se setim ostalih clanova support team-a ("mudrog" Tadica, "inventivnog" Sapera i tragikomicnog Jeremica) - nothing is impossible!
Bivsi Bivsi 17:52 02.03.2008

Da se mozda ne sprema ...


Kriza u Srbiji je redovno stanje vec dve decenije, a razlikovali su se samo uzrocnici krize .Od Osme sednice do 5.oktobra uzrok krize je bila dominacija retrogradnih , konzervativnih snaga koje su Srbiju vukle unazad,u sukob sa civilizovanim, demokratskim svetom, u sukob sa sistemom vrednosti gradjanskog drustva,u sukob sa zdravim razumom. Zrtve te krize su desetine hiljada ubijenih, stotine hiljada proteranih, milioni osiromasenih, obescascenih gradjana bivse drzave.
Kriza u drzavi od 5.oktobra do formiranja vlade Vojislava Kostunice je posledica sveukupnih, velikih i ponekad bolnih reformi koje je vlada Zorana Djindjica sprovodila i godinu dana nakon njegove smrti. Krizu su u tom periodu proizvodili protivnici reformi koji nisu mogli da se pomire sa politikom povratka Srbije u civilizovani svet, sa stvaranjem drzave zdrave trzisne utakmice, vladavinom prava i jacanjem institucija.Zrtva ove krize je pokojni Premjer,njegove ideje i njegova dela.
Sutra (ponedeljak 3.mart) je cetvrta godisnjica poslednje faze dvadesetogodisnje srpske krize.Retrogradne snage ,sada pod vodjstvom Kostunice, nastavljaju politiku Slobodana Milosevica sa ambicijom da ga prevazidju.Zrtve te politike su svi oni koji su preziveli devedesete i koji su prve tri godine 21.veka doziveli kao renesansu Srbije.


Ovo je deo intrevjua Blicu koji nije objavljen,verovatno zbog nedostatka prostora.
noob noob 18:02 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sprema ...

Kriza u Srbiji je redovno stanje vec dve decenije, a razlikovali su se samo uzrocnici krize .Od Osme sednice do 5.oktobra uzrok krize je bila dominacija retrogradnih , konzervativnih snaga koje su Srbiju vukle unazad,u sukob sa civilizovanim, demokratskim svetom, u sukob sa sistemom vrednosti gradjanskog drustva,u sukob sa zdravim razumom. Zrtve te krize su desetine hiljada ubijenih, stotine hiljada proteranih, milioni osiromasenih, obescascenih gradjana bivse drzave.
Kriza u drzavi od 5.oktobra do formiranja vlade Vojislava Kostunice je posledica sveukupnih, velikih i ponekad bolnih reformi koje je vlada Zorana Djindjica sprovodila i godinu dana nakon njegove smrti. Krizu su u tom periodu proizvodili protivnici reformi koji nisu mogli da se pomire sa politikom povratka Srbije u civilizovani svet, sa stvaranjem drzave zdrave trzisne utakmice, vladavinom prava i jacanjem institucija.Zrtva ove krize je pokojni Premjer,njegove ideje i njegova dela.
Sutra (ponedeljak 3.mart) je cetvrta godisnjica poslednje faze dvadesetogodisnje srpske krize.Retrogradne snage ,sada pod vodjstvom Kostunice, nastavljaju politiku Slobodana Milosevica sa ambicijom da ga prevazidju.Zrtve te politike su svi oni koji su preziveli devedesete i koji su prve tri godine 21.veka doziveli kao renesansu Srbije.


Ovo je svima nama jasno. Pitanje je sta ZZ tim povodom ima nameru da uradi? Ili se samo-penzionisao, i sad onako sa strane posmatra; a strepnja mu je dublja od nade.....
Bivsi Bivsi 18:05 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sprema ...

noob
Ovo je svima nama jasno. Pitanje je sta ZZ tim povodom ima nameru da uradi? Ili se samo-penzionisao, i sad onako sa strane posmatra; a strepnja mu je dublja od nade.....


A sta ti nameravas da uradis?
noob noob 18:13 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sprema ...

A sta ti nameravas da uradis?


Da grizem i grebem svim zubima/noktima!

I to cisto iz sebicnih razloga : da zivim u boljoj drzavi, onako dosadnoj; posao, porodica....
Bivsi Bivsi 18:22 02.03.2008

Re: Da se mozda ne sprema ...

noob
Da grizem i grebem svim zubima/noktima! I to cisto iz sebicnih razloga : da zivim u boljoj drzavi, onako dosadnoj; posao, porodica....


ok,na istom smo poslu.
LjokaKraka LjokaKraka 18:34 02.03.2008

Ja sam mnogo bolji Srbin od Kostunice

Ja sam napravio jednog Srbina srecnim. Moju kcerku.
I opet po ko zna koji put : Ne cini srecna zemlja srecne ljude, nego srecni ljudi cine srecnu zemlju
doktorka doktorka 18:45 02.03.2008

Da se podsetimo

Boris Tadić novi predsednik DS-a, Čedomir Jovanović nije prošao
22. februar 2004. | 13:28 -> 22:28 | Izvor: B92
Beograd -- Skupština Demokratske stranke izabrala je u nedelju uveče Borisa Tadića za novog predsednika stranke. Od ukupno 1.944 delegata, za Tadića je glasalo 1.538, dok je drugi kandidat Zoran Živković dobio 296 glasova. U glasanju je učestvovo 1.851 delegat. Za potpredsednike stranke izabrani su Nenad Bogdanović sa 1.246, Slobodan Gavrilović 1.012, Dušan Petrović sa 1.020 i Bojan Pajtić sa 1.277 glasova. Njih četvorica bili su kandidati sa Tadićeve liste. Dosadašnji potpredsednik Čedomir Jovanović, nije ponovo izabran na tu funkciju, jer je dobio 789 glasova. Za Živorada Anđelkovića glasalo je 634, za Vlatka Rajkovića 135, za Ljiljanu Lučić 116, za Dragana Domazeta 87 i za Gordanu Čomić 48 delegata. Posle ove sednice, Zoran Živković i Čedomir Jovanović nemaju funkcije u stranci.
Podsetimo, na početku rada skupštine izveštaj o radu stranke podneo je bivši zamenik predsednika DS-a Zoran Živković. On je rekao da je DS tokom tri godine činila greške i naveo neke od njih. „Najveća greška je nedostatak 6. oktobra. Tog dana je trebalo napraviti konačni dikontinuitet sa režimom Slobodana Miloševića, i bez obzira na to što smo u tom poslu 6. oktobra, u otm pokušaju, bili sprečeni od drugih, od onih koji su i tada i danas paktirali sa SPS-om, mi smo krivi zbog tog propusta. Nismo smeli da im dopustimo da tog dana budu jači od nas. To je naša greška, i tu grešku plaćamo“, rekao je Živković.

Živković je dodao da DS mora da prizna da je njihova greška i oduzimanje mandata poslanicima u Skupštini Srbije, ali je i predložio da Skupština usvoji zaključak da poslanici DS-a neće prihvatatiti učešće u vladi do narednih parlamentarnih izbora, sa onima koji grade „antireformsku vladu sa podrškom SPS-a“. Sa takvim stavom složio se i Živkovićev protivkandidat Tadić, uz komentar da DS ne sme sebe da ograničava svoj put ka ostvarenju cilja – Srbija u Evropi.

Već tokom početka skupštine i odbijanja predloga da se kandidatu koji izgubi u trci za predsedničko mesto dodeli utešno mesto petog potpredsednika, postala je očigledna većina koju medju prisutnim delegatima uživa Boris Tadić. Živković i Tadić oštro su se sukobljavali tokom iznošenja argumenata da su oni pravi izbor za lidera DS-a. „Ali, pitanje je da li Demokratska stranka može efikasno da ostvari svoje ciljeve ako u njoj počinje da se dešava nešto što se nikad nije dešavalo. Ako se uvodi kontrolisano glasanje, ako se uvodi zloupotreba žute štampe u unutarstranačke borbe. Ako se seje strah ne prema političkim protivnicima van stranke, nego prema političkim neistomišljenicima unutar stranke. Ako se smenjuju predsednici odbora koji nisu podržali većinsku listu. Akos e ponavljaju odluke opštinskih odbora ako su pogrešili u kadroviranju. Ne, ne može, to ne može da se desi u Demokratskoj stranci“, rekao je Živković. „Ako neko preti u moje ime, molim vas dokaze, taj će biti isključen. A ako neko laže da neko preti, predložiću i da taj bude isključen. Ne trpim ljude koji prete, jer ljudi koji prete su kukavice, ljudi koji prete su oni koji unižavaju osnovne vrednosti Demokratske stranke“, rekao je Tadić.
Osim kandidata za lidera DS-a, delegatima su se predstavljali i kandidati za potpredsednike. Najupečatljivija obraćanja, koja su odnela i najduže aplauze, imali su Živorad Andjelković, Nenad Bogdanović, Slobodan Gavrilović i Čedomir Jovanović. „Ja zaista nisam stručnjak da govorim, ali sam obećao sebi i ljudima koji su me podržali, to je 50 odbora, to je sila, da ćete za šest meseci da vidite Žiku Anđelkovića u Glavnom odboru, jer sam već angažovao za sebe agenciju, i naučiću i sporije da govorim, i dikciju ću da vežbam“, rekao je Anđelković. „Svi oni koji se kandiduju nek se dobro pogledaju, da li su ikada, dok su vršili vlast, uprljali svoje ruke. Nek se pogledaju da li su ikada nešto uradili gde su pokazali da su sposobni, da će im narod verovati i da će demokratska stranka uz njihovu pomoć postići ono što je cilj Demokratske stranke, a to je da bude najjača stranka u demokratskom bloku na sledećim izborima“, rekao je Bogdanović. „Ako je neko od nas učestvovao u lopovlucima, to nije Demokratska stranka, i ne sme na sebe to da primi. Da se u budućnosti više ne spominje Šilerova, jer ona je nanela više zla ovoj stranci nego sve dobro što je ova vlada uradila“, rekao je Gavrilović. „Treba jedni drugima da položimo račun. I ja želim da položim račun vama, a ne onima koji su vam preporučili da se pročistite, da se očistite od onih koji ne valjaju, pa da dobijete nove momke, kao što su ih neki već dobili. Da, prljave su mi ruke, ali mi je zato čast, savest na prvom mestu. Ja sam miran, nisam pobegao, nisam pričao sa pticom, nisam se osvrtao i sindikalne proteste u tenkovima podržavao. Sve što sam uradio, uradio sam lično i spreman sam za to da preuzmem potpunu odgovornost. Ali nisam spreman da ćutim“, rekao je Jovanović.

Na kraju recimo i da su pojedinim članovima DS-a, u šta je izveštač B92 imao uvid, tokom skupštine stozale poruke na mobilni telefon u kome se pozivaju da ne glasaju za kriminalce, već da podrže listu Demokratska stranka Boris Tadić.
noob noob 19:01 02.03.2008

Re: Ja sam mnogo bolji Srbin od Kostunice

Ne cini srecna zemlja srecne ljude, nego srecni ljudi cine srecnu zemlju


A jesi li video srecnog Kostunicu, kad je bio Medvedev na obilasku - kako stoji gubernija? Sav covek blista, osmeh od uva do uva. Ja kostunicu dr Vojislava u zivotu nisam video srecnijeg.

I prva misao ti je bila ova gore navedena?
cecas cecas 19:13 02.03.2008

Re: Da se podsetimo

Cela ta skupstina DS je bila namestaljka BT.Pre toga je u OO postavio svoje ljude koji su odradili posao za njega.Prvo je marginalizovao i ocrnio ZZ i CJ , a kao jedino resenje je serviran " bezgresni " BT.Propaganda je ucinila svoje medju neupucenim clanstvom , a oni koji nisu podlegli masovnoj histeriji ljubavi prema BT su ucutkani i udaljeni iz stranke da ne bi remetili izlive ljubavi ka buducem rukovodstvu stranke.
milivoye milivoye 19:30 02.03.2008

Re: Da se podsetimo

cecas
Propaganda je ucinila svoje medju neupucenim clanstvom , a oni koji nisu podlegli masovnoj histeriji ljubavi prema BT su ucutkani i udaljeni iz stranke da ne bi remetili izlive ljubavi ka buducem rukovodstvu stranke.

sentinel26 sentinel26 19:00 02.03.2008

Spremte se, spremte

Ih bre Drago, dje u KenDeS stranci da pjevaju "Spremte se, spremte".
Ne bi oni to ni slučajno.

Za "kuvanje" takodje griješiš. Oni su odavno nekoliko puta obareni pa prekuvani da se izvrši totalna dezinfekcija i dezinsekcija,(sanitarni otklon), kako je i naručio voljeni prijatelj.

"Bez brige, isplivaćemo" - reče som i otpliva ledjnim stilom niz Dunav.
Atomski mrav Atomski mrav 19:44 02.03.2008

Slatka je vlast, kume...

.
Doctor Wu Doctor Wu 19:57 02.03.2008

Re: Slatka je vlast, kume...

A otkud bi Dragec to znao? On je uvek bio u opoziciji, :).
Atomski mrav Atomski mrav 20:02 02.03.2008

Re: Slatka je vlast, kume...

Nisam imao G. Kovačevića na umu, to sam napisao onako... generalno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:59 02.03.2008

Kada će demokratija zakucati na vrata...

...a mi biti u kući!?

Kada svaka od naših parlamentarnih stranaka ne bude totalitarna iznutra, tj. kada budu imale tolerisane frakcije.

Za mene je najvažniji deo intervjua Zorana Živkovića onaj gde tvrdi da aktuelnu Vladu Republike Srbije "drže samo lični i grupni interesi. IZBORI SU NAJBOLJI IZLAZ IZ TAKVE SITUACIJE!"

Dakle, U TUNELU, USRED MRAKA, SIJA KUTIJA BIRAČKA!

Palilula Palilula 20:11 02.03.2008

DS

Ako neko moze da mi objasni sta DS dobija sa cutanjem? Ima puno pametnih ljudi u DS-u i svi cute. Vrlo cudno.Po meni je ocigledno da ce izgubiti dosta glasaca.
milivoye milivoye 20:21 02.03.2008

Re: DS

Palilula
Ako neko moze da mi objasni sta DS dobija sa cutanjem? Ima puno pametnih ljudi u DS-u i svi cute. Vrlo cudno.Po meni je ocigledno da ce izgubiti dosta glasaca.


Zar Vas na Paliluli nisu učili da je ćutanje zlato?!
Palilula Palilula 20:25 02.03.2008

Re: DS

Zar Vas na Paliluli nisu učili da je ćutanje zlato?!


Neki su pokusali ali ja sam uvek bila tvrdoglava.
gandra gandra 20:47 02.03.2008

cutanje

Ja sam misljenja da ce trenutna situacija da se uskoro promeni, odnosno da DS nece jos dugo ostajati u ovoj poziciji. Da ce smoci snagu da se odupre sve jacim pokusajima samoizolacije.
Palilula Palilula 22:20 02.03.2008

Re: cutanje

Pa i ti ljudi iz DS-a imaju decu i unucice. Sumljam da im se svida da im deca zive u izolovanoj zemlji.
JJ Beba JJ Beba 22:24 02.03.2008

Re: cutanje

Pa i ti ljudi iz DS-a imaju decu i unucice. Sumljam da im se svida da im deca zive u izolovanoj zemlji.

ko kaže da njihova dece žive u izolovanoj zemlji?
većina njih ni ne živi u ovoj zemlji, a ako živi nemaju problema sa kintom, zaposlenjem, vizama...
Palilula Palilula 22:28 02.03.2008

Re: cutanje

U pravu si, mora da samnom nesto nije uredu kad mislim da je izolacija katastrofa.
JJ Beba JJ Beba 22:31 02.03.2008

Re: cutanje

mora da samnom nesto nije uredu kad mislim da je izolacija katastrofa.

izolacija je katastofa samo za nas male, njih ne dotiče
Palilula Palilula 22:40 02.03.2008

Re: cutanje

Ja zivim u inostranstvu i dotice me. U Srbiji imam rodake, prijatelje. Jako me sve ovo dotice jer zbog takvih sam otisla iz zemlje. To ne zelim nekim novim klincima. Zelim im normalnu zemlju i normalnu buducnost.
JJ Beba JJ Beba 22:51 02.03.2008

Re: cutanje

Zelim im normalnu zemlju i normalnu buducnost.

ništa od toga, palilulo
i ja bih želela bolji život i normalnu budućnost za našu decu al' bogami i za nas koji smo ostali ovde.
živote su nam ujebali, dizvineš

teško našoj budućnosti od sadašnjosti
:)
gandra gandra 23:53 02.03.2008

Re: cutanje

Ostaje nam da svako od nas ucini sve kako bi doslo do promena i poboljsanja u svakom segmentu zivota. Ja sam uvek optimista bez obzira na teskocu problema
Ches Ches 14:12 03.03.2008

Re: cutanje

gandra
Ostaje nam da svako od nas ucini sve kako bi doslo do promena i poboljsanja u svakom segmentu zivota. Ja sam uvek optimista bez obzira na teskocu problema

retki su ljudi koji ce sebi reci: - neka su svi losi ja hocu da budem dobar covek.''
Djole Djole 21:33 02.03.2008

Zoran Zivkovic

Kad kazem Zoran Zivkovic, kod imam dve asocijajcije, jedan na ovog o kome pricas, jedan pisac naucne fanrastike - moj omiljeni pisac u poslednjih nekoliko godina. A sad o ovom prvom.
Naranvno, iz udobne pozicije nekog ko ne preuzima odgovornost ni oko cega, ko nije u vlasti (a koga bih u istoj voleo da vidim), on moze da kaze da je greska predati Kostunici vlast u Vladi - naravno da jeste, ali se pitam sta bi se desilo da budale uzmu i naprave Vladu nama i EU u inat. Ne zelim o tome ni da razmisljam, niti da elaboriram kao slucaj.
Nema dileme da je EU nesto sto je prioritet, Tadic je danas (vidi vesti b92) izjavio da je 60% nase razmene sa EU - mislim da to dovoljno govori, ne samo o kursu DS, nego o stvarima koje ce iz DS dolaziti narednih meseci i godina.
doktorka doktorka 21:40 02.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Djole
Kad kazem Zoran Zivkovic, kod imam dve asocijajcije, jedan na ovog o kome pricas, jedan pisac naucne fanrastike - moj omiljeni pisac u poslednjih nekoliko godina. A sad o ovom prvom.Naranvno, iz udobne pozicije nekog ko ne preuzima odgovornost ni oko cega, ko nije u vlasti (a koga bih u istoj voleo da vidim), on moze da kaze da je greska predati Kostunici vlast u Vladi - naravno da jeste, ali se pitam sta bi se desilo da budale uzmu i naprave Vladu nama i EU u inat. Ne zelim o tome ni da razmisljam, niti da elaboriram kao slucaj.Nema dileme da je EU nesto sto je prioritet, Tadic je danas (vidi vesti b92) izjavio da je 60% nase razmene sa EU - mislim da to dovoljno govori, ne samo o kursu DS, nego o stvarima koje ce iz DS dolaziti narednih meseci i godina.



kamo srece da su kostunica i tadic zadrzali tu udobnu poziciju , nego sto su se preko mrtvog djindjica dokopali vlasti , a sad jos treba da imamo i razumevanje sto se drzava opet nasla u 2000. godini. pitajte tog zivkovica kojeg volite, da li moze srpski vremeplov da se okrene u pravcu buducnosti i kako . mislim gde da turimo posadu ,da vise ne smeta.
Djole Djole 23:30 02.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Doktorka, vidim da citate SF od ZZ (pisca - ko sto rekoh, mog omiljenog). Pa ne znam sta da vam kazem, mozda da trazimo da napise neke nove "Vremenske darove" u kome ce junaci price biti drzava Srbija od 2003 i recimo, kad metak 12.3.2003. promasuje, umesto sto pagadja. Pretpostavljam da ste na to mislili.
Sto se drugog ZZ tice, za mene je on premijer za vreme Sablje, kad je Srbija bila najbezbednije mesto na svetu, kad su kriminalci podvili repove i zavukli se u svoje jame. Tom coveku jeste mesto u vlasti i nadam se da ce bas od DS-a bit pozvan da u vlasti ume ucesca. Sto pre to bolje.
noob noob 23:30 02.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Kad kazem Zoran Zivkovic, kod imam dve asocijajcije, jedan na ovog o kome pricas, jedan pisac naucne fanrastike - moj omiljeni pisac u poslednjih nekoliko godina


A sta pise taj drugi Zoran Zivkovic? Koliko je meni poznato digao je ruke od pisanja naucne fantastike.

From: "Zoran Zivkovic"
To:
Date:
Subject: Re: autorska prava
Postovani gospodine

Moja enciklopedija naucne fantastike vec se nalazi na sajtu "Politikinog Zabavnika". Slobodno mozete da uzmete iz nje sve sto zelite i da stavite na svoj sajt.

Ja se inace vec veoma dugo ne bavim ni naucnom fantastikom ni izdavastvom. Potpuno sam se posvetio pisanju proze koja nema veze sa SF zanrom.

Srdacno,
Zoran Zivkovic

Djole Djole 23:53 02.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Ovde ima dosta stvari o jednom ZZ (piscu "Vremenskih darova" koje sam spomenuo), tako da ne znam o cemu se radi, da li je taj ZZ "pravi" ili ne. Mozda da ga pozovemo na Blog, pa da se covek izjasni ...
Sto se tice proze, roman "Poslednja knjiga" u izdanju Vecernjih novosti demantuje mail koji ste prikazali - jeste proza ali jeste i u neku ruku i SF, upravo onakav kakva je i u ostalim delima.
doktorka doktorka 23:58 02.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Djole
Doktorka, vidim da citate SF od ZZ (pisca - ko sto rekoh, mog omiljenog). Pa ne znam sta da vam kazem, mozda da trazimo da napise neke nove "Vremenske darove" u kome ce junaci price biti drzava Srbija od 2003 i recimo, kad metak 12.3.2003. promasuje, umesto sto pagadja. Pretpostavljam da ste na to mislili.Sto se drugog ZZ tice, za mene je on premijer za vreme Sablje, kad je Srbija bila najbezbednije mesto na svetu, kad su kriminalci podvili repove i zavukli se u svoje jame. Tom coveku jeste mesto u vlasti i nadam se da ce bas od DS-a bit pozvan da u vlasti ume ucesca. Sto pre to bolje.

slazem se da zivkovic treba da uzme vece ucesce u ds , nego ne znam koliko su drugi u ds raspolozeni da ga prihvate ?
cvele72 cvele72 00:49 03.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

Moja enciklopedija naucne fantastike vec se nalazi na sajtu "Politikinog Zabavnika". Slobodno mozete da uzmete iz nje sve sto zelite i da stavite na svoj sajt.

MISLIM DA JE I OVOM CLANKU KAO I VECINI KOMENTARA MESTO NA GORE NARECENOM SAJTU POLITIKINOG ZABAVNIKA.
Adam von Trott zu Solz Adam von Trott zu Solz 15:34 03.03.2008

Re: Zoran Zivkovic

doktorka

slazem se da zivkovic treba da uzme vece ucesce u ds , nego ne znam koliko su drugi u ds raspolozeni da ga prihvate ?

Ja mislim da jesu, samo da on malo primiri svoju sujetu i kontroliše svoj poznati nastup ("kabadahijski", što bi se reklo u Niš; iako mu je to u neku ruku zaštitni znak, u prvo vreme bi mu bilo bolje da to malo kontroliše, čisto da ljudi ne budu u fazonu "šta umišlja ovaj, da je neki veliki šef".
KatarinaS KatarinaS 22:34 02.03.2008

Kaziprst 25.februar

Nisam stigla da pregledam komentare, mozda je neko vec pomenuo Kaziprst , koji je po meni simptomaticniji od ovog intevrjua

"....Ono što mora da se desi to je da se Demokratska stranka vrati svojim izvornim vrednostima. Ako se to ne desi, na sledećim izborima je nužno da se pojavi nova politička opcija koja će biti iskreno, racionalno, snažno za Evropsku uniju. Takve stranke, takve opcije, takvog pokreta danas u Srbiji nema ili bar nema da je on dovoljno jak da može da to ostvari. Možda je ovo vreme do jeseni, kad svi najavljuju već izbore, vreme da se i na tome radi, da vidimo da li u Srbiji ima potencijala za takvo nešto, ako već Demokratska stranka neće da radi svoj posao......"
gandra gandra 22:46 02.03.2008

izolacija

Iskusili smo dooobro na svojoj kozi sta znaci ta rec - IZOLACIJA. Ja opet nekako ( nozda malo naivno ) verujem da ljudi u DS i oko njih ( G17....) ne smeju da dozvole ponovno uvlacenje u pricu 90-tih. Svestan sam da su SVI politicari u nasoj zemlji dobro stituirani i da nece osetiti niti osecaju bilo koji nivo ekonomske krize kao obicani gradjani.
Palilula Palilula 22:51 02.03.2008

Re: izolacija

Oni verovatno nece osetiti ekonomsku krizu. Problem je u njihovoj odgovornosti i moralu.
gandra gandra 23:48 02.03.2008

Re: izolacija

Slazem se. O moralu dobrog dela politicke elite necu trositi reci.
Jelena Milić Jelena Milić 00:30 03.03.2008

tesko drago, dazaba se ponadasmo

sa zatvorene sednice Glavnog odbora
DS: Nećemo rušiti Vladu
Autor: M. M. - T. N. Đ. - N. M. J. | 03.03.2008 - 20:02



Demokratska stranka nema nameru da ruši Vladu Srbije. Vlada će pasti samo ako to bude odlučio Koštuničin DSS. Demokratska stranka, međutim, nastaviće da insistira na potpisivanju sporazuma o pridruživanju i stabilizaciji sa EU uprkos protivljenju koalicionog partnera DSS, rečeno je „Blicu“ nakon zatvorene sednice Glavnog odbora DS.

Predsednik Srbije i, ujedno, predsednik DS Boris Tadić rekao je na otvorenom delu sednice da nikada neće odustati od borbe za očuvanje Kosova unutar Srbije, ali ni od zalaganja za nastavak evropskih integracija.
- Vlada će opstati samo ako bude poštovala pet principa na osnovu kojih je i osnovana. Dok se oni budu poštovali, Vlada će postojati, a ukoliko se neko odrekne tih principa - Vlada je u problemu - rekao je Tadić.
On je rekao da se „devedesete godine nikad više neće ponoviti u Srbiji“ i dodao da „prekidanjem diplomatskih odnosa sa državama koje su priznale nezavisnost Kosova“, za šta se inače zalagao DSS, „ne možemo odbraniti naše legitimne interese“.
- Svako prekidanje diplomatskih odnosa samo zadovoljava našu ljutnju i gnev i dovodi nas u samoizolaciju. Nijedna država ne brani svoje interese tako što prekida odnose sa državama od kojih zavisi njen ekonomski rast i stiže najviše investicija - kazao je Tadić, navodeći da Srbija sa zemljama EU ima trgovinsku razmenu od 60 odsto, a sa Rusijom pet odsto.
Predlozi o spuštanju diplomatskih odnosa na nivo otpravnika poslova i povlačenje ambasadora iz država koje su priznale unilateralnu nezavisnost Kosova i Metohiji, kao i tužbe protiv tih zemalja, prema njegovim rečima, krajnje su besmislene i opasne.

Opširnije u izdanju za ponedeljak, 3. mart 2008.

Osip Mandeljštam Osip Mandeljštam 00:45 03.03.2008

Čak je i Palma ukapirao pre Tadića:

Ima li išta apsurdnije od ovog: Dragan Marković "Palma"
izjavio sinoć u Leskovcu da je protiv povlačenja ambasadora iz zemalja koje su priznale Kosovo

Predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković smatra da to ne doprinosi rešavanju problema. Marković, koji je na izborima podržao narodnjačku kooaliciju, kritikovao je politiku vlade i proteste. On je ponovio da njegova stranka nikada neće priznati nezavisno Kosovo, ali je nezadovoljan što pojedini ministri tešku situaciju u srpskoj pokrajini koriste za dobijanje političkih poena.

"Umesto da ministri rade svoj posao, oni žele da ovakva priča o Kosovu traje deset godina, kao što je trajala i priča o Republici Srpskoj", rekao je Marković.

"Mi smo protiv toga da se srpski ambasadori povlače iz zemalja, koje su priznale nezavisnost Kosova i Metohije. Zašto? Pa, oni će te iste ambasadore da vrate za mesec dana! A onda će nam trebati najmanje dve-tri godine da se vratimo na isto", rekao je on.

Šta reći...a ne zaplakati...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana