Društvo| Muzika| Nostalgija| Životni stil

Moj otac travu kosi

loader RSS / 07.05.2021. u 16:02
 
 jiCRoZW.jpg
 

Slučajno sam je otkrio. Nisam je čuo ko zna koliko godina.
Poetika, emocije, miris trave, vokali... Ne mogu da pronađem adekvatne reči da izrazim svoju... Bolje da ne diram.  
 
Reče jedan drugar:
Ovo je moglo da nastane samo u Jugi. 
 

Atačmenti



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Davie Davie 16:45 07.05.2021

Iskopina

Sine, a grupa Iver ima cak 4 (cetiri) sabskrajbera na youtubeu. Meni "bolja" ona druga stvar okacena na njihovom kanalu "Amira, daj mi malo mira", smejes se a plakao bi kad znas da si odrastao u takvoj drzavi.
solo solo 16:58 07.05.2021

Re: Iskopina

smejes se a plakao bi kad znas da si odrastao u takvoj drzavi.


Zastidio se majke

Bilo je toplo i snijeg je kopnio po krovovima; kapalo je dolje i kapi su blistale na suncu. Ulicama je prolazio varoški svijet u lijepim odijelima.
Majka stiže pred školu suviše rano. Na velikom trgu već je vladao potpuni mir; prozori visoke kuće odsijevali su i katkad bi se čuo glas učitelja, koji je u školi govorio oštrim i zvonkim glasom.
Majka je stigla izdaleka, iz sela koje je bilo udaljeno od varoši dobra četiri sata hoda. Njene čizme - muške čizme koje su dosezale do koljena - bile su sve blatnjave; pa i suknja - široka seljačka suknja išarana zelenim cvjetovima - bila je poškropljena. U desnoj ruci majka je držala kišobran i veliki svežanj, u kojem je nosila košulje i par novih cipela za Jožeta, a u lijevoj ruci držaše veliku maramu, u čiji je čvor stavila deseticu, koju je donijela Jožetu.
Majka je bila umorna i gladna, ujutro nije kupila nimalo kruha za sebe zbog toga da ona desetica ostane cijela. Noge su je boljele i kašljala je; njeno lice bilo je suho, na obrazima je imala duboke jame. Hodala je polagano gore-dolje i gledala u prozore, koji su se blistali kao da su pozlaćeni.
U školi je zvonilo, zvonilo je dugo, a zatim nastade buka i žagor. Iza velikih vrata ispade mnoštvo đaka; najprije oni mali iz nižih razreda - kričali su i gonili se po trgu, za njima iziđoše stariji đaci - hodali su ozbiljnije i gordo.
U gomili veselih drugova dođe i Joža.
Spazi svoju majku - seljačku suknju išaranu cvjetovima, visoke blatnjave čizme, crvenu gornju haljinu, šarenu maramu na glavi, pozadi povezanu, veliki svežanj i nezgrapni kišobran.
"Zar nije to tvoja majka?", upita ga drug.
"Ne, nije to moja majka!", odgovori Joža.
Stidio se seljačke suknje, išarane zelenim cvjetovima, visokih čizama, crvene haljine, marame, kišobrana i velikog svežnja, a u tom svežnju bile su njegove nove košulje, koje je majka noću šila i po kojima su kapale njene suze.
Sakrio se u gomili i prođe mimo nje.
A majka je stajala i gledala brižno očima. Ubrzo gužva prestade, đaci su još samo pomalo izlazili iz škole, zatim je zvonilo i sve se ponovo utiša.
Majka je već riješila da pođe u Jožin stan pa da ga tu pričeka. Kad je učinila nekoliko koraka, pomislila je da se, možda, zabavio negdje u školi pa se vratila i čekala.

Noge su je boljele, naslonila se na zid i gledala gore u prozore, koji su se sijali na suncu, čekala je do podne. U podne je zazvonilo u školi, a i napolju zazvoni, podnevna zvona oglašavahu se sa svih stran. Iz škole je izlazila bujica đaka. Majka je prišla bliže, pravo do velikih vrata i tražila Jožu. Nije ga bilo. Sve se opet utiša, izlazili su samo još učitelji, bradati, ozbiljni, i osvrtali se na nju.
U srcu se mati zabrinu, uplaši se misleći da možda leži kod kuće jako bolestan i da čeka na nju, da je zove. Pohitila je u njegov stan a noge su joj drhtale.
Joža je bio kod kuće, sjedio je za stolom i držao knjigu pred sobom. Kad je otvorila vrata, odmah je ustao i pošao joj u susret.
"A kad ti stiže?"
"U jedanaest. Zar me nisi vidio gdje sam te čekala"
"Nisam vas vidio", odgovori Joža.
Poslije podne pođoše u varoš lijepom ulicom, s desne strane, sve su kuće svijetlile kao u vrijeme praznika, blistave kapi su padale iz oluka i udarale veselo po kaldrmi. Joža je pratio majku koja se vraćala kući. U srcu zaželi da se sakrije da naglas zaplače. Sretali su ga drugovi, sreo ga je i onaj koji ga je pred školom pitao: "Zar nije to tvoja majka?" Joža se više nije stidio, glasno bi kliknuo: "Gledajte, ovo je moja majka!"
Hodao je uz svoju majku, ali je na njegovoj duši ležao grijeh koji ga je pritiskivao na zemlju, tako su mu noge bile otežale i umorne.
Izvan varoši pozdravi se sa sinom, a Joža je namjeravao da klekne pred njom i da sakrije svoju glavu u njeno krilo, da kaže: "Majko, zastidih te se", ali nije kleknuo. Kad je majka bila već daleko, kliknuo je:
"Majko!"
Majka se osvrnu.
"Zbogom, majko!" Iz daljine je vidio kako majka lagano gazi po blatnom drumu, tijelo joj je bilo pognuto, kao da je na plećima nosila neko breme.
Joža ode kući i sjede u uglu na veliki svežanj, koji je majka donijela, rukama sakri lice i zaplaka.
Grijeh je ležao na njegovoj duši i suze ga nisu mogle saprati, skliznuše pored njega kao uz tvrdi kamen...
Davno je to bilo, a na njegovoj duši leži grijeh, težak i velik kao prvog dana, i tako je njegov život sada prepun žalosti i patnje.


Ivan Cankar
loader loader 17:24 07.05.2021

Re: Iskopina

smejes se a plakao bi kad znas da si odrastao u takvoj drzavi.


Nisam okačio blog zbog (te) države. No, kad smo kod toga, država je detinjstvo. A u njemu se neizmnerno pati i neizmerno uživa. Nostalgija je tu pomiriteljska forma.


Nego, pesma je ...


loader loader 17:27 07.05.2021

Re: Iskopina

solo






Ih, bre, kolega Solo, nećemo valjda po ultra-dubinskim emocijama...
solo solo 17:31 07.05.2021

Re: Iskopina

Ih, bre, kolega Solo, nećemo valjda po ultra-dubinskim emocijama...




p.s.

loader loader 19:29 07.05.2021

Re: Iskopina

Ako mene pitate,
ja sam slavenonostalgičar na južni način.
Dakle, za ovu mjuzu, da.



Nemi spot je već običan, bilo koji sa lijepom djevuškom i kolažom sličica. Dakle, samo ovaj koji ima audio moć.
gedza.73 gedza.73 19:59 07.05.2021

Re: Iskopina

loader
Nostalgija je tu pomiriteljska forma.

Lek za nostalgiju


nask nask 21:54 07.05.2021

Sjaj u očima

država je detinjstvo. A u njemu se neizmnerno pati i neizmerno uživa. Nostalgija je tu pomiriteljska forma.



imao ovu na singlici koju sam posle hiljaditog preslušavanja sveo na glatku površ.
haklberi_tom haklberi_tom 18:40 08.05.2021

Re: Iskopina

loader
smejes se a plakao bi kad znas da si odrastao u takvoj drzavi.


Nisam okačio blog zbog (te) države. No, kad smo kod toga, država je detinjstvo. A u njemu se neizmnerno pati i neizmerno uživa. Nostalgija je tu pomiriteljska forma.


Nego, pesma je ...



Malo klasike!
Za mariopan, principesu, apačero, te gospodina Gedžu, Šmuua, Soloa i Maksu.
I Doksumanutoga!

Naravno, nema muzike bez bajsa!



Za isto društvo, meni jedna od najdražih!

Jedan je (jedni su) - Džetro Tal!




loader loader 15:52 10.05.2021

Re: Iskopina

Ljudi prave svakojake mikseve. Većinu bih, što se mog ukusa tiče, znatno izmenio u smislu izbora stvari. No, svakako je podsticajno, makar kao prisećanje, ili kao asocijacija i na neke druge pesme.

docsumann docsumann 17:01 07.05.2021

igra asocijacije...

Poetika, emocije, miris trave, vokali...


loader loader 16:08 10.05.2021

Re: igra asocijacije...


Mene me se zdopada samo domašje. :)

docsumann docsumann 07:10 13.05.2021

Re: igra asocijacije...

loader

Mene me se zdopada samo domašje. :)



pa sade ljudi i kod nas...

Черевићан Черевићан 18:36 07.05.2021

in effectu

jer ne pronalazim adekvatne reči da se izrazim

уме песма ...........да понесе
поетику .....реч'ма усталаса,
у прошлост нас ..суноврати
од данашњих галиматијаса
loader loader 19:10 07.05.2021

Re: in effectu

Черевићан
jer ne pronalazim adekvatne reči da se izrazim

уме песма ...........да понесе
поетику .....реч'ма усталаса,
у прошлост нас ..суноврати
од данашњих галиматијаса


Јес,
Чер...
Ви схватате шта је овде ...
solo solo 19:31 07.05.2021

Re: in effectu

Ви схватате шта је овде ...



Jes vala bilo tad i ukusa i mirisa. Osto samo stiropor.



Nego što bi reko Čarli molim za pojašnjenje, jel ste vi mr Loader Yugonostalgičar il' se samo podsprcavamo? Radi lakše komunikacije.
loader loader 19:32 07.05.2021

Re: in effectu

Sekula...
Pa, banalizacija.
solo solo 19:40 07.05.2021

Re: in effectu

Pa, banalizacija.


Nemojmo da preziremo esenciju širokih narodnih masa. Beograd jeste Srbija al' Srbija nije samo Beograd.

loader loader 23:08 07.05.2021

Re: in effectu

solo

Srbija se preselila u Bg. I tamo priča o Srbiji. Bg penzioneri kupuju ostavljena imanja za male pare i vole unutrašnjost Srbije. Mnogi je vole.
Gde je muzika?
solo solo 23:28 07.05.2021

Re: in effectu

Gde je muzika?


Među Keltima gde je uvek i bila.



Samo za Čarlija i veselo društvo.

klik23 klik23 19:20 07.05.2021

Stvar

Odlična pesma. Prvi put čujem. Ima nešto. Malo je preemotivna. Nekima možda i nerazumljiva.
Ja više preferiram ove malo dinamičnije. Iz tog nekog vremena. Ne bih da trolujem, ali ... recimo ovo:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4JVNrPe5hjU[/youtube]
loader loader 19:26 07.05.2021

Re: Stvar

Ja više preferiram ove malo dinamičnije. Iz tog nekog vremena. Ne bih da trolujem, ali ... recimo ovo:


Ma, nema problema (oko eventualnog trola).
I ova Oliverova razbija, i obeležava jedno vreme. Samo, to su ipak različite epohe, stilovi, energije... Nije mnogo godina razlike, ali je mnogo suštinskih razlika.
Inače, Mandić bi i danas sa nekoliko svojih spotova mogao da uči ove koji prave domaće trepetave snobi-spotove.


Kako god, početak muzičkih sedamdesetih je u Jugoslaviji neponovljiv. Teško je to baš precizirati. U stvari, možda je i bolje ne. Jednostavno, to je to.
Atomski mrav Atomski mrav 19:47 07.05.2021

Re: Stvar

Kako god, početak muzičkih sedamdesetih je u Jugoslaviji neponovljiv. Teško je to baš precizirati. U stvari, možda je i bolje ne. Jednostavno, to je to.



tess1 tess1 20:17 07.05.2021

Re: Stvar

Atomski mrave, dobar izbor. Volim Leovu Odiseju.

Moj otac stvarno kosi travu. Pjesma je zbunjujuća. Teletabisi. Pomalo i besposlenost il letargija, iako kažu da je stil držati se ideje od početka do kraja. Oni su se držali, ne. :)
tess1 tess1 20:21 07.05.2021

Re: Stvar

Dođi u 5 do 5

Samo malo, zašto nama nekim jadnicima ne radi ovo? :)
gedza.73 gedza.73 20:45 07.05.2021

Re: Stvar

alselone alselone 21:11 07.05.2021

Re: Stvar

Dođi u 5 do 5


Na našoj svadbi drugarica ustane, uzme mikrofon i otpeva ovo. Masa delirijum.
tess1 tess1 21:22 07.05.2021

Re: Stvar

Na našoj svadbi drugarica ustane, uzme mikrofon i otpeva ovo. Masa delirijum.

Lijepo. :)

loader
Ne mogu da pronađem adekvatne reči

Nevinost, to je ono što zbunjuje.
loader loader 23:09 07.05.2021

Re: Stvar

Nevinost, to je ono što zbunjuje.


Ehh...


loader loader 23:19 07.05.2021

Re: Stvar

alselone
Dođi u 5 do 5


Na našoj svadbi drugarica ustane, uzme mikrofon i otpeva ovo. Masa delirijum.


Poznato mi nešto ...
pecaros pecaros 23:36 07.05.2021

Re: Stvar

loader

Kako god, početak muzičkih sedamdesetih je u Jugoslaviji neponovljiv. Teško je to baš precizirati. U stvari, možda je i bolje ne. Jednostavno, to je to.



tess1 tess1 00:48 08.05.2021

Re: Stvar

loader
Nevinost, to je ono što zbunjuje.


Ehh...





Ne razumijem sad ja. Šta je tema bloga sa ovom pjesmom i grupom koju prvi put čujem i vidim sinoć, ambivalencija? Mnogo je tražiti, il?

Zatim, i ove dvije Gedžinu i Pecaroševu čujem prvi put, ali, reko', da ne idem za njima i aminujem dok sama ne mogu postaviti pjesmu, i ne znam razlog, hm, mnogo sam dobar čovjek. :)

Ono što je interesantno je fenomen nevinosti sedamdesetih godina prošlog vijeka: dvije-tri decenije nakon rata, generacije su tada imale 20-30 godina, uporediti sa generacijom danas djece ili već stasalih ljudi 20-25 godina nakon rata (i bombardovanje Srbije), tad su sa pjesmom Otac kosi travu il Dođi u 5 do 5 bili na početku nečega, nevini, sad sa pjesmom Zmija i žaba (ponudio mi YouTube) na kraju su, nisu ni imali nevin početak, e, sad, da li je za njihov kraj ili fenomen sumraka kriv fenomen nevinosti (letargija?) 70ih il je gubitak nevinosti šira slika svijeta, sirovija za sve nas, površna, puna opštih mjesta (zmija guta žabu), bez emocija (o travi kućici za mrave i bubamare) i itd..
loader loader 01:02 08.05.2021

Re: Stvar

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WAZcFqQxwgQ[/youtube]

milisav68 milisav68 09:03 08.05.2021

Re: Stvar

tess1

Ono što je interesantno je fenomen nevinosti sedamdesetih godina prošlog vijeka: dvije-tri decenije nakon rata, generacije su tada imale 20-30 godina, uporediti sa generacijom danas

Heh, pa nije to vezano samo za ovo parče Balkana.

Zaboravilo se na Dajte sunca i Šansu miru :)

Ili - Je ti znaš da sam prvu ribu smuvao uz Bacila je sve niz reku :)
tess1 tess1 09:52 08.05.2021

Re: Stvar

Heh, pa nije to vezano samo za ovo parče Balkana.

Da, da, znam na šta misliš (vidiš da sam pri kraju komentara spomenula širu sliku svijeta), tačno bih lakše predstavila grafički te cikluse od par decenija sa par linija, skupova i podskupova, nisu u pitanju eoni..

1945 - 1970 (ok, ovde je cijeli svijet bio poslijeratni, samo malo, Amerikanci su pržili napalmom po Vijetnamu dok se Joko i Lenon skidaju goli, na bijelim plahtama u bijeloj sobi, njih dvoje su dvije bijele rade il tratinčice, ok, ali mi smo tu bili čisti naoko, u pravom miru, - iza scene je kako vidim ovde jedna druga Srbija, nezadovoljna iznutra i posebno druga Hrvatska sa jakom ustaškom dijasporom, s vana, Bosna je tu bila kao eksperiment, prvo, iskreno nagrabusila u ratu, drugo, vidiš da su ove posebno sarajevske muzičke grupe sve od tri naroda.. meni se sad svi čine kao Teletabisi, il bizarnije, ima knjiga K. Išigurova Nikad me ne ostavljaj, ima i film, kad jedni daju organe drugima, jedan klon tj organizam je rasadnik organa drugom, imaš davaoca i primaoca, tako mi liči taj fenomen nevinosti 70ih iz Bosne ili svrha postojanja tih par decenija kao rasadnik nečega što vidjećemo izjaloviće se brutalno, svi su organi otkazali)


1995 - 2020 (ok, sad mi je bitno da ne spomenem Švajcarce bez rata ili neku evropsku zemlju ali i da nas uporedim sa njima, naše fenomene sumraka, ako ti kažeš da nije samo na Balkanu, mi bi ili smo morali imati fazu hajde kažem renesanse ili duge poslije kiše, oni ne, dešava se da nemamo preporod (čitaj, nešto bolje, svjetlije nakon tame) ali ne pripadamo ni ljudima koji žive u miru poslednjih 80 god) i (najveća propast je bombardovanje Srbije 4 god nakon kraja rata u Bosni i egzodusa, godine su prošle i danas kad shvatim da je Srbija bombardovana 4 god nakon 1995. osjećam da bih se mogla onesvijestiti kolika je propast, i za to vrijeme je interesantna kinematografija Srbije, za te 4 god al da se nastavljam, ne razgranavam :)

Ili - Je ti znaš da sam prvu ribu smuvao uz Bacila je sve niz reku :)

Nisam razumjela, izvini, jel ovo nešto dobro ili loše? :))
milisav68 milisav68 10:40 08.05.2021

Re: Stvar

tess1

Nisam razumjela, izvini, jel ovo nešto dobro ili loše? :))

Ma ilustracija nostalgije - scena iz filma Lepa sela i Nikola Kojo.

E, a što se tiče muzike, i opšte kulturne scene u BIH i YU, saradnja je bila zajednička zato što je i "neprijatelj" (vlast) bio zajednički, pa je osnov bio bunt kao i u svetu što je bio RnR (a danas su Mik Džeger i Pol Makrtni postali "ser".

Ostali sa tralala pesmicama su samo pratili trendove.U početku je to bio Dzez i meksička muzika, da bi Radio Luksemburg proširio horizonte.

Ipak, najprodavanija singlica u YU za sva vremena je Hasan Kučuk Hoki sa Rastajemo se mi :)

Posle 99. ništa više nije bilo isto, naročito od 11. septembra, a videlo se najbolje na početku pandemije, gde je i dalje čovek čoveku vuk.
tess1 tess1 11:38 08.05.2021

Re: Stvar

Ma ilustracija nostalgije - scena iz filma Lepa sela i Nikola Kojo.

Znači tako, loše za mene jer se blamiram, dobro za tebe, sa stihom veze nemaš. :)


Evo jedna šumska, za vjeverice, prepelice, i medu. :)

docsumann docsumann 11:43 08.05.2021

Re: Stvar

pecaros
loader

Kako god, početak muzičkih sedamdesetih je u Jugoslaviji neponovljiv. Teško je to baš precizirati. U stvari, možda je i bolje ne. Jednostavno, to je to.






pecaros pecaros 14:22 08.05.2021

Re: Stvar

haklberi_tom haklberi_tom 19:02 08.05.2021

Re: Stvar

tess1
Atomski mrave, dobar izbor. Volim Leovu Odiseju.

Moj otac stvarno kosi travu. Pjesma je zbunjujuća. Teletabisi. Pomalo i besposlenost il letargija, iako kažu da je stil držati se ideje od početka do kraja. Oni su se držali, ne. :)

Jedan je Leo Martin!
haklberi_tom haklberi_tom 19:03 08.05.2021

Re: Stvar

https://www.youtube.com/watch?v=WAZcFqQxwgQ


kamilo_emericki kamilo_emericki 00:10 09.05.2021

Re: Stvar

[quote=docsumann




Stranac
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:17 09.05.2021

Re: Stvar

pecaros pecaros 00:23 09.05.2021

Re: Stvar

kamilo_emericki kamilo_emericki 19:10 09.05.2021

Re: Stvar

milisav68

O Je ti znaš da sam prvu ribu smuvao uz Bacila je sve niz reku :)

Da li se danas neko udvara recitujući?
Meni omiljeni alat bile "Mostarske kiše" Link i "Barbara" Link.
Dobro, neke cure su puštale suzu i na Šantića.

Ne vjeruj u moje stihove i rime
Kad ti kažu, draga, da te silno volim,
U trenutku svakom da se za te molim
I da ti u stabla urezujem ime-

vcucko vcucko 20:23 09.05.2021

Re: Stvar

milisav68

Ili - Je ti znaš da sam prvu ribu smuvao uz Bacila je sve niz reku :)

Imaš li ti predstavu, o čemu u stvari govori ta pesma? Razmisli malo.

Nosila je našu ljubav, našu sreću, prvi cvijet
Bacila je sve niz rijeku i pošla u drugi svijet


Napisao je Boda Kovačević, kad je tadašnja mu cura... (zaključi sam) i otišla u 'muriku.


milisav68 milisav68 20:34 09.05.2021

Re: Stvar

vcucko

Imaš li ti predstavu, o čemu u stvari govori ta pesma? Razmisli malo.

Nosila je našu ljubav, našu sreću, prvi cvijet
Bacila je sve niz rijeku i pošla u drugi svijet


Napisao je Boda Kovačević, kad je tadašnja mu cura... (zaključi sam) i otišla u 'muriku.

Ma bre citirao sam Koju iz filma.
vcucko vcucko 20:45 09.05.2021

Re: Stvar

milisav68
vcucko

Imaš li ti predstavu, o čemu u stvari govori ta pesma? Razmisli malo.

Nosila je našu ljubav, našu sreću, prvi cvijet
Bacila je sve niz rijeku i pošla u drugi svijet


Napisao je Boda Kovačević, kad je tadašnja mu cura... (zaključi sam) i otišla u 'muriku.

Ma bre citirao sam Koju iz filma.

Prašćaj, nešto kuckam za pos'o pa sam čitao onako unakrst

Mea culpa. Evo kažnjavam se
milisav68 milisav68 20:55 09.05.2021

Re: Stvar

kamilo_emericki

Da li se danas neko udvara recitujući?

Teško, još pre 30 godina je auktelnija bila moderna muzika i stihovi iz nje.

Otud i "Kojino" nostalgično sećanje u filmu.
solo solo 19:51 07.05.2021

Dobro, da ostanemo u temi

loader loader 01:03 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:24 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

Kakve su im ovo suknje kao kafanski čaršafi za stolove?
A bluze i košulje u paru 2x žuto 2x narandžasto..


Nikad pre čula većinu ovde postavljenih muzičkih numera (minus Indexi I Leo:), ni ovu iz teme bloga.


Nostalgija je sasvim normalna samo ne treba od nje da se ispliću bajke.

nikvet pn nikvet pn 11:13 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

apacherosepeacock

Nikad pre čula većinu


А ово?



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:40 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

nikvet pn
apacherosepeacock

Nikad pre čula većinu


А ово?


Uh, moguće da sam čula jednom, nekad.
gedza.73 gedza.73 12:26 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

apacherosepeacock
Nostalgija je sasvim normalna samo ne treba od nje da se ispliću bajke.

nebeska muzika nebeskog naroda

Mađarska (još iza Gvozdene zavese)


i pesma (kraj šezdesetih) čija je obrada bila njanjava himna pada Berlinskog zida i događaja koji su useldili









gedza.73 gedza.73 12:32 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

apacherosepeacock
Nikad pre čula većinu ovde postavljenih muzičkih numera

Ovu mora da si čula
(1973.)


Što se tiče etna makedonska 'brala moma kapini' na francuskom (lep jezik, sam peva).



da je danima gledaš u oči. Lepše bre žene bile, više stila imale, više ženstvenosti.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:20 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

gedza.73
apacherosepeacock
Nikad pre čula većinu ovde postavljenih muzičkih numera

Ovu mora da si čula
(1973.)


Što se tiče etna makedonska 'brala moma kapini' na francuskom (lep jezik, sam peva).



da je danima gledaš u oči. Lepše bre žene bile, više stila imale, više ženstvenosti.



Ko o čemu Turčin o dušmAn(ima).

E da ovo je šminka iz sedamdesetih godina prošlog veka (Francuskinja), moja najstarija sestra ima ovakve oči (boju i oblik) i tako se šminkala kao devojka tog vremena.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:42 08.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

Mari Lafore je ostavila solidan trag u francuskoj kulturi kao glumica i pjevačica, a u društvenom životu kao nezavisna i slobodna žena bez dlake na jeziku.
Jedna je od rijetkih žena tog doba koja je odbila Alana Delona a kad joj on rekao da ne zna šta propušta ona mu hladno odgovorila da zna da ne propušta bog zna šta.
Kad slušam Lili Marlen slušam u njenom izvođenju.
tess1 tess1 06:30 09.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

Lepše bre žene bile, više stila imale, više ženstvenosti.

Da, prirodnije. Bile su ljupke. :)
gedza.73 gedza.73 21:25 09.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

apacherosepeacock
moja najstarija sestra ima ovakve oči (boju i oblik) i tako se šminkala kao devojka tog vremena.

I ja sam svetlook (plave) ali ženske oči imaju lepšu boju. Lepo mi se odseku noge.

tes
Da, prirodnije. Bile su ljupke. :)

Nekad su bile prelepe u svojoj nesavršenosti, danas su postale ružne u svojoj 'savršenosti'. Uopšte mi nije jasno zašto neke žene žele da izgledaju kao druge žene. Plastični klonovi i barbike. Šteta.
tess1 tess1 15:59 10.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

Nekad su bile prelepe u svojoj nesavršenosti, danas su postale ružne u svojoj 'savršenosti'.

Ovo je već poetično. :)
nikvet pn nikvet pn 17:56 10.05.2021

Re: Dobro, da ostanemo u temi

docsumann docsumann 12:06 08.05.2021

stoj

vcucko vcucko 19:34 08.05.2021

Turecki - Soprano

Je li bio neko na Trgu večeras, tačnije da li je iko svestan šta je danas gostovalo u Beogradu?

solo solo 20:58 08.05.2021

Re: Turecki - Soprano

tačnije da li je iko svestan šta je danas gostovalo u Beogradu?


Stvar ukusa i vajba.



vcucko vcucko 22:33 08.05.2021

Re: Turecki - Soprano

solo
tačnije da li je iko svestan šta je danas gostovalo u Beogradu?


Stvar ukusa i vajba.




Uopšte ne pričam o tome. Naravno da se o ukusima ne raspravlja.

Nego, bila nam je jedna od recimo Top 10 svetskih atrakcija. Da, tu negde sa npr. Il Divo ili Rieu-om. Punili/punile su neke velike zapadne trgove, ako je neki reper.
(U tom smislu ti je potpuno deplasirano poređenje sa Britanijom koja ima talenat, što kažu niđe veze).

Ovde još malo pa niko nije ni znao za taj koncert. Ni reklame ni abera. Ne razumem?!



solo solo 23:52 08.05.2021

Re: Turecki - Soprano

U tom smislu ti je potpuno deplasirano poređenje sa Britanijom koja ima talenat, što kažu niđe veze).


Uopšte nije poređenje, niti je poenta u britanskom talentu nego u ovom momku koji važi za trenutno najmoćniji vokal na svetu a malo ko ovde zna da postoji.


Ovde još malo pa niko nije ni znao za taj koncert. Ni reklame ni abera. Ne razumem?!


Izgleda da nam nije do ,,svetskih atrakcija,, a i nisu delili vaučere.
tess1 tess1 06:34 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Je li bio neko na Trgu večeras, tačnije da li je iko svestan šta je danas gostovalo u Beogradu?

Ne, prvi put ih vidim. Dobre su, a i ja volim Ruskinje. Bliže su mi.
benedykt benedykt 13:35 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

vcucko

Uopšte ne pričam o tome. Naravno da se o ukusima ne raspravlja.

Nego, bila nam je jedna od recimo Top 10 svetskih atrakcija. Da, tu negde sa npr. Il Divo ili Rieu-om. Punili/punile su neke velike zapadne trgove, ako je neki reper.
(U tom smislu ti je potpuno deplasirano poređenje sa Britanijom koja ima talenat, što kažu niđe veze).

Ovde još malo pa niko nije ni znao za taj koncert. Ni reklame ni abera. Ne razumem?!

Bože strašno, koji treš i najgora moguća kičerica ali zaista!?! Tako da bolje porazmisli o svom ukusu ako se na tu turbo-samo je jedna majka-seljanu primaš. Šta kaže top 10 svetska atrakcija…. Ahahahaha koji si ti kralj ali zaista.
Ne znam, možda da je Царь-Батюшка poslao prvu zvezdu ruske muzike Kirkorova, pa da bude zaista atrakcija za dokone putriJote…
haklberi_tom haklberi_tom 13:42 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt
vcucko

Uopšte ne pričam o tome. Naravno da se o ukusima ne raspravlja.

Nego, bila nam je jedna od recimo Top 10 svetskih atrakcija. Da, tu negde sa npr. Il Divo ili Rieu-om. Punili/punile su neke velike zapadne trgove, ako je neki reper.
(U tom smislu ti je potpuno deplasirano poređenje sa Britanijom koja ima talenat, što kažu niđe veze).

Ovde još malo pa niko nije ni znao za taj koncert. Ni reklame ni abera. Ne razumem?!

Bože strašno, koji treš i najgora moguća kičerica ali zaista!?! Tako da bolje porazmisli o svom ukusu ako se na tu turbo-samo je jedna majka-seljanu primaš. Šta kaže top 10 svetska atrakcija…. Ahahahaha koji si ti kralj ali zaista.
Ne znam, možda da je Царь-Батюшка poslao prvu zvezdu ruske muzike Kirkorova, pa da bude zaista atrakcija za dokone putriJote…

Nisi u pravu!
vcucko vcucko 16:17 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt
vcucko

Uopšte ne pričam o tome. Naravno da se o ukusima ne raspravlja.

Nego, bila nam je jedna od recimo Top 10 svetskih atrakcija. Da, tu negde sa npr. Il Divo ili Rieu-om. Punili/punile su neke velike zapadne trgove, ako je neki reper.
(U tom smislu ti je potpuno deplasirano poređenje sa Britanijom koja ima talenat, što kažu niđe veze).

Ovde još malo pa niko nije ni znao za taj koncert. Ni reklame ni abera. Ne razumem?!

Bože strašno, koji treš i najgora moguća kičerica ali zaista!?! Tako da bolje porazmisli o svom ukusu ako se na tu turbo-samo je jedna majka-seljanu primaš. Šta kaže top 10 svetska atrakcija…. Ahahahaha koji si ti kralj ali zaista.
Ne znam, možda da je Царь-Батюшка poslao prvu zvezdu ruske muzike Kirkorova, pa da bude zaista atrakcija za dokone putriJote…

Neko je zaboravio da zatvori vrata. U ZOO vrtu.

Nadležni neka preduzmu nešto...
gvozden1 gvozden1 17:48 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano


Bože strašno, koji treš i najgora moguća kičerica ali zaista!?!

Auh Benedikte, pa to je stvarno opasno.
Pusti bre neka sluša ko šta voli, što odmah moraš da pljuješ sve što je rusko, samo zato što je rusko?

Ja do sad nisam čuo da postoji ovaj hor, čak nisam ni kliknuo da ga čujem do ovog tvog komentara, i kad ga pročitah, rekoh, daj baš da vidim.

Nije to moja čaša rakije, ali daleko je od treša.

Dalje čak i od Zaharove i njene Kaljinke, a ni to nije treš.
tess1 tess1 19:58 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Šta se ovde dešava i što? :)
vcucko vcucko 20:51 09.05.2021

Re: Turecki - Soprano

tess1
Šta se ovde dešava i što? :)

Ne znam, ali nije u redu da neko briše Evgeniju (pogotovo iz meni nedokučivog razloga). Stoga:

tess1 tess1 08:40 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

vcucko
tess1
Šta se ovde dešava i što? :)

Ne znam, ali nije u redu da neko briše Evgeniju (pogotovo iz meni nedokučivog razloga). Stoga:


Nije u redu, u pravu si. :)
benedykt benedykt 10:11 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

gvozden1

Auh Benedikte, pa to je stvarno opasno.
Pusti bre neka sluša ko šta voli, što odmah moraš da pljuješ sve što je rusko, samo zato što je rusko?

Ja do sad nisam čuo da postoji ovaj hor, čak nisam ni kliknuo da ga čujem do ovog tvog komentara, i kad ga pročitah, rekoh, daj baš da vidim.

Nije to moja čaša rakije, ali daleko je od treša.

Dalje čak i od Zaharove i njene Kaljinke, a ni to nije treš.

Čist treš i to ono najgore moguće vrste, u potpuno istoj ravni sa Zaharovom i njenom Kalinjkom ili sa Kirkorovom, njegovim pobratimom koji se zove Kolja Baskov tj bilo kim sličnim njima. To je isto kao kada bih rekao da je Grand Parada najgori mogući treš i kičerica, pa mi rekli da mrzim sve što je srpsko. Muziku ne treba mešati sa politikom, a za razliku od onog nesretnika koji misli da je taj treš hor top 10 svetska atrakcija ja to ne radim pod jedan, a pod dva dovoljno dobro poznajem rusku kulturu uključujuči tu i muziku da znam razliku između treša i onoga što vredi. U prevodu, postoje u Rusiji zilion puta bolje stvari nego ti treš horovi koje Царь-Батюшка šalje okolo da pevaju vojne pesme iz Staljinovog doba, pa da se još i one curice prigodno oblače u vojne uniforme a muškadija da stavlja one tenkovske šlemove na glave. Znači fuj…

benedykt benedykt 10:43 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

vcucko

Ne znam, ali nije u redu da neko briše Evgeniju (pogotovo iz meni nedokučivog razloga). Stoga:


Klap-klap, samo se čobanine neuki dodatno zakopavaš sve dublje i dublje, jer pod jedan to je ako nisi znao čuvena arija Mon cœur s'ouvre à ta voix, iz Sen-Sansove opere Samson i Dalila. Tako da, sem njenog soprana sve ostalo je najgori mogući kič i treš počevši od one skaredne ritam mašine koja kreće u jednom trenutku (da sad o onim crvenim haljinicama sa sve šljaštećim detaljima u koje su sve one obučene već i ne pričamo). E sad, ti to avaj očigledno uopšte i ne shvataš, pošto o operi znaš jedno veliko ništa jer ti više valjda leže ti vojni marševi i prateće treš poskočice. Pod dva, kao takav očigledno ne znaš za Olgu Borodinu koja je za (Samsona i) Dalilu ono što je Birgit Nilson bila za za Vagnerovu Brunhildu, tj nema bolje. Međutim to je ta lažna rusofolija, gde se o ruskoj kulturi zna jedino za te glupave horove…
Evo ti pa poslušaj kako Mon cœur s'ouvre à ta voix treba zaista da zvuči, bez treš postavke sa električnim gitarama i ritam mašinom, odnosno Grand nadpevavanja u crvenim haljinicama…


apacherosepeacock apacherosepeacock 13:27 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

'Pябинушка' je lepa pesma ko god je izvodio, sad sam videla sssr tv iz 1958 izvedbu sa nekim filmom između.



'Очи чёрные' takođe prelepa pesma..


Ali ova mi je najdraža 'Йихав козак за Дунай' i baš ovaj hor. (dirigent je ko reinkarnirani Lenjin:)

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:50 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt

Pod dva, kao takav očigledno ne znaš za Olgu Borodinu koja je za (Samsona i) Dalilu ono što je Birgit Nilson bila za za Vagnerovu Brunhildu, tj nema bolje.
Međutim to je ta lažna rusofolija, gde se o ruskoj kulturi zna jedino za te glupave horove…
Evo ti pa poslušaj kako Mon cœur s'ouvre à ta voix treba zaista da zvuči, bez treš postavke sa električnim gitarama i ritam mašinom, odnosno Grand nadpevavanja u crvenim haljinicama…

Хвала што си окачио Бородину, овде са Куром, фантастичан дует. Ја сам је уживо слушала само једном, баш у Самсону и Далили, пре петнаестак година у РОХ када је певала са Пласидом, који је увелико имао статус божанства (нажалост сада је свргнут због оптужби за сексуално узнемиравање).

Али што се популарне културе тиче, не слажем се са тобом. Она и те како има своје место и често је подела на високу и популарну културу вештачка. Осим тога, никада се не зна какав ће траг у неком детету оставити слушање популарних извођача.



Божидар Смиљанић, звезда у успону
tess1 tess1 16:01 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Klap-klap, samo se čobanine neuki dodatno zakopavaš sve dublje i dublje, jer pod jedan to je ako nisi znao čuvena arija Mon cœur s'ouvre à ta voix, iz Sen-Sansove opere Samson i Dalila.

Jezus..
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:54 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

tess1
Klap-klap, samo se čobanine neuki dodatno zakopavaš sve dublje i dublje, jer pod jedan to je ako nisi znao čuvena arija Mon cœur s'ouvre à ta voix, iz Sen-Sansove opere Samson i Dalila.

Jezus..

Читам дијагонално, запало ми за око име Олге Бородине, а промакла ова реченица. Тес, хвала што си је уоквирила.

Бенедикте, чему ово простачко истресање на човека који воли музику?
vcucko vcucko 18:10 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt
vcucko

Ne znam, ali nije u redu da neko briše Evgeniju (pogotovo iz meni nedokučivog razloga). Stoga:

Klap-klap, samo se čobanine neuki

Zaista, ima li neka vlast ovde, da ovog majmuna sa F odeljenja skloni od normalnog sveta?
tess1 tess1 18:45 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Читам дијагонално, запало ми за око име Олге Бородине, а промакла ова реченица.

Prestrog je, ali i nesumnjivo zna mnogo, moram primjetiti. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:05 10.05.2021

Re: Turecki - Soprano

tess1
Читам дијагонално, запало ми за око име Олге Бородине, а промакла ова реченица.

Prestrog je, ali i nesumnjivo zna mnogo, moram primjetiti. :)

Препознавање арија, слушање архивских снимака и способност да се оцени уметничка вредност неког извођења су све сјајне ствари, али не дају никоме за право да се икоме обраћа са "чобанине". Или је Бенедикт можда маестро-диктатор, па је то јаче од њега?

tess1 tess1 04:08 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Препознавање арија, слушање архивских снимака и способност да се оцени уметничка вредност неког извођења су све сјајне ствари,

Reci. :)
али не дају никоме за право да се икоме обраћа са "чобанине".

Ili baš daju? :)
Или је Бенедикт можда маестро-диктатор, па је то јаче од њега?

I samo od maestra je jače. :)
benedykt benedykt 11:55 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

principessa_etrusca

Хвала што си окачио Бородину, овде са Куром, фантастичан дует. Ја сам је уживо слушала само једном, баш у Самсону и Далили, пре петнаестак година у РОХ када је певала са Пласидом, који је увелико имао статус божанства (нажалост сада је свргнут због оптужби за сексуално узнемиравање).

Али што се популарне културе тиче, не слажем се са тобом. Она и те како има своје место и често је подела на високу и популарну културу вештачка. Осим тога, никада се не зна какав ће траг у неком детету оставити слушање популарних извођача.

Pazi Olga Borodina je kao stvorena za Dalilu, kao što je Marija Kalas bila stvorena za Tosku ili Normu, i tu nema zbora. Taj duet sa Kurom se smatra praktično najboljim izvođenjem jer su bukvalno savršeno uklopljeni tj sve to daleko bolje zvuči nego sa Plasidom.
Inače, nisam uopšte protiv popularne kulture, naprotiv, već jedino i samo protiv kiča i treša, ma odakle dolazio, a posebno ako se isti jeftino iskorišćava u neke političke svrhe. Rusija ima toliko toga da pokaže ali nažalost ono što vredi ne može da dođe do izražaja od tog putriJotskog Diznilenda, odnosno neke njihove varijante Granda i Guče.
Evo uostalom, i Pelagija je epitom ruske popularne kulture ali nije treš i kič…

benedykt benedykt 12:09 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

vcucko
benedykt
vcucko

Ne znam, ali nije u redu da neko briše Evgeniju (pogotovo iz meni nedokučivog razloga). Stoga:

Klap-klap, samo se čobanine neuki

Zaista, ima li neka vlast ovde, da ovog majmuna sa F odeljenja skloni od normalnog sveta?

A taj normalan svet si verovatno ti, nevaspitani primitivac i poslednji prostak bez i trunke ukusa, koji odmah kreće sa zoološkim vrtovima, majmunima i F odeljenjima, kada se nađe uvređen. Sedi dole jedan čobanjesku, i ne javljaj se više ako ti nije problem, jer si svoje znanje dovoljno pokazao sa svojim treš Kalinjka horom, pa onda keca i potvrdio na bis sa sve onim skarednim-seljana izvođenjem Dalile. Međutim, šta se i ja čudim jer tako kulovi i vide operu sa sve ritam mašinom i devojčicama u crvenim haljinicama, koje se zamalo u kolce ne uhvatiše na kraju one tuge i jada…
benedykt benedykt 12:18 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

principessa_etrusca

Читам дијагонално, запало ми за око име Олге Бородине, а промакла ова реченица. Тес, хвала што си је уоквирила.

Бенедикте, чему ово простачко истресање на човека који воли музику?

Misliš isti onaj čovek koji je na moj prvi komentar rekao da sam pobegao iz zoološkog vrta a onda posle toga dodatno objasnio da sam majmun…!?! Inače, kamo lepe sreće da dati nesretnik voli muziku, kamo lepe sreće da isti poznaje i slovo R od ruske kulture, jer bi onda i moj ton i način obraćanja bio sasvim drugačiji. Primitivac jedan najgori, koji po običaju, jer ništa drugo i ne zna, iživljava ovde svoje političke komplekse i potura najgori mogući treš i kič kao nekakvu top 10 svetsku atrakciju, uz prateće teorije zavere kako valjda nekakvi zli i zavidni ljudi smišljeno sakrivaju da je to čudo muzike i umetnosti izvolelo doći u zemlju Srbiju…
benedykt benedykt 15:09 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

apacherosepeacock
'Pябинушка' je lepa pesma ko god je izvodio, sad sam videla sssr tv iz 1958 izvedbu sa nekim filmom između.



'Очи чёрные' takođe prelepa pesma..


Ali ova mi je najdraža 'Йихав козак за Дунай' i baš ovaj hor. (dirigent je ko reinkarnirani Lenjin:)


Polovecke igre iz Borodinovog Kneza Igora, odnosno čuveni hor za pesmu Улетай на крыльях ветра…


Takođe na 3:00 ovog fenomenalnog videa



prvo kreću stihovi

Да, для нас это грязь на калошах,
Да, для нас это хруст на зубах.
И мы мелем, и месим, и крошим
Тот ни в чем не замешанный прах

Но ложимся в нее и становимся ею,
Оттого и зовем так свободно — своею.


jedne, jedine i neponovljive Ane Ahmatove za njenu pesmu Родная земля, a onda se na sve to savršeno nastavlja odlična verzija hora za Leva Knipera & Viktora Guseva i njihovo Полюшко-поле…
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:24 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

tess1
Препознавање арија, слушање архивских снимака и способност да се оцени уметничка вредност неког извођења су све сјајне ствари,

Reci. :)
али не дају никоме за право да се икоме обраћа са "чобанине".

Ili baš daju? :)
Или је Бенедикт можда маестро-диктатор, па је то јаче од њега?

I samo od maestra je jače. :)

За маестра је посебно болно да слуша субстандардна извођења, а ако је маестро-диктатор, може и да гађа палицом.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:55 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

Misliš isti onaj čovek koji je na moj prvi komentar rekao da sam pobegao iz zoološkog vrta a onda posle toga dodatno objasnio da sam majmun…

Пожурила сам, а нисам прочитала почетак треда, већ само оно што је Теса цитирала. Повлачим се из ваше размене.
vcucko vcucko 15:57 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt
principessa_etrusca

Читам дијагонално, запало ми за око име Олге Бородине, а промакла ова реченица. Тес, хвала што си је уоквирила.

Бенедикте, чему ово простачко истресање на човека који воли музику?

Misliš isti onaj čovek koji je na moj prvi komentar rekao da sam pobegao iz zoološkog vrta a onda posle toga dodatno objasnio da sam majmun…!?! Inače, kamo lepe sreće da dati nesretnik voli muziku, kamo lepe sreće da isti poznaje i slovo R od ruske kulture, jer bi onda i moj ton i način obraćanja bio sasvim drugačiji. Primitivac jedan najgori, koji po običaju, jer ništa drugo i ne zna, iživljava ovde svoje političke komplekse i potura najgori mogući treš i kič kao nekakvu top 10 svetsku atrakciju, uz prateće teorije zavere kako valjda nekakvi zli i zavidni ljudi smišljeno sakrivaju da je to čudo muzike i umetnosti izvolelo doći u zemlju Srbiju…

Tebi neko opasno trese kavez. Ja sigurno ne. Sa takvima ni preko strujnog kabla.

Ne znam, šta u čoveku(?) kvrcne da se pretvori u ovo. Nešto nisam ni voljan, da saznam.

U ovu septičku jamu od bloga ubuduće neću zavirivati. A moderaciji (ako takvo što postoji) i postavljaču neka je na čast.
vcucko vcucko 16:09 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

principessa_etrusca
Misliš isti onaj čovek koji je na moj prvi komentar rekao da sam pobegao iz zoološkog vrta a onda posle toga dodatno objasnio da sam majmun…

Пожурила сам, а нисам прочитала почетак треда, већ само оно што је Теса цитирала. Повлачим се из ваше размене.

Samo još toliko - iz kakve razmene?!
Svaki moj post ovde (sem prvoga, koji nema veze sa potonjim) je samo odgovor, čak učtiv i suzdržan, na govna kojma se ovaj psiho gađa, od prvog retka.
Gde vidiš razmenu?!

Hvala!
tess1 tess1 16:43 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

За маестра је посебно болно да слуша субстандардна извођења, а ако је маестро-диктатор, може и да гађа палицом.

Eto, kad kažem da imaš dobar humor, ne vjeruju mi. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:46 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

benedykt
apacherosepeacock
'Pябинушка' je lepa pesma ko god je izvodio, sad sam videla sssr tv iz 1958 izvedbu sa nekim filmom između.



'Очи чёрные' takođe prelepa pesma..


Ali ova mi je najdraža 'Йихав козак за Дунай' i baš ovaj hor. (dirigent je ko reinkarnirani Lenjin:)


Polovecke igre iz Borodinovog Kneza Igora, odnosno čuveni hor za pesmu Улетай на крыльях ветра…


Takođe na 3:00 ovog fenomenalnog videa



prvo kreću stihovi

Да, для нас это грязь на калошах,
Да, для нас это хруст на зубах.
И мы мелем, и месим, и крошим
Тот ни в чем не замешанный прах

Но ложимся в нее и становимся ею,
Оттого и зовем так свободно — своею.


jedne i jedine Ane Ahmatove za njenu pesmu Родная земля, a onda se na sve to savršeno nastavlja odlična verzija hora za Leva Knipera & Viktora Guseva i njihovo Полюшко-поле…



O, da, predivna je ta arija iz opere.

Neverovatno lep video o fascinantnoj zemlji Rusiji. Hvala za video, Benedykt.

Svima koji nisu videli - obavezno pogledajte!
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:59 11.05.2021

Re: Turecki - Soprano

O, da, predivna je ta arija iz opere.

Прелепа арија је и плач Јарославне из 4. чина.

Верзија коју овде качим је извођење Олге Терентијеве из продукције Новаје опере коју сам имала среће да видим (у извођењу Елене Поповскаје).

Ова продукција је сасвим традиционална, такви су и сценографија и костими, али са изузетком минималистичкe сценe на којој ламентира Јарославна у неким измаглицама над морем.



ЕДИТ: Руперт Кристијансен, изузетан оперски критичар, похвалио је ову продукцију као успелију од продукције престижног Маринског.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:04 13.05.2021

Re: Turecki - Soprano

principessa_etrusca
O, da, predivna je ta arija iz opere.

Прелепа арија је и плач Јарославне из 4. чина.

Верзија коју овде качим је извођење Олге Терентијеве из продукције Новаје опере коју сам имала среће да видим (у извођењу Елене Поповскаје).

Ова продукција је сасвим традиционална, такви су и сценографија и костими, али са изузетком минималистичкe сценe на којој ламентира Јарославна у неким измаглицама над морем.



ЕДИТ: Руперт Кристијансен, изузетан оперски критичар, похвалио је ову продукцију као успелију од продукције престижног Маринског.



Hvala prinćipesa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:31 08.05.2021

The Dream Team

tess1 tess1 06:28 09.05.2021

Re: The Dream Team

Šta god kažem, biće pogrešno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:41 09.05.2021

Re: The Dream Team

Толико је ретко, да је скоро надреална слика три тако аутентичне особе на једном месту, па још да загрљени певају. (И детаљ где Хандке привлачи Баздуља који му онда пребаци руку преко рамена са цигаром коју и даље држи.)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana