Hobi

FREJA

kosta.babic RSS / 19.02.2018. u 20:58


Bože kako me ponekad nervira ta kuja.Svi kažu-kako je pametna. Pa jel to pamet da otvara sve kvake na vratima i ulazi gde hoće a ja moram posle da izmišljam kako da je sprečim u toj nameri.

Onomad je otvorila vrata na letnjoj kujni i maznula dva svinjska papka spremna za sušenje.I kad je grdim podvije rep i pobegne u dno dvorišta. I gleda me onako pokajnički. Zna da je kriva ali to je jače od nje.
Kad mi sa svojih 60 kila stane na nogu mislim da me nagazio slon. A ona bi samo htela da je mazim.
Pre neki dan mi pregrizla crevo od pumpe.Hteo sam da je ubijem. Dva dana nisam pričao sa njom. Al’šta vredi ušlihtovala se pa sam je mazio.
Megi mi juče rekla:-Znaš tata izgleda da joj čulo mirisa nije baš najbolje. Zakopa kosku u bašti a posle ne može da je nađe.
Ali zato uši,ogromne, kao radari.Čuje svaku seosku džukelu iz trećae ulice i laje. Nije to lajanje to je rika.I mora kao svako pošteno žensko da njena bude poslednja. Ustanem svaki put kad se ona olajava sa džukcima da je smirim al’ šta vredi kad se rasanim.Ona legne i spava snom pravednika a ja se probudim i pijem čaj do ujutru.
A tek rep. Ja joj kažem -sa tolikom repinom mogla si da budeš majmun. Zakačiš se repom za granu i jedeš trešnje. Al’ ona neće trešnje.
Preferira meso. Ma nemoj.
Večeras je opet dobila kuvanu večeru. Hleb udrobljen sa mašću i neka kosčica.
Nije imala primedbi.
Kad mi svrati neko od prijatelja odmah nosi grančicu da joj bacaju a ona da donese. I tako 101 put.
Zadnjih dana zavija kao vuk. Doduše tiho ali ipak čujno.
Rekao sam Margareti da je izgleda u teranju i da joj treba dečko.
Megi je rekla –A šta ako ošteni pet kučića i svaki nosi po jednu grančicu?



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:11 19.02.2018

...

Леп блог, Коста. Препорука.
kosta.babic kosta.babic 22:27 19.02.2018

Re: ...principessa

Hvala.
nsarski nsarski 01:11 20.02.2018

Freja

Zanima me kako ste smislili to ime za kerušu? Prema Konradovoj noveli, nordijskoj mitologiji, ili, prosto, zato što je "dama"? Ili je nešto treće u pitanju?

Neki moji prijatelji su imali mađarskog haskija koga su zvali - naravno - Lajoš. (Mada nije mnogo lajao - takva mu sorta.)
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:34 20.02.2018

Re: Freja

Zanima me kako ste smislili to ime za kerušu?

Име Фреја бих описала као "милозвучно" и наравно, очекивано међу викиншким потомцима. али је доста често и у неким другим срединама, рецимо међу англосаксонском средњом класом (мало претенциознијом) или вагнеријанцима (мала група, али хардкор).

Мени изгледа баш добар избор имена за специјалну керушу.


c_h.arlie c_h.arlie 08:49 20.02.2018

Re: Freja

nsarski
Zanima me kako ste smislili to ime za kerušu? Prema Konradovoj noveli, nordijskoj mitologiji, ili, prosto, zato što je "dama"? Ili je nešto treće u pitanju?

Neki moji prijatelji su imali mađarskog haskija koga su zvali - naravno - Lajoš. (Mada nije mnogo lajao - takva mu sorta.)

Moj prvi pas se zvao Boris.
Bio je dva meseca stariji od mene.
Umro je sa 15 godina.
Kakva je to tuga tada bila u kući - strašno !
kosta.babic kosta.babic 12:31 20.02.2018

Re: nsarski

Zanima me kako ste smislili to ime za kerušu? Prema Konradovoj noveli, nordijskoj mitologiji, ili, prosto, zato što je "dama"? Ili je nešto treće u pitanju?

Ime su joj dali moji Ameri.Valjda im je bilo dovoljno čudno.
nsarski nsarski 15:53 20.02.2018

Re: nsarski

Ime su joj dali moji Ameri.Valjda im je bilo dovoljno čudno.

Heh, ja sam u prethodnom životu (onom među Amerima) imao divnog giant schnauzer-a koga su mi kao štene dali neki pokondireni i bogati Afro-Ameri. Ta keruša je već imala ime kad sam je dobio: Lexus. Lexus, jebote! Da se slaže sa markom automobila koji su vozili. (Srećom da nisu vozili BMW).
Pred kraj života tog plemenitog kera, dopremio sam ga u Srbiju (tada je već imao 14 godina), ali mu nisam menjao ni ime ni veru. U tom svetlu, Freja je sasvim dobro ime.
kosta.babic kosta.babic 16:15 20.02.2018

Re: nsarski

U tom svetlu, Freja je sasvim dobro ime.
49 41 49 41 17:32 20.02.2018

Re: nsarski

U obliznjoj prodavnici, kad sam video kasirku (A-A) imena AUDI; pitao sam je dal' ce ostati s istim imenom ili ce ga vremenom promeniti u Mercedes.
Milan Novković Milan Novković 20:52 21.02.2018

Re: nsarski

nsarski
...Lexus. Lexus, jebote! Da se slaže sa markom automobila koji su vozili. (Srećom da nisu vozili BMW).
Pred kraj života tog plemenitog kera, dopremio sam ga u Srbiju (tada je već imao 14 godina), ali mu nisam menjao ni ime ni veru. U tom svetlu, Freja je sasvim dobro ime. ...



Igrom slučaja Lexus je plemenito ime, žensko, al nebitno, i ima lepu zvučno sliku (zaboravi kola, ako nikad nisi vozio da te utešim: i tu, mi sada imamo Lexusa, je plemenito (jbg, imali mi i top BMW - najveći idiotluk što sam ikad napravio, ja sam mu bio petstoprvi konj - na sreću ukrali ga isto Afrikanci i istranžirali, na moju veliku radost, pa smo kupili polovnog Lexusa od osiguranja).

Nači sve najbolje o tvom Lexusu:

"...An amazing girl that is obsessed with Yu-Gi-Oh! and several other animes. She's a funny and awesome girl that can always make you smile..."

... a može i ...

"...an indivual possesing great potential, beauty as well as an immense ammount of drive, pleasant dissposition, good natured. extremly intelligent, very beautiful with a very unique sense of humor..."

Ajd, rečnici nisu inspirativno štivo, al daj šta daš
nsarski nsarski 22:32 21.02.2018

Re: nsarski

Nači sve najbolje o tvom Lexusu:

Nači, Milanče, tokom prvih nekoliko meseci boravka u Srbiji, nakon povratka, sam vozio jedno montstrum-Lexus vozilo po Beogradu. Katastrofa, čoveče - predugačak, preširok, nepotreban. A inače je OK na usa drumovima.
Jbg., možda ima romantike u imenu, ali ono mi na to ne liči. Ako ćemo romantiku, onda sam pre za Subaru. I čikam te da mi nabrojiš imena 7 Vlašića (Subaru na srpskom, naravno). Vidi dole, ako si nestrpljiv.




Spoiler coming up....















Mika i Mioka, Raka i Raoka, Orislav, Borislav i Milisav (ima kod V.S. Karadžića).
kosta.babic kosta.babic 23:18 21.02.2018

Re: Freja

Zanima me kako ste smislili to ime za kerušu?

Moja ćerka rekla da je to Nordijska boginja ljubavi
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:28 20.02.2018

Molim Vas

Rekao sam Margareti da je izgleda u teranju i da joj treba dečko.

raspitajte se o sterilizaciji. Što veći pas, veća legla ima, a napuštenih životinja je previše.
kosta.babic kosta.babic 12:36 20.02.2018

Re: Molim Vas

dobrosavljevic_m
Rekao sam Margareti da je izgleda u teranju i da joj treba dečko.

raspitajte se o sterilizaciji. Što veći pas, veća legla ima, a napuštenih životinja je previše.

Ne puštamo je iz dvorišta.A valjda će i ovo teranje da je prođe.Posle smo neko vreme mirni.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:25 20.02.2018

Re: Molim Vas

Ne puštamo je iz dvorišta.A valjda će i ovo teranje da je prođe

Mnoga su legla dobijena jer su vlasnici razmišljali tako. Kuja pobegne, razvali ogradu, uđe pas prolaznik. Drugo, ovo su simptomi teranja kod pasa:

The first symptoms of a female dog in heat are as follows:

Red discharge from the vulva. This is often called spotting or bleeding. ...
Enlargement of vulva. Since the early days of the heat cycle, cells of the uterus of your dog will enlarge. ...
Excessive licking. ...
Behavior changes. ...
Appetite changes. ...
Temperature increase.
tasadebeli tasadebeli 13:53 20.02.2018

Re: Molim Vas

dobrosavljevic_m

Red discharge from the vulva. This is often called spotting or bleeding. ...
Enlargement of vulva. Since the early days of the heat cycle, cells of the uterus of your dog will enlarge. ...
Excessive licking. ...
Behavior changes. ...
Appetite changes. ...
Temperature increase.



Заскакање газдине ноге?

(Она је била једино живо биће у мом читавом животу које је мене видело као алфа мужјака. )

Mnoga su legla dobijena jer su vlasnici razmišljali tako. Kuja pobegne, razvali ogradu, uđe pas prolaznik.



Ја сам Мазу чак и пуштао међу керове не би ли моју ногу ослободила своје неизмерне љубави.

Али ништа... Нисам био те среће. Заљубљивала се све у неке кучеће прцољке који нису могли да је дохвате. Па би онда њих двоје заједно патили и завијали ми по дворишту, а од посла не би бивало ништа...

А када би и наишао неки њој раван (по висини) дала би се у бесомучан бег. Ако би је он коначно и сустигао, она би га тако крвнички изуједала да јој се више не би приближавао.

Једаред се на Ади у пуном трку испред добермана који ју је јурио пригнула мало ка земљи, нагло окренула и угризла га за предњу ногу (никада у животу нисам видео тако добар маневар) тако да је доберман направио звезду у ваздуху и треснуо на кичму.

А ја гледам сцену и добермановог газду (личе, наравно, као што сви пси и њихови господари личе, с тим што је доберманов газда имао и наочаре за сунце као они ликови из Кума 1,2,3) и мислим се:

"500 марака... 500 марака... 500 марака... Моја плата у школи 50 марака... 50 марака... 50 марака..."

(Маза је живела са нама од 1989. до 2005.)

Наравно, Коста, ово што испричах не треба да те завара макар ти за Фреју и био алфа мужјак у вашој кући. Знаш и сам да сваки пас, као и свако људско биће, има свој посебан карактер и нема два иста пса на овоме свету. Као ни човека, уосталом...
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:04 20.02.2018

Re: Molim Vas

Али ништа... Нисам био те среће. Заљубљивала се све у неке кучеће прцољке који нису могли да је дохвате.

Фреја и патуљци.
tasadebeli tasadebeli 14:06 20.02.2018

Re: Molim Vas

principessa_etrusca
Али ништа... Нисам био те среће. Заљубљивала се све у неке кучеће прцољке који нису могли да је дохвате.

Фреја и патуљци.


Да!

Питао ја и ветеринара, човек десетак година старији од мене, зашто је то тако с Мазом.

Он ме погледао и сасвим озбиљно ми одговорио:

"Знате шта, жене су вам јако чудна ствар."
kosta.babic kosta.babic 17:03 20.02.2018

Re: dobrosavljević

ovo su simptomi teranja kod pasa:

A koliko to traje.Kod mene je to trajalo 55 godina.Fala bogu sad je prestalo.
nsarski nsarski 17:32 20.02.2018

Re: dobrosavljević

kosta.babic
ovo su simptomi teranja kod pasa:

A koliko to traje.Kod mene je to trajalo 55 godina.Fala bogu sad je prestalo.

Ako je verovati narodnim znanjima, 7 naših godina odgovara jednoj psećoj. Kod tebe je to, znači, prestalo sa 55/7=7.86 psećih godina, tj. mlad si prestao: mogao si da teraš još nekih desetak i više ljudskih godina.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:55 20.02.2018

Re: Molim Vas

(Она је била једино живо биће у мом читавом животу које је мене видело као алфа мужјака. )

Taso, ne želim da te razočaram, ali se to zaskakanje doživljava kao ispoljavanje dominacije. Vidiš i sam da je prijateljski nastrojena samo prema sitnijim mužjacima.

Moj prijatelj ima sterilisanu kuju koja ga zlostavlja strahovito. Uništila mu sve što je uspela da dohvati, dobije uvek sve što reši. I to utrljava tako što mu zaskače nogu dok stoji. Kada sedne, ona se popne na krevet i zaskače mu ruku.
tasadebeli tasadebeli 22:02 20.02.2018

Re: Molim Vas

dobrosavljevic_m

Taso, ne želim da te razočaram, ali se to zaskakanje doživljava kao ispoljavanje dominacije. Vidiš i sam da je prijateljski nastrojena samo prema sitnijim mužjacima.








Значи, то је као оно код Сремца када госпоја Соса Гркиња крене у недељни шпацир по сокаку, па носи тог свог Грка, боже ме се прости, као цегер око руке?

Већ сам замислио Косту и Фреју од 60 кг... Маза је ипак била трипут лакша...


tasadebeli tasadebeli 10:12 20.02.2018

Маза - nomen est omen

Al’šta vredi ušlihtovala se pa sam je mazio.

I mora kao svako pošteno žensko da njena bude poslednja.


Ма пусти, све знам.

Отприлике као ова на слици.

Само још додаш ретку брадицу са бакарнориђим нијансама ( ) и то јој је слика. (А волела је и да џепари торбе гостију к'о и ова на слици, што јес, јес.)

Али нико ми није крив него ја сам. Нико ме није терао да јој дам баш такво име још онда док није било никаквог наговештаја каквог ће карактера бити.





Коста!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 20.02.2018

Re: Маза - nomen est omen

На овом сајту за маме (ЛИНК), прича се о имену Фреја, па једна мама каже:

I like the name Freya. However, if you read the myth of Freya and how she had sex with lots of dwarves just to get her necklace back, I think it's quite a loaded name to give a child!
tasadebeli tasadebeli 13:14 20.02.2018

Re: Маза - nomen est omen

principessa_etrusca

if you read the myth of Freya and how she had sex with lots of dwarves



Сад си ме подсетила на један цртани филм о некој Снежани који је био изнимно популаран у мом друштву док смо били у пубертету. А није из Дизнијеве продукције.

(Не бих овде да качим линк, нема смисла...)

Можда би било добро да Коста ипак послуша Добросављевићкин савет, знам из искуства (и то не само са Мазом и псима него генерално гледано) да закључавање капије и непуштање из дворишта никада не помогне у таквим ситуацијама.


kosta.babic kosta.babic 16:25 20.02.2018

Re: tasa

Можда би било добро да Коста ипак послуша Добросављевићкин савет, знам из искуства (и то не само са Мазом и псима него генерално гледано) да закључавање капије и непуштање из дворишта никада не помогне у таквим ситуацијама.

Mislim da ćemo joj naći odgovarajućeg đuvegiju pre nego je sterilišemo.Imamo zainteresovane za usvajanje kučića.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:50 21.02.2018

Re: tasa

Mislim da ćemo joj naći odgovarajućeg đuvegiju pre nego je sterilišemo.Imamo zainteresovane za usvajanje kučića.

Nisam ni računala na nešto razumno. Pozdrav.
kosta.babic kosta.babic 21:21 21.02.2018

Re:dobrosavljević

dobrosavljevic_m
Mislim da ćemo joj naći odgovarajućeg đuvegiju pre nego je sterilišemo.Imamo zainteresovane za usvajanje kučića.

Nisam ni računala na nešto razumno. Pozdrav.

I ja tebi. Pozdrav.
Naša shvatanja o gajenju životinja se razlikuju.Vi sa osmog sprata solitera,Vi koji sebe projektujete na životinje i oblačite im jaknice da ne nazebu,Vi koji
ne shvatate Darvina i ne razumete njihov genetski potencijal,maltretirate te iste životinje sve pod firmom nekakve humanosti.
Po vama bi sve mačke i kučke bile odavno sterilisane.
Sloboda koju uživaju u mom seoskom dvorištu podrazumeva određene rizike.Podjednako za moje kokice,mačke i freju.
Uostalom i mi humana bića imamo iste te rizike.
Život nije redovna pojava.
Razmisli.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:29 21.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

Vi koji kotite povrh svih životinja koje se jedu međusobno po azilima i čija se creva prosipaju po ulicama jer ste, zaboga, našli kome da uvalite štene govorite o humanosti! O Darvinu??? O razumevanju bilo čega???

Nije Srbija jedan Kosta. Srbiju čine koste i koste i koste koji kote svoje pse i posle filozofiraju o humanosti, a ne vide kumulativni rezultat sopstvenog delovanja.

Jebem ti, pa zar i na ovom blogu da čitam ovakva sranja, ne mogu da verujem!
kosta.babic kosta.babic 22:13 21.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

dobrosavljevic_m
Vi koji kotite povrh svih životinja koje se jedu međusobno po azilima i čija se creva prosipaju po ulicama jer ste, zaboga, našli kome da uvalite štene govorite o humanosti! O Darvinu??? O razumevanju bilo čega???

Nije Srbija jedan Kosta. Srbiju čine koste i koste i koste koji kote svoje pse i posle filozofiraju o humanosti, a ne vide kumulativni rezultat sopstvenog delovanja.

Jebem ti, pa zar i na ovom blogu da čitam ovakva sranja, ne mogu da verujem!

Mislim da si maliciozna ili maliciozan.Sve jedno.
Kosta nije Srbija,bar ne ona prosečna oprostačena.Moje životinje imaju slobodu. Ali sloboda ima cenu.
zilikaka zilikaka 22:42 21.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

Moje životinje imaju slobodu. Ali sloboda ima cenu.

To što pričaš nema veze sa slobodom. I moje životinje imaju slobodu ali mi nije palo na pamet da ih prepustim slučaju. I ona prethodna kuja i ova sad su sterilisane i nisam primetila da ima išta fali. NAprotiv, nema rizika od pojave mnogih bolesti pod stare dane.

A priča koju si ti nabacao Dobrosavljevićki veze nema sa stvarnošću.
Da si malo pratio od ranije, znao bi da i njene životinje žive u dvorištu i da ona upravo zbrinjava i udomljava te neželjene štence sa kojima neke gazde kuja nisu znali šta će, ali su znali da neće da je sterilišu iz nekih umišljenih razloga. Ili im se jednostavno igralo.

Da li stvarno misliš da pas iz čista mira, a bez dejstva polnih hormona vezanih za ciklus reprodukcije, ima potrebu za roditeljstvom?

I zar ti nije dovoljno što ti je naš veterinar, ne želeći da te direktno uvredi, ponudio besplatnu sterilizaciju?
Pokušava čovek da te urazumi al se ti ne daš.

Razumem ja da je čovek tvrdoglav, ima svako pravo, al ne preko tuđe grbače.
Ti što ti pričaju da bi uzeli kuče, kad kućića bude bilo, uglavnom će reći da im baš sad trenutno ne odgovara, a naročito ih nećeš udomiti ako budu od neznanog junaka.

A onda nećeš znati šta sa njima i prepustićeš ih ulici ili ih predati u azil da budu briga nekog drugog.

Mani se toga, urazumi se i ne eksperimentiši.

kosta.babic kosta.babic 23:02 21.02.2018

Re:zili


To što pričaš nema veze sa slobodom.

Ima itekako."sloboda na osmom spratu solitera je nešto drugo.


A priča koju si ti nabacao Dobrosavljevićki veze nema sa stvarnošću.

A misliš da njena priča ima smisla.Ajde razmisli malo.Ako bi sve domaće životinje sterilisali ne bi bilo potomstva.Dobrosavljevićka mi potura jednu fašisoidnu teoriju.

I zar ti nije dovoljno što ti je naš veterinar, ne želeći da te direktno uvredi, ponudio besplatnu sterilizaciju?
Pokušava čovek da te urazumi al se ti ne daš.

Zahvalan nik vetu na savetu.
A onda nećeš znati šta sa njima i prepustićeš ih ulici ili ih predati u azil da budu briga nekog drugog.

Nikad nikog nisam prepustio ulici.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:20 21.02.2018

Re: Re:zili

Ja sam u neverici, ali ne znam zašto. Nikad nijedno srpsko medijsko biće nije uspelo da proizvede suvislu misao o situaciji sa napuštenim psima u zemlji. Samo novinarska histerija o tome kako će džukele da pojedu decu, a potpuno bez upitanosti kako je do ovog došlo.

Da ti imaš ikakvu svest o stanju na terenu, uvideo bi da se uveliko nalazimo u suprotnoj krajnosti od te koje se pribojavaš i da NIKAD neće sve životinje biti sterilisane, a baš zbog toga što su srpski vlasnici pasa uglavnom koste.

Ne znam zašto ovo pišem. Nema svrhe.
zilikaka zilikaka 23:25 21.02.2018

Re: Re:zili

A misliš da njena priča ima smisla.Ajde razmisli malo.Ako bi sve domaće životinje sterilisali ne bi bilo potomstva.Dobrosavljevićka mi potura jednu fašisoidnu teoriju.

Baci pogled koliko ih samo OVDE ima za udomljavanje. To je pretraga na prvu loptu.

A evo i ilustracije kako to izgleda kad se rasna ženka nekontrolisano upari:

Informacije o psu:
Rasa: Mešanac
Pol: Oba pola
Oštenjen: 21.11.2017
Bez papira
Dodato: Juče

Cena:
Poklanja se
Kontaktiraj vlasnika:
Ime i prezime(ime odgajivačnice): Mirjana Ratkovic
Telefon: 0648002045
Mesto Ugrinovci
::::::::::::::::::::::::::

Poklanjaju se mešanci staforda i jokširskog terijera.

Informacije o psu:
Rasa: Mešanac
Pol: Oba pola
Oštenjen: 12.12.2017
Bez papira
Dodato: pre 2 dana

Cena:
Poklanja se
Kontaktiraj vlasnika:
Ime i prezime(ime odgajivačnice): Srecko Milicevic
Telefon: 0631533043
Mesto Svilajnac


Prodavac je rekao:
Mesanci staforda, jako lepi, veoma veseli i zdravi, vakcinisani i ocisceni od parazita. Moguca dostava do Beograda
::::::::::::
Informacije o psu:
Rasa: Mešanac
Pol: Oba pola
Oštenjen: 27.12.2017
Bez papira
Dodato: 14.02.2018

Cena:
Poklanja se
Kontaktiraj vlasnika:
Ime i prezime(ime odgajivačnice): Nemanja Krstic
Telefon: 0695393944
Mesto Cuprija


Prodavac je rekao:
Na poklon stenci mesanaca izmedju vucjaka i staforda.stenci su ocisceni od parazita.broj tel 0695393944 Cuprija






kosta.babic kosta.babic 23:59 21.02.2018

Re: dobrosavljević

Ne znam zašto ovo pišem. Nema svrhe.

Uvek ima svrhe.Zato pričamo.


a baš zbog toga što su srpski vlasnici pasa uglavnom koste.

Ljubim i ja tebe.

narcis narcis 11:48 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

Nije Srbija jedan Kosta. Srbiju čine koste i koste i koste koji kote svoje pse i posle filozofiraju o humanosti, a ne vide kumulativni rezultat sopstvenog delovanja.

eh, imaš koste u svim sferama , prvo im nije jasno to da netreba da prave mešance i nekontrolisano razmnožavaju rase. o nekakvoj sexualnoj 'ljubavi' i potrebama živortinje , ono kako mali kosta zamišlja ljubavni život psa, mačke -konja, ne vredi ni trošiti vreme.
prvi primer
uniš teo ćovek da kupi Trakenera, osamdeseih( rasa konja9, to je red veličine od 10 000 maraka pa do par stotina tisuća, konja jaša ko ima a ne kom liči.
naše koste se dale u potragu sve lepo našili , cena bila ~ 20 000 maraka , ali ne leži vrage ete pakos, nemcovi prvo nedavaju da se kupi pastuh što đeneđene naši progutaše al nemcovski fašisti stavili u ugovor klauzulu da kupac nema pravo da pripušta kobilu po svom ćefu već samo kod onog pastuva koje štala odredi i to tačno u ono vreme kad , jopet štalaodredi. a to je značilo da moraš kobilu da voziš par stotina kilometra na pripust. nemcovi strateški rasporedili pastuve po jevropu pa nama najbliži nili neki pastuhi u madžarskoj i ngde kod rijeku.
e to naše koste nisu mogle da prihvate, to da oni nemaju pravo da pripuštaju raznorazne skotove pstuvske po svom nahođenju, čovek-kupac bi pristao ali ga odgovoriše i tako uniš nedođe Trakener. a po mom mišljenju i bolje pošto sam znao sudbinu jednog konja iz francuske koji je stigo kod nas.
drugo, devedesetih sam čuo da englezi našim konjima engleske rase nisu više davali potvrdu o rodnoj ispravnosti za naše engleze, kako sam čuo naši pripuštali sve i svašta pa lažirali imena pastuva-očeva.
treće , sad o psima. pisalo kako su naši iskvarili izgled šnaucera, kako pisac te kritike pisao, šnaucer treba da ima 'ružnu' glavu ,štati ja znam kako to, elem naši ukrštali samo ene sa lepim pitomim glavama, potpuno promeni izgled rase. čuo da nemcinisu teli da takvog kvazimoda priznaju na izložbama pa su tako naši šnauceri mogli da se izlažu samo po jugoslaviji.
i još jedna zanimljivost iz konjovskog sveta
koni rase Holštajn se čuvaju, rasa, tako što štale koje gaje tu rasu imaju godišnju smotru konja, misli, nisam siguran da su upitanu trogoci, nači iz cele nemcovije vlasnici dovedu stotine konja i bira se otac generacije i majka generacije, a posledica toga je da kad se izabere otac generacije svi vlasnici vode svoje kobile na pripust kod njega i kupuju ždrebad koje majka generacije oždrebi.
aj sad zamisli to kod nas.

edit
da dodam ovo za Traknere, kazna za nepoštovanje ugovora je bila oduzimanje kobile i plaćanje kazne, i to je tolko bilo jako da se i u jugoslaviji primenjivalo pa ovi moji koste nisu smeli da rizikuju.
c_h.arlie c_h.arlie 12:46 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

narcis
Nije Srbija jedan Kosta. Srbiju čine koste i koste i koste koji kote svoje pse i posle filozofiraju o humanosti, a ne vide kumulativni rezultat sopstvenog delovanja.

eh, imaš koste u svim sferama , prvo im nije jasno to da netreba da prave mešance i nekontrolisano razmnožavaju rase. o nekakvoj sexualnoj 'ljubavi' i potrebama živortinje , ono kako mali kosta zamišlja ljubavni život psa, mačke -konja, ne vredi ni trošiti vreme.
prvi primer
uniš teo ćovek da kupi Trakenera, osamdeseih( rasa konja9, to je red veličine od 10 000 maraka pa do par stotina tisuća, konja jaša ko ima a ne kom liči.
naše koste se dale u potragu sve lepo našili , cena bila ~ 20 000 maraka , ali ne leži vrage ete pakos, nemcovi prvo nedavaju da se kupi pastuh što đeneđene naši progutaše al nemcovski fašisti stavili u ugovor klauzulu da kupac nema pravo da pripušta kobilu po svom ćefu već samo kod onog pastuva koje štala odredi i to tačno u ono vreme kad , jopet štalaodredi. a to je značilo da moraš kobilu da voziš par stotina kilometra na pripust. nemcovi strateški rasporedili pastuve po jevropu pa nama najbliži nili neki pastuhi u madžarskoj i ngde kod rijeku.
e to naše koste nisu mogle da prihvate, to da oni nemaju pravo da pripuštaju raznorazne skotove pstuvske po svom nahođenju, čovek-kupac bi pristao ali ga odgovoriše i tako uniš nedođe Trakener. a po mom mišljenju i bolje pošto sam znao sudbinu jednog konja iz francuske koji je stigo kod nas.
drugo, devedesetih sam čuo da englezi našim konjima engleske rase nisu više davali potvrdu o rodnoj ispravnosti za naše engleze, kako sam čuo naši pripuštali sve i svašta pa lažirali imena pastuva-očeva.
treće , sad o psima. pisalo kako su naši iskvarili izgled šnaucera, kako pisac te kritike pisao, šnaucer treba da ima 'ružnu' glavu ,štati ja znam kako to, elem naši ukrštali samo ene sa lepim pitomim glavama, potpuno promeni izgled rase. čuo da nemcinisu teli da takvog kvazimoda priznaju na izložbama pa su tako naši šnauceri mogli da se izlažu samo po jugoslaviji.
i još jedna zanimljivost iz konjovskog sveta
koni rase Holštajn se čuvaju, rasa, tako što štale koje gaje tu rasu imaju godišnju smotru konja, misli, nisam siguran da su upitanu trogoci, nači iz cele nemcovije vlasnici dovedu stotine konja i bira se otac generacije i majka generacije, a posledica toga je da kad se izabere otac generacije svi vlasnici vode svoje kobile na pripust kod njega i kupuju ždrebad koje majka generacije oždrebi.
aj sad zamisli to kod nas.

edit
da dodam ovo za Traknere, kazna za nepoštovanje ugovora je bila oduzimanje kobile i plaćanje kazne, i to je tolko bilo jako da se i u jugoslaviji primenjivalo pa ovi moji koste nisu smeli da rizikuju.

O, jebote !
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:55 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

Ne znam ništa o konjima, al' danas svako hoće da koti životinje za pare. Evo 2015. je bilo preko 3000 odgajivačnica registrovanih kod kinološkog saveza, a samo 3 registrovane kod ministarstva, kako stoji u zakonu. Registracija kod saveza ti je kao otvaranje naloga na nekom sajtu, ne znači apsolutno ništa jer ne postoje uslovi koji moraju da se ispune niti ima bilo kakve kontrole odgajivačnica. A koliko tek ima dvorišnih kotitelja koji se nisu registrovali ni tamo? Realno, svi oni mogu da nakote dovoljno da napune Srbiju ispočetka psima.

I nema tu pomoći jer jedni kote zbog para, drugi jer su neodgovorni..iju, izvinjavam se: humani!
nikvet pn nikvet pn 12:58 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević


Зили пробала изокола, Добросављевићка директније и конкретније; ево и Драгољуба и не вреди. Ред је на мене.

Ово је срамно од тебе Коста. Али не изненађује, уклапа се. Ако си у радно време (за јавне па и моје паре, тв-претплата) пијанчио, производио ратно-хушкачку пропаганду и шта све не па још се тиме хвалишеш, дичиш и тучеш у груди јуначке - зашто би свог пса чувао друкчије? Уживање да буде твоје а последице други да плати? Цео век си тако провео на трик-греб систем. Од друштва више помузао него ставио у јасла. Па још пишеш блогове хехе како сам мангуп паметан а ви глупи. Боље ћути али добро, твој избор. Изгледа да си прематор за преваспитавање културним приступом али напредак цивилизације је и то предвидео. У писменом свету платио би таксу на свој ћеф, па масну казну ако их пустиш на улицу. Брзо би песму променио.

Одвратно је како тај хехе примитивизам загађује јавни медијски простор. И комуналну хигијену наоколо.

(Моја понуда и даље стоји. Први ћу јавно да похвалим цивилизован гест и показивање осећаја за опште добро.)
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:50 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević

+ 1

Ljudi sta vam je, ne menja se nista ni karakter ni zivotinja sterilizacijom. Nista. Samo cete smanjiti opsti jad i bedu nesrecnih buducih izbacenih na ulicu zivotinja..

Daj razmislite malo. Nista lose necete uziniti sterilizacijom, naprotiv.
Pa ne prica nas nekoliko bezveze i da nam vreme prodje nego iz prakse.
kosta.babic kosta.babic 19:12 22.02.2018

Re: Re:dobrosavljević-narcis

O, jebote !

Jebogapatak!

kosta.babic kosta.babic 22:49 22.02.2018

Re: nikvet

Ово је срамно од тебе Коста.

Nepodnošljiva lakoća pljuvanja pomešana sa mržnjom prema javnom servisu RTS isprojektovana na mene.A ja sam i tamo bio crna ovca.

Али не изненађује, уклапа се. Ако си у радно време (за јавне па и моје паре, тв-претплата) пијанчио, производио ратно-хушкачку пропаганду и шта све не па још се тиме хвалишеш, дичиш и тучеш у груди јуначке

Da sam pio jesam ali nisam se nikad bavio ratno-huškačkom politikom uostalom to su radili urednici.Puno puta sam odbio da montiram takve emisije po cenu gubitka posla.

Цео век си тако провео на трик-греб систем. Од друштва више помузао него ставио у јасла. Па још пишеш блогове

Meni ovo izgleda kao nizak udarac(ispod pojasa)

У писменом свету платио би таксу на свој ћеф, па масну казну ако их пустиш на улицу. Брзо би песму променио.

Imam troje dece i nikog nisam prepustio ulici.Imam ovde u selu jednog psa,dve mačke,sedam kokica i jednog petla,brinem o svima.

(Моја понуда и даље стоји. Први ћу јавно да похвалим цивилизован гест и показивање осећаја за опште добро.)

Hvala ti na iskrenoj ponudi. Nažalist nemam i ne vozim kola.Ako imaš auto i ako te put navede u Bavanište(između Pančeva i Kovina) Svrati.Bićeš moj dragi gost.Nisam siguran kad je najbolje vreme da sterilišemo Freju ali bi mi to puno značilo. Pozdravljam te.
49 41 49 41 16:48 20.02.2018

Freya - alarm sistem

ali i sredstvo za "ucutkivanje".

https://www.amazon.com/Barking-Ultrasonic-Pet-Repeller-Training/dp/B07411BHPW
anfieldroad anfieldroad 17:47 20.02.2018

gumena beba



Kažu ljudi da je vrlo važno da ženka tokom života bar jednom doživi da ima svoje štence, svoje bebe, svoje leglo...Posle toga je treba sterilisati jer je danas sve teže naći okej udomitelje. Posebno ovde, u zemlji u kojoj se i za proizvodnju ljudskih beba smišljaju slogani.
Čuo sam takođe da ukoliko se ženka steriliše pre nego što odgaji bar to jedno leglo, onda ona često zna da izabere nekakvu igračku, plišanu, gumenu, možda ćebe ili jastuk, običnu krpu kakvu god i tretira je kao pravu bebu. Ali, to ne traje zauvek. Taman je toliko dugo odgaja da gumeno štene stigne da nauči sve pseće manire i mudrosti. Kad se mama Freja uveri da je ćebence spremno i samostalno, ona ga onda "surovo" odbaci...kažu ljudi.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:01 20.02.2018

Re: gumena beba

Ne, molim vas, ne! To su bapske priče. Ako se svako bude rukovodio time, pa na svaku postojeću ženku proizvedemo još 6-8 štenaca, a od toga će pola opet da budu ženke, problem sa napuštenim psima nikad neće biti rešen.

Ako ste već rešili da projektujete ljudska osećanja na životinje, projektujte se i ne te mladunce za koje ni teoretski ne mogu da se nađu dobri domovi, a tek ne za njihove potomke i tako dalje.

Sterilisala sam do sada preko 60 životinja, uveravam vas da nijedna od njih nije usvojila nikakav tekstilni artikal.
c_h.arlie c_h.arlie 18:51 20.02.2018

Re: gumena beba

dobrosavljevic_m
Ne, molim vas, ne! To su bapske priče. Ako se svako bude rukovodio time, pa na svaku postojeću ženku proizvedemo još 6-8 štenaca, a od toga će pola opet da budu ženke, problem sa napuštenim psima nikad neće biti rešen.

Ako ste već rešili da projektujete ljudska osećanja na životinje, projektujte se i ne te mladunce za koje ni teoretski ne mogu da se nađu dobri domovi, a tek ne za njihove potomke i tako dalje.

Sterilisala sam do sada preko 60 životinja, uveravam vas da nijedna od njih nije usvojila nikakav tekstilni artikal.

Ja nisam ni jednu !
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:15 20.02.2018

Re: gumena beba

Jao, Čarli
zilikaka zilikaka 20:55 20.02.2018

Re: gumena beba

Sterilisala sam do sada preko 60 životinja, uveravam vas da nijedna od njih nije usvojila nikakav tekstilni artikal.

Ja sam samo dve, svoje al mogu da potvrdim da nikavu promenu u ponašanju nisu imale.
A povodom težine, Kosta, tih 60 kila je figurativno. Pre nego što si objavio sliku pitala sam se kakvog slona imaš, al sad vidim da ja imam sličnog al većeg sigurno, koji je izmeren. Ima 40.
Ova tvaja, odoka cenim 33-35. To kolko da znaš zbog doziranja raznih špecija ako zatreba.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:37 20.02.2018

Re: gumena beba

Ja sam samo dve, svoje al mogu da potvrdim da nikavu promenu u ponašanju nisu imale.

Šta "samo" dve, to je odlično. Da svi urade tako, ne bi uopšte došlo do ovog problema na ulicama.
zilikaka zilikaka 22:22 20.02.2018

Re: gumena beba

Šta "samo" dve, to je odlično. Da svi urade tako, ne bi uopšte došlo do ovog problema na ulicama.

Ma ćuti, sad jurim da udomim "službenu mačku", ali da je pre toga sterilišemo.
Pojavila se kod nas na poslu niotkuda. Bila u lošem stanju pa je kolege mačkari špcijama doveli u odličnu kondiciju. Ona pitoma i umiljata ali očuvanih lovačkih i drugih osobina. Svako malo ulovi miša na naše oči.
Izuzetna za dvorišnu mačku al ne kad imaš terijera.

Rešićemo mi sterilizaciju, skupićeno i kintu nego je hladno a nemamo tih par dana nakon operacije gde da je sklonimo na toplo. Plaši me samo da se do proleća ne upari.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:53 20.02.2018

Re: gumena beba

Ako u Beogradu radiš, trebalo bi da ima sterilizacija za mačke 2000 din sa oporavkom u stacionaru 5-7 dana koji je uključen u cenu.
zilikaka zilikaka 23:02 20.02.2018

Re: gumena beba

dobrosavljevic_m
Ako u Beogradu radiš, trebalo bi da ima sterilizacija za mačke 2000 din sa oporavkom u stacionaru 5-7 dana koji je uključen u cenu.

Nije Beograd.
Kod nas ima mislim čak i besplatne sterilizacije ali nemamo posle gde.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:11 20.02.2018

Re: gumena beba

Pitajte veta gde nađete sterilizacije ako može da se plati stacionar.
nikvet pn nikvet pn 18:50 21.02.2018

Re: gumena beba


Ајде да поновим: ево домаћине имаш од мене бесплатну стерилизацију. Довези Коста кују гладну бар 12 сати, сачекај 40 минута, товари и вози. И не брини. Постоперативно не треба ништа, никаква шок-соба, интензивна нега, стационар; ништа. Довољна је затворена просторија под кровом 10-15С и вода по вољи; храна не. Сутрадан иде течна храна (млеко, супа), а прекосутра то више није пацијент реконвалесцент него нормалан пас. Нема додатне терапије, лизање ране је пожељно, конац сам пада кад му дође време...

c_h.arlie c_h.arlie 19:29 21.02.2018

Re: gumena beba

dobrosavljevic_m
Pitajte veta gde nađete sterilizacije ako može da se plati stacionar.

Uaaaa sterilizacija !
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:30 21.02.2018

Re: gumena beba

Ja ne verujem u urazumljivanje
kosta.babic kosta.babic 21:00 21.02.2018

ReNIK VET

nikvet pn

Ајде да поновим: ево домаћине имаш од мене бесплатну стерилизацију. Довези Коста кују гладну бар 12 сати, сачекај 40 минута, товари и вози. И не брини. Постоперативно не треба ништа, никаква шок-соба, интензивна нега, стационар; ништа. Довољна је затворена просторија под кровом 10-15С и вода по вољи; храна не. Сутрадан иде течна храна (млеко, супа), а прекосутра то више није пацијент реконвалесцент него нормалан пас. Нема додатне терапије, лизање ране је пожељно, конац сам пада кад му дође време...


Hvala ti na nesebičnoj ponudi.Nažalost nemam automobil da je prevezem do BGD.Trenutno je u teranju i ne znam da li bi bilo bolje da sačekam toplije vreme.
kosta.babic kosta.babic 19:16 22.02.2018

Re: c-h.arlie

Uaaaa sterilizacija !

Pa da ovi evropejci bi nam svima posekli jajca.Da se ne razmnožavamo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:43 22.02.2018

Re: c-h.arlie

kosta.babic
Uaaaa sterilizacija !

Pa da ovi evropejci bi nam svima posekli jajca.Da se ne razmnožavamo.


Koji evropejci?

Dobrosavljevicka, Nikola (veterinar), Zilikaka, narcis, zive u Srbiji. Jedino ja ne.

tasadebeli tasadebeli 20:52 22.02.2018

Re: gumena beba

c_h.arlie
dobrosavljevic_m
Pitajte veta gde nađete sterilizacije ako može da se plati stacionar.

Uaaaa sterilizacija !



Ја сам за стерилизацију!



kosta.babic kosta.babic 21:48 22.02.2018

Re: apachero

apacherosepeacock
kosta.babic
Uaaaa sterilizacija !

Pa da ovi evropejci bi nam svima posekli jajca.Da se ne razmnožavamo.


Koji evropejci?

Dobrosavljevicka, Nikola (veterinar), Zilikaka, narcis, zive u Srbiji. Jedino ja ne.


Isus je bolje prošao. Njega su na krstu razvlačili samo jedan dan.Vi mene po blogu ravlačite danima. Čuvajte svoje kućne ljubimce u soliterima između četiri zida.Hranite ih granulama umesto hranom na koju su navikli hiljadama godina. Sterilišite ih redovno i po nekoliko puta(za svaki slučaj).
Kupujte svojoj deci pse i mačke, iguane,pitone,kanarince.A posle ih puštajte na ulicu da se hrane iz kontejnera.I naravno svoj kompleks krivice isprojektujte na Kostu ili nekog sličnog ko ima normalan pristup gajenju životinja,onakav kakav su ljudi imali na ovim prostorima milenijumima.
Osamdesetih godina prošlog veka, u Brislu,viđao sam gospođe sa kučićima,ošišanim po poslednjoj modi,kolmovane,namirisane. Tuga.Ujak ,koji je tamo živeo mi je savetovao-Ako vidiš dete na ulici možeš da ga opsuješ ili čak udariš psa nikako.To je kažnjivo!
To je ona ista licemerna evropa koja nas hrani dvostrukim aršinima.Srbina možeš da šutneš nekažnjeno ali ne do bog roma,šiptara ili neku mažoriti grup.
A i Dragoljub će uskoro da kupuje u Niš veštačke koske za kučiki uvezene iz Bugarske.


apacherosepeacock apacherosepeacock 21:59 22.02.2018

Re: apachero

Kakve sad to veze ima sa nabrojanima i to da su iz Srbije?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:45 22.02.2018

Re: apachero

Šta reći više? Shine on, you crazy diamond
narcis narcis 23:06 22.02.2018

Re: apachero

A i Dragoljub će uskoro da kupuje u Niš veštačke koske za kučiki uvezene iz Bugarske.

koja si ti budala
kosta.babic kosta.babic 23:11 22.02.2018

Re: narcis

koja si ti budala

Hvala takođe.
zilikaka zilikaka 21:10 20.02.2018

kučkarske priče

Mnogo puta sam rekla da mi imamo dva, u svakom, al svakom pogledu suprotna psa. On beo, ona crna (i malo žuta), on velik ona mala, on pitom i blentav ona pogani terijer sa inteligencijom manjeg deteta.
Naravno da ga teroriše onolikog i da se on suprostavlja baš kad mu jako pukne film i jedino tada ona ustukne i pobegne.

Da, ona alava, on mrljav i upravo ovo je počela da koristi.

Njega još dodatno posebno pazimo jer ima zdravstvenih problema i kad mu se daje hrana neko dežura pored da se ona ne dočepa.

E, al ona nađe fazon:)

Jedino gde su jedinstveni je kad brane teritoriju, obično na kapiji, i to uglavnom počinje tako što ona zalaje na određeni način za uzbunu a on dotrčava kao podrška.
I tako se ona dosetila pa dok on jede (uglavnom ono što nije pojeo za redovan obrok) ona otrči do kapije i zalaje na taj način. On ostavlja sve i trči u pomoć, a ona s druge strane suprotnim smerom pravo do njegove šerpe.

...i onda nek kažu da ker ne može da radi ništa sa predumišljajem...
kosta.babic kosta.babic 21:51 22.02.2018

Re: kučkarske priče

Jedino gde su jedinstveni je kad brane teritoriju, obično na kapiji, i to uglavnom počinje tako što ona zalaje na određeni način za uzbunu a on dotrčava kao podrška.
I tako se ona dosetila pa dok on jede (uglavnom ono što nije pojeo za redovan obrok) ona otrči do kapije i zalaje na taj način. On ostavlja sve i trči u pomoć, a ona s druge strane suprotnim smerom pravo do njegove šerpe.

Sam ti reko da smo mi muški glupi? Ti bi to kao jedno iskusno žensko trebala da znaš.
49 41 49 41 01:17 21.02.2018

Sexualny predator iz mraka

Seo sam,svojevremeno-poodavno;na klupu nedaleko od Skupstine u BG; tik uz Vlajkovicevu ul.
Ubrzo je naisla elegantna visoka g-djica setajuci pudlicu.
Biti u Bg, kad asfalt "gori"-katastrofa. Ljudi izmile, kad misle da je jara utihnula.

Is zbuna u mraku je doleteo vucjak. "Zgrabio" je pudlicu.
Vlasnica je pocela da vice-place gledajuci sta joj hajduk radi ljubimici.
Udarala ga je zenskom torbicom po glavi; ne bi li ga omela u zloj nameri.

Zaurlao je pseci na nju nekoliko puta sve glasnije, without coitus interruptus.
Svi lagano krenusmo, svak na svoju stranu.

Slusah vlasnicu u nocnoj tisini kroz plac; majko moja sta ti uradi.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana