Društvo| Hobi| Hronika| Kultura| Zabava

Podkasti

maksa83 RSS / 01.01.2024. u 16:14

 Pokušao sam samostalno da izdokonam etimologiju reči podcast i nisam dospeo nigde. Onda sam pitao sveznajućeg Interneta i ispostavilo se da je stvar banalna - "pod" u podcast nije "mahuna", podcast nije "lansiranje mahune" (kao da bi to imalo ikakvog smisla). Pod u podcast je od iPod zato što su se u početku slušali manje više isključivo na iPodu i to je onda samo tako ostalo - podcast. Meh, toliko o tome.

Osim poznatih - uspavanog Lexa Friedmana koji na neki volšeban način uspeva da dovede kod sebe sve - od anonimnih ex CIA opertivaca, preko Elona Muska pa do Džefa Bezosa (koji uvek u bukvalno svakom svakcijatom trenutku ima prisutna bar tri telohranitelja, mogu da zamislim kako je to snimanje izgledalo), legendarnog Džoa Rogana koji je svirao pa presvirao, neizbežnog Galeba, ima li još čega domaćeg ili stranog što može da se pusti u pozadini da priča priče dok radite nešto što ne zahteva punu moždanu pažnju? 

I c) razno, naravno. 

Umesto muzike ovaj put intervju sa Caseyon Neistatom, jednim od najpoznatijih i najuspešnijih jućubera. Njegov put je zanimljiv, kao i njegova razmišljanja o životu, karijeri, uspehu a unutra je sakriven jedan mali dragulj - priča o bendu Anvil koji je tavorio i tavorio. Manje više je baš ta priča zapravo razlog ovog bloga.

 

 



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 17:23 05.01.2024

Re: šampion

gvozden1
mora doći neka nekomunistička vlast.

Prvo
otvaranje dosijea obaveza iz 1996. godine, kada je Parlamentarna skupština Saveta Evrope rezolucijom 1096 zatražila od bivših komunističkih zemalja otvaranje tajnih dosijea.

drugo
Zakon o dosijeima podnela još 2004. godine u vreme Vlade Vojislava Koštunice i da on nije prošao

treće
Srbija je jedina zemlja u Evropi koja još nije otvorila svoje tajne arhive. Jedina je od bivših socijalističkih zemalja koja nije obelodanile tajna dosijea.

dodatak I
Četiri ministra, čak i predsednik Bugarske, nekoliko stotina diplomata, i sve to posle demokratskih promena. 11 od 15 bugarskih vladika je bilo u saradničkoj mreži njihove tajne policije

Većina Bugara su imali tajna imena poput Aljoša, Serjoža, Vanja...


gvozden1 gvozden1 17:37 05.01.2024

Re: šampion

gedza.73
gvozden1
mora doći neka nekomunistička vlast.

Prvo
otvaranje dosijea obaveza iz 1996. godine, kada je Parlamentarna skupština Saveta Evrope rezolucijom 1096 zatražila od bivših komunističkih zemalja otvaranje tajnih dosijea.

drugo
Zakon o dosijeima podnela još 2004. godine u vreme Vlade Vojislava Koštunice i da on nije prošao

treće
Srbija je jedina zemlja u Evropi koja još nije otvorila svoje tajne arhive. Jedina je od bivših socijalističkih zemalja koja nije obelodanile tajna dosijea.

dodatak I
Četiri ministra, čak i predsednik Bugarske, nekoliko stotina diplomata, i sve to posle demokratskih promena. 11 od 15 bugarskih vladika je bilo u saradničkoj mreži njihove tajne policije

Većina Bugara su imali tajna imena poput Aljoša, Serjoža, Vanja...



I šta sa ovim?

Kako to opovrgava tezu da je u Srbiji uslov za otvaranje dosijea nekomunistička vlast?


A uslov za takvu vlast je uspostavljanje tačke prekida kontinuiteta, koja može biti reuspostavljenje monarhije?
milisav68 milisav68 18:03 05.01.2024

Re: šampion

zilikaka
E, to mi je ključno za dalji život.
Nema veze što kad kolima ideš na Kosovo, još koji dan moraš da prelepiš tablice sa oznakama svoje države, što inače nigde po drugim zemljama nikom ne pada na pamet da ti zahteva i što je čin poniženja i države i tebe kao njenog građanina. Bitno da pre svega raspetljamo to sa Kalabićem.

Pa da smo na vreme raspetljali to oko Kalabića, ne bi postojao problem zvani Kosovo, pa i te tablice koje pominješ.A ne bi bilo ni problema oko izbora oko čega se ovde kuka.

Usput, vidim ovde niko ne pominje da smo prodali sve relejne uređaje (antene) MTS-a (zajedno sa zemljištem) - Rusima.


milisav68 milisav68 18:16 05.01.2024

Re: šampion

Neues aus der Nachbarschaft
Lepo pise partizanski pokret. A pise i da oni tu komunisticku, partizansku, domobransku... proslost istrazuju. Time se bave oni tipovi koji rade na onim besmislenim institutima koje treba pozatvarati. Sa druge strane kod nas se sve zavrsava jebitacnim pitanjima poput ovog tvog: sta ima tu da se prica, zna se ko ovde krade. I to je to.

Pa jel su našli nešto?

To je ko iz onog vica iz predstave Audicija - spremio slovenačke junačke pesme.

Njihov partizanski pokret je bio u podrumu i intenzivno mrzeo Nemce.

Više je bilo Slovenaca u JVO nego među komunistima.

Oni su imali prvo Kardelja, a zatim Dolanca, da im operu biografije.

Sad to više nije bitno.
milisav68 milisav68 18:30 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Sama činjenica da je na nekoj adresi prijavljeno par stotina ljudi

A zašto je to činjenica?
maksa83 maksa83 18:39 05.01.2024

Re: šampion

milisav68
predatortz
Sama činjenica da je na nekoj adresi prijavljeno par stotina ljudi

A zašto je to činjenica?

Činjenica je zato što podaci o svemu tome postoje i dostupni su, imaš adresu, sajt katastra, broj birača na tom mestu sa sajta RIK-a a sad ima i ljudi koje ne mrzi peške da odu da vide kakav je to objekat.

Izlazi sad ceo serijal sa nezavršenim kućama u kojima "živi" po 30 ljudi, nepostojećim adresama na kojima "živi" po 20-50 ljudi, ono što sam ja okačio je jedan od ekstremnih slučajea.

milisav68 milisav68 19:12 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Činjenica je zato što podaci o svemu tome postoje i dostupni su, imaš adresu, sajt katastra, broj birača na tom mestu sa sajta RIK-a a sad ima i ljudi koje ne mrzi peške da odu da vide kakav je to objekat.

Izlazi sad ceo serijal sa nezavršenim kućama u kojima "živi" po 30 ljudi, nepostojećim adresama na kojima "živi" po 20-50 ljudi,

I sa nepostojećim JMBG-om.

Vidi, nijednoj vlasti, od 2000-te na ovamo nije bilo u interesu da ukrsti podatke, sad možeš samo da plačeš.

maksa83 maksa83 19:17 05.01.2024

Re: šampion

I sa nepostojećim JMBG-om.

Nemam pojma o čemu pričaš ali imam osećaj da hoćeš da kažeš da je SNS čist ko suza.

Vidi, nijednoj vlasti, od 2000-te na ovamo nije bilo u interesu da ukrsti podatke, sad možeš samo da plačeš.

Kakvo bre ukrštanje podataka kad u novembru neki SNS Đoka dođe i kaže nekom SNS Panti u MUP-u "prepravi ovih 50 boravišta na ovde, ovih 30 na ovde, ovih 150 na ovde...".


predatortz predatortz 19:23 05.01.2024

Re: šampion

milisav68
predatortz
Sama činjenica da je na nekoj adresi prijavljeno par stotina ljudi

A zašto je to činjenica?


Polazim od toga da Maksa ne bi lagao.
Valjda...
maksa83 maksa83 19:47 05.01.2024

Re: šampion

Polazim od toga da Maksa ne bi lagao.

Sve su to proverljive stvari.
Ako se neko slika ispred neke adrese, pokaže sliku te zgrade odozgo u katastru, pokaže zapis iz onog RIK-ovog "biračkog spiska" (koji nije birački spisak nego adresa i broj birača na adresi), a što su sve stvari koje svako može sam da proveri onda nema puno smisla lagati. Ja sam tu najslabija karika utoliko što me mrzi da pokupim te stvari aploudujem ih na imgur pa isposlažem ovde, jer se stvarno ne bih izlagao tom naporu da bi neko samo krenuo u neke druge varke telom.

Ko stvarno želi može da nađe informacije, ko ne želi možeš da mu je odštampaš i nabiješ u usta samo će da frflja "fthiffhTOfhreNIJEhkrljmfjDOKAZ".
milisav68 milisav68 19:54 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Nemam pojma o čemu pričaš ali imam osećaj da hoćeš da kažeš da je SNS čist ko suza.

Ma jok, hoću da kažem da učestvuješ u njihovoj igri, a da to ne primećuješ.

Pazi, prvo je bilo hiljade autobusa ispred Arene - nije se desilo.

Pa onda Đilasova izjava o 40.000 ljudi iz RS - nije se desilo.

Sad ide katastar - neka kuća u Obrenovcu....16.000 policajaca jure Džordža....

Mislim, sedim ja tako i razmišljam kako su pokredeni izbori, pa ček da vidim taj katastar, kad ono gle - neka kuća u Obrenovcu - 106.000 prijavljenih.
Kakvo bre ukrštanje podataka

Pa da, šta ima da pretresamo pšten svet, kad se na ko ovde voli da krade.


gvozden1 gvozden1 19:54 05.01.2024

Re: šampion

Sve su to proverljive stvari

Koje su bile dostupne i ovima što se sad setiše da su prevareni.

Što to nisu na vreme proveravali, ili što su izlazili na izbore, ili, što kad je sve to tako belodano ne uspevaju da okupe više od nekoliko hiljada prevarenih građana?
maksa83 maksa83 19:58 05.01.2024

Re: šampion

Ma jok, hoću da kažem da učestvuješ u njihovoj igri, a da to ne primećuješ.

Pazi, prvo je bilo hiljade autobusa ispred Arene - nije se desilo.

Pa onda Đilasova izjava o 40.000 ljudi iz RS - nije se desilo.

Sad ide katastar - neka kuća u Obrenovcu....16.000 policajaca jure Džordža....

Mislim, sedim ja tako i razmišljam kako su pokredeni izbori, pa ček da vidim taj katastar, kad ono gle - neka kuća u Obrenovcu - 106.000 prijavljenih.

Za vreme za koje si ovo ispisao si mogao da nađeš o čemu je reč i gde je je konkretna kuća i koliko tu čega, ali nisi nego si izabrao straw man rantovanje. U čijoj ti igri učestvuješ ne moram da objašnjavam.
maksa83 maksa83 20:00 05.01.2024

Re: šampion

Što to nisu na vreme proveravali, ili što su izlazili na izbore, ili, što kad je sve to tako belodano ne uspevaju da okupe više od nekoliko hiljada prevarenih građana?

Sve ti to piše ovde - dokazi.
gvozden1 gvozden1 20:07 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Što to nisu na vreme proveravali, ili što su izlazili na izbore, ili, što kad je sve to tako belodano ne uspevaju da okupe više od nekoliko hiljada prevarenih građana?

Sve ti to piše ovde - dokazi.

Klasika, nema odgovora, samo pokušaj da se skupe preporuke.

Ne ličiš više na onog starog, progutao si udicu, i sad si Endži.
milisav68 milisav68 20:07 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Polazim od toga da Maksa ne bi lagao.

Ma Maksa ne laže, nego navija.

A kad se navija onda se uključe emocije, a gasi se razum (racio).

Mislim, otkud sad toliko insajderkskih informacija iz MUP-a i katastra?
milisav68 milisav68 20:08 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Za vreme za koje si ovo ispisao si mogao da nađeš o čemu je reč i gde je je konkretna kuća i koliko tu čega, ali nisi nego si izabrao straw man rantovanje. U čijoj ti igri učestvuješ ne moram da objašnjavam.

Video sam to pre dva dana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:15 05.01.2024

Re: šampion

ma da su pokrali, pokrali su, to je jasno.

nego, u beogradu je nekih 325 soma glasalo za SPN. da stavimo na stranu još ne baš neznatan broj koji je glasao za neke druge opozicije i "opozicije".

na protestima se nije pojavljivalo više od par soma ljudi, na onom poslednjem (oproštajnom) možda 10 soma (ako bih bio baš široke ruke).

eto, na kraju na to izađe kada se sprdaš sa "POOOOOGINI".

ko je ubeđen da su ga pokrali a nije spreman kurcem da mrdne i zaslužuje vučića i ekipu. a takvi su izgleda večina.
maksa83 maksa83 20:18 05.01.2024

Re: šampion

Mislim, otkud sad toliko insajderkskih informacija iz MUP-a i katastra?

Ko je pominjao insajderske informacije iz katastra?

Ubr može se naći i izjava Gordane Čomić u kojoj traži da se ispitaju fantomski glasački listići koji se pojavljuju po sandučićima.

Iz 2016.
maksa83 maksa83 20:20 05.01.2024

Re: šampion

Ne ličiš više na onog starog, progutao si udicu, i sad si Endži.

Kaže Đuka Bakarec...

milisav68 milisav68 20:22 05.01.2024

Re: šampion

vrabac_onaj

eto, na kraju na to izađe kada se sprdaš sa "POOOOOGINI".

ko je ubeđen da su ga pokrali a nije spreman kurcem da mrdne i zaslužuje vučića i ekipu. a takvi su izgleda večina.

Bravo, hteo sam baš to da pomenem.

Valjda se opet čeka Šumadija.
milisav68 milisav68 20:24 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Ko je pominjao insajderske informacije iz katastra?

Ja.
maksa83 maksa83 20:25 05.01.2024

Re: šampion

na protestima se nije pojavljivalo više od par soma ljudi, na onom poslednjem (oproštajnom) možda 10 soma (ako bih bio baš široke ruke).

To je uske ruke, moj drugar je prošao sa BT skenerom i pokupio 12000 BT idijeva, dakle po svoj prilici minimum 12K. Onaj brojač na Internetu je procenio 17K (ali ti na njegovo brojanje imaš primedbe).

Svejedno, to je premalo, a i nije baš jasno šta bi uradio da je došlo, recimo, 40K ljudi, to bi samo dalo zamajac nekim protestima sa kojima ovi ne znaju šta bi i na kraju bi to usahnulo, energija potrošena. To smo već videli bar dva puta do sada.

Ja tvrdim da je dovoljno 10K ljudi, ali u svakom većem mestu, i sa vilama. To se naravno neće desiti.
maksa83 maksa83 20:26 05.01.2024

Re: šampion

Valjda se opet čeka Šumadija.

Ne čeka se Šumadija, tamo ne moraju nikog da dovoze da im glasa, odande dovoze.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:35 05.01.2024

Re: šampion

Onaj brojač na Internetu je procenio 17K (ali ti na njegovo brojanje imaš primedbe).


nemam ja primedbe na brojač, nego na tipa koji prezentuje. laže ko pas i to vrlo svesno.

i da, to što je pokupljeno 12 000 BT, to ne moraju sve da budu demonstranti.

ali recimo da je to maksimum koji mogu da prihvatim, a bio sam tamo.
maksa83 maksa83 20:41 05.01.2024

Re: šampion

i da, to što je pokupljeno 12 000 BT, to ne moraju sve da budu demonstranti.

Ne moraju, a ne moraju ni svi da imaju uključen BT, što znači da ih je možda bilo više.

Nego, opet ću da pitam - da je došlo mnoogo više ljudi, tipa 40K, 60K, ili čak i koliko je bilo na Đinđićevoj sahrani ... dalje bi se desilo - šta?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:46 05.01.2024

Re: šampion

maksa83


dalje bi se desilo - šta?


dobro, ništa se ne bi desilo
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:50 05.01.2024

Re: šampion

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Lepo pise partizanski pokret. A pise i da oni tu komunisticku, partizansku, domobransku... proslost istrazuju. Time se bave oni tipovi koji rade na onim besmislenim institutima koje treba pozatvarati. Sa druge strane kod nas se sve zavrsava jebitacnim pitanjima poput ovog tvog: sta ima tu da se prica, zna se ko ovde krade. I to je to.

Pa jel su našli nešto?

To je ko iz onog vica iz predstave Audicija - spremio slovenačke junačke pesme.

Njihov partizanski pokret je bio u podrumu i intenzivno mrzeo Nemce.

Više je bilo Slovenaca u JVO nego među komunistima.

Oni su imali prvo Kardelja, a zatim Dolanca, da im operu biografije.

Sad to više nije bitno.


Bilo je samo pitanje vremena kad ce poceti sprdnja sa slovenackim pickicama. Izdrzali oni bogami nekoliko vekova germanizacije pa i taj poslednji nacisticki talas i uspeli da sacuvaju svoj jezik i kulturu pa je sad ta kultura prisutnija u Evropi od srpske iako ih je daleko manje. To sto je neko dobar galamdzija nije bas uvek prednost.

A ima sasvim finih istrazivanja. Daleko bolje poznaju taj period nego mi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:56 05.01.2024

Re: šampion

Neues aus der Nachbarschaft


Bilo je samo pitanje vremena kad ce poceti sprdnja sa slovenackim pickicama.


Ja stvarno nigde u Milisavovom komentaru ne vidim "sprdnju sa slovenačkim pičkicama". Naprotiv, komentar je vrlo afirmativan po pitanju slovenačkog naroda. Doduše, sprda se sa slovenačkim partizanima...

gvozden1 gvozden1 20:57 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Ne ličiš više na onog starog, progutao si udicu, i sad si Endži.

Kaže Đuka Bakarec...


Ovo je već napredak.
Shvatio si da su linkovi na neke gluposti dosadni?
predatortz predatortz 20:59 05.01.2024

Re: šampion

da je došlo mnoogo više ljudi, tipa 40


Niste vi Bosanci, pa da vas 40.000 digne dupe i pomeri se iz udobnosti porodičnog doma.
maksa83 maksa83 21:04 05.01.2024

Re: šampion

Niste vi Bosanci, pa da vas 40.000 digne dupe i pomeri se iz udobnosti porodičnog doma.

Kad to reče, vidim kako neki pizde u fazonu "idemo mi tamo da se registrujemo pa da mi njima izglasamo neku trulu lopinu" ali džaba brt ti ljudi već tamo sami sebi izglasaju Dodika, ne moš im što kaže Sahiba u Top Listi doHakati...

maksa83 maksa83 21:06 05.01.2024

Re: šampion

Shvatio si da su linkovi na neke gluposti dosadni?

Ovo je drugi put da za Rika Eštlija kažeš "glupost", da ne bude posle "nisi nas upozorio!".
predatortz predatortz 21:09 05.01.2024

Re: šampion

Kad to reče, vidim kako neki pizde u fazonu "idemo mi tamo da se registrujemo pa da mi njima izglasamo neku trulu lopinu" ali džaba brt ti ljudi već tamo sami sebi izglasaju Dodika, ne moš im što kaže Sahiba u Top Listi doHakati...


Ma te pizde su bezopasne. Ne menja se svet tvitovanjem.

Da, Dodik je takav kakav jeste.

Politički je nadživeo Miloševića, Đinđića, Koštunicu, Tadića...
Verujem i ovog će.

A za razliku od ovog ima ozbiljnu opoziciju.

Koju i sam pofržavam.

Zna, ume...
A znaš zašto? Poznaje narod u dušu.

jovilim_e jovilim_e 21:59 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Kad to reče, vidim kako neki pizde u fazonu "idemo mi tamo da se registrujemo pa da mi njima izglasamo neku trulu lopinu" ali džaba brt ti ljudi već tamo sami sebi izglasaju Dodika, ne moš im što kaže Sahiba u Top Listi doHakati...


Ma te pizde su bezopasne. Ne menja se svet tvitovanjem.

Da, Dodik je takav kakav jeste.

Politički je nadživeo Miloševića, Đinđića, Koštunicu, Tadića...
Verujem i ovog će.

A za razliku od ovog ima ozbiljnu opoziciju.

Koju i sam pofržavam.

Zna, ume...
A znaš zašto? Poznaje narod u dušu.


I ova naša opozicija, i ne samo ova aktuelna, poznaje narod u dušu.
Ali u onoj stvari.
I zato će na vlast da dođu nikada.
Jebote, Vučić predloži da se (šta predloži, naredi) da se ne radi drugi dan Božića, a naši opozicioni idioti se ubiše ko će da smisli idiotskiju izjavu.
Umesto da kažu - narode kada mi dođemo na vlast, naš predsednik će da predloži da se ne radi dva dana, a naša vlada će da usvoji da se ne radi četiri dana.
Šta četiri dana, ima da usvojimo da se ne radi od katoličkog (tj. onog Božića što se slavi 25. decembra), pa sve do svetog Save.
Eeee, tako se skupljaju glasovi i osvaja i čuva vlast.
maksa83 maksa83 22:06 05.01.2024

Re: šampion

Zna, ume...
A znaš zašto? Poznaje narod u dušu.

A ja mislio zato što se gipko okreće kako vetar duva, od "u Srebrenici je bio genocid" i "Mladić i Karadžić moraju u Hag" do ovog sada i gde god zatreba.

A izgleda i da pomalo i narod poznaje njega.



predatortz predatortz 22:24 05.01.2024

Re: šampion


A ja mislio zato što se gipko okreće kako vetar duva, od "u Srebrenici je bio genocid" i "Mladić i Karadžić moraju u Hag" do ovog sada i gde god zatreba.


Onda ti je jasno i zašto ga ne volim.

Ali ti jedna stvar nije jasna.

Onih drugih je uvek više. Ko predizbornu priču pravi za pametne, taj vlast videti neće.
Ako je prosečan IQ oko 90 tu negde i moraš da gađaš sa pričom.

Moraš osetiti bilo naroda kojim želiš da vladaš.

A narod voli da čuje od političara ono što priželjkuje.

Manjkavost demokratije je što glas budale ima istu snagu glasa genijalca.

To Dodik odlično zna kada pod šatrom uzme mikrofon i oplete garu. On tu ubere više glasova nego da Lutovcu daš 24 sata na RTS.

Malo gara, malo kupi, malo uceni, malo subašama vlasti da...
Dodik i Vučić rade tačno ono što je radio Tito - svoju snagu crpe iz idiota! Idioti su im i pogonsko gorivo i pretorijanci.
Potkupe još malo ljudskog šljama iz redova obrazovanih (poštena inteligencija) jer državni aparat i privreda moraju da imaju i takvih i vozi Miško!





maksa83 maksa83 22:31 05.01.2024

Re: šampion

Onih drugih je uvek više. Ko predizbornu priču pravi za pametne, taj vlast videti neće.
Ako je prosečan IQ oko 90 tu negde i moraš da gađaš sa pričom.

Moraš osetiti bilo naroda kojim želiš da vladaš.

A narod voli da čuje od političara ono što priželjkuje.

Ok ti sad meni objašnjavaš populizam, ali sa populizmom srednje i duge sreće nema pošto po pravilu donosi polarizaciju društva, eroziju demokratije, autoritarnu vlast i znamo šta sve još. Ne mislim da je to nešto čemu se treba diviti kao specijalnoj veštini - jer mehanizmi su stari i provaljeni - niti težiti (iz poznatih razloga).
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:43 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
populizam


A šta nije populizam?

Čak i ako prenebregnemo činjenicu da je sama ideja demokratije jedna prilično "populistička" ideja, ono što ja primećujem već, pa ohooo, više od dve decenije, ti koji dreče na "populizam" uopšte nisu gadljivi na populističke metode kada im to zatreba.

Samo što postoji "naš" populizam koji čak i kad prdne to miriše na Lenor i "njihov" koji vonja i krezub je.
Šta da ti kažem, sve znaš, "basket of deplorables".
magnus magnus 22:43 05.01.2024

Re: šampion

otvaranje dosijea obaveza iz 1996. godine, kada je Parlamentarna skupština Saveta Evrope rezolucijom 1096 zatražila od bivših komunističkih zemalja otvaranje tajnih dosijea.
zatražila je i restituciju imovine ,ne samo privatnim licima nego i organiacijama i vjerskim zajednicama al u Srbiji je to problem kad lideri euroboljševika žive u mekretninama koje su im oci oteli a odbojnost prema crkvi je kao kod đavoloimanih
predatortz predatortz 22:44 05.01.2024

Re: šampion

maksa83
Onih drugih je uvek više. Ko predizbornu priču pravi za pametne, taj vlast videti neće.
Ako je prosečan IQ oko 90 tu negde i moraš da gađaš sa pričom.

Moraš osetiti bilo naroda kojim želiš da vladaš.

A narod voli da čuje od političara ono što priželjkuje.

Ok ti sad meni objašnjavaš populizam, ali sa populizmom srednje i duge sreće nema pošto po pravilu donosi polarizaciju društva, eroziju demokratije, autoritarnu vlast i znamo šta sve još. Ne mislim da je to nešto čemu se treba diviti kao specijalnoj veštini - jer mehanizmi su stari i provaljeni - niti težiti (iz poznatih razloga).


Ja se populizmu ne divim. Naprotiv, gnušam ga se.
Samo, onaj ko želi vlast, ne samo u Srbiji, mora da pred izbore prilagodi priču koja godi uhu većine.

Ajde majstore izađi pred birače i reci da ćeš ukinuti davanje para iz državne blagajne onako na lepe oči, izađi i reci da za vakta tvoje vlasti neće biti povećanja plata i penzija jer se i ove ovolike iz kredita isplaćuju.

Ajde kritikuj to što ovaj indijanac diže kredite i deli lovu ko onaj pijani poštar u Bijeljini.

Šta misliš koji će procenat imati razumevanja za to?
Pa i ovo što ovi moji desničari u pelenama rade, insistiramje na Kosovu, granicama, ustavu - sve je to šuplja priča!
Narod hoće pare!
Hoće što više para za što manje rada!
Ko im to obećava i vremenom kapne neki dinar, taj će i da vlada.

Kakva evropska perspektiva, kurac, palac, usaglašavanja sa EU, prava za pedere, kučiće, ostavljene devojke, narkomane u bludnice.
Ljudi hoće lovu. Odakle, boli ih kurac!

Ako hoćeš vlast, to im obećaj pa ih posle zajebi k'o Vučić penzionere onomad.





maksa83 maksa83 22:47 05.01.2024

Re: šampion

zatražila je i restituciju imovine ,ne samo privatnim licima nego i organiacijama i vjerskim zajednicama al u Srbiji je to problem kad lideri euroboljševika žive u mekretninama koje su im oci oteli a odbojnost prema crkvi je kao kod đavoloimanih

Crkvi je ovde vraćeno preko 90% imovine. Da, nije 100%, ali nije ni drugima sve restituirano.


maksa83 maksa83 22:52 05.01.2024

Re: šampion

A šta nije populizam?

Vrlo je teško odgovoriti na tako postavljeno pitanje pa neću da pokušavam.

"A šta nije pomorandža?"
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:55 05.01.2024

Re: šampion

predatortz

Šta misliš koji će procenat imati razumevanja za to?


Vidiš ja ne mislim da su ljudi baš tolika stoka. Samo im moraš dati ideju i biće spremni na žrtvu. Ali ne da foliraš, moraš i sam da veruješ u to.

Ali avaj, odmah bi bio proglašen za "populistu". Jer šta je bitnije od u se, na se i poda se? Ti bi nešto da zamajavaš narod van toga?

Gadna su vremena globalno. U bukvalnom smislu gadna.

Ono, da ti se zgadi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:55 05.01.2024

Re: šampion

maksa83

"A šta nije pomorandža?"


mandarina, a ni kruška nije pomorandža.
eto, vidiš da je bilo lako.
bene_geserit bene_geserit 22:56 05.01.2024

Re: šampion

ti koji dreče na "populizam" uopšte nisu gadljivi na populističke metode kada im to zatreba

Ja populizam uopšte ne vidim kao problem,
to je samo reakcija,
osnovni problem leži u tome što su političari korumpirani, jedno obećavaju a drugo rade, rade protiv interesa sopstvenog naroda, ne postoji mehanizam njihove kontrole pošto osvoje vlast,
sve u svemu ovakva demokratija kakvu imamo u praksi je vrlo falična.

Kad bi imao sistem sa mnogo više direktne demokratije (npr. kao kod Švajcaraca) i neki mehanizam kontrole političara pošto dobiju izbore (tu se zalažem za glasanje na svakih 6 meseci dal da ih obesimo na najbližu banderu, pa ko hoće da snosi rizik dobrodošao je da se bavi politikom), populizam ne bi postojao.
maksa83 maksa83 23:06 05.01.2024

Re: šampion

vrabac_onaj
maksa83

"A šta nije pomorandža?"


mandarina, a ni kruška nije pomorandža.
eto, vidiš da je bilo lako.

A, shvatam, uoč mi nau:

Mandarina, a ni kruška nisu populizam.

A sad ozbiljno - ne-populizam je ono što ne donosi polarizaciju društva, eroziju demokratije, autoritarnu vlast i znamo šta sve još...

U pravu si, lako je.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:14 05.01.2024

Re: šampion

maksa83

A sad ozbiljno - ne-populizam je ono što ne donosi polarizaciju društva, eroziju demokratije, autoritarnu vlast i znamo šta sve još...



1. populizam vrlo često vodi ka homogenizaciji društva
2. demokratija kao ideja je sama po sebi populistička ideja (meni ovo deluje kao samorazumljivo)
3. autoritarnu vlast može uvesti nekoliko oficira sve boreći se protiv "populističkog lidera" (vidi pod Salvador Aljende)
gvozden1 gvozden1 23:19 05.01.2024

Re: šampion

Samo, onaj ko želi vlast, ne samo u Srbiji, mora da pred izbore prilagodi priču koja godi uhu većine.

Pa ne znam baš.

To može da radi na relativno kratak rok, na duže rokove rade ipak neke fundamentalnije stvari kakve su patriotizam ili ekonomija.

Većih demagoga, populista, od komunista nije bilo, a ipak su izgubili vlast zbog nedostatka patriotizma, nacionalizma, i zbog ekonomskog kraha.

Vučić će izgubiti vlast onog momenta kad više ne bude mogao da skriva krah nacionalne politike prema Kosovu, tj kad više ne bude mogao da za sve greške optužuje bivši režim.

Ovo što se trenutno dešava, gde se Kosovo ponaša kao suverena država, a Srbija samo pravi ustupke (tablice, Gazivode, duge cevi na severu, zabrana ulaska ljudima koje Kosovo proizvoljno odabere....itd) jeste krah njegove politike, koji neće moći dugo da prikriva.


Ko će ga zameniti teško je reći, ali svakako neko ko će tu imati jasnije i čvršće stavove, neko za koga će biti moguće reći da je državnik, a ne samo politički akrobata koji uspešno žonglira masom.






predatortz predatortz 23:24 05.01.2024

Re: šampion

Ko će ga zameniti teško je reći, ali svakako


...će zavisiti od toga koji će od dva ambasadora, ruski ili američki, imati jaču ekipu u tom trenutku.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:32 05.01.2024

Re: šampion

predatortz
Ko će ga zameniti teško je reći, ali svakako


...će zavisiti od toga koji će od dva ambasadora, ruski ili američki, imati jaču ekipu u tom trenutku.


mislim da ruski ambasador neće imati mnogo šanse u toj igri. sve da izađu na Odesu pa i Dunav, mi ostajemo sa ove strane zida.

a zid će potrajati.

možda će oni da nešto drobe u UN, Lavrov (ili ko god bio na njegovom mestu) će da daje sjajna saopštenja za štampu ali mi smo sa druge strane zida.
gvozden1 gvozden1 23:44 05.01.2024

Re: šampion


možda će oni da nešto drobe u UN, Lavrov (ili ko god bio na njegovom mestu) će da daje sjajna saopštenja za štampu ali mi smo sa druge strane zida.

I tako je oduvek.
Rusija naš saveznik dok to ne smeta njenim interesima, a mi u Evropi, Evropa protiv nas, ona anglosaksonska Evropa makar.

I da ne bude pogrešno shvaćeno, nije ona protiv Srba zato što iz nekog razloga mrzi Srbe, (zbog kralja Milana i njegovig seksa sa gospođom Čerčil, ili zbog šamranja Čerčila od strane Voje Tankosića:)) bila bi i protiv Eskima da im je država ovde, i da je ovakva kao što je Srbija, slovenska i pravoslavna, mala Rusija, kako je oni vide.


maksa83 maksa83 23:45 05.01.2024

Re: šampion

1. populizam vrlo često vodi ka homogenizaciji društva

Tako homogenizovana društva često dobiju jedno novo ime, jeste, to.

A teško da može da ga homogenizuje zato što populizam nije samo "niže cene keksu" i "svićedimate svoj avijon" nego neumitno i "mi protiv njih", gde su "oni" neki unutrašnji neprijatelj koji bi ciljnu publiku populiste "sutra sve pojeo za doručak, možda i nekuvane". Nemoj mi reći da to ne vidiš oko sebe 0-24, a posebno mi nemoj reći "a kako Đilas i Šolak polarizuju jer deplorables" jer taj bulišt ne kupujem.

2. demokratija kao ideja je sama po sebi populistička ideja (meni ovo deluje kao samorazumljivo)

Ni manje ni više od Isusovog učenja, kada bismo zanemarili sve atribute populizma, jer nema populizma bez Druge Strane koja mora da se antagonizuje, nebitno je l levi (klasni neprijatelj) ili desni (izdajnici i ovi okolo što nam rade o glavi), a to je samo deo celog populističkog paketa.
3. autoritarnu vlast može uvesti nekoliko oficira sve boreći se protiv "populističkog lidera" (vidi pod Salvador Aljende)

Ne mogu baš da podvedem Aljendea pod populističkog lidera, jer mislim da nije svako ko hoće da sprovede društvene reforme neumitno populista. Vučić je populsta ali nije društveni reformator, bar ne "populistički Aljende" smera pošto on ne nacionalizuje resurse nego ih deli budzašto drugarima i strancima u zamenu za političku moć, za početak.
predatortz predatortz 23:46 05.01.2024

Re: šampion

mislim da ruski ambasador neće imati mnogo šanse u toj igri. sve da izađu na Odesu pa i Dunav, mi ostajemo sa ove strane zida.


Sećaš se one moje NATO faze?

E, došlo je vreme koje sam slutio da će doći i zbog kog sam govorio da je pametnije staviti obraz pod guzicu nego golu guzicu međ pijane Turke.

I sad mislim da je pametnije, ali sam skontao da prvi ja ne bih bio spreman krenuti za onim što sam tada propovedao.

I sad jesmo sa golim dupetom među pijanim Turcima.

Neki kurac, počev od mene, nam fali!
Ne umemo da uvažimo realnost.

I ne, ovo nema nikakve veze sa mojom nekom ljubavi prema Rusiji.
Meni se živo jebe za Rusiju

Nego je neki bag u pitanju.
maksa83 maksa83 23:58 05.01.2024

Re: šampion

Rusija naš saveznik dok to ne smeta njenim interesima, a mi u Evropi, Evropa protiv nas, ona anglosaksonska Evropa makar.

Jes, samo ste u oba velika rata bili na istoj strani ti i angosaksonska Evropa. Kamo se sad dede "Elizabeta bila Petrova kuma"? Isto ko što ti smeta Marinika jer je Rumunka a Marija Rumunka bila u narodu najomiljenija srpska kraljica.

Moraš da sastaviš konzistentniju priču, ovo ti je go k.
zilikaka zilikaka 23:59 05.01.2024

Re: šampion

mislim da ruski ambasador neće imati mnogo šanse u toj igri.

Ni preterano interesa. Ovako ostajemo mesto za konekciju preko kojeg će se još dugo muljati sve što ne treba da se vidi a isplati se.
Pre svega u energetici ali i šire, što da ne.
Naravno da mi od toga nećemo imati koristi, samo ćemo biti od nje, kome zatreba.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:01 06.01.2024

Re: šampion

maksa83
a posebno mi nemoj reći "a kako Đilas i Šolak polarizuju jer deplorables" jer taj bulišt ne kupujem.


Ma ti za svoje pare kupuj ili nekupuj šta god hoćeš, ali to je golim okom vidljivo već decenijama (pri tome su Đilas i Šolak tu najmanje bitni, ne znam zašto njih uvodiš). E sad ako je tebi lakše da žmuriš, da ne vidiš, "uan peni for d blojnds", alal ti bilo.

Dakle, na ovo sam morao da odgovorim a što se tiče ostalog, ima dosta istine u tome što kažeš, čak bih se oko večine toga složio (sem onog gore navedenog)

Ono što je moja poenta, populizam ne možeš izbeći baš kao ni gravitaciju.
A sama reč je toliko izraubovana da je otužno koristiti je.
Etiketa koju je zgodno prilepiti nekome ako ti se ne sviđa.
maksa83 maksa83 00:05 06.01.2024

Re: šampion

(pri tome su Đilas i Šolak tu najmanje bitni, ne znam zašto njih uvodiš).

"Đilas i Šolak" su zbirno ime za bivšu vlast pošto to tako sad prepoznaje narod jer im je to servirano marljivo kroz prijemnike TV ekrana iako je Đilas realno imao malo vlasti u nekom periodu, isitina jeste drmao iznad svoje formalne pozicije (videti pod 'pano od 400K EUR').


A sama reč je toliko izraubovana da je otužno koristiti je.
Etiketa koju je zgodno prilepiti nekome ako ti se ne sviđa.

A ne, za to koristim "Delfi programer".
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:08 06.01.2024

Re: šampion

predatortz

Neki kurac, počev od mene, nam fali!
Ne umemo da uvažimo realnost.


Ma ne fali nam ništa. Ne bi nam kako ti kažeš "stavljanje obraza pod guzicu" ništa pomoglo, ovi nam jasno stavljaju glavu na panj.
Šta je sužnju ostalo sem da se nada (koliko god izgledalo uzaludno) i prkosi.
gvozden1 gvozden1 00:17 06.01.2024

Re: šampion


Jes, samo ste u oba velika rata bili na istoj strani ti i angosaksonska Evropa. Kamo se sad dede "Elizabeta bila Petrova kuma"? Isto ko što ti smeta Rumunka Marinika a Marija Rumunka bila narodu najomiljenija srpska kraljica.

Detalji koji ni na koji način ne opovrgavaju tvrdnju o malim Rusima, ili o Engleskoj antisrpskoj politici.

I to je tako kroz vekove, od kneza Miloša koji je u jednom trenutku pod uticajem Hodžesa, engleskog konzula pokušao da se odvoji od Rusije, pa kad je shvatio šta gubi, brže bolje se otarasio njegovih usluga, preko Milana kralja, koji se okrenuo zapadu, pa postao najomraženiji srpski monarh koji je imao izričitu želju da ne bude sahranjen u njemu omraženoj Srbiji, da bi njegov sin za kuma na venčanju uzeo ruskog cara.


Što se kumstva tiče, privatna stvar, koja bi mogla da pomogne u odnosu Engleske prema Srbiji, ali sigurno ne toliko bitna da bi oni prestali da u Srbiji gledaju nekoga ko će širiti ruski uticaj, koji je direktno suprotan njihovim

Na istoj u dva rata .
Da, s tim što je Rusija bila na istoj toj strani dok je komunisti nisu rasturili.


Kraljica Marija i Marinika!

Pa dobro, kad te dve žene možeš uopšte da staviš u istu rečenicu, mnogo govori o tebi i tvom poznavanju stvari.
maksa83 maksa83 00:20 06.01.2024

Re: šampion

Kraljica Marija i Marinika!

Pa dobro, kad te dve žene možeš uopšte da staviš u istu rečenicu, mnogo govori o tebi i tvom poznavanju stvari.

Meni to govori sve o tvojoj kongruentnosti - obe su Rumunke u Srbiji udate za Srbe, ali samo jednoj od njih odričeš pravo da bude dobra za Srbiju zato što je Rumunka. Toliko o tome.
zilikaka zilikaka 00:22 06.01.2024

Re: šampion

Da živiš u Banatu, poznavao bi Rumune daleko bolje. Taj narod nam je prijatelj i generalno i pojedinačno. Jako dobre komšije koje nedovoljno umemo da cenimo.
gvozden1 gvozden1 00:26 06.01.2024

Re: šampion

- obe su Rumunke u Srbiji udate za Srbe,

S tom razlikom da kad se neko uda za kralja onda ona prihvata u njegovu veru i naciju.

Jel Marinika udata za srpskog kralja, a da ja to ne znam?

Ako jeste, onda su iste.
gvozden1 gvozden1 00:30 06.01.2024

Re: šampion

Da živiš u Banatu, poznavao bi Rumune daleko bolje. Taj narod nam je prijatelj i generalno i pojedinačno. Jako dobre komšije koje nedovoljno umemo da cenimo.

Evo, ti živiš s njima, pa znače li tebi nešto rumunski nacionalni interesi?
Dobro, tebi ni srpski nisu naročito bitni, možda su ti rumunski važniji.


Čuj, dobar narod, pa šta s tim?


Nismo imali nekih naročitih sporova sa njima, ali baš da će da se žrtvuju za naše nacionalne interese, ne bih ruku u vatru za to.
maksa83 maksa83 00:32 06.01.2024

Re: šampion

Da živiš u Banatu, poznavao bi Rumune daleko bolje. Taj narod nam je prijatelj i generalno i pojedinačno. Jako dobre komšije koje nedovoljno umemo da cenimo.

Bukvalno (ako bih dozvolio sebi da malam tako širokom četkom) najinteligentniji balkanski narod, smatraju nas prijateljima, nikad nam nikakvo zlo nisu naneli, uskakali uvek kad je trebalo a ovom smeta Marinika jer je RUMUNKA ... koja se nije udala za Kralja da bude manje RUMUNKA.

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:33 06.01.2024

Re: šampion

zilikaka
Da živiš u Banatu, poznavao bi Rumune daleko bolje. Taj narod nam je prijatelj i generalno i pojedinačno. Jako dobre komšije koje nedovoljno umemo da cenimo.


Ja ne živim u Banatu ali već 7 godina radim sa Rumunima (jebiga firma multinacionalka pa nas ima od Bogote do Kluža) i spreman sam to da potvrdim. Pri tome su veoma prijateljski raspoloženi prema nama, umeju da kažu da su im "jedini prijatelji Crno More i Srbija".

P.S.
Samo ne znam koj im kurac bio onomad da marširaju na Staljingrad :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:37 06.01.2024

Re: šampion

maksa83
najinteligentniji balkanski narod


Rumunija nije na Balkanu, baš kao što Valjevo nije u Šumadiji.

Morao sam
gvozden1 gvozden1 00:39 06.01.2024

Re: šampion

koja se nije udala za Kralja da bude manje RUMUNKA.

I koja se vrlo jasno izjasnila o srpskim nacionalnim interesima, o Srebrenici i Srpskoj.

To je u najmanju ruku čini nezainteresovanom za ključne stvari što se Srba tiče.


Nacionalnost se samo uklapa u to, da joj nije stalo do tih ključnuh stvari.


gvozden1 gvozden1 00:41 06.01.2024

Re: šampion

Morao sam

Moram i ja da te potsetim na Slobodana Jovanovića, na Nikolaja, na Balabana...
:)
maksa83 maksa83 00:42 06.01.2024

Re: šampion

I koja se vrlo jasno izjasnila o srpskim nacionalnim interesima, o Srebrenici i Srpskoj.

Možda se predomisli ko Mile Dodik, daj joj vremena. I on je tako krenuo a vidi ga sada.
zilikaka zilikaka 00:42 06.01.2024

Re: šampion

obe su Rumunke u Srbiji udate za Srbe, ali samo jednoj od njih odričeš pravo da bude dobra za Srbiju zato što je Rumunka.

S tim što je ona prva imala svoju drugu domovinu, ova druga ima samo Srbiju. Poricati nekom pravo da iskreno voli svoju zemlju iskljivo zato što ne pripada većinskom narodu u njoj je ispod svakog nivooa.
Ma šta mislili o njoj kao politićarki.
...sad bi opet mogao da se navede onaj niz nesrba koji su onoliko voleli i zadužili svoju domovinu, al džabaa, najvažnije je što je Rumunka.
gvozden1 gvozden1 00:44 06.01.2024

Re: šampion

maksa83
I koja se vrlo jasno izjasnila o srpskim nacionalnim interesima, o Srebrenici i Srpskoj.

Možda se predomisli ko Mile Dodik, daj joj vremena. I on je tako krenuo a vidi ga sada.

Možda, kad bude pričala ovo što sad Dodik priča, možda je i glasam.
Za sada to ne dolazi u obzir, posebno ne posle ovog cirkusa sa štrajkom glađu.
crossover crossover 00:45 06.01.2024

Re: šampion

umeju da kažu da su im "jedini prijatelji Crno More i Srbija"


Ја сам то први пут чуо од оца једне (тј. две) моје пријатељице који је осамдесетих био дипломата у Букурешту. Њих две су доста времена проводиле тамо, кажу да то уопште није било претеривање.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:48 06.01.2024

Re: šampion

maksa83

Možda se predomisli ko Mile Dodik, daj joj vremena. I on je tako krenuo a vidi ga sada.


Već vidim sliku, Marinika sedi na srpskom tenku koji ulazi u Prizren. Zagledana u daljinu, blagi smešak na licu, ne govori ništa - odlučan pogled govori sve.
gvozden1 gvozden1 00:53 06.01.2024

Re: šampion

S tim što je ona prva imala svoju drugu domovinu, ova druga ima samo Srbiju.

Udajom za monarha se postaje pripadnik nacije monarha.

Primer, Katarine Velike.
Švabica po rođenju koja je postala Ruskinja , i to ne bilo koja i bilo kakva, nego jedna od najvećih ruskih patriota, koja je ta rusku državu i naciju učinila mnogo više od većine ruskih monarha rođenih kao etnički Rusi.

I još mnogo takvih primera, u kojima stupanje na dvor znači prihvatanje nacije na čiji se dvor stupa.


Ne može se Marinika u to ugurati, ali baš nikako.

maksa83 maksa83 00:54 06.01.2024

Re: šampion

Već vidim sliku, Marinika sedi na srpskom tenku koji ulazi u Prizren. Zagledana u daljinu, blagi smešak na licu, ne govori ništa - odlučan pogled govori sve.

Dodik odlazi šutirajući kamičke, misli se 'ovo je stvarno kraj' i sine mu: "A AKO SE UDAM ZA SRPSKOG KRALJA?"

Tri dana kasnije Princu Filipu od Šitkojna prilazi na ulici krupan muškarac, namigne i kaže "đes mala, oš kodmene da majnujemo kojnove?" dok korpulentno obezbeđenje odvlači Filipovu ženu i trpa je u srebrnu Škodu koja odlazi u nepoznatom pravcu.

Dva dana kasnije parlament RS jednoglasno usvaja zakon o istopolnim brakovima.
gvozden1 gvozden1 00:56 06.01.2024

Re: šampion

crossover
umeju da kažu da su im "jedini prijatelji Crno More i Srbija"


Ја сам то први пут чуо од оца једне (тј. две) моје пријатељице који је осамдесетих био дипломата у Букурешту. Њих две су доста времена проводиле тамо, кажу да то уопште није било претеривање.

Da, ali su hteli Banat do Beograda.
A u ratu se baš i nisu pokazali.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:02 06.01.2024

Re: šampion

gvozden1

A u ratu se baš i nisu pokazali.


Kako bre nisu, pa junački su skenjali oba nemačka krila kod Staljingrada

A da, ti misliš na Prvi. Nisu oni bili tu toliko loši koliko ih nije išlo.
maksa83 maksa83 01:04 06.01.2024

Re: šampion

Udajom za monarha se postaje pripadnik nacije monarha.

Ne, nije postala srpkinja nego Princeza Marija od Jugoslavije. Deci je dala srpsko, hrvatsko i slovenačko ime kao simbol jedinstva.

Rumunka koja je postala Jugoslovenka, stvarno ne razumem kako ti možeš da gajiš ikakve simpatije prema njoj.
zoja444 zoja444 01:17 06.01.2024

Re: šampion

i meni smeta sto je marinika rumunka. da nije politicarka i djilasova ljubavnica, ne bi mi smetalo. ko zeli da bude genocidan, nek bude. ja necu jer nisam.
gvozden1 gvozden1 01:30 06.01.2024

Re: šampion

maksa83
Udajom za monarha se postaje pripadnik nacije monarha.

Ne, nije postala srpkinja nego Princeza Marija od Jugoslavije. Deci je dala srpsko, hrvatsko i slovenačko ime kao simbol jedinstva.

Rumunka koja je postala Jugoslovenka, stvarno ne razumem kako ti možeš da gajiš ikakve simpatije prema njoj.

Dobro, Aleksandar je ukinuo sve nacije, i hteo da pravi novu, jugoslovensku.
Ali je odustao od toga pa pokušao da napravi srpsku državu, međutim nije uspeo zbog Versaja, gde mu je nametnuta uloga koju je pre njega imali najpre tursko carstvo, a zatim austrougarsko, sprečavanje ruskog upliva na ove prostore.

Ali sve je to druga tema, važno je da su ti razumeo razliku između udaje za monarha i udaje za nekog anonimnog Srbina.
(Ako je Marinika uopšte udata)
jovilim_e jovilim_e 09:24 06.01.2024

Re: šampion

gvozden1
S tim što je ona prva imala svoju drugu domovinu, ova druga ima samo Srbiju.

Udajom za monarha se postaje pripadnik nacije monarha.

Primer, Katarine Velike.
Švabica po rođenju koja je postala Ruskinja , i to ne bilo koja i bilo kakva, nego jedna od najvećih ruskih patriota, koja je ta rusku državu i naciju učinila mnogo više od većine ruskih monarha rođenih kao etnički Rusi.

I još mnogo takvih primera, u kojima stupanje na dvor znači prihvatanje nacije na čiji se dvor stupa.


Ne može se Marinika u to ugurati, ali baš nikako.



Samo da se, delimično, pridružim ovoj diskusiji i plodnoj razmeni stavova.
Ja bih, bez obzira na sve i uprkos svemu, lakše podneo premijerku Mariniku nego Ovo sada.
Kada kažem Ovo, ne mislim ni najmanje na seksualnu orjentaciju Ovoga.
zilikaka zilikaka 09:24 06.01.2024

Re: šampion

Marinika je Pančevka. Tamo rođena, odrasla, i ni po čemu se ne razlikuje od bilo koga odande, bilo koje druge nacije.

Da je sportiskinjja i osvaja medalje, bile bi za Srbiju, uz srpsku himnu.
Rekoh da joj kao političarki možemo po ličnom izboru zamerati svašta al zamerati naciju prelazi okvire pristojnog.
predatortz predatortz 09:28 06.01.2024

Re: šampion

sada.
Kada kažem Ovo, ne mislim ni najmanje na seksualnu orjentaciju Ovoga.


Ovo sada je Hrvatica, iz komunističke porodice, lezbejka. Pritom je veoma loše obrazovana i prilično nepismena.

Ne verujem da bi se i okupator baš toliko popišao po većinskoj Srbiji koliko je to uradio Vučić.
maksa83 maksa83 09:34 06.01.2024

Re: šampion

Rekoh da joj kao političarki možemo po ličnom izboru zamerati svašta al zamerati naciju prelazi okvire pristojnog

Da primetim i da se opozicionoj Mariniki spočitava Rumunstvo (istorijski benigno) ali se neopozicionoj Ani Brnabić ne spočitava Hrvatstvo (istorijski nimalo benigno), pri čemu ga ni nije anulirala udajom za srpskog Kralja.

Inače od cele političke scene Marinikino rumunsko poreklo najviše potencira (šok, neverica) Vjekoslav Šešelj koji je uporno zove Marinika Čobanu.
bene_geserit bene_geserit 09:34 06.01.2024

Re: šampion

Hrvatica, iz komunističke porodice, lezbejka

aupičkumaterinu, pa jel morala da čekira baš sve
(btw, jel ste videli onaj mim, "izašli bez žena na pivo", sa njenom slikom kako cevči pivo iz krigle u kafani)

slažem se da bi Marinika bila puno bolja, deluje ko normalna osoba, za razliku od ovih SNS kadrova koje ne znam gde pronalaze
maksa83 maksa83 09:37 06.01.2024

Re: šampion

Ne verujem da bi se i okupator baš toliko popišao po većinskoj Srbiji koliko je to uradio Vučić.

Da sad sastaviš Antu Pavelića, Mikloša Hortija i <izaberi još srpskih satrapa> oni bi bili apsolutno oduševljeni ovom i ovakvom Srbijom. Bukv. imaš svakodnevno sadističko naslađivanje svih okolnih nedobromislećih elemenata dubinom rupe u koju smo upali, i to ne zato što je Ana Brnabić Hrvatica.
gvozden1 gvozden1 09:37 06.01.2024

Re: šampion


Da je sportiskinjja i osvaja medalje, bile bi za Srbiju, uz srpsku himnu.

Najviše što bi se od nje moglo očekivati u tom slučaju je da igra za srpsku reprezentaciju, ovako, kao političar, ona može da radi u korist ili protiv srpskih interesa.


A ona radi protiv.
gedza.73 gedza.73 09:39 06.01.2024

Re: šampion

gvozden1
i da je ovakva kao što je Srbija, slovenska i pravoslavna

Rusko i srpsko pravoslavlje nisu isto. Više je slično sa grčkim nego sa ruskim. Osim toga Srbi su se zbog Rusa odrekli pravoslavlja. Pročitaj svedočanstva šta su Srbi radili, kako su progonili sveštenike i rušili pravoslavne hramove
i zbog šamranja Čerčila od strane Voje Tankosića

Ajde ne lupaj gluposti. Šta je sledeće? Bosanske piramide podigao kralj Milutin?
jovilim_e jovilim_e 09:41 06.01.2024

Re: šampion

bene_geserit
Hrvatica, iz komunističke porodice, lezbejka

aupičkumaterinu, pa jel morala da čekira baš sve
(btw, jel ste videli onaj mim, "izašli bez žena na pivo", sa njenom slikom kako cevči pivo iz krigle u kafani)

slažem se da bi Marinika bila puno bolja, deluje ko normalna osoba, za razliku od ovih SNS kadrova koje ne znam gde pronalaze

kako gde ih pronalaze?
Pa ovde, to smo mi.
Opozicija, tj.ovi kilavci, će zauvek ostati opozicija dok to ne shvate.
Da su i takvi građani mi.
I kako je to već odavno konstatovao Sloba - da je glas takvih jednak glasu akademika.
Ne možemo se odreći takvog dela svoga naroda.
Kakvi god da jesu.
gedza.73 gedza.73 09:41 06.01.2024

Re: šampion

magnus
zatražila je i restituciju imovine ,ne samo privatnim licima nego i organiacijama i vjerskim zajednicama al u Srbiji je to problem kad lideri euroboljševika žive u mekretninama koje su im oci oteli a odbojnost prema crkvi je kao kod đavoloimanih


Oci su im nekretnine osvojili uz pomoć kolhosko-solhoskog uređenja i istočnih vrednosti. Sad su njihova deca na isti način i sa istom netolerantnošću postali najveći 'vernici'.

Dakle Evropa zahtevala, sve ostale bivše komunističke države otvorile, samo Srbija 'nesvrstano' nije. Ili smo nesposobni ili glupi. Neće nas niko ucenjivati i određivati da li ćemo otvoriti dosijea.

predatortz predatortz 09:46 06.01.2024

Re: šampion

aupičkumaterinu, pa jel morala da čekira baš sve


Morao je on!
Da zapišavanjem Srbije pokaže potpuno podaništvo onima koji to traže. U tom momentu bila je muti Merkelova.

I samo za ovo, da ništa drugo, treba ga pomesti sa političke scene za vek vekova.
slažem se da bi Marinika bila puno bolja, deluje ko normalna osoba, za razliku od ovih SNS kadrova koje ne znam gde pronalaze


Od svega, slažem se da deluje normalnije. Ali staviti Srbiju pred izbor Čale ili Marinika je teška glupost.

Što, nema Srbija boljih od Marinike, preletačice, nekadašnje autonomašice i osobe koja iz mase šutira u cevanicu moj narod preko Drine?
gedza.73 gedza.73 09:52 06.01.2024

Re: šampion

U vezi Rumuna, nacionalnih interesa i štete po Srbiju.
Ima Crnogoraca koji su branili komunističke interese po Beogradu (na primer Đilas... onaj što je određivao granice i presuđivao kod lijevih skretanja). A ima i onih (od istih) koji danas po istom principu 'brane srpske interese' što odlično pokazuje njihovo imovno stanje i šteta po srpski budžet.

I naravno ima onih (opet istih) koji se pecaju na te priče.

Pravda za Rumune, našu braću.

Osim toga Rumuni su pametniji narod od Srba.

ecce-florian ecce-florian 10:03 06.01.2024

Re: šampion

@ gvozedn, predatorz....

Ja bih, bez obzira na sve i uprkos svemu, lakše podneo premijerku Mariniku nego Ovo sada.
Kada kažem Ovo, ne mislim ni najmanje na seksualnu orjentaciju Ovoga.



sada.
Kada kažem Ovo, ne mislim ni najmanje na seksualnu orjentaciju Ovoga.



Ovo sada je Hrvatica, iz komunističke porodice, lezbejka. Pritom je veoma loše obrazovana i prilično nepismena.

Ne verujem da bi se i okupator baš toliko popišao po većinskoj Srbiji koliko je to uradio Vučić.

kao političar, ona može da radi u korist ili protiv srpskih interesa.


A ona radi protiv.



...........


dobro, ajmo momci polako

jednbo je braniti vaše pravo da lupetate gluposti

to ne znači
da branim vaše pravo na

cit



..... izražavanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog ličnog svojstva, u javnim glasilima i drugim publikacijama, na skupovima i mestima dostupnim javnosti, ispisivanjem i prikazivanjem poruka ili simbola i na drugi način.

..... uznemiravanje, ponižavajuće postupanje i polno i rodno uznemiravanje, koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica ili grupe lica na osnovu njihovog ličnog svojstva, a naročito ako se time stvara zastrašujuće, neprijateljsko, degradirajuće, ponižavajuće i uvredljivo okruženje.

Polno uznemiravanje je, u smislu ovog zakona, svako verbalno, neverbalno ili fizičko neželjeno ponašanje, koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica ili njegovog ličnog integriteta, a koje izaziva strah ili stvara zastrašujuće, neprijateljsko, degradirajuće, ponižavajuće ili uvredljivo okruženje.


ćlan 11 i 12

ako niste razumeli
- vi imate pravo na mišljenje o nekoj naciji, nečijoj seksualnoj opredeljenosti .....

- vi nemate pravo da to mišljenje iznosite na ovom mestu ( blog b92) ako je u suprotnosti sa gore citiranom zakonskom odredbom

- zabrana je i u skladu sa disclaimerom koji ovde više niko ne primenjuje


Dakle momci, lepo vas molim, ajde sami obrišite barem ove komentare čije sam delove citirao

hvala
gvozden1 gvozden1 10:26 06.01.2024

Re: šampion

Osim toga Srbi su se zbog Rusa odrekli pravoslavlja.

Komunisti su se zbog komunizma odrekli srpstva, a ne Srbi pravoslavlja, budalo.

Ajde ne lupaj gluposti

Dobro je da si razumeo, ni smajli na kraju ti nije pomogao da shvatiš.
gvozden1 gvozden1 10:28 06.01.2024

Re: šampion


ako niste razumeli
- vi imate pravo na mišljenje o nekoj naciji, nečijoj seksualnoj opredeljenosti .....

- vi nemate pravo da to mišljenje iznosite na ovom mestu ( blog b92) ako je u suprotnosti sa gore citiranom zakonskom odredbom

Ajde!!!

I štaš po tom pitanju da uradiš?


I da, smanji malo to kručenje "poznavanjem" paragrafa.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:41 06.01.2024

Re: šampion

Marinika je Pančevka. Tamo rođena, odrasla, i ni po čemu se ne razlikuje od bilo koga odande, bilo koje druge nacije.


bizarno.

pa vidi ovako - jel mislis da jedan slavomir gvozdenovic ima ikakve sanse da jednog dana postane vodja opozicije u rumuniji?

niko od drugosrbijanaca naravno ne prokomentarisa ikad da li milorad pupovac ako ne bas premijer moze bar da predvodi opoziciju u hrvatskoj?

da li onaj pucdemon ili kako se vec zove ima ikakve sanse da postane premijer spanije?

da li jedan sven knoll ima ikakve sanse da bude vodja opozicije u italiji?

ajde zili/maximilian, da se kladimo da mi necete odgovoriti na ovaj komentar?





dragosevacsutra dragosevacsutra 11:42 06.01.2024

Re: šampion

- zabrana je i u skladu sa disclaimerom koji ovde više niko ne primenjuje



ovde se samo jos pravnici opste prakse kao sto su andja i cvetko pozivaju na nekakav 'disclaimer' nemajuci pojma sta ta rec uopste znaci.


predatortz predatortz 12:15 06.01.2024

Re: šampion

gvozden1

ako niste razumeli
- vi imate pravo na mišljenje o nekoj naciji, nečijoj seksualnoj opredeljenosti .....

- vi nemate pravo da to mišljenje iznosite na ovom mestu ( blog b92) ako je u suprotnosti sa gore citiranom zakonskom odredbom

Ajde!!!

I štaš po tom pitanju da uradiš?


I da, smanji malo to kručenje "poznavanjem" paragrafa.


Постао је жешће досадан. Ок, правник си,укапирали смо... Честитам!
А сад стварно попусти мало!

ecce-florian ecce-florian 12:25 06.01.2024

Re: šampion

@predator

pa da ( za početak danas) zamolim tebe kao srbina iz bosne, ostale srbe pravoslavce, monarhiste, četnike, nefićevce,ljotićevca, bivše i sadašnje pandure, dozšnike i provokatore, vlasnike pecara.....

da barem na Badnji dan po starom kalendaru a u skladu sa vrednostima za koje se zalažu unesu dobru volju i mir Božiji i na ovo mest

u skladu s tim ajde obrišite one komentare koji nisu na tom fonu


molim te

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana