Budućnost| Društvo| Porodica| Život

Да ли је заиста некада све било боље?

tasadebeli RSS / 20.01.2017. u 06:42

Гост аутор: Омега 68

 

 

Јесте!

 

Овај свет ускоро мора да стрефи нека катаклизма, неки потоп, промена полова, нешто што се већ дешавало више пута.Уништење Атлантиде, Содоме и Гоморе, фосили слатководних организама у Црном мору или отисак воде на пирамидама Египта су докази да ће бити оно што је већ било.

 

 

А зашто?

Кажу да је то све због људи који временом поблесаве толико да изазивају бес Бога/Богова.

Ових дана сам озбиљно забринут за судбину нашег извитопереног рода.Наиме, негде у сатанистичкој Џамахирији званој УСранија, организују прво светско првенство у лепоти чмара или политички коректније - ануса.

Зашто, шта је циљ?Поента?Корист?Естетика или поробљавање умова?

Или оно у Сан Франнциску - ко је имао ту несрећу да види како изгледа ,,парада поноса" коју ће ускоро да пресликају код нас.Само полако, све тако раде.У почетку бенигно, док се скувамо, па онда оно право...

Купио мој ћале неки телевизор, најмодернији, са оним веееликим екраном ( који неће да уђе у моју кућу, узгред ) и цео кућни труст мозгова не може данима да га програмира.Не можеш да пребациш са канала на канал, као код мог ускоро пунолетног Самсунга, већ мораш да му нађеш фрекфенцију и онда је укуцаш на жељени канал.

Нема осветљење него неких петнаестак параметара који дају осветљење!Забога!(Извињавам се свима који разумеју само WTF ).

Кажу да више не дају упутства јер има све објашњено на ТВ.Да, али не може свако да запамти неколико корака који се препоручују за неку операцију.

А све је било боље, некад, кад је постојало штампано упутсвто па су могли и они који нису чланови МЕНСЕ да програмирају телевизор или рикордер.

Све је било боље када су љубитељи лешева, шупка, секса са животињама или децом били изван закона и уместо борбе за своја права и ,,различитост" били изложени бојкоту и због страха од истог своје аномалије крили као потписник бриселског споразума да је издајник пар екселанс.

Боље је било у учионицама у којима ђаци нису могли да се шетају, пале цигарете, повремено опиче кокавац профану или ошамаре учитељицу. Постојале су специјалне школе за такве.Поправни домови су многе поправили (знам примере), у затвор се није ишло селективно нити могла да купи слобода наногицом.

Боље је било у болницама када су лекари били лекари.Кад су они опште праксе лечили и само изузетно писали упуте за специјалисте.Шта, немају добре плате?Ма немојте.А како се зове оно кад не умеју да убоду тастатуру и пребаце се на електронско здравство?

Све је било боље.И полиција и тужилаштво и васпитање и морал и све што падне на памет.

Било је боље и оно што је најважније: Женидба и удаја нису остављани на слободан избор онима којима је количина полних хормона увек обрнуто прпорционална дубини можданих бразди.Породица која је основ живота и постојања није препуштана на извољевање неиживљених и хедонистички егоцентричних.Јок море. Налазили су свакој врећи закрпу, онда се врећа и закрпа сроде, заволе и на крају кажу да им је живот био тежак али леп.:)

Ја сам имао среће, за сада, иначе сам могао да прођем као многи око мене.Кроз болан развод, још болније одвајање деце од родитеља, брата од сестре (о коме тек не смем ни да помислим ).

То што сам имао среће није гаранција да ће је и моја деца имати . Да се разумемо - у своју децу улажемо доста. Многи на нашем месту и са нашим приходима би гледали да имају само за храну. Ми се много чега одричемо да би деца била социјални типови, да би знали неке вештине, да се лепо развијају тренирајући како тело тако и ум.Екскурзије, настава у природи, тренинзи, школице и кампови уопште нису у основној понуди развоја једне личности.Све је то надградња коју смо ми, као друштво, почели да својатамо као нормално.Није нормално, посебно за ону породицу која живи са мало стотина евара месечно.

И сад, зар да све то баци у воду неко ко то није зарадио и не зна да цени?

Зато бих волео да се врати оно време и да се деца узимају како је ред и како слична интересовања, слично породично порекло и сродне навике и обичаји налажу.

Нисам расположен да моје женско дете све оне вештине, знања или породичне вредности које су уткане у њу, раслине уз неког насилника, овејаног мангупа и робијаша или васпитаног као вагабунда и полусвет.

Сви знамо шта девојачко лудило може да донесе.

Или да мој наследник, дика и понос читавог братства, године музичког образовања, бављења спортом и разне дипломе протраћи на неку која би накнадно открила да је спонзоруша, на емигранткињу сумњивог порекла или на никоговићку која, у односу на друге, од квалитета има само неки степен температуре више у једном делу тела.

А сви знамо како та ствар може да залуди мушки мозак и где се он налази.

Неки недобронамерни глобалиста ће, чисто злобе ради, да се подсмехне и да помисли како оваквима као ја треба да се деси све оно чега се такви плаше.Неће бити у праву јер ће онда њима, тако толерантнима, да се деси још горе.Тада неће рећи да је баш добро ако им је снаја мушко или ћерка решила да се не порађа.Ћутаће али ће тровати свет преко своје НВО како смо ја и мени слични неонацисти, ултрадесничари, мрзитељи и расисти и узимаће на благајни уредно зарађен и још уредније спакован новац.

Биће неког чуда, ја вам кажем. Браниће се оружјем тековине патријархалног живота који траје тисућама година, а који се на наше очи разара и на најгори начин гази од стране шачице илуминизираних и све веће гомиле њихових корисних идиота све мање плаћених а све више дебилизованих ,,модерним технологијама" и ,,угодним " животом.

Не брините, има нас Чворовића, ма мајку му јебем, да разбуцамо та говна.

 

October 22, 2016
Milan 



Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 09:07 20.01.2017

Хвала друже Тасо :)

Свим мојим јованцима желим срећну славу.
( да је лако, Србин би био свако )
highshalfbooze highshalfbooze 10:53 20.01.2017

да је лако, Србин би био свако

Ко зна, можда и јесте а не зна.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:50 21.01.2017

срећна слава, Србине

Kako to да jedan тако veliki Srbin slavi jednog velikog Jevrejina - otkud to?

inače, kako ide svet u kurac, priznali smo vam da ste oduvek na Balkanu,

Na Balkanu nekada živeli samo Srbi



tasadebeli tasadebeli 09:06 21.01.2017

Re: срећна слава, Србине

Srđan Fuchs


Kako to да jedan тако veliki Srbin slavi jednog velikog Jevrejina - otkud to?




Па кад сте нам продали лиценцу!

И то свима, не само Србима!

Зато сте на мојој топ листи трговаца убедљиво на првом месту са великом раликом у АТП поенима испред Цинцара на другом месту, док се Срби и Грци кољу за треће место.

Има ту много и Леванта, ако ћемо истину да говоримо...


2000 + 4000 једнако је 5000, зар не? За старог пријатеља...







Него, Срки, пре неко вече сам гледао филм који је код нас преведен са "Сунчев сјај" (Зоненшајн) са Ралфом (Реифом?) Фајнсом...


Јбт, као да сам гледао историју моје породице кроз 20. век...

А моји нису Јевреји, него Срби. Оно јес да смо се окумили својевремено са неким дорЧолским београдским Јеврејима, али моји су ипак Срби.


Невероватно како су нам судбине подударне... Појединачне, породичне и националне...


Имали државу, изгубили државу, повратили државу... Били убијани у милионским цифрама због те државе... И вере...

И у том ковитлацу вера, нација, идеологија, породичне и појединачне судбине нам се поклапају скоро у сваком детаљу иако нисмо исти народ.

Има нешто у томе...







П.С. - А ако већ причамо о топ листи трговаца, дијалог између моје бабе и мене својевремено:


- Је ли, сине, да те питам нешто... Како то твој тата (њен син, а мој отац) када год му дам паре да ми нешто купи и после га питам да ли има кусура, он каже да нема?

- Не знам ја то, баба. Ти си га родила, нисам ја...

- Па јес... Није се он џабе родио у јеврејску кућу...


(Када смо својевремено ћале и ја продавали неке жице за гитару и остале жичане инструменте, он је увек, свакодневно, успевао да прода четири пута више него ја.

Ни дан.данас не знам како му је то успевало.

Једини одговор који имам је урођени таленат да се буде трговац.

Човек се или роди са тим или без тога.)
elenold elenold 16:40 21.01.2017

Re: срећна слава, Србине

tasadebeli
...
Зато сте на мојој топ листи трговаца убедљиво на првом месту са великом раликом у АТП поенима испред Цинцара на другом месту, док се Срби и Грци кољу за треће место.

Има ту много и Леванта, ако ћемо истину да говоримо...
....

А моји нису Јевреји, него Срби. Оно јес да смо се окумили својевремено са неким дорЧолским београдским Јеврејима, али моји су ипак Срби.


Невероватно како су нам судбине подударне... Појединачне, породичне и националне...



Meni je davno jedan kolega rekao da su Jermeniji daleko ispred svih.
Imao je jednog prijatelja u Parizu ciji su preci dosli posle stradanja Jermena od Turaka.

A ovo da su sudbine Jevreja i Srba podudarne u mnogo cemu, moze biti,
ali odnos Srba i Jevreja prema svojoj drzavi nije, maprotiv u vecini slucajeva se drasticno razlikuje.
bene_geserit bene_geserit 08:34 22.01.2017

Re: срећна слава, Србине

elenold
Meni je davno jedan kolega rekao da su Jermeniji daleko ispred svih.

Pa ima ono "gde prodje jermenin tu jevrejin nema sta da trazi".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:42 22.01.2017

Re: срећна слава, Србине

Najbolja kombinacija trgovaca je jerusalimski Stari Grad, gde Arapi, Jevreji, Jermeni, Latini i Grci žive zajedno. Tu brale ako prođeš neozleđenog novčanika e onda si pravi - maher.

Jermeni su vrhunski majstori za oblikovanje plemenitih metala.
elenold elenold 18:36 22.01.2017

Re: срећна слава, Србине

bene_geserit
elenold
Meni je davno jedan kolega rekao da su Jermeniji daleko ispred svih.

Pa ima ono "gde prodje jermenin tu jevrejin nema sta da trazi".


Da, on je reako u smislu tri Jevreja jedan Jermenin.
Inace je rekao da kod njih nema brakova sa drugim nacijama. Samo sa Jermenima.

Davno mi je to pricao.

Inace slicno ovom ima i jedan vic za Ere. Zasto Jevreja nema u Uzicu.
Vereujem da znate....

Inace ja nisam upoznao ( ili bar nemam tih saznanja) nijednog Jermena
a voleo bih, nesto.
elenold elenold 18:43 22.01.2017

Re: срећна слава, Србине

Srđan Fuchs
Najbolja kombinacija trgovaca je jerusalimski Stari Grad, gde Arapi, Jevreji, Jermeni, Latini i Grci žive zajedno. ...


Da, da...
Za koga bi se moglo reci da predvodi Arape ( milsim na trgovacke vestine).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:01 22.01.2017

Re: срећна слава, Србине

u Izraelu su važan mirotvorni stub društva - poštuju državu a ne mrze Arape, tako da ih država koristi u mnogo čemu kao posrednike prilikom plasiranja određenih sadržaja za bezbednost - posebno grada Jerusalima.
noboole noboole 13:43 24.01.2017

Re: срећна слава, Србине

Srđan Fuchs
Kako to да jedan тако veliki Srbin slavi jednog velikog Jevrejina - otkud to?

inače, kako ide svet u kurac, priznali smo vam da ste oduvek na Balkanu,

Na Balkanu nekada živeli samo Srbi





Eto kako smo nekada bili popularni. Poceli sami i onda su se svi sjatili oko nas kad su i oni evoluirali od majmuna. A, ne k'o danas.

Inace, citam ovaj omegin txt i vidim kako stavlja LGBT u istu ravan sa nekrofilicarima, itd. I namsrsti mi se izraz lica, medjutim! Shvatim ja onda da cu isto tako izazivati sok i skandal za npr 20 godina svojim stavom o "manjinskoj zajednici" androida i njihovom izjednacavanju po pravima sa ljuckom rasom. (neka mi tasa udeli zareze tamo gde treba, mrzelome)

sasaminijature sasaminijature 09:41 20.01.2017

Izvinjavam se zbog dužine komentara

Skuvani smo kao žaba i nema leka.

Izgubljen je rat kada su liberizacijom teme sexa otvorili pandorinu kutiju.

Evo šta kaže pametan i osvešćen čovek na tu temu.


Četvrto pitanje:
Ti si puno govorio o seksu, što je dobro, jer je to toliko dugo držano u mraku. Međutim, nikada te nisam čuo da govoriš o homoseksualnosti; samo vrlo, vrlo kratko, i zapravo uvek kritikujući. Da li bi, molim te, govorio o tome, jer šta god je uzrok tom "perverznom činu", kako si ga nazvao, homoseksualnost je postojala i postoji u svetu. Može li mesečeva strana susresti sunčanu u bilo kojem telu? Je li tantra samo za heteroseksualce? Trebaju li ljudi potisnuti svoje homoseksualne tendencije?

Prva stvar, pitalac nije potpisao pitanje. To pokazuje da oseća krivicu zbog toga. On ne želi da se njegovo ime zna. Ne potpisujući pitanje, samim tim je osudio homoseksualnost.
Ja nisam protiv ničega, ali jesam za mnoge stvari. Da ponovim: ja nisam protiv ničega, ali jesam za mnoge stvari. Nisam protiv blata, nego sam za lotos. Seks treba transformisati. Ako nije transformisan, ostajete na najnižoj lestvici vašeg bića. Tako da je prva stvar koju treba razumeti: ja govorim o seksu da bi vi mogli da ga razumete i transcendirate.
Homoseksualnost je još niže od heteroseksualnosti. Nema ničeg lošeg u tome - samo imate još nižu prečku na svojim lestvama. To treba, transcendirati. Dakle, prva stvar: seks treba nadići, transcendirati. Druga stvar koju treba zapamtiti: homoseksualnost je niža prečka.
Svako dete je rođeno autoseksualno, svako dete je masturbant. To je faza; dete treba da je prođe. Svako dete voli da se igra svojim genitalijama. I to je ugodno, ništa nije loše u tome, ali to je detinjasto. To je prvo učenje, vežba, priprema. Ali ako imate trideset pet, četrdeset, šezdeset i još ste uvek masturbanti, onda je nešto pošlo krivo.
Kada kažem da je nešto pošlo krivo, pri tom samo mislim da niste bili sposobni da rastete; vaša mentalna dob ostala je retardirana.
Nakon masturbacijskog perioda kojeg nazivam "autoseksualnim", dete postaje homoseksualno. Otprilike u dobu od deset godina, dete postaje homoseksualno. Postaje mu zanimljivije telo koje je slično njegovom. To je prirodan rast. Najpre je zainteresovano za vlastito telo; zatim ga zanimaju tela slična njegovom - dečaka zanimaju dečaci, devojčice se zanimaju za devojčice. To je prirodna faza. I dečak odlazi od sebe, pokrećući svoju seksualnu energiju, svoj libido, ka drugim dečacima. I to se čini prirodnim jer su drugi dečaci njemu sličniji nego devojčice. Napravio je korak; postao je homoseksualan. Dobro, nema ništa loše u tome, ali ako ste u dobu od šezdeset još uvek homoseksualni, onda ste retardirani - vi ste "dečkasti". Zato homoseksualci zadržavaju dečačko držanje i izgledaju "gay". Oni izgledaju srećniji od heteroseksualaca, to je sigurno. Čak i njihova lica ostaju dečačka. Vrlo je teško prikriti homoseksualnost; vaše lice, vaše oči, sve vas izdaje. Vi ostajete dečkasti. Dobro je proći kroz to, ali je loše zaglaviti se u tome.
Zatim dolazi treća faza, heteroseksualna. Dečak postaje zainteresovan za devojčice, devojčice za dečake. To je najviša faza kada je o seksu reč, ali i to samo do neke tačke. Ako ste i nakon četrdeset druge godine zainteresovani za seks, nešto nedostaje. Onda niste živeli ispravno, inače, u vreme kada dođete do četrdeset druge... u dobi od četrnaeste postajete zaista seksualni, spremni da rodite dete, postanete majka ili otac. Potrebno je četrnaest godina da se pripremite. Nakon sledećih četrnaest godina, u dobi od dvadeset osam, vi ste na vrhuncu seksualnosti. Nakon sledećih četrnaest godina, u dobi od četrdeset dve, vraćate se nazad. Krug se zatvara. Jung je rekao: "Ko god je prešao četrdesetu i dođe kod mene, ima religijski problem." Ako ste u dobi od četrdeset dve još uvek seksualno zbunjeni i u problemu, nešto ste propustili u životu.
Nakon narednih četrnaest godina, u dobi od pedeset šest, naprosto bi trebali biti slobodni od seksa. Narednih četrnaest godina, od pedeset šeste do sedamdesete, opet sledi detinjstvo. Pre smrti treba da dosegnete istu tačku kao kada ste rođeni. Krug se zatvara: dete. Na to je Isus mislio kada je rekao: "Dok ne postanete kao deca, nećete ući u Carstvo Božje."
To je sedamdesetogodišnji krug, manje ili više. Biće drugačije budete li živeli osamdeset ili sto godina; tada možete podeliti.
Ja nisam protiv ničega, ali neću vam pomoći da se zaglavite ni na jednom mestu. Idite dalje, idite dalje, nikada ne zapinjite ni na jednom mestu. Ja ništa ne osuđujem. Iskoristite tu priliku, ali idite dalje.

Homoseksualnost je retardirano stanje, ali na Zapadu postaje sve više prevladavajuće. Postoje razlozi. Želeo bih da vam ih iznesem nekoliko.
Životinje, u divljini, nikada nisu homoseksualne; ali u zoološkim vrtovima postaju. U divljini životinje nikada nisu homoseksualne, ali u zoološkim vrtovima, gde nisu slobodne i nemaju dovoljno prostora i previše su nagomilane, postaju homoseksualne. Svet postaje prenaseljen; postaje nalik zoološkom vrtu. Sav prirodni rast nestaje i ljudi postaju prenapeti. To je jedan od razloga porasta homoseksualnosti.
Druga stvar, na Zapadu se seks više smatra zabavom nego obavezivanjem. Čovek želi da ima neobavezne odnose. Stupiti u odnos sa ženom znači zaći u uzburkane vode. Stupiti u odnos sa ženom znači veliku angažovanost: deca, porodica, posao, kuća, auto, i hiljadu i jedna stvar. Jednom kada uđe žena, ceo svet uđe. Zapadni um sve više i više se boji angažovanosti; ljudi bi hteli da ostanu neangažovani. Lakše je ostati neangažovan u homoseksualnoj nego u heteroseksualnoj vezi. Nema dece, i odmah povezanosti skoro da i nema.
Treći razlog. Žene na Zapadu postaju lezbejke zbog pokreta za oslobađanje žena, ideje da je muškarac tlačio žene sve do sada. A muškarac jeste tlačio, to je bilo jedno od najvećih ropstava ikada. Nijedna klasa nije bila toliko potlačena kao žene. Sada je revolt, reakcija. Postoje organizacije žena Zapada koje promovišu lezbejstvo, homoseksualnost - napustite sve odnose s muškarcima. Zaboravite na voljenje neprijatelja. Muškarac je neprijatelj; napustite sve odnose s muškarcima. Bolje je voleti ženu; žena voli ženu.
Žene postaju sve agresivnije. Muškarac se sve više boji da uđe u odnos.
Te situacije stvaraju homoseksualnost, ali to je perverzija. Ako ste u tome, ja vas ne osuđujem. Naprosto kažem da uđete dublje u svoje osećaje, više meditirate, i postupno ćete videti da se vaša homoseksualnost pretvara u heteroseksualnost. Ako ste masturbacijski tip, želeo bih da postanete homoseksualni; to je bolje. Ako ste homoseksualci, želeo bih da postanete heteroseksualci; to je bolje. Ako ste već heteroseksualci, želeo bih da budete u celibatu; to je najbolje. Ali uvek idite dalje.
Ja ništa ne osuđujem.
Pitalac kaže: "...homoseksualnost je postojala i postoji u svetu." Tačno. Tuberkuloza je takođe postojala i postoji, rak takođe, iako nema razloga za to. Uistinu bolji svet biće sve više heteroseksualan. Zašto? Zato što muškarci i žene, ili yin i yang, kada se sretnu, krug se zatvara, kao kada se krug zatvori kada se sretnu negativni i pozitivni elektricitet. Kad muškarac susretne muškarca, negativni elektricitet susreće negativni, ili pozitivni susreće pozitivni. To neće stvoriti unutarnji energetski krug. Ostaviće vas necelovite. To nikada neće biti ispunjavajuće. To može biti ugodno. To može biti ugodno, ali nikada ne može biti ispunjavajuće, a ispunjenje je cilj, ne ugodnost.
Zapamtite da, ako ćete jednog dana iznutra postati aseksualni, mora se pojaviti brahmacharya, mora se pojaviti najčistiji celibat, onda je bolje kretati se prirodnim putem. Po mom razumevanju, jednostavnije je heteroseksualcima da nadiđu seks nego homoseksualcima. Budući da nedostaje jedna prečka, homoseksualcima će trebati više napora, i to nepotrebnog napora.
Ipak, ja nisam protiv ničega. Ako je vama dobro, vi to morate odlučiti. Ja to ne nazivam grehom, i ne kažem da ćete, ako ste homoseksualci, biti bačeni u pakao. Same gluposti. Ako ste homoseksualni, propustićete nešto, osećaj kada yin sretne yang, osećaj kada pozitivno sretne negativno, kada dan sretne noć. Propustićete nešto. Nećete biti bačeni u pakao, ali ćete propustiti nešto od neba u svom životu.
Ali ipak, vi morate odlučiti. Ja vam ne izdajem zapovest.
Zapravo, verske zapovesti su stvorile situaciju u kojoj je homoseksualnost po prvi put rođena. Iznenadiće vas da su religije uzrok homoseksualnosti u svetu, zato što su insistirale da monasi moraju da žive u jednom samostanu, a monahinje u drugom, i da se ne smeju susretati. Budisti, đainisti, hrišćani, gurali su hiljade muškaraca u jedno stado i hiljade žena u drugo, i srušili sve mostove među njima. To je bilo prvo plodno tlo za homoseksualnost. Stvorili su takvu situaciju jer je ljubav tako duboka čežnja da će, ako joj ne dozvolite prirodno ispoljavanje, postati perverzna. Ona uvek pronalazi nekakve načine da se izrazi.
U vojsci ljudi lako postaju homoseksualci. U momačkim i devojačkim pansionima ljudi lako postaju homoseksualci. Da bi homoseksualnost nestala iz sveta, mora nestati svaka segregacija između muškaraca i žena. U studentskim domovima bi oba pola trebalo da borave zajedno. A vojska ne bi trebala biti samo za muškarce; i ženama bi trebao biti dozvoljen pristup. Klubovi ne bi smeli biti samo za dečake; to je opasno. I manastiri bi trebali da budu biseksualni, inače je prirodno da dođe do homoseksualnosti.
Ali to je perverzija, bolest. Kada kažem "bolest", ne osuđujem. Nazivam to "bolest" sa saosećanjem. Ako neko boluje od tuberkuloze, ne osuđujemo ga. Pomažemo mu da se izvuče iz toga. Tako, kada ljudi dođu k meni i priznaju da su homoseksualci, kažem da ne brinu, ja sam tu. Izvući ću vas iz toga.
Seks nastavlja da biva važan do samog kraja života - ako niste budni, ako ga niste transformisali. A umreti seksualan je ružna smrt. Treba doseći tačku koja seks ostavlja daleko iza.

Tri vrlo stara člana Vojnog i mornaričkog kluba raspravljali su o nezgodnim trenucima uz brendi i cigare.
Prva dvojica osvrnuli su se na incidente u svojim životima kojih se prisećaju sa sramom; a kada je došao red na trećeg starog kompanjona, ispričao je kako su ga uhvatili dok je virio kroz ključaonicu devojačke spavaonice.
"Ah da", reče jedan cerekajući se, "Svakako da smo činili neke ludosti u mlađim danima."
"Mlađi dani, ma ne!", reče treći stari momak, "To je bilo sinoć."

Ali to je ružno. Jedan starac trebao bi opet da postane poput malog deteta. Jer kada seks nestane, sve želje nestanu. Kada seks nestane, i zanimanje za druge nestane. Seks je poveznica s društvom, sa svetom, s materijom. Kada seks nestane, odjednom počinjete da lebdite poput belog oblaka. Vi ste iskorenjeni; vaši koreni više nisu u ovom svetu. A kada se vaša energija ne kreće nisko, naniže, nizbrdo, onda počinje da se uzdiže naviše i doseže sahasraru, gde najviši lotos čeka da nadođe energija koja će mu pomoći da procveta.

omega68 omega68 11:15 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

ispunjenje je cilj, ne ugodnost.

Ako ste homoseksualni, propustićete nešto, osećaj kada yin sretne yang, osećaj kada pozitivno sretne negativno, kada dan sretne noć. Propustićete nešto. Nećete biti bačeni u pakao, ali ćete propustiti nešto od neba u svom životu.

Ali to je perverzija, bolest. Kada kažem "bolest", ne osuđujem. Nazivam to "bolest" sa saosećanjem. Ako neko boluje od tuberkuloze, ne osuđujemo ga. Pomažemo mu da se izvuče iz toga. Tako, kada ljudi dođu k meni i priznaju da su homoseksualci, kažem da ne brinu, ja sam tu. Izvući ću vas iz toga.
Seks nastavlja da biva važan do samog kraja života - ako niste budni, ako ga niste transformisali. A umreti seksualan je ružna smrt. Treba doseći tačku koja seks ostavlja daleko iza.

Tri vrlo stara člana Vojnog i mornaričkog kluba raspravljali su o nezgodnim trenucima uz brendi i cigare.
Prva dvojica osvrnuli su se na incidente u svojim životima kojih se prisećaju sa sramom; a kada je došao red na trećeg starog kompanjona, ispričao je kako su ga uhvatili dok je virio kroz ključaonicu devojačke spavaonice.
"Ah da", reče jedan cerekajući se, "Svakako da smo činili neke ludosti u mlađim danima."
"Mlađi dani, ma ne!", reče treći stari momak, "To je bilo sinoć."

Ali to je ružno. Jedan starac trebao bi opet da postane poput malog deteta. Jer kada seks nestane, sve želje nestanu. Kada seks nestane, i zanimanje za druge nestane. Seks je poveznica s društvom, sa svetom, s materijom. Kada seks nestane, odjednom počinjete da lebdite poput belog oblaka. Vi ste iskorenjeni; vaši koreni više nisu u ovom svetu. A kada se vaša energija ne kreće nisko, naniže, nizbrdo, onda počinje da se uzdiže naviše i doseže sahasraru, gde najviši lotos čeka da nadođe energija koja će mu pomoći da procveta.


angie01 angie01 11:43 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

i ovo sam savladala,...nije mi jasno, da l je ovo postirano u afirmativnoj intonaciji, nameri i ko je autor,...
zemljanin zemljanin 11:46 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
i ovo sam savladala,...nije mi jasno, da l je ovo postirano u afirmativnoj intonaciji, nameri i ko je autor,...

sto bi rekli peer review
pametan i osvešćen čovek
angie01 angie01 12:00 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

:))
sasaminijature sasaminijature 12:16 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

i ovo sam savladala,...nije mi jasno, da l je ovo postirano u afirmativnoj intonaciji, nameri i ko je autor,...


Postirano je da pojasni sve klopke koje postavljaju zagovornici sexualnih sloboda.

Autor danas nije bitan, bitnije je njegovo viđenje problematike.
angie01 angie01 12:52 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Postirano je da pojasni sve klopke koje postavljaju zagovornici sexualnih sloboda.


pa nisu resenje doktrine i retrogradnost nego upravo informisanost, obrazovanost, izgradnja i nadogradnja.
rade.radumilo rade.radumilo 12:59 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Autor danas nije bitan, bitnije je njegovo viđenje problematike.


Srećom je takvih sve manje.
sasaminijature sasaminijature 13:00 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Sve klopke oko kojih gay i ine osobe brane svoju tezu da je homoseksualnost ispravna je čovek pojasnio.
sasaminijature sasaminijature 13:01 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Autor danas nije bitan, bitnije je njegovo viđenje problematike.


Srećom je takvih sve manje.



Šta je srećom?
Ovakvih razmišljanja ili?
angie01 angie01 13:06 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Srećom je takvih sve manje.



bladerunner92 bladerunner92 13:14 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Evo šta kaže pametan i osvešćen čovek na tu temu.

izuzetno
jedino me interesuje iz koje li je godine ovaj text i šta je po zanimanju autor
mislim jasno je da je neki "buda"
zemljanin zemljanin 13:25 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

da pojasni sve klopke koje postavljaju zagovornici sexualnih sloboda.

znači zagovornici ličnih sloboda samo postavljaju klopke ali srećom pa ima "osvešćenih" da im objasne da to nisu njihove slobode već tradicija, kultura, bog I sl. virtualeni nameti ... šta će iko da meni/tebi/nama objašnjava šta je poželjno da volimo

shvatio bi da je u pitanju određeno istraživanje sa svim dostupnhim podacima, metodologijom I sl. ali ovo "javlja mi se" - ne mogu da razumem
sasaminijature sasaminijature 13:28 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

bladerunner92
Evo šta kaže pametan i osvešćen čovek na tu temu.

izuzetno
jedino me interesuje iz koje li je godine ovaj text i šta je po zanimanju autor
mislim jasno je da je neki "buda"



Hm, mene interesuje sa kojim delom teksta se ne slažete, bitinije je nego iz koje je godine tekst i šta je po zanimanju autor.

Navede se deo teksta pa kaže; vidi Sale mislim da ovo nije dobro viđenje problema zbog toga i toga pa se onda fino obrazloži. Otvoen sam za diskusiju, drugačiji pristup i tako to.

Da probamo u toj ravni komunikaciju ?
sasaminijature sasaminijature 13:30 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
da pojasni sve klopke koje postavljaju zagovornici sexualnih sloboda.

znači zagovornici ličnih sloboda samo postavljaju klopke ali srećom pa ima "osvešćenih" da im objasne da to nisu njihove slobode već tradicija, kultura, bog I sl. virtualeni nameti ... šta će iko da meni/tebi/nama objašnjava šta je poželjno da volimo

shvatio bi da je u pitanju određeno istraživanje sa svim dostupnhim podacima, metodologijom I sl. ali ovo "javlja mi se" - ne mogu da razumem



Kako si ti iz ovog teksta izvukao tradiciju kulturu......može pojašnjenje?
bladerunner92 bladerunner92 13:40 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature


u pravu si Sale samo čim si postirao ovaj text diskusija je uzaludna

a i ja nisam neki sagovornik jer me mrzi da budem samo ću ti reći ovo - ljudska civilizacija je- hvala Budi- dostigla taj nivo da postoje neka ljudska prava koja moraju da se poštuju pa izmedju ostalih i pravo na jednakost koje podrazumeva tj garantuje i nediskriminaciju i gejeva koji ne biraju i ne postaju gejevi "zbog pokreta za oslobodjenje žena" ili zbog toga što se "muškarac boji da udje u odnos" ili zato što su muškarci i žene razdvojeni i "ne smeju se susretati" već zato što je pojedinima urodjena takva orijentacija.

edit: boldovano je iz tvog texta
rade.radumilo rade.radumilo 13:48 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ovakvih razmišljanja ili?


Razmišljanja i propovednika takvih gluposti.
zemljanin zemljanin 13:50 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature

Kako si ti iz ovog teksta izvukao tradiciju kulturu......može pojašnjenje?

u pravu si, moja greška

ali ostaje onaj deo
"javlja mi se"

jer je bazirano na "učenju" I sl. vidovima saznajnih prodora u nešto ... ili nemam ja problem sa tim mislima ali je pogrešno ... I ne osuđujem ali je pogrešno ... I svako ima prava da to smatra ispravnim ali ako želi da diskutuje o tome onda mora da se pozove na činjenice a ne na istine ...
tekst je opširan da bih citirao šta sve nije činjenično sem da citiram ceo tekst ...
omega68 omega68 13:50 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

ljudska civilizacija je- hvala Budi- dostigla taj nivo da postoje neka ljudska prava koja moraju da se poštuju pa izmedju ostalih i pravo na jednakost koje podrazumeva tj garantuje i nediskriminaciju i gejeva koji ne biraju i ne postaju gejevi "

Gledaj ovamo - ni pre četrdeset godina, dok nije bilo ovih proklamovanih ljudskih prava i pol. koreknosti, nije bilo diskriminacije.Mi smo imali feminizirane drugare i muškobanjastte drugarice koje niko nije maltretirao.Svi smo znali da su oni posebni i drugačiji, malo smo se krišom smejujili i pomalo ogovarali i to je bilo sve.
Išli smo sa njima na more, ekskuruije, niko ih nije odvajao kao što se crnci i dalje tretiraju u ,,najliberalnijoj zemlji sveta''.
Ti plaćeni borci za nešto što je postojalo, ti agresivni borci samo rađaju kontraefekat i medveđu uslugu onima za koje se bore.
rade.radumilo rade.radumilo 13:51 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

šta će iko da meni/tebi/nama objašnjava šta je poželjno da volimo


Vidi, ne brine naci frikove to da li ti uživaš u ovakvoj ili onakvoj vrsti seksa. Ne brine ih da li ti želiš ili ne želiš da imaš decu. Njih brine i oni se bore protiv tvoje slobode da sam odlučuješ o tome.
rade.radumilo rade.radumilo 13:53 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

ni pre četrdeset godina, dok nije bilo ovih proklamovanih ljudskih prava i pol. koreknosti, nije bilo diskriminacije


Mojne lažeš. Itekako su padale batine, prvo od dušebrižnih bilmeza zabrinutih za "tradicionalne vrednosti" a onda i od narodne milicije. Šta više, homoseksualnost je bila krivično delo, ako malo prelistaš zakone od pre četrdeset godina.
bladerunner92 bladerunner92 13:56 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

omega68
Mi smo imali feminizirane drugare i muškobanjastte drugarice koje niko nije maltretirao.Svi smo znali da su oni posebni i drugačiji, malo smo se krišom smejujili i pomalo ogovarali i to je bilo sve.
Išli smo sa njima na more, ekskuruije, niko ih nije odvajao

aaa znači vama smetaju borci za ljudska prava? pa znala sam ja Omega da ti razumeš i podržavaš homoseksualce
sasaminijature sasaminijature 13:56 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

u pravu si Sale samo čim si postirao ovaj text diskusija je uzaludna


Ne znam čemu ovakav pristup ???

Ako je tekst, viđenje, smeće, ko što sam i rekao navedi gde su te greške i pokušaj da obrazložiš.
Ja sam postovao tekst upravo zbog slaganja sa iznetim tvrdnjama. Isto tako ako ne zbog mene onda zbog drugih koji čitaju pokušaj da ukažeš na nedostatke.

Tip diskusije, ma u pravu si, bez iznete kontra teze nije prigodan nivo komunikacije.

a i ja nisam neki sagovornik jer me mrzi da budem samo ću ti reći ovo - ljudska civilizacija je- hvala Budi- dostigla taj nivo da postoje neka ljudska prava koja moraju da se poštuju pa izmedju ostalih i pravo na jednakost koje podrazumeva tj garantuje i nediskriminaciju i gejeva koji ne biraju i ne postaju gejevi "zbog pokreta za oslobodjenje žena" ili zbog toga što se "muškarac boji da udje u odnos" ili zato što su muškarci i žene razdvojeni i "ne smeju se susretati" već zato što je pojedinima urodjena takva orijentacija.


Vidiš ja sam neko kome smeta "trovanje" mladih naraštaja koji su zbog nezrelosti veoma podložni pogrešnim uticajima i to samu civilizaciju vodi u ambis.
Niko u ovom tekstu ne osporava prava pojedinca i to je lepo obajšnjeno. Tu je i jedna od smicalica. Ne sme se "pogrešno" kriti iza ljudskih prava. Mene upravo zbog toga brine koji je naš sledeći pad? Stvori će se kritična masa pa će tražiti da se nagon za opštenjem sa životinjama ne smtara devijacijom?
rade.radumilo rade.radumilo 13:58 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Vidiš ja sam neko kome smeta "trovanje" mladih naraštaja koji su zbog nezrelosti veoma podložni pogrešnim uticajima i to samu civilizaciju vodi u ambis.


Pa vidiš, tu je problem. Ja tvoje stavove smatram "trovanjem" mladih naraštaja.

zemljanin zemljanin 14:02 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Vidiš ja sam neko kome smeta "trovanje" mladih naraštaja koji su zbog nezrelosti veoma podložni pogrešnim uticajima i to samu civilizaciju vodi u ambis.

recimo religija
Stvori će se kritična masa pa će tražiti da se nagon za opštenjem sa životinjama ne smtara devijacijom?

a kako definišemo seksualna pomagala? ... ne bih da upražnjavam seks sa životinjama ali ako je neko voljan da proba I pri tome je punoletan I životinja nema problem sa tim, šta ja tu da radim ... da uzmem sveću
bladerunner92 bladerunner92 14:03 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ako je tekst, viđenje, smeće, ko što sam i rekao navedi gde su te greške i pokušaj da obrazložiš.

ono pod znacima navoda u mom odgovoru tebi je navedeno "gde su greške"a što reče zemljanin morala bih da citiram ceo text i obrazlažem.
Vidiš ja sam neko kome smeta "trovanje" mladih naraštaja koji su zbog nezrelosti veoma podložni pogrešnim uticajima i to samu civilizaciju vodi u ambis.

a ko to truje tačno mlade naraštaje i kako?
rade.radumilo rade.radumilo 14:04 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Stvori će se kritična masa pa će tražiti da se nagon za opštenjem sa životinjama ne smtara devijacijom


A šta tebi tu smeta? To što ne učestvuješ, šta li?
sasaminijature sasaminijature 14:04 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

tekst je opširan da bih citirao šta sve nije činjenično sem da citiram ceo tekst ...


U tekstu je izneto mišljenje i obrazolženo, suprotno od tog momenta "javlja mi se".

Svi koji ste burno reagovali na tekst ste rekli da je pogrešan a niko bar jedan pasus da izdvoji i kaže u čemu je problem.

Da ponovim onima kojima nije jasna moja polazna tačka;

OTVOREN sam za nova sagledavanja problema, za tako nešto je potreban minimum, da čujem reč, rečenicu ili pasus koji nije tačan. Da napravimo polaznu osnovu oko koje se ne slažemo.

Ovako bez potrebe se lepe etikete i priča u prazno.
rade.radumilo rade.radumilo 14:06 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Svi koji ste burno reagovali na tekst ste rekli da je pogrešan a niko bar jedan pasus da izdvoji i kaže u čemu je problem.


Deo od reda br. 1 do reda br. 71.
sasaminijature sasaminijature 14:07 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Pa vidiš, tu je problem. Ja tvoje stavove smatram "trovanjem" mladih naraštaja.


Potpuno poštujem iskreno.

Molio bih da mi se navede konkretno šta je pogrešno, čime trujem?
rade.radumilo rade.radumilo 14:10 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Molio bih da mi se navede konkretno šta je pogrešno, čime trujem?


Izjavom da je nešto u čemu jedna ili više osoba učestvuje dobrovoljno (uz poneku životinju, sve dotle dok ne biva povređena), devijantno.
sasaminijature sasaminijature 14:11 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
Vidiš ja sam neko kome smeta "trovanje" mladih naraštaja koji su zbog nezrelosti veoma podložni pogrešnim uticajima i to samu civilizaciju vodi u ambis.

recimo religija
Stvori će se kritična masa pa će tražiti da se nagon za opštenjem sa životinjama ne smtara devijacijom?

a kako definišemo seksualna pomagala? ... ne bih da upražnjavam seks sa životinjama ali ako je neko voljan da proba I pri tome je punoletan I životinja nema problem sa tim, šta ja tu da radim ... da uzmem sveću


Autor je u tekstu sve rašlanio i pojasnio. Homoseksualnost, heteroseksualnost, celibat...

Gde je po tvom mišljenju problem ili ćemo i dalje ovako uopšteno govoriti?

Tekst nije uopšten ...
angie01 angie01 14:11 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Deo od reda br. 1 do reda br. 71.


bas sam htela da navedem.
zemljanin zemljanin 14:11 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

da čujem reč, rečenicu ili pasus koji nije tačan

recimo da li postoji istraživanje o "seksualnim" ciklusima od po 14g

pa onda homeseksualnost u prirodi ... mogu da linkujem istraživanja na tu temu ako je baš neophodno ...

poenta je da za protiv postoje činjenice koje su dostupne dok za potvrdu nije potrebno ništa osim da se meni/tebi sviđa ono što piše ...
sasaminijature sasaminijature 14:13 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

a ko to truje tačno mlade naraštaje i kako?


Svi oni koji propagiraju tezu da je homoseksualnost ispravna, normalna.
vcucko vcucko 14:13 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
ni pre četrdeset godina, dok nije bilo ovih proklamovanih ljudskih prava i pol. koreknosti, nije bilo diskriminacije


Mojne lažeš. Itekako su padale batine, prvo od dušebrižnih bilmeza zabrinutih za "tradicionalne vrednosti" a onda i od narodne milicije. Šta više, homoseksualnost je bila krivično delo, ako malo prelistaš zakone od pre četrdeset godina.

Pre 50 godina su, sasvim u skladu sa lokalnim zakonima, crnci u južnim delovima SAD boravili samo u zadnjem delu autobusa, u većinu kafana nisu mogli ni da uđu.
Pre 200 godina austrijski ili ugarski plemić je mogao da skrati kmeta za glavu bez da se ikom pravda (eventualno da plati neku globu onom iznad sebe, čisto zbog par ruku manje za rad na zemlji).
A u pitanju su zemlje koje se (uglavnom s pravom) smatraju za najrazvijenije u svom dobu.
I šta sad s tim?
Fizički nasrtaj na bilo koga moraju da rešavaju organi reda i pravosuđe, svako iz svoje nadležnosti. Insistiranje na celodnevnom grupnom držanju za ruke i mantranju "gej je super, mi vas volimo, vi ste najbolji" je totalno kontraproduktivno. I direktno dovodi na vlast Trampa ili u perspektivi Marinu ili AFD.
Još samo da isprani mozgovi to shvate...
angie01 angie01 14:15 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Svi oni koji propagiraju tezu da je homoseksualnost ispravna, normalna.


to nije teza, to je prosto tako i uvek je bilo, samo je drustvena prihvatljivost varirala.
sasaminijature sasaminijature 14:16 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Molio bih da mi se navede konkretno šta je pogrešno, čime trujem?


Izjavom da je nešto u čemu jedna ili više osoba učestvuje dobrovoljno (uz poneku životinju, sve dotle dok ne biva povređena), devijantno.



Znači podržavaš grupu osoba koje se svojevoljno dobrovoljno skupe da bi upražnjavale sex sa decom od deset godina?
Da napomenem da ih ima koliko koji su uhapšeni koji su to radili i sa mlađim od deset.
bladerunner92 bladerunner92 14:16 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo

Izjavom da je nešto u čemu jedna ili više osoba učestvuje dobrovoljno (uz poneku životinju, sve dotle dok ne biva povređena), devijantno.


molim tebe i zemljanina da ne uvodite u priču životinje dovoljno ga već zbunjuje pogrešna rupica
angie01 angie01 14:20 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Znači podržavaš grupu osoba koje se svojevoljno dobrovoljno skupe da bi upražnjavale sex sa decom od deset godina?


ovo je uobicajena preckica, koji homofobi postavljaju u ovakvim razgovorima- deca nisu seksualno 9 niti u bilo kom drugom slislu) zrele osobe i svaka vrsta zloupotrebe od strane odraslih je kriminalna radnja, znaci o tome nema diskusije.

koliko sam shvatila mi ne raspravljamo o pedofiliji- tu nema rasprave, nego o homoseksualizmu.
zemljanin zemljanin 14:20 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

bladerunner92

sasaminijature sasaminijature 14:21 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Svi oni koji propagiraju tezu da je homoseksualnost ispravna, normalna.


to nije teza, to je prosto tako i uvek je bilo, samo je drustvena prihvatljivost varirala.



Velika zabluda! Ogromna i često se poteže kao argument.

Kroz istoriju su postojale osobe koje nisu dovoljno razvijene, u tekstu je to lepo objašnjeno, ali to nije argument da je to ispravno, zdravo.

Postojale su i osobe koje smatraju da je normalno istrebiti određenu etničku zajednicu ali hvala Bogu da takve spodobe nisu pobedile.
angie01 angie01 14:24 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Kroz istoriju su postojale osobe koje nisu dovoljno razvijene, u tekstu je to lepo objašnjeno, ali to nije argument da je to ispravno, zdravo.


stvarno ne razumem sta podrazumevas pod nedovoljno razvijeno i to posle jos podvlacis pod neispravno i nezdravo....hebote, blesavo mi zvuci i kao pitanje.


angie01 angie01 14:25 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
bladerunner92



i ja crkoh od smeha.
sasaminijature sasaminijature 14:26 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Znači podržavaš grupu osoba koje se svojevoljno dobrovoljno skupe da bi upražnjavale sex sa decom od deset godina?


ovo je uobicajena preckica, koji homofobi postavljaju u ovakvim razgovorima- deca nisu seksualno zrele osobe i svaka vrsta zloupotrebe od strane odraslih je kriminalna radnja, znaci o tome nema diskusije.

koliko sam shvatila mi ne raspravljamo o pedofiliji- tu nema rasprave, nego o homoseksualizmu.



Upravo prečkica!

Nije pitanje dece, oni kao problem su samo zbog iskorišćavanja, problem je u uživaocu.

Homoseksualnost je devijacija iste prirode kao i pedofilija sa drugačijim ishodištem, ali je poriv u osnovi iste prirode, seksualne. U oba slučaja je zadovoljavanjem niskih strasti kod nedovoljno duhovno stabilnih osoba.
U slučaju pedofilije je stepinik komplikovanije zbog toga što se koriste deca, nesvesne individue.
zemljanin zemljanin 14:33 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Kroz istoriju su postojale osobe koje nisu dovoljno razvijene, u tekstu je to lepo objašnjeno, ali to nije argument da je to ispravno, zdravo.

isto tako nije ni argument da je pogrešno iako to u tekstu nije lepo objašnjeno ... pedofilija je bila sastavni deo ljudske istorije sa sve pisanim dokazima da ne spominjem srpske vladare koji su se ženili sa devojčicama ...

dakle, bilo pa smo se malo upristojili pa priznali određena prava I uspostavili neke granice I zato je nesuvislo da se odnos punoletnih osoba propušta kroz određene prizme "istinitog"

sa reproduktivne strane ili "prirodne", homoseksualnost je ćorsokak ali kako imamo mogućnost da korigujemo prirodu I razne genetske poremećaje, mi kao vrsta odavno više nismo samo prirodni ... uz napomenu da korekcije radimo samo da bi jednika imala mogućnost da živi a ne da korekcijama stvaramo "ispravni" model ... recimo te korekcije dozvoljavaju da roditelji ostvare potomstvo iako to genetski ne bi bile u mgućnosti ... ako primenimo taj "prirodni" model mi to ne bi trebali da radimo jer povećavamo uticaj "nepoželjnih" gena u populaciji ... da ne spominjem razne druge genetske poremećaje ...
angie01 angie01 14:40 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Homoseksualnost je devijacija iste prirode kao i pedofilija sa drugačijim ishodištem, ali je poriv u osnovi iste prirode, seksualne. U oba slučaja je zadovoljavanjem niskih strasti kod nedovoljno duhovno stabilnih osoba.


pa nije, dve odrasle, zrele osobe, ne ugrozavaju nikog time sto su jedna drugu izabrale za seksualnog partnera,...dok su deca izabrana od odrasle osobe- zloupotrebljena,...vrlo je jasna razlika u ova dva slucaja,...s tim, sto se i dalje u istim zemljama, gde se na homoseksualnost gleda kao na najveci greh, ladno odobravaju hetero brakovi u kojima je mlada jos nezrela devojcica.
sasaminijature sasaminijature 14:44 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
Kroz istoriju su postojale osobe koje nisu dovoljno razvijene, u tekstu je to lepo objašnjeno, ali to nije argument da je to ispravno, zdravo.

isto tako nije ni argument da je pogrešno iako to u tekstu nije lepo objašnjeno ... pedofilija je bila sastavni deo ljudske istorije sa sve pisanim dokazima da ne spominjem srpske vladare koji su se ženili sa devojčicama ...

dakle, bilo pa smo se malo upristojili pa priznali određena prava I uspostavili neke granice I zato je nesuvislo da se odnos punoletnih osoba propušta kroz određene prieme "istinitog"

sa reproduktivne strane ili "prirodne", homoseksualnost je ćorsokak ali kako imamo mogućnost da korigujemo prirodu I razne genetske poremećaje, mi kao crsta odavno više nismo samo prirodni ... uz napomenu da korekcije radimo samo da bi jednika imala mogućnost da živi a ne da korekcijama stvaramo "ispravni" model ... recimo te korekcije dozvoljavaju da roditelji ostvare potomstvo iako to genetski ne bi bile u mgućnosti ... ako primenimo taj "prirodni" model mi to ne bi trebali da radimo jer povećavamo uticaj "nepoželjnih" gena u populaciji ... da ne spominjem razne druge genetske poremećaje ...


Tekst se bavi temom seksa, seksualne energije i njenog uticaja na jedinku.

Ja ne smporim da smo mi daleko otišli u pravcu tehnologije i da svašta možemo da sami uradimo, korigujemo, ali !?!

Tu je ta naša zamka.

Idemo u pogrešnom pravcu i određene stvari poimamo pogrešno, tako i seks.

Stanovišta sam je čovečanstvo porobljeno i da se batrga u muulju. Mnogi alati se za to koriste da bi osoba, masa ostala nerazvijena i samim tim eksploatisana.

Čovek se može razvijati u više pravaca a jedan od njih je i duhovni razvoj. Ako je obmanut i ako se na njega pogrešno utiče on nesvesno postaje rob najnižih instinkta, lak za upravljanje. Jedan od alata koji se koristi je i pitanje homoseksualnosti.
sasaminijature sasaminijature 14:48 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Homoseksualnost je devijacija iste prirode kao i pedofilija sa drugačijim ishodištem, ali je poriv u osnovi iste prirode, seksualne. U oba slučaja je zadovoljavanjem niskih strasti kod nedovoljno duhovno stabilnih osoba.


pa nije, dve odrasle, zrele osobe, ne ugrozavaju nikog time sto su jedna drugu izabrale za seksualnog partnera,...dok su deca izabrana od odrasle osobe- zloupotrebljena,...vrlo je jasna razlika u ova dva slucaja,...s tim, sto se i dalje u istim zemljama, gde se na homoseksualnost gleda kao na najveci greh, ladno odobravaju hetero brakovi u kojima je mlada jos nezrela devojcica.


Nije Anđo, iskreno mislim da nije i naveo sam zašto to mislim.

Nisi navela do kraja komentar pa da ponovim.

U oba slučaja je pokretačka sila zadovoljenje seksualnog nagona stim da je u pedofiliji teži oblik jer nisu obe strane svojevoljno pristale.
Polazna tačka je ista, seks.
zemljanin zemljanin 14:55 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Čovek se može razvijati u više pravaca a jedan od njih je i duhovni razvoj. Ako je obmanut i ako se na njega pogrešno utiče on nesvesno postaje rob najnižih instinkta, lak za upravljanje. Jedan od alata koji se koristi je i pitanje homoseksualnosti.

prepostaviću šta tačno znači "duhovni" razvoj ali čak I ako nisam dobro pretpostavio, to mi ne daje za pravo da tebi/nekome prebacujem što ste se opredelili ili to doživljavate kao svoju suštinsku potrebu ...

problem tog teksta I ove diskusije je nedostatak činjenica ... dakle neki tekst, nekog autora o nečemu ... ok, literarno delo ali I Biblija je literature pa evo šta dobismo ...

dakle, homo/hetero/apstinecija je individualno pravo svake jedinke ... sa tim opredeljenjem svako od nas može da se složi ili ne, ali nema prava da ga osporava ... nema prava da dokazuje da nije ispravno jer bi onda morao da dokazuje šta jeste ispravno ...

EDIT. inače stalno zaboravljam da podržim ono da nije toliko bitno ko je nešto napisao već sam sadržaj ... I diskusija je o neargumentovanom sadržaju ... mogla je da ga napiše I moja supruga to ne bi promenilo stvar ... a I nije hladno, ako prespavam napolju
sasaminijature sasaminijature 14:57 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

bladerunner92
rade.radumilo

Izjavom da je nešto u čemu jedna ili više osoba učestvuje dobrovoljno (uz poneku životinju, sve dotle dok ne biva povređena), devijantno.


molim tebe i zemljanina da ne uvodite u priču životinje dovoljno ga već zbunjuje pogrešna rupica



Da ti ponovim šta mislim o ovakvoj diskusiji, neozbiljno. Sebe diskredituješ ne mene.

Autor je naveo, stepenovao nivoe razvoja jedinke i to obrazložio zašto tako misli.

Navedi bar jedan stepen i pokušaj da izneseš svoje mišljenje zašto je pogrešan.
Gde vodi debata koja je; he vidi šta on priča, he he lupa gluposti jer su objavili svi mediji da je homoseksualnost ispravna.
Izneto je viđenje problema, svako ko se ne slaže iznese svoje argumente koji osvetljavaju temu iz njegovog ugla. Tako bi trebala da se razviija diskusija, bez vređanja i lepljenja etiketa.

Meni ne smeta, samo mislim da ne doprinosi samoj raspravi.

Isto tako volim da rastem stičem nova saznanja kao što i ne prihvatam zdravo za gotovo samo zato što je to većinsko mišljenje.
angie01 angie01 15:03 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Polazna tačka je ista, seks.


ne razumes, u prvoj varijanti su dve odrasle osobe, koje su dobrovoljno na sex pristale, u drugoj nisu, jedna strana je zlostavljac, druga je zrtva....to sto je polazna tacka sex, ne izravnava ta dva primera nikako.
sasaminijature sasaminijature 15:24 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

dakle, homo/hetero/apstinecija je individualno pravo svake jedinke ... sa tim opredeljenjem svako od nas može da se složi ili ne, ali nema prava da ga osporava ... nema prava da dokazuje da nije ispravno jer bi onda morao da dokazuje šta jeste ispravno ...


Iskreno, veoma poštujem i cenim tvoj stav. Isto tako bih zamolio da se moj stav poštuje iako nije usaglašen sa većinskim viđenjem problematike.

Slažem se i sa delom da ne širimo temu te sada ne pojašnjavamo tematiku duhovnosti, previše je i ovo komplikovano. Slažem se ali isto tako možemo je i uvesti, uopšte ne bežim.

Kao što ti misliš da nemam prava da osporavam seksualnost ja baš mislim da je to izuzetno bitno za sve nas, najviše za naraštaje koji dolaze. Ako se sada povuku pogrešni potezi možemo ih dovesti u ozbiljno tešku situaciju. Naša je obaveza da se kritički odnosimo prema ovako bitnoj temi.
Opasno je što nam je namtenuto ili bolje reći što nam se nameće kao ispravno.

Homoseksualnosti i svi njeni "produkti" su jako pogrešni po civilizaciju. Svi činioci društva bi morali biti uključeni u tematiku, to se ne sme prepustiti samo Svetskoj Zdravstvenoj Organizaciji, nikako.

Veoma je opasna "pukotina" da je to pravo svake jedinke.

I jeste i nije.

Svako od nas ima svoje nedostatke, neko je slab na hranu neko drugi je sklon lenjosti, treći je suicidan. Da se poslužim rečnikom programera, imamo bug-ove. I to je u redu. Ne treba osuđivati, to je i rečeno u tekstu.
Isto tako ne sme se to objediniti, zato što je prepoznato kod više jedinki uzeti zbog masovnosti da je zdravo jer to nije.

Primer. Imaš devijaciju koja je prepoznata, patern koji se ponavlja, psihopate. Šta sa njima? I taj obrazac se ponavlja kroz istoriju, jel ga treba prihvatiti kao zdrav?

Treba ga lečiti kao i svaku devijaciju u ljudskom ponašanju a ne pospešivati njen rast i propagirati kao normalno.

Ako se devijacija ponavlja kod više čibnilaca to ne znači da je normalno.
sasaminijature sasaminijature 15:31 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Polazna tačka je ista, seks.


ne razumes, u prvoj varijanti su dve odrasle osobe, koje su dobrovoljno na sex pristale, u drugoj nisu, jedna strana je zlostavljac, druga je zrtva....to sto je polazna tacka sex, ne izravnava ta dva primera nikako.



Razmuem šta je žrtva to sam i sam objasnio.

Ja navodim da je u prvoj varijanti samo zato što su obe osobe pristale svojevoljno to dozvoljeno.
To se i u tekstu kaže, ok možeš ali tapkaš u mestu ili nazaduješ.
Nikom ne smetaš, ne ugrožavaš nikog ali si takvim postupcima štetan po sebe.

PS: Uopšteno mislim na jedinku ne na tebe.
sasaminijature sasaminijature 15:34 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

bladerunner92
sasaminijature


u pravu si Sale samo čim si postirao ovaj text diskusija je uzaludna

a i ja nisam neki sagovornik jer me mrzi da budem samo ću ti reći ovo - ljudska civilizacija je- hvala Budi- dostigla taj nivo da postoje neka ljudska prava koja moraju da se poštuju pa izmedju ostalih i pravo na jednakost koje podrazumeva tj garantuje i nediskriminaciju i gejeva koji ne biraju i ne postaju gejevi "zbog pokreta za oslobodjenje žena" ili zbog toga što se "muškarac boji da udje u odnos" ili zato što su muškarci i žene razdvojeni i "ne smeju se susretati" već zato što je pojedinima urodjena takva orijentacija.

edit: boldovano je iz tvog texta



Boldovano jeste ali samo deo a ne celi kontekst.

Veoma bitno i ovako izdvojeno deluje debilno.

Bolduj pasus pa ćeš videti razliku.
zemljanin zemljanin 15:42 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

I sad da li imaš argumentaciju da je homo opredeljenje ili apstinencija - devijantno ponašanje ... kad čuješ neki glas da li je to psihoza ili ti se javlja ... ulazimo u vode koje su jako klizave ... zato insistiranje na argumentaciji da je nešto devijacija ... nema argumentacije I to je problem, postoje samo neki tekstovi koji se pozivaju na stavove I mišljenja a to nema nikakvu težinu ...

ti napišeš da je za tebe određeno ponašanje neprimereneo I istakneš da je to tvoj stav ... to je kao I vera, ne dokazuje se ... ali kad kreneš da diskutuješ I promovišeš, onda je to neka druga dimenzija ...

ovde sam prepoznat kao neko ko će uvek da se buni kad se propagira religija ... ne smeta meni religija, smeta mi to što se nameće kao činjenica I što se nameće maloletnim licima ... tako da razumem tvoje protivljenje ali moraš imati I neku argumentaciju ... moja argumentacija je uvek - pravo izbora ...
mesan mesan 15:47 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
sa reproduktivne strane ili "prirodne", homoseksualnost je ćorsokak

Navodi na pogrešne zaključke ovo što si napisao, jer ovi talibani-teletabisi kad pročitaju da je homoseksualnost "promašaj" za razmnožavanje ljudske vrste, odmah učvrste ocenu i da je "štetna".
A zapravo bi bilo čudno da evolucija gaji nešto što je "promašaj":
Evo ti istraživanje o tome da je ženska grana porodice u kojoj postoji muški homoseksualac značajno plodnija od one gde je muškarac heteroseksualac. Time je "reproduktivni ćorak" kompenzovan.
NB: nisam stručan za to istraživanje, ali nisam ni uspeo da nađem da je akademski oboreno.
sasaminijature sasaminijature 16:07 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

I sad da li imaš argumentaciju da je homo opredeljenje ili apstinencija - devijantno ponašanje ... kad čuješ neki glas da li je to psihoza ili ti se javlja ... ulazimo u vode koje su jako klizave ... zato insistiranje na argumentaciji da je nešto devijacija ... nema argumentacije I to je problem, postoje samo neki tekstovi koji se pozivaju na stavove I mišljenja a to nema nikakvu težinu ...


Imam argumentaciju, kao i ti što je imaš, pitanje je da li hoćemo da je vidimo ili ćemo se praviti blesavi.

Kreator, kreacija priroda, koko god da ti je prihvatljivo, ona je definisala određene stvari.
Ja mogu da izmišljam toplu vodu i da ubeđujem svet da gravitacija ne postoji ali će me priroda uvek razuveriti.
Isto je i sa seksualnošću. Čovek je napravljen kao hetero biće, sve mimo toga je mešanje u nešto što nije u našem dometu i vodi nas u pogrešnom parvcu.
U tekstu je i rečeno tako, možeš ali ti škodi, nisi tako dizajniran.

ti napišeš da je za tebe određeno ponašanje neprimereneo I istakneš da je to tvoj stav ... to je kao I vera, ne dokazuje se ... ali kad kreneš da diskutuješ I promovišeš, onda je to neka druga dimenzija ...

Nije kao i vera jer uopšte nije potrebno verovanje, dovoljno je da pogledaš čovekovo telo.


ovde sam prepoznat kao neko ko će uvek da se buni kad se propagira religija ... ne smeta meni religija, smeta mi to što se nameće kao činjenica I što se nameće maloletnim licima ... tako da razumem tvoje protivljenje ali moraš imati I neku argumentaciju ... moja argumentacija je uvek - pravo izbora ...


Poštujem. Meni smeta što pojedinac dozvoljava da ga navode na zaključke bez prispitivanja. Tek mi smeta što se čovečanstvo preko dece vodi u pogrešnom smeru.
Gde ćeš bolju argumentaciju od svog tela?

Problem se javlja kod razmažene i nezrele jedinke, kada ona nije svesna svoje egocentričnosti pa svoje telo doživljava kao sredstvo za zadovoljavanje niskih strasti.
angie01 angie01 16:20 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Uopšteno mislim na jedinku ne na tebe.




ufff, dobro je,....

u medjuvremenu sam nasla odakle ti onaj tekst,....i skuvala valjuske sa gorgonzolom, pa odoh da jedem,....jer se nista ti i ja necemo dogovoriti oko sloboda, prava, stagnacije i razvoja,...ja nemam gurua, koji je dokucio faze ljudskog razvoja na nacin na koji si predstavio i zastupas,...nekako vise verujem iskustvu, razumu,....
mesan mesan 16:30 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature
Čovek je napravljen kao hetero biće

Saša, sa tobom je teško razgovarati jer očigledno imaš potpuno ograničeno iskustvo i sa ljudima i sa životom, izašao si ispod nekog izolovanog kamena i sakupio "zdravorazumske" a neutemeljene bajke koje papagajišeš i za koje navodno sakupljaš argumente, a u stvari si u potpunom promašaju jer stojiš na praznim postulatima o ljudima i životu koje niti doživljavaš niti razumeš ni u delićima.
Projektuješ svoje emocije na živote drugih ljudi koristeći se umišljenom "voljom" i "dizajnom" nekakvog "tvorca", a zašto su te tvoje emocije negativne, osuđujuće, povređene, pune straha, itd., je verovatno vezano za to što vodiš ograničen, izolovan, neispunjen, frustriran i paranoičan život uz kompleks više vrednosti i kompleks žrtve koji te teraju da drugima objašnjavaš kako su neprirodni, krivo napravljeni, bolesni, nezreli i žele da unište i tebe i ljudski rod.
Ukratko, nemaš ti nikakve "argumente", idi i obogati sebe upoznavanjem srećnih i ispunjenih osoba sa raznoraznim seksualnim identitetima. Videćeš da pišeš budalaštine ovde.
rade.radumilo rade.radumilo 16:42 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Znači podržavaš grupu osoba koje se svojevoljno dobrovoljno skupe da bi upražnjavale sex sa decom od deset godina?


Pardon, zaboravih da dodam reč odraslih.
rade.radumilo rade.radumilo 16:44 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Čovek je napravljen kao hetero biće, sve mimo toga je mešanje u nešto što nije u našem dometu i vodi nas u pogrešnom parvcu.


Glupost. Da išta znaš o biologiji, znao bi da je ovo bullshit. Ne samo kada su ljudska bića u pitanju već i druge vrste.
sasaminijature sasaminijature 16:47 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Saša, sa tobom je teško razgovarati jer očigledno imaš potpuno ograničeno iskustvo i sa ljudima i sa životom, izašao si ispod nekog izolovanog kamena i sakupio "zdravorazumske" a neutemeljene bajke koje papagajišeš i za koje navodno sakupljaš argumente, a u stvari si u potpunom promašaju jer stojiš na praznim postulatima o ljudima i životu koje niti doživljavaš niti razumeš ni u delićima.


Hvala na pojašnjenu!

Možeš li me podsetiti kada smo se upoznali?

Jel ja nekog vređam ovde?

Jel imam pravo na svoje mišljenje?

Vi koji branite te slobode zašto ih meni uskraćujete, zamolio bih da mi se ne uskraćuje moja sloboda na mišljenje.
Hvala!

Projektuješ svoje emocije na živote drugih ljudi koristeći se umišljenom "voljom" i "dizajnom" nekakvog "tvorca", a zašto su te tvoje emocije negativne, osuđujuće, povređene, pune straha, itd., je verovatno vezano za to što vodiš ograničen, izolovan, neispunjen, frustriran i paranoičan život uz kompleks više vrednosti i kompleks žrtve koji te teraju da drugima objašnjavaš kako su neprirodni, krivo napravljeni, bolesni, nezreli i žele da unište i tebe i ljudski rod.
Ukratko, nemaš ti nikakve "argumente", idi i obogati sebe upoznavanjem srećnih i ispunjenih osoba sa raznoraznim seksualnim identitetima. Videćeš da pišeš budalaštine ovde.


Ako ne razumeš princip Bloga to nije moj problem isto tako ti to ne daje pravo da etiketiraš.

Ovo je virtuelno mesto gde se iznose zapažanja, razmišljanja na određene teme.

Ja sam izneo svoje sa kojim ti niti bilo ko drugi ne mora da se slaže.

Da li je ovo neko fašističko mesto gde se ne sme izneti drugačije mišljenje?

Zašto se baviš mojim likom i delom nije mi jasno niti mi je jasno kako si izveo zaključak da sam ograničen, frustriran, iskompleksiran.

Nisam ni paranoičan.

Poštujem tvoj stav da ovu problematiku prihvataš onako kako nam se nameće, ja nisam takav.
rade.radumilo rade.radumilo 16:49 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Problem se javlja kod razmažene i nezrele jedinke, kada ona nije svesna svoje egocentričnosti pa svoje telo doživljava kao sredstvo za zadovoljavanje niskih strasti.


Recimo strasti za povređivanjem drugih bića? Da li govoriš o onim egocentričnim osobama, koje svoje telo godinama podvrgavaju kontinuiranom vežbanju kako bi bili efikasniji u povređivanju drugih ljudskih bića? Šta više, neke od tih programa finansira i država, pa posle takvim osobama daje platu da povređuju druge osobe i po potrebi ih lišavaju života. Čak im priredi i svečanu ceremoniju ispred zgrade parlamenta, svakog septembra?
sasaminijature sasaminijature 16:59 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Problem se javlja kod razmažene i nezrele jedinke, kada ona nije svesna svoje egocentričnosti pa svoje telo doživljava kao sredstvo za zadovoljavanje niskih strasti.


Recimo strasti za povređivanjem drugih bića? Da li govoriš o onim egocentričnim osobama, koje svoje telo godinama podvrgavaju kontinuiranom vežbanju kako bi bili efikasniji u povređivanju drugih ljudskih bića? Šta više, neke od tih programa finansira i država, pa posle takvim osobama daje platu da povređuju druge osobe i po potrebi ih lišavaju života. Čak im priredi i svečanu ceremoniju ispred zgrade parlamenta, svakog septembra?


Misliš da si poentirao?

Šta dobijaš uvođenjem ovakvih momenata?

Jel misliš da ja opravdavam nasilje?

Kakve veze sa mojim tvrdnjama imaju takvi pojedinci ili službe?
rade.radumilo rade.radumilo 17:04 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Kakve veze sa mojim tvrdnjama imaju takvi pojedinci ili službe?


Pa ti pominješ neke egocentirčne osobe, koje svoje telo koriste za zadovoljavanje niskih strasti. Dakle plaćene ubice, između ostalih. Neki od njih su u službi države, bilo da su oficiri, podoficiri ili obični vojnici.
sasaminijature sasaminijature 17:09 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Kakve veze sa mojim tvrdnjama imaju takvi pojedinci ili službe?


Pa ti pominješ neke egocentirčne osobe, koje svoje telo koriste za zadovoljavanje niskih strasti. Dakle plaćene ubice, između ostalih. Neki od njih su u službi države, bilo da su oficiri, podoficiri ili obični vojnici.


Možda si prevideo ali moj komentar je bio u domenu seksa.

Nezrele osobe, seksualno nezrele.

Objašnjeno je u tekstu.
rade.radumilo rade.radumilo 17:24 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Možda si prevideo ali moj komentar je bio u domenu seksa.

Nezrele osobe, seksualno nezrele.

Objašnjeno je u tekstu.


Evo šta piše crno na belo:

Problem se javlja kod razmažene i nezrele jedinke, kada ona nije svesna svoje egocentričnosti pa svoje telo doživljava kao sredstvo za zadovoljavanje niskih strasti.


Padaju mi na pamet i oni što se samobičuju i mole, kao i oni koji se bave ekstremnim i manje ekstremnim sportovima. Samo oni nikoga ne povređuju i ne ugrožavaju, kao i oni koji se bave raznim vrstama seksa.
sasaminijature sasaminijature 17:31 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Možda si prevideo ali moj komentar je bio u domenu seksa.

Nezrele osobe, seksualno nezrele.

Objašnjeno je u tekstu.


Evo šta piše crno na belo:

Problem se javlja kod razmažene i nezrele jedinke, kada ona nije svesna svoje egocentričnosti pa svoje telo doživljava kao sredstvo za zadovoljavanje niskih strasti.


Padaju mi na pamet i oni što se samobičuju i mole, kao i oni koji se bave ekstremnim i manje ekstremnim sportovima. Samo oni nikoga ne povređuju i ne ugrožavaju, kao i oni koji se bave raznim vrstama seksa.


Da ali pročitaj celu konverzaciju i videćeš da se odnosilo na temu sexa.

U prepisci ćeš videti kao i u samom tekstu da je iznet stav da osobe koje su gay nikoga ne ugrožavaju i niko ne poziva na osudu. Mišljenje je da same sebi škode i da je jako pogrešno takvo ponašanje propagirati kao normalno. Ono nije normalno.
mesan mesan 17:32 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature
Jel ja nekog vređam ovde?

Vređaš homoseksualce nazivajući ih nezrelim, duhovno neostvarenim i vođama u "pogrešni pravac".
Lično poznajem, a siguran sam i mnogi komentatori ovde, izuzetne ljudske osobe koje su usput homoseksualci, ispunjene, uspešne, srećne osobe koje su melem za društvo. U odnosu na njih recimo ja se kao čovek postidim svog životnog učinka, a ti i Omega u odnosu na njih ste, recimo....... dopuni sam.

Jel imam pravo na svoje mišljenje?

Imaš i na mišljenje i emocije, tu ih iznosiš, gde rekoh da ne smeš?
I ja imam slobodu da kažem da ti je mišljenje jadno i da bi emotivno sazreo upoznavanjem ispunjenih ljudi umesto ozlojeđenih paranoika koji su ti trenutni internet mentori.

Zašto se baviš mojim likom i delom nije mi jasno niti mi je jasno kako si izveo zaključak da sam ograničen, frustriran, iskompleksiran.

Pa ti se baviš duhovnom ispravnošću i društvenom podobnošću čitave grupe ljudi koje ne znaš, niti si ikad upoznao i usuđuješ se da ih đuture vrednosno ocenjuješ na osnovu njihovog ljubavnog života o kojem nemaš pojma. To pokazuje koliko si ograničen.
A ja sam tebe upoznao preko tvog pisanja i dobronamerno ti odgovaram kao čoveku koji je spreman da (pretpostavljam, iskreno) javno iznosi takva "mišljenja".

Poštujem tvoj stav da ovu problematiku prihvataš onako kako nam se nameće, ja nisam takav.

Tebi se nameće jer o temi znaš samo sa interneta i iz pamfleta. Ja sam sa ljudima raznih seskualnih oporedeljenja živeo, bratimio se, delio sreću i nesreću, i u Srbiji i na mestima gde su bili slobodni da žive kako žele. I gle čuda, seks im je filozofska kategorija u životu samo ako dobijaju kamenice u glavu zbog njega.
Dok je tebi ocenjivanje tuđe podobnosti za seks hobi jer ne ceniš ljudski život, već iz pozicije umišljene žrtve nipodaštavaš, vređaš i verovatno prezireš ljude na osnovu toga kako su se rodili i da li žele da se uzdignu u ljubavi prema odabranom partneru.
Verovatno i ja tebe vređam, ali pišem reaktivno isključivo na sadržaj tvojih komentara, zabole me skroz ko si šta si odakle si da li si drkao zajedno sa drugarima u osnovnoj školi i da li voliš kad ti žena u strasti liže čmar, itd.
sasaminijature sasaminijature 17:54 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Vređaš homoseksualce nazivajući ih nezrelim, duhovno neostvarenim i vođama u "pogrešni pravac".
Lično poznajem, a siguran sam i mnogi komentatori ovde, izuzetne ljudske osobe koje su usput homoseksualci, ispunjene, uspešne, srećne osobe koje su melem za društvo. U odnosu na njih recimo ja se kao čovek postidim svog životnog učinka, a ti i Omega u odnosu na njih ste, recimo....... dopuni sam.


Nikoga ne vređam samo zato što iznosim svoje viđenje stvari.
Ako su oni nesigurni u sebe i smeta im moje mišljenje to je njihov problem i nemoj ga predstavljati tako da sam ja uzrok.
Drago mi je što lično pozaješ.
Šta time hoćeš da kažeš?
Moj slučaj. Imam četiri jako bliske osobe od kojih je jedna kod mene živela u stanu upravo iz razloga osude. Ja ih ne osuđujem već imam svoj stav. Svi ti moji gay prijatelji su od mene dobijali ljubav i pažnju koja im je bila uskraćena zbog njihove sejksualne orjentacije.
Uputiću te da ponovo pročitaš post, i tamo se kaže da ih niko ne osuđuje već se iznosi mišljenje zašto ostaju na nižem duhovnom nivou kada biraju homoseksualnost.

Pa ti se baviš duhovnom ispravnošću i društvenom podobnošću čitave grupe ljudi koje ne znaš, niti si ikad upoznao i usuđuješ se da ih đuture vrednosno ocenjuješ na osnovu njihovog ljubavnog života o kojem nemaš pojma. To pokazuje koliko si ograničen.
A ja sam tebe upoznao preko tvog pisanja i dobronamerno ti odgovaram kao čoveku koji je spreman da (pretpostavljam, iskreno) javno iznosi takva "mišljenja".


Gde je problem što sam izneo svoje viđenje duhovnosti homoseksualne populacije?

Oni isto tako mogu da imaju svoje viđenje. Ja znam ko sam i ničije mišljenje to ne može da poremeti. Šta sad treba da kmečim ako neko kaže da pogrešan stav ima u vezi nečega?
Stvarno mi nije jasno. Ako su gay jel to znači da se ne smeju promatrati njihovi stavovi?

Tebi se nameće jer o temi znaš samo sa interneta i iz pamfleta. Ja sam sa ljudima raznih seskualnih oporedeljenja živeo, bratimio se, delio sreću i nesreću, i u Srbiji i na mestima gde su bili slobodni da žive kako žele. I gle čuda, seks im je presudan u životu samo ako dobijaju kamenice u glavu zbog njega.
Dok je tebi ocenjivanje tuđe podobnosti za seks hobi jer ne ceniš ljudski život, već iz pozicije umišljene žrtve nipodaštavaš, vređaš i verovatno prezireš ljude na osnovu toga kako su se rodili i da li žele da se uzdignu u ljubavi prema odabranom partneru.
Verovatno i ja tebe vređam, ali pišem reaktivno isključivo na sadržaj tvojih komentara, zabole me skroz ko si šta si odakle si da li si drkao zajedno sa drugarima u osnovnoj školi i da li voliš kad ti žena u strasti liže čmar, itd.


Kako si došao do ovih zaključaka nije mi jasno, iskreno mi nije uopšte jasno.
Već sam ti rekao u kakvim sam dodirima što se tiče homoseksualaca.
Da ti dopunim svoja iskustva.
Često sam na mestima gde izlaze gay osobe. U Novom Sadu sam čak drugarice morao i fizički da zaštitim u njihovom klubu na Petrovaradinskoj tvrđavi, nisam siguran da li još uvek taj klub radi.
Bezbroj puta sam izlazio u Beogradu u klubove gde se nezvanično okupljaju.
Nemam stav da je gayy osoba zarazna i da će na mene preći "bolest".
Mogu do sutra da ti navodim.

Krivo si me procenio totalno.
Niti živim u srednjem veku niti sam asocijalna osoba, veoma uređen i bogat društven život imam popunjen svim socijološkim grupama, subkulturama....

EDIT: Da dopunim. Malo me čudi tvoj pristup. Grub ti je rečnik i zauzeo si stav kao da razgovaraš sa zaostalim kretenom, nacistom.
Meni ne smeta samo bi bilo normalnije da se razgovor vodi pristojnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:10 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sa tim opredeljenjem svako od nas može da se složi ili ne, ali nema prava da ga osporava ... nema prava da dokazuje da nije ispravno jer bi onda morao da dokazuje šta jeste ispravno


Što ne bi imao prava da ga osposrava i da ga smatra neispravnim, štetnim?
Osporavanje i smatranje je verbalna ili misaona aktrtivnost, iznošenje stava.

Sve na svetu se može osporavati, i bog, i ateizam, i let na mesec, ito da je zemlja okrugla..baš sve.
Zašto bi seksulano opredeljenje bilo izuzeto, i šta sa onima koji misle da to jeste neispravno?
Da im se zabrani sloboda govora?

Mormoni veoma jasno izražavaju svoj stav o tome da je upotreba struje i automobila neispravna, to zagovaraju, propovedaju, to čak nameću i svojoj deci, treba li im to zabraniti?
Ne, sve dok ne krenu da ruše bandere ili lupaju automobile neka ih, neka smatraju, neka dokazuju, neka osporavaju.

Sve dok niko ne poziva na linč, na tuču i ubijanje, sve je u redu, svako ima prava da svoj stav brani i da ga dokazuje.

Na ovo uglavnom sledi odgovor, od osporavanja do batina je samo jedan korak, ali to je prilično budalast odgovor, sličan onom koji bi glasio: od propovedanja štetnosti struje do rušenja bandera i miniranja centrala je samo jedan korak.

Ne ulazeći uopšte u to da li nešto jeste ili nije ispravno, sama činjenica da je napisano da je neko na nešto nema prava, mi pokazuje da oni koji se "bore" za slobodu jednih, veoma lako posežu za uskraćivanjem slobode drugih, a to govori i da se ne radi o promišljenom ličnom stavu zasnovanom na principima, nego o povođenjem za trenutno aktuelnom mantrom.

A u prilog tome ide i situacija ovde, kad sašaminijature poziva da se citira neki pasus i da se on argumentima ospori, to se uglavnom ne dešava nego se pokušava diskreditovati on, ili vrte stare izlizane parole o slobodi pojedinca.
Pa ko tu slobodu uopšte dovodi u pitanje?
Govori se o nečem drugom, a ne o tome da im slobodu da se vole s kim žele treba ukinuti?


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ja sam sa ljudima raznih seskualnih oporedeljenja živeo, bratimio se, delio sreću i nesreću,


E jak ti argument u materinu.
A šta ako si sve izmislio?

mesan mesan 18:20 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature
zauzeo si stav kao da razgovaraš sa zaostalim kretenom, nacistom


sasaminijature
ostaju na nižem duhovnom nivou

Dakle onaj koji postavi ljubav i potrebu za ljudskim partnerstvom iznad pitanja seksualnog pola je za tebe "duhovno niži"?
Na kom li je tek onda nivou to tvoje mišljenje --- pa kretenskom.

kada biraju homoseksualnost.

Dakle neko sebe "unižava izborom" da ostvari ljudsku vezu, ako mu život nameće bez izbora sopstvenu homoseksualnu prirodu?
Uniženi, degenerici, nenormalni, bolesni, jednom rečju promašaj Tvorca --- ko li tako razmišlja ako ne nacistički mali od palube?

Pa mislim šta reći, osim Q.E.D.
sasaminijature sasaminijature 18:46 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Dakle onaj koji postavi ljubav i potrebu za ljudskim partnerstvom iznad pitanja seksualnog pola je za tebe "duhovno niži"?
Na kom li je tek onda nivou to tvoje mišljenje --- pa kretenskom.


Autor je izneo svoje promišljanje na temu homoseksualnosti te to podelio na cikluse i etape u ličnom razvoju pojedinca.
Lepo je naveo da šta se dešava kada se jedinka razvija pa dođe do puberteta.
Kako na njega utiče upoznavanje sa polnim organima.
U normalnom ciklusu to ide da se prvo igra svojimtelom, masturbacija. Onda ide upoznavanje sa suprotnim polom. Period plodnosti. Kraj ciklusa je celibat.

Osobe koje su nerazvijene se zaglave na najnižem stepenu, homoseksualnosti.

Svestan sam ja da mi živimo u vremenu samozaljubljenog ego bića gde je čitav svet ustrojen da čovek samo gleda da uživa pa tako upada u zamku sexualnih uživanja.
Polni organi su deo tela,celine i njihova funkcija nije da čoveku služe da se samozadovoljava. Kao pubertetliji to mu je zanimljivo. On to mora da preraste i da sazri kao pojedinac.
Pročitaj početni tekst i videćeš kako je objašnjeno deo po deo.
Dakle neko sebe "unižava izborom" da ostvari ljudsku vezu, ako mu život nameće bez izbora sopstvenu homoseksualnu prirodu?
Uniženi, degenerici, nenormalni, bolesni, jednom rečju promašaj Tvorca --- ko li tako razmišlja ako ne nacistički mali od palube?


Da li namerno zanemaruješ čitavu tezu ili slučajno to ne znam ali;

Kao što je i rečeno kao što sam već i sam rekao. Niko ih ne osuđuje niti govori da su "promašaj".
Obrazlaže se zašto takvim ponašanjem i izborom ostaju duhovno nerazvijeni.

Da ponovim;
Pubertet, masturbacija
Upoznavanje sa suprotnim polom, osnivanje porodice i stvaranje potomstva
Celibat, jedinka prevazilazi seksulane nagone, pobeđuje starsti.

Homoseksualnost- stepenik ispod svega, jedinka ostaje duhovno "osakaćena"
angie01 angie01 18:55 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Autor je izneo svoje promišljanje na temu homoseksualnosti te to podelio na cikluse i etape u ličnom razvoju pojedinca.
Lepo je naveo da šta se dešava kada se jedinka razvija pa dođe do puberteta.


pa lepo kazes- njegovo promisljanje, koje niti je strucno, niti je on kompetentan autoritet, pa sad citiras neka mantranja kao argumentaciju.


Da ponovim;
Pubertet, masturbacija
Upoznavanje sa suprotnim polom, osnivanje porodice i stvaranje potomstva
Celibat, jedinka prevazilazi seksulane nagone, pobeđuje starsti.

Homoseksualnost- stepenik ispod svega, jedinka ostaje duhovno "osakaćena"



ne moras da ponavljas, jer to nije naucna definicija, koju bi svako trebalo da zapamti, nego blesavi stav nekog anonimnog ucitelja.
sasaminijature sasaminijature 19:13 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


pa lepo kazes- njegovo promisljanje, koje niti je strucno, niti je on kompetentan autoritet, pa sad citiras neka mantranja kao argumentaciju.


Šta je sporno? Izneto je promišljnanje i niko te nije ni pozvao da ga prihvatiš.
Šta je apsolutni autoritet?
Da li su sva pitanja rešena?
Završena priča, ništa više ne moramo preispitivati?
Šta te navodi stavu da je konačno rešenje trenutni opšteprihvaćeni stav da je homoseksualnost normalna?
zemljanin zemljanin 19:22 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ne ulazeći uopšte u to da li nešto jeste ili nije ispravno, sama činjenica da je napisano da je neko na nešto nema prava, mi pokazuje da oni koji se "bore" za slobodu jednih, veoma lako posežu za uskraćivanjem slobode drugih, a to govori i da se ne radi o promišljenom ličnom stavu zasnovanom na principima, nego o povođenjem za trenutno aktuelnom mantrom.

pa zato I diskutujemo o tome ... nikome se ne osporava pravo na stav ali se uskraćuje pravo na omalovažavanje različitosti, čak I kada se to uvije u formu teksta nekog tamo ... taj tekst nema apsolutno nikakvu validnost niti proverljivost već je kolekcija "viših stanja svesti" što bi rekli smuti pa prospi ...

A u prilog tome ide i situacija ovde, kad sašaminijature poziva da se citira neki pasus i da se on argumentima ospori, to se uglavnom ne dešava nego se pokušava diskreditovati on, ili vrte stare izlizane parole o slobodi pojedinca.

u prilog tome postoji komentar, negde gore, u kome sam naveo šta zameram ovom proizvoljnom tekstu ... možda ga je Saša preskočio ili šta god ali nije se razvila diskusija o tome ...

I zahvalmost na primedbi jer sam par puta naveo pitanje izbora a u ovoj temi to nije slučaj ...

EDIT. "trenutno aktuelna mantra" iza sebe ima proverljive dokaze što osporavači I pisac teksta ne poseduju ni u tragovima

EDIT2. a koga zanimaju argumentovane studije evo zbirno
Peer-Reviewed Studies on the Origin of Sexual Orientation Since 1990
ili
sexual orientation peer review
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

e ovo se desi kad razgovaramo i kad razmišljamo o onome šta drugi kažu ne odbacujući po automatizmu to što kažu jer se ne slažu sa nama

Od
nema prava da ga osporava ... nema prava da dokazuje da nije ispravno


Dođemo do
nikome se ne osporava pravo na stav ali se uskraćuje pravo na omalovažavanje različitosti,


Isti princip važi i za tekst koji je izazvao polemiku, treba pročitati, pokušati razumeti, a ne ovabezno i unapred osuditi zato što se ne uklapa u nešto što smo prihvatili.

Problem sa tim tekstom je što počiva na tezama koje se baš i ne mogu lako, a sa sigurnošću prihvatiti, ali se isto tako ne mogu ni sa sigurnošću odbaciti. Npr ona da se homoseksualnost ne javlja kod životinja na slobodi a javlja se u roptvu.

Bem li ga, ne znam, možda da možda ne, ali ako ne, ako je autor u pravu, onda stvarno malo pada u oči veza homoseksuanost- nesloboda.

Zašto bi sumnja u to bila svetogrđe koje zaslužuje ovakav odnos prema autoru, ili onome ko prenosi njegove stavove, odnos kakav se ovde javio prema saši?

Sumnja u sve je i potrebna i dobrodošla, kažu i da je majka znanja, a nekritičko prihvatanje ili odbacivanje je podleganje mantri.
angie01 angie01 19:48 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Šta je sporno? Izneto je promišljnanje i niko te nije ni pozvao da ga prihvatiš.


pa sporno je sto se ti oslanjas na njega kao na argumentovan i nesporan stav.


Šta je apsolutni autoritet?


kada imas zapaljenje slepog creva, npr, ne ides kod vraca da ti da krilca od slepog misa i kaze ti da po njegovoj skali, koju je podelio u cetiri faze, teba da ocekujes, prvo jak bol, pa povracanje, ali ce zato njegov melem to da resi i da se ne obazires na bol koji raste, jer u cetvrtoj fazi- pucanja, sve sto je smetalo ce samo da iscuri, jer je tako normalno,...nego odes kod lekara, hirurga da te operise, jer je njegovo misljenje merodavno.

tako i u ovom slucaju, ne postujes tri puta, gluposti koji je neki guru "ispromisljao" kao da su fakta,...o fazama seksualnog razvoja i ostanku na nizem stupnju,...jer prosto postoje validni izvori informacija, koje daje nauka, koja opovrgava ovo bulshitiranje.

sva pitanja nisu resena, ali ovo srecom jeste- mozda je tesko da se prihvati u konzervativnoj zaostaloj sredini, ali eto, iskustvo je pokazalo da se i taj pristup menja,....ja sam zivela u okruzenju gde recimo homoseksualci u nekim stvarima imaju veca prava od hetero, pa smo se koskali oko toga,....a sve ostalo nije niko ni primecivao, niti davao neku vaznost.


pa rekoh ti, navodi me iskustvo i razum,....neki ljudi se rode sa takvim rasporedom stvari, da tako kazem ( a to se desava i u drugim vrstama, ne samo kod coveka) i oni ni po cemu drugom- a ovo je njihova privatna, intimna stvar- nisu losiji, manje vredni, ili na bilo koji drugi nacin inferiorni u svojim kvalitetima, dapace, cesto su i superiorniji u mnogo cemu, te se i pravo u svim uredjenim drzavama pobrinulo da se drustvo prema njima ravnopravno i odnosi,...pa se u zaostalim sredinama to pravo bas ne postuje, a u onim naprednijim, sve funkcionise kako treba.

obeleziti bilo koga zbog drugacije sexualne orijantcije kao zaostalo, nize bice, je krivicno delo, jer se takvim kvalifikacijama krse osnovna ljudska prava zagarantovana ustavom.


EDIT:

evo ti prva tacka iz disklejmera ovog bloga, uzeta iz akona o informisanju,

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.
zemljanin zemljanin 20:02 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

hoochie coochie man

to se dešava kada se seckaju komentari ... ako se vratiš unazad pa pročitaš smisao komentara videćeš da mu nisam osporio pravo na lični stav o bilo kom pitanju već na propagiranje takvog stava kao činjeničnog bez da se te činjenice dokazive... čak je navedeno da je za njegov stav nepotrebno da ga dokazuje ali propagiranje mora da se argumentuje ili se ne može prihvatiti I ako ćemo neuvijeno - nema prava da osporava nečiju seksualnu orijentaciju korišćenjem netačnih I nepouzdanih pamfleta aka priloženi tekst ...

ovo ostalo je već navedeno ... omalovažavajući tekst bez argumentacije oko koga se mlatimo pola dana/noći ...
sasaminijature sasaminijature 20:07 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Šta je sporno? Izneto je promišljnanje i niko te nije ni pozvao da ga prihvatiš.


pa sporno je sto se ti oslanjas na njega kao na argumentovan i nesporan stav.


Šta je apsolutni autoritet?


kada imas zapaljenje slepog creva, npr, ne ides kod vraca da ti da krilca od slepog misa i kaze ti da po njegovoj skali, koju je podelio u cetiri faze, teba da ocekujes, prvo jak bol, pa povracanje, ali ce zato njegov melem to da resi i da se ne obazires na bol koji raste, jer u cetvrtoj fazi- pucanja, sve sto je smetalo ce samo da iscuri, jer je tako normalno,...nego odes kod lekara, hirurga da te operise, jer je njegovo misljenje merodavno.

tako i u ovom slucaju, ne postujes tri puta, gluposti koji je neki guru "ispromisljao" kao da su fakta,...o fazama seksualnog razvoja i ostanku na nizem stupnju,...jer prosto postoje validni izvori informacija, koje daje nauka, koja opovrgava ovo bulshitiranje.

sva pitanja nisu resena, ali ovo srecom jeste- mozda je tesko da se prihvati u konzervativnoj zaostaloj sredini, ali eto, iskustvo je pokazalo da se i taj pristup menja,....ja sam zivela u okruzenju gde recimo homoseksualci u nekim stvarima imaju veca prava od hetero, pa smo se koskali oko toga,....a sve ostalo nije niko ni primecivao, niti davao neku vaznost.


pa rekoh ti, navodi me iskustvo i razum,....neki ljudi se rode sa takvim rasporedom stvari, da tako kazem ( a to se desava i u drugim vrstama, ne samo kod coveka) i oni ni po cemu drugom- a ovo je njihova privatna, intimna stvar- nisu losiji, manje vredni, ili na bilo koji drugi nacin inferiorni u svojim kvalitetima, dapace, cesto su i superiorniji u mnogo cemu, te se i pravo u svim uredjenim drzavama pobrinulo da se drustvo prema njima ravnopravno i odnosi,...pa se u zaostalim sredinama to pravo bas ne postuje, a u onim naprednijim, sve funkcionise kako treba.

obeleziti bilo koga zbog drugacije sexualne orijantcije kao zaostalo, nize bice, je krivicno delo, jer se takvim kvalifikacijama krse osnovna ljudska prava zagarantovana ustavom.


Zašto me etiketiraš?
Gde je problem?
Koga ja nazivam nižim bićem i koga ja obeležavam?

Već sam naveo Mešanu moj lični odnos sa gay osobama.
Ti si na pravdi Boga pretrpela strašne uvrede kod Alselone-a na Blogu-Subotnji trol.
Ovakvim nastupima i etiketiranjem upravo se krećete u tom pracu. Meni to ne smeta ali nije dobro po ovo mesto i nikakvu korist od toga nemamo.
Uvodiš u priču doktore. Da li su oni merodavni da odluče šta je duhovno ispravno a šta ne?
Po meni delom jesu ali ne potpuno.
Isto tako smatram da postoje organizacije koje čine štetu civilizaciji tako što se trude da homoseksualizam podevedu pod normalno stanje.
Tema po meni nije dovoljno ispitana i kao i milioni drugih navodim neka svoja viđenja.
Zašto nametati stav o tako bitnoj temi kada ona nije dovoljno istražena?
Takvo činjenje može ostaviti ozbiljne posledice za naraštaje koji dolaze.
Ja sam prvi koji brani slobodu takvih pojedinaca i njihovu borbu da se prestane sa njihovim maltretiranjem.
Kao što sam i za promenu svesti i odnosa prema mentalno poremećenim osobama.
Molim te da ovo ne izjednačavaš jer to ne činim ni ja. Ne tvrdim da su gay osobe mentalno poremećene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

ako se vratiš unazad pa pročitaš smisao komentara videćeš da mu nisam osporio pravo na lični stav o bilo kom pitanju već na propagiranje takvog stava kao činjeničnog bez da se te činjenice dokazive


Ajd nemoj sad da vrtimo ovo u krug.
Zar je tako teško prihvatiti da se promeni stav, da od onog nema pravo, pređe u ima pravo.
Šta je tu loše?

A ako bismo ipak hteli da se vrtimo ja bih mogao da te pitam, a što nema prava na propagiranje svog stava, i čemu stav služi ako ne sme da se propagira? I kako ga drugačije propagirati nego kao činjeničnog?
Kao nečinjeničnog, pogrešnog?
zemljanin zemljanin 20:17 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

hoochie coochie man

hajde da se ne vrtimo u krug, stvarno me mrzi da ponovo isčitavam komentare ... moguće je da nisam izabrao prave reči ali I da si ti u pravu ... stvarno me mrzi da se bavim tim a I sviće kod mene pa je red da malo odmorim ...

a Angie je gore navella I razloge zbog kojih je to neprimereno tako da
apostata apostata 20:20 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

rade.radumilo
Stvori će se kritična masa pa će tražiti da se nagon za opštenjem sa životinjama ne smtara devijacijom


A šta tebi tu smeta? To što ne učestvuješ, šta li?
Htjedoh nešto da ka'em. ali onda pročitah ovo citirano i rekoh sebi run Boki, run.
sasaminijature sasaminijature 20:23 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


evo ti prva tacka iz disklejmera ovog bloga, uzeta iz akona o informisanju,

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.


Pozivaš na linč Anđo!

Samo mi navedi gde ja to koristim govor mržnje???

Gde podstičem diskriminaciju, mržnju i na nasilje?

Ovo je sramno izvrtanje činjenica i stavljanje reči koje nisam ni izgovorio niti imam nameru.

Stvarno nemam pojma da li si svesna šta mi radiš?
angie01 angie01 20:43 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Zašto me etiketiraš?


pa vidi, nigde te nisam etiketirala, niti te vredjam, pokusavam da ti objasnim, a u komentaru na koji repliciras, odgovorila sam svakim pasusom na pitanja koja si mi postaivo-pa tako i primer sa lekarom na pitanje o autoritetu za nesto.

to sto pominjes bedno i ulicarsko ponasnje nekih blogera na nekom blogu- svakako nije moja krivica, kao sto sada imaputiras, da ja svojim "ponasanjem"-a samo ti odgovaram- tako nesto trazim,...ono vodim ka tome, zasluzila sam....stvarno bez/veze.


Homoseksualnost- stepenik ispod svega, jedinka ostaje duhovno "osakaćena"


evo, npr ovom izjavom obelezavas nekakvu njihovu inferirornost.

ne znam odakle ti da neke organizacije uticu na to da se homoseksualizam prihvati kao normalna stvar,...pa kazem ti da to vise nije sporno i da je regulisano i pravno, pa cak i na ovom blogu.

ti mozda imas nedoumice, i nudis neke sumnjive tekstove sa neta kao nova videnja neceg sto nije dovoljno istrazeno, a ja upravo pokusavam da ti kazem, da time krsis necija osnovna prava koja su ustavom zagarantovana, jer se tim stavom diskriminisu gej osobe- i to ti kazem drugarski.
angie01 angie01 20:48 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Pozivaš na linč Anđo!


na kakv bre linc, ukazujem ti onim boldovanim, da prava na sexualnu opredeljenost nisu sporna i da teorije o cetiri faze, koju si predstavio , po kojima su homoseksualci zaostali na nekoj i nisu se dalje razvijali, prosto nije prihvatljiva,...ja ne znam da li ti razumes sta znaci, kada je nesto vec zazivelo u okviru zakona.

nicim nisam ni napomenula da siris govor mrznje i podstices na nasilje.


sasaminijature sasaminijature 21:00 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
Zašto me etiketiraš?


pa vidi, nigde te nisam etiketirala, niti te vredjam, pokusavam da ti objasnim, a u komentaru na koji repliciras, odgovorila sam svakim pasusom na pitanja koja si mi postaivo-pa tako i primer sa lekorom na pitanje o autoritetu za nesto.

to sto pominjes bedno i ulicarsko ponasnje nekih blogera na nekom blogu- svakako nije moja krivica, kao sto sada imaputiras, da ja svojim "ponasanjem"-a samo ti odgovaram- tako nesto trazim,...ono vodim ka tome, zasluzila sam....stvarno bez/veze.


Homoseksualnost- stepenik ispod svega, jedinka ostaje duhovno "osakaćena"


evo, npr ovom izjavom obelezavas nekakvu njihovu inferirornost.

ne znam odakle ti da neke organizacije uticu na to da se homoseksualizam prihvati kao normalna stvar,...pa kazem ti da to vise nije sporno i da je regulisano i pravno, pa cak i na ovom blogu.

ti mozda imas nedoumice, i nudis neke sumnjive tekstove sa neta kao nova videnja neceg sto nije dovoljno istrazeno, a ja upravo pokusavam da ti kazem, da time krsis necija osnovna prava koja su ustavom zagarantovana, jer se tim stavom diskriminisu gej osobe- i to ti kazem drugarski.

I šta sam ja pogrešno napisao.

Stoti put da ponovim, valjda će neko i shvatiti ono što je napisano.

Nikom ne uskraćujem bilo koje pravo niti bilo koga diskriminišem.
Izneo sam viđenje i i napisao da se slažem sa tim.
Nigde ničija prava nisu ugrožena niti se na tako nešto poziva.
Valjda kao što je gay populacija prepoznata zakonom i imaju svoja zagarantovana prava tako i ja imam pravo na svoj stav.
Ako nemam onda pošaljite nekog doktora da mi odstrane mozak jer ne vidim način kako da izbacim svoje mišljenje iz glave.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana