Budućnost| Ljudska prava| Politika| Životni stil

BOJKOT izbora, a tek kampanje!

Filip Mladenović RSS / 25.11.2011. u 12:03

Ne budite ovce!
Ne budite ovce!
 

Zahvaljujući internet okeanima i morima, do mene je došla boca sa porukom, koja u 10 koraka objašnjava zašto treba bojkotovati izbore, a pogotovo predizbornu kampanju.

10 načina manipulacije gradjankama i gradjanima:

1. PREUSMERAVANJE PAŽNJE

Pažnju javnosti preusmeravati sa važnih problema na nevažne. Prezaposliti javnost poplavom nebitnih informacija, da ljudi ne bi razmišljali i stekli osnovna saznanja u razumevanju sveta.

2. STVARANJE PROBLEMA
Ta metoda se naziva i "problem-reagovanje-rešenje". Treba stvoriti problem, da bi deo javnosti reagovao na njega. Na primer: izazvati i prenositi nasilje sa namerom, da javnost lakše prihvati ograničavanje slobode, ekonomsku krizu ili da bi se opravdalo rušenje socijalne države.

3. POSTUPNOST PROMENA

Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno, "na kašičicu", mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, biće sprovedene politikom malih koraka. Svet se tako vremenom menja, a da to ne budi svest o promenama.

4. ODLAGANJE
Još jedan način za pripremanje javnosti na nepopularne promene je, da ih se najavljuje mnogo ranije, unapred. Ljudi tako ne osete odjednom svu težinu promena, jer se prethodno privikavaju na samu ideje o promeni. Sem toga i "zajednička nada u bolju budućnost" olakšava njihovo prihvatanje.

5. UPOTREBA DEČIJEG JEZIKA
Kada se odraslima obraća kao kad se govori deci, postižemo dva korisna učinka: javnost potiskuje svoju kritičku svest i poruka ima snažnije dejstvo na ljude.Taj sugestivni mehanizam u velikoj meri se koristi i prilikom reklamiranja.

6. ZLOUPOTREBA  EMOCIJA

Zloupotreba emocija je klasična tehnika, koja se koristi u izazivanju kratkog spoja, prilikom razumnog prosuđivanja. Kritičku svest zamjenjuju emotivni impulsi (bes, strah, itd.) Upotreba emotivnog registra omogućava pristup nesvesnom, pa je kasnije moguće na tom nivou sprovesti ideje, želje, brige, bojazni ili prinudu, ili pak izazvati određena ponašanja.

7. NEZNANJE

Siromašnijim slojevima treba onemogućiti pristup mehanizmima razumevanje manipulacije njihovim pristankom. Kvalitet obrazovanja nižih društvenih slojeva treba da bude što slabiji ili ispod proseka, da bi ponor između obrazovanja viših i nižih slojeva ostao nepremostiv.

8. VELIČANJE GLUPOSTI

Javnost treba podsticati u prihvatanju prosečnosti. Potrebno je ubediti ljude da je (in, u modi), poželjno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci.

9. STVARANJE OSEĆAJA KRIVICE

Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za sopstvenu nesreću, usled oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti, ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcenjen pojedinac, opterećen osećajem krivice, odustaće od traženja pravih uzroka svog položaja i pobune protiv ekonomskog sistema.

10. ZLOUPOTREBA ZNANJA

Brz razvoj nauke u poslednjih 50 godina stvara rastuću provaliju između znanja javnosti i onih koji ga poseduju i koriste, vladajuće elite. "Sistem", zaslugom biologije, neurobiologije i praktične psihologije, ima pristup naprednom znanju o čoveku i na fizičkom i na psihičkom planu.

Atačmenti



Komentari (77)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

immobil immobil 12:15 25.11.2011

Pamet u glavu!

Pridruzujem se apelu!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:20 25.11.2011

Re: Pamet u glavu!

Pamet u glavu, pozive na glasanje u - kontejnere!
alselone alselone 12:24 25.11.2011

Re: Pamet u glavu!

Pamet u glavu,


Kaze se "mucnite glavom".
immobil immobil 12:46 25.11.2011

Re: Pamet u glavu!

pozive na glasanje u - kontejnere!


ne slazem se sa time!
Treba ih reciklirati, napraviti od budala[tine koju predstavljaju ne[to lepo i korisno, recimo origami.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:18 25.11.2011

zar ovo nije

tekst Noama Čomskog?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:24 25.11.2011

Re: zar ovo nije

Srđan Mitrović
tekst Noama Čomskog?


Možda! U moje elektronsko sanduče stiže mnogo pošte, tako da nije isključeno da je upravo Čomski autor 10 opominjućih poruka.
U svakom slučaju, VAŽNO je da dobro razmislimo o ovih 10 poruka, uz dužan respekt prema autoru.
ivana23 ivana23 15:24 25.11.2011

Re: zar ovo nije

Srđan Mitrović
Ipak jeste Čomski

http://hkyson.wordpress.com/2010/12/27/the-ten-most-important-ways-of-manipulating-the-public-as-catalogued-by-noam-chomsky-2/

vidi se da je neko seo i razmišljao.


Uzgred, ovo je trece citiranje tih 10 tacaka u poslednjih desetak dana.
8c_competizione 8c_competizione 14:16 26.11.2011

Re: zar ovo nije

znaci da je pocelo da se "prima" u blogo-narodu, a mozhda i shire!

nije loshe, ha?
alselone alselone 12:25 25.11.2011

Od nasih politicara

"Sistem", zaslugom biologije, neurobiologije i praktične psihologije, ima pristup naprednom znanju o čoveku i na fizičkom i na psihičkom planu.


Sve go naucnik!
mariopan mariopan 12:35 25.11.2011

isto samo malo drugačije

Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.

Predlažeš da motku bacimo u trnje i dignemo ruke na predaju?

Pa njima samo to i treba, da ne izađemo mi koji hoćemo da ih menjamo, a da izađu svi njihovi, i koliko god da ih bude dobili su izbore?

Da li si ti siguran da ti to nije posalo neki vredan DSovac, Vadikal, URSovac ? To je jedini način da prođu.

Ne, hvala, ja ću da glasam.

Pa da ih skidamo ili da bacimo motku u trnje?

Posle nemoj da kukaš, imao si priliku, što je nisi iskoristio?

Pogledaj pod tačkom 6 (zloupotreba emocija), mislim da hoće da nas navedu na svoju vodenicu baš tako ?

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:41 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

mariopan
Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.Predlažeš da motku bacimo u trnje i dignemo ruke na predaju?Pa njima samo to i treba, da ne izađemo mi koji hoćemo da ih menjamo, a da izađu svi njihovi, i koliko god da ih bude dobili su izbore? Da li si ti siguran da ti to nije posalo neki vredan DSovac, Vadikal, URSovac ? To je jedini način da prođu.Ne, hvala, ja ću da glasam.Pa da ih skidamo ili da bacimo motku u trnje?Posle nemoj da kukaš, imao si priliku, što je nisi iskoristio?


A ZA KOGA DA GLASAMO! Za agente u civilu ratnih profitera i tajkuna, skupljene u svakojakim strankama!?

Hajde, napišite barem jedno ime ili naziv jedne stranke zbog koje vredi izaći na predstojeće izbore!
mariopan mariopan 12:50 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Filip Mladenović
mariopan
Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.Predlažeš da motku bacimo u trnje i dignemo ruke na predaju?Pa njima samo to i treba, da ne izađemo mi koji hoćemo da ih menjamo, a da izađu svi njihovi, i koliko god da ih bude dobili su izbore? Da li si ti siguran da ti to nije posalo neki vredan DSovac, Vadikal, URSovac ? To je jedini način da prođu.Ne, hvala, ja ću da glasam.Pa da ih skidamo ili da bacimo motku u trnje?Posle nemoj da kukaš, imao si priliku, što je nisi iskoristio?


A ZA KOGA DA GLASAMO! Za agente u civilu ratnih profitera i tajkuna, skupljene u svakojakim strankama!?

Hajde, napišite barem jedno ime ili naziv jedne stranke zbog koje vredi izaći na predstojeće izbore!

NOPO makar propo.
NIjedan Od Ponuđenih Odgovora - to je nova mala stranka.
To ću ja da uradim, neću moj glas da bacim u trnje.

Ne zato što su oni dobri, to čak i ne znam, mladi su i nisu imali priliku bilo šta da pokažu, ali ove nećemo skinuti bacanjem našeg glasa u kantu za đubre.

Verujem da je korišćenje naših emocija njihovo oružje koje nam podmeću.

Tačno znaju da je narod ogorčen i baš bi im odgovaralo da ti ogorčeni ne izađu. Izćiće zavedeni, izaćiće penzioneri koji još veruju da je glasanje patriotska obaveza i izaćiće svi njihovi - to je dovoljno da opet zajašu.
Mi gubimo svakako ali im bar neću ja to omogućiti.
immobil immobil 12:53 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.


Ovi prostori su crna rupa. U normalnom kosmosu samo radom je mogu'e menjati stvari, pa makar to bilo i yaokruzivanje, ali pošto u crnoj rupi zakoni prirode ne važe onda je ovde moguće ne radeći ništa izvršiti koritan rad.

Predlažeš da motku bacimo u trnje i dignemo ruke na predaju?


Da ja se slažem sa predlogom. Batina ima dva kraja i kad uzmeš batinu u ruke po nekoga a najčešće po sve taj poduhvat se završi sumorno. Tako je stradao Gej Lisak.

Pa njima samo to i treba, da ne izađemo mi koji hoćemo da ih menjamo, a da izađu svi njihovi, i koliko god da ih bude dobili su izbore?


& miliona puta ništa je ....
Ne, hvala, ja ću da glasam.


nije pametno ako se skupi 6 miliona i kaže dosta ovoga
Ovo je politička scena Srbije. Izaberite lik!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=QmbALBwd7JI




Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:10 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Hajde, napišite barem jedno ime ili naziv jedne stranke zbog koje vredi izaći na predstojeće izbore!



Za najgore! Ako ima ko gori od Original Radikala, onda za njih, ako nema (recimo ako se Seobe-Dveri nacistička udruženja ne pojave na listićima) onda za Original Radikale.

Ako se bace listići šta se postizava? Ma ništa. Osim što će par političkih zaluđenika da sledeće 4 godine (dok idemo iz goreg u gore) da priča kako, eto, vlast nema legitimitet jer je bilo toliko i toliko nevažećih listića - ili toliko i toliko nije ni izašlo.

E da, baš će to ikoga na vlasti da potrese. Sve te priče sa bojkotom kao "rešenjem" su zamajavanja.

A šta se dobija glasanjem za crne, najgore od najgorih? Pa eto, nema spasa dok se ne dodirne dno. Doklen god se vlast održava (na vlasti ) strahom od "još gorih od njih" nema spasa. Stoga, što pre na vlast sa najcrnjima i najgorima, pa će onda - kroz deset do pedeset godina ;> da se krene od prave nule ;>

*

"Jednog od Tostojevih junaka koji tera trojku preko zaleđene ravnice, saputnik pita A što skrećemo levo i gde smo se mi u stvari uputili? A ovaj mu kaže:

Idemo bog te pita gde i sam bog zna šta se s nama događa."

                   
mariopan mariopan 13:10 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije


Ovi prostori su crna rupa. U normalnom kosmosu samo radom je mogu'e menjati stvari, pa makar to bilo i yaokruzivanje, ali pošto u crnoj rupi zakoni prirode ne važe onda je ovde moguće ne radeći ništa izvršiti koritan rad.


Oni su nam oteli mogućnost da radimo i zato i propadamo. Ovde masa radno sposbnih ljudi jedino to i sanja - da radi.

Da ja se slažem sa predlogom. Batina ima dva kraja i kad uzmeš batinu u ruke po nekoga a najčešće po sve taj poduhvat se završi sumorno. Tako je stradao Gej Lisak.

"batina" je moj glas koji mogu da dam nekome i smanjim njihove šanse ili da ga "bacim u trnje".



& miliona puta ništa je ....

Bio bi u pravu kada bi zaista svi poslušali pa ne izašli i to bi zaista bilo pravo rešenje ali jedno je želja a drugo je stvarnost.
Svi njihovi će glasati a naš sistem je takav, oni su ga osmislili da mogu da pobede i ako samo oni izađu. Znači nema ništa od "& miliona puta ništa", samo naše će da bude ništa, njihovo se broji i oni su na konju. Opet.


nije pametno ako se skupi 6 miliona i kaže dosta ovoga
Ovo je politička scena Srbije. Izaberite lik!!!!!!

Ko da skupi 6 miliona i kaže "dosta"? Mi sa bloga?
Ovo je Srbija, nema šanse, pogledaj, Dinkić navukao 20 000 ljudi u jednu salu da im priča bajke?
Inače sve što si napisao bilo bi dobro kada bi bilo moguće.

immobil immobil 14:18 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Ko da skupi 6 miliona i kaže "dosta"? Mi sa bloga?


Dobar glas daleko se čuje.

Šalu na stranu, ja lično neću na izbore jer stvarno ne mogu da podnesem one političke i ljudske nakaze. Ni jednu!
Sve sam ih već video, doživeo i preživeo, obučene, preobučene, neobučene, svakakve.
Ni u jednoj varijanti ni jedan lik iz ove dnevno-noćne more u kojoj živimo ni na koji način nije zaslužio ne samo moj, već ni jedan glas.

Kada bih video na listiću imena par momaka čuje sam komentare i blogove video ovde tada bi već imalo smisla razmišljati.
Ovako glasati za moralne nakaze da ne bi došli isti i još gori , izvinite malo sam umoran od toga.

Umoran sam od šupljoglavaca koji u životu ništa korisno nisu uradili, nametljivin spodoba i loših đaka koji se izdaju za sposobne, nevaspitanih bitangi koji prosipaju prostakluk...

Za koju god marionetu ma kako ružna bila glasao glasaš za Miškovića, Beka i ostale probisvete.
dragan7557 dragan7557 14:45 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.

Bloger Krstic juce odgovori:

Aha, za 200 godina.""

Ja mu odgovorih:

Najverovatnije ni tada.

cerski
mariopan mariopan 14:56 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije


Kada bih video na listiću imena par momaka čuje sam komentare i blogove video ovde tada bi već imalo smisla razmišljati.

Ovi i jesu pisali na nekom blogu, verujem da neće imati ni para za kampanju i da će za njih malo ko da čuje, i zato ih imam u vidu, inače sve ostalo se slažem sa tobom.
tmrnsk tmrnsk 21:22 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Pa eto, nema spasa dok se ne dodirne dno.

Pa idemo ka dnu vec 20 godina! I ja sam mislo da smo na dnu pre 11 godina, a evo odosmo u pi*ku materinu! Dna nema! Odnosno, za nas ima i mi smo kao generacija vec na dnu, a sada ka dnu idu deca, pa onda unuci i ... sahranismo na tom dnu buduca pokolenja! Ko ce da ih vadi? Mi koji necemo da glasamo jer nemamo za koga?
a_jovicic a_jovicic 23:57 25.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Filip Mladenović
A ZA KOGA DA GLASAMO!

Ih, pa kako za koga ... ima toliko pogodnih kandidata koji bi zadovoljili svačije političke afinitete ...

Levo usmerenje:
1. Tito
2. Če
3. Gadafi

Desno usmerenje:
4. Čiča
5. Pinoče
6. Duče

Kandidati sa ekonomskim programom:
7. Baja Patak
8. Kir-Janja
9. Robin Hud

Intelektualna i naučna elita:
10. Tesla
11. Milanković
12. Ajnštajn

Predstavnici šou-biznisa i miljenici naroda:
13. Kasandra
14. Teletabisi
15. Štrumfovi

Kandidati sposobni da zadrže Kosovo u Srbiji:
16. Bruce Lee
17. Čak Noris (Valter*)
18. Nik Sloter (Rambo*)
(* lista revidirana na osnovu sugestija blogerke mariopan)

Čuvari tradicija našeg naroda:
19. Marko Kraljević
20. Ero
21. Kurta i Murta

... ili bilo ko van liste koju nam budu tutnuli u ruke.

Eto ... mogli bi ovde na blogu da organizujemo preliminarne izbore nekog od ovih kandidata iz stranke NOPO sa sloganom "Glasam ni za koga!", pa da ga na izborima svi dopišemo na listiće.

Cilj: Premašiti izborni rezultat komšija iz BiH! Ako su oni mogli 129 000 mi moramo bar 500 000!!! (eh 'de bi nam bio kraj kad bi nakupili miliJonče)

Pa pošto će svakako neko biti izabran, bar da ne živi u iluziji da ga volimo (tj. da nam je prodao svoje laži) ... a ovo je mala bara sa puno krokodila ... poješće jedni druge kad osete da je onaj na vlasti bez podrške u "bazi" (ako uopšte uspeju da naprave neku koaliciju).

mariopan mariopan 11:25 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Eto ... mogli bi ovde na blogu da organizujemo preliminarne izbore nekog od ovih kandidata iz stranke NOPO sa sloganom "Glasam ni za koga!", pa da ga na izborima svi dopišemo na listiće.


Ne treba da ih dopisuješ oni će biti na listi jer su registrovana stranka
"Ni za koga" bi mogli da postanu "neko i nešto" da bi im bar smetalo da rade šta hoće? Za sada samo toliko želim a posle će vidimo?


Kandidati sposobni da zadrže Kosovo u Srbiji:
16. Bruce Lee
17. Valter
18. Rambo

Na listi ti nedostaje najjači od svih a to je Čak Noris

Ubedio si me, glasam za tvoju listu
a_jovicic a_jovicic 11:43 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

dragan7557
Samo na izborima imamo priliku da razjurimo one što su nas ovako usrećili.

Bloger Krstic juce odgovori:

Aha, za 200 godina.""

A tek što tamo kod blogera Krstića znaju da nestanu komentari ... čas ga vidiš - čas ga ne vidiš. Biće da je nastala veeeelika panika. Ja samo odgovorih na neki komentar o novom talasu krize ovo ...

Ih, pa to je već sve isplanirano ... reče lepo onomad drug PreCednik da smo mi još na početku onog prvog talasa znali da je ovo kriza sa duplim dnom ("W"-shape) ... a pošto su se u to vreme svi vodeći svetski ekonomisti prepucavali dal' će biti "V" ili "L" oblika, garantovano je naša mudra politička elita odmerenim ulaganjem u svetske berze pripremila obećanu zemlju Srbiju za neslućeni prosperitet po izlasku iz onog drugog dna. To što se nama čini da smo već 20 godina u formi "8" sa primenom forme "M" pred svake nove izbore, to je zato što nemamo sve informacije pa smo nezadovoljni ... a i oni bi bili da su na našem mestu ali ovako kada imaju "big picture" onda uopšte nisu nezadovoljni.

Čeda vs Boris
Šešelj vs Toma
Koštunica vs Vuk
Mladja vs Ivica

... pa aj' sad to sve izmešajte dok se naprave sve kombinacije koalicija, tj. K[i] vs K[j], izaberite jednu ... i za par meseci (čim prodju izbori) dobijate Životinjsku farmu (Orvelovu).

... i fik ... nemade me više.

Nije mi pomoglo ni što sam stavio kako je ona "komunjara" Lennon zamišljao svet bez kriza ...



... te zamisli da nema pakla, te da nema granica, te da su svi ljudi jednaki ... pa gde to mogu da dozvole ovi belosvetski bankari i političari. Biće da smo stvarno "lider" u regionu i po bahatosti političkih partija (i njihovih savetnika).

Joj šta bi drug Kobe tek radio da je u to doba bilo Interneta. Tad je retuširanje fotografija bio vrhunac promene istorije (izbacivanje sa grupnih fotki drugova koji su ... hm ... pali u nemilost)

I zato bojkot izborne kampanje i MASOVNI izlazak na izbore sa DOPISIVANJEM svog "kandidata" na listić!
a_jovicic a_jovicic 11:49 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

mariopan

Kandidati sposobni da zadrže Kosovo u Srbiji:
16. Bruce Lee
17. Valter
18. Rambo

Na listi ti nedostaje najjači od svih a to je Čak Noris

Jao meni 'de Čaka zaboravih ... ma bio sam sanjiv ... Eto primera demokratije na delu ... menjam ovu grupu kandidatima koji su poznatiji mladjim generacijama ...znači ...

16. Bruce Lee (njega ostavljam ... zaslužio je svojim delima)
17. Čak Noris
18. Nik Sloter
mariopan mariopan 12:26 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije


... i fik ... nemade me više.


Zar i ti ?
a_jovicic a_jovicic 13:25 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

mariopan

... i fik ... nemade me više.

Zar i ti ?

Čvrsta je pesnica Partije!

8c_competizione 8c_competizione 14:18 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Ja licno hocu da glasam za Rasima Ljajica, keve mi!

Josh kada bi u istoj stranci bili i Rodoljub Shabic, Baraceva, Brankica iz Insajdera, glasao bih bez kajanja!
mariopan mariopan 15:34 26.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

8c_competizione
Ja licno hocu da glasam za Rasima Ljajica, keve mi!

Josh kada bi u istoj stranci bili i Rodoljub Shabic, Baraceva, Brankica iz Insajdera, glasao bih bez kajanja!

I ja bih glasala za svaku stranku gde bi i oni bili ali to je jako teško da postane realnost.
abrasax abrasax 16:35 27.11.2011

Re: isto samo malo drugačije

Ko da skupi 6 miliona i kaže "dosta"? Mi sa bloga?



Oni će da skupe - vlast i tzv. opozicija. Sami su sebi antireklama. Skupiće, kao što okupljaju ovde nas. Ne mislim da neće da zaboli. Mislim da im ni do čega, ali zaista ni do čega nije stalo više nego do izbora.
predatortz predatortz 12:40 25.11.2011

Ovce ti neću oprostiti!

Autor
Ne budite ovce!


Ja: Ne diraj mi u ovce! Mator sam da sad menjam način ishrane
gorstak92 gorstak92 13:14 25.11.2011

Beeeee

Nečitanje uzrokuje šišanje.
A bilo je prilike da se pročita.
Ovde
i ovde
i ovdeeeee
Jedva čekam sledećeg blogera iz VIP lože da otkrije fascinantno otkriće.
Prvoga iz niza izdvajam kao pronalazača, a ostali su beeeezveeeezeeee.
mariopan mariopan 13:19 25.11.2011

Re: Beeeee

gorstak92

Da, pa ja sam zato napisala naslov "isto to samo malo drugačije" jer je o tome već pisao Novković.
Da shvatimo šta nam rade i kako to rade.
A i ovo mi liči ?
Mislim poziv na bojkot?
gorstak92 gorstak92 13:29 25.11.2011

Re: Beeeee

Da, pa ja sam zato napisala naslov "isto to samo malo drugačije" jer je o tome već pisao Novković.
Da shvatimo šta nam rade i kako to rade.

Pisao je i Karagaća.

Mene više fascinira, od teme koju sam odavno izgustirao, fenomen ponavljanja ,,otkrića".
Noam je napisao toliko provokativan proglas da se dešava ponavljanje na blogu kao neki eho. Zar nije interesantno?
mariopan mariopan 13:39 25.11.2011

Re: Beeeee

gorstak92
Da, pa ja sam zato napisala naslov "isto to samo malo drugačije" jer je o tome već pisao Novković.
Da shvatimo šta nam rade i kako to rade.

Pisao je i Karagaća.

Mene više fascinira, od teme koju sam odavno izgustirao, fenomen ponavljanja ,,otkrića".
Noam je napisao toliko provokativan proglas da se dešava ponavljanje na blogu kao neki eho. Zar nije interesantno?

Baš kao eho
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:45 25.11.2011

Re: Beeeee

gorstak92
Da, pa ja sam zato napisala naslov "isto to samo malo drugačije" jer je o tome već pisao Novković.Da shvatimo šta nam rade i kako to rade.Pisao je i Karagaća.Mene više fascinira, od teme koju sam odavno izgustirao, fenomen ponavljanja ,,otkrića".Noam je napisao toliko provokativan proglas da se dešava ponavljanje na blogu kao neki eho. Zar nije interesantno?


Ponavljanje je majka učenja! Takodje, pošto sam novinar Beograda 202, dobro znam koliko su neke pesme slušanije i traženije od drugih, jer podstiču na bunt, otpor, razmišljanje, nemirenje....

A sad opet o bojkotu. Bitno je da na sledećim izborima bude što manja izlaznost. Jer, ako izadjete na izbore i svoj listić precrtate ili ga ostavite nepopunjenog, "sistem" će vaš izlazak na glasačko mesto pribrojiti ukupnom broju izašlih i onda će na osnovu toga graditi legitimitet.
E, ne dajmo im tu mogućnost! Što manja izlaznost, to vernija slika biračkog raspoloženja gradjanki i gradjana Srbije 2011/12. godine!
karabasbarabas karabasbarabas 13:52 25.11.2011

Re: Beeeee

Lepo je objasnio covek da je dobio mudrost e-mailom, a da nije siguran ko ima autorska prava.
Blago autoru njega spamuju Chomskim, a meni samo ono "posalji na sto adresa pa ces biti srecan i debeo". Valjda sam dozvolio, sto kaze moj cale, da drustvo bira mene a ne ja drustvo.
Jukie Jukie 14:00 25.11.2011

Re: Beeeee

karabasbarabas
Lepo je objasnio covek da je dobio mudrost e-mailom, a da nije siguran ko ima autorska prava. Blago autoru njega spamuju Chomskim, a meni samo ono "posalji na sto adresa pa ces biti srecan i debeo". Valjda sam dozvolio, sto kaze moj cale, da drustvo bira mene a ne ja drustvo.

Meni šalju reklame za zdravu hranu i "ako ste nastavnik mogli biste da učestvujete u ovom istraživanju". No way dude
karabasbarabas karabasbarabas 14:33 25.11.2011

Re: Beeeee

Jukie, mi smo vec dugo deo istrazivanja zvanog "copypaste -iz raznoraznih zemalja - bez mozga - reforma prosvete - farbanje stepenica dok predsoblje gori".
Samo ocekujem u novom nacrtu zakona da vidim "za vreme prejake polarne svetlosti nastava se obustavlja".
gorstak92 gorstak92 14:46 25.11.2011

Re: Beeeee

FM
E, ne dajmo im tu mogućnost! Što manja izlaznost, to vernija slika biračkog raspoloženja gradjanki i gradjana Srbije 2011/12. godine!

Ko će da tumači to biračko raspoloženje?
Ako ne izađem na izbore da li će to značiti da sam bio:
a) nezadovoljan ponuđenim izborom?
b) nezadovoljan sadašnjom vlasti?
c) pročitao tvoj blog pa te poslušao?

Šta bi sa onim da je naša ustavna/moralna obaveza da izađemo na izbore i glasamo?
Ranije se ta priča prodavala.
Sad više nije obavezno?

FM
A sad opet o bojkotu. Bitno je da na sledećim izborima bude što manja izlaznost.

Koji cilj želiš da postigneš tim proglasom da se ne izlazi na izbore?
Koji je tvoj motiv da okačiš taj proglas da se ne izlazi na izbore?

Skraćeno: Čemu i zašto?

FM
Takodje, pošto sam novinar Beograda 202, dobro znam koliko su neke pesme slušanije i traženije od drugih, jer podstiču na bunt, otpor, razmišljanje, nemirenje....

Zašto ovo ne dopišeš kao pravilo br. 11 (tzv. Filipov anex) za manipulaciju masama?

FM
Ponavljanje je majka učenja

Na blogu se to tumači skroz drugačije, ali ako učiš onda je, valjda, ok.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:01 25.11.2011

Re: Beeeee

Prvi argument: 10 poruka Noama Čomskog;
Drugi argument: Nećemo da glasamo za plaćene agenture Miškovića, Karića, Beka, Subotića i ostalih ratnih profitera i tajkuna;
Treći argument: Na političkoj sceni Srbije NE POSTOJI stranka koja bi garantovala svoja predizborna obećanja;
Četvrti argument: Bojkot izbora će pre ili kasnije iznedriti politički pokret ili stranku koja će biti civilizovana i znalačka alternativa postojećoj korumpiranoj nomenklaturi;
Peti argument: Osećaćemo se bolje barem u narednih par godina ako ne izadjemo na predstojeće izbore, svesni da svojim glasom nismo podržali stranke laži, obmane i korupcije.
mariopan mariopan 15:02 25.11.2011

Re: Beeeee

Što manja izlaznost, to vernija slika biračkog raspoloženja gradjanki i gradjana Srbije 2011/12. godine!

I šta ćemo onda sa tom slikom?
Da se slikamo?

Milsiš njih će da boli mala izlaznost ako se opet dočepaju vlasti a hoće?
Nije bitno koji će se dočepati vlasti jer su svi isti, a neko od njih hoće.

Ja mislim da treba masovno da izađemo na zibore i da glasamo baš za ove male nepoznate stranke koje nisu nikada bile na vlasti a nisu njihovi klonovi - to bi bio žešći šamar nego bilo šta drugo?

Treba da ih razvlastimo a to možemo samo na izborima.
alselone alselone 15:02 25.11.2011

Re: Beeeee

Četvrti argument: Bojkot izbora će pre ili kasnije iznedriti politički pokret ili stranku koja će biti civilizovana i znalačka alternativa postojećoj korumpiranoj nomenklaturi;


karabasbarabas karabasbarabas 15:04 25.11.2011

Re: Beeeee

Skraćeno: Čemu i zašto?

Evo mogu ja?
Moji licno razlozi da napisem na listicu "mater svima a pogotovo DS i G17URSPILOTI licemerima" su sledeci.
1) Da meni bude toplo oko srca,
2) Da teta koja to procita (akoBogda nekoliko desetina puta na svakom glasackom mestu) u izbornoj komisiji a iz navedenih stranaka metne prst na celo
3) Da neko u vestima procita (kao sto se desilo u BIH) "trideset hiljada listica sa pogrdnim porukama prebrojano na ovim izborima" i da poruka stigne i do onih kojima je direktno namenjena (nemoj mi reci da se nece strecnuti jer se svako strecne kad mu pomenu mamu, pitaj Bozu Miki Mausa)
4) Da zeznem kombi stranke i ovaj preokret sa stomaka na ledja koji se uporno slepaju godinama uz razne repove, a sad bi i malo na onu glavnu vlast, ne samo na lokal pa su skupili kolac i konopac u nadi da ce se uzverati na fotelju (zanimljivo da se sinonim za fotelju stolica a za stolicu sinonim fekalija, za koju se borba ljuta vodi)
5) Da bi neko ko ima malo organa tipa obraz i mozak mogao sutra da kaze "ljudi, na izborima su vam glasaci naveli sve po spisku, vise je nevazecih listica od glasova nekih manjih partija koje vam se slepaju, ajde mars kuci sa' ce vecera, dosli stariji na igraliste"
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:08 25.11.2011

Re: Beeeee

mariopan
Što manja izlaznost, to vernija slika biračkog raspoloženja gradjanki i gradjana Srbije 2011/12. godine!I šta ćemo onda sa tom slikom?Da se slikamo?Milsiš njih će da boli mala izlaznost ako se opet dočepaju vlasti a hoće?Nije bitno koji će se dočepati vlasti jer su svi isti, a neko od njih hoće.Ja mislim da treba masovno da izađemo na zibore i da glasamo baš za ove male nepoznate stranke koje nisu nikada bile na vlasti a nisu njihovi klonovi - to bi bio žešći šamar nego bilo šta drugo?


Sa sadašnjim izbornim sistemom glasovi za sve stranke koje ne predju cenzus dodeljuju se srazmerno strankama koje su taj isti cenzus prešle.

Obrni, okreni, samo BOJKOT izbora i ignorantski odnos prema predizbornoj kampanji, uz istovremeno podsećanje na obećanja tih istih stranaka od 1990. godine do sada, mogu nešto promeniti u Srbiji na BOLJE!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:13 25.11.2011

Re: Beeeee

karabasbarabas
Skraćeno: Čemu i zašto?Evo mogu ja?Moji licno razlozi da napisem na listicu "mater svima a pogotovo DS i G17URSPILOTI licemerima" su sledeci.1) Da meni bude toplo oko srca,2) Da teta koja to procita (akoBogda nekoliko desetina puta na svakom glasackom mestu) u izbornoj komisiji a iz navedenih stranaka metne prst na celo 3) Da neko u vestima procita (kao sto se desilo u BIH) "trideset hiljada listica sa pogrdnim porukama prebrojano na ovim izborima" i da poruka stigne i do onih kojima je direktno namenjena (nemoj mi reci da se nece strecnuti jer se svako strecne kad mu pomenu mamu, pitaj Bozu Miki Mausa)4) Da zeznem kombi stranke i ovaj preokret sa stomaka na ledja koji se uporno slepaju godinama uz razne repove, a sad bi i malo na onu glavnu vlast, ne samo na lokal pa su skupili kolac i konopac u nadi da ce se uzverati na fotelju (zanimljivo da se sinonim za fotelju stolica a za stolicu sinonim fekalija, za koju se borba ljuta vodi)5) Da bi neko ko ima malo organa tipa obraz i mozak mogao sutra da kaze "ljudi, na izborima su vam glasaci naveli sve po spisku, vise je nevazecih listica od glasova nekih manjih partija koje vam se slepaju, ajde mars kuci sa' ce vecera, dosli stariji na igraliste"


Sa ovakvim medijima u Srbiji i te pogrdne poruke u glasačkim listićima veštom manipulacijom će biti pretvorene u "satiričan duh srpskog naroda" ili u "vickast naboj glasača", o čemu govori i jedna od 10 poruka u ovom blogu.
Samo mali odziv na izbore će imati efekte, i u Srbiji i u regionu i u Evropi, jer se on ne može falsifikovati ili naopako tumačiti u medijima!
mariopan mariopan 15:14 25.11.2011

Re: Beeeee

Četvrti argument: Bojkot izbora će pre ili kasnije iznedriti politički pokret ili stranku koja će biti civilizovana i znalačka alternativa postojećoj korumpiranoj nomenklaturi;
P

To će u Srbiji prirodnim putem da se desi, ako iko preživi, za jedno dvesta godina. Nemamo vremena.
Peti argument: Osećaćemo se bolje barem u narednih par godina ako ne izadjemo na predstojeće izbore, svesni da svojim glasom nismo podržali stranke laži, obmane i korupcije.

Super sam se osećala i posle 5. oktobra pa vidi kako nam je sada lepo?
Ako oni budu jahali još jedan krug ja se neću dobro osećati, izašla neizašla na izbore, hoću da menjam i skidam sa vlasti kada mi se po zakonu daje prilika. Samo ako nešto učinim osećaću se pošteno i čisto pred sobom. Nečinjenje nikada nije rešavalo probleme.

Ako samo jedno lice ne budem više videla na TV ili u novinama kako mi prodaje maglu, biću srećna što sam izašla i srušila makar jednog..pa polako, jedan po jedan.
gorstak92 gorstak92 15:27 25.11.2011

Re: Beeeee

mariopan
Ja mislim da treba masovno da izađemo na zibore i da glasamo baš za ove male nepoznate stranke koje nisu nikada bile na vlasti a nisu njihovi klonovi - to bi bio žešći šamar nego bilo šta drugo?


Mariopan,

Filip ti je, bez namere, odgovorio na postavljeno pitanje.

FM
Sa sadašnjim izbornim sistemom glasovi za sve stranke koje ne predju cenzus dodeljuju se srazmerno strankama koje su taj isti cenzus prešle.


Prevedeno: Otkud znaš da pomenuti NOPO nije klon npr. DS-a stvoren da bi izbio ono malo glasova npr. LDP-u?
Ako postoji i najmanji promil verovatnoće da jeste ja sam sklon da poverujem da to ne može biti slučajno.

Filipe,
Prvi argument je, u stvari, kontraargument.
Drugi argument: Bojkot nije isto što i neću da glasam za Miškovića...
Treći argument: Da li je ikada u istoriji neka stranka garantovala svoja predizborna obećanja?
Četvrti argument: Nema teorije da bojkot izbora iznedri neku OK stranku. Na osnovu čega zasnivaš takav stav?
Peti argument: Veruj mi nećeš se osećati bolje nakon bojkotovanja izbora.
karabasbarabas karabasbarabas 15:28 25.11.2011

Re: Beeeee

Samo mali odziv na izbore će imati efekte, i u Srbiji i u regionu i u Evropi, jer se on ne može falsifikovati ili naopako tumačiti u medijima!

Osim sto direktno falsifikuje volju naroda jer ispada da npr SNS obozava nekih 40 posto glasaca, a u stvari je to 40% od 20% izaslih, dakle nekih 8% ali to neces naci ni u jednom Ericsonn-Nielsen-Bergman istrazivanju.
A takav spin "satirican duh naroda" mi zvuci poznato kao da se vec desio. Gotovo izvesno.
Inace spomenuh 30 000 nevazecih u BIH, malo sam se zeznuo jer je u pitanju bilo 190 000 .
Doduse njima nije bas pomoglo.
immobil immobil 15:32 25.11.2011

Re: Beeeee

Ako oni budu jahali još jedan krug ja se neću dobro osećati, izašla neizašla na izbore, hoću da menjam i skidam sa vlasti kada mi se po zakonu daje prilika.


Sklon sam da se složim da je dogorelo do nokata i da je neizdržljivo pa ako hoćete i opasno i po nas i po našu decu trpeti jaram ovakav kakav je i dopuštati štetočinama da uništavaju ono u što su generacije ljudi uložile i ugradile sebe.


Samo ako nešto učinim osećaću se pošteno i čisto pred sobom. Nečinjenje nikada nije rešavalo probleme.


Jako je dobra potreba i svest o toj potrebi da je potrebno nešto uraditi da bi se realnost promenila. Verujem da ćete se složiti da i sama činjenica da se ovde a i drugde vodi razgovor o promeni pa čak i ako se ne slažemo o metodu te promene većoina se ipak slaže da je promena neophodna.

Novac svakako predstavlja faktor koji štošta omogućava, štošta olakšava, ipak to nije najveća prednost.

Glavna stvar je ideja.

Od skoro sam se uključio na blog. Ipak dovoljno da za ovih nekoliko nedelja uočim da ima ideja. Neke su od njih dobre. Postavlja se pitanje ako je to tako zašto onda tih ideja nema tamo gde bi trebalo da ih bude. Da li je to nedostatak hrabrosti? Nedostatak političkih ambicija?
Mislim da mnoge stvari koje sam ovde pročitao svakako nisu antibiotik ali predtsvljaju dobru simptomatsku terapiju koja značajnom može pokrenuti stvari.
Voleo bih da vidim te glasove razuma na nakom papiru.
mariopan mariopan 15:49 25.11.2011

Re: Beeeee


Prevedeno: Otkud znaš da pomenuti NOPO nije klon npr. DS-a stvoren da bi izbio ono malo glasova npr. LDP-u?
Ako postoji i najmanji promil verovatnoće da jeste ja sam sklon da poverujem da to ne može biti slučajno.


Mislim da ne postoji mogućnost ali svašta se ovde dešavalo? Ne liče mi na takve, ne koriste taj politički rečnik rekla bih da su čisti amateri i to mi je simpatično.Svako može kod njih da se prijavi da bude poslanik, bilo ko, jer im trebaju školovani ljudi za sve, nemaju toliko članova da sve pokriju? Zašto bi to radili ako su klon? Gurali bi svoje?
Sa sadašnjim izbornim sistemom glasovi za sve stranke koje ne predju cenzus dodeljuju se srazmerno strankama koje su taj isti cenzus prešle.

I ovo je način da naše glasove ipak dobije, ako ovi ne pređu cenzus, neko iz onih koje hoću da rušim, oni su se obezbedili na svaki način.
dragan7557 dragan7557 16:30 25.11.2011

Re: Beeeee

Četvrti argument: Bojkot izbora će pre ili kasnije iznedriti

100 Evra po glasacu na dan glasanja, pre toga mnogo manje.

Vec se desilo, nista novo.

cerski
gorstak92 gorstak92 16:58 25.11.2011

Re: Beeeee

mariopan
Zašto bi to radili ako su klon? Gurali bi svoje?

Opet da crtam?
NOPO znaju, a nije im ni cilj, da prođu cenzus.

Motiv za prijavljivanje na izbore mogu da budu neke pare koje dobija svaka partija koja se prijavi ili neke pare koje se dobijaju od neke druge stran(k)e.

Ne verujem da su se prijavili za izbore zato što im je sinula super ideja kad su cugali pivo ispred dragstora?

Ne bi ja njih olako nazvao amaterima.
To ovde ne postoji.
mariopan mariopan 20:36 25.11.2011

Re: Beeeee

Ne bi ja njih olako nazvao amaterima.
To ovde ne postoji.

Kažu smučilo im se, mladi ljudi, imaju decu....pa ja im verujem, nekom moram, mada znam da je tačno sve što pišeš i da to sve postoji, nekako mi ovi liče na onu "poštenu stranu", to je samo osećaj, ništa drugo. Intuicija.
Pazi, pa i kada sam glasala za Tadića znala sam da laže i da taj slogan nije moguće ispuniti ali ipak sam glasala svesno zbog onog dela "....i Evropa", i taj osećaj se sasvim potvrdio.

Znači ja sam bolja vračara od Drage?
gorstak92 gorstak92 20:43 25.11.2011

Re: Beeeee

nekako mi ovi liče na onu "poštenu stranu", to je samo osećaj, ništa drugo. Intuicija.

Pazi kad i meni liče na poštenjačine.
Kad ,,osetim" da je neko poštenjačina ja, iskustveno, verujem suprotno osećaju.
mariopan mariopan 22:18 25.11.2011

Re: Beeeee

gorstak92
nekako mi ovi liče na onu "poštenu stranu", to je samo osećaj, ništa drugo. Intuicija.

Pazi kad i meni liče na poštenjačine.
Kad ,,osetim" da je neko poštenjačina ja, iskustveno, verujem suprotno osećaju.

8c_competizione 8c_competizione 14:21 26.11.2011

Re: Beeeee

Šta bi sa onim da je naša ustavna/moralna obaveza da izađemo na izbore i glasamo?


ukoliko izadjete na izbore (izashli ste po Bogu!) i ucinite listic nevazhecim (glasali ste, zar ne?)
vladaxy vladaxy 14:00 25.11.2011

Glasaj ni za koga!

reanimator reanimator 15:19 25.11.2011

zakuvavanje

Šta fali DSSu? Oni nikada neće priznati Kosovo.
leemax leemax 16:43 25.11.2011

Bojkot ne postoji

Boze kakve gluposti...Bojkot izbora!! pa to ne postoji!! pa mogli bi ste da znate malo bolje od toga gsp autore.

Ako na izbopre u bilo kojoj demokratskoj zemlji izadje makar JEDAN gradjanin to su zvanicni rezultati izbora. Izbori nisu obaveza vec vase pravo (koje mozete i ne morate da iskoristite)

Na izbore se izlazi da bi se raspravljalo o idejama i njima davali glasovi a ovo sto vi nazivate bojkotom izbora je u stvari potka za revolucionarna kretanja i pokrete, veze nema ni sa kakvim presekom stanja ili sta vec. Mislite da bi se neko tangirao da na izbore ne izadje 80% upisanih glasaca vec da samo familije politicara odlucuju ko ce u skupstinu? To su legitimni rezultati makar i (da ponovim) samo jedan covek glasao

Jedna prilicno neuka teza moram priznati
mariopan mariopan 16:57 25.11.2011

Re: Bojkot ne postoji

Mislite da bi se neko tangirao da na izbore ne izadje 80% upisanih glasaca vec da samo familije politicara odlucuju ko ce u skupstinu? To su legitimni rezultati makar i (da ponovim) samo jedan covek glasao

To i ja kažem.

Ako samo njihovi izađu, a hoće, ti se glasovi broje, i to je to, naši se ne broje jer ih nema, nevažeći takođe, baš će da se nasekiraju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:26 26.11.2011

Re: Bojkot ne postoji

Ruzvelt je lepo rekao: "Jedino čega se u životu treba plašiti je - strah."
Jedino što je preostalo biračima u Srbiji je bojkot. Od 1990. su sve probali i - NIŠTA!
A sve one koji nisu za bojkot izbora pitam: A ZA KOGA ĆETE DA GLASATE?
8c_competizione 8c_competizione 14:23 26.11.2011

Re: Bojkot ne postoji

Kao prvo, da bi izbori bili legitimni, ako se dobro secam potrebno je josh uvek 50%+jedan glas, shto je josh uvek mnogo vishe od prijatelja i porodica, te partijskih drugova.

Mozhda greshim!?
milisav68 milisav68 18:53 26.11.2011

Re: Bojkot ne postoji

8c_competizione
Kao prvo, da bi izbori bili legitimni, ako se dobro secam potrebno je josh uvek 50%+jedan glas, shto je josh uvek mnogo vishe od prijatelja i porodica, te partijskih drugova.

Mozhda greshim!?

Grešiš.
mariopan mariopan 19:11 26.11.2011

Re: Bojkot ne postoji

8c_competizione
Kao prvo, da bi izbori bili legitimni, ako se dobro secam potrebno je josh uvek 50%+jedan glas, shto je josh uvek mnogo vishe od prijatelja i porodica, te partijskih drugova.

Mozhda greshim!?

Grešiš.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:52 25.11.2011

Alo!

Bem te u glavu, Filipe!
Bez obzira što se ja ponekad ne slažem a ponekad slažem sa tvojim stavovima, moram da ti opsujem: koji će ti andrak to insistiranje na gradjankama i gradjanima:?
Stvarno nerviraš ljude sa tim ničim izazvanim rodno ravnopravnim jezikom.
Kao papagaj u svakom tekstu to stavljaš. Valjda je na izborima drugačije manipuilacija građanima od manipulacije građankama.
A ni Čomski to nije napisao, kladim se da si to ti dodao.
reanimator reanimator 19:22 25.11.2011

Re: Alo!

A ni Čomski to nije napisao, kladim se da si to ti dodao.


Noamc nema taj suptilni osećaj da se kroz filipiku ironično osvrne na besmislene fenomene.
ivana23 ivana23 19:39 25.11.2011

Re: Alo!

The linguist Noam Chomsky developed the list of "10 Strategies for Manipulation throughmedia”
Dr M Dr M 19:19 25.11.2011

Protivstav


Filipe, hteo sam da napišem svoje vidjenje bojkota ovde ali je ispalo predugačko.

Zato sam objavio kao svoj blog.

Nadam se da se ne ljutiš..
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 20:33 25.11.2011

Ne slažem se sa naslovom teme!

eFeM ne slažem se sa tvojim pisanijem da se ne talasa.

Probao si sve do sada od ponuđenog pa izaberi šta ti se čini najsmenljivijim, najmanje lošim, najbezazlenijim ili talasaj za nekog ko nije imao šansu da sjebe Srbiju do sada. To je moj izbor do sada bio, tako ostaje i dalje.

Oko Noama Čomskom i njegovih TOP koliko god zanimacija ti ne zameram preporuka zbog toga.

Trebao si slikovitije da opišeš svaku, sa nekom situacijom koja se dešava u Srbiji, koje je bilo na internet prezentaciji b92, rts i tako to...imao bi veći odjek tekst.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:32 26.11.2011

A za koga da glasamo?

Ako na političkoj sceni Srbije nema nijedne nekorumpirane stranke, za koga ćemo glasati na predstojećim izborima!?
mariopan mariopan 11:36 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

Filip Mladenović
Ako na političkoj sceni Srbije nema nijedne nekorumpirane stranke, za koga ćemo glasati na predstojećim izborima!?

Mislim da je to pogrešno postavljeno pitanje.

Ne treba da se pitamo za koga mi da glasamo nego treba da budemo svesni da će oni glasati za sebe jer im je baš tako dobro. Tako će dobiti na izborima, sigurno.

Kako to da pobedimo?

A ne kako to da ignorišemo?

Zamišljam situaciju kada nas neko baš pošteno mlati po glavi a mi to uvređeno ignorišemo i ne činimo ništa da to sprečimo?

Da li je to pametno?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:02 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

Nije pogrešno pitanje, već suštinsko pitanje!

Ako na izborima u ponudi nema nijedne nekorumpirane stranke, pa za koga ćete onda glasati ako izadjete!

Ako vam se u nekoj radnji ili u nekom restoranu ne dopada ama baš ništa, da li ćete uopšte ući unutra, ili ćete ih izbeći!?

A ako pak izadjete na izbore, vi samo dajete legitimitet korumpiranim strankama da vas i dalje pelješe, ubacivali bele listiće, crtali čiča Gliše ili ispisivali psovke.

Ovako, ako bojkotujete izbore, barem ste mirne savesti. Niste učestvovali u cirkusu, niste nijednim gestom podržali agente u civilu tajkuna i ratnih profitera, maskirane u svakojake stranke!

Pročitajte tekst o gen. sekretaru AMSS, onom Slobinom nesretniku Nikačeviću. Samo na tom primeru se vide sav jad i korumpiranost nomenklature! U godini najveće bede stanovništva Srbije, taj nelik je za tzv. reprezentaciju potrošio skoro 50 hiljada evra!!!!! I to je naopaki modus po kome funkcionišu paraziti svih stranaka u ovoj opljačkanoj zemlji!
mariopan mariopan 18:03 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?


Ako na izborima u ponudi nema nijedne nekorumpirane stranke, pa za koga ćete onda glasati ako izadjete!


Ako na listi bude nepoznata nekorumpirana stranka koja nikada nije bila na vlasti ni u opoziciji - glasam za njih? Ili da preskočim i tu mogućnost izbora? Zašto? Tako predajem vlast onima koji će izaći, koje želim da skinem, i koji će sigurno izaći jer glasaju za sebe.

Ako vam se u nekoj radnji ili u nekom restoranu ne dopada ama baš ništa, da li ćete uopšte ući unutra, ili ćete ih izbeći!?

Ako na meniju nema ničeg što mi se baš dopada ali ima pečen kromir koji nije da baš volim i nije biftek, ali će me spasti na neko vreme da ne umrem od gladi - zašto da odbijem?
A ako pak izadjete na izbore, vi samo dajete legitimitet korumpiranim strankama da vas i dalje pelješe, ubacivali bele listiće, crtali čiča Gliše ili ispisivali psovke.

Ako ne izađem na izbore oni će vlast dobiti sigurno - zato što im se niko nije suprotstavio.
Ovako dajem šansu nepoznatoj strnaki da uđe u politički život i pokaže ko su šta su - to je priprema za budućnost. Ko zna, oni su možda ono pravo a mi ih ignorisali i sahranili pre nego što smo videli šta znaju?
Ovako, ako bojkotujete izbore, barem ste mirne savesti. Niste učestvovali u cirkusu, niste nijednim gestom podržali agente u civilu tajkuna i ratnih profitera, maskirane u svakojake stranke!

U pravu si, ali mi je savest još mirnija ako bar pokušam da se borim, onda kažem sebi "učinila si sve što si mogla". Mirnije ću da spavam.

Pročitajte tekst o gen. sekretaru AMSS, onom Slobinom nesretniku Nikačeviću. Samo na tom primeru se vide sav jad i korumpiranost nomenklature! U godini najveće bede stanovništva Srbije, taj nelik je za tzv. reprezentaciju potrošio skoro 50 hiljada evra!!!!! I to je naopaki modus po kome funkcionišu paraziti svih stranaka u ovoj opljačkanoj zemlji!

Ne umem više da se šokiram crko mi taj deo od prevelike upotrebe, samo znam da ih se nećemo rešiti ignorisanjem nego delanjem i žestokom kampanjom protiv njih, na svim frontovima.
Beli listići ili neizlaznost njih neće srušiti, samo su im izgledi bolji, njihovi verni glasači će za to da se pobrinu.
a_jovicic a_jovicic 22:20 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

Filip Mladenović
A ako pak izadjete na izbore, vi samo dajete legitimitet korumpiranim strankama da vas i dalje pelješe, ubacivali bele listiće, crtali čiča Gliše ili ispisivali psovke.

Problem sa neizlaskom na izbore je što se na taj način zapravo pomaže evidentiranje "anti-patriotskih snaga". Ako im istraživanja raspoloženja pokažu da postoje i teoretske mogućnosti da izbori propadnu zbog malog odziva krenuće sa prilično prljavom kampanjom ... ne jedni protiv drugih, nego svi oni protiv svih nas. Krenuće ispiranje mozga o najvećem iskazivanju patriJotizma time što se izlazi na izbore ... pritiscima i ucenama u malim sredinama ... a ne bi me čudilo da bude i podmićivanja sirotinje. A ko ne izadje taj je evidentiran ... "potpisao" se da je protiv njih (tj. nije se potpisao na glasački spisak). U velikim gradovima nije neki problem ali u malim sredinama, sutradan, pojedinac može da trpi maltretiranje kroz razne birokratske "ping-pong" igre lokalnih stranačkih apartčika.

"Priča se" da se u onom našem "bratskom drugom oku" (naravno nikad dokazano niti sudski obradjeno) za referendum ili svake izbore u kojima je pobeda vladajućih partija na granici ... onima koji su protiv (a mala je sredina pa se o svakom više manje zna za kakvu je opciju) nudi odgovarajuća svota da ne izadju (to se lako sprovodilo u delo ... ti meni ličnu kartu na dan referenduma a ja tebi xyz EUR-a) ... a onima neodlučnima nudio novac, plaćanje dugova za struju ili džakovi brašna ... (slučaj "prelomi Mašane!" i pesmica "Biće nama još 100 kila - glasaćemo svi za Mila" ).

Narod jeste besan na vlast ali sumnjam da mu je "svest" baš takva da izdrži pritiske "partijskih mašinerija" tako da će navući taj +1 glas preko 50% (pa kad je Milo uspeo da navuče onih 5% ... eeeee da nam je da saznamo ko mu je bio statističar pa odredio onih 55% da ga odma' angažujemo ovde ... da džabe ne trošimo pare na izbore)

Znači verovatnoća uspeha bojkota uz ovako panične reakcije stranaka koje se hvale kako su za sve vrste poštovanja ljudskih sloboda i prava (a rade po istoj metodologiji druga Kobe samo u modernim varijantama) je vrlo mala. Ako je već tako ajde da primenimo drugu varijantu otpora koja im ne omogućuje evidentiranje protivnika ... ako misliš da sutra mogu da te maltretiraju ... kad ti dodju na vrata da pitaju šta misliš o njima ... a ti sve najlepše ... i izadji na izbore ... i precrtaj listić! ... oni svakako neće znati ko je taj ko im je dao drugi glas (prvi su dali sami sebi)

Optimistički je nadati se da će pročišćenje naše političke scene moći da se uradi baš na ovim izborima (tj. da su samo jedni izbori dovoljni) no bitno je početi. Ako na ovim bude 500 000 nevažećih listića ... nek' na sledećim bude 700 000. Kud smo izgubili 20 godina učeći šta je demokratija, možemo i još 4. Važno je početi.


P.S. Upravo se setih i fail-safe načina na koji možemo da pokušamo bojkot pa ako ne uspe da ipak predjemo na plan "B". Pošto se tokom izbora ne saopštavaju rezultati ali se saopštava izlaznost ... ne izlazimo dok se ne saopšti da se prešlo 50%. Ako se ne predje ... bojkot uspeo ... ako se npr. u 18:00 saopšti da je dostignuto 50% onda svi hitno na birališta i precrtavati listić. Jel' može tako?
ivana23 ivana23 22:44 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

a_jovicic
P.S. Upravo se setih i fail-safe načina na koji možemo da pokušamo bojkot pa ako ne uspe da ipak predjemo na plan "B". Pošto se tokom izbora ne saopštavaju rezultati ali se saopštava izlaznost ... ne izlazimo dok se ne saopšti da se prešlo 50%. Ako se ne predje ... bojkot uspeo ... ako se npr. u 18:00 saopšti da je dostignuto 50% onda svi hitno na birališta i precrtavati listić. Jel' može tako?


Izlaznost nije presudna jer nije neophodno da izadje 50%+1 glasac da bi izbori bili regularni. Bojkot fakticki ne postoji. Neizlazak velikog broja biraca moze da se protumaci kao nezaintersovanost sto je lose po nas.
Ali izlaznost jeste vazna ukoliko glasacke listice hocemo u sto vecem broju da ucinimo nevazecim.
a_jovicic a_jovicic 23:01 26.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

ivana23
Izlaznost nije presudna jer nije neophodno da izadje 50%+1 glasac da bi izbori bili regularni. Bojkot fakticki ne postoji. Neizlazak velikog broja biraca moze da se protumaci kao nezaintersovanost sto je lose po nas.
Ali izlaznost jeste vazna ukoliko glasacke listice hocemo u sto vecem broju da ucinimo nevazecim.

Ne pratih nešto izborni zakonik onomad pre par godina ... Znači ukinuli 50%+1 ... Odlično ... onda nema potrebe za pravljenjem izbora bojkot ili "belo" ... šaraj, zaokružuj, dopisuj! Što veća izlaznost je onda svakako bitna.
mariopan mariopan 16:28 27.11.2011

Re: A za koga da glasamo?

a_jovicic
ivana23
Izlaznost nije presudna jer nije neophodno da izadje 50%+1 glasac da bi izbori bili regularni. Bojkot fakticki ne postoji. Neizlazak velikog broja biraca moze da se protumaci kao nezaintersovanost sto je lose po nas.
Ali izlaznost jeste vazna ukoliko glasacke listice hocemo u sto vecem broju da ucinimo nevazecim.

Ne pratih nešto izborni zakonik onomad pre par godina ... Znači ukinuli 50%+1 ... Odlično ... onda nema potrebe za pravljenjem izbora bojkot ili "belo" ... šaraj, zaokružuj, dopisuj! Što veća izlaznost je onda svakako bitna.

Ja o tome trubim od početka balade

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana