Astrologija| Astronomija| Budućnost| Sex

Skocko, skocko, pik, pik

angie01 RSS / 12.12.2023. u 12:27
hqdefault.jpg
 
Pokreni rotaciju, za dobitnu kombinaciju.
Sve izmeri, dobro izaberi. 
Saberi, pomnozi, znakove poslozi.
 
Zato kreni, kreni prema meni:) 


Komentari (560)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 00:14 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ja nešto između, težili jesu, ali nisu imali petlje da se oslobode dok im Šumadinci nisu doneli slobodu.


ne snam na sta tacno mislis, probojem solunskog fronta i razbucavanjem Austrougarske, ili sta?...ti kada pises, to je tako konfuzno, nabacani neki detalji, nista povezano, a tvoji zakljuci veze sa zivotom nemaju.

po onome sto znam iz prica, a i iz knjiga hronicara Vojvodine, istina jeste da su Srbi ziveli normalno sa Nemcima i svima ostalima,..kao sto je tacno da si Nemci isusili Vojvodjansku mocvaru i oslobodili plodno zemljiste, izgradili evropske gradove i doneli kulturne tekovine zapadne Evrope, sta bi tu tacno bilo lose, evo nemam pojma....da nisu proterani posle drugog sv rata, verujem da bi mnoge stvari bile drugacije,...
gvozden1 gvozden1 00:17 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


ne snam na sta tacno mislis, probojem solunskog fronta i razbucavanjem Austrougarske, ili sta?...ti kada pises, to je tako konfuzno, nabacani neki detalji, nista povezano, a tvoji zakljuci veze sa zivotom nemaju.

Mora malo predznanja kad se krene u kafanu.
zilikaka zilikaka 00:20 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Na koje četnike misliš?
Tad, 1918. četnici nisu postojali

A ko je uopšte jednog Nemca il Mađara oterao 1918?
Vojska se povukla, ostali su civili, bez ispaljenog metka, a ako na dolazak srpske vojske misliš, u moju varoš smo ih dovezli ajzlibanom koji smo pošteno platili za do Pančeva, za tu priliku.
Pošli po njih da formalno projašu kroz grad da bi se to proglasilo oslobođenjem.
Još smo pozajmili neke novce i Novosađanima, da i oni uzmu ajzliban i dovedu sebi oslobodioce.
Ko jje tu _iveo pre, ostao je, tek podelom država je bilo nešto selidbi, dobrovoljnih, gde su lokalni narodi birali da se radije presele na teritorije koje su pripale matičnim državama
Istorijska činjenica.

crossover crossover 00:21 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

da nisu proterani posle drugog sv rata, verujem da bi mnoge stvari bile drugacije,...


Има одлична књига на ту тему, зове се "Човек у високом дворцу".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:22 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

predatortz
Pravo da ti kazem to sto ti mislis da sam napisao nema veze sa onim sto pise.


Pravo da ti kažem, to što ti misliš da je "osnivanje nekih materina" toliko vešto zamaskirano "humorom" i Dodikom, ne znači da je to tako.

Nema maske, nema prevare. A humor, slazem se, je individualna stvar.
gvozden1 gvozden1 00:28 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


A ko je uopšte jednog Nemca il Mađara oterao 1918?

Zili, moram li i tebi da ponavljam da teranje ne mora da bude fizičko, da je i promena vlasti teranje prethodnog?
Do osamnaeste je tamo bila švapska vlast, posle nastala srpska, a promenu vlasti omogućili Šumadinci.
predatortz predatortz 00:28 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

u moju varoš smo


Koja se danas zove po silovatelju.
Bez namere da ulazim u polemike, ali menjajte to ljudi. Bruka je!
maksa83 maksa83 00:30 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Do osamnaeste je tamo bila švapska vlast, posle nastala srpska, a promenu vlasti omogućili Šumadinci.

Telekinezom.
gvozden1 gvozden1 00:35 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

maksa83
Do osamnaeste je tamo bila švapska vlast, posle nastala srpska, a promenu vlasti omogućili Šumadinci.

Telekinezom.

Ne, nego statusom pobednika na pravoj strani.
A to se krvlju steklo.

Ali ispričali smo tu priču.
bene_geserit bene_geserit 01:11 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

iz knjiga hronicara Vojvodine, istina jeste da su Srbi ziveli normalno sa Nemcima i svima ostalima,..kao sto je tacno da si Nemci isusili Vojvodjansku mocvaru i oslobodili plodno zemljiste, izgradili evropske gradove i doneli kulturne tekovine zapadne Evrope, sta bi tu tacno bilo lose, evo nemam pojma....da nisu proterani posle drugog sv rata, verujem da bi mnoge stvari bile drugacije

Toliko su normalno Švabe živele sa Srbima da su napravili NDH, delom na teritoriji Vojvodine, i zajedno sa Hrvatima pobili koju stotinu hiljada Srba. A ni u okupiranoj Srbiji nisu bili mnogo bolji.
I sad mi kao ovde pričamo o tome, jadne Švabe proterale ih komunjare iz Vojvodine.
Jel se vi zajebavate ili šta?
angie01 angie01 01:11 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Mora malo predznanja kad se krene u kafanu.


hebote, ko mi kaze, mesto na osmine ubacujes u pricu, nikako da kazes sta si to iskonstruisao.
angie01 angie01 01:12 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

bene, nije ovo za tebe, vidi sta ti rade nigeri tamo.
bene_geserit bene_geserit 01:16 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

bene, nije ovo za tebe, vidi sta ti rade nigeri tamo

Meni je samo fascinantno da se vi pičkarate između sebe baš pred izbore na kojima treba oboriti Vučića.
Ono, naravno da neće Vučić da padne, neće ni da se zaljulja,
ali nedostatak osećaja za pogodan trenutak je za proučavanje.
angie01 angie01 01:31 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

"Човек у високом дворцу"


o cemu se radi?

recenzeni nesto mrsomude, ne mogu da shvatim radnju,..
angie01 angie01 01:32 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Meni je samo fascinantno da se vi pičkarate između sebe baš pred izbore na kojima treba oboriti Vučića.


pa ne pickaramo se, pickaraju njegovi sledbenici, praveci se da to nisu.
bene_geserit bene_geserit 01:42 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

"Човек у високом дворцу"
o cemu se radi?

Nisi čitala Filipa K. Dika? Ili gledala seriju makar?
Alternativna istorija.
Ona sa Švabama koji nisu proterani iz Vojvodine posle ww2 koliko da bi mogli ponovo da pobiju koju stotinu hiljada Srba kad im se ukaže prilika.
bene_geserit bene_geserit 01:45 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

pa ne pickaramo se, pickaraju njegovi sledbenici, praveci se da to nisu.

Mnogo više si ti bila Slobin sledbenik, tu makar postoji neka ideološka sličnost,
lepiti nekom ko je politički desno da je Vučićev sledbenik veze s mozgom nema, Vučić nema ideologiju, sem one da je svaki dil dobar u kom on uzme 20% i da je svaki politički stav dobar koji ga čuva na vlasti.
angie01 angie01 08:49 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Nisi čitala Filipa K. Dika? Ili gledala seriju makar?


nisam, da jesam, ne bi ga pitala, to je valjda jasno.

Ona sa Švabama koji nisu proterani iz Vojvodine posle ww2 koliko da bi mogli ponovo da pobiju koju stotinu hiljada Srba kad im se ukaže prilika.


ti ocigledno nista ne znas o tome,...zato ti rakoh, gledaj si svoje nigere tamo....to ti je laksa tema, samo budes to sto jesi.


lepiti nekom ko je politički desno da je Vučićev sledbenik veze s mozgom nema,


pa nece biti bas tako, ako se velicaju iste vrednosti, raduje pobedi u prethodnim situacijama, onda je valjda to to....cekaj, pa i ti si takav lik:).
gvozden1 gvozden1 10:07 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

nikako da kazes sta si to iskonstruisao.

Ma ništa bitno.
Iskonstruisao neku pobedu Srbije nad švapskom vojskom, doduše krvavo plaćenu, koju su Srbi iz Vojvodine iskoristili i priključili se toj pobedničkoj strani, napuštajući Švabe, sa kojima su baš lepo živeli, i pod kojima im je bilo bolje.

Od Švaba dobili kanale i isušivanje močvare, a oni sve to zaboravili i prešli ne srpsku stranu.
Nezahvalnici jedni.
predatortz predatortz 10:13 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1
nikako da kazes sta si to iskonstruisao.

Ma ništa bitno.
Iskonstruisao neku pobedu Srbije nad švapskom vojskom, doduše krvavo plaćenu, koju su Srbi iz Vojvodine iskoristili i priključili se toj pobedničkoj strani, napuštajući Švabe, sa kojima su baš lepo živeli, i pod kojima im je bilo bolje.

Od Švaba dobili kanale i isušivanje močvare, a oni sve to zaboravili i prešli ne srpsku stranu.
Nezahvalnici jedni.


Pratim vas, pa da rasplamsam kavgu...
Taki je red ovde!

Srbi iz Vojvodine su bili svesni da su došli na tuđe. Živeli su daleko bolje i sa većim pravima u odnosu na ono odakle su došli. Da su dizali bune i ustanke, bili bi počišćeni kao metlom.
Ovako su, ako mene pitaš, strpljivo i pametno radili na sabornosti, obrazovanju, sticanju, maticu pomagali nesebično. Svaku bunu u Srbiji podržali.
Kad je došao istorijski momenat da se može ostvariti san o ujedinjenju, pametno i spremno su ga dočekali i bez prolivene krvi uradili ono o čemu su maštali.

Ako mene pitaš, to je svetao primer. Primer razuma, strpljivosti i istrajnosti.

ne bih je njih ponižavao, niti im značaj umanjivao.
gvozden1 gvozden1 10:36 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

predatortz
gvozden1
nikako da kazes sta si to iskonstruisao.

Ma ništa bitno.
Iskonstruisao neku pobedu Srbije nad švapskom vojskom, doduše krvavo plaćenu, koju su Srbi iz Vojvodine iskoristili i priključili se toj pobedničkoj strani, napuštajući Švabe, sa kojima su baš lepo živeli, i pod kojima im je bilo bolje.

Od Švaba dobili kanale i isušivanje močvare, a oni sve to zaboravili i prešli ne srpsku stranu.
Nezahvalnici jedni.


Pratim vas, pa da rasplamsam kavgu...
Taki je red ovde!

Srbi iz Vojvodine su bili svesni da su došli na tuđe. Živeli su daleko bolje i sa većim pravima u odnosu na ono odakle su došli. Da su dizali bune i ustanke, bili bi počišćeni kao metlom.
Ovako su, ako mene pitaš, strpljivo i pametno radili na sabornosti, obrazovanju, sticanju, maticu pomagali nesebično. Svaku bunu u Srbiji podržali.
Kad je došao istorijski momenat da se može ostvariti san o ujedinjenju, pametno i spremno su ga dočekali i bez prolivene krvi uradili ono o čemu su maštali.

Ako mene pitaš, to je svetao primer. Primer razuma, strpljivosti i istrajnosti.

ne bih je njih ponižavao, niti im značaj umanjivao.

Može i tako da se posmatra istorija, imali su mogućnost izbora i izabrali pametno.

Ali pošteno bi bilo reći da su bili bolje sreće, da su, za razliku od Šumadije, oni bili u poziciji da imaju izbor, i da su čekali, i dočekali, da neko drugi, Šumadinci u ovom slučaju, nemajući izbor koji su oni imali, skupo plate svoju slobodu i pravo na svoju državu, a oni se samo priključe.

Tvrdnje kako Srbija ne bi postojala da njih nije bilo, su debilne i potcenjivačke.

Samo treba svačiju ulogu realno sagledati, bez navijanja i bez pristrasnosti, a uloga Šumadije u stvaranju Srbije je bila presudna.

Negirati tu činjenicu je potcenjivanje Šumadije, Šumadinaca, i veličanje švapskih podanika.
angie01 angie01 10:45 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Iskonstruisao neku pobedu Srbije nad švapskom vojskom, doduše krvavo plaćenu, koju su Srbi iz Vojvodine iskoristili i priključili se toj pobedničkoj strani, napuštajući Švabe, sa kojima su baš lepo živeli, i pod kojima im je bilo bolje.

evo, ja te lepo pitala na sta tacno mislis, da li proboj Solunskog fronta i raspad Austrougarske?...ili na nesto drugo? ne moze covek da te pohvata.

da su Srbi i ostali narodi u Vojvodini ziveli mirno, nije sporno, na prikljucivanje Srbiji je uticalo vise faktora, pre svega raspolozenje velikih sila.

omalovazavanje Vojvodjanja u ucestvovanju u Prvom svetskom ratu, moze biti samo posledica velikog nenzanja,...njihova pozocija je bila prilicno komplikovana, jer su ih Austrougari regrutovali u svoje jedinice, pa su onda oni prebegli u Rusku i Srpsku vojsku,...mnogi Vojvodjani su skoncali u logorima, a pobijeno je celokupno stanovnistvo u nekim juznobanatskim i sremskim selima...tako da ne pricaj gluposti.
predatortz predatortz 10:45 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Tvrdnje kako Srbija ne bi postojala da njih nije bilo, su debilne i potcenjivačke.


To je druga krajnost.
Mislim da mi Srbi ovakve priče među sobom ne treba preterano da vodimo.
Vidiš, ovde meni kažu šta ti iz RS hoćeš, pa sad šta vi iz Vojvodine koji qratz, oni šta vi Šumadinci koji moj serete bez nas vas ne bi bilo...
One paćenike sa Kosova i Metohije cipelari ko stigne. Oni su oni "koji su došli, koji su prodali, pa sad nama ovde...".

Jalov je to posao, prijatelju!

Vodio onoj Srbe na Srbe krilatici, potajnoj nadi svih naših neprijatelja.

angie01 angie01 10:46 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Samo treba svačiju ulogu realno sagledati, bez navijanja i bez pristrasnosti, a uloga Šumadije u stvaranju Srbije je bila presudna.

Negirati tu činjenicu je potcenjivanje Šumadije, Šumadinaca, i veličanje švapskih podanika.


ono, kada huci kreira istoriju....
angie01 angie01 10:51 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

i spremno su ga dočekali i bez prolivene krvi uradili ono o čemu su maštali.


ajao,...cela prica o Vojvodjanima u tom periodu je vrlo komplikovana,...i treba vremena nauciti je.
...barem bi vas dvojica trebalo da znate ko je bio recimo Jasa Tomic, ako su vam vec druge stvari ocigledno nepoznanice.
predatortz predatortz 10:53 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
i spremno su ga dočekali i bez prolivene krvi uradili ono o čemu su maštali.


ajao,...cela prica o Vojvodjanima u tom periodu je vrlo komplikovana,...i treba vremena nauciti je.
...barem bi vas dvojica trebalo da znate ko je bio recimo Jasa Tomic, ako su vam vec druge stvari ocigledno nepoznanice.


Živa bila nemoj ti da me učiš srpskoj istoriji.
angie01 angie01 10:57 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Živa bila nemoj ti da me učiš srpskoj istoriji.


a sto ne bi?...tvoja istorija?...tvoja Srbija? tvoja Vojvodina?...pa je l vidis da ne znas.
predatortz predatortz 10:58 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
Živa bila nemoj ti da me učiš srpskoj istoriji.


a sto ne bi?...tvoja istorija?...tvoja Srbija? tvoja Vojvodina?...pa je l vidis da ne znas.


Dobro, a šta sam konkretno netačno rekao?
gvozden1 gvozden1 10:58 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

evo, ja te lepo pitala na sta tacno mislis, da li proboj Solunskog fronta i raspad Austrougarske?

Tačno na odluku narodnih skupština da se priključe Srbiji.
Jel dovoljno jednostavno da razumeš?
gvozden1 gvozden1 11:03 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

ono, kada huci kreira istoriju....

Ajd ti daj svoju kreaciju, kako su se pripojili, ratom nekim, bunom, ili su iskoristili pobedu koju su izvojevali.... koji tačno deo Srbije, a oni samo glasali?
angie01 angie01 11:10 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Dobro, a šta sam konkretno netačno rekao?


da su Vojvodjani cutali i sustali,...eno, nesto sam i napisala o tome, kako nisu.
angie01 angie01 11:12 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

a oni samo glasali?


pa rekoh ti, nije tacno da su samo glasali, pogledaj moj prethodni komentar,...izguglaj ucesce Vojvodjana u ratu, pa nauci.
predatortz predatortz 11:12 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
Dobro, a šta sam konkretno netačno rekao?


da su Vojvodjani cutali i sustali,...eno, nesto sam i napisala o tome, kako nisu.


Molim citat!

Čisto da utvrdimo ko laže...
Ja sam napisao da su mudro, istrajno i pametno radili.
angie01 angie01 11:16 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Molim citat!


citat cega?

po tebi su bili mudri i cekali, po huci, samo su glasali,..a to nije tacno.
predatortz predatortz 11:17 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
Molim citat!


citat cega?

po tebi su bili mudri i cekali, po huci, samo su glasali,..a to nije tacno.


Citat u kom sam za bilo šta optužio Srbe iz Vojvodine. Ili im bilo šta zamerao.
angie01 angie01 11:23 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Citat u kom sam za bilo šta optužio Srbe iz Vojvodine. Ili im bilo šta zamerao.

pa nisi ih optuzio, al si rekao da su samo mudro sustali,

evo za tebe i hucija,

KLIK
predatortz predatortz 11:26 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
Citat u kom sam za bilo šta optužio Srbe iz Vojvodine. Ili im bilo šta zamerao.

pa nisi ih optuzio, al si rekao da su samo mudro sustali,

evo za tebe i hucija,

KLIK


aha...
nisam ih optužio, ali sam ipak kriv!
čak i kad hvalim njihovu mudrost, predanost i pametan rad na ostvarivanju želje za ujedinjenjem.

može i tako...

pustimo ljudima neka procenjuju tvoje takve nastupe.
angie01 angie01 11:32 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

nisam ih optužio, ali sam ipak kriv!


:)))),...samo hocu da kazem, da nisu bili pasivni,...a i prilicno su stradali zbog toga.
pustimo ljudima neka procenjuju tvoje takve nastupe.


koje nastupe, kazem da niste u pravu.
predatortz predatortz 11:39 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
nisam ih optužio, ali sam ipak kriv!


:)))),...samo hocu da kazem, da nisu bili pasivni,...a i prilicno su stradali zbog toga.
pustimo ljudima neka procenjuju tvoje takve nastupe.


koje nastupe, kazem da niste u pravu.


Ako si nisi primetila, Gvozden i ja ovde ne iznosimo iste stavove.
Potom, ja sam rekao da nisu dizali bune svesni činjenice da bi bili počišćeni sa tog područja i da je to bilo mudro.
A svakako nisu bili pasivni, niti sam rekao da jesu, jer sam naveo da su aktivno pomagali svaku srpsku bunu protiv Turaka, te da su radili na sabornosti, obrazovanju srpskog naroda.

Ja nisam komunista pa da izmišljam bitke i ofanzive koje se ili nisu desile ili im je značaj bio dosta manji od onoga koji im se pridaje. Volim da se držim činjenica, a moje tumačenje aktivnosti Srba u Vojvodini je da je sve to bilo jako pametno rađeno.
angie01 angie01 11:47 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ako si nisi primetila, Gvozden i ja ovde ne iznosimo iste stavove.


sam si primetila:)

al niste u pravu ni jedan ni drugi.
Volim da se držim činjenica

eno, stavila sam vam linak, pa citaj.
niccolo niccolo 12:08 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Doduše, nije im potrajala

Skoro sam bio u Temišvaru, pa mi pokazao jedan novac koji je štampan kao zvanično sredstvo plaćanja u Banatu dok nije konačno i finalno podeljen.
gvozden1 gvozden1 12:42 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

evo za tebe i hucija,

KLIK

E pa u pravu si, piše da su ratom izvojevali slobodu:)

Ajd prestani više da kjuckaš po Guglu, nećeš iskjuckati nigde što će poreći ovo što pišem, da su se Srbi glasanjem priključili pobedničkoj strani, a da je ta strana bila šumadijska.
gvozden1 gvozden1 12:48 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Ako si nisi primetila, Gvozden i ja ovde ne iznosimo iste stavove.

Moji su možda malo ekstremniji, ali sigurno nisu pogrešni.

A na taj način iznošenja me naterali upravo ono što tebe tera da kažeš kako je Mladić tvoj heroj, iako je to samo delimično tačno.

Ovde se radi o sličnoj situaciji, o negiranju značaja Šumadije u stvaranju Srbije, i ne prenaglašavanju, nego bezobrazno drsko izmišljanju značaja prečana.



angie01 angie01 12:52 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

E pa u pravu si, piše da su ratom izvojevali slobodu:)

pa pise svasta, al ne i to, da su Vojvodjani sedeli i cekali da ih Sumadinci oslobode.
angie01 angie01 12:55 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

A na taj način iznošenja me naterali upravo ono što tebe tera da kažeš kako je Mladić tvoj heroj, iako je to samo delimično tačno.


da se ne foliramo, taj nacin si ti u fulu, a i mladic jeste predatorov heroj.
Ovde se radi o sličnoj situaciji, o negiranju značaja Šumadije u stvaranju Srbije, i ne prenaglašavanju, nego bezobrazno drsko izmišljanju značaja prečana.


meni se cini da je upravo obratno, o omalovazavanju Vojvodjanja i velicanju Sumadinaca.
gvozden1 gvozden1 13:01 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

angie01
E pa u pravu si, piše da su ratom izvojevali slobodu:)

pa pise svasta, al ne i to, da su Vojvodjani sedeli i cekali da ih Sumadinci oslobode.

Ne, nego su osnivali maticu srpsku, sve u nadi da će se uskoro osloboditi Švaba.

Ako uopšte znaš kako, zašto i u kojim uslovima se osnivaju nacionalne matice.

Ta institucija se osniva u uslovima kad se značajan broj pripadnika nacije nalazi van svoje nacionalne države, da bi imali oko čega da se okupljaju u cilju očuvanja identiteta.

Nema nikakve potrebe osnivati takvu instituciju ako se planira, teži tome, da se priključi nacionalnoj državi.


U AU matice su osnivali i Hrvati, Česi, ne samo Srbi, zato što su svi verovali u postojanost monarhije, i svoj status, građana drugog reda u njoj.
predatortz predatortz 13:02 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

A na taj način iznošenja me naterali upravo ono što tebe tera da kažeš kako je Mladić tvoj heroj, iako je to samo delimično tačno.


tačno je da sam ja dovoljno mator i dovoljno cinik da bih uopšte verovao u heroje.
Mladića, kao i druge, cenim prema delima.
Generalno, mislim da nije bio dorastao ulozi koja ga je zadesila. Ni vojnički, ni ljudski.
Bilo je tu mnogo doraslijih oficira, ali kao što to kod nas Srba obično biva lakše u prvi plan dospeju oni što vole da galame i da se trse, nego oni što mozgom uz malo reči rade.

Uprkos svemu tome, nikad ga ovde, a da bi se dopao nekima, neću pljuvati i nikad ga se neću odricati.
Moj je!




gvozden1 gvozden1 13:21 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Uprkos svemu tome, nikad ga ovde, a da bi se dopao nekima, neću pljuvati i nikad ga se neću odricati.
Moj je!

E baš to je i moj motiv da o Šumadiji i njenom doprinosu pričam ovo što pričam, s tim da se ne osvrćem na nedostatke, da naglašavam samo pozitivne strane, koje su najveće i presudne.
maksa83 maksa83 13:31 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

E baš to je i moj motiv da o Šumadiji i njenom doprinosu pričam ovo što pričam, s tim da se ne osvrćem na nedostatke, da naglašavam samo pozitivne strane, koje su najveće i presudne.

Još jedna sličnost između tebe i predatortza u ovoj situaciji je što ni on ne živi sa Ratkom Mladićem.
promoter promoter 13:33 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1

Ako si nisi primetila, Gvozden i ja ovde ne iznosimo iste stavove.

Moji su možda malo ekstremniji, ali sigurno nisu pogrešni.

A na taj način iznošenja me naterali upravo ono što tebe tera da kažeš kako je Mladić tvoj heroj, iako je to samo delimično tačno.

Ovde se radi o sličnoj situaciji, o negiranju značaja Šumadije u stvaranju Srbije, i ne prenaglašavanju, nego bezobrazno drsko izmišljanju značaja prečana.




Ma!
Pusti budale!
gvozden1 gvozden1 13:44 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Još jedna sličnost između tebe i predatortza u ovoj situaciji je što ni on ne živi sa Ratkom Mladićem.

E sa ovim već može da se zajebava.
zilikaka zilikaka 17:19 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Bez namere da ulazim u polemike, ali menjajte to ljudi. Bruka je!

Si normalan, znaš ti kolko to košta?
Baška što smo podeljeni oko toga kako bi varoš trebala da se zove al kako god je prekrstili, od toga niko neće biti deblji, a iz svake kuće bi otišlo po par stotina evra za taj luksuz. Mi smo ljudi racionalni, ima prečih stvari
gvozden1 gvozden1 17:31 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Si normalan, znaš ti kolko to košta?

Da zauzmeš stav da su oni koji su gradu nadenuli ime po takvom čoveku pogrešili, ne košta ništa.
Al opet, dragi su nekima.
Baška što smo podeljeni oko toga kako bi varoš trebala da se zove al kako god je prekrstili,

A za šta se ti zalažeš, da ostane kako jeste, jer je jedno ime po kralju Petru, a između kralja i komuniste, pa neka je i silovatelj, izbor se podrazumeva.
zilikaka zilikaka 17:36 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

A za šta se ti zalažeš,

Ako jednom bude para da kere krofne jedu, onda nek se vrati ime koje je odvajkada nosio - Bečkerek
gvozden1 gvozden1 18:51 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

zilikaka
A za šta se ti zalažeš,

Ako jednom bude para da kere krofne jedu, onda nek se vrati ime koje je odvajkada nosio - Bečkerek


:)
Samo da ne bude po srpskom kralju.

Do tad, a to znači večno, neka ostane ovo.

Ma nije bilo teško ni pretpostaviti.

maksa83 maksa83 19:34 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Samo da ne bude po srpskom kralju.

Moj deda Milan je imao brata Aleksandra i sestru Ljubicu, što su bila tri najčešća imena u Vojvodini, šta misliš po kome?
gvozden1 gvozden1 19:46 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

maksa83
Samo da ne bude po srpskom kralju.

Moj deda Milan je imao brata Aleksandra i sestru Ljubicu, što su bila tri najčešća imena u Vojvodini, šta misliš po kome?

Obrenovići mi padaju na pamet.

Mora da su Vojvođani obrenovićevci:)

Ma ovo sa Zili i njenom vojvođanskom identitetu, koji je više komunistički nego srpski, je interesantno.

Srpski identitet je bio presudan i na velikoj narodnoj skupštini, kad su se prečani pridružili Srbiji.

Tad Švabe i Mađari nisu ni pitani šta bi oni želeli, nisu pozivani na tu skupštinu, Srbi bili glavni, i pridružili se državi koju je Karađorđević oslobodio.

A sad se ona gadi naziva po jednom iz te dinastije, radije bira komunističku bitangu koja je silovala uzduž i popreko.

zilikaka zilikaka 19:46 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Samo da ne bude po srpskom kralju.

Srpski kralj i moja varoš starno nikad baš nikakve veze nisu imali. On nikad nogom ovde kročio nije, i verujem da ne bi bio oduševljen da baš podari ime tako nekom.
Ima mnooogo većih i zaslužnijih varoši koja bi trebala mnogo pre da ponesu njegovo ime. Recimo, Kragujevac, kao centar Šumadije, pa zašto ne Valjevo, ili makar Topola, ako ništa drugo.
Ova moja varoš je od vajkada imala ime kome se poreklo ne zna, al ga je zadržala kroz vekove, pod raznim vladarima.
To kratkotrajno imenovanje po Petru je po meni čin udvorištva.
gvozden1 gvozden1 20:03 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Srpski kralj i moja varoš starno nikad baš nikakve veze nisu imali.

Za razliku od Žarka, koji je, jelte, bio iz tog grada:)

Imao je veze itekako, bio kralj države kojoj su se i stanovnici (Srbi) tog grada prisajedinili.

Sad, može se i tako posmatrati, ništa srpsko nije prihvatljivo, komunističko je dobrodošlo, pa makar se radilo i o bitangi koja nikakve veze sa gradom nije imala.
predatortz predatortz 20:06 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

To kratkotrajno imenovanje po Petru je po meni čin udvorištva.


A sadašnje?

Mogu da razumem čin udvorištva kralju ujedinitelju.

Ali bitangi koja je još kao učitelj spopadala žensku decu i silovala čim se malo sile i vlasti dokopala - e to ne mogu da razumem!
angie01 angie01 20:09 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ne, nego su osnivali maticu srpsku, sve u nadi da će se uskoro osloboditi Švaba.

Ako uopšte znaš kako, zašto i u kojim uslovima se osnivaju nacionalne matice.


gospodeboze huci, Matica Srpska je osnovana u Pesti, da se ne bi ugasio Letopis, i to skoro sto godina pre perioda pripajanja Vojvodine,...njena uloga u periodu izmedju dva rata je bila izuzetna, s obzirom da su u njoj objavljivali najvece umne glave srpske.

to u sta se Matica srpska razvila i pretvorila posle Drugog sv rata tek opovrgava tvoje tlapnje, jer je ona jedna od najvaznijih nacionalnih institucija nauke, kulture i umetnosti i posebno leksikografije,...
zilikaka zilikaka 20:23 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

predatortz
To kratkotrajno imenovanje po Petru je po meni čin udvorištva.


A sadašnje?

Mogu da razumem čin udvorištva kralju ujedinitelju.

Ali bitangi koja je još kao učitelj spopadala žensku decu i silovala čim se malo sile i vlasti dokopala - e to ne mogu da razumem!

I to imenovanje je bilo na silu.
Zato mislim da treba vratiti ime koje je nosila stotinama godina, od kad ima zapisa
angie01 angie01 20:30 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Moj je!

to niko ne spori!
maksa83 maksa83 20:34 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Obrenovići mi padaju na pamet.

Mora da su Vojvođani obrenovićevci:)

Davali su imena po srpskim vladarima (zato u vicevima figuriše i "kum Pera" ), a najduže su proveli u AU dok su na vlasti bili Obrenovići. Inače u zvanične knjige nisu mogli biti upisivani pod srpskim imenima nego je svako imao svoje "mađarizovano" ime u svim dokumentima. Milan je recimo bio Emil.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:34 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

zilikaka
Samo da ne bude po srpskom kralju.

Srpski kralj i moja varoš starno nikad baš nikakve veze nisu imali. On nikad nogom ovde kročio nije, i verujem da ne bi bio oduševljen da baš podari ime tako nekom.
Ima mnooogo većih i zaslužnijih varoši koja bi trebala mnogo pre da ponesu njegovo ime. Recimo, Kragujevac, kao centar Šumadije, pa zašto ne Valjevo, ili makar Topola, ako ništa drugo.
Ova moja varoš je od vajkada imala ime kome se poreklo ne zna, al ga je zadržala kroz vekove, pod raznim vladarima.
To kratkotrajno imenovanje po Petru je po meni čin udvorištva.


Upravo. Onoliko gradovi po Sumadiji nose turska imena a u sred Banata grad da se zove po kralju koji veze sa tom sredinom nema. Bio i ostao Bečkerek.
maksa83 maksa83 20:35 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Zato mislim da treba vratiti ime koje je nosila stotinama godina, od kad ima zapisa

Zanimljivo, ali u svim vicevima o Lali koje sam čuo a gde se pominje i taj toponim pominje se kao Bečkerek, nikad Zrenjanin.
gvozden1 gvozden1 20:36 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Zato mislim da treba vratiti ime koje je nosila stotinama godina, od kad ima zapisa

A i to tek kad kere budu jele krofne, do tad neka ovoga, po Žarku:)

Jer kad bi se menjalo, mnogo bi skupo bilo, došla bi država kod tebe i rekla, daj dvesta evra:)

Zili, ajd budi iskrena jbg, ne može to da se sakrije.
angie01 angie01 20:38 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Sad, može se i tako posmatrati, ništa srpsko nije prihvatljivo, komunističko je dobrodošlo, pa makar se radilo i o bitangi koja nikakve veze sa gradom nije imala.

Ali bitangi koja je još kao učitelj spopadala žensku decu i silovala čim se malo sile i vlasti dokopala - e to ne mogu da razumem!


a bre kako ste smeni, cetnici Rusofili, koji preziru revolucionare Vojvodjane, koji su to postali upravo pod Ruskim uticajem i prilikama iz tog vremena-teski zivot seljaka, vecinskog stanovnistva, pod kraljem.
zilikaka zilikaka 20:38 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ma ovo sa Zili i njenom vojvođanskom identitetu, koji je više komunistički nego srpski, je interesantno.

Srpski identitet je bio presudan i na velikoj narodnoj skupštini, kad su se prečani pridružili Srbiji.

Tad Švabe i Mađari nisu ni pitani šta bi oni želeli, nisu pozivani na tu skupštinu, Srbi bili glavni, i pridružili se državi koju je Karađorđević oslobodio.

A sad se ona gadi naziva po jednom iz te dinastije, radije bira komunističku bitangu koja je silovala uzduž i popreko.

Bojim se da te nisam ništa pitala.
gvozden1 gvozden1 20:41 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Matica Srpska je osnovana u Pesti

Aha, nisam znao.
Znači osnovana u srpskoj državi, pošto je Pešta tad bila srpska varoš.

Idi bre Endži, kad već guglaš guglaj nešto čime ćeš pobijati moje tvrdnje, a ne ovo što ih potvrđuje.
angie01 angie01 20:41 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Jer kad bi se menjalo, mnogo bi skupo bilo, došla bi država kod tebe i rekla, daj dvesta evra:)

Zili, ajd budi iskrena jbg, ne može to da se sakrije.


evo meni nije jasno sta ti hoces, ti bi da uredjujes tudji grad, neko ti iz tog grada kaze svoje, al ti nastavljas sa svojim smaranjem.
gvozden1 gvozden1 20:43 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

prilikama iz tog vremena-teski zivot seljaka, vecinskog stanovnistva, pod kraljem.

Joj, tebi je stvarno najbolje da ćutiš.

Šta je pod kraljem pogoršan položaj seljaka, Srba?
gvozden1 gvozden1 20:44 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Bojim se da te nisam ništa pitala.

Nisi, i ne moraš, tvoje pitanje nije nikakav uslov da kažem ono što mislim.
zilikaka zilikaka 20:44 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Jer kad bi se menjalo, mnogo bi skupo bilo, došla bi država kod tebe i rekla, daj dvesta evra:)

Nek je u kući tri odrasle duše. To su ti tri lične, tri pasoša, tri vozačke, bar jedna a verovatno bar dve saobraćajne i tablice....malo je dvesto evra
gvozden1 gvozden1 20:48 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


evo meni nije jasno sta ti hoces, ti bi da uredjujes tudji grad, neko ti iz tog grada kaze svoje, al ti nastavljas sa svojim smaranjem.

Da svojata svoj grad kao što ti svojataš Beograd:)

Taj grad je u mojoj državi, imam valjda pravo da razmišljam o tome po kome gradovi u mojoj zemlji nose imena.
Ili nemam, ti bi to da mi uskratiš?
gvozden1 gvozden1 20:49 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

zilikaka
Jer kad bi se menjalo, mnogo bi skupo bilo, došla bi država kod tebe i rekla, daj dvesta evra:)

Nek je u kući tri odrasle duše. To su ti tri lične, tri pasoša, tri vozačke, bar jedna a verovatno bar dve saobraćajne i tablice....malo je dvesto evra

Uh, to je onda mnogo skupo, nema se para za toliko:)
promoter promoter 20:50 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1

evo meni nije jasno sta ti hoces, ti bi da uredjujes tudji grad, neko ti iz tog grada kaze svoje, al ti nastavljas sa svojim smaranjem.

Da svojata svoj grad kao što ti svojataš Beograd:)

Taj grad je u mojoj državi, imam valjda pravo da razmišljam o tome po kome gradovi u mojoj zemlji nose imena.
Ili nemam, ti bi to da mi uskratiš?

Nemoj!
Skupo je!
Zamisli da im dirneš u ulice Maršala Tita?
angie01 angie01 20:53 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Znači osnovana u srpskoj državi, pošto je Pešta tad bila srpska varoš.


pa je l ti kapiras uopste o cemu se radi,...i zasto ne.


Idi bre Endži, kad već guglaš guglaj nešto čime ćeš pobijati moje tvrdnje, a ne ovo što ih potvrđuje.


sta ima da guglam-mozda tebi ne bi bilo lose da se malo informises, pazi ti koji sviras stalno nacija, nacionalno, blabla truc, sporis znacaj Matice srpske:)))
angie01 angie01 20:54 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Da svojata svoj grad kao što ti svojataš Beograd:)

pa ne svojata, kao ni ja sto ne svojatam Beograd, nego kakve ti veze imas za Zrenjaninim?
zilikaka zilikaka 20:55 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Nemoj!
Skupo je!
Zamisli da im dirneš u ulice Maršala Tita?

U, znaš da ima po selima i toga. Iz istih razloga, ne daju im se pare.
angie01 angie01 20:55 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Ili nemam, ti bi to da mi uskratiš?


ne bih, ti menjaj ime Valjevu.
maksa83 maksa83 20:56 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

evo meni nije jasno sta ti hoces, ti bi da uredjujes tudji grad, neko ti iz tog grada kaze svoje, al ti nastavljas sa svojim smaranjem.

Da stvarno, to su neke valjevske fore, ko onaj Jeromonah što mu smetao dark metal koncert u Beogradu pa nagnao neke Valjevce da pišu prijavu, kakav je to svet tamo budiboksnama...

Nije im dosta što u Vojvodini imaju Putince...

P.S. Evo huči možeš ti da pokreneš inicijativu da se Robaje preimenuju u, šta znam, Duginovo ili Šojgunci, ili Lavrovac...
angie01 angie01 20:56 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Šta je pod kraljem pogoršan položaj seljaka, Srba?


da, u kraljevini je prosecan gradjani bio siromasan seljak, koji je tesko ziveo.
gvozden1 gvozden1 20:57 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

nego kakve ti veze imas za Zrenjaninim?

Imam sa Srbijom, i svime što nju čini.
A u nju spada i taj grad.

Ko ima pravo da razmišlja o nazivima gradova u Srbiji?
zilikaka zilikaka 20:57 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Taj grad je u mojoj državi, imam valjda pravo da razmišljam o tome po kome gradovi u mojoj zemlji nose imena.

Imaš. Možeš da razmišljaš al se ne pitaš da odlučiš.
gvozden1 gvozden1 20:58 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


da, u kraljevini je prosecan gradjani bio siromasan seljak, koji je tesko ziveo

Auuuu, al me sad pokopa.

Ovako konkretan odgovor nisam očekivao.
gvozden1 gvozden1 21:00 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


P.S. Evo huči možeš ti da pokreneš inicijativu da se Robaje preimenuju u, šta znam, Duginovo ili Šojgunci, ili Lavrovac.

Mogu, al neću.

A da mu je neko izmenio ime u Partizani recimo, bih.
zilikaka zilikaka 21:01 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Uh, to je onda mnogo skupo, nema se para za toliko:)

Nije pitanje da li imam nego da li hoću da ih dam.
Obično onaj kome nije ništa skupo il je lopov il nema kuče za šta da ga ujede.
gvozden1 gvozden1 21:02 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Imaš. Možeš da razmišljaš al se ne pitaš da odlučiš.

Pa sad, dok je na sceni ova prokomunistička Vučićeva vlast, koji ni komunističke praznike nije hteo da ukida, teško da bi inicijativa, na koju imam pravo, uspela.
maksa83 maksa83 21:05 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1

P.S. Evo huči možeš ti da pokreneš inicijativu da se Robaje preimenuju u, šta znam, Duginovo ili Šojgunci, ili Lavrovac.

Mogu, al neću.

A šta ako JA hoću?

Mislim znam da mogu, ali ne znam da li će moj predlog biti dočekan na nož?

Zamisli...

- Gde ti je kuća?
- U Šojguncima pri početku Medvedeva jaruge blizu ulaza u pećinu Zaharove.
gvozden1 gvozden1 21:06 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Nije pitanje da li imam nego da li hoću da ih dam.
Obično onaj kome nije ništa skupo il je lopov il nema kuče za šta da ga ujede.


Sve bi ti drugačije tvrdila da grad ne nisi ime po komunisti.

Zato ti i kažem, prihvati, reci iskreno da su ti komunisti dragi, a, samim tim, Srbi po malo bljak.
Naprosto, jasno se vidi, glupo je da se foliraš.
gvozden1 gvozden1 21:07 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

A šta ako JA hoću?

Ništa, probaj.
zilikaka zilikaka 21:08 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

teško da bi inicijativa, na koju imam pravo, uspela.

Računaj odmah na "protivkandidata" odavde. Pitala bih te javno koliko si petaka proveo ovde.
I još drugo, šta ti imaš od svega toga.
Slabo bi ti Lale pošle za bukadžijskim inicijativama.
maksa83 maksa83 21:10 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1
A šta ako JA hoću?

Ništa, probaj.

Neću još, sačekaću da Rusi opet dođu na tenkovima pa će da prođe predlog znaš kako, ko SNS glasanje u skupštini, cincilinci gotovo.
predatortz predatortz 21:12 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

gvozden1
nego kakve ti veze imas za Zrenjaninim?

Imam sa Srbijom, i svime što nju čini.
A u nju spada i taj grad.

Ko ima pravo da razmišlja o nazivima gradova u Srbiji?



Što se uzbuđuješ?

Ako im ne smeta da se njihov grad zove po silovatelju, ako im je 200 ojra za promenu dokumenta puno a toliko daju za skromniji doček jedne Nove godine, neka im imena.

Vole ljudi, njihov dućan, njihova roba...
Onda Petrovo ime ne treba da nose.
Petra radi!

Ni Bečkerek ne treba. Ne znam šta znači, ali šta god da znači i na kom god jeziku da je, bolje da ga ne uzimaju oni kojima je svejedno što im u dokumentima piše ime silovatelja.

gvozden1 gvozden1 21:16 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Ako im ne smeta da se njihov grad zove po silovatelju, ako im je 200 ojra za promenu dokumenta puno a toliko daju za skromniji doček jedne Nove godine, neka im imena.

Baš bih voleo da se na nekom referendumu to proveri.
Pazi kad sam uveren da je Zili manjina u svom gradu po ovom pitanju.

zilikaka zilikaka 21:16 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Zato ti i kažem, prihvati, reci iskreno da su ti komunisti dragi, a, samim tim, Srbi po malo bljak.
Naprosto, jasno se vidi, glupo je da se foliraš.

Ok
zilikaka zilikaka 21:17 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

Baš bih voleo da se na nekom referendumu to proveri.

Proveravano. Ja znam za dva puta
gvozden1 gvozden1 21:18 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda


Računaj odmah na "protivkandidata" odavde. Pitala bih te javno koliko si petaka proveo ovde.
I još drugo, šta ti imaš od svega toga.
Slabo bi ti Lale pošle za bukadžijskim inicijativama.

Ma samo kad dođosmo do toga da imam pravo, reče da nemam ni to.

Ajd sad prihvati i ono o komunizmu.
gvozden1 gvozden1 21:19 15.12.2023

Re: Odlazi curkus iz Beograda

zilikaka
Baš bih voleo da se na nekom referendumu to proveri.

Proveravano. Ja znam za dva puta

E onda ste izgubljeni.
Stvarno niste ni zaslužili srpski naziv, komunistički vam sasvim pristaje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana