Evo kako vlada demonstrira socijalnu odgovornost..

Drago Kovacevic RSS / 19.02.2009. u 20:25

U kakvoj državi živimo i kakva je njena socijalna odgovornost procenite iz ove dve, danas objavljene vesti:

 

Borba: Tajna odluka Vlade

Slobodu Miladina Kovačevića poreski obveznici u Srbiji platiće milion dolara tajnom odlukom Vlade Srbije, piše danas list "Borba".

Kovačevića američko pravosuđe tereti za nanošenje teških telesnih povreda američkom studentu Stajnhaueru, a uz pomoć ljudi iz konzulata Srbije napustio je teritoriju SAD i u junu 2008. se obreo u Srbiji.

Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list.

Kako "Borba" saznaje, na ovaj način trebalo bi da se izdejstvuje da ceo slučaj Kovačević bude prebačen domaćem pravosuđu.

Ceo slučaj izazvao je napetost u odnosu Srbije i SAD, a za Kovačevićem je izdata i Interpolova poternica. Optužen je i pred domaćim sudom za podstrekivanje na falsifikovanje službene isprave.

Veliku medijsku pažnju izazvalo je pojavljivanje Kovačevića u Skupštini Srbije u januaru ove godine u pratnji poslanika Srpske radikalne stranke. 

 

Potrebna garderoba za decu ulice
18. februar 2009. | 15:50 | Izvor: B92

Beograd -- Beogradskom Svratištu za decu ulice potrebna je zimska obuća i odeća za decu koja u hladnim danima u sve većem broju dolaze i traže pomoć.

Kako je rekla koordinatorka projekta Milica Đorđević, zbog niskih temperature u Svratište u Krfskoj ulici proteklih dana dolazi i po šezdesetoro dece dnevno. "Pozivamo građane koji imaju višak zimske gardarobe, a naročito cipela, da nam pomognu", kazala je Đorđevićeva.

Ona je rekla da građani mogu da donesu garderobu i obuću svakog dana od osam ujutru do 22 časa u prostorije Svratišta u Krfskoj ulici 7a.

 

Pa ljudi, ovo nije normalno. Umesto da Vlada da novac za decu sa ulice, ona daje novac siledžiji koji sramoti zemlju. Za milion dolara koje je dobio siledžija Miladin Kovačević svratište za decu može funkcionisati ravno 10 godina.

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

treger92 treger92 01:58 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Libkonz vi nemeta pojma ko je taj Brajan pa on je premlatio Brus Lija, vidi se po njemu da je opsan. Naš jadni Kovačević je samo čudom se izvukao. Inače ovo su mu Ameri namestili jer je najbolji student, najbolji košarkaš, čuveni Šeki O` Nil je zbog njega sekao vene i to dva puta.Inače naš vitez je u pravom radikalskom stilu svog kolegu čiju je čast "branio" ostavio na cedilu a on zbrisao i izvukao svoje dupe.Vlada bi trebalo da njegovim roditeljima oduzme imovinu i rasproda. Ne treba mi da plaćamo što su oni zapustili dete i od njega napravili ubicu. A sada bi trebalo nezavisni novinari da nas obaveste o tome ko su ti ti Kovačevići, čime se bave, da vidimo ko su ti ponosni roditelji.Da i ti radikali da vidimo sada da li će postavljati pitanje kako se troši novac građana i daje toliki novac našim "neprijateljima".Da vidimo šta ta Miladin studira, kakve su mu bile predispozicije da ode da se školuje u SAD. Takođe ako mrzi Amere šta je tražio tamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:13 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

E samo sam cekao ko ce da pocne to o prijateljima muslimanima.

Ja mislio da imati prijatelje muslimane ne znaci biti iznad zakona.


Brajanovi roditelji imaju veze u senatu


Imao i Obamin buraz pa zaglavio u zatvor.

Bez zelje za nekakvom "fajtom" ali ni prica o dzentlmenu ne oslobadja odgovornosti.

I da. Sta mislis da li ima jos neki srpski student u americi da se pobio i zbog toga popio kaznu? Sto bas ovoga ovako brani ni manje ni vise nego cela drzavna administracija?
benevolent benevolent 07:32 20.02.2009

Nije mrtva Srbija- guslarska pesma

jer koga kuci ne vaspitaju ulica ga vaspitava .Miladin

Миладина Ковачевића нису васпитали код куће, мислим нису га добро васпитали, али су му зато издашно плаћали за школовање у УСА. Па пошто му је остао неки цент више од скромног џепарца, отишао је у кафић, где је седео Пера Детлић...
momentalno je dobio instant vasptanje za sve ono sto je u djetinjstvu propustio

...и постао ауто ПР менаџер, способан да намакне 1 мил.$ и тако крунише промоцију свог "бренда".

Filip2412 Filip2412 09:12 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

da upravo taj nasmijani fini sa osmjehom je bio pijan ,drogiran i hvatao je mirsadu za dupe i grudi
pa sta? Nije Mirsada nikoga nokautirala, niti Mirsada zavlaci ruku u dzep srpskih poreskih obveznika, nije o njoj rec nego o Miladinu.

Drugo, sve te price o nepravednom americkom drustvu su nevidjeno licemerje od strane Miladinove odbrane. Kada je otisao tamo da zivi on je valjda prihvatio da postuje zakone te zemlje ma kakvi da su. Sada srpski narod koji nema para da putuje ni po Srbiji treba da placa njemu koji se zayebavao po americi.

Ko ga bio po usima da ide tamo ako ne zeli da postuje americki zakon?
benevolent benevolent 11:27 20.02.2009

Miladin iznad zakona ima bogate roditelje

mali je iznad zakona ima bogate roditelje

Miladin Kovacevic...cvoek koji je uvek druge stitio od sebe...

Миладине Ковачевићу, молим те, немој више да нас браниш...
vericar vericar 13:08 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Ne malo maliciozan, nego mnogo maliciozan.
Ajde, sto se slluzi poluistinama i laze, nego je propustio da kaze krucijalnu stvar: Miladin, "covek besprekornog ponasanja" toliko prebija Brajena da ga salje u komu.
Ovo je tipican primer naseg ponasanja, naseg rezonovanja u stilu "ja imam svoje misljenje, nemoj me zbunjivati cinjenicama.' Manipulacija poluistinama ovde je endemska, ne samo kod medija i kod politicarra, vec evo je i kod nas na blogu.
Brooklyn Brooklyn 16:22 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

ja mislim da mali-maliciozan treba sve da vas prebije!
blackbox92 blackbox92 18:49 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

libkonz
samo da vidim da li sam razumeo
ovo je predator:



a ovo žrtva


Izgleda ne spadaju u iste kategorije, nas je teska a onaj njihov pero laka. Pa tu Miladin nije ni trebao da se mesa mogla je ona Bosanka sama da premlati tako zgoljavog Amera.
blackbox92 blackbox92 19:06 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Brajanovi roditelji imaju veze u senatu

A Miladinovi u vladi Srbije.
talicni talicni 20:41 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

pomalo-maliciozan
Ulaze u lokal ali tamo je Brajan sin bogtih roditelja manijakalnih tendencija potvrdjenih od ranije ,pijan i ko zna cime uradjen nepristojno se obraca Mirsadi i stipa je za dupe ,na upozorenje momka da to neradi udara ga pesnicom ,na upozorenje Miladina da to neradi nasrce na naseg sokola ali junace tu se preracunao momentalno je dobio instant vasptanje za sve ono sto je u djetinjstvu propustio ,jer koga kuci ne vaspitaju ulica ga vaspitava .Miladin je uhapsen tuzioc podize optuznicu napad bez predumisljaja da bi posle nekoliko dana prefolmurisao u napad smrtonosnom silom i pokusaj ubistava ,tu stupa na snagu moc Brajanovih roditelja jer u Americi se sve moze kupiti Zivot ,pravda, istina,boja novca je jaca od bilo koje istine i argumenta.



A nas Miladin sin siromasnih roditelja koji onako ladno plate $100 000 kauciju da bi sinko zbrisao u Srbiju. Koliko su platili sluzbeniku iz ambasade za pasos jos nije poznato.

Znaci do svega ovoga ne bi doslo da je Mirsada pozvala policiju.
G r o f G r o f 20:46 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Grofe gde izlazis da ti upoznam curicu ,neces se ljutiti da je malo stipnem..


Stipao. Stipali.
Uvek je sve zavrsavalo smehom ...a ne komiranjem.

Hahaha.....sećam se jednog baš rizičnog slučaja.
Žurka u studentskoj sobi. Nameštaj izbačen u hodnik, veliki kasetofon, brdo pića i dobar provod se nazire.
Ženu sa toliko fizičke snage nisam upoznao. Obarala je ruke sa muškarcima, nekim dosadnim udvaračima razbila noseve i igrala kao sami djavo.
I baš ona je vrtila pozamašnom guzom ispred mene. Izvijala se u ritmu muzike kao zmija.
Nisam odoleo.
Bilo mi je tako prirodno da je u tom trenutku uhvatim za to hipnotišuće dupe...i moji dlanovi su se našli na njemu. Okrenula se kao tigrica, dok sam ja zacenio od smeha i slao joj poljupce.
I ništa.
Pričala mi posle da sam to uradio sa tako nevinim smehom, da me nije mogla udariti.
Pričala da voli pesmu i divlje poljupce.
....i uvek gubila šnale iz kose kad je sa mnom.

Čuo sam u ratu da je postala poznata folk pevačica. Udala se i otišla iz zemlje..........

.....a da...tema je Miladin.
beli_chovek beli_chovek 21:47 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

e sada, to shto je tukao dechka stolicom, to nema veze? Toliko o besprekornom ponashanju i sportsmanship-u...
beli_chovek beli_chovek 21:49 20.02.2009

Re: nas Miladin vas Drago

Pa malo pre samo za zadnjicu... Evo sada i za grudi... A shta je sledece, silovao je na sred bara, na shanku? A Miladinu krenula suza, pa da odbrani devojku... Daj molim te...
kalvados kalvados 00:00 20.02.2009

Za Evropsku Srbiju

Sloba i Mira u najvecem zanosu ludila iz recimo neke 98-e godine ne bi uspeli da urade ovako nesto.
Sta je sledece, 100 miliona drahmi da nam ne diraju heroja Mladica ? Telekom za Hadzica ? 300 dobrih riba i tri obdanista za Seselja ?
Tadicu Mladicu !
FridaysChild FridaysChild 01:14 20.02.2009

1 $$$ $$$ ka-ching!



I Kovacevic i Evropa.
sentinel26 sentinel26 02:14 20.02.2009

Mašala !

Serbski mamlaz i siledžija pretukao američkog mamlaza, pa dospio u zatvor.

Kuku lele, kako jedan Srbin, budući junak i pripadnik neke garde da trune u američkom strogom zatvoru.
Kaki su, mogli su ga i u Guantanamo otjerat.

Brže bolje su mama i tata našli ( samo ) 20.000 dolara ( nedovoljno ) za kauciju pa je serbska ambahada dala još tih 80.000, te parama poreskih obveznika Srbije garantovala da će se serbski siledžija odazvati pozivu suda.

Na scenu stupa serbska diplomatija pa hitno pravi novi pasaport da dečko junački klisne u svoju rodinu i obidje svoju rodnu Kulu i da vidi da l’ se nije Kula oburvala..

Zulumćarima taj trošak bio mali pa „odlučili“ da momka kao budućeg kadra radikalsko-natražnjačke stranke još malo obraduju o trošku poreskih obveznika Srbije i plate štetu koju je pričinio.

Milion dolara - pa to je za gradjane Srbije prava sitnica. Navikli su oni. Razumjeće.
Strategijski važan potez radi obrane Kosova.

Koliko li ono bejaše košta školovanje onih mladih budućih kadrova ?
Vrijedi i ovoga da im priključe, neće smjeti niko da ih ružno pogleda kad stupe na dužnost.
Maaašala !
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:09 20.02.2009

Re: Mašala !

Sentinel

serbska diplomatija


Ne mogu da razumem.

Koje su to pare, usluga, dug ili koji bi motiv mogao biti zbog koga bi konzul proveo makar jednu noc u CZ sa dzeparosima?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:11 20.02.2009

Evo još jednoga izvora..

Građani plaćaju Kovačevićevo nedelo
Autor: Ž.Jevtić | Foto:Z.Raš | 19.02.2009. - 20:00
Građani plaćaju Kovačevićevo nedelo

Građani Srbije platiće svojim novcem moguće odustajanje od tužbe američke porodice Štajnhauer i time osloboditi optužbi Miladina Kovačevića, koga američko pravosuđe tereti za nanošenje teških telesnih povreda njegovom kolegi studentu Brajanu Štajnhaueru. Isplatu od milion dolara Vlada Srbije usvojila je na sednici u četvrtak prošle nedelje, potvrđeno je „Blicu“ u Vladi Srbije. Kako dodaje naš izvor, na preporuku Ministarstva spoljnih poslova ova odluka je proglašena državnom tajnom.

Prema odluci Vlade, 900.000 dolara je odšteta Štajnhaueru, a sto hiljada dolara je kaucija za Kovačevića, koji je po nanošenju povreda drugom studentu, SAD napustio uz pomoć ljudi iz konzulata Srbije. Međutim, pošto je informacija procurila u javnost, prvo nezvanično objašnjenje je bilo da je to novac koji se uplaćuje „američkoj administraciji“. Prema tim navodima, milion dolara je trošak koji je do sada imala američka administracija pokretanjem postupka. Ataše za štampu američke ambasade u Beogradu Rajan Heris kaže: „Za sve detalje u vezi sa razgovorima srpske vlade i porodice, obratite se srpskoj vladi“.
- SAD će nastaviti da traže rešenje tog slučaja kako bi pravda bila zadovoljena - dodaje Heris.

Opširnije u izdanju za petak, 20. februar 2009.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:14 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

Kako dodaje naš izvor, na preporuku Ministarstva spoljnih poslova ova odluka je proglašena državnom tajnom.

U svakoj normalnoj zemlji bi zbog ovoga pala Vlada ili bar ministar spoljnih poslova morao dati ostavku...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:38 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

A, i provladina "Politika" je ogorčena:


Влада издвојила милион долара за Ковачевића
Порески обвезници платиће грешке службеника конзулата у Њујорку и испад српског кошаркаша
Ковачевић у скупштини Србије

Српска влада је, под ознаком „строго поверљиво”, донела одлуку да исплати 900.000 долара одштете америчком студенту Брајану Штајнхауеру кога је претукао колега Миладин Ковачевић и да надокнади још 100.000 долара за кауцију, потврдили су за „Политику” обавештени извори. У влади нису били спремни ни да потврде, али ни да демантују ову информацију. Објашњено је да се информације о питањима које је влада разматрала под ознаком поверљиво не износе због тога што је „реч о проблемима од изузетног интереса за државу”. „Не знам да ли је таква одлука донета на седници владе. А ако је тога и било, не бих могао да коментаришем оно што, како медији пишу, има ознаку ’строго поверљиво’, рекао је за „Политику” директор владине Канцеларије за сарадњу са медијима Миливоје Михаиловић.

Према речима министарке правде Снежане Маловић, министарство чини све да се Миладину Ковачевићу, кога правосуђе САД терети за пребијање америчког студента Штајнхауера, омогући суђење у Србији. Снежана Маловић, министар правде, како преноси Бета, рекла је да Влада Србије предузима све како би се минимализовала штета која је настала бекством Ковачевића из САД уз помоћ службеника амбасаде Србије у САД. На питање да ли је влада одлучила да плати милион долара за слободу Ковачевића она је одговорила да је за те информације надлежно министарство спољних послова.

Ни у амбасади САД у Београду нису желели да коментаришу ову информацију. Аташе за штампу Рајан Херис, у писаној изјави достављеној нашем листу, истиче да ће у овом случају, „Сједињене Државе наставити да трагају за решењем које ће осигурати да правда буде задовољена”.

Радикали, који су до сада били најгласнији у одбрани Ковачевића и захваљујући којима се недавно обрео у републичком парламенту, такође, нису били спремни да коментаришу спекулације о одлуци владе. „Та информација није потврђена и не бих желео да је коментаришем”, рекао је за „Политику” Драган Тодоровић, председник Извршног одбора ове партије.

Међу правницима не постоји јединствен став о томе да ли је Србији, суоченој са притисцима САД и са чињеницом да домаћим прописима није дозвољено изручење српских грађана, једино преостало да спор реши на овај начин. Председница Југословенског комитета правника Биљана Ковачевић-Вучо каже за „Политику” да је потез Владе Србије погрешан и да је требало Ковачевића испоручити Америци. Устав Србије не забрањује екстрадицију, али она није дозвољена по закону о кривичном поступку. У Ковачевићевом случају, сматра она, то ни не би била екстрадиција јер је процес против њега већ започет у Америци, уз гаранцију Србије да ће се он одазвати на позив суда.

„Држава Србија требало је да призна своју кривицу и да се Ковачевићу суди у Америци. Њему не може да се суди у Србији, јер не постоји замолница америчког суда за то. То спада искључиво у надлежност америчког суда. Србија је потписала јемство да неће побећи. А Србија му прво помаже да бежи, а онда се извлачи да не може да га изручи. Наша држава је знала да он не сме да изађе из Америке и омогућила му је то”, каже Ковачевић-Вучо. Она напомиње и да не може бити речи о државној тајни када се завлачи рука у џеп пореских обвезника Србије, поготово када се штити насилник.

Такво мишљење не дели Милан Шкулић, професор Правног факултета у Београду. „У овом случају није могуће суђење у Америци све док је Ковачевић у Србији јер код њих није могуће судити некоме у одсуству. Пошто наша држава не може да изручи своје грађане, једина могућност је да се Ковачевићу суди у нашој земљи”, објаснио је Шкулић.

Е. П. Р.

-------------------------------------------------
bladerunner92 bladerunner92 10:08 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

Pa daj Drago nemojmo svi da cepidlacimo. Pa ne radi se ovde o Miladinu kao Miladinu--ovde se brani drzava! Ovde se brani nacionalni interes ,ovde se brani Srbija i milion dolara nista ne znaci!
tz tz tz
Pa kakva odgovornost moze da se ocekuje od ove ovakve vlade kad nabili 20 i kusur ministarstava na ovliku banana drzavicu, toliko su bili alavi da su svi morali da se nabiju da budu ministri ,pa sta da ocekujemo od takvih ljudi??
Mene samo interesuje da li moze nesto da se ocekuje od ovog naroda?
bladerunner92 bladerunner92 10:22 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

Ah da nisam se osvrnula na drugi deo tvog posta -- svratiste za decu sa ulice !
aaahahahaa--ma to je ionako manje bitno bre sta vam je! Sta to tamo neka deca , to samo par njih , sta hocete doso im Vlade i glumac i doneli ORGANSKU hranu! Pa eeej malo li je?! Mala li je to stvar bre?! Jeste da su samo za 5000 dolara mogli da im kupe neku obucu,neke cipele al ajd sad da ne cepidlacimo, drugi put, ne moze sve odjednom bre! A i Waldorf Astoria kosta bre, nema se za sve! Mislim opet vam kazem nego ne umem da vam objasnim dobro , to bi vam ministar jeremic sa mnogo VECIM zarom objasnio koliko je bitno da se plati tih milion dolara za nacionalni interes mis'im bitno!
bladerunner92 bladerunner92 10:30 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

I znas sta Drago?! Sad si me bas iznervirao sto si tu sad nesto ti kao primetio! Kako ne hsvatas ? Ova deca cak i ako se razbole zato sto nemaju suve carapice ili cipele ili garderobu tu je bre ORGANSKA hrana da ih drzi zdravima! O-R-G-A-N-S-K-A! Jel ti shvatas to??
treger92 treger92 16:38 20.02.2009

Re: Evo još jednoga izvora..

To je profesor prava svaka čast sada vidim da je Srbija stvarno pravna država. Od sada -e se u svetu umesto rimskog izučavati srpsko pravo. Profesor zamenjuje teze. Ako je naša država garantovala da će se dotični kriminalac, državni ljubimac, pojaviti na sudu a onda to izbegava onda se treba suditi državi kao jataku kriminalca. Ugled države će se povratiti tako što će se osuditi svi umešani u aferu debelim kaznama, pa Miladani suditi za podmićivanje državnih činovnika i njegovu porodicu naravno na debelu kaznu, a onda ga poslati uAmeriku po uverenje da je dao neki ispit na fakultetu radi odobravanja studentskog kredita.
Kada imamo ovakav kadar a pravnom fakultetu koji je ceo u SRS onda nam nema spasa.Na Siciliji uveliko uče srpski i spremaju se da ulažu škorpione u našu privredu.
sybil sybil 07:32 20.02.2009

originalnost

Miladin Kovacevic and Bryan Steinhauer got into a bar fight on May 4 during which Kovacevic beat Steinhauer into a coma. Miladin Kovacevic was charged with assault but, once his mother (? )paid his $100,000 bail, he fled to his native Serbia.
Bryan Steinhauer, who is still unable to eat or walk more than two months after the fight, is fighting for his life. His parents want Miladin Kovacevic returned to America where he can faces the charges that have been leveled against him. Kovacevic's mother has been quoted saying, "My son is not running away from justice, he's running away from injustice." The Serbian government has been willing to comply but are not able to extraditet Kovacevic to the United States. He might be tried in Serbia.

Da li nekom poznat diplomatski skandal tipa: ambasadorka krade u robnoj kuci ili drzava stiti krivce? Jel to radi neka drzava iz sveta. Bas smo originalni.
medjutim92 medjutim92 08:43 20.02.2009

Drzava pomaze malu privredu

eto, meni ovaj potez drzave dao odlicnu ideju za posao.

Trazi se inostrani dobrovoljac

Pa vi kazite kako nema pomoci malim privrednicima..
WACKO WACKO 09:14 20.02.2009

Zar casa žuči odavno nije prevršena???

Mogao bih da nekolio puta dnevno da povratim na sve gadosti koje se dogadjaju u ovoj zemlji i ljudima iz moje okoline, ama svaki dan... Ali jos uvek nema prave gradjanske reakcije?! Ili ja nisam obavešten... Ako neko zna za neku molim da mi javi da se učlanim i da postanem aktivista (na pm kako ovde ne bi bilo reklamiranja :) ).

Možda je ovo društvo otislo nepovratno na dno.... Vreme je da i ja odem u SAD. DA, MI MOŽEMO sve, ali u Americi! Kada smo tamo onda će srpska vlada da stane potpuno uz nas... valjda
debora debora 09:36 20.02.2009

Sokirana

I ja sam bila sokirana kada sam cula ovu vest. Ne mogu da verujem da tako podrzavaju i nasim novcem placaju jednog huligana. Kako ce obezbediti mir na nasim utakmicama medju navijacima i igracima kad stimulisu barabu da se ponas kako hoce.
melanholik melanholik 09:36 20.02.2009

zamena teza

naravno da osudjujem to sto je uradio kovacevic,
ali mislim da je ovde bes pogresno usmeren na njega.
Sve je to jposledica ponasanja sluzbenika MIP-a u srpskoj ambasadi u US
koji su kovacevicu izdali duplikat dokumenata.
Dakle odgovorano je MIP i nemam nista protiv smene ministra.

leopold_lady leopold_lady 11:00 20.02.2009

Ne znam šta bi.....

pametno mogla da kažem za to .... Ja za njega (bio kriv ili ne) ne bi dala ni 1 jedini dinar ....
miladics miladics 11:10 20.02.2009

Sto je mnogo-mnogo je !

Dugo nisam nista komentarisala na blogovima ( inace sam bila pod nikom 'cecas') , jer komentar mi je na sve manje vise isti. Svaki dan me porazava vlast i vlasti na svakom koraku. Malo je reci da sam prenerazena. Zar smo mi zbog ovoga setali devedesetih ? Ova poseta svratistu za decu , podseca me kada je onomad Keki Veliki ( M. Kertez) delio po zabavistima "organske" narandze ne bi li usrecio gladnu decu toga doba koja cesto da su jedva imali kakav takav obrok dnevno.Porazava me i to na cega se sve trosi MOJ novac , koji mi redovno svakoga meseca uzimaju . Novac koji uzimaju mom muzu i meni moze lepo da izdrzava jednu cetvoroclanu porodicu. Kako da im kazem da NEDAM za njihove hirove ?! Kako da stavim sapu na svoj novac i da oni meni lepo napisu projekat sta zele da finansiraju tim novcem , pa JA da odlucim ?! Kako postaviti stvari na mesto na kojem trebaju da stoje?! Imamo li mi ikakvu moc , da sem onog nesretnog zaokruzivanja u danu izbora , kazemo E , NE MOZE TAKO !
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:22 20.02.2009

Pravo pitanje je

iz kog dela budzeta su pare izdvojene, sa koje stavke, na koji nacin je obavljena finans. transakcija.....itd. Pravo mesto za delovanje naseg kolega sa Bloga, poverenika za informacije od javnog značaja. G-dina R.Šabića---Pa prezime kreni da čačkaš!
poz

BKC
alpeot alpeot 13:07 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

Branislav Kovačević Cole
iz kog dela budzeta su pare izdvojene, sa koje stavke, na koji nacin je obavljena finans. transakcija.....itd. Pravo mesto za delovanje naseg kolega sa Bloga, poverenika za informacije od javnog značaja. G-dina R.Šabića---Pa prezime kreni da čačkaš!pozBKC


Postovanje, g. Kovacevicu - hajde, vi ste politicar, pa verovatno znate - da li ja, kao gradjanin, mogu da preko poverenika g. Sabica zahtevam informacije od javnog znacaja? Da li g. Sabic odredjuje koje ce informacije traziti od vlade (kao diskreciono pravo), ili to moze da cini i po zahtevima gradjana?

Eto, spreman sam da potpisem pitanja koja ste vi postavili.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:50 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

alpeot
Branislav Kovačević Cole
iz kog dela budzeta su pare izdvojene, sa koje stavke, na koji nacin je obavljena finans. transakcija.....itd. Pravo mesto za delovanje naseg kolega sa Bloga, poverenika za informacije od javnog značaja. G-dina R.Šabića---Pa prezime kreni da čačkaš!pozBKC


Postovanje, g. Kovacevicu - hajde, vi ste politicar, pa verovatno znate - da li ja, kao gradjanin, mogu da preko poverenika g. Sabica zahtevam informacije od javnog znacaja? Da li g. Sabic odredjuje koje ce informacije traziti od vlade (kao diskreciono pravo), ili to moze da cini i po zahtevima gradjana?

Eto, spreman sam da potpisem pitanja koja ste vi postavili.



Evo primera...ja sam podneo zahtev Minis. pravde da mi odgovori: 1. Da li je zakon o lustraciji jos uvek na snazi 2. ko cini komisiju....3, koliko je u budzetu izdvojeno sredstava da se zakon sprovede....Oni mi naravno nisu odgovorili, pa sam ja pitanje prosledio G-dinu Sabicu, koji je to isto postavio njima i cekamo odgovor....Kada i ako stigne obavesticu Vas-....Politikom se ne bavim vec duze vreme, ali to ne znaci da me zivot i drzava ne zanimaju
poz
bkc
ivana23 ivana23 14:02 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

Branislav Kovačević Cole
iz kog dela budzeta su pare izdvojene, sa koje stavke, na koji nacin je obavljena finans. transakcija.....itd. Pravo mesto za delovanje naseg kolega sa Bloga, poverenika za informacije od javnog značaja. G-dina R.Šabića---Pa prezime kreni da čačkaš!pozBKC

"U konkretnom slučaju, niko mi se nije obraćao sa zahtevom za zaštitu prava na slobodan pristup informacijama, a čak i da mi se obraćao, ne bih mogao da postupam po toj žalbi budući da je Vlada jedan od šest državnih organa protiv kojih se po Zakonu o slobodnom pristupu informacijama ne može podneti žalba povereniku, već se zaštita prava obezbeđuje u upravnom sporu pred Vrhovnim sudom Srbije".kazao je Šabić.
Beta

Ne cita niko vesti...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:16 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

ivana23
Branislav Kovačević Cole
iz kog dela budzeta su pare izdvojene, sa koje stavke, na koji nacin je obavljena finans. transakcija.....itd. Pravo mesto za delovanje naseg kolega sa Bloga, poverenika za informacije od javnog značaja. G-dina R.Šabića---Pa prezime kreni da čačkaš!pozBKC

"U konkretnom slučaju, niko mi se nije obraćao sa zahtevom za zaštitu prava na slobodan pristup informacijama, a čak i da mi se obraćao, ne bih mogao da postupam po toj žalbi budući da je Vlada jedan od šest državnih organa protiv kojih se po Zakonu o slobodnom pristupu informacijama ne može podneti žalba povereniku, već se zaštita prava obezbeđuje u upravnom sporu pred Vrhovnim sudom Srbije".kazao je Šabić.

Ne cita niko vesti...



Pa ni ja,,,,izvinjavam se!
libkonz libkonz 14:23 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

Pokušao sam da ne budem advokat vlade, ali ne uspevam. Hajde vi meni recite šta je bila alternativa?
1. Imamo ustav po kom nema izručenja naših građana
2. Imamo pritisak uticajnih Amerikanaca
Ako je plaćeno tih milion dolara, šta bi se desilo da nije? Da li bi šteta bila veća?
Šta biste vi uradili?

Druga strana medalje je što postoji pristojan procenat građana Srbije kojima je taj MK heroj. Pretukao je bogatog Amerikanca, a stalno se provlači informacija kako je on Jevrej. Onako usput, takoreći neprimetno. Ali tek toliko da javnost Srbije zna. Da li je to prikriveni antisemitizam? Ljudi, da li je suština u tih milion dolara? Ili je suština veličanje jednog siledžije i pojava antisemitizma u Srbiji.
alpeot alpeot 20:30 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

libkonz
Pokušao sam da ne budem advokat vlade, ali ne uspevam. Hajde vi meni recite šta je bila alternativa?1. Imamo ustav po kom nema izručenja naših građana2. Imamo pritisak uticajnih AmerikanacaAko je plaćeno tih milion dolara, šta bi se desilo da nije? Da li bi šteta bila veća?Šta biste vi uradili?Druga strana medalje je što postoji pristojan procenat građana Srbije kojima je taj MK heroj. Pretukao je bogatog Amerikanca, a stalno se provlači informacija kako je on Jevrej. Onako usput, takoreći neprimetno. Ali tek toliko da javnost Srbije zna. Da li je to prikriveni antisemitizam? Ljudi, da li je suština u tih milion dolara? Ili je suština veličanje jednog siledžije i pojava antisemitizma u Srbiji.


Cekaj, a kako isporucujemo nase gradjane Tribunalu u Hagu? Na osnovu zakona, zar ne? Sto rece dole Soylentgreen, lepo se donese jedan Lex specialis, da se skot isporuci Amerikancima, i to je to. A da nije sustina u milion dolara - oprosti, nije bas da nije. Podrum Fizickog fakulteta u Beogradu su podlokale podzemne vode, a ovi gadovi trose NASE pare na jednog probisveta!

Da ponovim jos jednom: NE DAM VISE NI PARE POREZA DRZAVI. Necete od mojih para finansirati kriminal. Pozivam se na sve medjunarodne zakone, na zdrav razum i elementarni moral. I jedva cekam da me izvedu pred sud.
treger92 treger92 21:21 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

Prvo ustav ne govori o izručenju naših građana već krivični zakon. Apošto smo mi poznati po tome da zakon nije sveta krava mogli su do sada da promene sporni član krivičnog zakona što je mnogo jeftinije i što je najvažnije to bi bilo jedino ispravno.
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:11 20.02.2009

Re: Pravo pitanje je

Druga strana medalje je što postoji pristojan procenat građana Srbije kojima je taj MK hero


Pa neka oni i plate!!
Resen problem.
mannitou.jr mannitou.jr 14:55 20.02.2009

Vlada?


Znao sam da je Vlada sponzoruša...
Nisam znao da je Vlada Miladinova kučka!!!
49 41 49 41 15:11 20.02.2009

Milan vs Miladin

Slucajno smo se upoznali, gde stanujem. Posle smo, zajedno "protrcali" kroz Ohajo, Pensilvaniju, Ilinois, Idijanu
Usput mi rece, da je svetski prvak u veslanju; da je osvojio nekoliko zlatnih medalja sirom sveta.
Dobio je od "nekog" SAVEZA SRBIJE i (mozda CG) nekih 45.000 dinara za svetsko sirenje srpskog sporta i osvojene mu medalje.

Dole je samo jedna od prica o Milanu; "istrgnuta" iz srpskih novina.

MILAN UZUNOVIĆ KAKO SAM POSTAO PRVAK SVETA


Bilo je kao u transu

Zbog superiorne vožnji i žestine veslanja novinari i publika su mladog srednjoškolca nazvali "srpski Konan". On kaže da mu je tek zlatna medalja udahnula istinski motiv za nove podvige koje je već uvrstio u svoj kalendar želja

Tačno u 11.53 na dati znak za start Milan Uzunović, osamnaestogodišnji Beograđanin, snažno je zaveslao, a njegov beli skif sa crnom linijom, znakom Veslačkog kluba "Partizan", prosto je poleteo ispred svih, još od tih prvih trenutaka.

Bio je to početak finala Svetskog prvenstva za juniore koje se održavalo u nemačkom gradu Branderburgu.

Napetih mišića sa grčem na licu Milan je snažnim zaveslajima povećavao rastojanje između sebe i petorice protivnika sa kojima se u finalu takmičio.

- Samo da zadržim to rastojanje - bodrio je sam sebe. - Moram da uzmem to zlato. Moram. Ne smem nikom da dopustim da mi se približi. Znam da sam najbolji i tako mora da ostane do kraja trke. Zapni, Milane, zapni. Imaš jak bočni vetar, ali veslaj. Veslaš samo za zlato. Druge te medalje ne interesuju.

I ruke su slušale sva Milanova naređenja koja im je slao mozak, koji je još na startu rešio da se Milan bori za samo onu, najvredniju medalju. Slušalo ga je i telo, i noge i svaka kap znoja koja mu se slivala niz lice pazeći dobro da mu ne otklizi u oko i tako ga omete u vožnji života koju je Milan upravo započeo.

Sa belim skifom letele su sekunde i metri. Video je iza sebe Nemca i Finca koji bore za drugu poziciju. Nije bio ni svestan koliko im je već odmakao.

A onda aplauzi


Snaga je važna koliko i tehnika
Pre trke je dobro osmotrio čamce svojih konkurenata. Nemac koji je važio za favorita vozio je skif marke "empaher" sa karbonskim držačima za vesla, koji spada u vrhunske čamce u toj kategoriji. Milanov skif, marke "šelembaher", zbog aluminijumskih držača za vesla, sigurno je bio i teži i nezgodniji za veslanje. Spadao je, po kvalitetu, negde u sredinu čamaca koji su se takmičili u finalu. Da je on sada u "empaheru" razlika bi bila sigurno veća.

U tom grčevitom veslanju i borbama sa vetrom, sekundama i metrima, Milan nije ni primetio da se razlika između njega i Nemca, koji je držao drugu poziciju, i dalje povećava. A kada je prošao kriz cilj, posle dva kilometra žestoke vožnje, zaglušio ga je aplauz tri i po hiljade oduševljenih posmatrača, jer Milan ne samo da je prvi prošao kriz cilj i postao juniorski prvak sveta u skifu već je favorizovanog Nemca koji je stigao drugi, ostavio iza sebe za punih osam sekundi, što bi u vizuelnom prevodu značilo - za četiri dužine čamca ili oko 25 metara.

Posle se sve dešavalo kao u transu. Milan je izašao iz skifa i popeo se na pobedničko postolje, osetio je lepotu, ali i težinu zlatne medalje koja mu je stavljena na grudi. Čuo je spikera kako izgovara njegovo ime. A onda himna i aplauzi.


Sa Svetskog juniorskog prvenstva u Banjolesu, u Španiji 2004. godine
Već sutradan su svi mediji javili da je Milan Uzunović, ili "srpski Konan", kako su ga nazvali novinari, novi prvak sveta za juniore. O njemu se odjednom sve znalo: da je rođen 28. aprila 1987, da ima osamnaest godina, da je visok 187, težak 90 kilograma, da je veslač "Partizana", da je prošle godine na tom istom svetskom prvenstvu osvojio bronzanu medalju, da ima "srebro" sa Balkanskog šampionata prošle godine i da je višestruki državni prvak i rokorder za pionire, kadete i juniore, da živi u Žarkovu, da mu je otac Radojko, autoprevoznik, a majka Zagorka, stomatolog, da ima brata Nenada koji je takođe veslač i da studira na Kolumbija univerzitetu u Njujorku...

U prostorijama Veslačkog kluba "Partizan" još dok se nije slegla prašina posle ovako sjajno osvojenog prvog mesta, Milan priča.

- I moj trener Nebojša Ilić i ja smo bili čvrsto rešeni da uzmemo zlatnu medalju - kaže ovaj skromni mladić, lepih manira i kulturnog ponašanja, koji tek treba da pođe u četvrti razred Mašinske škole u Rakovici. - To nam je bio jedini cilj. U stvari, ja sam o toj medalji jedino i maštao dok sam veslao. A sada mi se, eto, ispunio taj san. Tek sada, posle osvajanja zlatne medalje, imam volju da treniram. Jedva čekam da sutra krenem u Knić gde treniraju seniori. A onda idem u Japan kao rezerva u seniorskom takmičenju. Jer moja karijera sa ovom zlatnom medaljom se ne završava. Ona upravo tek počinje.

Priča o šampionu je jedna zdrava beogradska priča o porodici gde roditelji nisu dozvolili da im sinove uzmu kafići, ulica ili gramzivi biznis, već su ih usmerili ka sportu i zdravom odnosu prema životu.


Vladimir Radenović, Milan Uzunović i Nebojša Ilić, selektor
- Veslanjem sam počeo da se bavim sa jedanest godina - priča svetski juniorski šampion. - I odmah mi se dopalo. Otac je pošto-poto želeo da ja nešto treniram. Valjda da i brata i mene odvoji od ulice i gubljenja vremena. Uvek nas je terao da rano ustajemo. On nas je vozio na trening i kad god bi bio slobodan, interesovao se kako napredujemo. Tako da, u stvari, i brat i ja ocu treba da zahvalimo što smo zavoleli veslanje. Pre toga sam probao da idem na fudbal, pa na karate, ali kada me je brat Nenad, koji je pet godina stariji od mene, doveo u "Partizan", gde je i sam trenirao, odmah sam znao da je to sport moga života. I sreća je da smo došli baš ovde, u "Partizan", gde se ozbiljno radi i trenira. Dopalo mi se to što je to sport na vodi, što u veslanju nema sukoba, što su zanimljivi sparing treninzi, pa se trkamo na dva kilometra. A to mi sve pričinjava veliko zadovoljstvo.

Veslanje je, kaže, težak sport.

- I oduzima dosta vremena. Pola sata dok dođeš, pa pola sata dok se vratiš, pa da se spremiš, uneseš čamac u vodu, pa veslaš dva sata, pa ga onda opet vadiš iz vode... Ja, recimo, kad odem na trening u osam, ne mogu da se vratim pre dvanaest. A onda čeka škola. Veslanje je veoma zahtevan sport, ali je dobar jer svi mišići onda rade. Pre osvajanja ove medalje cele zime su me moj trener Nebojša Ilić i trener Aleksandar Fedotov trenirali u Kotoru, a posle i u Kniću, na Gružanskom jezeru. Zato nisam drugo mogao ni da osvojim, sem zlatne medalje.

Nisu mi verovali

Odmah posle pobedničke trke, dok se voda još slivala sa njega, a aplauzi brujali u ušima, kontrolori su došli po Milana i njega i čamac odvezli na proveru.


Sad imam još više volje za nove podvige
- Čamac su mi odneli na merenje, a mene na doping kontrolu gde su mi dva sata radili sve moguće testove. Faktički nisam još ni bio izašao iz čamca kada su došli da kontrolišu.

Gotovo niko nije mogao da veruje da je Milan u lošijem čamcu pobedio nemačkog favorita sa tako ubedljivom razlikom. Ali svi testovi su bili na Milanovoj strani. Nije bilo traga dopingu, a čamac je bio znatno iznad propisane težine.

Milan objašnjava.

- Na merenju je moj skif bio težak 15 kilograma i 200 grama. A pravilo je da nijedan čamac ne sme da bude lakši od 14 kilograma. Ali suština priče je u tome da kod mene nije presudila samo snaga već i tehnika. A to najbolje znamo moj trener Nebojša Ilić i ja. Koliko sam samo puta ja veslao, a on ide pored mene u gliseru, i ispravlja sve moje i najsitnije greške. Jer on me je zapazio i uzeo da trenira još dok sam bio među pionirima. Verovao je u mene i ovu medalju koju smo zajedno osvojili. Jer ja sam i među pionirima na treninzima stalno obarao rekorde.

Ta dva kilometra zvanične staze Milan je preveslao za 7 minuta i 13 sekundi, uz, kako neprestano naglašava, jak kontra vetar.

Milan je siguran da vreme njegovih medalja tek dolazi.

- Sada sam spreman za svako takmičenje. Imam snage, znanja i volje. Ali i novi cilj. Da postanem prvak sveta u seniorskoj konkurenciji. I već od sutra počinjem da radim na tome.

Zastavnik-Milan Uzunovic

Kurcevi srpski sportista
-Zlatna Medalja
Milan Uzunovic
purenjak purenjak 15:35 20.02.2009

NEVEROVATNO

Nemam reci!!!! Mislio sam da ljudska glupost nema granica ali sada vidim da je bezbrazluk dva koplja ispred!!!
soylentgreen soylentgreen 19:24 20.02.2009

Sta je u stvari tajna?

Sta drugovi (ne u komunistickom smislu, vec onom pravom) iz Vlade Republike Srbije u stvari kriju?

Vest o otkupu sudskog procesa je obisla svet:


Official: Serbia wants to end row with US
By DUSAN STOJANOVIC – 4 hours ago
BELGRADE, Serbia (AP) — Serbia wants to end a diplomatic row with the United States amid public outrage caused by reports the government has offered $900,000 to an American who was beaten by a Serb, an official said Friday.

---

Report: Serbia to pay settlement for accused basketball star
Author : DPA
Belgrade - Serbia is to pay 1 million dollars to relieve the pressure for extradition of a Serbian athlete who skipped bail in the United States after a near-fatal beating of a fellow student, local reports said Friday.


Iako se radi o domacim politicarima ipak nije moguce da su toliki imbecili pa ne shvataju da se vec sve zna. Zasto je stvar o kojoj se znaju detalji i dalje drzavna tajna (nemojte da se smejete!) Razlog je taj sto niko u toj pilicarskoj vladi nema muda da stane iza ove odluke. Zato sto su kukavice. Zato sto Tadic, koji je ovo inicirao i odobrio ne sme ni u snu da pomisli da preuzme odgovornost i da se u novinama pojavi naslov "TADIC DAO MILION DOLARA ZA BARABU".

Da li smo mi stvarno tolike kukavice da bas moramo da imamo bas ovoliko kukavicku vladu?

Jesmo.

Za sada.


ps. Da ne ispadne da je ovo samo nekonstruktivno lajanje, evo vam kukavice jedna ideja: Lex Specialis o izrucenju batinasa amerikancima. Toliko puta ste pregazili Ustav na stetu gradjana Srbije do sada - ilegalne privatizacije, ilegalna skupstina, itd., pa pregazite ga jednom u korist gradjana Srbije. Donesite Lex Specialis i izrucite ga. Siguran sam da cete imati dovoljno maste da to obrazlozite, kao sto ste obrazlozili sve drugo, a tih milion dolara koje ste vec oteli (bas me zanima da li je Tadic odredio od cega da se odvoji $1M - socijalni programi, kultura ?) dajte za svratiste za nezbrinutu decu. Popularnost vam garantovano raste, a batinasevu familiju strpajte u zatvor ako mnogo talasaju.
alpeot alpeot 20:25 20.02.2009

Re: Sta je u stvari tajna?

soylentgreen
Sta drugovi (ne u komunistickom smislu, vec onom pravom) iz Vlade Republike Srbije u stvari kriju?Vest o otkupu sudskog procesa je obisla svet:Official: Serbia wants to end row with USBy DUSAN STOJANOVIC – 4 hours agoBELGRADE, Serbia (AP) — Serbia wants to end a diplomatic row with the United States amid public outrage caused by reports the government has offered $900,000 to an American who was beaten by a Serb, an official said Friday.---Report: Serbia to pay settlement for accused basketball starAuthor : DPABelgrade - Serbia is to pay 1 million dollars to relieve the pressure for extradition of a Serbian athlete who skipped bail in the United States after a near-fatal beating of a fellow student, local reports said Friday. Iako se radi o domacim politicarima ipak nije moguce da su toliki imbecili pa ne shvataju da se vec sve zna. Zasto je stvar o kojoj se znaju detalji i dalje drzavna tajna (nemojte da se smejete!) Razlog je taj sto niko u toj pilicarskoj vladi nema muda da stane iza ove odluke. Zato sto su kukavice. Zato sto Tadic, koji je ovo inicirao i odobrio ne sme ni u snu da pomisli da preuzme odgovornost i da se u novinama pojavi naslov "TADIC DAO MILION DOLARA ZA BARABU".Da li smo mi stvarno tolike kukavice da bas moramo da imamo bas ovoliko kukavicku vladu?Jesmo.Za sada.ps. Da ne ispadne da je ovo samo nekonstruktivno lajanje, evo vam kukavice jedna ideja: Lex Specialis o izrucenju batinasa amerikancima. Toliko puta ste pregazili Ustav na stetu gradjana Srbije do sada - ilegalne privatizacije, ilegalna skupstina, itd., pa pregazite ga jednom u korist gradjana Srbije. Donesite Lex Specialis i izrucite ga. Siguran sam da cete imati dovoljno maste da to obrazlozite, kao sto ste obrazlozili sve drugo, a tih milion dolara koje ste vec oteli (bas me zanima da li je Tadic odredio od cega da se odvoji $1M - socijalni programi, kultura ?) dajte za svratiste za nezbrinutu decu. Popularnost vam garantovano raste, a batinasevu familiju strpajte u zatvor ako mnogo talasaju.


Soylentgreen, potpisujem svaku vasu rec.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:35 20.02.2009

Re: Sta je u stvari tajna?

Soylentgreen, potpisujem svaku vasu rec.

I ja....potpisujem i preporučujem..
jaksa scekic jaksa scekic 22:19 20.02.2009

Kako Dacic kaze

Ministarstvo Spoljnih poslova je trazilo da 1.000.000 USD bude drzavna tajna, hoce li i ovo da proglase isto "strogo pov"

J



DNEVNIK” SAZNAJE:
NEZADOVOLJSTVO EVROPSKE UNIJE ZBOG
ODNOSA MINISTRA JEREMIĆA PREMA ŠEFU KANCELARIJE EU

(Od našeg dopisnika iz Brisela)

Evropska unija će uručiti protest Srbiji diplomatskim putem zbog nipodaštavanja i nekorektnog ponašanja šefa srpske diplomatije Vuka Jeremića prema šefu kancelarije EU u Beogradu Piteru Sorensenu, preneli su „Dnevniku“ diplomatski izvori u Uniji. Forma protesta će biti uobličena u sledećim danima i biće predata ili šefu Misije Srbije pri EU u Briselu ili direktno Ministarstvu spoljnih poslova u Beogradu.


U međuvremenu, generalni direktor za spoljnu i bezbednosnu politiku EU i najbliži saradnik visokog predstavnika EU Havijera Solane Robert Kuper obavestio je u Briselu u petak uveče Političko-bezbednosni komitet EU o incidentu u kojoj je glavnu ulogu imao ministar Jeremić. Na vest o incidentu predstavnici nekoliko država EU su reagovali vrlo oštro, dok je većina izrazila zabrinutost, tako da se može očekivati da na sastanku šefova diplomatija EU u ponedeljak u Briselu stignu i preciznije definisani stavovi članica Unije.
– Srpski šef diplomatije ponizio je šefa kancelarije Evropske unije u Beogradu, koji direktno odgovara visokom predstavniku EU Havijeru Solani, i to tako što mu na arogantan i neprimeren način nije dozvolio da govori tokom sastanka na kojem je bio prisutan i specijalni predstavnik UN za Kosovo Lamberto Zanijer, dok je tokom preostalog dela sastanka upadljivo ignorisao Sorensena – prepričali su „Dnevniku“ izvori u EU koji su upoznati s incidentom.

Razlozi neprijatnog Jeremićevog ponašanja prema Sorensenu u Briselu se tumače kao neprimeren pokušaj demonstracije zvaničnog Beograda da o Kosovu priča samo s predstavnicima UN-a i nepoštovanje obećanja da će se ponašati konstruktivno u sprovođenju Misije Euleks na Kosovu.
– Težina incidenta je još veća ako se zna da je EU izašla u susret Srbiji i ispoštovala njen zahtev da u Beogradu ne otvara kancelariju za vezu s Euleksom, već da otvori kancelariju EU koja bi se, između ostalog, bavila Euleksom – kaže za „Dnevnik“ funkcioner EU koji je želeo da ostane anoniman, uz opasku da nije bilo potrebe za takvom demonstracijom s obzirom na to da sastanak nije bio otvoren za javnost i da svakako nije bio mesto za pokazivanje odlučnosti Srbije da brani svoje stavove.

Jeremićev ispad dolazi u veoma nepovoljnom trenutku jer je dao zamah oštrim kritikama unutar EU na račun Srbije, koje su pokrenute posle učestvovanja predstavnika vladajuće koalicije na skupu u Zvečanu 17. februara i njihove podrške deklaraciji Zajednice opština Kosova i Metohije u kojoj se osporava Euleks.
– Ako ovako nastave, aktuelne srpske vlasti će u potpunosti izgubiti kredibilitet i potrošiti sve kredite koje su imali čak i kod onih država u EU koje iz petnih žila podržavaju Srbiju. Posle ovih incidenata, u ponedeljak na Savetu ministara spoljnih poslova EU čak ni potpuno prosrpski nastrojeni šefovi diplomatija neće imati manevarski prostor da se založe za Beograd. Štaviše, uspeh će biti da rasprava o Srbiji ne proizvede štetu – rekao je za „Dnevnik“ visokopozicionirani diplomata EU.

Željko Pantelić
miladics miladics 22:28 20.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

Od Jeremica , kao u ostalom od sve te klike nisam nista bolje ni ocekivala. Zao mi je nas koji smo se borili za neku demokratsku , pravnu drzavu tako izigrani od onih koji su to zadovoljstvo trebali da nam pruze. Ne , oni su pogazili svaki smisao svega cemu smo se nadali i smisao onoga za sta je Djindjic platio svojim zivotom.
libkonz libkonz 22:35 20.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

miladics
Od Jeremica , kao u ostalom od sve te klike nisam nista bolje ni ocekivala. Zao mi je nas koji smo se borili za neku demokratsku , pravnu drzavu tako izigrani od onih koji su to zadovoljstvo trebali da nam pruze. Ne , oni su pogazili svaki smisao svega cemu smo se nadali i smisao onoga za sta je Djindjic platio svojim zivotom.

Hajde više prestanite da zloupotrebljavate smrt premijera Đinđića. Vi iz LDP-a mu niste ni do kolena. To što se vaš vođa slika sa fotografijom našeg pokojnog premijera i tako skuplja svoje političke poene je posebna priča. Verujem da bi premijer uradio isto što je vlada uradila. Milion dolara je mnogo manji iznos od onog kolika bi šteta bila da se to nije odradilo. Imam razloge zbog kojih ne volim DS, ali što se tiče diplomatije, znaju posao.
Ružica Đinđić je svojom odlukom da bude nosilac liste DS-a jasno stavila do znanja ko nastavlja Zoranov put. Da postoji neki zakon o zloupotrebi tuđe smrti, pola LDP-a bi bilo u zatvoru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 20.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

Hajde više prestanite da zloupotrebljavate smrt premijera Đinđića


Ok. Slazem se.

A ovo:
Verujem da bi premijer uradio isto što je vlada uradila


A tek ovo je ***********


Ružica Đinđić je svojom odlukom da bude nosilac liste DS-a jasno stavila do znanja ko nastavlja Zoranov put.


I jos "Zoranov"!!!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:01 20.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

Vi iz LDP-a mu niste ni do kolena.

Ajmo bez trolovanja, zemljače....Otvori blog kontra LDP-a i pričaj do mile volje..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:04 20.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

Evropska unija će uručiti protest Srbiji diplomatskim putem zbog nipodaštavanja i nekorektnog ponašanja šefa srpske diplomatije Vuka Jeremića prema šefu kancelarije EU u Beogradu Piteru Sorensenu, preneli su „Dnevniku“ diplomatski izvori u Uniji. Forma protesta će biti uobličena u sledećim danima i biće predata ili šefu Misije Srbije pri EU u Briselu ili direktno Ministarstvu spoljnih poslova u Beogradu.

Sve je to Tadić....
A državna tajna bi mogla biti, kad bi danas moglo ono "Zaustavite tog Rojtersa"...
adam weisphaut adam weisphaut 10:08 21.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

du.


Sve je to Tadić....
A državna tajna bi mogla biti, kad bi danas moglo ono "Zaustavite tog Rojtersa"...

Auh, a taman je ekipa zaspinovala kako je zapravo "iako nepopularno, najbolje da platimo milion za Minju" kad ovo i još:
Jeremićev ispad dolazi u veoma nepovoljnom trenutku jer je dao zamah oštrim kritikama unutar EU na račun Srbije, koje su pokrenute posle učestvovanja predstavnika vladajuće koalicije na skupu u Zvečanu 17. februara i njihove podrške deklaraciji Zajednice opština Kosova i Metohije u kojoj se osporava Euleks.
– Ako ovako nastave, aktuelne srpske vlasti će u potpunosti izgubiti kredibilitet i potrošiti sve kredite koje su imali čak i kod onih država u EU koje iz petnih žila podržavaju Srbiju. Posle ovih incidenata, u ponedeljak na Savetu ministara spoljnih poslova EU čak ni potpuno prosrpski nastrojeni šefovi diplomatija neće imati manevarski prostor da se založe za Beograd. Štaviše, uspeh će biti da rasprava o Srbiji ne proizvede štetu – rekao je za „Dnevnik“ visokopozicionirani diplomata EU.

miladics miladics 10:21 21.02.2009

Re: Kako Dacic kaze

libkonz

Hajde više prestanite da zloupotrebljavate smrt premijera Đinđića. Vi iz LDP-a mu niste ni do kolena. To što se vaš vođa slika sa fotografijom našeg pokojnog premijera i tako skuplja svoje političke poene je posebna priča. Verujem da bi premijer uradio isto što je vlada uradila. Milion dolara je mnogo manji iznos od onog kolika bi šteta bila da se to nije odradilo. Imam razloge zbog kojih ne volim DS, ali što se tiče diplomatije, znaju posao.
Ružica Đinđić je svojom odlukom da bude nosilac liste DS-a jasno stavila do znanja ko nastavlja Zoranov put. Da postoji neki zakon o zloupotrebi tuđe smrti, pola LDP-a bi bilo u zatvoru.


Gde ja ovde ista zloupotrebljavam ?Ja sam izvela zakljucak iz sleda dogadjaja! Imam apsolutno pravo na svaku napisanu rec u postu jer sam direktni ucesnik dogadjaja iz devedesetih i pod 2. Postujem sve ono sto je Zoran uradio ! A postovanje prema Zoranu ne moze ni jedna stranka da svojata !
Necu se nadovezivati na tvoju zelju da ovde sukobim DS-LDP stavove, jer je moj stav iskljucivo stav pojedinca bez ikakvih obelezja i zastava , a ti masi cim oces u svojoj supljini.
treger92 treger92 02:03 21.02.2009

Nema inenađenja sa JKP Borisom

Uopšte me neboi iznenadilo da se otkrije da Tadiću isplaćuju dve plate za suprugu predsednika kao da ima dve žene.
mannitou.jr mannitou.jr 12:07 21.02.2009

Sprdnja...

Seća li se neko farse poznate kao
BRENDIRANJE SRBIJE !?

Marketinški stručnjaci, Milan Parivodić i CNN

"Da bi se loš imidž Srbije promenio, kako kaže ministar Milan Parivodić, biće angažovana savetnička agencija čiji će zadatak biti da osmisli celokupan plan aktivnosti koje treba da afirmišu proizvode sa oznakom "Made in Serbia", turističku ponudu zemlje i poboljša politički ugled u inostranstvu: "To ne može da se radi amaterski, sad kao mi ćemo da se učimo u hodu, na samima sebi da učimo. To moraju da rade ljudi koji imaju iskustva, a to su jedino velike svetske kompanije koje se time bave", kaže Parivodić."

Pa, nas nema ko nije zajeb'o !!!

Šta preostaje pristojnom čoveku, osim da se oseća kao govno?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana