Društvo| Sport

Srbija među sportskim pobedama

Predrag Azdejković RSS / 10.08.2015. u 11:08

snesko.18239.jpg

Neko se kljuka antidepresivima, neko čokoladom, alkoholom i drugim drogama, a neki sportskim uspesima nacionalnog ili kog već tima... Živimo u groznim vremenima, što i nije toliko strašno kad bi se na kraju tunela videlo makar neko svetlo, ali jok! Svetla nema.

Zato se ovom prilikom zahvaljujem svim sportistima koji deluju kao antidepresivi na naše stanovništvo, jer zamislite da ni to nemamo!? Ovako možemo da se radujemo nekoliko dana, da kačimo slike "jel sad znate gde je Srbija" po društvenim mrežama, da se osećamo moćno i važno. Naravno, kao i Sneško na slici delovanje antidepresiva se istopi i ostane nam surova realnost i tako sve do nove sportske pobede, jer druge izgleda nećemo ostvariti! 

Atačmenti



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 11:34 10.08.2015

doktore, daj recept

šta, još, u cilju ozdravljenja nacije da učinimo osim da počnemo da gubimo?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:47 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

Vratiti vize da ne možemo da bežimo iz zemlje, nego da moramo da ostanemo ovde i sređujemo sranje koje smo napravili.
urbana_gerila urbana_gerila 11:55 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

Predrag Azdejković
Vratiti vize da ne možemo da bežimo iz zemlje, nego da moramo da ostanemo ovde i sređujemo sranje koje smo napravili.


zbog čega ukinuti samo pobede na sportskom terenu i pravo na slobodu kretanja, zašto ne ukinuti i pravo na život: nema čoveka - nema problema!
ivana23 ivana23 11:56 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

Predrag Azdejković
Vratiti vize da ne možemo da bežimo iz zemlje, nego da moramo da ostanemo ovde i sređujemo sranje koje smo napravili.


Predsednik Nikolić je, cestitajući vaterpolistima osvajanje medalje, istakao da je ovo godina u kojoj Srbija uspešno nastupa na svim poljima.

- Državni uspesi i, posebno, uspesi Vlade Srbije kao da su dali krila i našim sportistima da pobeđujete države koje imaju više vaterpolista nego mi građana. Zbog toga vam dugujemo neizmernu zahvalnost, rekao je Nikolić.


LINK

Pala sam sa stolice kad sam procitala...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:59 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

Tomislav Nikolić
Državni uspesi i, posebno, uspesi Vlade Srbije kao da su dali krila i našim sportistima da pobeđujete države koje imaju više vaterpolista nego mi građana.

Kuda sad, njuztačkanete, kuda?
urbana_gerila urbana_gerila 12:04 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

ivana23
Predrag Azdejković
Vratiti vize da ne možemo da bežimo iz zemlje, nego da moramo da ostanemo ovde i sređujemo sranje koje smo napravili.


Predsednik Nikolić je, cestitajući vaterpolistima osvajanje medalje, istakao da je ovo godina u kojoj Srbija uspešno nastupa na svim poljima.

- Državni uspesi i, posebno, uspesi Vlade Srbije kao da su dali krila i našim sportistima da pobeđujete države koje imaju više vaterpolista nego mi građana. Zbog toga vam dugujemo neizmernu zahvalnost, rekao je Nikolić.


LINK

Pala sam sa stolice kad sam procitala...



mene ne čudi što su nikolići pogubili meru, vazda je bilo i biće, no me interesuje šta je peđa, kome inteligencija i duhovitost hramlju samo kada radi neki projekat, hteo da naglasi ovom, bar mi se tako čini, vannastavnom aktivnošću.
angie01 angie01 12:14 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

no me interesuje šta je peđa,


pa ono sto je ocigledno, da se vanserijski uspesi sportista, koje su zasluzili svojim zlaganjem, radom i talentom- licnim, koriste kao infuzija za nadoknadu svega ostalog, mnogo vaznijeg, osnovnog i neophodnog.
urbana_gerila urbana_gerila 12:17 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
no me interesuje šta je peđa,


pa ono sto je ocigledno, da se vanserijski uspesi sportista, koje su zasluzili svojim zlaganjem, radom i talentom- licnim, koriste kao infuzija za nadoknadu svega ostalog, mnogo vaznijeg, osnovnog i neophodnog.


ti si samo za to da naši sportisti počnu da gube, ili i da se ukinu vize za sve ostale?
angie01 angie01 12:29 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

ti si samo za to da naši sportisti počnu da gube, ili i da se ukinu vize za sve ostale?


...ovo vise lici na neke druge blogere:)

nisam ni za sta od ponudjenog,...nego da se prione na resvanje velikih problema od kojih se zivi, pa da radost i euforija oko pobeda sportista budu upravo to, a ne doping, jer nema niceg drugog.
urbana_gerila urbana_gerila 12:37 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
ti si samo za to da naši sportisti počnu da gube, ili i da se ukinu vize za sve ostale?


...ovo vise lici na neke druge blogere:)

nisam ni za sta od ponudjenog,...nego da se prione na resvanje velikih problema od kojih se zivi, pa da radost i euforija oko pobeda sportista budu upravo to, a ne doping, jer nema niceg drugog.


vidiš da ipak jesi, čim smatraš da su pobede sportista nešto što fokus sklanja sa rešavanja problema.
jkt2010 jkt2010 12:43 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
nego da se prione

Nego prioni.
angie01 angie01 16:11 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

vidiš da ipak jesi, čim smatraš da su pobede sportista nešto što fokus sklanja sa rešavanja problema.


ovo je losa interpretacija onoga sto sam rekla,....nego vidi kako je lazno diplomirani predsednik zloupotrebio licne uspehe sportista, pa ces razumeti bolje.
urbana_gerila urbana_gerila 17:07 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
vidiš da ipak jesi, čim smatraš da su pobede sportista nešto što fokus sklanja sa rešavanja problema.


ovo je losa interpretacija onoga sto sam rekla,....nego vidi kako je lazno diplomirani predsednik zloupotrebio licne uspehe sportista, pa ces razumeti bolje.


ne.
to je jedina interpretacija tvoje artikulacije.

uspesi sportista i naša identifikacija sa njima, neka su i tribalizam i neka na njima političari sa lažnim diplomama pokušavaju da zarade ničim zaslužene poene - nisu sa ličnog aspekta ni demotivišući ni nezdravi, naprotiv.

ono, doduše, možda ja ne kapiram da se tek fijaskom naših sportista stiče uslov za upis fakulteta, udaju, zaposlenje...

angie01 angie01 17:31 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

ono, doduše,


e, hebiga, possessed nik
nim_opet nim_opet 17:36 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

ivana23
Predrag Azdejković
Vratiti vize da ne možemo da bežimo iz zemlje, nego da moramo da ostanemo ovde i sređujemo sranje koje smo napravili.


Predsednik Nikolić je, cestitajući vaterpolistima osvajanje medalje, istakao da je ovo godina u kojoj Srbija uspešno nastupa na svim poljima.

- Državni uspesi i, posebno, uspesi Vlade Srbije kao da su dali krila i našim sportistima da pobeđujete države koje imaju više vaterpolista nego mi građana. Zbog toga vam dugujemo neizmernu zahvalnost, rekao je Nikolić.


LINK

Pala sam sa stolice kad sam procitala...


Sto? Ja mogu da se kladim da i na ovom blogu ima ljudi koji zaista veruju da su sportisi bili uspesni zbog Vlade Srbije. Da ne pricamo medju glasacima - garantujem zivotom da postoji verovanje zasnovano na pozitivnom zracenju AVa koje eto i sportiste gura ka pobedi.
freehand freehand 22:26 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

nego vidi kako je lazno diplomirani predsednik zloupotrebio licne uspehe sportista, pa ces razumeti bolje.

To nisu lični uspesi sportista. Prvo, u pitanju je reprezentacija, dakle predstavljanje sopstvene države i sportskog saveza. Drugo, slušaš njih kako govore i uvek je "Srbija, za SRbiju, za narod". Treće, nema lažno diplomiranog predsednika. Predsednik je menadžer sa kupljenom diplomom, za koju se znalo pre nego što je postao LEGALAN i LEGITIMAN predsednik. Ispravno izabran voljom svojih glasača i belih listića. I aktivnu podršku Predraga Azdejkovića.
Sve što je posle toga usledilo niz je sasvim logičan.
tasadebeli tasadebeli 09:54 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

makemyday makemyday 12:11 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

pa ono sto je ocigledno, da se vanserijski uspesi sportista, koje su zasluzili svojim zlaganjem, radom i talentom- licnim, koriste kao infuzija za nadoknadu svega ostalog, mnogo vaznijeg, osnovnog i neophodnog.

Što je ružno i nedopustivo bez obzira koja politička garnitura to radi.
angie01 angie01 23:23 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Kuda sad, njuztačkanete, kuda?


NIKOLIC ODLIKOVAO VLADU ZBOG USPEHA VATERPOLISTA
jkt2010 jkt2010 11:47 10.08.2015

Luzeri među sportskim pobedama

kad bi se na kraju tunela videlo makar neko svetlo, ali jok! Svetla nema.

Možda ne vidiš svetlo jer si i inače slep?
Ili ne umeš da koristiš prekidač?
Ili si već na suncu tj van tunela, pa ti je kraj tunela mračan (a no kakav treba da bude)?
Možda si samo depresivan po prirodi...

sve do nove sportske pobede, jer druge izgleda nećemo ostvariti!

Možda nećeš ostvariti ni tu sportsku?


Hoću da kažem, možda je (ipak) problem do tebe?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:11 10.08.2015

Re: Luzeri među sportskim pobedama

Hoću da kažem, možda je (ipak) problem do tebe?


S druge strane, kada si ti u the pitanje, tu nema niakakvo možda.
jkt2010 jkt2010 12:37 10.08.2015

Re: Luzeri među sportskim pobedama

Dont Fear The Triper
Hoću da kažem, možda je (ipak) problem do tebe?


S druge strane, kada si ti u the pitanje, tu nema niakakvo možda.

Nema, burazeru. Ja sam happy, stress level = 0

Crkni. Od muke.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:11 10.08.2015

Re: Luzeri među sportskim pobedama

jkt2010
Dont Fear The Triper
Hoću da kažem, možda je (ipak) problem do tebe?


S druge strane, kada si ti u the pitanje, tu nema niakakvo možda.

Nema, burazeru. Ja sam happy, stress level = 0

Crkni. Od muke.


Nismo ni sumnjali da si happy (čak dapače, pure Bliss). A ako sam bio suviše suFtilan, insinuirao sam da si pun nečeg drugog, a ne stresa.
jkt2010 jkt2010 13:19 10.08.2015

Re: Luzeri među sportskim pobedama

Dont Fear The Peeper
jkt2010
Dont Fear The Triper
Hoću da kažem, možda je (ipak) problem do tebe?


S druge strane, kada si ti u the pitanje, tu nema niakakvo možda.

Nema, burazeru. Ja sam happy, stress level = 0

Crkni. Od muke.

insinuirao sam da si pun nečeg drugog, a ne stresa.

Full of you, you mean? Ma nou bre!

Nismo ni sumnjali

Vaše veličanstvo?

Ajde sad, miran.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:09 10.08.2015

Ovde

slike "jel sad znate gde je Srbija"


Recimo ovdi



Ih, napredujemo, svakog dana u svakom pogledu. Nekad su na pobede razvaljivali ceo Trg Republike i sve okolne izloge i prodavnice, sada samo izgaze cveće i odigraju popularni Pikado sa slučajni prolaznici.

Eh, mora da se slatko smeju - "koji paceri", oni koji su nekada razvaljivali sve i svja, a sada su lepo zaseli u fotelje vlasti.

                   
jkt2010 jkt2010 12:46 10.08.2015

Re: Ovde

Dont Fear The Biber

Ih, napredujemo, svakog dana u svakom pogledu.



Život je lep. Ako nisi baksuz.
cikaron cikaron 11:49 11.08.2015

Re: Ovde

Dont Fear The Reaper
slike "jel sad znate gde je Srbija"


Recimo ovdi



Ih, napredujemo, svakog dana u svakom pogledu. Nekad su na pobede razvaljivali ceo Trg Republike i sve okolne izloge i prodavnice, sada samo izgaze cveće i odigraju popularni Pikado sa slučajni prolaznici.

Eh, mora da se slatko smeju - "koji paceri", oni koji su nekada razvaljivali sve i svja, a sada su lepo zaseli u fotelje vlasti.

Чек...Чек... не бих претерано да се мешам....Али ову су пулени бившег председника Бориса Тадића... (сетите се слике са навијачким шалом) ..а и садашњек председника Томе.... Син му тренер у Телеоптику (ко иоле прети фудбал, зна о чему пишем) ...А то није све... Председници држава

Тито
Додик
Туђман
Борис
Тома

премијери

Мирко Марјановић
Ивица Дачић
Радоман Божовић
Зеленовић


ЈБГ.... Жуто-Црвена екипа која нам је у аманет оставила овакве клинце...





JJ Beba JJ Beba 15:46 10.08.2015

sneško

taman sam se skinula sa remerona, el opet da krenem?
jkt2010 jkt2010 21:42 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
lazno diplomirani predsednik zloupotrebio licne uspehe sportista


Dok ih ti i domaćin ne zloupotrebljavate?

"Šta se vi tu radujete tamo nečijim uspesima a oko vas mrak i propast": jel to ispravan pristup životu?

Pa bok vas očin, treba se radovati i sitnijim stvarima od ove, baš zato što je život pun ovih MračiteljaNeshvaćenihUmetnika i NoGearTripera i EndžiLajfSaksDiksova i BebaSadĆuPređemNaHeroin...
angie01 angie01 21:50 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

Dok ih ti i domaćin ne zloupotrebljavate?


promasio si temu, pristup, razumevanje,... al ti ne ide bas ni taj faking humor!
jkt2010 jkt2010 22:49 10.08.2015

Re: doktore, daj recept

angie01
Dok ih ti i domaćin ne zloupotrebljavate?


promasio si temu, pristup, razumevanje,... al ti ne ide bas ni taj faking humor!

Shvatio sam da je za tebe tema uvek ista: što bolje to gore. Ili obratno.

Začuđujuća pojava baba narikača i van sahrana.

Na svetu nema ništa lepo. A i kad ima, ima da nema.

angie01 angie01 23:38 10.08.2015

Re: doktore, daj recept


Shvatio sam da je za tebe tema uvek ista: što bolje to gore. Ili obratno.


pa vidi, to sto ti izvrces receno- i to prilicno nespretno, ne menja nista,...ti mozes da stvari predstavljas po zadatku, al one su jos uvek takve kakve su.
blogovatelj blogovatelj 02:31 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Začuđujuća pojava baba narikača i van sahrana.

Na svetu nema ništa lepo. A i kad ima, ima da nema.


Kako nema. Ima, u Kanadu. Ali je ona pobegla iz Kanadu, u Kanadu ljudi radu. A u Beograd moš se zezaš lepo.
A moš i da kukaš, da cviliš, naričeš. U Kanadu nema kad, mora se radi
angie01 angie01 09:11 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Kako nema. Ima,


zapanjuje koliko se tvoje odusevljenje samim sobom povecava u odnosu na to koliko si vise budalastina izrekao,....i kako istrajavas u tom blamu!
tasadebeli tasadebeli 09:27 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
Začuđujuća pojava baba narikača i van sahrana.

Na svetu nema ništa lepo. A i kad ima, ima da nema.


Kako nema. Ima, u Kanadu. Ali je ona pobegla iz Kanadu, u Kanadu ljudi radu. A u Beograd moš se zezaš lepo.
A moš i da kukaš, da cviliš, naričeš. U Kanadu nema kad, mora se radi



Јесте, у Канади људи само раду, ни за шта друго не знаду...


Видим, и ти се баш уби од рада... Стално си на блогу.







Алај волем ове гастарбајтерске стереотипе како се на Западу сви убише од рада да би остатак света могао да се зајебава...

Труло је то, одавно труло.

Има и овде у Србији подоста људи који раде по два и по три посла дневно да би пристојно живели. Исто као што их има и тамо у Канади.


Не, не, дефинитивно морам да те упознам са оним мојим већ помињаним Кумом из Ванкувера који, иако има канадско држављанство и живи већ 15 година у Канади, и даље прима мању плату за исти посао од неког рођеног Канађанина. Па онда вас двојица сеирите лепо о Канади као рају на земљи.

Соу, донт шит вер ју ииит, мај френд...




princi princi 11:32 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Nije bitno raditi mnogo, nego pametno. To je ona fora, it's not about doing things right but doing the right things.
cikaron cikaron 11:50 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

jkt2010
angie01
Dok ih ti i domaćin ne zloupotrebljavate?


promasio si temu, pristup, razumevanje,... al ti ne ide bas ni taj faking humor!

Shvatio sam da je za tebe tema uvek ista: što bolje to gore. Ili obratno.

Začuđujuća pojava baba narikača i van sahrana.

Na svetu nema ništa lepo. A i kad ima, ima da nema.



Одлично примећено.
jkt2010 jkt2010 12:22 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi
Nije bitno raditi mnogo, nego pametno. To je ona fora, it's not about doing things right but doing the right things.






Fora je uzeti 150 dolara za patike od 5 dolara...
blogovatelj blogovatelj 12:33 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Видим, и ти се баш уби од рада... Стално си на блогу.


Svojevremeno je i Hansel imao ovakav komentar. Objasnjenje pojave imam.
Ja spicim nedeljno pedeset radnih sati. U japanskoj firmi svetske klase. Tu rada ne fali, veruj mi.
A kredit da mogu na blog sam zaradio. Kako, ne pitaj. Male tajne velikih majstora kuhinje.
blogovatelj blogovatelj 12:34 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

it's not about doing things right but doing the right things.


Work smart, not hard, sto bi nas narod rekao.
jkt2010 jkt2010 12:46 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
Ja spicim nedeljno pedeset radnih sati.

Ja mesečno.
U japanskoj firmi svetske klase.

Za Japan me zabole tuki.
tasadebeli tasadebeli 14:05 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

jkt2010
princi
Nije bitno raditi mnogo, nego pametno. To je ona fora, it's not about doing things right but doing the right things.






Fora je uzeti 150 dolara za patike od 5 dolara...



Значи, фора је имати шибицарско-шанерски менталитет читавог живота?

ОК! Схватио!

Ево почињем одмах!


Ако ће Викторија да их тужи због муз'ке, ја ће их тужим што су ми скинули денс покрете са којима сам харао на Црвеном подијуму на Калишу, познатијем под називом Цигани лете у небо, у исто оно време када је Викторија пјевала покрадени јој хит ...







(Јесте ли вас двојица, Принци и ЈКТ2010, мислили на тако нешто када рекосте да не треба радити много него треба радити паметно?)
tasadebeli tasadebeli 14:09 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj

Male tajne velikih majstora kuhinje.








То, бре, волим да чујем од тебе! А не неке тамо стереотипе!







EDIT:

Svojevremeno je i Hansel imao ovakav komentar.




Хансел је моја савест. То одавно знаду и врапци на овом блогу.
princi princi 14:14 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

шибицарско-шанерски менталитет

Ти баш решио данас да бираш речи.
urbana_gerila urbana_gerila 14:20 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

tasadebeli
ја ће их тужим што су ми скинули денс покрете са којима сам харао на Црвеном подијуму на Калишу


tasoDŽogani, nemaš, bre, kad te ponese osećaj za filing - merku u retuširanju biografije.

kako je tekst, ipak, i na hleba i igara osvrt - ke ve iscepime tomorov.
blogovatelj blogovatelj 14:24 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Ja mesečno.


Pa mogao bih i ja. Da se vratim u Srbiju ko Andza. Mislim, ako mi dosadi da radim jednog dana, vraticu se. Njoj dosadilo, kao sto se da primetiti.
blogovatelj blogovatelj 14:28 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Значи, фора је имати шибицарско-шанерски менталитет читавог живота?


Greed is good.
Na tome se radjaju civilizacije, na tome i umiru.
Moze da ti se ne svidja, mozes da pricas kako oni koji to rade nemaju dusu. Ali oni koji to rade imaju pare i lakse podnose evolucione prepreke, hteo to da priznas ili ne. A svrha svih svrha je preziveti zahteve koje evolucija postavlja pred nas.
tasadebeli tasadebeli 14:30 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi
шибицарско-шанерски менталитет

Ти баш решио данас да бираш речи.



Ма није намера да увредим... Поготово не тебе и ЈКТ-а. Нисам рекао да вас двојица тако живите.

Ноу хард филингс...

Само сам се мало уморио од овог нашег доба у којем је "човек човеку вук" баш на сваком кораку.

А рекао бих, то ти је попут онога што каже Душко Радовић: Мушкарци, не заборавите! Да бисте СВИ ви варали своје жене, у томе морају да учествују и СВЕ жене.

Тако ти је и са овим... Да би неко радио мало, а зарађивао много, мора да постоји и неко ко ради много, а зарађује мало.

Тако су ме барем научили на оним часовима марксизма које смо, мање-више, скоро сви са овог блога похађали током школовања.



tasadebeli tasadebeli 14:32 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

urbana_gerila

tasoDŽogani, nemaš, bre, kad te ponese osećaj za filing - merku u retuširanju biografije.






Па зар нисмо рекли да ћемо да шибицаримо на овом посту?
urbana_gerila urbana_gerila 14:34 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

tasadebeli
urbana_gerila

tasoDŽogani, nemaš, bre, kad te ponese osećaj za filing - merku u retuširanju biografije.






Па зар нисмо рекли да ћемо да шибицаримо на овом посту?


što bi reko guru čarli - naši smo!
princi princi 14:44 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Ма далеко од тога да ме то вређа, него не разумем како не разумеш. Потреба да се раде паметне ствари подразумева да живиш с људима, да саосећаш с њима, да схваташ њихове потребе, да решаваш проблеме који су им битни, да не седиш у кући и само се гледаш и пумпаш мишиће пред огледалом. Можеш ти да радиш као коњ, али ако резултати тог рада ником не требају то је безвредно потрошено време. То је и написано горе, много је битније радити паметне ствари (паметан рад не подразумева нужно мали рад, него је сама количина рада небитна), него много радити. Квалитет испред квантитета, к'о код Маркса, само мало другачије.

И ја сам одлучио од сад да будем к'о Снежа на бициклу: да пишем мало, али квалитетно. Само мудре ствари. Иначе ћу се претворити у qqriq.
tasadebeli tasadebeli 14:55 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
Значи, фора је имати шибицарско-шанерски менталитет читавог живота?


Greed is good.
Na tome se radjaju civilizacije, na tome i umiru.
Moze da ti se ne svidja, mozes da pricas kako oni koji to rade nemaju dusu. Ali oni koji to rade imaju pare i lakse podnose evolucione prepreke, hteo to da priznas ili ne. A svrha svih svrha je preziveti zahteve koje evolucija postavlja pred nas.



Види, види, нуто нама дарвинизма и у историји човечанства!


Пази, следећи корак после увођења дарвинизма у било коју област човекове духовности била је тврдња да један човек мање вреди од другог човека и да због тога тај мање вредан не треба ни да постоји.

То је, ваљда, тај биолошки расизам који смо видели у 20. веку.

Мада, ни овај културни расизам 21. века није много бољи по својим последицама...






П.С. - И нису, бре, паре срж моћи једне цивилизације. То су те банкари слагали. Паре су илузија... Виртуелна вредност.

Права, стварна вредност је роба... Оно што правиш, производиш, сејеш, жањеш, скупљаш, гајиш, одгајаш, имаш као ресурс на својој територији...


П.П.С. - Шта мислиш, Блоги, колико ових са овог претрпаног бродића би волело и има сасвим озбиљну намеру да заузме баш твоје радно место или радно место неког другог "Канаџанина"?

И сам си рекао: Грид из гуд... На томе се рађају и умиру цивилизације...
princi princi 15:02 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
Значи, фора је имати шибицарско-шанерски менталитет читавог живота?


Greed is good.
Na tome se radjaju civilizacije, na tome i umiru.
Moze da ti se ne svidja, mozes da pricas kako oni koji to rade nemaju dusu. Ali oni koji to rade imaju pare i lakse podnose evolucione prepreke, hteo to da priznas ili ne. A svrha svih svrha je preziveti zahteve koje evolucija postavlja pred nas.

А шта кад greed није најбољи одговор на изазове еволуције?
angie01 angie01 15:03 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

ko Andza.


ti ne odustahes?!

odkud' ti znas zasto sam se ja vratila,...to sto lupetas, kapiram, ne umes drugacije, ali kojim pravom lupets gluposti o nekome koga ne poznajes?!

hebote, nije mi jasno ni posle toliko godina na blogu, da neko ko je odrastao, ima zenu i decu, kao adolescent juri nekog nepoznatog po blogu i lepi mu neke budalastine,....ti bre ne razumes ni kako funkcionise sistem u Kanadi, po tome sto pises, pa je jos smesnije da dajes neka objasnjenja za tebi nepoznate osobe.
tasadebeli tasadebeli 15:27 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi

Ма далеко од тога да ме то вређа,




него не разумем како не разумеш.


Ма разумем ја тебе, него мој коментар се надовезао на оно што је испод тебе дописао ЈКТ:

Fora je uzeti 150 dolara za patike od 5 dolara...



Потреба да се раде паметне ствари подразумева да живиш с људима, да саосећаш с њима, да схваташ њихове потребе, да решаваш проблеме који су им битни, да не седиш у кући и само се гледаш и пумпаш мишиће пред огледалом. Можеш ти да радиш као коњ, али ако резултати тог рада ником не требају то је безвредно потрошено време. То је и написано горе, много је битније радити паметне ствари (паметан рад не подразумева нужно мали рад, него је сама количина рада небитна), него много радити. Квалитет испред квантитета, к'о код Маркса, само мало другачије.



Па шта да ти кажем... Радим по српским школама већ 25 година... Данас радим за егзакт 363,63 евра, али радио сам и ономад деведесетих и за 5 немачких марака... Свашта човек претури преко главе.

И нисам напустио ту српску просвету, но остадох ту посвећујући добар део свог времена деци за коју родитељи немају времена ("Грид из гуд" - каже Блоги), деци са великим психичким и физичким проблемима и показујући тим клинцима да постоји и неки мало другачији свет и другачији човек од онога што имају прилику да виде у медијима.

Можда и немам довољно снаге да се мерим са том "медијском педагогијом" данашњице ("Мало руках, малена и снага", али све рачунам нешто да ниједна та изговорена моја реч није бачена узалуд... Допре она до некога. Макар и до једнога. А то је онда већ успех...

Тако да потпуно те разумем и за ово што си написао



Тако је, треба паметно радити... Не мало или много, него паметно.


П.С. -

И ја сам одлучио од сад да будем к'о Снежа на бициклу: да пишем мало,


Скратио сам цитат код оног "мало" јер си ми отео реч из уста, а за себе не смем да тврдим да ће и то моје мало бити квалитетно и мудро...

Да знаш само колико пута сам то обећао самом себи, да ћу писати као Снежа бициклиста, или да нећу више писати уопште, али увек ме неко овако као ти натера да прекршим обећање које дам самом себи... Док гледам мишиће у огледалу...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:33 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

И ја сам одлучио од сад да будем к'о Снежа на бициклу: да пишем мало, али квалитетно.

Sine, od kad sam to provalio ~ ovaj blog će spasiti okretanje pedala. Rešio sad da ponovo komentarišem kod Sneže, tek kada budem imao hiljadu kilometara u nogama ...jer moraju postojati neke ispunjene norme, da bi se razumeo život na biciklu!

(trenutno imam oko 890km)
angie01 angie01 15:35 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

stef-
princi princi 15:39 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Па шта да ти кажем... Радим по српским школама већ 25 година... Данас радим за егзакт 363,63 евра, али радио сам и ономад деведесетих и за 5 немачких марака... Свашта човек претури преко главе.

Радити паметно нема ништа с парама, а има са смислом. Много је важније животу наћи смисао, него зарађивати паре. Ја бих ово што радим радио и за џабе (наравно и самоцењење је битан концепт). Зато никад не могу разумети оног Нурудина кад почне да пише о томе како ради за 323 евра и 20 центи и како због тога, из освете дели деци петаке.
princi princi 15:41 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

(trenutno imam oko 890km)

Ја сам на другу фору, као онај Херцог, art of walking (зато што је Лондра мало сјебана за сајклисање). Пази кад месечно препешачим 400км. Не знам кад ме тјуб задњи пут видео.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:54 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Пази кад месечно препешачим 400км.

listovi ti nabrekli kao Najdoskom, jebote.:)
blogovatelj blogovatelj 17:25 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

А шта кад greed није најбољи одговор на изазове еволуције?


Onda znaci da smo u debelom sranju.
Nista nije vecno, pa ni ljudska vrsta.
Ako je pohlepa mogla da ubije citave civilizacije, moze i kompletnu ljudsku vrstu.
Samo je pitanje dana kada ce se to desiti.
Sutra ili za million godina, to je za beskonacnost svemira i vremena potpuno nebitno.
Ali je fakat da je lakomost pokretac.
princi princi 17:31 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
А шта кад greed није најбољи одговор на изазове еволуције?


Onda znaci da smo u debelom sranju.
Nista nije vecno, pa ni ljudska vrsta.
Ako je pohlepa mogla da ubije citave civilizacije, moze i kompletnu ljudsku vrstu.
Samo je pitanje dana kada ce se to desiti.
Sutra ili za million godina, to je za beskonacnost svemira i vremena potpuno nebitno.
Ali je fakat da je lakomost pokretac.

Књиге и књиге, volumes, докторати брањени, часописи написани на тему еволуционе основе алтруизма. На концу, ако си тако сигуран да је greed у питању, чији је тај greed, твој или твојих гена? Или микробиома који те настањује? Буразеру, тешка питања, а крај је радног времена. Време је за gym.
blogovatelj blogovatelj 17:32 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Пази, следећи корак после увођења дарвинизма у било коју област човекове духовности била је тврдња да један човек мање вреди од другог човека и да због тога тај мање вредан не треба ни да постоји


Mislim da si ti ovo pogresno shvatio.
Nije stvar ko koliko vredi, nego ko se kako prilagodi novonastalim evolucionim okolnostima.
A mi smo jedina vrsta na planeti kojoj su u tim okolnostima novci itekako bitni. Njima vrednujemo mnoge stvari. Takva smo sorta, nisam to ja smislio.
blogovatelj blogovatelj 17:37 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

На концу, ако си тако сигуран да је greed у питању, чији је тај greed, твој или твојих гена?


Teska pitanja, u pravu si. Mnogo pametniji od mene ih nisu do sada odgonetnuli.
Verovatno je pohlepa pocela kao moja, tj nekog mog dalekog pretka. Taj predak je npr ukapirao da je bolje da ima dve gomile 'senice bjelice, nego jednu, jer ako zima bude poduza, sa dve se dva preziveti, a sa jednom su mnogi pomrli. I to je tako milenijumima trajalo, mozda nam se do sada i utisnulo u genetiku, ko ce ga znati...
blogovatelj blogovatelj 17:39 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

ti bre ne razumes ni kako funkcionise sistem u Kanadi, po tome sto pises, pa je jos smesnije da dajes neka objasnjenja za tebi nepoznate osobe.


Medena si. Kako da te ne obozavam.
cane cane 21:34 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Књиге и књиге, volumes, докторати брањени, часописи написани на тему еволуционе основе алтруизма. На концу, ако си тако сигуран да је greed у питању, чији је тај greed, твој или твојих гена? Или микробиома који те настањује? Буразеру, тешка питања, а крај је радног времена. Време је за gym.


ovo nit je princi nit je wu du.

cerski hakovao nalog.
milisav68 milisav68 21:35 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj

Verovatno je pohlepa pocela kao moja, tj nekog mog dalekog pretka. Taj predak je npr ukapirao da je bolje da ima dve gomile 'senice bjelice, nego jednu, jer ako zima bude poduza, sa dve se dva preziveti, a sa jednom su mnogi pomrli. I to je tako milenijumima trajalo, mozda nam se do sada i utisnulo u genetiku, ko ce ga znati...

Ako zima bude poduža, pre će da ti trebaju drva (naročito suva), tako da sa te dve gomile šenice bjelice možeš samo da raniš miševe.

Što će reći, da pored pohlepe treba malo i pameti.
jkt2010 jkt2010 21:42 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

tasadebeli
jkt2010
princi
Nije bitno raditi mnogo, nego pametno. To je ona fora, it's not about doing things right but doing the right things.

Fora je uzeti 150 dolara za patike od 5 dolara...

Значи, фора је имати шибицарско-шанерски менталитет читавог живота?

ОК! Схватио!

Ево почињем одмах!

Ma jok, fora je da učiš decu da je pravljenje para šibicarenje & šaniranje.
jkt2010 jkt2010 21:55 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Tasa
Само сам се мало уморио од овог нашег доба у којем је "човек човеку вук" баш на сваком кораку.

Pa jes, ta izreka je jutros nastala...

Душко Радовић: Мушкарци, не заборавите! Да бисте СВИ ви варали своје жене, у томе морају да учествују и СВЕ жене.

Pogrešno: dovoljna je JEDNA da opsluži SVE muškarce u selu.
jkt2010 jkt2010 22:08 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

tasadebeli
мој коментар се надовезао на оно што је испод тебе дописао ЈКТ:
Fora je uzeti 150 dolara za patike od 5 dolara...

Па шта да ти кажем... Радим по српским школама већ 25 година... Данас радим за егзакт 363,63 евра, али радио сам и ономад деведесетих и за 5 немачких марака... Свашта човек претури преко главе.

U sledećem životu seti se šta ti Jkt rekao... mada, ne moraš.
jkt2010 jkt2010 22:41 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi
Ја бих ово што радим радио и за џабе

Može to, taj rad za džabe - ako ne moraš da jedeš, spavaš, da se oblačiš, stanuješ... ideš u džim...
blogovatelj blogovatelj 22:47 11.08.2015

Re: doktore, daj recept

Što će reći, da pored pohlepe treba malo i pameti.


Gde sam ja rekao da ne treba?

Probaj da se fokusiraš na ono što sam rekao, ne na ono što si ti mislio da sam ja rekao.
tasadebeli tasadebeli 12:47 12.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi

Зато никад не могу разумети оног Нурудина кад почне да пише о томе како ради за 323 евра и 20 центи и како због тога, из освете дели деци петаке.



Мој колега и другар са којим је пријатељство отпочело баш на овом блогу, Нурудин, има барем 20 година мање од мене... Млад је он човек и треба разумети та његова лутања и збуњеност јер је, сигуран сам, и он као и многи други у овом нашем послу, ипак очекивао мало другачије стање ствари када се определио за посао професора српског језика и васпитача (не постоји образовање без васпитања, нити постоји васпитање без образовања, зар не?).

Отуд такви његови ставови... Ни ја, а верујем ни ти, нисмо били много бољи када смо били његових година... Хоћу да кажем, то је период у животу када се још увек лута сударајући се са суровом стварношћу, разапет између жеља и могућности, тј. са оним што су нам наше бабе говориле одмалена: Не једе се све што лети.

Ипак је потребно да прође неко време и да се наталожи некакво искуство (професионално, али и животно) да би човек размишљао овако како ти кажеш:

Радити паметно нема ништа с парама, а има са смислом. Много је важније животу наћи смисао, него зарађивати паре. Ја бих ово што радим радио и за џабе (наравно и самоцењење је битан концепт).




Уосталом, ако обратиш мало боље пажњу на суштину Нуруднових текстова, не жали се он на своју плату... Сви знамо да је, с материјалне стране гледано, посао просветног радника вазда био нека врста казна и то не само у Србији... Свугде. (Која то држава воли да има велику ставку за социјална давања у свом буџету? Поготово данас...)

Понаљам, са материјалне стране гледано, знали смо у шта се упуштамо. (Мучени Ђура Јакшић, кадгод би се нешто огрешио о власт, послали би га по казни да буде сеоски учитељ негде у обреновићевској Србији.)

И верујем да је и Нурудин, као и ја, био сасвим свестан тога када је први пут узео дневник у руке.

Нурудин се, колико сам ја разумео његове жалопојке, највише жали на нефункционисање система које се у нашем свакодневном раду итекако осети. Пази, у реду је импровизовати, бити креативан, али радити то свакодневно годинама без и трунке учешћа оних који су плаћени да ти помогну у том послу којим се бавиш... То онда баш уме да депримира човека.

Мислим да је то непостојање подршке система оно на шта се, у ствари, Нурудин жали.

П.С. - Један пример, илустрација... Већ сам писао о томе овде... Инклузија, једна сјајна и племенита идеја, у српској просвети изгледа овако:

Законом је обавезана локална заједница да обезбеди материјална средства за плаћање педагошког асистента (обично неки студент) који би повремено присуствовао чсовима, помагао професору у раду са тим одређеним дететом и код куће повремено помагао детету око домаћих задатака или наставнику око израде наставних средстава за сутрашњи час (сваки инклузивац је прича за себе).

А како то изгледа у пракси? Колико ја знам, само су општине Нови Београд и Звездара прошле године издвојиле нека минимална средства за педагошког асистента у школама, и то само за једно полугодиште...

У свим другим случајевима, кад год затражиш помоћ, чујеш одговор: Пара нема, снађите се.

Овом мом дечаку са Дауновим синдромом (сад у септембру полазимо у осми разред) педагошког асистента изиграва још увек његова учитељица. Без ње бих и ја много теже функционисао на часовима у његовом одељењу. А жена није дужна да то ради... Као и у многим другим случајевима у просвети.

Мислим, можемо ми да функионишемо ту на ентузијазам неко време... Али потроши се човек после извесног времена и не буде више чак ни за онај свој основни посао довољно добар. А времена до пензије, ихај!

Мислим да Нурудин, када га чујеш овде на блогу да кука и запомаже помињући српску просвету, мисли најпре на овакве ствари које ти овде наведох...

А тих Нурудинових 323,20 евра, односно мојих 363,63 евра (40 еврића разлике у нашим платама. Ето колики ми је минули рад! Оволики! - што би рекао Радован Трећи ) само су пропратна, споредна, појава у нашим животима... Украсни детаљ. Нешто као ваза са цвећем на столу у дневној соби. Тачно је, када има те вазе, соба изгледа некако лепше и веселије, али није та ваза носећи зид читаве куће...
princi princi 13:23 12.08.2015

Re: doktore, daj recept

Пази, једна од лепих ствари која ми се свиђа код Енглеза је прецизност изражавања. Ти, у принципу, ако хоћеш, на енглеском са мало речи можеш много рећи. Та прецизност изражавања је јако битна јер је пажња других људи врло ограничен ресурс (чињеница коју српски новинари и писци пречесто губе из вида).

Елем, Енглези праве јасну разлику између послова који су vocation и profession. Profession је нешто за шта те истренирају као мајмунче: одеш у школу, тамо ти дају тренинг, радиш, учиш уз старије или из искуства и ти на крају постанеш професионалац. А вокација, vocation, je нешто друго. Она даје неку вертикалну димензију твом животу, онај смисао који смо негде горе помињали. Е, па, бити учитељ, наставник, по мени, то није професија, то је вокација и много не ваља ако га одрађујеш као професију или обичан посао.
jkt2010 jkt2010 02:57 13.08.2015

Re: doktore, daj recept

princi
Пази, једна од лепих ствари која ми се свиђа код Енглеза је прецизност изражавања. Ти, у принципу, ако хоћеш, на енглеском са мало речи можеш много рећи.
Елем, Енглези праве јасну разлику између послова који су vocation и profession.

To isto može i u srpskom. Elem, razlikujemo "poziv" i "posao". U prvo spadaju lekari, sveštenici, sudije, profesori, pa i učitelji.... znači zanimanja koja su posebno dostojna i za koja je potrebna velika posvećenost, najčešće doživotna. U drugo spada sve ostalo...
emsiemsi emsiemsi 05:18 13.08.2015

Re: doktore, daj recept

tasadebeli
princi

Зато никад не могу разумети оног Нурудина кад почне да пише о томе како ради за 323 евра и 20 центи и како због тога, из освете дели деци петаке.



Мој колега и другар са којим је пријатељство отпочело баш на овом блогу, Нурудин, има барем 20 година мање од мене... Млад је он човек и треба разумети та његова лутања и збуњеност јер је, сигуран сам, и он као и многи други у овом нашем послу, ипак очекивао мало другачије стање ствари када се определио за посао професора српског језика и васпитача (не постоји образовање без васпитања, нити постоји васпитање без образовања, зар не?).

Отуд такви његови ставови... Ни ја, а верујем ни ти, нисмо били много бољи када смо били његових година... Хоћу да кажем, то је период у животу када се још увек лута сударајући се са суровом стварношћу, разапет између жеља и могућности, тј. са оним што су нам наше бабе говориле одмалена: Не једе се све што лети.

Ипак је потребно да прође неко време и да се наталожи некакво искуство (професионално, али и животно) да би човек размишљао овако како ти кажеш:

Радити паметно нема ништа с парама, а има са смислом. Много је важније животу наћи смисао, него зарађивати паре. Ја бих ово што радим радио и за џабе (наравно и самоцењење је битан концепт).




Уосталом, ако обратиш мало боље пажњу на суштину Нуруднових текстова, не жали се он на своју плату... Сви знамо да је, с материјалне стране гледано, посао просветног радника вазда био нека врста казна и то не само у Србији... Свугде. (Која то држава воли да има велику ставку за социјална давања у свом буџету? Поготово данас...)

Понаљам, са материјалне стране гледано, знали смо у шта се упуштамо. (Мучени Ђура Јакшић, кадгод би се нешто огрешио о власт, послали би га по казни да буде сеоски учитељ негде у обреновићевској Србији.)

И верујем да је и Нурудин, као и ја, био сасвим свестан тога када је први пут узео дневник у руке.

Нурудин се, колико сам ја разумео његове жалопојке, највише жали на нефункционисање система које се у нашем свакодневном раду итекако осети. Пази, у реду је импровизовати, бити креативан, али радити то свакодневно годинама без и трунке учешћа оних који су плаћени да ти помогну у том послу којим се бавиш... То онда баш уме да депримира човека.

Мислим да је то непостојање подршке система оно на шта се, у ствари, Нурудин жали.

П.С. - Један пример, илустрација... Већ сам писао о томе овде... Инклузија, једна сјајна и племенита идеја, у српској просвети изгледа овако:

Законом је обавезана локална заједница да обезбеди материјална средства за плаћање педагошког асистента (обично неки студент) који би повремено присуствовао чсовима, помагао професору у раду са тим одређеним дететом и код куће повремено помагао детету око домаћих задатака или наставнику око израде наставних средстава за сутрашњи час (сваки инклузивац је прича за себе).

А како то изгледа у пракси? Колико ја знам, само су општине Нови Београд и Звездара прошле године издвојиле нека минимална средства за педагошког асистента у школама, и то само за једно полугодиште...

У свим другим случајевима, кад год затражиш помоћ, чујеш одговор: Пара нема, снађите се.

Овом мом дечаку са Дауновим синдромом (сад у септембру полазимо у осми разред) педагошког асистента изиграва још увек његова учитељица. Без ње бих и ја много теже функционисао на часовима у његовом одељењу. А жена није дужна да то ради... Као и у многим другим случајевима у просвети.

Мислим, можемо ми да функионишемо ту на ентузијазам неко време... Али потроши се човек после извесног времена и не буде више чак ни за онај свој основни посао довољно добар. А времена до пензије, ихај!

Мислим да Нурудин, када га чујеш овде на блогу да кука и запомаже помињући српску просвету, мисли најпре на овакве ствари које ти овде наведох...

А тих Нурудинових 323,20 евра, односно мојих 363,63 евра (40 еврића разлике у нашим платама. Ето колики ми је минули рад! Оволики! - што би рекао Радован Трећи ) само су пропратна, споредна, појава у нашим животима... Украсни детаљ. Нешто као ваза са цвећем на столу у дневној соби. Тачно је, када има те вазе, соба изгледа некако лепше и веселије, али није та ваза носећи зид читаве куће...

Еееее, да !
Када за један пост треба пет-шест окрета точкићем миша, зна се чији је пост --- Тасе Дебелог.
emsiemsi emsiemsi 05:45 13.08.2015

Re: doktore, daj recept

blogovatelj
На концу, ако си тако сигуран да је greed у питању, чији је тај greed, твој или твојих гена?


Teska pitanja, u pravu si. Mnogo pametniji od mene ih nisu do sada odgonetnuli.
...

Ти баш и нису много паметни, те није чудновато да нису одгонетнули.
Успут --- недај се, мисли, мисли, ...
angie01 angie01 10:05 13.08.2015

Re: doktore, daj recept

Успут --- недај се, мисли, мисли, ...





...znam da ti nije bila namera, al odlican, OD_LI_CAN!
tasadebeli tasadebeli 10:45 13.08.2015

Re: doktore, daj recept

emsiemsi

Еееее, да !
Када за један пост треба пет-шест окрета точкићем миша, зна се чији је пост --- Тасе Дебелог.






Шта ћеш, Емсоне, епски тип... Таки смо ти ми што волемо језик, његов звук и слику.






michiganac michiganac 22:33 10.08.2015

Last of the Serbs

Izvjesno vrijeme vec pokusavam da vizuelizujem odredjeni arhetip posljednjeg iz plemena serpskoga. Pa eto velim, ce bude garav, polutanko ali garav.. uvozni neki jubba s yuga (& not sjevernjak s Ladu (od Moskvu)) ..i taj zadnji i zaludni luconosa ce zagine negdje pod svjetlima Kamp Noua, Vemblija ili neke druge izvikane bjelosvjeCke arene.. iznenadno skljokanje na ledinu - neutrenirano srce, rekao bih.. dok mu kroz glavu bude prolazila nebeska misao o davno nestaloj familiji i nekad slavnom ratnicko-sporCkom plemenu koji ga negdje gore opet budno i zeljno iscekuju..

..but not yet, not yet.. (dajmo fore max do nekih vijek i kusur)



Mogu u medjuvremenu da odumru i teniseri, i plivaci, v-polisti, odbojkasi, ma i kosarkasi.., ali fusbalj nas izvitopereni, nasusni (dazd nam dnes) nece sve do posljednjega..

Ipak.., nije sve bas tako i crno, ima neceg i u bijelim lanenim koshama.
ivana23 ivana23 23:15 10.08.2015

Re: Last of the Serbs

tasadebeli tasadebeli 23:19 10.08.2015

Осетих се прозваним...

Можда због овог мог аватара?

Како год, немој ти мени бити тужан, Пеђице.

'Оди код чика Тасе у крило, па да се обојица радујемо злату.



freehand freehand 23:20 10.08.2015

Re: Осетих се прозваним...

'Оди код чика Тасе у крило, па да се обојица радујемо злату.

Ko će koga da zove "zlato moje"...
tasadebeli tasadebeli 23:32 10.08.2015

Re: Осетих се прозваним...

freehand
'Оди код чика Тасе у крило, па да се обојица радујемо злату.

Ko će koga da zove "zlato moje"...



Ваљда си научио већ у тим годинама да је љубав увек двосмерна улица...

Морамо само да нађемо још једнога којег ћемо обојица звати "сребро моје", па да уживамо у потпуности.

Чекамо га... Јавиће се он већ и сам неким коментаром на овом посту.

Препознаћеш га, гарантовано.
jkt2010 jkt2010 04:03 11.08.2015

Za živce...





Opustite se malo, life's good...
tasadebeli tasadebeli 08:57 11.08.2015

Заборавих на постскриптум...

blogovatelj blogovatelj 14:42 11.08.2015

12

Dvanaest trenutno aktivnih blogova.
Od toga dva sa po vise od pedeset komentara, jedan sa vise od sto, nijedan sa dvesta.
B92 nece ukinuti blogove, oni ce sami zamreti.
Sve smo rekli jedni drugima sta smo imali, sve se vec zna.
I ko ce da laje na Vucica i ko da kuka na partizane a ko na cetnike i ko da cvili i narice jer mu je dosadno ili mu treba grant...
Samo nastavite, dragi blogoautori...
tasadebeli tasadebeli 15:43 11.08.2015

Re: 12

blogovatelj
Dvanaest trenutno aktivnih blogova.
Od toga dva sa po vise od pedeset komentara, jedan sa vise od sto, nijedan sa dvesta.
B92 nece ukinuti blogove, oni ce sami zamreti.
Sve smo rekli jedni drugima sta smo imali, sve se vec zna.
I ko ce da laje na Vucica i ko da kuka na partizane a ko na cetnike i ko da cvili i narice jer mu je dosadno ili mu treba grant...
Samo nastavite, dragi blogoautori...



Време је и овде за смену генерација...

Ако је до тога морало доћи чак и у Централном комитету, онда, вала, мора и овде...
cane cane 21:45 11.08.2015

Re: 12

eh da je samo blog. mrtvi su oni odavno, samo to jos ne znaju. pazi vesti koje drze na portalu na naslovnoj po nekoliko sati - evo sad na primer stoji

'SVET
Vojni sukob RUS, Kine i Kazahstana - u duhu sporta'


juce isto tako, pola dana izjava nekog nazovi analiticara. uveli ove jednocasovne satro vesti u osam pa nalaze one zgubidane da palamude nesto iz knez mihajlove.

da nije izeta odavno bi u cabar. ali nije ni on vecan.

angie01 angie01 10:35 12.08.2015

Re: 12

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 12.08.2015

Re: 12

Време је и овде за смену генерација...

Meni čudno, da svi oni geek-ovi sa bloga - ne pišu ništa o novom konglomeratu nastalom na Google imperiji; Alphabetu. Oprostio sam im Windows 10, ali ionako većina njih su Android (Linux) manekeni, zato mi je i čudno da nema ništa o ovome. Izgleda i da je to osnovni problem ovog mesta, to što se stalno provlače iste teme (i uglavnom se sve svede na četnike i partizane i to je bottom line, koje ti nudi i bilo koje drugo mesto na ovom delu interneta).


+ twitter je ubio blogb92.



kosta.babic kosta.babic 18:45 12.08.2015

Srbija među sportskim pobedama

ja se ne razumem baš najbojle u sport
tasadebeli tasadebeli 12:04 13.08.2015

Видим да се овај блог гаси

А ја баш решио да му не дам. (А и да не разочарам Емсона и остале љубитеље епског приповедања... )

Zato se ovom prilikom zahvaljujem svim sportistima koji deluju kao antidepresivi na naše stanovništvo, jer zamislite da ni to nemamo!?


Знам да на овом блогу велики број учесника не прати спорт скоро никако, још мањи број их прати фудбал, а претпостављам да само нас неколико прати српски фудбал, а пошто је ово пост о спорту и о улози спорта у друштву, да пренесем један мали утисак од синоћ.


Наиме, био сам синоћ на фудбалској утакмици Црвена звезда- Чукарички. Топло летње вече, 15 000 гледалаца, фудбал сасвим добар за наше услове (колико пара, толико музике).

Оно што ме је пријатно изненадило јесте атмосфера на стадиону, нарочито на Западу на којем сам седео. Скоро па породична... Маса света је дошла ту породично, са све малом децом... Тате, деде, али и маме и баке... Исто тако врло много младих парова, све нека пристојна и негована деца... Али највише ме је одушевио велики број мале деце које су ту довели њихови старији. Поред мене су седели мени непознати тата, његов кум и дечак од 5-6 година, Пре почетка утакмице тата и дечак су скинули своје мајице и из кесе извадили и обукли Звездине дресове. Један велики и један мали дрес. Мало ниже од мене иста сцена, само је у питању девојчица, а не дечак. (Спортска култура се, као и свака друга култура, гради од малих ногу, зар не?)

Чак је пала и једна просидба. Неки момци су по Западу пред почетак текме развукли огроман транспарент на којем је писало:"Ивана удај се за мене".

А могли су сви ти људи по тој врућини да остану у климатизованим становима и да преко тв прате неки врхунски професионални фудбал, неку Премијер лигу или тако нешто.

И размишљам о том утиску од синоћ, па ми пада на памет да се људима у овом таблоидном времену мало смучило да буду пасивни посматрачи неких догађаја преко тв, нечега што се одиграва прилично далеко од њих, а што их уопште и не дотиче. (Отуд увек толико људи и "испод балкона", када се чекају наши спортисти, шампиони, зар не? Хоће људи да буду активни учесници догађања...)

(Не волим да причам о себи, али узмите мој случај... Мене конкретно такође баш заболе ко ће ове године бити првак Премијер лиге или Примере... Углавном су то неке гладијаторске фаце са тетоважама свуд по телу, чудним именима и презименима и са још чуднијим фризурама. Ко год буде, свака му част, али ме та информација неће баш нимало дотаћи. Само још једна од милиона и милиона информација којима се кљукамо свакодневно, а које немају ама баш никаквог значаја за наше животе. Занима ме оно у чему ангажујем емоције, а то је рецимо, српски фудбал.)

И пазите, поред свих прича о намештањима утакмица, и поред штеточина какве су Терзић, Караџић, Човић, они Шиптари и Јевреји менаџери који одводе талентоване клинце одавде и слично, на стадион је ипак дошло 15 000 људи и по реакцијама, рекао бих, уживали су исто колико и ја.

Шта знам... Помишљам сада да сви ти људи, у ствари, и несвесно настоје да буду активни учесници у догађањима у свету око себе, а не само неки пасивни, апатични посматрачи виртуелне стварности која их, заправо, емоционално не ангажује ни најмање.

Стога, ако је спорт тај антидепресив, лек, који ће нас у овом таблоидном времену тргнути из депресије, апатије и безнађа и натерати нас да поново живимо своје животе, а не само да их посматрамо са стране, заиста хвала тим спортистима.


urbana_gerila urbana_gerila 12:22 13.08.2015

Re: Видим да се овај блог гаси

tasadebeli
фудбал сасвим добар за наше услове (колико пара, толико музике).


da je čuka kljucnula bodiček pričao bi da je fudbal ravan onom u premijer ligi, a da je pobedila pevao bi - niko nema što srbin imade.

odličan meč, naročito drugo poluvreme, a epilog ti je tvoj drugar unapred nagovestio:

urbana_gerila

kako je tekst, ipak, i na hleba i igara osvrt - ke ve iscepime tomorov.

escherichije_colic escherichije_colic 18:39 13.08.2015

?

Ne kapiram koja je fora sa ovim sneškom, kakve on veze ima sa vaterpolom?

Kao tolko su nas gotivno obradovali da su nam rashladili plus40C?
urbana_gerila urbana_gerila 19:59 13.08.2015

Re: ?

escherichije_colic
Ne kapiram koja je fora sa ovim sneškom, kakve on veze ima sa vaterpolom?

Kao tolko su nas gotivno obradovali da su nam rashladili plus40C?


sneško je maskota sledećeg evropskog prvenstva u vaterpolu koje će se igrati u bg.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana