Gost autor| In memoriam

DAN KADA JE SRBIJA STALA

angie01 RSS / 12.03.2019. u 15:20

 

 

Danas se navršava tačno 16 godina od ubistva Zorana Ðinđića, a samo je jedna osoba bila toliko bliska da ga je viđala gotovo svaki dan, a nije bila član porodice. Znala je svaki njegov pokret, svaku nameru, ugovarala i pratila svaki sastanak i pravila organizacionu strategiju za svaki dan. Bila je to njegova lična sekretarica Biljana Stankov, koja je Zorana Ðinđića pratila od njegovih prvih poslaničkih dana 1991, pa sve do dana kada je ubijen 2003. Ovo je njen prvi intervju, koji je dala za Njuzvik 2017. godine.

Posle ubistva, kada je za skoro sve, i one koji su ga sreli u prolazu i one koji su mu postavljali klipove u točkove, Ðinđić postao „Zoran“, njegova bliska saradnica insistirala je na tome da je on gospodin Ðinđić.

 

lg.php?bannerid=0&campaignid=0&zoneid=234&source=politika&loc=https%3A%2F%2Fwww.kurir.rs%2Fvesti%2Fpolitika%2F3219209%2Fdjindjiceva-sekretarica-u-jedinom-intervjuu-otkrila-detalje-koje-mnogi-nisu-znali-u-12-40-sam-cula-da-je-nesto-lupilo-a-onda-je-momak-utrcao-i-rekao-ubili-su-sefa-nekoliko-meseci-pre-atentata-vidjao-se-sa-ovim-covekom&referer=https%3A%2F%2Fwww.kurir.rs%2F&cb=24efb1190d

Sećate li se kako je izgledao vaš prvi susret sa Zoranom Ðinđićem?

Toga se veoma dobro sećam. Imali smo zakazan sastanak u Opštini Vračar i ja sam sa Ðorđem Zečevićem, poslanikom DS, krenula kolima iz centra grada, a sa gospodinom Ðinđićem trebalo je da se nađemo na Slaviji. Nas dvoje smo sedeli na zadnjem sedištu „micubiši pajera“, pošto je Zečević tada bio predstavnik te japanske kompanije za Jugoslaviju. Dobro pamtim taj trenutak kada smo se zaustavili i kada je on ušao u kola. Osetila sam kako je prostrujala neka potpuno nova energija. Bilo je zaista čudno. Tu me je gospodin Zečević predstavio gospodinu Ðinđiću kao člana njegovog tima i rekao mu kako ću ubuduće voditi njihovu zajedničku poslaničku kancelariju. On me je samo pogledao i upitao: „Biljo, jesmo li na ti ili na vi?“. Nasmešio se. Bila sam pomalo zbunjena i rekla sam mu: „Možemo i na ti“.

1170173_biljana-stankov-autor-marina-lopicic_ff.jpg?ver=1552374781 foto: Marina Lopičić

 

Kako ste komunicirali?

Čitav naš odnos razvijao se logično i lako. Sa njim je svaki dan bio drugačiji. On je verovao u svoja ubeđenja i želju da promeni Srbiju. Vodila sam sve njegove poslove, beležila obaveze i ugovarala sastanke. Jednostavno, znala sam da ću ga na tom političkom putu sve vreme pratiti. Ne kažem da je on od početka uvek bio zadovoljan načinom na koji radim, ali je sve funkcionisalo i vremenom postajalo sve bolje.

 

Da li ste bili na ti ili na vi?

U javnosti uvek na vi, ali privatno smo bili na ti.

1575507_profimedia0064398032_sq-s.jpg


Šta je mrzeo kod drugih, da li su mu neki ljudi bili odbojni?

Nije voleo lenjost, inertnost, kilavost, ljude bez energije ili ljude koji su obećavali, ali to obećeno nisu mogli da ispune. Posebno je prezirao površnost. Voleo je da govori: „Ako kažeš da nešto što nisi želeo da uradiš danas, možeš da ostaviš i uradiš sutra, onda to nešto ne moraš nikada ni da uradiš“. Istina, on je imao jednu čudnu osobinu, na primer, bilo je tu u njegovom okruženju i ljudi za koje sam smatrala da to ne zaslužuju i uvek sam se pitala šta će oni tu. Znam da su ga mnogi osuđivali zbog saradnika koje je imao u svom okruženju, ali on je iz njih uspevao da izvuče tačno ono što je trebalo. Zbog toga se činilo da su neki ljudi malo jače „zasijali“, nego što je uopšte trebalo da zasijaju.

 

Kakav je bio prema osoblju u stranci, a i kasnije na mestima gradonačelnika i premijera? 

Bio je strog. Ponekad se činilo da možda i preteruje. Od svih je tražio organizovanost i disciplinu.

1575507_profimedia0064398032_ff.jpg?ver=1552374825 foto: Profimedia

 

Šta je zahtevao od saradnika?

Da sve bude tačno i na vreme i baš tada kada treba. Tražio je da sve bude brzo. Svaki sastanak je morao da bude pripremljen, ako nije, onda sam takve sastanke morala da otkažem. Podrazumevalo se da ste u radu sa njim morali biti potpuno koncentrisani i sto posto prisutni. Danas kada pogledam kako ljudi rade, takvog profesionalizma, kao što je bio kod nas, zaista više nigde nema. Bilo je, recimo, privrednika koji su mogli možda jednom da dođu kod njega i nešto predlože, ali ako posle nekog vremena ništa nisu preduzeli, novog viđanja nije bilo. Nije bilo moguće da mu neko beskonačno dosađuje nekim pričama, a da pritom ništa ne uradi.

 

Da li je bilo ljudi koji nisu mogli da izdrže taj tempo?

Naravno, bilo je tu i suza i svega, ali nikada nije bilo nikakvih uvreda.

 

Da li je umeo da povisi glas?

O, da, znao je. Sećam se kako je jedna saradnica imala problem i kada me je nakon nekoliko pomeranja termina za završetak tog projekta nazvao, rekla sam mu da joj je potrebno još nekoliko dana, a on je tada dreknuo: „Kakav problem? Problemi se rešavaju noću, a danju se radi!“.


Kakav je bio u kritikovanju ljudi?

To je uvek saopštavao u lice. Nikada nije išao okolo i pričao o nekome, ali kada je saopštavao to što je imao, bio je vrlo oštar.

 

Ipak, od Zorana Ðinđića niko nije uspeo da izvuče direktnu pohvalu. Zašto?

To što je o nekome mislio, videlo se iz njegovog stava prema njemu. Njegova reakcija je uvek mogla da se pročita. Nikada nije govorio „ti si super“ ili „ovo si super uradio“ ili „nisam zadovoljan kako to radiš“. Postupci su bili ti iz kojih se čitalo šta o nekome misli.

 

Kako je izgledao jedan tipičan dan? 

Ujutru ga je uvek čekala kafa, ali i da ga nije čekala, to ne bi bilo ništa dramatično. Nije pridavao važnost ni hrani ni piću. Istina, voleo je da pije filter kafu s mlekom. Kada je bio gladan, obično je jeo tople sendviče ili „big mek“ iz „Mekdonalsa“. To je bilo sve. Onda bi u svojoj kancelariji jeo vrlo brzo, svega nekoliko minuta, i kada bi se zatim pojavio na vratima, izgledao je kao da je uzeo neku energetsku bombu. Veoma retko je išao na ručkove, osim ako nisu bili deo nekog protokola. Sedeo je u svojoj kancelariji i tu je i ručao.


Ima li nekih stvari u kojima je baš uživao? 

Voleo je da zapali tompus i to samo kada je nešto dobro uradio ili kada su rezultati onoga što je radio bili pozitivni. U tim trenucima imao je taj neki osmeh po kojem ga još uvek pamtim. S druge strane, postoje tri stvari kojima je pridavao veliku važnost: antikviteti; uvek je imao najmoderniji mobilni telefon i veoma je voleo penkala. Te tri stvari su ga potpuno oduševljavale.

 

Kakvi su to bili antikviteti? 

Neka činija, piksla, stoni sat ili slika. O tome je mnogo znao i voleo da čita, čak i u vreme gustih rasporeda znao je da odvoji vreme za čitanje o antikvitetima.

 

Uvek je pisao penkalom?

Da, vrlo retko je pisao hemijskom olovkom. Mnogo njegovih beležaka, koje se danas nalaze u Arhivu Srbije, pisao je baš penkalom, a imao je i prilično veliku kolekciju.

1431115_bilana-stanvkov-foto-marina-lopicic02_ff.jpg?ver=1552375423 foto: Marina Lopičić

 

A od gedžeta, pretpostavljam da bi danas koristio ajfon 7?

Mislim i ajfon 8, iako nije još izašao, ali to bi voleo da ima. Nešto najmodernije i najnovije. Zaista je bilo divno videti tu radost na njegovom licu kada bi dobio najmoderniji telefon.

 

Šta je od telefona imao kod sebe na dan atentata?

Mislim, „soni erikson“ i „nokiju“, ali modele koji su u tom trenutku bili najnoviji.

 

Na osnovu deset godina rada s njim, možete li reći da ste ga upoznali i kao osobu, ne samo kao političara? 

Mislim da sam ga pre upoznala kao osobu nego kao političara. U poslu kojim sam se bavila, morate tog nekog znati i kao osobu. Sećam se kada smo radili u Vladi Srbije, u jednom danu imate zahtev da ga vide potpredsednici, pa ministri kojima je hitno potreban, pa privrednici koji čekaju, razni državnici u redovnoj poseti, ambasadori… Bilo je tu najrazličitijih zahteva i nekako je bilo važno u svemu tome naći meru. Bilo je važno i da, kada se završi taj dan, on zna da je uradio tačno ono što je trebalo, a to je bilo izvodljivo samo ako ga neko tako dobro poznaje da zna šta su za njega bili prioriteti.

 

Bio je jedan od vrhunskih političara, koji je savršeno znao nemački, ali u početku nije govorio engleski. Kako je izgledao taj period učenja jezika? 

On je progovorio engleski kada je postao gradonačelnik. Do tada ga je samo razumeo, ali nije govorio i onda je odlučio da ga progovori. Svako jutro je ustajao u sedam i jedan sat učio. To je za njega bilo vrlo naporno pošto nije voleo da ustaje rano. I sve je savladao za tri meseca.

 

Da li ste imali utisak da je, kako se pomerao na skali političke moći, imao sve više „prijatelja“? 

Da, naravno. Postao je omiljen i svi su se hvalili da im je prijatelj. To sam prvi put osetila kada je postao gradonačelnik. Telefoni su se usijali. Ali je bio vrlo oprezan. Sećam se šta mi je rekao kada smo se selili iz stranke u Skupštinu grada: „Sada nemoj slučajno da pređeš na crveno za pešake“. Svaki posao je izuzetno ozbiljno shvatao.

 

Kako se Zoran Ðinđić nosio s tako velikom i iznenadnom popularnošću? 

Odlično. Kod njega je sve bilo jasno, transparentno i bez mnogo komplikovanja.

1430967_0652-epa_ff.jpg?ver=1552375497 foto: EPA

 

Nikada niste prešli tu granicu i postali prijatelji koji se i privatno druže?

Ne, nikada. Baš nikada. Uprkos svemu, on je meni bio šef i među nama je postojao zdrav, profesionalan i precizno definisan odnos.

 

Danas se mnogi hvale kako su dobro poznavali Zorana Ðinđića. Da li znate koga je on voleo i poštovao, s kim je rado provodio vreme ili se konsultovao?

Tokom čitave njegove političke karijere nije bilo nikoga tako posebnog, ali nekoliko meseci pre ubistva pojavila se jedna osoba s kojom se susreo nekoliko puta. Bio je to vladika Atanasije Rakita. S njim je razgovarao neobično dugo i sama sam se čudila što je u razgovoru s njim ostajao mnogo duže nego što je bilo planirano. Ispočetka sam te njihove razgovore morala da prekidam jer nije bilo vremena, ali mi je on jednom prilikom, kada ga je ispratio, rekao: „Mnogo je interesantan“. Kasnije, kada sam se nakon ubistva u dva navrata sastala s vladikom Rakitom, shvatila sam da su za njega ti razgovori bili kao neki novi uvid i neka duhovna strana, koja mu je očito bila bliska i koja mu je prijala.

 

Bilo je i ljudi koji su ga otvoreno mrzeli i činili sve da osujete njegove političke planove… 

Zanimljivo je da gospodin Ðinđić nije imao neke javne i tajne utiske o nekome. Sve ono što je, recimo, mislio o Vojislavu Koštunici, on je to i rekao. Nikada mi nije govorio nešto što drugima već nije, posebno ako se radilo o nekom javnom istupu. Neke druge stvari saopštavao je ljudima u lice, ali nije bilo razlike u odnosu na ono što je mislio privatno i što je govorio javno. Možda se nekima tada činilo da preteruje kada o nekima govori oštro i kritički, ali vreme je pokazalo da je za svakoga bio u pravu. Ako danas neko kaže kako ne zna šta je o njemu mislio Zoran Ðinđić, onda ili laže ili je nešto prespavao.

1431113_bilana-stanvkov-foto-marina-lopicic_ff.jpg?ver=1552375529 foto: Marina Lopičić

 

Da ne bude problem samo Koštunica, bilo je tu i ljudi koje je sam birao, na primer, Čedomir Jovanović i Vladimir Beba Popović. Oni su mu takođe bili neka vrsta tega oko vrata?

Bavio se on i njima i pokušavao da nekako smiri tenzije između medija, s jedne strane, i nekolicine njih, s druge strane. Oni su mislili da treba raditi na njihov način, a gospodin Ðinđić je mislio da treba raditi drugačije.

 

Može li se reći da su mu oni bili baš bliski?

Da, mislim da se može tako reći.

 

Da je ostao živ, da li bi i njih dvojica bili na svojim funkcijama? 

Ako bi želeli da ostanu, morali bi da se promene. Mada, mislim da bi ih odbacio tako što bi oni sami otišli.

Malo njih zna da je Ðinđić tih dana trebalo da se preseli u novi kabinet jer je taj gde je radio bio mnogo lošiji nego što bi građani Srbije mogli i da pretpostave?

Ta zgrada u Nemanjinoj 11 je divna, ali kada smo mi ušli, sve se raspadalo. Drvenarija je bila stara i propala i kroz celu zgradu je duvao vetar. Trebalo je da se 15. i 16. marta preselimo u novi kabinet na spratu iznad. Čak je i taj potez nailazio na osudu, neki ljudi su smatrali da je to njegov hir i nepotrebno trošenje para. I on sam je pokušavao da izbegne preseljenje, ali u starom kabinetu više nije bilo moguće raditi, a još teže održavati važne sastanke sa visokim zvanicama.


1543515_profimedia_sq-s.jpg

 

Koliko su uslovi bili loši?

Evo, ispričaću vam jednu anegdotu. U toku nekog sastanka samo me je pozvao da uđem. Držao je telefon u ruci i razgovarao, a meni je tiho dobacio: „Biljana, ovde ima nekoga“ i nastavio razgovor. Ja sve vreme očekujem da se neko pojavi i tek onda spazim ptičji izmet i ptice kako lepršaju na kancelarijskim ormanima. Eto, tako je to izgledalo, prosto, ptice su mogle da uđu i lete po kabinetu. Istina, kada smo ih izbacivali, rekao mi je da ptice ne smemo da povredimo i, pošto je bio decembar, da ih smestimo negde na sigurno. Predali smo ih Zoološkom vrtu.

 

Kako je Zoran Ðinđić doživljavao mesto premijera?

On je to želeo i za to se borio. Znao je tačno šta sa tog mesta može da uradi i nikada tu poziciju nije zloupotrebio. Na tom mestu je zamišljao kako da stvori modernu Srbiju u kojoj će ljudi biti zadovoljni, obrazovani, zemlju u kojoj će ljudi želeti da žive.

 

Teško da mogu preskočiti pitanje o Miloradu Ulemeku Legiji. S njim ste se i sami sreli u sudnici. Kakav je zaista bio njihov odnos? 

Premijer je znao ko je on i ko su ljudi kojima je okružen. Bio je potpuno svestan svega. Kada se desila pobuna, niko nije želeo da razgovara s njima i mislim da je tada gospodin Ðinđić pokazao da je izuzetno hrabar. Kada pogledate danas, ali i tada, ko je mogao da reši taj problem sa Crvenim beretkama? Ko? Vidimo i danas da niko nije bio sposoban da to reši. Uostalom, danas svi znamo da se spremalo njihovo hapšenje, ali su oni bili brži.

1308545_zoran-djindjic-foto-youtube-printscreen_ff.jpg?ver=1552375690 foto: Youtube Printscreen

 

Kako pamtite poslednji susret s njim? 

I dan-danas sam sigurna da do tog 12. marta nije moralo da dođe. Imao je povređenu nogu i mnogo ga je nerviralo što ne može brzo da hoda i preskače po dva stepenika. Stalno je proveravao taj fiksirani deo da li može da se skine i bio vrlo nestrpljiv da mu se udlaga što pre ukloni. U kabinetu smo organizovali posao tako da on dolazi svaki drugi dan i da vikendom ostaje kod kuće. Tog 12. marta nije morao da dođe. Međutim, tada je imao zakazan sastanak sa Savetom za borbu protiv korupcije i pošto smo ga već jednom otkazali, on je insistirao na tome da se sastanak ovoga puta održi. Uz to, imao je zakazan sastanak i sa Anom Lind, švedskom ministarkom inostranih poslova. Prvi sastanak trebalo je da počne u 13 sati. Protokol je bio takav da sam uvek znala kada dolazi. Ispred vrata je bio jedan mladić iz obezbeđenja, koji je pratio njegov dolazak i bio tu u slučaju da mu je potrebna pomoć. U 12.40 čula sam kao da je nešto lupilo. Pomislila sam da je neka cigla pala u kabinetu koji se renovira na spratu iznad. Onda je taj momak ispred vrata rekao: „Ubili su šefa“. Jedna moja koleginica je otrčala da vidi šta se dešava i samo mi je rekla:

„Ne izgleda dobro“. Ja sam tada bila u nekom stanju šoka, ali sam rekla zaposlenima da se niko ne javlja na telefon i da ne dajemo nikakve informacije. Otišla sam do kraja hodnika u smeru iz kog je on uvek dolazio. Za to vreme obezbeđenje je uspelo da ga unese u zgradu. Ukočila sam se potpuno zatečena tim nadrealnim prizorom. Izgledao je živ, a ta rana se nije ni videla. Naravno da sam znala da je situacija teška, ali to vam je tako, oči gledaju, a razum i mozak to ne mogu da prihvate. Sve vreme sam razmišljala šta mogu da uradim i kako da mu pomognem, jer u to vreme nije bilo osobe na svetu do koje nismo mogli da dođemo. On je bio neverovatno cenjen i poštovan svuda. Onda su ga ipak odvezli službenim kolima, a ja sam stalno bila na vezi s njegovim vozačem Aleksandrom Bjelićem jer smo svi želeli da čujemo ono što nismo čuli. U 13.30 neko je došao u kabinet i rekao kako je preminuo i da smo ostali bez njega. Te slike u hodniku dok leži jesu poslednje kada sam ga videla.

 

Kako biste komentarisali tvrdnju da je sa Ðinđićevim odlaskom nepovratno otišla i nada da će u Srbiji biti bolje?

Znate, ovde su danas prisutne i Evropa i svet, ali pod njihovim uslovima i na način koji njima odgovara. Da je Zoran Ðinđić živ, to ne bi bilo tako. U vreme kada je on vodio vladu, svi su dolazili s namerom da pomognu na način koji je nama potreban, a ne na način koji prvenstveno njima odgovara.

 

(/Newsweek/Želimir Bojović)



Komentari (511)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 15:33 12.03.2019

Пунктум.

А зашто у овој Србији сви, ама баш сви, јавно проговоре тек онда када је већ за све касно?




Čović: Pogledati ko je profitirao posle ubistva Đinđića

Beograd -- Na današnji dan, pre 16 godina ubijen je premijer Srbije Zoran Đinđić. Njegov nekadašnji saradnik Nebojša Čović danas kaže da treba pogledati "ko je ojačao".

IZVOR: TANJUG UTORAK, 12.03.2019. | 07:11

Kada govorimo o pozadini ubistva premijera Zorana Đinđića, treba pogledati koji političari, tajkuni i policajci su profitirali nakon tog ubistva, kazao je on za "Srpski telegraf" i konstatovao da je tada ojačao "i albanski lobi".

I danas, 16 godina od ubistva Đinđića, na mnoga pitanja nisu dobijeni odgovori, što ukazuje da neko ne želi da se utvrde skoro sve činjenice oko tog ubistva, izjavio je Čović, koji je bio jedan od bliskih Đinđićevih saradnika i jedan od lidera 5.oktobra.

"Neki nisu smeli, a bogami neki nisu ni hteli da zagrebu. Zbog toga i ne možemo pouzdano da kažemo kakva je bila pozadina", kaže Čović.

"Uz čiju pomoć je albanski lobi takođe jačao nakon ubistva Điđića. Znamo da smo tamo krajem 2002, 2003. napravili neki potpuno nov pristup kada je Kosovo i Metohija u pitanju... Ko je od tih političara najviše profitirao od ubistva Zorana Đinđića?... Koji tajkuni su ojačali posle ubistva premijera, koji su policajci najviše avanzovali posle ubistva i po kojim kriterijumima su im deljena unapređenja?", rekao je Čović.

On kaže da "kad ubiju premijera, sigurno se radi o politici, a ne o kriminalu", i ističe da je morala da se napravi analiza političke zaostavštine koju je vodila tadašnja vlada, odnosno premijer, a time bi se otkrili motivi ubistva.

"A ta priča, znate, znali su ovu, znali su oni, pa ja gledam šta su ljudi izjavljivali u sudskom procesu i vidim da su svi znali", kaže Čović. Prema njegovim rečima, interesantno je da su ljudi na sudu govorili da su znali da se sprema ubistvo Đinđića.

Na sudu kad su ih advokati pitali "a kako ste vi znali?" oni kažu: "Pričalo se po ambasadama, na prijemima..."

"Mnogo je pitanja na koja nismo dobili odgovore", zaključuje Čović.
maksa83 maksa83 16:03 12.03.2019

Re: Пунктум.

IZVOR: TANJUG UTORAK, 12.03.2019. | 07:11

Founded in November 1943 as Yugoslavia's official news agency, its name is an acronym of its full original native name Telegrafska agencija nove Jugoslavije ("Telegraphic Agency of the New Yugoslavia" ).



Owner: Government of Serbia
Founded: November 5, 1943, Jajce, Bosnia and Herzegovina
Revenue: 1.13 million EUR (2017)
Number of employees: 1 (2017)
Headquarters: Belgrade
Total assets: 1.19 million EUR (2017)

Taj jedan se raz-bi-ja od posla.
tasadebeli tasadebeli 19:57 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83

Taj jedan se raz-bi-ja od posla.



Штп би рекла Ана, Мома Капора:"Способан неки новинар тај Танјуг! Како само стигне на сва та места одједном!"

Мада ми је, признајем, помало криво што си одабрао најневажнији детаљ тог мог коментара поред свега онога што Човић каже:

Kada govorimo o pozadini ubistva premijera Zorana Đinđića, treba pogledati koji političari, tajkuni i policajci su profitirali nakon tog ubistva, kazao je on za "Srpski telegraf" i konstatovao da je tada ojačao "i albanski lobi".




А нама искуснима који волимо филмове (и серије, јбг! ), такве омашке као што је ова твоја не би смеле да се догађају.






И успут једна туристичка разгледница-честитка из суседне нам некада братске државе... А све у циљу добрих вибрација...


maksa83 maksa83 20:15 12.03.2019

Re: Пунктум.

Мада ми је, признајем, помало криво што си одабрао најневажнији детаљ тог мог коментара поред свега онога што Човић каже:

Ajasizvinjavam što ne mogu preozbiljno da shvatim "vest" koju plasira jet anadr Vučićev fanzin. Ako baš ne znaš o čemu pričam, onda idi malo pogledaj kako izgledaju i šta su njihove vesti poslednjih recimo godinu i po.

Pazi kad sam UVEREN da će to trigerovati tvoj bulšit radar. Možda.

И успут једна туристичка разгледница-честитка из суседне нам некада братске државе... А све у циљу добрих вибрација...

A pa nije to susedna, taj sad opet operiše ovde. Nikad nećeš pogoditi za koga. Npr. ona Pajkovizija je njegov brejnčajld.
zilikaka zilikaka 20:37 12.03.2019

Re: Пунктум.

Number of employees: 1 (2017)

Mene zainteresovalo.
Znala sam da je muvačina još od vremena kad je zvanično ukinut, pa je sad u stanju ni živ ni mrtav, al mrda.
U prilog tome govori da imaju više mail adresa sa različitim imenima korisnika, ali su ti neki (osim onog jednog) zaposleni kod drugih. Možda lizing kompanija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:37 12.03.2019

Re: Пунктум.

Pajkovizija je njegov brejnčajld

mislim da je ovo oksimoron, staviti pajvokiziju i brejn u vezu.
angie01 angie01 21:39 12.03.2019

Re: Пунктум.

поред свега онога што Човић каже:


uzimati covica kao referencu za bilo sta je blasfemija.
gedza.73 gedza.73 21:51 12.03.2019

Re: Пунктум.

uzimati covica kao referencu za bilo sta je blasfemija

koja je ono bagra od čoveka.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:05 12.03.2019

Re: Пунктум.

uzimati covica kao referencu za bilo sta je blasfemija.


pa dobro, ne mora bas za referencu, ali moze da se uzme za potpredsednika (vlade)

tasadebeli tasadebeli 22:14 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83

A pa nije to susedna, taj sad opet operiše ovde. Nikad nećeš pogoditi za koga. Npr. ona Pajkovizija je njegov brejnčajld.



Да, да, знам...

Зна човек пос'о, па коме год затреба, радо га и плати.
tasadebeli tasadebeli 22:20 12.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
поред свега онога што Човић каже:


uzimati covica kao referencu za bilo sta je blasfemija.



Ко прича о томе КО је рекао?

Причамо, ваљда, о томе ШТА је рекао?

Kada govorimo o pozadini ubistva premijera Zorana Đinđića, treba pogledati koji političari, tajkuni i policajci su profitirali nakon tog ubistva, kazao je on za "Srpski telegraf" i konstatovao da je tada ojačao "i albanski lobi".


(Занимљиво, то као да је табу тема, а?)

Дакле, Енџи, ко је највише профитирао од убиства Ђинђића?

Ред би био да макар после 16 година коначно одговоримо и на то питање...

Или ти је ипак много удобније за мозак да и наредних 16 година качиш на мрежи овакве сладуњаво-патетичне текстове на дан убиства Ђинђића?


П.С. - А и сви ви остали што исто тако првенствено узимате у обзир КО је рекао, а не и ШТА је рекао (што ме као мисаони процес много много подсећа на нека давно прохујала времена), запитајте се онда зашто смо и дан-данас, после свега, ту где јесмо.
maksa83 maksa83 22:24 12.03.2019

Re: Пунктум.

Дакле, Енџи, ко је највише профитирао од убиства Ђинђића?

Nisam Endži ali mogu da pogledam.

Ja bih uvek tipovao na onog što se - po sopstvenom priznanju - tog dana napio od sreće.
tasadebeli tasadebeli 22:33 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83
Дакле, Енџи, ко је највише профитирао од убиства Ђинђића?

Nisam Endži ali mogu da pogledam.

Ja bih uvek tipovao na onog što se - po sopstvenom priznanju - tog dana napio od sreće.


Одлично за почетак!

С тим што је то, чини ми се, ипак само тек почетак.

'Ајмо даље!
maksa83 maksa83 22:37 12.03.2019

Re: Пунктум.

Одлично за почетак!

'Ајмо даље!

Phmphmphmmm...

Ima i ovo:

"Upravo ti navijači, opijeni liberalnim obećanjima, ispraćali su na onaj svet marionetu zapada, Zorana Đinđića – čoveka koji je uništio legendarnu srpsku vojsku i bezbednosne službe, čoveka koji je Hagu predao heroje srpskog otpora u zamenu za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zasluženi metak."

(Ruska državna televizija)
tasadebeli tasadebeli 22:51 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83
Одлично за почетак!

'Ајмо даље!

Phmphmphmmm...

Ima i ovo:

"Upravo ti navijači, opijeni liberalnim obećanjima, ispraćali su na onaj svet marionetu zapada, Zorana Đinđića – čoveka koji je uništio legendarnu srpsku vojsku i bezbednosne službe, čoveka koji je Hagu predao heroje srpskog otpora u zamenu za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zasluženi metak."

(Ruska državna televizija)



То! И ја то исто мислим.

На добром смо путу!

'Ајмо даље... Ко је још све ту седео у чекаоници и чекао да види колики је његов део после отварања тестамента?

Тако ћемо ваљда, тим путем, доћи и до оних на врху пирамиде... Хм, да, пирамиде... Надам се.

Само, морамо да пожуримо.

Знаш већ и сам шта се догоди свим Пепељугама када откуца поноћ...


13. mart - Dan kada splasne sva inspiracija i zelja za promenama nastala celodnevnim slusanjem Djindjicevih citata i govora.




maksa83 maksa83 22:53 12.03.2019

Re: Пунктум.

Тако ћемо ваљда, тим путе, доћи и до оних на врху пирамиде... Хм, да, пирамиде... Надам се.

Koliko ja vidim onaj što se tada napio je sad na vrhu piramide.
tasadebeli tasadebeli 23:04 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83
Тако ћемо ваљда, тим путе, доћи и до оних на врху пирамиде... Хм, да, пирамиде... Надам се.

Koliko ja vidim onaj što se tada napio je sad na vrhu piramide.



Ма и над Попом има Поп! А кец пик је ту најјачи.

Бај д веј он бајпас, да цитирам мог комшију Перу када ми прича о свом животу у овој Србији током ових његових 70 година трајања...


Си ти видео пројекте које ради тај институт Бебе Поповића?

Simulacija Sjeveroatlanskog savjeta za mlade, па онда NATO Reach Out, па онда Uloga medija u procesu sekuritizacije na Zapadnom Balkanu, па онда...


И тако...

Занимљиво, је л' да?
angie01 angie01 23:07 12.03.2019

Re: Пунктум.

Ко прича о томе КО је рекао?

Причамо, ваљда, о томе ШТА је рекао?


u ovom slucaju je to dramaticno povezano.


Или ти је ипак много удобније за мозак да и наредних 16 година качиш на мрежи овакве сладуњаво-патетичне текстове на дан убиства Ђинђића?


izvini, ja sada prvi put kacim nesto na 12. mart u spomen ubijenom premijeru,- i jos mi ponavljanje spocitavas ti, koji nas udavi jednim te istim, sto puta ponovljenim i tekstovima i klipovima, po dva, tri u jednom komentaru, sto floskulama, citatima, slikama-....i drugo, tekst uopste nije patetican, niti sladunjav, upravo je normlan/zivotan,...s tim, sto je bitniji klip-to barem volis,....koji bi svi trebalo da barem jednom nedeljno odslusaju, da ne zaborave.


Ред би био да макар после 16 година коначно одговоримо и на то питање...


evo, ti se bavi time, ja cu onim sto se meni cini da je umesno.

....oni koji su imali koristi od te smrti, a bio bi to poduzi spisak.
tasadebeli tasadebeli 23:15 12.03.2019

Re: Пунктум.

angie01

Ко прича о томе КО је рекао?

Причамо, ваљда, о томе ШТА је рекао?



u ovom slucaju je to dramaticno povezano.






.i drugo, tekst uopste nije patetican, niti sladunjav, upravo je normlan/zivotan,...s tim, sto je bitniji klip-to barem volis,....koji bi svi trebalo da barem jednom nedeljno odslusaju, da ne zaborave.






evo, ti se bavi time, ja cu onim sto se meni cini da je umesno.





oni koji su imali koristi od te smrti, a bio bi to poduzi spisak.






То, лутко!

Значи, ипак нису само Пацов, Будала, Фаланга... Пардон, Легија и Цане Курбла?

Тако сам и ја још од тог 12. марта 2003. мислио.



Екипа нам расте!

Прво Макса, па сад ти...

Свакога дана у сваком погледу... Не само напредујемо, него и бројчано растемо.
maksa83 maksa83 23:23 12.03.2019

Re: Пунктум.

Екипа нам расте!

Прво Макса, па сад ти...

Opet si nešto raskrinkao?
tasadebeli tasadebeli 23:29 12.03.2019

Re: Пунктум.

maksa83
Екипа нам расте!

Прво Макса, па сад ти...

Opet si nešto raskrinkao?



Ма не... Само се радујем... Па сам срећан.

С тим што ја никада не пијем. Чак ни од среће. Када се радујем.
angie01 angie01 23:30 12.03.2019

Re: Пунктум.

koliko sam shvatila- jako ti se spava.
tasadebeli tasadebeli 23:31 12.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
koliko sam shvatila- jako ti se spava.


Не, него ми је много досадно и незанимљиво.
angie01 angie01 23:35 12.03.2019

Re: Пунктум.

Не, него ми је много досадно и незанимљиво.


pa sto si onda dosao,...idi tamo gde ti je bolje.
tasadebeli tasadebeli 01:16 13.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Не, него ми је много досадно и незанимљиво.


pa sto si onda dosao,...idi tamo gde ti je bolje.



Као и увек, љубазна и суптилна домаћица.

Једина ти је фалинка што не трпиш никако када ти неко иде уз длаку. Да не кажем, не трпиш ни најмање различита мишљења. Одмах постанеш злоћудна и злонамерна чим осетиш да се неко не слаже са оним што ти мислиш.

Што је, је л' те, надасве толерантно и демократски... Некако баш ђинђићевски. И није ни најмање егоистично и егоцентрично.

Знам, знам, тако то радите ви њуејџирани комбиновани са модерним технологијама и врстама комуникације, па се онда не може и не уме другачије. Џабе школа, одлазак у свет, кућно васпитање... Ништа ту не помаже. Лепо је то још пре 40 година онај пророк Штулић назвао "узајамно миловање идиотских глава" наслућујући то Ново доба које се тада захуктавало и загревало спремајући се да отпочне.

А и то, у ствари, увек много говори и о томе какав је ко човек. Без обзира на доба у којем живи.

Хвала на гостопримству.
angie01 angie01 09:11 13.03.2019

Re: Пунктум.

Као и увек, љубазна и суптилна домаћица.

Једина ти је фалинка што не трпиш никако када ти неко иде уз длаку.


s kim pricas, taso?

prvo dodjes i kazes kako stalno kacim ovakve tekstove i da su oni pateticni i statejaznam s kakvim tu opstrukcionim zacinima posolis,...ja ti pristojno odgovorim,( obaska sto sve sto si izrekao nije tacno), a ti nastavis sa necim sto stvarno ne kapiram, da bi mi objasnio da ti je nezanimljivo i dosadno i na moj odgovor da ides negde gde ti nije tako, umesto da se smaras ovde,-sto je valjda normalno- ti dobijes sindrom ugrozenosti,...ma brate....
cassiopeia cassiopeia 09:27 13.03.2019

Re: Пунктум.

То, лутко!


Taso, kako te nije sramota da se ovako obraćaš Endži!

Ne razumem šta te goni da se javljaš na blogove koji ti ni po čemu ne odgovaraju i o kojima misliš sve najgore.

Idi na svoj i puštaj klipove do iznemoglosti, pričaj sa visine i u šiframa. Jbt, dosadio si i Bogu i narodu.


loader loader 09:52 13.03.2019

Re: Пунктум.

Angie01
... i drugo, tekst uopste nije patetican, niti sladunjav, upravo je normlan/zivotan,...

Da.

Možda ovo nije loše kao prilog (a i da se troleraj malo prigasi).
angie01 angie01 10:02 13.03.2019

Re: Пунктум.

Možda ovo nije loše kao prilog


znas sta, ono antic i predrag sps markovic-koga sam nekda obozavala, ( u vreme kviskoteke:), koji su deo retrogradnih politickih opcija, ne bih bas pazljivo slusala dok gledaju u kuglu.
loader loader 10:16 13.03.2019

Re: Пунктум.

Marković, naročito Marković, jeste ispao pomalo ljiga, ali ne mora se unapred odbaciti sve što potiče (i) sa njegove strane. Ovaj paralelizam njih dvojice je sve, samo ne pokušaj da se stvari zakrive. Na stranu kakvi su i odakle dolaze. Bitno je ono što se kaže. Puno toga se u ovom tekstu baš i ne može opovrgnuti.
angie01 angie01 10:30 13.03.2019

Re: Пунктум.

Bitno je ono što se kaže


za ovakve teme, bitno je i iz kakve interesne zone neko konstruise- jer je ovo upravo to, konstrukcija iz kugle.


Puno toga se u ovom tekstu baš i ne može opovrgnuti.


kako mali perica misli, sta bi bilo, kad bi bilo...a iz pozicija neke odredjene politicke opcije.
freehand freehand 10:35 13.03.2019

Re: Пунктум.

kako mali perica misli, sta bi bilo, kad bi bilo...a iz pozicija neke odredjene politicke opcije.

Čekaj - dvojicu istoričara nazvala si malim Pericama zato što ono što misle i govore nije iz tvoje ideološke matrice?
angie01 angie01 10:43 13.03.2019

Re: Пунктум.

Čekaj - dvojicu istoričara nazvala si malim Pericama zato što ono što misle i govore nije iz tvoje ideološke matrice?


izvini, ja nemam neku ideolosku matricu,...pri tome, obojica su u svojim analizama vise puta potvrdili da naginju potrebnim interpretacijama, sto njihovo formalno zvanje i evidentno znanje, ne mogu nadoknaditi u sferi poverenja a priori,...a normalno da je svako gledanje u kugle, kako mali perica nesto zamislja, meteforicki.
nikvet pn nikvet pn 11:00 13.03.2019

Re: Пунктум.


Да придодам овде своје мали-Перица мишљење: недостајало му је пар дана да похапси екипу. Јавност би била на његовој страни и сви би се пујпуј прали од веза са шљамом. Тај ударац УДБА не би преживела, Србија би се усправила. Нажалост, зли момци били су бржи.
shone shone 11:03 13.03.2019

Re: Пунктум.

П.С. - А и сви ви остали што исто тако првенствено узимате у обзир КО је рекао, а не и ШТА је рекао (што ме као мисаони процес много много подсећа на нека давно прохујала времена), запитајте се онда зашто смо и дан-данас, после свега, ту где јесмо.


Taske da li si nekad bio angažovan na nekoj rukovodećoj funkciji ili bar radio na mestu koje odgovara tvom intelektualnom,moralnom i ostalim vrednostima od Miloševića preko Đinđića do današnjih dana? Zašto su vredni,pametni ljudi od moralnog i drugih integriteta u ovoj zemlji uvek skrajnuti i nevidljivi - neka 4 srbija koju jašu ovi kako ih često zovete ,,loši đaci,,
Ne činiti li ti se da je princip tendeciozne negativne selekcije jedini princip od koga sve počinje i završava.

Ta 4 srbija ćuti,preplašena , zabrinuta, pomalo i gladna,počinje da se glođe međusobno u svom tridesetogodišnjem očaju - to se o kako dobro vidi ovde na blogu - a loši đaci odrađuju posao.

Ps. to što neko ima sve 10 u indexu koje su mu poklonjene ne znači da je dobar đak.
angie01 angie01 11:04 13.03.2019

Re: Пунктум.

недостајало му је пар дана да похапси екипу.


kada je prosao onaj prvi period skeniranja sa cime se sve treba sukobiti i kada je doneo odluku, potpisao je sebi presudu- izgleda da jedino on takav, nije odgovarao.
angie01 angie01 11:07 13.03.2019

Re: Пунктум.

nesa, saljivdzija.
riply riply 11:10 13.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia
То, лутко!


Taso, kako te nije sramota da se ovako obraćaš Endži!

Ne razumem šta te goni da se javljaš na blogove koji ti ni po čemu ne odgovaraju i o kojima misliš sve najgore.

Idi na svoj i puštaj klipove do iznemoglosti, pričaj sa visine i u šiframa. Jbt, dosadio si i Bogu i narodu.



hvala Cass...već se preslišavam šta mi klimaks radi i što mi je zero tolerance na njegove objave
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 13.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
недостајало му је пар дана да похапси екипу.


kada je prosao onaj prvi period skeniranja sa cime se sve treba sukobiti i kada je doneo odluku, potpisao je sebi presudu- izgleda da jedino on takav, nije odgovarao.


Kad se sprema na takav poduhvat obezbedjenje kao i linija kretanja (i jos stosta) ne sme da ima rupe. Narocito sto je vec jedan pokusaj bio kratko pre toga.

Ta logika ako se neko nameracio i istorija je pokazala da svakog mozes ubiti koju je on negde i pominjao, jeste, ali nemoj im olaksavati posao crtajuci se kao glineni golub. Olosu omoguciti' ajde - olaksati posao, neshvatljivo za tako inteligentnog coveka koji je dobro znao gde i s kim zivi jos na toj funkciji.
shone shone 11:22 13.03.2019

Re: Пунктум.

Ма и над Попом има Поп! А кец пик је ту најјачи


Grešiš.

ZAŠTO SAMO KRALJ HERC NEMA BRKOVE? Otkrivamo najveću kartarošku misteriju.



U špilu karata kralj herc je jedini kralj bez brkova. E, sad zašto je to tako, jednog odgovora nema, već postoji nekoliko teorija.Ono što je trenutno najbolja teorija je da je kralj herc dizajniran kao deo poeme.Engleska legenda navodi da je kralj nekada imao četiri sina, kojima je planirao da podeli kraljevstvo. I svi sinovi, osim jednog, su imali brkove.
Pozvao je umetnike i zatražio da naslikaju sve sinove, a potom o napisao poemu u kojoj je naveo da će u nasledstvu "izostaviti čudnog kralja" što je značilo da će "ćosavi" sin ostati bez svog dela bogatstva.



USPCC (Američka kompanija koja proizvodi karte za igru) favorizuje baš ovakav izgled kralja herca. Oni su poznati i po četiri ruke, tamo gde se drugim kraljevima vide samo dve.Opet, jedna teorija kaže da karo, pik i tref asociraju na korupciju bogatstva, rat i smrt. S druge strane, srce kao organ je čisto, otvoreno i ne nosi ništa veštačko - tako da imamo potpuno obrijanog kralja srce.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:24 13.03.2019

Re: Пунктум.

Marković, naročito Marković, jeste ispao pomalo ljiga, ali ne mora se unapred odbaciti sve što potiče (i) sa njegove strane.


čim je počeo u crni kožnjak da se odeva...


tasadebeli tasadebeli 11:30 13.03.2019

Re: Пунктум.

(Шшш)creepy, (шшш)creepy...

Видело се то овде одавно. Само смо се правили да не примећујемо.

Тако је лакше, мањи је отпор када се иде том линијом.
freehand freehand 11:34 13.03.2019

Re: Пунктум.

izvini, ja nemam neku ideolosku matricu,...

Važi. Šaban Pajić se upinje onoliko da se nametne za sinonim drugosrbijanstva među blogerima, al nema šanse.
pri tome, obojica su u svojim analizama vise puta potvrdili da naginju potrebnim interpretacijama, sto njihovo formalno zvanje i evidentno znanje, ne mogu nadoknaditi u sferi poverenja a priori,...a normalno da je svako gledanje u kugle, kako mali perica nesto zamislja, meteforicki.

Ako dobro razumem ovde si nekim čudnim rečima na neobičnim mestima u rečenicama rekla ponovo da su oni nekompetentni (to je značenje metafora "mali Perica" i šarlatani (metaforičko značenje "kugle".
I to zato što su dvojica istoričara upravo na osnovu svojih komeptencija pozvani od medija kao što je BBC da pokušaju da pretpostave šta bi se desilo da je Đinđić preživeo atentat.
Hrabro, Angie. Svaka čast.
angie01 angie01 11:38 13.03.2019

Re: Пунктум.

Kad se sprema na takav poduhvat obezbedjenje kao i linija kretanja (i jos stosta) ne sme da ima rupe. Narocito sto je vec jedan pokusaj bio kratko pre toga.


ne znam, je l si slusala objasnjenja njegovih saradnika- kako je Djindjic, prvo sumnjao da ce ga neko ubiti, cak ni posle hale Limes, a drugo, nije zeleo da zivi sa tim strahom- ocigledno nije bio dovoljno potkovan za taj deo svoje funkcije,....sto bi trebalo da preuzme sluzba obezbedjenja, kojoj se izgled nije moglo verovati,...dvojica su se povukla pred atentat, a jedan nije dolazio na posao nedelju dana, a da niko nije reagovao, sto znaci, da niko iz okoline nije radio svoj posao- u najmanju ruku,...sam Djindjic je vec toliko bio angazovan, da nije mogao i sa time da se smara, bio takav covek- kazu, da nije mogao da gleda, ni cita vesti, da ga ne bi dodatno opterecivale.

bogtemazo, on je gradjanima pokusavao da ubrzano promeni svest, kako ne bi tapkali u mestu, a oni bili sumnjicavi- tek nakon ubistva, su svi kolektivno progledali.

...glavno da ga sada svi svojataju....cak i ovaj sto se posle atentata napio od srece.
angie01 angie01 11:46 13.03.2019

Re: Пунктум.

Ako dobro razumem ovde si nekim čudnim rečima


free, molim te nemoj da me interpretiras,...dvojica istoricara, koji u svakoj situaciji daju objasnjenja koja upravo odgovaraju njihovoj ideoloskoj matrici, evo sada su na isti nacin konstruisali nesto sto bi se podvelo pod gledanje u proslost koja se nije dogodila, ali sa nemogucnoscu utvrdjivanja tacnosti predskazanja- sta bi bilo, da je bilo,...a kako bi odgovaralo mojoj mantri.

pa i ljusic je istoricar, pa sve sto opservira ima veze samo sa njegovom vizurom, bez obzira sto koristi cinjenice u pakovanju- pa i udzbenike pise sa svojom verzijom istorije.
angie01 angie01 11:56 13.03.2019

Re: Пунктум.

čim je počeo u crni kožnjak da se odeva...


pa sama ideja, da se neko gradske provinijencije, pametan, obrazovan, pa jos istoricar, sto znaci da mnogo bolje razume uzroke i posledice u desavanjima, uclani u sps posle ratova devedesetih i strahotnog skora koji su oni proizveli je jezivo porazavajuce.
shone shone 12:05 13.03.2019

Re: Пунктум.

Знам, знам, тако то радите ви њуејџирани комбиновани са модерним технологијама и врстама комуникације, па се онда не може и не уме другачије. Џабе школа, одлазак у свет, кућно васпитање... Ништа ту не помаже. Лепо је то још пре 40 година онај пророк Штулић назвао "узајамно миловање идиотских глава"


cassiopeia cassiopeia 12:11 13.03.2019

Re: Пунктум.

riply




Znam ja da Endži ume sama da se odbrani i ja izbegavam da ulećem ovako, al' stvarno ne mogu uvek da oćutim.
tasadebeli tasadebeli 12:25 13.03.2019

Re: Пунктум.

...



(Шшш)creep - (шшш)creep.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:53 13.03.2019

Re: Пунктум.

angie01


pa sama ideja, da se neko gradske provinijencije, pametan, obrazovan, pa jos istoricar, sto znaci da mnogo bolje razume uzroke i posledice u desavanjima, uclani u sps posle ratova devedesetih i strahotnog skora koji su oni proizveli je jezivo porazavajuce.

kao u "Uni" Miše Radivojevića... kraj bg-intelektualca... ruku na srce, onaj fiktivni je izvršio samoubistvo; ovaj realni uživa u svojoj ulozi državne marionete.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:59 13.03.2019

Re: Пунктум.

.sto bi trebalo da preuzme sluzba obezbedjenja, kojoj se izgled nije moglo verovati,...dvojica su se povukla pred atentat, a jedan nije dolazio na posao nedelju dana, a da niko nije reagovao, sto znaci, da niko iz okoline nije radio svoj posao- u najmanju ruku,...sam Djindjic je vec toliko bio angazovan, da nije mogao i sa time da se smara, bio takav covek- kazu, da nije mogao da gleda, ni cita vesti, da ga ne bi dodatno opterecivale.


ovo meni zvuči kao prilično naivetno razmišljanje, ako je verovao tako, praktično ga je njegova lična nepromišljenost koštala života. morao je očekivati, ako je planirao crack down države na crime.org.rs, da će biti onih koji će braniti svoju moć silom. prilično nepromišljeno.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:22 13.03.2019

Re: Пунктум.

pa sama ideja, da se neko gradske provinijencije, pametan, obrazovan, pa jos istoricar, sto znaci da mnogo bolje razume uzroke i posledice u desavanjima, uclani u sps posle ratova devedesetih i strahotnog skora koji su oni proizveli je jezivo porazavajuce.


ma da, u pravu si. manji je problem da neko iz spsa posle petog oktobra 2000. postane ni manje ni vise nego potredsednik vlade; nije ni problem sto sps postaje deo vlade 2007; ali eto markovic 2017 se uclanio u sps 'posle svega sta su radili devedesetih'.

sram ga bilo

Bili Piton Bili Piton 15:25 13.03.2019

Re: Пунктум.

Srđan Fuchs


ovo meni zvuči kao prilično naivetno razmišljanje, ako je verovao tako, praktično ga je njegova lična nepromišljenost koštala života. morao je očekivati, ako je planirao crack down države na crime.org.rs, da će biti onih koji će braniti svoju moć silom. prilično nepromišljeno.


Ima sve podrobno u onoj odličnoj knjizi Miše Vasića. Tačno je da se Djindjić igrao sa sudbinom, tačno je da je igrao fudbal po Kopaoniku dok je praktično bio na nišanu, tačno je da umeo da ignoriše i preskače sigurnosni protokol itd. Sve je to tačno i ukazuje na pravi, autentični srpski mozak kakav svi dobro poznajemo. Nažalost, neko je to iskoristio.
angie01 angie01 15:42 13.03.2019

Re: Пунктум.

ma da, u pravu si. manji je problem da neko iz spsa posle petog oktobra 2000. postane ni manje ni vise nego potredsednik vlade; nije ni problem sto sps postaje deo vlade 2007;


cane, ovo smo vise puta apsolvirali,...a sada smo pricali o markovicu,...
angie01 angie01 15:50 13.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia

riply


devojke, hvala na razumevanju,....ali, najiskrenije,

...nije stvar u tome da l znam da se odbranim, ili ne,- bilo ko-....nego mi je neverovatna situacija, da se desavaju neka neprimerena obracanja i da ljudi preskacu i nastavljaju da pricaju, kao da je to ok, samo zato sto nisu oni u pitanju.
cassiopeia cassiopeia 16:54 13.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
da se desavaju neka neprimerena obracanja i da ljudi preskacu i nastavljaju da pricaju, kao da je to ok, samo zato sto nisu oni u pitanju.


Znam ja da ti znaš...napisah gore

Nego sam se javila zbog ovog drugog...niko da mu kaže, a stalno isto radi...nije samo on, ima ih još sličnih njemu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:05 13.03.2019

Re: Пунктум.

cane, ovo smo vise puta apsolvirali,...a sada smo pricali o markovicu,...




ja mislio da pricamo o djindjicu..

angie01 angie01 18:06 13.03.2019

Re: Пунктум.

niko da mu kaže, a stalno isto radi...nije samo on, ima ih još sličnih njemu.


vec sam vise puta napomenula, da se ovde preskacu i tolerisu stvari koje nisu prihvatljive.
veselica veselica 18:57 13.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia
То, лутко!


Taso, kako te nije sramota da se ovako obraćaš Endži!

Ne razumem šta te goni da se javljaš na blogove koji ti ni po čemu ne odgovaraju i o kojima misliš sve najgore.

Idi na svoj i puštaj klipove do iznemoglosti, pričaj sa visine i u šiframa. Jbt, dosadio si i Bogu i narodu.




Menopauza?
cassiopeia cassiopeia 22:28 13.03.2019

Re: Пунктум.

veselica


Menopauza?


Mnogo si radoznala. Preskoči me.
angie01 angie01 23:26 13.03.2019

Re: Пунктум.

Menopauza?


ako mi je nesto odvratnije od muske mizoginije, onda je to zenska- pokusaj da se zena diskvalifikuje na ovaj nacin od zene, potezanjem za menopauzom na nacin na koji to koriste muskarci, kada zele da zenu povrede....kao da je to neka sramotna stvar, nedajboze zarazna....a nije ni duhovito, samo je uzasno bedno licno ponizenje.

veselica veselica 07:59 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Menopauza?


ako mi je nesto odvratnije od muske mizoginije, onda je to zenska- pokusaj da se zena diskvalifikuje na ovaj nacin od zene, potezanjem za menopauzom na nacin na koji to koriste muskarci, kada zele da zenu povrede....kao da je to neka sramotna stvar, nedajboze zarazna....a nije ni duhovito, samo je uzasno bedno licno ponizenje.



Ama ona qqala, onako lapidarno u njenom stulu, na svoju muku, meni bilo neobicno da tako javno objavljuje takvu intimu, bilo mi i neukusno i sada mi jeste neukusno, samo sam je citirala.
Naucno se to zove - njom samom.

I ako mi je nesto odvratno na blogu, to su tvoji komentari, ali sta cu - zivim s njima.
Preletim ih, osim kad me izazoves direktnom prozivkom.


veselica veselica 08:11 14.03.2019

Re: Пунктум.

tasadebeli
angie01
Не, него ми је много досадно и незанимљиво.


pa sto si onda dosao,...idi tamo gde ti je bolje.



Као и увек, љубазна и суптилна домаћица.

Једина ти је фалинка што не трпиш никако када ти неко иде уз длаку. Да не кажем, не трпиш ни најмање различита мишљења. Одмах постанеш злоћудна и злонамерна чим осетиш да се неко не слаже са оним што ти мислиш.

Што је, је л' те, надасве толерантно и демократски... Некако баш ђинђићевски. И није ни најмање егоистично и егоцентрично.

Знам, знам, тако то радите ви њуејџирани комбиновани са модерним технологијама и врстама комуникације, па се онда не може и не уме другачије. Џабе школа, одлазак у свет, кућно васпитање... Ништа ту не помаже. Лепо је то још пре 40 година онај пророк Штулић назвао "узајамно миловање идиотских глава" наслућујући то Ново доба које се тада захуктавало и загревало спремајући се да отпочне.

А и то, у ствари, увек много говори и о томе какав је ко човек. Без обзира на доба у којем живи.

Хвала на гостопримству.



veselica veselica 09:11 14.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia
veselica


Menopauza?


Mnogo si radoznala. Preskoči me.


Ne primecujem te bre, osim kad bezobrazno i bezobzirno lupetas.

Recimo -
Idi na svoj i puštaj klipove do iznemoglosti, pričaj sa visine i u šiframa. Jbt, dosadio si i Bogu i narodu.

Sram Te Bilo.
loader loader 09:31 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01

tek nakon ubistva, su svi kolektivno progledali.


Nisu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 14.03.2019

Re: Пунктум.

To je, dobrim delom, i ДС zaslužna, jer, umesto da, na osnovu ove plemenite žrtve čoveka koji vas je okupio oko zajedničkog cilja, izgarate i žrtvujete se svi, kao generacija, za izgradnju bolje države, ДС je dopustila sebi da je ista ta egzekutorska Služba svuče u blato političkog pilićarenja i kolektivne i lične korupcije...
loader loader 09:39 14.03.2019

Re: Пунктум.

Srđan Fuchs

... ako je verovao tako, praktično ga je njegova lična nepromišljenost koštala života. morao je očekivati, ako je planirao crack down države na crime.org.rs, da će biti onih koji će braniti svoju moć silom. prilično nepromišljeno.


Kad sam nešto slično govorio pre 10-ak god. ovde na blogu samo što me nisu linčovali ostrašćeni obožavaoci Zorana Đinđića.
Njega je zaista teško odbraniti od preterivača sa jedne i druge strane (liberalističke i nacisocijalističke). Kao i od predmortum i postmortum srpskog mnjenja, gde ga u prvoj fazi proglašavaju najgorim, a u onoj drugoj fazi najboljim. U tim ostrašnjenostima i neprincipijelnostima teško je naći prostor da se govori o Đinđiću. Uglavnom su to prostori ličnih sportova i ideoloških ušuškanosti i kanalisanosti.
No, kad protekne dovoljno vremena, biće prostora za racionalno. Ne, neće se u tom protoku zaboraviti ono što jeste Đinđićevo neuništivo delo.


cassiopeia cassiopeia 09:41 14.03.2019

Re: Пунктум.

Veselice


Da popiješ ti jedan Clopixol od 10 mg...možda ti pomogne.
loader loader 09:53 14.03.2019

Re: Пунктум.

Srđan Fuchs
To je, dobrim delom, i ДС zaslužna, jer, umesto da, na osnovu ove plemenite žrtve čoveka koji vas je okupio oko zajedničkog cilja, izgarate i žrtvujete se svi, kao generacija, za izgradnju bolje države, ДС je dopustila sebi da je ista ta egzekutorska Služba svuče u blato političkog pilićarenja i kolektivne i lične korupcije...

To je jedna slika, u svojoj pojavnosti tačna. No, treba opet, po ko zna koji put, postaviti pitanje koje su alternative bile. DS je mogao da ostane pokret, u kome se gaje prave vrednosti, da ne učestvuje u podeli vlasti i dobrovoljno pusti stare snage da u potpunosti i ogoljeno vladaju, ili, u drugoj varijanti, koja se sa mnogo argumenata može napasti jednako kao i ova prva, da pokuša da načini loše po sebe, a možda dobro po društvo, da društvo podstakne da se suštinski kreće ka EU, da polako dodatno promoviše drugačiju sliku Srbije ... Većinu u skupštini svakako ne bi imali bez sps (u prethodnom skupštinskom sazivu većina sa dss nije bila održiva zbog radikalnog odnosa dss prema Kosovskom pitanju). Dakle, ili s njima, u vlast koja znači i aktivno menjanje stvari, ili da se ostane u formi književnog kluba u kome se priča o idealnoj slici društva. Odabrana je direktna, aktivna uloga. Ulazak u vlast znači obavezno kuljanje novih članova u strukturu organizacije. Tako je recimo bilo i sa dss 2000-te. Gomila zalutalih, gomila šićardžija, pa i gomila iskusnih prevaranata i krupnih političkih profitera ... učinili su da se mnoge negativne pojave nastave i u vreme "DS sa sps". Takođe, kompromis vlasti (jedina izvodljiva skupštinska, većinska matematika, sa sps) značio je i čuvanje mnogih sps-ovih starih kadrova, osvedočenih krupnih pljačkaša i štetočina društva. I forsiranje Dačića kao "najboljeg policajca u istoriji Srbije", a pristanak na sliku slabog premijera, kako bi se ovaj prvi što više video. To je bio uslov simbioze. Danak je plaćen u kvarenju one prvotne ideje i slike DS (mada je ona narušena već nakon 2000-te, kada su se, pored ostalog, i dss i ds okretali sps kadrovima i grabili ih za sebe, kako bi se iskoristio njihov raznovrstan faktički i politički uticaj zarad terenske a kasnije i strateške pobede nad konkurentom u dos-u). Teško je bilo simpatizerima ds da prihvate tu transformaciju u populističku stranku sa istom starom problematičnom praksom kakvu je imao i režim miloševića i njegove hiperuticajne supruge (s tim što to nipošto ne treba izjednačavati, jer je kod miloševića to bila ekstremno štetna i rušilačka varijanta). Onda se, 2008-2009-2010. dovukla i svetska ekonomska kriza, pad investicija i pad broja radnih mesta - idealno za nalet desnog krila koje obećava kule i gradove. Tu je i ono bljakovito ležanje na stiroporu. Desila se 2012. Igranje buduća dva predsednika Srbije s onim džakovima sa navodno pokradenim izbornim listićima označila je, simbolično, karakter doba koje sledi. A to je ovo doba, koje sada živimo, izopačeno, lagatorsko, unazađivačko. Tačno kao oni lažni džakovi i dvojica koji su ih držala pred kamerama, ni tada ni kasnije ne odgovarajući za svoj performans. Sve to je tema koja možda i ne treba da bude iznošena ovako, u jednom pasusu, što je prostor minimalniji od najminimalnijeg minimuma da se iole naslika ono o čemu smo počeli da pričamo, a to je uloga i pozicija ds u navedenim zbivanjima i okolnostima i, posredno, uloga ubijenog premijera u jednoj široj slici.
veselica veselica 10:01 14.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia
Veselice


Da popiješ ti jedan Clopixol od 10 mg...možda ti pomogne.




Nemam pojma šta ti to ali ne sumnjam da ti to piješ redovno. Nego ti nije, izgleda, dovoljno.

Ja samo ekosept.

angie01 angie01 10:04 14.03.2019

Re: Пунктум.

I ako mi je nesto odvratno na blogu, to su tvoji komentari, ali sta cu - zivim s njima.
Preletim ih, osim kad me izazoves direktnom prozivkom.


:))),

dosla si na moj blog da mi kazes da su ti mrski moji komentari, i da branis nedolicno ponasanje svog badija istim nedolicnim sredstvima,...al zato, ti tek kad te neko prozove...


...kako vam ne dosadi ta bolesnoca, kada je ocigledno, da svima drugima jeste.
loader loader 10:05 14.03.2019

Re: Пунктум.

...kako vam ne dosadi ta bolesnoca

Odbilo se to od vakcinisanja, i sad ... eto ...
angie01 angie01 10:10 14.03.2019

Re: Пунктум.

Nisu.


dobro, bilo je figurativno,...u smislu koliku je podrsku i iznenadno razumevanje dobio tek posle smrti.

...naravno, u politickom smislu samo kao oslanjanje i mahanjem njegovom zastavicom, po potrebi....
veselica veselica 10:12 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
I ako mi je nesto odvratno na blogu, to su tvoji komentari, ali sta cu - zivim s njima.
Preletim ih, osim kad me izazoves direktnom prozivkom.


:))),

dosla si na moj blog da mi kazes da su ti mrski moji komentari, i da branis nedolicno ponasanje svog badija istim nedolicnim sredstvima,...al zato, ti tek kad te neko prozove...


...kako vam ne dosadi ta bolesnoca, kada je ocigledno, da svima drugima jeste.


Ne, došla sam na tvoj blog zbog Djindjića i bledunjavog intervjua koji si brže/bolje okačila, ono da vidim šta ljudi kažu posle 16 godina. Kad tamo cassiopeia kao tvoj advokat, sad moj doktor. Malo šizofreno.


loader loader 10:13 14.03.2019

Re: Пунктум.

dobro, bilo je figurativno,...

Znam :)
Ali je zgodno i korisno da se uvek i iznova naglasi da nisu, jer ima mnogo onih koji to ne shvataju figurativno ...


kamilo_emericki kamilo_emericki 10:23 14.03.2019

Re: Пунктум.

loader
Srđan Fuchs
To je, dobrim delom, i ДС zaslužna, jer, umesto da, na osnovu ove plemenite žrtve čoveka koji vas je okupio oko zajedničkog cilja, izgarate i žrtvujete se svi, kao generacija, za izgradnju bolje države, ДС je dopustila sebi da je ista ta egzekutorska Služba svuče u blato političkog pilićarenja i kolektivne i lične korupcije...

To je jedna slika, u svojoj pojavnosti tačna. No, treba opet, po ko zna koji put, postaviti pitanje koje su alternative bile. DS je mogao da ostane pokret, u kome se gaje prave vrednosti, da ne učestvuje u podeli vlasti i dobrovoljno pusti stare snage da u potpunosti i ogoljeno vladaju, ili, u drugoj varijanti, koja se sa mnogo argumenata može napasti jednako kao i ova prva, da pokuša da načini loše po sebe, a možda dobro po društvo, da društvo podstakne da se suštinski kreće ka EU, da polako dodatno promoviše drugačiju sliku Srbije ... Većinu u skupštini svakako ne bi imali bez sps. Dakle, ili s njima, u vlast koja znači i aktivno menjanje stvari, ili da se ostane u formi književnog kluba u kome se priča o idealnoj slici društva. Odabrana je direktna, aktivna uloga. Ulazak u vlast znači obavezno kuljanje novih članova u strukturu organizacije. Tako je recimo bilo i sa dss 2000-te. Gomila zalutalih, gomila šićardžija, pa i gomila iskusnih prevaranata i krupnih političkih profitera ... učinili su da se mnoge negativne pojave nastave i u vreme "DS sa sps". Takođe, kompromis vlasti (jedine tada moguće) sa sps značio je i čuvanje mnogih sps-ovih starih kadrova, osvedočenih krupnih pljačkaša i štetočina društva. Danak je plaćen u kvarenju one prvotne ideje i slike (mada je ona narušena već nakon 2000-te). Na kraju se dovukla i svetska ekonomska kriza, pad investicija i pad broja radnih mesta - idealno za nalet desnog krila koje obećava kule i gradove. Tu je i ono bljakovito ležanje na stiroporu. Desila se 2012. Igranje buduća dva predsednika Srbije s onim džakovima sa navodno pokradenim izbornim listićima označila je, simbolično, karakter doba koje sledi. A to je ovo doba, koje sada živimo, izopačeno, lagatorsko, unazađivačko. Tačno kao oni lažni džakovi i dvojica koji su ih držala pred kamerama, ni tada ni kasnije ne odgovarajući za svoj performans. Sve to je tema koja možda i ne treba da bude iznošena ovako, u jednom pasusu, što je prostor minimalniji od najminimalnijeg minimuma da se iole naslika ono o čemu smo počeli da pričamo, a to je uloga i pozicija ds u navedenim zbivanjima i okolnostima i, posredno, uloga ubijenog premijera u jednoj široj slici.

Ovakvi, nijansirani, komentari su rijetki i dobrodosli u slicnim diskusijama. Natovariti svu krivicu, za dolazak i zadrzavanje na vlasti radikala, samo na DS nije posteno niti vodi do bilo kakvog poboljsanja.
To je kao kad bi seljaka koji cisti stalu punu djubreta kritikovali sto dok cisti smrdi na djubre.
loader loader 10:26 14.03.2019

Re: Пунктум.

To je kao kad bi seljaka koji cisti stalu punu djubreta kritikovali sto dok cisti smrdi na djubre.




Ovdašnja svilena gospodska sojta naprosto ne podnosi tuđe smradove. Voli samo svoj
angie01 angie01 10:27 14.03.2019

Re: Пунктум.

Ne, došla sam na tvoj blog zbog Djindjića i bledunjavog intervjua koji si brže/bolje okačila, ono da vidim šta ljudi kažu posle 16 godina. Kad tamo cassiopeia kao tvoj advokat, sad moj doktor.


ma ne, dosla si da odbranis tasu istim sredstvima- jer on isto tako brani tebe, a za ista neprimerena ponasanja,...to sto neki blogeri na takve stvari reaguju, je valjda normalno, ....a ti si sa medicinom prva pocela i to bas najajdnije moguce.


Malo šizofreno.


sad, da l treba da podvucem sta je mnoooogo sizofreno....

...prosto prestani, ovo nije mesto za tvoje uobicajeno histerisanje.
angie01 angie01 10:32 14.03.2019

Re: Пунктум.

Natovariti svu krivicu, za dolazak i zadrzavanje na vlasti radikala, samo na DS nije posteno niti vodi do bilo kakvog poboljsanja.


tu je cela plejada dosovaca- od kostunija, koji se pokazao kao veci zloba od zlobe, recimo,...caaade, koji je iz studenskih patika, preko noci postao biznismen, drskovic, koji je inkasirao 700 stanova i lokala... i slicno,...da ne nabrajam, mnogo je toga,...ali ako je ds, kao Djinjdicevo nasledje, postavilo ovu kunstrukciju, koja i danas funkcionise- pa naravno da su debelo krivci.
veselica veselica 10:34 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Ne, došla sam na tvoj blog zbog Djindjića i bledunjavog intervjua koji si brže/bolje okačila, ono da vidim šta ljudi kažu posle 16 godina. Kad tamo cassiopeia kao tvoj advokat, sad moj doktor.


ma ne, dosla si da odbranis tasu istim sredstvima- jer on isto tako brani tebe, a za ista neprimerena ponasanja,...to sto neki blogeri na takve stvari reaguju, je valjda normalno, ....a ti si sa medicinom prva pocela i to bas najajdnije moguce.


Malo šizofreno.


sad, da l treba da podvucem sta je mnoooogo sizofreno....

...prosto prestani, ovo nije mesto za tvoje uobicajeno histerisanje.


sve si razumela kao i obično, ništa shvatila nisi kao i obično.
to zahteva poseban tretman, mada je glupost neizlečiva.
aj ciao.............


loader loader 10:36 14.03.2019

Re: Пунктум.

pa naravno da su debelo krivci.


Bez dileme, uslovno rečeno.
Ima li nekih (stranke) koji nisu krivci? To je važno pitanje, još važniji odgovor, kako bi se načinila ikakva komparacija između ipak poprilično različitih uloga glavnih stranaka. Inače je sve besmisleno, pošto će ispasti da su svi isti.
veselica veselica 10:36 14.03.2019

Re: Пунктум.

loader
...kako vam ne dosadi ta bolesnoca

Odbilo se to od vakcinisanja, i sad ... eto ...


O duhoviti, pa gde si ti?
loader loader 10:39 14.03.2019

Re: Пунктум.

O duhoviti, pa gde si ti?


Još uvek sam u kavezu.
A vi gospođice veselice?
freehand freehand 10:56 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Natovariti svu krivicu, za dolazak i zadrzavanje na vlasti radikala, samo na DS nije posteno niti vodi do bilo kakvog poboljsanja.


tu je cela plejada dosovaca- od kostunija, koji se pokazao kao veci zloba od zlobe, recimo,...caaade, koji je iz studenskih patika, preko noci postao biznismen, drskovic, koji je inkasirao 700 stanova i lokala... i slicno,...da ne nabrajam, mnogo je toga,...ali ako je ds, kao Djinjdicevo nasledje, postavilo ovu kunstrukciju, koja i danas funkcionise- pa naravno da su debelo krivci.

Znaš šta je tu najinteresantnije? Kako lagano i sa mnogo simpatije od svega aboliraš Đinđića zbog uslova, okoline, previda - a lepiš etikete drugima? kako ti to uspeva?
alselone alselone 10:57 14.03.2019

Re: Пунктум.

Znaš šta je tu najinteresantnije? Kako lagano i sa mnogo simpatije od svega aboliraš Đinđića zbog uslova, okoline, previda - a lepiš etikete drugima? kako ti to uspeva?


angie01 angie01 11:06 14.03.2019

Re: Пунктум.

aj ciao.............


nadam se da je ovo to,...ili je tek prvi put.
angie01 angie01 11:09 14.03.2019

Re: Пунктум.

Kako lagano i sa mnogo simpatije od svega aboliraš Đinđića zbog uslova, okoline, previda - a lepiš etikete drugima? kako ti to uspeva?


ne lepim ja nikakve etikete- na zalost se to sve izdesavalo, da nije,...ne bi mi sad ovde pircali o tome sta bi bilo da je bilo,...dok su okolnosti takve kakve jesu.
freehand freehand 11:11 14.03.2019

Re: Пунктум.

ne lepim ja nikakve etikete- na zalost se to sve izdesavalo, da nije,...ne bi mi sad ovde pircali o tome sta bi bilo da je bilo,...dok su okolnosti takve kakve jesu.

Važi.
Nego ovaj jezik koji koristiš - jel se to uči negde ili je dar u pitanju?
angie01 angie01 11:36 14.03.2019

Re: Пунктум.

Nego ovaj jezik koji koristiš - jel se to uči negde ili je dar u pitanju?


uzecu ti ovo, kao posledicu dusevnog bola, kada ti neko dirne u ds.
freehand freehand 11:38 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Nego ovaj jezik koji koristiš - jel se to uči negde ili je dar u pitanju?


uzecu ti ovo, kao posledicu dusevnog bola, kada ti neko dirne u ds.

Misliš u Đinđića?
shone shone 11:48 14.03.2019

Re: Пунктум.

ako mi je nesto odvratnije od muske mizoginije, onda je to zenska- pokusaj da se zena diskvalifikuje na ovaj nacin od zene,


Počinje!

angie01 angie01 12:02 14.03.2019

Re: Пунктум.

Počinje!


o tome ti pricam- muska mizoginija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:51 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
Natovariti svu krivicu, za dolazak i zadrzavanje na vlasti radikala, samo na DS nije posteno niti vodi do bilo kakvog poboljsanja.


tu je cela plejada dosovaca- od kostunija, koji se pokazao kao veci zloba od zlobe, recimo,...caaade, koji je iz studenskih patika, preko noci postao biznismen, drskovic, koji je inkasirao 700 stanova i lokala... i slicno,...da ne nabrajam, mnogo je toga,...ali ako je ds, kao Djinjdicevo nasledje, postavilo ovu kunstrukciju, koja i danas funkcionise- pa naravno da su debelo krivci.

"Ђинђићева Влада је знаменита по Уредби о приватизацији, која је између осталог, предвиђала да се не може спровести принудно извршење против предузећа која се приватизују-тада је то био већи део привреде, док траје поступак приватизације.Та уредба је била у директној супротности са тадашњим Законом о извршном поступку, па су судови ипак примењивали закон.Онда је на предлог Ђинђићеве владе усвојен Закон о приватизацији који је имао исте те одредбе из Уредбе, да би се доакало судовима.

На наведени начин, Ђинђићева влада је дала одрешене руке директорима предузећа у приватизацији да раде шта хоће.Они су започињали поступак реструктуирања(приватизација) и онда нису плаћали преузету робу, задуживали су се и нису враћали кредите јер им се дугови нису могли принудно наплатити све док траје приватизација.Тако је Ђинђићева влада нанела огромну штету целокупној привреди, јер су масовним неплаћањем обавеза била оштећена друга друштвена предузећа(која су легитимно пословала), приватне компаније, радници и сама држава.

Реч је о републичким прописима Републике Србије и са тим ништа није имала савезна држава и црногорски СНП."


Ako je tacno ovo sto je napisao milanb onda zaista ne znam zasto Djindjic ima mjesto sveca na politickom nebu Srbije.
Mozda zbog nade u bolju buducnost poslije rusenja Milosevica. Kad bi pravili analize bez strasti i emocija, mozda bi ispalo da je Srbija u vrijeme Tadica bilo pristojnije mjesto za zivot nego u Djindjicevo vrijeme. Kazem mozda.
Ne treba zaboraviti da "prijarelji" sa zapada nisu od Dindjica poceli traziti ustupke i poteze koji su trazeni od Tadica, a ti ustupci, iako neispunjeni, izazivali su porast nacionalizma i sovinizma u Srbiji i isli na ruku radikalima. "Prijatelji" su cekali stabilizaciju vlasti poslije Milosevica pa da pocnu ispostavljati zelje i zahtijeve.
Cak mislim da ima intervju Djindjica gdje objasnjava kako se prijatelji ljute kad kazes da i ti imas svoje interese i da ne mozes samo ispunjavati njihove.
angie01 angie01 13:00 14.03.2019

Re: Пунктум.

posle pada zlobe, stanje je bilo toliko .ranje, da to sve nije moglo odjednom, niti je to mogao jedan covek sam, niti je on imao potrebnu podrsku,...pri tome, mnogu su se tu ubacili kao Trojanski konji- kostunije prvi,...pa razni eksperti,...ja ne zamisljam da je jedan covek imao ideju da zna sve o svemu, nego je podelio resore i ingerencije- sta je ko tu odradio-videlo se posle,....a smetnju za dalje projekte, su uredno uklonili.

ovde je izneto misljenje dvaju istoricara o tome kako bi bilo da je bilo,...a sinoc u insajder debati- potpuno suprotno.

tasadebeli tasadebeli 14:28 14.03.2019

Re: Пунктум.

veselica


Пусти их, бре, нек' уживају у себи самима док се узајамно милују по главама. Немој да им квариш задовољство, не буди партибрејкер...

Ти и ја ћемо сеоским друмовима, па полакице, мало станемо, мало нешто чалабрцнемо, па мало дремнемо под неким храстом, па мало ћутимо заједно, па тек онда наставимо... Све полакице и натенане

Не можемо ми са њима на тај њихов аутопут. А и не треба туда да се возимо поред таквих јаких машина. Опасно је, брате, по живот.


veselica veselica 15:24 14.03.2019

Re: Пунктум.

tasadebeli
veselica


Пусти их, бре, нек' уживају у себи самима док се узајамно милују по главама. Немој да им квариш задовољство, не буди партибрејкер...

Ти и ја ћемо сеоским друмовима, па полакице, мало станемо, мало нешто чалабрцнемо, па мало дремнемо под неким храстом, па мало ћутимо заједно, па тек онда наставимо... Све полакице и натенане

Не можемо ми са њима на тај њихов аутопут. А и не треба туда да се возимо поред таквих јаких машина. Опасно је, брате, по живот.






ali currently on!







cassiopeia cassiopeia 15:29 14.03.2019

Re: Пунктум.

tasa
Пусти их, бре, нек' уживају у себи самима док се узајамно милују по главама.


Izvini, a kako se ovo vaše zove? Da popijete oboje po tableticu, samo ti pazi da ne mešaš sa rakijom, mo'š se ubiješ.
veselica veselica 15:42 14.03.2019

Re: Пунктум.

cassiopeia
tasa
Пусти их, бре, нек' уживају у себи самима док се узајамно милују по главама.


Izvini, a kako se ovo vaše zove? Da popijete oboje po tableticu, samo ti pazi da ne mešaš sa rakijom, mo'š se ubiješ.


o d l e p i l a.
skroz.

eno ti autoput sa oznakama, jel si videla?
pa kad se smiriš, a ti javi gde si/kako si, da ne brinemo.
shone shone 15:44 14.03.2019

Re: Пунктум.

o tome ti pricam- muska mizoginija.


Jok more. Ovo su 2 mačora.Jedan je mačorofoban a drugi je netolerantan.
veselica veselica 15:47 14.03.2019

Re: Пунктум.

angie01
aj ciao.............


nadam se da je ovo to,...ili je tek prvi put.


tvoj blog, tvoja prčija, prvo misli onda piši, ako ikako možeš.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana