Budućnost| Društvo| Planeta| Politika| Život

Pičvajz, kao takav

Milan Novković RSS / 14.09.2022. u 12:32

Sve je logično:

  - Evropa želi da sjebe US 

  - US želi da sjebe Evropu

  - UK malo žele da sjebu sve druge ...

  - ... a malo ne žele da ih sjebu

  - NATO želi da sjebe Rusiju

  - Rusija želi da sjebe NATO

  - Nemci malo žele da sjebu Rusiju ...

  - ... a malo ne žele da ih sjebu (jeftina energija)

  - Francuska želi da sjebe Nemačku

  - Nemačka malo želi da sjebe Francusku ...

  - ... a malo ne želi (jeftina struja)

  - Japan želi da bude sjeban

  - Turska želi sve, al da se Rusi ne naljute

  - Indija želi sve, al da se Rusi ne naljute

  - Izrael želi

  - Jevreji žele

  - Svi žele ruske babies

  - Kina umire od dosade pošto im svi žele sve najbolje

A ja, šta znam, nemam pojma šta želim, idem da pitam ženu ...



Komentari (451)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 13:01 14.09.2022

M'da!

Uh!
bangyahead bangyahead 08:07 16.09.2022

Re: Demon days

Taman sam se spremio da pohvalim post i da se iznenadim kako su nas britanski marxy-commie-ke ostavili po strani, kada ono, don't you lie down, daemon - otvori se i druga polov'ca posta.

PS. Za nauk domaćinu, moje zeme, u svetu koji se planetarno-povjesno menja; želimo svoje. Ne želimo ni američko ni rusko. Svoje.

softelectronics_e softelectronics_e 08:12 16.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
Taman sam se spremio da pohvalim post i da se iznenadim kako su nas britanski marxy-commie-ke ostavili po strani, kada ono, don't you lie down, daemon - otvori se i druga polov'ca posta.

PS. Za nauk domaćinu, moje zeme, u svetu koji se planetarno-povjesno menja; želimo svoje. Ne želimo ni američko ni rusko. Svoje.


Iskusno!
Milan Novković Milan Novković 08:27 16.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
Taman sam se spremio da pohvalim post i da se iznenadim kako su nas britanski marxy-commie-ke ostavili po strani, kada ono, don't you lie down, daemon - otvori se i druga polov'ca posta.

PS. Za nauk domaćinu, moje zeme, u svetu koji se planetarno-povjesno menja; želimo svoje. Ne želimo ni američko ni rusko. Svoje.

Iznenađen, i uvređen

Pitanje: Šta ti misliš da je autor (subjekat) sugerisao da Izrael i Jevreji (širi, ne male grupe ala Straussians) žele?

Primeti da se autor obraća tebi i ne lepi ti iz taka etikete - to tako rade njegove zeme.
bangyahead bangyahead 11:38 16.09.2022

Re: Demon days

Iznenađen, i uvređen

Pitanje: Šta ti misliš da je autor (subjekat) sugerisao da Izrael i Jevreji (širi, ne male grupe ala Straussians) žele?

Primeti da se autor obraća tebi i ne lepi ti iz taka etikete - to tako rade njegove zeme.


Dobro, nisam mislio da uvredim, nikada Biće*, naopako, ideologiju da, a realno, niko nas ne trpa u Mother England, toliko kao braća Laburisti.

Autor nije sugerisao šta braća Izraelci i Jevreji žele, ali nas jeste smestio u prvi red zamešetelja globalnih. Tu se, po sebi, nameće globalno pitanje - zašto bismo tako nešto želeli sebi? Zašto ne bismo želeli da braća Arapi i sestre Persijanke i Ruskinje žive mirno i dobro. Zašto bismo - sve i kada bismo imali takve kapacitete (da narod od 13-14 miliona ljudi kontroliše celu planetu) - želeli da nanosimo ratove i bol sopstvenoj maloj zemlji, ili Planeti, za koju smatramo da smo pozvani da je poboljšamo? Kakav bismo to dijaboličan um trebali biti? Masivan, da svet nije poznao takvog zla nikada.

* Biće, savršeno tkanje svesti, što kažu Britanci, ili savršenih osjeta koji svoje težište imaju u izvan-biološkom i u metaindividualnom, što kažemo mi Istočnjaci - nikada. Eno, čak sam se i Ani i radikalima izvinio, za ono da će ju roknuti sa Crnom Rukom, zbog dizanja glasa na Narod - to je bilo retorički; mada ona tvrdi da ne zna o čemu je reč i čak smo se i gejveganski izgrlili i izljubili u rub usana; ANPAK, ko nas to tovari, ko misli da smo mi vinovatelj Zla?

Milan Novković Milan Novković 14:44 16.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
...
Dobro, nisam mislio da uvredim, nikada Biće*, naopako, ideologiju da, a realno, niko nas ne trpa u Mother England, toliko kao braća Laburisti.

Autor nije sugerisao šta braća Izraelci i Jevreji žele, ali nas jeste smestio u prvi red zamešetelja globalnih....


Ne, stavio sam vas u red velikih igrača, a nema sugestije zato što, u stvari, ne znam ...

... i kako to često biva ne znam baš zato što sam malo odmakao u pravcu obrazovanog amatera - u početku obrazovani amateri, kako polako uče, sve manje znaju osim ako nisu jako disciplinovani i razumni, dok neobrazovani amateri posle par stranica sve znaju.

Ja imam tog pajtosa Jevreja, jako bliskog, istoričar, ko ja, 64 godine, ludo uvezan - jedan tel poziv do dekana top univerziteta, dva do Klintonovih i skoro svih drugih, jedan do Kameruna i Sunday Times urednika, taj kalibar, i družili smo se do Covida toliko da smo bar 100 puta izašli samo na suši (nisam toliki ljubitelj, ja sam više za morsko jagnje, morsko prase, ... taj tip hrane, al on jeste).


I tako on, pričao sam, meni npr o Corbinu, a ceo život glasao za laburiste - kaže oni mu omogućili školu i dostojnu egzistenciju, sve najgore.

Ja mu nabacim mišljenje Craig Murraya (Asange, bivši ambasador u Uzbekistanu) kojeg ceni i koji kaže, parafraziram: "Ne samo da Corbin nije antisemita, nego će biti u Izraelu u prvim borbenim redovima ako im egzistencija bude ugrožena".

I zbuni ga to, tucmuc kaže "... pa on uvek koristi 'š' umesto's'...". Ja kažem kako mi svi u Srbiji kažemo Ajnštajn i slično, ne Ajnstain - kaže on ok ako svi kažete, al ovde se znaju pravila.

Dobro, ja nisam znao, sa 60 godina, kao ni druge stvari gde me je učio da mi je riskantno koristiti "Jew" zbog WW2, bolje "Jewish" al kao nije opasno, ja sam zdepast, taman ten, brundam kad pričam i politički mi priča nije korektna, tj ne umem da iznesem negiranje na politički korektan način, i brzo bi me ukapirali i prihvatili...

... šaljiva sitnica, imam desetine ovakvih, ... i cool, da mi je on ovde on bi me upozorio da mi je lista blago eksplozirna, ...

Jendom ja njega provociram: kažem kako to da se u raspdanju Sovjstskog Saveza, npr, pojavilo toliko jevrejskih oligarha?!

Kaže on , pa nama je "filozofija", kako običnim ljudima tako i moralno kompromitovanima, da kako se nađemo u novoj sredini i/ili novim okolnostima, mirno prihvatimo pravila igre, bez mnogo gubljenja vremena, ap počinjemo vredno i kreativno da radimo ... cool. I dok je sve oipušteno kaže kako je zabadanje noževa braći u leđa, da komšiji crkne krava ... legitimno donekle, nisu to Srbi izmislili, ali kad se domen uzburka onda ide pomaganje jednih drugima ...


Dakle, nema ovde nikakve "intelektualne rigoroznosti", više instant zezanje ...
bangyahead bangyahead 16:29 16.09.2022

Re: Demon days

Sve se manje zna istina, što se više stari i to je ta neka skromnost Intelekta koja nas čini boljim ljudima, čak i kada dopremo u poodmakle godine profesure i/ili poslovnog i inženjerskog stvaralačkog procesa poboljšanja nam uslova života u ovoj, jedinoj Kući koju imamo i koju okupiramo.

Kod nas? Ehm, nije sjajno - društvo je podeljeno, kao hirurškim skalpelom, tačno napola i pata-karte su između vodećih glavonja-kartaroša.

Sa jedne strane je to drevno, iskonsko, potreba da se ono zaštiti, pa i potreba da se njime manipuliše zarad mobilizacije populističkih glasova, koji će, opet, doprineti da se time poigrava zarad pukog otrovnog bivanja na vlasti; ili, da uđemo u nepoznanicu sa novim, neukaljanim moći vladanja ljudima, sa svim širokim dijapazonom političkih organizacija što variraju od ideološki konzervativnog - a ekonomski liberalnog; do ideološki čak i naivetno levog.

Verujem u dobar i čist razum ovog ovde naroda - sa visokim, ipak, stepenom obrazovanja u svima kategorijama Episteme. Ne znam ni ja šta sutrašnjica donosi. Nadam se javiti za 60-ak dana sa pozitivnim vestima, te da neću morati animirati da se snabdeva naoružanjem za borbu protiv fašizma, kao đedovi nam diljem napaćene Domovine...
softelectronics_e softelectronics_e 16:58 16.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
Sve se manje zna istina, što se više stari i to je ta neka skromnost Intelekta koja nas čini boljim ljudima, čak i kada dopremo u poodmakle godine profesure i/ili poslovnog i inženjerskog stvaralačkog procesa poboljšanja nam uslova života u ovoj, jedinoj Kući koju imamo i koju okupiramo.

Kod nas? Ehm, nije sjajno - društvo je podeljeno, kao hirurškim skalpelom, tačno napola i pata-karte su između vodećih glavonja-kartaroša.

Sa jedne strane je to drevno, iskonsko, potreba da se ono zaštiti, pa i potreba da se njime manipuliše zarad mobilizacije populističkih glasova, koji će, opet, doprineti da se time poigrava zarad pukog otrovnog bivanja na vlasti; ili, da uđemo u nepoznanicu sa novim, neukaljanim moći vladanja ljudima, sa svim širokim dijapazonom političkih organizacija što variraju od ideološki konzervativnog - a ekonomski liberalnog; do ideološki čak i naivetno levog.

Verujem u dobar i čist razum ovog ovde naroda - sa visokim, ipak, stepenom obrazovanja u svima kategorijama Episteme. Ne znam ni ja šta sutrašnjica donosi. Nadam se javiti za 60-ak dana sa pozitivnim vestima, te da neću morati animirati da se snabdeva naoružanjem za borbu protiv fašizma, kao đedovi nam diljem napaćene Domovine...

Jevreji imaju jedan, rekao bih nerešiv problem.
Jer za sve (ili bilo koju) nedaće ne mogu da optuže Jevreje.
bangyahead bangyahead 20:48 17.09.2022

Re: Demon days

softelectronics_e

Jevreji imaju jedan, rekao bih nerešiv problem.
Jer za sve (ili bilo koju) nedaće ne mogu da optuže Jevreje.

Nema ni potrebe, jer niti jedan londonski laburista, niti njujorški drugoizraelijanac, neće ići protiv svog Naroda (izuzev možda Marxy-ja iz Ivy League, ali i to se da otkloniti). Nema napadanja Matice, kako kaže Ing. Milan - usledi phone call.
bangyahead bangyahead 20:53 17.09.2022

Re: Demon days

Naravno, to je kod Srba kudikamo složenije, pošto je Udba-gives-no-fuck-about-the-sanctity-of-life na vlasti. Jebi ga, to vi Srbi sami trebate da razrešite - u kojoj tački prestajete da se ubijate međusobno i gde staje mržnja.

Kod nas možeš biti commie, gay vegan ili fascist ali te neće niko ubiti zbog toga.
Milan Novković Milan Novković 22:03 17.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
Naravno, to je kod Srba kudikamo složenije, pošto je Udba-gives-no-fuck-about-the-sanctity-of-life na vlasti. Jebi ga, to vi Srbi sami trebate da razrešite - u kojoj tački prestajete da se ubijate međusobno i gde staje mržnja.

Kod nas možeš biti commie, gay vegan ili fascist ali te neće niko ubiti zbog toga.

Uh, nikad ne reci nikad. Gledaj prvo šta imamo od sirovina:

- Oko 3% ljudi su psihopate - ne dotiče ih tuži bol.

- I ok, većina vodi normalne i mirne živote. Al statistika ide dalje, uzmi US, 3% od 300 miliona je 9 miliona psihopata.

- Oduzmi premlade, pretare, ove što vode mirne živote, žene ... ali i dalje ih previše ostaje.

I ne treba ih previše poludelih koji onda, ako im se da šansa, uemju da naviju širi prostor oko sebe.

Jednom ja jurio šanse u meni novoj industriji, kojoj je oko 50% posla slično investiranju.

I drugarica iz struke mi dovede ženu genijalku iz struke - gledam je, baš povelika dama (ko Alse visoka, samo duplo šira u telu, bez sala) - i genije, stvarno, suvi.

Ispostavi se da ... she was a he (u prošlosti) ... otud gabarit, promenila pol u Srbiji (rekoše mi da je Srbija reputable mesto za to) i iz jedne US države (zaboravih koje, al sećam se priča o kontinentalnoidnoj klimi ala ispod minus 40 zimi) umeli da je pretuku tamo zbog seksualne orijentacije, drugarski ostavila/o ženu idecu kad joj je život postao ugrožen ...

Trivija, jednom sam pisao: dogovorimo se da nam napravi spec-oidni document, nešto između Vision i free(er) form user requirements pošto ja jednu polovinu tog novog posla uopšte nisam kapirao.


I ta ultra-pamenta žena nikako da isporuči doc - kad sam ja počeo da meditiram da bih se smirio ispričaju mi njenu priču, ovu gore, i to da ima Aspergerov sindrom, kaže njoj je dokument u kojem treba nešto jako dobro da dopiše i organizuje ko neka šuma strave i užasa ...

... nebitno ispalo, naravno, greh je sa njom bilo ne pričati otvoreno u slobodnijem maniru, svašta naučiš, od detalja, obrazaca i baš in-depth mudrosti.
softelectronics_e softelectronics_e 06:55 18.09.2022

Re: Demon days

bangyahead
softelectronics_e

Jevreji imaju jedan, rekao bih nerešiv problem.
Jer za sve (ili bilo koju) nedaće ne mogu da optuže Jevreje.

Nema ni potrebe, jer niti jedan londonski laburista, niti njujorški drugoizraelijanac, neće ići protiv svog Naroda (izuzev možda Marxy-ja iz Ivy League, ali i to se da otkloniti). Nema napadanja Matice, kako kaže Ing. Milan - usledi phone call.

Držite se braćo Jevreji!
Kako više nikada i nikakva govna ne bi ni pokušala da vas trebe kao buve, a ne ljude.
A mi Srbi!?
Pa imamo od koga da učimo, ako hoćemo.
Ako nećemo, ko nas jebe.
bene_geserit bene_geserit 08:41 18.09.2022

Re: Demon days

Kod nas možeš biti commie, gay vegan ili fascist ali te neće niko ubiti zbog toga.

Vidim za potrebe ove diskusije si Ješa. Ali ne znam na šta se odnosi ovo "kod nas".
Gde to će da te ubiju ako si commie, gay vegan ili fascist ? Svakako ne u Srbiji, Izraelu, SAD.
shmoo shmoo 08:48 18.09.2022

Demon days vs. мудрост

softelectronics_e
bangyahead
softelectronics_e

Jevreji imaju jedan, rekao bih nerešiv problem.
Jer za sve (ili bilo koju) nedaće ne mogu da optuže Jevreje.

Nema ni potrebe, jer niti jedan londonski laburista, niti njujorški drugoizraelijanac, neće ići protiv svog Naroda (izuzev možda Marxy-ja iz Ivy League, ali i to se da otkloniti). Nema napadanja Matice, kako kaže Ing. Milan - usledi phone call.

Držite se braćo Jevreji!
Kako više nikada i nikakva govna ne bi ni pokušala da vas trebe kao buve, a ne ljude.
A mi Srbi!?
Pa imamo od koga da učimo, ako hoćemo.
Ako nećemo, ko nas jebe.



Само да кажем вама двојици ентузијаста да то код нас Срба неће да може.

Каква је то онда, молићу лепо, демократија?





Било ми је баш лепо и драго када сам у неком зборнику радова о животу Јевреја у Београду и у Србији који је објављен, да л' крајем седамдесетих или почетком осамдесетих година прошлога века, не могу да се сетим, прочитао како су сви припадници јеврејске општине у Београду између два светска рата уплаћивали у заједничку касу, свако према својим могућностима, новац који је онда коришћен за школовање деце из сиромашних јеврејских породица.

Знате када би се Срби међусобно договорили да ураде тако нешто?

Никада.

А вероватно ни тада.

За разлику од Срба, Јевреји су мудри људи.

Не само паметни са високим коефицијентом интелигенције итд. јер таквих има и међу Србима.

Него мудри људи.

То је знате оно када ту памет и интелигенцију коју имаш умеш да искористиш у њеном пуном потенцијалу.

А ако то не радиш, попут Срба, онда у ствари само качиш слово Р на муда све мислећи да се тако постаје мудар и шепурећи се около на раскреченим ногама јер ти то Р смета док ходаш.

И ништа више.

Milan Novković Milan Novković 11:45 20.09.2022

Re: M'da!

softelectronics_e
Uh!

Završen SCO. "Zvanično" smo multipolarni.

Evo kvalitetnijeg kukanja na temu urušavanja zapada (on je meni top autor, bivši emajšes glavni na pregovore na Bliskom istoku. Tako nekako...

... nije ništa posebno rekao a da nije poznato, pa je članak informisanima nebitan, nego za razliku od mog frustrirajućeg nabacivanja ko lopatom on je jako pismen i elokventan (chief negotiator, valjda mora da zna šta-kako s rečima, mehkim.

Ukratko, umesto neartikulisanog, lošeg rocka na temu kukanja za Evropom on to radi nekako ... šansonjerski

Goodbye Westification: The World Moves On
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:41 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!


Nista politicki inovativno i kriticki relevantno nije rekao. Iskoristio priliku za recitaciju. Nego, ako ga je naguzio onda da se uhvate za rucice i na celo Parade u subotu.
predatortz predatortz 14:30 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!


Nista politicki inovativno i kriticki relevantno nije rekao. Iskoristio priliku za recitaciju. Nego, ako ga je naguzio onda da se uhvate za rucice i na celo Parade u subotu.


Naprotiv!
Ovaj više od decenije pliva na talasu da je opozicija izdajnička, da će izdati Kosovo, prodati Srbiju, da je on jedina brana tome.

Onda ta opozicija uđe u Skupštinu i njega optuži za izdaju Kosova i prodaju Srbije, još mu pod nos podnose Deklaraciju u kojoj stoji da Srbija nikad neće, ni de facto, ni de jure, priznati nezavisnost Kosova a on tu rezoluciju ne sme da stavi na dnevni red.

Ako to nije izmicanje stolice, onda...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:46 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!


Nista politicki inovativno i kriticki relevantno nije rekao. Iskoristio priliku za recitaciju. Nego, ako ga je naguzio onda da se uhvate za rucice i na celo Parade u subotu.


Naprotiv!
Ovaj više od decenije pliva na talasu da je opozicija izdajnička, da će izdati Kosovo, prodati Srbiju, da je on jedina brana tome.

Onda ta opozicija uđe u Skupštinu i njega optuži za izdaju Kosova i prodaju Srbije, još mu pod nos podnose Deklaraciju u kojoj stoji da Srbija nikad neće, ni de facto, ni de jure, priznati nezavisnost Kosova a on tu rezoluciju ne sme da stavi na dnevni red.

Ako to nije izmicanje stolice, onda...


Nije njemu toliko bilo u fokusu da je opozicija izdajnicka koliko da je nesposobna. Ok, izmakao mu je stolicu i naguzio ga, ali primeti kako je to isti pristup kao sto je Draskovic devedesetih tvrdio da je alternativa Milosevicu: ti si izdajica srpskog roda, ja sam pravi Srbin. A isti ce biti i efekat.

Mislim ovo kako je svaki Srbin rodjen na Kosovu (sta bi sa Raskom kao kolevkom?), da je Kosovo otadzbina (a sve ostalo samo mesto prebivalista), da su Srbi najopasniji kad sanjaju (mozda ne bi bilo lose da se ipak probude), da Srbije nema bez KiM (evo vidi se da je ima) je prigodna pesmica za neko guslarsko vece ali je politicki presipanje iz supljeg u prazno
predatortz predatortz 14:58 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!


Nista politicki inovativno i kriticki relevantno nije rekao. Iskoristio priliku za recitaciju. Nego, ako ga je naguzio onda da se uhvate za rucice i na celo Parade u subotu.


Naprotiv!
Ovaj više od decenije pliva na talasu da je opozicija izdajnička, da će izdati Kosovo, prodati Srbiju, da je on jedina brana tome.

Onda ta opozicija uđe u Skupštinu i njega optuži za izdaju Kosova i prodaju Srbije, još mu pod nos podnose Deklaraciju u kojoj stoji da Srbija nikad neće, ni de facto, ni de jure, priznati nezavisnost Kosova a on tu rezoluciju ne sme da stavi na dnevni red.

Ako to nije izmicanje stolice, onda...


Nije njemu toliko bilo u fokusu da je opozicija izdajnicka koliko da je nesposobna. Ok, izmakao mu je stolicu i naguzio ga, ali primeti kako je to isti pristup kao sto je Draskovic devedesetih tvrdio da je alternativa Milosevicu: ti si izdajica srpskog roda, ja sam pravi Srbin. A isti ce biti i efekat.

Mislim ovo kako je svaki Srbin rodjen na Kosovu (sta bi sa Raskom kao kolevkom?), da je Kosovo otadzbina (a sve ostalo samo mesto prebivalista), da su Srbi najopasniji kad sanjaju (mozda ne bi bilo lose da se ipak probude), da Srbije nema bez KiM (evo vidi se da je ima) je prigodna pesmica za neko guslarsko vece ali je politicki presipanje iz supljeg u prazno


Ti to tako posmatraš. Ja, opet, mislim da niko nema pravo da se odrekne jednog dela Srbije da bi njemu bilo bolje.
To je glup, loš i opasan rezon.
Niko ne kaže da moramo sad i odmah u rat, ali možemo da ga nikad ne priznamo i smatramo za oteto, što i jeste. A oteto se uvek može potraživati. Milom ili silom, to prilike diktiraju.

Da se da deo teritorije zarad lažne nade o ulasku u EU, to bi bilo kretenski jer i najglupljim je valjda jasno da od širenja EU nema ništa.

A i da ima, rogove u vreći, zvane SFRJ, smo već imali i nismo se proslavili.


gvozden1 gvozden1 15:05 14.09.2022

Re: Au!

je prigodna pesmica za neko guslarsko vece

:)

Kažem ti ja :)

Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?
:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:08 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1
je prigodna pesmica za neko guslarsko vece

:)

Kažem ti ja :)

Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?
:)



Vidi ga, sad smo spali na to da je Sinisa Kovacevic aka. Vuk Draskovic, devojacko Beckovic, Srbija. Mozes ti to i da uramis u pozlaceni ram ali je bezvredno lelemudanje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!


Nista politicki inovativno i kriticki relevantno nije rekao. Iskoristio priliku za recitaciju. Nego, ako ga je naguzio onda da se uhvate za rucice i na celo Parade u subotu.


Naprotiv!
Ovaj više od decenije pliva na talasu da je opozicija izdajnička, da će izdati Kosovo, prodati Srbiju, da je on jedina brana tome.

Onda ta opozicija uđe u Skupštinu i njega optuži za izdaju Kosova i prodaju Srbije, još mu pod nos podnose Deklaraciju u kojoj stoji da Srbija nikad neće, ni de facto, ni de jure, priznati nezavisnost Kosova a on tu rezoluciju ne sme da stavi na dnevni red.

Ako to nije izmicanje stolice, onda...


Nije njemu toliko bilo u fokusu da je opozicija izdajnicka koliko da je nesposobna. Ok, izmakao mu je stolicu i naguzio ga, ali primeti kako je to isti pristup kao sto je Draskovic devedesetih tvrdio da je alternativa Milosevicu: ti si izdajica srpskog roda, ja sam pravi Srbin. A isti ce biti i efekat.

Mislim ovo kako je svaki Srbin rodjen na Kosovu (sta bi sa Raskom kao kolevkom?), da je Kosovo otadzbina (a sve ostalo samo mesto prebivalista), da su Srbi najopasniji kad sanjaju (mozda ne bi bilo lose da se ipak probude), da Srbije nema bez KiM (evo vidi se da je ima) je prigodna pesmica za neko guslarsko vece ali je politicki presipanje iz supljeg u prazno


Ti to tako posmatraš. Ja, opet, mislim da niko nema pravo da se odrekne jednog dela Srbije da bi mjemu bilo bolje.
To je glup, loš i opasan rezon.
Niko ne kaže da moramo sad i odmah u rat, ali možemo da ga nikad ne priznamo i smatramo za oteto, što i jeste. A oteto se uvek može potraživati. Milom ili silom, to prilike diktiraju.

Da se da deo teritorije zarad lažne nade o ulasku u EU, to bi bilo kretenski jer i najglupljim je valjda jasno da od širenja EU nema ništa.

A i da ima, rogove u vreći, zvane SFRJ, smo već imali i nismo se proslavili.




Primeti da nigde nisam pomenuo da se Srbija odrice od Kosova zarad EU. Nego da je suludo nadati si da mozes praviti bilo kakvu politiku na ovakvim uradcima.

Par decenija nemas realno vlast nad delom teritorije i za tih par decenija jedina strategija koju umes da smislis je: Znam da znate da su na Kosovu i Metohiji rođene najlepše srpske žene i najlepše pesme. Eno ga Kurti trese se.

Koliko god je kretenski i glupo (jer je eto neverovatno) nadati se da ce Srbija postati clanica EU jos je gluplje i kretenskije (jer je jos neverovatnije) verovati da ce Srbija vrsiti bilo kakvu vlast na Kosovu. Pre ce Dodik dogovoriti sa jaranom Milanovicem ujedinjenje RS sa Hrvatskom.
maksa83 maksa83 15:34 14.09.2022

Re: Au!

Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?

Ima pljeskavice kod Lokija, a ovo ostalo, realno, nek' gori.
gvozden1 gvozden1 15:36 14.09.2022

Re: Au!


Vidi ga, sad smo spali na to da je Sinisa Kovacevic aka. Vuk Draskovic, devojacko Beckovic, Srbija. Mozes ti to i da uramis u pozlaceni ram ali je bezvredno lelemudanje.

Nije on Srbija, ali je zastupnik jednog političkog stava, sasvim legitimnog, rekao bih.

Ti i na njega gledaš sa omalovažavanjem, i na crkvu, i na vlast, i na opoziciju, na sve.

Zato te pitam, ima li ovde išta da se ostavi ili je sve za oganj?

A i ti si od onih koji kažu da Kosovo nije Srbija, al Krim jeste Ukrajina.

Ajd iskreno, ko ima više prava, istorijskog, nacionalnog, duhovnog, svakog, Srbi na Kosovo ili Ukrajinci na Krim?

I, sledeće pitanje, posle tvog odgovara, kako te nije sramota?
gvozden1 gvozden1 15:40 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?

Ima pljeskavice kod Lokija, a ovo ostalo, realno, nek' gori.


I tvoja vuruna, i orah lude....kako ti se zvaše komšinica, i Ilija Garašanin, koga ono još ti hvali? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:52 14.09.2022

Re: Au!

Znam da znate da su na Kosovu i Metohiji rođene najlepše srpske žene i najlepše pesme. Eno ga Kurti trese se.



Ne znam za pesme, ali ovde moram da protestujem: najlepše žene su rođene u Krnjači. Jer od cveta koji se rodi i procveta u močvari, između izlivenih senkrupa i izlokanih puteva kojima se ređe ide, gde se komarci roje i šire tropske bolesti, a decu na pešačkom prelazu gaze užurbani bmw vozači, lepšeg nema.
softelectronics_e softelectronics_e 15:54 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1

Vidi ga, sad smo spali na to da je Sinisa Kovacevic aka. Vuk Draskovic, devojacko Beckovic, Srbija. Mozes ti to i da uramis u pozlaceni ram ali je bezvredno lelemudanje.

Nije on Srbija, ali je zastupnik jednog političkog stava, sasvim legitimnog, rekao bih.

Ti i na njega gledaš sa omalovažavanjem, i na crkvu, i na vlast, i na opoziciju, na sve.

Zato te pitam, ima li ovde išta da se ostavi ili je sve za oganj?

A i ti si od onih koji kažu da Kosovo nije Srbija, al Krim jeste Ukrajina.

Ajd iskreno, ko ima više prava, istorijskog, nacionalnog, duhovnog, svakog, Srbi na Kosovo ili Ukrajinci na Krim?

I, sledeće pitanje, posle tvog odgovara, kako te nije sramota?

Eeee, ali Siniša je i Srbin!
I u svom govoru je pominjao Srbe, Srbiju i Kosovo.
A to ti je za drugosrbijance (i ostale kalakurcijance) kao da si im nabio prste u oči.
Sve može, ali Srbin i Srbija ne može.
predatortz predatortz 15:54 14.09.2022

Re: Au!

Koliko god je kretenski i glupo (jer je eto neverovatno) nadati se da ce Srbija postati clanica EU jos je gluplje i kretenskije (jer je jos neverovatnije) verovati da ce Srbija vrsiti bilo kakvu vlast na Kosovu.


Polako! Po važećoj Rezoluciji UN, Kosovo i Metohija jesu Srbija.
Kako stvari stoje, ta rezolucija se ne može oboriti. Zbog toga im je potrebno naše priznanje, posle kog bi ona prestala da važi.
Naše je samo da taj potpis ne stavimo.

Ja bih išao i korak dalje. Zbog nesposobnosti i nedoslednosti EU, pregovore bih vratio pod okrilje UN.

Upravo ono što traži deo opozicije oko Vuka Jeremića.
On kaže da se da rok do 31.12. do kog bi EU prisilila Albance da ispoštuju do sad dogovoreno. Posle tog dana, ako EU kao posrednik ne obezbedi da se poštuje potpisano, Srbija izlazi iz pregovora sa EU po pitanju Kosova i vraća ih u UN, gde su i bili pre ovog tupavog.

Onda bih tražio da se ispoštuje Rezolucija 1244, jer je jedini važeći međunarodni sporazum.
A ona predviđa povratak 1000 pripadnika naših snaga bezbednosti, koji bi štitili srpske svetinje i srpske enklave.

Pa, ako Šiptari te snage napadnu, oni a ne mi narušavaju mir i međunarodni sporazum čiji je garant SB UN.

Pa, ako NATO odbije da obuzda militantne Šiptare, koji ne poštuju sporazume, onda proglasiti okupaciju dela teritorije.

A sve u skladu sa zakonima i pozivajući se na presedane.

Eto, Hrvatskoj je dozvoljeno da u odbrani suvereniteta protera jednu etničku grupu.

Ukrajini da spali žive ljude u Odesi, pa one koji su se pobunili nakon toga,napadne vojno jer brani suverenitet. Pa joj sad ceo zapadni svet pomaže u tome.

Ako ni to ne naiđe na razumevanje, to znači da za Srbe postoje neki drugi, rasni zakoni, a znamo iz iskustva Jevreja kako to izgleda.

U tom slučaju, sve što rade Srbi i Srbija je odbrana biološkog opstanka, pa je i poziv nekim drugim silama za vojno prisustvo legitiman.
softelectronics_e softelectronics_e 15:55 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?

Ima pljeskavice kod Lokija, a ovo ostalo, realno, nek' gori.

Pljeskavice su precenjene!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:55 14.09.2022

Re: Au!

srdjan.pajic
Znam da znate da su na Kosovu i Metohiji rođene najlepše srpske žene i najlepše pesme. Eno ga Kurti trese se.



Ne znam za pesme, ali ovde moram da protestujem: najlepše žene su rođene u Krnjači. Jer od cveta koji se rodi i procveta u močvari, između izlivenih senkrupa i izlokanih puteva kojima se ređe ide, gde se komarci roje i šire tropske bolesti, a decu na pešačkom prelazu gaze užurbani bmw vozači, lepšeg nema



Jos ces, dobro dosao izdajnice, poceti da tvrdis da nisi rodjen na KiM i da ti nisu pogresni podaci upisani u dokumentima.
softelectronics_e softelectronics_e 15:58 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Koliko god je kretenski i glupo (jer je eto neverovatno) nadati se da ce Srbija postati clanica EU jos je gluplje i kretenskije (jer je jos neverovatnije) verovati da ce Srbija vrsiti bilo kakvu vlast na Kosovu.


Polako! Po važećoj Rezoluciji UN, Kosovo i Metohija jesu Srbija.
Kako stvari stoje, ta rezolucija se ne može oboriti. Zbog toga im je potrebno naše priznanje, posle kog bi ona prestala da važi.
Naše je samo da taj potpis ne stavimo.

Ja bih išao i korak dalje. Zbog nesposobnosti i nedoslednosti EU, pregovore bih vratio pod okrilje UN.

Upravo ono što traži deo opozicije oko Vuka Jeremića.
On kaže da se da rok do 31.12. do kog bi EU prisilila Albance da ispoštuju do sad dogovoreno. Posle tog dana, ako EU kao posrednik ne obezbedi da se poštuje potpisano, Srbija izlazi iz pregovora sa EU po pitanju Kosova i vraća ih u UN, gde su i bili pre ovog tupavog.

Onda bih tražio da se ispoštuje Rezolucija 1244, jer je jedini važeći međunarodni sporazum.
A ona predviđa povratak 1000 pripadnika naših snaga bezbednosti, koji bi štitili srpske svetinje i srpske enklave.

Pa, ako Šiptari te snage napadnu, oni a ne mi narušavaju mir i međunarodni sporazum čiji je garant SB UN.

Pa, ako NATO odbije da obuzda militantne Šiptare, koji ne poštuju sporazume, onda proglasiti okupaciju dela teritorije.

A sve u skladu sa zakonima i pozivajući se na presedane.

Eto, Hrvatskoj je dozvoljeno da u odbrani suvereniteta protera jednu etničku grupu.

Ukrajini da spali žive ljude u Odesi, pa one koji su se pobunili nakon toga,napadne vojno jer brani suverenitet. Pa joj sad ceo zapadni svet pomaže u tome.

Ako ni to ne naiđe na razumevanje, to znači da za Srbe postoje neki drugi, rasni zakoni, a znamo iz iskustva Jevreja kako to izgleda.

U tom slučaju, sve što rade Srbi i Srbija je odbrana biološkog opstanka, pa je i poziv nekim drugim silama za vojno prisustvo legitiman.

Kako, tačno, stoji u toj rezoluciji - da je Kosovo deo Srbije ili SR Jugoslavije?
Što se tiče prebacivanja 'pregovora' u Nevjork - to mu je još gore.
Koliko li će onda biti putni troškovi, jer je Brisel trećina puta do Njujorka?
Sve je to sviranje kurcu dok se ne dogovorimo sa braćom Amerima.
Nikakva rezolucija i slične pizdrarije.
Ko to, uopšte, i čita?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:01 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
srdjan.pajic
Znam da znate da su na Kosovu i Metohiji rođene najlepše srpske žene i najlepše pesme. Eno ga Kurti trese se.



Ne znam za pesme, ali ovde moram da protestujem: najlepše žene su rođene u Krnjači. Jer od cveta koji se rodi i procveta u močvari, između izlivenih senkrupa i izlokanih puteva kojima se ređe ide, gde se komarci roje i šire tropske bolesti, a decu na pešačkom prelazu gaze užurbani bmw vozači, lepšeg nema



Jos ces, dobro dosao izdajnice, poceti da tvrdis da nisi rodjen na KiM i da ti nisu pogresni podaci upisani u dokumentima.



Pa eto, nisam, šta ću, nije mi dalo da biram. Nisam ja rođen ni u Srbiji, to nije ni postojalo dok se konačno nije otcepio i pobegao glavom bez obzira svako ko je mogao, nego u jednoj relativno pristojnoj zemlji, poznatoj kao Jugoslavija (još čuvam mojh prvi pasoš, doduše tad je već bila FRYu, kad su je nacionalisti dohvatili u svoje prljave ruke).
predatortz predatortz 16:01 14.09.2022

Re: Au!

Kako, tačno, stoji u toj rezoluciji - da je Kosovo deo Srbije ili SR Jugoslavije?


Čiji je Srbija pravni naslednik, plus Kosovo je i u toj Jugoslaviji bilo deo Srbije.
Odnosno, Srbija ga je unela u Jugoslaviju.
softelectronics_e softelectronics_e 16:03 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Kako, tačno, stoji u toj rezoluciji - da je Kosovo deo Srbije ili SR Jugoslavije?


Čiji je Srbija pravni naslednik, plus Kosovo je i u toj Jugoslaviji bilo deo Srbije.
Odnosno, Srbija ga je unela u Jugoslaviju.

Uh!
Ja nikada ne čitam te 'službene' dokumente, zato sam te i pitao kako eksplicitno piše.
A ti mi odgovaraš nekim implikacijama.
literatesa literatesa 16:07 14.09.2022

Re: Au!

Mislim ovo kako je svaki Srbin rodjen na Kosovu (sta bi sa Raskom kao kolevkom?), da je Kosovo otadzbina (a sve ostalo samo mesto prebivalista), da su Srbi najopasniji kad sanjaju (mozda ne bi bilo lose da se ipak probude), da Srbije nema bez KiM (evo vidi se da je ima) je prigodna pesmica za neko guslarsko vece ali je politicki presipanje iz supljeg u prazno

cc

:)
predatortz predatortz 16:08 14.09.2022

Re: Au!

softelectronics_e
predatortz
Kako, tačno, stoji u toj rezoluciji - da je Kosovo deo Srbije ili SR Jugoslavije?


Čiji je Srbija pravni naslednik, plus Kosovo je i u toj Jugoslaviji bilo deo Srbije.
Odnosno, Srbija ga je unela u Jugoslaviju.

Uh!
Ja nikada ne čitam te 'službene' dokumente, zato sam te i pitao kako eksplicitno piše.
A ti mi odgovaraš nekim implikacijama.


Nema tu implikacija. Ono što je bila Srbija u Jugoslaviji, ostaje Srbija po razlazu Jugoslavije.

Kosovo u okviru Jugislavija raznih ni jednog momenta nije bilo nepodređeno Srbiji. Imalo je autonomiju, ali ne i pravni status koji su imale republike, niti prava koja su republikama pripadala. Recimo, nije imalo pravo na otcepljenje.
Ako to važi za RS u okviru BiH, zašto ne bi važilo za AP Kosovo i Metohiju?
maksa83 maksa83 16:14 14.09.2022

Re: Au!

I tvoja vuruna, i orah lude....kako ti se zvaše komšinica, i Ilija Garašanin, koga ono još ti hvali? :)

Ludu Radu su smotali negde (ako je još živa) a njen plac sa njivom prodali nekome (ustvari zamenili za stan), njen taj oraj sam sobalio i raskomadao još početkom leta (iskoristio sam tu priliku da uzmem pravu Stihl brmbrmbrm motornu testeru i svu prateću HTZ opremu sa sve onim "pantalonama" koje zaustavljaju lanac). Ta veća motorna testera je odradila posao briljantno ali mi je posle kod komadanja toga i kojekavog podrezivanja mnogo više značilo ovo - Stihl aku sekač mada ta baterija traje prilično kratko (tipa 15-20 minuta) ali uzmeš dodatnu i onda je bolje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:15 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1

Vidi ga, sad smo spali na to da je Sinisa Kovacevic aka. Vuk Draskovic, devojacko Beckovic, Srbija. Mozes ti to i da uramis u pozlaceni ram ali je bezvredno lelemudanje.

Nije on Srbija, ali je zastupnik jednog političkog stava, sasvim legitimnog, rekao bih.

Ti i na njega gledaš sa omalovažavanjem, i na crkvu, i na vlast, i na opoziciju, na sve.

Zato te pitam, ima li ovde išta da se ostavi ili je sve za oganj?

A i ti si od onih koji kažu da Kosovo nije Srbija, al Krim jeste Ukrajina.

Ajd iskreno, ko ima više prava, istorijskog, nacionalnog, duhovnog, svakog, Srbi na Kosovo ili Ukrajinci na Krim?

I, sledeće pitanje, posle tvog odgovara, kako te nije sramota?


Od pozadi: ne postoji istorijsko pravo na zemlju. Odnosno postoji samo u politickoj demagogiji. Ostavljam tebi da vidis kako to da srboizmeris i uzidas tu negde moju sramotu.

Kovacevic? Moze on da zastupa svoj stav, a ja mogu da ga komentarisem. A posto mu je stav smesam ja mu se smejem.

Crkva? Patrijarh sa ovim svojim stavovima, ovi porodicni stetaci, onaj sto daje ordenje Seselju i sl. budalcine sto bi rekao Charlie. Da se nadamo da nije ceo SPC takav.

Vlast? Stetocine.

Opozicija? Gresis. Nisu Sinisa njegova stranka i onaj padobranac cela opozicija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:18 14.09.2022

Re: Au!

Stihl aku sekač.


Koju to ima snagu? Mereno debljinom grane koju moze da presece a da ne lipse ili da ode lanac. I mora li da se pritiska ili stvarno sece?
predatortz predatortz 16:20 14.09.2022

Re: Au!

Opozicija? Gresis. Nisu Sinisa njegova stranka i onaj padobranac cela opozicija.


Nisu, ali jeste i Jeremić, koji piše rezoluciju o nepriznavanju, pa onaj Ćuta ili kako već koji Vučićs optuži za izdaju, jeste i Đilas koji reče sve samo ne priznanje...

Jesam li nekog zaboravio?

A, da... Ima Riza Haljimi, ili koji već beše Albanac u parlamentu.
E taj, izgleda, deli tvoje poglede.
maksa83 maksa83 16:25 14.09.2022

Re: Au!

Koju to ima snagu? Mereno debljinom grane koju moze da presece a da ne lipse ili da ode lanac. I mora li da se pritiska ili stvarno sece?

Grane prečnika do 10cm udobno, ne mora da se pretišće nešto specijalno, radi jako dobro, regularna mala lančana testera. Jedini problem je trajanje baterije (pošto ozbiljno seče mala baterija ne traje dugo) ali, kažem, sa dve je podnošljivije.
gvozden1 gvozden1 16:26 14.09.2022

Re: Au!

Od pozadi

Od pozadi od napred, svejedno je, ništa srpsko tebi ne valja.
Džabe si pisao, znalo se šta ćeš napisati, zato ti unapred i rekoh.

Istorijsko, etničko, državno, neko stoto, koje je to pravo koje Ukrajini daje Krim a Srbiji oduzima Kosovo?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:28 14.09.2022

Re: Au!

E taj, izgleda, deli tvoje poglede.


Sta i on misli da je Sinisa pokusavajuci da napise istorijski govor sastavio los sastav iz maternjeg jezika?

Ovo gore sto pises: sta mislis sto to ne urade? Da se ne mucis: ne mogu.


gvozden1 gvozden1 16:29 14.09.2022

Re: Au!

Stihl aku sekač

Nikad video.

Verovatno namenjeno za dvorišta, bašte, to zezanje oko kuće.

Mislim, zezanje, rad oko kuće.
predatortz predatortz 16:29 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1
Od pozadi

Od pozadi od napred, svejedno je, ništa srpsko tebi ne valja.
Džabe si pisao, znalo se šta ćeš napisati, zato ti unapred i rekoh.

Istorijsko, etničko, državno, neko stoto, koje je to pravo koje Ukrajini daje Krim a Srbiji oduzima Kosovo?




Ili, koje to pravo kaže da Hrvatska braneći suverenitet može nekažnjeno da protera stotine hiljada Srba, a da se Srbija zbog odbrane suvereniteta bombarduje?

Odgovor na ovo pitanje me jako zanima. On zapravo definiše stepen gluposti ili stepen moralne niskosti nekih ljudi, zavisno od slučaja do slučaja.
gvozden1 gvozden1 16:31 14.09.2022

Re: Au!

os sastav iz maternjeg jezika?

Ajd smanji malo.

Ni ja ne delim političke stavove sa njim, ali kad ti ocenjuješ sastav i jezik čoveku koji od pisanja živi, bude malo degutantno.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:33 14.09.2022

Re: Au!

Grane prečnika do 10cm udobno, ne mora da se pretišće nešto specijalno, radi jako dobro, regularna mala lančana testera. Jedini problem je trajanje baterije (pošto ozbiljno seče mala baterija ne traje dugo) ali, kažem, sa dve je podnošljivije.


Hvala. Fino. Gledao na YT i isprobao u prodavnici ali to na nekom fejk drvetu pa nisam mogao da steknem utisak kako stvarno radi.

gvozden1 gvozden1 16:35 14.09.2022

Re: Au!

Odgovor na ovo pitanje me jako zanima. On zapravo definiše stepen gluposti ili stepen moralne niskosti nekih ljudi, zavisno od slučaja do slučaja.

Ubiće nas obziri.
Zato ja neću da ih imam.

Vidi se bre mržnja i radovanje srpskim zlu kod mnogih.

U kao ne treba reći, treba imati obzira.
Jebo ih obzir.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:38 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1
os sastav iz maternjeg jezika?

Ajd smanji malo.

Ni ja ne delim političke stavove sa njim, ali kad ti ocenjuješ sastav i jezik čoveku koji od pisanja živi, bude malo degutantno.




Kod tebe sve bre neke zabrane. Pa poslednje sto bi on kao profesionalac zamerio je da mu neko ocenjuje jezik i pisanje. Na stranu sto ovde to nisam ni radio nego sam komentarisao sadrzaj njegovog govora. Budibogsnama!
maksa83 maksa83 16:42 14.09.2022

Re: Au!

Nikad video.

Verovatno namenjeno za dvorišta, bašte, to zezanje oko kuće.

Mislim, zezanje, rad oko kuće.

Pa, verovatno nije za profesionalnu upotrebu (šta god to bilo) ali ipak imam utisak da bi i kao takav više značio tebi nego meni.

gvozden1 gvozden1 16:42 14.09.2022

Re: Au!

Na stranu sto ovde to nisam ni radio nego sam komentarisao sadrzaj njegovog govora.

Sadržaj?
los sastav iz maternjeg jezika?


Pazi šta pišeš, vađenja su uvek jadna.

Nego šta bi, ima li išta u Srbiji dobro, i razlika između Krima i Kosova?
literatesa literatesa 16:49 14.09.2022

Re: Au!

Gvozdene, od tebe se čovjek usere poslednjih sedmica.
literatesa literatesa 16:50 14.09.2022

Re: Au!

Ali ono ozbiljno i strogo se usere.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:51 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
gvozden1
Od pozadi

Od pozadi od napred, svejedno je, ništa srpsko tebi ne valja.
Džabe si pisao, znalo se šta ćeš napisati, zato ti unapred i rekoh.

Istorijsko, etničko, državno, neko stoto, koje je to pravo koje Ukrajini daje Krim a Srbiji oduzima Kosovo?




Ili, koje to pravo kaže da Hrvatska braneći suverenitet može nekažnjeno da protera stotine hiljada Srba, a da se Srbija zbog odbrane suvereniteta bombaruje?

Odgovor na ovo pitanje me jako zanima. On zapravo definiše stepen gluposti ili stepen moralne niskosti nekih ljudi, zavisno od slučaja do slučaja.


Pa nikakvo pravo nego sila. Srbija iza sebe nije imala ono sto je imala Hrvatska pa je u prvom slucaju etnicko ciscenje bilo povod za bombardovanje a u drugom ne.

Turska sme da ubija Kurde, Sirija ne. Itd.

To je sve valjda jasno. Jednako gadno u svakom od pomenutih slucajeva. A jasno je i da ovde niko ne bi postavljao visokomoralna pitanja da je na Kosovu dozvoljeno ono sto je bilo dozvoljeno u Hrvatskoj.

Nejasno je kako neko i dalje insistira na slabijem savezniku. Pazi ovo: Rusi i ostale clanice tog njihovog vojnog saveza su morale juce odmah da udju sa svojom vojskom u Jermeniju posto je aktivirano ono pravilo 'kad neko napadne jednu zemlju saveza itd'. I nikom nista.

Ali to ne sprecava zamlate da nose Z i Putinove slike i nadaju se kako ce im Rusi vratiti Kosovo.
gvozden1 gvozden1 16:53 14.09.2022

Re: Au!

upotrebu (šta god to bilo) ali ipak imam utisak da bi i kao takav više značio tebi nego meni.

U voćnjacima, a o tome sam razmišljao, ipak ne.
Ne u smislu da vredi dati (verujem ozbiljne) pare za to.

Prekratko je, sprave za visoke a deblje grane su drugačije konstrukcije, na nekim teleskooskum nosačima.

Ali kad se sve redovno radi retke su situacije da se seku takve grane.


Ali, baš ovih dana rekonstruišem neki krov, e tu bi baš pasovalo.

Secka se letva, rogovi, sve meko drvo, čamovina, topola, a lako.

Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)

Nešto, na samoj ivici krova, sam i brusilicom, malo frka da stojim na ivici i težem onaj kanap da upalim :)
gvozden1 gvozden1 16:54 14.09.2022

Re: Au!

literatesa
Gvozdene, od tebe se čovjek usere poslednjih sedmica.

Pa?

Šta je problem?
Treba neko da ti briše guzu?

Snađu se sama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:55 14.09.2022

Re: Au!

Nego šta bi, ima li išta u Srbiji dobro



Ima jedan dobar covek. Iz srceta Sumadije. Tu oko Valjeva jedno mesto. Malo prek i zgrcen. Ali oni koji ga znaju kazu mehk ko macija guza.
maksa83 maksa83 16:57 14.09.2022

Re: Au!

Ne u smislu da vredi dati (verujem ozbiljne) pare za to.

Dvaes iljada + 5000 za još jednu bateriju.

Uštedelo mi je kamaru vremena (i znoja, pošto bih to lupao nekim sekirčetom ili kukri mačetom na panju) da usitnim grane ne samo od tog oraja nego i ostatke od nekih preraslih breza i četinara koje su mi skratili profesionalci sa onom korpom na kamionu što se diže hidraulikom. Znam da postoje te testere na šipkama kojima se dohvataju visoke grane ali ovo radi posao za sve što možeš da dohvatiš kad digneš ruku.
predatortz predatortz 16:57 14.09.2022

Re: Au!

Nejasno je kako neko i dalje insistira na slabijem savezniku. Pazi ovo: Rusi i ostale clanice tog njihovog vojnog saveza su morale juce odmah da udju sa svojom vojskom u Jermeniju posto je aktivirano ono pravilo 'kad neko napadne jednu zemlju saveza itd'. I nikom nista.


A kad je napadnuta Jermenija?

Ili se sukob možda odigrao u Nagorno-Karabahu?


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:58 14.09.2022

Re: Au!

Secka se letva, rogovi, sve meko drvo, čamovina, topola, a lako.

Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)

Nešto, na samoj ivici krova, sam i brusilicom, malo frka da stojim na ivici i težem onaj kanap da upalim :)



Pa imas ubodnu testeru ili mali rucni cirkular za te stvari.
gvozden1 gvozden1 16:58 14.09.2022

Re: Au!

Pa nikakvo pravo nego sila

A kad je sila uletela u Ukrajinu, onda kuku, suverenitet, klinac palac.
literatesa literatesa 17:00 14.09.2022

Re: Au!

Pa?

Šta je problem?
Treba neko da ti briše guzu?

Snađu se sama.

Ne može se nabrisati usranih guzica koliko si ti nabjedio sebe da su tvoji svjetonazori iz zatucanog životića od neke važnosti. Ono baš te nosi na krilima normalnosti i pozvanosti da ti kao sudiš, djeliš pravdu, koriš.. Ćuti, trpi, crkva, država, rat, gospodar, ovo- ono, leb te jebao.
gvozden1 gvozden1 17:04 14.09.2022

Re: Au!


Pa imas ubodnu testeru ili mali rucni cirkular za te stvari.

Nisam se setio:)
Ma nemam, nemam ja tog drvenog alata.

Ne može drvo da se švajsuje, pa onda samo kad moram:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:11 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Nejasno je kako neko i dalje insistira na slabijem savezniku. Pazi ovo: Rusi i ostale clanice tog njihovog vojnog saveza su morale juce odmah da udju sa svojom vojskom u Jermeniju posto je aktivirano ono pravilo 'kad neko napadne jednu zemlju saveza itd'. I nikom nista.


A kad je napadnuta Jermenija?

Ili se sukob možda odigrao u Nagorno-Karabahu?





Primedba se odbacuje posto oni i njihovi saveznici (iz tog vojnog saveza) to smatraju teritorijom Jermenije.
gvozden1 gvozden1 17:12 14.09.2022

Re: Au!

Ne može se nabrisati usranih guzica koliko si ti nabjedio sebe da su tvoji svjetonazori iz zatucanog životića od neke važnosti.

I onda, lepa moja, obiđeš, ne čitaš, šta te boli šta piše neko ko je nabedio sebe....


Al ti, lepa, iz nekog razloga uporno čitaš, i kad pomislim da si odustala, kad prekinemo konverzaciju, ti se javiš da me pitaš nešto.
I još naglasiš da ozbiljno pitaš, da nije cinizam ili tako šta.

Ja se tebi, lepa, ne obraćam prvi, ne čitam šta pišeš uglavnom.

A ti kako hoćeš, mada bi bilo bolje da pobijaš stavove od pretpostavljanja kakav je moj život.

Zadovoljan sam njime, vrlo, kakav god da je.

literatesa literatesa 17:14 14.09.2022

Re: Au!

Ama čovječe, mrak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 14.09.2022

Re: Au!

gvozden1
je prigodna pesmica za neko guslarsko vece

:)

Kažem ti ja :)

Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?
:)



Ti bi, dakle, Srbiju ladno spalio ako kojim slučajem nije napravljena po tvojim šovinističkim homofobnim zatucanim merilima. Ja mislim da je to izrazito glupo.

softelectronics_e softelectronics_e 17:32 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
Koju to ima snagu? Mereno debljinom grane koju moze da presece a da ne lipse ili da ode lanac. I mora li da se pritiska ili stvarno sece?

Grane prečnika do 10cm udobno, ne mora da se pretišće nešto specijalno, radi jako dobro, regularna mala lančana testera. Jedini problem je trajanje baterije (pošto ozbiljno seče mala baterija ne traje dugo) ali, kažem, sa dve je podnošljivije.

Ma jok!
Luk i voda!
Nabaviš još jednu štilovku, sa mačem cca 35 do 40 cm - i Bog te veselio!
Lagano, ne opterećuje ti ruke - a seče k'o velika.
softelectronics_e softelectronics_e 17:34 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
Grane prečnika do 10cm udobno, ne mora da se pretišće nešto specijalno, radi jako dobro, regularna mala lančana testera. Jedini problem je trajanje baterije (pošto ozbiljno seče mala baterija ne traje dugo) ali, kažem, sa dve je podnošljivije.


Hvala. Fino. Gledao na YT i isprobao u prodavnici ali to na nekom fejk drvetu pa nisam mogao da steknem utisak kako stvarno radi.


Nemoj ni da stičeš utisak!
Glupost za bacanje para - koliko god da košta.
softelectronics_e softelectronics_e 17:42 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
Secka se letva, rogovi, sve meko drvo, čamovina, topola, a lako.

Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)

Nešto, na samoj ivici krova, sam i brusilicom, malo frka da stojim na ivici i težem onaj kanap da upalim :)



Pa imas ubodnu testeru ili mali rucni cirkular za te stvari.

E, jebo ga ti!
Ništa ne pratiš osim izlaganja Siniše Kovačevića.
Nisi zapazio da je čovek na krovu, da su letve stare i gotovo trule.
Zato ne može ubodna testera i ručni cirkular.
Iz najprostijeg razloga što se na visinu ne sme koristiti električni alat (a ovi alati za testerisanje su, uz to, poprilično opasni) na mrežnom napajanju.
Dakle, nema kablova po krovu.
Samo sa baterijskim napajanjem.
predatortz predatortz 17:47 14.09.2022

Re: Au!


Ima pljeskavice kod Lokija,


Bolje su pljedže kod Mileta!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:55 14.09.2022

Re: Au!

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Secka se letva, rogovi, sve meko drvo, čamovina, topola, a lako.

Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)

Nešto, na samoj ivici krova, sam i brusilicom, malo frka da stojim na ivici i težem onaj kanap da upalim :)



Pa imas ubodnu testeru ili mali rucni cirkular za te stvari.

E, jebo ga ti!
Ništa ne pratiš osim izlaganja Siniše Kovačevića.
Nisi zapazio da je čovek na krovu, da su letve stare i gotovo trule.
Zato ne može ubodna testera i ručni cirkular.
Iz najprostijeg razloga što se na visinu ne sme koristiti električni alat (a ovi alati za testerisanje su, uz to, poprilično opasni) na mrežnom napajanju.
Dakle, nema kablova po krovu.
Samo sa baterijskim napajanjem.



Istina, nisam ukapirao da je covek vec na krovu. Ja imam ubodnu na baterije a ima i akumulatorski rucni cirkular mada ne znam kakav je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:59 14.09.2022

Re: Au!

Ništa ne pratiš osim izlaganja Siniše Kovačevića.
Nisi zapazio da je čovek na krovu, da su letve stare i gotovo trule.


Pa jebogabog, onda valjda odeš prvo pa kupiš ili napraviš nove merdevine?
gvozden1 gvozden1 18:55 14.09.2022

Re: Au!

srdjan.pajic
gvozden1
je prigodna pesmica za neko guslarsko vece

:)

Kažem ti ja :)

Ima li išta dobro u Srbiji, lebac joj jebem, il da je zapalimo?
:)



Ti bi, dakle, Srbiju ladno spalio ako kojim slučajem nije napravljena po tvojim šovinističkim homofobnim zatucanim merilima. Ja mislim da je to izrazito glupo.



Pa, vala, Srki, kada bi po tvom bilo, nestalo bi je sigurno.
Tvoja antisrpska merila bi je uništila, tu dileme nema.
Otišla bi što Arnautima, što muslimanima, Hrvatima, sve tvojim miljenicia i onima kojima se dodvoravaš.

A ovo za spaljivanje, pa ako je Srbija stvarno takva kakvom je prikazujete vi autošovinosti i ostali srbomrzitelji, da u njoj ništa ne valja, pa ne bila šteta da izgori.

Sreća pa Srbija nije takva, već jedna obična, normalna država, koja se ima čime pohvaliti.

A vi?
Šta ćeš, i takvi postoje.
Sreća što vas je malo.
Malo vas je al ste .....
niccolo niccolo 19:00 14.09.2022

Re: Au!

predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!

Jel prati neko, šta su mudre srpske skupštinske glave smislile glede složene situacije?
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:16 14.09.2022

Re: Au!

srdjan.pajic


Ne znam za pesme, ali ovde moram da protestujem: najlepše žene su rođene u Krnjači.

Jeste da je ljepota u oku posmatrača ali prije 15-ak dana sam sjedio u Kvadratu i moje oči ne zabilježiše tu ljepotu o kojoj pričaš.

kamilo_emericki kamilo_emericki 21:33 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
ali mi je posle kod komadanja toga i kojekavog podrezivanja mnogo više značilo ovo - Stihl aku sekač mada ta baterija traje prilično kratko (tipa 15-20 minuta) ali uzmeš dodatnu i onda je bolje.

Možda griješim ali ovo bi bila bolja investicija za te stvari.
Naročito ako još imaš Makita šrafilicu 18V sa baterijom i punjačem.
Ovakva mašina, uz komplet listova zlata valja. Laka za rukovanje, nije opasna, sječe sve. Drvo, plastiku, želez i ostale metale a sa inox listom vrlo korisna u vrijeme krmokolja.



maksa83 maksa83 21:51 14.09.2022

Re: Au!

Možda griješim ali ovo bi bila bolja investicija za te stvari.

Imam takvu tzv. lisičarku na struju (neku Bosch sa kablom) i nju sam ranije koristio za takve i druge stvari ali ona je kudikamo teža za hendlovanje od ovoga (zahteva obe ruke bez pardona) + nju ne mogu da dam deci npr. pošto nije naivna sprava - isto može da se desi tzv. kickback kao kod velike motorne testere + ima skroz otvorenu oštricu. Lisičarku bih npr. baš nerado digao iznad visine glave.
benedykt benedykt 22:02 14.09.2022

Re: Au!

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Nejasno je kako neko i dalje insistira na slabijem savezniku. Pazi ovo: Rusi i ostale clanice tog njihovog vojnog saveza su morale juce odmah da udju sa svojom vojskom u Jermeniju posto je aktivirano ono pravilo 'kad neko napadne jednu zemlju saveza itd'. I nikom nista.


A kad je napadnuta Jermenija?

Ili se sukob možda odigrao u Nagorno-Karabahu?





Primedba se odbacuje posto oni i njihovi saveznici (iz tog vojnog saveza) to smatraju teritorijom Jermenije.

Da budemo precizni nije uopšte u pitanju Nagorno-Karabah kada su ovi novi sukobi u pitanju, već teritorija na jugu Jermenije kroz koju treba da prođe tzv Zangezurski koridor koji bi povezivao Azerbejdžan sa Nahčivanom.
Dakle, Turci i Azeri žele da grade kroz teritoriju Jermenije putni koridor i da tako spoje Nahčivan sa ostatkom Azerbejdžana a Jermeni im to ne daju. Kako Rusiji ide kako već ide trenutno u Ukrajini, onda su se Azeri, uz očigledno sufliranje iz Istanbula, dosetili da je pravo vreme da malo ”poguraju” tu priču, pa tuku na kvarno Jermenima oko pograničnih gradova Džermuka, Gorisa i Sotke.
Samim time je i Pašinjan upravo zbog toga i zatražio pre nekoliko sati od ODKB-a da se ispoštuje tačka 4 sporazuma o kolektivnoj bezbednosti, jer je napadnuta teritorija Jermenije. Pri tome je u parlamentu pominjao da je spreman da potpiše sporazum sa Azerbejdžanom koji će garantovati trajni mir i celokupnost teritorije Jermenije. Te njegove reči su onda tamo shvatili kao njegovu želju da se istali za Azerima, pa su večeras bile i demonstracije ispred predsedničke palate u Jerevanu…
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:29 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
Možda griješim ali ovo bi bila bolja investicija za te stvari.

Imam takvu tzv. lisičarku na struju (neku Bosch sa kablom) i nju sam ranije koristio za takve i druge stvari ali ona je kudikamo teža za hendlovanje od ovoga (zahteva obe ruke bez pardona) + nju ne mogu da dam deci npr. pošto nije naivna sprava - isto može da se desi tzv. kickback kao kod velike motorne testere + ima skroz otvorenu oštricu. Lisičarku bih npr. baš nerado digao iznad visine glave.

Razumijem.
Nemamo isto iskustvo u radu sa reznim altima. Meni je lisičarka nemjerljivo manje opasna od žage sa lancem, naročito ako se koristi list za rezanje plastike, što često činim zbog finoće reza dok mi nekoliko sekundi karće vrijme za grubo pilotiranje sa listom za drvo ne znači puno.
Ako mi je dopušten savijet, radi sa onim alatom sa kojim se ti osjećaš bolje i sigurnije
Milan Novković Milan Novković 22:39 14.09.2022

Re: Au!

kamilo_emericki
maksa83
Možda griješim ali ovo bi bila bolja investicija za te stvari.

Imam takvu tzv. lisičarku na struju (neku Bosch sa kablom) i nju sam ranije koristio za takve i druge stvari ali ona je kudikamo teža za hendlovanje od ovoga (zahteva obe ruke bez pardona) + nju ne mogu da dam deci npr. pošto nije naivna sprava - isto može da se desi tzv. kickback kao kod velike motorne testere + ima skroz otvorenu oštricu. Lisičarku bih npr. baš nerado digao iznad visine glave.

Razumijem.
Nemamo isto iskustvo u radu sa reznim altima. Meni je lisičarka nemjerljivo manje opasna od žage sa lancem, naročito ako se koristi list za rezanje plastike, što često činim zbog finoće reza dok mi nekoliko sekundi karće vrijme za grubo pilotiranje sa listom za drvo ne znači puno.
Ako mi je dopušten savijet, radi sa onim alatom sa kojim se ti osjećaš bolje i sigurnije

I meni je bezopasna, ali ja sam je samo koristio za sečenje zida od cigle pošto mi angle-grinder diže nadrealnu prašinu (5 meseci lingering u vazduhu dok se ne slegne), plus je grub, i kao neogoljen manje flixibilan u pristupačnosti.

Rez u zidu mi bude super uredan sa ovom lisičarkom (prvi put čujem ime, a zaboravio sam i englesko), sa jako malo prašine, al spora rabota do bola.
maksa83 maksa83 22:42 14.09.2022

Re: Au!

Rez u zidu mi bude super uredan sa ovom lisičarkom (prvi put čujem ime, a zaboravio sam i englesko), sa jako malo prašine, al spora rabota do bola.

Reciprocating saw, kod nas kolokvijalno lisičarka ili lisičiji rep. Zašto lisičarka? Valjda list testere nekome liči na lisičji rep, meni nešto ne, ali nisam video puno lisica u životu.
Milan Novković Milan Novković 22:43 14.09.2022

Re: Au!

Milan Novković
kamilo_emericki
maksa83
Možda griješim ali ovo bi bila bolja investicija za te stvari.

Imam takvu tzv. lisičarku na struju (neku Bosch sa kablom) i nju sam ranije koristio za takve i druge stvari ali ona je kudikamo teža za hendlovanje od ovoga (zahteva obe ruke bez pardona) + nju ne mogu da dam deci npr. pošto nije naivna sprava - isto može da se desi tzv. kickback kao kod velike motorne testere + ima skroz otvorenu oštricu. Lisičarku bih npr. baš nerado digao iznad visine glave.

Razumijem.
Nemamo isto iskustvo u radu sa reznim altima. Meni je lisičarka nemjerljivo manje opasna od žage sa lancem, naročito ako se koristi list za rezanje plastike, što često činim zbog finoće reza dok mi nekoliko sekundi karće vrijme za grubo pilotiranje sa listom za drvo ne znači puno.
Ako mi je dopušten savijet, radi sa onim alatom sa kojim se ti osjećaš bolje i sigurnije

I meni je bezopasna, ali ja sam je samo koristio za sečenje zida od cigle pošto mi angle-grinder diže nadrealnu prašinu (5 meseci lingering u vazduhu dok se ne slegne), plus je grub, i kao neogoljen manje flixibilan u pristupačnosti.

Rez u zidu mi bude super uredan sa ovom lisičarkom (prvi put čujem ime, a zaboravio sam i englesko), sa jako malo prašine, al spora rabota do bola.

Sad sam se setio, ako sam se dobro setio, i mislim da Srki u ovim disciplinama nosi zlato - polirao nezadovoljno izliveni betonski pod angle-grinderom, tako nešto, sećam se da je nešto cmizdrio i kukumavčio
predatortz predatortz 22:48 14.09.2022

Re: Au!

niccolo
predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!

Jel prati neko, šta su mudre srpske skupštinske glave smislile glede složene situacije?


Isključi subjektivni doživljaj lika i dela i poslušaj ono što je rekao Boško Obradović.

Fokusiraj se na izrečeno, zanima me šta bi se konkretno tome moglo zameriti.

Link

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:58 14.09.2022

Re: Au!

maksa83
Rez u zidu mi bude super uredan sa ovom lisičarkom (prvi put čujem ime, a zaboravio sam i englesko), sa jako malo prašine, al spora rabota do bola.

Reciprocating saw, kod nas kolokvijalno lisičarka ili lisičiji rep. Zašto lisičarka? Valjda list testere nekome liči na lisičji rep, meni nešto ne, ali nisam video puno lisica u životu.

Francuzi je zovu sabljasta žaga (scie sabre).
U srpskom jeziku je dobila ime po ručnoj žagi koja nema luk da joj daje čvrstinu, nema na oba kraja ručku a izgleda kao lisičiji rep. Na jednom kraju uska a na drugom vrlo široka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:17 14.09.2022

Re: Au!

Pa, vala, Srki, kada bi po tvom bilo, nestalo bi je sigurno.
Tvoja antisrpska merila bi je uništila, tu dileme nema.


Ne, nego da se ja pitam, zemlja uređena po tvojim šovinističkim i homofobnim zatucanim načelima ne bi ni postojala. Postojala bi neka druga (pun intended) Srbija, koja bi mnogo više ličila na normalnu zemlju od ove trenutne propasti, iz koje se ne bi mahom bežalo trbuhom za kruhom. Istina, možda bi bila malo manja od tvoje zamišljene Velike Srbije, i ne baš u srednjevekovnim granicama, ali bi bila pristojno mesto za život za svakoga, i za ovo mogu da izdam čvrste garancije.

A i vi nacoši biste imali rezervisane klupice u parkićima da odatle do mile volje deklamUjete i baljezgate nesmetano te svoje srbometarske gluposti, samo pod uslovom da deci ne dirate lopte i ne mažete im ljuljaške motornim uljem.
gvozden1 gvozden1 06:21 15.09.2022

Re: Au!

Ne, nego da se ja pitam, zemlja uređena po tvojim šovinističkim i homofobnim zatucanim načelima ne bi ni postojala. Postojala bi neka druga (pun intended) Srbija

Koja bi se redom izvinjavala, plaćala ratne odštete i ko traži i ko ne traži, ukinula Srpsku, Arnautima dodala još malo teritorije, u ustavu se Srbi ne bi pominjali, i svako Srbin mi morao da naglasi da je on samo slučajno Srbin, kao ti, da mu je žao što je tako, ali eto nije mogao da bira.

Poltronija bi to bila, da takvi kao ti odlučuju, ne Srbija, ali srećom ne odlučuje te, niti ćete ikad.

nikvet pn nikvet pn 09:21 15.09.2022

Re: Au!

maksa83
Zašto lisičarka? Valjda list testere nekome liči na lisičji rep


Нисам знао, узео на услугу од другара да пробам и одушевио се. А називу мора да је кумовала дебело одваљена екипа испред задруге Узгред Максо поводом твог некадашњег нескривеног аматеризма у спољним пословима морам да признам (невољно, једва исцеђено) да си врло напредовао. Купио сам ону секиру са фенси пијаном дршком




Одлична. У руке Мандушића Вука може да направи и суши за случајне Србе.

maksa83 maksa83 11:08 15.09.2022

Re: Au!

Узгред Максо поводом твог некадашњег нескривеног аматеризма у спољним пословима морам да признам (невољно, једва исцеђено) да си врло напредовао.

Ko je jednom trč'o po tetanus taj dva para rukavica i HTZ patike iz Okova obuva.

Ja sam se inače amerikanizovao (*) po pitanju sekira pa sam letos (u istom naletu kad sam uzimao motornu testeru i prateću galanteriju) prešao na Fiskars.

(*) Amerikanizovao uslovno rečeno pošto Fiskars nisu Amerikanci nego Finci, ali je to prevalentna high end sekira u Americi.

Dodatno, ono što mi je baš žao je što nisam ranije znao da kada radiš sa panjevima i deblima par tzv. šumarskih pijuka menja život iz osnova.
niccolo niccolo 14:16 15.09.2022

Re: Au!

Fokusiraj se na izrečeno, zanima me šta bi se konkretno tome moglo zameriti.

1. teza - da je dobro što se ovaj najzad pojavio da nekome barem formalno položi račune - apsolutno saglasan;

2. teza - da je potrebno da se postigne konsenzus - saglasan, uz ogradu da je to potpuno bilo neverovatno, nismo dvadeset godina imali konsenzus pa nema šanse da se postigne ni u dva dana koliko je trajala sednica. Plus što je bilo par tih predloga rezolucija, pa je i iz toga jasno da nema konsenzusa;

3. teza - da treba rekupitulirati šta je bilo dobro a šta je bilo loše -saglasan;

4. teza - da izlazi iz ustavnih okvira kada vodi pregovore - saglasan;
4a teza - da nema ništa protiv što vodi jer jeste najjača ličnost u vladajućoj strukturi - pa ja bih rekao da se to može uvažiti;

5. teza - da će Boško nešto da oslobodi - ;

Ne mogu dalje u ovom krugu...
predatortz predatortz 14:20 15.09.2022

Re: Au!


5. teza - da će Boško nešto da oslobodi -


To nije ni tvrdio.

Više je bilo da će i to doći na red.
Odnosno, da nam ostaje to pravo.
bata_nimbus bata_nimbus 15:02 15.09.2022

Re: Au!

predatortz
Au, kako ga Siniša Kovačević naguzi u Skupštini!

Ма, то је.
Тако је Шешељ нагужавао Хашки трибунал. Провео 11 година у "притвору", осуђен као ратни злочинац за вербални деликт, ал им је рек'о.
Опозиција у Скупштини служи својој системској сврси. Опозиционари тамо служе да му скрешу у брк.
На крају ЗА Вучићев извештај гласало 148 посланика, ПРОТИВ 57, нико уздржан, 45 у скупштинском бурту.
Демократска процедура задовољена, Вучић може у пуном капацитету да настави даље са својом политиком. Сви задовољни, овце у тору.
Да су (корисни) идиоти из системске опозиције међутим бојкотовали изборе, Вучић би могао имати свих 250 посланика уза се, али легитимитет не би имао, а та Скупштина би била дословно го qрац, тачно као и претходна.
niccolo niccolo 21:10 15.09.2022

Re: Au!

predatortz

5. teza - da će Boško nešto da oslobodi -


To nije ni tvrdio.

Više je bilo da će i to doći na red.
Odnosno, da nam ostaje to pravo.

Pa dobro, to svakako. Čak i da “nemaš pravo” možeš u nekom trenutku da ponovo osvojiš, kao i svi drugi do sada u istroriji što su radili kad im se ukazala prilika. Doduše, sa ovim procentima nataliteta slaba vajda…
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 09:26 17.09.2022

Re: Au!

Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)


nista bez husqvarne. ova sa cirkularom obara bagrenje 10cm bez problema.

softelectronics_e softelectronics_e 09:31 17.09.2022

Re: Au!

dogodinedragosevac
Ja se patio sa Husqvarnom, velikom, teška u pm, a na krovu si, nije svejedno:)


nista bez husqvarne. ova sa cirkularom obara bagrenje 10cm bez problema.


Možda obara, ali bez problema sigurno ne.
Tome treba jako oprezno da se pristupa.
Šiblje od 1 cm, verovatno, bez problema, ali bagrem od 10 cm?
Pa to ne može ni Štilovka, a niti MekKalafovka.
A to su marke za koje je Husvarna pičkin dim.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:07 17.09.2022

Re: Au!

siblje od 1cm da, bez problema ali sa trokrakim nozem, ne sa cirkularom. za bagrenje cirkular i bez najmanjih problema. ne znam za stilke ali huskvarna ubija.

to je ovo



https://www.husqvarna.com/rs/sumski-cistaci/545f/

kao sto mu i ime kaze - sumski cistac.

antioksidant antioksidant 13:37 14.09.2022

?

a ruska salata? :)
Milan Novković Milan Novković 13:55 14.09.2022

Re: ?

antioksidant
a ruska salata? :)

Tu čekamo da im se generalštab izjasni - prestrojavaju se i razmišljaju, u velikoj tajnosti, a šta im je na umu zna jako malo ljudi - npr ne zna ni ona dama, zaboravih joj ime, što im je dal glavna na odnose sa javnošću i na koju se naš drugar ovde Pajić baš, ali baš pali

Rusko salatoidni je i povod za blog - procureo doc RAND korporacije. US preko njih obično objavljuje kad će, koga i kako da karaju (pao mi Bata Živojinović na pamet i otud mi prošireni rečnik).

Ipak, još se ne zna da li je doc stvarni, ili izmišljen, i skoro svi učesnici u ovoj mojoj listici su mogli da ga izmisle - i Rusi, naravno, iako više posla radi Nemcima i Francuzima ... veći posao bi radio i Japancima, ali numeju oni baš nešto da se frljaju.

A Amreima radi manji posao nego što je istorijski radio, dok su mlatili po slabijima od sebe sa sigurne udaljenosti - i mnogi slabiji radili sklekove u međuvremenu pa počeli da se jogune ...

Apparent RAND document leak is shocking - Samo sam preleteo, nisam pojurio "original" i nebitno mi je da li je doc pravi ili izmišljeni, i ko ga je izmislio - sve se više manje zna odavno, a ovo je nečiji sitno-taktički potez telom, i opušten, jeftin materijal za blog
softelectronics_e softelectronics_e 13:59 14.09.2022

Re: ?

Milan Novković
antioksidant
a ruska salata? :)

Tu čekamo da im se generalštab izjasni - prestrojavaju se i razmišljaju, u velikoj tajnosti, a šta im je na umu zna jako malo ljudi - npr ne zna ni ona dama, zaboravih joj ime, što im je dal glavna na odnose sa javnošću i na koju se naš drugar ovde Pajić baš, ali baš pali

Rusko salatoidni je i povod za blog - procureo doc RAND korporacije. US preko njih obično objavljuje kad će, koga i kako da karaju (pao mi Bata Živojinović na pamet i otud mi prošireni rečnik).

Ipak, još se ne zna da li je doc stvarni, ili izmišljen, i skoro svi učesnici u ovoj mojoj listici su mogli da ga izmisle - i Rusi, naravno, iako više posla radi Nemcima i Francuzima ... veći posao bi radio i Japancima, ali numeju oni baš nešto da se frljaju.

A Amreima radi manji posao ngo što je istorijski radio, dok su mlatili po slabijima od sebe sa sigurne udaljenosti - i mnogi slabiji radili sklekove u međuvremenu pa počeli da se jogune ...

Apparent RAND document leak is shocking - Samo sam preleteo, nisam pojurio "original" i nebitno mi je da li je doc pravi ili iznišljeni, i ko ga je izmislio - sve se više manje zna odavno, a ovo je nečiji sitno-taktički potez telom, i opušte, jeftin materijal za blog

O čemu se radi u tom RAND dokumentu?
Milane, šta će biti kratkoročno, npr. do proleća sledeće godine?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana