Društvo| Hobi| Hronika| Kultura| Zabava

Podkasti

maksa83 RSS / 01.01.2024. u 16:14

 Pokušao sam samostalno da izdokonam etimologiju reči podcast i nisam dospeo nigde. Onda sam pitao sveznajućeg Interneta i ispostavilo se da je stvar banalna - "pod" u podcast nije "mahuna", podcast nije "lansiranje mahune" (kao da bi to imalo ikakvog smisla). Pod u podcast je od iPod zato što su se u početku slušali manje više isključivo na iPodu i to je onda samo tako ostalo - podcast. Meh, toliko o tome.

Osim poznatih - uspavanog Lexa Friedmana koji na neki volšeban način uspeva da dovede kod sebe sve - od anonimnih ex CIA opertivaca, preko Elona Muska pa do Džefa Bezosa (koji uvek u bukvalno svakom svakcijatom trenutku ima prisutna bar tri telohranitelja, mogu da zamislim kako je to snimanje izgledalo), legendarnog Džoa Rogana koji je svirao pa presvirao, neizbežnog Galeba, ima li još čega domaćeg ili stranog što može da se pusti u pozadini da priča priče dok radite nešto što ne zahteva punu moždanu pažnju? 

I c) razno, naravno. 

Umesto muzike ovaj put intervju sa Caseyon Neistatom, jednim od najpoznatijih i najuspešnijih jućubera. Njegov put je zanimljiv, kao i njegova razmišljanja o životu, karijeri, uspehu a unutra je sakriven jedan mali dragulj - priča o bendu Anvil koji je tavorio i tavorio. Manje više je baš ta priča zapravo razlog ovog bloga.

 

 



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 14:23 04.01.2024

Re: šampion

covek moze da izdrzi 40 dana bez hrane i 7 dana bez vode. jutros sam cula da samo na kubi testiraju lekove na ljudima pre nego sto ih odobre. svi smo mi eksperiment.


Zorka kolko čovek može da izdrži bez bojlera?

Tvoja iskustva su nam neprocenjiva.

A taj vodoinstalater sprema doktorat iz bojlera na tebi. Možda drži neki podcast. 'bem li ga.

Ulaziš u Ginisa!
jovilim_e jovilim_e 14:25 04.01.2024

Re: šampion

solo
covek moze da izdrzi 40 dana bez hrane i 7 dana bez vode. jutros sam cula da samo na kubi testiraju lekove na ljudima pre nego sto ih odobre. svi smo mi eksperiment.


Zorka kolko čovek miže da izdrži bez bojlera?

Tvoja iskustva su nam neprocenjiva.

A taj vodoinstalater sprema doktorat iz bojlera na tebi. Možda drži neki podcast. 'bem li ga.

Ulaziš u Ginisa!

Kakav doktorat iz bojlera?
Bojler je odavno izmišljen.
solo solo 14:25 04.01.2024

Re: šampion

vakcine za covid nisu testirane na ljudima.


Kako nisu?
Pa samo Čarli primio 2 Pfajzera.

Za Maxu nemam podatke.
solo solo 14:27 04.01.2024

Re: šampion

Kakav doktorat iz bojlera?
Bojler je odavno izmišljen.


Doktorat iz montaže bojlera.
gedza.73 gedza.73 15:21 04.01.2024

Re: šampion


gvozden1
gedza.73
gvozden1
Pa šta je suština izbora

Nije da sam baš iznenađen što podržavaš Titovu pobedu na izborima.

A ni ja, vala, tvojim zaključcima.

Tragično je da ti uopšte ne razumeš šta ti blogeri objašnjavaju. Mi'sim nije tragično nego je više... onako... očekivano... kad si ti u pitanju.

I da ne trolujem više (u jednoj anketi iz 2018. Tito bi na izborima imao največu podršku u Srbiji... 31 posto penzionera) nego da se vratim na temu bloga

Pametna baka. A starija od tebe. Uzgleda da nema veze sa godinama.
(znam kako nećeš ukapirati što klip)




maksa83 maksa83 15:36 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
maksa83
gvozden1
maksa83
Sa tim se sprdaju i ljudi koji su debelo opoziciono nastrojeni.

Na primer?

Na primer ja.

Ne postoji nepodopštna SNS kartela koju ti nisi ovde skočio da braniš dušom i telom tokom godina, tako da ćemo ovo uzeti kao pokušaj šale.

Ozbiljno sam ga pitao.



Kako ti više ne dosadi?

Jeste mi dosadilo, zato sada ovako razgovaramo. I to sam ti već nekoliko puta objasnio.
gvozden1 gvozden1 15:38 04.01.2024

Re: šampion

znam kako nećeš ukapirati što klip)

Neću ga ni gledati.
Od tebe je već sve viđeno, Rusi ološ koji ti mrziš, i srpski dušmani.
gvozden1 gvozden1 15:42 04.01.2024

Re: šampion

Jeste mi dosadilo,

Pa i dalje ponavljaš da sam ja Vučićev.

To te pitam, pošto vidim da ti i kapiranje sve slabije ide.

To tvrdite ti i Endži, pa si se opasno primakao njoj.
solo solo 15:59 04.01.2024

Re: šampion

Pa i dalje ponavljaš da sam ja Vučićev.


A što si tako tvrda srca Gvozdeni?

Pa majku mu kad predsednik uradi nešto dobro smogni snage da ga pohvališ.

Drugi dan Božića je neradan – usvojena Vučićeva inicijativa

Na inicijativu predsednika, Vlada je usvojila na sednici zaključak kojim se preporučuje poslodavcima da zaposlenima omoguće da ne rade na drugi dan Božića.


gvozden1 gvozden1 16:03 04.01.2024

Re: šampion

Pa majku mu kad predsednik uradi nešto dobro smogni snage da ga pohvališ.

Drugi dan Božića je neradan – usvojena Vučićeva inicijativa

Na inicijativu predsednika, Vlada je usvojila na sednici zaključak kojim se preporučuje poslodavcima da zaposlenima omoguće da ne rade na
drugi dan Božića.


To meni ništa ne znači, ako bude lepo vreme sadiću šljive, ako bude loše, izležavaću se, tako da me baš briga za Vučićeve preporuke:)
maksa83 maksa83 16:07 04.01.2024

Re: šampion

Pa i dalje ponavljaš da sam ja Vučićev.

Sve ovde piše, i svako će na osnovu toga da donese neki sud, koliko god se ti koprcao i mahao Anđama. Ne možeš da pišeš godinama sve to što pišeš a onda probaš da menadžuješ tuđu percepciju "jesam, nisam" komandama. Kao i sa svim "nezvisnim misliocima" koji kažu "nisam ja za Vučića i SNS ALI..." ono iza tog ALI uvek nekako ispadne recitovanje onoga što kartel servira kroz tabloide i šundovizije. To je sve tvoj izbor, i nema frke, imaš puno pravo na njega, samo moraš da nađeš mir sa sobom oko toga.

gedza.73 gedza.73 16:08 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Od tebe je već sve viđeno, Rusi ološ koji ti mrziš, i srpski dušmani.

Upravo obrnuto. jbg. sad kad moram da ti spojlujem
U filmu ruska baba uopšte nije ološ nego je vrlo pametna i pronicljiva a ti deda si srpski dušmanin i sve ono ostalo suprotno od ruske babe.

Vi'š kako na prvu loptu možeš da pogrešiš. Kad nisi pogledao klip. Poučan je. Vrlo.
gvozden1 gvozden1 16:13 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Pa i dalje ponavljaš da sam ja Vučićev.

Sve ovde piše, i svako će na osnovu toga da donese neki sud, koliko god se ti koprcao i mahao Anđama. Ne možeš da pišeš godinama sve to što pišeš a onda probaš da menadžuješ tuđu percepciju "jesam, nisam" komandama. Kao i sa svim "nezvisnim misliocima" koji kažu "nisam ja za Vučića i SNS ALI..." ono iza tog ALI uvek nekako ispadne recitovanje onoga što kartel servira kroz tabloide i šundovizije. To je sve tvoj izbor, i nema frke, imaš puno pravo na njega, samo moraš da nađeš mir sa sobom oko toga.



Rekoh ja, sve slabije kapiraš.
Možda godine, možda zaslepljenost Marinikom, Mikijem, Đilasom..
Ali šta god da je uzrok, sve si bliži Endži.

gvozden1 gvozden1 16:15 04.01.2024

Re: šampion

U filmu ruska baba uopšte nije ološ nego je vrlo pametna i pronicljiva

A ima jedna baba koja je pametna?

Većina Rusa su glupi i srpski dušmani.
gedza.73 gedza.73 16:22 04.01.2024

Re: šampion


gvozden1
Većina Rusa su glupi i srpski dušmani.

K'o što rekoh znao sam kako nećeš s'vatiti o čemu babuška priča. Ni zašto klip.



solo solo 16:37 04.01.2024

Re: šampion

To meni ništa ne znači, ako bude lepo vreme sadiću šljive, ako bude loše, izležavaću se, tako da me baš briga za Vučićeve preporuke:)


A 14,8 % uvećanje penzija u januaru?

Pa jebote malo li je.

A ako si penzos kanulo ti 20000. Lako ti je da ležiš.



Gledaj ga u oči i diši duboko.

Broj polako do deset i izležavaj se.

Osećaš da ti je već bolje?
jovilim_e jovilim_e 16:50 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Pa majku mu kad predsednik uradi nešto dobro smogni snage da ga pohvališ.

Drugi dan Božića je neradan – usvojena Vučićeva inicijativa

Na inicijativu predsednika, Vlada je usvojila na sednici zaključak kojim se preporučuje poslodavcima da zaposlenima omoguće da ne rade na
drugi dan Božića.


To meni ništa ne znači, ako bude lepo vreme sadiću šljive, ako bude loše, izležavaću se, tako da me baš briga za Vučićeve preporuke:)

Da li mogu sada da se orezuju voćke?
solo solo 16:53 04.01.2024

Re: šampion

Da li mogu sada da se orezuju voćke?


Samo kivi,banane i liči.

U Kini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 04.01.2024

Re: šampion

(ovako meni Pajić objašnjava kako nije bilo krađe na izborima kod nas)


Pa da, jer lupetaš jedno te isto već četvrtu godinu zaredom. Ali meni uglavnom nije teško da ti ponovo pojasnim, u nadi, doduše sve bleđoj, da ćeš na kraju ukapirati da su te zajebali Tramp i njegov izborni štab onomad. I da si ispao rogonja, baš kao onaj qonanon šaman što se sad nudi za svedoka saradnika jer mu Tramp nije dao predsedničko pomilovanje, nego mora sad da se igra mame i tate sa crncima u zatvoru duge tri i po godine, a posle da služi narodu još godinu, i najgore od svega - da plati kaznu od 100 dolara, jer ga je Tramp ubedio da upadne u Kongres odeven ko kreten.

Ova krađa izbora u Srbiji je, koliko sam ja pratio, prilično solidno dokumentovana, sa ili bez sardina.


predatortz predatortz 17:28 04.01.2024

Re: šampion

nikvet pn
Како треба да изгледа опозиција и опозиционар који ће срушити Вучића? Можда онај ЧАТ ГПТрт зна?


Za početak, da bude prosrpska umesto proevropska.
Potom, da izađu sa nekim programom na astal.
Ekonomskim, političkim, nacionalnim...
Biti protiv Vučića nije program. Moguće je biti protiv njega a biti štetniji u nekom segmentu.

Sve bi mi to, kao zreli ljudi, trebali znati pre nego što stavimo kružić oko broja koalicije.

A poželjno bi bilo da budu i Srbi, eto reći ću to otvoreno, a ne Jugosloveni, Crnogorci i Rumuni.
Ipak je ovo Srbija. Još uvek.
gvozden1 gvozden1 17:56 04.01.2024

Re: šampion

Da li mogu sada da se orezuju voćke?

Mogu.
Ako su mlade, par godina stare, bolje je u proleće, starije, preko 10 godina mogu i sad.

Ko ima veće površine, kome trebaju dani ili meseci za taj posao, radi svo vreme u toku mirovanja vegetacije.

Jabučasto voće se orezuje u toku mirovanja, koštičavo može i u cvatanju.
bene_geserit bene_geserit 18:36 04.01.2024

Re: šampion

jovilim_e

Šta je Čarli, opet te banovalo?
Kakav ti je to nik ovaj put?
crossover crossover 19:20 04.01.2024

Re: šampion

zilikaka
Евентуално можеш да упишеш у записник у рубрику примедба да је на том бирачком месту било групног гласања.

Pod uslovom da su došli baš redom u buljucima. Teško je pretpostaviti da kontrolor napamet zna po adresi kakvi su to objekti u pitanju.


Не мора да зна локалну географију довољно је само да није глуп - кад ти дође на гласање група гласача комбијем са адресе која је само пар стотина метара одатле, онда се човек с правом запита колика је вероватноћа да на тој једној адреси живи толики број људи које тог дана истовремено боле ноге. Оно што је још чудније је како су се тако лако договорили да баш тог дана изнајме комби , а не могу годинама да се договоре да уграде интерфон у зграду. И онда се тим комбијем не одвезу у правцу куће, или ка пијаци или максију као што је ред недељом, него правац центар у Народно позориште.

Зато увек ставиш неког контролора локалца (или његовог заменика) - многе комшије су се тако први пут виделе и упознале на дан избора. Тако је било код мене, и сад и пре.

Lepo bi bilo da i sam jednom probaš, biće ti jasnije.


Знам о чему причаш, пробао већ пети пут, додуше овај сад пут нисам седео у бирачком одбору.
jovilim_e jovilim_e 19:31 04.01.2024

Re: šampion

crossover

...

Знам о чему причаш, пробао већ пети пут, додуше овај сад пут нисам седео у бирачком одбору.

Izgleda da su zbog toga i krali toliko.
zilikaka zilikaka 19:58 04.01.2024

Re: šampion

Знам о чему причаш, пробао већ пети пут, додуше овај сад пут нисам седео у бирачком одбору.

Nisam mislila na tebe uopšte, nego na Hučija. Očigledno sam citatom napravila zabunu. Za ono gore jedino imam primedbubda sedeći unutra, posebno kad ti se namesti red,ti nemaš predstavu ko je kako došao do prostorije gde se glasa. Pošto je spisak po azbučnom redu a ne po adresi, teško da i tu, taman da su svi sa istim mestom prijave, možeš to da primetiš kao sumnjivo nagomilavanje.
Ono što bih ja još dodala da se neretko ti poslovi ustupaju onima kojima znači da uzmu pripadajuću dnevnicu a da realno nisu ni dorasli ni preterano zainteresovani da stvarno kontrolišu situaciju.
Realno, krvav je to posao ako ga savesno odradiš. Ja ovog puta nisam mogla vremenski da se uklopim. Nisam mogla sebi da dozvolim da sledećeg jutra dođem polumrtva tamo odakle leba jedem.


crossover crossover 20:00 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Па како мислиш да имаш поштену прилику без контролора?

Hajd da se vratimo korak nazad, na tvoju konstataciju da su imali dojavu iz SUPa o masovnim prijavama.

I šta su po tom pitanju uradili?

Postavili kontrolore koji to ne mogu da utvrde?

Ima li tu ikakve logike?


Нећемо да се вратимо, немам времена за причу у којој ти мене као нешто питаш, а истовремено ми уваљујеш одговоре. За логику мораш да видиш са Миланом Божићем, он ми је предавао логику, боље то зна од мене, а вероватно је и сам донекле одговоран за овај најсмешнији геримандеринг.

crossover crossover 20:14 04.01.2024

Re: šampion

zilikaka
Za ono gore jedino imam primedbubda sedeći unutra, posebno kad ti se namesti red,ti nemaš predstavu ko je kako došao do prostorije gde se glasa. Pošto je spisak po azbučnom redu a ne po adresi, teško da i tu, taman da su svi sa istim mestom prijave, možeš to da primetiš kao sumnjivo nagomilavanje.


Не можеш наравно али зато имаш контролора заменика, или неког контролора са друге опозиционе листе. За оне који не знају, контролори су овлашћени да контролишу и околину бирачког места, мени се једном десило да сам морао да замолим униформисану полицију да не стоји испред врата. На овим изборима је баш масовно било да неовлашћена лица (групе грађана у црним возилима) стоје испред са бирачким списковима и воде своју евиденцију, са њима је још горе и теже него са униформисаном полицијом.
gvozden1 gvozden1 21:00 04.01.2024

Re: šampion

Нећемо да се вратимо, немам времена за причу у којој ти мене као нешто питаш,

Samo te potsećam na tvoju konstataciju da im je došapnuto da se dešava nešto što im se može obiti o glavu, i da oni ništa po tom nisu uradili.

A imali su proceduralne mogućnosti, pravo na proveru, umesto toga oni su odlučili da idu na izbore, jer će na njima, imati kontrolore!

Koji, opet po tebi, nemaju način da provere to što im je dopašapnuto.


I na kraju, svi ti kontrolori su uredno potpisali zapisnike.


A onda se Đilas seti Bosanaca, a Maksa nađe adresu na kojoj je prijavljeno mnogo građana.

I to je kao neki dokaz.


Izgubili ste, i ja sam izgubio, ali makar ne kukam i ne blamiram se poput vas.

Prihvatite realnost da je sve nas pobedio Vučić, vaše kukumavčenje vas samo unižava.


predatortz predatortz 21:14 04.01.2024

Re: šampion

Izgubili ste, i ja sam izgubio, ali makar ne kukam i ne blamiram se poput vas.

Prihvatite realnost da je sve nas pobedio Vučić, vaše kukumavčenje vas samo unižava.


Opet naglašavam:

Opozicija, uključujući i koaliciju za koju smo ti i ja glasali, nije uspela da animira par stotina hiljada Beograđana. Ljudi su ostali u svojim kućama.

Tu je koren poraza!

Sve drugo je sviranje kurcu.

Nego, dobro se drže ovi naši!
Nema koalicije sa izdajnikom, odgovaraćeš za to majstore!

To mu je Miloš poručio.

I to je jedini način na koji sa njim treba razgovarati.


zilikaka zilikaka 21:47 04.01.2024

Re: šampion

Opozicija, uključujući i koaliciju za koju smo ti i ja glasali, nije uspela da animira par stotina hiljada Beograđana. Ljudi su ostali u svojim kućama.

Tačno
Tu je koren poraza!

Uglavnom tačno.
Sve drugo je sviranje kurcu.

Daleko od toga. Ako iole imamo pameti, najmanje oko čega treba da se složimo je da se bar za neke očigledne prevare tipa masovnih fiktivnih prijava insistira na pokretanju postupka protiv izvršilaca i nadređenih.
U protivnom se šalje poruka da prihvatamo takvo društvo.
Znaš, možda izgleda neverovatno, ali meni je mnogo važnije da živim u zemlji gde službenici tako nešto neće smeti da urade ni za jednu vlast nego ko će konkretno biti na vlasti.
Ne znam što je to toliko nejasno.
gvozden1 gvozden1 21:57 04.01.2024

Re: šampion

da se bar za neke očigledne prevare tipa masovnih fiktivnih prijava insistira na pokretanju postupka protiv izvršilaca i nadređenih.

Na sudu su potrebni dokazi, a dokaz nije 300 stanara u ulici Ljutice Bogdana, na broju 2.
To eventualno može da bude trag, a da bi se dokazalo mora nešto ozbiljnije od štrajka glađu.

gvozden1 gvozden1 22:09 04.01.2024

Re: šampion

Nego, dobro se drže ovi naši!
Nema koalicije sa izdajnikom, odgovaraćeš za to majstore

To mu je bila politika od početka, razvlašćivanje kartela gde god se može, i s kim se može.
Ako je to i Marinika i Aleksić, onda i s njima.


Ono što mu se može zameriti je eventualno miniranje pokušaja pravljenja jedne desne liste, miniranje Kovićeve namere, Bećkovićeve, Lompareve...

Da li bi to donelo neke dodatne procente, ili bi on samo Dveri i Micu Zavetnicu prevukao preko cenzusa, nije moguće znati.

Bilo kako bilo, ostaje da čekamo ishod pokušaja pravljenja gradske skupštine i većine u njoj, i da se nadamo novim izborima, na kojima će SNS još malo klecnuti, a neko porasti.


zilikaka zilikaka 22:22 04.01.2024

Re: šampion

gvozden1
da se bar za neke očigledne prevare tipa masovnih fiktivnih prijava insistira na pokretanju postupka protiv izvršilaca i nadređenih.

Na sudu su potrebni dokazi, a dokaz nije 300 stanara u ulici Ljutice Bogdana, na broju 2.
To eventualno može da bude trag, a da bi se dokazalo mora nešto ozbiljnije od štrajka glađu.


Kakav sud i kakav dokaz? Ja pričam o prijavi protiv službenika koji su upisali ne 300 (to sam ja pogrešno prenela) nego više od 500 ljudi na tu adresu.
Dokaz tužilaštvo pribavlja uvidom u dokumentaciju o prijavama a sama činjenica da ih ima toliko je apsolutno dovoljna da se pokrene istražni postupak za zloupotrebu službenog položaja.
Izbori su bili samo način da se otkrije kakve se sve zloupotrebe prave.
Čudno mi je da tebi ne smeta da živiš u društvu koje toleriše ovakve stvari.
predatortz predatortz 22:35 04.01.2024

Re: šampion

Znaš, možda izgleda neverovatno, ali meni je mnogo važnije da živim u zemlji gde službenici tako nešto neće smeti da urade ni za jednu vlast nego ko će konkretno biti na vlasti.
Ne znam što je to toliko nejasno.


Moraš priznati da napredujemo.
Sada samo prijavljuju boravak u tuđim kućama.
Ranije su službenici šmajserima oslobađali kuće za prijem novih stanara.

No, to se uvek nekako smetne sa uma.


predatortz predatortz 22:41 04.01.2024

Re: šampion

Kakav sud i kakav dokaz?


Ti očigledno nečeš da razumeš da se tu radi o nečemu što mora da utvrdi sud.

Sama činjenica da je na nekoj adresi prijavljeno par stotina ljudi ne predstavlja ništa dok se sudski ne utvrdi zloupotreba.

A ta zloupotreba može ali i ne mora biti zbog izbora.

Često zezam ženu da naš brak ne važi jer su uhapsili matičarku koja nas je venčala.

A uhapšena je jer je u matične knjige upisala desetine pripadnika zemunskog klana, koji su dobili lične karte i pasoše izdate u gradu u RS u kom smo žena i ja sklopili brak.
I nisu to radili zbog izbora, veruj mi.



gvozden1 gvozden1 22:44 04.01.2024

Re: šampion

Ja pričam o prijavi protiv službenika

Kome se podnosi ta prijava, njegovom šefu?

Ima li smisla to što pričaš?

Dokaz tužilaštvo pribavlja uvidom u dokumentaciju o prijavama

A tužilaštvo je deo kog sistema?
Pošto reče
Kakav sud i kakav dokaz?


Čudno mi je da tebi ne smeta da živiš u društvu koje toleriše ovakve stvari.

Ovo ti je najjače, Maksa i Endži ti aplaudiraju, a ja neću da ti se pravdam, ako si to očekivala.
maksa83 maksa83 22:44 04.01.2024

Re: šampion

Čudno mi je da tebi ne smeta da živiš u društvu koje toleriše ovakve stvari.

Meni nije čudno. Ako je takvo bezakonje u funkciji "nacionalnih interesa" (tj. neko njegovo izvitopereno viđenje nacionalnih interesa koje se većinski svodi na zadovoljavanje ruskih nacionalnih interesa) ta stvar je ne samo tolerabilna već i poželjna, ali pošto je formalno protivzakonita insistiraćemo iz sve snage da se nije desila. Tako se mere i Vučićevi kvaliteti.

Kada ukapiraš taj prost princip ništa nije čudno i sve ima smisla.

zilikaka zilikaka 22:46 04.01.2024

Re: šampion

Dokle misliš da se baviš događajima čiji su akteri odavno pomrli i namerno propuštaš da prstom mrdneš za ovde i sada? Mi smo omatorili, deca su nam odrasla i kreću il su krenula u svoj život a ni generacije naših roditelja nisu bili izvršioci onog iza čega se večito sklanjaš i pravdaš sve nove svinjarije.
Kad te dete bude pitalo zašto živi u zemlji gde je nekima sve dozvoljeno, hoćeš li stvarno imati petlju da mu pričaš o vremenu njegovog pradede?
Meni ne pada na pamet. Jedino što mogu je da objasnim šta sam činila da ne bude tako.
zilikaka zilikaka 22:49 04.01.2024

Re: šampion

ja neću da ti se pravdam, ako si to očekivala.

Taman posla. Iskreno, osim za neke stvari oko tehnike, mene bi zabrinulo da shvatim kako oko nečeg delim mišljenje sa tobom. Panta rei.
gvozden1 gvozden1 22:53 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Čudno mi je da tebi ne smeta da živiš u društvu koje toleriše ovakve stvari.

Meni nije čudno. Ako je takvo bezakonje u funkciji "nacionalnih interesa" (tj. neko njegovo izvitopereno viđenje nacionalnih interesa koje se većinski svodi na zadovoljavanje ruskih nacionalnih interesa) ta stvar je ne samo tolerabilna već i poželjna, ali pošto je formalno protivzakonita insistiraćemo iz sve snage da se nije desila. Tako se mere i Vučićevi kvaliteti.

Kada ukapiraš taj prost princip ništa nije čudno i sve ima smisla.


Evo ga Maksa krenuo da razmišlja..
Ne ide mu, ali rekoh ja ko će da aplaudira.

Taman posla. Iskreno, osim za neke stvari oko tehnike, mene bi zabrinulo da shvatim kako oko nečeg delim mišljenje sa tobom. Panta rei.


Pa mi onda prilepiš stav, a ja neću da se pravdam.
maksa83 maksa83 22:58 04.01.2024

Re: šampion

Evo ga Maksa krenuo da razmišlja..

Nije problem, meni su "crne kutije" pomalo i posao i navikao sam, a ti si prilično transparentan koliko god magle pravio.
predatortz predatortz 22:58 04.01.2024

Re: šampion

zilikaka
Dokle misliš da se baviš događajima čiji su akteri odavno pomrli i namerno propuštaš da prstom mrdneš za ovde i sada? Mi smo omatorili, deca su nam odrasla i kreću il su krenula u svoj život a ni generacije naših roditelja nisu bili izvršioci onog iza čega se večito sklanjaš i pravdaš sve nove svinjarije.
Kad te dete bude pitalo zašto živi u zemlji gde je nekima sve dozvoljeno, hoćeš li stvarno imati petlju da mu pričaš o vremenu njegovog pradede?
Meni ne pada na pamet. Jedino što mogu je da objasnim šta sam činila da ne bude tako.


A pošto su akteri pomrli njihove svinjarije ne treba pominjati, a imovina koju su opljačkali da se ostavi na uživanje poromstvu.

E pa, drugarice i drugovi, sve dok ne shvatite da je to primarni karcinom, a ovo metastaza, da to treba uklanjati radikalno, biće vam ovako!
Jer taj sistem nikad mije demontiran, osuđen kao poguban, urađena lustracija.
Naprotiv, razne Kandič, Biserko, Vučo, Veselinovi nam seru iz otetog o moralu, etici, pravima, pravdi, zločinima...

Mi koji to shvatamo smo kolateralna šteta vašeg neshvatanja i vaših pokušaja guranja pod tepih.
Onda vam i sleduje "vrhovni komandant" Vučić!
I mnogo je više vaš nego od nas koje za to nabeđujete. Jer jednog takvog ste obožavali.
Svi bi se u kozaračko uhvatili da kojim slučajem vaskrsne.



zilikaka zilikaka 23:03 04.01.2024

Re: šampion

Često zezam ženu da naš brak ne važi jer su uhapsili matičarku koja nas je venčala.

A uhapšena je jer je u matične knjige upisala desetine pripadnika zemunskog klana, koji su dobili lične karte i pasoše izdate u gradu u RS u kom smo žena i ja sklopili brak.
I nisu to radili zbog izbora, veruj mi.

Aman, bre, pričamo o ovome. Naravno da treba da je uhapse ali ne treba ti i ja da je tužimo i tražimo dokaze. To je osnovni posao tužilaštva u svakom sistemu.
Ja pričam o tome da je dužnost građana da tera organe vlasti (a to je i izvršna i sudska vlast) da urade svoj posao. Naročito kod ovako trivijalnih slučajeva gde je očigledno da je izvršena zloupotreba a oni treba da samo ustanove ko je to uradio i pokrenu postupak pred sudom.


gvozden1 gvozden1 23:05 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Evo ga Maksa krenuo da razmišlja..

Nije problem, meni su "crne kutije" pomalo i posao i navikao sam, a ti si prilično transparentan koliko god magle pravio.

One magle o srpskim nacionalnim interesima koji su zapravo ruski?

E ovu vratolomiju samo ti možeš da izvedeš i da budeš siguran da su u pravu.

Ili ono sa odobravanjem bezakonja.


Očekivanje da se bezakonje na sudu dokazuje, a da je štrajk glađu političara poprilična farsa, kojim se ništa ne može dokazati, ti nazivaš podrškom bezakonja.

I tu si među retkim.
zilikaka zilikaka 23:08 04.01.2024

Re: šampion

Mi koji to shvatamo smo kolateralna šteta vašeg neshvatanja i vaših pokušaja guranja pod tepih.
Onda vam i sleduje "vrhovni komandant" Vučić!
I mnogo je više vaš nego od nas koje za to nabeđujete. Jer jednog takvog ste obožavali.
Svi bi se u kozaračko uhvatili da kojim slučajem vaskrsne.

Sad lupaš i lepiš etikete.
Ja sam kriva što mi slabo pamćenje pa se zaletim da diskutujem. Samo opušteno.
bene_geserit bene_geserit 23:16 04.01.2024

Re: šampion

Ako je takvo bezakonje u funkciji "nacionalnih interesa" (tj. neko njegovo izvitopereno viđenje nacionalnih interesa koje se većinski svodi na zadovoljavanje ruskih nacionalnih interesa) ta stvar je ne samo tolerabilna već i poželjna

Really.
Potseti me, jel si ti beše opravdavao kad je Đinđić izbacio DSS poslanike iz parlamenta?
Zakon na stranu ali me zanima kad neko sa podrškom od 20% izbaci iz parlamenta onoga sa podrškom od 50% preko čijih leđa je došao na vlast, jel ta stvar tebi "ne samo tolerabilna već i poželjna".
Ko što je na primer Pajiću "ne samo tolerabilno već i poželjno" i primer za udžebenike kad Trampu zabrane učešće na izborima i kad koriste sudski sistem da ga maltretiraju.
Ili kad gomila ljudi ovde opravdava glasanje bez IDa u nekim SAD državama sa standardnim libtardskim izgovorima (voter suppression, etc.).
Ono, kad libtardi krenu sa virtue signaling-om, a p od principijalnosti nisu videli ...
zilikaka zilikaka 23:17 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Evo ga Maksa krenuo da razmišlja..

Nije problem, meni su "crne kutije" pomalo i posao i navikao sam, a ti si prilično transparentan koliko god magle pravio.

Mene su u tehnici učili da kod crne kutije gledaš samo ulaz i izlaz. Posle sam shvatila da pravilo ima mnooogo širu primenu.
predatortz predatortz 23:18 04.01.2024

Re: šampion

Ja pričam o tome da je dužnost građana da tera organe vlasti (a to je i izvršna i sudska vlast) da urade svoj posao. Naročito kod ovako trivijalnih slučajeva gde je očigledno da je izvršena zloupotreba a oni treba da samo ustanove ko je to uradio i pokrenu postupak pred sudom.


Ja tebi pričam da se to neće desiti i zašto se neće desiti.
Sve dok postoji kontinuitet "vrhovnog komandanta" koji odlučuje o svemu i dovoljno volova kojima je to sasvim ok, što bi njega boleo kurac šta o tome mislimo ti ili ja?

Imamo primer kako su to rešile neke bivše komunističke države.

Diskontinuitetom!
Osudom sistema, lustracijom čelnika, a Rumuni čak i mnogo pametnije.

Mi nismo, a verujem i da nećemo za života naše generacije.
Jer smo glupi!
Jebali bi se a da nam ne uđe!
Da kako budemo Evropa ali sa tekovinama socijalističkog samoupravljanja.
Da Brisel bude novi Kumrovec.

Jeftini smo, potkupljivi, nemamo muda...

Zar vam nije očigledno da nismo u stanju da izrodimo artikulisanu opoziciju?

Vesara kod Đinđića, Vesara kod Vučića! Mali tenderska privatizacija kod Đinđića, finansije kod Vučića. I pola vlade tako...
I onda su to bila govna, mislim ti o kojim govorim.

Pa o čemu onda govorimo?
Bilo je dovoljno vremena da se od 2000. mnogo toga utegne da se htelo.
Ali nije!
Htelo se da sada "naši" asfaltiraju puteve.

Kontinuitet!


maksa83 maksa83 23:24 04.01.2024

Re: šampion

Potseti me, jel si ti beše opravdavao kad je Đinđić izbacio DSS poslanike iz parlamenta?

Je l jesam?
predatortz predatortz 23:27 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Potseti me, jel si ti beše opravdavao kad je Đinđić izbacio DSS poslanike iz parlamenta?

Je l jesam?


Za tebe ne znam, ali mnogi ovde jesu.

A formalno gledano to je bio period najvećeg bezakonja.
Fiktivna prijava i fiktivni poslanik u Narodnoj skupštini nisu ni blizu isto.

maksa83 maksa83 23:29 04.01.2024

Re: šampion

Za tebe ne znam, ali mnogi ovde jesu.

Ne sećam se da sam se bavio tom konkretnom stvari ali me Gordana Čomić jeste izblokirala kada je zvala na drugi krug Onih izbora a ja je pitao "je l nije problem ako glasam iz Bodruma?".
predatortz predatortz 23:37 04.01.2024

Re: šampion

maksa83
Za tebe ne znam, ali mnogi ovde jesu.

Ne sećam se da sam se bavio tom konkertnom stvari ali me Gordana Čomić jeste izblokirala kada je zvala na drugi krug Onih izbora a ja je pitao "je l nije problem ako glasam iz Bodruma?".


Ono sa izbacivanjem poslanika DSS je bilo najveće prekrajanje izborne volje građana i mnogo veće bezakonje od ovoga sa dovođenjem glasača.

Ono je obesmislilo izbore!

Samo, "naši" jebiga...

To je kontinuitet o kom govorim.

Glasao, ne glasao, biće po želji trenutnog "vrhovnog komandanta ". Zvao se on Tito, Slobodan, Đinđić ili Vučić, svejedno.

zilikaka zilikaka 23:38 04.01.2024

Re: šampion

Ne sećam se da sam se bavio tom konkertnom stvari ali me Gordana Čomić jeste izblokirala kada je zvala na drugi krug Onih izbora a ja je pitao "je l nije problem ako glasam iz Bodruma?"
.A onda smo se uhvatili u kozaračko kolo. Šta se praviš blesav, ti bio na kecu a ja do tebe.
gvozden1 gvozden1 23:41 04.01.2024

Re: šampion


Imamo primer kako su to rešile neke bivše komunističke države.

Diskontinuitetom!

A za to je neophodna tačka prekida, karakterističan događaj koji će značiti prekid sa starim, i početak novog.

Ta tačka je mogla i trebala da bude 5. oktobra, nije se desilo.

Ono što je moguće da se desi je obnova monarhije.

Da li će se i kad desiti teško je znati, ali dok je Vučić na vlasti prekida ne može da bude, jer je upravo on zagovornik kontinuiteta sa Titinim vremenom.

On je ulicama davao imena po komunistima Koči Popoviću i Peki Dapčeviću, sa čim se se slažu ovi što su kao protiv Vučića i za "uređenu državu"

U Sloveniji se dokumenta iz arhiva UDBE objavljuju na internetu, a u Srbiji su pod ključem.

I kao mi smo za transparentnost, za učešće javnosti u političkom životu....

Nemaju oni veze blage za šta su zapravo.
predatortz predatortz 23:42 04.01.2024

Re: šampion

zilikaka
A onda smo se uhvatili u kozaračko kolo. Šta se praviš blesav, ti bio na kecu a ja do tebe.


Ne umem da igram uz tu muziku.
Čak ni društvene igre ne volim.

predatortz predatortz 23:46 04.01.2024

Re: šampion

Nemaju oni veze blage za šta su zapravo.


Ali zato znaju za šta smo mi!



Nije ti simpatična Marinika?
Evo ga, Vučićev!

A to što se Marinika ispišala po tebi, to nema veze...
gvozden1 gvozden1 23:49 04.01.2024

Re: šampion


Nije ti simpatična Marinika?
Evo ga, Vučićev

A nikako da se sete ko je još pravio cirkus sa štrajkom glađu.
Marinika, Tomislav Nikolić, i Boško Obradović..
To joj je društvo, a to joj je i nivo.
shmoo shmoo 00:08 05.01.2024

Тампон šampion?

gvozden1

Nije ti simpatična Marinika?
Evo ga, Vučićev

A nikako da se sete ko je još pravio cirkus sa štrajkom glađu.
Marinika, Tomislav Nikolić, i Boško Obradović..
To joj je društvo, a to joj je i nivo.



Покушао је и Миладин Шеварлић 2020. па су га медијски промптно угушили и представници власти и представници опозиције (и то они тобож десни, националистички декларисани).










Јавност се тада бавила короном и вакцинисањем па све ово или није ни примећено или ако је и било примећено, истог момента је заборављено.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:10 05.01.2024

Re: šampion

U Sloveniji se dokumenta iz arhiva UDBE objavljuju na internetu, a u Srbiji su pod ključem.


Da, samo sto to otvaranje arhiva tamo nije znacilo i nekriticko promovisanje Bele garde, domobrana ili slovenackih cetnika. U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta. A tamo imas i najveci broj kritickih studija o tom pokretu. Kod nas taj posao rade mediji i razni nestorovic-istoricari.
bene_geserit bene_geserit 00:13 05.01.2024

Re: šampion

U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta

Koliko su komunjare pobili ljudi posle rata u Ljubljani a koliko u Beogradu?
shmoo shmoo 00:13 05.01.2024

Re: šampion

A to što se Marinika ispišala po tebi, to nema veze...


Што само доказује да је српска унутрашња политичка сцена као порнић.

И то од оних најтврђих, са перверзијама.

П.С. - predatortz, не обраћам се теби, памтим шта смо се договорили, него онако уопштено коментаришем.

bene_geserit bene_geserit 00:17 05.01.2024

Re: šampion

Што само доказује да је српска унутрашња политичка сцена као порнић.

Tu bi Šešelj bio Ron Jeremy?
shmoo shmoo 00:18 05.01.2024

Re: šampion

bene_geserit
U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta

Koliko su komunjare pobili ljudi posle rata u Ljubljani a koliko u Beogradu?


У сриду.

Комисија за тајне гробнице после 12. септембра 1944. (ЛИНК)

(Министарство правде Републике Србије)

shmoo shmoo 00:22 05.01.2024

Re: šampion

bene_geserit
Што само доказује да је српска унутрашња политичка сцена као порнић.

Tu bi Šešelj bio Ron Jeremy?




А Вучић?

Немачки фризер?

Са брковима, раскопчаном шуљом и маљавим грудима и кајлом око врата...

Ђилас би био Црвенкапа.

(Бако, бако, зашто су ти тако велике..?)

crossover crossover 00:25 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Izgubili ste, i ja sam izgubio, ali makar ne kukam i ne blamiram se poput vas.

Prihvatite realnost da je sve nas pobedio Vučić, vaše kukumavčenje vas samo unižava.


Opet naglašavam:

Opozicija, uključujući i koaliciju za koju smo ti i ja glasali, nije uspela da animira par stotina hiljada Beograđana. Ljudi su ostali u svojim kućama.

Tu je koren poraza!

Sve drugo je sviranje kurcu.


Ја мислим да је чак и под оваквим лоповским условима ово сасвим солидан резултат за Београд:

Излазност - 58,41%

СНС --- 367239
СПС ---- 44671
______________
укупно: 411910

СПН --- 325429
НАДА --- 56415
НС ----- 19141
СДС/ДЈБ -14695
______________
укупно: 415680
emilia emilia 03:18 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Како треба да изгледа опозиција и опозиционар који ће срушити Вучића? Можда онај ЧАТ ГПТрт зна?

Napravilo je foto robota


emilia emilia 03:23 05.01.2024

Terorsrbija

emilia emilia 03:34 05.01.2024

A sad malo on

maksa83 maksa83 06:28 05.01.2024

Re: šampion

Mene su u tehnici učili da kod crne kutije gledaš samo ulaz i izlaz. Posle sam shvatila da pravilo ima mnooogo širu primenu.

Da, tako možeš da tretiraš proizvoljan sistem, ne mora da bude tehnika, ali nemaš ništa od gledanja - ideja je da posle nekog vremena shvatiš kako crna kutija radi, aproksimiraš to nekim modelom i onda možeš da predvidiš autpute za proizvoljan input. Kod njega je jednostavno, ulaz A se proverava unutra na prost uslov - ako u krajnjoj instanci odgovara Putinu onda će da je brani, ako ne odgovara Putinu onda će da je napada, nebitno o čemu je reč, skroz otporan na bilo kakve podatke, logiku, zakone, i realnost generalno, zato se ljudi koji nisu ukapirali kako to radi frustriraju. A ono prosta mašina.

gvozden1 gvozden1 08:35 05.01.2024

Re: šampion


Da, samo sto to otvaranje arhiva tamo nije znacilo i nekriticko promovisanje Bele garde, domobrana ili slovenackih cetnika. U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta. A tamo imas i najveci broj kritickih studija o tom pokretu. Kod nas taj posao rade mediji i razni nestorovic-istoricari.

Pa otvaranje arhiva ne može ništa i nikoga promovisati, jedino što može je da se vidi skrivena istina, pa šta se kome zalomi.

Saznali bismo konačno i neporecivo da li je Kalabić izdao Dražu npr.

E sad, što bi to komunisti doživeli kao promovisanje Kalabića, to bi bio njihov problem, i zato između ostalog Vučić i njegovi to i ne dozvoljavaju.
gvozden1 gvozden1 08:36 05.01.2024

Re: šampion

ako u krajnjoj instanci odgovara Putinu onda će da je brani, ako ne odgovara Putinu onda će da je napada,

Ne može Maksa bez Putina:)
predatortz predatortz 08:39 05.01.2024

Re: šampion


To mu je bila politika od početka, razvlašćivanje kartela gde god se može, i s kim se može.
Ako je to i Marinika i Aleksić, onda i s njima.


Moram da ti priznam da bi mi takva koalicija, koja je izvesna bar na nivou grada, bila jednako gadna kao i koalicija sa Vučićem.

Znam da mora, mator sam čovek znam kako neke stvari idu, ali gadno bre!
zilikaka zilikaka 08:53 05.01.2024

Re: šampion

Pa otvaranje arhiva ne može ništa i nikoga promovisati, jedino što može je da se vidi skrivena istina, pa šta se kome zalomi.

Kad budeš pokrenuo inicijativu, računaj na potpis od mene.
Saznali bismo konačno i neporecivo da li je Kalabić izdao Dražu npr.

E, to mi je ključno za dalji život.
Nema veze što kad kolima ideš na Kosovo, još koji dan moraš da prelepiš tablice sa oznakama svoje države, što inače nigde po drugim zemljama nikom ne pada na pamet da ti zahteva i što je čin poniženja i države i tebe kao njenog građanina. Bitno da pre svega raspetljamo to sa Kalabićem.
jovilim_e jovilim_e 08:59 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Nemaju oni veze blage za šta su zapravo.


Ali zato znaju za šta smo mi!



Nije ti simpatična Marinika?
Evo ga, Vučićev!

A to što se Marinika ispišala po tebi, to nema veze...

Ja bih lakše podneo Mariniku kao premijerku nego ovo sada.
jovilim_e jovilim_e 09:07 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Mene su u tehnici učili da kod crne kutije gledaš samo ulaz i izlaz. Posle sam shvatila da pravilo ima mnooogo širu primenu.

Da, tako možeš da tretiraš proizvoljan sistem, ne mora da bude tehnika, ali nemaš ništa od gledanja - ideja je da posle nekog vremena shvatiš kako crna kutija radi, aproksimiraš to nekim modelom i onda možeš da predvidiš autpute za proizvoljan input. Kod njega je jednostavno, ulaz A se proverava unutra na prost uslov - ako u krajnjoj instanci odgovara Putinu onda će da je brani, ako ne odgovara Putinu onda će da je napada, nebitno o čemu je reč, skroz otporan na bilo kakve podatke, logiku, zakone, i realnost generalno, zato se ljudi koji nisu ukapirali kako to radi frustriraju. A ono prosta mašina.


Ne moraš da znaš kako ta kutija (unutra) radi.
Dovoljno je da iz izlaznih rezultata na ulaznu pobudu odrediš prenosnu funkciju.
To da li unutra ima 3 ili 30 'zupčanika' je manje bitno.
predatortz predatortz 09:16 05.01.2024

Re: šampion


Ja bih lakše podneo Mariniku kao premijerku nego ovo sada.


generalno, to ti je po mnogo čemu isto.
pametan si čovek, zaključićeš i zašto.
maksa83 maksa83 09:47 05.01.2024

Re: šampion

Ne moraš da znaš kako ta kutija (unutra) radi.
Dovoljno je da iz izlaznih rezultata na ulaznu pobudu odrediš prenosnu funkciju.

Zato i piše "aproksimiraš to nekim modelom". Sistem je i jedan čovek, i grupa ljudi u interakciji, i bara puna koječega, i...

ecce-florian ecce-florian 10:06 05.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Da li mogu sada da se orezuju voćke?

Mogu.
Ako su mlade, par godina stare, bolje je u proleće, starije, preko 10 godina mogu i sad.

Ko ima veće površine, kome trebaju dani ili meseci za taj posao, radi svo vreme u toku mirovanja vegetacije.

Jabučasto voće se orezuje u toku mirovanja, koštičavo može i u cvatanju.


e moj gvozdene, pregazilo te vreme
evegi dronovi em beru em oprašuju
pitanje je dana kaće da orezuju

eeee
šta je drvo spoznaje doživelo, da gi al bere



ps

tako da ova tehnologija sem za voćke može da se primeni i na izbore, ne moraju ljudi da se cimaju od nemila do nedraga lično i ostalo.

uzmeš dron, staviš poziv staviš ličnu kartu, ukucaš širinu i dužinu tvog mesta za glasanje, pošalješ ga, dron dobije liste, zaokruži, ubaci u sanduk i vrati se kući ko golub presretač

ako mogu da raznose pice mogu da raznesu i izbore, mis'im glasove


gedza.73 gedza.73 10:07 05.01.2024

Re: šampion

gvozden1
Ono što je moguće da se desi je obnova monarhije.

Ako Putin što ubedljivije razruši Ukrajinu možda ti se snovi ostvare.
U Sloveniji se dokumenta iz arhiva UDBE objavljuju na internetu, a u Srbiji su pod ključem.

Ako Putin što ubedljivije razruši Ukrajinu možda ti se snovi ostvare.
Nemaju oni veze blage za šta su zapravo.

Od početka se vidi kako si ti za institucije koje funkcionišu i protiv komunističkog sistema jedinstva vlasti.
gedza.73 gedza.73 10:13 05.01.2024

Re: šampion

ecce-florian
tako da ova tehnologija sem za voćke može da se primeni i na izbore, ne moraju ljudi da se cimaju od nemila do nedraga lično i ostalo.

kakve crne tehnologije. Uništiše narod. kad se pojavio TV tvrdilo se kako će svi da oslepe. Što se, kao što svi znamo, ostvarilo




dragosevacsutra dragosevacsutra 11:14 05.01.2024

Re: šampion

Bojler je odavno izmišljen.


inace ja nadjoh vodoinstalatera da mi zameni pet ventila, wc solju, lavabo, i dva ormarica (gornji sa strujom/sijalica).

250 evrica... malo li je na ovu skupocu...
da je radio jeste, 30 i 31 decembra...


dragosevacsutra dragosevacsutra 11:18 05.01.2024

Re: šampion


Ono sa izbacivanjem poslanika DSS je bilo najveće prekrajanje izborne volje građana i mnogo veće bezakonje od ovoga sa dovođenjem glasača.


to get the facts straight, ni ja ne mogu da se setim da je maksa u tome (opravdavanju) ucestvovao. oni koji jesu sasvim sigurno su freehand, antioksidant, cvetko, i jos jedan koji je i danas na ovom blogu ovde (skroz vatreno opravdavao onda - pazi kad nisam verovao kad sam video ).

bila tamo i andja, ali isto da budem fair nije nista komentarisala (jer najverovatnije nije ni ukapirala o cemu se radi)




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:35 05.01.2024

Re: šampion

gvozden1

Da, samo sto to otvaranje arhiva tamo nije znacilo i nekriticko promovisanje Bele garde, domobrana ili slovenackih cetnika. U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta. A tamo imas i najveci broj kritickih studija o tom pokretu. Kod nas taj posao rade mediji i razni nestorovic-istoricari.

Pa otvaranje arhiva ne može ništa i nikoga promovisati, jedino što može je da se vidi skrivena istina, pa šta se kome zalomi.

Saznali bismo konačno i neporecivo da li je Kalabić izdao Dražu npr.

E sad, što bi to komunisti doživeli kao promovisanje Kalabića, to bi bio njihov problem, i zato između ostalog Vučić i njegovi to i ne dozvoljavaju.


Oko ovoga se slazemo. Samo ja kazem da bi se to desilo moras imati liberalnu demokratiju ili makar neku teznju ka istoj a ne zarobljeno drustvo u kome vlast, mediji i politicari zloupotrebljavaju i manipulisu informacijama. U Rusiji je recimo ono posle sloma Varsavskog pakta bio kratak period kad je arhivska gradja bila dostupna. Posle kako je vlast ponovo postajala autoritarna opet su sve zatvorili.

Da se vratim na komentar od Zili, da bi vlast naterao da postuje zakon pa onda i otvori arhive moras da joj se suprostavis kad god je uhvatis da laze i krade. N1, Insajder, Crta, Savo Manojlovic ili ovi iz SPN se mogu kritikovati zbog raznih stvari ali oni su jedini koji javno govore kada vlast krsi zakone. Ko njih zbog toga omalovazava ili napada radi u korist vlasti da se ti prekrsaji zabaruse.


maksa83 maksa83 11:40 05.01.2024

Re: šampion

Ko njih zbog toga omalovazava ili napada radi u korist vlasti da se ti prekrsaji zabaruse.

Podvukao bih ovu poAntu druga NadN.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:41 05.01.2024

Re: šampion

bene_geserit
U stvari Slovenci su jedina nacija bivse SFRJ koja se ne stidi svog partizanskog pokreta

Koliko su komunjare pobili ljudi posle rata u Ljubljani a koliko u Beogradu?


Lepo pise partizanski pokret. A pise i da oni tu komunisticku, partizansku, domobransku... proslost istrazuju. Time se bave oni tipovi koji rade na onim besmislenim institutima koje treba pozatvarati. Sa druge strane kod nas se sve zavrsava jebitacnim pitanjima poput ovog tvog: sta ima tu da se prica, zna se ko ovde krade. I to je to.
ecce-florian ecce-florian 12:14 05.01.2024

Re: šampion

inace ja nadjoh vodoinstalatera da mi zameni pet ventila, wc solju, lavabo, i dva ormarica (gornji sa strujom/sijalica).

250 evrica... malo li je na ovu skupocu...
da je radio jeste, 30 i 31 decembra...


pa to je najvažnije, jer nema majstora, šofera i sličnih

sve bi ja poverovo opoziciji, i 40k autobusa moy naci, nije problem, al 40k šofera leb ti bem.....

pazi, ovde se odavno zna da sofera nema ni za lek pogotovo to za c i d

sve je il otišlo napoolje il u politiku

eno onaj Djordjević što je vozo Jorgovanku, mic po mic master ekonomskih nauka – “oblast: međunarodno bankarstvo i finansije, zajednički program na engleskom jeziku Univerziteta Panteion, Atina Grčka – Fakulteta za društvene i političke nauke i Fakulteta za međunarodnu ekonomiju, Beograd”. Ističe da je završio Školu nacionalne odbrane – Visoke studije bezbednosti i odbrane. Napominje i da završava doktorske studije i “u fazi je prijave doktorske disertacije iz oblasti ekonomskih nauka, sa usmerenjem na finansijsku kontrolu, upravljanje, izveštavanje i reviziju, Univerzitet Privredna akademija, Novi Sad”.

onaj ambasador na Kipru Blagojević bio šofer direktora Uprave carina Srbije Dragana Jerinića

Dejan Matić, bivši preCednik opštine Munze a sad direktora Uprave za zajedničke poslove republičkih organa je bio šofer Nikolića pa onda Vučića

...............

tako da mi to nešto sumLJivo. i da su na vikend doveli sve pakistance iz londre, opet je 40 k 40 k

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:18 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Ko njih zbog toga omalovazava ili napada radi u korist vlasti da se ti prekrsaji zabaruse.

Podvukao bih ovu poAntu druga NadN.


Zahvaljujem drug Maksi na podvlacivavanju.
predatortz predatortz 12:19 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Ko njih zbog toga omalovazava ili napada radi u korist vlasti da se ti prekrsaji zabaruse.

Podvukao bih ovu poAntu druga NadN.


Možeš da podvučeš još par puta, ali ostaje činjenica da ih niko ne omalovažava zbog zahteva da se poštuje zakon.


Zato bi bilo lepo da ne podmećete takve stvari.

Uz podsećanje da su se Koštunici ovde izrugivali baš zbog toga što je insistirao na poštovanju zakona i menjanju istih onim dosadnim skupštinskim procedurama.

Onda su se neki setili da ih zbog toga izbace iz Skupštine i to je do ovog momenta najveća izborna krađa od 5. oktobra do danas.
nikvet pn nikvet pn 12:29 05.01.2024

Re: šampion

Neues aus der Nachbarschaft
kod nas se sve zavrsava jebitacnim pitanjima poput ovog tvog: sta ima tu da se prica, zna se ko ovde krade. I to je to.


Управо то и јесте наш проблем - одговори. Непријатнији од питања. Зато ПиЧвајз и траје.
ecce-florian ecce-florian 12:50 05.01.2024

Re: šampion

Uz podsećanje da su se Koštunici ovde izrugivali baš zbog toga što je insistirao na poštovanju zakona i menjanju istih onim dosadnim skupštinskim procedurama.


pa kako vidim da te pravna oblast interesuje, samo da ti dam dva linka na neka drugačija mišljenja

advokat Srdje Popovića 1937-2013

prvo
Krivična prijava za oružanu pobunu izmedju ostalih i kao osmorednom i protiv Vojislava Koštunice iz 2010. godine

budući da su takvi pravni podnesci i pismena u principu dosadni, evo i malo jasniji tekst na istu temu istog autora iz 2012.

Vojislav Koštunica i pobuna JSO u 25 tačaka

interesantno je dosta, ako ništa drugo barem kao istorijska gradja jer iznosi obilje činjenica iz naše skorije istorije

ps

Srdja Popović je bio izraziti legalista ( osudjen je kao advokat od tebi nedragog Titovog režima oličenog u sudu u Valjevu na godinu dana zatvora zbog odbrane književnika Dragoljuba Ignjatovića)

Uz sve to ozbiljan šmeker, jedna od najpoželjnijih faca za Beogradžanke njegovog vremena ( i šire)
gvozden1 gvozden1 13:08 05.01.2024

Re: šampion

e moj gvozdene, pregazilo te vreme
evegi dronovi em beru em oprašuju
pitanje je dana kaće da orezuju

Nisam znao da jovilim ima dronove, nije mi rekao, ja mislio da nema.
predatortz predatortz 13:20 05.01.2024

Re: šampion

Krivična prijava za oružanu pobunu izmedju ostalih i kao osmorednom i protiv Vojislava Koštunice iz 2010. godine


Reformski blok tumačio, tralalala...
Po istom osnovu, za nereagovanje možeš dići optužnicu protiv premijera (Zorana Đinđića) i ministra unutrašnjih poslova (Dušan Mihajlović) koji su bili dužni da preduzmu sve potrebne mere i radnje da njima potčinjeni budu sankcionisani u okviru institucijre (MUP Republike Srbije) kojoj su pripadali.

Pripadnike MUP ne hapsi i ne razoružava vojska, toliko bi trebalo da znaš.

MUP za koji je nadležna Valda a ne predsednik u svom sastavu je imao jedinice koje su osposobljene, a imale su i zakonsku obavezu, da hapse pobunjenike u svojim redovima, ako je to uopšte bila pobuna jer pobuna podrazumeva napad na nešto.

Politička optužnica, tako je i prošla...

"Reformski blok" nije ni telo ni organ, može da smatra šta hoće. Vlada Srbije i Ministarstvo unutrašnjih poslova su bile prve adrese koje su morale reagovati, a njih je vodio Đinđić.

Slanje vojske na policiju je pokretanje građanskog rata, a to što se par stotina pripadnika MUP povuklo u svoju kasarnu i centar za obuku svakako nije povod za tako nešto.
gvozden1 gvozden1 13:23 05.01.2024

Re: šampion

da bi vlast naterao da postuje zakon pa onda i otvori arhive moras da joj se suprostavis

Ova vlast ih neće otvoriti jer je prokomunistička, njoj se ne vredi suprotstavljati, ona se mora menjati, ali sigurno ne Marinikom jer ni ona neće da otvara arhive, mora doći neka nekomunistička vlast.

A takva bez monarhije u Srbiji nije moguća.

A od toga beže i N1 i slični.
Ako Putin što ubedljivije razruši Ukrajinu možda ti se snovi ostvare.

Naravno.
Ako se to desi srpski saveznik će biti na strani Srbije u svemu što Srbija odluči, ako bude hteo da svoju volju nametne Srbiji, prestaće da bude saveznik.
Za sada uopšte ne pokazuje takvu nameru, i zato jeste saveznik a ne tutor, za razliku od tvojih Švaba.
E, to mi je ključno za dalji život.
Nema veze što kad kolima ideš na Kosovo, još koji dan moraš da prelepiš tablice

Naravno, samo jedan problem je bitan, sve ostalo je nevažno.
Samo nam je Kosovo važno, istorija je nebitna stvar, i uopšte nije ključna.

Sasvim se lepo živi i bez pojma šta se dešavalo nekad.

Use, nase i podase, filozofija
I milina.
jovilim_e jovilim_e 13:28 05.01.2024

Re: šampion

ecce-florian
Uz podsećanje da su se Koštunici ovde izrugivali baš zbog toga što je insistirao na poštovanju zakona i menjanju istih onim dosadnim skupštinskim procedurama.


pa kako vidim da te pravna oblast interesuje, samo da ti dam dva linka na neka drugačija mišljenja

advokat Srdje Popovića 1937-2013

prvo
Krivična prijava za oružanu pobunu izmedju ostalih i kao osmorednom i protiv Vojislava Koštunice iz 2010. godine

budući da su takvi pravni podnesci i pismena u principu dosadni, evo i malo jasniji tekst na istu temu istog autora iz 2012.

Vojislav Koštunica i pobuna JSO u 25 tačaka

interesantno je dosta, ako ništa drugo barem kao istorijska gradja jer iznosi obilje činjenica iz naše skorije istorije

ps

Srdja Popović je bio izraziti legalista ( osudjen je kao advokat od tebi nedragog Titovog režima oličenog u sudu u Valjevu na godinu dana zatvora zbog odbrane književnika Dragoljuba Ignjatovića)

Uz sve to ozbiljan šmeker, jedna od najpoželjnijih faca za Beogradžanke njegovog vremena ( i šire)

Taj Srđa Popović je meni delovao principijelno kao i Biljana Srbljanović, Čeda Jovanović i slični.
Iz istog šinjela ponikli.
solo solo 13:29 05.01.2024

Re: šampion

Use, nase i podase, filozofija
I milina.


Pa zar nije?

Šta bi ti - preko leba pogačice blago pošarane čvarcima?

Za taj luksuz moraš da promeniš bar 20 nikova na blogu i da uđeš u Ginisa kao najbanovaniji bloger92.

Sve se krvavo zarađuje-nema džabe ni kod babe!

docsumann docsumann 13:46 05.01.2024

Re: šampion

Use, nase i podase, filozofija


use, nase i podkaste
zilikaka zilikaka 13:56 05.01.2024

Re: šampion

Naravno, samo jedan problem je bitan, sve ostalo je nevažno.
Samo nam je Kosovo važno, istorija je nebitna stvar, i uopšte nije ključna.

Sasvim se lepo živi i bez pojma šta se dešavalo nekad.

Use, nase i podase, filozofija
I milina.

Ovaj problem je jedan od najgorih šamara državi Srbiji, do koje ti je onoliko stalo. Sledeće bi moglo biti da ti na granici te teritorije koju mi Ustavom smatramo za Srbiju, neko izda mova dokumenta sa prevedenom ili prilagođenom opcijom tvog imena.
Ovo ti pričam kolko da ostane zabeleženo. Nisam lično zainteresovana, ne idem tamo, a i da treba, tražila bih opciju da ne idem. Ne zato što je tamo, nego što mi ne prija da me ponižavaju.

Al to mi dvanaestosrbi tako, vi patriote imate važnija posla od takvih sekiracija.
gvozden1 gvozden1 15:46 05.01.2024

Re: šampion

Ovaj problem je jedan od najgorih šamara državi Srbiji,

I ti to meni, koji sam glasao za stranku kojoj je osnovni moto bio odbacivanje francusko nemačkog ultimatuma i napuštanje evropskog puta, zbog ponižavanja Srbije u vezi sa Kosovom, pričaš?

Šta su po tom pitanju tražili oni za koje su ti, iza paravana, glasala?

Šta je Marinika po pitanju Kosova govorila?
ecce-florian ecce-florian 16:56 05.01.2024

Re: šampion

@pz
ajd samo kratko

Reformski blok tumačio, tralalala...
Po istom osnovu, za nereagovanje možeš dići optužnicu protiv premijera (Zorana Đinđića)


ne može ( vidi se da nemaš pravosudni)
cit


Prema pravu Republike Srbije posthumno vođenje krivičnog postupka odnosno vođenje postupka i nakon smrti okrivljenog lica nije moguće najpre zbog Zakonika o krivičnom postupku (dalje: ZKP) kojim je propisano pravilo o suđenju u prisustvu okrivljenog, a od ovog pravila moguća su odstupanja samo u slučajevima koje je predvideo Zakonik, među kojima se ne nalazi vođenje postupka protiv umrlog lica (član 381. ZKP predviđa mogućnost suđenja u odsustvu kada za to postoje naročito opravdani razlozi, a okrivljeni se nalazi u bekstvu ili nije dostupan državnim organima).

Pripadnike MUP ne hapsi i ne razoružava vojska, toliko bi trebalo da znaš.


loš adresat, uputi to andresju vučiću

cit
„Oni se nama nisu ni predstavili, a ja sam sada osuđen za sprečavanje vojnog lica u obavljanju zadataka“, kaže Stojanović.

U tome „ko je prvi počeo“ leži čitava stvar: žandarmi koji su učestvovali u akciji, kao i neki od svedoka, tvrdili su, i danas tvrde, da je njihova reakcija bila adekvatna.

Četvorica civila, za koje se ispostavilo da su Predrag Mali, Andrej Vučić i dva pripadnika vojne jedinice „Kobre”, ne da se nisu predstavili kada su hteli da prođu kroz kordon, nego su vređali i napali žandarme.

Pretučeni su tvrdili drugo: da su pokazali legitimacije i lične karte i da ih je žandarmerija pretukla iz čista mira.


a što se tiče vodjenja postupka protiv tvojih kolega i dokaza ( ne ti si bio vojna policija RS , kao kobre, izvini)

čini se, što je taj incident snimila ekipa Televizije N1, koja u to doba još nije krenula sa punim emitovanjem programa.

Kada se incident dogodio, a to je bilo negde oko pola dvanaest, snimak se brzo pojavio na Jutjub kanalu ove TV stanice.

Docnije smo saznali da je Vučićeva savetnica za medije Suzana Vasiljević zvala direktora programa N1 Jugoslava Ćosića sa molbom da se snimak ne emituje.

Prvu verziju onoga šta se dogodilo čuli smo u vanrednom obraćanju Aleksandra Vučića, koji je rekao da ne govori kao brat, nego kao predsednik vlade i da će sve biti u redu, da su se „momci izvinili“ i da Andrej protiv njih neće pokretati tužbu.

ako je to uopšte bila pobuna jer pobuna podrazumeva napad na nešto.


aha citiraš koštunicu : legitimni štrajk zašposlenih u mup ...


"Reformski blok" nije ni telo ni organ, može da smatra šta hoće. Vlada Srbije i Ministarstvo unutrašnjih poslova su bile prve adrese koje su morale reagovati, a njih je vodio Đinđić.


il se praviš blesav il nisi uračunljiv, ili si samo moćda površan i bezobrazan

krivična prijava je iz 2010. a Djindjiuć je ubijen 2003
vlada nije nadležna
MUP je nadležan da postupi po krivičnoj prijavi po službenoj dućnosti kao i drugi organi čiji je zadatak otkrivanje krivičnih dela i njihovih izvršioca

kako su u prijavi navedene osnovane sumnje i predloženo da se utvrde činjenice i samo kao deo sprovedu istraćni postupci pogldeaj šta je po toj prijavi učinjeno pa onda lupetaj


tvoje "mišljenje " o navedenom me stvarno ne interesuje, nego sam ti linkove dao kao samo mogući dodatni izvor informacija u pogledu tvoje tvrdnje da je ex predsednik Koštunica bio legalista i insistirao na zakonitosti..... bla bla bla

uživaj u miru
ecce-florian ecce-florian 17:03 05.01.2024

Re: šampion

@jvlm


Taj Srđa Popović je meni delovao principijelno kao i Biljana Srbljanović, Čeda Jovanović i slični.
Iz istog šinjela ponikli.



oooo
vi ste ovde novi

e najiskrenije,zabole me kita za vaše "mišljenje" i "kako je tebi delovao"

ad1) za isto ( mišljenje) je potrebno imati aparat

ad2) da parafraziram : mišljenje je ko kurac, dobar deo nas ga ima ali ga baš ne prikazujemo svi javno

ovo pod 1 i 2 ne znači da Vam bilo ko može ograničiti pravo da lupetate kao i do sada do mile volje. braniću Vaše demokratsko pravo na objavljivanje gluposti do kraja


ps

prelistajte kolega literaturu

Biljana S.je bila u emotivnoj ( i bračnoj) vezi sa francuskim ambasadorom
sa Srdjanom P. je u emotivnoj ( i bračnoj ) vezi jedno vreme bila jedna vama isto toliko ( ako ne i više) omražena ličnost pa proguglajte ko je iz čijeg šinjela pre no što objavite


pps

evo mene u odbrani lika i dela Biljane Srbljanović ( molim da se ovo zavede pod delovodnim brojem za jedan dan kada bude bilo važno)



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana