Politika| Satira

Radna grupa za krupni kapital

Drago Kovacevic RSS / 15.04.2010. u 15:37
tajkuni2.jpg


Vlada Srbije, krupni kapitalisti i sindikati, našli su se na zatvorenom skupu u zgradi Doma sindikata i obavestili javnost da su formirali radnu grupu za savladavanje krize. Samo je početak toga skupa bio otvoren za „slikanje“, a o njemu se ponešto moglo naslutiti tek po šturim izjavama učesnika i saopštenju o sastavu radne grupe i onome čime bi se ona bavila. Činjenica da je skup održan i da mu je dat izuzetan javni značaj, te da on ima sva obeležja manifesticije uz dozu tajnovitosti, zaslužuje upitanost zbog čega se sve to radi.

Mogli su oni da se u istom ili drugačijem sastavu sastaju i dogovaraju bez slikanja, na nekim drugim mestima (a ne u Domu sindikata), što sasvim izvesno i čine - ali nisu. Ako tome dodamo i detalj da je ovo prvi put da Mišković, Beko i društvo krupnih kapitalista svrstano u udruženje „Privrednik“ službeno sedi sa sindikatima, i služe se pojmom „socijalno partnerstvo“ što do sada nije zabeleženo - onda stvar izgleda u najmanju ruku neobično. Istina, saopšteno je naknadno da su u martu sindikalisti išli „na noge“ krupnim kapitalistima u prostorije „Privrednika“ na Dedinju. Po svemu sudeći taj je poset bio u funkciji „jedinstvenog nastupa“ u vladi i obezbeđivanju „tripartitnog dogovora“ oko krize.

Izlazak iz krize nije na vidiku, mada „dežurni optimisti u vladi“ stalno najavljuju da oporavak već uveliko traje i da ga upravo živimo.
Krupni kapitalisti u Srbiji (tajkuni) nalaze se u problemima, jer je njihovo opredeljenje do sada bilo da profite prave na uvozu, razvoju usluga i trgovine, nekretninama i uopšte poslovima koji nisu vezani za izvoz. Tražnja na domaćem tržištu je drastično opala i njima na vrata kuca nelikvidnost. Zato se promptno traži pomoć države i centralne banke, dakle političke klase, u rešavanju problema koje imaju. Ta pomoć podrazumeva finansijsku podršku, povlašten položaj na domaćem tržištu i stabilnost kursa dinara. Istovremeno, traže od države da subvencioniše kredite i povećava primanja kako bi se podigla domaća tražnja, a oni imali kome prodavati svoje robe i usluge.
 
Nejaki sindikati čija je uloga tokom čitave tranzicije u Srbiji slabo vidljiva, u ovoj priči verovatno služe tome da krupni kapital pojača legitimnost svojih zahteva. Priča se o „potrebi da se očuvaju radna mesta“, što znači da bi vlada morala ispuniti zahteve tajkuna. Jer tajkuni su ti koji zapošljavaju, čije firme imaju i po dvadeset hiljada radnika.
 
Ako se zna da je u Srbiji za poslednjih 18 meseci bez posla ostalo gotovo 200.000 ljudi, onda svaka pretnja o daljnjim otpuštanjima zvuči zastrašujuće.
 
Kad se sve sabere, kako način tako i predstava, radna grupa je, po svemu sudeći napravljena zato da Vlada Srbije dobije malo na vremenu i da ima pokriće za pomoć tajkunima. Da to prikaže kao opštedruštveni konsenzus i opšte dobro.
 
Pokazuje se, jasnije nego ikada, da je politika privrednog razvoja u Srbiji bila u proteklom vremenu apsolutno pogrešna. Potpuno se očiglednim pokazuje da Srbija može ekonomski preživeti samo ako  se okrene izvoznoj ekonomiji i ako smanji državnu potrošnju. Sadašnji ključni akteri na političkoj i na privrednoj sceni nisu tome skloni, mada i oni to znaju.
 
Mnogo je lakše danas to kazati, nego preći „rubikon“...
 
( objavljeno na portalu seebiz.eu, 15. 04. 2010.)
 


Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 15:49 15.04.2010

Lapsus

Ja sam ovaj naslov pročitala kao "Radna grupa za krupni kriminal".
dirtyharry dirtyharry 15:50 15.04.2010

Re: Lapsus

Nisi mnogo pogrešila (da ne kažem uopšte).
mariopan mariopan 16:02 15.04.2010

Re: Lapsus

dirtyharry
Nisi mnogo pogrešila (da ne kažem uopšte).

Čim sam ugledala sliku nešto mi se smrklo pred očima - to je (Pavlovljev refleks) i onda nisam baš prisebna a još kad zamislim koliko će tek to da nas koštaaa
kviskobg kviskobg 08:15 16.04.2010

Re: Lapsus

Pavlovljev refleks ima u sebi i stvaranje pljuvacke....

Tako da, postedi svoj monitor pljuvanja, pljuni u nekog od doticne gospode in vivo.....

Ona kajgana Svetog Petra se u nasem slucaju opasno priblizava Ginisovom rekordu....i kvantitetom i kvalitetom sastojaka.....
rade.radumilo rade.radumilo 16:00 15.04.2010

Nešto mislim...

Nešto mislim da je brana popustila i sve se više provaljuje. Bojim se da će na kraju završiti tako što će američki marinci izvlačiti svoje građane helikopterima, dok na ulicama Beograda razne naoružane bande pucaju na koga stignu.
otvarac otvarac 23:02 15.04.2010

Re: Nešto mislim...

Nesto mislim da vi suvise gledate Americke filmove
mada ti marinci vec imaju razradjen plan intervencija na ulicama Amerike
taj plan je jos vise razmatran i razigravan posle objave Americkog FED-a
da je svaki gradjanin amerike duzan 78 hiljada dolara
u zemlji gde 40 miliona gradjana nema nikakav vid zdravstvenog osiguranja
prva erupcija je bila na mitingu
"Televizor za Rodnia"

a druga totalna ludnica u Nju Orlinsu
mada nemoj da mi te teske brige more nece biti nikakvih bandi koje ce moci da pucaju i ubijaju
kviskobg kviskobg 08:20 16.04.2010

Re: Nešto mislim...

Uzeo si mi rec iz prsta, Rade, sto je ipak bolje od reci iz usta (inace jako nehigijenska stvar)....

Mislim da ce jesen ovde biti, sto bi rekao Hamlet u prevodu Dr Laze Kostica "Trt, mrt, zivot ili smrt"..

Ko prezivi pricace....

Sto bi rekao onaj ciga: "neki cete i da poginete, a neki cemo i da se vratimo..."
dragannalovic dragannalovic 08:40 16.04.2010

Re: Nešto mislim...

Nešto mislim da je brana popustila i sve se više provaljuje. Bojim se da će na kraju završiti tako što će američki marinci izvlačiti svoje građane helikopterima, dok na ulicama Beograda razne naoružane bande pucaju na koga stignu.


Sve vodi u tom smeru, sistem je toliko truo da će na kraju verovatno i sam da se uruši,curi na sve strane i sve više je onih koji napuštaju brod koji tone dok oni koji su nas dovde doveli misle da mogu po starom,t.j. da drže sve pod kontrolom,
koliko sam shvatio gdin Orbović se sprema na zasluženo letovanje
čudno je da smo i ovoliko izdržali
moderatokantabile moderatokantabile 09:18 16.04.2010

Re: Yachting klub privrednik

koliko sam shvatio gdin Orbović se sprema na zasluženo letovanje


Sudeći po pogledima njegovih kolega iz Shekspirove(na fotki se sasvim lepo vidi kolika briga ih je stisla)moraće još malo da se strpi za vožnju jahticom
rade.radumilo rade.radumilo 19:41 16.04.2010

Re: Nešto mislim...

Više sam mislio na:





Tada su vojnici stranih zemalja uz pomoć VJ izvlačili svoje državljane u Crnu Goru...
angie01 angie01 16:18 15.04.2010

,

jinks jinks 19:31 15.04.2010

Re: ,

Što, pa M. Burns teško da može da se poredi sa gospodom o kojoj je reč. Čovek je izgradio elektranu, proizvodi i prodaje električnu energiju na otvorenom tržištu. Zapošljava ljude tako da žive ko bogovi (Homer, kuća, dva auta, jedna plata ... žena domaćica, deca, škola, ...)


angie01 angie01 07:27 16.04.2010

,

Što, pa M. Burns teško da može da se poredi sa gospodom o kojoj je reč. Čovek je izgradio elektranu, proizvodi i prodaje električnu energiju na otvorenom tržištu. Zapošljava ljude tako da žive ko bogovi (Homer, kuća, dva auta, jedna plata ... žena domaćica, deca, škola, ...)



s malim previdom, da dotichni gospodin poseduje NUKLEARNU elektranu, koja ugrozava zaposlene & okolinu,shto je samo po sebi podrazumevalo neke neobichne radnje da bi se sprovelo,da je glavni poslodavac u kraju, te od njega mnogo toga zavisi-pre svega struja, kao izvor energije za sve ostalo, shto opet izaziva odredjenje "uslove" u odnosima sa svima drugima, da svoje radnike cedi i kinji, a da je jadni Homer u stalnim dugovima-tamo se sve nabrojano kupuje na kredit, te otuda mogucnos' da kupish, ali dalek je put do posedovanja istog.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:14 16.04.2010

Re: ,

kako izgleda povlašćen položaj na tržištu nekoga ko uvozi tuđu robu. Hajde da se radi o nekom ko proizvodi neki domaći proizvod pa može da se razume i da traži povlašćen položaj, ali šta podrazumeva kada to traži uvoznik.

Pre neku godinu antimonopolska komisija je utvrdila Miškovićev monopolski položaj. tzv. "koncentracija"..No, vlast ga je isčupala, ministar Milosavljević (DS). Agencija njegove supruge vešptačila je da nema govora o "koncentraciji" i mislim da je to još u nekakvom postupku.
moderatokantabile moderatokantabile 09:01 16.04.2010

Re:Magareće uši

Drago Kovacevic
kako izgleda povlašćen položaj na tržištu nekoga ko uvozi tuđu robu. Hajde da se radi o nekom ko proizvodi neki domaći proizvod pa može da se razume i da traži povlašćen položaj, ali šta podrazumeva kada to traži uvoznik. Pre neku godinu antimonopolska komisija je utvrdila Miškovićev monopolski položaj. tzv. "koncentracija"..No, vlast ga je isčupala, ministar Milosavljević (DS). Agencija njegove supruge vešptačila je da nema govora o "koncentraciji" i mislim da je to još u nekakvom postupku.

To je samo jedan od primera kako nas gradjane Srbije korumpirani političari DS i ostalih stranaka, nekažnjeno prevode žedne preko mosta
Ako neki lopov, diler, kriminalac ili šta već, zapošljava(izrabljuje) više stotina ili hiljada radnika, onda on za naše političare više nije kriminalac, jer zaboga čovek je poslodavac i šta će siroti radnici ako njihov gazda završi u zatvoru
mariopan mariopan 15:02 16.04.2010

Re: ,

angie01

Ipak ova fotka najbolje odgovara situaciji
Oljacat Oljacat 16:22 15.04.2010

Ma nema ovde poslodavaca

Ovde su samo tajkuni. Prosto me je strah uhvatio. PA ONI SE VIŠE NE KRIJU!!! Javno se bre u radne grupe butaju. Al neće dugo. JEDINA REPREZENTATIVNA poslodavačka organizacija na teritoriji srbije je Asocijacija malih i srednjih predzeća srbije. Koja nije ni pozvana da učestvuje. Mi, mali preduzetnici , od 700.000 ljudi koji LEGALNO I PRIJAVLJENO rade u privatnim preduzećima, zapošljavamo 457.000 . Ovi što su u radnoj vladi - ni 100.000 . I sutra će ladno da pobegnu ko dafina il jezda. A mi , mi ćemo ostati. Jer nememo gde. Ne treba oni moje radnike da brane, moje ću radnike sama braniti.
inagadadavida inagadadavida 16:31 15.04.2010

mislimmm , ali stvarno

Ne mogu reci da sam iznenadjem, ali sam vrlo uvredjen

Nemam snage ni volje da raspredam o bezocnosti ovdasnjih tajkuna , kao i o nemoci, neznanju , nesnalazljivosti , a verovatno i korumpiranosti ovdasnjih vlasti...

Sve znate sta im mislim , svima zajedno ...

Neka prodaju to sto su "stvorili" ako nemaju pare , mmuimjbmbzobraznustkalopvsku...

kako se ne napravi neki konzorcijum da pomogne meni da platim struju, komunalije, lebac, patike ????
adam weisphaut adam weisphaut 17:37 15.04.2010

Tu mi najviše bode samostalni

Nejaki sindikati čija je uloga tokom čitave tranzicije u Srbiji slabo vidljiva, u ovoj priči verovatno služe tome da krupni kapital pojača legitimnost svojih zahteva. Priča se o „potrebi da se očuvaju radna mesta“, što znači da bi vlada morala ispuniti zahteve tajkuna. Jer tajkuni su ti koji zapošljavaju, čije firme imaju i po dvadeset hiljada radnika.

sindikat, iskusni su oni u branjenju ne-radničkih interesa..
milovanovicns milovanovicns 19:00 15.04.2010

Posteno

Nesto mi govori da je dobro sto su izasli iz senke i stupili na scenu, sada su i javno priznali odakle odluke dolaze. Da li to znaci da ce konacno i biti odgovorni ako im "pakleni plan" propadne?

U to je tesko poverovati, pre svega zbog nestrucnosti javnosti koja prati ovu oblast, a i zbog medija koji su potpuno konrolisani.

sentinel26 sentinel26 19:23 15.04.2010

Nagrade

Glavni iz ove grupe traži privilegije, kako piše na sajtu.

Za uspjeh što su prosječne plate u Januaru 2010 pale na 299 Eura, oba četverca, i ovaj biznis-četverac sa kormilarom i onaj politički iz dvora treba nagraditi medaljama koje se stavljaju na obje ruke na ledjima i poslati ih na duži odmor, da se malo odmore od ovog "bezobraznog" naroda koji svakodnevno svašta zahteva, te plate, te ovo, te ono..
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 15.04.2010

au

A vi se ljudi ne zentate da ce da vas proguta mrak sto ovako lajete na blogu po tajkunima?! Barem vas sto se ne potpisujete IP adresama nego imenom i prezimenom? Ok, prvo ce Dragog .

Nego, ko je ova zeMska tajkunka na slici?

dolybell92 dolybell92 20:40 15.04.2010

Re: au

Nego, ko je ova zeMska tajkunka na slici?


Prevoditeljica...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 15.04.2010

Re: au

dolybell92
Prevoditeljica...


Sa Bogataškog na Siromaški.

"Bolje živjeti sto godina kao milijunaš, nego sedam dana u bijedi".

mariopan mariopan 06:21 16.04.2010

Re: au

A vi se ljudi ne zentate da ce da vas proguta mrak sto ovako lajete na blogu po tajkunima?!

Joj teško meni, pa neće valjda da mi smanje penziju ?I da je ukinu ne bih primetila
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:35 16.04.2010

Re: au

mariopan
A vi se ljudi ne zentate da ce da vas proguta mrak sto ovako lajete na blogu po tajkunima?!

Joj teško meni, pa neće valjda da mi smanje penziju ?I da je ukinu ne bih primetila


Da ne stize kinta od dece iz inozemstva, verovatno bi ste primetili
mariopan mariopan 07:04 16.04.2010

Re: au

srdjan.pajic
mariopan
A vi se ljudi ne zentate da ce da vas proguta mrak sto ovako lajete na blogu po tajkunima?!

Joj teško meni, pa neće valjda da mi smanje penziju ?I da je ukinu ne bih primetila


Da ne stize kinta od dece iz inozemstva, verovatno bi ste primetili

Pa što jest jest

Juče sedim sa komšinicom-prijateljicom (60) koja je radila 36 godina u tekstilnoj industriji , u normi, u tri smene i penzija joj je 11 000 dinara mesečno a računi 15 000 dinara.....da nesreća bude veća dijagnostikovan joj je karcinom i mora da ode na pregled u Kamenicu a nema ni za prevoz do tamo... ( snalazimo se i za to, bez brige ) ali to je tako daleko od očiju naših političara kao da svetlosne godine dele njih i nas.
Onda pobesnim kada čujem da samo mi penzioneri upropaštavamo ovu zemlju - lapot nego šta.
niccolo niccolo 09:16 16.04.2010

Re: au

dolybell92
Nego, ko je ova zeMska tajkunka na slici?


Prevoditeljica...

Nije prevoditeljica nego iz Saveta stranih investitora...
dolybell92 dolybell92 10:25 16.04.2010

Re: au

Nije prevoditeljica nego iz Saveta stranih investitora...


Aaaa, koja je razlika ?
niccolo niccolo 12:10 16.04.2010

Re: au

Tja, šta ti ja znam, ne znam čime se tačno bavi tamo u savetu...
angie01 angie01 07:45 16.04.2010

Drago,

a kam gi blog o onom katasrofalnom & ljigavom pokushaju pranja milutinovica na rts-u?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:06 16.04.2010

Re: Drago,

Drago,
a kam gi blog o onom katasrofalnom & ljigavom pokushaju pranja milutinovica na rts-u?

Nisam to gledao...
sybil sybil 08:06 16.04.2010

Re: Drago,

angie01
a kam gi blog o onom katasrofalnom & ljigavom pokushaju pranja milutinovica na rts-u?

ko, gde, sta? jel' mogu detalji.
kviskobg kviskobg 08:24 16.04.2010

Re: Drago,

Nisam ni ja gledao, jel bilo nesto o ona tri Kanadera za koje sam cuo da su prodati i stavljeno 3 miliona maraka doticnom gospodinu u dzep?
angie01 angie01 08:24 16.04.2010

,

Drago Kovacevic
Drago,a kam gi blog o onom katasrofalnom & ljigavom pokushaju pranja milutinovica na rts-u?Nisam to gledao...


propushtash bisere!:)
dolybell92 dolybell92 10:28 16.04.2010

Re: ,

propushtash bisere!:)


... stvarno misliš da je to bi-serje.. ?
angie01 angie01 10:55 16.04.2010

,

dolybell92
propushtash bisere!:)... stvarno misliš da je to bi-serje.. ?


pa da!:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:22 16.04.2010

Evo, još neki misle ovako...

Evo teksta objavljenog na B92 BIZ danas...mnogi dele moje mišljenje..

Sastanak služio za pomoć tajkunima
16. april 2010. | 08:50 | Izvor: Politika, Danas
Beograd -- Oni koji nisu prisustvovali sastanku u Domu sindikata smatraju da među učesnicima niko nije zastupao prava radnika, već sopstvene interese.


Krupni kapitalisti iskoristili su sindikate da se približe vlasti, najveći kritičari kapitalizma sedeli su tajkunima u krilu, a ministri su došli „mečki na rupu”, ocenjuju kritičari i dodaju da dojučerašnji protivnici nisu smišljali strategiju kojom će udariti na krizu, već je svako zastupao svoje interese.

Branislav Čanak iz sindikata „Nezavisnost” kaže da je bio je pozvan i da su mu, iako se nije pojavio, domaćini rezervisali i jedno mesto u mešovitom radnom telu koje će pratiti kako se dogovorene mere sprovode.

„Nas to ne zanima, nema potrebe da mi čuvaju mesto. Ja sam i Orbovića najdobronamernije pitao šta mu to treba. Interesovalo me je kako neko ko preti da će izvesti radnike na ulicu radi potpuno suprotno od onoga što priča. On, koji je do juče žestoko kritikovao tajkune, kaže da ima svoje članove u tim firmama. I to je indikativno. Zašto ja nemam svoje članove u firmama koje su se obogatile u Miloševićevo vreme. Mi nismo bili lojalan sindikat“, kaže Čanak.

On dodaje da „konkretnih rezultata sa tog sastanka nema. Svi koji su prisustvovali izašli su iz sale onako kako su i ušli. Niko nije promenio mišljenje, svako je zastupao svoje interese“.

„Zašto bih ja pravio budalu od sebe i gubio vreme u nekim razgovorima koji nemaju nikakav efekat. Da plačem ja Miškoviću na ramenu ili on meni?“, pita se Čanak.

I sindikat Telekoma nezadovoljan

Problem sa predsedavajućim koji ne daje reč imali su i drugi učesnici skupa, pa se juče oglasio i predstavnik sindikata Telekoma Srbija Miroslav Joksimović koji je saopštio da nije imao priliku da iznese stav zaposlenih oko najavljene prodaje tog preduzeća jer su na skupu uglavnom govorili samo najveći privrednici.
Asocijacija malih i srednjih preduzeća i preduzetnika, čiji je predstavnik prisustvovao sastanku, ogradila se od sastanaka takvog tipa i najavila da „ubuduće neće učestvovati u takvoj predstavi“.

Milan Knežević, predsednik Unije tekstilaca koja je član Asocijacije, kaže da je predstavnik AMSPP na poziv organizatora došao na sastanak, ali da nije dobio priliku da ukaže na probleme koji su prisutni u tom sektoru jer mu predsedavajući, ministar rada Rasim Ljajić, nije dao reč.

„Neshvatljivo je da predstavnik organizacije koja okuplja 141.000 malih privrednika i preduzetnika, koji upošljavaju 400.000 radnika, nema priliku da izloži viđenje aktuelne situacije iz ugla te kategorije poslodavaca. Vlasnici krupnog kapitala, međutim, mogli su da iskoriste taj skup i uđu u neposredne razgovore sa ministrima radi rešavanja svoje privredne pozicije“, kaže on.

„Vrhunac je i zahtev da krupan kapital upravlja sredstvima namenjenim za regionalni razvoj i oživljavanje privrede u nerazvijenim područjima“, kaže Knežević i dodaje da su vlasnici velikih sistema pojedinačno iznosili svoje probleme dok su ostali učesnici bili svedeni na status publike. On je nezadovoljan i što AMSPP nije dobila mesto u formiranom privremenom telu.

ASNS: Sastanak „poražavajuć“

ASNS protiv povećanja PDV-a

ASNS podržava predlog smanjenja poreza na zarade, ali ne i povećanje PDV jer bi se tako „teret manjka u budžetu ponovo prebacio na radnike i građane". U ASNS navode da "niko ne govori o tome da će osnovne životne namernice u slučaju povećanja PDV za četiri odsto poskupeti za 50 odsto što će najviše pogoditi siromašne" i dodaju da nisu predstavljeni mehanizmi koji bi "primorali tajkune" da uštedom od smanjenja poreza i doprinosa povećaju zarade zaposlenima.
Ranka Savić, predsednica Asocijacije slobodnih i nezavisnih sindikata (ASNS) kaže da su dogovorom o formiranju privremenog radnog tela predstavnika vlade, sindikata i poslodavaca direktno narušene odredbe Zakona o radu jer su, kako je kazala "praktično preuzete funkcije Socijalno - ekonomskog saveta i prenete na to radno telo".

Prema rečima predsednice ASNS, taj sindikat ne podržava ni predlog da vodeći privrednici učestvuju u rešavanju poslovnih i finansijskih problema i preduzeća, a da za uzvrat, učestvuju u dobiti u vlasništvu.

"Sam predlog i ne bi bio tako loš, da država i Savez samostalnih sindikata mogu garantovati da će se u tim preduzećima nastaviti proizvodnja i da će doći do novog zapošljavanja radnika. Potpuno sam sigurna da to niko ne može garantovati, jer to odredjuje tržište", kazala je Ranka Savić.

Ona kaže da je sastanak predstavnika vlade, sindikata i poslodavaca o prevazilaženju krize "poražavajuć" i navodi da se "radi o pomoći tajkunima". "Potpuno je poražavajuće to da je legalitet svemu ovome dao Savez samostalnih sindikata, koji se u ovom slučaju pojavljuje kao paravan u zaštiti intresa srpskih tajkuna", rekla je Savićeva.

Ranka Savić je dodala i da je "poražavajuć i dogovor da srpski tajkuni" mogu da ulažu u preduzeća čija privatizacija nije uspela više puta.

"Već su se javljali ljudi iz (fabrike) 'Vojin Popović' iz Novog Pazara, 'Petra Drapšina' iz Mladenovca, tekstilne industrije iz Prijepolja, '24. septembra' iz Užica, PIK-a iz Zemuna i niza drugih preduzeća gde se već zatalasalo među radnicima koji brinu šta će biti s njima i kakva je njihova sudbina", kazala je ona.
angie01 angie01 08:29 16.04.2010

,

ko, gde, sta? jel' mogu detalji.


sybil,

ja sluchajno posrnula i zaustavila sa na rts-u, kad tamo milutinovic sa meni nepoznatim, poruchenim verovatno, voditeljem, odgovara na nameshtena pitanja, josh nameshtenijim odgovorima & manirom-sve je drag, smiren, blag i nadasve nevin-ne bi li konachno izbeleo sve shto treba- a ono venish-smrdi!

ne znam da l postoji neki klip na sajtu trs-a, ili youtubetu.
sybil sybil 08:32 16.04.2010

Re: ,

angie01
ko, gde, sta? jel' mogu detalji. sybil,ja sluchajno posrnula i zaustavila sa na rts-u, kad tamo milutinovic sa meni nepoznatim, poruchenim verovatno, voditeljem, odgovara na nameshtena pitanja, josh nameshtenijim odgovorima & manirom-sve je drag, smiren, blag i nadasve nevin-ne bi li konachno izbeleo sve shto treba- a ono venish-smrdi!ne znam da l postoji neki klip na sajtu trs-a, ili youtubetu.

kako to? zar taj nije u hagu?
buba_truba buba_truba 09:08 16.04.2010

Re: ,

sybil
angie01
ko, gde, sta? jel' mogu detalji. sybil,ja sluchajno posrnula i zaustavila sa na rts-u, kad tamo milutinovic sa meni nepoznatim, poruchenim verovatno, voditeljem, odgovara na nameshtena pitanja, josh nameshtenijim odgovorima & manirom-sve je drag, smiren, blag i nadasve nevin-ne bi li konachno izbeleo sve shto treba- a ono venish-smrdi!ne znam da l postoji neki klip na sajtu trs-a, ili youtubetu.

kako to? zar taj nije u hagu?

Tvoja neobaveštenost (često) prosto fascinira.
pedja1008 pedja1008 09:09 16.04.2010

Re: ,

sybil
angie01
ko, gde, sta? jel' mogu detalji. sybil,ja sluchajno posrnula i zaustavila sa na rts-u, kad tamo milutinovic sa meni nepoznatim, poruchenim verovatno, voditeljem, odgovara na nameshtena pitanja, josh nameshtenijim odgovorima & manirom-sve je drag, smiren, blag i nadasve nevin-ne bi li konachno izbeleo sve shto treba- a ono venish-smrdi!ne znam da l postoji neki klip na sajtu trs-a, ili youtubetu.

kako to? zar taj nije u hagu?


Novinar je Nenand Lj Stefanovic, pisao je za Vreme a sada je mislim glavni i odgovorni urednik informativnog programa na RTS-u.
angie01 angie01 09:25 16.04.2010

,

Novinar je Nenand Lj Stefanovic, pisao je za Vreme a sada je mislim glavni i odgovorni urednik informativnog programa na RTS-u.


hvala za info!
angie01 angie01 08:35 16.04.2010

sybil,

evo klip,..nije u Hagu!:))))-pazi i meni je normalno to pitanje!

[youtube]http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/RTS+1/627921/Svedok%3A+Milan+Milutinovi%C4%87[/youtube]
niccolo niccolo 09:19 16.04.2010

Re: sybil,

nije u Hagu!

Pa Milutinović je u Hagu oslobođen optužbi...
sybil sybil 14:34 16.04.2010

Re: sybil,

angie01
evo klip,..nije u Hagu!:))))-pazi i meni je normalno to pitanje![youtube]http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/RTS+1/627921/Svedok%3A+Milan+Milutinovi%C4%87[/youtube]

hvala za klip. nije mi jasno sto su ga pustili? on jeste bio pion, ali bas zato je kriv. mislim, nikoga vise nisu pustili osim njega. to mora da je neki dil.
angie01 angie01 09:31 16.04.2010

,

Pa Milutinović je u Hagu oslobođen optužbi...


da, i?
buba_truba buba_truba 10:27 16.04.2010

Re: ,

angie01
Pa Milutinović je u Hagu oslobođen optužbi...


da, i?

Ništa bitno, sem što možda upućuje na kvazi sud koji oslobađa zlikovce: Orića, Haradinaja, Milutinovića... Ili možda govori nešto sasvim drugo?
niccolo niccolo 12:09 16.04.2010

Re: ,

da, i?

Pa ništa, pitanje je bilo da li je u Hagu, samo sam kazao da nije jer su ga oslobodili...
dolybell92 dolybell92 11:17 16.04.2010

Ne budite takvi

čovek se nije mešao ni u šta, sem što je bio
u Grčkoj ambasador u vreme kombinacija sa lovom...
ali to nema veze sa Hagom.
Nikakav on uticaj nije imao ni na šta.
Samo mu je podignut rejting pozivanjem u Hag,
i dato na važnosti, bez potrebe ...
angie01 angie01 11:23 16.04.2010

Re: Ne budite takvi

dolybell92
čovek se nije mešao ni u šta, sem što je bio u Grčkoj ambasador u vreme kombinacija sa lovom...ali to nema veze sa Hagom. Nikakav on uticaj nije imao ni na šta.Samo mu je podignut rejting pozivanjem u Hag, i dato na važnosti, bez potrebe ...


bash da se chovek gane,...neko ko je sedeo tik pored zlobolena, kao desna ruka, na svim sastancima, gde su se dogovarale i odluchivale (zlokobne) sudbine ljudi na ovim prostorima i davao punu podrshku i sagasnost toj politici-o lichnoj koristi na tudjoj muci, da ni ne govorimo-stvarno je samo crvenkapica.
dragannalovic dragannalovic 12:55 16.04.2010

Re: Ne budite takvi

čovek se nije mešao ni u šta, sem što je bio
u Grčkoj ambasador u vreme kombinacija sa lovom...


Rekao bih da i danas ima dosta takvih koji su plaćeni da se nemešaju
dali76 dali76 22:45 17.04.2010

Re: Ne budite takvi

Prilicno revolucionarne reakcije ste pokupili ovim tekstom gos’n Kovacevic.
Zanima me da li ,neki sto zagovaraju hapsenje, tj cisti populizam su svjesni da nismo u 1946, al stare navike valjda ostaju.
Elem , citao sam nedavno studije da tranziciju koce ,ne gubitnici iste, vec njeni dobitnici koji ne zele da se ista privede kraju te da se njihovo basnoslovno zaradjivanje nastavi.
Ako imate slabu politicku elitu te jaku tajkunsku grupu ,imate ogroman problem.
Zadnja stvar cega se treba uhvatiti je izlizanog populizma (hapsite lopove) da bi ste nesto uradili.
Uz populiste odlicno idu I oni koji prognoziraju apokalipsu srpskog broda te se jos cude kako je dosad isti I izdrzao.Naravno spominjanje imenice “nraod” je neophodno.
Paradoks je taj sto njih vecina ne spada u najvece gubitnike tranzicije.
Neki su ovdje isuvise ozbiljni ,I po godinama I po iskustvu , da bi se hvatali parola koje nicemu ne sluze sem jeftinom populizmu.
To ima smisla koliko ima smisla tvrditi da je Srbija “sjebana” drzava zbog toga sto je neki psihopata odrzao sape jadnom kucetu( komentar kod strongmana)
Tajkuni ,voljeli mi to ili ne, su realnost I nus product svake krize .(od Kenedijevih )obogatili se n svercu alkohola) pa do Miskovica).
Balansiranje interesa kapitala I drzave je pitanje sposobne ili nesposobne politicke elite
Kako god najgori su oni koji se vataju na ,emocije zagovaraju hapsenje ,sami svjesni
koliko je to naivno I nerealno.
Al je I ocigledno I najednostavnije.
Zatvor tajkunima sloboda narodu!! Sta posle? Videcemo ionako ode sve u propast.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:56 18.04.2010

Re: Ne budite takvi

Elem , citao sam nedavno studije da tranziciju koce ,ne gubitnici iste, vec njeni dobitnici koji ne zele da se ista privede kraju te da se njihovo basnoslovno zaradjivanje nastavi.
Ako imate slabu politicku elitu te jaku tajkunsku grupu ,imate ogroman problem.

Slažem se sa ovim što si podvukao. U tome i jeste problem.
Naravno, politička vlast je odgovorna za činjenicu da se tranzicija odlaže do besmisla i da stvara takav ambijent koji odgovara tajkunima.
Ono što je ovde problem jeste činjenica da mi nemamo formiranu političku alternativu, nema te političke snage koja bi mogla ponuditi promenu postojeće prakse. Opozicija je na istim "talasnim dužinama" glede tranziciji i mi svakim danom sve više ličimo na neku demokraturu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana