In memoriam| Na današnji dan

Kratko i jasno - 5. Oktobar

Spiridon RSS / 05.10.2018. u 09:50

images?q=tbn:ANd9GcT2Nt5qbxXQzn7l5GDb8jDjwrwv9zpLQPSY8-uBOYfArKDeJIEP9A

Peti oktobar je dan koji mi budi lepe uspomene na pad jednog loseg rezima koji nam je doneo puno nesrece i patnje. Kasnije je ubijen nas premijer Zoran Djindjic i od tog trenutka su kola ponovo krenula nizbrdo. Tu cinjenicu mnogi namerno ignorisu i koriste podmukle argumente da bi onemogucili eventualno ponavljanje slicne gradjanske inicijative. 

Srbija je (trenutno) skrenula sa svoga puta kada je ubijen premijer i to nema nikakve veze sa petim oktobrom koji je bio dan kada je pao Milosevicem rezim.

To nemojte nikada da zaboravite. 

 

 



Komentari (592)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 09:57 05.10.2018

Ah taj peti ....

....instrumentalizovali su nas za jednu fazu svoje politike .....i nastavili....


Srbija nije u skorijoj prošlosti imala svoj put i to je njen problem.

Nema nikakvog skretanja, niti se ono može vezati za ubistvo Đonđića.

Spiridon Spiridon 10:13 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Srbija nije u skorijoj prošlosti imala svoj put i to je njen problem.


mozes samo u svoje ime da pricas. Put (ideja) koji je prokrcio Zoran Djindjic je bio moj put. Koju je strategiju (zlobnici bi rekli direktivu) on sprovodio me ne zanima. On je radio sve ono sto bih i ja radio da sam mogao. Uspeo je da od govneta napravi pitu.

To sto ti sugerises je cista generalizacija i relativizacija. Ja se od toga jezim zato sto znam gde to vodi.

Secam se mog komsije (dobar covek, fakultetski obrazovan) koji je kometarisao situaciju u zemlji po dolasku Zoranove vlade i skidanju prvih sankcija.

Znas sta je rekao?

NIKAD NAM NIJE BILO GORE!

To je bilo mozda posle nekoliko meseci posle pada Milosevica.

anonymous anonymous 10:29 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Spiridon

mozes samo u svoje ime da pricas. Put (ideja) koji je prokrcio Zoran Djindjic je bio moj put. Koju je strategiju (zlobnici bi rekli direktivu) on sprovodio me ne zanima. On je radio sve ono sto bih i ja radio da sam mogao. Uspeo je da od govneta napravi pitu.

To sto ti sugerises je cista generalizacija i relativizacija. Ja se od toga jezim zato sto znam gde to vodi.





Gde ?
Spiridon Spiridon 10:33 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Gde ?


Idi samo pravo ovim šorom, kad dođeš do benzinske pumpe, skreni levo, e tu odmah sa desne strane ...


anonymous anonymous 10:41 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Spiridon
Gde ?


Idi samo pravo ovim šorom, kad dođeš do benzinske pumpe, skreni levo, e tu odmah sa desne strane ...




Ne znam zašto sam uopšte pokušao, da sa tobom vodim ozbiljan razgovor.


Spiridon Spiridon 10:55 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Ne znam zašto sam uopšte pokušao, da sa tobom vodim ozbiljan razgovor.


nazalost blog b92 je odavno izgubio sinonim mesta gde bi se vodili ozbiljni razgovori ... (cas izuzecima nsarskom ili milancetu novkovicu)
anonymous anonymous 11:00 05.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Spiridon
Ne znam zašto sam uopšte pokušao, da sa tobom vodim ozbiljan razgovor.


nazalost blog b92 je odavno izgubio sinonim mesta gde bi se vodili ozbiljni razgovori ... (cas izuzecima nsarskom ili milancetu novkovicu)


Naravno, zbog svrstavanja u tabore i crno belog sagledavanja stvari.

Nisi argumentovao, ni šta je generalizacija, a niti relativizacija u mom postu.

Osim što si ukazao da je to moj lični stav.

Pa čiji bi bio ?

Ja ne čitam tuđe misli, niti izgovaram tuđe rečenice.

Gde, dakle, to vodi, što znaš da negde vodi ?

I sa čim se svi ovi tvoji navijači slažu.

Ja ne razumem.

Da je Srbija skrenula sa puta ?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:13 06.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Ja se isto sećam da sam došao 5.X iz Belog Sveta da pojačam proteste (a i želeo sam da prisustvujem tom danu kada je Cobe padao), i da nisam mogao nikako da se otmem utisku da je sve inscenirano. Lobotomija srpskog naroda se nastavila. Nije nastupila sloboda. Jeste možda ZĐ odigrao tu neku za nijansicu pozitivniju ulogu, no kako su ga njegovi sledbenici doživljavali kao svetu kravu i nisu dopuštali niti jednu kritičku misao protiv njega, bilo je jasno da se jednopartijsko-generalski pristup prve posleratne generacije nije mnogo izmenio ni kod naslednika. Kada je 2012. došao par ekselans Službin režim na vlast, postalo je jasno ko je najveći pobednik 5. oktobra.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:56 06.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Nema nikakvog skretanja, niti se ono može vezati za ubistvo Đonđića.


Anonimi, gledam dole kako se vajkaš. Koliko kapiram, ti si kod Đikija bio u vladi, ili ako ne u vladi, onda u nekom od think tankova pod okriljem vlade. Jedno pitanje, ako ste skontali da je Zapad tu da vas pohara a ne kao prijatelj, zašto niste konzervisali zemlju istog momenta i našli način da štitite jezgro državnosti? Mal'tene ste ih pustili da poharaju, za smešne pare i provizije, i posle stekli naknadnu pamet (svi gotivite Rusiju, koja će vas isto tako poharati kada skapira koliki ste slabići unutar-državni).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:07 06.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Preporučujem da nastavite ovde s komentarima, pošto od 2. stranice postaje nepregledno.

Ajde , Taso, kreni.

Nije skupo, a 30 stepeni



Kako će da ide, od plate 37 'iljada, a treba im barem stoiljadarka - i ženu da inpresionira?
tasadebeli tasadebeli 07:36 06.10.2018

Re: Ah taj peti ....

Srđan Fuchs


u nekom od think tankova

Kako će da ide, od plate 37 'iljada, a treba im barem stoiljadarka - i ženu da inpresionira?










Срђане, и Динкић и Лабус (и Љајић којег гледамо у свакој влади од 5. октобра 2000. do danas) такође су из неког од тих think tankova из којих нам је нострадамус Лабус обећавао још само пет дина свирања у фалус?



Г17 плус је бивша либерал-конзервативна ( )политичка странка (раније је била невладина организација) у Србији. Основана је децембра 2002. године. Председник странке је Млађан Динкић. Странка се трансформисала ујединењем странка и покрета у коалицију Уједињени региони Србије који су од 2013. су постали политичка странка, чиме је Г17 плус као организација престао да постоји.




tasadebeli tasadebeli 10:14 05.10.2018

Доктор Арон

Spiridon Spiridon 10:21 05.10.2018

Re: Доктор Арон

М'да... Кутак за литерарни тренутак. Такорећи, драмску паузу.


vauu kakvi strahoviti argumenti ... ostao sam zapanjen.

Ma ovo je photoshop ... nije moguce

e moj taso ... da mi je tvoj mozak da se odmorim jedno par dana ...
tasadebeli tasadebeli 10:25 05.10.2018

Re: Доктор Арон

Spiridon

e moj taso ... da mi je tvoj mozak da se odmorim jedno par dana ...







Веруј ми, и ја сам се запањио када сам видео све те фотке.

Не треба ти мој мозак, Спиро, за одмор... Твој мозак је на одмору одавно... Још од пре 5. октобра.

Имаш можда неке страховите контрааргументе за тај "фотошоп" који помињеш?


EDIT: Спиро, знаш шта каже један мој школски другар с којим пијем кафу овде у Београду за нашег заједничког школског другара који живи у иностранству и шаље нам мејлове са разним вестима са Спутњика и сличне?

Каже:"Лако је њему да воли Русе кад је толико далеко од њих. Питање је шта би мислио о Русима да је овде са нама."

Е, па то исто што важи за Русе, важи ти и за 5. октобар, "демократске" промене и Ђинђића...
Spiridon Spiridon 10:37 05.10.2018

Re: Доктор Арон

EDIT: Спиро, знаш шта каже један мој школски другар с којим пијем кафу овде у Београду за нашег заједничког школског другара који живи у иностранству и шаље нам мејлове са разним вестима са Спутњика и сличне?


tebi se taso oseca po komentarima da si dobar lik ... nisi zloban (kao sto ja umem da budem ili ona konjina free) ali moras jos da radis na sebi.
anonymous anonymous 10:46 05.10.2018

Re: Доктор Арон

Spiridon
EDIT: Спиро, знаш шта каже један мој школски другар с којим пијем кафу овде у Београду за нашег заједничког школског другара који живи у иностранству и шаље нам мејлове са разним вестима са Спутњика и сличне?


tebi se taso oseca po komentarima da si dobar lik ... nisi zloban (kao sto ja umem da budem ili ona konjina free) ali moras jos da radis na sebi.



A sada Taso, da uzmeš nekoliko dana odmora, doletiš Wizairom ovde kod mene na Kipar,pa da zajedno poradimo na sebi.

Pa kad se vratimo......valjda da nastavimo razgovor.

tasadebeli tasadebeli 10:55 05.10.2018

Re: Доктор Арон

Spiridon
EDIT: Спиро, знаш шта каже један мој школски другар с којим пијем кафу овде у Београду за нашег заједничког школског другара који живи у иностранству и шаље нам мејлове са разним вестима са Спутњика и сличне?


tebi se taso oseca po komentarima da si dobar lik ... nisi zloban (kao sto ja umem da budem ili ona konjina free) ali moras jos da radis na sebi.



Не, нисам злобан. Све ово сматрам сасвим лепом конверзацијом која може бити обострано корисна, али то зависи од добре воље обе стране и отворености да се саслушају и аргументи оног другог, а не да се на први покушај исказивања другачијег мишљења реагује одмах увредама као што је то често случај када се помене политика на Блогу Б92.

Уосталом, ако си већ потегао причу о 5. октобру који је симбол демократизације Србије, камо та демократија када се појави неко мишљење које се не слаже са твојим?


tebi se taso oseca po komentarima da si dobar lik ... nisi zloban ali moras jos da radis na sebi.



И ја све то исто мислим за тебе.

И ако дозвољаваш, да би овај твој пост имао некакву сврху осим препуцавања сујетних ликова ушанчених у своје политичко-идеолошке ровове, рекао бих ти на чему би ти морао да порадиш радећи на себи. (А заузврат, очекујем од тебе да ми кажеш шта је то на чему бих ја требало да порадим радећи на себи.)

Мораш мало да заборавиш на то високо мишљење које имаш о самом себи јер не постоји "најпаметнији човек" на свету без обзира колико свако од нас волео самог себе, те сходно томе, такво патронизирање у било каквом дијалогу са било ким (чак и са децом, веруј ми, искуством сам то научио) и није баш препоручљив модел комуникације која би требало има некакву бољу сврху од пуког препуцавања ушанчених неистомишљеника.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:30 05.10.2018

Re: Доктор Арон

Веруј ми, и ја сам се запањио када сам видео све те фотке.


A što Taso?
Šta je problem sa ovim slikama, sa Sorošem, Duškom Mihailovićem, i ko je još tu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:29 06.10.2018

Re: Доктор Арон

A sada Taso, da uzmeš nekoliko dana odmora, doletiš Wizairom ovde kod mene na Kipar,pa da zajedno poradimo na sebi.



Ooo, pa ti u Komšiluku, pereš Žutima pare?

A ja vidim nešto mnogo smirenije zvučiš!
anonymous anonymous 06:24 06.10.2018

Re: Доктор Арон

Srđan Fuchs
A sada Taso, da uzmeš nekoliko dana odmora, doletiš Wizairom ovde kod mene na Kipar,pa da zajedno poradimo na sebi.



Ooo, pa ti u Komšiluku, pereš Žutima pare?

A ja vidim nešto mnogo smirenije zvučiš!


Još bi mi više prijalo da skoknem do Jerusalima.

Kakvo je vreme obično u novembru ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:37 06.10.2018

Re: Доктор Арон

Fino, uz mart, ponajlepši mesec.
Spiridon Spiridon 10:31 05.10.2018

..

prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima i pocnem sebe da preispitujem ...a onda samo odnekud pojavi tekst nekoga koga mnogo cenim i postujem i shvatim da i on razmislja kao ja. Nekada takvih ljudi je bilo vise ovde na blogu ali su se povukli pred upornim demagozima i sviracima qurcu i sada uglavnom pisu na svojim portalima.


Blog b92 je zatrovan. Trenutno nema protivotrova.

Mene boli patka. Ja vise ovo radim iz dosade ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije.

Takav sam, jbg.
anonymous anonymous 10:36 05.10.2018

Re: ..

Spiridon
prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima i pocnem sebe da preispitujem ...a onda samo odnekud pojavi tekst nekoga koga mnogo cenim i postujem i shvatim da i on razmislja kao ja. Nekada takvih ljudi je bilo vise ovde na blogu ali su se povukli pred upornim demagozima i sviracima qurcu i sada uglavnom pisu na svojim portalima.


Blog b92 je zatrovan. Trenutno nema protivotrova.

Mene boli patka. Ja vise ovo radim iz dosade ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije.

Takav sam, jbg.


Sve ovo prepisujem i potpisujem.

Osim pretposlednje rečenice.


Za razliku od "Druge Srbije " Ćiirjaković je predstavnik, po meni, drugačije Srbije.

Drago mi je da i ja razmišljam slično.


Dakle, Drugačija nasuprot "Drugoj Srbiji" .


ĆIRJAKOVIĆ JE SVE OBJASNIO.
tasadebeli tasadebeli 10:37 05.10.2018

Re: ..

Spiridon



Blog b92 je zatrovan. Trenutno nema protivotrova.

Mene boli patka. Ja vise ovo radim iz dosade ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije.





А исправно је и није затровано само оно што мислите ти и они који размишљају као ти?

Право да ти ка'ем, и мене боли патка, 5. октобар и ђинђић и "демократске" промене су за мене већ давна прошлост. Али не могу порећи да све то има утицаја и на садшњост. Проклетство узрочно-последичности у свету у којем живимо, шта да се ради.

Само покушавам да ти кажем да има и нека другачија Србија и од тебе и оних који размишљају као ти, само што нисам тако искључив као ти јер сам одавно научио да на овом шареном свету има и оних који не мисле као ја. И не пада ми на памет да их због тога вређам. осим ако они мене не вређају.


Takav sam, jbg.



Свака навика има и одвику.

Осим ако човек није задрт и сујетан.
maksa83 maksa83 10:41 05.10.2018

Re: ..

prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima

Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

5. oktobar je bio u isto vreme i miraž, i dobar (ali nezavšen) posao. Nije bilo moguće poskidati sve hidrine glave, posao je bio pretežak, preveliki, previše opasan. Onaj ko je pokušao je to platio 2003. a mi to plaćamo u ratama od tad pa do danas.
Spiridon Spiridon 10:41 05.10.2018

Re: ..

А исправно је и није затровано само оно што ти и теби слични мислите?


"nas" na ovom blogu mozes na prste da izbrojis. Ali stara linhenstajnska poslovica nam porucuje:

Biti u manjini znaci piti u pravu!!!


niccolo niccolo 10:43 05.10.2018

Re: ..

Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

I ja isto.
nikvet pn nikvet pn 10:51 05.10.2018

Re: ..

I ja isto.


+ 1
Spiridon Spiridon 10:52 05.10.2018

Re: ..

Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

5. oktobar je bio u isto vreme i miraž, i dobar (ali nezavšen) posao. Nije bilo moguće poskidati sve hidrine glave, posao je bio pretežak, preveliki, previše opasan. Onaj ko je pokušao je to platio 2003. a mi to plaćamo u ratama od tad pa do danas.


bas si me iznenadio ... pratim te vec 10 godina i vrlo dobro znam kako obicno komentarises i razmisljas. Ovo je prvi put da si napisao nesto u ovom stilu i zato se ne dam zavarati. Tvoji komentari su majstorski sastavljeni, poduprti izuzetnim smislom za humor, slikoviti (voleo bih i ja da tako umem) ali kada krenu ovakve teme vrlo dobro znam kako reagujes.

da odmah skratim pricu o nekakvoj paranoji i sl. sranjima ... moj zakljucak o tvojim politickim stavovima je donet pre vise godina. Ovo sto si gore napisao potpisujem 100 % ali ti ne komentarises uvek tako.


anonymous anonymous 10:54 05.10.2018

Re: ..

nikvet pn
I ja isto.


+ 1


Ajmo, prebrojavanje.


Svi navijači na južnu tribinu.

Rekvizite ćete dobiti naknadno.

docsumann docsumann 10:54 05.10.2018

Re: ..

kad bih se istorija mogla ponoviti, ono da nam daju još jedan pokušaj, jedino taj dan i njegove događaje ne bih dirao.
ne samo što je tehnički doveo do pada jednog katastrofalnog (po posljedicama) i zločinačkog (po karakteru) režima, već je i bar za trenutak donio narodu neki vid političker katarze.
Spiridon Spiridon 10:56 05.10.2018

Re: ..

kad bih se istorija mogla ponoviti, ono da nam daju još jedan pokušaj, jedino taj dan i njegove događaje ne bih dirao.


tebi verujem Doc
niccolo niccolo 11:00 05.10.2018

Re: ..

jedino taj dan i njegove događaje ne bih dirao.

Pazi, taj dan nam je doneo to da smo se sa vama posle uljudno rastali. Može neko da ima ovakvo ili onakvo mišljenje da li je trebalo da se rastajemo, ali je činjenica da nam je to jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...
tasadebeli tasadebeli 11:06 05.10.2018

Re: ..

Spiridon


Biti u manjini znaci piti u pravu!!!




Хеботе, си ти сигуран да сте на Блогу Б92 у мањини?

Зипа колико их је скочило да се јави!


piti u pravu!!!











(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



П.С. -








Извини, Спиро, зајебИо сам се. (Лепо ми каже жена:"Говедо једно моје дебело!" И глупо. То не каже, али видим јој у очима шта мисли.)

Ја мислио да си ти написао озбиљан блог о 5. октобру.

(Кад сам глуп, брате, од рођења па не капирам ништа.)



Spiridon

nazalost blog b92 je odavno izgubio sinonim mesta gde bi se vodili ozbiljni razgovori ... (cas izuzecima nsarskom ili milancetu novkovicu)






Одох да се стидим на неко време (можда на Кипар код Анонимног?) због сопствене глупости.
maksa83 maksa83 11:12 05.10.2018

Re: ..

bas si me iznenadio ... pratim te vec 10 godina i vrlo dobro znam kako obicno komentarises i razmisljas. Ovo je prvi put da si napisao nesto u ovom stilu

Sad sam zbunjen, verujem da sam ovako nešto napisao manje više svaki put kad dođe do te obljetnice, ako nađem za shodno da komentarišem uopšte pošto kako vreme ide ceo lament nad petim oktobrom postaje sve veći smor. Nego vidim da si se osetio sam kao jedna slamka vedju vihorove, pa reko' da stanem pred kolektiv i izjasnim se.

anonymous anonymous 11:47 05.10.2018

Re: ..

tasadebeli


Одох да се стидим на неко време (можда на Кипар код Анонимног?) због сопствене глупости.


Ajde , Taso, kreni.

Nije skupo, a 30 stepeni.

Ja danas lečim crvenilo, pa mogu i da radim na sebi.

Mada, to radim sve vreme. A naročito posle 5-og oktobra.

Potrošio sam stotine hiljada maraka, evroatlanstskih para, izlepio desetine hiljada plakata i podelio isto toliko flajera.

A onda seo da razmišljam.

Jer su jedne zamenili isti.

Znao sam da će se to desiti, još dok smo bili u kampanji, ali ebiga ....nešto je moralo da se uradi....

E, pa, ja iz prve ruke mogu mnogo toga o petom oktobru.

Ali ono što je važnije - je kasnije sazrevanje.

Do toga kod mnogih ovde nije došlo, pa i dalje govore o skidanjima glava,koje nije dovršeno,....... kao da to donosi promene.....





angie01 angie01 11:56 05.10.2018

Re: ..

maksa83
prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima

Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

5. oktobar je bio u isto vreme i miraž, i dobar (ali nezavšen) posao. Nije bilo moguće poskidati sve hidrine glave, posao je bio pretežak, preveliki, previše opasan. Onaj ko je pokušao je to platio 2003. a mi to plaćamo u ratama od tad pa do danas.


+1
anonymous anonymous 11:58 05.10.2018

Re: ..

angie01
maksa83
prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima

Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

5. oktobar je bio u isto vreme i miraž, i dobar (ali nezavšen) posao. Nije bilo moguće poskidati sve hidrine glave, posao je bio pretežak, preveliki, previše opasan. Onaj ko je pokušao je to platio 2003. a mi to plaćamo u ratama od tad pa do danas.


+1




anonymous anonymous 12:06 05.10.2018

Re: ..

...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika

angie01 angie01 12:06 05.10.2018

Re: ..

anonymous


ti si samo glupavi spamer, koji nije vredan paznje,...ne znam sto se stalno lepis, kada sam ti vise puta pokazala, da me uopste ne zanima sta imas da kazes, a na zalost, nemam maxinu skriptu, da to resim elegantno,...znaci, svoje besmisleno zagadjivanje usmeri na nekog kome si zanimljiv- ako ima takvih.
tasadebeli tasadebeli 12:16 05.10.2018

Re: ..

anonymous

E, pa, ja iz prve ruke mogu mnogo toga o petom oktobru.

radim na sebi.

Mada, to radim sve vreme. A naročito posle 5-og oktobra.

Potrošio sam stotine hiljada maraka, evroatlanstskih para, izlepio desetine hiljada plakata i podelio isto toliko flajera.

A onda seo da razmišljam.

Jer su jedne zamenili isti.















nešto je moralo da se uradi....

Ali ono što je važnije - je kasnije sazrevanje.

Do toga kod mnogih ovde nije došlo, pa i dalje govore o skidanjima glava,koje nije dovršeno,....... kao da to donosi promene.....






Ма уопште се не поставља питање да ли је требало нешто да се уради тог 5. октобра 2000.

Право питање је како је то изведено. И са каквим последицама.

(Као што се, рецимо, код атентата никада не питаш ко је повукао окидач него ко је имао највише користи од успешно изведеног атентата.)

(А когод ми данас после ових 18 година тврди да је постојао само тај један начин да се то изведе како је изведено и са пратећим му последицама, мора да је много наиван. Или тежак манипулант.)


Ajde , Taso, kreni.

Nije skupo, a 30 stepeni.

Ja danas lečim crvenilo, pa mogu i da radim na sebi.



anonymous anonymous 12:18 05.10.2018

Re: ..

angie01
anonymous


ti si samo glupavi spamer, koji nije vredan paznje,...ne znam sto se stalno lepis, kada sam ti vise puta pokazala, da me uopste ne zanima sta imas da kazes, a na zalost, nemam maxinu skriptu, da to resim elegantno,...znaci, svoje besmisleno zagadjivanje usmeri na nekog kome si zanimljiv- ako ima takvih.


anonymous anonymous 12:25 05.10.2018

Re: ..

Право питање је како је изведено.



Sa instrukcijama i parama iz inostranstva.


Nakon " sazrevanja" i rada na sebi, kao i nakon sličnih događaja, matrica mi je bila jasna.

Kao i to da je korišćena više puta - još od Čilea.

Najpre - stvoriš diktatora, onda pljačkaš zemlju, pa onda organizuješ " demokratske " snage , dovedeš ih na vlast, pa onda oni dug vraćaju , a ti ponovo uzimaš koliko ti treba.
To je mehanizam. A ja sam bio deo njega , u bar jednoj fazi.

Lično iskustvo, plus malo mastera na političkim naukama.

To je početna tačka za razumevanje petog oktobra.




tasadebeli tasadebeli 12:42 05.10.2018

Re: ..

anonymous
Право питање је како је изведено.



Sa instrukcijama i parama iz inostranstva.


Nakon " sazrevanja" i rada na sebi, kao i nakon sličnih događaja, matrica mi je bila jasna.

Kao i to da je korišćena više puta - još od Čilea.

Najpre - stvoriš diktatora, onda pljačkaš zemlju, pa onda organizuješ " demokratske " snage , dovedeš ih na vlast, pa onda oni dug vraćaju , a ti ponovo uzimaš koliko ti treba.



Знам.

Који беше оно наш познати правник, адвокат, издавао под кирију станове у свом власништву по центру Београда Отпорашима као седишта покрета (пословни простор? ), а истовремено био и активни учесник демократских промена? Па после имао и неке функције у владама после демократских промена...






Lično iskustvo plus malo mastera na političkim naukama.

To je mahanizam. A ja sam bio deo njega , u bar jednoj fazi.



Ма пусти... Не помињи ми...


angie01 angie01 12:55 05.10.2018

Re: ..

Знам.


:)))


5. oktobar je pre svega bio reakcija gradjana protiv izborne kradje, a napunjena energijom nezadovoljstva posle ratnih godina, nemastine, sankcija, kradje, rata, stradalih, izbeglih, razrusene zemlje, zatvorenih medija, opsteg haosa predvodjenog, pored zlobe i nenjegovih, raznim para likovima i njihovim vrednostima...

sad, ironisati na tu temu i pokazivati neko nezadovoljstvo, moze bti samo znak podrske toj drugoj strani- dokazanog mraka i beznadja,...koje se na zalost vratila,....jer izgleda, da pored izdaje navodnih demokrata, posle ubistva premijera, vecinska podrska, razumevanje, nacin zivota, vrednosti koje se zastupaju i stite, pripada njoj.
Spiridon Spiridon 12:59 05.10.2018

Re: ..

5. oktobar je pre svega bio reakcija gradjana protiv izborne kradje, a napunjena energijom nezadovoljstva posle ratnih godina, nemastine, sankcija, kradje, rata, stradalih, izbeglih, razrusene zemlje, zatvorenih medija, opsteg haosa predvodjenog, pored zlobe i nenjegovih, raznim para likovima i njihovim vrednostima...

sad, ironisati na tu temu i pokazivati neko nezadovoljstvo, moze bti samo znak podrske toj drugoj strani- dokazanog mraka i beznadja,...koje se na zalost vratila,....jer izgleda, da pored izdaje navodnih demokrata, posle ubistva premijera, vecinska podrska, razumevanje, nacin zivota, vrednosti koje se zastupaju i stite, pripada njoj.


lepo receno ali ni to ne vredi, treba im nacrtati ... Ovo je stvar koja nema veze sa politikom vec sa zdravom pamecu ...
Spiridon Spiridon 13:01 05.10.2018

Re: ..

Nego vidim da si se osetio sam kao jedna slamka vedju vihorove, pa reko' da stanem pred kolektiv i izjasnim se.


pa ja bih voleo da se cesce ovako izjasnjavas i ne samo kada sam ja u pitanju. Tvoj glas na ovom blogu ima tezinu.
tasadebeli tasadebeli 13:15 05.10.2018

Re: ..

angie01

5. oktobar je pre svega bio reakcija gradjana protiv izborne kradje, a napunjena energijom nezadovoljstva posle ratnih godina, nemastine, sankcija, kradje, rata, stradalih, izbeglih, razrusene zemlje, zatvorenih medija, opsteg haosa predvodjenog, pored zlobe i nenjegovih, raznim para likovima i njihovim vrednostima...



Неоспорно, Анђо. Ту си сасвим у праву.

Само, неко је морао да то и организује, да каналише то незадовољство. О тим организаторима причамо овде Анонимни и ја. Не о грађанима, него о организаторима и контролорима тог нагомиланог незадовољства. (Видиш и сама да и Анонимни и ја кажемо да је нешто морало да се уради. А поставили смо питање како је изведено, односно са каквим последицама које осећамо и данас и сама их наводиш у другом пасусу.)

Сад сам се сетио! Писао сам код Филипа једаред једну анегдоту из ложе на стадиону овог мог ФК Чукаричког:


Е, Филипе... Да ти причам...

Седим ја једаред пре пар година горе на Брду, гледам Чукарички - ОФК Београд. Седим у ложи стадиона.

Неколико места даље од мене седи Звездан Терзић. Он је био баш некако у то време поднео оставку у Црвеној звезди "на захтев навијача". (Међутим, од те оставке није било ништа нити је ко у Звезди то уопште више спомињао, па је Терзић и данас главни лик у "нашем најтрофејнијем клубу". Под заштитом Вучића, наравно.)

До Терзића седи Драгиша Дракче Димитријевић, ДБ-овац у пензији којег је Терзић лично поставио за председника ОФК Београда пошто је пре тога он упропастио тај клуб до краја. Ту су се нешто помињале и неке мућке око земљишта на којем је Омладински стадион. (Терзић је иначе и бивши играч ОФК Београда.) ЛИНК

У ложи седе функционери Фудбалског савеза Србије и српских фуддбалских клубова (Вучелић, Вазура, Расим Љајић, Ивица Тончев...) А пола ложе заузели њихови телохранитељи, све неки трокрилни Срби.

Пада нека досадна киша, натапа и терен и играче и навијаче на трибинама, ми под кровом у ложи. Чукарички поведе 1:0. Навијачи ОФК Београда, њих око 200-300, онако мокри, покисли почну да скандирају упорно:"Управа напоље! Управа напоље!"

У том моменту се Терзић окрене према Дракчету Димитријевићу и каже му:

"Је ли, бре, кад ћеш ти да поднесеш оставку кад ти навијачи траже? Ја сам мојим навијачима поднео оставку... Видиш да ти дижу револуцију!"

На то вицкасто добацивање цела ложа почне да се грохотом смеје. И телохранитељи.

А један старији функционер Фудбалског савеза Србије добацује:

"Ма 'ајде, откада су то револуције спонтане? Никада у историји није било ниједне спонтане револуције!"

Духовити неки момци, је л' да Филипе?

Иначе, мени на мобилном када ме неко позове свира:





(Озбиљно, без све шале. Не зезам се ни за шта што овде испричах...)


Зато немој никада да ме зовеш када сам на некој утакмици јербо ће ови турци с којима седим по стадионима да ме набију на колац после утакмице.

Негде у мраку.

У Кошутњаку.



Е, видиш о томе се ради.

Ниједна револуција није спонтана нити неконтролисани излив незадовољства. Неко то увек усмерава. То капирају чак и тупави фудбалски функционери. (Тупави не значи да су мање бескрупулозни и неморални од политичара.)

Разумеш?


sad, ironisati na tu temu i pokazivati neko nezadovoljstvo, moze bti samo znak podrske toj drugoj strani- dokazanog mraka i beznadja,...koje se na zalost vratila,....jer izgleda, da pored izdaje navodnih demokrata, posle ubistva premijera, vecinska podrska, razumevanje, nacin zivota, vrednosti koje se zastupaju i stite, pripada njoj.



Ех, сад и ти...

Па ја Блог Б92 не доживљавам као неку пропагандну алатку на којој ћу да промовишем своју политичку партију (и немам је, узгред буди речено нити сам је икада имао, чак ни када је у овој земљи постојала само једна политичка партија и опција) него као место на којем могу да разменим мишљења са неким људима који су сасвим сигурно паметнији од оних коментатора (ботова, је л'те) у Информеру, Куриру, Ало,...

И ваљда могу да кажем шта мислим о свему томе?

Или, како се то некада говорило, да имам критичко мишљење о теми?



А да то што знам о Отпору, позадини 5. октобра, као и оно што нам се свима догађало у последњих 18 година и ово што сада видим смета и мени, смета ми. То свакако.
angie01 angie01 13:23 05.10.2018

Re: ..

И ваљда могу да кажем шта мислим о свему томе?


pa eto-ja sam po istom principu rekla sta mislim,...da l je neko postojao u pozadini ili ne- sto skrece temu u drugom pravcu, nepotrebno,...ili pak sa namerom- uopste nije bitno za sustinu samog dogadjanja- posle pristiglog racuna u krvi, kostima, rusevinama, nemastini, opstem haosu,...gradjani su svoje nezadovoljsto pokazali na izborima, a to je pokusano da se ospori i to je glavna prica.

generalno- ja sam obican gradjanin, niti sam clan, niti podrzavam neku politicku opciju, jedini sto zelim, da mi je zemlja uredjena, da institucije sistema funkcionisu, kao i vladavina prava,...da se zivi normalno, da bude bezbedno....zlobina klika je to sve ugrozila,...na najgori moguci nacin.
tasadebeli tasadebeli 13:26 05.10.2018

Re: ..

angie01

pa eto-ja sam po istom principu rekla sta mislim,...



Ако си, брате... Сестро!

Зато и јесмо овде. На Блогу Б92.


da l je neko postojao u pozadini ili ne- sto skrece temu u drugom pravcu, nepotrebno,...ili pak sa namerom- uopste nije bitno za sustinu samog dogadjanja- posle pristiglog racuna u krvi, kostima, rusevinama, nemastini, opstem haosu,...gradjani su svoje nezadovoljsto pokazali na izborima, a to je pokusano da se ospori i to je glavna prica.

generalno- ja sam obican gradjanin, niti sam clan, niti podrzavam neku politicku opciju, jedini sto zelim, da mi je zemlja uredjena, da institucije sistema funkcionisu, kao i vladavina prava,...da se zivi normalno, da bude bezbedno....zlobina klika je to sve ugrozila,...na najgori moguci nacin.



А ја и даље верујем да је Спира окачио овај пост ради зезања. Ипак смо у 2018. години, а не у 2001. години.

Можда и грешим...

То ионако зна само Спира па нећу да се секирам због тога.
spinoza spinoza 13:28 05.10.2018

Re: ..

Spiridon
...ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije...

U to ime naiđoh na teks koji se dotiče Švajcarske, na temu

Economics Everywhere, Politics Nowhere: Switzerland’s Six Pointers Towards Hope For Western Civilization.

Ne znam mnogo o Švajcarskog, niti o ovom sajtu, članka sam našao na drugom mestu gde odlazim, ali, kopiram delove koga mrzi da ga pročita (75%, u stvari):

"...The influx of internationally-oriented MBA’s and the McKinsey mafia is dragging Switzerland down towards the lowest common denominator of statism and interventionism. The EU aims to get Switzerland to sign a bilateral agreement which will inevitably lead to Brussels gradually imposing its multicultural socialism, just as it did on the UK.

Nevertheless, Switzerland has at least six structural advantages which will keep it ahead of its mediocre peers for a while longer.

1) Decentralization.

Switzerland remains a confederation of 26 cantons. Its more centralized than prior to 1848, but the functions of the central government are limited. There’s a national constitution, a national military and security force, a single currency and a central bank, and a national foreign policy. But the people have been able to keep the powers of the central government enchained to a greater extent than in the US. James Madison promised, but his Constitution was unable to deliver. The Swiss have done better.

2) Subsidiarity

Subsidiarity is the principle of resolving all problems and issues at the lowest level. Most taxes are imposed at the municipal and canton level. The federal take is limited to about 20% of total tax payments. This starves the central government beast. Citizens are more engaged around their local governments and their taxing and spending decisions. And they can vote with their feet, moving to another town or canton if they feel it will improve their circumstances.

3) Direct Democracy

In Switzerland, the people are sovereign. One way their sovereignty is maintained is through regular referenda, in which the people vote on matters of national policy, laws, and proposed constitutional changes. There is typically a high voter turnout for these referenda, and the people take direct democratic control of their government seriously.

4) Free Trade

There is little debate about free trade in Switzerland. It’s an imperative. It’s a country heavily dependent on imports of basics – energy, food, commodities. It therefore developed a strategic exporting industry strategy: unique high value products and services meeting global demand. Watches are the famous example. Today, it’s biotech and other technologies. Always, free trade has been the binding condition to Switzerland’s prosperity.

5) Neutrality

In foreign policy and diplomacy, Switzerland is famously neutral and non-aggressive. It goes with global free trade – creating enemies would be counterproductive. Switzerland has a military, and compulsory military service, but for defense against external invaders only. War is the number one barrier to economic progress, and political reconstruction after war is often a worse disaster than the physical destruction of war itself. Switzerland has avoided all this.

6) Entrepreneurial innovation

Switzerland ranks fairly high in the list of countries for ease of doing business, although its ranking has deteriorated in the 21stCentury. It’s easy to start a company, taxation is relatively low and laws are transparent. Numerous international companies choose Switzerland for their headquarters. Innovation is embedded in education and in a network of research centers, representing investments in people and knowledge. It’s in the individual psyche and the nation’s institutions.
Not perfect, but better.

Switzerland is by no means perfect as a nation state. The whole concept of nation states is detrimental to the individual lives of the people who live in them and form them, and the concept calls for a lot of disruptive innovation. Maybe it’s the Swiss, with their tradition of decentralization, subsidiarity, individual initiative and a free trade in ideas who will be the ones to implement the innovation. That is, if they’re not overwhelmed by the internationalists at the EU, UN, IMF and McKinsey before they can break out. It’s economics versus politics. We hope for economics everywhere and politics nowhere, but it’s proven impossible to maintain. The fact that economics once prevailed in Switzerland gives us hope to believe they could re-establish its primacy.
"

Naravno, nije lako do nemoguće je - tipa uzmimo decentralizaciju, em što vrhuški izuzetno-vrlo-nije do nikakve decentralizacije, nemoš više ni pošten aerodromski biznis da započneš, em i da daš nekome autonomiju sutra hoće da se otcepljuje, ne previše zato što narod tako želi i oseća, nego svuda vreba ekipa izabranih kojoj još samno fali fiefdom.

Ali mnogo se može, u malim koracima, i uz saradnju i razumevanje, na nekom frontu više, na nekom manje.

Ko je "reko saradnja i rezumevanje"?!

Hvalim se ja pajtosu Jevreju srpskom izmišljotinom "da komšiji crkne krava" - on me gleda iznenađeno i uvređeno, kaže malo sutra smo mi to izmislili.

Ipak, ja sam ubeđen da mi nosimo zlato, gledam ga, i kad god nam treba neki podizvođač on ima asortiman njihovih firmi koje bi mogle da nam urade posao, dok samo mimo biznisa pljuje po svojima, ne zaklapa.

Dok smo mi konkurentni što se tiče pljuvanja po svojima, tu delimo pola zlata, odnosimo drugu polovinu na crni-pojas majstorstvo da izbegnemo saradnju
angie01 angie01 13:28 05.10.2018

Re: ..

А ја и даље верујем да је Спира окачио овај пост ради зезања


zasto bi to bilo zezanje- pa tema je suvise ozbiljna,...na zalost i dalje.

...eto vidis da relativizujes,...da je to glavna stvar u tvojim komentarima.
tasadebeli tasadebeli 13:31 05.10.2018

Re: ..

angie01
А ја и даље верујем да је Спира окачио овај пост ради зезања


zasto bi to bilo zezanje- pa tema je suvise ozbiljna,...na zalost i dalje.





Сам је то рекао у неком од првих 10-15 коментара.


Spiridon

nazalost blog b92 je odavno izgubio sinonim mesta gde bi se vodili ozbiljni razgovori ... (cas izuzecima nsarskom ili milancetu novkovicu)



...eto vidis da relativizujes,...da je to glavna stvar u tvojim komentarima.



Повлачим се.

Да не испадне да и даље релативизујем својим мишљењем о овој теми.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:32 05.10.2018

Re: ..

Tasa
Само, неко је морао да то и организује, да каналише то незадовољство. О тим организаторима причамо овде Анонимни и ја.

Taj lupež je jednom prilikom rekao kako je Milošević bio veliki državnik. Vodi računa sa kim se praćakaš u bazenčiću, neki pišaju unutra.
nikvet pn nikvet pn 13:38 05.10.2018

Re: ..

spinoza

kad god nam treba neki podizvođač on ima asortiman njihovih firmi koje bi mogle da nam urade posao, dok samo mimo biznisa pljuje po svojima.


Па да, то је то. У разумном делу света бизнис-кинта побеђава, у неразумном рекет-кинта.
tasadebeli tasadebeli 13:38 05.10.2018

Re: ..

dobrosavljevic_m
Tasa
Само, неко је морао да то и организује, да каналише то незадовољство. О тим организаторима причамо овде Анонимни и ја.

Taj lupež je jednom prilikom rekao kako je Milošević bio veliki državnik. Vodi računa sa kim se praćakaš u bazenčiću, neki pišaju unutra.



Питао бих те сада у ком контексту је то Анонимни рекао, али да не тролујемо Спирин пост.

Испричаћеш ми једном, има кад, биће прилике сигуран сам у то.

(Сигуран у то кад погледам теме једног броја постова које читамо и данас на Блогу Б92 и који се још увек баве Милошевићем као да је на власти и да је жив иако је овај свргнут са власти пре 18 година и покојни је већ 15 година.)
angie01 angie01 13:39 05.10.2018

Re: ..

Да не испадне


taso, to sto si citirao se ocigledno odnosi na neki generalni fazon na blogu, a ne na temu,...koji si ti licno stavio u kontekst, da se NADAS da se Spira zeza sto ju je postavio.
tasadebeli tasadebeli 13:40 05.10.2018

Re: ..

angie01
Да не испадне


taso, to sto si citirao se ocigledno odnosi na neki generalni fazon na blogu, a ne na temu,...koji si ti licno stavio u kontekst, da se NADAS da se Spira zeza sto ju je postavio.



Можда.

Али рекох ти... То ионако само Спира зна.
Spiridon Spiridon 13:50 05.10.2018

Re: ..

То ионако само Спира зна


ne, spira to zasigurno ne zna ali zna vise od tebe =) To je velika razlika. Jbg kad mi se nsarski obrati nekakvim savetom ja to uzmem u razmatranje i mogu reci da sam neke stvari uspesno primenio u odredjenoj realnoj situaciji. To je covek koji te nece zajebati zbog sopstvene sujete, a mnogo toga je prosao i video.

Poenta je Taso da ja nemam nikakvog interesa da pisem ovakve stvari osim sto se lose osecam kad vidim neke bliske ljude koji se pate i degradiraju u jednom usranom sistemu. Ja sam otisao davno i hvala bogu jako dobro se snasao ali nisam zaboravio kakav je zivot bio pod Milosevicem, Seseljeom, Vucicem, Dacicem, Urosom Suvakovicem, Tomom Nikolicem, Vulinom, raznim Julovcima ... you name it! Sada situaciju pratim sa distance, a znam kako je bilo kad sam bio "unutra". I ne osecam se lose, tipa (lako je tebi da kenjas sa stane) jer oni koji mi to kazu su uglavnom promaseni likovi od kojih nista pametno ne mozes ni da cujes ni da ocekujes. Luzeri.

Srbiji je potrebna nova energija. Jako je bitno da skapiras da to nije toliko tesko kao sto se misli. Bitno je da se promeni atmosfera. Kao na zurci kad je losa muzika, pa se onda dohvati neko ko zna. Onda je sve lakse. Problem je u tome sto se takvi likovi koji "znaju da pustaju muziku" uglavnom lose tretiraju od strane srpske javnosti i ponekad ih "malo" i ubiju kao Zorana. I onda oni koji bi uradili nesto za majcicu srbiju (ja nisam taj) kazu ... ma jebite se idem ja da gledam svoja posla i svoje dupe. Sta je Djindjiceva porodica dobila od Srbije zato sto je Zoran izneo peti oktobar i skinuo milosevica? Dobili su mrtvog zorana koga i mrtvog pljuju i vredjaju. Ja u tome nisam hteo da ucestvujem i zato sam otisao ... da ne gledam i ne slusam kako ga mrtvog jos dublje zakopavaju. Ali mi ovaj blog odgovara da im se povremeno najebem majke i zadovoljim neku svoju frustarciju.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:57 05.10.2018

Re: ..

Питао бих те сада у ком контексту је то Анонимни рекао, али да не тролујемо Спирин пост.

Ne znam šta bi bio prihvatljiv kontekst

"U jednom trenutku, dok je stajao naspram starijih građanki usahlog tela i uma koje su mahale njegovim fotografijama, sav važan u kaputu sa naramenicama, Milošević je bio veliki državnik."

Ali ajde da ne trolujemo Spirin blog (mada on to, u suštini, voli).
noboole noboole 14:57 05.10.2018

Re: ..

Spiridon
prosto neverovatno koliko puta se nadjem usamljen u nekakvim razmisljanjima i pocnem sebe da preispitujem ...a onda samo odnekud pojavi tekst nekoga koga mnogo cenim i postujem i shvatim da i on razmislja kao ja. Nekada takvih ljudi je bilo vise ovde na blogu ali su se povukli pred upornim demagozima i sviracima qurcu i sada uglavnom pisu na svojim portalima.


Blog b92 je zatrovan. Trenutno nema protivotrova.

Mene boli patka. Ja vise ovo radim iz dosade ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije.

Takav sam, jbg.



You're not alone!
noboole noboole 15:06 05.10.2018

Re: ..

Ne treba da te iznenadjuje ovakva reakcija. Na diskusijama o petom oktobru najglasniji su kontrarevolucionari i salonski kostunicari (ima li nesto "salonskije" od Kostunica? Ispostavlja se da ima -- samo pogledajte ovaj blog! :) )


Ja nikada necu zaboraviti, dan posle atentata je prvi clanak na yahoo news o djindjicu bio iz folklora "dripcu su ruke prljave, mafija koje je bio clan dosla mu je glave". Znaci kao da je produkt DSSa. Tada me je to zaprepastilo. Sada sam ogluglao.

'96, '97 i '00, oni koji su bili deo toga, znaju kakva je dobra energija bila.

Moj utisak toga dana: ispred skupstine uvece, moja nesto starija komsinica sa koju jedva da sam i poznavao i ja, tada brucos, srecni i razgaljeni, deo necega sto je povezalo ljude na skroz pozitivan nacin.


Da dodam, mislim da je u ovakvim prilikama najbolje primeniti nemilosrdno pravilo "don't feed the troll", pa nek' se oni peku u sopstvenoj kiselini i osujecenosti.
mariopan mariopan 15:09 05.10.2018

Re: ..

Mene boli patka. Ja vise ovo radim iz dosade ali i da ih podsetim da postoji i neka druga Srbija koja razmislja drugacije.



Takva je postala, nije sva bila takva, bilo je valjda i nas koji smo tu energiju izneli na svojim leđima a zasluge za to kakva je danas debelo pripadaju i kompaniji koja se šlepala uz Đinđića, onoj bahatoj gladnoj gomili koja se i danas slatko smeje kako su nas prešli, koja je nagrnula na Slobine ostatke koje nije stigao da pokupi, da uzmu šta god mogu da se ne baci.

Tako oni dan danas žive lepo od kamate na ta obećanja koja su nam onomad dali, uživaju u svojim luksuznim jahtama, kućerinama i debelim bankovnim računima, kukajući kako se eto narod pokvario, više neće da ide masovno na proteste jer ne zna ko će opet tako da ih "usreći".

Opečen i na hladno duva.

Imam lepe uspomene na tu energiju koju smo imali jer smo imali nadu, a koja je protraćena, i nije je protraćio narod koji ga je skidao nego ovi što su Slobu i skidali da bi oni zajahali i pokazali nam da oni sve što rade mogu mnogo bolje od Slobe.

Zato danas imamo krepalu Srbiju.

Ja sam bila u toj masi, a saznanje da sam im trebala samo da se dočepaju vlasti izlečilo me od poverenja u bilo kog političara, stranku...

Sve što smo sada je samo je posledica toga što su DOS lideri uradili ili ne uradili i to im ne mogu oprostiti nikad.

Ubili su mi nadu.

A nije mi žao što sam i ja bila deo te mase, bar jedan cilj je postignut. I od toga danas jako lepo žive oni sa bine kojima je samo to bio cilj.

Ja i dalje idem na proteste.

Magarac u Beč magarac iz Beča.
nsarski nsarski 15:17 05.10.2018

Re: ..

Ма пусти... Не помињи ми...

Taso, da dodam tvojoj kolekciji još par eksponata:

Hong Kong



Makedonija



Sada možemo svi zajedno na piće u meni omiljeni kafić na Krfu, prigodnog imena...

mariopan mariopan 15:19 05.10.2018

Re: ..

anonymous
Право питање је како је изведено.



Sa instrukcijama i parama iz inostranstva.


Nakon " sazrevanja" i rada na sebi, kao i nakon sličnih događaja, matrica mi je bila jasna.

Kao i to da je korišćena više puta - još od Čilea.

Najpre - stvoriš diktatora, onda pljačkaš zemlju, pa onda organizuješ " demokratske " snage , dovedeš ih na vlast, pa onda oni dug vraćaju , a ti ponovo uzimaš koliko ti treba.
To je mehanizam. A ja sam bio deo njega , u bar jednoj fazi.

Lično iskustvo, plus malo mastera na političkim naukama.

To je početna tačka za razumevanje petog oktobra.






Tačno tako.
aureus aureus 15:34 05.10.2018

Re: ..

anonymous
...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika


Како?

Да нису каквом шврћану дали стотине хиљада марака, евроатлантских пара, и рекли му да излијепи десетине хиљада плаката и подијели исто толико флајера?

mariopan mariopan 15:43 05.10.2018

Re: ..

anonymous
Ajde , Taso, kreni.

Nije skupo, a 30 stepeni.


Pa da, zove samo Tasu.

Mi što se ovde smrzavamo ko nas šiša?
anonymous anonymous 15:47 05.10.2018

Re: ..

Spiridon
Ali mi ovaj blog odgovara da im se povremeno najebem majke i zadovoljim neku svoju frustarciju.



Pa, zašto to odmah ne kažeš, čoveče. U uvodu.

Za pohvalu je što si iskren.

Ali,mi ovde živimo realne živote i imamo realne probleme.

I nosimo se sa njima. Kako znamo i umemo.

Nije u redu da nam vi u prebegu solite pamet , dokazujete kako bolje od nas znate koliko nam je loše i šta treba da uradimo.


Pa naš glavni problem je tome što nikako da dobijemo priliku da samostalno odlučujemo o svojim životima i sudbinama.

Dosta nam je patronata/starateljstva , bilo koje vrste.

Ako u tome možete da nam pomognete - u redu je.

Ali ako prizivate nove revolucije, suvišno je.

I mi zaokružujemo na izborima.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:59 05.10.2018

Re: ..

niccolo
Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

I ja isto.


E, ja se ne slažem, i ko vas jebe!

(zezam se, nisam pročitao tekst, to se valjda podrazumeva, ali sam se setio kad sam tog jutra ušao u moj lab na CU-u (srećno utekao iz Srbije par meseci ranije), na tabli je pisalo: "Goteb je!". Pratili smo zbivanja u BG-u, posredstvom interneta, razume se, zajedno sa svojim kolegama iz grupe, amerikancima, onda je jedan, totalno uzbuđen svim tim zbivanjima koja još od pada Ćaušeskua nije video na TV-u, napisao tu parolu na tabli.)


Spiridon Spiridon 16:04 05.10.2018

Re: ..

Ako u tome možete da nam pomognete - u redu je.


nema nas i vas ... postojimo ti i ja

ja ne predstavljam dijasporu (nemam bukvalno nikakve veze sa tim terminom) niti ti predstavljas maticu ...tako da razgovor ne moze da se vodi na tom nivou

tvoj zadatak bi za pocetak bio da se suzdrzis bespotrebnih komentara na (npr.) blogovima koji predstavljaju 5% drugacijeg misljenja koje se u Srbiji i onako retko cuje. Ovaj blog je primer za to. Ok ti si uctiv i zato te pustam da pises.

Ali ako vec moras da se pravis pametan eno sasa Zorkic napisao blog Širenje svemira. Jbt.

Ja necu da diskutujem sa ljudima za koje je Zoran Djindjic mafijas, Milosevic heroj, a peti oktobar sranje. To su moji limiti. Ne kazem da ti sve ovo tvrdis ali tako delujes. Bar ja tako osecam.



alselone alselone 16:49 05.10.2018

Re: ..

srdjan.pajic
niccolo
Evo nisi usamljen, ja se slažem sa tvojim tekstom.

I ja isto.


E, ja se ne slažem, i ko vas jebe!



Evo i Mali Mujo, tj. ja se slaze. 5. oktobar je jedna od svetlih tacaka srpske istorije. Kamo srece da je nastavljemo tako i posle 5.
pnbb pnbb 16:58 05.10.2018

Re: ..

i ko vas jebe!

uz tog lika na kraju vise ide '..i koj vas jebeee'
veselica veselica 16:59 05.10.2018

Re: ..

(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



jaojjj, od prvog vec pocnem da mislim idu tasin i putinov rodjendan..........





vcucko vcucko 17:02 05.10.2018

Re: ..

aureus
anonymous
...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika


Како?

Да нису каквом шврћану дали стотине хиљада марака, евроатлантских пара, и рекли му да излијепи десетине хиљада плаката и подијели исто толико флајера?


U ovom kontekstu, dve boldovane reči ne verujem da idu zajedno. Znači neki (malo više njih) su dobili par stotina, neki drugi (malo manje njih) su dobili par hiljada i to je to. Isto tako ne sumnjam da je Lemi na isti način namirio neke svoje.

Zar ti se ne čini, da je naš osnovni problem (jedan od njih) što smo baš-baš jeftini?
alselone alselone 17:10 05.10.2018

Re: ..

Ali ajde da trolujemo Spirin blog


Dobrosavljevićka bi samo sedela i trolovala.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 05.10.2018

Re: ..

Kamo srece da je nastavljemo tako i posle 5.


Nije to bilo toliko pitanje sreće, nego, ono, hoćeš-možeš-umeš. Ili ne. A i čim je krenulo sa srbovanjem, a moje kolege, revolucionari, proglašeni za ekstremiste, ja sam skapirao da od toga nema ništa. I kad su nacoši roknuli Đinđića, ode sve u qr. Od tada zastupam tezu: čega se god nacionalisti dohvate, to momentalno upropaste. Tako je bilo sa Jugoslavijom, evo sad i sa Srbijom. I zato im ne treba ništa dati u ruke, nego u parkić na Kališu, da se popnu na gajbu od piva i tamo diskutuju i polemišu o nacionalnim interesima.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 05.10.2018

Re: ..

pnbb
i ko vas jebe!

uz tog lika na kraju vise ide '..i koj vas jebeee'


možda čak i "...kuj vas jebeeee', samo ne znam, ja sam iz urbane sredine, Miljakovac, Žarkovo
docsumann docsumann 17:18 05.10.2018

Re: ..

veselica
(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



jaojjj, od prvog vec pocnem da mislim idu tasin i putinov rodjendan:
.........







i pita tasin rođendan putinovog rođendana:

- ...
veselica veselica 17:19 05.10.2018

Re: ..

Ниједна револуција није спонтана нити неконтролисани излив незадовољства. Неко то увек усмерава. То капирају чак и..
Разумеш?


E sad i ti!
veselica veselica 17:22 05.10.2018

Re: ..

docsumann
veselica
(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



jaojjj, od prvog vec pocnem da mislim idu tasin i putinov rodjendan:
.........







i pita tasin rođendan putinovog rođendana:

- ...


šta oćeš ti kad ja čekam tasimira? da ti pročitam svoj horoskop, oćeš to?


pnbb pnbb 17:30 05.10.2018

Re: ..

iz urbane sredine, Miljakovac, Žarkovo

a jel bas iz centra zarkova?
anonymous anonymous 17:39 05.10.2018

Re: ..



nema nas i vas ... postojimo ti i ja

ja ne predstavljam dijasporu (nemam bukvalno nikakve veze sa tim terminom) niti ti predstavljas maticu ...tako da razgovor ne moze da se vodi na tom nivou

tvoj zadatak bi za pocetak bio da se suzdrzis bespotrebnih komentara na (npr.) blogovima koji predstavljaju 5% drugacijeg misljenja koje se u Srbiji i onako retko cuje. Ovaj blog je primer za to. Ok ti si uctiv i zato te pustam da pises.

Ali ako vec moras da se pravis pametan eno sasa Zorkic napisao blog Širenje svemira. Jbt.

Ja necu da diskutujem sa ljudima za koje je Zoran Djindjic mafijas, Milosevic heroj, a peti oktobar sranje. To su moji limiti. Ne kazem da ti sve ovo tvrdis ali tako delujes. Bar ja tako osecam.



Baš ti hvala , što si prepoznao da sam učtiv, i " što me puštaš da pišem "

Ali brate, tu zajeb.

Ti ne shvataš , da nije tvoje da me puštaš ili ne puštaš .

Da mi uskraćuješ javnu reć u javnom medijskom prostoru.

Pa da prizovemo i Zorkića - tvoj stav je hiljadu svetlosnih godina daleko od svakog slova u pojmu " demokratija"

Đinđić se prevrće u grobu, što se takvi pozivaju na njega.


A ja sam ga sigurno poznavao bolje od tebe.

I ne mislim ništa od onoga što mi spočitavaš, samim tim što stvari ne gledam crno - belo, već u mnogo nijansi sivih.


A sad, me banuj , postupi kao što to inače radi Angie, i dokaži da si veliki demokrata.

Usput

Pogledaj intervju sa Ćirjakom .

On opisuje upravo " demokrate " koji postupaju na isti način kao Vučić ili Milošević.


alselone alselone 18:06 05.10.2018

Re: ..

Od tada zastupam tezu: čega se god nacionalisti dohvate, to momentalno upropaste. Tako je bilo sa Jugoslavijom, evo sad i sa Srbijom. I zato im ne treba ništa dati u ruke, nego u parkić na Kališu, da se popnu na gajbu od piva i tamo diskutuju i polemišu o nacionalnim interesima.


Ima dosta istine u tome što pričaš. Ali nije problem u nacionalizmu nego u imaplementaciji. Zdrava doza nacionalizma, ekonomskog pre svega, onakako kako ga neguju na primer severnoevropljani, pogotovo skandinavci, japanci, ameri nekada, spanci, talijani itd. nije los za drzavu. Nego je problem sto je nacionalizam samo maska za hulje. Ali kao sto je i liberalizam, kod nas. Uzmi Cedu na primer.

Uglavnom, vidim izabrali ste silovatelja i manijaka za sudiju ustavnog suda.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:10 05.10.2018

Re: ..

Dobrosavljevićka bi samo sedela i trolovala.

Š'a trolovala, 5. oktobra se ostavlja komentar na B92, k'o kad odeš na parastos i drmneš ljutu za pokojnika, laka mu zemlja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 05.10.2018

Re: ..

Sta je Djindjiceva porodica dobila od Srbije zato sto je Zoran izneo peti oktobar i skinuo milosevica?


Ovo ti je bez veze, Spiro, kao i, dobili smo mrtvog Zorana, kao i, naš premijer Zoran, i uopšte to intimiziranje..to nije politika, to je patetika.

A pošto se već prebrojava evo i mene sa tim +1, koliko god se iznenadio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 05.10.2018

Re: ..

I kad su nacoši roknuli Đinđića,


Jel treba opet da postavljam citate, ili ih se sećaš?
:)
pnbb pnbb 18:37 05.10.2018

Re: ..

On opisuje upravo " demokrate " koji postupaju na isti način kao Vučić ili Milošević.

za ovo mu imam jednu od opasnih zamerki... sto rece moj profa iz matisa, mozda i nije bitno ali je vrlo vazno:

i pored svih 1001 sranja koje su uspeli da upropaste, ima jedna VEEELika razlika - neka vrsta demokratskog glasanja je ipak uspostavljena, u smislu organizujes izbore, otvoris medije, pa ljudi normalno idu na glasanje. to je pod ovim sad, i pod onima pre 5tog, mislena imenica
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:38 05.10.2018

Re: ..

Vidi stvarno, ode Kavano na confirmation vote... RBG ima da umre u toj fotelji.

Bili Piton Bili Piton 18:39 05.10.2018

Re: ..

Spiridon
Tvoj glas na ovom blogu ima tezinu.


Ovo je baš perfidan način da mu kažeš da se ugojio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:47 05.10.2018

Re: ..

dripcu su ruke prljave, mafija koje je bio clan dosla mu je glave


dragosevacsutra dragosevacsutra 18:50 05.10.2018

Re: ..

Moj utisak toga dana: ispred skupstine uvece, moja nesto starija komsinica sa koju jedva da sam i poznavao i ja, tada brucos, srecni i razgaljeni, deo necega sto je povezalo ljude na skroz pozitivan nacin.


ti si bio brucos 2000.?

ok, sad je sve mnogo jasnije.
veselica veselica 18:52 05.10.2018

Re: ..

ĆIRJAKOVIĆ JE SVE OBJASNIO.


sad odslušala, pa jedva da može jasnije ova naša komplikovana mutljag stvarnost.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:52 05.10.2018

Re: ..

Imam lepe uspomene na tu energiju koju smo imali jer smo imali nadu, a koja je protraćena, i nije je protraćio narod koji ga je skidao nego ovi što su Slobu i skidali da bi oni zajahali i pokazali nam da oni sve što rade mogu mnogo bolje od Slobe.


pa mislim zao mi vas je mariopan (ne persiram ti). isti oni koji su imali energiju devetog marta, pa 91, pa 92, pa 96/97... isti vi imate 'energiju' i petog oktobra?

pa kako da ti kazem... you asked for it.

(hint: zbog koga je propao deveti mart, 91/92, 96/97.//)?

predatortz predatortz 18:54 05.10.2018

Re: ..


A ja sam ga sigurno poznavao bolje od tebe.


Ali ga ni jedan od vas nije čuvao na Palama!
Ja jesam.

Šalu na stranu, 5. oktobar je pomak, otklon od nečega što nije valjalo.
Što nismo dakeko odmakli, do nas je.
Mogli smo, da je bilo pameti. A koliko smo panetni, najbolje govori činjenica da su nas prejebali oni za koje tvrdimo da su glupi i krezavi

Đinđić?

Vizionar!
Ali, kakvom kalakotrom je bio okružen, da je i čarobni štapić imao, teško da bi sa njima nešto konstruktivno mogao napraviti.

Bili Piton Bili Piton 18:57 05.10.2018

Re: ..

predatortz
da je i čarobni štapić imao



Pa znao je da nije u pitanju zemlja Oz nego zemlja Srbija.
predatortz predatortz 19:01 05.10.2018

Re: ..

Bili Piton
predatortz
da je i čarobni štapić imao



Pa znao je da nije u pitanju zemlja Oz nego zemlja Srbija.


Znao je! I probao da je menja. Nešto od toga sam doživljavao kao ispravno, nešto ne. Ali je probao da rasčisti žabokrečinu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:02 05.10.2018

Re: ..

a necu da diskutujem sa ljudima za koje je Zoran Djindjic mafijas, Milosevic heroj, a peti oktobar sranje. To su moji limiti.


eh da su ti samo to limiti...

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:08 05.10.2018

Re: ..

Ali, kakvom kalakotrom je bio okružen,


sto koristis pasiv?

anonymous anonymous 19:09 05.10.2018

Re: ..

aureus
anonymous
...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika


Како?

Да нису каквом шврћану дали стотине хиљада марака, евроатлантских пара, и рекли му да излијепи десетине хиљада плаката и подијели исто толико флајера?



Ne razumem stilske figure koje koristiš.
Morao bih da prizovem Tasu - kao pomoć prijatelja.

Da je Milošević rušen parama iz inostranstva danas je nesporna činjenica.

Hteo sam samo da o tome posvedočim kao insajder.

A da se glavni posao odradio unutar institucija i to je nama koji smo učestvovali, danas sasvim jasno.

Nisu Miloševića srušile plakate. Srušile su ga tajne službe koje su raznim uticajima, pritiscima i ucenama odradile posao unutar institucija i centara moći, od podzemlja do vojske.

Mi smo plakatiranjem i prostestima bili samo dimna zavesa, koja je prikrila sve što se dešavalo iza pozornice.

Samouvereni - da zaista doprinosimo velikoj " revoluciji "

Jesmo bili akteri, ali je naš doprinos bio daleko manji od onog koji sami sebi pripisujemo.

Zato je svaki poziv na nešto slično - nebulozni avanturizam .

Usput

Moj budžet je bio , zaista, preko sto hiljada.

I nisam bio " švrća "






pnbb pnbb 19:13 05.10.2018

Re: ..

Pa naš glavni problem je tome što nikako da dobijemo priliku da samostalno odlučujemo o svojim životima i sudbinama.

priliku za samostalno odlucivanje ste imali. ali ju je trenutacno zameo vjetar. to je propusteno onda kad se propali ds upropastio na izborima, a izaslo, koliko bese, 40% glasaca?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana