Budućnost| Društvo| Istorija| Moj grad| Na današnji dan

Ideološki nepotizam (dnevnička beleška)

tasadebeli RSS / 24.03.2018. u 16:31

Београд, 24. март 2018. године
На данашњи дан...
1401. - U pohodu kroz Aziju i Sredozemlje tatarski vojskovođa Tamerlan osvojio Damask.
1603. - Kralj James I postao je prvi britanski monarh koji je istovremeno vladao u Škotskoj, Engleskoj i Irskoj.
1869. - Vojske poslednjeg maorskog vođe Titokovarua su se predale vladi Novog Zelanda, čime je okončan njegov ustanak.
1945. - Hrvatski biskupi objavili pastirsko pismo u kojem su osudili partizanske zločine nad nevinim katoličkim svećenicima i vjernicima.
1976. - Prljavi rat: argentinska predsjednica Isabel Perón je oteta i svrgnuta u državnom udaru.
1999. - Snage NATO počele vazdušne udare na Jugoslaviju.
2016. - Radovan Karadžić je pred Haškim tribunalom osuđen na kaznu od 40 godina zatvora.

Али ја бих да поштујем напоре америчког амбасадора у Србији, мистера Скота (Ската?), па не бих данас о бомбардовању..

Није то, бре, неки српски амбасадор па да га псује ко стигне, него амерички амбасадор, бре!

 

ДаклеМ... 
 

Данас сам ишао неким послом (нисам шетао к' о неки беспослени, него послом!) у једну основну школу у једном београдском некада када је грађено приградском, а сада већ скоро у потпуности градском насељу.

Да, али замало градском... Јбг, не зависи то од територије, али да не улазим у ту причу сада.


Гледам ону школу у којој сам то био данас. Прелепа. Иако сада стара већ 30 година, још увек у прилично добром стању, чак изгледа и прилично модерно споља. Има дивну велику салу за физичко и све остале ствари тако неопходне у процесу образовања.

И насеље лепо, бре! Баш прављено по мери човека. (Није Нови Београд!) Зграде немају више од 4-5 спратова, грађене на великој удаљености једна од друге са широким лепим стазама за шетање и великим зеленим површинама. Небо у свој својој ширини изнад... Баш сам био пао у севдах к'о шљива у говно.

Баш лепо.

Станове у том насељу грађеном половином осамдесетих тада су углавном били заузели официри ондашње ЈНА са својим породицама.

Па упоређујем слику тог насеља са мојом школом и са насељем у којем се налази моја школа, такође у београдском предграђу, грађеном у исто време када и оно предивно насеље о којем вам причам.

Једино што насеље у којем је моја школа није грађено за тадашње официре ЈНА него за раднике једног од некада индустријских гиганата на ободима Београда који је тапнут ко зна коме у овој транзицији, да је тако назовемо културно и фино.

Моја школа нема салу за физичко. Заправо, остала је недовршена још од ономад, од половине осамдесетих. Много тога нам недостаје да бисмо се макар по квалитету опремљености за мрвицу приближили оној школи у којој сам данас био. Зграде за раднике су, такође, много лошијег квалитета градње, у прилично нехуманом окружењу.

И размишљам онда, мајку му, ти официри некадашње ЈНА стварно били у тој Титославији третирани као да су аристократија. Као да су плаве крви, јбт! Становали у бољим становима у Бгд. него радници, живели у хуманијем окружењу, деца им ишла у супермодерну школу за оно време...

Па се из оног времена вратим опет у ово данашње, наше доба, и видим да деца и унуци тих некадашњих официра ЈНА и осталих службеника државних институција те некадашње нам државе Титославије и данас уживају извесне привилегије у овом друштву и, махом, живе углавном много боље него остали у Србији.

С тим што су се сада у овом вишестраначју малкице пресвукли у неке страначке боје, разрадили приватне бизнисе као покретачи разноразних НВО за „отворено, цивилно друштво у Србији" или као посленици медија и опет државних институција и слично, али исто им је онако лепо к'о и њиховим ћаћама и декама што је било лепо у овом Београду ономад, половином осамдесетих.

Па онда закључим да нама у Србији и јесте данас тако како нам је јер у овој земљи се већ деценијама не фаворизују људи по способностима него по оном класичном непотизму, али исто тако, и можда још и више, по некаквом специфичном идеолошком, партијском, непотизму.

Све, бре, некако стално исто. Само ЊЕГА нема.

Једина разлика од оног времена њихових очева у лепим хуманим насељима по мери човека са хипермодерним школама које су они похађали и овог данашњег нашег времена је у томе што у оним такође поменутим радничким насељима више не живе радници са својом децом, него претежно незапослени без породице и деце.

Јбг...

Мораћу да о свему овоме попричам са колегама и децом (које је из године у годину све мање) у мојој школи у понедељак. Онако необавезно, уз кафицу и сокић, ван часова...



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 16:32 24.03.2018

Тастер

bauer. bauer. 05:39 27.03.2018

Re: Тастер

Тастер

Forever we have been slaves...
...sažima sve zablude endemskog patriotizma, naročito ispoljenog tokom prethodnih par dana. Diljem bloga.
tasadebeli tasadebeli 10:24 27.03.2018

Re: Тастер

bauer.
Тастер

Forever we have been slaves...
...sažima sve zablude endemskog patriotizma, naročito ispoljenog tokom prethodnih par dana. Diljem bloga.



Патриотизма или "патриотизма"?

А заблуде су заблуде, са или без наводника.

Због тога што је у корену те речи блуд.

Природни или противприродни, свеједно. Блуд је блуд.
narcis narcis 19:05 24.03.2018

mislim

( mislim , kako to pretendciozno zvuči u mom slučaju)
da grešiš što nepotizam i protekcionizam ograničavaš samonasocijalizam i postsocijalizam.
to nas prati od prvog dana kad smo dobili samoupravu od turaka.

nask nask 19:55 24.03.2018

Govna oficirska

Samo od mog rođenja: Ajdovščina, Sl. Bistrica, Postojna, Ptuj, Beograd, Ptuj, Beograd i Titograd.

Od burazerovog do mog rođenja: Zagreb, Zadar, Ljubljana.

Od pokojne sestre do burazerovog rođenja: Vipava, Maribor

Pre nas: Ratni put od Crne Gore preko Bosne i Hrvatske, Trst (zona B), Užice, Vranje, Kuršumlija, Zadar.

Verovatno sam još neke i zaboravio.

Od BG naselja Blok 62 (65 kvadrata) posle 19a (80 kvadrata sa terasom).

Pukovnik.

Ne zaleći se u takve generalizacije.
c_h.arlie c_h.arlie 20:35 24.03.2018

Re: Govna oficirska

nask
Samo od mog rođenja: Ajdovščina, Sl. Bistrica, Postojna, Ptuj, Beograd, Ptuj, Beograd i Titograd.

Od burazerovog do mog rođenja: Zagreb, Zadar, Ljubljana.

Od pokojne sestre do burazerovog rođenja: Vipava, Maribor

Pre nas: Ratni put od Crne Gore preko Bosne i Hrvatske, Trst (zona B), Užice, Vranje, Kuršumlija, Zadar.

Verovatno sam još neke i zaboravio.

Od BG naselja Blok 62 (65 kvadrata) posle 19a (80 kvadrata sa terasom).

Pukovnik.

Ne zaleći se u takve generalizacije.

Da.
Vrlo česte generalizacije vezane za oficire u pokojnoj SFRJot.
Ljudi ne vide tih dvadesetak prekomandi.
Jebote ... kada se samo setim svoga preseljenja iz jednog u drugi kraj grada ... a kamoli kod njih dvadesetak puta, često sa kraja na kraj države.
Usput ... društo koje nema plaćenoga Učitelja, Lekara i Čuvara će otići 'kuda i kurac' - da prostite.
Jukie Jukie 20:43 24.03.2018

Re: Govna oficirska

"tamo kuda idu mrtvi rakovi"
tasadebeli tasadebeli 23:31 24.03.2018

Re: Govna oficirska

nask
Samo od mog rođenja: Ajdovščina, Sl. Bistrica, Postojna, Ptuj, Beograd, Ptuj, Beograd i Titograd.

Od burazerovog do mog rođenja: Zagreb, Zadar, Ljubljana.

Od pokojne sestre do burazerovog rođenja: Vipava, Maribor

Pre nas: Ratni put od Crne Gore preko Bosne i Hrvatske, Trst (zona B), Užice, Vranje, Kuršumlija, Zadar.

Verovatno sam još neke i zaboravio.

Od BG naselja Blok 62 (65 kvadrata) posle 19a (80 kvadrata sa terasom).

Pukovnik.

Ne zaleći se u takve generalizacije.



Шта да ти кажем, друже,...

Што би рекли на крају оног домаћег култног филма:"Неки давитељи се роде под сретном звездом, а неки не."

А зар није иста таква ситуација и данас?

Ето, види где си ти данас, а где су они чији су родитељи-официри и службеници Титославије били рођени под сретном звездом.

Хоћу рећи, није поента у официрском чину и службеном положају, него у тој звезди...

На шапки или где год већ.

Ако је била са српом и чекићем, па још доносила и срећу, ихај!

Не звао се ја Мица Мојсиловић ако то није тако.



nask nask 11:41 25.03.2018

Re: Govna oficirska

Шта да ти кажем, друже,...


sem da je poenta mog komentara u


Ne zaleći se u takve generalizacije.


freehand freehand 11:46 25.03.2018

Re: Govna oficirska

nask
Шта да ти кажем, друже,...


sem da je poenta mog komentara u


Ne zaleći se u takve generalizacije.



Kapetanizacija, majorizacija i pukovnikovizacija.

P.S. Ne foliraj se nego vrati čoveku stan, 20cm i plavušu.
nask nask 12:44 25.03.2018

Re: Govna oficirska

P.S. Ne foliraj se nego vrati čoveku stan, 20cm i plavušu.


Batice meni to dala Kraljevina Nizozemska. Neću da vraćam, ode sve carinicima.
freehand freehand 12:46 25.03.2018

Re: Govna oficirska

nask
P.S. Ne foliraj se nego vrati čoveku stan, 20cm i plavušu.


Batice meni to dala Kraljevina Nizozemska. Neću da vraćam, ode sve carinicima.

Ne foliraj se, Tito te je kao dete oficira-zadribalde poslao u kraljevinu da špijaš i likvidiraš poštenu emigraciju.
Vraćaj nezasluženo!
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:07 25.03.2018

Re: Govna oficirska

Samo od mog rođenja: Ajdovščina, Sl. Bistrica, Postojna, Ptuj, Beograd, Ptuj, Beograd i Titograd.

Od burazerovog do mog rođenja: Zagreb, Zadar, Ljubljana.

Od pokojne sestre do burazerovog rođenja: Vipava, Maribor


jebote dosao budimir trajkovic na blog!

nask nask 16:16 25.03.2018

Re: Govna oficirska

Ne foliraj se, Tito te je kao dete oficira-zadribalde poslao u kraljevinu da špijaš i likvidiraš poštenu emigraciju.
Vraćaj nezasluženo!


Priznajem sve ali da vratim neću, zaslužio sam.

jebote dosao budimir trajkovic na blog!


Uvod se odnosi na ćaleta, ja sam se samo pet puta selio unutar SFRJ. Ne kukam već pokušavam da napravim poentu

Ne zaleći se u takve generalizacije.

nask nask 23:33 26.03.2018

Re: Govna oficirska

tasadebeli tasadebeli 10:49 27.03.2018

Re: Govna oficirska

nask

Lačni Franz - Slon med porcelanom



Добра ствар!




Додуше, ја сам одувек највише волео ову.





П.С. - А оним поменутим групацијама и круговима у које ти свакако не спадаш упућујем ову:






јербо се у супротном онда обавезно у мени пробуде неки kdo se kliču Mujo in Haso.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:31 24.03.2018

sala

И размишљам онда, мајку му, ти официри некадашње ЈНА стварно били у тој Титославији третирани као да су аристократија. Као да су плаве крви, јбт! Становали у бољим становима у Бгд. него радници, живели у хуманијем окружењу, деца им ишла у супермодерну школу за оно време...


Taske, da te utešim i umirim malo bolove izazvane ovom konspiracijom koju si spoznao. Moja OŠ usred nehigijenskog radničkog naselja, jedne od tri čačača favele, je em bila nova, em lepa i moderna, em je imala propisnu salu za fizičko vaspitanje, pored izvanredno opremljenih kabineta za fiziku, hemiju, biologiju i geografiju. A kad sam je ja pohađao, krajem sedamdesetih godina prošlog veka, pobedila je na nekakvom gradskom takmičenju škola sa najlepše uređenim dvorištem (mada je oko nje rasla šuma u kojoj je ladno mogao da se snima Avatar, rojili se komarci i bogomoljke, tovile divlje svinje, i besne lisice nalazile utočište, a od te propasti školsko dvorište je delila tanka žičana ograda i red of 88 ruža posađenih u čast Zna Se Koga.)

Škola je nosila, a i danas nosi, ime narodnog heroja, heroine, uhapšene i ubijene u logoru u Jajincima, od strane gestapovaca, ljotićevaca, okupatora i saradnika. I nikom nije palo napamet da ime škole promeni, što bih ja mogao, sa ove istorijske i geografske distance samo da pozdravim.

tasadebeli tasadebeli 01:55 25.03.2018

Re: sala

srdjan.pajic

Škola je nosila, a i danas nosi, ime narodnog heroja, heroine, uhapšene i ubijene u logoru u Jajincima, od strane gestapovaca, ljotićevaca, okupatora i saradnika. I nikom nije palo napamet da ime škole promeni, što bih ja mogao, sa ove istorijske i geografske distance samo da pozdravim.



Зато су школи "Владимир Назор" променили име у "Стефан Дечански".

Јбг, не могу сви ни да опстану данас у овом времену када је човек човеку вук.

Неко мора да страда.

Па су ови наши данас направили компромис и, за разлику од Немаца, решили ипак да прво пострељају све књижевнике...


dragosevacsutra dragosevacsutra 13:09 25.03.2018

Re: sala

i besne lisice nalazile utočište


jel po njima besni fok dobio ime (nb: neko nije bas najbolje savladao engleski).

bauer. bauer. 05:57 27.03.2018

Re: sala

tovile divlje svinje, i besne lisice nalazile utočište

Komšo, ono za Avatara ti je ok, ali si malo preterao sa divljim svinjama i lisicama. U toj šumi sam ja učio da skačem sa grane na granu, pečem ukradeni kukuruz, da zabadam lovački nož u drvo... Ali nigde nisam video divlje svinje i lisice.
freehand freehand 20:52 24.03.2018

Jadna

... deca sa kojom ćeš o ovome popričati. Bilo bi ok da i njihovi roditelji o tome popričaju sa tobom, budeš li decu zaista trovao takvim besramnim neistinama.
Nije bilo nikakvih oficirskih naselja, niti su postojale škole u koje su išla samo oficirska deca.
Jukie Jukie 22:55 24.03.2018

Re: Jadna

Doduše moja zgrada je bila vojna zgrada, ali su stanove dobili i oni koji nisu bili oficiri, samo su radili kod vojske.
freehand freehand 22:59 24.03.2018

Re: Jadna

Jukie
Doduše moja zgrada je bila vojna zgrada, ali su stanove dobili i oni koji nisu bili oficiri, samo su radili kod vojske.

Ali su i te vojne zgrade bile u naseljima ikvartovima sa svim drugim zgradama. Ja sem "Cvećare" građene onomad za generale ne znam ni jednu da je išta specijalno. Vojska je finansirala, isto kao i policija, stanogradnju ili kupovala izgrađene stanove. Ali nigde nije biloi nikad nekakvih specifičnih i izdvojenih naselja niti bilo kakvih izdvojenih škola. Sem specifičnih vojnih obrazovnih ustanova, ali o tome ovde i nije reč.
Jukie Jukie 23:28 24.03.2018

Re: Jadna

Mi smo skoro svi išli u školu u centru naselja gde su išla i deca iz svih ostalih zgrada, sada ima oko 1300 đaka a u naše vreme naravno više, u mom odeljenju nas je bilo dvoje iz naše zgrade, u odeljenju moje sestre je bilo troje (zato što je jedna devojčica krenula ranije u školu da bi bila u odeljenju sa komšinicom u stanu pored, a i njeni roditelji nisu bili vojna lica nego su dobili stan kao umetnici).

Ali mislim da se Tasa zeza sa nama
ili je ozbiljan?

Brzi Gonzales:
"Sve mi se čini da ludi Dača hoće da me skuva?
A neee... nije on mačak...
A možda ipak hoće?"
tasadebeli tasadebeli 23:34 24.03.2018

Re: Jadna

freehand

Nije bilo nikakvih oficirskih naselja, niti su postojale škole u koje su išla samo oficirska deca.



Е, што волиш да слажеш више него леба да једеш.

Ево, Јуки ти лепо одговорио.

Doduše moja zgrada je bila vojna zgrada, ali su stanove dobili i oni koji nisu bili oficiri, samo su radili kod vojske.






EDIT: Е, да, Фри!

Хоћу, хоћу, причаћу у понедељак са клинцима у школи о друштвеним класама у Титославији, "земљи радника, сељака и поштене интелигенције".
eloy eloy 23:41 24.03.2018

Re: Jadna

Е, што волиш да слажеш више него леба да једеш.

Ево, Јуки ти лепо одговорио.


A jel ima neko učiteljsko naselje u Beogradu ? To ti ne bode oči ?

Учитељско насеље је део Београда, главног града Републике Србије. Простире се на територији општина Звездара. Учитељско насеље је у саставу насеља Коњарник. Налази се у централном делу Коњарника 2. Центар насеља је у Учитељској улици код окретнице тролејбуса 21. По попису из 2002. насеље има 9,516 становника а по попису из 2011. има 10,316 становника.


Doduše nema nastavničko i profesorsko naselje al valjda je to isto. Ili nije ?
freehand freehand 23:45 24.03.2018

Re: Jadna


Е, што волиш да слажеш више него леба да једеш.

Ево, Јуки ти лепо одговорио.

Izvinjavam se, nastavniče, otkad su "zgrada" i "naselje" sinonimi?
I kakav karakter treba da budeš da bi nekom rekao da laže ukoliko u to nisi siguran?

tasadebeli tasadebeli 00:03 25.03.2018

Re: Jadna

eloy

A jel ima neko učiteljsko naselje u Beogradu ? To ti ne bode oči ?



Џабе ти то мени, друже.

У оно време када су се по Београду додељивали друштвени станови свакоме ко је макар и ногицом крочио на пероне железничке и аутобуске станице у Београду доселивши се у овај град, мојој породици је говорено да смо ми збринути зато што имамо своју кућу у Београду и да има много пречих социјалних случајева којима ваља додељивати те друштвене станове.

А то што сам се ја до своје 16. године живота (1980.) купао у лавору до пола и од пола и срао у пољском клозету усред престонице (знаш како је неугодно када кењаш, а кошава ти дува испод буље; а ти мали, држиш се грчевито за оне даске да не би пролетео кроз отвор доле у говна) колико је та моја кућа била за збрињавање, боље и да ти не причам.

Тако да џабе ти мени ту помињеш учитељска насеља.

Повлашћени досељеници су добијали нове, лепе, топле станове са централним грејањем, купатилом и тоалетом, а ми староседеоци смо морали да се сналазимо како ко зна и уме.

У престоници. У том бољем друштву које нам је обећавано из године у годину.

Јбг, никада нисмо стигли на ред да добијемо друштвени стан од разноразних официрских и учитељских насеља грађених по Београду.

Једини стан у Београду који су моја породица и породица моје жене (њени ћале и кева су такође рођени Београђани, нас двоје ваљда спадамо у оних 30 000 потомака који и данас живе у Бгд, а чији преци су се доселили у овај град пре 1930. како је то израчунао Чеда Антић) и преци су нам сви били радници, никакви београдски предратни трговци и капиталисти, уопште икада и добили био је стан добијен од Недићевих власти за време Другог светског рата.

И то ми је нека револуција...


freehand freehand 00:09 25.03.2018

Re: Jadna

Јбг, никада нисмо стигли на ред да добијемо друштвени стан од разноразних официрских и учитељских насеља грађених по Београду.

Znači oficiri i učielji, za sad.
eloy eloy 00:21 25.03.2018

Re: Jadna

Јбг, никада нисмо стигли на ред да добијемо друштвени стан од разноразних официрских и учитељских насеља грађених по Београду.


I danas imaš naselje Altina u Beogradu gde su izbeglice iz Hrvatske posle oluje uglavnom zidali kuće. Šta da se radi - kako se ko snađe.
Izgleda je u tvom slučaju neko ,,pišao uz vetar,,kako ti sam napisa negde ranije. Koga ti je moliti nije ti ga ljutiti. Ništa nije slučajno.
tasadebeli tasadebeli 00:24 25.03.2018

Re: Jadna

freehand

Е, што волиш да слажеш више него леба да једеш.

Ево, Јуки ти лепо одговорио.

Izvinjavam se, nastavniče, otkad su "zgrada" i "naselje" sinonimi?
I kakav karakter treba da budeš da bi rekao da laže ukoliko u to nisi siguran?







Ако ми до понедељка будеш овде у неком коментару урадио домаћи задатак, анализу ове народне приче са посебним освртом на то какве везе има прича У цара Тројана козје уши са Титославијом, обећавам ти да деци нећу у понедељак причати о друштвеним класама које су постојале у тој бившој нам домовини званој СФРЈ, земљи сељака, радника и поштене интелигенције.
tasadebeli tasadebeli 00:25 25.03.2018

Re: Jadna

freehand
Јбг, никада нисмо стигли на ред да добијемо друштвени стан од разноразних официрских и учитељских насеља грађених по Београду.

Znači oficiri i učielji, za sad.



И ми цигани, и ми цигани!
eloy eloy 00:30 25.03.2018

Re: Jadna

И ми цигани, и ми цигани!


Ne prolazi videli smo sliku. Mlogo si bre beo ko da si iz Beo grada.
A nisi ni ,,kardio,, - bar danas.
tasadebeli tasadebeli 00:36 25.03.2018

Re: Jadna

eloy

Izgleda je u tvom slučaju neko ,,pišao uz vetar,,kako ti sam napisa negde ranije. Koga ti je moliti nije ti ga ljutiti. Ništa nije slučajno.



Зависи, брате, одакле дува тај ветар, из ког правца.

Мислим, веома је тешко у пољском клозету баш увек пишати низ ветар и истовремено погодити ону рупу.

Неки пут је то немогућа мисија...








vrabac_onaj vrabac_onaj 03:20 25.03.2018

Re: Jadna

а чији преци су се доселили у овај град пре 1930.


Сунце му жарко шарено, елита!

Хоћу речи, Тасо олади мало. Да парафразирам:

"Ово је град за све нас, за све наше људе."

А то да официри добијају крајеве града за "колонизацију" тј. насељавање није нешто што је дошло са комуњарама.
На пример крај где ја живим је за време Краљевине Југославије био претежно насељен официрима, тј. добијали су плацеве и повољне кредите да зидају куће. Многи четник је овде имао уточиште :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:56 25.03.2018

Re: Jadna

Jukie
Doduše moja zgrada je bila vojna zgrada, ali su stanove dobili i oni koji nisu bili oficiri, samo su radili kod vojske.


U moju favelu nisu vojsku hteli ni na vojne vežbe da šalju, nego samo specijalce iz Civilne zaštite.

A (pra)šuma koju pomenuh u prethodnom komentaru, ako se ne varam, i dalje tamo stoji, neraskrčiva. Jedina ljudska bića koja su u nju zalazila su bile udarne jedinice osnovaca, Titovih pionira, na zadacima krčenja rastinja oko nekakve staze koja vodi tamo prema pruzi i Revi, u smislu DKR-a (društveno-korisnog rada). Neki su tu i pali, pojedeni rastinjem, ili izujedani od strane kerova lutalica (da, da, otud ta moja osetljivost i opsesija složenim odnosom između lutalica, osnovaca, dobro, ponekad i trudnica, jedva živu glavu iznesoh na ramenima sa tog društvenokorisnog-domojega rada).





tasadebeli tasadebeli 07:43 25.03.2018

Re: Jadna

vrabac_onaj

"Ово је град за све нас, за све наше људе."



Морам скромно да приметим да је акценат у овој реченици на речима нас, наше.

Хоћу рећи, не знам ја чији су они, али моји нису.

Сунце му жарко шарено, елита!


Не читаш пажљиво, чак ни уводни текст.

(Чек' придодаћу овај пут и линк да би било јасније.)

Да, али замало градском... Јбг, не зависи то од територије, али да не улазим у ту причу сада.


dragosevacsutra dragosevacsutra 13:13 25.03.2018

Re: Jadna

Doduše nema nastavničko i profesorsko naselje al valjda je to isto. Ili nije ?


ima, profesorska kolonija, ali u predgradju beograda (jagodina).

ali u beogradu zato imas konjarnik.

eloy eloy 20:58 24.03.2018

AUUU

И размишљам онда, мајку му, ти официри некадашње ЈНА стварно били у тој Титославији третирани као да су аристократија. Као да су плаве крви, јбт! Становали у бољим становима у Бгд. него радници, живели у хуманијем окружењу, деца им ишла у супермодерну школу за оно време...


JBG

Korisničkoime 2 šta bi sa Tasom ?

Što puče čovek ko kristalna vaza ?

Баш сам био пао у севдах к'о шљива у говно.


Jesi brate, gadno si pao !





tasadebeli tasadebeli 23:35 24.03.2018

Re: AUUU

eloy

Jesi brate, gadno si pao !


Jao.


korisnickoime-2 korisnickoime-2 00:14 25.03.2018

Re: AUUU

eloy

Korisničkoime 2 šta bi sa Tasom ?



Звали сте ме?

Треба Вам нешто?


eloy eloy 00:25 25.03.2018

Re: AUUU

Звали сте ме?

Треба Вам нешто?


Čekam da ti se javi korisničkoime 1. Onda će biti belaja - do jaja.
tasadebeli tasadebeli 00:38 25.03.2018

Re: AUUU

eloy
Звали сте ме?

Треба Вам нешто?


Čekam da ti se javi korisničkoime 1. Onda će biti belaja - do jaja.



Е, јебеш ми све ако то није Кркар!

Озбиљно, не зезам се.

Имам неки осећај... А осећај ме ретко вара...



eloy eloy 00:48 25.03.2018

Re: AUUU

Е, јебеш ми све ако то није Кркар!


110%
tasadebeli tasadebeli 23:40 24.03.2018

Е, да, заборавих!

Према расположивим демографским подацима, највећи тзв. механички прилив (досељавање) становништва у Београд је био у периоду 1981-1985 (дакле, таман некако у време када је и грађено то официрско насеље у којем сам данас био), а не како се то врло често погрешно мисли током ратова деведесетих због избеглица или после 2000. због лаганог дављења унутрашњости Србије која се све више празни.


tasadebeli tasadebeli 07:53 25.03.2018

Ако некоме још увек није јасно...


'Ајде сад мало да уозбиљимо тему...

Није овде реч о томе ЗАШТО су се градили станови за официре ЈНА, него је реч о разлици КВАЛИТЕТА живота у београдским насељима у којима су становали официри некадашње ЈНА (исто као и службеници у државним институцијама ондашње државе, а нарочито у тој једној Партији која је једино онда и постојала) и срединама у која су смештани радници по тада новосаграђеним насељима по Железнику, Раковици итд. И то све углавном везано за оно што се по Београду градило осамдесетих.

Дакле, ствар је у томе колико је ово некадашње друштво радника, сељака и поштене интелигенције некада улагало пара у КВАЛИТЕТ живота својих војника и идеолога (да не кажем свештеника ондашњих), а колико у КВАЛИТЕТ живота својих радника који су те паре и зарађивали.

Намерно кажем да су радници те паре трошене тада на новоградњу и зарађивали јер овде неко рече како је војска градила станове за своје људе. А ко је ту војску хранио, облачио, наоружавао, смештао да станује, школовао децу њених официра...?

Друг Тито лично плаћао им све из свог џепа?

Савез комуниста Југославије то плаћао?

Или овај народ, ово друштво?

Да не причам о томе што је после та иста ЈНА доприносила распаду земље, коју је по тадашњем Уставу требало да штити и сачува, исто колико су томе доприносили и чланови Савеза комуниста Југославије који су се као и ти војници деценијама просеравали и кењали о братству и јединству док није дошло време да сведу рачуне јер им ћопави Загорац више није трпао у дупе америчке доларе.

Па онда још примећујем да се потомци тих некадашњих просеравача, партијских и војничких, и даље данас просеравају у овој Србији без и и мало скрупула. Ни да се осврну на оно шта су то њихови очеви и дедови направили овом народу, него они терају даље. Породична традиција, јбг.)

Дакле, причамо о разликама, великим разликама, између друштвених класа у том нашем некадашњем, друштву радника, сељака и поштене интелигенције прављеном по мери човека.

Ако неко још увек није прочитао ону сатиричну приповетку Бранка Ћопића о црвеној буржоазији, [i]Јеретичку причу
, ево му је овде, на линку

Oveća vila, sa svih strana ograđena zidom i otvorena samo prema moru, pribila se uz raspucao strm kamenjar. Jedva je vidim od borova i čempresa. Građena je za vrijeme stare, trule, nenarodne... itd. Jugoslavije.

Ispred vile je mala terasa natkrivena sjenicom od bršljana i oivičena mesinganom ogradom. Ispod nje, desetak stepenica niže, minirjaturna plaža, bazen i plitka baza za čamce.

Udesno od vile, na nekih stotinak metara, počinje luk velike pješčane plaže. Tamo iza nje, kroz bujno zelenilo, proviruju krovovi i blistaju zidovi brojnih odmarališta.

Na hladovitoj terasi vile ćuti i dosađuje se omanje društvo: ministar Štef Jovanović, njegova svastika, pomoćnik ministra sa ženom, general Stevo Navala, neka krupna zvjerka iz krupne ustanove, još jedna neodređena zvjerka za koju niko posigurno ne zna čime se bavi (a koja samo mudro i važno ćuti), nekoliko baba i staraca i, najzad, jedan načelnik personalnog odjeljenja, koji strogo i sumnjičavo posmatra čemprese, more, čamce i oblačak što se nadvija nad vazdušni prostor vile.

Ministrova svastika (studentkinja koja na fakultet odlazi automobilom) i pomoćnikova žena upravo su se vratile iz grada. Dostojanstveno su prošetale ukazujući počast starom gradu i suncu nad njim i, vijoreći kosom, doprašile natrag autom natjerajući u bijeg tamo neke koji su gmizali pješke (nosići su im, naravno, bili kako treba uzdignutd). Sad obje sjede u ćošku, nedaleko od ministra, i pretresaju svoje jutrošnje doživljaje.


Ту причу је Ћопић објавио још педесетих... Не знам да ли је прошло десетак година од краја рата и "револуције".
[i]

А револуција?

"Just a new load of people driving around in black cars."

"Па мајку вам јебем сељачку, и ви сте ми нека револуција!"

И што је најгоре, оставили су нам своје потомке да нам се и данас овде просеравају и издркавају над овим народом.





Неко овде рече, Чарли ваљда, да су они, та војска, били чувари.

Чували су шта? Државу?

Или Партију и Диктатора?

И при томе живели боље него они које је требало да чувају и који су их хранили облачили, градили им станове, школе,...

И онда се још њихови потомци и данас просеравају и издркавају над овим народом као некакве велике демократе са својим фантомским "фирмама" за шатро отворено и цивилно друштво у Србији (чега сам се, вала, нагледао у сектору образовања Србије онолико у последњих 18 година) и другим глупостима, а све дрпајући и даље паре овог народа кроз буџет Србије.

Дакле, и даље уживајући привилегије, онакве привилегије какве су уживали њихови очеви и деде, због свог "племенитог" порекла и "плаве крви".

А ту појаву у Србији сам ја лепо назвао идеолошки непотизам још у наслову.

О томе је овде реч.
gedza.73 gedza.73 08:41 25.03.2018

Saveznici i neprijatelji

Kako nas je videla jedna od velikih sila

armija je izgubila prestiž zbog snažne komunističke identifikacije i zato što je mnogi u Jugoslaviji smatraju institucijom kojom dominiraju Srbi - pisali su obaveštajci SAD.


U Sloveniji i u manjoj meri u Hrvatskoj, novi nacionalizam je prozapadno orijentisan, demokratski i preduzetnički


u Srbiji, on je opterećen statičnom ekonomijom, militarističkom tradicijom, uz preferiranje jake centralne vlade predvođene dinamičnim liderom


Denis Bler
Direktor američke obaveštajne službe
Srbija se prečesto oslanja na Moskvu za političku i ekonomsku podršku


gedza.73 gedza.73 08:42 25.03.2018

Rukovodstvo

Veljko Kadijević, učesnik NOB-a, Jugosloven, član Saveza komunista, politički komesar, general.

Oficir koji je pretio ljudima ako glasaju za opoziciju i po čijoj naredbi su izašli tenkovi na beogradske ulice.
Zalagao se za vojni puč.
Devedesetih išao često u Moskvu na konsultacije. Posle dve hiljadite pobegao u Moskvu.
Nadimak 'arhitekta rata'




Kadijević je verovao da su samoupravni socijalizam i Jugoslavija najbolje rešenje za narode SFRJ. Zato je i pristupio Savezu komunista – Pokret za Jugoslaviju.



i tako
tasadebeli tasadebeli 09:11 25.03.2018

Re: Pogled

gedza.73

armija je izgubila prestiž zbog snažne komunističke identifikacije i zato što je mnogi u Jugoslaviji smatraju institucijom kojom dominiraju Srbi - pisali su obaveštajci SAD.



U Sloveniji i u manjoj meri u Hrvatskoj, novi nacionalizam je prozapadno orijentisan, demokratski i preduzetnički



u Srbiji, on je opterećen statičnom ekonomijom, militarističkom tradicijom, uz preferiranje jake centralne vlade predvođene dinamičnim liderom



Denis Bler
Direktor američke obaveštajne službe
Srbija se prečesto oslanja na Moskvu za političku i ekonomsku podršku


Ма ја све чешће, Геџо, помишљам да су ови данашњи потомци тих некадашњих Титових генерала и партијских функционера, потоњи Милошевићеви опозиционари, а затим и власт у овој Србији, заиста тражили савезничко "пријатељско" бомбардовање Србије 1999. године исто онако као што су њихови очеви и деде тражили савезничко "пријатељско" бомбардовање Србије 1944. године, а све да би се дочепали власти у Србији.

То јест, вратили се на своје старе позиције које су заузимали пре оне Осме седнице 1987. године.


Знам, јеретичка помисао.


Ако је јеретичка? У овој Србији ни у то више не можеш бити сигуран... Ја барем више никоме ништа не верујем.


(Овај интервју је од 5. маја 1999. А шта је све после било у наредних месец дана...)

Али у овој Србији, све је могуће, знаш и сам.

Па и да те уједе куче за руку којом га храниш.

Ко зна, можда ћемо и о ономе шта је у позадини бомбардовања из 1999. сазнати нешто мало више тек за 50-100 година исто као за оно савезничко "пријатељско" бомбардовање из 1944. године.


Када Британци буду опет некоме од нас Срба отворили своје чувене архиве...
eloy eloy 09:24 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

О томе је овде реч.


Više liči na,,svakidašnju jadikovku francuske sobarice,,



Život je lep,život je kratak,
nekom trtica nekom batak !

Belo meso za gosn Čeranića
gedza.73 gedza.73 09:24 25.03.2018

Re: Pogled

Ma stalno se prozivaju neki imaginarni srpski nacionalisti koji su razbili SFRJ igračku.
Kao bilo sve super, bajno, lepo sjajno a onda upali sa neba ti 'nacionalisti' u državne upravljačke strukture i sve razjebali.

Taj vojni vrh, kadar je inače sve bio sastavljen od samosvesnih, hrabrih, nepartijskih, stručnih ljudi koji su smeli javno da iznesu svoje mišljenje i kritikuju pogrešne odluke nadređenih pa su tako pokušali da spreče raspad Jugoslavije.

Ja se konačno priklanjam većini, svedočim da je takav sistem bio savršen i da Srbija treba da ga vrati.



tasadebeli tasadebeli 09:34 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

eloy

Život je lep,život je kratak,
nekom trtica nekom batak !



Опет крадеш од Ћопића!

Ц, ц, ц, срам те било!





П.С. - Кој' ћеш курац ти овде?

Ја ти лепо нешто рекох, па сад ти ако си паметан...


tasadebeli tasadebeli 09:36 25.03.2018

Re: Pogled

gedza.73

Ma stalno se prozivaju neki imaginarni srpski nacionalisti koji su razbili SFRJ igračku.



Ма који српски националисти!

А све чланови Савеза комуниста водили коло и држали банку све време!





Па по навици то раде и данас.

Зато се и показује стално прстом на некакве тобожње српске националисте, просерава се о српском нацизму, уздиже се Радомир Константиновић у некаквог идеолошког вођу те касте људи у Србији не би ли се овом народу још више посрали на главу и још више се издркавали над њим.




Ja se konačno priklanjam većini, svedočim da je takav sistem bio savršen i da Srbija treba da ga vrati.



ОК. Ово је слободна земља.

И демократија.

и република.
narcis narcis 09:44 25.03.2018

Re: Pogled

очеви и деде тражили савезничко "пријатељско" бомбардовање Србије 1944. године,

dokle li će lupaš više, samo su tebe prijateljski bombardovali, jedino tvoje dupe bilo ugroženo.
e pa nije evo ti slike i spisak gradova koje su saveznici istotakodže prijateljski bombardovali o francuskoj, mogu da ti nađem i po italiji, one manastire stare 1000 godina koje surazjebali do temelja a koje nemci nisu dirali.
i da znam ja da ti to znaš ali kurvinski ćutiš da bi tvoja žrtva ispala jedina , da dokažeš kosmičku nepravdu koje je tvoje dupe podnelo.
taman mislim da ti došlo izdupeta u glavu akd ono se zaglavilo uslepo crevo
evo ako je izgledao kan posle američanskog bombarrdovanja i normandija, neki levi grad nikad čuo

evo ti i spisak gradova, deo, koji su prijateljski bombardovani po franciji

sag ću nađem onaj manastir u italiji koji su razjebali do temelja a da nemci nisu bii uopšte unutra već van, nemci ispoštovali istorijski i kulturno značaj tog manastira a ovi ga sjebali do temelja.
gedza.73 gedza.73 09:46 25.03.2018

Re: Pogled

Радомир Константиновић у некаквог идеолошког вођу те касте људи


Ali ako se konačno dozovemo pameti, Srbija postane mini SFRJ kopirana sistemom i uređenjem znaš li koliko će ljudi da se vrati iz inostranstva da živi u takvoj državi?

Svi do jednog. Ostaviće trule, kapitalističke zemlje u kojima se izrabljuju radnici, koje nemaju puteve, škole, zgrade...

Doćiće tamo gde im je bila mladost, gde sneg ne veje već idilično pada, gde su prodavnice pune i nikome ne treba novac već uzima sa rafova po potrebi, gde svako ima svoje mesto na listi za stan, auto, posao... Pevaćemo po trgovima sovjetske ratničke pesme... NVO organizacije koje se deklarativno zalažu za zapadnu demokratiju će ponovo da budu milosrdne AFŽ...
tasadebeli tasadebeli 09:50 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

eloy








Немој, бре, више да ми качиш овакве слике недељом ујутро.

Није лепо од тебе.

Имам малу децу у кући.

Одох мало да им причам бајке како се некада лепо живело у овој земљи...

Био једном један џин по имену Вели Јоже...


narcis narcis 09:52 25.03.2018

Re: Pogled

italija
Bombing in Italy
Italy, first as an Axis member and later as a German-occupied country, was heavily bombed by Allied forces for all the duration of the war. In Northern Italy, after small-scale bombings which mainly targeted factories, only causing little damage and casualties, RAF Bomber Command launched a first large-scale area bombing campaign on Milan, Turin and Genoa (the so-called ‘industrial triangle’) during the autumn of 1942. All three cities suffered heavy damage and hundreds on civilian casualties, although the effects were less disastrous than those suffered by German cities, mainly because Italian cities had centers made of brick and stone buildings, while German cities had centers made of wooden buildings. Milan and Turin were bombed again in February 1943; the heaviest raids were carried out in July (295 bombers dropped 763 tons of bombs on Turin, killing 792 people) and August (all three cities were bombed and a total of 843 bombers dropped 2,268 tons of bombs over Milan, causing about 900 casualties). These attacks caused widespread damage and prompted most of the cities’ inhabitants to flee. During 1944 and 1945 Milan, Turin and Genoa were instead bombed by USAAF bombers, which mainly targeted factories and marshalling yards; nonetheless, imprecision in bombings caused further destruction of vast areas. By the end of the war, about 30–40% of the buildings in each of the three cities were destroyed, and both in Milan and Turin less than half of the city remained undamaged.[171][172] 2,069 people were killed in Turin[173] and over 2,200 in Milan. The only other city in Italy to be subjected to area bombing was La Spezia, heavily bombed by the Bomber Command during April 1943, with slight casualties but massive damage (45% of the buildings were destroyed or heavily damaged,[174] and just 25–30% remained undamaged). Several other cities in Northern Italy suffered heavy damage and casualties due to USAAF bombings, usually aimed at factories and marshalling yards but often inaccurate; among them Bologna (2,481 casualties[175]), Padua (about 2,000 casualties[176]), Rimini (98% of the city was destroyed or damaged[177]), Treviso (1,600 killed in the bombing of 7 April 1944, 80% of the city destroyed or damaged[178]), Trieste (463 casualties on 10 June 1944[179]), Vicenza (317 casualties on 18 November 1944).


Building destroyed in Milan after the August 1943 bombings. Milan Cathedral is visible in the background.
In Southern Italy, after small-scale bombings by the RAF (more frequent than in the North), USAAF started its bombing campaign in December 1942. The bombings mostly targeted harbour facilities, marshalling yards, factories and airports, but the inaccuracy of the attacks caused extensive destruction and civilian casualties; among the cities hit the hardest were Naples (6,000 casualties[180]), Messina (more than one third of the city was destroyed,[181] and only 30% remained untouched), Reggio Calabria, Foggia (thousands of casualties), Cagliari (416 inhabitants were killed in the bombings of February 1943, 80% of the city was damaged or destroyed), Palermo, Catania and Trapani (70% of the buildings were damaged or destroyed[182]).

Central Italy was left untouched for the first three years of war, but from 1943 onwards it was heavily bombed by USAAF, with heavy damage (usually due to inaccuracy in bombing) to a number of cities, including Livorno (57% of the city was destroyed or damaged, over 500 people were killed in June 1943), Civitavecchia, Grosseto, Terni (1,077 casualties[183]), Pisa (1,738 casualties[184]), Pescara (between 2,200 and 3,900 casualties), Ancona (1,182 casualties[185]), Viterbo (1,017 casualties[186]) and Isernia (about 500 casualties on 11 September 1943). Rome was bombed on several occasions; the historic centre and the Vatican were spared, but the suburbs suffered heavy damage and between 3,000 and 5,000 casualties. Florence also suffered some bombings in the outskirts (215 people were killed on 25 September 1943), while the historical centre was not bombed. Venice proper was never bombed.

In Dalmatia, the Italian enclave of Zara suffered extensive bombing, which destroyed 60% of the city and killed about 1,000 of its 20,000 inhabitants, prompting most of the population to flee to mainland Italy (the town was later annexed to Yugoslavia).

Except for Rome, Venice, Florence, Urbino and Siena, damage to cultural heritage in Italy was widespread.

milano posle prijateljskog savezničkog bombardovanja

tasadebeli tasadebeli 09:53 25.03.2018

Re: Pogled

gedza.73
Радомир Константиновић у некаквог идеолошког вођу те касте људи


Ali ako se konačno dozovemo pameti, Srbija postane mini SFRJ kopirana sistemom i uređenjem znaš li koliko će ljudi da se vrati iz inostranstva da živi u takvoj državi?

Svi do jednog. Ostaviće trule, kapitalističke zemlje u kojima se izrabljuju radnici, koje nemaju puteve, škole, zgrade...

Doćiće tamo gde im je bila mladost, gde sneg ne veje već idilično pada, gde su prodavnice pune i nikome ne treba novac već uzima sa rafova po potrebi, gde svako ima svoje mesto na listi za stan, auto, posao... Pevaćemo po trgovima sovjetske ratničke pesme... NVO organizacije koje se deklarativno zalažu za zapadnu demokratiju će ponovo da budu milosrdne AFŽ...







И немој, бре, да им дајеш овакве идеје.

Srbija postane mini SFRJ


иначе ће и у Србији да направе осам република и аутономних покрајина.


tasadebeli tasadebeli 09:57 25.03.2018

Re: Pogled

narcis

dokle li će lupaš više,



Може ми се, ово је слободна земља.

А круцијално питање тог "пријатељског" савезничког бомбардовања Србије 1944. и 1999. јесте да ли су одређени кругови, све "наш до нашег", мој до мојега што би се рекло, тражили од савезника да Србију лупе по глави да би се смирила.

Јебе ми се за ове твоје спискове других бомбардованих од стране савезника, "пријатеља".


Узгред, не ваља ти рачуница са Италијом.

Она је била савезник Хитлера.

А ми смо ипак имали 27. март 1941.

А и Француска и Италија су се само нашле директно на америчанском путу продирања (и остајања до данас) у Европу.

Ми нисмо.

Ми били на путу Црвеној армији.

Они нису бомбардовали и рушили градове по Србији и убијали цивиле из ваздуха.

У Србији су то радили Амери и Енглези, зар не? Којима ми нисмо били на путу продора у Јевропу, колико се сећам из историјских школских уџбеника.

(Мислим, од савезника... Немце ту не рачунам. Они нас ионако у ратовима стално убијају, а у миру нас онда хране и облаче.)
eloy eloy 10:06 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

Опет крадеш од Ћопића!


Ćopić je imo i ,,znaš ti nas jebo ti nas,,



П.С. - Кој' ћеш курац ти овде?

Ја ти лепо нешто рекох, па сад ти ако си паметан...


Neš verovat al




c_h.arlie c_h.arlie 10:07 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

tasadebeli

...

Неко овде рече, Чарли ваљда, да су они, та војска, били чувари.

Чували су шта? Државу?

Или Партију и Диктатора?
...

Taman posla da sam ja to rekao.
Rekao sam ono što uvek kažem da ... jebeš društvo koje nema plaćenog Učitelja, Lekara i Čuvara.
tasadebeli tasadebeli 10:13 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

eloy




А је?

Па онда ниш'!

Мислим, у реду је.

(Извини, чим ме у'вати емоција, пређем на пургерски.)


narcis narcis 10:20 25.03.2018

Re: Pogled

Узгред, не ваља ти рачуница са Италијом.

Она је била савезник Хитлера.

opet demagogišeš, u trenutku bombardovanja italija je bila okupirana nemcovima, znaš ti to al ti je demagogija u krvi, dušu daješ demagogiju ne daješ
a za civilne žrtve te boli qrac.
А круцијално питање тог "пријатељског" савезничког бомбардовања Србије 1944. и 1999. јесте да ли су одређени кругови, све "наш до нашег", мој до мојега што би се рекло, тражили од савезника да Србију лупе по глави да би се смирила.

bolest, nema drugi naziv za ovu srcedrapajuću teoriju o gluposti.
misliš zato je trebalo ubiti ćuruviju onomad.
a za ovo savezničko pozivajuće bombardovanje , ništa strategija ništa taktika.
e crni taso nikad učitelj od tebe, samo sitna provinciska duša.
tasadebeli tasadebeli 10:35 25.03.2018

Re: Pogled

narcise crni taso nikad učitelj od tebe, samo sitna provinciska duša.



Драгољупче, ти не разумеш неке КРУЦИЈАЛНЕ ствари!

Лепо ти рекох, може ми се.

Ово је слободна земља. И демократија. И република.

Зашто и у овоме што ми ти кажеш да јесам да имамо некакве привилеговане друштвене касте кад те привилеговане већ морамо да трпимо и у политици, економији, медијима, образовању, култури,...

Ваљда је у овој слободној земљи дозвољено да се буде и ситна провинцијска душица?

Па Драгољупче, молим те!

Па да у Србији нема нас ситних провинцијских душица, о коме би онда велики Радомир Константиновић писао и о коме би се његови врли следбеници у Србији данас просеравали за све паре за које су плаћени да се просеравају.

У Србији.

И по Србима.
narcis narcis 11:28 25.03.2018

Re: Pogled

Ваљда је у овој слободној земљи дозвољено да се буде и ситна провинцијска душица?

jeste, ali je demagogija nepoželjna među razumnim ljudima.
zar misliš da je to nabacivanje ' osećaja žrtve ' dobro za srpski narod, ne misliš da tim kljucanjem u glavu samo ubijaš taj isti narod koji kao voliš a ustvari ga uništavaš svojom demagogijom.

ono što me tera da budem grub je upravo znanje da ti znaš sve ove podatke koje sam izneo, da ti znaš da su saveznici neselektivno bombardovali sve ciljeve po evropi a onda svesno to sakriješ i potenciraš da su samo nama to radili.
poziv, nedokazan, za taktičku pomoć ti dmagoški pretvaraš u zlu nameru nekakvog, samo tebi imaginarnog neprijatelja i mrzitelja srbskog naroda.

ne činiš t i ništa dobro svom narodu već amo zlo i još jedino potvrđuješ da je konstantinović bio upravu.
i naravno, ovo sam ti reko u duhu demokratije i prava koje ona podrazumeva da sekritikuje javno izneta reč.
ne držiš samo ti tapiju na demokratiju :)
c_h.arlie c_h.arlie 11:32 25.03.2018

Re: Pogled

narcis
...

ne činiš t i ništa dobro svom narodu već amo zlo i još jedino potvrđuješ da je konstantinović bio upravu.
...

Konstantinović je bio budalčina.
freehand freehand 11:34 25.03.2018

Re: Pogled

c_h.arlie
narcis
...

ne činiš t i ništa dobro svom narodu već amo zlo i još jedino potvrđuješ da je konstantinović bio upravu.
...

Konstantinović je bio budalčina.

Stvarno je smor kad shvatiš da ni u čemu nisi poseban i jedinstven.
c_h.arlie c_h.arlie 11:45 25.03.2018

Re: Pogled

freehand
c_h.arlie
narcis
...

ne činiš t i ništa dobro svom narodu već amo zlo i još jedino potvrđuješ da je konstantinović bio upravu.
...

Konstantinović je bio budalčina.

Stvarno je smor kad shvatiš da ni u čemu nisi poseban i jedinstven.

Jesam !
I ti si !
Svako od nas je jedinstven.
Istina - neki od nas se uporno upinju da ne budu jedinstveni, nego da budu neka marva koja kopira neke druge.
narcis narcis 13:13 25.03.2018

Re: Pogled

Немце ту не рачунам. Они нас ионако у ратовима стално убијају, а у миру нас онда хране и облаче.)

treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.
pogledaj statistiku ( brajoviću di si) pa ćeš da vidiš da nas ti nemci bukvalno izdržavaju svojim parama.
Jukie Jukie 13:42 25.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

tasadebeli

'Ајде сад мало да уозбиљимо тему...

Није овде реч о томе ЗАШТО су се градили станови за официре ЈНА, него је реч о разлици КВАЛИТЕТА живота у београдским насељима у којима су становали официри некадашње ЈНА (исто као и службеници у државним институцијама ондашње државе, а нарочито у тој једној Партији која је једино онда и постојала) и срединама у која су смештани радници по тада новосаграђеним насељима по Железнику, Раковици итд. И то све углавном везано за оно што се по Београду градило осамдесетих.

Дакле, ствар је у томе колико је ово некадашње друштво радника, сељака и поштене интелигенције некада улагало пара у КВАЛИТЕТ живота својих војника и идеолога (да не кажем свештеника ондашњих), а колико у КВАЛИТЕТ живота својих радника који су те паре и зарађивали.

Намерно кажем да су радници те паре трошене тада на новоградњу и зарађивали јер овде неко рече како је војска градила станове за своје људе. А ко је ту војску хранио, облачио, наоружавао, смештао да станује, школовао децу њених официра...?


Možeš ti sad da napišeš šta hoćeš "u pravedničkom gnevu" ali ja znam da smo mi pre useljavanja živeli u drugom gradu i da je moj otac svako jutro satima išao na posao u Beograd i nazad, tako da ono, možda ti u jednoj državi i jeste prioritet da ti vojno lice bude u boljoj a ne lošijoj psihofizičkoj kondiciji i da ponekad vidi svoje predškolsko dete budno.

Ako hoćeš da igraš neku Sim igricu, na računaru ili u pravom životu, imaš segmente društva koje treba da održavaš, a jedan od njih je vojska, i onda je država odlučila da vojsci da određene uslove kako bi mogla pravilno da obavlja zadatak za koji je zadužena.

Nemam pojma kakve stanove su dobijali ti neki fizički radnici u Kaluđerici ili gde već, naš stan je vrlo mali, da, ima kadu i wc šolju i lavabo i mesto za veš mašinu, i kad se to zgura zajedno u to malo kupatilo nema baš puno mesta, a kuhinja izgleda kao produžetak vrlo uskog hodnika i kad ubaciš frižider i šporet ne mogu dvoje ljudi istovremeno da kuvaju ili istovremeno da kuvaju i peru suđe. A to je dvosobni stan, verovatno oni sa trosobnim stanovima koji su bili generali imaju veće prostorije (general je beše važniji za državu od radnika na traci i treba mu dati malo više resursa? zavisi koliko si uspešan menadžer)
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:09 25.03.2018

Re: Pogled

treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.
pogledaj statistiku ( brajoviću di si) pa ćeš da vidiš da nas ti nemci bukvalno izdržavaju svojim parama.


mene ne izdrzavaju dragoljube, sasvim sigurno. a da si ti izdrzavano lice je vrlo ocigledno iz tvojih komentara.
gedza.73 gedza.73 14:11 25.03.2018

Re: Pogled

narcis
treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.

Drugarice i drugovi,
znamo mi vrlo dobro da ovde ima nekih drugova koji ne misle dobro našem društvu.
Takve elemente, drugarice i drugovi, mi moramo odstraniti iz našeg društva jer oni pokušavaju da unesu defetizam i neslogu u sve ono za šta smo se borili i za šta su mnogi krv prolili.

Drugovi i drugarice, oni lažu da mi zavisimo od doznaka nemačkih bauštelaca jer naša industrija svake godine beleži rast od 200 posto a mi svi svaki dan sve bolje živimo. Još se pozivaju na neke lažne statistike koje podmeću prozapadni elementi ubačeni među nas kako bi rovarili i urušavali naš poredak.

I zato drugovi i drugarice ja predlažem da se drugu članu Narcisu privremeno, a ako se ne samokritikuje i trajno, oduzme mogućnost komentarisanja.

narcis narcis 14:13 25.03.2018

Re: Pogled

dragosevacsutra
treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.
pogledaj statistiku ( brajoviću di si) pa ćeš da vidiš da nas ti nemci bukvalno izdržavaju svojim parama.


mene ne izdrzavaju dragoljube, sasvim sigurno. a da si ti izdrzavano lice je vrlo ocigledno iz tvojih komentara.

izdržava te a ti i neznaš, kao što izdržavaju i ovu našu vladu .
moš ti da kopaš glavu u pesak al to ne pomaže.
bez para iz evropske unije mi bi svi pocrkali od gladi još onomad.
pročitak kolko pare ulazi u srbiju da bi preživela. a najviše dolazi iz nemačke. te pare onda dolaze do tebe kroz patu , honorare ili šta već.
tasadebeli tasadebeli 14:17 25.03.2018

Re: Pogled

narcis

ne držiš samo ti tapiju na demokratiju :)



Таман посла!

Мико фо, мико фо...
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:58 25.03.2018

Re: Pogled

izdržava te a ti i neznaš, kao što izdržavaju i ovu našu vladu .


ne ne, dragoljube, mene sigurno ne izdrzavaju - mislim, ne znam kako da ti docaram, ali nekako... nisu bas u prilici da to cine ovde.

te pare onda dolaze do tebe kroz patu , honorare ili šta već.


do mene hvala bogu ne dolaze.

tasadebeli tasadebeli 22:52 25.03.2018

Re: Pogled

gedza.73
narcis
treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.

Drugarice i drugovi,
znamo mi vrlo dobro da ovde ima nekih drugova koji ne misle dobro našem društvu.
Takve elemente, drugarice i drugovi, mi moramo odstraniti iz našeg društva jer oni pokušavaju da unesu defetizam i neslogu u sve ono za šta smo se borili i za šta su mnogi krv prolili.

Drugovi i drugarice, oni lažu da mi zavisimo od doznaka nemačkih bauštelaca jer naša industrija svake godine beleži rast od 200 posto a mi svi svaki dan sve bolje živimo. Još se pozivaju na neke lažne statistike koje podmeću prozapadni elementi ubačeni među nas kako bi rovarili i urušavali naš poredak.

I zato drugovi i drugarice ja predlažem da se drugu članu Narcisu privremeno, a ako se ne samokritikuje i trajno, oduzme mogućnost komentarisanja.







tasadebeli tasadebeli 23:08 25.03.2018

Re: Pogled

narcis

jeste, ali je demagogija nepoželjna među razumnim ljudima.



Драгољупче, од КРУЦИЈАЛНОГ до КУРЦИЈАЛНОГ је само један мали типфелер.

И онда ти до КАЛАКУРЦИЈАЛНОГ није далеко.

zar misliš da je to nabacivanje ' osećaja žrtve ' dobro za srpski narod, ne misliš da tim kljucanjem u glavu samo ubijaš taj isti narod koji kao voliš a ustvari ga uništavaš svojom demagogijom.



Је л' ти видиш шта се догађа око тебе?

Осећај жртве?

Па с правом је ту.

Ови потомци Титових генерала и партијских службеника који нам седе по разноразним НВО и медијима, чак и у Владама Србије од 2000. на овамо и издркавају се над овим народом данас исто онако као што су се њихови очеви и деде издркавали, а све да би оправдали лову коју за то добијају од истих тих Немаца којима се ти дивиш, дају ми потпуно право да се осећам угроженим ако узмеш у обзир каквим се подлостима служе.

Дај, бре, погледај ти то мало боље...





Све саме перјанице демократије и цивилног отвореног друштва у Србији, а све под фирмом уметности.

Синови и ћерке Титових генерала и партијских функционера...
narcis narcis 23:58 25.03.2018

Re: Pogled

Је л' ти видиш шта се догађа око тебе?

vidim tebe i ostalu kalakurciju skupljenu oko tebe kako jebete ovaj narod u mozak svojom demagogijom.
tasadebeli tasadebeli 00:53 26.03.2018

Re: Pogled

narcis
Је л' ти видиш шта се догађа око тебе?

vidim tebe i ostalu kalakurciju skupljenu oko tebe kako jebete ovaj narod u mozak svojom demagogijom.



Опааа!!!

Нема више оно ти и ја, него смо сад прешли на множину! На форе ми и ви, наши и њихови!


Тебе бре, Драгољупче, изгледа ови "уметници" из НВО баш у'ватили на редаљку? Што у вугла, што с друге стране...

Сажаљевам случај.

И удаљи се од мене, молим те, ја сам жењен човек.






Извини, ал' за мој укус су те форе ми и они, наши и њихови некако превише геј.



narcis narcis 10:57 26.03.2018

Re: Pogled

Тебе бре, Драгољупче, изгледа ови "уметници" из НВО баш у'ватили на редаљку? Што у вугла, што с друге стране...

ne spinuj, znaš ti dobro našta mislim samo se praviš blesav ko tvoj drugar čarli, samo za razliku od tebe on se ne pravi on je stvarno.
narcis narcis 11:01 26.03.2018

Re: Pogled

dragosevacsutra
treba nemce da računaš jer nas isti i rane i oblače, oni su najviše para dali da ova zemlja i ti i ja ne umremo od gladi.
pogledaj statistiku ( brajoviću di si) pa ćeš da vidiš da nas ti nemci bukvalno izdržavaju svojim parama.


mene ne izdrzavaju dragoljube, sasvim sigurno. a da si ti izdrzavano lice je vrlo ocigledno iz tvojih komentara.

izdržavaju te itekako
šta misliš odakle ove pare u srbiji, od zaduživanja, kolko beše smo dužni? pričate da je tita dizao socijalizam na američki krediti, a vi ? vi dižete ovaj lopovizam na američki i evropski krediti.
da nije tih kredita mi ne bi imali nikakav BDP, bio bi nula. ovako ameri i europljani upumpaju pare u naš buđet pa ti kao zarađuješ sam a ustvari samo dobiješ ono što su ameri i europa dali.
400 meleona € dobija vlada da bi funkcionisal plus krediti, e to su pare od kojih živi cela srbija i ti sa njom.
narcis narcis 11:07 26.03.2018

Re: Pogled

i ti sebe smatraš civilizovanim i gradskim čovekom, ovako komuniciraju samo selajčine, samo teškim seljačinama je ova slika način komunikacije

upravi je konstantinović, bar ka ste ti i čarli upitanju.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:43 26.03.2018

Re: Pogled

izdržavaju te itekako


aman majmune matori degeneriku - read my lips: mene ne izdrzavaju. a tebe nek izdrzavaju do mile volje sto se mene tice.
narcis narcis 13:36 26.03.2018

Re: Pogled

dragosevacsutra
izdržavaju te itekako


aman majmune matori degeneriku - read my lips: mene ne izdrzavaju. a tebe nek izdrzavaju do mile volje sto se mene tice.

znaš da mi čovek kaže da sam majmun pa i da se naljutim al kad mi jedna kreatura za koju ne može da se odredi dal je biljka, pacov ili magarac,a više podseća na gmizavc, nema ljutiš.
i da gmizavče izdržava te amerika i europa pa ti sviraj i duvaj al ti oni cepaju dupe bez pardona, nemož ga izvrdaš.
tasadebeli tasadebeli 15:19 26.03.2018

Re: Pogled

narcis
i ti sebe smatraš civilizovanim i gradskim čovekom, ovako komuniciraju samo selajčine, samo teškim seljačinama je ova slika način komunikacije











upravi je konstantinović, bar ka ste ti i čarli upitanju.


zilikaka zilikaka 19:22 26.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

Није овде реч о томе ЗАШТО су се градили станови за официре ЈНА, него је реч о разлици КВАЛИТЕТА живота у београдским насељима у којима су становали официри некадашње ЈНА ...


Da li si imao priliku da bolje pogledaš stanove u 61., 62. I 63. Bloku?

One lepe stepenaste zgrade?
Mislim da su tamo nekako najviše naseljavali oficire.

Sjajan primer kvalitetne gradnje.

Betonska konstrukkcija a popuna gotovim elementima. To znači da se sasvim dobro čuje svako hrkanje u komšiluku i da izmedju spoljnih elemenata probija voda i kvasi zidove.

Baška što ćeš retko naći gorih primera golubarnika za stanovanje.
Ljudi jedni drugima gledaju u tanjire i krevete.

Mašio si Taso, al jako.




tasadebeli tasadebeli 20:11 26.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

zilikaka

Da li si imao priliku da bolje pogledaš stanove u 61., 62. I 63. Bloku?

One lepe stepenaste zgrade?






Јесам. Одлично сам их упознао. Четртина мог одељења из Земунске гимназије је становала у тим зградама. Често сам ишао тамо на журке у оно гимназијско и студентско доба. Пар пута смо правили и журке на крову зграде, изнад, чини ми се, 18. спрата. У блоку 61. Или тако некако. Био леп поглед озго на оно што ми се гадило одоздо.

Одвратно насеље, нехумано... Кад станеш између тих зграда, видиш само траку неба изнад себе као си у неком кањону.

Да, баш сам тамо имао много другара и другарица...

Много лепше су оне зграде око хотела "Југославија" или око "Фонтане" где су станове добијали диплматско особље или службеници ондашњих савезних институција Титославије, те партијски апаратчици, односно партијски идеолози, посленици у медијима итд. Ту становао и мој теча (не онај машинац, други теча), писац уџбеника за гимназије о марксистичкој етици и професор универзитета. Баш преко пута Фонтане.

А око хотела Југославија имао сам много њих потомака Титиних дипломата који су нам ономад доносили неке лепе ствари из Амстердама захваљујући својим дипломатским пасошима јер је нама, плебсу са оним обичним сошкама, било немогуће извести такву акцију.

А друга четвртина одељења становала у оним солитерима на Земунском кеју. Ту су станове давали онима из Службе.

Имаш такве зграде и у оном низу што се од пијаце пење уз Баново брдо скоро до врха. И ту су били све неки удбаши. Па иако се састав становништва у тим зградама одавно променио, ми на Брду их и даље зовемо удбашке зграде.

Буле је ту становао, у неком сутеренчићу или тако некако. Кева му, ако се добро сећам, била чистачица, колико се сећам.

Зато када је Буле у Октоберфесту казао у једној реплици да је са Брда, тада уопште није лагао.



Не знам како Земунци зову оне своје ругобе на Кеју.

И не знам зашто Новобеограђани блокове на Новом Београду данас не зову рецимо официруше.

Блок 19а на Новом Београду је ипак грађен нешто касније, па делује за зерицу хуманије. Не баш као Церак Виногради, али ипак хуманије од блокова.

Исто и ту официра и официрске деце било к'о плеве.

За расад.

Ови су, рецимо, имали своје пробе и концерте у некој месној заједници у неком Блоку 23, ваљда, или тако некако, јебем ли га, никада нисам могао да упамтим. Свирао за њих неко време бас гитару и Срђан Драгојевић, па се после групи натурао и изигравао неког менаџера бенда.








Mašio si Taso, al jako.



А не, Зили, ниси у праву.

Ја бих рекао по тону већине коментара да сам погодио где треба. Баш тамо где треба.


tasadebeli tasadebeli 20:42 26.03.2018

Re: Pogled

narcis

upravi je konstantinović, bar ka ste ti i čarli upitanju.




Него, Драгољупче... Мислим се нешто...

Да ниси ти био један од оних необавештених на Осмој седници, па се зајеб'о и гласао против Слобе?

И после, када су на влас' дошли ови антислобинци, за тебе било већ касно, прошло твоје време, престарео си за екипу?

Сумњив си ми ти...


eloy eloy 10:58 27.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

И не знам зашто Новобеограђани блокове на Новом Београду данас не зову рецимо официруше.


Šta ti je bogatstvo rečnika.

Učiteljuše,automehaničaruše,doktoruše,moleruše,
frizeruše,babaseruše,direktoruše,panduruše,
inžinjeruše,kurveruše,pederuše,blogeruše......
narcis narcis 23:01 27.03.2018

Re: Pogled

i ti sebe smatraš intelektualcem, pa oni iz raznih pičovaca i ostalih vukojebina su civilizovaniji od tebe.
nema razlike između tebe i bilo koje seljačine. isti mentalni sklop.
upravo si postao primer onog najgoreg u srpskom duhu, el si ponosan.
do sad sam mislio da je čarli najveća seljačina na blogu al ti ga izgleda šiješ, mrtva trka među vama dvojicom.
tasadebeli tasadebeli 23:36 27.03.2018

Re: Pogled

narcis

i ti sebe smatraš intelektualcem,



Не сматрам. Напротив.

Интелектуалци су педери. Они мисле да све знају, а знају само оно што ми не знамо.

pa oni iz raznih pičovaca i ostalih vukojebina su civilizovaniji od tebe.


Јесу. Зар то није јасно и из мог уводног текста овде?

Одмах се, брате, види да сам ја само једно обично џукелче... Без педигреа.

nema razlike između tebe i bilo koje seljačine. isti mentalni sklop.


Још када бих имао неку обрадиву земљу у власништву...

Него ништа. Лумпенпролетаријат. Само десет прстију.

upravo si postao primer onog najgoreg u srpskom duhu, el si ponosan.


Када из твојих уста изађе да сам оно најгоре у српском народу, то је за мене највећи комплимент.

Знамо се, знамо се... И ко смо и шта смо.

И ти и ја.

do sad sam mislio da je čarli najveća seljačina na blogu al ti ga izgleda šiješ, mrtva trka među vama dvojicom.


Још један комплимент?

Шта ти је вечерас?

Велика ми је част да ме неко уопште и пореди са Чарлијем. Па још каже и да сам бољи?

Иди, бре Драгољубе, ни слутио нисам колико ме ти заиста цениш и поштујеш.

(Јер ти, у ствари, и не знаш ко је и какав је стварни Чарли. А ја знам, па ми је зато то велика част.)

Хвала ти на овој прегршти комплимената!

(Избројао сам их четири:

1) антиинтелектуалац;
2) сељачина;
3) најгоре у српском народу (из твојих уста, колико те ја знам шта мислиш о Србима уопштено говорећи);

и најважније од свега

4) бољи од Чарлија.

Имаш пиће од мене за ово.

Учинио си да се баш добро осећам јер ми одавно нико није рекао оволико лепих ствари о мени.

П.С. - Заборавих да си ми доделио и племенито порекло! (из разних пичковаца и вукојебина)

То значи да сам прави типични просечни Београђанин!

Уврстио си ме у аристократију!

(Добро, немам партијску књижицу Савеза комуниста Југославије или неки официрски чин из Титославије, али опет... И ово је сасвим довољно макар за пар капи плаве крви у Бгд.)

Ох, како је урбано бити тако урбан...

Диван осећај.

И коначно не морам више да кријем своје скромно порекло џукелчета без педигреа...

Фала ти, фала...


tasadebeli tasadebeli 06:43 28.03.2018

Re: Ако некоме још увек није јасно...

eloy
И не знам зашто Новобеограђани блокове на Новом Београду данас не зову рецимо официруше.


Šta ti je bogatstvo rečnika.

Učiteljuše,automehaničaruše,doktoruše,moleruše,
frizeruše,babaseruše,direktoruše,panduruše,
inžinjeruše,kurveruše,pederuše,blogeruše......



Да, много нам је леп тај наш заједнички језик. И богат.

Има и оне смрдљуше (зграде) у којима се станари изувају и остављају ципеле и папуче испред врата.

Па онда укрштене пасмине (зграда, мислим) типа: официруше-смрдљуше, удбашице-смрдљуше, професоруше-смрдљуше, национал пензионеруше-смрдљуше...

Ихај!

Ако је језик основно обележје једног народа и темељ културе тог народа, закључујем по приложеном да ми Срби немамо шта да бринемо. Толико смо богати да можемо сасвим слобдно да га називамо и заједнички језик, а да се не бојимао да ћемо га изгубити.


Шта ти мислиш, Елојице, како деца и унуци официра ЈНА и државних и партијских службеника Титославије називају данас свој језик?

Југословенски?

Или ипак заједнички језик? Барем за прво време док не почне да делује анестезија...

c_h.arlie c_h.arlie 07:00 28.03.2018

Re: Pogled

narcis
i ti sebe smatraš intelektualcem, pa oni iz raznih pičovaca i ostalih vukojebina su civilizovaniji od tebe.
nema razlike između tebe i bilo koje seljačine. isti mentalni sklop.
upravo si postao primer onog najgoreg u srpskom duhu, el si ponosan.
do sad sam mislio da je čarli najveća seljačina na blogu al ti ga izgleda šiješ, mrtva trka među vama dvojicom.

Nemoj da se nerviraš !
tasadebeli tasadebeli 07:31 28.03.2018

Re: Pogled

c_h.arlie
narcis
i ti sebe smatraš intelektualcem, pa oni iz raznih pičovaca i ostalih vukojebina su civilizovaniji od tebe.
nema razlike između tebe i bilo koje seljačine. isti mentalni sklop.
upravo si postao primer onog najgoreg u srpskom duhu, el si ponosan.
do sad sam mislio da je čarli najveća seljačina na blogu al ti ga izgleda šiješ, mrtva trka među vama dvojicom.

Nemoj da se nerviraš !



То му и ја, Чарли, причам све време, а он неће да ме слуша.

Стварно ће да прокува до петка када му варошани буду опет дозволили да проговори понеку са њима.



tasadebeli tasadebeli 08:37 25.03.2018

И јебеш живот без музике и романтике!







freehand freehand 10:29 25.03.2018

A da samo

... Aleksandar nije napravio sranje sa Jugoslavijom, da su šegrti i radnici gledali svoja posla umesto da se bave politikom i traže nekakva prava, da se lepo ostalo uz sile osovine do 8. maja 1945. da nije bilo oficira, komesara, inženjera, profesorskih, naučničkih i umetničkih prodanih duša i naročito njihovog potmstva - Tasa bi se rodio visok, lep i plav, jedan dan kao Bred Pit a drugog kao Džordž Majkl, lepo bi pevao, imao dve kuće, tri stana i dvorac na Rajcu, subotom bi vozio Harlija a nedeljom vespu i sve bi ribe bile njegove.
Ovako, jebiga... sedne sa Gedžom na ćepenak (onaj Gedža što bi bio toskanski grof ali iz nižeg plemstva, on nije neskroman) i pre podne mrzi partizane i njihove oficire, a popodne Karađorđeviće i saveznike, i svu decu Radomira Konstantiovića Šoroša i Latinke Olbrajt Perović.
c_h.arlie c_h.arlie 10:33 25.03.2018

Re: A da samo

freehand
... Aleksandar nije napravio sranje sa Jugoslavijom, da su šegrti i radnici gledali svoja posla umesto da se bave politikom i traže nekakva prava, da se lepo ostalo uz sile osovine do 8. maja 1945. da nije bilo oficira, komesara, inženjera, profesorskih, naučničkih i umetničkih prodanih duša i naročito njihovog potmstva - Tasa bi se rodio visok, lep i plav, jedan dan kao Bred Pit a drugog kao Džordž Majkl, lepo bi pevao, imao dve kuće, tri stana i dvorac na Rajcu, subotom bi vozio Harlija a nedeljom vespu i sve bi ribe bile njegove.
Ovako, jebiga... sedne sa Gedžom na ćepenak (onaj Gedža što bi bio toskanski grof ali iz nižeg plemstva, on nije neskroman) i pre podne mrzi partizane i njihove oficire, a popodne Karađorđeviće i saveznike, i svu decu Radomira Konstantiovića Šoroša i Latinke Olbrajt Perović.

Ma - samo da nije bilo komesara.
Komesarski rad smo videli - šta videli, posledice toga rada još uvek preživljavamo.
freehand freehand 10:35 25.03.2018

Re: A da samo

c_h.arlie
freehand
... Aleksandar nije napravio sranje sa Jugoslavijom, da su šegrti i radnici gledali svoja posla umesto da se bave politikom i traže nekakva prava, da se lepo ostalo uz sile osovine do 8. maja 1945. da nije bilo oficira, komesara, inženjera, profesorskih, naučničkih i umetničkih prodanih duša i naročito njihovog potmstva - Tasa bi se rodio visok, lep i plav, jedan dan kao Bred Pit a drugog kao Džordž Majkl, lepo bi pevao, imao dve kuće, tri stana i dvorac na Rajcu, subotom bi vozio Harlija a nedeljom vespu i sve bi ribe bile njegove.
Ovako, jebiga... sedne sa Gedžom na ćepenak (onaj Gedža što bi bio toskanski grof ali iz nižeg plemstva, on nije neskroman) i pre podne mrzi partizane i njihove oficire, a popodne Karađorđeviće i saveznike, i svu decu Radomira Konstantiovića Šoroša i Latinke Olbrajt Perović.

Ma - samo da nije bilo komesara.
Komesarski rad smo videli - šta videli, posledice toga rada još uvek preživljavamo.

Ne zagađuj mi pesmu u prozi o Velikom Tasi, da ne moram sad da ti pominjem Kodža Miloša i njegove "!ideologe", "aristokrate" i batinaše, pa na dalje.
gedza.73 gedza.73 10:43 25.03.2018

Re: A da samo

onaj Gedža što bi bio toskanski grof ali iz nižeg plemstva, on nije neskroman

Nije više toskanski grof. Predomislio sam se. Malo mi je

'oću da dobijem stan, po mogućstvu Beograd pa da budem pripadnik državnog komunističkog plemstva (više, niže svejedno).
Dimam počasnu ložu za sletove, vojne parade, da me državni auto vozi u rodno selo/kraj na dvaesdevetonovembarski svinjokolj.

e tad ću da sednem na ćepenak i pričam o ravnopravnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana