Kućni ljubimci| Ljubav| Muzika

Niški aerodrom predat državi na upravljanje

Spiridon RSS / 23.06.2018. u 08:21

Cestitamo novom drzavnom upravnom organu Niskog aerodroma i zelimo im puno poslovnih uspeha!

Samo veselo!!! 

 

BESKORIS(T)NI LINAK 

 

beleske na vagini: Bas gnjavim sa ovim aerodromom, jel da? U krajnjem slucaju sto nas boli patkica ... to je samo Nis ... jos jedan grad pred kolapsom u Srbiji koji je (gle cuda) poceo malo da se budi. Brzo su oni poleteli ... treba malo da im se potkrate krila. A sta tek da rade oni gradovi koji nemaju aerodrom ... Zajecar npr. 

Da se ponovim malo ... vec sam ovo pisao

Kazu da kada neki baja preuzme propalu firmu, ona moze tim radnicima koji su ostali da radi bukvalno sta hoce. Logika je ta koja govori da oni koji su imali neku drugu kombinaciju ili rezervnu semu su otisli na vreme. Oni koji su ostali su beznadezni i zato mozes sa njima da radis sta hoces.

pisem ovo da ako se oni koji ostaju i mire sa sudbinom ipak odluce na taj korak, onda neka donesu tu odluku sa kakvim-takvim (pred)znanjem. Sto bi nas prost narod rekao ... pour ne pas avoir de mauvaise surprise.



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:49 23.06.2018

Gde nam je,

DRagoljub?
Spiridon Spiridon 13:36 23.06.2018

Re: Gde nam je,

angie01
DRagoljub?


dobro pitanje ...
zilikaka zilikaka 20:30 23.06.2018

Re: Gde nam je,

Spiridon
angie01
DRagoljub?


dobro pitanje ...

Javio se onomad da je tražio od Supermoda da mu ukine nalog i ovaj učinio.
Bio ogorčen stanjem na blogu posle one ponovne prozivke u slikama i beskonačno puta ponovljenim duplim pasovima, ako sam dobro razumela fudbalsku terminologiju.
angie01 angie01 23:30 23.06.2018

Re: Gde nam je,

Javio se onomad da je tražio od Supermoda da mu ukine nalog i ovaj učinio.
Bio ogorčen stanjem na blogu posle one ponovne prozivke u slikama i beskonačno puta ponovljenim duplim pasovima, ako sam dobro razumela fudbalsku terminologiju.


nisam videla,...ne kapiram to sa trazenjem da ti se ukine nalog- zar nije dovoljno da ne dolazis, ako ti se nece.

bas mi zao,...znas koliko je ljudi otislo iz istog razloga, pa taj ko o blogu brine, bolje da povede racuna o razlozima odlazaka.
tasadebeli tasadebeli 15:42 24.06.2018

Re: Gde nam je,

angie01
Javio se onomad da je tražio od Supermoda da mu ukine nalog i ovaj učinio.
Bio ogorčen stanjem na blogu posle one ponovne prozivke u slikama i beskonačno puta ponovljenim duplim pasovima, ako sam dobro razumela fudbalsku terminologiju.


nisam videla,...ne kapiram to sa trazenjem da ti se ukine nalog- zar nije dovoljno da ne dolazis, ako ti se nece.

bas mi zao,...znas koliko je ljudi otislo iz istog razloga, pa taj ko o blogu brine, bolje da povede racuna o razlozima odlazaka.



Да, то ни ја не могу баш да схватим. То тражење да се потпуно обрише налог. И сваки траг...

У чему је квака?

Шта, толико смо сујетни да не желимо да нас ишта подсећа на глупости које смо правили?

Па зато онда никада и не можемо постати бољи него што јесмо.

Никада ми није падало на памет да тражим да ми се потпуно укине налог. Пар пута сам хтео да избришем сам сопствене ауторске текстове и да оставим само тачку уместо свега тога написанога за последње 2 године, али сам и од тога одустао јер мислим да ни то није добро.

Јер...

То сам ја. Такав какав сам био у том тренутку. И све то, па и глупости које сам писао, може само да ми помогне да сутра будем бољи него што сам то данас.

Зато и није лоше оставити некакав писани траг да могу увек да се подсетим и на сопствене глупости, а не да искључиво уживам од рођења па док не склопим очи у слатким мислима како сам непогрешив као да сам Бог. А само сам Човек.

Тако барем ја то видим.
gavros gavros 15:55 24.06.2018

Stari nalog

Meni se nije dopalo to što su mi onemogućili komentarisanje sa punim imenom i prezimenom kad su me trajno banovali u februaru (dakle nisam mogao ni ponovo da se registrujem sa svog računara niti sa tuđeg sa imenom i prezimenom) pa sam pomišljao na to da tražim od Supermoda da mi se obrišu svi tekstovi koje sam napisao jer što da mi ime stoji na sajtu na kome nemam nikakav pristup - ali sam shvatio da to onda ne bi bilo fer prema blogerima koji su komentarisali te tekstove pa sam odlučio da pustim da to stoji kako stoji. A i da sam tražio da mi se obrišu tekstovi - ne bih bio prvi - neki su već brisali svoje autorske tekstove. Bojan
tasadebeli tasadebeli 19:16 24.06.2018

Re: Stari nalog

gavros
Meni se nije dopalo to što su mi onemogućili komentarisanje sa punim imenom i prezimenom kad su me trajno banovali u februaru (dakle nisam mogao ni ponovo da se registrujem sa svog računara niti sa tuđeg sa imenom i prezimenom) pa sam pomišljao na to da tražim od Supermoda da mi se obrišu svi tekstovi koje sam napisao jer što da mi ime stoji na sajtu na kome nemam nikakav pristup - ali sam shvatio da to onda ne bi bilo fer prema blogerima koji su komentarisali te tekstove pa sam odlučio da pustim da to stoji kako stoji. A i da sam tražio da mi se obrišu tekstovi - ne bih bio prvi - neki su već brisali svoje autorske tekstove. Bojan



Не видим сврху таквих захтева модерацији.

Чему то?

То нисмо били ми када смо то писали?

Јесмо.

Па чак и када више не учествујемо, зар то нисмо били ми док смо учествовали?

Зар није довољно, ако неко више не жели да учествује, само да престане да се качи на Блог Б92?

А ако се и качи да чита, нико га не тера да коментарише и учествује у расправама.

То је, што се мене тиче, као када у животу почнемо да поричемо све што нам се до овог моменра догодило, шта смо мислили или осећали током свих тих година јер смо, боже мој, одједном постали некакви другачији људи који немају никакве везе са оним какви су били јуче.

Зато не видим сврху тих захтева за брисање сваког трага свог некадашњег учествовања на Блогу Б92.

Бесмислено.

За разлику од реалног живота, овај виртуелни има ту предност да, ако намсе смучи и више не желимо то да радимо, стиснемо оно црвено дугменце УКЉ/ИСКЉ. и да нас више нема на Блогу. То је сасвим довољно.

А порицати да смо ту били и учествовали и нешто као писали и комуницирали са другим људима, то је бесмислено. Мени би било бесмислено да тако лажем самог себе.

А о случајевима када неко има толико високо мишљење о себи, па мисли како му је испод части да остане убележен на Блогу Б92 заједно са свим оним људима са којима си пре тога комуницирао годинама (годинама!), па ти одједном засметало што неко не мисли исто као и ти, боље и да не причамо.

То је тек сујета над сујетама, што каже Киш.
gavros gavros 19:43 24.06.2018

Re: Stari nalog

U pravu si Taso potpisujem sve i jednu riječ, kažem meni nije zasmetalo što su me banovali i što sam izgubio autorsku opciju već što su me onemogućili da dalje komentarišem na starom nalogu a ime su mi stavili na crnu listu da ne mogu da se ponovo registrujem kao Bojan. Ali nisam neko zlopamtilo niti egoista pa neka stoji sve po starom, od viška glava ne boli.
zemljanin zemljanin 19:57 24.06.2018

Re: Stari nalog

nije u pitanju svrha ili (ne)sviđa mi se već legalno pravo da budeš izbrisan iz evidencije Bloga ... pitanje objavljenih blogiva ili komentara je nešto drugo ali ne kraju i to nije tabu tema ... ako Google može da te/nas zaboravi - sigurno može i blog ... pre će biti da im je to tehnički problem nego stav ...
gavros gavros 20:18 24.06.2018

Re: Stari nalog

već legalno pravo da budeš izbrisan iz evidencije Bloga ..


Mislim da je bilo autora upravo sa tim zahtjevom. Ne mogu da se sjetim imena ali sam siguran da je bilo.
tasadebeli tasadebeli 20:38 24.06.2018

Re: Stari nalog

zemljanin
nije u pitanju svrha ili (ne)sviđa mi se već legalno pravo da budeš izbrisan iz evidencije Bloga ... pitanje objavljenih blogiva ili komentara je nešto drugo ali ne kraju i to nije tabu tema ... ako Google može da te/nas zaboravi - sigurno može i blog ... pre će biti da im je to tehnički problem nego stav ...



То право свакога од нас је неоспорно. Никоме и не оспоравам то право.

Али овде не причам о том праву. Причам о ставу који се таквим поступком показује пре свега према самом себи, а онда и према другима са којима сам комуницирао неко одређено време, па макар и виртуелно.

Хоћу да кажем, а зашто бих се уопште онда и упуштао у комуникацију са неким ако ћу после тога желети да се све то избрише? (Из било ког разлога... Јер ме нервирају "глупани", јер сам сујетан и јапајаиста, јер хоћу да заборавим то што сам читао или писао на Блогу Б92...)

Чему то онда служи? Та и таква комуникација?

Ето, ти и ја се по много чему не слажемо... Ретки су били твоји и моји коментари у којима смо се "узајамно миловали по идиотским главама", како каже Штулић.

Али ми никада није пало на памет да свој профил или све те коментаре које сам ти писао бришем.

Чак и онда када нисам био у праву, али сам се тврдоглаво држао онога што тврдим.

Нека... Нека ме подсети да неки следећи пут у таквим ситуацијама мало боље размислим пре него што се не сложим са неким на прву лопту све мислећи да сам најпаметнији на свету.
angie01 angie01 21:23 24.06.2018

Re: Stari nalog

izgubio autorsku opciju već što su me onemogućili da dalje komentarišem na starom nalogu


Molba za Supermoda- ako moze da se Bojanu vrati stari nalog, bilo bi lepo, svakako je zaduzio ovaj portal svojim blogovima o kulturi.


Причам о ставу који се таквим поступком показује пре свега према самом себи, а онда и према другима са којима сам комуницирао неко одређено време, па макар и виртуелно.


ma hajde, ljudi su se smaospaljivalji kada im se smucilo sta je od bloga ostalo i u sta se pretvorio....znam da je recimo Vaske, izricito zahtevao da mu se sklone svi tekstovi.

moj komentar je trebalo da znaci, da mi je zao sto se Dragoljub odjavio na taj nacin, mogao je samo da ne dolazi,....pa eventualno da se predomisli:),....
nask nask 21:40 24.06.2018

Re: Gde nam je,

Да, то ни ја не могу баш да схватим. То тражење да се потпуно обрише налог. И сваки траг...


Ma to je kao kad ostaviš pušenje i izbaciš sve pušačke atribute iz kuće da te ne skrene na pogrešan put.

kad su me trajno banovali u februaru


Nego Gavros kad ćemo opet o filmovima. Ima valjda neko da hoće da te ugosti na blogu.

Javio se onomad da je tražio od Supermoda da mu ukine nalog i ovaj učinio.


Za narcisa, daleko bilo za Dragoljuba.

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 21:52 24.06.2018

Re: Stari nalog

Не видим сврху таквих захтева модерацији.


nije to u pitanju taso - vec svako ima pravo da odluci u kom obliku ce ovde biti prisutan; da li i kada ce zatvoriti nalog. da li ce se na to odluciti i koja je svrha, to je vec drugo pitanje.

ova perjanica kvazi 'evropske srbije' (sta god to znacilo) bi trebalo da je cula do sad za GDPR. Ako ni na koji drugi nacin, ono sigurno posle prihvatanja GDPR uslova na gomili sajtova na koje su sigurno registrovani

the right to be forgotten

tasadebeli tasadebeli 22:11 24.06.2018

Re: Stari nalog

angie01

Molba za Supermoda- ako moze da se Bojanu vrati stari nalog, bilo bi lepo, svakako je zaduzio ovaj portal svojim blogovima o kulturi.





Придружујем се.


ma hajde, ljudi su se smaospaljivalji kada im se smucilo sta je od bloga ostalo i u sta se pretvorio....



Причали смо већ ти и ја о овоме.

Не видим ја ту, Анђо, у чему је то некада било боље него сада.

Исто је то било, ништа се ту није променило.

Него смо ми другачији. Имамо мало више годиница (ти 21, ја ево већ 53 ), дуго овде долазимо, мало смо се заситили увек једно те исте екипе која врло често врти једно те исте приче. Унапред, мање-више, сви знамо шта ће ко да каже у некој расправи.

А то онда уме да буде и досадно. У почетку, док се нисмо "упознали", било нам и занимљиво. Сада већ више није...

Па погледај само како се у ретким приликама када се и појави неко нови (а не дупли ник) сви обрадују. Сви мисле, макар мало да тај нови заталаса, освежи...

Укратко, Анђо, Блог се није променио. Променили смо се ми.

А Васкета не знам. Нисам чак ни пратио шта је то писао по Блогу.

Али ако је човек очекивао од оваквог начина комуникације на мрежи (отвореној ливади за све, зар не?) некакве високе мисаоне и списатељске домете, онда је све то погрешно схватио.

И разумем га. И ја сам прошао кроз ту фазу.

Али нисам отишао.

И спалио све за собом као да хоћу да кажем да ме "пучина, стока једна грдна" није достојна.

Ако и будем отишао, онда сигурно то неће бити тај разлог који си нам испричала који је важио за Васкета него неке друге ствари које немају никакве везе са Блогом Б92.
tasadebeli tasadebeli 22:13 24.06.2018

Re: Gde nam je,

nask

Nego Gavros kad ćemo opet o filmovima. Ima valjda neko da hoće da te ugosti na blogu.



Надајмо се да ће Супермод видети Анђин и мој коментар и изаћи у сусрет молби.

Дотле, моја кућа је и Бојанова кућа. Само ако он хоће да пише, ту сам.
tasadebeli tasadebeli 22:24 24.06.2018

Re: Stari nalog

dragosevacprekosutra
Не видим сврху таквих захтева модерацији.


nije to u pitanju taso - vec svako ima pravo da odluci u kom obliku ce ovde biti prisutan; da li i kada ce zatvoriti nalog. da li ce se na to odluciti i koja je svrha, to je vec drugo pitanje.

ova perjanica kvazi 'evropske srbije' (sta god to znacilo) bi trebalo da je cula do sad za GDPR. Ako ni na koji drugi nacin, ono sigurno posle prihvatanja GDPR uslova na gomili sajtova na koje su sigurno registrovani

the right to be forgotten




Аха, схватам.

А опет... Нису ту мени при евентуалном доношењу такве одлуке уопште толико битни други и шта ће они мислити о томе, него ми је битно шта ћу ја мислити о томе.

Додуше, то код мене вероватно долази отуд што је Блог Б92 једина друштвена мрежа на којој учествујем и на којој сам икада учествовао, па га онда вероватно и другачије доживљавам него они који су регистровани на многим мрежама.

Помињао сам то већ, био сам отворио налоге на фејсбуку и твитеру зарад неког семинара о коришћењу друштвених мрежа у настави, али сам до сада већ и угасио те налоге. Нешто ми то није занимљиво тамо... Не вуче ме... Та вечита изложеност... Као да седим у излогу...

Како ме је изнервирало када сам видео оно питање на фејсбуку (парафразирам): Шта сада радите, како се осећате? Реците свету...

Умало да на сопственој страници тамо напишем: А шта то вас боли...

И отуд вероватно и ова моја старомодна схватања по овим питањима коначних одлазака са спаљивањем свега иза себе на Блогу Б92.

Мени, у мом свету, Блог Б92 некако не потпада под тај GDPR. А сасвим је јасно да је тај мој став погрешан.
zemljanin zemljanin 22:32 24.06.2018

Re: Gde nam je,

nije film, više kao dokumentarac ali opširan, mada ga zovu i kurs ... svejedno, ovih dana gledam ova dva, pitko i informativno

Ancient Egypt ... 48 x 30min
Ancient Mesopotamia ... 24 x 30min
nask nask 22:44 24.06.2018

Re: Gde nam je,

48 x 30min
24 x 30min


Jbt, pa ti već u penziji. Blago tebi. I to na onim ostrvima bez svetlosnog zagađenja i još ispod južnog neba.

I hate You.
angie01 angie01 23:38 24.06.2018

Re: Gde nam je,

Ancient Egypt .

Ancient Mesopotamia



zemljanin zemljanin 23:40 24.06.2018

Re: Gde nam je,

nask


ergo me amo, ergo sum

PS. ovo je google ne znam latinski
gavros gavros 00:33 25.06.2018

Re: Gde nam je,

Nego Gavros kad ćemo opet o filmovima. Ima valjda neko da hoće da te ugosti na blogu.


Imam par tekstova, evo Tasa se dobročiniteljski i velikodušno ponudio da me ugosti, imam njegov mail pa ću mu prebaciti nešto u sledećih par dana da se družimo malo! Hvala Taso!

Angie
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 13:57 25.06.2018

Re: Stari nalog

Додуше, то код мене вероватно долази отуд што је Блог Б92 једина друштвена мрежа на којој учествујем и на којој сам икада учествовао, па га онда вероватно и другачије доживљавам него они који су регистровани на многим мрежама.


ja imam nalog na fejsu sa par stotina takozvanih 'friends' (dobar deo su i blogeri odavde). nikad tamo nista ne objavljujem, niti status niti komentar niti like. nalog mi sluzi iskljucivo kao podsecanje kakvi ljudi postoje - pored svih svojih mana, face ima tu jednu karakteristiku (ne svojom zaslugom, vec zaslugom korisnika) koja je vrlo slicna snegu ('ne pada sneg da pokrije breg...').

nekad u trenucima razbigrige je tako osvezavajuce videti sa kim se ima posla. a nema boljeg mesta za tako nesto od komentara na fejsu.

Како ме је изнервирало када сам видео оно питање на фејсбуку (парафразирам): Шта сада радите, како се осећате? Реците свету...




vidis, ima gomila koja ima neizdrz da podeli svaku svoju glupost sa svetom (i da ubaci zukerbergu jos koju kintu na racun). i zato je fejs divan a cukerberg genije koji profitira od stupidity taxa.

(pazi, ovo nije nista lokalno - odnosi se na korisnike fejsa u globalu).

nask nask 13:19 23.06.2018

Naissus Galactic

Ne jebemo iznenađenja, pravimo kosmodrom.

aureus aureus 13:22 23.06.2018

Čestitamo!

A ja bih čestitao i lokalnim inicijativama koje zamišljaju da su ne znam šta, da su bolje, čistije i efikasnije od tradicionalnih opozicionih stranaka, koje su, jelte, fuj, korumpirane, trule i nemoćne i s kojima ne treba imati posla.
Te inicijative se bore za lokalne vodovode, pješačke zebre, ulazna stepeništa domova zdravlja i ne žele da se mnogo miješaju u državnu politiku, nego će da se bore i izbore za boljitak svoje opštine, ulice i mjesne zajednice - kao da državu vodi normalna stranka a ne konglomerat pošasti svakakvog tipa, pritom snažan konglomerat, brojan i ujedinjen i koji ništa ne prepušta slučaju.

Čestitam im još jednom. Valja biti toliki amater da u jednom momentu na proteste izvedeš pet hiljada ljudi, da vlast ustukne na tren, i da onda na dan kad se glasa - izvedeš 200 ljudi.
Spiridon Spiridon 14:18 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Valja biti toliki amater da u jednom momentu na proteste izvedeš pet hiljada ljudi, da vlast ustukne na tren, i da onda na dan kad se glasa - izvedeš 200 ljudi.


izbori bato ... izbori ... sama rec ti kaze
Spiridon Spiridon 14:18 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Valja biti toliki amater da u jednom momentu na proteste izvedeš pet hiljada ljudi, da vlast ustukne na tren, i da onda na dan kad se glasa - izvedeš 200 ljudi.


izbori bato ... izbori ... sama rec ti kaze ... Srbija je izabrala ekipu iz devedesetih da im vode drzavu ... ne moze to besplatno
aureus aureus 14:27 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Spiridon
Srbija je izabrala ekipu iz devedesetih da im vode drzavu ... ne moze to besplatno

Naravno.

Ovo što Srbija trenutno ima je neka vrsta okupacije, uz dva miliona saučesnika.
angie01 angie01 14:43 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Ovo što Srbija trenutno ima je neka vrsta okupacije, uz dva miliona saučesnika.

Spiridon Spiridon 14:55 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Ovo što Srbija trenutno ima je neka vrsta okupacije, uz dva miliona saučesnika.


lepo receno
nask nask 15:33 23.06.2018

Re: Čestitamo!

uz dva miliona saučesnika.


Opet domaći izdajnici? Ili patriote? A ko je pripremao teren za ovu okupaciju?
aureus aureus 16:29 23.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
uz dva miliona saučesnika.


Opet domaći izdajnici? Ili patriote? A ko je pripremao teren za ovu okupaciju?

Сами су га припремили. Милошевић је и кад је изгубио на изборима још увијек имао милион и осамсто хиљада гласова. Након тога су радикали без имало напрезања годинама к'о од шале пребацивали милион. Могли су да раде буквално било шта, да причају шта им падне на памет, да мијењају причу - милион су имали (а често и више) у по дана и у по ноћи. Толико нема читава демократска, грађанска опција данас. Елем, сви су они данас код Вучића. И безбрижно настављају са старим причама које су упропастиле Србију и генерације њених становника: о Западу који је неправедан, али који ће да пропадне, о неријешеним националним питањима, о херојима који су непотребно завршили у Хагу, о нечувеним условима које ЕУ поставља Србији итд, о моћном руском предсједнику који ће помоћи Србији..
Остатак до два милиона су опортунисти и страшљивци.

Али као гласач одговараш за свој избор: и за глупост и за заблуду, и за страх и за конформизам, и за наивност и за неинформисаност. Допринио си последици. За ово што Србија има данас најодговорнији су они који гласају за ово.
nask nask 18:15 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Толико нема читава демократска, грађанска опција данас.


Pa kad je bila na vlasti žestoko se potrudila da liči tj. bude ista kao i ostale opcije.
aureus aureus 18:21 23.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
Толико нема читава демократска, грађанска опција данас.


Pa kad je bila na vlasti žestoko se potrudila da liči tj. bude ista kao i ostale opcije.

Nisu dovoljno uradili, ali isti nisu.
nask nask 18:37 23.06.2018

Re: Čestitamo!

ali isti nisu.


Nisu, ali su im motivi isti.
aureus aureus 18:49 23.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
ali isti nisu.

Nisu, ali su im motivi isti.

Nisu bitni samo motivi u politici.
Bitno je ponašanje, bitni su rezultati, bitno je šta se dešava sa zemljom.

Srbija više nema čak ni slobodne izbore.
A nije isključeno da joj EU ponovo uvede vize zbog toga što domaći mudraci prave prijateljske dilove sa čudnim zemljama i što vode viznu politiku neusklađenu sa EU.

No, čak i ako se to desi - uvijek će postojati hrpa ljudi kojima je isto i ovo i ono, i ovo danas i ono prije, i sankcije i sloboda kretanja, i neprestani ratovi i periodi mira, i prava diploma i lažna diploma.

To su politički daltonisti i tu nema mnogo pomoći.
st.jepan st.jepan 18:52 23.06.2018

Re: Čestitamo!

За ово што Србија има данас најодговорнији су они који гласају за ово.

Kaogod i oni koji ponosito ne glasaju ni za šta.

Edit:
Mada, kad bi glasali, ko zna za šta bi glasali
c_h.arlie c_h.arlie 18:53 23.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
ali isti nisu.


Nisu, ali su im motivi isti.

Mudro zboriš čoveče.
aureus aureus 18:59 23.06.2018

Re: Čestitamo!

st.jepan

Edit:
Mada, kad bi glasali, ko zna za šta bi glasali

E, bravo.
Ovo se često previđa.
nask nask 19:23 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Nisu bitni samo motivi u politici.
Bitno je ponašanje, bitni su rezultati, bitno je šta se dešava sa zemljom.


O tome i pričam. Ponašali su se isto tj. gore od Miloševićeve bulumente jer su morali da nadoknade lični finansijski zaostatak, rezultai ... koji rezultati, šta je je to ostalo iza njih da bi čovek sada rekao oni su barem to i to postigli. Šta? Jebote pa nismo baš svi tako kratkog pamćenja. Naravno ja jesam posebno kivan i ogorčen na tu tzv. građansku opciju jer za drugi nikad nisam ni bio, a vreme njihovog vladanja u Srbiji nema pozitivan predznak u mom crnom tefteru. Uglavnom pričam iz ličnog iskustva sa njima i njihovim prethodnicima. Sa ovim današnjim nemam ličnih iskustava.


aureus aureus 20:31 23.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
Nisu bitni samo motivi u politici.
Bitno je ponašanje, bitni su rezultati, bitno je šta se dešava sa zemljom.


O tome i pričam. Ponašali su se isto tj. gore od Miloševićeve bulumente jer su morali da nadoknade lični finansijski zaostatak, rezultai ... koji rezultati, šta je je to ostalo iza njih da bi čovek sada rekao oni su barem to i to postigli. Šta? Jebote pa nismo baš svi tako kratkog pamćenja.

Нису се, море, понашали ни исто а камоли горе.
Милошевић је два пута одбијао да призна резултате избора; први пут је попустио након три мјесеца протеста, а други пут му је дошло пола милиона пред Скупштину, након чега му је неко рекао: "председниче, не би било паметно да...како да вам кажем, боље је да предате власт."

Брзо смо заборавили злоупотребу полицијског апарата, Језду и Дафину, општу биједу и криминализацију свих сфера живота, и плате од неколико марака.

Брзо смо заборавили да су оно били не само лопови већ и убице.

Ако треба да бирам између убица и лопова, ипак би се прије опредијелио за лопове, а и међу лоповима умијем да направим разлику.
Осим тога, није исто кад и у којим условима се краде. Милошевић је са својима смањио економску супстанцу, смањио је казан.
nask nask 21:01 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Брзо смо заборавили


Ja nisam, ali to ne daje nikakav kredit ovima posle Miloševića da rade u sličnom stilu. Drugo, ko je abolirao SPS tj. zlo devedesetih. Ko? Ja to nisam zaboravio.
nask nask 21:19 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Брзо смо заборавили


Ja nisam, ali to ne daje nikakav kredit ovima posle Miloševića da rade u sličnom stilu. Drugo, ko je abolirao SPS tj. zlo devedesetih. Ko? Ja to nisam zaboravio.


Edit U pravu si, malo sam se zaleteo ali od onih sam to i očekivao ali od ovih potonjih sam se (naivno) nadao nečem drugom.
zilikaka zilikaka 21:21 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Drugo, ko je abolirao SPS tj. zlo devedesetih. Ko? Ja to nisam zaboravio.

Ni većina.
Jedno je kad napraviš privremeni dil s lokaknom bitangom a drugo kad tu bitangu posraviš za slavski astal s ostalim gostima.
...ponavljamo se, po običaju
angie01 angie01 23:24 23.06.2018

Re: Čestitamo!

Нису се, море, понашали ни исто а камоли горе.


a ko je, izvini molim te, napravio ovu konstrukciju koja i danas funkcionise- pa oslobodioci petog oktobra, "nasi", oni su sve zahebali, izneverili, izdali i to poslednji momenat, kada se skupila energija i zelja i poverenje- oni su ovo napravili- sjebali zemlju, narod koji im je poverenje ukazao, a sami se obogatili,- a ovi sada su samo nasledili i izlili u bronzi i prilagodili svojim manirima,....pri tome, da nisu toliko "nasi" usrali stvar, ne bi bilo uopste moguc povratak ovih.

nask,
( za komentare)
aureus aureus 01:00 24.06.2018

Re: Čestitamo!

angie01
Нису се, море, понашали ни исто а камоли горе.


a ko je, izvini molim te, napravio ovu konstrukciju koja i danas funkcionise- pa oslobodioci petog oktobra, "nasi", oni su sve zahebali, izneverili, izdali i to poslednji momenat, kada se skupila energija i zelja i poverenje- oni su ovo napravili- sjebali zemlju, narod koji im je poverenje ukazao)

Narod je čitavu deceniju pogrešno glasao i doveo državu u provaliju iz koje je toliko bilo teško izaći da je jedan visoki državni dužnosnik čišćenje blata platio sopstvenom glavom 2003.
Narod je bio glup i kukavan tokom bar deset godina, a onda je jedno vrijeme glasao malo razumnije i mislio da je to dovoljno. E pa nije. Kao što ni dvijehiljaditih nije bilo dovoljno, tako ni ovoga puta neće biti dovoljno. Moraće milioni građana par decenija da guraju u istom pravcu da bi zemlja došla na zelenu granu. Pritom mislim na period POSLE Vučića, pošto ovo Vučićevo vrijeme doživljavam kao neku vrstu truljenja.

Nemam mnogo razumijevanja za ovoliku razočaranost, a mislim i da toj razočaranosti nema mjesta. Ovi su šest godina na vlasti i valjda je vrijeme da se ljudi probude i kažu: Šta nam to radite?! E, ne može to tako!
zemljanin zemljanin 01:44 24.06.2018

Re: Čestitamo!

Sve ovo rođeno pre 2000e (zajedno sa mnom) je totalno istraumirano, pogubljeno i manipulativno ... ne poznaju drugu realnost od one koju žive ... i uvek su ih zajebali oni koji su većina ... e kad ovi rođeni posle 2000e postanu najstarija generacija u državi, njihovi potomci mogu da nešto promene ... od nas, kao što se vidi iz realnog, nikakva korist - samo šteta ...

pa vi živite u toj državi, vi se pitate, vi odlučujete, ne mogu drugi da budu krivi jer ste vi zadovoljni time da ste manjina ... ono, lepo zvuči na blogu ali nikakve koristi od beskonačnog ponavljanja istog ... i sami znate da niko drugi neće da uradi nešto za vas, nego samo i isklučivo vi sami ...

PS. trudim se da ne učestvujem ovakvim diskusijama, jer nemam nikakav uticaj i ne želim da ga imam ... gledano sa strane, stvarno se ponavljate u nedogled istim pričama ...
Kazezoze Kazezoze 06:02 24.06.2018

Re: Čestitamo!

aureus
Ако треба да бирам између убица и лопова, ипак би се прије опредијелио за лопове,

Tebi je izgleda normalno da biraš između lopova i ubica, čak si i odabrao stranu, a ja mislim da nikada ne bih mogao da biram između te dve opcije. Mislim, ko normalan još bira između lopova i ubica!?
c_h.arlie c_h.arlie 06:32 24.06.2018

Re: Čestitamo!

nask
Брзо смо заборавили


Ja nisam, ali to ne daje nikakav kredit ovima posle Miloševića da rade u sličnom stilu. Drugo, ko je abolirao SPS tj. zlo devedesetih. Ko? Ja to nisam zaboravio.


Edit U pravu si, malo sam se zaleteo ali od onih sam to i očekivao ali od ovih potonjih sam se (naivno) nadao nečem drugom.

Nisi se zaleteo - uopšte !
Jer je upravo tako kako si (i) rekao.
Jer od onih pre 2000. se nije ništo ni očekivalo - kao što se ne očekuje ni od ovih sada.
Od onih posle 2000. pa donedavno, dogodilo se nešto najgore - od čega dugo nećemo da se oporavimo.
A to nije ono neumereno lapanje i krađa - nego to što su prokurvali i samu ideju demokratije.
A to je gubitak koji se teško kompenzuje.
No, što kaže Zemljanin negde na ovom blogu - ne bi bilo loše da prestanemo da kukamo ko kakve pičke.
angie01 angie01 08:45 24.06.2018

Re: Čestitamo!

pa vi živite u toj državi, vi se pitate, vi odlučujete,


slazem se,...nedovoljno pravih poteza i reakcije od gradjana,...tokom vremena se neki umorili, odustali, priklonili,otisli...razno....al isto tako, gradjani birali po obecanjima iz predizbornih kampanja, od kojih posle ne bude nista, to sa tolikim laganjem i neodgovornoscu ladno prolazi,...predugo sve ovo traje.
aureus aureus 09:10 24.06.2018

Re: Čestitamo!

Kazezoze

Tebi je izgleda normalno da biraš između lopova i ubica, čak si i odabrao stranu, a ja mislim da nikada ne bih mogao da biram između te dve opcije. Mislim, ko normalan još bira između lopova i ubica!?

Nije normalno, ali Srbija je izgleda između takvih birala.
Pošto se dosovcima zamjera da su lopovi (valjda im se to zamjera), a oni prije njih su, pored toga što su bili lopovi, bili i ubice.
Ovi sadašnji takođe nisu anđeli.

Postavlja se pitanje šta je sa tim narodom (ne volim, doduše, tu riječ) kad je samo takve sposoban da iznjedri i kad samo takve može da bira.
Evo, godinama na vlasti drži ove koje im od zemlje prave budaliju, a razočaran je nekim prethodnim političarima. Zašto onda nije iznjedrio nekog dobrog, sposobnog i čistog? Nekog političkog titana koji će da pobijedi vlast i energično povuče zemlju unaprijed (rn, rn, rnnn!) i da pritom ni on ni iko iz njegove ekipe nema lepljive prste? Koga je iznjedrio u zadnjih nekoliko godina? Belog?
Beli, narod te čeka!



- Evo me, narode moj!
aureus aureus 09:31 24.06.2018

Re: Čestitamo!

c_h.arlie

Jer od onih pre 2000. se nije ništo ni očekivalo - kao što se ne očekuje ni od ovih sada.

Ne može baš ni tako.
Nije vlast fudbalska reprezentacija pa da imaš luksuz da na nekom prvenstvu od nje ne očekuješ ništa. Vlast je vlast, bavi se državom, a država nije igračka, i zato se od vlasti uvijek mora bar nešto očekivati, ako želimo da se konstituišemo kao normalno političko društvo.
Ne možemo nekima dati slobodu da nam rade šta požele, a od nekih drugih očekivati da se ponašaju kao švedski političari...

Svi ovi novinari koji ne smiju Vučiću da postave nijedno nezgodno pitanje jer su prodani i jadni i jer ovaj voli da viče, sutra će da satiru nekog normalnog koji nekim čudom dođe na vlast. A ljudi koji mirno gledaju kako trenutni vlastodršci svečano otvaraju semafore i puštaju u upotrebu kontejnere sutra će od naredne garniture da očekuju ne znam šta.

c_h.arlie
ne bi bilo loše da prestanemo da kukamo ko kakve pičke.

E bravo.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 21:58 24.06.2018

Re: Čestitamo!

andjo, nask

janospistaferika janospistaferika 17:12 23.06.2018

U to ime, živeli!

nask nask 17:15 23.06.2018

Re: U to ime, živeli!

Evo može i gore kao u Rumuniji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:27 24.06.2018

Re: U to ime, živeli!

Evo može i gore kao u Rumuniji.

Наск хоће да каже да је ово ГОРЕ СЛИКА ИЗ РУМУНИЈЕ.
nask nask 21:14 24.06.2018

Re: U to ime, živeli!

DA.
Evo može i gore, kao u Rumuniji, što se vidi iz gornje slike.

Nego je li se bave pisci ili recimo psiholozi time da je onome što piše misao precizna, a napisano totalno ne. Još gore, napisano dovede do nesporazuma.
bladerunner92 bladerunner92 23:12 25.06.2018

Re: U to ime, živeli!

To je samo Alseljone,malo pakosno stvorenjce koje ce vremenom da se pretvori u zlobnu specenu babu.Nista iznenadjujuce od nekog ko je Davao sebi za pravo da vredja Taube koja je za njega btw Ajnstajn.
c_h.arlie c_h.arlie 05:12 26.06.2018

Re: U to ime, živeli!

bladerunner92
To je samo Alseljone,malo pakosno stvorenjce koje ce vremenom da se pretvori u zlobnu specenu babu.Nista iznenadjujuce od nekog ko je Davao sebi za pravo da vredja Taube koja je za njega btw Ajnstajn.

Pojasni !
janospistaferika janospistaferika 19:03 23.06.2018

Ajmo braćo i sestre

na brzaka neke preporuke za film.
nask nask 19:29 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Žanr?
janospistaferika janospistaferika 19:39 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Ovo mi je za sada favorit.

Setio sam se da odavno planiram da pogledam, jer sam jednom naleteo pred kraj na TV-u.
janospistaferika janospistaferika 19:42 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Žanr?


Voleo bih SF ali moze i nesto drugo.

Samo da nije drama, patnja, borba i kontempliranje o zivotu...
nask nask 20:13 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Samo da nije drama, patnja, borba i kontempliranje o zivotu...

Pa onda Die Hard I-IV.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:21 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

janospistaferika
na brzaka neke preporuke za film.


E odlično, podsetio si me da već mesecima zaboravljam da dovučem za gledanje



https://www.imdb.com/title/tt5397194/    (*)

A inače se baš spremam da odgledam odlični (ko voli )



https://www.imdb.com/title/tt0068713/    (*)

(*) (NM - za Endži i ostale razmažene lenjivce - e baš neće da pravim link ☻)


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:23 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Samo da nije drama, patnja, borba i kontempliranje o zivotu..


A, pa što ne kažeš oma - evo baš to što tražiš:

kick68 kick68 21:49 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

drama, patnja, borba i kontempliranje o zivotu...

Eto i ja bas takve volim: Un conte de Noël

Posle gledanja, pocnem da premotavam da pogledam opet neke odlomke, a onda vratim film na pocetak i odgledam ga ponovo. Posle toga ga obrisem za svaki slucaj....Francuzi su majstori tog kontemplirajuceg zanra. Evo jos jednog:

Mogu i par americkih da navedem, nije mi nikakav problem:)
Isti takav ali SF:

Evo i da se izvinim domacinu zbog trola.
Na zadatu temu nemam nista da dodam. Zao mi je i krivo, ali nisam iznenadjena. Svi smo znali kako ce se prica zavrsiti. Hvala ti sto si propratio.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:24 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

janospistaferika


Samo da nije drama, patnja, borba i kontempliranje o zivotu...


https://www.marieclaire.com/culture/a12466598/best-porn-movies-of-all-time/
angie01 angie01 23:26 23.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

za Endži i ostale razmažene lenjivce


WTF?


......


Atomski mrav Atomski mrav 00:01 24.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Nemam živaca da gledam novije filmove. Pre par meseci naletim na "Čovek iz Rija", gledao sam ga još kao klinac. A pre neki dan "The enemy below".
janospistaferika janospistaferika 07:46 24.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Tjah, posto ste me maksimalno iskulirali a i ja sam prilicno nemastovit, pa i svi novi filmovi su glupi, izabrao sam da spavam.
floki floki 07:49 24.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

janospistaferika
na brzaka neke preporuke za film.

ovako na prvu loptu:

the day of the jackal, 1973
the best offer, pre koju godinu, rezirao meni omiljeni sicilijanac tornatore
c_h.arlie c_h.arlie 08:26 24.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

floki
janospistaferika
na brzaka neke preporuke za film.

ovako na prvu loptu:

the day of the jackal, 1973
the best offer, pre koju godinu, rezirao meni omiljeni sicilijanac tornatore

Ja odoh na trosed pod ćebence - jer se ova zimčuga više ne može izdržati.
Onda ću da pustim ponovno jučerašnju Noletovu pobedu - da se lečim od onih bednika što pokušavaju da igraju fudbal.
gavros gavros 14:55 24.06.2018

Re: Ajmo braćo i sestre

Nedavno sam na RTS2 pogledao socijalnu dramu "I,Daniel Blake" Kena Louča i film me je rasturio koliko je bio dobar. Tek kasnije vidim osvojio Zlatnu palmu 2016. godine. Za one koji vole dirljive filmove - topla preporuka! Inače za popravak raspoloženja stalno vrtim MAD MAX Fury Road - akciješina sa hepiendom! Ko voli Kješlovskog ima njegov ciklus ponedeljkom naveče na RTS2! Bojan

aureus aureus 22:05 23.06.2018

Uh!

Nijemci protiv Šveđana gubili sa 0-1 i preokrenuli na 2-1. Imali su igrača manje, ali su pobjedonosni pogodak uspjeli postići u 95. minutu.

Nisu se dali isprovocirati žuto-plavom opremom i čudnim naglaskom svojih protivnika.
49 41 49 41 01:07 24.06.2018

2 mogucnosti

Radi povecanja kapaciteta "Nikole Tesle" i opstanka za buduci razvoj vazdusnog saobracaja predlazem da se izgradi druga pista.

Da se se napravi dogovor sa ministrom odbrane G-dinom Vulinon da se aerodrom "Batajnica" pretvori u Medjunarodni kontinentalni-inrerkotinentalni (mesoviti) aerodrom.

Sta je teze, sta skuplje ostvariti; tu vec nisam kompetentan.
anonymous anonymous 06:10 24.06.2018

Re: 2 mogucnosti

49 41
Radi povecanja kapaciteta "Nikole Tesle" i opstanka za buduci razvoj vazdusnog saobracaja predlazem da se izgradi druga pista.

Da se se napravi dogovor sa ministrom odbrane G-dinom Vulinon da se aerodrom "Batajnica" pretvori u Medjunarodni kontinentalni-inrerkotinentalni (mesoviti) aerodrom.

Sta je teze, sta skuplje ostvariti; tu vec nisam kompetentan.


Predlozi su ti dobri.
Ubediću upravni odbor na sledećem sastanku da ih ozbiljno uzme u razmatranje.
zilikaka zilikaka 09:46 24.06.2018

Re: 2 mogucnosti

Radi povecanja kapaciteta "Nikole Tesle" i opstanka za buduci razvoj vazdusnog saobracaja predlazem da se izgradi druga pista.

Da se se napravi dogovor sa ministrom odbrane G-dinom Vulinon da se aerodrom "Batajnica" pretvori u Medjunarodni kontinentalni-inrerkotinentalni (mesoviti) aerodrom.


Batajnica već ima dve piste, pa bi mogla jedna za interkontinentalni vazdušni, a druga za pomorski saobraćaj. Naravno, isto interkontinentalni.
Odma u Pazovi pravimo luku i teramo dalje vozom (jer svakako tuda prolazi i buduća brza pruga).
Onda još onaj kanal što će Toma da prokopa do Soluna, il gde već...ima da budemo najjače transpotno čvorište na severnoh hemisferi.

(sa južnom svakako nećemo ni da se poredimo, to nije ista liga)
zovitemegrunf zovitemegrunf 10:47 25.06.2018

Re: 2 mogucnosti

Batajnica već ima dve piste, pa bi mogla jedna za interkontinentalni vazdušni, a druga za pomorski saobraćaj. Naravno, isto interkontinentalni.


I tretja pista je napravljena, samo se zove autoput BG - NS, priupitaj Gugletu ili Bingulca, po izboru
49 41 49 41 16:02 24.06.2018

AMS-BEG

Amsterdam severna najkraca odskocna "daska" EU preko bare.
Beograd juzna najpovoljnija odskocna "daska" EU ka bliskom - dalekom istoku.

Sever i Jug se nikada nisu nesto "mirisali"; nasi ili iciji.
Neko je tu uvek bio bandoglav, sto smo mi tu ostali bandoglavci; to je vec 2 pitanje.

Atina je tada preuzela odskocnu "dasku"; sto je ona ispala "povoljnija" sa visokim letnjim temparaturama; jopet 3 pitanje.



anonymous anonymous 18:12 24.06.2018

POJEŠĆE IH ...

...


aureus aureus 20:26 24.06.2018

Re: POJEŠĆE IH ...

Опасан је Си Ђипинг.

А пошто је добио практично доживотни мандат, имаће и времена да их поједе.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:31 24.06.2018

Аеродром и Нишлије

Хвла богу да су се те беде решили.
Мада, помало и штета: ускратили су себи најбржу могућност да побегну из ове земље.
Која то непорециво заслужује.
aureus aureus 20:52 24.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

Predrag Brajovic
Хвла богу да су се те беде решили.
Мада, помало и штета: ускратили су себи најбржу могућност да побегну из ове земље.
Која то непорециво заслужује.

Зар да се бјежи баш ове године кад је најављен раст БДП-а од око четири посто?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:02 24.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

aureus
Predrag Brajovic
Хвла богу да су се те беде решили.
Мада, помало и штета: ускратили су себи најбржу могућност да побегну из ове земље.
Која то непорециво заслужује.

Зар да се бјежи баш ове године кад је најављен раст БДП-а од око четири посто?

... у односу на претходну годину, која је била провалија.

(Цео свет БДП-јури напред. Код нас наставља се релативно бесплодна и у успешности краткорочна политика форсирања страних инвеститора, док они наши домаће беже из земље. То су највећи инвеститори, ништа њих не може да замени, они су со земље (успешне економије): хиљаде њих који покрећу своје бизнисе, наслоњени мање или више на ове велике. А тога код нас нема, јер се људи боје лоше државе.)
aureus aureus 21:30 24.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

Predrag Brajovic
Код нас наставља се релативно бесплодна и у успешности краткорочна политика форсирања страних инвеститора, док они наши домаће беже из земље.

Pisao je B92 nedavno o tome ko su najveći izvoznici u Srbiji.

Kaže ovako:

.....................

"Beograd -- Vrednost izvoza 15 najvećih izvoznika u Srbiji u prvih pet meseci ove godine bila je 1,9 milijardi evra.

Najveći izvoznici su kompanije Fijat Krajsler automobili (FCA) Srbija, čiji je izvoz bio 388,9 miliona evra, i HBIS grupa, vlasnik smederevske železare, sa izvozom od 334,9 miliona evra, objavilo je Ministarstvo finansija.

Izvoz smederevske železare je bio veći 41,9 odsto, odnosno 99 miliona evra, nego u istom periodu prošle godine.

Tigar tajers iz Pirota je na trećoj poziciji sa izvozom od 162,1 miliona evra.

Slede Naftna industrija Srbije sa 154,7 miliona evra izvoza, Robert Boš iz Beograda sa 103,9 miliona evra, Tetra pak iz Beograda sa 88,1 milionom evra, Petrohemija iz Pančeva sa izvozom od 84,1 milionom evra, Grundfos iz Inđije sa 80 miliona evra, Hemofarm iz Vršca sa 76,6 miliona evra.

Na tom spisku su Leoni iz Prokuplja sa 69,6 miliona evra izvoza, RTB Bor sa 68,9 miliona evra, Jura korporacija iz Rače sa 68,2 miliona evra, Henkel sa 67,7 miliona evra, Gorenje sa 57,2 miliona evra i Delfti pakard iz Novog Sada sa izvozom od 50,5 miliona evra."

........................
Od ovih 15 najvećih firmi izvoznika koliko ih je u "srpskim rukama"?
highshalfbooze highshalfbooze 22:08 24.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

Najveći izvoznici su kompanije Fijat Krajsler automobili (FCA) Srbija, čiji je izvoz bio 388,9 miliona evra, i HBIS grupa, vlasnik smederevske železare, sa izvozom od 334,9 miliona evra, objavilo je Ministarstvo finansija.


A koliki je bio uvoz te dve kompanije? Otprilike isti.

Izvoz smederevske železare je bio veći 41,9 odsto, odnosno 99 miliona evra, nego u istom periodu prošle godine.


To je stoga što su Kinezi u tom periodu prošle godine snimali stanje koja je sve bagra pozapošljavana u vreme DS i SNS vladavine, nisu hteli da se mešaju dok ne vide ko je ko. Sad raščišćavaju situaciju.
c_h.arlie c_h.arlie 04:48 25.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

Predrag Brajovic
aureus
Predrag Brajovic
Хвла богу да су се те беде решили.
Мада, помало и штета: ускратили су себи најбржу могућност да побегну из ове земље.
Која то непорециво заслужује.

Зар да се бјежи баш ове године кад је најављен раст БДП-а од око четири посто?

... у односу на претходну годину, која је била провалија.

(Цео свет БДП-јури напред. Код нас наставља се релативно бесплодна и у успешности краткорочна политика форсирања страних инвеститора, док они наши домаће беже из земље. То су највећи инвеститори, ништа њих не може да замени, они су со земље (успешне економије): хиљаде њих који покрећу своје бизнисе, наслоњени мање или више на ове велике. А тога код нас нема, јер се људи боје лоше државе.)

Džaba krečiš i objašnjavaš očigledno !
Jebao nam je Dinkić mamu zauvek.
Od ovih se ne očekuje ništa drugo do postavljanja ograda na autoputu, cveća u saksijama, ploča po ulicama - i te sitne bravarske radove.
To je boranija koja nema pojma ni o čemu.
anonymous anonymous 08:21 25.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

Od ovih 15 najvećih firmi izvoznika koliko ih je u "srpskim rukama"?


Naše ?

Jel će to beše u socijalizmu - sve biti - " naše " ?

Društveno.

Ili - nacionalno.

Iz perspektive socijaliste ili nacionaliste " naše " - ima značenje.

Iz kosmopolitske perspektive , perspektive jedinstvenog globalizovanog planetarnog viđenja sveta - kakvo značenje ima "naše " srpsko ili hrvatsko ....

....a da li uopšte znamo čije je ?

U čijim rukama ?

I šta taj neko - s tim može ?






aureus aureus 08:47 25.06.2018

Re: Аеродром и Нишлије

anonymous


Nema razloga za paniku. Mislim da je samo 11 posto cjelokupne privrede Srbije u stranim rukama. (Mislim da je prije Drugog svjetskog rata procenat bio i veći.) Strah da će stranci sve pokupovati bio je, po svemu sudeći, neopravdan. Kupili su samo ono što im je bilo interesantno, što može da stvori neki profit, a u nekim slučajevima nisu kupili ništa nego su došli sa svojom proizvodnjom i uslugama.
aureus aureus 22:12 24.06.2018

Gle

Izgleda da je u Turskoj pobijedio Erdogan.

Dok čitamo rezultate izbora, poslušajmo pjesmu koja je još prije nekoliko godina napisana u njegovu čast.



Ovdje imamo prevod na engleski.

anonymous anonymous 23:45 24.06.2018

Re: Gle

Izgleda da je u Turskoj pobijedio Erdogan.


...čuvajmo ...

amika amika 23:54 24.06.2018

Re: Gle

Re: Gle
...čuvajmo


Château comtal (Carcassonne)
aureus aureus 01:27 25.06.2018

Re: Gle

amika
Re: Gle
...čuvajmo


Château comtal (Carcassonne)

Mislio sam da će Anonimus postaviti ovako nešto:



Ali, dobro, čuvaćemo i Karkason i iskoristiti priliku da ponešto kažemo o njemu.

Važno: on predstavlja primjer bicentričnog rasta i razvoja sa karakteristikama dvojnog grada.

Prvo jezgro grada je formirano na uzvišenju Karsak, kao moderno utvrđenje opasano snažnim zidinama i brojnim kulama (vidimo ih na Anonimusovoj slici, a i na slici ispod) u okviru kojeg je formirana organska matrica. Organska matrica znači da se ono što je njome obuhvaćeno razvilo organski, bez plana ili bez dovoljno jasnog plana, prostim nadovezivanjem uz izvjesna pravila. Grad je bio bogat, sa feudalnim dvorcem, crkvama i trgovačkim predgrađem koje je oformljeno u podnožju.

Karkason je početkom XIII vijeka prerastao u kulturni i regionalni centar južnog dijela Francuske.


Prvobitno jezgro Karkasona, čiji su dijelovi restaurisani od strane slavnog Viole-l-Dika. Neki sjeverni bedemi su još iz rimskog perioda.

E, ali sa druge strane rijeke Ode podignut je sredinom XIII vijeka Donji grad (la ville basse), sa pravougaonom ortogonalnom matricom.


Donji grad (la ville basse).

Donji grad je bio namijenjen novim građanima koji su se tu doselili, i od svog osnivanja bio je pod dominacijom i kontrolom feudalnog utvrđenog gornjeg grada (la ville haute) na uzvišenju.

Donji i gornji grad su se vijekovima razvijali, ali nikad nisu došli u situaciju da se integrišu u jedinstvenu cjelinu.

Evo, ovako je to izgledalo krajem XIX vijeka:



Donji crtež: umjetnički prikaz Gornjeg i Donjeg grada u inicijalnoj fazi, prije dosta vijekova.



Danas Karkason ima oko 45 hiljada stanovnika, sa okolinom manje od 100 hiljada.
Ima prilično ugodnu klimu; najhladniji mjesec januar ima prosječnih 6,4 stepena, a najtopliji mjesec jul 22,9, koliko otprilike ima i avgust. Prosječna godišnja temperatura je 14 stepeni, sa preko 2100 sunčanih sati, a prosječna količina padavina oko 650 mm, i one su raspoređene prosječno na 94 dana u godini. Ako volite snijeg, imajte na umu da on u Karkasonu pada samo 7-8 puta godišnje. Vjetar može da bude nešto jači, ali i on do 130-140 km/h.
aureus aureus 01:44 25.06.2018

Re: Gle

Tik uz inicijalno jezgro Donjeg grada u Karkasonu, nalazi se željeznička stanica.
E, moj Beograde...



Karkason godišnje posjeti tri-četiri miliona turista.
anonymous anonymous 08:14 25.06.2018

Re: Gle

Karkason godišnje posjeti tri-četiri miliona turista.


Turista.

Ne krstaša,Alahovih ratnika,ili azilanata....

Čuvajmo tvrđave.

I pravimo biznis .... i od priča koje mogu da se prodaju.


Pohvala za trud i dobro obavljen posao.




Idemo dalje ...

aureus aureus 08:40 25.06.2018

Re: Gle

anonymous
I pravimo biznis .... i od priča koje mogu da se prodaju.

Evo, recimo, ovaj hotel u Kapadokiji...



Nekad su tu valjda spavali stočari, a vidi kako su te odaje u stijeni picnuli pa sad naplaćuju:



Pa onda:



Kupatilo:



Da vidimo... krajem avgusta dva noćenja sa doručkom za dvije osobe...220 evra.

Spiridon Spiridon 10:34 25.06.2018

Re: Gle

aureus
anonymous
I pravimo biznis .... i od priča koje mogu da se prodaju.

Evo, recimo, ovaj hotel u Kapadokiji...



Nekad su tu valjda spavali stočari, a vidi kako su te odaje u stijeni picnuli pa sad naplaćuju:



Pa onda:




Kupatilo:



Da vidimo... krajem avgusta dva noćenja sa doručkom za dvije osobe...220 evra.



ovo izgleda fantasticno
aureus aureus 17:40 25.06.2018

Re: Gle

Spiridon

ovo izgleda fantasticno

Nije loše.



A tu ima i jeftinijih hotela i što je najbolje, svi imaju visoke ocjene.
Mjesto se zove Urgup (Ürgüp) a najbliži veliki grad (otprilike na sat vremena vožnje) je Kajseri, koji ima aerodrom. Sve ovo je u sred Turske, u Centralnoj Anadoliji. Dakle, što kaže jedan, nema zeze.

angie01
http://blog.b92.net/text/7814/Kapadokija-%5B1%5D/

Oho! Blog iz 2009.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana