Društvo| Sport| Život| Životni stil

Drugo poluvreme Novakovog poraza

loader RSS / 14.09.2021. u 16:11

Pritisak je počeo već nakon osvojenog Rolan-Garosa, pri čemu ne treba objašnjavati koliko je to veliki poduhvat zbog tradicije i Rafaela Nadala, a onda i nakon Vimbldona, gde je Novak unapred proglašen ubedljivo najvećim favoritom. Kad je reč o AO, on je osvojen već na početku sezone, samo što se tada na ovu temu nije ni razmišljalo, pa nije bilo ni nekih imperativa, pritisaka... 

4Fe9UMb.jpg

 

Još pre Vimbldona, naročito posle skoro rutinske pobede na istom, formirala se nova, velika tema, veliki zadatak, i to realno ostvariv zadatak na osnovu Novakovih igara i neprikosnovenosti na vrhu teniske liste i neprikosnovenosti tokom desetak godina: Zlatni slem. Sva četiri GS i zlatna olimpijska medalja u jednoj kalendarskoj godini. Većina domaće i inostrane javnosti ga je maltene već proglasila. Brujalo je to sa svih strana. Presija divovska. Ako su tačne neke vesti iz Novakovog štaba, njemu je savetovano da ne igra na Olimpijadi. I sam je isprva rekao da se premišlja, da mu se ne igra jer neće biti publike... Onda je ipak odlučio da igra. Ne samo da igra, nego da igra i dubl. Po neverovatno lošim vremenskim uslovima i ogromnim pritiskom desilo je ono što je moralo da se desi, ili makar nije nelogično što se baš tako desilo, a desilo se i u singlu i u dublu, koga je u borbi za bronzu otkazao zbog iznurenosti !

Što se mene tiče, tu glavni žal ostaje što se Nina nije okitila olimpijskom medaljom, a ne zato što se nije okitio Novak, kod koga je želja bila veća od racionalnih procena. Zaista bi bilo divno da je ova devojka donela medalju. Dakle, na napornu sezonu i ispražnjenost nakon velikih pobeda na Gren-slemovima dodat je i taj napor, i to pod ogromnom presijom, da se osvoji zlato, i najmanje bronza u dublu, dakle dve medalje odjedanput, što bi značilo i priliku za Zlatni slem. Umesto odmora između Vimbldona i US opena, radi kalendarskog Slema, istorijskog, natovario se taj negativni psihološki udar nakon velikog kraha na Olimpijadi, plus veliko trošenje fizičkih rezervi u uslovima "hiper-omorine" koja je valjda najcrnji vid trošenja energije kod čoveka (čoveka koji ne živi u takvim uslovima). Najlošija "priprema" za kalendarski Slem koja se može zamisliti. Iscrpljeni skoro svi resursi. 

Eto, to je prvo poluvreme Novakovog poraza u trci za Kalendarski slem.  

 

Drugo poluvreme počinje, tj. nastup na US openu.

Da su skoro svi resursi iscrpljeni videlo se tokom prvih Novakovih mečeva. I oni koji su trebali da budu "lagani" bili su teži nego bilo koji Novakovi mečevi u toj fazi svih dosadašnjih GS turnira (one na kojima je ispadao u ranoj fazi turnira ne računamo, naravno). Bivalo je često da sam Novak bude kriv, štedeći energiju i čekajući da protivnik počne da greši zapravo razigra protivnike, pa mora da ubaci u drugu ili treću brzinu i da uz silnu nervozu, ali rutinski, prođe dalje. Sećam se kad je na Vimbldonu pre 5-6 godina protiv Kevina Andersona gubio sa 2:0, ali sam nekako imao osećaj da će to da preokrene. Bio je miran, koristio retke servis padove Andersona i korak po korak došao do preokreta i prolaza dalje. Mečevi na US openu nisu bili od takvih. Videlo se da Novak ne kipti od sigurnosti. Beretinija je dobio jer ovaj ipak ima silne rupe u igri, vrsti udaraca... Već sa Zverevim je bilo za Novaka finale, ako se gleda istrošenost, motivacija protivnika i njegova svežina, verovanje u pobedu jer je Novaka pobedio nedavno u Tokiju u neopisivo važnom meču i to nakon preokreta... Jeste prošao, ali uz ogroman, ogroman napor, i iskustvo, i to sa 3:2 u setovima. Izuzetno iscrpljivanje, kao i poruka Medvedevu da se protiv njega, broja 1, i te kako može. Takođe, Medvedev je uz daleko manje zamaranje tokom turnira imao još i pola dana prednosti što se odmora između mečeva tiče. Novak se već grčio, hrabrio sebe, pozivao se na iskustva iz sličnih situacija...

 

Ne treba zaboraviti da sve vreme traje sve veći pritisak zbog mogućeg, maltene očekivanog Slema koji znači istorijsko osvajanje Kalendarskog Gren-slema. 

 

Zao naslut, što se mene tiče, bio je već prvi gem, odnosno stav pri servisu. To je ličilo na sve, samo ne na čoveka koji autoritativno otvara meč. Kombinacija istrošenosti tela i psihologije, kombinovana sa saznanjem da su zbog čuvanja snage preko potrebni dobri prvi servisi, i kratki poeni - napravili su rezultat kakav smo videli: mlohavost, nesigurnost, stegnutu ruku pri udarcima, loš izbor udaraca... Istovremeno je to ohrabrilo i pozvalo Medvedeva da zaigra najbolje što može, punom snagom, kao u transu, ali sa dovoljno racionalnosti pri tempiranju i miksovanju udaraca. Manje-više, tako će proteći ceo meč, osim prilika za Novaka u drugom setu i kasnije, u poslednjim gemovima meča.  

 

Loš tajming pri udarcima je direktna posledica umora, jer da bi se imao tajming morate biti gipki i puni snage, ali i posledica pritiska zbog važnosti meča, i pritiska zbog lošeg početka meča. Posledično, protivnik igra sa još više samopouzdanja, kao na uspešnom treningu. Generalno, sve smo videli. 

Hajdmo sada van generalije koja se zove laganih 3:0, na neke sudbonosne "detalje".  

Što se mene tiče, prelomni trenutak meča se desio kad je u drugom setu Novak propustio 0:40, odnosno tri brejk-lopte. 

Koliko je važan taj psihološki momenat kod Medvedeva videli smo u njegova dva poslednja servis gema kada je kao neko ko nikada nije osvojim GS bio "pod pritiskom pobede" i kad je pri 5:1 servirao za meč. Napravio je dve duple greške. Znojio se, izmenio izraz lica, gledao levo-desno grozničavo tražeći plan za sledeći potez... A tokom celog meča je servirao po dva prva servisa u proseku oba preko 200 km na sat, i to mu je u visokom procentu "ulazilo". Čim je važnost gema porasla do visoke važnosti servis je počeo da klima. Ako ovo sada na kraju meča nije u pitanju bio baš ogroman premor, a to sigurno nije bio slučaj, to znači da je u pitanju psihologija. Dakle, da je Novak napravio brejk u drugom setu, kako bi se razvijao meč? U najmanju ruku bi bio tesan, a ako mene pitate, uz velike šanse da se pod pritiskom igra Medvedeva raspadne, pa da bude 3:1 za Novaka, "ni iz čega". To sada zvuči preterano s obzirom na rezultat od 3:0, a posebno za one koji nisu gledali meč. Nakon što je prebrodio ovaj kritičan momenat (u drugom setu) Medvedev se dodatno ohrabrio i nastavio da igra iz sve snage, a pošto je skoro sve ulazilo (i mreža ga je redovno služila), meč je izgurao do kraja neverovatnim procentima servisa koji je Novaka (kao što bi i svakog drugog igrača) stavio pod još veći i sve veći pritisak, jer se na taj način stvara imperativ da mora da se osvoji svaki svoj servis. Ako je Medvedev klecnuo ovako pred kraj već dobijenog meča, kako bi tek poklekao da je u drugom setu Novak napravio brejk, i verovatno izjednačio u setovima? Što se mene tiče, 3:1 za Novaka u tom slučaju. On bi zaigrao normalno, Medvedev bi svoj trans pretvorio u grčevitu igru.   

Eto. Ništa ovo neće poremetiti već dogođeno, no, nije loše da se stvari osmotre iz više ravni i uglova. 

Novak je u rukama već držao istovremeno sva četiri GS, pre 4-5 godina. Niko to ovih dana nije pomenuo. Evo, pomenimo i to. Važno je. Baš u ovom času je još važnije, i najvažnije.  

Tu je još nešto. Sva je prilika da će još jednom završiti godinu kao broj 1. Time bi i u tom smislu postao rekorder. Prestigao bi Samprasa. A o broju nedelja na 1. mestu na ATP listi da i ne govorimo. To svakako neće biti prevaziđeno, ikada. 

Sa jednim svojim prijateljem, koji iz nekog čudnog razloga navija protiv Novaka od samih početaka, razgovarao sam o ovom finalnom meču na US openu. Kod njega 1/3 patriotizma, a 2/3 zadovoljstva zbog Novakovog poraza. Rekao sam mu: Ovih 3:0 je zato što je Novak hteo da provede što manje vremena na terenu kako bi se pripremio za AO.   

 

 



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 20:52 14.09.2021

istrošenost

Meni deluje da je Novak meč izgubio isključivo u glavi, ne zbog "istrošenosti tela".
Ne sećam se da sam ga skoro gledao sa tako lošom anticipacijom gde lopta ide i footwork-om.
Ovi prethodni mečevi pre polufinala su delovali skroz rutinski. Nije bilo nikakve istrošenosti već je delovalo da Novak namerno ulazi bez punog fokusa u meč da provede malo više vremena na terenu jer nije imao pripremne turnire i falili su mu mečevi. Meč sa Zverevom je bio gotov posle dobijenog 3. seta kad je poveo sa 2:1, na dalje je bila rutina (bez obzira na izgubljen 4. set). Ni jednog trenutka nije delovalo da Novak nije u punoj kontroli, ni posle izgubljenog prvog seta. Fizički oporavak od polufinala do finala je za Đokovića potpuna rutina.

Realno govoreći na US Openu (koji mu najmanje odgovara od svih slemova) je pitanje koliko je Novak uopšte bio favorit u odnosu na Medvedeva, i da je igrao svoju igru i da je imao uobičajenu pripremu za turnir sa preskočenim OI, bilo bi gusto.

Sledeće godine (valjda neće biti povreda) Novak će biti favorit na Vimbldonu, na Australian Openu takođe ali manji nego prethodnih godina (Medvedev, Zverev, Thiem ako se probudi iz sna), na Roland Garosu jedan od 3-4 favorita (Nadal, Tsitispas, Thiem), a na US Openu opet 3-4 moguća osvajača ali prvi favorit verovatno Medvedev.
A tvom drugaru reci da se Novak sprema da ponovi ovo iz 2021., da da sebi drugu šansu za kalendar slem.
loader loader 21:13 14.09.2021

Re: istrošenost

Ne sećam se da sam ga skoro gledao sa tako lošom anticipacijom gde lopta ide i footwork-om.

Uz onakve servise... ni ja se ne sećam ko bi ikada imao anticipaciju gde će biti u narednih par dana, a kamoli gde će loptica od 220 kmh koja udara na ili uz liniju odskočiti.



Protiv Zvereva ništa nije bila rutina. Skoro sve lopte u zadnjih pola metra, plus trčanje... Kad Novak dobije, deluje lako, ali, uz onakvu igru Zvereva, i besomučni trkač Nadal bi rekao - ej, ja idem kući... Nema veze 4. i 5. set. :)

Realno govoreći na US Openu (koji mu najmanje odgovara od svih slemova) je pitanje koliko je Novak uopšte bio favorit u odnosu na Medvedeva,

Da. Da. Favorit je tu bio mnogo manje nego što to javnost, posebno ova naklonjena Novaku, mogla da pojmi. Ali jeste bio favorit. No, u onom trenutku, sa toliko tovara na ruci kojom drži reket, ..! To je najgori, najnaporniji sport. Sam si, milimetar kačenbja linije, kondicija, protivnik, publika, znoj na dlanu, ti sam protiv svega dok ti virtuelna tvoja ekipa pljeska iz lože, neće prvi servis, hoće protivnik, vrh mreže, čovek na tribinama šetka svoju čašu piva, pijani navijači te bodre kad ne treba, izdaje te balans tela, lije znoj u oči... Mislim da ovim ljudima iz prvih 5-10 treba odati veliko priznanje. U fudbalu? 10 ljudi plus ti. Kiksne jedan, ispravljaju sedmorica. Ovde, u tenisu, ti si sam. Nedajbože povreda - ti si završio! Prilično nezgodna priča, Bene.


A tvom drugaru reci da se Novak sprema da ponovi ovo iz 2021., da da sebi drugu šansu za kalendar slem.

Ne smem više .:) ... Bilo je tih situacija i prethodnih godina. Ko ga ne ceni (ne mora da voli) od samog početka, ne mora ni od sada. Neka to drugar objasni svojoj deci. Kad sednu da gledaju fudbal Srbija - Nemačka, neka pred unucima navija za Nemce i neka im objasni kako ga naši nerviraju... To mu je moja preporuka, koju sam mu već naglasio. Da branim Novaka... suludo je, plus taj patriotski momenat.


solo solo 20:56 14.09.2021

I pad je let.


Čemu ove analize?

Novak je sjajan i već je dovoljno uradio za sebe i za nas.

Da je samo jedan dan bio prvak sveta već je i previše za ovaj naš mali narod.

Malo skromnosti nije na odmet.
shmoo shmoo 21:10 14.09.2021

Re: I pad je let.

solo

Čemu ove analize?

Novak je sjajan i već je dovoljno uradio za sebe i za nas.

Da je samo jedan dan bio prvak sveta već je i previše za ovaj naš mali narod.

Malo skromnosti nije na odmet.







Да ли би ти рецимо, матори, са његовим габаритом и физичком конституцијом, умео да овако танцујеш са овом госпођом?









Ја, богами, не бих. Бацала би ме госпођа по подијуму као крпу иако сам кудикамо позамашнији од Нолета.

И зато је Ноле највећи свих времена из наших редова у том тенису.








П.С. -
Novak je sjajan i već je dovoljno uradio za sebe i za nas.



О томе колико је Новак Ђоковић, права глобална спортска звезда, бољи човек од оног медијски надуваног малог говнета Николе Јокића који Нолету није као човек ни до колена, не бих да опет елаборирам.

(Лакмус папир: Олимпијада, Токио, 2021. године - због чега је Ноле можда и испустио прилику која се указује једном у животу да се буде нови Род Лејвер... А ипак је играо за Србију трошећи се нештедимице.

Док се Никола Јокић штедео само због потписивање новог НБА уговора само и искључиво у своју сопствену корист. )

loader loader 21:16 14.09.2021

Re: I pad je let.

Čemu ove analize?

Novak je sjajan i već je dovoljno uradio za sebe i za nas.


Pisao sam blog zato što vidim masovno rezočarаnje. Možda nije većinsko, nego je manjinsko, no, mislim da bi moralo da bude na nivou statistike. Sve van toga je sociološki i mentalni problem čitave gomiletine pojedinaca. Autošovinizam? Da, na neki način.

A da smo u fudbalu uradili stoti deo ovoga..!? Pa, popalili bi od radosti pola Evrope i celu Ameriku!

solo solo 21:20 14.09.2021

Re: I pad je let.

Да ли би ти рецимо, матори, умео да са његовим габаритзом и физичком конституцијом, умео овако да танцујеш са овом госпођом?


Kako to da ti rečem a da ostanem u temi....

loader loader 21:22 14.09.2021

Re: I pad je let.

Док се Никола Јокић штедео само због потписивање новог НБА уговора искључиво у своју сопствену корист. )


Ух, бре, Тасо,
Da bismo
о Новаку говорили реално и укусно,
није неопходно да демонтирамо Николу Јокића.

Новак је институција. Не зависи од Николе.
Никола је такође институција.- Не зависи од Новака. Зашто бисмо се ми ту сада уплитали и споплитали поменуте момке?
Боље да те стартове не чинимо.

Колико дуго ће Новак моћи да игра, а да буде фаворит, против ових момака који желе славу, део историје..?

Надам се још барем 3-4 године. Довољно.

Шта фали повременом узимању ГС? За 6-8 година: 27!
А?

milisav68 milisav68 21:26 14.09.2021

Re: I pad je let.

loader

Pisao sam blog zato što vidim masovno rezočarenje. Možda nije većinsko, nego je manjinsko,

Budale su uvek svuda ravnomerno raspoređene :)

Nisam nešto primetio to masovno razočarenje.

Inače, mislim da ga je sjebao pritisak zbog rekorda, gde bi nedvosmisleno bio ispred svih.

Ovako će to da bude u Australiji.
loader loader 21:45 14.09.2021

Re: I pad je let.

Inače, mislim da ga je sjebao pritisak zbog rekorda, gde bi nedvosmisleno bio ispred svih.


I ovako će biti ispred svih.
Nego, ajmo AO, beton koji je oniljen kod već puno igrača,
a onda ispit na blatnjavoj šljaci RG.
Nije tako jednostavno.

Deluje neverovatno iz ugla teniskog analizera pre 15 godine:
Novakov najveći adut narednih 3-8 godina je Vimbldon.
Je li to iko mogao da sanja?
Jok.
Veliki serviseri na travi? Ima da prođe još najmanje 2-3 godine dok se neko od njih ne dokopa polufinala ili finala Wmbldna. Plus sportske okolnosti. Očekujmo još najmanje 3 Novakove titule na W.
A bocnuće još najmanje dve na RG, i jednu na AO ili US openu.
Da, račun bez krčmara.
Ovako su se osećali i navijači Federera, ali to je neminovnost vremena. Da se Novak nije povredio, Federer tada na "slobodnom prostoru" ne bi uzeo W. i još jedan GS, a i Nadal je te godine uzeo dva GS, danas bi priča bila drukčija...
Takođe, da nije bilo "onog riterna", ili onog pipanja mreže pri već gotovom poenu, ili poslednjeg velikog finala Wimbldona gde Novak protiv Federera koji tada savršeno servira vadi bukvalno najmanja zrna kojima se može pobediti... što jeste odlika psihološkog i teniskog Diva ... cela istorija tenisa bi delovala možda sasvim drugačije.
Ovako, Novak odlučuje, a ne jedan servis, jedan vrh mreže, jedno pecanje na mrežu, stoti deo linije...
I da se ne uspe - velika je čast.
Oh, i da uopštze ne uspe - istorija je Njegova.
E, sad, ovi naši što navijaju protiv Našeg... ne moraju u istoriju. Ima tu puno izbora. Svakom svoje.
Aj' da najpre izborimo prvo mesto na ATP za 2021. god.
Mada je sada, oh, vraže, telo tenisa smislilo da ove godine ne bude prvi onaj ko ima najviše bodova, kao godinama unazad, nego onaj koji je tokom kalendarske godine uzeo najviše poena.
Novak i tu vodi. Možda izmisle još neku caku, pa da bilo ko bude prvi, samo ne Novak Đoković? Ne bih se iznenadio.
vcucko vcucko 22:16 14.09.2021

Re: I pad je let.

loader


Колико дуго ће Новак моћи да игра, а да буде фаворит, против ових момака који желе славу, део историје..?

Надам се још барем 3-4 године. Довољно.

Шта фали повременом узимању ГС? За 6-8 година: 27!
А?


Aman bre ljudi, čovek ima 34. Mnogo za vrhunskog sportistu (nije šahista).

Svaki turnir, svaki meč mu je već čist ekstra profit. OK, jasno mi je da Federer i sa 40 i uz rekreativni nivo igre još uvek više zarađuje tako, nego što bi zarađivao na neki drugi način. Ali bemumiša, nije sve u tome. Već je težak stotine miliona čvrste valute, ne treba mu to. Da ga anonimusi deru u prvim kolima.

Ne želim to Novaku.

Da je bogdo uzeo ovo i odvojio se na 21, taman da se nekom spektakularnom egzibicijom oprosti i da vidi šta će sa sobom u drugoj polovini života, to bi bila prava stvar. Nije moglo, ono što sam gledao na nekim strimovima kaže da nije ni imao šansu, nijednog trenutka. Kako će da ima sa godinom više, ne znam. Dobiti u dve nedelje 7 (sedam) vrhunskih mečeva na 3 dobijena protiv napaljene mlađe generacije... mnogo toga treba da se poklopi pasent. Baš mnogo.

Ponavljam, ne želim mu da to juri. Da bi Srbi, u nedostatku uspeha u fudbalu i košarci, mrsomudili po društvenim mrežama. Babušnica čeka 21

Ne hejtujem, ubeđen sam da mu je ovaj moj post najdobronamerniji koji će dobiti.
loader loader 22:23 14.09.2021

Re: I pad je let.

Ne hejtujem, ubeđen sam da mu je ovaj moj post najdobronamerniji koji će dobiti.

Ne se sumnjam u to, zaista. :O

Novak je fizički na visokom nivou. Biće to jošnajmanje 2-3, godine, a za dalje niko ne može da zna. Povrede su lutrija, s tim što se sa više godina i mogućnost povrede za poneki procenat povećava.

Šta je ovde poenta?
Novaku nisu davali šanse da će moći iole ravnopravno da igra sa dvojicom već uspostavljenih velikana. On ih je ostavio ispod sebe, iza sebe, u svakom smislu. Isto će biti i sa ovima koji "dolaze". Ne dolaze. Oni su tu već poduže. Dakle, Novak ima recept za već viđene stare ili buduće šampione. Čekajmno još 2-3-4 godine, možda i neku preko toga, pa da saberemo nedelje na 1. mestu i GS titule.

Šta je sada najbitnije što se večite liste tiče? Naredni RG, iznad svega.



shmoo shmoo 22:30 14.09.2021

Re: I pad je let.

loader

није неопходно да демонтирамо Николу Јокића.




А закај па не?

Попу поп, бобу боб.

vcucko vcucko 22:53 14.09.2021

Re: I pad je let.

loader

Dakle, Novak ima recept za već viđene stare ili buduće šampione. Čekajmno još 2-3-4 godine, možda i neku preko toga, pa da saberemo nedelje na 1. mestu i GS titule.

O tome i pričam.

Srpski teniski navijač (pojam koji je realno nastao s Novakom i nestaće s njim) sabira, množi, deli u nekakvoj da prostiš sumanutoj psihozi zvanoj GOAT. A GOAT ne postoji, ne mogu se porediti epohe.
Postoji egzaktna brojka, broj osvojenih GS. Tu je sad promašio da se odvoji i svaki sledeći put će biti mnogo teže. O kalendarskom GS da ne govorimo.

Meni je recimo Borg GOAT i ništa ga neće pomeriti otuda. Možda i što je bio prvi velikan koga pamtim. Penzionisao se sa 26. Do tada je uzeo 8. Bojao se aviona, u Australiju nikad nije otišao. U Ameriku su ga naterali sponzori, igrao valjda 3 finala i sve izgubio. Jer je bio u panici, kako ću sutra u avion, jadan ti sam. Na dve totalno suprotne podloge (Pariz-London) ih je drao sve. Plus je jednom, sećam se dobro, igrao na Partizanovim terenima za Švedsku, nekakvu zonu Dejvis kupa protiv Juge. To nije propuštao. Ama kralj!

Tri četvrtine Srba misli, e kad Novak osvoji 21.-22. i kad se saberu te nedelje i kad ovo- ono, e onda će Džo iz Teksasa, Džejms iz Londona i Džef iz Sidneja da kleknu i priznaju... oće qrac. Ne ide to tako.

Što reče teča Terzić direktno u prenos na javnom servisu - ko ih jebe, bre.
vcucko vcucko 23:22 14.09.2021

Re: I pad je let.

loader

Šta je sada najbitnije što se večite liste tiče? Naredni RG, iznad svega.

Izvini, zašto ne Australija, tamo je najviše kao kući.

A Nadal, po fotografijama koje sam video, je već visokoprocentni invalid. Ne izgleda kao neko ko je u stanju da uzme.
loader loader 23:23 14.09.2021

Re: I pad je let.

O tome i pričam.



loader loader 23:23 14.09.2021

Re: I pad je let.

Meni je recimo Borg GOAT i ništa ga neće pomeriti otuda.


Meni Sampras. Bez dileme.
loader loader 23:24 14.09.2021

Re: I pad je let.

Bojao se aviona,


Ovaj naš se ne boji ničega. :)
macak_tosa macak_tosa 07:51 15.09.2021

Re: I pad je let.

solo

Čemu ove analize?

Novak je sjajan i već je dovoljno uradio za sebe i za nas.

Da je samo jedan dan bio prvak sveta već je i previše za ovaj naš mali narod.

Malo skromnosti nije na odmet.

Bićemo slromni kada osvoji, makar, 25 grand slemova.

Usput - jedan je Nole!
solo solo 22:00 14.09.2021

Da su šmekeri....


....sad treba organizovati Novaku doček na balkonu skupštine i da mu Srbija zahvali za sve trenutke radosti i ponosa koje nam je priuštio.

I vetar u leđa.
loader loader 22:13 14.09.2021

Re: Da su šmekeri....

Slažem se.
Ali neće rđa... ... uskoro će izbori... pa važi samo zlato...



NNN NNN 22:43 14.09.2021

ŠBBKBB

da je Novak iskoristio samo jednu od 5 brejk-lopti sa početka 2. seta?
Najverovatnije isto što i u prethodna 4 meča kada je relativno lagano gubio 1. set,
a onda još lakše pravio brejk na početku drugog seta i posle potpuno kontrolisao meč i pobeđivao.
(i protiv Cicipasa u finalu RG je preokrenuo kada je dobio maratonski gem na početku 3. seta kada je iskoristio 5. brejk-loptu i kasnije potpuno slomio protivnika,
i protiv Nadala je gubio 1. set i protiv Zvereva u QF AO i protiv Beretinija u finalu Vimbldona... je i uvek je kasnije odmah preokretao situaciju, čak u 10 od 27 mečeva koje je dobijao na GS ove godine).
Medvedev je bio skroz opušten (za razliku od finala AO) i pucao je od samopouzdanja,
ali mislim da bi rani brejk (ili dva) na početku 2. seta potpuno preokrenuli situaciju najviše na polju samopouzdanja gde je bila drastična razlika na Novakovu štetu.

Šta je tu je, nadam se da će Novak ostati motivisan i zdrav i u dobroj formi i da će nastaviti da pomera granice u tenisu i sportu uopšte.

loader loader 23:26 14.09.2021

Re: ŠBBKBB

da je Novak iskoristio samo jednu od 5 brejk-lopti sa početka 2. seta?
Najverovatnije isto što i u prethodna 4 meča kada je relativno lagano gubio 1. set,


O tome pričam, bre.

loader loader 23:27 14.09.2021

Re: ŠBBKBB

ali mislim da bi rani brejk (ili dva) na početku 2. seta potpuno preokrenuli situaciju najviše na polju samopouzdanja gde je bila drastična razlika na Novakovu štetu.


Uz onakav servis Rusa
svako osim Novaka bi izgubio
6:2
6:2
6:1

Da se zna.
bene_geserit bene_geserit 01:21 16.09.2021

Re: ŠBBKBB

svako osim Novaka bi izgubio

Ne bih rekao, nije Medvedev bio toliko dobar koliko je Novak bio loš.
Servis je delovao super dobrim delom zbog Novakovog misstiminga, pravio mu je asove sa drugim servisom bez problema.
Na Australian Openu mu je vraćao 1. servis na zadnju liniju, na US Openu je samo gledao kako lopte piče okolo.
Takođe na tom vrhunskom nivou svaka prilika na servisu protivnika mora da se iskoristi, tu par lopti odlučuje.
Medvedev je bio skroz opušten jer ga Nole nije pritiskao.
loader loader 18:12 16.09.2021

Re: ŠBBKBB

nije Medvedev bio toliko dobar koliko je Novak bio loš.

Da... Iz te činjenice (da je Novak bio "van meča" potiče i onakva igra Medvedeva. To su uglavnom uzročnoposledične stvari.

Черевићан Черевићан 00:05 15.09.2021

letom loptice žute

što se mene tiče

zdušno bogme mnogi navijaše
ali mnogog.....ne bi im po volji,
Novak piči Medvedev se ne da
oduv'o ga Rus.... jer je bio bolji
dolazel dolazel 06:25 15.09.2021

Umoran..

Када се два противника боре, оно што гледате је више надметање воље него вештине и где снажнија воља обично надвлада вештину. Сама вештина надвлада само онда када је толико јача од супарничке да сама воља чак и не буде тестирана...Сваки пут када видите једног од бораца који одједном постаје уморан током борбе, можете да приметите да се то дешава увек када се притисак на њега појачава, након што је претрпео ударац или се нашао у некој безизлазној ситуацији коју не може да контролише. Зато када се у рингу сретну два добра борца лицем у лице, ниједан неће да попусти и користиће све своје могућности и вештине да победе до рецимо негде 7-8 рунде када један од боксера почне видљиво да посустаје. То само значи да је дошао до тачке када више не може да поднесе притисак. Он је сада под доминацијом другог боксера јер када се два човека борбе то је као битка две војске где свака покушава да подврне другу страну својој вољи.
Када почетник крене да удара и не деси се ништа већ противник и даље иде на њега, почетник крене да паничи. А кад крене да паничи он хоће да прекине меч али од када је почео свој живот на улици у саставу његове психологије је да обележи онога који бежи од борбе као кукавицу. И шта онда наш почетник уради? Он постане уморан. То је оно што се дешава борцима у рингу. Они постану уморни јер почну да се плаше...Пошто је само уморан нико не може да га назове кукавицом. Он је једноставно превише "уморан" да би наставио. Али дајте том боксеру могућност да крене да удара и да се ефекти тих удараца виде на противнику и одједном тај уморни, посустали борац се претвара у тигра. То је психолошки умор, то је све, само што људи у боксу то не разумеју."


Константин "Кас" Д'Амато, чувени тренер бокса који је створио шампионе Флојда Петерсена и Мајка Тајсона


shmoo shmoo 07:38 15.09.2021

Drugo poluvreme Novakovog poraza

Ја сам растао уз ову књигу:







Ко зна, можда ју је и Новак Ђоковић читао у свом детињству.

А ако и није читао, он ми ипак некако делује као да јесте.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:35 16.09.2021

Re: Drugo poluvreme Novakovog poraza

Imam na temu samo ovaj komentar: Šteta!
loader loader 18:12 16.09.2021

Re: Drugo poluvreme Novakovog poraza


Hm...
Šta reći...
Odličan komentar.

shmoo shmoo 16:46 19.09.2021

Usta na usta Blogu B92

Možda se onda neki duhovi sadašnjosti i probude pod uticajem duhova prošlosti?


Sedam trenutaka koji bi promenili istoriju Srba:


2. Knez Milan je boravio u smederevskom izletištu Jugovo i u jednom trenutku, kasno uveče, otišao je u poljski klozet u dvorištu. Istoričar Slobodan Jovanović beleži da je Milan „pred svoje punoletstvo... bio suviše gojazan, kao turski ili misirski princ“, pa su se daske u klozetu pod težinom njegovog tela prolomile, a knez je upao u duboku jamu s fekalijama. Spasao se tako što je ispalio metak iz pištolja i privukao pažnju svoje pratnje. Pomenuti Jovanović, autor trotomne istorije Milanove vladavine, tvrdi da je ovo bio nesrećan slučaj, dok neki drugi izvori, pozivajući se na policijske izveštaje (kojih više nema!), smatraju da su daske u klozetu (za koji se znalo da će ga koristiti samo vladar) bile nagrizene kiselinom. Svi se, međutim, slažu da se Milan spasao zahvaljujući revolveru, ali da je pravo čudo što je pokvašeno oružje funkcionisalo.

3. Aleksandar Obrenović: Kraljeva mala tajna Jedna mala i neznatna hirurška intervencija na polnom organu mladog kralja dala bi istoriji Srbije savim drugi tok. Niko nije mogao da objasni zašto se Aleksandar toliko vezao za Dragu, tvrdeći javno da „samo s njom može da uživa i bude srećan“, dok dr Vladan Đorđević, predsednik vlade koja je podnela ostavku zbog neslaganja s kraljevom ženidbom, nije posle prevrata, pregledom mrtvog kralja, ustanovio da ovaj ima fimozu - anomaliju koja otežava ili onemogućava prevlačenje kožice preko glavića penisa. Iskusna žena Draga Mašin umela je da mu pomogne da tu teškoću prevaziđe.

4. Na Vidovdan, uoči Ferdinandove vožnje kroz grad, sa još četvoricom zaverenika čekali su ga raspoređeni duž keja na Miljacki. Prvi je na njega bacio bombu Nedeljko Čabrinović, ali se ona skotrljala niz sklopljeni krov automobila i teško oštetila sledeće vozilo u koloni, ranivši oficire iz pratnje u njemu.Začuvši eksploziju i videvši gomilu koja vodi krvavog Čabrinovića, Gavrilo Princip je pomislio da je atentat uspeo. I taman kad se, prema ranijem dogovoru, mašio pištolja da se ubije, automobili su krenuli dalje. Ferdinand je ostao živ, a Princip je požurio na Latinsku ćupriju da tamo postavi zasedu kao što je bilo predviđeno planom.Gužva koja je nastala sprečila je Gavrila Principa da stigne do Latinske ćuprije na vreme. Poskakujući, uspeo je da vidi samo zelena pera nadvojvodinog šešira kako zamiču za ugao. Izmakli su mu, propustio je priliku da puca!Ali Ferdinand je poželeo da poseti ađutanta ranjenog Čabrinovićevom bombom, pa je Oskar Poćorek, poglavar Bosne, naredio vozaču da se vrati do raskrsnice i nastavi drugim putem. Vozač je naglo zakočio, prebacio ručicu menjača i okrenuo se preko ramena da bi video kuda vozi. Tako, vozeći unazad, auto s Francom Ferdinandom stvorio se ispred Gavrila Principa, koji je već mislio da mu je kolona nepovratno izmakla.Ne dvoumeći se ni tren, Gavrilo Princip izvadio je pištolj iz džepa i zapucao, ubivši Franju Ferdinanda i njegovu suprugu Sofiju.

5. Da nije bilo atentata, Tito ne bi vladaoDa je vladar Jugoslavije poslušao obaveštajce i preživeo put u Marselj, u rat bismo ušli pre 1941, a monarh ne bi komunistima prepustio vlastAleksandar I Karađorđević vladao je Srbijom i Jugoslavijom, prvo kao regent, a zatim kao kralj od 1914. do 1934. godine. Putovao je brodom, a na tle zemlje ratne saveznice stupio je u Marselju, gradu koji je prihvatio ranjene srpske vojnike i izbeglice iz prethodnog rata.Jugoslavija i njen kralj bili su meta delovanja nekoliko terorističkih organizacija, od kojih su najozbiljnije bile ustaše. Fašističkom organizacijom Hrvatski ustaški pokret rukovodio je Ante Pavelić. Delovali su iz Italije, pod pokroviteljstvom Musolinija, a cilj im je bio uspostavljanje Nezavisne države Hrvatske. Udruženi s terorističkom grupom VMRO, čiji je cilj bio da Makedoniju izuzme iz Jugoslavije i priključi je Bugarskoj, pripremili su atentat na Aleksandra u Francuskoj.Za glavnog izvršioca uzet je Bugarin Veličko Georgijev Kerin, koji je sa trojicom ustaša otišao u Marselj. Jugoslovenska obaveštajna služba saznala je za ovu grupu od jednog svog agenta u Italiji, pa je preko ambasadora u Parizu kralj upozoren da se ne iskrcava s broda. Aleksandar je odgovorio: „Sada je za to isuviše kasno. Moramo se držati programa.“ Ubijen je nepun sat kasnije.Šta bi bilo da nije napuštao brod, da je ostao živ?


6. Nekoliko godina posle rata, pošto su sreli u emigraciji na Zapadu, Borivoje Mirković rekao je Dragiši Cvetkoviću:„Pre nego što sam odlučio da izvršim državni udar, lomio sam se danima da dođem do tebe i da u prijateljstvu, koje je već vladalo među nama, potražimo zajednički izlaz iz stvorene situacije. I pokolebam se u poslednjem momentu, kad sam se već bio spremio da tražim prijem i sastanak s tobom...“Šta bi bilo da nije izveden državni udar, da je Jugoslavija ostala u Trojnom paktu? Na dan prevrata, zaverenici su na Radio Beograd doveli kapetana Jakova Jovovića, koji je, imitirajući maloletnog kralja Petra, pročitao lažni proglas naciji kojim su podržani pučisti.

7. U Drvaru, na nagovor svoje ljubavnice Davorjanke Paunović, Josip Broz je obukao uniformu maršala i pošao da se preda Nemcima, ali sprečio ga je njegov telohranitelj Sreten Žujović. Glavni partizanski štab bio je opkoljen i Tito je, na nagovor svoje ljubavnice Davorjanke Paunović, odlučio da se preda. Obukao je uniformu maršala i krenuo, ali ih je presreo Sreten Žujović, jedan od članova partizanskog rukovodstva. Potegao je revolver i počeo da viče na Tita.- Šta to znači? Obukao si svečanu uniformu, ali znaj da im se živ nećeš predati. Izlazi, stara kukavice! Hoćeš da se predaš Nemcima i kao komandant spaseš glavu, a istovremeno uništiš i izdaš našu borbu - sasuo je Žujović svom komandantu u lice.Tito je tek tada odustao od predaje, partizanska komanda je uspela da se izvuče iz obruča, a Tito se 4. juna sovjetskim avionom s Kupreškog polja, preko Barija u Italiji, prebacio na ostrvo Vis. Odatle je vodio živu aktivnost za međunarodno priznanje nove Jugoslavije i već u avgustu sreo se s Vinstonom Čerčilom. Uveče 23. oktobra Tito je ušao u oslobođeni Beograd. Šta bi bilo da Sreten Žujović nije sprečio Tita?



Ubih se tražeći šta je na mestu broj 1 ove top liste, ali nisam uspeo da nađem. (LINK)


Pa neka bude onda:


1. Nole izgubio od Medvedeva u finalu US Open 2021. godine.



Почео да шверцујем бензин из Бугарске, сутрадан укинули санкције. Учланио се у СПС да добијем посао, они пукоше на изборима, пола њих заглавило у Хаг. Играо на Ђоковића, Медеведев га разбио. Идем сутра да се учланим у СНС, јебо сам им матер!







maksa83 maksa83 18:14 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

ali sprečio ga je njegov telohranitelj Sreten Žujović.

Sreten Žujović je posle "služio" na Golom Otoku sa ćaletom mog drugara, ali je zbog tih pećinskih zasluga kada je zapravo spasao Titu život tamo imao specijalan tretman, tj. bio je relativno zaštićen od onoga kroz šta su prolazili drugi golootočani.
gvozden1 gvozden1 18:33 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

pozivajući se na policijske izveštaje (kojih više nema!), smatraju da su daske u klozetu (za koji se znalo da će ga koristiti samo vladar) bile nagrizene kiselinom

Sumnja se na Blaznavca.
Milan je uskoro trebao da postane punoletan i da preuzme presto, a Blaznavac (namesnik, i presudno zaslužan što je Milan posle ubistva Mihaila proglašen za naslednika prestola) je tako hteo da mu pokaže ko je glavni.

Tako pričala čaršija
gvozden1 gvozden1 18:40 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

kada je zapravo spasao Titu

Sanja Ilić, Balkanika, Sretenov unuk, je govorio da mu je deda pričao da ipak nije izudarao Titu i Davorjanku, ali Pero Simić npr, tvrdi da jesu dobili batine.

Imajući u vidu da je Crni bio prek čovek, jak, pripadnik Legije stranaca, znači ne baš nežnog karaktera, i scenu koju je u pećini zatekao, Davorjanka vrišti, ker laje, Tita pištoljem juri da ubije kera, a Nemci pred pećinom, verovatnije je da ih je išamarao, nego da se ubeđuvao s njima.

Nije baš bila prilika za duge razgovore.
maksa83 maksa83 18:52 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

Sanja Ilić, Balkanika, Sretenov unuk, je govorio da mu je deda pričao da ipak nije izudarao Titu i Davorjanku, ali Pero Simić npr, tvrdi da jesu dobili batine.

Priča koju nam je pričao čika Joca a koju je njemu tamo pričao Sreten je da je Tito zapao u histeriju i da je ovaj na kraju izvadio pištolj, repetirao ga, uperio u ovoga i rekao "Joža, polazi". I Joža kućeštaće pođe.

P.S. Čika Joca je inače bio u crnogorskim partizanima kao šesnaestogodišnjak i tvrdi da za Tita nisu čuli do 1943.
gvozden1 gvozden1 18:59 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

maksa83
Sanja Ilić, Balkanika, Sretenov unuk, je govorio da mu je deda pričao da ipak nije izudarao Titu i Davorjanku, ali Pero Simić npr, tvrdi da jesu dobili batine.

Priča koju nam je pričao čika Joca a koju je njemu tamo pričao Sreten je da je Tito zapao u histeriju i da je ovaj na kraju izvadio pištolj, repetirao ga, uperio u ovoga i rekao "Joža, polazi". I Joža kućeštaće pođe.


Obavestih moderatora slučajno :)

Histerija je nesporna, Crni je pričao tu verziju, bez šamara, a otkud verzija sa šamaranjem, kako se do nje došlo, verovatno od ljudi koji su tu bili (oni su zapravo našli neki prolaz iz pećine, pa se Crni vratio kad je video da ovih nema).

Ja navijam da ga je izudarao, ne krijem da bi mi bilo draže, ali i nije nemoguće, i da je bilo batina, i da je Crni kasnije upodobio verziju koja Titi više odgovara.

Posle rata je Crni ipak bio slomljen čovek, ne onakav kakav je bio u ratu, odrešit, otresit, hrabar.

On je možda najdostojniji poštovanja među komunističkom oficirima.
solo solo 19:24 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

Ubih se tražeći šta je na mestu broj 1 ove top liste, ali nisam uspeo da nađem.


Čaršav/f


zaharaga zaharaga 20:53 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

shmoo
Možda se onda neki duhovi sadašnjosti i probude pod uticajem duhova prošlosti?


Sedam trenutaka koji bi promenili istoriju Srba




Ubih se tražeći šta je na mestu broj 1 ove top liste, ali nisam uspeo da nađem. (LINK)








Ajde da nagadjamo:

1.Da Karadjordje nije zadremao, digao bi balkanski ustanak, i danas ti ne bi trebao pasos da ides u Grcku na more.
shmoo shmoo 22:36 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

zaharaga
shmoo
Možda se onda neki duhovi sadašnjosti i probude pod uticajem duhova prošlosti?


Sedam trenutaka koji bi promenili istoriju Srba


Ubih se tražeći šta je na mestu broj 1 ove top liste, ali nisam uspeo da nađem. (LINK)





Ajde da nagadjamo:

1.Da Karadjordje nije zadremao, digao bi balkanski ustanak, i danas ti ne bi trebao pasos da ides u Grcku na more.









Ма 'ајде и некако што је Карађорђе задремао, он је био Вожд могло му се, него задремао и Наум. То је био кључни моменат.








Тако ти је то ишло с тим нашим прецима... Ми данас смо у ствари потомци оних који нису били баш толико неопрезни и дремљиви.









ЕПП:







solo solo 23:12 19.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

Тако ти је то ишло с тим нашим прецима... Ми данас смо у ствари потомци оних који нису били баш толико неопрезни и дремљиви.


Većina su potomci onih što nisu talasali a guzice u zavetrini ušuškavali pa još i potomke učili kako se to radi.

Negativna selekcija kako god okreneš sviđalo se to nekom ili ne a ti neki znaju koji su. Kurčeviti nisu ni stizali da prave decu i potomke tako ,,obezglavljeni,, i na kolce nabijani.

Drug Amadeus to kroz pjesmu objasnio.



Zato je Joška tako lako uzjahao na ovim prostorima.
shmoo shmoo 00:05 20.09.2021

"Где нема свести, пљуште директиве."

solo
Тако ти је то ишло с тим нашим прецима... Ми данас смо у ствари потомци оних који нису били баш толико неопрезни и дремљиви.


Većina su potomci onih što nisu talasali a guzice u zavetrini ušuškavali pa još i potomke učili kako se to radi.

Negativna selekcija kako god okreneš sviđalo se to nekom ili ne a ti neki znaju koji su. Kurčeviti nisu ni stizali da prave decu i potomke tako ,,obezglavljeni,, i na kolce nabijani.

Drug Amadeus to kroz pjesmu objasnio.

Zato je Joška tako lako uzjahao na ovim prostorima.



Да.

Сировински састав негативне селекције.

И то му је то.







shmoo shmoo 06:45 20.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

solo
Ubih se tražeći šta je na mestu broj 1 ove top liste, ali nisam uspeo da nađem.


Čaršav/f







Тек сада приметих на слиКУ!

Шта ти бре ово, матори, гледаш на ТВ?

Иш'о си код Јарила на гајбу да му мењаш гумице у купатилу?

Па мене нико не обавештава!

Јбт, стварно крајње време дошло...







milisav68 milisav68 07:46 20.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

Nije Neum zadremao, nego je otišao do potoka po vodu.
macak_tosa macak_tosa 12:22 20.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

solo
Тако ти је то ишло с тим нашим прецима... Ми данас смо у ствари потомци оних који нису били баш толико неопрезни и дремљиви.


Većina su potomci onih što nisu talasali a guzice u zavetrini ušuškavali pa još i potomke učili kako se to radi.

Negativna selekcija kako god okreneš sviđalo se to nekom ili ne a ti neki znaju koji su. Kurčeviti nisu ni stizali da prave decu i potomke tako ,,obezglavljeni,, i na kolce nabijani.

Drug Amadeus to kroz pjesmu objasnio.



Zato je Joška tako lako uzjahao na ovim prostorima.

Mudro zboriš, čoveče!
solo solo 17:21 20.09.2021

Re: Usta na usta Blogu B92

Иш'о си код Јарила на гајбу да му мењаш гумице у купатилу?

Па мене нико не обавештава!

Јбт, стварно крајње време дошло...


Mojne Jarila.

Jaril je naš brat onako čovečanski, a što se tiče afiniteta nek je živ, zdrav i veseo.

I nešto za Milančeta londonskog i svih ljubitelja dobrih cipela.



Da tebra Milisave osam i šezdeset. ( ) Ova je tvoje godište(52 banke) a gledaj lafčino kakve cipele šeta po crvenom tepiKu.

Pa se ti pravi pametan.



I naravski muzička podloga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana