Gradjanske inicijative| Politika

KONSENZUS O PARADI

Strongman RSS / 27.08.2011. u 02:46

I ko kaže da u Srbiji nema jedinstva i da nikad ne možemo da se dogovorimo ni o čemu? Eto, ovih dana je postignut konsenzus o gej paradi: NEMA KOMPROMISA!

uo-srbija.jpg

 

 

Kako prenose mediji, „niko ne spori osnovna prava homoseksualaca"... dok sede u svom stanu, daleko od očiju javnosti. Kad kažem niko, izuzimam gradonačelnika Jagodine, koji homoseksualizam smatra bolešću. Većina je za to da, „ako baš moraju, da paradiraju", ali ne u centru Beograda nego negde na Avali ili u nekoj zabiti.

Naruku onih koji zvanično podržavaju, a iskreno navijaju da se parada ne održi, idu i bezbednosne procene koje kažu da se očekuje približno ista količina nasilja kao prošle godine.

Moj omiljeni policijski ministar je sada daleko oprezniji nego onomad kad je naredio da se parada čuva. Sada povodom održavanja parade unapred traži konsenzus svih. Ne želi da najveću žrtvu podnese policija, kao onomad.

Gradonačelnik Beograda nežno oponira zvaničnom DS, koji je spreman da put ka Evropi asfaltira čime god bilo potrebno, pa makar to bila omražena Parada ponosa. Kaže da Srbija ima važnijih problema i da joj rušenje Beograda ne treba.

Nasuprot njemu, pojedini političari neodržavanje parade vide kao kapitulaciju države pred huliganima. Za huligane je jedina nepoznanica vreme i mesto održavanja parade, a oni već znaju šta će da urade. Čudo je taj adrenalin.

Postoje i patriJotske snage, koje se ograđuju od huligana s gnušanjem... Oni će da biju pedere iz svojih konkretnih razloga, a ne iz iracionalnih huliganskih.
Svoj doprinos usložnjavanju priče daju i predstavnici seksualne manjine „možemo zajedno" izjavljujući da će „Parada ponosa biti održana po svaku cenu i da ih ništa neće sprečiti u tome".

U međuvremenu pratimo broj stranih novinara i izveštača u Beogradu. Kad ih bude bilo više od 30 novopristiglih, znaćemo da je došlo vreme da ponovo budemo udarna vest.



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

abrasax abrasax 03:33 27.08.2011

Nostalgija


Strongi, nije da ni ne znam šta ću, ali rekoh, da dođem da te pozdarvim. Moj predlog za "prelaznu" fazu prihvatanja različitosti, ovi momci:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=BxRe0E7dsqs&NR=1][/url]
loader loader 09:33 27.08.2011

Re: Nostalgija

Slabo se šta menja ovde. Nešto sam čuo da su pre 30-tak godina silne moralističarsko-estetičarske komisije zasedale i razmatrale prihvatljivost rasporeda boja na ovom opasnom spotu


ElectricDreams ElectricDreams 06:15 27.08.2011

Gay je OK!

Kada bi zaista među političarima postojao konsenzus da homoseksualnost nije bolest, i da je biti gay sasvim okej, onda bi i gay navijači shvatili da nemaju potrebe da se bore sami protiv svojih osećanja, zbog kojih se i osećaju zbunjeno, i zbog kojih i idu da "biju pedere"...
abrasax abrasax 08:20 27.08.2011

Re: Gay je OK!

ElectricDreams
Kada bi zaista među političarima postojao konsenzus da homoseksualnost nije bolest, i da je biti gay sasvim okej, onda bi i gay navijači shvatili da nemaju potrebe da se bore sami protiv svojih osećanja, zbog kojih se i osećaju zbunjeno, i zbog kojih i idu da "biju pedere"...


Na prvi pogled tvoje je pitanje logično. "Dajte podršku onome ko trpi nasilje." Ali, tvoja pretpostavka je i da su gay navijači po prirodi svojoj (o kojoj se, dosta spekuliše)takvi da im je potrebna podrška koju još ljudi koji trpe nasilje nemaju.
tesla444 tesla444 08:46 27.08.2011

Parada srama!

I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!
mrale54 mrale54 09:26 27.08.2011

Re: Parada srama!

Pa, to će, verovatno , naučiti tačno onda kad nauče da su društvene devijacije i, npr. -
krađa, prevara, "burazerske" preivatizacije, "...ma,nema frke, znam čoveka, za 200 jurića ti završava pos'o!", a, ako te i dalje interesuje - samo se javi - imam ja toga još!
abrasax abrasax 11:59 27.08.2011

Re: Parada srama!

tesla444
I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!



Tvoj "izlet u nepoznato" osniva se na pogrešnoj pretpostvci da je svaki izlazak na ulice sram , a ostajanje doma ponos. Međutim, pošto si grešku poništio glupim tonom ovih izjava, stavr je van diskusije.
vojnicic vojnicic 16:58 27.08.2011

Re: Parada srama!

A sto navijaci ne prestanu da idu na utakmice i iste gledaju iskljucivo na TV, da nedeljom popodne ne maltretiraju neduzne prolaznike, koji bi da setaju gradom bez da ih uznemiravaju huligani i ostale grupe mladih 'devijantnog' ponasanja?!!
Na primer....
Ili oni imaju pravo da setaju gradom? Pijani? Bahati?
Pa ovi su manje devijantni!
abrasax abrasax 17:39 27.08.2011

Re: Parada srama!

vojnicic
A sto navijaci ne prestanu da idu na utakmice i iste gledaju iskljucivo na TV, da nedeljom popodne ne maltretiraju neduzne prolaznike, koji bi da setaju gradom bez da ih uznemiravaju huligani i ostale grupe mladih 'devijantnog' ponasanja?!!
Na primer....
Ili oni imaju pravo da setaju gradom? Pijani? Bahati?
Pa ovi su manje devijantni!


Da li se između njih može uspostaviti nekakav odnos? Može, slažem se s tobom.
vojnicic vojnicic 17:50 27.08.2011

Re: Parada srama!

Da li se između njih može uspostaviti nekakav odnos?

Ako uporedjujes ove dve grupe, one su slicne samo po tome sto su gradjani Srbije i jednima i drugima treba obezbediti ista prava.
Ali...jedni traze da se ostvare njihova prava, drugi bi da se prvima uskrate prava...Nije isto...
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:43 27.08.2011

Re: Parada srama!

tesla444
I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!

sto ti nisi ponosan u privatnosti svoga doma???
mislis da nikoga ne izazivaju litije ili mitinzi kada se pali grad i kradu stvari...
i uz fasistički pozdrav viče "ubi, ubi, ubi turčina..." dok se cepa turska zastava..
al smo mi fini... i ne zovemo vaše ponašanje sramnim, mada nije ništa drugo nego baš to...
tebi mora da je pukovnik amfilohije strikan il idol...

p.s. možda prošetaš u porodičnoj šetnji koju orgqnizuje onaj fašista iz dveri...
to je bas onako... fenomenalno...


voki_bgd voki_bgd 13:46 28.08.2011

Re: Parada srama!

Exitus Letalis
tesla444
I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!

sto ti nisi ponosan u privatnosti svoga doma???
mislis da nikoga ne izazivaju litije ili mitinzi kada se pali grad i kradu stvari...
i uz fasistički pozdrav viče "ubi, ubi, ubi turčina..." dok se cepa turska zastava..
al smo mi fini... i ne zovemo vaše ponašanje sramnim, mada nije ništa drugo nego baš to...
tebi mora da je pukovnik amfilohije strikan il idol...

p.s. možda prošetaš u porodičnoj šetnji koju orgqnizuje onaj fašista iz dveri...
to je bas onako... fenomenalno...




A kako vi znate da mu takodje ne smetaju i litije i kradja i sve sto ste nabrojali? Ako ima pogresno misljenje ili je neupucen ili jednostavno ne zna on je fasista,lopov....
Problem i jeste u Srbiji sto su nam borci za ljudska prava "profesionalci".

sevarlica sevarlica 10:23 29.08.2011

Re: Parada srama!

Exitus Letalis
tesla444
I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!

sto ti nisi ponosan u privatnosti svoga doma???
mislis da nikoga ne izazivaju litije ili mitinzi kada se pali grad i kradu stvari...
i uz fasistički pozdrav viče "ubi, ubi, ubi turčina..." dok se cepa turska zastava..
al smo mi fini... i ne zovemo vaše ponašanje sramnim, mada nije ništa drugo nego baš to...
tebi mora da je pukovnik amfilohije strikan il idol...

p.s. možda prošetaš u porodičnoj šetnji koju orgqnizuje onaj fašista iz dveri...
to je bas onako... fenomenalno...




Hm, za nekog ko se zalaže za prava na različitost ne dajete mnogo prostora onima koji misle drugačije od vas.Ovo što ste napisali je u najmanju ruku govor mržnje koji još više produbljuje ceo problem.
Najveći problem i jeste nemanje ili nemogućnost komunikacije između onih koji misle različito.
voki_bgd voki_bgd 14:37 29.08.2011

Re: Parada srama!

sevarlica
Exitus Letalis
tesla444
I opet novo izazivanje i opet novi haos!Kad ce se ljudi jednom nauciti da nas mentalitet ne moze da svari ove drustvene devijacije!Neka budu ponosni na to sto su,ali u privatnosti svog doma!

sto ti nisi ponosan u privatnosti svoga doma???
mislis da nikoga ne izazivaju litije ili mitinzi kada se pali grad i kradu stvari...
i uz fasistički pozdrav viče "ubi, ubi, ubi turčina..." dok se cepa turska zastava..
al smo mi fini... i ne zovemo vaše ponašanje sramnim, mada nije ništa drugo nego baš to...
tebi mora da je pukovnik amfilohije strikan il idol...

p.s. možda prošetaš u porodičnoj šetnji koju orgqnizuje onaj fašista iz dveri...
to je bas onako... fenomenalno...




Hm, za nekog ko se zalaže za prava na različitost ne dajete mnogo prostora onima koji misle drugačije od vas.Ovo što ste napisali je u najmanju ruku govor mržnje koji još više produbljuje ceo problem.
Najveći problem i jeste nemanje ili nemogućnost komunikacije između onih koji misle različito.



Od necega mora da se zivi.Eto zasto ljudi gledaju tako na nase "pravase" i oni su puni mrznje i nerazumevanja, samo sto imaju korist od toga.
loader loader 08:50 27.08.2011

Parada? Njihova stvar

Definicija je veoma jednostavna:
Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.

Nije na bilo kom drugom da se upliće i procenjuje šta oni treba da žele.

Ako se krene sa zalaženjem u to da li neko treba da želi ono što želi, ili treba da želi nešto što neko drugi misli da on treba da želi - tada su otvorena vrata na koja iskuljava gomila drugih elemenata koji imaju jedan zajednički imenitelj: nasilje nad svim što je drugačije od viđenja onoga ko vrši to nasilje !!





fantomatsicna fantomatsicna 08:52 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.


Uze mi definiciju iz usta
loader loader 09:01 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

fantomatsicna
Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.


Uze mi definiciju iz usta

Hm... vuče na logično da i neko drugi, a neopterećen xxx stavovima,
ima istu definiciju na "vr' usana",

jer
ne znam koja bi uopšte druga definicija trebalo da bude upotrebljena

mrale54 mrale54 09:15 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Sad ću, verovatno, da otkrijem "rupu na saksiji", ali, evidentno ja da, koliko se ekonomska stabilnost i standard pojedinca snižava - toliko nasilje eskalira!
Znajući da su ti "huligani" mlađi ljudi - nema šanse da, ovako mator, poverujem u "spontanost razbijanja i rušenja Beograda"! To je u domenu bajki za uzrast od 3 - 5 god.!
Možda je pravo pitanje - KO ih organizuje?
A, možda je ključnije - kakvu korist ima od tog organizovanja nasilja?
A, možda i lupam gluposti - reći će neko?
loader loader 09:22 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Sad ću, verovatno, da otkrijem "rupu na saksiji",

Mislim da na tu rupu stalno treba podsećati.

KO ih organizuje?

Složen je to organizam. Tu je armija pojedinaca koji nisu baš sasvim dorasli savremenim civilizacijskim tokovima (civilizacijskim tokovima koji od vremena nastanka Paramecijuma na ovamo svakoga dana pomalo podižu lestvicu kriterijuma), a tu su i najrečitiji izabranici te armije, koji dolivaju ulje na vatru i viču po trgovima.

mrale54 mrale54 09:44 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Ma, slažem se ja da je organizam složen!
Ali, ni jedan organizam ne može da funkcioniše bez - mozga, tj. centra za upravljanje!
Mislim, ako ikad poverujem da su nas, onomad, u Đenovi, njih 80 ili 100, onako lepo "predstavili" Evropi, samoinicijativno - po sistemu - zapilo se društvo u kafani, pa se sutradan probudilo negde u Italiji - moraću, javno da priznam - ja sam, ustvari, bojler od 300 litara!!
dragan7557 dragan7557 10:05 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.

Da je to TEROR manjine nad većinom građana Srbije, valjda je potrebno objašnjavati samo "zaguljenim Srbendama" koje nemaju pojma o "demokratiji" "Novog Doba."


cerski
loader loader 10:24 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

mrale54:
Ma, slažem se ja da je organizam složen!
Ali, ni jedan organizam ne može da funkcioniše bez - mozga...

Naravno. Kad toliko veliki broj ljudi ima ono što se zove zajednički stav o nečemu, bilo da je taj stav latentan ili manje više otvoren, onda se iz te mase javljaju i najrečitiji, najzagriženiji, da svoju armiju idejnih roditelja na neki način predstavljaju. Oni su kasnije i u operativi (kad treba i uličnom nasilju) podstrekači i upravljači dešavanja.
mrale54 mrale54 10:34 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!



Da je to TEROR manjine nad većinom građana Srbije,


cerski

Znači - ništa od demokratije međ' srbalja?!
A, ja naivan, poč'o da verujem da...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:56 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

loader
Definicija je veoma jednostavna:
Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.

Nije na bilo kom drugom da se upliće i procenjuje šta oni treba da žele.

Ako se krene sa zalaženjem u to da li neko treba da želi ono što želi, ili treba da želi nešto što neko drugi misli da on treba da želi - tada su otvorena vrata na koja iskuljava gomila drugih elemenata koji imaju jedan zajednički imenitelj: nasilje nad svim što je drugačije od viđenja onoga ko vrši to nasilje !!






pa, mislim da bi gradjani trebalo da podrze paradu svojim prisustvom. nisu ljudska prava privatna stvar gej populacije.
kako stvari kod nas stoje, strejt smatraju da je to njihova stvar i da oni nema potrebe da svojim prisustvom podrzavaju paradu, odnosno prava te populacije i nasih gradjana.
jxxx jxxx 11:27 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

Da je to TEROR manjine nad većinom građana Srbije


ok, skupi se masa od 1000 ljudi i otme nekolicini, po mogucstvu dobrostojecoj, sve sto imaju. jer zaboga, vise ih je, i njima se svidja da oni imaju to sve umesto te nekolicine.
i sta to sprecava? ha, da necemo mozda sad odjednom za neka "prava" da se hvatamo?

postoje *prava*, i postoji *teror*, koji je cesto bas teror vecine nad manjinom. ljudima koji malo kontempliraju ideje iz sfere morala nije tesko da razluce sta je sta, za razliku od onih koji ih samo prepisuju iz proizvoljnih plemenskih tabua koje nasilno furaju retrogradne organizacije uz puno para i pr-a.
deset_slukom deset_slukom 12:00 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

dragan7557

Da je to TEROR manjine nad većinom građana Srbije, valjda je potrebno objašnjavati samo "zaguljenim Srbendama" koje nemaju pojma o "demokratiji" "Novog Doba."
cerski

"Zaguljene Srbende" već četvrt veka određuju drugima koja su im prava, čije su njihove teritorije, ko je tu državotvoran a ko nije, ko sme nešto da radi a ko ne, itd.

Da su istu energiju utrošili na nešto korisno, ne bi ostali i bez svojih teritorija, siromašni, opljačkani (od svojih), izdržavani od drugih, jadni i nikakvi.
abrasax abrasax 12:19 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Definicija je veoma jednostavna:
Parada treba da se održi ukoliko njeni učesnici smatraju da treba da se održi.

Nije na bilo kom drugom da se upliće i procenjuje šta oni treba da žele.



Zašto bi se neko mešao u bilo čiji ljubavni život? Ni za šta. Ne spadam u posebno ljubopitljive, moglo bi se čak reći da sam ispodprosečno radoznala (verovali vi ili ne), ali onaj ko je odlučio da ljudima drži sveću ne bi li im pomogao mora da bude svestan vlastitog sramotnog položaja.

EDIT: Dve reči - "mora" I "položaj" ukidaju mogućnost izbora. Stalna društvena kontrola ovih pojava,međutim, može biti perjanica nekog budućeg otvorenog prihvatanja ljudi.
validni validni 12:42 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

Exitus Letalis
pa, mislim da bi gradjani trebalo da podrze paradu svojim prisustvom. nisu ljudska prava privatna stvar gej populacije.


U pravu ste nisu. Ali ni LGBT prava nisu etalon za celokupna ljudska prava. Poštovanje LGBT nije ni lakmus papir stanja ljudskih prava, niti LGBT populacija ima tapiju na ocenjivanje stanja ljudskih prava.

Ima i brojnijih manjinskih grupa čija su prava ne manje ugrožena, a koja za sobom nemaju medijsku i političku podršku, kakvu imaju LGBT.
abrasax abrasax 12:53 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

Da su istu energiju utrošili na nešto korisno, ne bi ostali i bez svojih teritorija, siromašni, opljačkani (od svojih), izdržavani od drugih, jadni i nikakvi.


Deset slukom, mogu da kažem da skoro da si napisao legitimaciju. Koliko su neki blogeri isključivi.
deset_slukom deset_slukom 13:05 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

abrasax

skoro da si napisao legitimaciju. Koliko su neki blogeri isključivi.


Zašto samo "skoro"? Možeš razvodnjavati ono što sam napisao, ali suština ostaje.
jxxx jxxx 14:54 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

validni
Exitus Letalis
pa, mislim da bi gradjani trebalo da podrze paradu svojim prisustvom. nisu ljudska prava privatna stvar gej populacije.


U pravu ste nisu. Ali ni LGBT prava nisu etalon za celokupna ljudska prava. Poštovanje LGBT nije ni lakmus papir stanja ljudskih prava, niti LGBT populacija ima tapiju na ocenjivanje stanja ljudskih prava.

Ima i brojnijih manjinskih grupa čija su prava ne manje ugrožena, a koja za sobom nemaju medijsku i političku podršku, kakvu imaju LGBT.



Ovo je jedan od onih postova na koje moze da se odgovori samo sa:

E NIJE.

Proucite malo, da, LGBT prava bas to i jesu, odlican pokazatelj i kad su u pitanju prava drugih grupa svuda, kada se prouce podaci sirom sveta zakljucak je neminovan, tesko da ima jasnijeg lakmus papira od toga. Sto ne znaci da je savrsen, nije ni to, ali bas zbog sve medijske paznje i svega u glavnom radi bolje od svega drugog.
validni validni 15:14 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

jxxx
Ovo je jedan od onih postova na koje moze da se odgovori samo sa:

E NIJE.


Ukoliko ne umete bolje, ni to nije loše - barem je u trendu. Međutim, da ste zagrejali stolicu i tokom prepodneva proradili Kapital, možda bi ste se setili Cigana, ili da budem korektan - Roma, koji u različitim zemljama i sistemima bivaju mučeni istom mukom.

Možda je problem u tome, što ih Holivud ne prikazuje u ulogama sofisticiranog Will-a ili smotanog & simpatičnog Jack-a, pa su Vam izmakli iz vidokruga.

Siguran sam mislite da nihova prava nisu manje ugrožena od medijski eksponiranih LGBT-ova.
vojnicic vojnicic 17:06 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

A zasto bi to bio teror manjine?
Da li ti ljudi koji bi da prosetaju gradom diraju nekoga?
Da li ti ljudi lome i krse grad?
Da li su ti ljudi nekoga povredili? Osecanja patriota se ne racunaju!
Mene vise nerviraju navijaci koji se biju posle skoro svake utakmice? Da li treba zabraniti dolazak na utakmice?
Mene jos vise nervira sto svog sina ne smem da povedem na utakmicu kada sudim jer me strah da navijaci mogu da ga povrede na tribinama!
Ili se moje misljenje ne racuna? Moje misljenje je manje bitno od misljenja nekog ko je spreman da bije, krsi i lomi kako bi 'isterao' svoje?
Pa da pocnem ja da bijem kako bi se moje misljenje culo i uvazilo?
Pa da svi pocnemo da bijemo kako bi se nase misljenje culo i uvazilo?
abrasax abrasax 17:45 27.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

Možeš razvodnjavati ono što sam napisao, ali suština ostaje


Ja nemam ništa protiv ruku u kojima ostaje. Ipak, volela bih da je drugačije. Na primer, da skineš te naočare već jednom.
loader loader 00:56 28.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

validni:

........ Siguran sam mislite da nihova prava nisu manje ugrožena od medijski eksponiranih LGBT-ova.

Ne znam zbog čega se tako često dešava da se isticanje jednog problema tumači kao pokušaj prikrivanja nekog drugog problema.
.. Jedno iz drugog ne proizilazi.
deset_slukom deset_slukom 01:10 28.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar, NIJE!

abrasax

Ja nemam ništa protiv ruku u kojima ostaje. Ipak, volela bih da je drugačije. Na primer, da skineš te naočare već jednom.


Misliš da će se stvarnost promeniti ako skinem naočare? Možda je jednostavnije da pogledaš oko sebe.

Takođe, razgovor bi bio jednostavniji, kada bi bila malo konkretnija - šta ti se ne svuđa u onome što sam napisao?
voki_bgd voki_bgd 13:56 28.08.2011

Re: Parada? Njihova stvar

validni
Exitus Letalis
pa, mislim da bi gradjani trebalo da podrze paradu svojim prisustvom. nisu ljudska prava privatna stvar gej populacije.


U pravu ste nisu. Ali ni LGBT prava nisu etalon za celokupna ljudska prava. Poštovanje LGBT nije ni lakmus papir stanja ljudskih prava, niti LGBT populacija ima tapiju na ocenjivanje stanja ljudskih prava.

Ima i brojnijih manjinskih grupa čija su prava ne manje ugrožena, a koja za sobom nemaju medijsku i političku podršku, kakvu imaju LGBT.


Zato sto nemaju novca da sve to organizuju i medijski proprate.
seroliver seroliver 09:22 27.08.2011

Nesto nedostaje

Stro(n)gi umes ti i bolje! (tekstove) da pises
Jukie Jukie 09:49 27.08.2011

Re: Nesto nedostaje

seroliver
Stro(n)gi umes ti i bolje! (tekstove) da pises

Ma tekst je sasvim dobar; postoji nekoliko vrsta sastava, ovo je onaj u kome se sažeto a opet zanimljivo prezentuju činjenice i situacija.

Nego voleo bih da blogovi budu malo raznovrsniji po temama - već sad nemamo šta da pričamo na temu prajda.

Recimo ja čekam da se pojavi blog o navodno besplatnim udžbenicima koji se posle ipak vraćaju i zabranjeno je crtati stripove u ćoškovima. Zanima me i zbog čega postoji sardina sa povrćem u istoj vrsti konzerve kao i obična sardina (dakle ne u ulju, a među sastojcima nisu navedeni nitriti/nitrati i ostali konzervansi), a ne postoje npr. komadići piletine pripremljeni na isti način kao ta sardina sa povrćem i zapakovani u sardinaste konzerve.
zoja444 zoja444 10:10 27.08.2011

Re: Nesto nedostaje

Recimo ja čekam da se pojavi blog o navodno besplatnim udžbenicima koji se posle ipak vraćaju i zabranjeno je crtati stripove u ćoškovima. Zanima me i zbog čega postoji sardina sa povrćem u istoj vrsti konzerve kao i obična sardina (dakle ne u ulju, a među sastojcima nisu navedeni nitriti/nitrati i ostali konzervansi), a ne postoje npr. komadići piletine pripremljeni na isti način kao ta sardina sa povrćem i zapakovani u sardinaste konzerve.


joj, Jukie, bezi od konzervirane hrane. i "ziva" je puna otrova, a narocito konzervirana. kad skuvas bilo koje meso, pa cak i povrce, redovno se javlja neka bela pena (nisu proteini). mozes misliti sta onda stavljaju u konzerve. zaboravi na njih.
maca22 maca22 10:29 27.08.2011

Re: :(

Paradu bas zato treba odrzati, i to da muskarci nose buttless pantalone.

Kome smeta, nek seta.
seceranac seceranac 09:53 27.08.2011

gubljenje vremena

covece, na sta mi gubimo vreme

ljudi gladuju a njihova deca nemaju buducnosti a mi se bavimo paradama i pitanjima sa jedne strane "tolerancije i ljudskih prava" a sa druge "porodicnih vrednosti i ocuvanja hriscanskog morala". Svako bi da prodaje narodu ono sto nema.


da je pameti u ovoj zemlji svi bi mi vec sutra bili na ulici sa motkama i motikama (zajedno i homoseksualci i hriscani)

ovako dok mi bijemo jedni druge neko broji pare koje nam je indirektno iz dzepa izvukao
mrale54 mrale54 10:26 27.08.2011

Re: gubljenje vremena

MOLIM??

INDIREKTNO izvukao pare iz naših džepova?!

Mora da je greška u tucanju! Nas u glavu!

EDIT Možda je ipak trebalo - kucanju?
loader loader 16:51 27.08.2011

Re: gubljenje vremena

ljudi gladuju a njihova deca nemaju buducnosti a mi se bavimo paradama

Mislite na ljude i decu u Srbiji?
seceranac seceranac 13:05 28.08.2011

Re: gubljenje vremena

lako se vama sa sirotinjom sprdati,
loader loader 09:53 30.08.2011

Re: gubljenje vremena

O kakvom "sprdanju" govorite?
Ako se vi možda sprdate (jer, vidim, ta reč je vama u glavi, a ne meni),
to nije razlog da sopstvenu sklonost pripisujete nekom drugom. Dakle, što se mene tiče, nije reč ni o kakvom sprdanju, kako vi to zovete. Lepo sam vas pitao to što sam vas pitao. Nema ničeg provokativnog. Očekivao sam da možda odgovorite na pitanje, pa da kažem, nakon odgovora, ono što sam mislio.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:12 27.08.2011

Reicht nicht für Kündigung

A ko je izbrisao one divne nacističke ispade cerskog koje kao da su verbatim (po sećanju? ;> preuzete iz govora po Minhenskim pivnicama?

Ako je to delo moderatora, onda je pogrešno. Ne treba publikum pošteđivati takvih sastava, čak dapače, zašto tajiti da da su prisutni (iha haj ala su prisutni) oni koji bi "nastrane manjine" (a nastranost određuju - ko drugi, nego oni, zar ne) da nauče pameti kako se "maltretira većina".

E da, i Drug Hića od pivnica, je započeo svoju edukativnu karijeru trpanjem "nastranih" u logore, prvo je krenuo od "nastranih pedera" pa je onda krenuo da proširuje ko su to sve još "nastrane manjine" koje se usuđuju da "maltretiraju većinu". Jawohl, mein Führer, pokazaćemo mi tim pederima što bi da se šećkaju i paradiraju a narod ima male plate (obaška i Partizan i Zvezda ispali!).


                       
moderator05 moderator05 11:35 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

Dont Fear The Reaper
A ko je izbrisao one divne nacističke ispade cerskog koje kao da su verbatim (po sećanju? ;> preuzete iz govora po Minhenskim pivnicama?

Ako je to delo moderatora, onda je pogrešno. Ne treba publikum pošteđivati takvih sastava, čak dapače, zašto tajiti da da su prisutni (iha haj ala su prisutni) oni koji bi "nastrane manjine" (a nastranost određuju - ko drugi, nego oni, zar ne) da nauče pameti kako se "maltretira većina".

Jeste, brisanje nekoliko komentara je delo moderatora. Vama hvala na sugestiji, ali namera nije bila da "tajim" da su prisutni. To da ima svakakvih koji su kojekuda prisutni (iha haj ala su prisutni) ne sporim, jasno je k'o dva i dva... Moje je da ovaj Blog sačuvam od njihovog agresivnog prisustva, bar se trudim.
Strongman Strongman 11:37 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

Moje je da ovaj Blog sačuvam od njihovog agresivnog prisustva, bar se trudim.



A sad sam se i ja probudio... pa ću da moderišem po malo i ja
moderator05 moderator05 11:39 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

Strongman
A sad sam se i ja probudio... pa ću da moderišem po malo i ja

Bilo bi lepo. Hvala.
abrasax abrasax 11:54 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

obaška i Partizan i Zvezda ispali!).


Ma to bora da je ne[to privremeno...
mrale54 mrale54 12:39 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

Strongman
Moje je da ovaj Blog sačuvam od njihovog agresivnog prisustva, bar se trudim.



A sad sam se i ja probudio... pa ću da moderišem po malo i ja



Baticeee...bio sam pristojan...mame mi...
loader loader 16:46 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

Dont Fear The Reaper:

....a narod ima male plate (obaška i Partizan i Zvezda ispali!).

ed_novipazar ed_novipazar 22:55 27.08.2011

Re: Reicht nicht für Kündigung

moderator05

Jeste, brisanje nekoliko komentara je delo moderatora.

Zapravo, nedjelo moderatora. To sto vi radite je nasilje nad razumom. I jos se ponosite time. Kakav prostakluk.
mrale54 mrale54 14:16 27.08.2011

Šta bi?

Nigde nikog?

Upsss! Vreme ručka!
Izvinjavam se.
Strongman Strongman 14:35 27.08.2011

Re: Šta bi?

Ali neko nikad ne spava, ruča, ...
mrale54 mrale54 15:26 27.08.2011

Re: Šta bi?

Strongman
Ali neko nikad ne spava, ruča, ...



Aaaa... znači, zapamtio si me, tamo, oko malina...
Pa - vidi - postoji vremenska razlika izmešu Gr. i Sr., pa sam ja ručao još pre 5 sati (ovde mi piše 5.22) a, postoji i "sijesta", koju ja ne upražnjavam, pa dodaj da, mi matori spavamo na preskoke i, eto...
Al', ipak sam bio pristojan do sad, zar ne?
abrasax abrasax 18:11 27.08.2011

Re: Šta bi?

Aaaa... znači, zapamtio si me, tamo, oko malina...
Pa - vidi - postoji vremenska razlika izmešu Gr. i Sr., pa sam ja ručao još pre 5 sati (ovde mi piše 5.22) a, postoji i "sijesta", koju ja ne upražnjavam, pa dodaj da, mi matori spavamo na preskoke i, eto...


Mrale, ja sam mislila da je mene dovoljno šlagirala ova "siesta", pa zato izađoh na blogu. Čisto da sredim misli...Ne potcenjujem tvoj stil pisanja, ovim, nadam se.

drnzvrc drnzvrc 14:37 27.08.2011

Dosadni ste više sa paradom

jxxx
Da je to TEROR manjine nad većinom građana Srbijeok, skupi se masa od 1000 ljudi i otme nekolicini, po mogucstvu dobrostojecoj, sve sto imaju. jer zaboga, vise ih je, i njima se svidja da oni imaju to sve umesto te nekolicine.i sta to sprecava? ha, da necemo mozda sad odjednom za neka "prava" da se hvatamo?postoje *prava*, i postoji *teror*, koji je cesto bas teror vecine nad manjinom. ljudima koji malo kontempliraju ideje iz sfere morala nije tesko da razluce sta je sta, za razliku od onih koji ih samo prepisuju iz proizvoljnih plemenskih tabua koje nasilno furaju retrogradne organizacije uz puno para i pr-a.


Svaka parada i jeste teror ako je većina ne želi!

Dosta nam je bilo kakvih parada, naročito poručenih.

Jeste li pitali gej populaciju da li su za paradu? I, šta kaže većina te iste populacije? Ali preko toga se prelazi kao da nema nikakve veze sa temom.
loader loader 16:49 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

Jeste li pitali gej populaciju da li su za paradu?

Joj, tu je izgleda kiks: biće da ih niko nije pitao. Oni neće, a potlačena većina ih tera na paradu ponosa..
Jukie Jukie 17:58 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

drnzvrc

Dosta nam je bilo kakvih parada, naročito poručenih. Jeste li pitali gej populaciju da li su za paradu? I, šta kaže većina te iste populacije? Ali preko toga se prelazi kao da nema nikakve veze sa temom.

Vidiš da su učesnici napravili kompromis pa je parada u oktobru tako da neće biti pokazivanja golog mesa (koje smo btw gledali po ulicama letos koliko hoćeš na +40 stepeni) nego će morati da nose džemperiće. To je sve ustupak konzervativnoj većini, vidiš kako se trude da ne povrede ničija prava
abrasax abrasax 18:03 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

Svaka parada i jeste teror ako je većina ne želi!


Situacija koju si opisao, odnosno, slučaj kada imamo paradu a većina je ne želi, sama po sebi, nije ni dobra ni loša. Pogledajmo, recimo, stvari koje nam se događaju tokom 24 sata - koliko u tome ima onih koje ne želimo. Ako kažemo da je "život teror", onda nismo u stanju da vidimo ništa drugo u tom životu, ili bar to teško možemo. Situacija ima pozitivan ishod, ukoliko se neko iz te većine, u susretu sa pojavama koje su ga zatekle, menja, a ukoliko ne - ne mora da ima negativan.
drnzvrc drnzvrc 18:33 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

abrasax
Svaka parada i jeste teror ako je većina ne želi! Situacija koju si opisao, odnosno, slučaj kada imamo paradu a većina je ne želi, sama po sebi, nije ni dobra ni loša. Pogledajmo, recimo, stvari koje nam se događaju tokom 24 sata - koliko u tome ima onih koje ne želimo. Ako kažemo da je "život teror", onda nismo u stanju da vidimo ništa drugo u tom životu, ili bar to teško možemo. Situacija ima pozitivan ishod, ukoliko se neko iz te većine, u susretu sa pojavama koje su ga zatekle, menja, a ukoliko ne - ne mora da ima negativan.


Ti to ozbiljno? Želiš li, na primer, da pravim buku ispod prozora kad hoćeš da spavaš, sve u cilju da bi iz te situacije izvukla nešto pozitivno i time promenila stav preba buci? Možda, ako si mazohista.

Nije parada elementarna nepogoda, pa da se filozofski složim sa njom, već je neko kreira iz sebičnih razloga.
abrasax abrasax 18:50 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

Želiš li, na primer, da pravim buku ispod prozora kad hoćeš da spavaš, sve u cilju da bi iz te situacije izvukla nešto pozitivno i time promenila stav preba buci? Možda, ako si mazohista.


Nisam mazohista, rekla sam. Ali, koliko puta izađemo u susret ljudima , malo terajući se na to? Posle im budeš zahvalan što su te doveli u takvu situaciju. Pa svi mi imamo takvih iskustava. Ima i situacija kada ti je žao što neko nije uspeo da te probudi jer tvrdo spavaš.

Nije parada elementarna nepogoda, pa da se filozofski složim sa njom


Slažem se. Mene filozofski zanima priroda želja, ali to nije primarno pitanje.

već je neko kreira is sebičnih razloga.


Svi su lični razlozi sebični? Dobro - šta ima loše u tome?
drnzvrc drnzvrc 20:46 27.08.2011

Re: Dosadni ste više sa paradom

abrasax
Svi su lični razlozi sebični? Dobro - šta ima loše u tome?


Abresex, mislim da tvoja prava prestaju tamo gde počinju moja. Uvek postoji mogućnost kompromisa. Ako su obe strane spremne na to.
mrale54 mrale54 19:42 27.08.2011

Bio sam pristojan...

... a, sad više ne...
Ti, sad, meni serviraš priču o gay paradi, umesto da pričamo o ceni mosta (pa, hebi ga kineski je 42 km. - a naš... jbt - šta je par miliona cm. među prijateljima? a, cemna je tu...dobro, ono košta pet puta više, al' cm. ?pa, nećemo da sitničarimo - jel'???)
Ma, jebo me Miroslav Ilić i "Bio sam pijanac"
Your call!
Banning ? OK !
dragonKa dragonKa 20:47 27.08.2011

Ma...

ne bih im ja izašla na tu, paradu, ni da me mole. pederi jedni. oni su nama našli da zagadjuju, prečistu srbiju. sram ih bilo. kako samo pomišljaju tako nešto?
i još to zovu paradom ponosa. moš mislit. ja domaćica, žena, majka ovog kučeta,ni ne pojedem ništa dok se ovaj moj ne vrati kući sa posla.
al' kad dodje i kaže mi, dragi moj super kuvaš, sva se rastopim.
abraham_linkoln abraham_linkoln 22:00 28.08.2011

epp

nažalost Pride svake godine bude mjesto za političke profitere različitih vrsta - a u međuperiodu, između dve parade, ta tema skoro da i ne postoji. previše neozbiljno za zemlju koje se deklarira kao evropska

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana