Reč i slika

UMESTO DRŽAVNOG - SRČANI UDAR!

Filip Mladenović RSS / 19.11.2019. u 01:37

Izneverena zakletva
Izneverena zakletva
O strankama i partijama
O strankama i partijama
Kada je 31. maja 2017. u Domu Narodne skupštine, kao novoizabrani predsednik, polagao zakletvu držeći desnu ruku na Ustavu Srbije, koji mu je dala predsednica Ustavnog suda Vesna Ilić Prelić, Aleksandar Vučić je izgovorio sledeće: "Zaklinjem se da ću sve svoje snage posvetiti očuvanju suverenosti i celine teritorije Republike Srbije, uključujući i Kosovo i Metohiji kao njen sastavni deo, kao i ostvarivanju ljudskih i manjinskih prava i sloboda, poštovanju i odbrani Ustava i zakona, očuvanju mira i blagostanja svih građana Republike Srbije i da ću savesno i odgovorno ispunjavati sve svoje dužnosti".

I dok je izgovarao navedeni tekst zakletve, Aleksandar Vučić je svesno i namerno kršio Ustav Republike Srbije! Zašto i kako? Pa zato što prethodno nije dao ostavku na mesto predsednika Srpske napredne stranke.

U Ustavu Republike Srbije, u odeljku "Nespojivost funkcija", Član 115, doslovce piše:
Predsednik Republike ne može obavljati drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost.

A u Zakonu o predsedniku Republike, u odeljku "Nespojivost funkcija i sukob interesa", Član 9, stav 1, jasno i precizno je navedeno da "Predsednik Republike ne može vršiti drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost."

Dakle, ne samo da je u trenutku polaganje zakletve Aleksandar Vučić prekršio Ustav Republike Srbije i Zakon o predsedniku Republike, nego je u profesionalnom i u ljudskom smislu to bio i nemoralan gest, jer je njegov prethodnik na položaju predsednika Republike, Tomislav Nikolić, iz iste stranke - SNS, podneo 24. maja 2012, dakle 7 dana pre inauguracije, ostavku na funkciju predsednika Srpske napredne stranke.

Kako je tada objasnio, jer  "želi da bude predsednik svih građana". Nikolić je rekao i da stranku "puna srca" ostavlja na upravljanje, do Kongresa naprednjaka, zameniku predsednika SNS Aleksandru Vučiću.
- Jedino demokratski i civilizovano i jedino pošteno je da budem predsednik svih građana - rekao je tog 24. 5. 2012, Tomislav Nikolić.

Iz tog prvobitnog greha Aleksandra Vučića, potpomognutog neshvatljivom i protivustavnom nemešanju u vlastite ingerencije Ustavnog suda Srbije (Prema Ustavu Republike Srbije Ustavni sud odlučuje, izmedju ostalog, kako piše u tački 9, i o postojanju povrede Ustava od strane predsednika Republike), usledilo je poput epidemije sve agresivnije i progresivnije kršenje Ustava i Zakona o predsedniku Republike.

I tako, evo već skoro 2,5 godine Aleksandar Vučić krši reči predsedničke zakletve, ne haje za navedene članove Ustava i zakona, dok nadležne institucije, zadužene za poštovanje Ustava, zakona i sprečavanje sukoba interesa - ćute, NE PRIMENJUJU svoja zakonom regilisana prava i dužnosti, za šta su dobro plaćene novcem svih poreskih obveznika Srbije!

I kada se već društveni zakoni tako bezočno i toliko uporno ne poštuju, na scenu su stupili prirodni zakoni, koji se ne mogu izvrdavati i demagoški odbacivati.

Ironijom sudbine, umesto tabloidnog i šizoidnog višemesečnog najavljivanja državnog udara, desio se - srčani udar!

Šta je sada činiti Aleksandru Vučiću?

Najpre ostavka na mesto predsednika SNS-a (što je trebalo da uradi još 24. maja 2017. godine), a potom i ostavka na mesto Predsednika Republike, kako bi se proleća 2020. održali istovremeno i parlamentarni i predsednički izbori.

Sapienti sat.

 

 

Atačmenti



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 06:55 19.11.2019

1

Najpre ostavka na mesto predsednika SNS-a (što je trebalo da uradi još 24. maja 2017. godine), a potom i ostavka na mesto Predsednika Republike, kako bi se proleća 2020. održali istovremeno i parlamentarni i predsednički izbori.

Sapienti sat.

Odmah nakon toga, izbor novog direktora RTS-a.
misha.m misha.m 10:31 19.11.2019

Za koga Vi navijate Filipe?

Taman da se opet kandiduje i da vetar u leđa svojoj stranci i osigura 98,5% glasova izašlih birača.
Kao da ne znate kako funkcioniše prosečan srpski birač.
Kao - smetaće mu (AV) to što će par meseci pre izbora dati (how yes no!) ostavku na mesto Predsednika SNS da nastavi da vodi partiju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:54 19.11.2019

Re: Za koga Vi navijate Filipe?

Navijam pre svega za Vučićevu decu, da imaju živog i zdravog oca.

Džaba ti sve funkcije, sve privilegije i sve pare, ako si teško bolestan ili životno ugrožen!!!

"Zdravstveno stanje predsednika Srbije danas je mnogo bolje, ali će morati da promeni način života i rada i da uzima redovno terapiju!", izjavio je jutros ministar zdravlja Zlatibor Lončar.
misha.m misha.m 11:14 19.11.2019

Re: Za koga Vi navijate Filipe?

Vaših poslednjih nekoliko rečenica u Blogu ne zvuče tako. Doduše, ni ceo Blog ne ide u tom smeru, ali prihvatam ovakvu Vašu konstataciju.
niccolo niccolo 11:04 19.11.2019

Koliko

Ironijom sudbine, umesto tabloidnog i šizoidnog višemesečnog najavljivanja državnog udara, desio se - srčani udar!

je život nepredvidiv, razni su analitičari predviđali kako će kraj av režimu da dođe i niko se nije setio da prognozira kraj prirodnim putem. Iako, iz današnje pozicije gledano, to sasvim ima smisla. Kad se okružiš kompletnim idiotima moraš da se iscripljuješ baveći se svim i svačim - od pregovaranja o Kosovu do toga da li tabloidi pod tvojom kontrolom da objavljuju sliku pičke Jelene Karleuše ili ne...
kosta.babic kosta.babic 15:02 19.11.2019

srčani udar

U Ustavu Republike Srbije, u odeljku "Nespojivost funkcija", Član 115, doslovce piše:
Predsednik Republike ne može obavljati drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost.
-Slažem se u potpunosti.

Dakle, ne samo da je u trenutku polaganje zakletve Aleksandar Vučić prekršio Ustav Republike Srbije i Zakon o predsedniku Republike, nego je u profesionalnom i u ljudskom smislu to bio i nemoralan gest, jer je njegov prethodnik na položaju predsednika Republike, Tomislav Nikolić, iz iste stranke - SNS, podneo 24. maja 2012, dakle 7 dana pre inauguracije, ostavku na funkciju predsednika Srpske napredne stranke.
-Potpuno si u pravu.

I tako, evo već skoro 2,5 godine Aleksandar Vučić krši reči predsedničke zakletve, ne haje za navedene članove Ustava i zakona, dok nadležne institucije, zadužene za poštovanje Ustava, zakona i sprečavanje sukoba interesa - ćute, NE PRIMENJUJU svoja zakonom regilisana prava i dužnosti, za šta su dobro plaćene novcem svih poreskih obveznika Srbije!
-Hebe mu se za ustav.


Ironijom sudbine, umesto tabloidnog i šizoidnog višemesečnog najavljivanja državnog udara, desio se - srčani udar!
-Nešto se uvek desi a mi idemo dalje.

dobrica0514 dobrica0514 16:56 19.11.2019

Re: Тиховање

korisnickoime-2
kosta.babic

-Nešto se uvek desi a mi idemo dalje.




Бр'те рођени!!!

Ала је овај Блог Б92 постао досадан!!!

Смара за све паре!

Да није било твојих и Наташиних блогова у последњих две недеље, удавио бих се од досаде.

А види се то и по коментарима и читаности блогова у те последње две недеље.

Поздрав, Коста!










И мало музике за лифт јербо је овде стварно досадно к'о у лифту који иде у подрум где су каце у којима се кисели купус.












П.С. - И Чарли такође. Поздрав!



Pa da!
Jedna od žešćih idiotarija je nespojivost funkcija!
Zašto bi Vučić ili bilo ko trebalo da da ostavku na članstvo u partiji?
Pa dragi drug Tito (neko ga ponekada nazove i Faraonom) je imao 3 funckije - doživotni predsednik, doživotni Vrhovni komandant i doživotni predsednik Partije.
I sada neko hoće da tu mogućnost ukine Vučiću.
Mislim, nevezano za Vučića - to je najobičnija idiotarija ... neka ima koliko god funckija hoće, neka sve te funkcije budu javne - a ne da nam se prodaju muda pod bubrege od odricanja, tobožnjeg, od funkcija.
To mu dođe slično registrovanju firmi na šuraka, taštu, pašenoga i slično.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:18 19.11.2019

Re: Тиховање

Pa ako se kao predsednik javno ZAKLEO da će braniti i poštovati Ustav Republike Srbije i zakone, što to ne radi!?
dobrica0514 dobrica0514 19:25 19.11.2019

Re: Тиховање

Filip Mladenović
Pa ako se kao predsednik javno ZAKLEO da će braniti i poštovati Ustav Republike Srbije i zakone, što to ne radi!?

Pa nije premijer, predsednik i ministar istovremeno?
Kakve su to budalaštine da ne sme da bude predsednik neke partije - ili nekoliko partija istovremeno?
Da li to znači da ne sme da bude ni član dobrovoljnog vatrogasnog društva, udruženja pecaroša ili sekretar gold kluba?
Šta me briga za to?
Briga me kakav je predsednik.
Mislim, da se razumemo - o aktuelnom predsedniku sve najgore - jebe mi se što je član partije.
Ako nema šta drugo da mu se zameri - onda do kurca.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:37 19.11.2019

Re: Тиховање

Pa čemu onda Ustav, Zakon o predsedniku Republike, Ustavni sud!?

Čemu onda ostavka Tome Nikolića na mesto predsednika SNS 7 dana pre polaganja zakletve sa rukom na Ustavu te 2012. godine?
dobrica0514 dobrica0514 20:05 19.11.2019

Re: Тиховање

Filip Mladenović
Pa čemu onda Ustav, Zakon o predsedniku Republike, Ustavni sud!?

Čemu onda ostavka Tome Nikolića na mesto predsednika SNS 7 dana pre polaganja zakletve sa rukom na Ustavu te 2012. godine?

Ma budalaštine!
Boli me kita za nečije članstvo u partiji - govno se može biti i da se ne bude član.
Šta to znači javna funkcija?
Piše li to u ustavu?
looping looping 07:14 20.11.2019

Re: Тиховање

Filip Mladenović
Pa čemu onda Ustav, Zakon o predsedniku Republike, Ustavni sud!?

Čemu onda ostavka Tome Nikolića na mesto predsednika SNS 7 dana pre polaganja zakletve sa rukom na Ustavu te 2012. godine?

Zakon ne zabranjuje da Predsednik Srbije bude i predsednik stranke.
Kraj priče.


korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:04 20.11.2019

Re: Тиховање

dobrica0514
korisnickoime-2
kosta.babic

-Nešto se uvek desi a mi idemo dalje.




Бр'те рођени!!!

Ала је овај Блог Б92 постао досадан!!!

Смара за све паре!

Да није било твојих и Наташиних блогова у последњих две недеље, удавио бих се од досаде.

А види се то и по коментарима и читаности блогова у те последње две недеље.

Поздрав, Коста!










И мало музике за лифт јербо је овде стварно досадно к'о у лифту који иде у подрум где су каце у којима се кисели купус.












П.С. - И Чарли такође. Поздрав!



Pa da!
Jedna od žešćih idiotarija je nespojivost funkcija!
Zašto bi Vučić ili bilo ko trebalo da da ostavku na članstvo u partiji?
Pa dragi drug Tito (neko ga ponekada nazove i Faraonom) je imao 3 funckije - doživotni predsednik, doživotni Vrhovni komandant i doživotni predsednik Partije.
I sada neko hoće da tu mogućnost ukine Vučiću.
Mislim, nevezano za Vučića - to je najobičnija idiotarija ... neka ima koliko god funckija hoće, neka sve te funkcije budu javne - a ne da nam se prodaju muda pod bubrege od odricanja, tobožnjeg, od funkcija.
To mu dođe slično registrovanju firmi na šuraka, taštu, pašenoga i slično.







dragosevacsutra dragosevacsutra 20:50 21.11.2019

Re: Тиховање

sekretar gold kluba?



sta je to gold klub?

Черевићан Черевићан 01:05 20.11.2019

sapienti sat

svesno i namerno kršeći Ustav

ко ће бре да памти
све Устава ставке,
а и ..............тко зна
следел' им преправке

упс
predatortz predatortz 08:53 20.11.2019

Javna funkcija

Javne funkcije i funkcioneri na koje se primenjuje ovaj zakon
Član 2.
Kao javna funkcija, prema ovom zakonu, smatra se funkcija koju lice -
funkcioner, vrši na osnovu izbora, postavljenja i imenovanja u organe Republike Srbije,
autonomne pokrajine, opštine, grada i grada Beograda i u organe javnih preduzeća čiji
je osnivač Republika Srbija, autonomna pokrajina, opština, grad i grad Beograd.



Prema ovom članu zakona, koji jasno definiše šta je to javna funkcija, Aleksandar Vučić nije u sukobu interesa, niti krši zakon

Ti bi to, kad već voliš da pišeš, trebao da znaš.

Ostavka na mesto predsednika stranke može da bude moralni čin, ali nije zakonska obaveza.

Zašto ovo pišem?
Zato što mi je muika od ovakvih diletanata poput tebe, koji dezinformišu javnost i na osnovu dezinformacije žele da vode nekakve borbe. Onda to, prosečnom čoveku, daje naznaku da je Vučić ok. Jer, ako lažu za ovo, onda lažu i za ostalo.
Napad lažnim vestima uvek u politici ide u prilog onoga koga napadaju jer mu je lako poentirati i napadača napraviti idiotoim, kao što si ti to sada učinio sebi, pokušavajući da od nas napraviš idiotima (u političkom smislu i izvornom značenju te reči).

Da skratim, ovakvim istupima ti si klasičan Vučićev bot. Sad, svesni ili nesvesni, to ne znam. No, ovakvo pisanje samo njemu može da ide u prilog.

freehand freehand 09:02 20.11.2019

Re: Javna funkcija

predatortz
Javne funkcije i funkcioneri na koje se primenjuje ovaj zakon
Član 2.
Kao javna funkcija, prema ovom zakonu, smatra se funkcija koju lice -
funkcioner, vrši na osnovu izbora, postavljenja i imenovanja u organe Republike Srbije,
autonomne pokrajine, opštine, grada i grada Beograda i u organe javnih preduzeća čiji
je osnivač Republika Srbija, autonomna pokrajina, opština, grad i grad Beograd.



Prema ovom članu zakona, koji jasno definiše šta je to javna funkcija, Aleksandar Vučić nije u sukobu interesa, niti krši zakon

Ti bi to, kad već voliš da pišeš, trebao da znaš.

Ostavka na mesto predsednika stranke može da bude moralni čin, ali nije zakonska obaveza.

Zašto ovo pišem?
Zato što mi je muika od ovakvih diletanata poput tebe, koji dezinformišu javnost i na osnovu dezinformacije žele da vode nekakve borbe. Onda to, prosečnom čoveku, daje naznaku da je Vučić ok. Jer, ako lažu za ovo, onda lažu i za ostalo.
Napad lažnim vestima uvek u politici ide u prilog onoga koga napadaju jer mu je lako poentirati i napadača napraviti idiotoim, kao što si ti to sada učinio sebi, pokušavajući da od nas napraviš idiotima (u političkom smislu i izvornom značenju te reči).

Da skratim, ovakvim istupima ti si klasičan Vučićev bot. Sad, svesni ili nesvesni, to ne znam. No, ovakvo pisanje samo njemu može da ide u prilog.


Ovo je ujedno bio i jedan od krupnih i važnih argumenata protiv Borisa Tadića onomad, u nastupima Aleksandra Vučića i Srbijanke turajlić.
I razlog za veliko poštovanje Tomislava Nikolića od strane Vesne Pešić.
A videli smo i šta se sa Nikolićem desilo kad je prepustio stranku.
No suština je nešto drugo: realna moć u rukama političara prističe ili iz njegove harizme što je ređi slučaj, ili iz podrške njegovih pristalica organizovanih u stranku. I to je suština višestranačja. Kako će on tu moć upotrebiti posle izbora na visoku funkciju ograničeno je zakonom i institucijama.
Tamo gde institucije postoje a zakoni se poštuju.
predatortz predatortz 09:34 20.11.2019

Re: Javna funkcija


Ovo je ujedno bio i jedan od krupnih i važnih argumenata protiv Borisa Tadića onomad, u nastupima Aleksandra Vučića i Srbijanke turajlić.
I razlog za veliko poštovanje Tomislava Nikolića od strane Vesne Pešić.
A videli smo i šta se sa Nikolićem desilo kad je prepustio stranku.


Sećam se.
Samo, o tome se može voditi polemika na terenu morala. Nikako na terenu poštovanja zakona. Filip je priču pokušao da prebaci upravo na to - na kršenje zakona, koje ne postoji. Vučić ne obavlja drugu javnu funkciju, osim ove na koju je izabran, a biti predsednik stranke nije profesionalna funkcija.
Od milion stvari za koje čovek argumentima može da kritikuje Vučića, Filip izabere da ga napadne za nešto za šta nema osnova, pa samim tim se može smatrati da je to u prilog Vučiću.
Slučajno? Ili se glumi aktivizam koji je zapravo, zbog svoje traljavosti, podrška.
dobrica0514 dobrica0514 11:05 20.11.2019

Re: Javna funkcija

freehand

...
Ovo je ujedno bio i jedan od krupnih i važnih argumenata protiv Borisa Tadića onomad, u nastupima Aleksandra Vučića i Srbijanke turajlić.
I razlog za veliko poštovanje Tomislava Nikolića od strane Vesne Pešić.
A videli smo i šta se sa Nikolićem desilo kad je prepustio stranku.
No suština je nešto drugo: realna moć u rukama političara prističe ili iz njegove harizme što je ređi slučaj, ili iz podrške njegovih pristalica organizovanih u stranku. I to je suština višestranačja. Kako će on tu moć upotrebiti posle izbora na visoku funkciju ograničeno je zakonom i institucijama.
Tamo gde institucije postoje a zakoni se poštuju.

Saglasan!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:02 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Čitajte navedeni član Ustava i citirani član Zakona o predsedniku Republike U POTPUNOSTI:

Predsednik Republike ne može obavljati drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost.

Dakle, aktuelni predsednik Republike Srbije krši Ustav i Zakon o predsedniku Republike zato što obavlja drugu profesionalnu delatnost: predsednik je jedne političke stranke, pa je stoga U SUKOBU INTERESA.

U Republici Srbiji 2 /dve/ institucije su plaćene od strane nas, poreskih obveznika, i to baš dobro, i u zakonskoj su obavezi da sprečavaju sukob interesa: Ustavni sud i Agencija za borbu protiv korupcije.

Postoji i zakon - Z A K O N O SPREČAVANJU SUKOBA INTERESA PRI VRŠENJU JAVNIH FUNKCIJA!

Za sprovođenje ovog zakona osnovan je Republički odbor za rešavanje o sukobu interesa. Republički odbor je samostalan i nezavisan organ, a sredstva za njegov rad obezbeđuju se u budžetu Republike Srbije.

U članu 1. ovog zakona doslovce piše:

Funkcioner je dužan da javnu funkciju vrši tako da javni interes ne podredi privatnom, niti među njima izazove sukob. Sukob javnog i privatnog interesa postoji kad funkcioner ima privatni interes koji utiče ili može uticati na vršenje njegove javne funkcije.

A u članu 4, stavovi 2 i 3, navedeno je da "Funkcioner ne sme biti ni u kakvom odnosu zavisnosti prema licima koja bi mogla uticati na njegovu nepristrasnost u obavljanju javne funkcije,niti koristiti javnu funkciju za sticanje bilo kakve koristi ili pogodnosti za sebe ili povezano lice.

Povezanim licem, prema ovom zakonu, smatra se bračni ili vanbračni drug funkcionera, krvni srodnik funkcionera u pravoj liniji, u pobočnoj liniji zaključno sa drugim stepenom srodstva, usvojilac i usvojenik, tazbinski srodnik zaključno sa prvim stepenom srodstva i svako drugo pravno ili fizičko lice koje se, prema drugim osnovama i okolnostima, može opravdano smatrati interesno povezanim s funkcionerom.

A u Agenciji za borbu protiv korupcije postoji poseban sektor i specijalno Odeljenje za rešavanje o sukobu interesa, gde se obavljaju sledeći poslovi: davanje mišljenja o pitanjima vezanim za sukob interesa pri vršenju javnih funkcija i kumulaciju javnih funkcija; predlaganje mera za otklanjanje sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija...
predatortz predatortz 16:06 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Dakle, aktuelni predsednik Republike Srbije krši Ustav i Zakon o predsedniku Republike zato što obavlja drugu profesionalnu delatnost: predsednik je jedne političke stranke, pa je stoga U SUKOBU INTERESA.


Rukovođenje strankom nije profesionalna delstnost.
Druga stvar bi bila u pitanju da je Vičić direktor nekog javnog preduzeća, sudija, profesor...
Ovako, ne postoji delatnost zvana stranački lider.

No, nema veze. Znaš ti to i sam.
Drugu stvar hoću da te pitam... Zar misliš da bi bilo neke razlike da je Vučić dao ostavku na mesto stranačkog šefa i prepustio to Babiću Vazduplohovu?

To bi, kao, bio neki garant nečega?
To su trice i kučine! U Srbiji nema zakonske prepreke da stranački lideri budu istovremeno i predsednici, premijeri, poslanici. Ta obaveza ne postoji ni u mnogo uređenijim društvima. U nekim je čak obaveza da se lider stranke koja je dobila izbore prihvati premijerske funkcije. Pa kad padne vlada, pada i on sa čela stranke. E, to bih ja uveo!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:19 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Političke stranke su firme, koje na vrhu ledenog brega posluju legalno, a sve ispod je - mafijašenje!

Dakle, AV je šef jedne polulegalne firme, koja posluju sa više transakcijskih računa u bankama i gotovinom. Takav marifetluk onemogućava praćenje tokova novca i kontrolu za to zaduženih institucija!

Takodje, mafijašenje se ogleda i u tome što se ne evidentiraju svi prilozi, a naročito ono što uplaćuju stranački funkcionerčići zaposleni u državnim ustanovama i javnim preduzećima.

I sada šef jedne takve firme postaje predsednik države, zaklinjući se da će poštovati Ustav i Zakon o predsedniku Republike!?

A Ustavni sud i Agencija za borbu protiv korupcije u tome ne vide ama baš nikakav sukob interesa!?

Zato mućnite glavom pa razmislite zašto AV nije prepustio fotelju šefa firme zvane SNS nekome drugome?

Ne radi se, dakle, samo o poštovanju Ustava i zakona, nego o nečem mnogo krupnijem i pogubnijem: o crnim fondovima! O mafijaškom duhu! O korupciji kao kao rak rani Srbije, koja je u aktuelnoj aferi "Krušik" pokazala dubinu i širinu mezastaza!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:20 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Znaš ti to i sam.


Siguran si?
freehand freehand 23:01 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Političke stranke su firme, koje na vrhu ledenog brega posluju legalno, a sve ispod je - mafijašenje!

Pa bi ti kao ozbiljan politički teoretičar predložio šta kao alternativu?
nsarski nsarski 23:09 20.11.2019

Re: Javna funkcija

freehand
Političke stranke su firme, koje na vrhu ledenog brega posluju legalno, a sve ispod je - mafijašenje!

Pa bi ti kao ozbiljan politički teoretičar predložio šta kao alternativu?



Aha-ha-ha-haaaaaaa!



Aha-ha-ha-haaa-haaaaa-ahaaaaa.....! U is funny.

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:38 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Alternativa je da institucije, koji mi kao poreski obveznici finansiramo, tj. dobro ih plaćamo, rade svoj zakonom propisani posao, počev od Ustavnog suda, Republičkog tužilaštva, Poreske uprave... do Agencije za borbu protiv korupcije i Uprave za sprečavanje pranja novca.

A što se tiče stranaka i partija, Franc Kafka je pozvaniji od mene da ih definiše, što se vidi sa publikovane slike na blogu!
freehand freehand 23:44 20.11.2019

Re: Javna funkcija

A što se tiče stranaka i partija, Franc Kafka je pozvaniji od mene da ih definiše, što se vidi sa publikovane slike na blogu!

Tek sad ništa ne razumem. Zašto bi mrtvi pisac bo pozvaniji da definiše pitanja iz sfere parava i politike?
A pitao sam te nešto drugo. Izgleda mi da si domašio stepenicu iznad parlamentarne demokratije koja se bazira na stranačkom organizovanju građana.
Pitao sam - šta je to, koji je to oblik političkog sistema koji ti znaš a do sada ga nisi podelio sa javnošću (ili bar ja ne znam da jesi)?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:56 20.11.2019

Re: Javna funkcija

U "Zamku" i u "Procesu", glavni junaci su obični ljudi, skromni pojedinci uhvaćeni u zamku sistema.

Oni sistem nastoje da protumače zdravorazumski. Medjutim, suočavaju se s njegovom apsurdnom bezizlaznošću.

Kafka kroz svoju literaturu pruža zadivljujuću sliku funkcionisanja sveta, korumpiranog, lažnog, dvoličnog...
freehand freehand 23:57 20.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
U "Zamku" i u "Procesu", glavni junaci su obični ljudi, skromni pojedinci uhvaćeni u zamku sistema.

Oni sistem nastoje da protumače zdravorazumski. Medjutim, suočavaju se s njegovom apsurdnom bezizlaznošću.

Kafka kroz svoju literaturu pruža zadivljujuću sliku funkcionisanja sveta, korumpiranog, lažnog, dvoličnog...

Da, i?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:11 21.11.2019

Re: Javna funkcija

I taj običan građanin čeka da institucije, koje kao poreski obveznik finansira, tj. dobro ih plaća, rade svoj zakonom propisani posao, počev od Ustavnog suda, Republičkog tužilaštva, Poreske uprave... do Agencije za borbu protiv korupcije i Uprave za sprečavanje pranja novca.

Ali, te institucije ne rade svoj posao za koji su dobro plaćene i zakonom i Ustavom obavezane!

Dakle, kafkijansko-hakslijevsko-orvelovska situacija!
st.jepan st.jepan 00:20 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
A što se tiče stranaka i partija, Franc Kafka je pozvaniji od mene da ih definiše, što se vidi sa publikovane slike na blogu!

Znam da se taj citat (strogo bez navođenja izvora) po internetima šeruje nemilice, ali teško da je zaista Kafkin. Pretanko je to za njega, nije njegov gard.
Sem toga, s priličnom sigurnoću mogu tvditi da ga, ni u njegovoj literaturi ni u njegovim dnevnicima, nema ("Pisma Mileni" nisam sva pročitao, no malo je verovatno da je odatle).
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:31 21.11.2019

Re: Javna funkcija

A možda je ovo Kafkino: „Svaka revolucija ispari i iza sebe ostavi samo šljam nove birokratije.“
freehand freehand 00:36 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
I taj običan građanin čeka da institucije, koje kao poreski obveznik finansira, tj. dobro ih plaća, rade svoj zakonom propisani posao, počev od Ustavnog suda, Republičkog tužilaštva, Poreske uprave... do Agencije za borbu protiv korupcije i Uprave za sprečavanje pranja novca.

Ali, te institucije ne rade svoj posao za koji su dobro plaćene i zakonom i Ustavom obavezane!

Dakle, kafkijansko-hakslijevsko-orvelovska situacija!

Ako si završio sa tim ispaljivanjem fraza i parola može li sad odgovor na konkretno pitanje bze skrivanja iza izmišljenih ili neproverenih citata nacumce izabranih veličina?
st.jepan st.jepan 00:41 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
A možda je ovo Kafkino: „Svaka revolucija ispari i iza sebe ostavi samo šljam nove birokratije.“


Bog s tobom, tek to nema šanse da je Kafkino!
Edit: Mada, možda se šališ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:53 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Odgovor sam odavno prezentovao:

Alternativa je da institucije, koji mi kao poreski obveznici finansiramo, tj. dobro ih plaćamo, rade svoj zakonom propisani posao, počev od Ustavnog suda, Republičkog tužilaštva, Poreske uprave... do Agencije za borbu protiv korupcije i Uprave za sprečavanje pranja novca!

A pošto navedene alternative NEMA niti je NA VIDIKU, gradjanstvo Srbije je žrtva i talac stranačko-tajkunsko-debeovskog udruženog zločinačkog poduhvata.


st.jepan st.jepan 01:05 21.11.2019

Re: Javna funkcija

A možda je...

Svačeg po intenetima.
Na primer, ovaj "Jerotićev" citat; odmah mi je podigao obrve:



A dovoljno je bilo u Gugl ukucati prvih nekoliko reči, pa videti da je to mudrost Vladike Nikolaja.
dobrica0514 dobrica0514 10:11 21.11.2019

Re: Javna funkcija

freehand
Filip Mladenović
I taj običan građanin čeka da institucije, koje kao poreski obveznik finansira, tj. dobro ih plaća, rade svoj zakonom propisani posao, počev od Ustavnog suda, Republičkog tužilaštva, Poreske uprave... do Agencije za borbu protiv korupcije i Uprave za sprečavanje pranja novca.

Ali, te institucije ne rade svoj posao za koji su dobro plaćene i zakonom i Ustavom obavezane!

Dakle, kafkijansko-hakslijevsko-orvelovska situacija!

Ako si završio sa tim ispaljivanjem fraza i parola može li sad odgovor na konkretno pitanje bze skrivanja iza izmišljenih ili neproverenih citata nacumce izabranih veličina?

Čekaj!
Zašto ti stalno postavljaš neka pitanja?
Ajde ti reci šta je alternativa.

Filipovu alternativa znamo - povratak druga Tite, samoupravnog socijalističkog pluralizma i slično.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:21 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Moja alternativa je da Srbija bude kao Slovenija. Ili kao Danska. Ili kao Holandija. Ili fina kao Finska...
predatortz predatortz 10:29 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
Moja alternativa je da Srbija bude kao Slovenija. Ili kao Danska. Ili kao Holandija. Ili fina kao Finska...


Za prvo joj nedostaje par vekova pod Austrijom, da se ima taj nivo radne etike.
Za ostalo joj nedostaje to što nije vekovima pljačkala kolonije, nego je bila pljačkana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:15 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Kako to da ogromna većina Srpkinja i Srba želi i sebi pribavlja najnovije tekovine razvijenog sveta, od mobilnih telefona, automobila i ostalih tehnoloških čudesa, a kada se radi o političkoj organizaciji društva, e, tu ne može i ne sme Zapad, nego verzije orijentalne despotije?

Kakvo masovno i masivno licemerstvo!?
predatortz predatortz 12:21 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
Kako to da ogromna većina Srpkinja i Srba želi i sebi pribavlja najnovije tekovine razvijenog sveta, od mobilnih telefona, automobila i ostalih tehnoloških čudesa, a kada se radi o političkoj organizaciji društva, e, tu ne može i ne sme Zapad, nego verzije orijentalne despotije?

Kakvo masovno i masivno licemerstvo!?


Slažem se!
Evo, na primer ti.
Ti bi i standard, i auto, i mobilni, i štednju u evrima, i građanske slobode, i socijalističko samoupravljanje, i jednopartijski sistem zasnovan na premisama diktature proleterijata...
To se, brate, graniči sa šizofrenijom!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:27 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Ja bih kapitalizam sa ljudskim likom, nalik onom u skandinavskim državama.

Evo, šta fali Finskoj?
maksa83 maksa83 13:09 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Evo, šta fali Finskoj?

Jeftina votka. Postoje specijalni brodići-kafane kojim se odvezu u međunarodne vode i onda se tu opijaju po povoljnijim cenama pošto tu ne važe finske akcize.
looping looping 13:22 21.11.2019

Re: Javna funkcija

predatortz
Filip Mladenović
Kako to da ogromna većina Srpkinja i Srba želi i sebi pribavlja najnovije tekovine razvijenog sveta, od mobilnih telefona, automobila i ostalih tehnoloških čudesa, a kada se radi o političkoj organizaciji društva, e, tu ne može i ne sme Zapad, nego verzije orijentalne despotije?

Kakvo masovno i masivno licemerstvo!?


Slažem se!
Evo, na primer ti.
Ti bi i standard, i auto, i mobilni, i štrdnju u evrima, i građanske slobode, i socijalističko samoupravljanje, i jednopartijski sistem zasnovan na premisama diktature proleterijata...
To se, brate, graniči sa šizofrenijom!

korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:32 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
Evo, šta fali Finskoj?

Jeftina votka. Postoje specijalni brodići-kafane kojim se odvezu u međunarodne vode i onda se tu opijaju po povoljnijim cenama pošto tu ne važe finske akcize.




Одваљују се сви Скандинавци од алкохола к'о прасићи на тим балтичким фериботима.

Гори су од Руса по том питању.


Имала би Финска и једну од највиших стопа самоубистава у Европи да није било распада СССР, па примат преузеле бивше совјетске републике. А да није било тога, Финци би се данас клали са Мађарима за прво место на тој црној листи. (ЛИНК)



Да л' је то због поднебља или чега већ, не знам...

Али изгледа као да стопа самоубистава по разним државама пропорционално расте са порастом дебљине новчаника.




niccolo niccolo 13:33 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Да л' је то због поднебља или чега већ, не знам...

I ti bi se samoubijao najstrašnije da si Ugrofinac...
maksa83 maksa83 13:35 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Гори су од Руса по том питању.

Zavisi koga pitaš, to je mrtva trka, pošto Finci kažu "pije ko Rus" a Rusi kažu "pije ko Finac".
korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:36 21.11.2019

Re: Javna funkcija

niccolo
Да л' је то због поднебља или чега већ, не знам...

I ti bi se samoubijao najstrašnije da si Ugrofinac...



И да се зовем Пишта Тасић!

Па знам, брате, али што баш Угрофинци?

Фале им они татарски коњи на којима су дојахали у Јевропу или шта?

Па од силне туге за тим својим коњима...

Не може никаква хиперултрасуперсонична лимузина са навигацијом данашњице да им испуни ту празнину у срцу?
maksa83 maksa83 13:41 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Па знам, брате, али што баш Угрофинци?

Фале им они татарски коњи на којима су дојахали у Јевропу или шта?

Па од силне туге за тим својим коњима...

Ja mislim da prosto shvate da nisu Srbi, i onda kućeštaće - paf.

Pravo je čudo kako se ovi ostali narodi nose sa tim...
nikvet pn nikvet pn 13:45 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
specijalni brodići-kafane


Једна наша радила пар година на таквом пијаном фериботу Шведска-Финска; преко недеље све ок а викендом страва. На улазу предаш све у касету и добијеш наруквицу са магнетном картицом па лочи. На прозорима су решетке, тече пиће-туча-секс а у недељу ујутро је опште прање шмрком. Пресвуку их у чисто из касете па истоваре у луку таксистима; лудило.
maksa83 maksa83 13:48 21.11.2019

Re: Javna funkcija

На прозорима су решетке, тече пиће-туча-секс а у недељу ујутро је опште прање шмрком.

Ali to je vinikška tradicija. Pošto su bili pozabijani po onim fjordovima shvatili su da bi se tako mnogo ukrštali u srodstvu, i onda jednom godišnje imaju kolektivno hodočašće u neko centralno svetilište gde se nedelju dana napijaju, gutaju šašave pečurke i tako obeznanjeni jebu ko zečevi, i onda se raziđu nazad po svojim fjordovima. Tru stori.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 13:53 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
Па знам, брате, али што баш Угрофинци?

Фале им они татарски коњи на којима су дојахали у Јевропу или шта?

Па од силне туге за тим својим коњима...

Ja mislim da prosto shvate da nisu Srbi, i onda kućeštaće - paf.

Pravo je čudo kako se ovi ostali narodi nose sa tim...



Мниш да је то у питању?

Онда је Чарли у праву.

Није лако бити Србин.

Али је до јаја.
maksa83 maksa83 13:57 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Али је до јаја.

Samo je jedna stvar do jaja.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 14:01 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
Али је до јаја.

Samo je jedna stvar do jaja.



Протестујем против оваквог једноумља!

Није уопште нужно да нам сва памет буде у курцу да бисмо лепо живели.

Можемо је равномерно распоредити у свим деловима тела и да нам то ништа не смета.

А ја све некако мислим да Срби ипак више нису у моди.

Јеси приметио да најнижу стопу самоубистава у Европи имају Албанци, Грци и Македонци?

То мора да је због чланства у НАТО пакту и Европској унији.
angie01 angie01 14:34 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Jeftina votka. Postoje specijalni brodići-kafane kojim se odvezu u međunarodne vode i onda se tu opijaju po povoljnijim cenama pošto tu ne važe finske akcize.


kazu da se to promenilo,...a i ti bi se opijao da zivis u takvoj klimi.
maksa83 maksa83 14:37 21.11.2019

Re: Javna funkcija

a i ti bi se opijao da zivis u takvoj klimi.

Jok sestro, ja bih se tamo SAMO SKIJAO. To je moja droga.
maksa83 maksa83 14:41 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Јеси приметио да најнижу стопу самоубистава у Европи имају Албанци, Грци и Македонци? То мора да је због чланства у НАТО пакту и Европској унији.


Ne, to je zato što su to narodi koji su zadržali turske kolače.

49 41 49 41 14:49 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
Evo, šta fali Finskoj?

Jeftina votka. Postoje specijalni brodići-kafane kojim se odvezu u međunarodne vode i onda se tu opijaju po povoljnijim cenama pošto tu ne važe finske akcize.

Bratstvo i s jedinstvo
Prilikom nedavne posete opatica bozijem bratstvu u spaniji te razmeni bozijih iskustava; kasnije utvrdjeno da su sve redom ostale trudne.

Vazno im bilo, da nisu nacinile greh na svom podrucju.
maksa83 maksa83 14:55 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Prilikom nedavne posete opatica bozijem bratstvu u spaniji te razmeni bozijih iskustava; kasnije utvrdjeno da su sve redom ostale trudne.

Selo negde duboko u Škotskoj... Okupljenim ljudima se obraća glasnik

- Imam za vas dve loše vesti! Naš Lord i gospodar je uveo "pravo prve bračne noći".
- Ali to je nemoguće! Pa svi znaju da je njegovo gospodstvo peder!
- Što nas vodi do druge loše vesti...
49 41 49 41 15:11 21.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
a i ti bi se opijao da zivis u takvoj klimi.

Jok sestro, ja bih se tamo SAMO SKIJAO. To je moja droga.


Tako sam se nekada drogirao.

Staza nesredjena, sletao s Olimpijskog vrha vise no sto sam planirao.
Posle u voznji nazad, karburator me zajebava, ne radi svaka svecica te mi stuca auto...
Dok nisam shvatio, da mi stopalo poskakuje na gasu.

Isto kao kad sam 7 x preplivao jezero u 1 danu.
Zajebes se zacas.

Atomski mrav Atomski mrav 16:55 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Ja bih kapitalizam sa ljudskim likom, nalik onom u skandinavskim državama.

Ne znam kako je u ostatku Skandinavije, ali je kapitalizam u Norveškoj izgubio taj ljudski lik.

Evo, šta fali Finskoj?

Finska nije skandinavska država. Danska, Švedska i Norveška su skandinavske države. Kad tu dodaš Finsku i Island, dobiješ nordijske države. Čudi me da kao dugogodišnji novinar ne znaš to.
Atomski mrav Atomski mrav 16:57 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Па знам, брате, али што баш Угрофинци?


Mislim da Finci imaju 15 padeža a Mađari 18. Ne znam da li je to dovoljno da se tamošnji profesori jezika odaju alkoholu, ali pretpostavljam da đaci nisu nimalo srećni zbog toga.
maksa83 maksa83 17:02 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Mislim da Finci imaju 15 padeža a Mađari 18.

"Smorio se k'o Nišlija na času finskog."
Atomski mrav Atomski mrav 17:13 21.11.2019

Re: Javna funkcija

"Smorio se k'o Nišlija na času finskog."




Sreo sam jednom čoveka iz Subotice na letu za Oslo. Pričao mi je kako je išao na kurs norveškog u Oslu i koristio je one silne samoglasnike iz mađarskog (sa svim mogućim kombinacijama dijakritičkih znakova) da obeleži razne akcente u rečima na norveškom. Primeti to predavač pa ga upita na engleskom:
- From what language is this?
- Hungarian.
- You speak Hungarian?
- Yes.
- Then you shoudn't have any trouble with Norwegian.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:20 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Atomski mrav
Ja bih kapitalizam sa ljudskim likom, nalik onom u skandinavskim državama.

Ne znam kako je u ostatku Skandinavije, ali je kapitalizam u Norveškoj izgubio taj ljudski lik.

Evo, šta fali Finskoj?

Finska nije skandinavska država. Danska, Švedska i Norveška su skandinavske države. Kad tu dodaš Finsku i Island, dobiješ nordijske države. Čudi me da kao dugogodišnji novinar ne znaš to.


Zvanično, Skandinavija se sastoji od samo tri države - Danske, Norveške i Švedske. Međutim, u ovaj poredak se često uključuje i Finska, a iako geografski izolovani na Severnom Atlantiku, Island i Farska ostrva.
freehand freehand 20:09 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Međutim, u ovaj poredak se često uključuje i Finska, a iako geografski izolovani na Severnom Atlantiku, Island i Farska ostrva.

U kakav sad poredak?
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:57 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Zašto ovo pišem?
Zato što mi je muika od ovakvih diletanata poput tebe, koji dezinformišu javnost i na osnovu dezinformacije žele da vode nekakve borbe.


tako i o sporazumu o readmisiji, stjepan i cini mi se jos par njih zapenili. po istom principu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:04 21.11.2019

Re: Javna funkcija

Evo, šta fali Finskoj?


rusi

maksa83 maksa83 21:57 21.11.2019

Re: Javna funkcija

dragosevacsutra
Evo, šta fali Finskoj?


rusi


Dok je Sime nema zime...
st.jepan st.jepan 23:47 21.11.2019

Re: Javna funkcija

tako i o sporazumu o readmisiji, stjepan i cini mi se jos par njih zapenili. po istom principu.

Tačno!
Zapenio sam na osnovu nepotpune, bukvalno polovične inormacije.
Do mene je naime stigla samo prva polovina Sporazuma, u kojoj se fiksiraju obaveze Srbije prema EU, a ne i druga, ogledanna polovina, u kojoj se fiksiraju (istovetne) obaveze EU prema Srbiji.
Svako normalan bi, ne znajući za tu recipročnost, popizdeo poput mene.
Čim si me uputio na integralni tekst Sporazuma (hvala), s olakšanjem sam shvatio da sam bio na krivom tragu.
dobrica0514 dobrica0514 06:14 22.11.2019

Re: Javna funkcija

st.jepan
tako i o sporazumu o readmisiji, stjepan i cini mi se jos par njih zapenili. po istom principu.

Tačno!
Zapenio sam na osnovu nepotpune, bukvalno polovične inormacije.
Do mene je naime stigla samo prva polovina Sporazuma, u kojoj se fiksiraju obaveze Srbije prema EU, a ne i druga, ogledanna polovina, u kojoj se fiksiraju (istovetne) obaveze EU prema Srbiji.
Svako normalan bi, ne znajući za tu recipročnost, popizdeo poput mene.
Čim si me uputio na integralni tekst Sporazuma (hvala), s olakšanjem sam shvatio da sam bio na krivom tragu.

Lepo, kulturno - nema šta.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 07:36 22.11.2019

Re: Javna funkcija

maksa83
Јеси приметио да најнижу стопу самоубистава у Европи имају Албанци, Грци и Македонци? То мора да је због чланства у НАТО пакту и Европској унији.


Ne, to je zato što su to narodi koji su zadržali turske kolače.





Модерацијооооо!!!

Ви не видите како су појединци неваспитани?

А њих никада не банујете?

А мене банујете чим им одговорим лепо и културно на њихове провокације?

Нисте фер, нисте фер...





dragosevacsutra dragosevacsutra 11:00 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Zapenio sam na osnovu nepotpune, bukvalno polovične inormacije.
Do mene je naime stigla samo prva polovina Sporazuma, u kojoj se fiksiraju obaveze Srbije prema EU, a ne i druga, ogledanna polovina, u kojoj se fiksiraju (istovetne) obaveze EU prema Srbiji.


ne, nisi. zapenio si na osnovu tvog polovicnog shvatanja potpune informacije.

do tebe je stigla 'polovina sporazuma'?

ajde?

kao i do brodogradilista onomad.

('mujo sa jedne, brodogradiliste sa druge strane'.)

a ako obrazovani ljudi (tebe smatram u takve) dozvoljavaju sebi da donose zakljucke o materiji o kojoj nemaju pojma i te zakljucke iznose u javnoj diskusiji, onda mozemo da razumemo kako je danas lako vladati srbijom.


st.jepan st.jepan 11:32 22.11.2019

Re: Javna funkcija


ne, nisi. zapenio si na osnovu tvog povrsnog shvatanja potpune informacije.


Koj ti je?
Imaš potpunu informaciju šta je do mene došlo, pa se stoga s pravom žestiš?
Deo Sporazuma, koji je neko (ne znam više gde) plasirao kao ceo Sporazum, ja sam citirao, i samo taj deo komentarisao, a ti, umesto da mi odmah ukažeš na celinu, dozvolio si da se iščuđavam kako ne razumeš da je to što tu piše, za Srbiju ponižavajuće.
Ceo Sporazum linkovao si tek posle nekoliko replika, nepotrebnih taman koliko i ovo tvoje naknadno padanje u vatru.

Edit:
A da cela ova priča ne bi ostala skroz jalova i bezobalna, uskliknimo složno:
Na internetu, opreza nikad dosta!
Ovo je podržano i gornjim, Kafka-Jerotić primerima.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:54 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Koj ti je?
Imaš potpunu informaciju šta je do mene došlo, pa se stoga s pravom žestiš?


ma daj bre, kakvo crno 'zescenje'... ako se tako kaze.

kazem da si izvukao zakljucak na osnovu tvog polovicnog shvatanja odredjenog pitanja. nisi ti problem, nego sto 95% populacije razmislja po istom obrascu.

st.jepan st.jepan 12:04 22.11.2019

Re: Javna funkcija

kazem da si izvukao zakljucak na osnovu tvog polovicnog shvatanja odredjenog pitanja.


Vidim, neoustajan* si.
Ja se do takve neodustajnosti i ponositosti nikada neću vinutri.
Čim mi ukažu na činjenice, ja se kao pizda povlačim, dok ti naprotiv:
Objasne ti, a ti sveudilj teraš svoje.

* Copyright: KošTunjavi.
Atomski mrav Atomski mrav 12:13 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Međutim, u ovaj poredak se često uključuje i Finska, a iako geografski izolovani na Severnom Atlantiku, Island i Farska ostrva.


Ja ti lepo kažem da su to nordijske zemlje a ne skandinavske. Znaš li koja je razlika između Velike Britanije i Ujedinjenog Kraljevstva?
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:20 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Znaš li koja je razlika između Velike Britanije i Ujedinjenog Kraljevstva?


pa valjda u poretku. verovatno se u poredak cesto ukljucuje i severna irska.

predatortz predatortz 12:22 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Znaš li koja je razlika između Velike Britanije i Ujedinjenog Kraljevstva?


Verovatno ne zna, kao što ne zna šta su to javna funkcija i profesionalna dužnost.
No, mnogo voli da piše o tim stvarima.

Sve to ne bi bio problem da čovek nije novinar.
dobrica0514 dobrica0514 12:57 22.11.2019

Re: Javna funkcija

dragosevacsutra
Koj ti je?
Imaš potpunu informaciju šta je do mene došlo, pa se stoga s pravom žestiš?


ma daj bre, kakvo crno 'zescenje'... ako se tako kaze.

kazem da si izvukao zakljucak na osnovu tvog polovicnog shvatanja odredjenog pitanja. nisi ti problem, nego sto 95% populacije razmislja po istom obrascu.


Da li ćeš ikada da oprostiš stjepanu za ovo?
st.jepan st.jepan 13:48 22.11.2019

.

.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:59 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Atomski mrav
Međutim, u ovaj poredak se često uključuje i Finska, a iako geografski izolovani na Severnom Atlantiku, Island i Farska ostrva.


Ja ti lepo kažem da su to nordijske zemlje a ne skandinavske. Znaš li koja je razlika između Velike Britanije i Ujedinjenog Kraljevstva?


Lepo napisah šta je Skandinavija zvanično, a šta nezvanično.

A evo šta kaže VIKIPEDIJA:

Скандинавија - (/ˌskændɪˈneɪviə/ skan-DIH-nay-VEE-ə) велика је регија у северној Европи, са јаким историјским, културним и језичким везама. Окружена је Балтичким, Северним и Норвешким морем. Простире се на 1 258 060 km² и припада Норвешкој, Данској и Шведској. У шири појам Скандинавије или северне Европе могу се још убрајати Финска, Исланд, Фарска острва и Гренланд.

Sada se pitam zašto se toliko INSISTIRA na tome, zbog čega se dovodi u pitanje moje novinarsko znanje, otkud toliko "dušebrižnika"?

Možda zato da bi se izbeglo JASNO i GLASNO izjašnjavanje o temi bloga!?
dobrica0514 dobrica0514 15:02 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović
Atomski mrav
Međutim, u ovaj poredak se često uključuje i Finska, a iako geografski izolovani na Severnom Atlantiku, Island i Farska ostrva.


Ja ti lepo kažem da su to nordijske zemlje a ne skandinavske. Znaš li koja je razlika između Velike Britanije i Ujedinjenog Kraljevstva?


Lepo napisah šta je Skandinavija zvanično, a šta nezvanično.

A evo šta kaže VIKIPEDIJA:

Скандинавија - (/ˌskændɪˈneɪviə/ skan-DIH-nay-VEE-ə) велика је регија у северној Европи, са јаким историјским, културним и језичким везама. Окружена је Балтичким, Северним и Норвешким морем. Простире се на 1 258 060 km² и припада Норвешкој, Данској и Шведској. У шири појам Скандинавије или северне Европе могу се још убрајати Финска, Исланд, Фарска острва и Гренланд.

Sada se pitam zašto se toliko INSISTIRA na tome, zbog čega se dovodi u pitanje moje novinarsko znanje, otkud toliko "dušebrižnika"?

Možda zato da bi se izbeglo JASNO i GLASNO izjašnjavanje o temi bloga!?

Nikako!
Mislim da se to radi iz principijelnih razloga.
Mrav nije zajebant.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:08 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Evo jednog komentara kao primer JASNOG i GLASNOG izjašnjavanja o temi bloga:

"... Vratimo se onome što još uvek slovi kao Republika Srbija! Ona se lepo može opisati u jednoj rečenici: nekoristoljubivi ljudi koji u njoj obznane da organizovana kriminalna grupa u vlasti krade pod zaštitom svojih državnih funkcija, bivaju uhapšeni i osuđeni kao izdajnici državnih interesa. Iz te se rečenice, deduktivnom analizom “dade” iscrtati čitava struktura naše društvene stvarnosti – u kojoj nema društva, jer nema njegovih delatnih institucija, ustanova slobode koje štite građane i građanke, državu i zakon, od državnih funkcionera.

Dedukcijom, dolazimo do državne formule: državni interes Republike Srbije jeste imovinska korist pripadnika vlasti kao zakonom nedodirljive organizovane kriminalne grupe.

Ova analitička formula izvedena je iz empirije, iz aktuelnog slučaja uzbunjivača Aleksandra Obradovića, koji se nalazi u kućnom pritvoru zbog takozvanog otkrivanja državne tajne, a da ta tajna nije ni u čemu drugom doli u tome da je Ministarstvo unutrašnjih poslova – kojim rukopolaže ministar Nebojša Stefanović, u narodu poznat po ekskramentalnom nadimku za poltrona/klimoglavca/dupelisca/beskičmenjaka – izdalo dozvolu firmi u kojoj figurira i minstrov otac, da bi ona, po povlašćenoj proceduri kupovala i preprodavala minobacačku municiju proizvedenu u valjevskoj fabrici “Krušik”, naime, po cenama koje su manje nego što košta proizvodnja tog proizvoda.

Predsednik države, Aleksandar Vučić, na sva usta brani pravo ministra i njegovog oca da učustvuju u ovoj nesumnjivo sumnjivoj raboti. Zašto je Vučiću toliko stalo do Stefanovića kao ministra, kao što mu je stalo i do ministra Malog, kad ih, s obzirom na u medijima prikazanu svoju moć, može posmenjivati a da se to i ne primeti?

Setimo se Slobodana Miloševića iz vremena dok je bio gradski partijski sekretar! Zašto? Zato što se on u tom vremenu nije razlikovao od sadašnjeg ministra Stefanovića, samo je imao kudikamo manju državnu funkciju i raspolagao je kudikamo manjim materijalnim dobrom. Nekadašnjem prijateljskom zagrljaju Stambolića i Miloševića, pandan je sadašnji zagrljaj Vučića i Stefanovića.

Drugo, iznenadnim otkrivanjem Afere "Krušik", drugim je, neuporedivo moćnijim i starijim trgovcima oružja, otkriveno da ih je jedna firma, koja se odnedavno bavi tim poslom, namagarčila kao nelojalna, privilegovana konkurencija, dakle izvan konkurencije, i to pod patronatom najviše vlasti u zemlji. U svetu biznisa, to se kažnjava drukčije nego u svetu politike – ni po babu, ni po stričevima."

Zlatko Paković
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:16 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Da li ćeš ikada da oprostiš stjepanu za ovo?


za koje? nepoznavanje nekog konkretnog sporazuma je non-issue; ali glupost ne.

evo ti danasnji primer - djiljas/mali o budzetu BU.
st.jepan st.jepan 15:28 22.11.2019

Re: Javna funkcija

dragosevacsutra
Da li ćeš ikada da oprostiš stjepanu za ovo?

za koje? nepoznavanje nekog konkretnog sporazuma je non-issue; ali glupost ne.




Ti se baš oduševio, pa ni ne gledaš gde udaraš.
Tako mi i treba kad brišem svoje, samo da ne povredim.
Atomski mrav Atomski mrav 15:31 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Sada se pitam zašto se toliko INSISTIRA na tome, zbog čega se dovodi u pitanje moje novinarsko znanje, otkud toliko "dušebrižnika"?


Zato što svoje novinarsko znanje crpiš iz vikipedije, to ti je kao kad onaj šef iz serije "Specijalna redakcija" (glumi ga Aleksandar Berček) kaže (na temu o mikročipovima): "Čitao sam ja o tome u stručnoj literaturi - Politikinom Zabavniku".


Možda zato da bi se izbeglo JASNO i GLASNO izjašnjavanje o temi bloga!?

Pa što se ti prvi ne držiš teme bloga nego seješ "mudrosti" o "kapitalizmu sa ljudskim likom u Skandinaviji"? A što se teme bloga tiče - ako si toliko siguran da si u pravu, što ne tužiš Vučića Ustavnom sudu? Što to dosad niko nije uradio?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:13 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Atomski mrav
Sada se pitam zašto se toliko INSISTIRA na tome, zbog čega se dovodi u pitanje moje novinarsko znanje, otkud toliko "dušebrižnika"?


Zato što svoje novinarsko znanje crpiš iz vikipedije, to ti je kao kad onaj šef iz serije "Specijalna redakcija" (glumi ga Aleksandar Berček) kaže (na temu o mikročipovima): "Čitao sam ja o tome u stručnoj literaturi - Politikinom Zabavniku".


Možda zato da bi se izbeglo JASNO i GLASNO izjašnjavanje o temi bloga!?

Pa što se ti prvi ne držiš teme bloga nego seješ "mudrosti" o "kapitalizmu sa ljudskim likom u Skandinaviji"? A što se teme bloga tiče - ako si toliko siguran da si u pravu, što ne tužiš Vučića Ustavnom sudu? Što to dosad niko nije uradio?


Novinarsko znanje crpim, izmedju ostalog, i iz Vikipedije!

Zašto nisam tužio AV Ustavnom sudu?

Nisam ga tužio zato što sam kao gradjanin pisao i Ustavnom sudu i Agenciji za borbu protiv korupcije i zahtevao da u granicama svoje nadležnosti ispitaju eventualni sukob interesa.

I?

Još mi ništa nisu odgovorili!

Kao ni drugima, jer nisam bio jedini!
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:08 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Nisam ga tužio zato što sam kao gradjanin pisao i Ustavnom sudu


nisam tuzio, nego sam pisao

brate tvajlajt zone.

vidi, kol'ko meni ucilo, sudovi obicno postupaju po tuzbama, po pismima citalaca nesto ne verujem...

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:12 22.11.2019

Re: Javna funkcija

Tako mi i treba kad brišem svoje, samo da ne povredim.


nije trebalo da brises, video sam komentar u kome nije bilo nista sporno.
ti si (uglavnom) ok lik, nemoj da se ljutis, smatram te za jednog od obrazovanijih blogera. ali si po tom konkretnom pitaju poleteo na prvu loptu bez imalo razumevanja.

opasno je kad to radi 99% stanovnika srbije, a radi. i bas zato sto radi, svesno im se plasiraju poluinformacije koje idu na ruku upravo onima koje bi hteli da kritikujete.

evo ti opet slucaj mali-djilas o finansiranju bu. i onda mariopan opet divlja kod bobica, kao onomad kad je poverovala tvojoj interpretaciji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 22.11.2019

Re: Javna funkcija

evo ti opet slucaj mali-djilas o finansiranju bu.


Ajd leba ti, videh samo u prolazu tu fraku, pa da ne guglam, ko je u pravu Mali ili Đilas?
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:01 22.11.2019

Re: Javna funkcija

ne znam. ako zanemarimo ucesnike, imamo sledecu situaciju -

osoba A kaze: vlada smanjila budzet univerziteta za 500 milki;

osoba B kaze: laz; naprotiv vlada je povecala za 800 milki necega sto daje u budzet univerziteta, ali im je ukupan budzet u totalu manji za petsto milki jer su smanjeni prihodi koje BU samostalno ostvaruje (drugim recima, manje zaradili).

ako je tacno pod B; onda je to tako flagrantno uprskavanje - ono kao kad sudija svira penal, a fudbaler posalje loptu nebu pod oblake.

sta to treba djilasu danas, kad je sasvim ocigledna prica sa doktoratom?
opet - mozda i to sto mali kaze nije tacno; cekam reakciju djilasa.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 01:27 23.11.2019

Re: Javna funkcija

Filip Mladenović

Zlatko Paković



То је онај што је имао перформанс о Сребреници на Коларцу?
st.jepan st.jepan 10:44 23.11.2019

Re: Javna funkcija

kao onomad kad je poverovala tvojoj interpretaciji.

Verujem da znaš, kvalitet interpretacije nimalo ne zavisi od kvaliteta informacije koja se interpretira.
Nova (ili upotpunjena) informacija - nova interpretacija.
Po meni, nije se tamo radilo o pogrešnoj interpretaciji, nego o (smatram ispravnoj) interpretaciji pogrešnog.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:10 23.11.2019

Re: Javna funkcija

nego o (smatram ispravnoj) interpretaciji pogrešnog.


precisely. i ti ne vidis problem sto se u srbiji namerno plasiraju pogresne informacije da bi ih 99% stanovnistva ispravno (dakle pogresno) interpretiralo?



st.jepan st.jepan 12:35 23.11.2019

Re: Javna funkcija

dragosevacsutra
nego o (smatram ispravnoj) interpretaciji pogrešnog.


precisely. i ti ne vidis problem sto se u srbiji namerno plasiraju pogresne informacije da bi ih 99% stanovnistva ispravno (dakle pogresno) interpretiralo?

Naravno da vidim.
Ali to nije bio predmet ove trakavice.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:57 23.11.2019

Re: Javna funkcija

Ali to nije bio predmet ove trakavice.


upravo to je predmet, tj. moja poenta jos od onog bloga.
a ako to ne vidis, onda utoliko vise nesvesno potvrdjujes moju tezu.
st.jepan st.jepan 17:28 23.11.2019

Re: Javna funkcija

dragosevacsutra
Ali to nije bio predmet ove trakavice.

upravo to je predmet, tj. moja poenta jos od onog bloga.
a ako to ne vidis, onda utoliko vise nesvesno potvrdjujes moju tezu.

Imao si ti ovde više teza. Kao i čudnih tvrdnji. Od kojih mi je najčudnija ova:
zapenio si na osnovu tvog polovicnog shvatanja potpune informacije.

Ne vidim kako sa to uklapa u gore pomenutu (inače zanimljivu) tezu, no svejedno, ja bih se sada diskretno povukao. Ionako smo ovde ostali sami, a briljirati bez publike, čemu?
inspirativan09 inspirativan09 18:21 23.11.2019

Re: Javna funkcija

st.jepan
dragosevacsutra
Ali to nije bio predmet ove trakavice.

upravo to je predmet, tj. moja poenta jos od onog bloga.
a ako to ne vidis, onda utoliko vise nesvesno potvrdjujes moju tezu.

Imao si ti ovde više teza. Kao i čudnih tvrdnji. Od kojih mi je najčudnija ova:
zapenio si na osnovu tvog polovicnog shvatanja potpune informacije.

Ne vidim kako sa to uklapa u gore pomenutu (inače zanimljivu) tezu, no svejedno, ja bih se sada diskretno povukao. Ionako smo ovde ostali sami, a briljirati bez publike, čemu?

Niste sami!
docsumann docsumann 12:25 22.11.2019

gibon



ovo na gifu je gibon.
koji car od majmuna! nevjeroatan akrobata
imao sam priliku da ga vidim u moskovskom zoo (tada sam još posjećivao zološke vrtove )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana