Sport| Zabava

druga nedelja US open

AlexDunja RSS / 05.09.2017. u 19:45

Andrey+Rublev+U+S+Open+Day+9+TlXfQJ-2-YHl.jpg

od svih mladih nada u prvoj nedelji us opena najbolje se pokazao andrej rubljov, momak koji je dosta obećavao još pre par godina, ali zastao, pa su ćorić, kirios, a naročito zverev preuzeli
inicijativu.
osim njega, veliko sportsko srce je pokazao i denis šapovalov koji je sa kvalifikacijama odigrao
7 mečeva na ovom US openu, pobedio dobre igrače i neprekidno se izvinjavao što
je u dejvis kupu opalio sudiju u stolici u nos i ozbiljno ga povredio.
kako se čini to je zaista bilo slučajno, svi oni ispucavaju loptice kad su frustrirani, a denis izgleda kao dobar i prilično sabran momak.

ostali mladunci su razočarali, ili su se uzneli ili umorili.

ono što je najveći hajp ovog turnira je mogući prvi meč nadala i federera na artur ešu,
ostaje da fed pobedi delpa a nadal rubljova. to bi trebalo da bude rutinski:)

kod devojaka je na mene najbolji utisak ostavila kaja kanepi koja posle dve godine igra grenslem,
kroz kvalifikacije je došla i igra četvrtfinale, svaka čast.

takođe je neobično što posle mnogo vremena ima četiri američke teniserke u četvrtfinalu.
za venus bi bilo treće finale u ovoj godini, njenoj 38.



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:14 05.09.2017

Ja kod NNN

prognozirao Karenja Bustu...
AlexDunja AlexDunja 20:27 05.09.2017

Re: Ja kod NNN

karenjo busta je solidan za sve pare, ne znam šta si prognozirao, ja mislim da ni andersona ni kverija ne može da prođe, ali mu se ovo otvorilo za sve pare,do sada
sve kvalifikanti, i na kraju švarcman:)
niccolo niccolo 21:43 05.09.2017

Re: Ja kod NNN

Da će da uzme, sad ili nikad!
AlexDunja AlexDunja 21:49 05.09.2017

Re: Ja kod NNN

niccolo
Da će da uzme, sad ili nikad!

to da, sad il nikad it is:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:27 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

Још пре неки дан гледам доњу половину жреба:

Квери,
Миша Зверев,
Лоренци,
Андерсон,
Шаповалов,
Карено Буста,
Пуј,
Шварцман

и мислим се -- један од ових осморо ће играти у финалу.
NNN NNN 08:39 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

marco_de.manccini
Још пре неки дан гледам доњу половину жреба:

Квери,
Миша Зверев,
Лоренци,
Андерсон,
Шаповалов,
Карено Буста,
Пуј,
Шварцман

и мислим се -- један од ових осморо ће играти у финалу.


Kad mačke nema...

(to bi ujedno bio i naslov posta da sam otvarao, al' da ne kvarim AD )
cassiopeia cassiopeia 08:43 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

Kad mačke nema...


Ja čitam i pitam se šta se desilo, gde nestadoše oni za koje sam ja znala. Baš sam ispala iz fazona koliko ne pratim tenis.
NNN NNN 08:52 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

"pola" se nije ni pojavilo što je svojevrstan presedan,
"ostali" su već poispadali,
ostali su "samo" Federer i Nadal... i naravno Delpo,
tako da za nas sa jeftijijim ulaznicama US Open počinje večeras (tj. počeo je preksinoć kada su igrali Delpo i Tim.
NNN NNN 08:54 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

Карено Буста,
Шварцман


Kako je sećanje varljivo, potpuno sam zaboravio da je Tipsa igrao ovde 2015. (i izgubio u 1. kolu od GG Lopeza sa 3:2) inače sam heto da napišem da su dvojica gorepomenutih jedini teniseri koji su uspeli da pobede Tipsu na US Openu u poslednjih nekoliko godina
cassiopeia cassiopeia 08:55 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

Hvala, NNN!

Gledala bih Federera, pa ću ovde da pratim razvoj dešavanja.
emsiemsi emsiemsi 10:48 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

niccolo
prognozirao Karenja Bustu...

Против кога игра Ноле ?
NNN NNN 10:52 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

Против кога игра Ноле ?

Žreb za Australian Open bi trebalo da bude valjda 12. januara 2018.

a postoje glasine da bi Novak možda kao pripremu za AO učestvodao na turniru u Ouklendu koji počinje 8. januara.
emsiemsi emsiemsi 10:54 06.09.2017

Re: Ja kod NNN

NNN
Против кога игра Ноле ?

Žreb za Australian Open bi trebalo da bude valjda 12. januara 2018.

a postoje glasine da bi Novak možda kao pripremu za AO učestvodao na turniru u Ouklendu koji počinje 8. januara.

О, лепо, лепо !
Ако до тада не заборавим правила тениса.
tyson tyson 20:36 05.09.2017

Ikonopisac

andrej rubljev

Ne bi me iznenadilo da se zapravo preziva Rubljov; Rusi imaju to "e" koji ostali-neznalice u očaju pišu kao "ë" ne bi li sebi olakšali čitanje, a izgovara se kao "jo". Rusima pak taj umlaut ne treba, jer oni znaju kada se izgovara "je" a kad "jo".


AlexDunja AlexDunja 20:49 05.09.2017

Re: Ikonopisac

ja ne znam ruski, i pojma nemam kako mu se izgovara ime, samo ponavljam što stalno čujem, znam za rubljova, ikonopisca, ali kod njega stoje tačkice, tako da sam se odlučila samo slušam:)
tyson tyson 22:25 05.09.2017

Re: Ikonopisac

AlexDunja
ja ne znam ruski, i pojma nemam kako mu se izgovara ime, samo ponavljam što stalno čujem, znam za rubljova, ikonopisca, ali kod njega stoje tačkice, tako da sam se odlučila samo slušam:)

Gde je sad iskudrina kad je najpotrebnija


iskudrina iskudrina 00:44 06.09.2017

Re: Ikonopisac

tyson
andrej rubljev

Ne bi me iznenadilo da se zapravo preziva Rubljov; Rusi imaju to "e" koji ostali-neznalice u očaju pišu kao "ë" ne bi li sebi olakšali čitanje, a izgovara se kao "jo". Rusima pak taj umlaut ne treba, jer oni znaju kada se izgovara "je" a kad "jo".


Андре́й Рублёв
vs Андрей Андреевич Рублёв

Андреј Рубл+ЈО+в, може бити само Рубљов, а никако Рубљев, такав завршетак постоји код презимена као што је Шепелев, Ивлев, они су Шепељев, Ивљев ...

Глас Ё није варијанта букве Е, није умлаут као у немачком језику, већ седмо слово руске азбуке.
Ё - јо, ... пример; ёлка = јолка,
Е - је, ... Елена = ЈЕлена, ... Андреевич = АндреЈЕвич,
Э - е, ... Эквадор, эволюция, эпоха.

Интересантно поређење!
Да покушам и ја са једном сценом, која није асоцијација на US Open. Уз извињење за трол и то што не пратим тенис, али ”кривац” је аутор овог thread - наслова!

cassiopeia cassiopeia 08:44 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Iskudrina
Глас Ё није варијанта букве Е, није умлаут као у немачком језику, већ седмо слово руске азбуке.
Ё - јо, ... пример; ёлка = јолка,


Baš htedoh da napišem da je to slovo azbuke, al' ti si to mnogo bolje objasnila.
NNN NNN 08:45 06.09.2017

Re: Ikonopisac



Hvala!

Da ostanem u tenisu,
kad se Federer pojavio, bili smo ubeđeni (bar ja) da je Rože (jer je Švajcarac, tj. mislio sam Francuz, kod ono međutim Nemac - Južnoafrikanac)

Ovde smo na vreme razrešili dilemu i "od sad" je Rubljov
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:54 06.09.2017

Re: Ikonopisac

kad se Federer pojavio, bili smo ubeđeni (bar ja) da je Rože (jer je Švajcarac, tj. mislio sam Francuz, kod ono međutim Nemac - Južnoafrikanac)


Da, nije ni prvi ni poslednji put da sa svakog govornog podrucja izgovaraju imena svako na svoj nacin.

Wozniacki je prekrstena u Wozniaki od skoro svih komentatora, Vandeweghe u Vandewej, Marri u Marej od nasih blogera .

Skoro sam citala nesto o Matsu Vilanderu, kome se kod nas zamera nenaklonost Novaku, da je izjavljivao daleko gore stvari o Rodzeru Federeru svojevremeno..

PS. Interesantno da Troicki izgovore, uz mali napor, ali ck kod Wozniacki jok.
narcis narcis 10:02 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Vandewege u Vandewej

meni uopće nije jasno kako su ameri g pretvorili u j, a o h da ne pričamo to je već iznad njiovih umnih sposobnosti. uostalom oni ni engleski numeju da pričaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:12 06.09.2017

Re: Ikonopisac

narcis
Vandewege u Vandewej

meni uopće nije jasno kako su ameri g pretvorili u j, a o h da ne pričamo to je već iznad njiovih umnih sposobnosti. uostalom oni ni engleski numeju da pričaju.


Pa kubure sa Olandskim prezimenima opcenito..
Pa skrate po kratkom postupku, ima tako da se zoves never mind kako se pise.

AlexDunja AlexDunja 10:25 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Ovde smo na vreme razrešili dilemu i "od sad" je Rubljov


odo da ispravim:)
emsiemsi emsiemsi 10:52 06.09.2017

Re: Ikonopisac

apacherosepeacock
kad se Federer pojavio, bili smo ubeđeni (bar ja) da je Rože (jer je Švajcarac, tj. mislio sam Francuz, kod ono međutim Nemac - Južnoafrikanac)


Da, nije ni prvi ni poslednji put da sa svakog govornog podrucja izgovaraju imena svako na svoj nacin.

Wozniacki je prekrstena u Wozniaki od skoro svih komentatora, Vandeweghe u Vandewej, Marry u Marej od nasih blogera .

Skoro sam citala nesto o Matsu Vilanderu, kome se kod nas zamera nenaklonost Novaku, da je izjavljivao daleko gore stvari o Rodzeru Federeru svojevremeno..

PS. Interesantno da Troicki izgovore, uz mali napor, ali ck kod Wozniacki jok.

Возниацки је за мене најлепша тенсиерка.
vcucko vcucko 10:57 06.09.2017

Re: Ikonopisac

apacherosepeacock


PS. Interesantno da Troicki izgovore, uz mali napor, ali ck kod Wozniacki jok.

Zato što je rusko prezime. Pričao negde čovek da su mu preci donski Kozaci.
Eto, i prezime mogu da ti izgovore, samo ako imaš dovoljnu razornu moć da te se plaše. Za nas se i ne trude, bio bi nekakav Trojki, ako i to.
tetkino tetkino 10:59 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Trocki / Troicki... isto je to

Nego ja na US Openu navijam za Venus - gerijatrija napred, mladost odstupi!
NNN NNN 11:00 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Возниацки је за мене најлепша тенсиерка.

Onda samo za tebe



Ps. nije kupaći nego bodypaint
narcis narcis 11:28 06.09.2017

Re: Ikonopisac

emsiemsi
apacherosepeacock
kad se Federer pojavio, bili smo ubeđeni (bar ja) da je Rože (jer je Švajcarac, tj. mislio sam Francuz, kod ono međutim Nemac - Južnoafrikanac)


Da, nije ni prvi ni poslednji put da sa svakog govornog podrucja izgovaraju imena svako na svoj nacin.

Wozniacki je prekrstena u Wozniaki od skoro svih komentatora, Vandeweghe u Vandewej, Marry u Marej od nasih blogera .

Skoro sam citala nesto o Matsu Vilanderu, kome se kod nas zamera nenaklonost Novaku, da je izjavljivao daleko gore stvari o Rodzeru Federeru svojevremeno..

PS. Interesantno da Troicki izgovore, uz mali napor, ali ck kod Wozniacki jok.

Возниацки је за мене најлепша тенсиерка.

kog briga šta trol misli il mu se svidža il smatra, on samo smara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:09 06.09.2017

Re: Ikonopisac

bio bi nekakav Trojki, ako i to


To ko konjska zaprega by Russians
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:13 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Возниацки је за мене најлепша тенсиерка.


To pre nego sto se podgojila. Mada, nije lepsa od Ana x2 (Ivanovic, Kurnjikove sa svojih 36 godina)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:17 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Nego ja na US Openu navijam za Venus - gerijatrija napred, mladost odstupi!


Moj favorit je bila Kvitova. Steta sto su se sastale u 1/4, mec je bilo za finale.
blogov_kolac blogov_kolac 12:44 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Navedeno prezime se u igracevoj otadzbini svakako izgovara Rubljov, bez obzira kako je napisano. To "ё" u neku ruku i jeste i nije rusko slovo, i nije neispravno ako se umesto njega uvek stavlja "e" osim u skoro zanemarljivo malo izuzetaka gde postoje dve razlicite reci u zavisnosti da li je JE ili JO u pitanju, i eventualno kod stranih imena gde treba da se jasno istakne kada je JO u pitanju (dok kod konkretnog ruskog prezimena se Rusima podrazumeva da je u pitanju RublJOv, bez obzira koje pretposlednje slovo da stavite).

Znaci nije u pitanju kao kod nas sto se recimo toliko odomacilo da se koristi dj umesto latinicnog đ da niko ne pravi veliki problem oko toga iako je pravopisno neispravno... kod Rusa uopste nije pravopisno neispravno da umesto Ё po sopstvenoj volji i zelji koristite obicno E.

To slovo se i bilo pojavilo kao izborna opcija, a po legendi je licno Staljin naredio tokom WW2 da se njegova upotreba ozvanici, ali sto nikada nije u potpunosti zazivelo. Ne znam zasto ga Rusi i dalje trpe, jer je pojavom kompjutera to slovo postalo slepo crevo ruskog pravopisa koje skoro nicemu ne sluzi a moze mnogo da zakomplikuje identifikacije, sortiranja, pretrazivanja, itd... sve gde se pojavljuje problem zato sto je ispravno istu stvar napisati na dva razlicita nacina. Pravi problem i kod definisanja ruske standardne tastature jer samo za njega mesto nije fiksirano i moze se sresti u vise verzija, kao i u varijanti da uopste ni nema svoj poseban taster.
emsiemsi emsiemsi 13:03 06.09.2017

Re: Ikonopisac

apacherosepeacock
Возниацки је за мене најлепша тенсиерка.


To pre nego sto se podgojila. Mada, nije lepsa od Ana x2 (Ivanovic, Kurnjikove sa svojih 36 godina)

Ниси у праву !
kalaf kalaf 15:51 06.09.2017

Re: Ikonopisac

NNN


Hvala!

Da ostanem u tenisu,
kad se Federer pojavio, bili smo ubeđeni (bar ja) da je Rože (jer je Švajcarac, tj. mislio sam Francuz, kod ono međutim Nemac - Južnoafrikanac)

Ovde smo na vreme razrešili dilemu i "od sad" je Rubljov

Federer je Rodzer sa identicnim izgovorom kao Ser Rodzer Mur.
Ime mu je ocigledno dala keva.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:50 06.09.2017

Re: Ikonopisac

Возниацки је за мене најлепша тенсиерка

Dodeš kod oftalmologa. Pod hitno!

Mada je bolja od one Cibulkove koju poneki preferiraju.
blogov_kolac blogov_kolac 23:49 06.09.2017

Re: Ikonopisac

A sada ni Rubljov sam vise ne zna kako se zove... tako je to vec preko deceniju sa "novim talentima" kada nalete na nekog raspolozenog iz velike trojke...

Pocece i oni jednog dana da osvajaju slemove, ali tek kada ova sva trojica zavrse sa vrhunskim tenisom, prosto i jednostavno.
blogov_kolac blogov_kolac 03:13 06.09.2017

Venus Vilijams

Grabi ka trecem gren slem finalu ove sezone u 37oj godini! Nadam se da ce joj to biti treca sreca, i da ce posle pauze od oko 10 godina doci do svoje osme GS titule, a trece na US Openu. U slucaju trijumfa bi prisla #1 mestu na manje od 100 bodova, tako da bi se u slucaju dobrog rezultata na nekom sledecem turniru (a ne brani skoro bukvalno nista do kraja godine, za razliku od ostalih #1 kandidatkinja) mogla fratiti na prvo mesto svetske liste posle oko 15 godina pauze i to kao najstariji #1 u istoriji tenisa.

Najveca olaksavajuca okolnost na njenom putu ka 2017 USO tituli je sto je uz nju najbolja teniserka koja je ove godine stigla do cetvrtfinala upravo ova Petra Kvitova koju je jutros pobedila u odlicnom i neizvesnom mecu i pravom "finalu pre finala".
blogov_kolac blogov_kolac 12:51 06.09.2017

Re: Venus Vilijams

Sto se tice zenskog zreba mozda najjaci utisak je da postoji mogucnost da sve 4 polufinaliskinje budu Amerikanke (prve dve su se vec plasirale) i da najbukvalnije u zavrsnici prisusvujemo "otvorenom prvenstvu SAD u tenisu"!? A ovo je po nekima trebala da bude sahrana americkog zenskog tenisa, jer su mnogi smatrali da je on (privremenim?) odlaskom Serene Vilijams do daljnjeg mrtav.
blogov_kolac blogov_kolac 19:56 06.09.2017

Re: Venus Vilijams

I treca Amerikanka se upravo plasirala u polufinale, a cetvrta je izraziti favorit u poslednjem preostalom cetvrtfinalu. Ovo se ranije desavalo sa Amerikankama u prvoj polovini 80'ih kada su finala bila rezervisana za Navratilovu i Evert, a drustvo im u TOP10 pravilo jos 4-5 zemljakinja. Ali danas, prosto je neverovatno da se to dogodilo zemlji koja trenutno ima samo jednu jedinu teniserku u TOP15!?

Inace, Amerikanka koja je malopre pobedila trenutno prvoplasiranu na listi Karolinu Pliskovu, ovom svojom pobedom izazvala je novu ovogodisnju #1 promenu na WTA listi, tako da ce od ponedeljka nova WTA#1 biti Spanjolka Garbinje Muguruza (sasvim zasluzeno, devojka je u zadnjih godinu ipo osvojila Rolan Garos i Vimbldon). Ako Nadal prezivi na #1, bice to prvi put posle Agasi-Serena tandema iz 2003 da istovremeno prva mesta na obe liste drze teniser i teniserka iz iste zemlje.
AlexDunja AlexDunja 20:08 06.09.2017

Re: Venus Vilijams

ništa ni ti za kaju kanepi, ono navijamo za anderdoga:)
kalaf kalaf 21:46 06.09.2017

Re: Venus Vilijams

blogov_kolac
I treca Amerikanka se upravo plasirala u polufinale, a cetvrta je izraziti favorit u poslednjem preostalom cetvrtfinalu. Ovo se ranije desavalo sa Amerikankama u prvoj polovini 80'ih kada su finala bila rezervisana za Navratilovu i Evert, a drustvo im u TOP10 pravilo jos 4-5 zemljakinja. Ali danas, prosto je neverovatno da se to dogodilo zemlji koja trenutno ima samo jednu jedinu teniserku u TOP15!?

Inace, Amerikanka koja je malopre pobedila trenutno prvoplasiranu na listi Karolinu Pliskovu, ovom svojom pobedom izazvala je novu ovogodisnju #1 promenu na WTA listi, tako da ce od ponedeljka nova WTA#1 biti Spanjolka Garbinje Muguruza (sasvim zasluzeno, devojka je u zadnjih godinu ipo osvojila Rolan Garos i Vimbldon). Ako Nadal prezivi na #1, bice to prvi put posle Agasi-Serena tandema iz 2003 da istovremeno prva mesta na obe liste drze teniser i teniserka iz iste zemlje.

3 Amerikanke od 4 na US Openu su bile i 1999., 2001. i 2002., a sve 4 su bile samo 1979. i 1981. (naravno u open eri).
AlexDunja AlexDunja 10:32 06.09.2017

anderson

jutros pobedio kverija.
nadrljaće od karenja buste
NNN NNN 11:04 06.09.2017

Re: anderson

22:20 u asovima
NNN NNN 13:30 06.09.2017

Izgleda

da je i Mari završio sezonu
kalaf kalaf 15:43 06.09.2017

Samo veselo

kod devojaka je na mene najbolji utisak ostavila kaja kanepi

Neko ko izgleda manje zenstveno od DDR bacacica diska i Kaster-a Semenji-e tesko da moze da zavredi gore boldovani epitet. No dobro, ubice nas politicka korektnost jednog dana, a bogami i zene sa vise testosterona od prosecnog strongmen-a .

Salu na stranu, Vamos DelPo, vreme je da se ponovi 2009. uprkos povredama, virusu, temperaturi, glavobolji i 18'000 belih divljaka u publici .
Covek sa najvecim srcem na turu je to svakako zasluzio.
AlexDunja AlexDunja 16:48 06.09.2017

Re: Samo veselo


Salu na stranu, Vamos DelPo, vreme je da se ponovi 2009. uprkos povredama, virusu, temperaturi, glavobolji i 18'000 belih divljaka u publici .
Covek sa najvecim srcem na turu je to svakako zasluzio.

još kad bi imao bekhend

šalu na stranu, nije bez šansi delpo,
a što se publike tiče, mislim da grešiš, delpovi navijači su i veoma brojni i veoma glasni... pa oni su mu i izvukli pobedu protiv tima...
kalaf kalaf 16:56 06.09.2017

Re: Samo veselo

AlexDunja
šalu na stranu, nije bez šansi delpo,
a što se publike tiče, mislim da grešiš, delpovi navijači su i veoma brojni i veoma glasni... pa oni su mu i izvukli pobedu protiv tima...

Jest al su protiv Tima tribine bile polupraze, a sem 2000 Argentinaca koliko ih maks moze biti u optimisticnoj varijanti za Fedju ce biti ostalih 18000. A 18000 pijanih Amera (dobro ajde 10000 pijanih ) je svakako glasnije od 2000 freneticnih Argentinaca .
vcucko vcucko 20:21 06.09.2017

Re: Samo veselo

kalaf
kod devojaka je na mene najbolji utisak javascript:;ostavila kaja kanepi

Neko ko izgleda manje zenstveno od DDR bacacica diska i Kaster-a Semenji-e tesko da moze da zavredi gore boldovani epitet. No dobro, ubice nas politicka korektnost jednog dana, a bogami i zene sa vise testosterona od prosecnog strongmen-a .

Marita Koch (produženi sprint) i Marlies Goehr (sprint):

Taman kad su atletičarke iz DDR, CCCP itd. postale ženstvene, a one sa zapada mečkaste sa bas baritonom, pade onaj zidić im Berlin. Jbg...

P.S. General Custer čak nije iz te priče, on(a) je jednostavno muško. Ili je to donedavno bila. Pa dok još traje čišćenje od muških hormona, da pokupi neku medalju, ugovor... a niko ne sme da bekne. Zbog polit-korektnosti. Em žensko(?), em crna, svaki uzbunjivač bi završio na vešalima.
iris.davidovich iris.davidovich 04:08 07.09.2017

Re: Samo veselo

Da znaš. Mi ove godine prvi put gledali Federera, i navijanje je toliko frenetično, da je na kraju postalo žalosno. Govno da posere na sred terena, ... . Sve sav fini svet, vrišti od sreće kad protivnik napravi servis grešku, i tako sve one stvari koje generalno spočitavaju nečijim drugim navijačima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:29 06.09.2017

Nadal

Nadal prošao u finale
NNN NNN 21:56 06.09.2017

Re: Nadal

Ojadio mlađanog Ruju
(koji je bolje igrao dok je bio Rublev )

ja zaboravio kad počinje i nešto rezonujem taman da se uključim u 2. set, kad ono cvrc mućak, Rafa ga opr'o za sat i po!

Doduše setimo se da su polufinala 2015. bila blitzkreig
(kad je Novak unakazio branioca Čilića, a Federer budućeg šampiona Vavrinku)
arcins arcins 00:36 07.09.2017

Re: Nadal

Milutin Milošević
Nadal prošao u finale


Gazda, imas neku pouzdanu informaciju4?
kalaf kalaf 01:21 07.09.2017

Re: Nadal

arcins
Milutin Milošević
Nadal prošao u finale


Gazda, imas neku pouzdanu informaciju4?

I gazda podlegao uticaju mrskih zapadnih masmedija. Poceo da halucinira o Fedal finalu .
niccolo niccolo 06:23 07.09.2017

Re: Nadal

koji je bolje igrao dok je bio Rublev



Ok je mladac, biće bolje kad poraste (valjda).
Milutin Milošević Milutin Milošević 06:59 07.09.2017

Re: Nadal

I gazda podlegao uticaju mrskih zapadnih masmedija. Poceo da halucinira o Fedal finalu

Ja sam samo rekao da je Nadal ušao u finale. Sada je očigledno da je Delpo drugi finalista. Ništa od Fedala.
kalaf kalaf 15:18 07.09.2017

Re: Nadal

Milutin Milošević
I gazda podlegao uticaju mrskih zapadnih masmedija. Poceo da halucinira o Fedal finalu

Ja sam samo rekao da je Nadal ušao u finale. Sada je očigledno da je Delpo drugi finalista. Ništa od Fedala.

Polufinale gazda, polufinale, zato te i zezamo. Ima jos druga 2 momka u drugom polufinalu .
Milutin Milošević Milutin Milošević 06:48 08.09.2017

Re: Nadal

Polufinale gazda, polufinale, zato te i zezamo. Ima jos druga 2 momka u drugom polufinalu

Nema još druga 2 momka koji bi mogli da osvoje titulu. Anderson i Karenjo Busta samo popunjavaju program turnira. Ja sam namerno napisao da je reč o finalu!
kalaf kalaf 14:16 08.09.2017

Re: Nadal

Milutin Milošević
Polufinale gazda, polufinale, zato te i zezamo. Ima jos druga 2 momka u drugom polufinalu

Nema još druga 2 momka koji bi mogli da osvoje titulu. Anderson i Karenjo Busta samo popunjavaju program turnira. Ja sam namerno napisao da je reč o finalu!

Ne bih ja bas bio tako siguran u ishod finala. Anderson je tu vec verovatno vidjen u finalu, a ako mu servis bude isao kako zna, uz solidan forhend i Nadala ili Del Potra posle 5 setova, svasta moze da bude. No dobro, bumo vidili.
kalaf kalaf 02:33 07.09.2017

FedPo

DelPo odlicno servira, i forhend mu je solidan, Federer-u odlican bekend, ali je i malko vise nervozan. Valjda je ocekivao bolesnog i iznurenog Delpa...

EDIT: Bravo DelPo majstore, ne pustaj sad.
blogov_kolac blogov_kolac 02:49 07.09.2017

Re: FedPo

Federer zadnjih mesec dana ne igra bas kao do Vimbldona, a Del Potro mu je na ovoj US Open podlozi mozda jednako tezak protivnik kao Nadal, tako da ovaj izgubljeni prvi set mozda bude fatalan na kraju.
kalaf kalaf 02:52 07.09.2017

Re: FedPo

blogov_kolac
Federer zadnjih mesec dana ne igra bas kao do Vimbldona, a Del Potro mu je na ovoj US Open podlozi mozda jednako tezak protivnik kao Nadal, tako da ovaj izgubljeni prvi set mozda bude fatalan na kraju.

DelPo trenutno servira mozda i bolje nego protiv Djokovica na Olimpijadi, ali mu je forhend jos uvek malko losiji nego u tom mecu. Ako uspe da jos malo smanji procenat gresaka nista od toliko zeljenog i ocekivanog Fedal meca...
AlexDunja AlexDunja 04:19 07.09.2017

e, kad ja kažem

fed ovo treba da izgubi,
na 6:4 u tajbrejku on servira delpu u forfend,
pa kojiko tvrdoglav treba da budeš:))
kalaf kalaf 04:20 07.09.2017

Re: e, kad ja kažem

AlexDunja
fed ovo treba da izgubi,
na 6:4 u tajbrejku on servira delpu u forfend,
pa kojiko tvrdoglav treba da budeš:))

Hehe, a najbolje od svega sto sam 100% siguran sta mu je proslo kroz glavu posle riterna - "O ne, zar opet" .
AlexDunja AlexDunja 04:28 07.09.2017

Re: e, kad ja kažem

Hehe, a najbolje od svega sto sam 100% siguran sta mu je proslo kroz glavu posle riterna

ja nisam, prilično je on u modu da sebi pomera granice,
nema potrebe da bilo kome dokazuje bilo šta, ova dva slema
ove godine su mu bonus koji niko zaista nije očekivao...
nije to loš majndset za matorog šampiona:)

kalaf kalaf 04:35 07.09.2017

Re: e, kad ja kažem

AlexDunja
Hehe, a najbolje od svega sto sam 100% siguran sta mu je proslo kroz glavu posle riterna

ja nisam, prilično je on u modu da sebi pomera granice,
nema potrebe da bilo kome dokazuje bilo šta, ova dva slema
ove godine su mu bonus koji niko zaista nije očekivao...
nije to loš majndset za matorog šampiona:)

Svaka cast na ta 2 slema u njegovim godinama, ali ovaj US Open je generalno ocajan, da ocajniji ne moze biti. Federer je 30% vremena onaj stari, a 70% kao iz 2013-14.
Del Potro igra osetno losije nego protiv Djokovica na Olimpijadi (kolicina neiznudjenih gresaka je povelika), a tamo cak nije ni uzeo zlato, a ovde ce najverovatnije uzeti US Open.
Svako ko misli da je Nadal stigao do polufinala zato sto igra neki poseban tenis je u teskoj zabludi.
AlexDunja AlexDunja 04:39 07.09.2017

Re: e, kad ja kažem


Svaka cast na ta 2 slema, ali ovaj US Open je generalno ocajan,

jeste, i nije došao dobro pripremljen, i treba da izgubi, kao što rekoh,
bilo bi zaista lepo da delpo opet dobije obojicu:)
AlexDunja AlexDunja 04:53 07.09.2017

ništa fedal:)

delpo ide napred:)
docsumann docsumann 08:31 07.09.2017

Re: ništa fedal:)


Delpo, no što.

stvarno ne vidim za kog' bi drugog navijao.


e, i redovni trol

zašto su PatriJupte ponovo No1 favoriti



na 3:00, totalno epski...
AlexDunja AlexDunja 08:44 07.09.2017

Re: ništa fedal:)


stvarno ne vidim za kog' bi drugog navijao.

pa za karenja
NNN NNN 08:50 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

Aleee, ale, ale, aleee,
Delpooo, Delpooo!!!
NNN NNN 09:04 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

Federer ovde ima 5 titula iz 7 finala,
Nadal 2 titule iz 3 finala...
... i zamislite da ovo jedno od najvećih rivalstava u istoriji pogotovo na GS, a da se nikada nikada nisu sastali na US Openu (to baca senku na rivalstvo)!!!

docsumann docsumann 09:06 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

... i zamislite da ovo jedno od najvećih rivalstava u istoriji pogotovo na GS, a da se nikada nikada nisu sastali na US Openu (to baca senku na rivalstvo)!!!


daa, izostala je sinergija, sinergiii-jaa, sinergiii-jaaa
AlexDunja AlexDunja 09:52 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

stvarno nemam ništa protiv, ali mi je potpuno nejasno palenje na delpa,
ok je momak, ali svi oni su ok momci, tenis mu je servis i forhend,
kao i svim ostalim visokim momcima,
iskreno ne razumem
Atomski mrav Atomski mrav 09:54 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

stvarno nemam ništa protiv, ali mi je potpuno nejasno palenje na delpa,

Neko voli popu, neko popadiju
emsiemsi emsiemsi 11:06 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja
stvarno nemam ništa protiv, ali mi je potpuno nejasno palenje na delpa,
ok je momak, ali svi oni su ok momci, tenis mu je servis i forhend,
kao i svim ostalim visokim momcima,
iskreno ne razumem

Шта ту има да се не разуме !?
Па навијаш увек против оних који су Нолетови највећи конкуренти.
Просто к'о пасуљ.
Успут --- ни ја искрено не разумем та фолирања са тим 'искрено не разумем'.
kalaf kalaf 15:19 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja

stvarno ne vidim za kog' bi drugog navijao.

pa za karenja

Ma za Andersona, on jedini nije "latino" .
kalaf kalaf 15:29 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja
stvarno nemam ništa protiv, ali mi je potpuno nejasno palenje na delpa,
ok je momak, ali svi oni su ok momci, tenis mu je servis i forhend,
kao i svim ostalim visokim momcima,
iskreno ne razumem

Ali kakav forhend...
Vrlo verovatno najbolji ravan forhend u istoriji tenisa.
Federerov forhend je odlican, ali u poredjenju sa Delpo-vim izgleda smesno.
Nocas kad bi Federera izdalo strpljenje da se nadigrava bekendom i kad bi otvorio forhend, vise od pola Delpo-vih projektila po sredini je forhendom nabadao u mrezu. Ok tajming mu nije kao sto je nekad bio, ali meni licno je potpuno fascinacintno da gledam Delpo-ov forhend. Mozda nije lep kao Federerov, nije cak ni skroz moderan (vrlo malo savijanja u ramenu, tj. od 3 elementa "pracke" ima samo 2 - rotaciju telom i zglob, ali ne i cim iz ramena), ali takav tajming i tako ravan udarac a sa takvom preciznoscu zasluzuje divljenje. Ljudi obicno ne shvataju koliko je tesko tako udarati lopticu, i apsolutno nije snaga u pitanju, niti to sto je Delpo visok.
A plus sto je Delpo ko covek izvanredan sto se za mnoge druge ne bi moglo reci.
NNN NNN 17:12 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

verovatno najbolji ravan forhend u istoriji tenisa

slobodno izbaci "verovatno",
to "vervatno" je u rangu sa onim Džordan je "verovatno" najbolji košarkaš ikad.
Delpo bez ikakve sumnje ima strahovit ravan forhend, milion puta smo videli tamo neku razmenu i on ni iz čega samo drmne viner (sećamo se kako je istraumirao Novaka u Riju).
Recimo da je njegov forhend tremendous (je l' ok prevod strahovit koji sam gore upotrebio?) - AD daj neki neki dobar prevod, sinonim, opis
(sad ispada da teramo domaćicu da se divi dželatu, AD ne moraš da odgovaraš )

AlexDunja AlexDunja 18:15 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

ma nije problem i ja mislim da mu je forhend izvanredan,
al majku mu, nije tenis samo forhend...

i nemam ništa protiv što je fed izgubio, bilo je zasluženo,
ceo turnir je odigrao loše, došao je nespreman, nervozan i bez energije,
uostalom više je pričao o lejver kupu i promovisao sponzore nego što je igrao.
tyson tyson 19:29 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

Delpo-ov forhend

Pravilno je: Delpo-v.


AlexDunja AlexDunja 20:22 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

Pravilno je: Delpo-v.

tajson, grammar police
AlexDunja AlexDunja 20:31 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

A plus sto je Delpo ko covek izvanredan sto se za mnoge druge ne bi moglo reci.

iskreno, ja ne poznajem ni jednog od njih, i ne znam kakvi su kao ljudi,
ali ono što vidim od delpa na pres konferncijama i u intervjuima je da je njanjav više od ane ivanović,(njoj se prašta, jer je devojčica, iako ima skoro 2 metra)
meni je on dosadan za sve pare, iako je, ponavljam, zasluženo pobedio noćas i novaka u riju, hajp oko njega ne razumem, dobar ravan forhend,
pa nadolov zakrivljen je bolji:)
NNN NNN 20:42 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

dobar ravan forhend,
pa nadolov zakrivljen je bolji

Sutra uveče: ravan vs zakrivljeni - vreme je odluke
AlexDunja AlexDunja 21:21 07.09.2017

Re: ništa fedal:)


Sutra uveče: ravan vs zakrivljeni - vreme je odluke
i da se notira;
fed ipak ima najbolji forhend od svih njih, jer može topspin, može ravan, može slajs, dakle, što se forhenda tiče, i takođe all around game, zna se ko je najbolji
kalaf kalaf 21:56 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja
i da se notira;
fed ipak ima najbolji forhend od svih njih, jer može topspin, može ravan, može slajs, dakle, što se forhenda tiče, i takođe all around game, zna se ko je najbolji

Topspin forhend je daleko inferiorniji u odnosu na ravan. Jedino ako si levak, e onda je znacajna prednost. Nadal da igra desnom rukom ne bi bio ni u prvih 10, a daj boze da bi i jedan RG osvojio, ostali GS-ovi su misaona imenica.
Federov forhend u njegovim najboljim danima (2005.-2007.) se moze reci da je bio najbolji. U danasnje vreme nikako. Ono sto je najveca prednost Federerovog forhenda je pouzanost.
Inace Federer igra lepo za oko ("plese po terenu" ), ali daleko od toga da ima najbolju all around igru. Previse se oslanja na servis i forhend, uz povremeni izlazak na mrezu.
AlexDunja AlexDunja 22:17 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

ali daleko od toga da ima najbolju all around igru.

ko ima bolju?


edit;
Ono sto je najveca prednost Federerovog forhenda je pouzanost.

msm, pa koju drugu prednost možeš poželeti, stvarno serendaš kao grlica,
videla sam čoveka dva puta uživo, ne o pisivo je šta on radi na terenu,
ne o pi sivo, niko od nas ni da zamisli ne može to kretanje i te udarce,
instikt mu je neverovatan, koordinacija... nema to niko,
i ceo teniski svet to pozdravlja, dok u srbiji...
kalaf kalaf 22:29 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja
ali daleko od toga da ima najbolju all around igru.

ko ima bolju?

Nemoj zezati...
Djokovic zasigurno, verovatno i Nadal. Cak i Marej.
Mislim da mesas all around igru sa atraktivnom igrom za gledanje. Te dve stvari nemaju previse dodirnih tacaka.
All around znaci da je u stanju iz svake pozicije na terenu i svakim udarcem ostvari poen ili natera protivnika na gresku, kao i da ima veliku varijaciju kako intuitivnu tako i takticku, i da lako prelazi iz odbrane u napad. Federer jednostavno ima previse rupa. Bekend je svakako najveca. Ali takodje i odbrana, pokrivanje terena, kretanje na sljaci, ima ih jos.
Intuitivna varijacija u igri mu je fantasticna, ali takticki je daleko ispod Noleta, Nadala i Mareja.
AlexDunja AlexDunja 22:32 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

ok
novak naročito na mreži i smečem:)
NNN NNN 22:39 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

AlexDunja
ali daleko od toga da ima najbolju all around igru.

ko ima bolju?

Novak, naravno
(ako ne veruješ meni pitaj Nika Boletierija:
When you look at match players in the history of tennis, I don't believe that anybody can equal everything on the court that Djokovic does. I don't think you can find a weakness in his game. His movement, personality, his return of serve, his serve, excellent touch, not hesitant in coming to the net, great serve. Over all, almost every player has a downfall; to me he doesn't have one. He's perhaps the best put-together player that I've seen over 60 years

A Federer bez ikakve sumnje ima najbolji forhend u istoriji, baš to all-round, imam utisak da kako god da pokupi lopticu forhendom može da je pošalje bilo gde, a ja se do imbecilnosti divim njegovim dalekim poluvolejima!

Da pomenem i Rafin spin, i njemu se divim do imbecilnosti, ali iz drugih razloga, on je 100% sportski tip - UVEK!
Koliko god da je loptica lagana, on će uvek da je udari maksimalno (with maximum effort), tj. nikad ne odstupa ni za jotu, nikad nikad ne ošljari ni najmanje. Imam utisak da je taj spin forhend trenirao kao klinac tako što mu Toni veže oči, posadi ga bar 5 metara iza osnovne linije, podigne mrežu na dva metra i tera ga po ceo dan da pogađa na manje od pola metra od osnovne linije (kao u nindža filmovima).
AlexDunja AlexDunja 22:43 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

. Ali takodje i odbrana,

novaka je na rolan garosu pobedio odbranom 2011.
i prelaskom iz odbrane u napad, to radi celog života, ne znam da li se sećaš, ali fed je počeo u vreme servis volej igre, igrao jesa samprasom, krajičekom, henmanom,
pa je tek posle toga postao igrač sa osnovne linije, i najbolji.
ako kažeš da je bekhend rupa ne znam da li si video finale ozi oupena,
dobio je grend slem titulu bekhendom. si video vimbldon ove godine?
NNN NNN 22:43 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

smeč

neko mnogo upućeniji i pametniji što se tenisa tiče je rekao da bi kada bi morao da žrtvuje samo jedan udarac u teniskoj igri to bio smeč (mislim koliko puta u toku meča imaš priliku tako dudariš)

Mada priznajem uvek se malo stegnem, naročito kad baš nije neki totalni zicer.
AlexDunja AlexDunja 22:46 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

(ako ne veruješ meni pitaj Nika Boletierija:

put together nije isto što all around je
bez sve šale, novak je dugo, dugo imao najefikasniju igru, ja ni jednog trenutka to nisam sporila,,,
ali to nikada nije bila igra po celom terenu, niti je novak ikada sve udarce imao u šaci.
on se neverovatno kreće, ima najbolji ritern, odličan majndset i veliki je borac, ja najčešće navijam i za njega
NNN NNN 22:51 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

finale ozi oupena,
dobio je grend slem titulu bekhendom

Jeste, to mi je najjači utisak, čovek od sto godina i sto titula da toliko unapredi udarac


vimbldon ove godine
ove? što ove? Forsiranje bekhend slajsa je skroz dobra taktika na travi, to je "prirodan" udarac "jednoručnima" i Federer ga izvodi potpuno savršeno oduvek (i tu je sigurno među najboljima u istoriji, mislim ne znam kako su se frljali pre 50 godina, ali ne sećam se da sam nešto video uticajniji bekhend slajs na travi od Federerovog!)
E sad na drugim podlogama je npr. Đokoviću to bila najbolja šansa da ga buši.

AlexDunja AlexDunja 22:53 07.09.2017

Re: ništa fedal:)


Mada priznajem uvek se malo stegnem, naročito kad baš nije neki totalni zicer.

a ima i mari onaj genijalni lob, dobio dejvis kup njime,
imam utisak da nume da promaši:)
NNN NNN 22:54 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

put together nije isto što all around je

Dobro ima od starog i ovo:
tennis coach Nick Bollettieri has continually been praising Djokovic as the "most complete player ever"[271][272] and the "most perfect player of all time"
imao je on dosta ovakvih izjava, a sam ovo trenutno pokupio s Wikipedie.
AlexDunja AlexDunja 23:06 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

E sad na drugim podlogama je npr. Đokoviću to bila najbolja šansa da ga buši.

bila je
AlexDunja AlexDunja 23:09 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

mao je on dosta ovakvih izjava, a sam ovo trenutno pokupio s Wikipedie.

ma on je biznismen, dvaes godina mu šampion nije izašo sa akademije, šarapova poslednja,
od muških agasi, za sramotu:)
AlexDunja AlexDunja 23:22 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

Jeste, to mi je najjači utisak, čovek od sto godina i sto titula da toliko unapredi udarac

ne znam dal si video ovaj intervju posle pobede protiv nadala u indijan velsu

slušaj tatu"

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LnAEYbiLG50[/youtube]
NNN NNN 23:30 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

imao najefikasniju igru
Pazi, možda bi mu igra bila i lepša (a mnogo verovatnije i manje efikasna) da nije morao da se bilduje u smeru da pobeđuje Federera i Nadala.
I ovo je verovatno rezultat toga, obojicu je tukao na svim podlogama i na svim slemovima i uspeo čak i da ih pretekne u međusobnom skoru, npr. Federera je dobio 2 puta u finalu Vimbldona, a protiv Nadala na šljaci u ovoj deceniji vodi sa 7:6, a na betonu je tek svoj-na-svome, ako to nije svestranost, onda taj pojam ni ne postoji.
NNN NNN 23:34 07.09.2017

Re: ništa fedal:)

dvaes godina mu šampion nije izašo sa akademije

on je skoro napunio 400 godina i verujem da osim vlasničkog udela nema baš nekih dodirnih tačaka sa akademijom.
...ali kad za koju godinu Kecmanović krene da delje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana