Društvo| Reč i slika| Sport| Život

Jokić opet MVP

loader RSS / 09.05.2022. u 15:32

Ko bi rekao da će ona nekada dežmekasta basketara da ...

U zverinjaku košarke!  

I to drugi put za redom!  

 images?q=tbn:ANd9GcQOM_0DxZCNepzi90OiQWh3lydXIzHonUMHWg&usqp=CAU

Iako se ovo očekivalo, opet je došlo kao velika i sveža vest. I, moram da priznam, do poslednjeg trenutka sam ostavljao mogućnost da će sistem naći neku zvrčku koja je bitnija od statistike, te da će titula MVP-a otići u druge ruke. 
 
U svetlu trenutnih, sudbonosnih, pretećih zbivanja u kojima se (opet!) nalazi Srbija, ova lepa vest ima značaj koji je širi od sporta, a to je u najmanju ruku društveni, čak i nacionalni značaj. 
 
Nećete verovati .... moj prvi "susret" sa njim je bio vrlo neprijatan, a to je bilo ono kad je sa svojih 18-ak godina kao igrač Mege uništio (moju) Zvezdu, i to protiv Bobija Marjanovića u reketu koji u tom trenutku igra svoju skoro najbolju košarku. Malo iz reketa, malo trojke... Bilo je jasno da će postati makar solidan igrač (a ne da ga je, eto, na jednom meču "krenulo" ). Posle ga se nešto i ne sećam. Svakako zato što nisam nešto pratio igre Mege. Onda je pravo iz puberteta otišao u NBA. Izgledalo mi je to kao da odlazi još jedan od mnogih igrača sa ovih prostora i da će tamo ili tavoriti i ubrzo nestati sa radara, ili će imati solidnu minutažu, ali će se u suštini utopiti u masu novih igrača sa koledža, umesto da još zri u klubu, da se igrački postupno razvija, da pređe na godinu-dve u CZV ili u Partizan, da igra evropske utakmice... Počeo je u kaubojštini solidno, ali je stvarnu moju pozornost izazvalo to što je trener Denvera Majkl Meloun došao tokom leta u Srbiju (Sombor), kako bi Nikolu imao na oku i kako bi ga fizički poboljšao i prilagodio za ono što traži NBA. Pa, ne bi taj zbog nekog igrača dolazio tek tako! I onda bum - kreće nešto što do tada nisam video: Nikola igra basket, a protivnici igraju uobičajenu atomsku košarku kakva se igra u tamošnjoj ligi, i ti mišićavi, skočni protivnici brzih ruku uvek kasne! Nikola kraj njih puni koš iz svih pozicija. Naročito su znameniti oni poeni iz reketa, gde uz malo pivota i specifičnog tajminga protiv brzih i masivnih igrača uvek biva za po pola pokreta u prednosti i svaka ulazi, ili sledi asistencija. Otprilike, kao kad neki veteran koji je nekada veoma dobro igrao košarku dođe u školsko i lagano, poluusporeno odigra protiv klinaca punih snage, koji ne znaju kako da se izbore sa onim "sporim fintama" i davanjem koša ispod ruke. Posle stvari idu vrtoglavo. Broj poena po utakmici se penje, kao i broj skokova, a asistencije su sve upadljivije. Na kraju je Nikola došao do nivoa kad bi mogao da igra kvoterbeka u bilo kojoj ekipi američkog fudbala. Tu su i prevođenja lopte od koša do koša: nisam video da mu je neki odbrambeni bek oduzeo loptu pri vođenju. Iznad svega, postao je i fizička mašina, jer igra najmanje tri četvrtine tokom svakog meča (jer u Denveru nema ko, ukoliko se ne želi ubedljiv poraz). I to sve bez povrede. A protivnici biju sve više, sudije često ne sankcionišu te batine... Uglavnom, došla je jedna MVP titula, što se smatralo neverovatnim dostignućem, da bi naredne (ove) godine došla još jedna! 
 
Statistika je za ovu godinu skoro neverovatna. Broj koševa, skokova, asistencija ... Ispisao je Jokić istoriju. I to sve u uslovima kad protivnici (zbog skromnog "ostatka" ekipe Denvera) na njega posebno motre, udvajaju ga i utrajaju, koriste i nedozvoljena sredstva... 
 
Šta dalje?  
 
Ne liči mi Nikola na igrača koji je 2-3 godine odigrao u neverovatnoj formi, a za dalje je diskutabilno. On igra tako lagano i raznovrsno da je očigledno da se ne radi o "formi", već o načinu igre.  
 
 
Evo nekih asistencija. Ne, ne ... nisu video igrice :) 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=JWjV4dt9aw0&t=73s
  


Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 17:00 09.05.2022

MVP x2

On igra lagano i raznovrsno

ама.... свако од нас
за ..нешто.. се роди,
.....Oгњене...... отац
да .......коша погоди
loader loader 11:06 10.05.2022

Re: MVP x2

да .......коша погоди


Tako je.

A rodio se i da skače i asistira.
bene_geserit bene_geserit 17:25 09.05.2022

biju Turci, al' bije i Jokić

i ti mišićavi, skočni protivnici brzih ruku uvek kasne! Nikola kraj njih puni koš iz svih pozicija.

Pa zapravo ti "mišićavi, skočni protivnici brzih ruku" najčešće porane, tj. skoče i padnu dole a Jokić još radi onaj svoj usporeni korak. Nekad i skoče par puta. Što celu stvar učini još smešnijom za gledanje.
Statistika je za ovu godinu skoro neverovatna.

Posebno napredna statistika (jer je per minute, pace adjusted i ceni efikasnost a Jokić sve radi efikasno i poientira i dodaje). Recimo kad odeš na 538 pa pogledaš RAPTOR za ovu sezonu Jokić stoji usamljen na jednom kraju skale a svi ostali na drugom.
Ne liči mi Nikola na igrača koji je 2-3 godine odigrao u neverovatnoj formi. On igra tako lagano i raznovrsno da je očigledno da se ne radi o "formi", već o načinu igre.

Pa valjalo bi da se na dalje koncetrišu na sklapanje tima za plej-of a ne za regularnu sezonu i da odmore malo Jokića pred kraj regularne sezone.
Mada nisam siguran da li je moguće sklopiti šampionski tim oko Jokića. Realno je jako teško prevazići defanzivna ograničenja koja ima. Posebno što i Marej nije nikako dobar u odbrani. Da sakriješ Jokića u odbrani verovatno ti trebaju 4 defanzivno orijentisana beka-krila koji će perfekto da rotiraju, preuzimaju, probijaju blokove i sl.
NNN NNN 18:20 09.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

napredna statistika


loader loader 18:45 09.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

defanzivna ograničenja


Ona nisu tolika da se ne mogu pokriti (sa tim defanzivnim "manjkom" se malo i preteruje), a njegova ofanzivna neograničenja su tolika da, kad se jedna i druga stvar stave u statističku sredinu, i dalje ostaje ogroman pozitivan učinak Jokića. Njegov ukupan uticaj na igru je nešto što je najbolje merilo. E, sad, to je sve jedna "živa" stvar, jer igraju ljudi i svaki potez, svaka utakmica, svaki plej-of predstavlja priču za sebe i teško je biti decidan.

Kako god, sa par pravih pojačanja Denver bi svakako konkurisao... A kako je bilo pre godinu-dve. Da nije bilo isforsiranih Lejkersa... Batine koje Jokić dobija, a koje su u upadljivom broju slučajeva nekažnjene... Ima tu svačega. I biznis, čuda, reklame, zarada, dugački sponzorski ugovori nekih drugih kojima bi upadanje neke neplanirane ekipe u šampionske vode umanjilo profit... Šta ga znam.
Stoga, treba biti oprezan po pitanju prstena i razmišljati u svim pravcima. Videćemo.


softelectronics_e softelectronics_e 11:52 11.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

bene_geserit
i ti mišićavi, skočni protivnici brzih ruku uvek kasne! Nikola kraj njih puni koš iz svih pozicija.

Pa zapravo ti "mišićavi, skočni protivnici brzih ruku" najčešće porane, tj. skoče i padnu dole a Jokić još radi onaj svoj usporeni korak. Nekad i skoče par puta. Što celu stvar učini još smešnijom za gledanje.
Statistika je za ovu godinu skoro neverovatna.

Posebno napredna statistika (jer je per minute, pace adjusted i ceni efikasnost a Jokić sve radi efikasno i poientira i dodaje). Recimo kad odeš na 538 pa pogledaš RAPTOR za ovu sezonu Jokić stoji usamljen na jednom kraju skale a svi ostali na drugom.
Ne liči mi Nikola na igrača koji je 2-3 godine odigrao u neverovatnoj formi. On igra tako lagano i raznovrsno da je očigledno da se ne radi o "formi", već o načinu igre.

Pa valjalo bi da se na dalje koncetrišu na sklapanje tima za plej-of a ne za regularnu sezonu i da odmore malo Jokića pred kraj regularne sezone.
Mada nisam siguran da li je moguće sklopiti šampionski tim oko Jokića. Realno je jako teško prevazići defanzivna ograničenja koja ima. Posebno što i Marej nije nikako dobar u odbrani. Da sakriješ Jokića u odbrani verovatno ti trebaju 4 defanzivno orijentisana beka-krila koji će perfekto da rotiraju, preuzimaju, probijaju blokove i sl.

Kako objašnjavaš to 'defanzivna ograničenja' Nikole Jokića za igrača koji ima skoro 20 skokova po utakmici?
bene_geserit bene_geserit 18:31 12.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

Kako objašnjavaš to 'defanzivna ograničenja' Nikole Jokića za igrača koji ima skoro 20 skokova po utakmici?

Hteo si da kažeš skoro 14 skokova po utakmici ?
Čarli gugluj koje varijante pick&roll odbrane postoje, pa onda gledaj utakmice Denvera i analiziraj koje oni defanzivne šeme igraju i koja je uloga Jokića u njima. Pa uporedi to recimo sa time kako Boston npr. igra pick&roll odbranu i koja je uloga npr. Al Horforda.
Naravno odbranu igra ceo tim, weak side defenders uvek pomažu, ali Jokić nit je dovoljno brz da izađe visoko na ball handler-a u pick&roll-u, niti može da zaštiti obruč ako se povuče skroz pozadi. Tako da se on ove godine praktično uvek povuče pozadi i tako poveća verovatnoću defanzivnog skoka (uporedi procenat defanzivnog skoka prošle i ove godine), ali protivnici češće ostaju sami na šutu. Tako može da se igra u toku regularne sezone ali ne i u plej-ofu.

Jokić neke stvari u odbrani odlično radi (tipa cutting passing lanes, odatle i odličan procenat krađa za centra). Ali NBA je liga gde praktično svi timovi baziraju napad na raznim verzijama pick&roll-a.
softelectronics_e softelectronics_e 05:28 13.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

bene_geserit
Kako objašnjavaš to 'defanzivna ograničenja' Nikole Jokića za igrača koji ima skoro 20 skokova po utakmici?

Hteo si da kažeš skoro 14 skokova po utakmici ?
Čarli gugluj koje varijante pick&roll odbrane postoje, pa onda gledaj utakmice Denvera i analiziraj koje oni defanzivne šeme igraju i koja je uloga Jokića u njima. Pa uporedi to recimo sa time kako Boston npr. igra pick&roll odbranu i koja je uloga npr. Al Horforda.
Naravno odbranu igra ceo tim, weak side defenders uvek pomažu, ali Jokić nit je dovoljno brz da izađe visoko na ball handler-a u pick&roll-u, niti može da zaštiti obruč ako se povuče skroz pozadi. Tako da se on ove godine praktično uvek povuče pozadi i tako poveća verovatnoću defanzivnog skoka (uporedi procenat defanzivnog skoka prošle i ove godine), ali protivnici češće ostaju sami na šutu. Tako može da se igra u toku regularne sezone ali ne i u plej-ofu.

Jokić neke stvari u odbrani odlično radi (tipa cutting passing lanes, odatle i odličan procenat krađa za centra). Ali NBA je liga gde praktično svi timovi baziraju napad na raznim verzijama pick&roll-a.

Ne slažem se sa tim 'obrazloženjima' (ne tvojim, jer si ih ti samo prepisao) koji od početka, tj. kada se uočilo da će doći do Jokićeve dominacije, imaju za cilj da umanje Jokićeve vrednosti.
Ispada da tih 14 skokova nisu bitni, da to može da uradi svako.
Može, ali u qrcu.
bene_geserit bene_geserit 09:09 13.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

jer si ih ti samo prepisao

Od koga sam prepisao Čarli ?
Ja sam trenirao i igrao košarku (juniori i neka beton liga, nije neki nivo ali razumem ponešto, kad gledam NBA utakmice razumem koje defanzivne šeme igraju, nije to neki rocket science).
softelectronics_e softelectronics_e 11:26 13.05.2022

Re: biju Turci, al' bije i Jokić

bene_geserit
jer si ih ti samo prepisao

Od koga sam prepisao Čarli ?
Ja sam trenirao i igrao košarku (juniori i neka beton liga, nije neki nivo ali razumem ponešto, kad gledam NBA utakmice razumem koje defanzivne šeme igraju, nije to neki rocket science).

Pa gledao sam i ja NBA košarku dok si ti bio u pelenama.
Skupimo se mi društvo, odemo do Skadarlije, uzmemo pivo i girice, zalegnemo ispred projekcionog platna - i divimo se NBA utakmicama do imbecilnosti.
A o gledanju utakmica, čak i juniora, Partizana i Zvezde sa zida na Kalemegdanu da ti i ne pričam.
A basket sam mogao da igram danima.
Jedno kratko vreme smo žena i ja, iz nekog razloga, stanovali u blokovima.
I ženi je posle toga najviše nedostajalo večernje tupkanje basketare.
Uopšte nam to tupkanje nije smetalo da zaspemo.
No, kako je vreme odmicalo, NBA utakmice su mi bile sve manje zanimljive.
Tako da sada (mnogo) radije gledam evropsku košarku.
Na primer, u NBA igrač koji prima loptu, napravi iks koraka sa loptom dok se ne zaustavi - i to, jebote, nisu koraci.
Pa ovo step-bek sranje i slično.
Meni se to ne dopada.
NNN NNN 17:31 09.05.2022

Jokić je najbolji

i uvek, ali uvek (iako imam najveća očekivanja) uspe da me iznenadi koliko je dobar!
Mislim da njemu lično ove MVP titule ne znače nešto mnogo, verujem da bi ih odmah zamenio za šampionski prsten, a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.
alselone alselone 17:51 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji

a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.

bene_geserit bene_geserit 18:22 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji

loader loader 18:39 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji


Biće svega.



a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.


Za sada je doneo olimpijsko srebro u Riju. Biće, biće toga...
gvozden1 gvozden1 19:07 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji

a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.

Ma hoće.... sigurno, tj verovatno, ustvari....bi on, al konji, al umor, al žena, al mrzi me nešto.

Sačekamo šta će tata reć'.
nsarski nsarski 19:27 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji

NNN
i uvek, ali uvek (iako imam najveća očekivanja) uspe da me iznenadi koliko je dobar!
Mislim da njemu lično ove MVP titule ne znače nešto mnogo, verujem da bi ih odmah zamenio za šampionski prsten, a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.


Evo šta je napisao moj drugar Aca Ostojić, sportski novinar, za Koš magazin.

Nikola Jokić ponovo MVP NBA lige!
loader loader 19:42 09.05.2022

Re: Jokić je najbolji

Свака Ацина на месту.

shmoo shmoo 10:17 10.05.2022

Јокић је извикани фолирант

nsarski
NNN
i uvek, ali uvek (iako imam najveća očekivanja) uspe da me iznenadi koliko je dobar!
Mislim da njemu lično ove MVP titule ne znače nešto mnogo, verujem da bi ih odmah zamenio za šampionski prsten, a ja bih najviše voleo da nam donese neko zlato sa reprezentacijom.


Evo šta je napisao moj drugar Aca Ostojić, sportski novinar, za Koš magazin.

Nikola Jokić ponovo MVP NBA lige!




Informaciju je preneo Adrijan Vojnarovski i očekuje se da ona dobije i zvaničnu potvrdu u narednim danima.

https://twitter.com/espn/status/1523645250652233728/photo/1






Је л' има неки текст о "великом Јокићу" из америчких мејнстрим медија?

Оцене и писање српских спортских медија и пискарање по друштвеним мрежама о нечијој спортској величини су ми врло сумњиве природе.

maksa83 maksa83 10:40 10.05.2022

Re: Јокић је извикани фолирант

Је л' има неки текст о "великом Јокићу" из америчких мејнстрим медија?

Nema mejnstrimastije od ESPN-a.

A statistika funkcioniše svuda isto.
loader loader 10:54 10.05.2022

Re: Јокић је извикани фолирант

Оцене и писање српских спортских медија и пискарање по друштвеним мрежама о нечијој спортској величини су ми врло сумњиве природе.


Kad se objavi ovde, na blogu, to je gotovo. Nema više nagađanja. Ostaju samo puste želje neprijatelja.


softelectronics_e softelectronics_e 11:58 11.05.2022

Re: Јокић је извикани фолирант

maksa83
Је л' има неки текст о "великом Јокићу" из америчких мејнстрим медија?

Nema mejnstrimastije od ESPN-a.

A statistika funkcioniše svuda isto.

Nije tačno.
Atomski mrav Atomski mrav 08:20 10.05.2022

Nadam se...

... da će Jokić biti i MVP svetskog prvenstva.

Inače, trener Denvera je Majkl a ne Karl (Poštar) Meloun, dok je kvoterbek igrač američkog fudbala a ne bejzbola. Mada, kako tuku Jokića (i ne samo njega), posebno u plej-ofu gde važi pravilo "nema krvi, nema faula", možda mu ne bi bilo loše da ponese bejzbol palicu na teren...

shmoo shmoo 10:13 10.05.2022

Српска спортска медијска магла

Или:

Сиротињо, и богу си тешка.


Atomski mrav
Nadam se... da će Jokić biti i MVP svetskog prvenstva.



Можда и хоће. Ако му браћа буду седела у публици и претећи гледала оне који треба ту титулу да му доделе.

А ако и постане МВП Светског првенства, надам се да ће то постати као играч неке друге репрезентације, а не репрезентације Србије јер тај лик не заслужује више никада позив у репрезентацију Србије и КСС не би требало више да се понижава зивкајући и мољакајући да играју у репрезентацији и њега и остале разноразне примадоне, тобожње велике НБА звезде пореклом из Србије које су само у српским медијима "велике НБА звезде" јер наше спортске новинаре купиш за кавурму и кило белог да пишу о теби као о великој спортској звезди било где и у било ком спорту.

Једноставно правило:

Ко једном одбије да игра у дресу са државним грбом не треба више никада да буде члан репрезентације Србије у било ком спорту.


loader loader 10:53 10.05.2022

Re: Nadam se...

Atomski mrav
... da će Jokić biti i MVP svetskog prvenstva.

Inače, trener Denvera je Majkl a ne Karl (Poštar) Meloun, dok je kvoterbek igrač američkog fudbala a ne bejzbola. Mada, kako tuku Jokića (i ne samo njega), posebno u plej-ofu gde važi pravilo "nema krvi, nema faula", možda mu ne bi bilo loše da ponese bejzbol palicu na teren...



Auh... poluautomatska tastatura i dekoncentracija. Urađeno. Al bih pukao u kvizu na onim brzim pitanjima i odgovorima!


Biju, biju. Onolike ljudeskare. To satire.



... da će Jokić biti i MVP svetskog prvenstva? Vstsko prvenstvo prvo treba da se stvarno održi. Kako je krenulo i nastavilo ovo između zapada i Rusije preko leđa Ukrajine nisam 100% siguran...
loader loader 11:04 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Ако му браћа буду седела у публици и претећи гледала оне који треба ту титулу да му доделе.





Kakva braća? Nisu mu braća. To, da su mu braća, pišu srpski sportski mediji. Ja im ništa ne verujem.


Једноставно правило:

Proveriti im lične karte i krštenice. I videti da matičar nije neki bliski rođak, pa im je izmuljao i pečatirao artije za pola kile čvaraka i litar i po oranžade.


maksa83 maksa83 11:12 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

тобожње велике НБА звезде пореклом из Србије које су само у српским медијима "велике НБА звезде"


Pričaš o stvarima o kojima očigledno nemaš blage veze.

Sve i da (nekim čudom) Jokić ne dobije drugu MVP titulu za redom, ponuđeno mu je produženje na 5 godina za 254 miliona dolara, što je najveći ugovor u istoriji NBA.
shmoo shmoo 11:18 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

maksa83



Откуд Ви у пола три у вагону ли?

Неам те на Блогу Б92 данима, као ни мене уосталом.

Али чим сам се ја јавио, ето и тебе.

Не знам како то да схватим...

Sve i da (nekim čudom) Jokić ne dobije drugu MVP titulu za redom, ponuđeno mu je produženje na 5 godina za 254 miliona dolara, što je najveći ugovor u istoriji NBA.



Ма кога боли курац за то кад је Јокић говно од човека.

Може да добије и 254 милијарде долара, неће му то помоћи да постане бољи човек.



loader loader 11:18 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла


Sve i da (nekim čudom) Jokić ne dobije drugu MVP titulu za redom, ponuđeno mu je produženje na 5 godina za 254 miliona dolara, što je najveći ugovor u istoriji NBA.


To je samo zato što njegova navodna braća sede u drugom redu tribina i mrko gledaju upravu kluba.


Atomski mrav Atomski mrav 11:23 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

I drugi NBA igrači su pravili reprezentativne pauze, upravo je Svetislav Pešić ubeđivao Divca i Stojakovića da se vrate u reprezentaciju za SP u Indijanapolisu...
maksa83 maksa83 11:25 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Откуд Ви у пола три у вагону ли?

Неам те на Блогу Б92 данима, као ни мене уосталом.

Али чим сам се ја јавио, ето и тебе.

Не знам како то да схватим...

Shvati kako god ti odgovara, meni mindeđ, što bi rekao severni sused.

Razumem tvoj odijum što je odbio da igra za reprezentaciju, ali ne razumem pokušaj da se Jokić umanji očiglednim lupetanjem koje je proverljivo sa tri klika. Jako brzo se nađu i statistike i grafici koje nisu pravili srpski novinari za kavurmu. Da ne pominjemo suludu ideju da bi neko ko će da potpiše ugovor na četvrt milijarde dolara potplaćivao sprske novinare da oko njega stvaraju lažnu famu u njegovoj rodnoj pičci materini.
shmoo shmoo 11:36 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

loader

Sve i da (nekim čudom) Jokić ne dobije drugu MVP titulu za redom, ponuđeno mu je produženje na 5 godina za 254 miliona dolara, što je najveći ugovor u istoriji NBA.


To je samo zato što njegova navodna braća sede u drugom redu tribina i mrko gledaju upravu kluba.





The Serbian player’s brothers have adopted the role of bodyguard of the Nuggets pvot and according to journalist Eric Goodman has revealed They have already bought tickets to be at the FTX Arena in Miami on November 30, when both teams meet again after the already infamous incident. A message and a warning to the Heat if it occurs to them to take it with the Balkan player. It is not the first time that Nikola Jokic’s brothers have made headlines for their uncompromising defense of the Nuggets’ pvot. Already in the playoffs last season, his older brother Strahinja made headlines when jumped into the stands to protest that his brother had just been expelled for assaulting Devin Booker. (ЛИНК)



Nikola Jokic’s brother arrested on suspicion of assault for allegedly choking, pushing woman
Strahinja Jokic pleaded guilty in February 2020 to a felony and a misdemeanor

The brother of Denver Nuggets star Nikola Jokic was arrested for allegedly choking and pushing a woman.


Provided by Denver District Attorney's Office
Strahinja Jokic
Strahinja Jokic, 37, had been drinking Thursday night and was with a woman in a Denver apartment, according to a police probable cause statement obtained by The Denver Post. The woman tried to leave the apartment, but Jokic shoved her and wouldn’t let her leave, the document said.

The woman then went to the balcony to yell for help, but Jokic grabbed her and choked her, according to police. He told the woman that he would choke her “until she fell asleep,” the document said.

The woman tried to call 911, but Jokic took away her phone. She was able to use a computer to send a message to someone she knew — that person then called police, the probable cause statement said.

The Denver District Attorney’s Office accepted a charge of second-degree assault, a felony, and two misdemeanors, false imprisonment and obstruction of phone service, against Jokic, spokeswoman Carolyn Tyler said.



ЛИНК







Је л' ово довољно материјала о "наводној браћи" (по Вашим речима) Николе Јокића, силеџиијама?

shmoo shmoo 11:45 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

maksa83

meni mindeđ



И мени миндеђ.

Једино се надам да Никола Јокић више никада неће добити позив за репрезентацију Србије јер онда не могу заиста да гледам такву репрезентацију Србије са Јокићем после свих срања која је правио као "велика НБА звезда", почев од тога да је и када се одазивао на позив селектора долазио са 20 кила вишка и потпуно ван форме, понашајући се притом као неко без кога се не може, а нико из Савеза није имао петљу да му каже да се као такав носи у три пичке лепе материне из репрезентације да не би правио у њој лошу атмосферу, па све до овог последњег одбијања да игра за репрезентацију Србију.

Кој' ће нам курац такав човек у екипи?

Може само да нанесе штету целом тиму и ништа више.

Da ne pominjemo suludu ideju da bi neko ko će da potpiše ugovor na četvrt milijarde dolara potplaćivao sprske novinare da oko njega stvaraju lažnu famu u njegovoj rodnoj pičci materini.



Рекох већ, сиротињо и богу си тешка.

Па се лако и продајеш.

Не треба ту много... Дође један од браће, плати неком полуписменом новинарчићу кило белог и кавурму у некој кафанчини и ето хвалоспева о Јокићу у медијима.


А четврт милијарде долара свакако неће помоћи Јокићу и његовој браћи да буду бољи људи.

Нешто друго је потребно да имају да би постали бољи од овога каквим су се показали. Лова може да купи лажну медијску слику о њима, али и Јокић и браћа му врло добро знају да је то заиста само лажна слика о њима у Србији.

Права слика је нешто друго.

И медијском куповином дивљења сиротиње за "велику звезду НБА Јокића" та стварна слика се неће променити.

loader loader 11:51 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Shmoo

Је л' ово довољно материјала о "наводној браћи" (по Вашим речима) Николе Јокића, силеџиијама?


Nije.
Rekosmo, krštenice na gotovs.
Kakva braća? To su konstrukcije srpskih sportskih novinara. Uozbiljimo se.



Pride, uopšte ne liče na Nikolu. Mogli su da nađu neke sličnije. Iznenađen sam time što ste lakomisleno poverovali da ima braću koja mu nasilnim putem štimuju karijeru. Ja bih pre rekao da ga hoće koš.


shmoo shmoo 11:54 10.05.2022

Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

loader

Ovo su konstrukcije srpskih sportskih novinara. Uozbiljimo se.


То мора да је 254 милиона разлога да се свако држи своје приче у овој комуникацији?

Можда треба Ви да се уозбиљите?

Нисте ни отворили линкове.

То што сам окачио нису писали српски спортски новинари.

Причаћемо када се Ви будете уозбиљили и када Вас не буде заслепљивала претерана љубав према Јокићу као да сте Ви лично добили 254 милиона долара за 5 година уговора.

То су Јокићеве паре сада, нису Ваше.



Нити ће Србија имати било какве користи од тих Јокићевих пара.

Нити од Јокића као кошаркаша.

milisav68 milisav68 12:05 10.05.2022

Re: Nadam se...

loader
Vstsko prvenstvo prvo treba da se stvarno održi. Kako je krenulo i nastavilo ovo između zapada i Rusije preko leđa Ukrajine nisam 100% siguran...

Ili da li će nas da puste.

loader loader 12:05 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

Shmoo

Причаћемо када се Ви будете уозбиљили и када Вас не буде заслепљивала претерана љубав према Јокићу као да сте Ви лично добили 254 милиона долара за 5 година уговора.

То су Јокићеве паре сада, нису Ваше.



Zašto ste spopali sa tim parama?
Nisam ni znao da je potpisao nekakav ugovor... Blog je isključivo o njegovoj nenadmašnoj igri na košarkaškom terenu.

Jedva čekam da zaigra za repku, pa da zgazimo Italijane, za početak.
loader loader 12:07 10.05.2022

Re: Nadam se...

milisav68
loader
Vstsko prvenstvo prvo treba da se stvarno održi. Kako je krenulo i nastavilo ovo između zapada i Rusije preko leđa Ukrajine nisam 100% siguran...

Ili da li će nas da puste.



Pustiće nas. Zašto ne bi? A..., mislite zbog Kosova i Metohije? Pa, Nemac je rekao da to mora da se prizna, ali da ne drži štopericu. Znači, ostavio nam je šansu da igramo basket. Verovatno i on ceni Jokića. Nemci vole red i rad.


milisav68 milisav68 12:13 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Atomski mrav
I drugi NBA igrači su pravili reprezentativne pauze, upravo je Svetislav Pešić ubeđivao Divca i Stojakovića da se vrate u reprezentaciju za SP u Indijanapolisu...

Da, ubeđivao je i Jokića, bio je pre nekog vremena u USA, i večerali su zajedno.Takođe je rekao da ga svi pitaju za Jokića, a on njemu nije glavni igrač nego Kalinić.

Kakav car.
shmoo shmoo 12:14 10.05.2022

Ствар је врло једноставна

Atomski mrav
I drugi NBA igrači su pravili reprezentativne pauze, upravo je Svetislav Pešić ubeđivao Divca i Stojakovića da se vrate u reprezentaciju za SP u Indijanapolisu...



Дивац је тада имао 34 године.

А ни Дивац ни Стојаковић се нису одазивали позиву у репрезентацију да би у њу дошли и понашали се као примадоне које ништа не доприносе екипи.

За разлику од типично српског става Николе Јокића у се, на се и пода се иако му је тек 27 година, овај наш комшија је изгинуо за своју репрезентацију са својих 32 године иако је пре тога такође играо у НБА:


BOJAN BOGDANOVIĆ STIŽE PRAVO U REPREZENTACIJU: Hoće na Olimpijske igre, brzo se vraća iz SAD! (ЛИНК)



Зашто ћу увек радије навијати за богдановиће и подржавати их, а не за јокиће?

Зато што су богдановићи много бољи људи од јокића.


milisav68 milisav68 12:15 10.05.2022

Re: Nadam se...

loader

Pustiće nas. Zašto ne bi? A..., mislite zbog Kosova i Metohije?

Ne, nego što ne uvodimo sankcije Rusiji.
maksa83 maksa83 12:18 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

Нисте ни отворили линкове.

Ja bih rekao da ti sam nisi odlgedao ni klip koji si okačio, pošto je zapravo vrlo afirmativan prema Jokiću i njegovoj privrženosti porodici.
loader loader 12:19 10.05.2022

Re: Nadam se...

milisav68
loader

Pustiće nas. Zašto ne bi? A..., mislite zbog Kosova i Metohije?

Ne, nego što ne uvodimo sankcije Rusiji.


Ne bih ja u sve to verovao.
Rusi mogu bez nas kao kupca gasa.
Nemci ne mogu bez Rusa.
shmoo shmoo 12:21 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

loader

Blog je isključivo o njegovoj nenadmašnoj igri na košarkaškom terenu.



Ненадмашној игри у НБА?

Па шта Србија и ми као навијачи Србије имамо од тога?

Шта ме брига да ли је он ненадмашан у лиги у којој не навијам ни за кога. Нити ме било какав догађај из те НБА лиге дотиче.

Jedva čekam da zaigra za repku,


Нед'о бог, што б' се рекло.

Надам се да су ови у КСС то схватили.

Видим да је Пешић то већ схватио:

milisav68
Svetislav Pešić


Da, ubeđivao je i Jokića, bio je pre nekog vremena u USA, i večerali su zajedno.Takođe je rekao da ga svi pitaju za Jokića, a on njemu nije glavni igrač nego Kalinić.

Kakav car.



У преводу:

Терај се бре, Јокићу, у три пичке лепе материне и ти и твоја браћа.

shmoo shmoo 12:24 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

maksa83
Нисте ни отворили линкове.

Ja bih rekao da ti sam nisi odlgedao ni klip koji si okačio, pošto je zapravo vrlo afirmativan prema Jokiću i njegovoj privrženosti porodici.



Јесте, па не гледам ја то тако црно-бело.

И ја сам привржен породици. И ти си.

Сви ми.

Само ни теби ни мени не стоје двојица горила насилника од браће иза леђа (иако их имамо, хвала богу, барем ја их имам) да пребију одмах свакога ко игра боље од тебе у твојој професији или онога ко не мисли да је њихов бата најбољи у свијет у своме послу, је л' тако?


EDIT: А јеси прочитао текст у којем пише да је Јокићев буразер у Дневеру осуђен због малтретирања неке жене?

Нема ми овде сада Тес, па да она и ја заједнички умлатимо у некој мрачној уличици ту насилничку будалу, Јокића старијег.

Тес и ја при томе не користимо палице за бејзбол него врљике из тарабе.

Ефикасније су.

milisav68 milisav68 12:35 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

shmoo

У преводу:

Терај се бре, Јокићу, у три пичке лепе материне и ти и твоја браћа.


Pa ne baš, odnosno i da i ne.

Neće da mu ekipa zavisi od jednog igrača čija je volja upitna, pa makar bio i MVP NBA.

Ljudi stalno zaboravljaju da reprezentacija nije skup najboljih igrača, već tim koji hoće da igra zajedno.
gvozden1 gvozden1 12:39 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла


Razumem tvoj odijum što je odbio da igra za reprezentaciju

Ma dečko je na nuli (pozitivnoj :)) što se toga tiče, koliko je (nas) koji mu to beleže kao minus, toliko je i onih koji mu baš to beleže u plus.

Ok je njemu, ima para ima konja raznih fela, ne treba za njega brinuti.
Zato kažem, neka čoveka, nek radi šta hoće, ili u prevodu, ko ga ebe.
loader loader 12:42 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

Ljudi stalno zaboravljaju da reprezentacija nije skup najboljih igrača, već tim koji hoće da igra zajedno.


tako je.
A još kad za taj tim zaigra (opet) i Jokić...
shmoo shmoo 12:43 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

milisav68

Pa ne baš, odnosno i da i ne.



Наравно.

Због посла који ради Пешић и не може и не сме да буде доведен у ситуацију "или-или" за било ког играча.

Neće da mu ekipa zavisi od jednog igrača čija je volja upitna, pa makar bio i MVP NBA.


То Пешића и чини добрим тренером, не само искусна дипломатија у разговорима са играчима.


Ljudi stalno zaboravljaju da reprezentacija nije skup najboljih igrača, već tim koji hoće da igra zajedno.



И баш зато, после свега, не бих волео да видим тог Јокића у репрезентацији.

Али то је само моје мишљење. И то на Блогу Б92.

И може ми се.

Али да сам у Пешићевој кожи, остављао бих сва врата отворена колико год може као што то и он и сваки искусни селектор ради али се не бих при томе ослањао само на једног играча.

Кокошков се у томе зезнуо. Односно, није ни он крив, зезнуо га је Јокић у последњем тренутку јер је НБА примадона своју одлуку о неигрању за репрезентацију прошлог лета одлагао до последњег тренутка, а онда оставио и Кокошкова и репрезентацију на цедилу.

И при томе је Јокић испао тешка пизда од човека.

Зато је и боље да не буде у екипи за коју навијам.


shmoo shmoo 12:47 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

gvozden1

Zato kažem, neka čoveka, nek radi šta hoće, ili u prevodu, ko ga ebe.



Слажем се.



Нека га одјебу за сва времена из репрезентације (екипе) и то је сасвим довољно.

А новинарчићи нека пишу шта год хоће.

Ко и њих 'ебе.

milisav68 milisav68 12:50 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

shmoo

Али да сам у Пешићевој кожи, остављао бих сва врата отворена колико год може као што то и он и сваки искусни селектор ради али се не бих при томе ослањао само на једног играча.

Ne sumnjam u Pešićeve odluke ni jednog trenutka, što se već vidi iz tih nekih prvih izjava.Šta god da odluči ima moju podršku.

Veći je on trener nego što je Jokić igrač.
shmoo shmoo 12:57 10.05.2022

Re: Сиротињо (српска), и Богу си тешка!

milisav68

Veći je on trener nego što je Jokić igrač.




gvozden1 gvozden1 13:05 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла


Нека га одјебу за сва времена из репрезентације

I to je stvar odluke onoga ko se o tome pita.

Njemu je valjda rezultat na prvom mestu, ne patriotizam igrača.

Ako izračuna da mu treba sigurno će ga zvati, i to je ok, nije dobro da sujeta ili osveta budu prvenstveni kriterijum.

To za selektora.
A za ostale, hajd recimo mene, može Jokić da igra sto puta ubuduće, može da sam pobeđuje sve, ne vredi. Posle, ne mogu umoran sam nešto, a i konja treba da potkujem, idi tata reci im, nema vađenja, uvek će biti, ko te ebe Jokiću, igrao ne igrao.
alselone alselone 13:05 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

milisav68
Atomski mrav
I drugi NBA igrači su pravili reprezentativne pauze, upravo je Svetislav Pešić ubeđivao Divca i Stojakovića da se vrate u reprezentaciju za SP u Indijanapolisu...

Da, ubeđivao je i Jokića, bio je pre nekog vremena u USA, i večerali su zajedno.Takođe je rekao da ga svi pitaju za Jokića, a on njemu nije glavni igrač nego Kalinić.

Kakav car.


Ja Pešića jako ali baš jako cenim. On je čovek car u mnogim pogledima. :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:15 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Ja Pešića jako ali baš jako cenim. On je čovek car u mnogim pogledima. :)


nikvet pn nikvet pn 13:20 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

shmoo

У преводу:

Терај се бре, Јокићу, у три пичке лепе материне и ти и твоја браћа.


Концентровани кристал мржње. Хулигански ружно.

И непотребно према било коме ко ничим не утиче на твој живот.
NNN NNN 18:46 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Ко једном одбије да игра у дресу са државним грбом не треба више никада да буде члан репрезентације Србије у било ком спорту.
Tako je!
A ne k'o ona pičketina Dejan Bodiroga, odbio sa igra 2003. kao da odmori, pa od čega si ti umoran brate u 30 godina?
Odigrao 50-ak utakmica te sezone, šlepao se uz Fućku, Navara, Varežaoa, Femerlinga, Jasikevičiusa (koji dečko igrao to leto Evrobasket i bio MVP i nije mu bilo teško i do odmora!)...
i on je sad neki kurčevi patriota i zaslužni reprezentativac i posle došao da igra za reprezentaciju 2004. na OI i vuče se k'o baba, više izgledalo da je došao na letovanje u Atinu...
shmoo shmoo 19:13 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

nikvet pn

Концентровани кристал мржње.



Да.

Не подносим пизде (карактерна особина за разлику од пичке која је полни орган), а овај Јокић је баш пизда по карактеру.

Хулигански ружно.


Такви као Јокић и његова браћа једино такав језик и разумеју.

И непотребно према било коме ко ничим не утиче на твој живот.


Јокић је јавна личност.

Медији га редовно помињу. Чак и превише.

Дакле, може ми се да кажем шта мислим о њему.

А хвала богу да не утиче на мој живот. Таман бих се убио да један такав балван као шт је Јокић на било који начин утиче на мој живот.

shmoo shmoo 19:18 10.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

gvozden1

To za selektora.


То и рекох Милисаву.

Због посла који ради Пешић и не може и не сме да буде доведен у ситуацију "или-или" за било ког играча.


Само се надам да Пешића овај мали пиздек Јокић неће зајебати као што је то учинио са Кокошковим.

A za ostale, hajd recimo mene, može Jokić da igra sto puta ubuduće, može da sam pobeđuje sve, ne vredi. Posle, ne mogu umoran sam nešto, a i konja treba da potkujem, idi tata reci im, nema vađenja, uvek će biti, ko te ebe Jokiću, igrao ne igrao.


Ето, лепо си рекао оно што и ја мислим.

Дакле, ко те ебе Јокићу.

bene_geserit bene_geserit 03:28 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Nešto mi deluje Taso, da ti košarku nit pratiš, nit razumeš, nit voliš (a basket ispred zgrade neću ni da pominjem). A ne razumeš ni šta znači baviti se sportom na vrhunskom nivou evidentno.
I osim ovog kenjanja po Jokiću, koje ne radiš prvi put, kad si zadnji put ovde na blogu išta rekao o košarci, ja se ne sećam ?
shmoo shmoo 07:28 11.05.2022

Куд сви Турци, ту и мали Таса

bene_geserit
Nešto mi deluje Taso, da ti košarku nit pratiš, nit razumeš, nit voliš (a basket ispred zgrade neću ni da pominjem). A ne razumeš ni šta znači baviti se sportom na vrhunskom nivou evidentno.
I osim ovog kenjanja po Jokiću, koje ne radiš prvi put, kad si zadnji put ovde na blogu išta rekao o košarci, ja se ne sećam ?



У праву си.

Кошарку нити пратим нити ме дотиче.

Већ сам неколико пута на Блогу Б92 помињао да једини спортови који ме раде, како то кажу моји клинци у школи, јесу ватерполо и сви остали спортови у вези са водом, пливање, веслање,... затим фудбал, па бокс. И то тим редоследом.

Остале спортове могу да погледам понеки пут, али и док их гледам потпуно ме остављају равнодушним без обзира ко игра или се такмичи. Мислим, прија и глади ухо информација да је неки Србин негде у нечему, било чему, победио, али ме сама игра/борба/такмичење ич не занима.

Јбг, тако ме заљуљало још у колевци.

А што се тиче кењања (просеравања, булшита) по Јокићу?

Па може ми се. Рекох то већ.

И ви сви остали кењате (просеравате се, булшитујете) о свему и свачему на овом Блогу Б92.

Корона, вакцине, Русија и Украјина, избори у Србији, песма Евровизије, акварелисање, пуста острва, бечка бирократија и турска самовоља у Србији, опскурна историја и лингвистика... Да поменем само оне најсвежије утиске са Блога Б92.

Бајденовце/ђиласовце/партизане и трамповце/вучићевце/четнике да и не помињем. И превише су пажње добили.

Примера ради...

Ако неки блогери на Блогу Б92 сматрају да све оне који одбијају да приме вакцину за корону треба упуцати из пушке на улици (о најебавању мајке невакцинисанима у коментарима и да не причам) и ако неки блогери упорно у комуникацији подмећу одавно изумрле идеологије које у 21. веку више немају никакве везе са мозгом само да би својим аргументима дали на некаквој тобожњој снази и уверљивости, и још при томе ископавају неке врло сумњиве примерке људских бића у Србији и ван Србије да нам их презентују, зашто ја не бих онда кењао (просеравао се, булшитарио) по Јокићу?

А сам тај Јокић ми је ионако био одбојан и делује ми као неки врло врло љигав тип још откако сам га први пут видео и чуо. И сваким појављивањем Јокића у медијима мени се степен те одбојности подиже помало. Био ми је љигав и пре одласка у НБА за коју ме исто такође заболе овај мој православни исто колико и за Јокића. И за његове буразере гориле.

Мене иначе то шесто чуло за људе никада у животу није преварило када ми шаље сигнале о некоме. Зато и верујем безусловно том мом осећају. Исто важи и за блогере на Блогу Б92 иако се не знамо уживо. Довољно је то што прочитам у коментарима.

Укратко, може ми се да кењам (просеравам се) о Јокићу као што овде на Блогу Б92 сви остали кењају (просеравају се) на било коју тему.

Што каже Хучи, ко га јебе. Тог Јокића. Небитан лик.

Ионако смо сви ми овде само тек да нам брже прође време и јављамо се овде на Блог Б92 из чисте досаде. Неки то називају дружењем на Блогу Б92, неки су се преко Блога Б92 стварно и упознали уживо и друже се (можда су се неки и заволели и узели, али ја за то не знам), али не бих ја то наше окупљање на Блогу Б92 називао дружењем. Мислим да људи овде на Блог Б92 долазе да се дописују искључиво из чисте досаде и осећаја празнине у сопственим животима.

Не из доколице јер доколица често уме да буде и креативна што су знали још стари Грци (види под Аристотел енд компани), него из чисте некреативне досаде без неке сврхе и неког смисла. То јест, ионако је ово само тек једна велика блеја у којој се сујета, лаж и булшит пажљиво негују као нека врхунска достигнућа људског ума што као крајњи резултат само подиже степен апатије, депресије, деструкције и аутодеструкције код сваког појединца.








П.С. - Уосталом, Асанжа и Солоа треба ослободити!

loader loader 11:20 11.05.2022

Re: Куд сви Турци, ту и мали Таса

Mr. Shmoo, možete li da korigujete određene (izmenite) reči u svojim komentarima? Polni organi itd. Ima sinonima koji nisu vulgarni.
softelectronics_e softelectronics_e 12:02 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

maksa83
тобожње велике НБА звезде пореклом из Србије које су само у српским медијима "велике НБА звезде"


Pričaš o stvarima o kojima očigledno nemaš blage veze.

Sve i da (nekim čudom) Jokić ne dobije drugu MVP titulu za redom, ponuđeno mu je produženje na 5 godina za 254 miliona dolara, što je najveći ugovor u istoriji NBA.

Jedan je Nikola Jokić!
softelectronics_e softelectronics_e 12:39 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

NNN
Ко једном одбије да игра у дресу са државним грбом не треба више никада да буде члан репрезентације Србије у било ком спорту.
Tako je!
A ne k'o ona pičketina Dejan Bodiroga, odbio sa igra 2003. kao da odmori, pa od čega si ti umoran brate u 30 godina?
Odigrao 50-ak utakmica te sezone, šlepao se uz Fućku, Navara, Varežaoa, Femerlinga, Jasikevičiusa (koji dečko igrao to leto Evrobasket i bio MVP i nije mu bilo teško i do odmora!)...
i on je sad neki kurčevi patriota i zaslužni reprezentativac i posle došao da igra za reprezentaciju 2004. na OI i vuče se k'o baba, više izgledalo da je došao na letovanje u Atinu...

Jedan je Dejan Bodiroga!
loader loader 13:04 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

Jedan je Dejan Bodiroga!


Jedan je Nikola Jokić!



milisav68 milisav68 14:41 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

loader
Jedan je Dejan Bodiroga!

link
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:09 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

nikvet pn
shmoo

У преводу:

Терај се бре, Јокићу, у три пичке лепе материне и ти и твоја браћа.


Концентровани кристал мржње. Хулигански ружно.

И непотребно према било коме ко ничим не утиче на твој живот.


Na nivou odrpanca koji ispija vinjake ispred samiške i bulazni nešto unoseći se u lice slučajnim prolaznicima.

shmoo shmoo 23:48 11.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

loader
Jedan je Dejan Bodiroga!


Jedan je Nikola Jokić!






И један је Чарли.

И један је мистер Лоудер.

Као и Бин Џесерит, Пајић, Макса, Хучи, Милисав, Шарски, Никвет, Алселон, ННН,...

Сви смо ми овде по један. У неким случајевима по једна.

Тако барем каже дисклејмер Блога Б92.

docsumann docsumann 06:11 12.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

NNN


da se trolom (mada je dres kao košarkaški ) nadovežem na priču o deadliftu s prošlog ti bloga...a u vezi anatomskih predispozicija

)
bene_geserit bene_geserit 18:32 12.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

И један је Чарли.

Čarli nije jedan, ima ga koliko hoćeš u 1001 reinkarnaciji.
bene_geserit bene_geserit 18:35 12.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

u vezi anatomskih predispozicija

Znači kratke noge, duge ruke i grba na leđima čine anatomski perfektnog deadliftera ?
docsumann docsumann 05:50 13.05.2022

Re: Српска спортска медијска магла

bene_geserit
u vezi anatomskih predispozicija

Znači kratke noge, duge ruke i grba na leđima čine anatomski perfektnog deadliftera ?


dočim za idealno građenog benčera važe sasvim drugi standardi...

alselone alselone 13:54 10.05.2022

Re: Zemlja MVP-eva

Ja Mikloša najviše volem. Mislim da je Mikloš možda naš najtalentovaniji košarkaš, da je srčan ko samuraj, da leprša po terenu ko Muhamed Ali, ali da ga mrzi. Prosto ga mrzi da bude najbolji. Zabole ga.

Ima ona slika kada se biju stolicama, on brate smoren i u tom momentu.

Od 2002. do kombinacije Sale Miloš nisam uživao u košarci toliko. Stvarno su bili praznici sve utakmice.
maksa83 maksa83 13:56 10.05.2022

Re: Zemlja MVP-eva

alselone
https://twitter.com/EuroLeague/status/1523936114536558592

I od svih taj klip da napravi Turkish Airlines.

Mora da su ponosni na bivše vilayete.
alselone alselone 13:59 10.05.2022

Re: Zemlja MVP-eva

aha.

Braća!
milisav68 milisav68 15:25 10.05.2022

Re: Zemlja MVP-eva

maksa83

I od svih taj klip da napravi Turkish Airlines.

Mora da su ponosni na bivše vilayete.

Pa sa njima smo najduže bili u zajednici.

E, Turkish Airlines je generalni sponzor Evrolige i Eurocupa, Vasa Micić igrač Efesa koji je prošle godine osvojio Evroligu, pa otud i zainteresovanost za snimanje klipa.
loader loader 16:03 10.05.2022

Re: Zemlja MVP-eva

alselone
https://twitter.com/EuroLeague/status/1523936114536558592



shmoo shmoo 23:06 10.05.2022

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

А Јокића заборавити заувек.






loader loader 11:20 11.05.2022

Re: Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Da,
Asanža treba osloboditi.
nsarski nsarski 17:56 11.05.2022

Re: Уосталом, Асанжа треба ослободити!

loader
Da,
Asanža treba osloboditi.


Asanža? Zar nije on Ruski špijun? Kao i Jokić. I Trumpo, uostalom - sve Ruski špijuni.
E, ljudi, kako vam je Ruska propaganda isprala mozak!
I Elon Mask je Ruski špijun, ali to će tek da se obelodani.
shmoo shmoo 23:42 11.05.2022

Re: Уосталом, Асанжа треба ослободити!

nsarski

Asanža? Zar nije on Ruski špijun? Kao i Jokić. I Trumpo, uostalom - sve Ruski špijuni.



Јокић је кинески шпијун.

Проверена информација.

nsarski nsarski 05:10 12.05.2022

Re: Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Јокић је кинески шпијун.

Проверена информација.


Jes' vala. Dvostruki špijun, to se vidi.
A tek je i ova Konstrakta špijun. Balkanski.
shmoo shmoo 07:47 12.05.2022

Re: Уосталом, Асанжа треба ослободити!

nsarski
Јокић је кинески шпијун.

Проверена информација.


Jes' vala. Dvostruki špijun, to se vidi.
A tek je i ova Konstrakta špijun. Balkanski.



Срам је било!

Шта се ње тиче коса Меган Мркл!

Него Служба тражи своје...






nikvet pn nikvet pn 08:25 12.05.2022

...

Jokić je nagradu dobio u rodnom Somboru, bukvalno u štali za konje gde su ga iznenadili prijatelji iz Denvera.

Ameri dosli u njegovu stalu i urucili nagradu. Legendarno :))


Цар Има ли Србија бољег амбасадора да је представи свету?

maksa83 maksa83 08:30 12.05.2022

Re: ...

Цар Има ли Србија бољег амбасадора да је представи свету?



softelectronics_e softelectronics_e 09:04 12.05.2022

Da!

Nikola Jokić je pokazao (trivijalno) jednostavan način kako da se 'pokori' svet.
A to je - biti najbolji na svetu u poslu kojim se baviš.
Zbog Nikole Jokića mi, Srbi, nikada nećemo morati da gledamo 'niz nos'.
Taj trivijalan model je, pre njega, do savršenstva doveo Novak Đoković.
Novak i Nikola su naše blago.
Malo je vrednosti sličnog ranga na koje bi Srbi mogli da budu toliko ponosni.
maksa83 maksa83 11:19 12.05.2022

šafl


Kaže ovaj između ostalog "one of the best basketball players in the world right now".

(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').




shmoo shmoo 12:07 12.05.2022

Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

maksa83

(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').



Питај ове новинаре који пишу хвалоспеве Јокићу у Србији.

Они најбоље знају каквог је укуса та кавурма.





alselone alselone 12:14 12.05.2022

Re: šafl

(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').


Ta kako je nasuvo prijo?
shmoo shmoo 12:18 12.05.2022

Re: šafl

alselone
(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').


Ta kako je nasuvo prijo?




Шта каже Лала када затекне своју Сосу са швалером у пози 69?

"Ју, наопако!"






gedza.73 gedza.73 12:29 12.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

Питај ове новинаре који пишу хвалоспеве Јокићу у Србији.

A zašto da mu ne pišu? Momak je dva puta MVP a ne verujem kako je to postao preko veze.


maksa83 maksa83 12:29 12.05.2022

Re: šafl

"Ју, наопако!"

Dobar, do-bar.
softelectronics_e softelectronics_e 12:36 12.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

shmoo
maksa83

(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').



Питај ове новинаре који пишу хвалоспеве Јокићу у Србији.

Они најбоље знају каквог је укуса та кавурма.






Shmoo!
Zašto ti ne voliš Jokića?

Uostalom, kako bi to rekao Mlatiša, sola treba osloboditi.
alselone alselone 12:38 12.05.2022

Re: šafl

"Ју, наопако!"


Zlo i naopako.

shmoo shmoo 10:09 13.05.2022

Устав и извештај службеног лица из 1974.

alselone
"Ју, наопако!"


Zlo i naopako.






Тзв. противприродни блуд.

Мислим да му је то правничка дефиниција.





shmoo shmoo 10:25 13.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

softelectronics_e

Shmoo!
Zašto ti ne voliš Jokića?



Ма није да га не волим. То ми се овде упорно учитава као нека кристалисана мржња према Јокићу, шта ли већ...

Него ме у ствари боли уво за Јокића. Сасвим ми је свеједно шта он ради и шта му се догађа у животу.

Али волЕм, да подјебавам оне који су у Јокића заљубљени до имбецилности.

Такви се онда заљубљују у свакога и у све без имало свести о стварном стању и ситуацији. Јокић је ту најмањи проблем. Проблеми почињу када ти ликови ту своју имбецилну заљубљеност у неке друге људе пренесу у политику.

Сећаш се Закона о вербалном деликту који је био намењен заштити лика и дела Јосипа Броза Тита?

Јбг, ми смо, ти и ја, то проживели за разлику од неких млађих ликова на Блогу Б92.

Познајем, рецимо, лично човека који је оних дана (осамдесетих) одлежао 8 година затвора зато што је у пијаном стању у кафани подигао поглед, угледао Титову слику на зиду и опсовао. Неко га је одрукарио и мученик је мардељао 8 година због једне псовке.

Зато ми смета имбецилна заљубљеност у било ког човека, па макар то био и спортиста, када се изгуби осећај за стварност и лупетају се глупости.


Uostalom, kako bi to rekao Mlatiša, sola treba osloboditi.



Треба. Соло је у блогерском мардељу на Блогу Б92 ни због чега као и онај мученик што је био 8 година у затвору јер је опсовао Тита.

Али вапаје нас блогопучанства нико не чује.






Milan Novković Milan Novković 10:42 13.05.2022

Re: šafl

alselone
(Kako se na engleskom kaže 'je l' ukusna kavurma botino?').


Ta kako je nasuvo prijo?

Ne tako davno sam se setio tvojih nijansi u ljubavi prema jezičkom bogatstvu kad mi je žena na neko odugovlačenje (rastezanje, razvlačenje) (u poslu, objašnjavanju, ... zaboravih) rekla: "Što ga, bre, razvlačiš ko Lala mačku" (ona ne koristi reč'cu "bre" nego mi nekako logična ovde - tj kratka je na dinamici u govoru pošto joj je efikasnije da non-stop priča, ravnim, glasnim, high-piched glasom (ko queen-of-the-night iz Magične Frule) bez pauza i disanja
nsarski nsarski 16:48 13.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

Познајем, рецимо, лично човека који је оних дана (осамдесетих) одлежао 8 година затвора зато што је у пијаном стању у кафани подигао поглед, угледао Титову слику на зиду и опсовао. Неко га је одрукарио и мученик је мардељао 8 година због једне псовке.


Ah, how true, how true! Ja znam čoveka, akademika iz NS, koji je ocinkaren da je pričao neke viceve o Titi, i zakačio 6 meseci robije. Bio malo veseo i opustio se. Ali, tu je naša G. Comić prisustvovala - e, voila! Robija za najboljeg fizičara Vojvodine.

Da citiram (da parafraziram Andrića), pogan, kao i poljsko cveće, raste tamo i gde ga ne sadiš.
bene_geserit bene_geserit 17:40 13.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

Познајем, рецимо, лично човека који је оних дана (осамдесетих) одлежао 8 година затвора зато што је у пијаном стању у кафани подигао поглед, угледао Титову слику на зиду и опсовао.

OK, ovo mi je malo sumnjivo.
Moj deda je robijao 3 puta po 6 meseci jer je psovao Tita u kafani kad se napije, tamo negde 60-tih. Valjda je 60-tih bilo gore nego 80-tih ?
Jel su imali oni neke propisane kazne koliko se robija kad psuješ Tita kad se napiješ, nešto mi mnogo variraju te kazne ?
mlatisa mlatisa 21:16 13.05.2022

Re: Ма ко јебе Јокића, лепо се зезамо

Али волЕм, да подјебавам оне који су у Јокића заљубљени до имбецилности.


Мени се свиђа како момак игра невезано за то одакле је. На сличан начин ми се свиђа игра Ђоковића. И један и други су врхунски квалитети у свом домену. Морам да признам да бих волео да достигнем тај квалитет у свом послу.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana