Ljudska prava

Антивакцинаши свих земаља

omega68 RSS / 11.12.2020. u 18:30

Шта сад?

У једном чланку о увођењу КОВИД вакцине, ЦНН је известио да ако људи почну умирати након примања вакцине, Американци не би требали бити забринути јер „могу се десити смртни случајеви који нису нужно повезани са вакцином ".

 Савет се појавио у чланку под насловом „Зашто вакцинисати наше најслабије? у којој др. Кели Мур (Dr. Kelly Moore), заменица директора Акционе коалиције за имунизацију (Immunization Action Coalition) упозорава да вакцине не делују баш добро код слабих и старијих људи у поређењу са здравим људима.

 „Не бисмо се нимало изненадили, када би случајно видели да, док је у току вакцинисање, неко умре недуго након вакцинације, не зато што то има било какве везе са вакцинацијом, већ једноставно зато што је дошао крај њиховог живота“, рекла је Мур.

 „Једна од ствари коју желимо да људи схвате је да не би требали бити непотребно узнемирени ако се након почетка вакцинације појаве извештаји, да је у року од једног или два дана од вакцинације, неко или више људи, који живе у старачким домовима, умрло. То би било нешто што бисмо очекивали као нормалну појаву јер људи често умиру у старачким домовима “.

 Другим речима, значи, после неког времена то исто нам лекар каже и за људе који су између педесет и шездесет, па нам после кажу то исто и за људе између четрдесет и педесет, па после извесног времена...

Па дођемо до деце за које ,,не треба да се узбуђујемо јер су ионако већ били близу краја живота због неких алергија или других неизлечивих болести.''

 Нисам никад био против вакцина.Нисам ,,антиваксер.''Веровао сам Торлаку и својим властиома и кад сам вакцинисао своју децу јер сам тада још веровао да јеТорлак наш и да су власти наше.

Више нисам сигуран, ни у једно од та два.

 Само знам да се никад не бих плашио за нас вакцинисане који око себе имају неке невацинисане.

У супротном би значило да не верујем у вакцине и њихову моћ заштите. Зато су ми ,,вакцинаши'' нејасни.

Ако верују и вакцинишу се, зашто им то није довољно него инквизиторски траже да се СВИ вакцинишу.

Падне ми прво на памет нацизам. Добро, може и његов рођени брат комунизам. Само су они тражили униформност, али не у школским униформама него у понашању.

,,Морамо сви под конац''.

Северна Кореја то воли, имам вакцинашки крик у ушима. 

Умиру ми познаници сваког дана. Мој инструктор вожње, Бојан. Комшија данас,  пре неки дан неколико драгих људи, многи су у болницама. Неки на респиратору.

Нешто постоји.

Првог јануара ове године сам укућанима пожелео срећну наступајућу годину уз речи да ће ове преступне године много познатих људи да умре. То су још моји дедови и бабе научили - ,,преступне године је редња'',  говорили су ми. Сваке следеће преступне је стварно све више познатих људи умирало јер сам више људи током свих тих година упознавао. Данас, у средњим или већ позним, знам углавном људе који јесу ближе крају него почетку живота.

Шта хоћу да кажем?

Мојој деци се не чини да је ове године умрло много људи, па све и са овим вирусом.Они не знају мог инструктора Бојана, комшију једва да су видели а и ако су га видели не познају га. За Милета Жљоку ( о коме је она песма СМАКА о професору који је вечито млад ) нису чули, за Микицу из ЧБС и Лију такође. Хвала Богу не мањка им још нико из фамилије и њима је ово као мени кад сам имао њигове године - причају маторци да тамо неки људи умиру и то је то, него имаш ли неку нову игрицу?

Знате која је животиња толико паметна да пусти једну јединку да проба храну па ако иста липше остале беже од тог отрова?

Пацов.

Зато су људи смислили отров са продуженим дејством, па први пацов не цркне одмах што је знак осталима да могу то исто да једу.

Зајебали су их.

Знате како су пробали нас људе да зајебу са ГМО храном?

Па направили су студију да пацовима није ништа три месеца после конзумације ГМО хране.

Али нису пустили у јавност какве туморе су пацови добили после девет месеци.

Већ је одавно видљива скоро па епидемија оне болести названој по животињи која иде уназад.

Ако се после вакцинације за ковид19 то увећа неће нам бити много чудно - ,,чудна ми чуда, па ионако је та болест учестала''.

Је л?

А шта ако почну да обољевају све млађи?

Ако млади и фертилни буду још стерилнији него данас?

Овде се више не ради о надгорњавању ,,академаца против равноземљаша''.

Људи, овде се ради о голом опстанку врсте.

 Нико неће бити приморан да прими вакцину против ковида 19, али људи који одбију да се вакцинишу могу бити лишени одређених слобода, упозорила је канадска министарка здравља Кристина Елиот.

 

Професор Кристијан Перон, шеф одсека за заразне болести у болници Garches. Петнаест година био је водећи саветник за јавно здравље неколико влада. Председавао је техничким комитетом за вакцинацију под СЗО, био је потпредседник стручног комитета за вакцине за целу зону европе која укључује целу Русију и зону Централне Азије.

 „Никада нисам био антивакцинаш. Био сам одлучни присталица вакцина када су урађене у правим условима, што данас више није случај“.

 „Већ постоји главна ствар: да ли заиста требате вакцинисати када је смртност од COVIDA-а пала на 0,05%? У историји медицине никада нисмо вакцинисали у хитним случајевима милиони људи због вируса који убија само ризичне групе људи, који се могу идентификовати и који би могли да се лече “.

 

„Модерна или Фајзерова вакцина нису вакцине, постоји обмана. То су производи РНА генске терапије, а не вакцине. Ова техника никада није проучавана на животињама. Људи ће бити први заморчици на земљи. Могу трајно и неповратно да модификују наше гене, наше хромозоме и да се евентуално те аномалије пренесу и на нашу децу. Играмо се врачевог шегрта. Требале би нам године да се уверимо у сигурност ове технике. Након два месеца су рекли да је све добро и да делује, али ми нисмо видели резултате студија. Једино што смо видели, то је раст вредности деоница које су нагло скочиле у корист произвођача, који су најавили „добре вести“.

„Ја сам престрављен: даће нам скривену генску терапију – која би иначе требало прво и пре свега да буде у складу са врло специфичним законима – и урадиће све да поверујемо да је то вакцина. Морамо категорички одбити “.

 

Да ли је овај лекар, са свим овим референцама, антивацинаш?

Да ли је неко ко се овоме успротиви нормалан?

 

 

 



Komentari (438)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 18:43 11.12.2020

U najmanju ruku

se ova pitanja moraju postavljati. Ja nisam sklon primanju vakcine za sada (ovo u italiku pošto ne znamo ni kada će biti dostupne u Srbiji) i u tom smislu ne bi smela da bude obavezna dok god se o njenoj bezbednosti ne bude više znalo.

p.s. Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina
omega68 omega68 18:53 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Добро вече колега Никола надам се да си добро:)
Проблем је, не само са нама него са целим светом тј са свим земљама, што немамо више суверенитет држава. Убедили су тим глобалним либерализмом ВЛАДЕ свих земаља да ће неко други у име њих да мисли и дела.
То је исто као кад је Источно римско царство помислило да им није потребна своја војска него да је исплативије да имају професионалну војску од странаца.Кад је нападнут Цариград ови професионалци су се продали Турцима, побегли и спасили себе.А Цариград?
Дакле, повратити СУВЕРЕНИТЕТ је оно о чему сам овде одавно писао и пуно пута био исмејаван од случајних Срба који себе виде као део глобалистичке булументе.Ваљда мисле да су онда много значајнију у својим бедним животима.
Суверенисти свих земаља пре свега па после све остало.
niccolo niccolo 19:44 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Добро вече колега Никола надам се да си добро:)

Dobro veče, odlično. Ti?
omega68 omega68 19:44 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Хвала Богу за сада је све у реду
omega68 omega68 20:35 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Свако вече помиришем чарапе и утврдим да сам негативан
niccolo niccolo 20:59 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Milan Novković Milan Novković 21:13 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

niccolo
Добро вече колега Никола надам се да си добро:)

Dobro veče, odlično. Ti?

Dobro veče kolege Omega i Niccolo!

A vidite ovo:

Melinda Gates u NYT: “What did surprise us is we hadn’t really thought through the economic impacts.

Da ne poveruješ, ona i mate joj će još ispasti korisni idioti višeg nivoa (on ima tu blentavu auru, garant ga manipulišu) - a šta su to promislili, kad su to u odnosu na pandemiju promislili, ...?!

Ko Elenora Čaušesku onomad kad ne zna šta će od dosade pa se seti da bi trebala nešto da izmisli, i ode u rumunsku akademiju nauka gde onda krene lomljava za izmišljanjem
omega68 omega68 21:19 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Добро вече имењаче пази се ових дана
gvozden1 gvozden1 23:13 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

То је исто као кад је Источно римско царство

Misliš Vizantija?

Znam, znam, zezam se, samo da te pozdravim. :)
omega68 omega68 23:23 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Поздрав и теби хучи. Знам да се чуваш, заправо некако сам сигуран у тај здраворазумски српски традиционализам и мудрост која из њега проистиче.
Ја сам поприлично вијао по кафанама сво ово време, имам утисак да су више надрљали они који из куће нису избиВали.И још једна ствар , за сада, из примера: више проблема су имали непушачи.Сви које знам да су на респиратору су непушачи.Па сам решио да не батаљујем иако ми је кардиолог препоручила да баталим.Али то је рекла пре короне
gvozden1 gvozden1 23:32 11.12.2020

Re: U najmanju ruku

Али то је рекла пре короне

Što znači da to više ne važi :)

Smanjiš malo, i lepo svima.

A ovo sa vakcinama, jeste zbunjujuće.
Ne liči na čista posla.
maksa83 maksa83 00:20 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Smanjiš malo, i lepo svima.

Moja drugarica (ona ćerka od Krunski Savet Acovića što sam mu slomio staklo) nadrljala u Beču još u prvom talasu, doktor joj rekao "spaslo te je što si pušač, ali nemoj ovo da shvatiš kao licencu da se truješ".
gvozden1 gvozden1 00:40 12.12.2020

Re: U najmanju ruku


Moja drugarica (ona ćerka od Krunski Savet Acovića što sam mu slomio staklo

Tvoj doprinos vaspostavljanju prirodnog stanja :)

Primer iz komšiluka, muž i žena zaraženi, on nepušač, eno ga na kiseoniku, ne baš respirator ali neki oblik da, ona pušač, eno je skakuće po dvorištu ko devojčica.

zilikaka zilikaka 00:48 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Stvarno, kad pogledam, kod mene na poslu baš rešetalo al oni kojima sse ispoljilo (srećom blagi oblici), sve nepušači. Mada, neverovatno kako se ipak slabo primalo il loše prenosilo.
Da nije tako svi bismo fasovali.
angie01 angie01 01:04 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

ona pušač, eno je skakuće po dvorištu ko devojčica.


e, 'ajd i neke koristi od tog duvana,...oko mene svi ostavili cigarete,-cak i ovi sto su me navukli:)- samo sam ja ostala verna poroku, pa kada izadjemo negde, samo zbog mene mora tamo gde je dozvoljeno pusenje,....jednom smo sedeli na nekom rodjendanu u zoni nepusaca, samo sto nisam nervni slom dobila:).
angie01 angie01 01:06 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Mada, neverovatno kako se ipak slabo primalo il loše prenosilo.
Da nije tako svi bismo fasovali.


vi ste imuni zbog vode
zilikaka zilikaka 01:09 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

angie01
Mada, neverovatno kako se ipak slabo primalo il loše prenosilo.
Da nije tako svi bismo fasovali.


vi ste imuni zbog vodek

Pa da vam doturim koji kanister, da vam se nađe dok ovaj ne reši šta će s vakcinama
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:54 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

niccolo
se ova pitanja moraju postavljati. Ja nisam sklon primanju vakcine za sada (ovo u italiku pošto ne znamo ni kada će biti dostupne u Srbiji) i u tom smislu ne bi smela da bude obavezna dok god se o njenoj bezbednosti ne bude više znalo.

p.s. Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina


Ali kod vas to čak nije ni jedna vakcina u pitanju, nego će izgleda da uvezu SVE vakcine ikad napravljene, pa ko šta odabere. Pretpostavljam da će se to onda birati po ideološkoj osnovi, ove komunjare će naravno Putinovu vakcinu, četnici ovu našu, fajzerku, ne znam ko će od brata Ksija, verovatrno neka sirotinja i beskućnici.
niccolo niccolo 09:10 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Ali kod vas to čak nije ni jedna vakcina u pitanju, nego će izgleda da uvezu SVE vakcine ikad napravljene, pa ko šta odabere.

Tako je, kod nas će da cveta hiljadu cvetova
Milan Novković Milan Novković 10:36 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

srdjan.pajic
niccolo
se ova pitanja moraju postavljati. Ja nisam sklon primanju vakcine za sada (ovo u italiku pošto ne znamo ni kada će biti dostupne u Srbiji) i u tom smislu ne bi smela da bude obavezna dok god se o njenoj bezbednosti ne bude više znalo.

p.s. Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina


Ali kod vas to čak nije ni jedna vakcina u pitanju, nego će izgleda da uvezu SVE vakcine ikad napravljene, pa ko šta odabere. Pretpostavljam da će se to onda birati po ideološkoj osnovi, ove komunjare će naravno Putinovu vakcinu, četnici ovu našu, fajzerku, ne znam ko će od brata Ksija, verovatrno neka sirotinja i beskućnici.

Dobro jutro kolega Srđane

Vakcina sada ima preko 60, ako se ne varam, a dal je samo 6 odobreno ponegde.

Ovde - Covid-19 Vaccine Tracker možete da pratite napredak preko 50 njih.

Bolji od ideološkog obrasca je follow-the-money obrazac, nači Pfizer i Moderna su pravim-brzo-i-jetino fora, a imam veliku cenu za proizvod.

Kinezi su najjeftinija fora, al kod njih je ima-se-može-se kad su human resources u pitanju. Oni su klasika, rade to kao što su urađene vakcine koje smo ne samo svi mi primali, nego i deci davali, uključujući i tebe - umrtvi se pravi virus formaaldehidom (iskasapi mu se RNA), omotač mu (nadamo se) uglavnom ostane i imuni se trenira da to koka, plus ađuvant koji diže nivo frke kad je imuni u pitanju.

Kinezi uvoze ađuvant iz US, jako je potentan, aluminijum based (sve je relativno, ja sam pisao blogove protiv aluminijuma, ali ovo sada zvuči sigurnije od mRNA - u UK evo počele paralize pola lica (upali se nerv), al kažu to "UGLAVNOM" prođe posle nekog vremena - al ovo je stara fora, tj i za testiranja se dešavalo, valjda je rizik prihvatljiv.

Ovaj isti US ađuvant je korišćen tu kod vas u Hepatitis B i dal ovčije boginje vakcinama, primećemno naglašeno odumiranje ćelija srčanog mišića - to je fora sa aluminijumom - on je džabe stavka u ovim aplikacijama, a jako potentan, jon uđe u ćeliju i ogroman broj ćelijskih tipova se prosto rasprsne, citoplazma se prospe u među ćelijski prostor, i imuni se sjati tu - ađuvant efekat, pa kako ti se sa kojom vakcinom zalomi gde će da gravitiraju mnoge čestice vakcine - u HPV ka delu mozga što kotroliše spavanje, Hep B i boginje ka srcu, ova kineska - nemoma još informacije.

Vaša frajzerska je više Namačka, u stvari, Turci tamo napravili firmu, oko CRISPa, frajzer, doduše, uradio posebno izazovni deo kako to ubaciti u ćeliju umotavanjem u masne kiseline. Manje je poznato da je Billi the G. napravio ugovor i sa ovim nemcima pre frke, iako su, mislim, otišli za svojim istraživanjima, ovi mRNA CRISP crnački fazoni baš dosta obećavaju u budućnosti medicine.

Prave Kinezi još ovih klasičnih, ne znam koje ađuvanse koriste, od 60+ vakcina skoro svi svoje konje bodre, evo Australijanci prvi odustali od svog naj-konja ...

... oni sto su u raznim fazama primili australijansku vakcinu su svi HIV pozitivni, lažno, sad se kaže, al su obustavili trudbeništvo.

Ti se sećaš da su "cige" kako ih ti zoveš jako brzo primetili da je netrivijalna RNA sekvenca u SARS-CoV-2 identična jednoj iz jedne linije HIV virusa (poso za pametnog srednješkolca, al znam tvoje mišljnje, pier-reviewing svega, od tople vode pa nadalje, do pier-reviewing pier-reviewera - tj ako pase, liči na magarca i njače nije magarac dok se ne uradi pier-review

Pošto sad "svi" znaju da je SARS-CoV-2 iz laboratorije, verovatno su ga dizajnirali kao potencijalni viral vector za HIV vakcinu, interesantno je primetiti da su i ovi istraživači kao i mi razni geeks od krvi i mesa, prave bagove dok rade i nisu preveliki ljubitelji debagiranja


solo solo 10:44 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Dobro jutro Milane.

Vakcina sada ima preko 60, ako se ne varam, a dal je samo 6 odobreno ponegde.



Hansel Hansel 13:13 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

omega68
И још једна ствар , за сада, из примера: више проблема су имали непушачи.Сви које знам да су на респиратору су непушачи.Па сам решио да не батаљујем иако ми је кардиолог препоручила да баталим.Али то је рекла пре короне

Па, ви имате наслаге – заштитни слој, нема на шта вирус да се закачи!
omega68 omega68 13:23 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Да, тако кажу
Драго ми је да те видим и да си добро.
Је л зна неко како је Вучко, је л он беше имао овај вирус?
antioksidant antioksidant 14:27 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina

kako se to finansira i kako se tim upravlja?
omega68 omega68 14:32 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

ћао АО
kako se to finansira i kako se tim upravlja?

Мислиш да ли је на тржишним принципима.
Ја мислим да не треба да буде и да треба да управља начелник Државне безбедности
niccolo niccolo 15:54 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

antioksidant
Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina

kako se to finansira i kako se tim upravlja?

Finansira iz budžeta*, a valjda će posle ovih ipak neko da preostane ko će biti dovoljno stručan da time upravlja.

* Ovo je po meni deo šireg pitanja šta se sve finansira iz budžeta tj. šta bi sve trebalo da se finansira iz budžeta
Hansel Hansel 17:51 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

omega68
Да, тако кажу
Драго ми је да те видим и да си добро.

Хвала, такоЏе!

Не знам за Вучка али, пошто вас можда интересују искуства – ја сам летос имао један дан температуру, упаљена фаца (ништа цурење носа, само субјективно оток слузнице, ништа грло, ништа кашаљ) и стомачне тегобе. Другог и наредних дана то исто, али без температуре. Из ковид амбуланте рекли тог другог дана да им не долазим ако у наредна 24 сата не буде нових симптома. Није било, ја углавном одлежао, нико ми није рекао ни да будем у изолацији, ни да не идем на посао... ништа.

После три недеље из радозналости (решио да спроведем своје лично истраживање и помогнем националну истраживачку установу ) урадим IgM антитела код Инепа, некако сам из разноразних написа закључио да је ипак рано за IgG. Горња граница граничне позитивности је 33, ја им'о 54, делује прилично убедљиво.

Скраћујем причу... урадио нешто касније и IgG, гранична позитивност је 15-20, мени резултат 20... И, да завршим своју "сондажу", три месеца после оне температуре, IgG<15 (негативан).

Иначе, заклео бих се да сам у децембру, ево прошла је година, имао то исто, само неупоредиво теже (и с неуролошким и кардиолошким симптомима, пулс ми ишао до 127-8 у мировању, температуру скидао после 38,7), па ако је то ипак био ковид и пре званичног ковида, могу да кажем само – још два-три пута и бићу скроз имун, или, ако није био ковид тада а летос јесте, онда је, бар у мом случају ковид мачји кашаљ за тог тигра из децембра.
vcucko vcucko 18:02 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

omega68
И још једна ствар , за сада, из примера: више проблема су имали непушачи.Сви које знам да су на респиратору су непушачи.Па сам решио да не батаљујем иако ми је кардиолог препоручила да баталим.Али то је рекла пре короне

Ovo su mi i neki lekari indirektno potvrdili. Ne smeju javno da se istrčavaju jer bi ih stigmatizovali, ali otprilike: sreća što si pušač, korona virus se slabo prima u ubogim pušačkim plućima, otprilike nema za šta da se u'vati. Naša pluća rapava, a virus traži glatku površinu da bi prionuo svom snagom. Sa mojom težinom i opštim stanjem (da prostiš kondicijom) pitanje kako bi se izvukao iz obostrane upale. Ovako virus radio na leru pa sam prošao na blanko. Bar za sad.

Sad, ako su lagali mene i ja lažem vas...
vcucko vcucko 18:04 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

omega68
Да, тако кажу
Драго ми је да те видим и да си добро.
Је л зна неко како је Вучко, је л он беше имао овај вирус?

Javio se gore.
zaharaga zaharaga 21:45 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

srdjan.pajic
niccolo
se ova pitanja moraju postavljati. Ja nisam sklon primanju vakcine za sada (ovo u italiku pošto ne znamo ni kada će biti dostupne u Srbiji) i u tom smislu ne bi smela da bude obavezna dok god se o njenoj bezbednosti ne bude više znalo.

p.s. Saglasan sa onime da bi bilo važno da imamo svoj institut za proizvodnju vakcina


Ali kod vas to čak nije ni jedna vakcina u pitanju, nego će izgleda da uvezu SVE vakcine ikad napravljene, pa ko šta odabere. Pretpostavljam da će se to onda birati po ideološkoj osnovi, ove komunjare će naravno Putinovu vakcinu, četnici ovu našu, fajzerku, ne znam ko će od brata Ksija, verovatrno neka sirotinja i beskućnici.



I ja mislim, samo meni deluje da ce cetnici teziti prema pravoslavnim Sputnjikovim, a susi stado i turbo nacosi, kolektivno znani kao komunjare, demokratski ce izabrati Fajzera. A brat (K)sijev uvar ostaje za ideoloski nesvesnu raju.
omega68 omega68 22:14 12.12.2020

Re: U najmanju ruku

Dobro veče i tebi
solo solo 09:13 13.12.2020

Re: U najmanju ruku

Свако вече помиришем чарапе и утврдим да сам негативан


Taj brzinski test je manje pouzdan.

GPD test je mnogo pouzdaniji


Черевићан Черевићан 19:33 11.12.2020

нормална ненормалност

урадиће све да поверујемо да је ТО вакцина

бооца ће нас слуди
извесност је нека,
у њој чучи..... нада
ал' сам' док се чека
omega68 omega68 19:38 11.12.2020

Re: нормална ненормалност

Хвала на јавки госн Чер, надам се да сте добро и желим Вам да тако и останете :)
haklberi_tom haklberi_tom 20:38 11.12.2020

M'da!

Ja ću da primim vakcinu.
Milan Novković Milan Novković 20:46 11.12.2020

Re: M'da!

haklberi_tom
Ja ću da primim vakcinu.

Protiv čega?

Ja ću da je primim protiv jedenja masTnog sladoleda
omega68 omega68 21:21 11.12.2020

Re: M'da!

Ja ću da primim vakcinu.

Добро вече и Вама.
Ако будем морао (нпр. због посла) и ако будем могао да бирам - само Спутњик
Milan Novković Milan Novković 21:26 11.12.2020

Re: M'da!

omega68
Ja ću da primim vakcinu.

Добро вече и Вама.
Ако будем морао (нпр. због посла) и ако будем могао да бирам - само Спутњик

Imaju i viral-vector vakcine svog konja za trku - hibridizacija njih i wild virusa, sa nepredvidivim rezultatima ako nisu dobro testirane.

Kineske još najcool, stara škola, drugima skupa ali njima to nije problem, iako oni koriste jak US ađuvans koji je onomad "pomagao" vakcionama za hepatitis B i dal ovčije boginje da oštete miocard, tj malo ubrzaju nekrozu srčanog mišića.
haklberi_tom haklberi_tom 22:43 11.12.2020

Re: M'da!

Milan Novković
haklberi_tom
Ja ću da primim vakcinu.

Protiv čega?

Ja ću da je primim protiv jedenja masTnog sladoleda

Protiv čega bude rekla struka.
solo solo 10:50 12.12.2020

Re: M'da!

Ако будем морао (нпр. због посла) и ако будем могао да бирам - само Спутњик


Da, Sputnjik je preparat koji ima dvostruko dejstvo (izvor iz medija)

Kao vakcina pravi antitela a pošto je zabranjeno konzumirati alkohol bar 4 meseca ujedno i skida sa alkohola u procesu lečenja od alkoholizma.

Jednim udarcem dve muve. Nije loše.

Oni koji se odluče da prime vakcinu Sputnjik V protiv koronavirusa, moraju dva meseca da se uzdrže od alkohola, pre i posle imunizacije, saopštila je šefica ruske službe za zaštitu potrošača i nadzor Rospotrebnadzor Ana Popova.


izvor

http://rs.n1info.com/Zdravlje/a681404/Oni-koji-se-odluce-za-rusku-vakcinu-Sputnjik-V-morace-da-se-uzdrze-od-alkohola.html
vcucko vcucko 18:19 12.12.2020

Re: M'da!

omega68
Ja ću da primim vakcinu.

Добро вече и Вама.
Ако будем морао (нпр. због посла) и ако будем могао да бирам - само Спутњик

Sputnjik ima interesantan propratni akt. Njet alkohol valjda dve nedelje pre prve doze, između dve doze (to je biće mesec - dva) i posle druge doze. Ukratko nekoliko meseci prohibicija, ineče ne vredi garancija

To je Vladimirovič lepo uklopio, dve muve jednim udarcem. Samo ne znam kako će u nekom Neftejugansku da izdrže toliko suvog režima, sad kad krene prosek -40C. Doduše na takvim temperaturama ako se udesiš toliko da padneš, a sam si i nema nikog da te pridigne i išamara, to je prečica do Svetog Petra. Tako da sve ima svoje.

U svakom slučaju
omega68 omega68 18:32 12.12.2020

Re: M'da!

vcucko
omega68
Ja ću da primim vakcinu.

Добро вече и Вама.
Ако будем морао (нпр. због посла) и ако будем могао да бирам - само Спутњик

Sputnjik ima interesantan propratni akt. Njet alkohol valjda dve nedelje pre prve doze, između dve doze (to je biće mesec - dva) i posle druge doze. Ukratko nekoliko meseci prohibicija, ineče ne vredi garancija

To je Vladimirovič lepo uklopio, dve muve jednim udarcem. Samo ne znam kako će u nekom Neftejugansku da izdrže toliko suvog režima, sad kad krene prosek -40C. Doduše na takvim temperaturama ako se udesiš toliko da padneš, a sam si i nema nikog da te pridigne i išamara, to je prečica do Svetog Petra. Tako da sve ima svoje.

U svakom slučaju

Pronašao sam - Sergej Boljević специјалиста патофизиологије и пулмологије, шеф катедре патологије човека на Сеченовском Универзитету у Москви, пореклом из Црне Горе, примио је руску вакцину против корона вируса
OVDE na 0:57:15

Drago mi je da si dobro
vcucko vcucko 22:40 12.12.2020

Re: M'da!

omega68


Drago mi je da si dobro

Drago mi je što ti je drago
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:22 12.12.2020

Re: M'da!

To je Vladimirovič lepo uklopio, dve muve jednim udarcem. Samo ne znam kako će u nekom Neftejugansku da izdrže toliko suvog režima, sad kad krene prosek -40C.



Inače na toj temperaturi ti se napolju zalede pluća za desetak sekundi i gotov si (ovo se desilo kolegi mog ćaleta iz Pupina, rekli mu lepo da iz barake ne izlazi bez one neke maske preko lica, ali on, naš čovek, zaključio da je to sviraža i da on može i bez maske, izašao nešto da uzme iz susedne zgrade, i vratio se, pao na tremu, ne sećam se da li je umro, verovatno jeste.

Nekad je ovde kod nas dolazio taj cold snap, ladan talas iz Kanade i severnog pola, otprilike svakih pet godina, ali ga nije bilo poslednjih 20, otkad sam ovde. Kažu da je to baš upečatljivo doživeti, i moraju da se sprovode mere opreza i zaštite.
omega68 omega68 23:50 12.12.2020

Re: M'da!

Njet alkohol valjda dve nedelje pre prve doze, između dve doze (to je biće mesec - dva) i posle druge doze. Ukratko nekoliko meseci prohibicija, ineče ne vredi garancija

Он је констатовао да се води нека врста кампање против руске вакцине Спутњик-В
Није ми баш сасвим јасно шта је објашњење и на који начин би алкохол реметио дејство вакцине, то досад није било ни за једну вакцину такво упозорење и то толико дуго. Нисам успео да нађем објашњење, није било никаквог објашњења, на крају, вакцина у Русији је пуштена експериментално у априлу месецу, они су већ вакцинисали приличан број људи у Русији и то досад није нигде писало, појавило се пре неки дан. У литератури нисам успео ништа да пронађем на ту тему – зачуђен је Несторовић.

Nego kako je moguće da migranti nemaju covid?
Eno danas čujem da su na dva mesta nahvatali po sto i kusur tih divnih ljudi i vratili ih ukolektivne centre.U kolektivnim centrima je velika gustina a pri tome znamo da su avganistanci i ostali veliki pobornici poštovanja mera prevencije i zaštite.
Zar je moguće da virus nije ušao u kolektivne centre???
Koliko ih je u bolnicama i gde se leče.
Ili ih virus teledirigovano zaobilazi?
Hansel Hansel 00:53 13.12.2020

Re: M'da!

Па, било је вести (ако им је веровати) о зарази у мигрантским центрима у широј околини, за Србију не знам.
angie01 angie01 21:49 11.12.2020

Ruska vakcina

omega68 omega68 22:11 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

dobro veče Angie prva
Što je više kleveta...
angie01 angie01 22:42 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

Dobro vece Omega,...bas mi se dopalo ovo tvoje javljanje svakom-ljudi su zaboravili na pristojne pozdrave, samo siste, njiste, odmah spremaju pljuvacku,...tako da, hvala ti,...bez obzira na nastavak...narocito posle onog desifrovanog zavrsetka Pleskonjicevog bloga, koji je odlicno, na zalost, opsiao stanje stvari i zasto se odlucio na odlazak.

.......



omega68 omega68 22:48 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

Nisam pratio šta je bilo i zbog čega je otišao.Ako može u jednoj rečenici?
angie01 angie01 22:57 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

Nisam pratio šta je bilo i zbog čega je otišao


eno ti blog, nesto malo pre tvog, pa procitaj poslednji pasus.
omega68 omega68 23:09 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

Aha, potpuno ga razumem.I ja sam smanjio doživljaj ovde i nemam snage za tu vrstu komunikacije, kratak je život da se arči na taj način. Nego vidim i to da je brisao neke koji su dupli.Kako on zna ko je dupli i šta je mašina koja to kaže.Ništa mi nije jasno
angie01 angie01 23:31 11.12.2020

Re: Ruska vakcina

. Nego vidim i to da je brisao neke koji su dupli.Kako on zna ko je dupli i šta je mašina koja to kaže.Ništa mi nije jasno


postoji program koji to prepoznaje,...ja sam vecinu provalila po tome sta i kako pisu,...mada su se nekada bas trudili, ono, jednim nikom pisu cirilicu, drugim latinicu, pa pokusavaju da promene stil pisanja, ili loze, ili pricaju sami sa sobom, ali ocigledno,...i uvek istrce sa onim sto ih otkriva,...ne znam da l si primetio da i sada neke ne mrzi da se ponovo registruju, kako bi rekli nesto odvratno, jer navodno nece da kvare:)) imidz koji misle da su uspeli da izgrade.


Aha, potpuno ga razumem


apsolutno je u pravu.
shmoo shmoo 02:27 12.12.2020

Re: Ruska vakcina

Dobro vece Omega,...bas mi se dopalo ovo tvoje javljanje svakom-ljudi su zaboravili na pristojne pozdrave,



Па када би блогови имали 50+ коментатора (не коментара, него коментатора), онда би то ишло мало теже. Не из непристојности него зато што аутор не би могао да постигне.

Приметио сам то и сам гостујући као аутор неколико пута од јуна месеца ове године. Никакав проблем одговорити сваком појединачно, макар поздравити га, па чак и сваки ник оних са дуплим и вишеструким никовима јер ни са тиме опет тај поздрав не одузима много времена.

А број коментара је нешто друго. Претпостављам да није непристојно не одговорити баш на сваки коментар. Али слажем се да је непристојно не одговорити сваком човеку, удупланом или мултипликованом кроз дупле и вишеструке никове са овим бројем коментатора какав јесте на сваком блогу већ дуже време уназад.

shmoo shmoo 02:39 12.12.2020

Re: Ruska vakcina

omega68

Aha, potpuno ga razumem.




Radovan Nastić

19:50 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Nisam u Srbiji



Radovan Nastić

20:35 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Otisao sam praznog srca.





Radovan Nastić

20:57 07.07.2019

Re: Gde si, UF

pojesce vas mrznja, celo drustvo.


omega68 omega68 14:09 12.12.2020

Re: Ruska vakcina

shmoo

Драго ми је да те видим, опусти се у уживај, колико се може
shmoo shmoo 14:14 12.12.2020

Re: Ruska vakcina

omega68
shmoo

Драго ми је да те видим, опусти се у уживај, колико се може







Опуштен јесам. Одавно.

А уживам колико могу као и сви ми.

Знаш и сам да човек не живи како хоће него како мора.



solo solo 22:26 11.12.2020

Razlike

Član 343 Krivičnog zakonika za izazivanje panike i nereda. Taj član glasi:

- Ko iznošenjem ili pronošenjem lažnih vesti ili tvrđenja izazove paniku, ili teže narušavanje javnog reda ili mira ili osujeti ili značajnije omete sprovođenje odluka i mera državnih organa ili organizacija koje vrše javna ovlašćenja, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine i novčanom kaznom - piše u prvom stavu.
Ako je delo iz stava 1 ovog člana učinjeno putem sredstava javnog informisanja ili sličnih sredstava ili na javnom skupu, učinilac će se kazniti zatvorom od šest meseci do pet godina - stoji u Krivičnom zakoniku.


Никада нисам био антивакцинаш. Био сам одлучни присталица вакцина када су урађене у правим условима, што данас више није случај“.


Vakcina i vakcinacija je civilizacijska tekovina. Samo bih da skrenem pažnju na jedan detalj za koji mislim da je bitan.
Mnogi su izgubili poverenje ne u vakcinaciju nego u kvalitet i sastav vakcina a to je velika razlika. Zbog raznih manipulacija, dezinformacija i u okviru same medicinske struke i farmaceutskih industrija, mešanja politikanstva u strukovnu doktrinu i postulate čiji smo svakodnevni svedoci ljudi su opravdano počeli da sumnjaju i da se plaše.

Zato mislim da je u startu ove diskusije potrebno oštro razdvojiti suštinske antivaksere koji su isključivo protiv vakcina iz njima poznatih razloga od drugih koji su samo uplašeni i nemaju poverenje u sastav vakcina zbog ,,ponašanja,, institucija svojih država koje treba svojim autoritetom i ispravnošću da stvore poverenje građana.

Jako lako je zbog ove razlike ,,skliznuti,, u problem pogotovo na javnim mrežama zato sam i parafrazirao član zakona u početku da blogeri budu pažljivi da ne najebu bez velike potrebe.

https://www.blic.rs/vesti/politika/kaznite-antivaksera-palmu-direktno-iz-skupstine-atakuje-na-zdrav-razum-njegove-opasne/xjhlvb3
solo solo 22:41 11.12.2020

Re: Razlike P.S.


Čarliju se verovatno neće svideti ali nešto se ne mogu setiti da je u vreme Jugoslavije ovakvo pitanje i antivakserska dilema uopšte postojala. Ljudi su imali poverenje u Torlakove vakcine i institucije države. Zato je uspešno i obavljena recimo 1972g vakcinacija protiv variole i epidemija je uspešno i u kratkom roku zaustavljena.


A ljudski faktor ko ljudski faktor.JBG.

haklberi_tom haklberi_tom 22:46 11.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo

Čarliju se verovatno neće svideti ali nešto se ne mogu setiti da je u vreme Jugoslavije ovakvo pitanje i antivakserska dilema uopšte postojala. Ljudi su imali poverenje u Torlakove vakcine i institucije države. Zato je uspešno i obavljena recimo 1972g vakcinacija protiv variole i epidemija je uspešno i u kratkom roku zaustavljena.


Verovatno ni u Severnoj Koreji ne postoji nepoverenje u bilo koju 'meru' države.
No, o tom potom.
Ova situacija pokazuje elementarnu destrukciju naše države.
Jer - ni o čemu, baš ni o čemu, kao narod, nemamo najmanji zajednički sadržalac.
omega68 omega68 22:47 11.12.2020

Re: Razlike P.S.

Kako ste solo?
Mada stvarno ne pratim da li ste neki stari bloger sa novim nick-om ili potpuno novi
solo solo 22:57 11.12.2020

Re: Razlike P.S.

Kako ste solo? Mada stvarno ne pratim da li ste neki stari bloger sa novim nick-om ili potpuno novi


Hvala na pitanju dobro dok se ne utvrdi drugojačije, što i vama želimo.

Po godini proizvodnje stariji a na blogu u cvetu mladosti m'da ne baš novorođenče. Za većinu svakako nepoznat,nebitan i van ,,čoporske,, zajednice pritom mala beba u poređenju sa Čarlijevim inkarnacijama kome koristim priliku i sada da skinem kapu na upornosti.
solo solo 23:04 11.12.2020

Re: Razlike P.S.

Jer - ni o čemu, baš ni o čemu, kao narod, nemamo najmanji zajednički sadržalac.


Ispravno zboriš Mačak.
zemljanin zemljanin 23:29 11.12.2020

Re: Razlike

Vakcina i vakcinacija je civilizacijska tekovina



e to se lako zaboravi i izgubi u raznim manifestima ... vakcina nije personalizovana i ne postoji nikakva teorija koja ce predvideti sve efekte za svakog pojedinacano ... to isto vazi i za lekove i terapije ... sad mnogi to mogu da osporavaju ali stepen razvoja medicine je na tom nivou i to je to ... ljudi koji imaju antitela tj. pregurali su Covid, nema potrebe da se vakcinisu a to se utvrdi testom ... kao i za sve ostalo, najbitnije je kako ce drzava, institucije, struka, da informise ljude i da im te pojmove pojasne na prihvatljivi nacin ... bez toga je svako za sebe ...

PS. A Omegi pozdrav, da ne mesamo jutra i veceri, jer kod mene jos malo pa podne
gvozden1 gvozden1 23:48 11.12.2020

Re: Razlike

najbitnije je kako ce drzava, institucije, struka, da informise ljude i da im te pojmove pojasne na prihvatljivi nacin

A na kome je konačna odluka?

Ako je na pojedincu, kako onda objašnjavaš ono što je Omega postavio kao dilemu: što se to vakcinisani, tj oni koji će se vakcinisati, uzrujavaju što neko drugi neće?
Šta ih briga, vakcnisaće se, biće zaštićeni, što se sekiraju za one koji neće biti zaštićeni?

Ili ona pretnja, ne moraš, ali gubiš neke slobode?
Kakvo je to onda pravo da sam o sebi odlučuješ?
zilikaka zilikaka 23:55 11.12.2020

Re: Razlike

što se to vakcinisani, tj oni koji će se vakcinisati, uzrujavaju što neko drugi neće?
Šta ih briga, vakcnisaće se, biće zaštićeni, što se sekiraju za one koji neće biti zaštićeni?

Uvek postoji neki procenat vakcinisanih kojima se neće razviti imunitet. Zato te takve, ili one koji ne smeju da se vakcinišu, štiti toliko pominjani imunitet krda.
Odnosi se na vakcine uopšte, ne ulazeći u vrstu i možda sporan kvalitet nekih.
omega68 omega68 23:57 11.12.2020

Re: Razlike

ljudi koji imaju antitela tj. pregurali su Covid, nema potrebe da se vakcinisu a to se utvrdi testom

Ја мислим, за Србију, да за вакцином за ковид неће бити потребе!
По студији која је урађена летос већ смо имали око 20% заражених и кад се дода први талас процена је да је било око 25%.Сада, после другог таласа који је масовнији сигурно је око 50%.За следећа два месеца долазимо до оне цифре после које је имунитет групе, да не кажем нешто ружно како нас части струка са тим одвратним крдом/стадом.
Дакле, опет ће Кон да остане празних руку за провизију, као после крмећег грипа.
A Omegi pozdrav

Узвраћам поздраве.Како је тамо где си ти?
gvozden1 gvozden1 00:04 12.12.2020

Re: Razlike


Uvek postoji neki procenat vakcinisanih kojima se neće razviti imunitet. Zato te takve, ili one koji ne smeju da se vakcinišu, štiti toliko pominjani imunitet krda.
Odnosi se na vakcine uopšte, ne ulazeći u vrstu i možda sporan kvalitet nekih.

A olako treba prenebregnuti ovo što pričaju, dajete ljudima, a niste na miševima probali?
Ili ovo da nešto od toga baš i nje vakcina u klasičnom smislu, ono, dobiješ vakcinu koja ti podstakne organizam da stvori antitela, ne, nego dobiješ nešto što ti nešto radi u genima?

Iz to i naglašena kampanja na svetskom nivou za vakcinisanje, priprema terena u smislu, neće je biti dovoljno, samo će bogati moći da je kupe, navali narode...

Ne znam, razmišljam, nije čisto.
zemljanin zemljanin 00:08 12.12.2020

Re: Razlike

Šta ih briga, vakcnisaće se, biće zaštićeni, što se sekiraju za one koji neće biti zaštićeni?

konkretno za Covid, sa aspekta pojedinca, sanse da se inficira i umre, nisu toliko velike da bi se od toga pravila ovolika panika ... tako da bi trebalo da bira, informisani izbor.

sa aspekta sistema, trosak vakcine je konacan, predvidljiv i masovan ... trosak lecenja onih koji zaglave u bolnici je nemerljiv, ne samo zbog njih vec zbog opterecenja sistema i kolateralne stete na drugim korisnicima ... sa aspekta sistema, nema biranja.

sa aspekta kontrole epidemije opet je izbor diskutabilan jer svaki zarazeni omogucava mutaciju virusa i to ne jednom ... tako da mozemo da zavrsimo sa benignom opcijom virusa ali i sa mnogo smrtonosnijom varijacijom ... niko ne zna sta ce biti pa je vakcina prevencija onog najgoreg ... pa se moze desiti da dobijemo Covid 21 za koji opet nemamo zastitu, niti vakcinu, pa sve ispocetka.

e sad, licni stav bi morao da definisem onda kada to postane tekuci problem ... posto smo mi virus free i izolovali smo se od zarazenog sveta, vakcina je meni trenutno samo teoretisanje ... karakterno bih bio protiv ali racionalno za ... ako dodje (a doci ce) taj momenat odluke, moracu da se preispitam.
zilikaka zilikaka 00:08 12.12.2020

Re: Razlike

Tvoje pitanje je bilo zašto vakcinisane bolii briga ko se nije vakcinisao. Samo sam ponovila već opšte poznato.
A po pitanju ove vakcine još nemam stav. Svakako ću otići da proverim da nisam ne znajući preležala, a za ostalo ne znam.
omega68 omega68 00:09 12.12.2020

Re: Razlike

zilikaka
što se to vakcinisani, tj oni koji će se vakcinisati, uzrujavaju što neko drugi neće?
Šta ih briga, vakcnisaće se, biće zaštićeni, što se sekiraju za one koji neće biti zaštićeni?

Uvek postoji neki procenat vakcinisanih kojima se neće razviti imunitet. Zato te takve, ili one koji ne smeju da se vakcinišu, štiti toliko pominjani imunitet krda.
Odnosi se na vakcine uopšte, ne ulazeći u vrstu i možda sporan kvalitet nekih.

Добра ноћ госпођо
Ево јавно се извињавам, још увек ме прогони оно кад нисам могао да ти објавим текст којим си хтела да гостујеш код мене. Јесам био у гужви али сам морао да нађем начина...
Надам се да си ми опростила.
(јбт ово сад као да се не дај Боже опраштам, пу,пу далеко било )
zilikaka zilikaka 00:13 12.12.2020

Re: Razlike

Dobro veče i tebi. Ja sam tu nebitnu epizodu potpuno zaboravila, a od tada smo proveli prilično vremena ovde zajedno, pa je vreme da je i ti zaboraviš.
Ne sećam se ni šta je bilo u pitanju al slitim da je ono kako ispeći dobru rakiju.
gvozden1 gvozden1 00:14 12.12.2020

Re: Razlike


konkretno za Covid, sa aspekta pojedinca, sanse da se inficira i umre, nisu toliko velike da bi se od toga pravila ovolika panika ... tako da bi trebalo da bira, informisani izbor.

To.
Ne ova ativakcinaškoravnozemljaška priča, ne to, o ovom slučaju se radi.
Ostalo je jasno.

omega68 omega68 00:29 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Zato je uspešno i obavljena recimo 1972g vakcinacija protiv variole i epidemija je uspešno i u kratkom roku zaustavljena.

Мој the ћале ( што би рекао унф ) је те године био у војсци.Прва му се није примила и лекар га проследи да прими поново.Други лекар, Мађар ако је битно, погледа и каже да сачекају до сутра.Током ноћи му букне она прва и прими се.Шта би било да је примио другу дозу вакцине?Колико је њих тада тако умрло?
solo solo 01:02 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Мађар ако је битно, погледа и каже да сачекају до сутра.Током ноћи му букне она прва и прими се.Шта би било да је примио другу дозу вакцине?Колико је њих тада тако умрло?


To je nešto drugo, i spada u pojedinačne specifikume tako da njegov slučaj možeš da shvatiš kao individualnu reakciju. Medicina nije svakako savršena i mnoge stvari su još uvek nepoznanice ali se zato donose zaključci na osnovu statističkih obrada reakcija većine.
I za struju se tvrdi da ,,je usmereno kretanje elektrona kroz.....,, a da li je? No to nas ne sprečava da se vozimo u tramvaju. Mnogi i izgubiše glavu zbog ,,usmerenog kretanja elektrona,,

shit happens.

p.s. Mislim da mu od druge doze suštinski ne bi bilo ništa fatalno osim još jače lokalne reakcije jer su vakcine tada bile od ,,mrtvih uzročnika,, čak bi mu možda reakcija proizvodnje antitela bila jača. Ove danas vakcine za koronu su već genetski inžinjering.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:35 12.12.2020

Re: Razlike

sa aspekta sistema, trosak vakcine je konacan, predvidljiv i masovan ... trosak lecenja onih koji zaglave u bolnici je nemerljiv, ne samo zbog njih vec zbog opterecenja sistema i kolateralne stete na drugim korisnicima ... sa aspekta sistema, nema biranja.


Da, evo neko kao moja keva treba da, posle par godina čekanja na listi, operiše kuk, ali nema gde jer je Banjica pretvorena u kovid bolnicu do daljnjeg, znači bar do leta. Zato mislim da sa pravom očekujem da se svako vakciniše, kojom god vakcinom hoće, kineskom, ruskom, američkom, da se ta ortopedska bolnica rastereti, ili ako neće, pa ga strefi korona, da se onda sam leči kod kuće a ne u bolnici. A pošto se to neće desiti na konto razuma i uviđavnosti prema drugima, onda država to mora nekako da uredi.







niccolo niccolo 09:13 12.12.2020

Re: Razlike

Da, evo neko kao moja keva treba da, posle par godina čekanja na listi, operiše kuk, ali nema gde jer je Banjica pretvorena u kovid bolnicu do daljnjeg, znači bar do leta.

Da, ovo je verovatno i veći problem od broja direktno umrlih od kovida. Moj ćale je dobro prošao u smislu da su mu u Zvezdari odmah ugradili stentove krajem oktobra, brzo posle toga su ušli i oni u kovid sistem.
solo solo 10:02 12.12.2020

Re: Razlike

A pošto se to neće desiti na konto razuma i uviđavnosti prema drugima, onda država to mora nekako da uredi.


Kako li je Kanzas to uredio?

Da, evo neko kao moja keva treba da, posle par godina čekanja na listi, operiše kuk, ali nema gde jer je Banjica pretvorena u kovid bolnicu do daljnjeg, znači bar do leta.


Dovedeš je u USA obećanu zemlju i platiš operaciju kuka mami. Tamo nema listi čekanja verujem. Negde si pisao da si i sebi platio neku operaciju bez čekanja. Uvek ima rešenja.
Jedna je majka.

p.s. Ima i kod nas privatnih bolnica. Eno pune su. Čeka se na operacije kolko ti je potrebno da se presvučeš u pidžamu. Nasmejane sestre i doktori, dobiješ i bonbonu dok plaćaš račun.

Izguglao sam cene - po kuku 2800 evra

Jeftinije nego u Kanzasu?

Kako ide ono: ,,pre nego baciš kamen na drugog reci šta si ti uradio za ovu zemlju,,.

Ah ti narativi.

milisav68 milisav68 10:32 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo

Čarliju se verovatno neće svideti ali nešto se ne mogu setiti da je u vreme Jugoslavije ovakvo pitanje i antivakserska dilema uopšte postojala. Ljudi su imali poverenje u Torlakove vakcine i institucije države. Zato je uspešno i obavljena recimo 1972g vakcinacija protiv variole i epidemija je uspešno i u kratkom roku zaustavljena.

Poverenje.

Vojska i policija vatala ljude po ulicama i prisilno vakcinisala, iako su neki već primili vakcinu.

A ni vakcine nisu bile Torlakove, već su uvezene.

Neverovatna je ta potreba da se nostalgija pretvara u bajku.

Elem:

Virus morbila je opasan sam po sebi, ali deluje skoro bezazleno u odnosu na dalju rođaku variolu veru, poznatu i kao velike ili crne boginje.

Variola je danas zvanično iskorenjena bolest, ali je 1972. godine pohodila bivšu Jugoslaviju. Bila je to poslednja zabeležena epidemija na evropskom tlu.

Samo zahvaljujući sreći i efikasnom odgovoru države broj smrtnih slučajeva je stao na 40.


E tu dolazimo i do države, i njene organizovanosti, ali i do posledica takve organizovanosti.

Epidemiolog Zoran Radovanović, jedan od glavnih učesnika suzbijanja epidemije iz 1972. godine i autor knjige „Variola vera" kaže za BBC da je, i pored nekih grešaka, od presudne važnosti bila odlučna i sveobuhvatna reakcija državnih organa.

„Bila je to ozbiljna država sa ozbiljnim resursima. Nisam siguran da bismo danas bili podjednako efikasni", kaže Radovanović.

Upitan da prokomentariše tekuću epidemiju malih boginja, koja je između ostalog prouzrokovana padom broja vakcinisanih zbog pokreta protiv vakcina, on kaže da ne može da krivi narod što ne veruje vlastima.

„Oni i lekare doživljavaju kao vlast, a vlast ih je dosad mnogo puta izneverila", objašnjava ovaj epidemiolog. „Ipak, vakcinacija ne bi smela da bude stvar ličnog uverenja, nego opšta obaveza", upozorava on.

A onda malo istorije, koja ne počinje 1945.
U Srbiji je obavezna vakcinacija uvedena 1839. godine, u vreme kneza Miloša, 14 godina pre Britanije, ali znatno docnije nego u većini evropskih zemalja.

Miloš je u program vakcinacije upregao i Crkvu i obavezao popove da opominju narod da se vakciniše. Onima koji su to odbijali, poručio je da će „za nebreženije to i samom Bogu odgovarati".

Činišvoliko.

Uglavnom:
Baš zato što su velike boginje bile tako retke, lekari nisu odmah prepoznali virus kad je početkom marta 1972. ušao u Jugoslaviju u telu Ibrahima Hotija, koji ga je pokupio tokom hadžiluka.

Pre nego što je umro, Hoti je zarazio 11 osoba, uključujući i medicinske radnike koji su pokušavali da mu pomognu.

Do polovine meseca, kada je proglašena epidemija, već je bilo više od 140 obolelih u raznim delovima Srbije i Jugoslavije.

U svim mestima gde su bila žarišta, uvedeni su karantini. U Beogradu ih je bilo četiri: u Infektivnoj klinici, Klinici za dermatovenerologiju i motelima „Čarapićev brest" i „1000 ruža".

Cela opština Plav u Crnoj Gori je stavljena u karantin koji je trajao oko mesec dana.

Jugoslavija je uvezla velike količine vakcina, a u masovnoj vakcinaciji učestvovale su vojska i policija.

Uprkos pričama da vakcine mogu da izazovu upalu mozga, ozbiljnijeg otpora nije bilo. Poslednji preživeli bolesnik napustio je bolnicu 19. maja. 1972. godine.

link
Milan Novković Milan Novković 11:02 12.12.2020

Re: Razlike

niccolo
Da, evo neko kao moja keva treba da, posle par godina čekanja na listi, operiše kuk, ali nema gde jer je Banjica pretvorena u kovid bolnicu do daljnjeg, znači bar do leta.

Da, ovo je verovatno i veći problem od broja direktno umrlih od kovida. Moj ćale je dobro prošao u smislu da su mu u Zvezdari odmah ugradili stentove krajem oktobra, brzo posle toga su ušli i oni u kovid sistem.

Posledice su kataklizmične, al što reče Melinda d G. nije im palo na pamet da to promisle (ovo je zezanje).

Gle na šta je to sve ispalo: ja kažem kako sam imao poslednji ozbiljan grip pre 25 godina. ALi sam od tada imao nekoliko incidenata tipa temperatura 38, nisam ni za šta osim za sedenje u fotelji i gledanje TVa. Mene je to držalo jedan dan, sina pola dana, ženu dva dana, a mlađu ćerku bacalo u digoročnije kidisanje na antibiotike - osim nje mi nismo dramili - danas je sve to Covid, drama.

Čitam ja pri prvom talasu ovde (Mart, April) top stručnjaka na te sezonske infekcije disajnih puteva - kaže on pa ono što mi zovemo grip dvotrećinski uopšte nije od influenca virusa, tih disajnih virusa ima puno, nikad čuo za njih) - sve Covid sada.

Ovde u UK sada kažu, na primer, kako nema viška smrtnosti (tj London, ja pratim London pošto ovde živimo) u odnosu na petogodišnji prosek - ali je opasno pošto ima višak smrtnosti od Covida, koji je umanjen manjkom mrtnosti od gripa

A Covid je definisan pozitivnim testom u poslednjih 28 dana, gde:

- Opasno je stručnjacima da se bune da ne bi izgubili poslove

- Ali se nešto University of Cambridge ku*čio ovih dana pa od 12-13 hiljada testiranih studenata uzeli sve pozitivne i ponovo ih testirali kvalitetnijim testovima (uslovi, vreme, hemikalije) - svi negativni - NI JEDAN pozitivan student - planula vest na sve strane, al brzo su inb "ubedili" da se smire

Al sateruju se vlasi u ćošak polako čuvenom dal kineskom metodom thousand-cuts, tako nekako.

Sad jure conflict of interests SAGE članova (grupa koja vladi daje savete na ovu temu) - za sada vodeći naučnik ima samo 700,000 funti akcija u GlaxoSmithCline, a jedan od vodećih "konsultanata" dal samo 600,000 nesretnih evrića u dal Novartisu (neko veliko ime ...)

A info čuvaju ko zmija noge, tj pravi tihi rat je u toku u UK.

A sad kao bonus zabavu imamo i već ove prve sa lošim reakcijama na vakcinu, dvoje se zamalo ne ugušiše (al imali su i pre probleme sa imunim, čak nosili adrenalin sa sobom, za svaki slučaj), i šačica ih ima paralizu pola lica, ... mislim da samo "interesantnije" vesti objavljuju.

Od MSM Dejli Telegraf i Dejli Mejl počinju uveliko da prozivaju, vlada ko headless chicken, više-manje ...
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:18 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

milisav68

Epidemiolog Zoran Radovanović, jedan od glavnih učesnika suzbijanja epidemije iz 1972. godine i autor knjige „Variola vera" kaže za BBC da je, i pored nekih grešaka, od presudne važnosti bila odlučna i sveobuhvatna reakcija državnih organa.

„Bila je to ozbiljna država sa ozbiljnim resursima. Nisam siguran da bismo danas bili podjednako efikasni", kaže Radovanović.

Upitan da prokomentariše tekuću epidemiju malih boginja, koja je između ostalog prouzrokovana padom broja vakcinisanih zbog pokreta protiv vakcina, on kaže da ne može da krivi narod što ne veruje vlastima.

„Oni i lekare doživljavaju kao vlast, a vlast ih je dosad mnogo puta izneverila", objašnjava ovaj epidemiolog. „Ipak, vakcinacija ne bi smela da bude stvar ličnog uverenja, nego opšta obaveza", upozorava on.



Ima i tu različitih mišljenja:


Sagovornici "Vremena" se slažu u oceni da se nije samo zdravstveni, već pre svega birokratski sistem SFRJ nije najbolje snašao u slučaju variole vere. "Ja sam već 22. marta, čim sam dobila potvrdu u laboratoriji, predložila da se odmah objavi da je variola tu, ali oni su rekli da je bolje da malo sačekamo i da ćemo možda sanirati stvar dok je virus samo u krugu malog broja ljudi", kaže dr Gligić. "Rekla sam da ne verujem u to. Epidemija je proglašena tek 25. marta."

Dr Gligić pretpostavlja da su razlozi za takvu odluku bili: predstojeća letnja sezona na Hrvatskom i Crnogorskom primorju i uvek delikatno "kosovsko pitanje". Sa njom se slaže i dr Pantić.

"Predložila sam da se od svih koji su autobusima išli na hodočašće uzme krv na analizu. To je bilo teško dobiti jer su kosovski Alabanci bili jako osetljivi na to da neko proglasi da su oni uzrok velike nesreće koja je zadesila Jugoslaviju. Po uzorke na Kosovo smo išli u pratnji milicije", priseća se dr Gligić.

Rad Republičke zdravstvene inspekcije ograničavao je amandman 18 na Ustav SFRJ, po kome su pokrajine imale svoje zdravstvene službe, pa prema tome i svoje sanitarne inspekcije. To znači da pokrajinske zdravstvene vlasti nisu bile podređene republičkim, već direktno saveznim. Zbog toga je Republička zdravstvena inspekcija na Kosovu mogla da deluje tek posle intervencije kod saveznih organa. Da ironija bude veća, republički sekretar za zdravlje bio je kadar iz Vojvodine, a njegov zamenik kadar sa Kosova.


link
solo solo 11:31 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Vojska i policija vatala ljude po ulicama i prisilno vakcinisala, iako su neki već primili vakcinu.


To je zbog ,,ljudi,, a ne države (verovatno manji broj simpatizera ravnogorskog i ostalih pokreta) koji su koristili svaku priliku da miniraju državu pa i tada. Nebitno. Većina je imala poverenje.

Kako je izgledala vakcinacija protiv variole vere: Epidemija u Jugoslaviji ugašena za mesec dana
Epidemiolog, virusolog i vakcinolog u penziji dr Radmilo Petrović, koji je više od trideset godina radio u Institutu za imunologiju i virusologiju "Torlak" i koji je živi svedok variola vere, za Telegraf.rs kaže da je ovo istina.

A ni vakcine nisu bile Torlakove, već su uvezene.
Za mesec, mesec i po dana, kada smo uspeli da dobijemo vakcine iz celog sveta kao pomoć jer nije bilo dovoljno, vakcinisano je 18 miliona Jugoslovena od 22 miliona koliko smo imali, što je bio obuhvat od preko 90 odsto - kaže Petrović.


Jer nije bilo dovoljno - Torlak nije imao dovoljno svojih vakcina u zalihama.

Konkretno, mi na Institutu "Torlak" nismo čekali ni minut. Imali smo jednu količinu vakcina stalno na Institutu, tako da smo odmah vakcinisali sve zaposlene, čim nam je direktor rekao da je izgleda variola vera. Prve doze Jugoslaviji su tada stigle iz Imunološkog zavoda u Zagrebu. Vrlo su brzo potrošene zalihe iz Zagreba, pa je Jugoslavija počela da dobija vakcine iz celog sveta, svi su nam davali svoje zalihe vakcina. Tako je obustavljena epidemija - kaže Petrović.


Neverovatna je ta potreba da se nostalgija pretvara u bajku.


Elem: Još neverovatnija je potreba da se spinuje u neznanju radi jeftinog politikanstva i naknadne pameti ideološki opterećene. I da nisu proizvodili vakcinu imali su je na zalihama. Jugoslavija je bila velika da bi se pravile tolike zalihe. Kako god ljudi su u većini imali poverenja u vakcinu koju je Torlak distribuirao sa ostalim imunološkim zavodima - ako ti je to toliko bitno.

Da ti prevedem - krivo sedi al pravo besedi.


Prema njegovim rečima, vakcina protiv variola vere je postojala 150 godina, zbog čega je i bilo lakše obuzdati epidemiju.Srbija se vakcinisala protiv variola vere još od 1839. godine, kada je knjaz Miloš naredio da se donese Zzakon o obaveznom vakcinisanju protiv variole. Imali smo tradiciju, znanje, iskustvo, sve - priseća se Petrović.


Činišvoliko ko to osporava?

Poenta je bila u

Čarliju se verovatno neće svideti ali nešto se ne mogu setiti da je u vreme Jugoslavije ovakvo pitanje i antivakserska dilema uopšte postojala. Ljudi su imali poverenje u Torlakove vakcine i institucije države. Zato je uspešno i obavljena recimo 1972g vakcinacija protiv variole i epidemija je uspešno i u kratkom roku zaustavljena.


Pričamo o antivakserima i dilemama vezanim za ovu covid situaciju.. Blog je o tome čini mi se.


https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3262497-kako-je-izgledala-vakcinacija-protiv-variole-vere-epidemija-u-jugoslaviji-ugasena-za-mesec-dana




vrabac_onaj vrabac_onaj 11:45 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo


A ni vakcine nisu bile Torlakove, već su uvezene.
Za mesec, mesec i po dana, kada smo uspeli da dobijemo vakcine iz celog sveta kao pomoć jer nije bilo dovoljno, vakcinisano je 18 miliona Jugoslovena od 22 miliona koliko smo imali, što je bio obuhvat od preko 90 odsto - kaže Petrović.


Jer nije bilo dovoljno - Torlak nije imao dovoljno svojih vakcina u zalihama.



Torlak ih je imao veoma malo (i nešto malo je još stiglo iz Zagreba) i mislim da nisu bile naše vakcine već isto tako uvezene.

U ostalom evo ga zvanični sajt Torlaka, nigde se ne navodi proizvodnja vakcine protiv variole, a valjda bi se pohvalili.



Istorijat
Štampaj

Institut za virusologiju, vakcine i serume „Torlak'' je zdravstvena ustanova sa tradicijom dužom od 80 godina.


1927. Počela proizvodnja BCG vakcine
1930. Počela proizvodnja vakcine protiv difterije po Ramonu i seruma protiv difterije i tetanusa
1934. Počela proizvodnja vakcine protiv tetanusa po Ramonu
1958. Proizvedena vakcina protiv velikog kašlja, od domaćih izolata
1959. Počela proizvodnja suvih bakterioloških podloga
1960. dr Albert Sejbin poklonio Institutu „Torlak'' originalne sojeve polio virusa za proizvodnju OPV-a i iste godine počela proizvodnja žive, oralne vakcine protiv dečje paralize (OPV)
1962. Počela proizvodnja celovirusne inaktivisane vakcine protiv gripa
1965. Počela proizvodnja alergena
1968. Počela proizvodnja laktopreparata
1995. Počela proizvodnja seruma protiv zmijskog otrova.
2020. Počela proizvodnja vakcine protiv gripa, splitovane, inaktivisane - TorVaxFlu®.


link
alselone alselone 11:47 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

amandman 18 na Ustav SFRJ, po kome su pokrajine imale svoje zdravstvene službe, pa prema tome i svoje sanitarne inspekcije. To znači da pokrajinske zdravstvene vlasti nisu bile podređene republičkim, već direktno saveznim.

milisav68 milisav68 12:06 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

vrabac_onaj
Ima i tu različitih mišljenja:

Ima naravno, zato se pominje i sreća.

Ko god sa setom priča o tom vremenu, treba da pročita ceo članak.

Ipak, postoji velika razlika.Jugoslavija je bila relativno zatvorena zemlja (u odnosu na Srbiju danas), a vakcina protiv Variole je več postojala, pa se problem brzo rešio - uvozom.

Vakcina protiv Korone, em nije dovoljno ispitana, em je nema u većim zalihama.

A zadnji pasus koji si citirao je za posebnu priču.

Rad Republičke zdravstvene inspekcije ograničavao je amandman 18 na Ustav SFRJ, po kome su pokrajine imale svoje zdravstvene službe, pa prema tome i svoje sanitarne inspekcije. To znači da pokrajinske zdravstvene vlasti nisu bile podređene republičkim, već direktno saveznim. Zbog toga je Republička zdravstvena inspekcija na Kosovu mogla da deluje tek posle intervencije kod saveznih organa. Da ironija bude veća, republički sekretar za zdravlje bio je kadar iz Vojvodine, a njegov zamenik kadar sa Kosova.

milisav68 milisav68 12:11 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo
Nebitno. Većina je imala poverenje.

"Slušaj, pusti ti ove lekare i njihove vakcine. Ovako jakom čoveku, kao što si ti, boginje ništa ne mogu. Tebi je važno samo da dobiješ potvrdu o vakcinaciji. Nego, dok čekamo, idi u apoteku, tu ti je prekoputa bolnice, kupi malo alkohola i vate, i čim ti daju vakcinu idi u klozet, tamo te niko ne vidi, pa je obriši. Ostaćeš zdrav, pa završavaj poslove."

Pročitaj članak što je okačio Vrabac, pa dođi da pričamo.

Dopuna (iz članka).

"Bilo je 11 sati pre podne kada se sanitetsko vozilo sa čačanskim registarskim tablicama zaustavilo ispred glavnog ulaza u Dermatovenerološku kliniku u Beogradu. Prijem najavljenog bolesnika obavljen je brzo, da bi nakon par minuta bio smešten u sobu broj 18 na drugom spratu, u kojoj je već ležalo pet pacijenata..." Tog dana na klinici su se održavale vežbe sa studentima IV godine medicine, pa je direktor klinike odlučio da studentima pokaže bolesnika kao "izuzetno težak slučaj penicilinske alergije"...

solo solo 12:17 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Pročitaj članak što je okačio Vrabac, pa dođi da pričamo.


Čemu?


kupi malo alkohola i vate, i čim ti daju vakcinu idi u klozet, tamo te niko ne vidi, pa je obriši. Ostaćeš zdrav, pa završavaj poslove."


Sve će to narod pozlatiti.
milisav68 milisav68 12:22 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo
Čemu?

Pa i to što kažeš, dođeš, sedneš, naručiš, pojedeš, popiješ, boli tebe.

Samo nemoj posle da kakiš okolo.
solo solo 12:29 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Pa i to što kažeš, dođeš, sedneš, naručiš, pojedeš, popiješ, boli tebe.

Samo nemoj posle da kakiš okolo.


Naprotiv, preventivno, krenuo si da se raspojasavaš i baškariš.

Više zbog drugih, sa tobom je sve izvesno i teško ispravljivo.
solo solo 12:30 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Torlak ih je imao veoma malo (i nešto malo je još stiglo iz Zagreba) i mislim da nisu bile naše vakcine već isto tako uvezene.

U ostalom evo ga zvanični sajt Torlaka, nigde se ne navodi proizvodnja vakcine protiv variole, a valjda bi se pohvalili.


Zvanično, postoje samo dve laboratorije na svetu gde se čuvaju uzorci virusa variole: u Atlanti u Americi i Novosibirsku u Rusiji

Prema rečima dr Vuković, Institut Torlak bi otpočeo proizvodnju vakcina tek na zahtev saveznih i republičkih organa tj. Ministarstva zdravlja. U slučaju iznenadnog izbijanja bolesti kod nas Svetska zdravstvena organizacija pritekla bi nam u pomoć svojim rezervama.


https://www.vreme.com/cms/view.php?id=301615


solo solo 12:38 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Torlak ih je imao veoma malo (i nešto malo je još stiglo iz Zagreba) i mislim da nisu bile naše vakcine već isto tako uvezene.


Nije poenta u tome da li su proizvedene kod nas nego da je Torlak imao vakcine na zalihama (proverene i odobrene predpostavljam) u koje je narod imao poverenja ( ,,zaključujem po broju vakcinisanih koje nije jurila milicija po ulici i nasilno vakcinisala,, ). Ako treba da se objašnjava u sitna crevca i objašnjava kontekst jbg.


vrabac_onaj vrabac_onaj 12:42 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo
Torlak ih je imao veoma malo (i nešto malo je još stiglo iz Zagreba) i mislim da nisu bile naše vakcine već isto tako uvezene.

U ostalom evo ga zvanični sajt Torlaka, nigde se ne navodi proizvodnja vakcine protiv variole, a valjda bi se pohvalili.


Zvanično, postoje samo dve laboratorije na svetu gde se čuvaju uzorci virusa variole: u Atlanti u Americi i Novosibirsku u Rusiji

Prema rečima dr Vuković, Institut Torlak bi otpočeo proizvodnju vakcina tek na zahtev saveznih i republičkih organa tj. Ministarstva zdravlja. U slučaju iznenadnog izbijanja bolesti kod nas Svetska zdravstvena organizacija pritekla bi nam u pomoć svojim rezervama.


https://www.vreme.com/cms/view.php?id=301615




Da, i?
Gde tu piše da je Torlak proizvodio vakcinu? Naročito da je imao na zalihama vakcinu proizvedenu kod njih kada je buknula epidemija?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:48 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo
Torlak ih je imao veoma malo (i nešto malo je još stiglo iz Zagreba) i mislim da nisu bile naše vakcine već isto tako uvezene.


Nije poenta u tome da li su proizvedene kod nas nego da je Torlak imao vakcine na zalihama (proverene i odobrene predpostavljam) u koje je narod imao poverenja. Ako treba da se objašnjava u sitna crevca i objašnjava kontekst jbg.




Vakcinisanje je bilo prisilno (protiv čega u tom konkretnom slučaju nemam ništa protiv) tako da može samo da se nagađa da li je narod imao ili nije imao poverenja. Verovatno je bilo kao i sada, svega i svačega. Dodatno nije bilo interneta na kome svašta možeš da pročitaš (a i da se mentalno otruješ), samo jedna televizija, sva štampa pod kontrolom.
Tako je lako zadobiti poverenje.
solo solo 12:48 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Gde tu piše da je Torlak proizvodio vakcinu? Naročito da je imao na zalihama vakcinu proizvedenu kod njih kada je buknula epidemija?


Gde si pročitao da sam napisao da je Torlak napravio vakcinu. Piše Torlakove vakcine. Uvezene,proverene, odobrene i na zalihama. ,,Svoje vakcine,, - u svom posedu u svojim magacinima

Ako napišem eno ga Vrabčev bicikl jel to znači da ga je Vrabac napravio? (pod uslovom da Vrabac ima bicikl) Ako nema može i vrabčev .urac i opet nije ga Vrabac napravio nego neko drugi.

Da i ?

Ko oće da se zajebava - nije ni to sporno. Može.
solo solo 12:51 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Vakcinisanje je bilo prisilno (protiv čega u tom konkretnom slučaju nemam ništa protiv) tako da može samo da se nagađa da li je narod imao ili nije imao poverenja. Verovatno je bilo kao i sada, svega i svačega. Dodatno nije bilo interneta na kome svašta možeš da pročitaš (a i da se mentalno otruješ), samo jedna televizija, sva štampa pod kontrolom.
Tako je lako zadobiti poverenje.


Rezultat je bio suzbijanje epidemije.

Rezultati su uvek bitni.

Konsenzus u ,,demokratiji,, gde si to video. U Srbiji - ijaoooooo!
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:58 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Jebote, ovaj blog kao RTS. Svake subote repriza istog filma.

solo solo 13:09 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

Vakcinisanje je bilo prisilno (protiv čega u tom konkretnom slučaju nemam ništa protiv) tako da može samo da se nagađa da li je narod imao ili nije imao poverenja


Evo pusti narod i naše subjektivne predpostavke. Ako su ti živi roditelji pitaj ih i proveri da li su te vodili na obaveznu vakcinaciju kao bebu (a jesu) i kasnije pod prisilom ili dobrovoljno bez ikakvih dilema da to nije u redu. A primio si dosta vakcina do 18 godine.Možda je tvoj slučaj bio izuzetak ali svakako statistički nebitan na 22 miliona stanovnika Jugoslavije.

Razumem da je teško pojedinima da priznaju realnost tog vremena i života u Jugoslaviji no to neće ništa promeniti.
To vreme i to društvo je iznedrilo nas ovakve kakvi smo sa godinama u kojima smo. Šta ovo vreme iznedrava već pomalo vidimo a i naslućujemo. Sve će to jednoga dana biti uporedivo. Možda je rano za definitivne zaključke ali se da naslutiti.
solo solo 13:29 12.12.2020

Re: Razlike

Ali se nešto University of Cambridge ku*čio ovih dana pa od 12-13 hiljada testiranih studenata uzeli sve pozitivne i ponovo ih testirali kvalitetnijim testovima (uslovi, vreme, hemikalije) - svi negativni - NI JEDAN pozitivan student - planula vest na sve strane, al brzo su inb "ubedili" da se smire




Poslanik Slobodarske partije Austrije Mihael Šnedlic oštro je kritikovao austrijsku vladu zbog upotrebe nepouzdanih testova pri masovnom testiranju stanovništva, a svoju tvrdnju potkrepio je neobičnim gestom.

On je za govornicom obavio brzi antigenski test nad „koka-kolom“. Nakapao je kap „koka-kole“ na korona test, a rezultat je bio pozitivan.





vrabac_onaj vrabac_onaj 13:34 12.12.2020

Re: Razlike P.S.

solo


Evo pusti narod i naše subjektivne predpostavke. Ako su ti živi roditelji pitaj ih i proveri da li su te vodili na obaveznu vakcinaciju kao bebu (a jesu)i kasnije pod prisilom ili dobrovoljno bez ikakvih dilema da to nije u redu. A primio si dosta vakcina do 18 godine.Možda je tvoj slučaj bio izuzetak ali svakako statistički nebitan na 22 miliona stanovnika Jugoslavije.


Ma nema nikakve potrebe da pitam, nekih vakcinacija iz osnovne škole se i sam sećam. Mada me to nije sprečilo (ni mog sadašnjeg kuma) da dobijemo morbile u šestom razredu (da mobile, dobro se sećam napisane dijagnoze, bio sam tada već dovoljno velik).
Ali da, moji roditelji nikada nisu dovodili vakcinaciju u pitanje kao što sam i ja bez razmišljanja vakcinisao svoje dete.

Što se tiče sadašnjeg otpora prema vakcinaciji, nije ništa veči u Srbiji nego u ostaku Evrope, takva su vremena. Verujem da su i Švabe tada više verovale nego danas, a eto priča mi baš taj kum da tamo otpor uopšte nije zanemarljiv trenutno.

Na žalost, sloboda ponekad ima i neke ne baš pozitvine nuspojave, baš kao i poneke vakcine.
Pa ja opet biram vakcinisanje.
omega68 omega68 14:02 12.12.2020

Re: Razlike

srdjan.pajic

Добродошао Срђане, надам се да ти је пријатно на мом блогу.
Добро, морам мало и да будем у складу са временом:
Moguće otcepljenje Teksasa?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana