Društvo

Podržavam ali ne... ne bih da čestitam...

Drago Kovacevic RSS / 01.11.2009. u 14:29

Imaju kapacitete
Imaju kapacitete
Srpska policija je ovih dana, a po odluci Nacionalnoga saveta za bezbednost provela opsežnu akciju hapšenja i razbijanja dilerske narko - mreže. Prema objavljenim podacima uhapšeno je više od 600 lica povezanih sa kriminalnim radnjama, ne samo vezanim za drogu, a u akciji je učestovalo više od dve hiljade policajaca iz svih policijskih uprava u Srbiji. Navedeni su i podaci o zapljenama droge, oružja, falsifikovanoga novca i drugih inkriminirajućih predmeta.

Sve u svemu, jedna takva aktivnost srpske policije zaslužuje dužnu pažnju jer je morala biti temeljno pripremljena, kordinisana i sinhronizovana. To je kao dobro pripremljen ribolov sa adekvatnom mrežom u kojoj je na suvo izvučeno mnogo riba i ribica.

Naravno da nakon ovoga ne treba imati iluziju da će prodaja droge u Srbiji stati. Ili da neće više biti falsifikovanja novca, nezakonitog držanja, nošenja i trgovine oružjem i krađe skupocenih automobila. Biće sigurno toga i dalje u sličnom obliku. Zašto je onda za mene ova akcija važna?

Važna je pre svega zato što je pokazala da srpska policija ima kapacitete za ovako opsežnu intervenciju. Za dan i noć pohapsiti toliko kriminalaca, a da nema ni jednoga povređenog policajca, kriminalca ili nekoga ko u tim prilikama može uvek biti "koleteralna šteta", samo je po sebi podvig.

Važna je i zbog činjenice što u širem smislu šalje poruku da je kriminal kažnjiv, a to ima preventivnu funkciju, koliko, toliko. U kontekstu mera protiv organizovanoga kriminala, naročito u delu koji govori o mogućnosti oduzimanja imovine stečene kriminalom, kriminalci postaju dodatno opterećeni.

No, sama po sebi akcija policije ništa ne reševa. Nakon ovoga, bićemo u prilici da vidimo šta će preduzeti tužilaštvo, šta sud i kakva će biti kaznena politika. U bezobrazno velikom procentu se događa da dileri drogom prolaze sa uslovnim osudama ili da predmeti zastarevaju.

Borba protiv trgovine drogom ima u našem društvu široku podršku. Nema političkoga ili kojeg drugog društvenog faktora koji bi se aktivnostima kontra toga zla mogao usprotiviti.Dakle postoje široke društvene pretpostavke da institucije tu daju sve od sebe bez bojazni da će nešto van njih "zaškripati". Zašto onda ta borba ne može biti efikasna i zašto su institucije i pored svih spoljnjih pogodnosti "neučinkovite". E, ovde dolazimo do ključne tačke. "Neučinkovite" su iz nekoliko razloga, a ključni je korupcija. Droga i organizovani kriminal uopšte, znače i veliki novac. Znače i obaveznu kalkulaciju u kojoj je deo novca namenjen institucijama, odnosno ljudima iz institucija koji su deo organizovanoga kriminala. Nema mafije kao najvišeg oblika organizovanog kriminala ako njen sastavni deo nisu ljudi iz institucija i ako za tu rabotu ne postoji potrebni minimum političke podrške i podrške sa značajnih pozicija u policiji, tužilaštvi i pravosuđu.

Narvno, mi imamo i problem nedovoljnoga znanja, organizacione i tehnološke osposobljenosti institucije za borbu protiv najviših oblika kriminala, ali to je lakše rešivo i na tome polju su naše institucije uznapredovale.

Organizovani kriminal uzima transnacionalne oblike. Za borbu protiv tako organizovanoga kriminala potrebna je najveća moguća saradnja između država iz celoga sveta. Koliko je to važno i koliko su konzervativne odredbe o državljanstvu prepreka u borbi protiv kriminala vidi se po činjenici da kriminalac iz Srbije, da bi izbegao kaznu treba samo da se makne u BIH ili Crnu Goru i da nema nikakvih problema. O Rusiji da ne pričamo.Tamo ne mora biti ni državljanin, nema šta da brine. I to je važan limit sa kojim se suočavaju institucije.

Organizovani kriminal je sam po sebi veoma kompleksan. Tu mašta "kreatora aktivnosti" radi neprekidno. Oko čuvene zaplene kokaina u Urugvaju, uz saradnji koju su imale naše institucije sa DEA-a i policijama nekoliko južnoameričkih država, objavljen je podatak o zanimanju uhapšenih, ovde kod nas. Sve su to neki obrtnici, građevinski preduzimači, vlasnici klubova i kafana. Lako je zaključiti da oni novac iz jednog posla sele u drugi i obrnuto. Da bi to mogli, svakako je važna činjenica da su negde morali "podmazivati". Jer nema države na svetu gde neko može sa trideset godina starosti imati silna bogatsva,vile, novac, skupocene automobile, da učestvuje u privatizacijama, a da država odnosno njene institucije ne provere poreklo novca sa kojim to radi.

Zato bi bilo vrlo blagotvorno otvoriti recimo ključne pozicije za korupciju, a to su stranački vrhovi. Videti ko su finasijeri partija, čime se bave i koju su ključnu korist imali od toga što su finansijeri. U Srbiji i državama u regionu gde su demokratske institucije još krhke, a borba protiv korupcije u začecima i samo onolika koliko to traže strani monitori, niko se nije obogatio a da mu to na neki način nije omogućila država ili neki njeni delovi. Poslednji jasan primer za ovu konstataciju je afera Podravka u Hrvatskoj i svađe u vrhovima vlasti oko nje. To je samo jedan od primera "stranačkoga banditizma", tako vidlivog u zemljama eks Jugoslavije.

I da ne dužim. Akciju srpske policije u kojoj je uhapšeno preko šesto kriminalaca samo za jednu noć, treba podržati. Bolje da su pohapšeni nego da nisu. Ne treba podržati to da je do nje došlo tek nakon političke odluke. Hapsiti kriminalce bi trebao biti redovan posao policije a ne kampanja. I ne treba podržati Dačićevo obraćanje naciji u kojem kao da se nekom izvinjava zbog onoga što je usledilo. Rekao je, da akcija nije usmerena protiv krupnih nego protiv sitnih riba. Nije valjda da je time nekome slao poruku da se ne plaši...

Atačmenti



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 14:44 01.11.2009

Preporuka

"Važna je pre svega zato što je pokazala da srpska policija ima kapacitete za ovako opsežnu intervenciju. Za dan i noć pohapsiti toliko kriminalaca, a da nema ni jednoga povređenog policajca, kriminalca ili nekoga ko u tim prilikama može uvek biti "koleteralna šteta", samo je po sebi podvig.

Važna je i zbog činjenice što u širem smislu šalje poruku da je kriminal kažnjiv, a to ima preventivnu funkciju, koliko, toliko. U kontekstu mera protiv organizovanoga kriminala, naročito u delu koji govori o mogućnosti oduzimanja imovine stečene kriminalom, kriminalci postaju dodatno opterećeni."

Upravo ybog ove konstatacije Drago. Ja na mom postu pokusavam da ubedim ljude da je to suština ane da li je ministar Dačić ili Čeda Jovanović.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:51 01.11.2009

Re: Preporuka

Pozz Milane...
Tvoj blog me motivisao da ovo napišem, jer vidim da je sve skrenulo na raspravu o ličnosti ministra.
No, nije li "problematičan" onaj deo njegova obraćanja gde kao da smiruje "krupne ribe" tvrdnjom da akcija nije protiv njih usmerena..
endersgame endersgame 16:16 01.11.2009

Re: Preporuka

Drago Kovacevic
Pozz Milane...
Tvoj blog me motivisao da ovo napišem, jer vidim da je sve skrenulo na raspravu o ličnosti ministra.
No, nije li "problematičan" onaj deo njegova obraćanja gde kao da smiruje "krupne ribe" tvrdnjom da akcija nije protiv njih usmerena..

...znaci ipak nisu pecurke ...vidim da se jos nekom ucinilo.....
preporuka za blog...i samo da kazem gospodinu Karagaci da je rasprava na njegovom blogu otisla na tu stranu zbog potenciranja zasluga povodom ove akcije....nista vise....u sustini oba ova bloga odaju priznanje ljudima ,ne samo iz MUP-a ,nego i drugih sluzbi koje se ovde ne pominju a doprineli su uspesnosti ove akcije....
Nadam se samo da je ova akcija deo mnogo vece i duze kampanje protiv kriminala i da se nece sve zavrsiti na ovome....

Veseli pozdrav za uvazene kolege blogere...Kovacevica i Karagacu...
angie01 angie01 16:46 01.11.2009

Re: Preporuka

Drago Kovacevic
Pozz Milane...Tvoj blog me motivisao da ovo napišem, jer vidim da je sve skrenulo na raspravu o ličnosti ministra.No, nije li "problematičan" onaj deo njegova obraćanja gde kao da smiruje "krupne ribe" tvrdnjom da akcija nije protiv njih usmerena..


pa da l ste se ovde razumeli vas dvojica- ja ne bash previshe:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:53 01.11.2009

Re: Preporuka

Veseli pozdrav za uvazene kolege blogere...Kovacevica i Karagacu...

Pozdrav i tebi...
Ono što je očigledno ne možemo zaobići..
A pored dobroga efekte akcije o kojoj pišemo,očigledno je da policiji trebaju političke odluke da bi radila ono što joj je u opisu i popisu poslova...I ta očiglednost nije dobra...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:56 01.11.2009

Re: Preporuka

pa da l ste se ovde razumeli vas dvojica- ja ne bash previshe:)))

Moguće je razumeti kao Dačićevu nespretnost, ali bogami i kao mig krupnim ribama...
angie01 angie01 17:19 01.11.2009

Re: Preporuka

Moguće je razumeti


ja mislila na tebe i Milana!:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:22 01.11.2009

Re: Preporuka

angie01
Moguće je razumeti


ja mislila na tebe i Milana!:)))

A, to....Sad ja tebe ne razumem...
leopold_lady leopold_lady 15:06 01.11.2009

Drago ....

Izvini,ali već je bilo reči o tome.... Milan je imao post - kao i neki drugi ne - VIP ljudi ....

Sve što sam imala o tome da kažem - rekla sam ....

Tebi pozdrav i osmeh.... - ne moram reći ..... Znaš....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:24 01.11.2009

Re: Drago ....

leopold_lady
Izvini,ali već je bilo reči o tome.... Milan je imao post - kao i neki drugi ne - VIP ljudi ....

Sve što sam imala o tome da kažem - rekla sam ....

Tebi pozdrav i osmeh.... - ne moram reći ..... Znaš....

Pozdrav i tebi.....veliki...
adam weisphaut adam weisphaut 15:58 01.11.2009

Mislim da je ovo upravo osinje

Organizovani kriminal je sam po sebi veoma kompleksan. Tu mašta "kreatora aktivnosti" radi neprekidno. Oko čuvene zaplene kokaina u Urugvaju, uz saradnji koju su imale naše institucije sa DEA-a i policijama nekoliko južnoameričkih država, objavljen je podatak o zanimanju uhapšenih, ovde kod nas. Sve su to neki obrtnici, građevinski preduzimači, vlasnici klubova i kafana. Lako je zaključiti da oni novac iz jednog posla sele u drugi i obrnuto. Da bi to mogli, svakako je važna činjenica da su negde morali "podmazivati". Jer nema države na svetu gde neko može sa trideset godina starosti imati silna bogatsva,vile, novac, skupocene automobile, da učestvuje u privatizacijama, a da država odnosno njene institucije ne provere poreklo novca sa kojim to radi.

gnezdo u koje niti jedna vlast od sada nije htela da brke jer bi to bilo prilično, prilično nezgodno, skoro smo imali priču o navijačima i navijačkim grupama koje su amalgam politike, kriminalnih aktivnosti, nasilja i državnih struktura, koliko takvih osinjaka imamo? Nažalost na svakom koraku, u skoro svakoj pori života, što podseća na one reči pokojnog premijera o državi koja ima svoju mafiju, dotle će svaka akcija koja udara na posledice a ne na sistemske uzroke biti nažalost polovično uspešna....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:12 01.11.2009

Re: Mislim da je ovo upravo osinje

gnezdo u koje niti jedna vlast od sada nije htela da brke jer bi to bilo prilično, prilično nezgodno, skoro smo imali priču o navijačima i navijačkim grupama koje su amalgam politike, kriminalnih aktivnosti, nasilja i državnih struktura, koliko takvih osinjaka imamo? Nažalost na svakom koraku, u skoro svakoj pori života, što podseća na one reči pokojnog premijera o državi koja ima svoju mafiju, dotle će svaka akcija koja udara na posledice a ne na sistemske uzroke biti nažalost polovično uspešna....

Da, bez akcija koje će iz kriminala uklanjati državu, odnosno one strukture države koje su tamo....ništa...
Sa ovakvim sistemom ne pomaže ni mnogo potencijalno sposobnija policija. Za sve je potrebna tzv.. politička volja i nalog političkih faktora. Javni tužilac danas kaže da su brutalne pretnje profašističkih organizacija " organizatorima gej parade samo diskusija", i ne uradi ništa da se oni procesuiraju, jer nema politički mig. Kad ga dobije, već sutra traži njihovu zabranu, ali ne vidim da je protiv ikoga pokrenuo postupak...I tu mora čekati na mig...Tako to funkcioniše...
Možeš li zamisliti da javni tužilac, recimo pita Gorana Kneževića, ko je donirao one stotine hiljada evra za koje on tvrdi da su stranački novac? Ja ne, jer znam da taj ne bi dugo bio javni tužilac...
Prosto, suočio bi se sa pitanjem koje je prema Dostojevskom u Braći Karamazovima imao Hrist u razgovoru sa Velikim inkvizitorom..pitanje..."Zašto si došao da remetiš poredak stvari"...
angie01 angie01 16:48 01.11.2009

Re: Mislim da je ovo upravo osinje

o državi koja ima svoju mafiju,


u chijem stvaranju je uchestvovala klika zloboleona,..pa sad je kao gljivica raschishchava!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:59 01.11.2009

Podržavam ali ne bih da čestitam...

Podržavam, ali ne bih da čestitam...

Svakako, kad je o drogi reč, gramatika nije važna - jedan zarez (zapeta) manje, više.
Ali, Drago... pa protiv narko kartela nisu u stanju da se izbore ni DIA, ni FBI, ni CIA, a ni američki Kongres.

Zato, Drago, ova akcija srpske policije zaslužuje i podršku i čestittke.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:14 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Zato, Drago, ova akcija srpske policije zaslužuje i podršku i čestittke.

Pa čestitaj, ko ti brani....I gde je gramatički problem....Kod ovoga "nebih"..popravljam...
palilula92 palilula92 16:17 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

čestittke.


Pa jel treba da cestitamo pekaru sto je ispekao hleb ili automehanicaru sto je uspeo da popravi auto?
Posao policije je da hapsi kriminalce.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:27 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Posao policije je da hapsi kriminalce.

Naravno.....
Ovo oko čestitara zapravo kazuje koliko je naša stvarnost jadna...Lakoćom je policija obavila to što su joj dali kao zadatak..Ali, nisu mogli prstom mrdnuti dok nije doneta politička odluka...
I kad se to ne razume, onda je normalna reakcija "čestitam"...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:31 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Drago Kovacevic
...Kod ovoga "nebih"..popravljam...

Onda, u naslovu stavi i jedan zarez ispred ali, pa će gramatički biti manje-više kako treba.
To, kažem, i nije problem, dešava se.

Problem, je što ti, Drago, i u poželjnim, prihvatljivim i pozitivnim potezima i akcijama Vlade Srbije, a pogtovo Predsednika Srbije, vidiš problem.
Svi moramo biti kritični prema našoj vlasti, tu se slažem, ali isto tako one poteze koji su pozitivni i poželjni, moramo podržati, pohvaliti i, zašto da ne, i čestitati na njima.

Eto, ja im čestitam, samo neka nastave tako.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:48 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Vojislav Stojković
Drago Kovacevic
...Kod ovoga "nebih"..popravljam...

Onda, u naslovu stavi i jedan zarez ispred ali, pa će gramatički biti manje-više kako treba.
To, kažem, i nije problem, dešava se.

Problem, je što ti, Drago, i u poželjnim, prihvatljivim i pozitivnim potezima i akcijama Vlade Srbije, a pogtovo Predsednika Srbije, vidiš problem.
Svi moramo biti kritični prema našoj vlasti, tu se slažem, ali isto tako one poteze koji su pozitivni i poželjni, moramo podržati, pohvaliti i, zašto da ne, i čestitati na njima.

Eto, ja im čestitam, samo neka nastave tako.

Kad je o ovome postu reč, mislim da je veći problem što ti ne vidiš dobro...Nigde nisam pomenuo predsednika ni problematizovao akciju..kazao sam čak da je podržavam...
Ono što ja problematizujem je sistem....i ako se u Srbiji ne reše sistemska žarišta kriminala, džaba sposobnost policije. Jedno od tih sistemskih pitanja jeste stanje da policija mora čekati političku odluku da bi radila svoj posao...šta je tu za čestitanje...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:06 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Drago Kovacevic

Kad je o ovome postu reč, mislim da je veći problem što ti ne vidiš dobro...Nigde nisam pomenuo predsednika

Vidi čuda, stvano ga nisi pomenuo!

Za obimnu i široku akciju, kao što je Morava, potrebne su i političke odluke, ako ni zbog čega drugog, ono zbog koordinacije više operativnih delova vlasti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:10 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Za obimnu i široku akciju, kao što je Morava, potrebne su i političke odluke, ako ni zbog čega drugog, ono zbog koordinacije više operativnih delova vlasti.
*novo

Haha..stvarno..pa zar vlada u toku svojih redovnih aktivnosti ne koordinira rad. I koji su to još "operativni delovi vlasti" ovde bili uključeni osim policije i BIA....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:15 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Drago Kovacevic
Za obimnu i široku akciju, kao što je Morava, potrebne su i političke odluke, ako ni zbog čega drugog, ono zbog koordinacije više operativnih delova vlasti.
*novo

Haha..stvarno..pa zar vlada u toku svojih redovnih aktivnosti ne koordinira rad.

Ha, ha, ha, ha, ha... pa, naravno, Drago, da koordinira, i naravno, Drago, da donosi političke odluke.
U čemu je problem, stvarno?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:37 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Vojislav Stojković
Drago Kovacevic
Za obimnu i široku akciju, kao što je Morava, potrebne su i političke odluke, ako ni zbog čega drugog, ono zbog koordinacije više operativnih delova vlasti.
*novo

Haha..stvarno..pa zar vlada u toku svojih redovnih aktivnosti ne koordinira rad.

Ha, ha, ha, ha, ha... pa, naravno, Drago, da koordinira, i naravno, Drago, da donosi političke odluke.
U čemu je problem, stvarno?

Pa problem je u tome Vojislave što ti arbitrarnost vlasti vidiš kao stvar za čestitanje, a ja smatram da je ona štetna. Ti smatraš da je normalno da policija radi svoj posao tek onda kad joj vlast dade mig, a ja smatram da je policija dužna da radi svoj posao i bez toga miga. Dakle, da bi ti dileri bili pohapšeni, nije trebalo da zaseda Savet za nacionalnu bezbednost pa da policiji kaže - hajde, hapsite ih- i ona to uradi, nego da oni to obave kao svoj redovni posao. Možda je policija to i htela, ali je imala signal da ih ne diraju...
I problem je Vojislave što je tvoje mišljenje i podrška arbitrarnosti, na žalost, većinsko mišljenje, da budem potpuno jasan kad si već navalio.....navika i refleks...I nema ni jedna rđava vlast nikakvoga problema kad joj se čestita na ovakvim kampanjama, a da se ne vidi ono što tim kampanjama prethodi...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:57 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Malim slovima pišu se:
zvanja, titule - despot, vožd, car, predsednik, patrijarh, profesor, doktor...
ako je već ovo tema bloga.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:07 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

problem je, Drago, što ti ne shvartaš neke stvari:

ad 1) Policija je deo vlasti, operativni deo Ministarstva unutrašnjih poslova.
ad 2) Policija tokom svakodnevnog operativnog rada hapsi dilere i krijumčare droge.
ad 3) Za obimniju akiju tipa Morava, u kome su angažovane veće policijske snage, potrebna je saradnja, BIA, VBA, Žandarmerje, Vojne policije i ko zna koga još. Takva akcija nije uobičajeni deo svakodnevnih poslova policija, ona zahteva koordinaciju, a da bi uspešna koordinacija bila moguća, potrebna je POLITIČKA ODLUKA.
ad 4) Dakle, ta, POLITIČKA ODLUKA, ne znači opredeeljenje za borbu protiv dilovanja drogom, kako si to Drago shvatio, nego za konkretnu obimnu, složenu, sveobuhvatnu akciju pod nazivom MORAVA.

Drago, izvini, objašnjavao bih ti još, ali žurim na moj redovni teniski termin nedeljom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:19 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Koliko ja vidim, za puko sprovođenje zakona je potrebna politička odluka. Slažem se, politička odluka je bila da se dopusti da se zapati ovoliki kriminal, pa se političkom odlukom i suzbija. Čestitam svima koji su takvu političku odluku doneli, mnogo im hvala, nadam se da se neće skoro predomosliti i da će političkom odlukom uticati na nezavisno pravosuđe da uradi puko sprovođenje zakona koje je bez političke odluke nemoguće.
thefreak thefreak 20:00 01.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Vojislav Stojković
Podržavam, ali ne bih da čestitam...

Svakako, kad je o drogi reč, gramatika nije važna - jedan zarez (zapeta) manje, više.
Ali, Drago... pa protiv narko kartela nisu u stanju da se izbore ni DIA, ni FBI, ni CIA, a ni američki Kongres.

Zato, Drago, ova akcija srpske policije zaslužuje i podršku i čestittke.



Kad uhapse gazdu Srbije koji nas je opljackao pa nam opljackano prodaje, tek tada mogu da im cestitam.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:38 02.11.2009

Re: Podržavam ali ne bih da čestitam...

Svi moramo biti kritični prema našoj vlasti, tu se slažem, ali isto tako one poteze koji su pozitivni i poželjni, moramo podržati, pohvaliti i, zašto da ne, i čestitati na njima.

Eto sa tim se i ja slažem i za to zalažem.
gorio92 gorio92 17:50 01.11.2009

Dobr je, ali..

Prema nekim vestima privedeno je, a ne uhapšeno, oko 500 lica.
Pritvoreno je na 48 sati oko 100 lica.
Neka su uhapsili koliko su uhapsili, bilo je i vreme, no meni sve to liči ne neki politički EPP.
Predsednik države obaveštava gradjane o hapšenju 600, 500 ili 100 uglavnom sitnijih kriminalaca.
Sve mi to nekako čudno.
filantrop filantrop 19:23 01.11.2009

Re: Dobr je, ali..

politički EPP


Jeste.
Dajte ljudi ne pravite se nevesti, pa drzava je do grla u svemu tome.
Svaki gradjanin iz svakog grada ce vam reci da u kaficima u po bela dana sede zajedno dileri i policajci i piju espreso,
eno ima u onih preko 200 komentara . To svi znaju, ja znam , pricao mi je drug da u odeljenju njegove cerkice u KG ide u isti razred devojcica ciji je otac cuveni KG diler, i to zna cela skola i direktor i nastavnica i roditelji cak i klinci. Roditelji pokusali samoinicijativno da se organizuju ali im je direktor skole rekao da nista ne moze da ucini, Skola u centru KG!
Pa i sad su pohapsene sitne ribe.

Pa ko je prvi bio protiv gej parade - Djilas!
Ko je organizovao i poslao bandu da isprebija na smrt onog nesrecnika u centru BG?
Ko je u upravama klubova ?

Ovo jeste odlicna SPS predizborna kampanja, eno citajte one komentare i preporuke.
Ne dajte da vas SPS opet za#ebe, jer,
znate sta, ako vas opet zejebe,
mozda vam tako i treba!
niccolo niccolo 20:35 01.11.2009

Re: Dobr je, ali..

To svi znaju, ja znam , pricao mi je drug da u odeljenju njegove cerkice u KG ide u isti razred devojcica ciji je otac cuveni KG diler, i to zna cela skola i direktor i nastavnica i roditelji cak i klinci. Roditelji pokusali samoinicijativno da se organizuju ali im je direktor skole rekao da nista ne moze da ucini, Skola u centru KG!

Nisam siguran da razumem ovaj slučaj, šta su tačno hteli roditelji samoinicijativnim ogranizovanjem da postignu?
filantrop filantrop 22:03 01.11.2009

Re: Dobr je, ali..

Nisam siguran da razumem ovaj slučaj, šta su tačno hteli roditelji samoinicijativnim ogranizovanjem da postignu?


Sigurno ne da izopste dete ali ne i da vidjaju njenog oca svakodnevno u skolskom dvoristu.
Razumeces, ljudi nisu hteli da mala ispasta zbog oca ali im je bilo glupo da ceo razred odbije da ide na njen rodjendan , jer su roditelji znali da je tamo njen otac.
Ja nisam otac ali mogu da razumem da se ljudi nelagodno osecaju da im poznat diler visi u skoli svaki dan makar i da ostavi/uzme cerku iz skole.
Pa su hteli da zamole oca da neko drugi uzima malu iz skole.
Jel to odvartno od njiH? Direktor je rekao da zna o cemu se radi , da razume situaciju ali da ne moze nista da ucini.
Jel ti sad jasnije?
Neki roditelji su se privatno povezali sa drugim roditeljima iz Srbije i ovakvih slucajeva ima po zeloj Srbiji.
I o svemu ovome ne znas nista?
Nisi nikad cuo?
nisam mislio na ovaj konkretan slucaj, vec na pojavu da su dileri oko skola
niccolo niccolo 09:36 02.11.2009

Re: Dobr je, ali..

I o svemu ovome ne znas nista?
Nisi nikad cuo?
nisam mislio na ovaj konkretan slucaj, vec na pojavu da su dileri oko skola

Hajde mi objasni kojim logičkim procesom si na osnovu mog pitanja došao do ovakvog zaključka, živo me zanima taj postupak?
Jel ti sad jasnije?

Sad jeste jasnije, u prvom komentaru nigde nisi spomenuo da je otac dolazio po nju u školu već samo da je išla u razred sa ostalom decom i da su onda roditelji nešto zahtevali od direktora...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:07 01.11.2009

sve sam rekla kod milana...

nemam šta da dodam.
divno je što smo odbili propranog heroja.
živeo heroj!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:08 01.11.2009

i opet

Dacic SAMO RADI SVOJ POSAO NISTA VISE - i to, statisticki posmatrano prilicno neefikasno (odnos ulozenih resursa i postignutih rezultata)

Uposleno je 2000 policajaca.
Zaplenjeno je tek “vise kiligrama droge”. Ne znamo tacno ni koliko, ne kazu koliko jer su svesni da je kolicina mala.
Uhapseno je puno lica i pretrresneo pruno domova. nadam se da cemo saznati koliko je ljudi uhapseno s osnovom a koliko neosnovano, koliko je domova oskrnavljeno s osnovom, a koliko neosnovano. znajuci kakva nam je osinoa policija i kako nasi gradjani ne shvataju osnovna ljudska prava, strah me je da bi taj racio mogao biti ruzan.
Zaplenjeno je malo dokaza. Sta je 57 komada oruzja u zemlji kao sto je srbija?

Samo bih jos jednom podsetio.

- dacic se obracunava s mafijom za cije je nastajanje ON delimicno odgovoran.
- dacic nije u stanju da obezbedi bezbednost gradjanima (setimo se slucaja gay pride parade)
- Dacic se neuspesno bori protiv korupcije u svojim redovima. (dobro znate da se policajac moze kupiti za jednu crvenu)
- Dacic ne samo da NIJE BIO U STANJU da organizuje izdavanje licnih dokumenta gradjanstvu u razumnom roku vec ih je ponizavao i ponizava metodima nasledjenim iz vremena kada se dostojanstvo gradjanina i njegova udobnost nisu postovali. da bi se dobio pasos, mora se ustajati nerazumno rano, cekati u redovima dok VIP gradjani taj posao obavljaju preko reda. sama cinjenica da se izdavanje licne karte mora zakazivati licno, ujutru istog dana, kada je zgodno cinovnicima, a ne u vreme kada je zgodno korisniku usluga govori o njihovom nerazumevanju uloge policije u drustvu.
- iz Daciceva policija ne ume da cuva sluzbene tajne. Iz nje cure informacije u stampu - setimo se kako je policija svojom saradnjom sa kurirom flagrantno ugrozila prava maloletnika i kako je sef stanice koja nije bila u stanju da sacuva poslovnu tajnu, preko novina nastupio na arogantan i drzak nacin. On nije pozvan na odgovornost.
- Daciceva policija se NE PONASA KAO USLUZNA SLUZBA GRADJANA - sto jeste, jer nam je na plati - vec kao autoritet koji sebi dopusta da bude osion.


Misljenja sam da bi Dacic trebalo da bude u istoriji, kao negativan lik, a ne u sadasnjosti kao pozitivan. i bilo bi me sramota da ga hvalim. Uostalom, u domokratiji, posao gradjanina nije da hvali vlast, vec da je kontrolise i preispituje.
nikola721 nikola721 19:19 01.11.2009

ALI....

Kada se napise ili kaze da je nesto DOBRO, pa odmah potom sledi jedno ALI..., koje sluzi da negira ono sto je dobro, onda se dodje do toga da NISTA nije dobro, i da je svaka akcija BESMISLENA...pa cak i komentarisanje neceg postane BESMISLENO.....
filantrop filantrop 19:29 01.11.2009

pomislio bi covek da vam je u srbiji super

8
inagadadavida inagadadavida 20:22 01.11.2009

halo bing , kako brat?? jos u zatvoru?

......pa lepo sam ti rekao , spremi deset somicha.....

naravno , zato sto su sudije najkorumpiraniji esnaf u srbistanu


doduse, devedesetih su ozbiljni kriminalci provalili sistem kako da razbiju taj zacarani krug ...advokat - koverta - sudija - uslovna kazna............izbegli su kovertu tako sto su provalili da su sudije , u navecem broju slucajeva, sem sto su alave lopine, i plasljive pichkurine......tako , da sam licno bio svedok scene kada ozbiljan kriminalac pripreti sudiji da ce mu "yebati sve musko i zensko u kuci"....onako , bez frke, ladno.......sudija je prebledeo ko krpa, a presuda je , nakon mesec dana bila "uslovna kazna".........i moram ovom prilikom odati priznanje i divljenje srpskim krimosima na adekvatnoj borbi protiv srBskog pravosudja..............
maricacarica maricacarica 23:06 01.11.2009

Pa, da je u Americi

svi bi vikali URRRAAA!, ali u Srbiji slabije... Ovde je to, kao, sramota?
lula953 lula953 12:48 02.11.2009

Podrzavam, ali ne...


Tresla se gora , rodio se mis.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:35 02.11.2009

Re: Podrzavam, ali ne...

kad već radi svoj posao i svi su, vidim, zadovoljni, dal će da
raspiše potrenicu za mirjanom marković i markom miloševićem?!?!?!
što je takođe deo posla.
ivana23 ivana23 15:55 02.11.2009

Re: Podrzavam, ali ne...

Exitus Letalis
kad već radi svoj posao i svi su, vidim, zadovoljni, dal će da
raspiše potrenicu za mirjanom marković i markom miloševićem?!?!?!
što je takođe deo posla.


Davno raspisana
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:12 02.11.2009

Re: Podrzavam, ali ne...

ivana23
Exitus Letalis
kad već radi svoj posao i svi su, vidim, zadovoljni, dal će da
raspiše potrenicu za mirjanom marković i markom miloševićem?!?!?!
što je takođe deo posla.


Davno raspisana

i?
nema ih ovde.
ko ne dozvoljava?
medvedev?
il se ne insistira naročito?
u svakom slučaju, nema efekta, što je očigledno.
jer se komotno šećkaju po moskvi.
viđaju ih ljudi po kafanama.
u kupovini.
kome onda nisu dostupni?
maksa83 maksa83 09:55 03.11.2009

Re: Podrzavam, ali ne...

kad već radi svoj posao i svi su, vidim, zadovoljni, dal će da

UBPOK, po mom skromnom sudu nekog ko povremeno pregleda novine, stvarno radi svoj posao, pogotovo u poslednjih par godina. Ostatak policije i operativno pravosuđe je veći problem, ali ovi navedeni su, rekao bih, u nou bulšit fazonu. Mete koje su ranije delovale nedodirljivo (kojekakvi alavi direktori javnih preduzeća sa 40 stanova i stešovanim milionima EUR, tipa EDB, Gradska Čistoća, itd.) skidaju k'o fazane. So far, rekao bih da neko tamo nešto radi. Imajuć u vidu političku klimu i zamršene tokove sivog i crnog novca i spregu sa političarima i strankama, verujem da mu pos'o uopšte nije lak.
ftasic ftasic 00:57 04.11.2009

Preporuka

A zasto bi se neko protivio trgovini droge, u Nasem drustvu. Kad se u njemu niko ne drogira? A svi smo gledali Petparacke price.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana