Budućnost| Društvo| Planeta| Politika| Život

Progresivni zombiji krize starog poretka

Milan Novković RSS / 13.11.2016. u 21:32

ww1_250.18983.jpg

Kao i većini non-IT ljudi i nama programerima se veliki deo života vrti oko obrazaca. Nama su oni dosta bitni pošto su deo posla formalizovanog gledanja na probleme, rešenja i događaje. Koliko smo mi ponekad "srećni" zbog formalizama pokazuje naše ničim-izazvano uskakanje u opuštene aktivnosti kao što je blogovanje, u sred radnog vremena, u sred posla, ili u sred vrlo važnog posla.

Taman kako se ponadamo da su nam neki formalizmi za pisanje softvera postali instinktivni, deo bića, pa ne bi trebali više da nas opterećuju, IT se pomeri, proste blok-šeme budu zamenjene konfigurabilnim šemama, meta-data driven, konceptima, formalizacijama koncepata kroz ontologije, distribucijama i dinamikama tih ontologija u realnom vremenu, njihovim dodirivanjem, presecanjem i spajanjem sa drugim ontologijama.

Tačnije, na periferiji se uvek nešto komeša, 

pa onda nevidljivim difuzijama i ostalo polaku curi I u "krug dvojke".
Ipak, progresivni zombiji mi ovog puta nisu IT ljudi koje je zamorilo dubinsko praćenje IT razvoja, IT mi je samo komforni kutak za osvrt na dva događaja ovih dana:

  • Killary poraz.

  • Priznanje krivice finansijskog trejdera Navinder Saraoa da je, sa oko 30 godina, 2010. prouzrokovao flash-crash u vrednosti od oko 1,000 milijardi Dolara, trgujući iz roditeljske kuće u zapadnom Londonu. Flash-crash je krah berze koji se desi neverovatno brzo i burno, ponekad u sekundama. Sve češći razlozi su uvezanost i tehnologija, i od kraha se ponekad brzo i oporavi, iako se mnogima po pravilu nanese ogromna šteta.

Osim sve češćih raloga flash-crasheva tu su I uvek česti razlozi - rupe, pardon, u obrascima, za koje niko nije znao dok ih nije otkrio (tautologija, ok).

Navinder je interesantan pošto je jedan geek, ma koliko imao identiteta, koji sada rizikuje zatvor do 30 godina, možda 300, u svetu gde Pentagon nema pokriće za nekoliko hiljada milijardi potrošenih dolara, Navinder je "manipulisao" berzu pomerajući joj sentiment na razne načine, prvenstveno, ako se dobro sećam, sad sam pročitao samo vest koja me podseća na sad 6 godina star događaj, tako što je stavljao ogromne narudžbine na berzu, recimo u milijardama, iako nije nameravao da trgovinu uradi nego je brzo menjao ili poništavao te narudžbine, pre nego što bi bile izvršene. Ipak, te velike cifre bi sevale na ekranima mora neprogresivnih zombija finansijske trgovine po svetu, oni vide sentiment tamo gde ga i nema, zbog šuma, i počinju da se kreću za krdom, kojeg još nema, postoji samo šum.

Šum, krdo, obrasci, "progresiva", ... put nas vodi, gde drugde, do US izbora, gde Trump još nije na nebu među dijamantima, iako mu je jedna bankina sa te strane, ako baš navali da se drži ne prljave pene na površini, nego flash-crasha koji je "obećavao" neoconsko-do-neoliberalnom "ogranku" Masters of the Universe. Ukratko, tek je Mr. Trumpu prvo poluvreme prošlo, drugo ide do januara, i s malo (ne)sreće može da mu se zadesi realm i plac u "egzistencijalnoj" ravni gde bizona nikad ne fali.

S druge strane, neke dilove je već napravio, mogao bi da ih napravi i toliko da progresivni zombiji američkog biračkog tela nastave da obituju na nebu sa dijamantima, s tom razlikom što oni preferiraju dijagnonalno suprotni metaforički kvadrant tog neba.

Dis-klejmer: u ovom blogu se kreativni obrasci "korisni idiot" i "progresivni zombi" NE odnose ne ljude koji nisu odrasli i formirani u US, pa tako ni agresija koju ću ja polako ubaciti u "sistem" dok siđem dole, do dna. Pa se ne odnose ni na mene, ja samo pošteno pokušavam da ufatim i proširim sentiment jednog mladog US sentimentaliste.

Šanse su da on, Trump, lukavo, lukavo, gura neku sredinu - Soroš se namrštio, purpurni revolucionari gledaju u nebo bolje od bilo kojeg Mišiminog junaka, Obama poč'o već da vesla unazad u Siriji (ne vesla on ništa, veslaju njega, više ignorišu, Deep State delovi preko Pentagon OOURa i sličnih.

Pa, profesionalna deformacija, obrasci iskaču niotkuda, ko čestice iz kvantnog vakuma, pošto su ovi dani posebno interesantni.

Imamo svet koji je:

  • Pipav u US negde između post-a-priori i pre-a-posteriori fragmenta koji poklapa US izbore (ne pokušavam da „kritikujem" Kantovu Kritičku Čistog Uma nego se samo igram s i sa rečima).

  • Pipav oko a-priori sidra u Francuskoj, Nemačkoj, Evropi,  pa eastbound, al to nije tema sada
Ja nemam pojma na šta bih ličio da sam studirao hemiju, na primer (volimbaš) (mislim na neagresivni i neprovokativni deo svog bića), ili fiziku, matematiku, ali možda i oni, kao elektronika, IT i ja imaju obrasce i super obrasce kroz koje svet oko naš pokušavamo da dokučimo u što više „istine".

Ja nemam previše super-obrazaca, da se dotaknem samo njih, i uglavnom se vrte oko : dobro-loše, crno-belo, neuređenost, semantička orijentacija, gramatike, monstrumi, ... pa, navažniji za ovaj blog ...

  • Odisejisanje uz tenzije, kockanja i sekvenciranje - svest o pojedinačnim, malim koracima na putu, njihovom značaju - jasno, ne treba pojašnjenje, valjda.

  • Igranje kao logika, etika i istina, u prolazu ili sa namerom da ostane - ovo je nejasno i meni samom - kao što se onaj trejder „igrao" tako se, na kraju, igrala i Killary, Trump, a pogotovo oni što plaču nad Killary porazom (vezni red progresivaca ovom prilikom). Igra se i Soroš, samo hladonokrvnije.

  • Povratne sprege - bumerang efekat događaja ili entiteta koji smo ušutirali u matrix.

... i uz sve ovo, onda, idu razni „operatori", ili je „filteri" bolja reč.

Na neki način ovo su delovi malog model potke nad kojom svi mi „radimo" egzistencijalni prostor u koji nas je udenulo - nešto planiramo, u nečemu učestvujemo, nešto analiziramo, i tako dalje, pa sve uz pomoć obrazaca i intuicije, koja je i sama skup obrayaca, samo neartikulabilnih.

Pošto ti filteri daju „šmek" celom prostoru ja ću dati nekoliko primera, iz optike, pa onda povrh ovih gore super obrazaca koje je neko odstranio iz glava „progresivaca" kada je fer-plej u pitanju, i navodnike iz ove upravo upotrebljene reči koja ništa ne znači uklanjamo po cenu dopune u kvalifikaciji - radi se o glavama progresivnih zombija. Nači filteri, primeri:

  • Optika: band-pass - ovo je filter u optici koji propušta samo neki opseg „boja", notch filter - propušta sve boje osim nekog opsega, lowpass (shortpass) - propušta sve ispod, npr, narandžaste, hipass (longpass) - propušta sve iznad, npr, zelene, itd, mašti nema kraja, višepojasni, ogledala, spliteri, ... život naglo, prostom lego-like kombinatorikom postaje sve interesentnaiji.

  • U toj interesantnosti uzmimo, npr, obrazac „mostrum", pa filter „svetac", tj sveti-monstrum, koristili ovaj par kao metaforu za pozornicu najboljim izvođačima, ili za Killary čiji verni ratnici sada ridaju u suzama (ja i dalje smem da se kladim da postoji značajan broj ljudi u Srbiji koji bi bili nesrećni što je Killary izgubila čak i da je pre toga bacila poneku boNbicu po Makedoniji i Srbiji, ali blog nije o njima, oni nisu formirani u US)

  • Ili obrazac dobro-loše, pa neki highpass ili lowpass filter, gde smo u pojavi slepi na deo pojave.

  • Možda semantička orijentacija tipa „greed-is-good" unutar čijih zidina se onda mnogi slepi kod civilizacijskih očiju igraju. Reči čuvenog katoličkog bišopa (ne znam da li je čuven i ne mogu da mu se setim imena): „Nije sramota biti bogat, sramota je biti sebičan" seku jako ne samo kroz monetizovano bogatstvo, nego bilo kakvo, mene je, valjda ćale, još davno navio na foru kako je sebičnost super-izvor skoro svih zala.

  • ... itd, filteri, dalje, mogu da se stavljaju u niz, sekvencu, odjednom, u nekom specifičnom prostorno-vremenski-događajnom kontekstu ...

Zašto su ovi naši zombiji od USa „progresive" zombiji? Par sitnica, njima se zalomilo sada, a svima nam se zalomi svako malo:

  • Zato što neartikulisana, nekrvoločna-do-manje-krvoločna polu-budala iz svlačionice nije lošija od artikulisane, nasmejane, kripto-vrhunskikrvoločne budale na pozornici ...

  • ... već druga tačka je poteža, kako se prva odradi u neopreznom uzbuđenju - zato što je logika brojanja glasova i „poena" samo jedan korak u sekvenci, kojem je predhodio korak pre toga, pa još jedan pre njega, ... neverovana kontrola nad medijima vidljivim najširem broju glasača

  • Zato što neoliberalizam i tragedy of the commons idu zajedno, jači i agresivniji ima nefer prednost - mi bi morali svi da budemo braća, već kasnimo.

  • Zato što u društvu postoji mnogo više realnih entiteta od nas i naše prijatne okoline, i progresivni zombiji zaboravljaju da je realno sve što, kad ga udarimoi, uzvrati udarac.

  • Zato što zaboravljaju reči čuvenog katoličkog bišopa, za koga ne znamo da li je čuven i kako se zove, kada su ljudi iz američkog rust-belta u pitanju

  • ...

...itd, ja da znam progresivni put nazad na zemlju i u nešto više od kvantnog vakuma između ušiju ja bih to lepo i detaljno objasnio, ovako se hvatam za asocijativne fragmente, pa evo i fotke iz Velikog Rata, ova nije iz filma, i vešti u „samozadovoljavanju" će već zamisliti hladnoću i glad na toj fotci, ubijene prijatelje i neprijatelje, stotine hiljada dece na Bliskom Istoku koja nisu dobila šansu, Killary koja svršava dok Gadafija nabijaju na kolac, pakao ljudi koji su imali relativno normalne živote dok im duhovi iz mašina, doletelih „niotkuda", nisu počeli bacati „poklone" s neba, za njihovo „dobro", ... Baju Patka, Paju Patka, Mikija, ...

Od ona gore tri super obrasca što sam izabrao:

  • Odisej i ako ne radi posao na kratak rok radi ga na dug rok. Ako se u koracima kretanja dijagonalno kroz veliki grad napravi jedna greška mi samo da najverovatnije nećemo doći na odrediošte, nego se možda i vratimo na mesto odakle smo krenuli. Samo isto tako, istorija ne mari za poedinačne događaje i pojedinačne velike ili male ljude. Ona uglavnom stigne gde je krenula, na druži rok.

  • Progresivni zombiji nisu progresivni, oni samo igraju glupu igru.

  • O povratnoj sprezi, ovom prilikom, najbolje govori video clip Majkla Mura. Ko o filozofiji istorije nije učio iz romana Lava Tolstoja ne mora da gleda klip ako ne želi, dovoljno je da se spomene kako je Trump pripretio Fordovim egzekutivcima da će im nabaciti 35% uvozne takse ako zatvore fabrike u US i premeste ih u Meksiko. Al je to dovoljno samo onima koji razumeju da nije bitno da li će on to stvarno uraditi, i da li je to stvano mislio - on je radničkoj klasi samo na efektan način skrenuo pažnju na to da su udareni, i da je vreme da uzvrate udarac.

I dok bušni progresivni zombiji čekaju da se izduvaju bilo bi lepo da vozači purpurne revolucije, sa zadnjeg sedišta, postanu srećni dobitnici besplatne hrane i smeštaja na neko vreme. (Doduše, po mom mišljenju, Soroš je prepametan, tj znam da je prepametan, obično, i zato me više plaši verovatnoća da ja ništa ne kapiram nego da se on igra sa toplinom doma svoga).

Atačmenti



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 21:39 13.11.2016

Шта рећи !?

Мени је ово прекомплексно да бих се упустио у коментарисање.
Сачекаћу да се ствар мало разбистри.
Успут --- лаку ноћ свима блогерима !
Milan Novković Milan Novković 22:20 13.11.2016

Re: Шта рећи !?

emsiemsi
Мени је ово прекомплексно да бих се упустио у коментарисање.
Сачекаћу да се ствар мало разбистри.
Успут --- лаку ноћ свима блогерима !

Laku noć Emsi, evo Silvije i Akrama da pojasne

Milan Novković Milan Novković 21:45 13.11.2016

MM Video

Video koji ne uspevam da ubacim u glavni tekst:

blogovatelj blogovatelj 02:21 14.11.2016

Re: MM Video

Video koji ne uspevam da ubacim u glavni tekst:


a_jovicic a_jovicic 21:33 16.11.2016

Re: MM Video

Milan Novković
Video koji ne uspevam da ubacim u glavni tekst:

Hint: od pre par meseci, kada se ubacuje video u glavnom tekstu, ne stavlja se vise ceo URL nego samo YouTube ID ... Ako pri dodavanju videa stavis samo wxDRqeuLNag trebalo bi da se pojavi u glavnom tekstu.
chitach chitach 21:58 13.11.2016

Jedan tip ...


Februar 2011., zemljotres na Novom Zelandu, 6,3 jacina, prethodnica Japanskom zemljotresu ( 11.03.2011Fukushima etc.). Danasnji zemljotres na N.Zelandu je 7,8. Dovoljno jak da bi bio prethodnica jos jednom japanskom (nalaze se na " Pacifik ring of fire" ). Tokio je tada pao 15%, DAX sutradan 5 %
Milan Novković Milan Novković 22:06 13.11.2016

Re: Jedan tip ...

chitach

Februar 2011., zemljotres na Novom Zelandu, 6,3 jacina, prethodnica Japanskom zemljotresu ( 11.03.2011Fukushima etc.). Danasnji zemljotres na N.Zelandu je 7,8. Dovoljno jak da bi bio prethodnica jos jednom japanskom (nalaze se na " Pacifik ring of fire" ). Tokio je tada pao 15%, DAX sutradan 5 %

Ja relativno retko idem za systemic events, Brexit i US izbori su mi, prosto, bili neizdrž, nešto nestašno u meni
zemljanin zemljanin 22:43 13.11.2016

Re: Jedan tip ...

chitach

Februar 2011., zemljotres na Novom Zelandu, 6,3 jacina, prethodnica Japanskom zemljotresu ( 11.03.2011Fukushima etc.). Danasnji zemljotres na N.Zelandu je 7,8. Dovoljno jak da bi bio prethodnica jos jednom japanskom (nalaze se na " Pacifik ring of fire" ). Tokio je tada pao 15%, DAX sutradan 5 %

od tih system events jedino sam koristio Obamu kao nepogresivi indikator nekih 3 godine ... sta god bilo pre toga, pola sata pre njegovog obracanja, kupuj, kupu, kupuj ... ali sve ima svoj rok trajanja ...

ta potraga za "Svetim Gralom" je uvek prisutna, pogotovo prvih par godina ... berza je u osnovi jednostavna igra, ili 0 ili 1 ... e onda ubacis coveka i dobijes zillion izmedju ...

PS. I definitivno postoji uzrok-posledica obrazac u tvom postu ... nije iskljuciva ali postoji
Milan Novković Milan Novković 23:02 13.11.2016

Re: Jedan tip ...

jedino sam koristio Obamu kao nepogresivi indikator nekih 3 godine

Trivija: ova fraza što je pozajmljujem, "progresivni zombiji", u mom površnom i popularnom "razumevanju" ide unazad do Obaminog drugog izbora za predsednika.

Sa Klintonom je to ozbiljnije počelo, ali je zombifikacija trajala.
zemljanin zemljanin 23:25 13.11.2016

Re: Jedan tip ...

Milan Novković

ma to je uz less worse than expecting bila mantra tokom 2009/10 ... osnova ispod svega je bila da stock must go up ... Obama je tu samo držao startni pištolj I pucao kad god je trebalo ... fundamentalno je bilo out
sasaminijature sasaminijature 22:04 13.11.2016

Slika koja toliko toga govori!

Sve pohvale za ovu fotografiju.

Ako bih morao pod kakvom prisilom da navedem neku pozitivnu sliku o sebi za ovo vremena što provedoh na Zemlji, to bi bio moj stav prema obrascima.
Na svakih dve do tri godine napravim rez i preselim se, prestaje kontakt sa svim osobama, totalno drugačije okruženje biram. Nova interesovanja, mesta profil ljudi sve. Neki me shvataju neki osuđuju...
I sve to opet se može gledati kao obrazac.
Milan Novković Milan Novković 22:16 13.11.2016

Hidden yearnings ...

sasaminijature
Sve pohvale za ovu fotografiju.

Ako bih morao pod kakvom prisilom da navedem neku pozitivnu sliku o sebi za ovo vremena što provedoh na Zemlji, to bi bio moj stav prema obrascima.
Na svakih dve do tri godine napravim rez i preselim se, prestaje kontakt sa svim osobama, totalno drugačije okruženje biram. Nova interesovanja, mesta profil ljudi sve. Neki me shvataju neki osuđuju...
I sve to opet se može gledati kao obrazac.

... and revealed mysteries!

Wanderer, nači - i ja sam osetljiv na severni vetar. Ček, koji ćeš clip, Star Trek ili Chocolat?!

Chocolat bedi, ubedljivo, ovom prilikom

sasaminijature sasaminijature 22:27 13.11.2016

Re: Hidden yearnings ...

....neeee bree bez ćežnje samo java, istnski.
maksa83 maksa83 22:23 13.11.2016

red alert

Dok se svi bave Tranpom Bugari izabrali predsednika bivšeg vojnog pilota.




Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika, a ako ne, onda ko će Ivicu da nauči da leti? Makar deltaplan? Bejbi-džamp? Nešto? Ljudi ovo više nije zezanje.

Milan Novković Milan Novković 22:26 13.11.2016

Re: red alert

maksa83
Dok se svi bave Tranpom Bugari izabrali predsednika bivšeg vojnog pilota.




Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika, a ako ne, onda ko će Ivicu da nauči da leti? Makar deltaplan? Bejbi-džamp? Nešto? Ljudi ovo više nije zezanje.


Pročitao boldovano kao "depiliran" i nikako da ukapiram
maksa83 maksa83 22:28 13.11.2016

Re: red alert

Pročitao boldovano kao "depiliran" i nikako da ukapiram

Može i depiliran, to je dobro za aerodinamičnost!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:50 13.11.2016

Re: red alert

maksa83
Dok se svi bave Tranpom Bugari izabrali predsednika bivšeg vojnog pilota.

Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika, a ako ne, onda ko će Ivicu da nauči da leti? Makar deltaplan? Bejbi-džamp? Nešto? Ljudi ovo više nije zezanje.



qq crni makso, saraniće te ovi putinoljubi.
pa šta je ovo, iskaču ispod svakog kamena.
maksa83 maksa83 22:54 13.11.2016

Re: red alert

qq crni makso, saraniće te ovi putinoljubi.
pa šta je ovo, iskaču ispod svakog kamena.

Pilot, Putinofil, Bugarin.

Još samo ovde da kandiduju Vulina i on - pobedi. To je nekako prirodan sled događaja.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:58 13.11.2016

Re: red alert

maksa83

Pilot, Putinofil, Bugarin.

Još samo ovde da kandiduju Vulina i on - pobedi. To je nekako prirodan sled događaja.


ne verujem da bi taj znao da vozi i trotinet a da ga ne pokvari.
treba nam neko "jači".

lazanski?

(mislim, ne znam šta taj zna da vozi, al se bar slikao pred svakojakom borbenom tehnikom)
gedza.73 gedza.73 23:38 13.11.2016

Re: red alert

Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika,


docsumann docsumann 07:27 14.11.2016

Re: red alert

Još samo ovde da kandiduju Vulina i on - pobedi. To je nekako prirodan sled događaja.


proces ovulinacije

ili - čija majka crnog vulina peder

arianna arianna 07:55 14.11.2016

Re: red alert

Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika, a ako ne, onda ko će Ivicu da nauči da leti? Makar deltaplan? Bejbi-džamp? Nešto? Ljudi ovo više nije zezanje.

Pominje se da je sledeći predsednik Rusije - Sergej Šojgu. Znači, istok se sprema za rat.
Naš adekvatan odgovor bio bi Predrag Bandić. Ako ne on, onda Danica Grujičić
Pitate se zašto? Zato što je bolje da nam lobotomiju, ako već mora, izvede neko stručan.
vcucko vcucko 09:32 14.11.2016

Re: red alert

arianna

Pominje se da je sledeći predsednik Rusije - Sergej Šojgu. Znači, istok se sprema za rat.
Naš advekvatan odgovor bio bi Predrag Bandić. Ako ne on, onda Danica Grujičić
Pitate se zašto? Zato što je bolje da nam lobotomiju, ako već mora, izvede neko stručan.

E ako se piše, onda je sigurno tako.
Šojgu? Koješta.

Aleksej Djumin, guverner tulske oblasti, inače glavni odgovorni operacije Krim.

Što se tiče Bandića, mani me molim te tih iz White Sox Clan-a.
arianna arianna 09:50 14.11.2016

Re: red alert

Bilo kako, istok bira vojna lica za nosioce najviših državnih funkcija, mi ćemo osuđenike, estradne menadzere, lidere propalih stranaka i td.

Šta fali Bandiću?
Misliš li da je Saša Mirković bolji kandidat<<<?
vcucko vcucko 10:18 14.11.2016

Re: red alert

arianna
Bilo kako, istok bira vojna lica za nosioce najviših državnih funkcija, mi ćemo osuđenike, estradne menadzere, lidere propalih stranaka i td.

Šta fali Bandiću?
Misliš li da je Saša Mirković bolji kandidat?

Pazi kad sam se prebacio na ZG-gradonačelnika
Eto koliko mi je bitno ko će da bude precednički kandidat.
U bilo kakvoj kombinaciji, Toma je za sve najmanje zlo, sem za vrhovnu izvršnu vlast.
milisav68 milisav68 10:23 14.11.2016

Re: red alert

arianna
Bilo kako, istok bira vojna lica za nosioce najviših državnih funkcija, mi ćemo osuđenike, estradne menadzere, lidere propalih stranaka i td.

Who`s being naive Kay?


arianna arianna 10:53 14.11.2016

Re: red alert

U bilo kakvoj kombinaciji, Toma je za sve najmanje zlo, sem za vrhovnu izvršnu vlast.



Samo mi nije jasno da li, bre, ljudi i žene birate po sistemu "da bude najmanje ružna i najmanje tupava" ili onu koja vam je od neke koristi, ako već nije ljubav u pitanju.

Što se ponašate kao da je država strano telo, u nepoznatom delu svemira?





@ milisav68
Milan Novković Milan Novković 11:01 14.11.2016

Re: red alert

maksa83
qq crni makso, saraniće te ovi putinoljubi.
pa šta je ovo, iskaču ispod svakog kamena.

Pilot, Putinofil, Bugarin.

Još samo ovde da kandiduju Vulina i on - pobedi. To je nekako prirodan sled događaja.

Bugari su bili vrlo iznenađeni i uvređeni kad je "poništen" Južni Tok, to im obećavalo kao cool bizmis.

Uopšte ih nisam pratio, ali se pričalo kako se rađa veliko nezadovoljstvo, ne možda kao u Francuskoj - ona, pored US, je sada top tema, možda Italija, jal Nemačka - aj da vidimo kako će DB proći, oni su davali lovu Trumpu i ako Trump ne pomogne Sorošu da se "smiri" ja bih se kladio da su Nemci "operativci" - pa Španija, ok i tamo uradiše isto što i u Brazilu, al kvari im se uradak u Brazilu neočekivano, već i Juncker spominje evropsku vojsku, evo u UK se napirlitani vojaci uskomešali nešto i svaka treća reč im NATO, dobro de, on jeste ljubitelj dobre kapljice, ali i dopingovan "pošteno" radi delove Nemačke DeepGov strategije, ...
milisav68 milisav68 11:34 14.11.2016

Re: red alert

arianna
Što se ponašate kao da je država strano telo, u nepoznatom delu svemira?

@ milisav68


Simpatično.

Šta se bre ovde ponašaš, idi kući pa se ponašaj.
Milan Novković Milan Novković 20:32 14.11.2016

Re: red alert

vrabac_u_steni
maksa83
Dok se svi bave Tranpom Bugari izabrali predsednika bivšeg vojnog pilota.

Šta je naš odgovor, drugovi? Gde je naš vojni pilot kandidat za predsednika, a ako ne, onda ko će Ivicu da nauči da leti? Makar deltaplan? Bejbi-džamp? Nešto? Ljudi ovo više nije zezanje.



qq crni makso, saraniće te ovi putinoljubi.
pa šta je ovo, iskaču ispod svakog kamena.

Vic

Donald Trump and Hillary Clinton walk in to a bar
=================================================

Donald leans over, and with a smile on his face, says,
“The media is really tearing you apart for that Scandal.”
Hillary: “You mean my lying about Benghazi?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “You mean the massive voter fraud?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “You mean the military not getting their votes counted?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “Using my secret private server with classified material to hide my Activities?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “The NSA monitoring our phone calls, emails and everything else?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “Using the Clinton Foundation as a cover for tax evasion, hiring cronies, and taking bribes from foreign countries?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “You mean the drones being operated in our own country without the benefit of the law?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “Giving 123 Technologies $300 Million, and right afterward it declared bankruptcy and was sold to the Chinese?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “You mean arming the Muslim Brotherhood and hiring them in the White House?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “Whitewater, Watergate committee, Vince Foster, commodity Deals?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “Turning Libya into chaos?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “Being the mastermind of the so-called Arab Spring that only brought chaos, death and destruction to the Middle East and North Africa?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “Leaving four Americans to die in Benghazi?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “Trashing Mubarak, one of our few Muslim friends?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “The funding and arming of terrorists in Syria, the destruction and destabilization of that nation, giving the order to our lapdogs in Turkey and Saudi Arabia to give sarin gas to the “moderate” terrorists in Syria that they eventually used on civilians, and framed Assad, and had it not been for the Russians and Putin, we would have used that as a pretext to invade Syria, put a puppet in power, steal their natural resources, and leave that country in total chaos, just like we did with Libya?
Trump: “No the other one:”
Hillary: “The creation of the biggest refugees crisis since WWII?”
Trump: “No the other one:”
Hillary: “Leaving Iraq in chaos?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “The DOJ spying on the press?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean HHS Secretary Sibelius shaking down health insurance Executives?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “Giving our cronies in SOLYNDRA $500 MILLION DOLLARS and 3 months later they declared bankruptcy and then the Chinese bought it?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “The NSA monitoring citizens?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “The State Department interfering with an Inspector General Investigation on departmental sexual misconduct?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “Me, The IRS, Clapper and Holder all lying to Congress?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “Threats to all of Bill’s former mistresses to keep them quiet?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean the INSIDER TRADING of the Tyson chicken deal I did where I invested $1,000 and the next year I got $100,000?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean when Bill met with Attorney General, Loretta Lynch, just before my hearing with the FBI to cut a deal?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean the one where my IT guy at Platte River Networks asked Reddit for help to alter emails?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “You mean where the former Haitian Senate President accused me and my foundation of asking him for bribes?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean that old video of me laughing as I explain how I got the charges against that child rapist dropped by blaming the young girl for liking older men and fantasising about them. Even though I knew the guy was guilty?
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean that video of me coughing up a giant green lunger into my drinking glass then drinking it back down?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean that video of me passing out on the curb and losing my shoe?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean when I robbed Bernie Sanders of the Democratic Party Nomination by having the DNC rig the nomination process so that I would win?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “You mean how so many people that oppose me have died in mysterious ways?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “Travel Gate? When seven employees of the White House Travel Office were fired so that friends of Bill and mine could take over the travel business? And when I lied under oath during the investigation by the FBI, the Department of Justice, the White House itself, the General Accounting Office, the House Government Reform and Oversight Committee, and the Whitewater Independent Counsel?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “The scandal where (while I was Secretary if State) the State Department signed off on a deal to sell 20% of the USA’s uranium to a Canadian corporation that the Russians bought, netting a $145 million donation from Russia to the Clinton Foundation and a $500,000 speaking gig for Bill from the Russian Investment Bank that set up the corporate buyout? That scandal?”
Trump: “No, the other one.”
Hillary: “That time I lied when I said I was under sniper fire when I got off the plane in Bosnia?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “That time when after I became the First Lady, I improperly requested a bunch of FBI files so I could look for blackmail material on government insiders?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “That time when Bill nominated Zoe Baird as Attorney General, even though we knew she hired illegal immigrants and didn’t pay payroll taxes on them?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “When I got Nigeria exempted from foreign aid transparency guidelines despite evidence of corruption because they gave Bill $700,000 in speaking fees?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “That time in 2009 when Honduran military forces allied with rightist lawmakers ousted democratically elected President Manuel Zelaya, and I as then-Secretary of State sided with the armed forces and fought global pressure to reinstate him?”
Trump: “No, the other one:”
Hillary: “I give up! … Oh wait, I think I’ve got it! When I stole the White House furniture and silverware when Bill left Office?”
Trump: “THAT’S IT, THAT ONE”
Hillary: “I thought I’d got away with that one dammit !!!”.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:43 13.11.2016

pruge u bojama duge


I dok bušni progresivni zombiji čekaju da se izduvaju bilo bi lepo da vozači purpurne revolucije, sa zadnjeg sedišta, postanu srećni dobitnici besplatne hrane i smeštaja na neko vreme. (Doduše, po mom mišljenju, Soroš je prepametan, tj znam da je prepametan, obično, i zato me više plaši verovatnoća da ja ništa ne kapiram nego da se on igra sa toplinom doma svoga).



Pazi kada sam jutros o ovome i ja razmišljao.
Ali ne, nemoguće je. Koliko god lepo zvučalo.
Milan Novković Milan Novković 23:27 13.11.2016

Re: pruge u bojama duge

vrabac_u_steni

I dok bušni progresivni zombiji čekaju da se izduvaju bilo bi lepo da vozači purpurne revolucije, sa zadnjeg sedišta, postanu srećni dobitnici besplatne hrane i smeštaja na neko vreme. (Doduše, po mom mišljenju, Soroš je prepametan, tj znam da je prepametan, obično, i zato me više plaši verovatnoća da ja ništa ne kapiram nego da se on igra sa toplinom doma svoga).



Pazi kada sam jutros o ovome i ja razmišljao.
Ali ne, nemoguće je. Koliko god lepo zvučalo.

Da, malo je moguće - kao što smo mi kakvi jesmo zato što su konstante i zakoni fizike-realnosti kakvi jesu, tako je i on kakav jeste zato što mu je šire okruženje kakvo jeste.

Jednom je PCR na pitanje koji to pojedinci drmaju Amerikom rekao kako su oni nebitni, tj oni postoje kao tako moćni pojedinci zato što su oligarhija i deep gov takvi kakvi jesu, a ne obrnuto.

Dalje, iako je Trump donekle i seizmički pomeraj, a isto tako ne može da se drži svih obećanja čak i da ih je iskreno mislio, a verovatno nije, pošto rizikuje da ga ubiju, on i amigosi mu ne mogu da se kontrolišu samo malim sumama novca, i neki značajni pomeraji su za očekivanje.
maksa83 maksa83 00:06 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

neki značajni pomeraji su za očekivanje.

Nikakvi pomeraji nisu za očekivanje, Tramp će da se okruži GOP establišmentom (to je već počelo) i nastaviće se biznis ez južual.

Meni apsolutno nije jasno odakle crpite veru da će iko tamo biti kažnjen za bilo šta, nadam se samo da nije iz njegovih predizbornih govora, tj. da niste naseli na "uhapsiću Hilari" i sl. "isušiću močvaru u Vašigtonu" paunisanja. Evo već je počeo da isušuje močvaru tako što zapošljava krokodile.

Da li vi razumete da on ne treba da prekine poslednjih 8 godina američke politike, nego poslednjih 200?
Milan Novković Milan Novković 00:12 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
neki značajni pomeraji su za očekivanje.

Nikakvi pomeraji nisu za očekivanje, Tramp će da se okruži GOP establišmentom (to je već počelo) i nastaviće se biznis ez južual.

Meni apsolutno nije jasno odakle crpite veru da će iko tamo biti kažnjen za bilo šta, nadam se samo da nije iz njegovih predizbornih govora, tj. da niste naseli na "uhapsiću Hilari" i sl. "isušiću močvaru u Vašigtonu" paunisanja. Evo već je počeo da isušuje močvaru tako što zapošljava krokodile.

Da li vi razumete da on ne treba da prekine poslednjih 8 godina američke politike, nego poslednjih 200?

Ne obavezno kažnjen, nego pomeraji u širem smislu, refactoring u širem smislu.

A vera, neka i donekle, iz nešto pomerenih interesa njegovih amigosa u odnosu na bankare i vojno-industrijski kompleks.
Milan Novković Milan Novković 00:16 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

A vera, neka i donekle, iz nešto pomerenih interesa njegovih amigosa u odnosu na bankare i vojno-industrijski kompleks.

Primer, vrlo priprost zbog ilustracije: zamisli sitnu lovu, nekoliko stotina milijardi, tj "diferencijalnu" lovu, drugačije upotrebljenu - velika je razlika ako ode u opbnavljanje US infrastrukture, mostova, pruga, nemam pojma čega, nego ako ode na "veštačko" naduvavanje akcija, ili nešto ljućim nadnacionalistima, koji je, onda, što potroše, što uštede, ali i jedno i drugo uglavnom u inostranstvu.

Znači i dalje su interesi u igranci, samo su interesne grupe od pre dobile ogromne i velike nove konkurente, čiji su interesi pomereni.
maksa83 maksa83 00:19 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

A vera, neka i donekle, iz nešto pomerenih interesa njegovih amigosa u odnosu na bankare i vojno-industrijski kompleks.

Ko su njegovi amigosi? Ozbiljno pitam, osim Pitera Thiela (koji je lujka samo takva, ali očigledno ume da se okladi ... da ne zaboravimo ni da je seed funding za njegov Palantir obezbedila CIA, što je javni podatak) i teksaških/denverskih naftaša koje će da pusti da riljaju gde im dune, ko su još njegovi amigosi, i po kojim osnovama se njima pripisuje bilo kakva dobrohotnost?

Je amigos i ovaj Bannon kog je pre neki sat uspostavio za glavnog stratega i savetnika, ultradesničar koji je producirao film koji je ošajdario po onoj raji što se skupljala da protestvuje protiv Wall Street mafije?

Je l' ima još nekih amigosa?
gedza.73 gedza.73 00:24 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Dalje, iako je Trump donekle i seizmički pomeraj

ne verujem da u agencijama, administraciji US rade samo tupavci. Prošli put usmerili ovce ka jednom kandidatu, sad videli da će bolje da prođe priča o white supremacy (kriza,nezaposlenost, rasturena srednja klasa, guranje sa drugim igračima za zlato u svetskoj dominaciji) i prodali im paket sa deklaracijom sasvim suprotnom od sadržaja u kutiji.
Možda će samo da omekšaju na jednoj strani gde su prerano pokazali zube pa žele da dobiju na vremenu sa Trampovom pričom o boljoj saradnji ali generalno se ništa ne menja.

Malo čudno da se FBI pojavio protiv Klintovke baš u finišu trke. zamisli one zagrižene patriotske lujke što jednom nedeljno kače američke zastave u dvorištu i prave pomore ćurki svakog leta kako su reagovali na vest da potencijalnu predsednicu bole dupe za državne tajne

edit
Makso da ne menjam komentar 'lujke' nisam prepisao od tebe.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:53 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Da li vi razumete da on ne treba da prekine poslednjih 8 godina američke politike, nego poslednjih 200?

pa ne mora 200, ali bar 70, ali neće. a i ako proba (a neće), ukebaće ga, ne bi im bilo prvi put. mene samo zanima da li će se bar malo promeniti spoljna politika. to me jedino i zanima u celom tom američkom slučaju.
bene_geserit bene_geserit 03:45 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
Je amigos i ovaj Bannon kog je pre neki sat uspostavio za glavnog stratega i savetnika, ultradesničar koji je producirao film koji je ošajdario po onoj raji što se skupljala da protestvuje protiv Wall Street mafije?

Steve Bannon - White House Chief Strategist, Reince Priebus - Chief of Staff.
Moram priznati da sam ocekivao ovakav briljantan potez od dealmaker-a kao sto je Tramp. On je autsajder sto se tice vlasti. Da proba da vlada kroz konflikt sa Kongresom, bio bi paralisan sve 4 godine. Ono sto mu je potrebno je insajder kroz koga ce da drzi Kongres pod kontrolom, a tu je Priebus idealan, pod uslovom da je poslusan. Iako je Priebus dobar prijatelj sa Paul Ryan-om (verovatno najgori globalista od svih GOP kongresmena), takodje je pokazao mnogo vise lojalnosti republikanskoj partiji i da postuje volju biraca i podrzao je Trampa kao GOP kandidata.
Plasio sam se da ce izbor da bude americki Seselj (Bannon). Bannon-ova uloga je bas onakva kakva treba da bude - savetodavna, da drzi Priebus-a pod kontrolom, a da ne pravi konflikt sa Kongresom.

Naravno opasnost je da ce cela ta globalsiticka ekipa da mu zarije noz u ledja prvom prilikom (kod prve iskonstruisane afere koju mu serviraju neki kojima je stao na zulj/interest). Mislim da se opasnost od toga preuvelicava. Tramp ima mandat glasaca koji nece lako da izgubi, kakve god gluposti da mu iskonstruisu.

Sada se vidi da je Trampov cilj da transformise GOP iz globalisticke u izolacionisticku partiju, i za to ima mandat glasaca. Sto znaci da ce GOP kongresmeni polako da lezu na rudu.
Republikanska partija je vec od Demokratske partije otela 2 velike teme (koji levicari tipicno smatraju svojim domenom) - borba protiv ratova po svetu i borba za nisko obrazovanog coveka koji je ostao bez posla (usled globalizacije).
Ako GOP kongresmeni budu dovoljno pametni da prepoznaju sta njihovi glasaci hoce i pokazu big money-u koji ih finansira gde je granica preko koje nema prelaska, ima nade da Trampova pobeda ne bude samo plamicak nade koji ce brzo da se ugasi, nego ozbiljan pokret.
maksa83 maksa83 08:21 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

mene samo zanima da li će se bar malo promeniti spoljna politika.

Ne birni, tip je arhi-hipik, dete cveća, to je skroz jasno kad vidiš koga je stavio na čelo EPA.
Ne, nije Leonarda Di Kapria.

Sad što će mom drugu Paji da se zasive čaršafi kad ih razapne na terasu da se sušu ni po jada, al' znaš koliko je godina trebalo da se Amerikanci i Kinezi uteraju u bilo kakav sporazum o zagađenju?
Milan Novković Milan Novković 10:43 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
A vera, neka i donekle, iz nešto pomerenih interesa njegovih amigosa u odnosu na bankare i vojno-industrijski kompleks.

Ko su njegovi amigosi? Ozbiljno pitam, osim Pitera Thiela (koji je lujka samo takva, ali očigledno ume da se okladi ... da ne zaboravimo ni da je seed funding za njegov Palantir obezbedila CIA, što je javni podatak) i teksaških/denverskih naftaša koje će da pusti da riljaju gde im dune, ko su još njegovi amigosi, i po kojim osnovama se njima pripisuje bilo kakva dobrohotnost?

Je amigos i ovaj Bannon kog je pre neki sat uspostavio za glavnog stratega i savetnika, ultradesničar koji je producirao film koji je ošajdario po onoj raji što se skupljala da protestvuje protiv Wall Street mafije?

Je l' ima još nekih amigosa?

Ima amigosa (napisao ja jednom blog samo o njima, početkom augusta, ali bio na godišnjem pa me mrzelo da proveravam podatke i brzo ga skinuo).

Ajd Sheldon Adelson, ili Joe Ricketts, nebitni može se pomisliti bez udubljivanja u temu, ali Koch Brothers...

... e sad, oni su "lukavi", tj i nisu nešto nego više žele nešto tišu operativu, iako svi znaju, pa umeju i da pričaju jedno, a minions im se razlete i rade "pravu" stvar - oni imaju neverovatan novac, neverovatnu vlast nad širom politikom (kongresom), i neverovatnu mrežu ljudi sa novcem.

Ili, pazi, top-down lateralni pristup (reći će neko kako je to nemoguće) - dosta je čudno da Soroš čeprka sa obojenim revolucionarima po US, koje, čeprkanje, ako neke vesti ne lažu, ide toliko daleko da se neki management članovi autobusima prebacuju sa jednog lica mesta, na drugo lice mesta.

On bi rizikovao egzistenciju da to radi "sam za sebe", tj to je samo moguće ako ima planine od US struktura iza sebe!

Protiv koga/čega se bori?

Moraš da odgledan 4 min MM clip, pa se setiš nadrealne anti-Trump kampanje, pa gomile ljudi koji ne rođenim supružnicima nisu hteli da kažu da će glasati za Trumpa, bilo politički nekorektno, ne"progresivno".

Bog zna koliku je on podršku imao u narodu, da je glasalo 100%, hipotetički, pa koliku bi tek imao da su mainstream mediji bili fer.

Ovo je ogromna stvar, i puca polako stari poredak - ne može da pukne preko noći, naravno, ali dovoljan je i promenjeni kurs u semantičkoj orijentaciji.

Naravno, niko ne sugeriše da je Trump sa "amigosima" (maznuo kvalifikator od drugih) cvećka, svetlosnim godinama daleko od toga, nego se kompas okreće.

Isto, drugi, i jesu dobri, autori sugerišu da jeste velika stvar, koja ima rizike - sa jedne strane stvarno mogu da ga ubiju, sa druge može da bude isto što Obama i Killary.

Kabinet, ok, nervozno svi isčekujemo, i već se nerviramo, ali on nije kupljen istom lovom kojom i Killary, pa Obama, Billi, Bušši, ... pa ima i svoju lovu.
maksa83 maksa83 11:00 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

ali Koch Brothers...

Lele, kuku, lele i kuku i lele i još jednom kuku majko.
Milan Novković Milan Novković 11:03 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
ali Koch Brothers...

Lele, kuku, lele i kuku i lele i još jednom kuku majko.

To

I eto, onda, zanimacije - šta radi Soroš, u stvari, sa purpurisanjem po Americi?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:14 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Sad što će mom drugu Paji da se zasive čaršafi kad ih razapne na terasu da se sušu ni po jada, al' znaš koliko je godina trebalo da se Amerikanci i Kinezi uteraju u bilo kakav sporazum o zagađenju?



U redu. Kada sam ti skrenuo pažnju da ni Hilari ne bi bila bolja sudeći po nekim procurelim mejlovima, ti si se sasvim legitimno pozvao na njene javne izjave i rekao kako bi joj ipak bilo teže da krene sa frakingom za razliku od ovoga koji je to javno najavio i čak izneo plan po tom pitanju.

I kažem, to je sasvim redu, u pravu si.

Hajde onda da primenimo to i na "zonu zabrane leta u Siriji". Evo šta je ona izjavljivala po tom pitanju:

Hillary Clinton Goes All-In On Syria No-Fly Zone

Uvoditi zabranu leta nad Sirijom (ili nekim njenim delom) kada Rusi već lete tamo je veoma opasna igra. Šta se dešava ako Rusi to ne poštuju? Obaraš im avione?
Ostavimo sada pitanje putinoljuba i putinomrzaca po strani, pričamo o elementarnom razumu.

Ja se nadam da je za sve ove godine postalo jasno da sam prilično na strani svih tih "environmental" inicijativa.
Da, Trampovi stavovi po pitanju životne sredine su užasni, kriminalni i opasni ne samo po SAD već po celu planetu.
Međutim, čačkanje mečke u Siriji je za par redova veličine opasnija stvar.

Sad, možeš reči da ona ipak "ne bi to tako, u pitanju je bila izborna trka" a i da je pitanje kako će se ovaj postaviti, može i njemu svašta kasnije da padne na pamet.
U redu, stoji i to, ali ipak primeni iste aršine kao i za fraking. Dakle, jedno od njih dvoje je tu nešto muljalo, menjalo odgovore itd. a drugo je vrlo jasno reklo šta će da radi.


Milan Novković Milan Novković 11:29 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Trampovi stavovi po pitanju životne sredine su užasni

Da, i Trumpolini aint kidding, "ljubav" prema životnoj sredini su mu indukovali amigosi.

Herein lies, možda, i sledeći korakdva u sekvenciranju, negdenekad:

- Cene energenata su nešto preniske za njegove amigose, tj značajne delove njegovih amigosa.

- A ako bi skakale te cene Rusi i Iranci bi isto nešto živnuli, a oni, dobrim delom, "armiraju" evroazijsku integraciju.

E sad, bitka je i onako uglavnom oko energenata na Bliskom Istoku, pa se onda postavlja i pitanje koliko je ona teža za predaju, tj koliko daleko će da ide rat.

maksa83 maksa83 11:32 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

vrabac

Ne znam šta bih pre citirao, osim da još jednom kažem da je to jedna Alien vs Predator tekma, i da je navijati za bilo koga besmisleno, pogotovo sa naše tačke gledišta, osim ako nisi iz Republike Srpske i misliš da će Tranp da ti odvoji entitet ili si odavde i toliko si šašav da misliš da će on da iseli bazu Bondsteel za naš račun, sa sve vraćanjem pozivnog broja +381 na Kosovo.

Ne pada mi na pamet da branim Hilary od bilo čega, mašinerija iza svih njih je mnogo opasnija od njih kao eksponenata - ne pričam bezveze o 200 godina vs 8 godina Obame (sa Hilary u pozadini). Ni Obama ni Hilari nisu pokrenuli ratove u Koreji, Vijetnamu, Latinskoj Americi (Grenade, Kube, Paname, itd.), Haitiju, Iraku puta dva, Bosni, Kosovu, niti su se prvi setili da uspostavljaju frendli režime i diktatore svuda gde im je to trebalo. To je konstanta američke politke već 200 godina, a misliti da će to da zaustavi neko ko dokazano nema nikakvih skrupula i ima istu tu mašineriju iza sebe - je potpuno su-lu-do.

I ja sad stvaaarno odustajem.
Milan Novković Milan Novković 11:45 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

bene_geserit

Sve jasno.

Pitanje za insajdera: kako je moguće da Purple NGOs rade ovo što rade sada?

Tj nemoguće je zamisliti da je Trump mogao pobediti, bez obzira na narod, da DeepGov nisu imali bar jedan ogroman division ili department koji je za njega, ili većinu, inače bi mu smestili nešto, metak, silovanje, maloletnicu, ... ajd, sa metkom rizikuju narod, ali njima ostale kreativnosti ne fali, niti moći da je projektuju.

Ili je ovo samo igra da se Killary pomeri na drugi kolosek, sudovi i ostalo, a glavna bitka ide dalje?!

maksa83 maksa83 11:57 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Da, i Trumpolini aint kidding, "ljubav" prema životnoj sredini su mu indukovali amigosi.

Ima tu i zasluga prethodne žute vlasti.

Naime, ta priča o EPA nije bila samo za uši amigosa, to po pasivnim krajevima donosi dosta glasova, pošto redneku dođu i uzmu njegov stari razdrndani kamion od kog živi i oglobe ga za zagađenje a onda on vidi kako deset puta gora corporate drumska krstarica dimi crno sve u 64 i niko je ne dira. U njegovoj glavi te, klimatske promene, ekoglo.. to, je laž izmišljena da im se uzme još para i zagorča život običnom čoveku, dok korporativne kamione niko ne dira, i zato je lako i kroz tu priču izvući ih na biralište.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:58 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

Ne birni, tip je arhi-hipik, dete cveća, to je skroz jasno kad vidiš koga je stavio na čelo EPA

mislila sam na političku (vojnu) promenu spoljne politike.
maksa83 maksa83 14:06 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

mislila sam na političku (vojnu) promenu spoljne politike.

Jasno je meni šta si ti mislila ali valjda je i tebi jasno koliko poricači klimatskih promena imaju miroljubivog u sebi. Onih nekoliko što ih ja znam su gan frikovi bez izuzetka.

No da ti ne ljuljam dalje vjeru...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:32 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
i da je navijati za bilo koga besmisleno, pogotovo sa naše tačke gledišta, osim ako nisi iz Republike Srpske i misliš da će Tranp da ti odvoji entitet ili si odavde i toliko si šašav da misliš da će on da iseli bazu Bondsteel za naš račun, sa sve vraćanjem pozivnog broja +381 na Kosovo.


Ako smo kod nas, onda se ne radi o tome da će Tramp dati držvanost RS ili "vratiti Kosovo", već o tome da su veće šanse da ostavi RS u životu u onoj BiH (kakva je-takva je) i da će bar malo olabaviti na Kosovu oko ZOS, pitanju imovine itd.

Dakle u pitanju su defanzivna a ne ofanzivna očekivanja i nadanja.
Samo da te bar malo ostave na miru, pa majku mu, zar je i to mnogo?
(pa makar bilo i nerealno)
emsiemsi emsiemsi 19:27 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

maksa83
vrabac

Ne znam šta bih pre citirao, osim da još jednom kažem da je to jedna Alien vs Predator tekma, i da je navijati za bilo koga besmisleno, pogotovo sa naše tačke gledišta, osim ako nisi iz Republike Srpske i misliš da će Tranp da ti odvoji entitet ili si odavde i toliko si šašav da misliš da će on da iseli bazu Bondsteel za naš račun, sa sve vraćanjem pozivnog broja +381 na Kosovo.

Ne pada mi na pamet da branim Hilary od bilo čega, mašinerija iza svih njih je mnogo opasnija od njih kao eksponenata - ne pričam bezveze o 200 godina vs 8 godina Obame (sa Hilary u pozadini). Ni Obama ni Hilari nisu pokrenuli ratove u Koreji, Vijetnamu, Latinskoj Americi (Grenade, Kube, Paname, itd.), Haitiju, Iraku puta dva, Bosni, Kosovu, niti su se prvi setili da uspostavljaju frendli režime i diktatore svuda gde im je to trebalo. To je konstanta američke politke već 200 godina, a misliti da će to da zaustavi neko ko dokazano nema nikakvih skrupula i ima istu tu mašineriju iza sebe - je potpuno su-lu-do.

I ja sad stvaaarno odustajem.

Знао сам да ти неће бити потребно више од два до три дана да надођеш !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:36 14.11.2016

Re: pruge u bojama duge

No da ti ne ljuljam dalje vjeru...

nisam sigurna koliko se americi zaista negde isplati da toliko bombarduju i šalju trupe svako malo. ako mu je kinta u fokusu, a jeste, onda možda možemo očekivati da se malo povuku sa te vojne međunarodne scene gde troše kintu cenim više nego što im se to isplati na kraju, a može biti da sam u totalnom krivu (da ne kažem krivom qrtzu). eto, to mi je više želja i (možda vrlo glupa) misao nego vjera.

edit:

Dakle u pitanju su defanzivna a ne ofanzivna očekivanja i nadanja.

pa to...
amika amika 23:26 13.11.2016

Одлични обрасци...

Одлични су ти обрасци, а и цео текст, али брате имаш много дигресија и стилских егзибиција.
Зомбији играју глупу игру - они су "прогресивни" на кратак рок, после почиње она историја која стиже где је кренула.

on je radničkoj klasi samo na efektan način skrenuo pažnju na to da su udareni, i da je vreme da uzvrate udarac.

И представио се као њен заштитник - што је крајње противуречно - хладно и веома хладно штити и подстиче топло. Завршиће се верујем, као што си рекао на крају postanu srećni dobitnici besplatne hrane i smeštaja na neko vreme.

Препорука за текст.
Milan Novković Milan Novković 23:37 13.11.2016

Re: Одлични обрасци...

што је крајње противуречно

Ja se slažem sa onim što je Michael Moore rekao - sasvim je nebitno da li je Trump sve ili bilo šta, a nešto jeste sigurno, mislio kad je to i rekao.

Sećam se kako je otišla Tačerovka, meni bilo nelogično dok mi nisu pojasnili, a već bio više godina u UK: ona je ljudima koji su jedva sastavljali kraj s krajem i uspevali da uštede £150 godišne za neki godišnji maznula tih £150 funti, tj sav taj neki "višak vrednosti".

Neocons i neoliberali su u rust-beltu mnogima maznuli i osnovnu egzistenciju, poslali ih na food stamps, dok su ti jadni ljudi godišnji izvan mesta gde žive često iskusili samo jednom, i to ne mnogo daleko od mesta gde žive.
svea svea 07:33 14.11.2016

Re: Одлични обрасци...

али брате имаш много дигресија и стилских егзибиција.

:)
Препорука за текст.

+1
G.Cross G.Cross 08:27 14.11.2016

Gramaticka inkvizicija

Kad se niko od regularne gramaticke inkvizicije nije javio, jel mogu ja ?

Mislim da se menja Poredak - Poretka ( a ne Poredka, kao u naslovu)
svea svea 09:25 14.11.2016

Re: Gramaticka inkvizicija

G.Cross
Kad se niko od regularne gramaticke inkvizicije nije javio, jel mogu ja ?

Mislim da se menja Poredak - Poretka ( a ne Poredka, kao u naslovu)


» apsorbirati • glagol Usisati, usisavati, upiti, upijati, progutati, uvlačiti u se; trošiti, potrošiti; obuzeti, obuzimati, ovladati; sasvim zauzeti poslom nekoga, potpuno zaposliti.

bp, dt, zs, itd..

Čini mi se da je kod tebe, na blogu o Dilanu (za malo napišem pokojnom, cc), nešto absorbirano - ne znam da li si ispravio, da ne provjeravam - oči je apsorbiralo.
G.Cross G.Cross 09:35 14.11.2016

Re: Gramaticka inkvizicija

svea
G.Cross
Kad se niko od regularne gramaticke inkvizicije nije javio, jel mogu ja ?

Mislim da se menja Poredak - Poretka ( a ne Poredka, kao u naslovu)


» apsorbirati • glagol Usisati, usisavati, upiti, upijati, progutati, uvlačiti u se; trošiti, potrošiti; obuzeti, obuzimati, ovladati; sasvim zauzeti poslom nekoga, potpuno zaposliti.

bp, dt, zs, itd..

Čini mi se da je kod tebe, na blogu o Dilanu (za malo napišem pokojnom, cc), nešto absorbirano - ne znam da li si ispravio, da ne provjeravam - oči je apsorbiralo.


Absolutno si u pravu.
svea svea 10:55 14.11.2016

..

docsumann docsumann 22:04 14.11.2016

Re: ..


svea svea 07:58 15.11.2016

Re: ..

Ouje, kul.
Milan Novković Milan Novković 09:38 15.11.2016

Re: Gramaticka inkvizicija

G.Cross
Kad se niko od regularne gramaticke inkvizicije nije javio, jel mogu ja ?

Mislim da se menja Poredak - Poretka ( a ne Poredka, kao u naslovu)

Ispravljeno, podmazano, thanks

Eto i dobrog operatora nad obrascima: "podmazati"

Milan Novković Milan Novković 10:29 15.11.2016

Re: ..

svea

Imamo mi jedan obrazac u programiranju što se zove "fasada" - on služi da ponudi prostiji pristup kompleksnom i ponekad nejasnom telu, gde telo jednako duša, i obrnuto (moram ovako da pišem zbog Nikoletine Bursaća iz Novog Sada .

E sad, ovo je već osnova za bar četiri nejasna bloga, ali ja ću se zadržati na jednom nejasnom komentaru. Inspiracija su često pogrešna do nejasna shvatanja većine nas kada je u pitanju jedinstvo i borba ne suprotnosti, nego svega i svačega, lica, naličja, formi, suština i ostalog vezanih za neki predmet, osobu, pojavu, ili neku kompoziciju svega ovoga.

Tačnije, to je deo inspiracije, drugi deo je "adjacent possible" evolucionog biologa Stuarta Kaufmana, i ja ću sada da "brutalizujem" njegov koncept kradući reči ne od njega, koji je koncept "izmislio" (potpuno genijalan lik), nego od jednog drugog autora koji ide ...

"...The adjacent possible is a kind of shadow future, hovering on the edges of the present state of things, a map of all the ways in which the present can reinvent itself. As Steven notes, the adjacent possible “captures both the limits and the creative potential of change and innovation..."

Pa on posle priča o "The Genius of the Tinkerer", i ako se niko neće naljutiti ja bih ovo vrlo slobodno preveo kao Genije koji voli da pipka sve oko sebe, čeprka.

Forma, fasada, ... nije isto, ali slično za moje ovde potrebe, ne često seme kreacije, nego ;esto jedino seme kreacije, u nju se onda uliva suština za koju ne bismo nikad saznali da postoji da u početku nije bilo forme.

U muzici to može da bude neki vrlo prost ritam, ili nekoliko taktova, kao što pričaju o Betovenovoj petoj simfoniji, slikar možda slučajno povuče par linija, ili ih vidi negde, vajar vidi nešto u kamenu zato što je kamen takav kakav jeste, tj samo to nešto i jeste u kamenu, a tinkerer, osoba što čeprka, je srećna na razne načine, a uvek na sledeći ...

"The strange and beautiful truth about the adjacent possible is that its boundaries grow as you explore them. Each new combination opens up the possibility of other new combinations."

Kaufman bi prosto rekao kako se radi o co-evoluciji, i brutalizovanjem koncepta iza kojeg je njegov genije mi dolazimo do magično mekog podprostora lepih reči, kao forme koja nas inspiriše da u nju sipamo nešto, dobro, de, ja se sad trudim da inženjerski nespretno brzo pokvarim ovo što sam počeo, možda je bolje reći da nam forma kaže kako oko nas postoje fantastični svetovi koje mi prečesto ne vidimo, zato što smo slepi po izboru, prebrzi, ili zato što postoje u budućnosti koju bi mi mogli ili morali da počenmo da kreiramo sada ...

Nečistoće u formama - one su često uzrok zašto počne da se kotrlja točak kreacije, oko njih se nešto kristalizuje, i da ih nema često (a često ne) bi neki drugi sterilni točak iz budućnosti tiho prošao pored nas i otišao u sterilnu prošlost

emsiemsi emsiemsi 12:12 15.11.2016

Re: ..

Milan Novković
svea

Imamo mi jedan obrazac u programiranju što se zove "fasada" - on služi da ponudi prostiji pristup kompleksnom i ponekad nejasnom telu, gde telo jednako duša, i obrnuto (moram ovako da pišem zbog Nikoletine Bursaća iz Novog Sada .

E sad, ovo je već osnova za bar četiri nejasna bloga, ali ja ću se zadržati na jednom nejasnom komentaru. Inspiracija su često pogrešna do nejasna shvatanja većine nas kada je u pitanju jedinstvo i borba ne suprotnosti, nego svega i svačega, lica, naličja, formi, suština i ostalog vezanih za neki predmet, osobu, pojavu, ili neku kompoziciju svega ovoga.

Tačnije, to je deo inspiracije, drugi deo je "adjacent possible" evolucionog biologa Stuarta Kaufmana, i ja ću sada da "brutalizujem" njegov koncept kradući reči ne od njega, koji je koncept "izmislio" (potpuno genijalan lik), nego od jednog drugog autora koji ide ...

"...The adjacent possible is a kind of shadow future, hovering on the edges of the present state of things, a map of all the ways in which the present can reinvent itself. As Steven notes, the adjacent possible “captures both the limits and the creative potential of change and innovation..."

Pa on posle priča o "The Genius of the Tinkerer", i ako se niko neće naljutiti ja bih ovo vrlo slobodno preveo kao Genije koji voli da pipka sve oko sebe, čeprka.

Forma, fasada, ... nije isto, ali slično za moje ovde potrebe, ne često seme kreacije, nego ;esto jedino seme kreacije, u nju se onda uliva suština za koju ne bismo nikad saznali da postoji da u početku nije bilo forme.

U muzici to može da bude neki vrlo prost ritam, ili nekoliko taktova, kao što pričaju o Betovenovoj petoj simfoniji, slikar možda slučajno povuče par linija, ili ih vidi negde, vajar vidi nešto u kamenu zato što je kamen takav kakav jeste, tj samo to nešto i jeste u kamenu, a tinkerer, osoba što čeprka, je srećna na razne načine, a uvek na sledeći ...

"The strange and beautiful truth about the adjacent possible is that its boundaries grow as you explore them. Each new combination opens up the possibility of other new combinations."

Kaufman bi prosto rekao kako se radi o co-evoluciji, i brutalizovanjem koncepta iza kojeg je njegov genije mi dolazimo do magično mekog podprostora lepih reči, kao forme koja nas inspiriše da u nju sipamo nešto, dobro, de, ja se sad trudim da inženjerski nespretno brzo pokvarim ovo što sam počeo, možda je bolje reći da nam forma kaže kako oko nas postoje fantastični svetovi koje mi prečesto ne vidimo, zato što smo slepi po izboru, prebrzi, ili zato što postoje u budućnosti koju bi mi mogli ili morali da počenmo da kreiramo sada ...

Nečistoće u formama - one su često uzrok zašto počne da se kotrlja točak kreacije, oko njih se nešto kristalizuje, i da ih nema često (a često ne) bi neki drugi sterilni točak iz budućnosti tiho prošao pored nas i otišao u sterilnu prošlost


Јеботе патак !
svea svea 14:18 15.11.2016

Re: ..

moram ovako da pišem zbog Nikoletine Bursaća iz Novog Sada


svea svea 14:19 15.11.2016

Re: ..

Forma, fasada, ... nije isto, ali slično za moje ovde potrebe, ne često seme kreacije, nego ;esto jedino seme kreacije, u nju se onda uliva suština za koju ne bismo nikad saznali da postoji da u početku nije bilo forme.


"A work of art is the unique result of a unique temperament." — Oscar Wilde

svea svea 14:20 15.11.2016

Re: ..

Јеботе патак !


Natura in posa, Biennale in Venice, 2015.

alselone alselone 15:01 15.11.2016

Re: ..

tess ti si mu bas dala poslednjih dana...
blogovatelj blogovatelj 15:12 15.11.2016

Re: ..

tess ti si mu bas dala poslednjih dana...


Bas sam ovo hteo da kazem.
svea svea 15:25 15.11.2016

Re: ..

Ne razumijem.
Imate neki problem sa mnom?
Pobogu, obavjestite moderatora.

Šta tačno?
svea svea 15:26 15.11.2016

Re: ..

Bas sam ovo hteo da kazem.

Što si ti to isto hteo da kažeš?

Reci..
alselone alselone 15:27 15.11.2016

Re: ..

Ne razumijem.
Imate neki problem sa mnom?
Pobogu, obavjestite moderatora.

Šta tačno?


Ih sto si ratoborna. Bez potrebe. Samo se opusti, disi u kesu, sve ce biti u redu, necemo da ti naskodimo.
svea svea 15:39 15.11.2016

Re: ..

necemo da ti naskodimo.

Dobro.
blogovatelj blogovatelj 17:37 15.11.2016

Re: ..

Ne razumijem.
Imate neki problem sa mnom?
Pobogu, obavjestite moderatora.

Šta tačno?


Ja nemam nikakav problem, samo sam primetio da si naprasno postala agresivna prema meni. Razlog ne mogu da dokucim.
svea svea 19:40 15.11.2016

Re: ..

Ne znam šta bih rekla.

Tj nekako je najidealnije i najbesmislenije da ti se izvinjavam što sam agresivna.. da mi nije što moram samoj sebi objašnjavati šta mi bi da se izvinjavam.

Hajde, preživi.
Vidjećemo neki drugi put, šta i kako.
blogovatelj blogovatelj 00:26 16.11.2016

Re: ..

Tj nekako je najidealnije i najbesmislenije da ti se izvinjavam što sam agresivna


Zašto bi mi se izvinjavala? Ne treba meni izvinjenje, nisam ga niti očekivao, niti želeo, nego mi je samo nejasno zašto.
svea svea 07:30 16.11.2016

Re: ..

Ništa, predložite Nsarskom da porazgovara sa mnom.
milisav68 milisav68 07:58 16.11.2016

Re: ..

svea
Ništa, predložite Nsarskom da porazgovara sa mnom.

Jadna ja, niko me ne voli.
svea svea 08:10 16.11.2016

Re: ..

Milisave, opet gluposti..
milisav68 milisav68 08:45 16.11.2016

Re: ..

svea
Milisave, opet gluposti..

Naravno.
svea svea 08:54 16.11.2016

..

blogovatelj blogovatelj 15:15 16.11.2016

Re: ..

Ništa, predložite Nsarskom da porazgovara sa mnom


Probaj za pocetak da redje menjas nikove, nije lepo imati toliko puno razlicitih licnosti u sebi.
svea svea 17:00 16.11.2016

..

Pfiju.. fić.
svea svea 17:01 16.11.2016

..

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:59 16.11.2016

Re: ..

tess




ali, igreklik.com

pa još ima igrica "Ozljedi svoju bivšu"

svea svea 19:08 16.11.2016

Re: ..

Ali, ja ne znam kako je to tako.

Paše. :)

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:52 16.11.2016

Re: ..

Ali, ja ne znam kako je to tako.


pa verovatno si sliku videla negde drugde, ali taj koji je postavio na mrežu je to uradio na ovoj adresi:

http://www.igreklik.com/slike/

pa se posle na drugom mestu "pozvao" na link.

al nema veze, baš paše :)
svea svea 05:36 17.11.2016

..

:)
jinks jinks 08:30 14.11.2016

...

Navinder je "manipulisao" berzu pomerajući joj sentiment na razne načine, prvenstveno, ako se dobro sećam, sad sam pročitao samo vest koja me podseća na sad 6 godina star događaj, tako što je stavljao ogromne narudžbine na berzu, recimo u milijardama, iako nije nameravao da trgovinu uradi nego je brzo menjao ili poništavao te narudžbine

dovoljno je da se spomene kako je Trump pripretio Fordovim egzekutivcima da će im nabaciti 35% uvozne takse ako zatvore fabrike u US i premeste ih u Meksiko

Možda između Navindera i Trampa na kraju bude i prilično sličnosti. A možda i ne :)

p.s.

Laičko pitanje: Zbog čega je ovo što je Navinder uradio uopšte i kažnjivo? Mislim, čovek se predomisli u trenutku svake kupovine koju je najavio :)
Milan Novković Milan Novković 11:32 14.11.2016

Re: ...

jinks
Navinder je "manipulisao" berzu pomerajući joj sentiment na razne načine, prvenstveno, ako se dobro sećam, sad sam pročitao samo vest koja me podseća na sad 6 godina star događaj, tako što je stavljao ogromne narudžbine na berzu, recimo u milijardama, iako nije nameravao da trgovinu uradi nego je brzo menjao ili poništavao te narudžbine

dovoljno je da se spomene kako je Trump pripretio Fordovim egzekutivcima da će im nabaciti 35% uvozne takse ako zatvore fabrike u US i premeste ih u Meksiko

Možda između Navindera i Trampa na kraju bude i prilično sličnosti. A možda i ne :)

p.s.

Laičko pitanje: Zbog čega je ovo što je Navinder uradio uopšte i kažnjivo? Mislim, čovek se predomisli u trenutku svake kupovine koju je najavio :)

Spoofing u UK nije kažnjiv, ali u US jeste - taki zakon.

Neki US pravni "meta-udžbenik", kada su u pitanju potentni, nekonvencionalni obrasci, bi mogao da ima začajnu stavku koja kaže da sve ovako potentno nije dozvoljeno smrtnicima

Hoću da kažem da su US tržišta, "nezaposlenost", "inflacija", "GDP", ... ovakvi kakvi se predstavljaju JEDINO zbog spoofinga
jinks jinks 12:19 14.11.2016

Re: ...

Da li se spoofing na berzi ponaša kao poremećaj tipa belog šuma, ili i on ipak donekle na kraju ispadne obojen :)

Onda bi se i ta boja mogla uzeti u obzir prilikom modelovanja, na određeni način.
maksa83 maksa83 12:25 14.11.2016

Re: ...

Da li mu onda spoofing na berzi dođe isključivo kao poremećaj tipa belog šuma, ili i on ipak malo na kraju ispadne obojen :)

To ti je zanimljivo, ako tu stvar radiš iz kuće onda te u'apse i oteraju na robiju, ali ako to radiš iz trejding firme (još ako je deo nečeg većeg, da ne pominjem sad dva slova G i S) onda dobiješ vrtoglav bonus na kraju godine. To što je on radio iz kuće trejding firme rade već godinama i dlaka im s glave ne fali.
jinks jinks 12:30 14.11.2016

Re: ...

To što je on radio iz kuće trejding firme rade već godinama i dlaka im s glave ne fali.

Pa da, zašto im, na primer, za short term trading kontrolisani spoofing ne bi došao kao jedna od efikasnijih inicijalnih kapisla.
Milan Novković Milan Novković 12:38 14.11.2016

Re: ...

maksa83
Da li mu onda spoofing na berzi dođe isključivo kao poremećaj tipa belog šuma, ili i on ipak malo na kraju ispadne obojen :)

To ti je zanimljivo, ako tu stvar radiš iz kuće onda te u'apse i oteraju na robiju, ali ako to radiš iz trejding firme (još ako je deo nečeg većeg, da ne pominjem sad dva slova G i S) onda dobiješ vrtoglav bonus na kraju godine. To što je on radio iz kuće trejding firme rade već godinama i dlaka im s glave ne fali.

Pa da, James Rickards je napisao interesantnu knjigu The Death of Money: The Coming Collapse of the International Monetary System.

On je multidisciplinarac, interesantan lik, fund manager, softveraš (tj bar radio jako blisko sa njima na kompleksnim sistemima), jurio insider dilere posle 9/11, simulirao finansijske ratove za Pentagon, ... dosta alternativnog pisanja na ove teme vuče korene do njega.

E sad, ovo je čista mašta, al "educated", kad uzmeš sve to, činjenicu da u ovom tradingu radi armija vanredno pametnih likova (imaju novac da ih privuku), bez obzira što većina nema pojma šta se dešava, i posmatraš Navindera za oprostiti je ako maštaš da su veliki posmatrali njegove pokušaje, pa ga "podržali", tj da njegov šum nije, u stvari, uzrok flash-crasha, i tako otišli short nešto opreznije i maznuli ogroman novac.

Tj on im je samo bio pokusni kunić, pa pravni gromobran.
Gospodja Klara Gospodja Klara 02:53 15.11.2016

Trol, zanemariti slobodno

Kao i većini non-IT ljudi i nama domaćicama se veliki deo života vrti oko obrazaca. Nama su oni dosta bitni pošto su deo posla formalizovanog gledanja na probleme, rešenja i događaje. Koliko smo mi ponekad "srećni" zbog formalizama pokazuje naše ničim-izazvano uskakanje u opuštene aktivnosti kao što je blogovanje, u sred radnog vremena (24/24), u sred posla (usisavanje), ili u sred vrlo važnog posla (trijaža dečje garderobe).
Taman kako se ponadamo da su nam neki formalizmi za kuvanje paprikaša postali instinktivni, deo bića, pa ne bi trebali više da nas opterećuju, kulinarstvo se pomeri, proste blok-šeme budu zamenjene konfigurabilnim šemama (veličina krompira), meta-data driven, konceptima, formalizacijama koncepata kroz ontologije, distribucijama i dinamikama tih ontologija u realnom vremenu, njihovim dodirivanjem, presecanjem i spajanjem sa drugim ontologijama.


Čisto da ne ispadne da samo IT-jevci razmišljaju o konceptima kroz ontologije .



- čija majka crnog vulina peder


:))))))))
Milan Novković Milan Novković 09:32 15.11.2016

Re: Trol, zanemariti slobodno

Čisto da ne ispadne da samo IT-jevci razmišljaju o konceptima kroz ontologije .

Taman posla, i moje izbacivanje đubreta iz kuće, pa zemljani i svi ostali radovi oko kuće su potpuno formalizovani, a organogram u kući je work of art, nema ni H od Hajzenberga (voleo bih da vidim osobu koja i u snu može da pomisli da mi uzme zlato u klimanju glavom
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:53 15.11.2016

bitch babies


Ne, stvarno su ovi beli rasisti prevršili svaku meru :)

link


maksa83 maksa83 00:33 16.11.2016

Re: bitch babies

vrabac_u_steni

Ne, stvarno su ovi beli rasisti prevršili svaku meru :)

link



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:12 16.11.2016

Re: bitch babies

ne može samo video, pa moram link.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana