Društvo| Muzika

Noć muzike: Vašarski koncert za široke narodne mase

Predrag Azdejković RSS / 27.08.2016. u 13:17

Noc-muzike-filharmonija-na-otvorenom.18829.jpg 

Sinoćna Noć muzike najavljena je kao kulturni događaj godine u Beogradu "kada će pod otvorenim nebom ugostiti filharmonijski orkestar na jednoj od najlepših gradskih lokacija i time još jednom stati rame uz rame sa mnogim svetskim metropolama poput Beča, Londona, Berlina i Nju Jorka.

Ja sam se iskreno poradovao ovog događaju, ponajviše kako bi drugarima iz Beča rekao da su slepci jer su pobegli, da im se serem u Bečku filharmoniju koja svakog maja svira u Šenbrunu, jer ima to i Beograd, jer Beograd stoji rame uz rame sa svetskim metropolama.

A šta smo mi na kraju dobili? Vašarski koncert za široke narodne mase!

Ja sam bio tako naivan da poverujem, da kad napišu na plakatu "Filharmonija na otvorenom" (krupnim slovima) i "Specijalni gost: Dečja filharmonija" (sitnim slovima) da ću uživati u koncertu Beogradske filharmonije, ali ne... Bio je to koncert Regionalne dečje filharmonije. Nisu bili specijalni gost, nego glavne zvezde. Pošto su u pitanju klinci, neću biti zao, ali ću raći da je to više ličilo na probu, nego na koncert. Na nekim promo materijala nigde se i ne spominje Dečja filharmonija, već samo Filharmonija!

Ono što je mene dovelo do ludila jeste publika, ali krenimo redom.

Neki kreten iz Piraeus banke je smislio da deli promotivni materijal u vidu balona, koji imaju taj nenormalni običaj da puknu (u sred koncerta. Mislim da su popucali svi baloni koji su podeljeni. Polimark, kao drugi sponzor je delio kesice majoneza, jer se tako radi i u drugim svetskim metropolama!

Na ulazu su vratili jednu gospođu koja je došla s kučetom, što me je obradovalo, jer sam očekivao mir i tišinu da uživam u muzici. Ali ne, roditelji su poveli svoju malu decu, koju su pustili da skaču, trče i igraju se dok traje koncert klasične muzike i naravno prave buku, koja se uprkos jakom ozvučenju čula. Bilo je to kao na koncertu Lepe Brene, kada deca igraju ispred bine! Na kraju su se deca smorila i roditelji su morali da odu, što opet uznemirava ostale.

Tehničari su obarali metalne šipke, ozvučenje je krckalo, čula se mikrofonija, kada provale poznatu kompoziciju publika krene da peva uz nju... Znači, totalni dizaster!

Tako da onome, ko je smislio rečenicu da Beograd stoji rame uz rame sa svetskim metropolama mogu samo da poručim: MRŠ, stoko!

Posle ovog iskustva, mislim da imam malo više razumevanja za kampanje Filharmonije "Nije za svakoga" i "Hvala što ne dolazite!".

Atačmenti



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:37 27.08.2016

.

cuo sam da predstavnici vlasti koji su pokusali da odrze govorancije imaju razloga da budu nezadovoljni jer je publika bas tada resila da vezba zvizdanje ali zasto sti toliko ljut nije bas jasno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:45 27.08.2016

Re: .

mogao sam dva sata, petkom uveče bolje da provedem!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:44 27.08.2016

verona

kada provale poznatu kompoziciju publika krene da peva uz nju... Znači, totalni dizaster!

treba da odeš u veronu na operski letnji festival. tamo publika, pored ždranja svega i svačega, isto tako peva "poznate pesme", i onda traži da se u sred opere izvede "ta pesma" još jednom, totalno narušavajući formu. ali može im se, opera je njihovo nacionalno blago. opera u italiji i bilo gde u svetu, postoji organska razlika. ako hoćeš da slušaš filharmoniju uživo, dođi na kolarac u sezoni. nećeš se pokajati (previše). i probaj da sedneš pored studenata muzike, oni su tihi i slušaju, obično daju neke suvisle komentare.

Ali ne, roditelji su poveli svoju malu decu, koju su pustili da skaču, trče i igraju se dok traje koncert klasične muzike i naravno prave buku, koja se uprkos jakom ozvučenju čula. Bilo je to kao na koncertu Lepe Brene, kada deca igraju ispred bine!

totalno si staromodan. sasvim je ok deci približiti koncerte klasične muzike na taj način, pustiti ih da igraju ili plešu. deci tog uzrasta je klasična muzika dosadna. ako im u tom uzrastu na koncertu vežeš i ruke i noge, više nikada neće doći na koncert klasične muzike, a to ne želimo.

ti si najviše ljut na sebe, što se nisi dovoljno dobro obavestio, te se našao na pogrešnom koncertu. ono, otišao u sutomore, a očekivao sardiniju. :)
evo šta je pisalo u najavi koncerta: "Mladi muzičari su deca od sedam do 14 godina, a dolaze iz Beograda, Ljubljane, Zagreba, Sarajeva i Skoplja. Mladim filharmoničarima dirigovaće maestro Bojan Suđić, vodeće dirigentsko ime u srpskoj muzici."

bonus: (kakav vodeći dirigent u srpskoj muzici, takav je i beograd metropola )
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:47 27.08.2016

Re: verona

ali kad se smore na koncertu klasične muzike, jedva čekaju da dođu ponovo...
jednatanja jednatanja 23:01 30.08.2016

Re: verona

Hehe, upravo tako, Bebo. I ja sa klincima, kad dođem na završni koncert svog klinca, a roditelji dovedu dvogodišnjake, oni trčkaraju, ruše sve iza nas...onda se naljutim u stilu "ja nikad ne bih dovela dvogodišnjaka"...pa se odljutim...ni ja nisam imala babe za čuvanje... i zbog budućnosti muzike i klinaca...koji kul roditelji koji se ne blamiraju zbog svoje dece na koncertu klasične muzike (!) A nota po nota ulazi u uho. Vrh.
emsiemsi emsiemsi 06:01 31.08.2016

Re: verona

jednatanja
Hehe, upravo tako, Bebo. I ja sa klincima, kad dođem na završni koncert svog klinca, a roditelji dovedu dvogodišnjake, oni trčkaraju, ruše sve iza nas...onda se naljutim u stilu "ja nikad ne bih dovela dvogodišnjaka"...pa se odljutim...ni ja nisam imala babe za čuvanje... i zbog budućnosti muzike i klinaca...koji kul roditelji koji se ne blamiraju zbog svoje dece na koncertu klasične muzike (!) A nota po nota ulazi u uho. Vrh.

У праву си !
Веома често при шетњи Кнез Михајловом уочим да бебе - деца у колицима веома мирно седе и слушају класику коју свирају музичари на улици.
anamarkana anamarkana 13:56 27.08.2016

aman bre...

a šta si ti očekivao u turskoj kasabi u sred Beograda ?

mislio da ćeš uživati kao u bečkoj filharmoniji?

a da nisi i ti od onih optimista koji obožavaju ovaj naš divni Beograd kao nekakvu svetsku metropolu?

svašta.....
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:43 27.08.2016

Re: aman bre...

bejah naivan, prevariše me mangupi
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:53 27.08.2016

Re: aman bre...

anamarkana
a šta si ti očekivao u turskoj kasabi u sred Beograda ?
mislio da ćeš uživati kao u bečkoj filharmoniji?
a da nisi i ti od onih optimista koji obožavaju ovaj naš divni Beograd kao nekakvu svetsku metropolu?
svašta.....


Чему тај тон?

Пре свега, уопште ниси у праву. Београд јесте фантастичан центар музичког живота и током више деценија сам на Коларцу и у Центру Сава слушала неке од водећих светских извођача, у Београду има сјајних музичара. а београдска концертна публика је увек одлична, у рангу европских музичких ентузијаста.

За концерте на отвореном и са слободним приступом, не важе иста правила као у концерним салама.

Неки концерти опет имају своја посебна правила. Последње вечери највећег европског фестивала класичне музике, БиБиСи Промс-а, публика доноси заставе, заставице и пиштаљке и пева "националистичке песме" из свег гласа.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:28 28.08.2016

Re: aman bre...

Niko ne spori da Beograd ima odličnu kulturnu ponudu, ali Noć muzike je bila fijasko.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:22 28.08.2016

Re: aman bre...

Predrag Azdejković
Niko ne spori da Beograd ima odličnu kulturnu ponudu, ali Noć muzike je bila fijasko.

Изгледа да блогер анамаркана баш то оспорава, стављајући Београд у исту раван са турском касабом.

Наравно, свугде има неуспелих догађаја. Ја концерт нисам ни коментарисала јер нисам ни присуствовала, већ сам се ограничила на одговор коментатору који говори o културној понуди у Београду.

Ипак, без обзира на моје неприсуствовање и на све наведене пропусте у организацији, могу да кажем да велики концерт на коме свирају деца не може да буде фијаско: са једне стране дата је платформа младим извођачима, а са друге, прилика другој деци да чују своје вршњаке како уживо изводе класичну музику. И једно, и друго је апсолутно драгоцено.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:46 28.08.2016

Re: aman bre...

Beograd kad se uporedi sa regionom ima fantastičnu kulturnu ponudu...
mariopan mariopan 18:48 28.08.2016

Re: aman bre...

Predrag Azdejković
Niko ne spori da Beograd ima odličnu kulturnu ponudu, ali Noć muzike je bila fijasko.

Рекла бих да си ти промашио а не органиатори па ни публика.
Ниси добро разумео где то идеш па се љутиш на публику што није дошла у вечерњим оделима и на извођаче зато што су млади?

Па биће и они једног дана врхунски и моћи ћеш да се хвалиш како си ти њих гледао и слушао док су још у (музичким) пеленама били, мало ли је?

А.....

Концерт је био на отвореном са "слободним улазом" што значи да је дозвољено да уђе свако ко хоће и то - бесплатно.

Уместо да се одушевиш што је одзив био масован и што су тој деци указали част и поштивање тим масовним одзивом, што нису свирали пред десетак посетилаца - ти се љутиш што ниси имао тишину и само музику врхунских извођача?

Јеси ли приметио реч "бесплатно"?

И још је требало да приметиш да су бесплатне културне манифестације углавном масовно посећене (ноћ музеја и слично..) и шта ти то каже?

Да је народ жељан културних догађаја, да и ова врста музике има велику публику, значи да нисмо сасвим културно упропсшћени .....али, тај народ не-ма пара за улазнице па се радо одазива на сваки културни догађај ако је бесплатан...што ти даље каже да нисмо ми као народ некултурни него смо само - сиромашни.

Било би их толико и у некој сали само кад би могли да купе карте.

Пази други пут, читај шта пише и немој да се љутиш на друге ако ти погрешиш.
tyson tyson 14:09 27.08.2016

Fiat musica!

Ako nešto prezirem to je pseudo-elitizam srpske palanke, ta neumrla potreba nezrelih za izdvajanjem.

Jer, zaboga, klasična muzika je za elitu, a ne za prostake! Isto kao i pozorište, jel' da. Fuj!



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:44 27.08.2016

Re: Fiat musica!

U pozorištu danas ima sve više treš narodnih predstava... na nivou Kursadžija.
karabasbarabas karabasbarabas 16:13 27.08.2016

Re: Fiat musica!

Nemam pojma o cemu se radi, ali cim blic to hvali mora da si u pravu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/beograde-bravo-prepun-tasmajdan-uzivao-u-zvucima-klasicne-muzike/06k3c6p
tyson tyson 20:27 27.08.2016

Re: Fiat musica!

Predrag Azdejković
U pozorištu danas ima sve više treš narodnih predstava... na nivou Kursadžija.

Pa šta?

Ozbiljno, šta je tu problem?


blogovatelj blogovatelj 07:21 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Ako nešto prezirem to je pseudo-elitizam srpske palanke, ta neumrla potreba nezrelih za izdvajanjem.


Kvaziintelektualni smrad. Kao i ova spodoba koja poredi Beograd sa turskim palankama. Najogavniji, najjeziviji izlivi kasabalijskog mentaliteta i netolerancije. Potreba da se na blogu skupe u grupu i onda nađu temu po kojoj će da pljuckaju ili pljuju, da džangrizavo komentarišu, da jedni drugima dokazuju kako oni nisu plebs, kako su sofisticirani, kako su načitani, kako su videli sveta i kako znaju kako treba.
Jednom rečju - krkarovština.
blogovatelj blogovatelj 07:29 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Ozbiljno, šta je tu problem?


Ni meni nije jasno. Kome se sviđa ode i gleda, kome se ne sviđa taj ne ide.
I znaš šta mi još nije jasno? Kako ovaj Azdejković, koji je pripadnik grupe ljudi koja je obespravljena u srpskom društvu dozvoli sebi da ekstremno netolerantno, čak šovinističko ispoljavanje stavove na mnoge teme.
Koncert je bio besplatan, što kažu srpski seljaci "kad je mufte i džabe i govno je slatko" i normalno je da će da se sjate i Kurta i Murta. Stvarno mi nije jasno šta je očekivao.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:23 28.08.2016

Re: Fiat musica!

karabasbarabas
Nemam pojma o cemu se radi, ali cim blic to hvali mora da si u pravu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/beograde-bravo-prepun-tasmajdan-uzivao-u-zvucima-klasicne-muzike/06k3c6p


Blic bio sponzor.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:24 28.08.2016

Re: Fiat musica!

tyson
Predrag Azdejković
U pozorištu danas ima sve više treš narodnih predstava... na nivou Kursadžija.

Pa šta?

Ozbiljno, šta je tu problem?




Aposlutno ništa, ali da ne stavljamo znak jednakosti između pozorišta i umetnosti. Pojedine predstave jesu umetnost, dok je ostatak treš.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:26 28.08.2016

Re: Fiat musica!

blogovatelj
Ozbiljno, šta je tu problem?


Ni meni nije jasno. Kome se sviđa ode i gleda, kome se ne sviđa taj ne ide.
I znaš šta mi još nije jasno? Kako ovaj Azdejković, koji je pripadnik grupe ljudi koja je obespravljena u srpskom društvu dozvoli sebi da ekstremno netolerantno, čak šovinističko ispoljavanje stavove na mnoge teme.
Koncert je bio besplatan, što kažu srpski seljaci "kad je mufte i džabe i govno je slatko" i normalno je da će da se sjate i Kurta i Murta. Stvarno mi nije jasno šta je očekivao.


Besplatan? Pare dao grad, pare dalo Ministarstvo pravde, banke, sponzori... Kur moj besplatan!

Znači mi manjinci moramo da ćutimo i budemo fini... E mnogo me zabole. Jeste, sve u Srbiji mora da se hvali, čak i kad je čist promašaj.
tyson tyson 11:45 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Aposlutno ništa, ali da ne stavljamo znak jednakosti između pozorišta i umetnosti. Pojedine predstave jesu umetnost, dok je ostatak treš.

Pa, da. Tako je vazda i bilo. Isto kao, na primer, film, pa ako hoćeš i skoro svaka grana umetnosti.

Pozorište je i nastalo, i vekovima opstajalo, kao pre svega zabava za narod pa tek onda, eventualno, umetnost. Zaista ne razumem šta te tu čudi.

Po mom mišljenju, bitno je da je ponuda (bilo čega) raznovrsna i bogata, tako da svako može sebi da pronađe adekvatan sadržaj; ne valja kad nečega nema. Nađeš sebi sadržaj iz široke ponude koji ti odgovara, et voila; tako i svi ostali.

A što se predmetnog događaja tiče, mislim da je u pitanju hvale vredan pokušaj da se malo drugačija vrsta muzike približi širem krugu potencijalnih ljubitelja, na adekvatan, prilagođen način. Samo je sve trebalo organizovati malo bolje.


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:12 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Ali koliko znam, kod nas su pozorišta na budžetu...
tyson tyson 12:39 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Ali koliko znam, kod nas su pozorišta na budžetu...

Pa da; pa šta? Mislim, ne znam da li su na budžetu, ali eto uzmimo da jesu.

Tvoj pogled na pozorište čini mi se nije u skladu sa pogledima onih koji odlučuju da im daju novac iz budžeta.

Ti ga vidiš isključivo kao formu umetnosti, dočim državni donator ima širu, relaksiraniju perspektivu; dopada mu se da pozorište ima i zabavnu ulogu. Ja se sa pogledom državnog donatora slažem; zašto bi narod samo blenuo u ekran, neka se malo zabavi i gledajući na pozornicu i žive glumce.

ne budi sebičan; "država" treba da se brine o svim svojim građanima, a ne samo o eliti; pa tako novac i treba da se izdvaja između ostalog i za zabavnije forme, što da ne, jer i to pokriva potrebe dobrog dela stanovništva. Izdvaja se za elitnu umetnost, neka se izdvaja i za zabavu. Kao što se finansiraju elitni sport i fizička kultura, veliki privredni sistemi i individualni proizvođači, itd., u skladu sa procenom nadležnih (na čiji izbor možemo da utičemo birajući ih) o korisnosti i prioritetima.

A društveni dijalog i rasprava o tome za šta treba da se troši državni novac je svakako dobrodošao; to nije uklesano u kamen.


blogovatelj blogovatelj 15:53 28.08.2016

Re: Fiat musica!

Besplatan? Pare dao grad, pare dalo Ministarstvo pravde, banke, sponzori... Kur moj besplatan


Besplatan za posetioce, znaš na šta sam mislio. To što su pare dale banke i Blic, pa i to je pohvalno. Zašto bi to tebe imalo uznemiravati? Jedino imaš pravo da se buniš za to što je ministarstvo dalo pare, ali koliko sam shvatio, ovaj blog nije o tome.
mariopan mariopan 18:49 28.08.2016

Re: Fiat musica!

tyson
Ako nešto prezirem to je pseudo-elitizam srpske palanke, ta neumrla potreba nezrelih za izdvajanjem.

Jer, zaboga, klasična muzika je za elitu, a ne za prostake! Isto kao i pozorište, jel' da. Fuj!




emsiemsi emsiemsi 19:06 28.08.2016

Re: Fiat musica!

blogovatelj
Ako nešto prezirem to je pseudo-elitizam srpske palanke, ta neumrla potreba nezrelih za izdvajanjem.


Kvaziintelektualni smrad. Kao i ova spodoba koja poredi Beograd sa turskim palankama. Najogavniji, najjeziviji izlivi kasabalijskog mentaliteta i netolerancije. Potreba da se na blogu skupe u grupu i onda nađu temu po kojoj će da pljuckaju ili pljuju, da džangrizavo komentarišu, da jedni drugima dokazuju kako oni nisu plebs, kako su sofisticirani, kako su načitani, kako su videli sveta i kako znaju kako treba.
Jednom rečju - krkarovština.

Saglasan !
Korektno primećeno.
b92fmember b92fmember 12:28 29.08.2016

Re: Fiat musica!

Jer, zaboga, klasična muzika je za elitu, a ne za prostake! Isto kao i pozorište, jel' da. Fuj!


Rambo je to lepo ilustrovao:


Rambo Amadeus će sutra u SKC-u održati koncert koji će ujedno biti promocija albuma 'Oprem dobro'. On je procenio da na njegove nastupe dolaze ljudi iz svih društvenih slojeva, te je za svaki sloj odredio drugu cenu karte. Tako, ulaznica za 'siromašne' košta 600 dinara, za 'bogate' 1.200, a oni koji sebe smatraju elitom moraće to da dokažu tako što će na blagajni da izbroje 3.600 dinara i kupe kartu za 'elitu'.


Koncert je bio besplatan i elita nije imala šta da traži tamo. Svi koji su došli svrstali su se u 'siromašne' tj 'polusvet' ili u 'polupedre'... tako da se autoru bloga "100% peder" više ne važi.
pnbb pnbb 16:20 29.08.2016

Re: Fiat musica!

Besplatan? Pare dao grad, pare dalo Ministarstvo pravde, banke, sponzori... Kur moj besplatan!

pa onda taj ko je dao pare ima razlog da zakera, trazi obestecenje od organizatora i izvodjaca, kao i da postavlja uslove sponzorisanja - nema kucica, dece, i onih preko 2 metra.
publika, koja NIJE morala da daje pare, jer je ulaz slobodan, moze slobodno da slusa, gleda, i napusti prostoriju ako joj se ne svidja.
eventualno ako si se pronasao u listi sponzora pod onim 'grad', kao poreski obveznik..
medutim cisto sumnjam da je ostali publikum stigao ravno iz beca ili turske, te uzivao na teret tvog budjelara.
sasaminijature sasaminijature 16:20 27.08.2016

Forma a ne sustina!

Prepun je svet ljudi koji su lose imitacije losih imitacija ...I tako pokusavajuci da budu neko sto nisu postaju blede kopije, forme bez ikakve sustine.
Elem, neko ko je sebe javno svrstao u "ugnjetavanu manjinu" i pokusava da stiti prava istih, napise ovakav tekst. U izlozenom smo imali priliku procitati koliko je NETRPELJIVOSTI prema drugima.
Ista ta osoba sutra treba da me ubedi da ga podrzim u borbi za njegova prava!?!
Danasnja wannabe srpska elita je istog mentallnog sklopa kao i starlete pevaljke....Jer da nije, da zaista se oplemenjuje odlascima u operu, imala bi neuporedivo vise saosecanja i dubine. Ovako nam samo prikazuje model osobe koja ide zato sto je negde cula da bi trebalo a ne da bi sebe nadogradila.Na nedostatke je mogao ukazati dosta civilizovanije, ali to nije u trendu internet ratnika koji svoje bitisanje vide u svkodnevnom pljuvanju svega sto nije po njihovim merilima. To je tako trendi. Same forme bez ikakve sustine.
Tuzno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:22 28.08.2016

Re: Forma a ne sustina!

Netrpeljivost prema dugima?! Ja samo imam netrpeljivost prema drugima koji prave buku...
sistemskagreska sistemskagreska 17:08 27.08.2016

sistemskagreska

Sinoćna Noć muzike najavljena je kao kulturni događaj godine u Beogradu "kada će pod otvorenim nebom ugostiti filharmonijski orkestar na jednoj od najlepših gradskih lokacija i time još jednom stati rame uz rame sa mnogim svetskim metropolama poput Beča, Londona, Berlina i Nju Jorka.


Noć muzike organizovana na nacin na koji je organizovana u nasoj prestonici moze biti kulturni događaj ali kulturni događaj godine u Beogradu ne moze da bude.Kulturni događaj u Beograd moze da bude koncert Cece-Jece na Ušću ili Areni.Tu je problem u sistemskoj gresci kojom nas izvrgava medijska manipulacija sa kojom se svakodnevno susrecemo,a to je da majstore za instrumentima ne mozemo da cujemo nigde drugde do nekog kanala na broju 898,a dok se do tog broja dodje naslusacemo se,raznoraznih muzickih amatera.Jedan primer,u jednoj nasoj varosici sinoc je poceo kulturni festival posvecen jednom nasem piscu,u istom trenutku odrzavaju se dva koncerta,jedan je koncert zabavne muzike drugi je koncert inostrane da nazovem kubanske muzike,jedan koncert se odrzava na najvecoj pozornici drugi u centru grada gde se u tom trenutku nalazi 10000 ljudi,od tih 10000 ljudi svi su prolazili i sa cudjenjem gledali u te mlade ljude sto izvode tu muziku,maltene sa podsmehom.Cemu onda njihovo dovodjenje,od strane organizatora ako oni nisu svesni da ti varosani koji su vidjeni za taj grad zele da slusaju nesto potpuno drugo,deluje kao da im je osnovni zadatak bio da ponize te vrsne umetnike.
Srbija,Beograd nisu i nece biti u rangu Beca,Londona,Rima do onog trenutka gde se jasno uoci,odnosno ne uoci nego dok se jasno ne krene u resavanje sistemske greske,a to je u ovom slucaju na medijskoj manipulaciji.Jer nije tacno da nasi ljude vole iskljucivo klise muziku,nije tacno da nmg da uzivaju u vrsnoj muzici,vec oni nisu naviknuti na to,njima se na 5 od 6 nacionalinih emitera iskljucivo prikazuju Cece,Brene,Severine,uz duzno postanje ako se nesto pusti 100 puta to ce uci u usi,ovu muziku treba pustiti 15 puta i uci ce u dusu ali oni to nmg da cuju.
Druga stvar ovde jeste socijalni deo drustva,dok onaj obrazovaniji,da kazem pismeniji zna da ceni prave vrednosti i da uoci osnovne probleme,ovom drugom pak to nije slucaj.U nekom normalnoj dnevoj rasporedu vremena covek mora da ima 1-2 sata vrema za kulturno obrazovanje,nas obican manje obrazovaniji covek za to nema vremena.Njegov dnevni raspored sastoji se od 12-14 sati rada i ostalog vremena koje provodi u odmoru.Kako onda ocekivati da 2 posto obrazovanih ljudi moze da smatra i da povuce ostali deo drustva u pravom smeru.
Sistem je pogresan,Sistem je naopak
apostata apostata 17:46 27.08.2016

Re: sistemskagreska

sistemskagreska

(...)

Sistem je pogresan,Sistem je naopak

A ima li taj sistem ime?

Ne mora da bude 100% precizno, nego ono odakativno.


sistemskagreska sistemskagreska 18:10 27.08.2016

Re: sistemskagreska

Da bi mogao da dam odgovor na konkretno pitanje,moram prvo da objasnim sta je sistem.Sistem je zapravo skup elemenata stvarnih i onih drugih koji zajedno deluje.Problem ovde kao i u svim drugim vecim problemima jeste sto ti delovi zajedno deluju pogresno odnosno stvaraju negativne efekte.Mediji su prvi i osnovni deo sistema,medjutim oni ne deluju sami,oni iza sebe imaju potporu,potporu kome je u interesu da ima sto manji procenat kulturnog i obrazovanog stanovnistva.I to nije samo slucaj sada,to je bio slucaj mnogo pre danasanjeg vremena.Niz generacija koji je prosao,doveo je do toga da danasnji mladi narastaj izraste u veliki drustveni problem
apostata apostata 19:31 27.08.2016

Re: sistemskagreska

sistemskagreska
Da bi mogao da dam odgovor na konkretno pitanje,moram prvo da objasnim sta je sistem.Sistem je zapravo skup elemenata stvarnih i onih drugih koji zajedno deluje.Problem ovde kao i u svim drugim vecim problemima jeste sto ti delovi zajedno deluju pogresno odnosno stvaraju negativne efekte.

O.K. - no onda ide kontradikcija:
Mediji su prvi i osnovni deo sistema,medjutim oni ne deluju sami,oni iza sebe imaju potporu,potporu kome je u interesu da ima sto manji procenat kulturnog i obrazovanog stanovnistva.I to nije samo slucaj sada,to je bio slucaj mnogo pre danasanjeg vremena.Niz generacija koji je prosao,doveo je do toga da danasnji mladi narastaj izraste u veliki drustveni problem

Iz tvoga i moga aspekta sistem djeluje destruktivno i proizvodi katastrofalne rezultate, ali iz aspekta onoga koji ima interesa da rezultati budu takvi, sistem je i funkcionalan i izuzetno uspješan.

I bez obzira koliko se taj sistem meni gadi i bez obzira koliko prezirem one koji u tom i takvom njegovom funkcionisanju imaju interes, ja im i pored svega toga moram skinuti kapu i priznati i da su ga majstorski složili, a i da je vanredno efikasan.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:17 28.08.2016

Re: sistemskagreska

Apo, kako bi ti nazvao sistem - pseudokapitalistički pseudosocijalizam? :)
apostata apostata 11:36 28.08.2016

Re: sistemskagreska

Srđan Fuchs
Apo, kako bi ti nazvao sistem - pseudokapitalistički pseudosocijalizam? :)

Grubo govoreći - postmoderni kapitalizam.

A ono što je meni kao ljevičaru najtužnije je to da najveće zasluge za stvaranje ovakve "duhovne" atmosfere (navodnici su tu zato što je korišćenje tog izraza za ovo sada invektiva prvog reda) imaju upravo ljevičari - strukturni lingvisti, neopozitivisti, postfrojdisti, poststrukturalisti, radikalni hermeneutičari i masa razno-raznih umjetničkih duša koji, nakon što su shvatili da šta god da urade kao Hegela i Dostojevskog njih pamtiti neće, počeli da ruše sve što je stvoreno od Sokrata na ovamo.

Sve u svemu - egocentrična bagra sa izraženim Herostratovim sindromom.

E a u pozadini i između čitanja berzovnih izvještaja, ljudi obućeni u skupa odjela i zdrav poduzetnički duh, posmatrali su ono gore divljanje i zaključili su da sve to nije tako ni loše.

Cijelu tu destrukciju vješto su upakovali u celofan zdravog smisla i slobode, posuli glamurom i blještavilom i izvolite rajo, pušite na zdravlje, a mi ćemo za to vrijeme raditi svoj posao.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:32 28.08.2016

Re: sistemskagreska

Sve u svemu - egocentrična bagra sa izraženim Herostratovim sindromom.

E a u pozadini i između čitanja berzovnih izvještaja, ljudi obućeni u skupa odjela i zdrav poduzetnički duh, posmatrali su ono gore divljanje i zaključili su da sve to nije tako ni loše.

Cijelu tu destrukciju vješto su upakovali u celofan zdravog smisla i slobode, posuli glamurom i blještavilom i izvolite rajo, pušite na zdravlje, a mi ćemo za to vrijeme raditi svoj posao.


zanimljivo zašto se na srpskom ne kaže - Irostratov Sindrom, pošto je ovo Hero- vesternizacija grčkog izgovora. super komentar, ja ipak verujem da levica može da se oporavi u sistemu zapadne demokratije, upravo ako se ova pošast zaustavi.

A ono što je meni kao ljevičaru najtužnije je to da najveće zasluge za stvaranje ovakve "duhovne" atmosfere (navodnici su tu zato što je korišćenje tog izraza za ovo sada invektiva prvog reda) imaju upravo ljevičari - strukturni lingvisti, neopozitivisti, postfrojdisti, poststrukturalisti, radikalni hermenautičari i masa razno-raznih umjetničkih duša koji, nakon što su shvatili da šta god da urade kao Hegela i Dostojevskog njih pamtiti neće, počeli da ruše sve što je stvoreno od Sokrata na ovamo.



apostata apostata 14:52 28.08.2016

Re: sistemskagreska

@Srđan Fuchs

Ti Srle još uvijek imaš pravo na optimizam. Za mene je tako nešto već podobro luksuz.
Mada mi se (ne zamjeri) čini da je on i u tvom slučaju ipak neutemeljen.

Ovo što mi živimo to je tek prelazna faza - čisti postmodern tek dolazi. A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.

elenold elenold 11:06 29.08.2016

Re: sistemskagreska

apostata


. . . A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.



To se podrazumeva i uz to doci do penzije i naci negde u selu rancic ( blizu nekog gradica) i zanimati se po zelji ( na primer sa vocem a tu mozes i rentirati od seljaka kozu ili ovcu). Pecenje rakije, rake, za mene obavezno. Mogucnosti neiscrpne . A sto poseban merak daje a to je imati susret sa seljacima i price sa njima naravno.
Jedini problem moze biti zena koja ce kao i svaka hteti da je blizu uz decu da se nadje, jer zna se babe i dede su nezaobilazna pomoc vazda bili. Onda mozes da unucice namamis sa zecevima ili pilicima ili golubovima. I onda gledati na sta sve liciti taj postmoderni kapitalizam a ja da vidim kako ce Kinezi dalje kada im standard skoci i valjda sto zbog nesposobnosti i zbog istorijske blizine ne mogu da sazmem neke stvari kako valja a i malo sa nekim predrasudama sa kojom se borim, da vidim sta li ce biti sa Makedonijom Crnom Gorom i BiH.
gedza.73 gedza.73 12:40 29.08.2016

Re: sistemskagreska

elenold
To se podrazumeva i uz to doci do penzije i naci negde u selu rancic ( blizu nekog gradica) i zanimati se po zelji ( na primer sa vocem a tu mozes i rentirati od seljaka kozu ili ovcu).

petsto' dinara po kilometru, osiguranje uračunato u cenu.
Posebne pogodnosti
-dovlačenje koze na kućnu adresu gratis
-mogučnost biranja boje i veličine bez promene cene rentiranja
-popust do 40 % za mesečne zakupe bez ograničenja pređenih kilometara (hrana nije uračunata)



apostata apostata 15:01 29.08.2016

Re: sistemskagreska

elenold
apostata


. . . A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.



To se podrazumeva i uz to doci do penzije i naci negde u selu rancic ( blizu nekog gradica) i zanimati se po zelji ( na primer sa vocem a tu mozes i rentirati od seljaka kozu ili ovcu). Pecenje rakije, rake, za mene obavezno. Mogucnosti neiscrpne . A sto poseban merak daje a to je imati susret sa seljacima i price sa njima naravno.
Jedini problem moze biti zena koja ce kao i svaka hteti da je blizu uz decu da se nadje, jer zna se babe i dede su nezaobilazna pomoc vazda bili. Onda mozes da unucice namamis sa zecevima ili pilicima ili golubovima. I onda gledati na sta sve liciti taj postmoderni kapitalizam a ja da vidim kako ce Kinezi dalje kada im standard skoci i valjda sto zbog nesposobnosti i zbog istorijske blizine ne mogu da sazmem neke stvari kako valja a i malo sa nekim predrasudama sa kojom se borim, da vidim sta li ce biti sa Makedonijom Crnom Gorom i BiH.

Moguće je da griješim (i unaprijed se izvinjavam ako je tako), ali eto imam nekakav varljiv utisak da vam je nešto nejasno.
No pošto nisam siguran šta tačno, molio bih vas (ako nije problem) da sve eventualne nejasnoće podrobnije konkretizujete.
elenold elenold 15:20 29.08.2016

Re: sistemskagreska

gedza.73
elenold
tu mozes i rentirati od seljaka kozu ).

petsto' dinara po kilometru, osiguranje uračunato u cenu.
Posebne pogodnosti
-dovlačenje koze na kućnu adresu gratis
-mogučnost biranja boje i veličine bez promene cene rentiranja
-popust do 40 % za mesečne zakupe bez ograničenja pređenih kilometara (hrana nije uračunata)



Model mi se ne svidja jer distanca utice mnogo, nudim za daljnje razgovore sledece elemnte za polaziste

- da ostavim depozit u vrednosti koze
- prevoz ako je tvoj tvoj za cenu koju primenju taksisti za ta mesta ili moj prevoz u oba pravca
- na depozit da mi das kamatu po stopi upola manjoj od najmanje koje daju banke ili ako je za vise od tri meseca za orocena sredstva za taj period
- popust da mi das za preko 10 dana rentiranja i poseban popust za mesecne zakupe. U slucaju zakupa preko 3 meseca ekstra popust
- za kozu i jare poseban popust da das, a za jare imam opciju kupovina kada vracam kozu uz diskont od -10 % trzisne cene sa stocne pijace mesto koje dogovrimo na dan aktiviranje opcije

U slucaju spora postujemo odluku posebno formirano arbitrazno vece od tri clana. Jednog predlazes ti, jednog ja , i jednog utvrdjujemo clana uz obostranu saglasnost. U arbitraznom vecu mog biti samo rezidenti uze Srbije ili ti Srbijice, a prednost imaju clanovi koji su ziveli na selu ili poznaju obicajnu tradiciju koja se postuje na selu. U cilju utvrdjivanja ozbljnih kandidata naprviceo eliminaioni test, moze nam pomoci neko ( ali Krkar i slicn njemu se zbog nekompetetnosti odmah iskljucuj a pozeljni za sastavljanje Tasa i njemu slicni. To bi bilo ozbiljnije vece od onog sklapanog u Hagu, jer treba obezbediti da dobra ideja uspesno zazivi.

Nacelno odgovori pa da detalje dogovorimo kada dodje vreme na PM. :)

emsiemsi emsiemsi 15:31 29.08.2016

Re: sistemskagreska

elenold
gedza.73
elenold
tu mozes i rentirati od seljaka kozu ).

petsto' dinara po kilometru, osiguranje uračunato u cenu.
Posebne pogodnosti
-dovlačenje koze na kućnu adresu gratis
-mogučnost biranja boje i veličine bez promene cene rentiranja
-popust do 40 % za mesečne zakupe bez ograničenja pređenih kilometara (hrana nije uračunata)



Model mi se ne svidja jer distanca utice mnogo, nudim za daljnje razgovore sledece elemnte za polaziste

- da ostavim depozit u vrednosti koze
- prevoz ako je tvoj tvoj za cenu koju primenju taksisti za ta mesta ili moj prevoz u oba pravca
- na depozit da mi das kamatu po stopi upola manjoj od najmanje koje daju banke ili ako je za vise od tri meseca za orocena sredstva za taj period
- popust da mi das za preko 10 dana rentiranja i poseban popust za mesecne zakupe. U slucaju zakupa preko 3 meseca ekstra popust
- za kozu i jare poseban popust da das, a za jare imam opciju kupovina kada vracam kozu uz diskont od -10 % trzisne cene sa stocne pijace mesto koje dogovrimo na dan aktiviranje opcije

U slucaju spora postujemo odluku posebno formirano arbitrazno vece od tri clana. Jednog predlazes ti, jednog ja , i jednog utvrdjujemo clana uz obostranu saglasnost. U arbitraznom vecu mog biti samo rezidenti uze Srbije ili ti Srbijice, a prednost imaju clanovi koji su ziveli na selu ili poznaju obicajnu tradiciju koja se postuje na selu. U cilju utvrdjivanja ozbljnih kandidata naprviceo eliminaioni test, moze nam pomoci neko ( ali Krkar i slicn njemu se zbog nekompetetnosti odmah iskljucuj a pozeljni za sastavljanje Tasa i njemu slicni. To bi bilo ozbiljnije vece od onog sklapanog u Hagu, jer treba obezbediti da dobra ideja uspesno zazivi.

Nacelno odgovori pa da detalje dogovorimo kada dodje vreme na PM. :)


Јеботе патак !
Теби би било јефтиније да унајмиш неку женску уместо козе.
elenold elenold 15:48 29.08.2016

Re: sistemskagreska

apostata
@Srđan Fuchs

Ti Srle još uvijek imaš pravo na optimizam. Za mene je tako nešto već podobro luksuz.
Mada mi se (ne zamjeri) čini da je on i u tvom slučaju ipak neutemeljen.

Ovo što mi živimo to je tek prelazna faza - čisti postmodern tek dolazi. A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.



Mozda i ja nisam izbalansirao, ili pak nasao pravi recept bitisanja u nadolazecem postmodernom kapitalizmu, izmedju Srdjanove vere u oporavak levice u zapadnoj demokratiji i Tvog sagledavnja samo preostalog kukanja do kunjenja.
To moje napisano, je samo moguce traganje za zivotom u uslovima (po meni shvacenog nehumanog ali neizbeznog) postmedrnog kapitalizma. Eto to je , pod uslovom da sam ja jasno razumeo sta nam nadolazi.
elenold elenold 18:59 29.08.2016

Re: sistemskagreska

emsiemsi
.
. . . да унајмиш неку женску уместо козе.


Em sto nisam za to , em sam sve manje kadar :(
apostata apostata 21:48 29.08.2016

Re: sistemskagreska

elenold
apostata
@Srđan Fuchs

Ti Srle još uvijek imaš pravo na optimizam. Za mene je tako nešto već podobro luksuz.
Mada mi se (ne zamjeri) čini da je on i u tvom slučaju ipak neutemeljen.

Ovo što mi živimo to je tek prelazna faza - čisti postmodern tek dolazi. A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.



Mozda i ja nisam izbalansirao, ili pak nasao pravi recept bitisanja u nadolazecem postmodernom kapitalizmu, izmedju Srdjanove vere u oporavak levice u zapadnoj demokratiji i Tvog sagledavnja samo preostalog kukanja do kunjenja.
To moje napisano, je samo moguce traganje za zivotom u uslovima (po meni shvacenog nehumanog ali neizbeznog) postmedrnog kapitalizma. Eto to je , pod uslovom da sam ja jasno razumeo sta nam nadolazi.

Iako sam se već izvinio, evo izvinjavam se za svaki slučaj opet.

Ja nemam nikakav recept i nikakvo rješenje.
Ja samo konstatujem.
Postmodernistički kapitalizam je samo jedan od segmenata postmoderne - ono na čemu će on počivati i bez čega ne bi ni mogao da se pojavi po meni je mnogo strašnije.
gedza.73 gedza.73 22:09 29.08.2016

Re: sistemskagreska

Nacelno odgovori pa da detalje dogovorimo kada dodje vreme na PM. :)


elenold elenold 23:27 29.08.2016

Re: sistemskagreska

apostata

Iako sam se već izvinio, evo izvinjavam se za svaki slučaj opet.

Ja nemam nikakav recept i nikakvo rješenje.
Ja samo konstatujem.
Postmodernistički kapitalizam je samo jedan od segmenata postmoderne - ono na čemu će on počivati i bez čega ne bi ni mogao da se pojavi po meni je mnogo strašnije.


Naravno, nemam pretenzije rece da je to recept a jos manje resenje, cak ni za mene, a kamoli pak za druge. Vec samo pokusaj vidjenja u kom smeru je moguse snaci se sa detaljima koji su zasnovani na subjektivnim afinitetima. Planiranje u okruzenju koje se menja ( sa preovladjujucim negativnim prefiksima), kada je covek presao zenit po meni treba usmeriti na model da okruzenja moze sto manje da utice na njega, a da je on u mikro sredini koja mu prija.
I naravno izvini i Ti, ako je napisano od mene izgledalo kao recept ili resenje za svakog, ukljucujuci i tebe, ukoliko nije odgovarajuce.
elenold elenold 23:33 29.08.2016

Re: sistemskagreska

@ gedza.73

Deal
emsiemsi emsiemsi 08:06 30.08.2016

Re: sistemskagreska

apostata
elenold
apostata
@Srđan Fuchs

Ti Srle još uvijek imaš pravo na optimizam. Za mene je tako nešto već podobro luksuz.
Mada mi se (ne zamjeri) čini da je on i u tvom slučaju ipak neutemeljen.

Ovo što mi živimo to je tek prelazna faza - čisti postmodern tek dolazi. A meni i drugim sličnim čudacima ostaje samo da jalovo kukamo, gnojimo i kunemo.



Mozda i ja nisam izbalansirao, ili pak nasao pravi recept bitisanja u nadolazecem postmodernom kapitalizmu, izmedju Srdjanove vere u oporavak levice u zapadnoj demokratiji i Tvog sagledavnja samo preostalog kukanja do kunjenja.
To moje napisano, je samo moguce traganje za zivotom u uslovima (po meni shvacenog nehumanog ali neizbeznog) postmedrnog kapitalizma. Eto to je , pod uslovom da sam ja jasno razumeo sta nam nadolazi.

Iako sam se već izvinio, evo izvinjavam se za svaki slučaj opet.

Ja nemam nikakav recept i nikakvo rješenje.
Ja samo konstatujem.
Postmodernistički kapitalizam je samo jedan od segmenata postmoderne - ono na čemu će on počivati i bez čega ne bi ni mogao da se pojavi po meni je mnogo strašnije.

Појасни болдовано !
apostata apostata 23:09 30.08.2016

Re: sistemskagreska

emsiemsi
apostata


Ja nemam nikakav recept i nikakvo rješenje.
Ja samo konstatujem.
Postmodernistički kapitalizam je samo jedan od segmenata postmoderne - ono na čemu će on počivati i bez čega ne bi ni mogao da se pojavi po meni je mnogo strašnije.

Појасни болдовано !

Jel' može neki drugi put?

Unaprijed zahvalan.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:13 27.08.2016

Tašmajdanski trijumf normalnosti

Sinoćni koncert na Tašu je poput onih redova ispred Jugoslovenskog dramskog pozorišta trijumf normalnosti.
Na sceni Jugoslavija u malom sa instrumentima u rukama umesto kalašnjikova i kama.
U publici mnogo lepog, vedrog, pametnog sveta željnog ispunjenog i smislenog života.
Beograd je svet!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:18 28.08.2016

Re: Tašmajdanski trijumf normalnosti

Da, da, Beograd je svet... Polu, treći, nebitno, ali je svet.
Jaril Jaril 18:27 27.08.2016

Знаш како се ми, гејови,

убисмо да покажемо како хејт долази из незнања?

Овај блог је доказ томе.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 28.08.2016

Re: Знаш како се ми, гејови,

Jaril
убисмо да покажемо како хејт долази из незнања?

Овај блог је доказ томе.


pa, i nije mu prvi put da izražava hejt prema deci. očito da je reč o devijaciji. zašto lepo ne pronađe neku ortakinju da donira stan bebicama 9 meseci, ne moraju ni da se diraju ako im je neprijatno, može se sve rešiti vantelesno, i onda se uhvati malo matoranstva, da izađe iz tog narcisoidnog mehura, toliko svojstvenog za gej-kulturu?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:16 28.08.2016

Re: Знаш како се ми, гејови,

Bože me sakloni, ja uradio vazektomiju za svaki slučaj...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:40 28.08.2016

Re: Знаш како се ми, гејови,

znači, postajaćeš sve nadrndaniji i mizantropičniji matorac kako vreme bude odmicalo? da nabavimo i tebi neku sijamsku macu za usedeličke dane, zlu ne trebalo? bedak za ljudski rod. mogao si ostaviti neki dnk trag na Planeti umesto toga.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:50 28.08.2016

Re: Знаш како се ми, гејови,

Da... i jedva čekam :)
Sijamska je za pi*kice...
Moje ambicije su da na drugačiji način ostavim svoj trag.

mariopan mariopan 19:30 28.08.2016

Re: Знаш како се ми, гејови,

Jaril
убисмо да покажемо како хејт долази из незнања?

Овај блог је доказ томе.

milojep milojep 00:06 28.08.2016

Realno

Bio sam na koncertu sa klincem, morao sam ga odvesti jer je čuo da će svirati 'ratove zvezda'. Svi gore nabrojani nedostatci stoje! I baloni i loše ozvučenje (i sam Taš je akustično loš)i neozbiljnost tonaca sa koje kakvim čangrljanjima ali sam koncert jeste bio namenjen širokim nardonim masama. Koncert koji prati deset hiljada ljudi od kojih su većina deca ne može niti treba proći u kamernoj atmosferi. Zato koristiti predmetni događaj u tom kontekstu za svoju naviku pljuvanja po ovoj sredini nema smisla!

Ono što pak moram primetiti su idiotizmi organizatora ko god to bio i to sledeći,
zatečenost brojem ljudi koji se prošle večeri bukvalno slio na Tašmajdan sa svih strana a što rezultiralo ogromnim brojem ljudi koji su ostali napolju ne mogavši da uđu. kada se već pravio besplatan koncert moralo se ići na besplatne karte koje bi se podelile u danima pre koncerta i time sprečila nepotrebna razočarenja mahom dece koja su ostala uskraćena to veče. Da se barem mislilo pa da je rečeno da do 20.00h ulaze samo roditelji sa decom (ako je već priča bila o dečijoj filharmoniji) pa onda svi ostali. Ovako se sjatilo brdo tetaka sa hladnim trajnama i tinejdžerki koje nisu vadile cigarete iz usta ceo koncert!? Pored svih tih gluposti pojavio se neki seronja političar inače većnik u nekoj instituciji da otvori koncert! Težak idiotizam na koji su zviždale čak i gore pomenute tetke.

Za sve ostalo plus a najviše za tu decu i na bini i u publici!

p.s. da još jedan detalj u propustu organizacije. Baš negde pre nego što ćemo ući na stadion bio sam svedok kako redari u jednom momentu odustaju od pretresa na ulazu i puštaju masu ljudi da prođe




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:59 28.08.2016

Re: Realno

milojep
Bio sam na koncertu sa klincem, morao sam ga odvesti jer je čuo da će svirati 'ratove zvezda'. Svi gore nabrojani nedostatci stoje! I baloni i loše ozvučenje (i sam Taš je akustično loš)i neozbiljnost tonaca sa koje kakvim čangrljanjima ali sam koncert jeste bio namenjen širokim nardonim masama. Koncert koji prati deset hiljada ljudi od kojih su većina deca ne može niti treba proći u kamernoj atmosferi. Zato koristiti predmetni događaj u tom kontekstu za svoju naviku pljuvanja po ovoj sredini nema smisla!

Ono što pak moram primetiti su idiotizmi organizatora ko god to bio i to sledeći,
zatečenost brojem ljudi koji se prošle večeri bukvalno slio na Tašmajdan sa svih strana a što rezultiralo ogromnim brojem ljudi koji su ostali napolju ne mogavši da uđu. kada se već pravio besplatan koncert moralo se ići na besplatne karte koje bi se podelile u danima pre koncerta i time sprečila nepotrebna razočarenja mahom dece koja su ostala uskraćena to veče. Da se barem mislilo pa da je rečeno da do 20.00h ulaze samo roditelji sa decom (ako je već priča bila o dečijoj filharmoniji) pa onda svi ostali. Ovako se sjatilo brdo tetaka sa hladnim trajnama i tinejdžerki koje nisu vadile cigarete iz usta ceo koncert!? Pored svih tih gluposti pojavio se neki seronja političar inače većnik u nekoj instituciji da otvori koncert! Težak idiotizam na koji su zviždale čak i gore pomenute tetke.

Za sve ostalo plus a najviše za tu decu i na bini i u publici!

p.s. da još jedan detalj u propustu organizacije. Baš negde pre nego što ćemo ući na stadion bio sam svedok kako redari u jednom momentu odustaju od pretresa na ulazu i puštaju masu ljudi da prođe



ovo deluje kao realniji izveštaj od Peđinog, fala Gazda Miloje. deluje kao klasična papazjanija naprednjačka od organizacije, u svakom slučaju nedovoljno materijala za Peđino lično ispoljavanje frustracije mališanima.
Jukie Jukie 19:46 28.08.2016

Re: Realno

milojep


p.s. da još jedan detalj u propustu organizacije. Baš negde pre nego što ćemo ući na stadion bio sam svedok kako redari u jednom momentu odustaju od pretresa na ulazu i puštaju masu ljudi da prođe

I tako je neki ludak sa bombom mogao da pobije roditelje koji žele da im deca budu kulturna, i samu decu
Prosečni IQ populacije bi opao za par poena
Unfuckable Unfuckable 03:35 28.08.2016

sine, ne znam, msm

Gradonačelnik ti omogući klasiku na otvorenom, bez komarca, a ti zakeraš.


Neki kreten iz Piraeus banke


a za ovo tek ima da visiš:
kao prvo odakle ti njegova istorija bolesti?

kao drugo (moša!) to nije bolest nego se kaže "osoba koja zahteva više pažnje" ili smisli nešto još imbe...khm posebno pažljivo / potrebno, ali nježno, pa umetni

Mene negde jako čudi ako si uopšte jošte i živ, imajući u vidu permanentnu budnost (ali i pospanost! pa što ne reći i krozprstegledljivost)
Korektnih Kevbi Ćudoređa
sasaminijature sasaminijature 10:35 28.08.2016

Gde nam je domacin?

Gde nestade?
Mislim, da nas malo prosvetli, pojasni nam da on ne siri netoleranciju da ga nismo shvatili.
Kome sve daju Vip autorstvo na ovom Bloguuuuuu........
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:17 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Domaćina možete naći na nudističkoj plaži na Adi...
sasaminijature sasaminijature 11:54 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Predrag Azdejković
Domaćina možete naći na nudističkoj plaži na Adi...

Besmisleni su ti odgovori kao i Blogovi kaje pises.
Ukazano ti je na gomilu napisanih gluposti i ne bi bilo lose da razmislis o tome.
Kada se opanak popapuci onda dodjemo u situaciju da citamo njegove frustracije jer zaboga na Tasu nije doziveo kamerne momente u svojoj glavi.Svaka prilika nosi i svoju atmosferu.
Tvom Egu je najbitnije da privlaci paznju na bilo koji nacin. Otuda i ovakav tekst. Celo bitisanje ti je po tom modelu, vidite me, vidi te me, ja slusam klsaicnu muziku, ja sam gay, ja sam toliko razlicit vauuuu.
Da nije tako NIKAKVE ali NIKAKVE potrebe ne bi imao da stalno besmisleno strcis.

Ljudi koji slusaju klasicnu muziku, slusaju je zato sto su se popeli na visi stepenik u svom duhovnom razvoju pa je mogu i razumeti.

Takva osoba nikada ne bi sebi priustila ovakve misli.
To ne shvatas jer si FAKE!
Na ovo ti je ukazano.

Jos jednom.
Ti koji u par redova izneses ovoliko netrpeljivosti se prodajes kao borac za necija prava.
TRAGIKOMEDIJA!!!

Evo malo da vezbas
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:15 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Ja ti lepo napisao gde sam bio, a ti se ljutiš...

Aaaaaa netrpeljivost.... Pa naravno da treba biti netrpeljiv prema nevaspitanima i nekulturnima!

Naravno da sam fejk, što je nebitno. Bitno je da ti klikćeš i komentarišeš
sasaminijature sasaminijature 12:26 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Predrag Azdejković
Ja ti lepo napisao gde sam bio, a ti se ljutiš...

Aaaaaa netrpeljivost.... Pa naravno da treba biti netrpeljiv prema nevaspitanima i nekulturnima!

Naravno da sam fejk, što je nebitno. Bitno je da ti klikćeš i komentarišeš


Sve coll niko se ne ljuti.

Hm netrpeljivost. Kako ti napisa u tekstu ( kreten, MRS STOKO)

To je tebi nebitno iako ti se ukazuje da sebe takvim izjavama svrstavas medju osobe koje ti ugrozavaju ljudska prava.

Pa da tebi je bitnije kliktanje nego sustina onog sto si napisao.
TRAGIKOMEDIJA!
Ti ces da dizes nekome svest o gradjanskim praviima.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:53 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Naravno da ću da dižem svest... a sad ću malo i tebi da dižem...

Apsolutno je prihvatljivo kritikovati i biti netrpeljiv prema ponašanjima i postupcima!

Apsolutno je neprijvatljivo kritikovati i biti netrpeljiv prema ličnom svojstvu, kao što su nacionalnost, vera, seksualnost...

Znači, pljujemo to što je neki peder napisao glup blog, ali ne pljujemo to što je peder, niti pravimo jednakos između ta dva.

Razumeš?
sasaminijature sasaminijature 13:30 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Predrag Azdejković
Naravno da ću da dižem svest... a sad ću malo i tebi da dižem...

Apsolutno je prihvatljivo kritikovati i biti netrpeljiv prema ponašanjima i postupcima!

Apsolutno je neprijvatljivo kritikovati i biti netrpeljiv prema ličnom svojstvu, kao što su nacionalnost, vera, seksualnost...

Znači, pljujemo to što je neki peder napisao glup blog, ali ne pljujemo to što je peder, niti pravimo jednakos između ta dva.

Razumeš?


I kako ja sada tebi da pomognem kada uporno dokazujes da ti pomoci nema.
Arogancija, nepotrebna, ti bas smeta.
Kritikovati se moze i dosta je delotvornije ako se izvede na pristojan nacin.
Tvoja netrpeljivost nam samo otkriva koliko ti uopste nisi osoba koja bi trebala da posecuje koncerte klasicne muzike.

Osoba koja slusa klasicnu muziku je neko ko to razume. Razume je zato sto je produhovljena i kao takvoj u njoj nema mesta za mrznju i netrpeljivost prema drugima. Cak joj takva energija smeta, ona radi na sirenju svoje svesti i pokusava da razume druge jedinke a ne da ih osudjuje.
A vi novopeceni na takvim dogadjajima ste tu iz drugih pobuda a ne da bi radili na svom uzdizanju. Vama je bitnije da budete vidjeni ili da se pohvalite da ste tu bili nego sustina takvog desavanja.

Nikako da shvatis da ako nekom u organizaciji kazes da je kreten ili im svima porucis MRS STOKO da ustvari siris netoleranciju.
Po kom pravu meris da je neko kreten i otkuda ti pravo da ga javno tako nazivas???
Otkuda ti pravo da citavu organizaciju javno nazivas STOKOM???
Znaci ako je imanjim manji IQ od tebe mene ces etiketirati kao kretena???
Da li si svestan kolike i kakve to moze posledice imati po pojednica kojeg si tako obelezio???

Da imas barem malo sirine u sebi, skontao bi da se ne nalazis na Kolarcu vec na dogadjaju drugacijeg karaktera pa shodno tome bi ti i ocekivanja bila drugacija.
Da imas barem malo sirine u sebi, bio bi obuzet drugacijom energijom i sretan sto se pored tebe nalaze ljudi koji su dosli po prvi put u dodir sa klasicnom muzikom.

Sve ovo sto sam napisao je bez ikakave mrznje, i nigde nisam rekao rec peder jer te ne gledam kroz tu etiketu, prvenstveno si osoba za mene pa sve ostalo.
Ostavi prostora u sebi da kada ti neko dobronamerno ukaze na nesto da razmislis o tome.
Samo tako mozes rasti i nadogradjivati sebe.
urbana_gerila urbana_gerila 13:54 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Predrag Azdejković


sve to džiberi, bre, peDŽice, ne kapiraju da se posle ovoga nećeš pojaviti do sledećih blagdana koje maliciozni vikaju grantovima, pa umesto da se raduju dok mogu - kenjkaju...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:48 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Otkuda ti pravo da citavu organizaciju javno nazivas STOKOM???


Može mi se.
sasaminijature sasaminijature 14:59 28.08.2016

Re: Gde nam je domacin?

Predrag Azdejković
Otkuda ti pravo da citavu organizaciju javno nazivas STOKOM???


Može mi se.


U pravu si moze ti se.

Update-ovani primerak SS-ovca! To je tako moderno ponasanje u svetu ovih dana.

Koliko si se izblamirao u okacenom tekstu je nista kako briljiras u komentarima.

predatortz predatortz 16:57 29.08.2016

Užas

Deca koja muziciraju, deca koja ih slušaju, baloni... Užas!
Aj' ne zajebavaj, Peđice! Omašio si događaj, nisi pažljivo čitao reklamu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana