In memoriam

Poslednja ljubavna poruka...

Filip Mladenović RSS / 16.02.2024. u 22:30

- Dušo, imamo sve kao u pesmi: gradove između nas, svetla aerodromske piste, mećave i hiljade kilometara. Ali osećam da si svake sekunde blizu mene i volim te sve više i više - napisao je Aleksej Navaljni svojoj supruzi Juliji 14. februara 2024.

Samo 2 dana kasnije, 16. februara 2024, Aleksej Navaljni je postao simbol svih poniženih, ugnjetenih, zatvorenih, isteranih, opljačkanih... Ruskinja i Rusa.

Slava mu! 



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 22:39 16.02.2024

Можда је овај блог боље место

да поставим своје питање...


shmoo

Шта зна Запад шта је масленица?


Нисам баш најбоље упућен и не пратим ситуацију, али да ли може неко да ми објасни какви су то деспотски, тирански, оријентални источњачки затвор и држава и њена власт у којима један политички затвореник има приступ интернету и инстаграму да би он још при томе својој жени честитао Дан заљубљених пре два дана?



Крошка, у нас с тобой все как в песне: между нами города, взлетные огни аэродромов, синие метели и тысячи километров. Но я чувствую, что ты рядом каждую секунду, и я люблю тебя все сильнее ❤️ (ЛИНК)



2d



Душо, са тобом је све као у песми: између нас су градови, полетна светла аеродрома, плаве снежне мећаве и хиљаде километара. Али осећам да си близу сваке секунде и волим те све више и више


(гугл транслејт)











П.С. - За америчко тржиште... Због разумевања гледаног (прочитаног)...






Filip Mladenović Filip Mladenović 22:52 16.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.
shmoo shmoo 23:20 16.02.2024

Холивуд и Боливуд, то су срца два

Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.



И они су му то дозволили знајући да ће га потом убити?

И зашто би последња жеља некога кога ће ускоро убити да добије приступ друштвеним мрежама који иначе већ има?



Dec 26, 2023 #Navalny #prison #Arctic

Jailed Russian opposition leader Alexei Navalny said he was "fine" Tuesday after a "pretty exhausting" 20-day transfer to a penal colony beyond the Arctic Circle. The Kremlin critic's whereabouts had been unknown for more than two weeks, but he is now in a penal colony in Russia's far north and has been visited by his lawyer, his supporters said. "Don't worry about me. I'm fine. I'm totally relieved that I've finally made it," Navalny wrote on X after arriving at the colony nicknamed "Polar Wolf". "I'm still in a good mood, as befits a Santa Claus," he said, referring to his winter clothing of sheepskin coat and fur hat and the beard he grew out during his transportation.








Пусте га да шаље својој жени поруку 14. фебруара да би га 16. фебруара, само два дана касније, убили у затвору?

Па ако су већ намеравали да га убију, могли су то после егтекуције да крију месецима и годинама, а не да глобални медијски испирачи мозгова шерују ову бљакасту љубавну поруку у намери да пошто-пото изазову мржњу према Русији и Путину широм планете.

Овај медијски наратив са све патетичном поруком на Инстаграму о страдању Нављног у руском затвору није више ни гламур Холивуда него најјефтинији кич Боливуда.



„Поставља се питање оног врхунског архитекте који се такође бави технологизацијом живота, какав је његов сан и шта је његов производ. Читајући неке књиге савремених теоретичара медија, дошла сам до податка да, када је формиран Холивуд, прављени су креативни тимови у којима су осим уметника партиципирали психолози и припадници безбедносних служби."

(Дивна Вуксановић)






solo solo 23:20 16.02.2024

ISUK



p.s.

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:35 16.02.2024

Re: Холивуд и Боливуд, то су срца два

shmoo
Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.



И они су му то дозволили знајући да ће га потом убити?

Па то није више ни гламур Холивуда него јефтини кич Боливуда.



„Поставља се питање оног врхунског архитекте који се такође бави технологизацијом живота, какав је његов сан и шта је његов производ. Читајући неке књиге савремених теоретичара медија, дошла сам до податка да, када је формиран Холивуд, прављени су креативни тимови у којима су осим уметника партиципирали психолози и припадници безбедносних служби."

(Дивна Вуксановић)








Svaki osudjenik na smrt ima pravo na poslednju želju.

Svako drugo učitavanje je deplasirano!
freehand freehand 00:38 17.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.

Pred kojim dželatima?
Gonzalo Lira je umro pred dželatima. Kao i martin Luter King i Patris Lumumba.
Za ovog se još ne zna uzrok smrti. A znaš li ti zbog čega je biou zatvoru, Filipe?




shmoo shmoo 00:45 17.02.2024

Re: Холивуд и Боливуд, то су срца два

Filip Mladenović
shmoo
Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.



И они су му то дозволили знајући да ће га потом убити?

Па то није више ни гламур Холивуда него јефтини кич Боливуда.



„Поставља се питање оног врхунског архитекте који се такође бави технологизацијом живота, какав је његов сан и шта је његов производ. Читајући неке књиге савремених теоретичара медија, дошла сам до податка да, када је формиран Холивуд, прављени су креативни тимови у којима су осим уметника партиципирали психолози и припадници безбедносних служби."

(Дивна Вуксановић)








Svaki osudjenik na smrt ima pravo na poslednju želju.

Svako drugo učitavanje je deplasirano!




А последња жеља му буде да добије приступ интернету и друштвеним мрежама који иначе већ има?

Зашто би тражио нешто што већ има?

Није никакво учитавање него здрав разум и логика.

Или како смо то некада давно у твојој и мојој младости у једном другачијем друштвеном систему говорили, критичко промишљање стварности око себе.

Зато данас Србе не можеш тако олако медијски да лажеш као можда грађане неких других земаља.

Ударили су нам добре темеље за наш интелектуални апарат у том некадашњем другачијем систему у којем смо живели којега се ти и ја добро сећамо за разлику од ове млађарије рођене после нас.

Да је руска држава стварно намеравала да убије Наваљног (ако је уопште и мртав, то не знамо, ништа није јасно још увек... као што још увек не знамо сигурно ни за оног шефа вагнера Пригожина), они би то урадили свакако без овакве медијске помпе... Можда не ни у затвору него на слободи, на улицама Москве... Првом приликом...

Знаш већ како то иде... Код нас у селу када неко неког мрзи, само га позове у лов и...

Дуга је то традиција.

Али онда не бисмо имали овакав медијски наратив западних медија о Наваљном као о "мученику пострадалом у борби за демократију у Русији" који служи више за унутрашњу употребу у самим тим западним земљама које све више економски посрћу у судару са остатком света (сукоб цивилизација по Хантингтону?), а може у неком моменту у будућности да послужи и за неку плишану револуцију у перспективи у самој Русији.

Или ако га не би убио неки криминалац на улицама Москве, могли су Наваљног да убаце и у неку од оваквих ћелија у руским затворима...

Баш ме занима да ли би се оданде куцкао порукама, качио своје слике по друштвеним мрежама и писао жени патетична љубавна писма.






shmoo shmoo 00:49 17.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

freehand



Је л' ово на слици доле тај Наваљни?

Па шта, побогу, један такав борац за демократију ради у друштву са нацистима?

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:01 17.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

freehand
Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.

Pred kojim dželatima?
Gonzalo Lira je umro pred dželatima. Kao i martin Luter King i Patris Lumumba.
Za ovog se još ne zna uzrok smrti. A znaš li ti zbog čega je biou zatvoru, Filipe?






Samo da podsetim da se Navaljni vratio iz Nemačke u Rusiju nakon lečenja od trovanja, iako je dobro znao šta ga čeka od zločinačkog Putinovog režima.

Preporučujem i Vama razgovor sa nekim mladim stručnjakom iz Rusije. Ima ih više hiljada u Beogradu, pobegli su od Putina i njegove hunte!
shmoo shmoo 01:28 17.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
Ta čestitka, tj. pristup internetu, bila je njegova poslednja želja pred dželatima.

Pred kojim dželatima?
Gonzalo Lira je umro pred dželatima. Kao i martin Luter King i Patris Lumumba.
Za ovog se još ne zna uzrok smrti. A znaš li ti zbog čega je biou zatvoru, Filipe?






Samo da podsetim da se Navaljni vratio iz Nemačke u Rusiju nakon lečenja od trovanja, iako je dobro znao šta ga čeka od zločinačkog Putinovog režima.




Је л' се вратио или су га послали по задатку?

Као ономад Лењина у оном блиндираном вагону који је усред Првог светског рата у пратњи немачких официра и војника прешао толике километре кроз ратом захваћене европске земље да би се преко линије фронта доклопарао до Санкт Петерсбурга.

freehand freehand 12:22 17.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

Samo da podsetim da se Navaljni vratio iz Nemačke u Rusiju nakon lečenja od trovanja, iako je dobro znao šta ga čeka od zločinačkog Putinovog režima.

Normalno i logično, kažu da su ti što se sa nacistima druže i marširaju prilično tvrdoglavi u sprovođenju svojih liberalnih ideja.
Eto, na primer, ove pizde kukavičke putinovske poput Gonzala Lire pokušavale su da pobegnu al ih demokratska ukrajinska ruka CIA i sestrinskih službi lepo uhvati i kaže "Pa gde si ti Gonzalo, pošo? Ajd lepo da se vratiš u krevetac pa ćeš posle pa-pa."
ne znam da li sam ti rekao nekad, al ti si pajac jedan najobičniji.
NATO levičar, takoreći.
zaharaga zaharaga 12:31 20.02.2024

Re: Холивуд и Боливуд, то су срца два

Filip Mladenović

Svaki osudjenik na smrt ima pravo na poslednju želju.

Svako drugo učitavanje je deplasirano!


Au, sad FM kritikuje komunizam! Nevidjeno!
zaharaga zaharaga 12:38 20.02.2024

Re: Можда је овај блог боље место

FTFY

Filip Mladenović

Samo da podsetim da je Navaljni policijski sproveden (od strane nemacke policije) u Rusiju nakon lečenja od trovanja, a zatim i trolovanja po internetu u drustvu onog bugarina, cat bell, tako nesto, iako je dobro znao da je pokrao francuze kad je prodavao one parfeme, i da je samo stvar Putinove dobrote da jos nije uhapsen, nego da je pusten da se svrlja po Sibiru i podbunjuje narod.



milisav68 milisav68 22:53 16.02.2024

Gonzalo Lira

On May 1, 2023, Lira was arrested for violating Article 463-2 of Ukraine's criminal code,


On January 12, 2024, Gonzalo Lira Sr., Lira's father, reported that his son had died in a Ukrainian prison at the age of 55.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:06 16.02.2024

Re: Gonzalo Lira

Naravno da su grozne sudbine novinara Gonzala Lire i Džulijana Asanža poražavajuće za tzv. Zapad, pre svega za SAD i Veliku Britaniju.

milisav68 milisav68 23:23 16.02.2024

Re: Gonzalo Lira

Filip Mladenović
Naravno da su grozne sudbine novinara Gonzala Lire i Džulijana Asanža poražavajuće za tzv. Zapad, pre svega za SAD i Veliku Britaniju.

Pa gde je blog i naricanje nad zlom sudbinom?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:33 16.02.2024

Re: Gonzalo Lira

milisav68
Filip Mladenović
Naravno da su grozne sudbine novinara Gonzala Lire i Džulijana Asanža poražavajuće za tzv. Zapad, pre svega za SAD i Veliku Britaniju.

Pa gde je blog i naricanje nad zlom sudbinom?


O Asanžu sam do sada više puta pisao, govorio, javno protestovao, potpisivao peticije...

A što se Gonzala Lire tiče, evo, rekao sam šta mislim u komentaru.

Ovo je blog posvećen Alekseju Navaljnom, ocu dvoje dece, Julijinom suprugu i borcu protiv zločinačkog Putinovog režima.
magnus magnus 21:15 17.02.2024

Re: Gonzalo Lira

Naravno da su grozne sudbine novinara Gonzala Lire i Džulijana Asanža poražavajuće za tzv. Zapad, pre svega za SAD i Veliku Britaniju.
šta ti je samokritika , što bi se reklo mangupi u našim zapadnim redovima i tehnobirokratski elementi u službama sigurnsti


Черевићан Черевићан 03:03 17.02.2024

est modus in rebus

или....simbolом svih

изазов је.......оно......мамљив
Моћном бити бучан опозит,
предвидљив крај наслућујеш
и тортуру...коју ћеш пролазит'
bene_geserit bene_geserit 04:43 17.02.2024

Ko beše

Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?
tessa1 tessa1 05:27 17.02.2024

Re: Ko beše

E, ovo mi nije poznato. Prespavala sam juče, popijem još jedan bronhostop poslijepodne, bočicu cjelu :),

jel Navaljnom srce otkazalo? Meni je on bio zgodan Rus.
bene_geserit bene_geserit 05:43 17.02.2024

Re: Ko beše

jel Navaljnom srce otkazalo?

Malo je čudno što su ga krljnuli, jer ako izuzmemo te jedne gradske izbore u Moskvi pre 11 godina teško da je bio ozbiljna pretnja, na nivou Rusije je dobijao 2-3%.
Ali moguće ono rat je neće niko da primeti, ljudi su zauzeti ozbiljnijim problemima, on će nama da sprema narandžaste i slične revolucije.

U svakom slučaju svet ubrzano postaje mesto gde se svuda za obračun sa političkim protivnicima koriste sve raspoložive metode. Moguće da je uvek tako bilo ali mi nismo baš videli. OK, u Rusiji je uvek tako bilo.
Na žalost sve više je tako i u SAD, i po EU zemljama, a i svuda drugde. Deluje da su ovi gore zaključili dosta smo se s vama i vašom demokratijom zajebavali, red je da dobijete po ušima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:49 17.02.2024

Re: Ko beše

Meni je on bio zgodan Rus.

Ово ћу приписати твом фебрилном уму. (Надам се да ти је данас боље.)
shmoo shmoo 08:13 17.02.2024

Re: Ko beše

bene_geserit
Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?


А значи отуд он заједно са нацистима на оној слици што је Фрихенд окачио.

Сад је све јасно.

Борац за демократију пар екселанс.

Исто као и они Бандерини следбеници на Мајдану у Украјини и у батаљону Азов.

Milan Novković Milan Novković 08:15 17.02.2024

Re: Ko beše

bene_geserit
jel Navaljnom srce otkazalo?

Malo je čudno što su ga krljnuli, jer ako izuzmemo te jedne gradske izbore u Moskvi pre 11 godina teško da je bio ozbiljna pretnja, na nivou Rusije je dobijao 2-3%.
Ali moguće ono rat je neće niko da primeti, ljudi su zauzeti ozbiljnijim problemima, on će nama da sprema narandžaste i slične revolucije.

U svakom slučaju svet ubrzano postaje mesto gde se svuda za obračun sa političkim protivnicima koriste sve raspoložive metode. Moguće da je uvek tako bilo ali mi nismo baš videli. OK, u Rusiji je uvek tako bilo.
Na žalost sve više je tako i u SAD, i po EU zemljama, a i svuda drugde. Deluje da su ovi gore zaključili dosta smo se s vama i vašom demokratijom zajebavali, red je da dobijete po ušima.

On je bio britanski asset.

Bitno je netrivijalna verovatnoća da nije slučajno što je otišao pred minhensku fonferenciju - scena oko nje je baš zategnuta i dalje se zateže. Za ljude sa kokicama interesantno je posmatrati:

- Kamala (nači Obama) vs Killari komešanjac

- Nemci (Et al.) vs NATO - slabo će se budućeg leba najesti ako ne otresu NATO sa grbače, pa tako anglosaksonske gazde ...

- ... pa britanske poteze na sprečavanju toga i podgrevanju ratne entropije.

EDIT: Leme, teoreme, corrolaries i ostalo - ma kako zvuči neverovatno da su ga "britanci" koknuli verovatnoća nije nulta.
Milan Novković Milan Novković 08:43 17.02.2024

Re: Ko beše

shmoo
bene_geserit
Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?


А значи отуд он заједно са нацистима на оној слици што је Фрихенд окачио.

Сад је све јасно.

Борац за демократију пар екселанс.

Исто као и они Бандерини следбеници на Мајдану у Украјини и у батаљону Азов.


Interesantna je istorija i mehanika "slobode govora" na internetu, i nagli zaokret u "procesiranju" rata po ruskom zauzimanju Krima.

Seassoned interneters-alt-medijaši znaju ovo uglavnom, ali poslednja Takerova epizoda je interesantno sažeto štivo svima, a poštenim libtardima otvaranje prezalepljenih očiju, bar onima neprepenzionisanima.

"Ep. 75 The national security state is the main driver of censorship and election interference in the United States. "What I’m describing is military rule," says Mike Benz. "It’s the inversion of democracy."
shmoo shmoo 08:45 17.02.2024

Re: Ko beše

Milan Novković
shmoo
bene_geserit
Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?


А значи отуд он заједно са нацистима на оној слици што је Фрихенд окачио.

Сад је све јасно.

Борац за демократију пар екселанс.

Исто као и они Бандерини следбеници на Мајдану у Украјини и у батаљону Азов.


Interesantna je istorija i mehanika "slobode govora" na internetu, i nagli zaokret u "procesiranju" rata po ruskom zauzimanju Krima.

Seassoned interneters-alt-medijaši znaju ovo uglavnom, ali poslednja Takerova epizoda je interesantno sažeto štivo svima, a poštenim libtardima otvaranje prezalepljenih očiju, bar onima neprepenzionisanima.

"Ep. 75 The national security state is the main driver of censorship and election interference in the United States. "What I’m describing is military rule," says Mike Benz. "It’s the inversion of democracy."






Milan Novković Milan Novković 08:53 17.02.2024

Re: Ko beše

shmoo
Milan Novković
shmoo
bene_geserit
Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?


А значи отуд он заједно са нацистима на оној слици што је Фрихенд окачио.

Сад је све јасно.

Борац за демократију пар екселанс.

Исто као и они Бандерини следбеници на Мајдану у Украјини и у батаљону Азов.


Interesantna je istorija i mehanika "slobode govora" na internetu, i nagli zaokret u "procesiranju" rata po ruskom zauzimanju Krima.

Seassoned interneters-alt-medijaši znaju ovo uglavnom, ali poslednja Takerova epizoda je interesantno sažeto štivo svima, a poštenim libtardima otvaranje prezalepljenih očiju, bar onima neprepenzionisanima.

"Ep. 75 The national security state is the main driver of censorship and election interference in the United States. "What I’m describing is military rule," says Mike Benz. "It’s the inversion of democracy."



Zaboravio --> LINK <-- za libtarde
Milan Novković Milan Novković 09:09 17.02.2024

Re: Ko beše

Milan Novković
shmoo
Milan Novković
shmoo
bene_geserit
Ko beše Navaljni?
Jel to onaj što je muslimanske imigrante zvao bubašvabama i zalagao se za oružano rešenje tog imigrantskog problema?


А значи отуд он заједно са нацистима на оној слици што је Фрихенд окачио.

Сад је све јасно.

Борац за демократију пар екселанс.

Исто као и они Бандерини следбеници на Мајдану у Украјини и у батаљону Азов.


Interesantna je istorija i mehanika "slobode govora" na internetu, i nagli zaokret u "procesiranju" rata po ruskom zauzimanju Krima.

Seassoned interneters-alt-medijaši znaju ovo uglavnom, ali poslednja Takerova epizoda je interesantno sažeto štivo svima, a poštenim libtardima otvaranje prezalepljenih očiju, bar onima neprepenzionisanima.

"Ep. 75 The national security state is the main driver of censorship and election interference in the United States. "What I’m describing is military rule," says Mike Benz. "It’s the inversion of democracy."



... za libtarde

Ok, preterujem malo sa provokacijama, sorry

Al vidi Skota Adamsa, na primer:

"This is the most extraordinary thing I have ever seen.

I’m not exaggerating. This is like a mushroom trip without the mushrooms.

Clear your schedule tonight and listen together.

In a week, everyone who has not listened to this will look like an idiot to everyone who has.
"

On mi je zanimljiv zato što izgleda kupuje svaku libtardski manipulativnu priču, ali je pošten i ima zdravu dozu integriteta utoliko da čim ukapira da je zaveden on to prizna i zauzima zdravije-proaktivni stav.

Ali interesantno je da mu je trebalo 10 godina da ovu priču ukapira, u internetu gde mrvica zdravog razuma i najamaterima sa mrvicom zdravog razuma otvara oči sa ne nekim prevelikim kašnjenjem pošto manipulatori povuku sledeći potez.



tessa1 tessa1 09:25 17.02.2024

Re: Ko beše

Malo je čudno što su ga krljnuli, jer ako izuzmemo te jedne gradske izbore u Moskvi pre 11 godina teško da je bio ozbiljna pretnja, na nivou Rusije je dobijao 2-3%.
Ali moguće ono rat je neće niko da primeti, ljudi su zauzeti ozbiljnijim problemima, on će nama da sprema narandžaste i slične revolucije.


Pa nije tu bilo potrebno mnogo, ako je već bio slab fizički, izašao van u Sibir malo prošetati, vratio se nazad i srce otkazalo. Nisam još pogledala novine, ali mi i ovako izgleda kao prirodna logična smrt političkog zatvorenika nakon teških uslova života.


Filipe, šta je za tebe politički zatvorenik u Rusiji, zašto bi se njegova robija razlikovala od 20 god Golog otoka? - osim u vremenskim prilikama, na Golom otoku je bila nesnošljivo vruće, u Sibiru hladno?



I u čemu je štos mrcvarenja na robiji svog jedinog rivala, evo ne razumijem, zar nema malo sportskog u tom odnosu dva inače nejednaka čovjeka, ne ni opasnog rivala?


20 god gulaga u XXI stoljeću dovoljno je despotu kao Putin da ga samo tamo skloni, do 2034? - i par godina mladom čovjeku kao Navaljni je svaka god kao petodupla, zatim, kad izađe iz zatvora, pojavili su neki drugi mladi ljudi, i to bi bila Rusija poslije rata, poslije Putina, on te godine proveo na političkoj robiji u gulagu iz pakla,

gulag je jedino pravo nasleđe ruske istorije, ostaće uvijek isti i kao opomena onima koji žele baš, baš jako da ga posjete..
tessa1 tessa1 09:27 17.02.2024

Re: Ko beše

Ово ћу приписати твом фебрилном уму. (Надам се да ти је данас боље.)


:))

Ma ne, odspavala sam noćas uprkos kašlju. I danas sam kilavo.
maksa83 maksa83 09:47 17.02.2024

Re: Ko beše

Al vidi Skota Adamsa, na primer:

Kada su geknute Kule Bliznakinje Skot Adams je INSISTIRAO da sad Amerika ode "tamo" i ispečatira im sve gradove nazad u stoun ejdž. SVE u prah da pretvore, mamu im jebem,

Čisto da znaš na koga se pozivaš.
Milan Novković Milan Novković 09:54 17.02.2024

Re: Ko beše

maksa83
Al vidi Skota Adamsa, na primer:

Kada su geknute Kule Bliznakinje Skot Adams je INSISTIRAO da sad Amerika ode "tamo" i ispečatira im sve gradove nazad u stoun ejdž. SVE u prah da pretvore, mamu im jebem,

Čisto da znaš na koga se pozivaš.

Znam, fair enough.

Nego mi je interesantno da uopšte ume da prizna grešku s obziorom koliko je invested.

Prosto, vidi nas raznih ovde koliko nebitno blejimo mimo glavne profesije, al nije nam lako priznati greške.

U ime biJo-vidiJo-iskusiJo modifajera znaš kolie su šanse da moja žena prizna da je nešto pofrešila?!

... dobro, znam da znaš, iako je nikad nisi upoznao
Milan Novković Milan Novković 10:27 17.02.2024

Re: Ko beše

Milan Novković
bene_geserit
jel Navaljnom srce otkazalo?

Malo je čudno što su ga krljnuli, jer ako izuzmemo te jedne gradske izbore u Moskvi pre 11 godina teško da je bio ozbiljna pretnja, na nivou Rusije je dobijao 2-3%.
Ali moguće ono rat je neće niko da primeti, ljudi su zauzeti ozbiljnijim problemima, on će nama da sprema narandžaste i slične revolucije.

U svakom slučaju svet ubrzano postaje mesto gde se svuda za obračun sa političkim protivnicima koriste sve raspoložive metode. Moguće da je uvek tako bilo ali mi nismo baš videli. OK, u Rusiji je uvek tako bilo.
Na žalost sve više je tako i u SAD, i po EU zemljama, a i svuda drugde. Deluje da su ovi gore zaključili dosta smo se s vama i vašom demokratijom zajebavali, red je da dobijete po ušima.

On je bio britanski asset.

Bitno je netrivijalna verovatnoća da nije slučajno što je otišao pred minhensku fonferenciju - scena oko nje je baš zategnuta i dalje se zateže. Za ljude sa kokicama interesantno je posmatrati:

- Kamala (nači Obama) vs Killari komešanjac

- Nemci (Et al.) vs NATO - slabo će se budućeg leba najesti ako ne otresu NATO sa grbače, pa tako anglosaksonske gazde ...

- ... pa britanske poteze na sprečavanju toga i podgrevanju ratne entropije.

EDIT: Leme, teoreme, corrolaries i ostalo - ma kako zvuči neverovatno da su ga "britanci" koknuli verovatnoća nije nulta.

Pod pretpostavkom da normalnu i razboritu osobu minhenska security konferencija i ne interesuje baš preterano ja ću malo dosađivati:

"So the Munich security conference decided to open with Navalny’s death.

-Apparently Yulia Navalny suddenly happens to be at the the conference.
-She holds a speech, despite his death.
-She is known to already have a new boyfriend and is visibly not upset,she is even smiling.
-She is paraded around like a hero.
-She even gets a kiss from Nancy Pelosi.

"Defending western values""


Ovo sve ima i sledeću interesantniju notu.

Navalni je bio ono što se može zvati "dno kace" regrutovanih guštera od strane stranih agencija.

Ajd to, al u tom svetlu je interesantno koliko je postao prominentan.

Što samo ukazuje na relativno bezglavo komešanje i očaj u pokušajima hibridnog ratovanja protiv sad već poprilično pripremljinih većih igrača.

Nije ostalo još ne znam koliko mnogo Pakistana na ovom svetu.

Na prvi pogled u ovu kategoriju ne umem da svrstam nešto mnogo sličnih primera - možda pokušaj da se Modiju uvrće ruka sankcijama na biZmis oko dijamanata pošto je selo iz kojeg je on potekao u tom biZmisu, pokušaj reaktiviranja ajsisa i sličnih, ...

... nači konferencija ipak obećava neku "zabavu".
gedza.73 gedza.73 10:47 17.02.2024

Re: Ko beše

I u čemu je štos mrcvarenja na robiji svog jedinog rivala

Isti štos kad jaka promaja udari u krsta a ti stojiš na simsu prozora šestog sprata bez padobrana, isti štos kao javno pogubljenje Prigožina, isti štos kao kad je Boris Nemcov 'slučajno' naleteo na metak ili egzekucija Ane Politkovskaje.

Svima zajednički jedan imenitelj.

p.s.
Koline, izvini. Srbi (bar oni najglasniji) izgleda jesu narod skon autokratijama i Vođama. Komunizam je tu strast samo pojačao.

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:49 17.02.2024

Re: Ko beše

Pa nije tu bilo potrebno mnogo, ako je već bio slab fizički, izašao van u Sibir malo prošetati, vratio se nazad i srce otkazalo. Nisam još pogledala novine, ali mi i ovako izgleda kao prirodna logična smrt političkog zatvorenika nakon teških uslova života.

Амнести Интернешнел је пре неку годину скинуо Навалног са листе политичких затвореника због бројних примера његовог говора мржње. Снимци маршева и говора где Чечене, Дагестанце и друге Кавкасце пореди са бубашвабама су уредно посклањани, али то не мења чињенице о ком профилу се овде ради.

Ту ноторност Навалног као екстремног националисте/нацисте, Филип је изабрао да игнорише.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:39 17.02.2024

Re: Ko beše

principessa_etrusca

Ту ноторност Навалног као екстремног националисте/нацисте, Филип је изабрао да игнорише.


ma nije ispratio 1/1.. to ti je ko što je onomad hvalio banjalučkog novopečenog gradonačelnika..
realno i ko bi ispratio kad se laže 24/7 na sve strane.. mora čovjek ozbiljnu energiju da uloži da isrprati ko tu kome šta kako i kad.. pa još ako je malo sporiji..
tessa1 tessa1 11:16 18.02.2024

Re: Ko beše

Ljudi, skroz sam ispala iz moda dešavanja od juče ili prije dva dana, borim se sa životom i bronhitisom.

Navaljni je umro, bio je hrabar Rus, laka mu zemlja, idemo dalje.


Ostadoh razmišljajući o onom AI zecu na poslednjem Filipovom blogu, a počela je i perfektna druga sezona Halo, kakve sad to veze ima, ima, kako ne,

AI zec je kao tetris nekad u odnosu na konzole danas, za ne mogu procjeniti koliko godina, AI će biti kao Cortana iz Halo, hologram kojem podesiš oblik lica, nosa, visinu, pol.. naravno da bih ja napravila sebe, zezam se. :)
zaharaga zaharaga 12:55 20.02.2024

Re: Ko beše

Milan Novković

On je bio britanski asset.

Bitno je netrivijalna verovatnoća da nije slučajno što je otišao pred minhensku fonferenciju - scena oko nje je baš zategnuta i dalje se zateže. Za ljude sa kokicama interesantno je posmatrati:

- Kamala (nači Obama) vs Killari komešanjac

- Nemci (Et al.) vs NATO - slabo će se budućeg leba najesti ako ne otresu NATO sa grbače, pa tako anglosaksonske gazde ...

- ... pa britanske poteze na sprečavanju toga i podgrevanju ratne entropije.

EDIT: Leme, teoreme, corrolaries i ostalo - ma kako zvuči neverovatno da su ga "britanci" koknuli verovatnoća nije nulta.


Meni je bas to prvo palo napamet, kad su objavili da je umro:

Ruska drzava je u ocajnom stanju i tek ce imati ogromne probleme, kada MI6 moze tek tako u minut tacno da ubije zatvorenika u nekoj sibirskoj snegopizdini, pa jos zatvorenika tog kalibra pride.


A ubijen je kao onomad onaj Penezic: Mjkumbzju, zar je vec 7.
Tj, umro je (ako je verovati inetnetu) u 4.15 a optuzbe Putina za ubistvo krenuse od 4.30. Plus njegova zena (i njen decko, al dobro sad) u Minkenu, ucesnik na konferenciji gde se skupise sefovi drzava Zapada, plus je bas zgodan dan da se napravi pritisak na americki Kongres da odobri pare za Zelenskog, plus je Putin u izbornoj kampanji, pa mu nikako ne bi odgovarali nekakvi protesti i lose vesti. A i Julkica je sad slobodna od bracne stege, pa moze da preuzme krunu "opozicije" u Rusiji, .

Dobro kazes, cista matematika, logika, i interesni racun.


alselone alselone 09:27 17.02.2024

Jasno vam je da je snimljen kamerom

Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.
Milan Novković Milan Novković 09:42 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:

- 9X% su Rusi koknuli - zašto, ako je to veća usluga ruskim protivnbicima nego Rusima?

- (10-X)% da su ga zapadni menadžeri koknuli. Najmanje toliko, pošto im događaj ima baš pozitivnu vrednost. Kako su dobacili do njega, preko drugih zatvorenika, osoblja, ...?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:28 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

Milan Novković
alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:

- 9X% su Rusi koknuli - zašto, ako je to veća usluga ruskim protivnbicima nego Rusima?

- (10-X)% da su ga zapadni menadžeri koknuli. Najmanje toliko, pošto im događaj ima baš pozitivnu vrednost. Kako su dobacili do njega, preko drugih zatvorenika, osoblja, ...?


Није искључено да су Руси одговорни за ову смрт, имали су све могућностали на располагању, али питање је зашто би то урадили, и зашто баш сада. И природна смрт у затвору звучи већ довољно лоше, па они не да нису имали мотив да га уклоне, него баш супротно.

Са друге стране, смрт Навалног одговара Западу, и одговара баш сада након руског ПР успеха са Путиновим интервјуом, али је нејасно како би то они извели, осим ако су руски чувари Навалног били ектремно аљкави (и/или врло корумпирани). (Иначе, непосредно након смрти, удовица Наваног већ говори на некој конференцији у Минхену).

Наравно, остаје нека вероватноћа спонтане смрти, а и вероватноћа софистицираног, неочигледног самоубиства.

Изгледа да Филип једини са сигурношћу зна шта је тачно било.
Milan Novković Milan Novković 10:36 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

principessa_etrusca
Milan Novković
alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:

- 9X% su Rusi koknuli - zašto, ako je to veća usluga ruskim protivnbicima nego Rusima?

- (10-X)% da su ga zapadni menadžeri koknuli. Najmanje toliko, pošto im događaj ima baš pozitivnu vrednost. Kako su dobacili do njega, preko drugih zatvorenika, osoblja, ...?


Није искључено да су Руси одговорни за ову смрт, имали су све могућностали на располагању, али питање је зашто би то урадили, и зашто баш сада. И природна смрт у затвору звучи већ довољно лоше, па они не да нису имали мотив да га уклоне, него баш супротно.

Са друге стране, смрт Навалног одговара Западу, и одговара баш сада након руског ПР успеха са Путиновим интервјуом, али је нејасно како би то они извели, осим ако су руски чувари Навалног били ектремно аљкави (и/или врло корумпирани). (Иначе, непосредно након смрти, удовица Наваног већ говори на некој конференцији у Минхену).

Наравно, остаје нека вероватноћа спонтане смрти, а и вероватноћа софистицираног, неочигледног самоубиства.

Изгледа да Филип једини са сигурношћу зна шта је тачно било.

Dosta bitna konferencija.

- Ajd ko će da nasledi Bajdena, Kamala, Killari (relativno opasno se vraća u igru, pa tako Obamina "partija" mora odjednom vrednije da radi)

- Mnogo bitnije: očekuje se tuča oko britanskog beskompromisnog rada na daljem guranju ka većem ratu/zaoštravanju ... inače dalje gube dizgine nad Amerikom, Nemačkom, svetom, ...
alselone alselone 10:51 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

- Ajd ko će da nasledi Bajdena, Kamala, Killari (relativno opasno se vraća u igru, pa tako Obamina "partija" mora odjednom vrednije da radi)

Mišel Obama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:10 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

Milan Novković
alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere


pa nije uopšte mala.. i super zdrav čovjek bi u ruskom zatvoru sasvim mogao da prestane da bude super zdrav a on kanda ipak jeste bio i solidno otrovan (ako ne vjerujemo da su i snimci na kojima ga okolo vozaju po bolnicama polumrtvog zapravo svi namješteni)..
čak i da nije bilo nikakvog maltretmana relana šansa da pandrkneš u tim uslovima sigurno nije previše mala..
jedino ako ne misliš da se teško može nazvati prirodnom smrću ako nekog par godina truješ, pa vučeš po zatvorima, ko zna čime hraniš a možda i mlatiš..
onaj Karamurza isto izgleda vrlo poluživ.. ni za njega ne bi bilo čudno da sutra postane sasvim neživ..
jedino je tu sporan termin prirodan..
postepeno ubijen možda bolje opisuje al to da se tu i tamo preračunaju kad će neko iz poluživ da im pređe u neživ to baš ne mora da čudi
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:43 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

Ajd ko će da nasledi Bajdena, Kamala, Killari

Знамо да Killary would kill да га наследи, али ево, и Камала рече јасно и гласно да је спремна ”ако буде требало”.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:33 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

principessa_etrusca
Milan Novković
alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:

- 9X% su Rusi koknuli - zašto, ako je to veća usluga ruskim protivnbicima nego Rusima?

- (10-X)% da su ga zapadni menadžeri koknuli. Najmanje toliko, pošto im događaj ima baš pozitivnu vrednost. Kako su dobacili do njega, preko drugih zatvorenika, osoblja, ...?


Није искључено да су Руси одговорни за ову смрт, имали су све могућностали на располагању, али питање је зашто би то урадили, и зашто баш сада. И природна смрт у затвору звучи већ довољно лоше, па они не да нису имали мотив да га уклоне, него баш супротно.

Са друге стране, смрт Навалног одговара Западу, и одговара баш сада након руског ПР успеха са Путиновим интервјуом, али је нејасно како би то они извели, осим ако су руски чувари Навалног били ектремно аљкави (и/или врло корумпирани). (Иначе, непосредно након смрти, удовица Наваног већ говори на некој конференцији у Минхену).

Наравно, остаје нека вероватноћа спонтане смрти, а и вероватноћа софистицираног, неочигледног самоубиства.

Изгледа да Филип једини са сигурношћу зна шта је тачно било.


Društvenim mrežama kruži video ruskog opozicionara i najglasnijeg kritičara predsednika Vladimira Putina Alekseja Navaljnog dan pred smrt, kada se pojavio na sudu putem video linka.

Na snimku se vidi da je dobro raspoložen i da se šali sa sudijom. Navaljni se smeje, sudije se smeju, neverovatne scene na snimku samo 24 sata pre smrti!
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:10 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Milan Novković
alselone
Kako traži između 10 i 20 miliona dolara od američkog špijuna za organizovanje narandžaste revolucije?

To naravno ne znači da mu je trebalo razrezati smrtnu presudu.

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:

- 9X% su Rusi koknuli - zašto, ako je to veća usluga ruskim protivnbicima nego Rusima?

- (10-X)% da su ga zapadni menadžeri koknuli. Najmanje toliko, pošto im događaj ima baš pozitivnu vrednost. Kako su dobacili do njega, preko drugih zatvorenika, osoblja, ...?


Није искључено да су Руси одговорни за ову смрт, имали су све могућностали на располагању, али питање је зашто би то урадили, и зашто баш сада. И природна смрт у затвору звучи већ довољно лоше, па они не да нису имали мотив да га уклоне, него баш супротно.

Са друге стране, смрт Навалног одговара Западу, и одговара баш сада након руског ПР успеха са Путиновим интервјуом, али је нејасно како би то они извели, осим ако су руски чувари Навалног били ектремно аљкави (и/или врло корумпирани). (Иначе, непосредно након смрти, удовица Наваног већ говори на некој конференцији у Минхену).

Наравно, остаје нека вероватноћа спонтане смрти, а и вероватноћа софистицираног, неочигледног самоубиства.

Изгледа да Филип једини са сигурношћу зна шта је тачно било.


Društvenim mrežama kruži video ruskog opozicionara i najglasnijeg kritičara predsednika Vladimira Putina Alekseja Navaljnog dan pred smrt, kada se pojavio na sudu putem video linka.

Na snimku se vidi da je dobro raspoložen i da se šali sa sudijom. Navaljni se smeje, sudije se smeju, neverovatne scene na snimku samo 24 sata pre smrti!

Филипе, познато је да постоји синдром напрасне смрти услед необјашњеног срчаног застоја и без икакве претходне најаве.

Он иначе јесте био опозиционар и Путинов критичар, али га је Амнести као екстрмног националисту скинуо са њихове листе политичких затвореника.
magnus magnus 21:09 17.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

Zagonetka - poštoji i neka verovatnoća da je otišao prirodnim putem. Pretpostavljamo da je mala i stavimo je po strani. Od ostatka, u svetlu toga da je imao britance kao menadžere:
ja nemogu 24 sata da ne jedem a on je navodno štrajko glađu , što je "jamačno i bezodvlačno" ljep uvod u crknuće

zaharaga zaharaga 13:19 20.02.2024

Re: Jasno vam je da je snimljen kamerom

principessa_etrusca
Ajd ko će da nasledi Bajdena, Kamala, Killari

Знамо да Killary would kill да га наследи, али ево, и Камала рече јасно и гласно да је спремна ”ако буде требало”.

principessa_etrusca
Ajd ko će da nasledi Bajdena, Kamala, Killari

Знамо да Killary would kill да га наследи, али ево, и Камала рече јасно и гласно да је спремна ”ако буде требало”.


Da, bre! Kad je Putin izjavio on: "Rusiji vise odgovara Bajden", pomislio sam: budala, uvalice se u nevolju. Sad su ovima u Americi odresene ruke da ubiju Bajdena, pa ce da stave umesto njega nekog ko nije udarao glavu o helikopter, a i Putin tada vise nece biti tako zlurad. Kamalu, ali zasto ne i Killari? Uz to ce da optuze Putina da je ubio americkog predsednika. Ceka tolika neiskoriscena nafta i rudnici po Jakutiji, moraju se stvari malo pogurati, je li!

freehand freehand 12:19 17.02.2024

Interesantno je

... sa koliko se lakoće ovde barata "ubistvom", kao da smo na minhenskoj konferenciji među ozbiljnim ljudima kojima su vrednosti svetinja a odgovornost za javnu reč i vladavina prava možda najveće među njima.
Elem, ja bar nisam video nigde objavljen zvaničan uzrok smrti a ni bilo šta što liči na dokaz od onih što poput ljubitelja istine i fakata tipa Filip, Boris Džonson, Makron ili Blinken - dakle nikakav poludokaz da je reč o političkom ubistvu.
Sad, poznato je da u Rusiji politički zatvorenici skaču kroz prozore umesto da se bese kravatama kao u kulturnim zemljama, i da su ruske robijašnice neprijatna mesta za boravak za razliku od Al GRaiba ili Gvantanama. Da ne pričamo o Belmaršu o čemu može najbolje da svedoči Džulien Asanž, špijun i izdajnik SAD, za razliku od Navaljnija koji je, naravno, bio martir slobode i demokraije.
alselone alselone 12:36 17.02.2024

Re: Interesantno je

Može i kralj pedofila da svedoči o mirisu ljubičica odole, a može i o tome kako su se eto pokvarile baš sve kamere na spratu u isto vreme dok su čuvari pospali a on se obesio da im svima napakosti.
freehand freehand 12:37 17.02.2024

Re: Interesantno je

alselone
Može i kralj pedofila da svedoči o mirisu ljubičica odole, a može i o tome kako su se eto pokvarile baš sve kamere na spratu u isto vreme dok su čuvari pospali a on se obesio da im svima napakosti.

Grešiš u jednom: taj je bio vrhunski svodnik, kraljevi pedofilije možeš da tražiš među američkim predsednicima, britanskim prinčevima i bogovima hajteka.
alselone alselone 13:46 17.02.2024

Re: Interesantno je

Grešiš u jednom: taj je bio vrhunski svodnik, kraljevi pedofilije možeš da tražiš među američkim predsednicima, britanskim prinčevima i bogovima hajteka.


Vidim da su izvukli tešku artiljeriju - Endi Rodik samoinicijativno svedoči o tome kako je pre 18 godina (!) igrao teniski meč u Moskvi, dok je bio prvi na svetu, i posle meča je odlučio da prošeta sam samcat Moskom, i tu ga je zaskočila PutiNOva POlicIja i tržili su mu tačno 300 dolara koliko je on odlučio da ponese u šetnju Moskom, i morao im je dati sve u kešu inače su rekli da će ga uhapsiti, i pošto se spasao, odlučio je da 18 godina nikome ne priča o tome.
freehand freehand 13:49 17.02.2024

Re: Interesantno je

alselone
Grešiš u jednom: taj je bio vrhunski svodnik, kraljevi pedofilije možeš da tražiš među američkim predsednicima, britanskim prinčevima i bogovima hajteka.


Vidim da su izvukli tešku artiljeriju - Endi Rodik samoinicijativno svedoči o tome kako je pre 18 godina (!) igrao teniski meč u Moskvi, dok je prvo prvi na svetu, i posle meča je odlučio da prošeta sam samcat Moskom, i tu ga je zaskočila PutiNOva POlicIja i tržili su mu tačno 300 dolara koliko je on odlučio da ponese u šetnju Moskom, i morao im je daim da sve u kešu inače su rekli da će ga uhapsiti, i pošto se spasao, odlučio je da 18 godina nikome ne priča o tome.

A mogli su i da mu sipaju votku u novičok ko filipu... Brrr, naježih se.
gedza.73 gedza.73 09:18 18.02.2024

Re: Interesantno je

ja bar nisam video nigde objavljen zvaničan uzrok smrti a ni bilo šta što liči na dokaz od onih što poput ljubitelja istine i fakata tipa

Zvanično su ona dva nesrećna vojnika u kasarni na Topčideru pucala jedan u drugog jer su bili ljubavnici. Ispravi me ako grešim kako su tačno glasili nalazi vojne istrage. Posle advokat porodice morao da se poziva na povredu Evropske konvencije o ljudskim pravima na pravično suđenje a onda i Evropskom sudu za ljudska prava predstavku zbog neizvršenja odluke Ustavnog suda.

Novinarka Dada Vujasinović je 'zvanično' izvršila samoubistvo.


jovilim_e jovilim_e 17:25 18.02.2024

Re: Interesantno je

gedza.73
ja bar nisam video nigde objavljen zvaničan uzrok smrti a ni bilo šta što liči na dokaz od onih što poput ljubitelja istine i fakata tipa

Zvanično su ona dva nesrećna vojnika u kasarni na Topčideru pucala jedan u drugog jer su bili ljubavnici. Ispravi me ako grešim kako su tačno glasili nalazi vojne istrage. Posle advokat porodice morao da se poziva na povredu Evropske konvencije o ljudskim pravima na pravično suđenje a onda i Evropskom sudu za ljudska prava predstavku zbog neizvršenja odluke Ustavnog suda.

Novinarka Dada Vujasinović je 'zvanično' izvršila samoubistvo.



Dakle, Gedžo, ni ti ne veruješ ništa što saopštavaju zvaničnici američke administracije i NATO paktisti?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:55 18.02.2024

Re: Interesantno je

Zvanično su ona dva nesrećna vojnika u kasarni na Topčideru...

Званично је Ли Освалд сам убио Кенедија, а Епстин извршио (неасистирано) самоубиство.

Право питање овде је cui bono.
gedza.73 gedza.73 18:29 18.02.2024

Re: Interesantno je

Званично је Ли Освалд сам убио Кенедија, а Епстин извршио (неасистирано) самоубиство.

Džimija Hofu i Kristofer Džordž Lator Valasa si namerno izostavila ili je previd u pitanju?

Jenkiji su poznati po Velikim Čistkama mmu im satanističku i nacističku.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 12:59 17.02.2024

Каже Вуди

freehand freehand 13:21 17.02.2024

U međuvremenu

... pade Avdeevka.
To je ono nebitno seoce-gradić, praktičko predgrađe Donjecka koje su od 2014. Ukrajinci zajedno sa stručnjacima iz GB i SAD - bar tako kažu - utvrđivali i od njega napravili neosvojivu tvrđavu.
Mislim, toliko o neosvojivosti, a i o tome kako se od strateški najvažnije tačke Donbasa psotaje strateški nevažno selo.
E sad, po onome što čitam i slušam Avdeevka, iako vojno i simbolički ogroman problem nije i najveći problem koji Ukrajinci imaju. Veći je problem što Rusi napreduju gotovo na čitavoj liniji fronta, a još veći što se ukrajinska vojska ozbiljno drma i preti da se raspadne. Premoreni vojnici, odjednom bez dovoljno oružja i municije izgleda da su potpuno izgubili volju za borbom a predaje i povlačenja bez komande postali su redovna stvar. Sve veći broj zahteva za rotacijom (za koju nema ni ljudi ni načina), demobilizacijom i prestankom neprijateljstava u narednim danima mogu da donesu potpuno neočekivane obrte, i mnogo dinamičniji razvoj od onoga što se moglo predvideti pre samo mesec ili dva.
Pokojni Gerasimov, iako potpuno nesposoban nuz to što je glup, izgleda da odlično zna svoj posao.
magnus magnus 21:11 17.02.2024

Re: U međuvremenu

Pokojni Gerasimov, iako potpuno nesposoban nuz to što je glup, izgleda da odlično zna svoj posao.
i to sve sa ašovima , djelovima veš mašina i uz velike ljudske valove
magnus magnus 21:43 17.02.2024

Re: U međuvremenu

Pokojni Gerasimov, iako potpuno nesposoban nuz to što je glup, izgleda da odlično zna svoj posao.
Pazi General pukovnika Mordvičeva već su dvaput ubili a on osvojio i Mariupolj i Avdvejevku inače lik rođen na Srpsku Novu Godinu 76. ( nebitno al znam da će nervira nato samoupravljače)
gedza.73 gedza.73 09:11 18.02.2024

Re: U međuvremenu


freehand
E sad, po onome što čitam i slušam Avdeevka

Prošli put si pre pada Bahmuta od 93,34 % objavio kako, po tvojim insajderskim informacijama, pada do kraja dana. Doduše trebalo još tri meseca ali sve u svemu bio si blizu.
Veći je problem što Rusi napreduju gotovo na čitavoj liniji fronta

To je sve zasluga genijalne skoro pa proročke strategije koja je izneta prošle godine na blogu da je Prigožin kao ubiVen kako bi se tom varkom Vagnerovci prebacili u Belorusiju a odande iznenadnim napadom osvojili Kijev čime bi omogućili nesmetanu plovodbu ruskim krstaricama po Crnom moru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:26 17.02.2024

A Putin hapsi li, hapsi...

Oko 100 ljudi uhapšeno je tokom više skupova u Rusiji u znak sećanja na opozicionara Alekseja Navaljnog koji je juče umro u zatvoru, javila je nevladina organizacija OVD-Info.

Prema podacima objavljenim jutros na portalu organizacije koja prati političku represiju u Rusiji, „više od 100 osoba uhapšena je u deset gradova“ uglavnom u velikim urbanim centrima.

Najveći broj, njih oko 60 je privedeno u Sankt Peterburgu, oko 15 o Nižnjem Novgorodu i desetak u Moskvi.
freehand freehand 13:28 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

koji je juče umro u zatvoru

Kako sad "umro"?
Zar nije ubijen?
Filipe, jel ti dobro?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:34 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

freehand
koji je juče umro u zatvoru

Kako sad "umro"?
Zar nije ubijen?
Filipe, jel ti dobro?


Imate li makar trunku saosećanja prema deci Alekseja Navaljnog, koji su juče izgubili oca?!
freehand freehand 13:36 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Filip Mladenović
freehand
koji je juče umro u zatvoru

Kako sad "umro"?
Zar nije ubijen?
Filipe, jel ti dobro?


Imate li makar trunku saosećanja prema deci Alekseja Navaljnog, koji su juče izgubili oca?!

Imaš li ti trunku dostojanstva da se ne služiš tom jeftinom patetikom od koje se čoveku sloši?

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:41 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Nije ni jeftina, ni patetika, već LJUDSKO SAOSEĆANJE.

Kao otac i kao deda iskreno i duboko saosećam sa decom Alekseja Navaljnog!
freehand freehand 13:47 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Filip Mladenović
Nije ni jeftina, ni patetika, već LJUDSKO SAOSEĆANJE.

Kao otac i kao deda iskreno i duboko saosećam sa decom Alekseja Navaljnog!

Pa vidi ovako: kao čovek saosećam sa svakim ljudskim bićem, ali u vreme genocida koje Izraelci uz saučesništvo SAD i EU sprovode u Gazi i tamošnje stradanje stotina hiljada mališana koji svakog sekunda bivaju ubijeni, ranjavani, mrcvareni bombama, glađu, boleštinama - teško da mi ostaje mnogo saosećanja za decu neonacista i plaćenika što umiru u zatvorima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:57 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Filip Mladenović
freehand
koji je juče umro u zatvoru

Kako sad "umro"?
Zar nije ubijen?
Filipe, jel ti dobro?


Imate li makar trunku saosećanja prema deci Alekseja Navaljnog, koji su juče izgubili oca?!

Интересантно је да се након његове смрти породица није окупила, већ је мама пожурила да се обрати безбедносној конференцији у Минхену.
magnus magnus 21:05 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Kao otac i kao deda iskreno i duboko saosećam sa decom Alekseja Navaljnog!
a kao svinger pomalo razumješ radost dečka njegove cure ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:20 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

magnus
Kao otac i kao deda iskreno i duboko saosećam sa decom Alekseja Navaljnog!
a kao svinger pomalo razumješ radost dečka njegove cure ?


Ne razumem ovakvu zlobu, pakost, niskost u komentaru!
magnus magnus 21:37 17.02.2024

Re: A Putin hapsi li, hapsi...

Ne razumem ovakvu zlobu, pakost, niskost u komentaru!
a što ne reči i perverznost. samo zlobni libertarijanac ,antikomunista i Augustinovac frojdovske orjentacije može zlobno komentirat da je ucviljena milostiva Navaljni PRIMILA utjehu u Minhenu
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:32 17.02.2024

Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Zatvorska kolonija u kojoj je izdržavao zatvorsku kaznu ruski opozicionar i najglasniji kritičar predsednika Vladimira Putina Aleksej Navaljni rekla je njegovoj majci da je on umro od "sindroma iznenadne smrti", kazao je član tima Navaljnog Ivan Ždanov.

Ždanov je na mreži X objavio da porodica Navaljnog čeka da preuzme telo.

Tim Navaljnog tvrdi da je on ubijen i optužuje ruske vlasti da su zadržale njegovo telo da bi „prikrile tragove“.

Ruski istražitelji rekli su da telo Navaljnog neće biti predato porodici sve dok ne bude završena istraga, prema portparolki opozicionara Kiri Jarmiš.

Ona je ranije rekla da porodica ne zna gde se nalazi njegovo telo. Prvobitno im je zatvorska uprava rekla da je njegovo telo u mrtvačnici u gradiću Salehardu, nedaleko od zatvora u kojem je bio, ali kada su majka i advokat Navaljnog došli tamo, mrtvačnica je bila zatvorena.

Jarmiš je potom na mreži X napisala da je kaznena kolonija oboje „uverila“ da je telo Navaljnog tamo.

„Advokat je pozvao broj telefona koji se nalazio na vratima. Rečeno mu je da je sedmi koji danas zove. Aleksejevo telo nije u mrtvačnici“, rečeno je.
magnus magnus 14:44 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Neiscrpan popis srpskih
freehand freehand 14:47 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Filip Mladenović
Zatvorska kolonija u kojoj je izdržavao zatvorsku kaznu ruski opozicionar i najglasniji kritičar predsednika Vladimira Putina Aleksej Navaljni rekla je njegovoj majci da je on umro od "sindroma iznenadne smrti", kazao je član tima Navaljnog Ivan Ždanov.

Ždanov je na mreži X objavio da porodica Navaljnog čeka da preuzme telo.

Tim Navaljnog tvrdi da je on ubijen i optužuje ruske vlasti da su zadržale njegovo telo da bi „prikrile tragove“.

Ruski istražitelji rekli su da telo Navaljnog neće biti predato porodici sve dok ne bude završena istraga, prema portparolki opozicionara Kiri Jarmiš.

Ona je ranije rekla da porodica ne zna gde se nalazi njegovo telo. Prvobitno im je zatvorska uprava rekla da je njegovo telo u mrtvačnici u gradiću Salehardu, nedaleko od zatvora u kojem je bio, ali kada su majka i advokat Navaljnog došli tamo, mrtvačnica je bila zatvorena.

Jarmiš je potom na mreži X napisala da je kaznena kolonija oboje „uverila“ da je telo Navaljnog tamo.

„Advokat je pozvao broj telefona koji se nalazio na vratima. Rečeno mu je da je sedmi koji danas zove. Aleksejevo telo nije u mrtvačnici“, rečeno je.

Ko je ubio Milana Martićai slobodana Miloševića, filipa?
Pod uslovom da poverujemo da se Babić obesio kravatom isto kao Epstin?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:06 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Milana Martića je stigla zaslužena kazna kao ratnog zločinca - 35 godina u zatvoru, u Estoniji.

Zlobu je stigla takodje zaslužena kazna: nekoliko godina je slušao ispovesti svedoka, koji su govorili o tome koliki i kakav je skot bio od čoveka. A onda ga je 2006. izdalo srce.
Kakva ironija? Tek činom smrti pokazalo se da Zloba ipak ima srce!

A Milan Babić je ušao u istoriju svojim javnim pokajanjem i molbom da braća Hrvati oproste svojoj braći Srbima. Tekst za udžbenike u srpskim osnovnim i srednjim školama!
freehand freehand 17:09 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Milana Martića je stigla zaslužena kazna kao ratnog zločinca

Zlobu je stigla takodje zaslužena kazna: nekoliko godina je slušao ispovesti svedoka, koji su govorili o tome koliki i kakav je skot bio od čoveka. A onda ga je 2006. izdalo srce.
Kakva ironija? Tek činom smrti pokazalo se da Zloba ipak ima srce!

Znači, samo je Navaljnog ubilo a ostali su dobili zaslužene kazne.
Kakva ironija da je jedan komentar pokazao da ti sem srca nemaš ni mozga, a kamoli mudašca.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:17 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Filip Mladenović
Milana Martića je stigla zaslužena kazna kao ratnog zločinca - 35 godina u zatvoru, u Estoniji.

Zlobu je stigla takodje zaslužena kazna: nekoliko godina je slušao ispovesti svedoka, koji su govorili o tome koliki i kakav je skot bio od čoveka. ......

A god complex is an unshakable belief characterized by consistently inflated feelings of personal ability, privilege, or infallibility. The person is also highly dogmatic in their views, meaning the person speaks of their personal opinions as though they were unquestionably correct.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:54 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

freehand
Milana Martića je stigla zaslužena kazna kao ratnog zločinca

Zlobu je stigla takodje zaslužena kazna: nekoliko godina je slušao ispovesti svedoka, koji su govorili o tome koliki i kakav je skot bio od čoveka. A onda ga je 2006. izdalo srce.
Kakva ironija? Tek činom smrti pokazalo se da Zloba ipak ima srce!

Znači, samo je Navaljnog ubilo a ostali su dobili zaslužene kazne.
Kakva ironija da je jedan komentar pokazao da ti sem srca nemaš ni mozga, a kamoli mudašca.



Da, ratni zločinci su dobili zaslužene kazne.

Da ironija bude veća, Zloba je sahranjen u ćošku dvorišta jedne kuće u Požarevcu, poput kućnog ljubimca.

Sve po zasluzi!

predatortz predatortz 23:08 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Da, ratni zločinci su dobili zaslužene kazne.

Da ironija bude veća, Zloba je sahranjen u ćošku dvorišta jedne kuće u Požarevcu, poput kućnog ljubimca.

Sve po zasluzi!


Vi komunisti ste ozbiljno bolesni ljudi!
Najviše mrzite svoje iz neke druge frakcije.
Svoje ste i na Golom otoku najsurovije mučili. One najbolje borce i verovatno najčestitije među vama.

A ti si nedavno Goli otok u razgovoru sa mnom na tvom drugom blogu nazvao nužnošću, opravdavao ga većim zlom koje je navodno trebalo da dođe i Goli otok ga je kao sprečio.

I sada ti, čovek koji je pravdao i relatizovao koncentracioni logor, logor zla i najmonstruoznijih iživljavanja, smatraš da si dostojan da pišeš o nečijem ubistvu, ako je ubistvo, u nekom zatvoru.
Čovek koji opravdava monstruoznosti hoće da piše o zločinima?!
I kako piše?
Bolesno!
Svaka rečenica koju si napisao o Miloševiću, čoveku koji je moj ideološki neprijatelj, i on i sve te vaše komunističke frakcije, dakle svaka rečenica je bolesna!

Nisi dostojan, Filipe!
Nisi dostojan!

freehand freehand 23:09 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Da, ratni zločinci su dobili zaslužene kazne.

Da ironija bude veća, Zloba je sahranjen u ćošku dvorišta jedne kuće u Požarevcu, poput kućnog ljubimca.

Sve po zasluzi!

I korupcionaška baraba i izdajnik Navaljni je dobio zasluženu kaznu, i umro u zatvoru.
I?
freehand freehand 23:11 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Vi komunisti ste ozbiljno bolesni ljudi!

Filip je lažnjak. Lažni levičar, lažni humanista i lažni demokrata. Samo je NATO ljubitelj pravi.
A mislim da bi ti mogao da odeš da ti neko pogleda taj komunizam, dok možda može da se nekako reši.
predatortz predatortz 23:13 18.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

A mislim da bi ti mogao da odeš da ti neko pogleda taj komunizam, dok možda može da se nekako reši.


Kad budem trebao savet od tebe, tražiću ga.
Ako nekad budem trebao.
docsumann docsumann 06:46 19.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Vi komunisti ste ozbiljno bolesni ljudi!
Najviše mrzite svoje iz neke druge frakcije.


uvijek je tako, ne samo među komunistima.
tzv. prokletsvo malih razlika. najviše se mrze sebi najsličniji
emilia emilia 06:13 22.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Prva vest koju sam ugledao u post beut danu bila je Breaking News da je Aleksej Navaljni umro u nekoj Šalamovljevoj kaznionici na Kolimi.


U tom trenutku na vascelom svetu se nije moglo naći više od 1,3% - u Rusiji je to išlo i do 6,5% - naivčina koje su poverovale da se Navaljni šetao, pao i naprasno umro.


Posle dužeg perioda penušanja, Rusija je postupila uzdržano, maltene kao za vakta Leonida Brežnjeva. Kratko, jasno. Istraga je u toku. Rezultati će biti saopšteni. Tačka. Doduše, pojavio se jedan ambiciozni zatvorski pristav koji je dva minuta posle smrti Navaljnog izjavio da je osuđeni „preminuo zbog sindroma iznenadne smrti beba“. Tome se brzo izgubio trag. Ali to je tako u zemlji u kojoj neprijatelji - ili nedovoljno dobri prijatelji režima - ispadaju kroz prozore ka snoplje, sve to propraćeno usklicima „mi smo superiorna civilizacija, šta nam možete“.


U svetu rusodupeljupsva, naročito njegovom srpskom delu, bilo je mnogo burnije i gluplje. Do RTS se nekako probio notorni Branko Radun, koji je otud bio odstranjen zbog nekih sogrešenija pak je potražio utočište u televizoru N1, da bi sa matičnog televizora urbi et orbi obznanio da je Navaljnog ubila - CIA. Kako? Lako. Ubacila nekog u zatvor, a zatvorenik je - što rekle srpske koljačke novine - „presudio Navaljnom“.


Na kraju se - mada je bilo mnogo više gluposti nego što je bilo karaktera - u svojstvu difamatora direktno iz Visokog Dupeta srpskoj javnosti obratila Ljilja Smajlovićka, čiji pledoaje zaslužuje da bude citiran u celosti, „ukaže li im se prilika da napadnu predsednika za nešto, a pošto on sluša naloge Putina, da je njegova marioneta, onda oni to pokušaju da iskoriste“. Znate onu maksimu. Ne dopustite da kriza prođe, a da je ne iskoristite, nije važno da li je to smrt pa da Vučića staviš u neprijatnu situaciju!


Imam poruku i za Smajlovićku: čim se gornje proročanstvo ostvari, Ljilja treba da ode u „Tehnomaniju“, da kupi najveći ventilator, potom u apoteku da kupi litre ricinusa i posle toga da čučne pred ventilator i da se iskenja na elitu.

Basara
bene_geserit bene_geserit 08:48 22.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Basara

Jel ćeš ove gluposti da kačiš na svakom blogu?
predatortz predatortz 11:55 22.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

bene_geserit
Basara

Jel ćeš ove gluposti da kačiš na svakom blogu?


Ja mislim da to ona/on/ono tetovira po telu!
Opasna opsesija likom i delom!
Opasna!

A Basaru boli qratz, malo pljucne, malo šljaka za Kurir, što bi rek'o Čola vako, nako...
shmoo shmoo 16:44 22.02.2024

Re: Iznenadna smrt u prisustvu vlasti?!

Basara



Free Basara NOW!






principessa_etrusca principessa_etrusca 22:09 17.02.2024

Timeline

Maria Zakharova:

“The reaction of Western leaders, politicians and the media to the news of the death of Alexei Navalny once again demonstrated their hypocrisy, cynicism and unprincipledness. The “in any situation, blame Russia” scheme is in action. Moreover, for each case there is a preparation according to the manual.

Let's look at the chronology.

Today at approximately 14:19, a message was published on the website of the Federal Penitentiary Service of Russia for the Yamalo-Nenets Autonomous Okrug about the death of convicted Alexei Navalny in correctional colony No. 3.

Literally 15 minutes later, a torrent of carbon-copy accusations began pouring in:

- 14:35 - Swedish Foreign Minister Tobias Billström: “Terrible news about Navalny. If the information about his death in a Russian prison is confirmed, this will be another heinous crime of the Putin regime”;

- 14:35 - Norwegian Foreign Minister Bart Eide: “Deeply saddened by the news of Navalny’s death. The Russian government bears a heavy burden of responsibility for this”;

- 14:41 - Latvian Foreign Minister Edgar Rinkevich: “Whatever you think about Navalny as a politician, he was just brutally murdered by the Kremlin. This is a fact and something that everyone should know about the true nature of the current Russian regime";

- 14:50 - Czech Foreign Minister Jan Lipavsky: “Russia still treats foreign policy issues the same way it treats its citizens. It has turned into a cruel state that kills people who dream of a beautiful, better future, like Nemtsov and now Navalny, who was imprisoned and tortured to death";

- 14:51 - French Foreign Minister Stephane Sejournet: “Navalny paid with his life for the fight against the system of oppression. His death in a penal colony reminds us of the realities of Vladimir Putin’s regime”;

- 15:02 - President of the European Council Charles Michel: “The EU holds the Russian regime solely responsible for this tragic death”;

- 15:10 (during a press conference) - leader of the Kyiv regime Zelensky: “Obviously, he was killed by Putin, like thousands of others who were tortured.”

- 15:16 (in the media), 16:50 (in social networks) - NATO Secretary General Jens Stoltenberg: “Russia must establish all the facts, answer very serious questions”;

- 15:20 - Dutch Prime Minister Mark Rutte: “Navalny’s death illustrates the unprecedented cruelty of the Russian regime”;

- 15:30 - President of Moldova Maia Sandu: “Navalny’s death in a Russian prison is a reminder of the regime’s blatant oppression of dissent”;

- 15:35 - German Foreign Minister Annalena Bärbock: “Navalny, like no one else, was a symbol of a free and democratic Russia. That's why he had to die";

- 15:43 - European Commission President Ursula von der Leyen: “A grim reminder of what Putin and his regime are”;

- 15:49 - Swedish Prime Minister Ulf Kristersson: “The Russian authorities and President Putin personally are responsible for the fact that Navalny is no longer with us”;

- 16:14 - German Chancellor Olaf Scholz: “Navalny paid with death for his courage. This terrible news once again demonstrates how Russia has changed and what kind of regime is in power in Moscow”;

- 16:25 - US Secretary of State Antony Blinken: “Navalny’s death in a Russian prison, as well as one man’s obsession and fear, only highlight the weakness and rot at the heart of the system that Putin built. Russia bears responsibility for this”;

- 17:28 - French President Emmanuel Macron: “In today’s Russia, free people are placed in the Gulag and sentenced to death.”

In a short period of time, within two hours (from 14:19), Western politicians and the media at their side were able, as it were, to obtain the results of a forensic examination that had not yet been carried out, conduct an investigation, blame Moscow and render a verdict.

There is no other explanation other than the fact that all these reactions were prepared in advance.

We would still be able to believe in this incredible, miraculous speed if the whole world had not watched the helpless “investigation” of terrorist attacks on the Nord Stream gas pipeline stretching out for many months, which ended in nothing.

A distinctive feature of all these statements is the complete absence of even a hint of the need to wait for the results of a forensic examination and an investigation.”
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:19 17.02.2024

Re: Timeline

Navaljni je rodjen u Rusiji, od nje je i umro!
freehand freehand 23:20 17.02.2024

Re: Timeline

Filip Mladenović
Navaljni je rodjen u Rusiji, od nje je i umro!


magnus magnus 06:23 18.02.2024

Re: Timeline

Navaljni je rodjen u Rusiji, od nje je i umro!
Sirski je rođen u Rusiji i od nje će umrijet . Nego šta ti misliš Filipe , ako Srbija uđe u Nato i EU jel ima šanse za napredak u Americi da se ukine onaj njihov retrogradni ustav i nekako uvede neka varijanta ustava iz 74. i sam znaš da je to jedan od najnaprednijih ustava .a ne tamo gdje se garantira pravo na vijersku slobodu a ne spominje se pravo na nauku
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:02 18.02.2024

Re: Timeline

Sirski je rođen u Rusiji i od nje će umrijet .

shmoo shmoo 07:35 18.02.2024

Re: Timeline

magnus
Navaljni je rodjen u Rusiji, od nje je i umro!
Sirski je rođen u Rusiji i od nje će umrijet . Nego šta ti misliš Filipe , ako Srbija uđe u Nato i EU jel ima šanse za napredak u Americi da se ukine onaj njihov retrogradni ustav i nekako uvede neka varijanta ustava iz 74. i sam znaš da je to jedan od najnaprednijih ustava .a ne tamo gdje se garantira pravo na vijersku slobodu a ne spominje se pravo na nauku








freehand freehand 08:58 18.02.2024

Re: Timeline

magnus
Navaljni je rodjen u Rusiji, od nje je i umro!
Sirski je rođen u Rusiji i od nje će umrijet . Nego šta ti misliš Filipe , ako Srbija uđe u Nato i EU jel ima šanse za napredak u Americi da se ukine onaj njihov retrogradni ustav i nekako uvede neka varijanta ustava iz 74. i sam znaš da je to jedan od najnaprednijih ustava .a ne tamo gdje se garantira pravo na vijersku slobodu a ne spominje se pravo na nauku

Kakve mi danas imamo veze sa ustavom iz '74? I hoćemo li mi morati da pruhvatimo robovlasništvo po istom principu?
magnus magnus 14:19 18.02.2024

Re: Timeline

Kakve mi danas imamo veze sa ustavom iz '74? I hoćemo li mi morati da pruhvatimo robovlasništvo po istom principu?
mi nemamo . al filipu je to Vr , pitaj fiću jel ima šta bolje od tog ustava , po njemu je čak i mrtav čovjek mogo bit precjednik

freehand freehand 14:41 18.02.2024

Re: Timeline

magnus
Kakve mi danas imamo veze sa ustavom iz '74? I hoćemo li mi morati da pruhvatimo robovlasništvo po istom principu?
mi nemamo . al filipu je to Vr , pitaj fiću jel ima šta bolje od tog ustava , po njemu je čak i mrtav čovjek mogo bit precjednik


To za Fiću ne znam al znam da u tim SAD danas predsednik može biti zombi a potpredsednik moron. Mislim, ne da može, nego jesu.
I da dok se ti i neki drugi tako strasno i opsednuto držite Ustava iz '74 Fića je postao NATO levičar taman po meri vladajuće političke mode u SAD.
Pa je možda bolje da pustiš Fiću a da oko sebe gledaš šta se dešava dokti kao libertarijanac podržavaš SSSR i druga Putina.

Mislim, znam ja da to nije SSSR i da Putin nije drug, al možda bi valjalo da izađeš iz šablona u kome se vrtiš. Otišao je svet iz tih matrica.

emilia emilia 03:05 22.02.2024

Re: Timeline

principessa_etrusca
Maria Zakharova:

“The reaction of Western leaders, politicians and the media to the news of the death of Alexei Navalny once again demonstrated their hypocrisy, cynicism and unprincipledness. The “in any situation, blame Russia” scheme is in action.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana