Reč i slika

Filip je u pravu ili nije!?

Filip Mladenović RSS / 15.01.2020. u 01:13

Filip, iz Splita
Filip, iz Splita
Pravda za Filipa
Pravda za Filipa
Moj školski drug i veliki prijatelj Želimir Gvardiol u svom bogatom režiserskom opusu ima i dokumentarni film "Koreni zla", snimljen 2015. godine.

Glavni akteri filma su žene i muškarci, koji su nakon višegodišnje torture od strane najbližih ili drugih, ostavljeni bez policijske zaštite, podrške pravosudja i pomoći centara za socijalni rad, uzeli pravdu u svoje ruke.

Film je sniman u zatvorima u Sremskoj Mitrovici i u požarevačkoj Zabeli kao potresno svedočanstvo nemoći države i njenih institucija.

A u subotu, 11. januara 2020. u centru Splita jedan mladi čovek, Filip Zavladav, uzeo je pravdu u svoje ruke uz pomoć kalašnjikova i ubio trojicu lokalnih kriminalaca - narko dilera. I gle čuda! Ovaj višestruki ubica dobio je masovnu podršku gradjanstva putem društvenih mreža.

Facebook grupa "Pravda za Filipa", koja je nastala munjevito nakon šokantnog trostrukog ubistva, u ponedeljak 13. januara je brojala više od 16 hiljada članova, da bi u medjuvremenu bila ukinuta!

U opisu grupe piše: "Grupa je napravljena sa namjerom da se podrži Filipa koji je dana 11. 1. 2020. napravio veću uslugu Splitu nego što je policija napravila u zadnjih 30 godina".

Pohvalili su se kako su za odbranu Filipa Zavadlava zajedničkim snagama angažovali poznatog advokata Branka Šerića. Za 25-godišnjeg ubicu, koji je potpuno rastrojen i sa samoubilačkim mislima poslat na psihijatrijsko odeljenje zatvorske bolnice u Zagrebu, brojni članovi grupe uplaćuju novac.

Administratori grupe kažu da su je osnovali da bi se pružio otpor korumpiranom sistemu, a ne da bi pozivali na linč:

"Nama je dosta da nam sudbinu kroje oni koji žive od nas i našeg poreza, nama je dosta da nam ginu djeca a da nitko ne odgovara za to!
Nama je dosta da kriminalci šetaju, a djela koja su počinili ostanu zaboravljena!
Nama je dosta da nas pravite ovcama!
Nama je dosta mita i korupcije!
Nama je dosta svega onoga do čega ste nas doveli svi vi! Svi vi koji stojite i gledate kako narod gubi tlo pod nogama dok vi, tamo gore, povlačite konce i igrate se sa nama... Vi ste odgovorni za ovo, vi ste ti koji ste odgovorni za sve ovo što se desilo!
Ne podržavamo nasilje, niti ćemo dozvoliti veličinu istoga: ali DAJEMO VAM OTPOR!"

Izmedju neverovatnog broja komentara, izdvajam samo jedan,veoma indikativan što se tiče motiva i razloga masovne podrške Filipu Zavadlavu:

"A informacije su katastrofalne - Filip je točno znao gdje su ta trojica, a ta trojica su dakle bili udružena zločinačka skupina - pa nemoguće je da je slučajno ispalo da se svi nalaze na točno predviđenim lokacijama - oni su dakle djelovali kao firma, kao da su bili na svojim "radnim mjestima", dakle žrtva ako odluči platiti ide u - "poslovnicu" - u te dvije ulice.. s tim da su isporuka bili rafali umjesto novca. Kome ovo nije jasno, ne znam kako mu objasniti.. I sve te činjenice su PRESTRAŠNE, dakle tu se ne radi o nekakvim dilerima u prolazu!"

 P.S. Zašto je Filip uzeo pravdu u svoje ruke?

"Ubijeni dileri su upoznali mladjeg brata sa ljepotama droge i kao svakim dilerima im je bilo u interesu da ga što više navuku. Stariji brat (ubojica) je bio sportaš, ok momak, nije ni cigarete pušia, pomorac, završia faks, radia na brodu, uzea stan i odselia se da ne gleda brata narkomana kojem nije moga pomoć, iako je pokušava ranije.

Nakon povratka sa broda ti gradski dileri su čuli da je ovaj pomorac (pretpostavili da ima para), te neki omanji narkomanski dug od njegovog mladjeg brata fantomskim kamatama pretvorili u nešto šta se teško može otplatit čak i nekom sa pomorskom plaćom.

Kamate su divljale, dugovi su rasli, a stariji brat ni kriv ni dužan se našao kao kolateralna žrtva dilera i narkomanije svog mladjeg brata.

Dileri su ga počeli zlostavljat, maltretirat, a kulminacija se dogodila kad su mu upali u stan i prijetili nožem da će ga zaklat ako po stoti put ne otplati neku fantomsku kamatu.

Praktički su ga pljačkali i iznudjivali iako nije prije toga imao veze sa njima niti sa drogom, grijeh mu je bio jedino šta mu je brat bio narkoman.

Nakon toga lik je postao psihički rastrojen, puka, naoruža se, prošeta po gradu i pobia ih. Četvrtog nije naša!

U Splitu medju narodom vlada velika podrška za ovaj čin s obzirom da se radi o trostrukom ubojstvu. Takva podrška do sad nikad nije bila zabilježena."

 

Atačmenti



Komentari (629)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 06:30 15.01.2020

1

Filip je u pravu ili nije!?

U kom smislu?
docsumann docsumann 07:11 15.01.2020

pitanje

da li je Filip pokušavao da se obrati policiji?

a i bez tog podatka imam razumjevanje za njegove postupke, pod pretpostavkom naravno da je sve preneseno u tekstu tačno.
da li je u pravu, je prepodjednostavljeno pitanje, kao da je Filip iznio neki sud, pa sad treba provjeravati tačnost navoda.
ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.
aureus aureus 09:32 15.01.2020

Re: pitanje

docsumann

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.

Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.
docsumann docsumann 09:45 15.01.2020

Re: pitanje

aureus
docsumann

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.

Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.


saglasan!
g.radicevic g.radicevic 10:25 15.01.2020

Re: pitanje

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.


pravo nije obavezno jednako pravda
ovde se radi o nečinjenju, odnosno ignorisanju sistema da izvrši svoju obavezu u zaštiti prava građanina. Onda se dogodi da građanin odluči da sam sprovede pravdu. I dolazimo na početak da pravda i pravo nisu isto. ''Deep state'' na balkanski način, gde mreža dopire do nivoa sitnih kriminalaca, narko dilera, ''navijača'', šibicara....
docsumann docsumann 10:31 15.01.2020

Re: pitanje

pravo nije obavezno jednako pravda


naravno, zato sam tu stavio i pravdu i sud
st.jepan st.jepan 11:08 15.01.2020

Re: pitanje

aureus
Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.

Taman posla da ga teraju, pa čovek se tek registrovao, a blog već duže vreme prosto vapi za novim licima, svežim idejama, originalnim gardovima...
Uostalom, što reko Car Dušan za Mlađano Bugarče, "nek je jedan više u družini!"
aureus aureus 10:01 16.01.2020

Re: pitanje

docsumann
aureus
docsumann

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.

Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.


saglasan!

Da se ipak prvo razumijemo.
Ne kažem to zato što mi je Katapultican bogzna kako simpatičan niti što mislim da su mu ugroženi sloboda govora i neka prava.
Nego...vidi se da mu je stalo da bude ovdje sa nama.
katapultican katapultican 10:54 16.01.2020

Re: pitanje

aureus
docsumann
aureus
docsumann

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.

Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.


saglasan!

Da se ipak prvo razumijemo.
Ne kažem to zato što mi je Katapultican bogzna kako simpatičan niti što mislim da su mu ugroženi sloboda govora i neka prava.
Nego...vidi se da mu je stalo da bude ovdje sa nama.

Ma!
Boli te kuki!
Ko ga šiša!
docsumann docsumann 11:06 16.01.2020

Re: pitanje

aureus
docsumann
aureus
docsumann

ovdje je riječ o delikatnom pitanju u vezi morala, pravde, a i sudstvo će tu reć koju.

Čini mi se da bi moderacija mogla da ostavi Katapulticana na miru.


saglasan!

Da se ipak prvo razumijemo.
Ne kažem to zato što mi je Katapultican bogzna kako simpatičan niti što mislim da su mu ugroženi sloboda govora i neka prava.
Nego...vidi se da mu je stalo da bude ovdje sa nama.


demokratija i jeste tu zbog onih s kojima se ne slažeš, i koji ti nisu baš najsimpatičniji
katapultican katapultican 09:14 15.01.2020

M'da!

Ekstremno teška dilema na koju nema lakog odgovora.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:48 15.01.2020

Re: M'da!

Dileri su ga počeli zlostavljat, maltretirat, a kulminacija se dogodila kad su mu upali u stan i prijetili nožem da će ga zaklat ako po stoti put ne otplati neku fantomsku kamatu.


Ubistvo iz samoodbrane. (sto se mene tice)
predatortz predatortz 10:55 15.01.2020

Re: M'da!


Ubistvo iz samoodbrane. (sto se mene tice)


Ima tu detalja koje nam domaćin nije izneo.
Filip ima dosije zbog nasilja u porodici. Ok, verovatno nije mogao da gleda šta brat narkoman čini od sebe, pa ga je u, nemoći ili pokušaju da ga zaustavi, pretukao. To mogu da razumem.
No, policija je izašla sa podatkom da je Filip, zajedno sa njegovom majkom, uhvaćen u pokušaju da obije crkvu u Splitu. I zbog toga je prošao kroz policijske i sudske evidencije.

Naš Filip, domaćin ovog posta, ima običaj da neki događaj osvetli samo sa jedne strane. Obično one koja baca romantično svetlo na nekog ko se bori protiv zle države.

Kako god, tragedija.
g.radicevic g.radicevic 10:58 15.01.2020

Re: M'da!

Naš Filip, domaćin ovog posta, ima običaj da neki događaj osvetli samo sa jedne strane. Obično one koja baca romantično svetlo na nekog ko se bori protiv zle države.


Predo ti ga pravo metnu u cilj
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:03 15.01.2020

Re: M'da!

Naš Filip, domaćin ovog posta, ima običaj da neki događaj osvetli samo sa jedne strane. Obično one koja baca romantično svetlo na nekog ko se bori protiv zle države.


Shvatam. No da ih je pobio kad su mu upali u kucu sa oruzjem bilo bi tacno to - samoodbrana bez obzira na njegov postojeci dosije u policiji.

Na stranu Filip i ovaj slucaj, ima na milione slucajeva osvetljenih sa obe strane bas ovakvih.
mariopan mariopan 12:25 15.01.2020

Re: M'da!

apacherosepeacock
Dileri su ga počeli zlostavljat, maltretirat, a kulminacija se dogodila kad su mu upali u stan i prijetili nožem da će ga zaklat ako po stoti put ne otplati neku fantomsku kamatu.


Ubistvo iz samoodbrane. (sto se mene tice)



Samoodbrana i što se mene tiče.

Ne interesuje me ni pravo ni pravda zapisani u nekom zakonu, ako je njeno neprimenjivanje doprinelo zločinu, i izvrnuto tako da služi nepravdi i zlocincima.

U zakonu piše i da policija mora da zaštiti građane od zlostavljanja bande kriminalaca, da hapsi dilere i suzbija drogu, pa to policija nije činila? A bila je obavezna po zakonu? Mnogo pre nego što je zločin počinjen?

Ako je verovati tekstu, kako je Filip znao gde je "radno mesto preduzeća" za distribuciju droge i zlostavljanje građana koji neće da im plate reket, tako je to znala i policija koja ih nije hapsila, koja ih je puštala da rade svoj prljavi biznis?

Hoće li i policija odgovarati?

Po zakonu?
cassiopeia cassiopeia 12:25 15.01.2020

Re: M'da!

apacherosepeacock
Dileri su ga počeli zlostavljat, maltretirat, a kulminacija se dogodila kad su mu upali u stan i prijetili nožem da će ga zaklat ako po stoti put ne otplati neku fantomsku kamatu.


Ubistvo iz samoodbrane. (sto se mene tice)


Zar ne bi bilo ubistvo iz samoodbrane da ih je ubio tu u svom stanu kad su ga napali?

Što se mene tiče, sud ga ne bi trebalo osloboditi za počinjena ubistva, ali uzeti u obzir okolnosti i njegovo psihičko stanje - da, pa na osnovu toga dati najmanju moguću kaznu.
mariopan mariopan 12:45 15.01.2020

Re: M'da!

cassiopeia
apacherosepeacock
Dileri su ga počeli zlostavljat, maltretirat, a kulminacija se dogodila kad su mu upali u stan i prijetili nožem da će ga zaklat ako po stoti put ne otplati neku fantomsku kamatu.


Ubistvo iz samoodbrane. (sto se mene tice)


Zar ne bi bilo ubistvo iz samoodbrane da ih je ubio tu u svom stanu kad su ga napali?

Što se mene tiče, sud ga ne bi trebalo osloboditi za počinjena ubistva, ali uzeti u obzir okolnosti i njegovo psihičko stanje - da, pa na osnovu toga dati najmanju moguću kaznu.

Da, upravo to i ja mislim, najmanju moguću kaznu jer mora biti kaznjen. Ne može kaubojština nikom da bude oproštena, i ne treba, samo sve treba sagledati i iz ugla da je i on bio žrtva.

Možda nije mogao da se brani kada su mu upali u stan, ne znamo koliko ih je bilo i možda je bio nemoćan? To bi zaista bila samoodbrana, prava, kao iz udžbenika, ali život to ne namesti uvek tako.
cassiopeia cassiopeia 12:50 15.01.2020

Re: M'da!

Mariopan
Da, upravo to i ja mislim, najmanju moguću kaznu jer mora biti kaznjen. Ne može kaubojština nikom da bude oproštena, i ne treba, samo sve treba sagledati i iz ugla da je i on bio žrtva.


Pa da.

Ne znam kako je u našem pravnom sistemu to uređeno, znam samo iz filmova da je tamo negde moguće osloboditi nekog za počinjeno ubistvo jer je bila samoodbrana.

Mnogo teška situacija.
predatortz predatortz 12:51 15.01.2020

Re: M'da!


Da, upravo to i ja mislim, najmanju moguću kaznu jer mora biti kaznjen. Ne može kaubojština nikom da bude oproštena, i ne treba, samo sve treba sagledati i iz ugla da je i on bio žrtva.


Ovakvi zločini se retko presuđuju minimalnom kaznom.
Razlog tome je da se spreči anarhija koja bi nastala.
Pritom, ako Filip i njegova porodica nisu prijavljivali pretnje od strane ubijenih, ne može se reći ni to da sistem nije adekvatno reagovao.

I, da razbijem još jednu zabludu - policiji su ruke prilično vezane, a sva povika je na nju. Policija bez naloga Tužilaštva malo šta može sama da radi. Istrage, praćenja, prikupljanje činjenica i dokaza, sve se to, odavno, radi po nalogu Tužilašva.

Mogu, iz mog ograničenog pandurskog iskustva, reći da je MUP RS tokom rata podnosio izveštaje Tužilaštvu za gotovo sva izvršena krivična dela, pa i za ratno profiterstvo koje je carevalo. To što je to ostalo u ladicama, najmanje je do MUP-a.
mariopan mariopan 13:09 15.01.2020

Re: M'da!

To što je to ostalo u ladicama, najmanje je do MUP-a.

Verujem.
Zato i kažem da je "firma" kojoj nije u interesu da se "posao" ugasi, mnogo veća od svima vidljivih sitnih dilera, lopina i secikesa. Ako me razumeš.

Kad su policajci našli onaj ukradeni bicikl Japanca u ovolikom Beogradu, za 24 sata, verujem da nam je policija sposobna, ne treba sumnjati u to.
predatortz predatortz 13:14 15.01.2020

Re: M'da!

Kad su policajci našli onaj ukradeni bicikl Japanca u ovolikom Beogradu, za 24 sata, verujem da nam je policija sposobna, ne treba sumnjati u to.


Za policiju je jako malo nepoznanica.
Naša se jako dobro kotira u međunarodnim strukovnim okvirima.
Plus, segment koji ima jako malo policija na svetu - učešće u složenim borbenim dejstvima.
To je struktura za respekt. Ostalo je politika, ona presuđuje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:34 15.01.2020

Re: M'da!

Filip Zavladav je tragičar, još teži od aktera Dikensovih romana.

Roditelji su ga zlostavljali kao dete, pa ih je prijavio Centru za socijalni rad. Siromaštvo i nasilje su kao tetovaže obeležili njegovo odrastanje. Zato je spas našao odlaskom u pomorce.

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samoodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!
predatortz predatortz 13:40 15.01.2020

Re: M'da!

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!


Super!
Mnogi su malo kratki nakon ovih praznika. Da te presretnu negde i samoodbrane se?

Ovom budalaštinom, koju si upravo izrekao, mogao bi amnestirati 70% počinilaca krivičnih dela.

Moj otac je u mladosti bio jako siromašan. Oca mu je ubio sistem, kuću zapalio sistem, majku sistem terao da i ono malo što ima daje za "otkup".
Nije opljačkao ni crkvu, ni džamiju, nije se tukao, nije nikog ubio.
Učio je i postao ugledan građanin.
Po tebi, trebao je da opljačka Komitet, kao eksponent tada preovlađujuće vere?
Atomski mrav Atomski mrav 13:51 15.01.2020

Re: M'da!

Zar ne bi bilo ubistvo iz samoodbrane da ih je ubio tu u svom stanu kad su ga napali?


Ne znam kako je po krivičnom zakonu u Hrvatskoj, u Srbiji bi se bome namučio da dokaže da je bila u pitanju samoodbrana. Jesu li onog čoveka koji je ubo provalnika nožem ili šrafcigerom u svom stanu (potom je ovaj pobegao pa kasnije preminuo usled povreda koje mu je domaćin naneo) čerečili godinama po sudovima? Meni je to, kao laiku, bilo neshvatljivo i degutantno da ga tužioci toliko gnjave dok se mnogi kriminalci izvuku jeftino...
predatortz predatortz 13:53 15.01.2020

Re: M'da!

Ne znam kako je po krivičnom zakonu u Hrvatskoj, u Srbiji bi se bome namučio da dokaže da je bila u pitanju samoodbrana


Nemoguće je dokazati samoodbranu kada kroz grad šetaš naoružan vojnom puškom.
Nemeru, u tom slučaju, nije teško dokazati.
cassiopeia cassiopeia 13:57 15.01.2020

Re: M'da!

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!


Filipe, da ti malo razmisliš pre nego što nešto napišeš.

Evo, meni falilo nešto novca, da opljačkam nekog?
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 15.01.2020

Re: M'da!

Nemoguće je dokazati samoodbranu kada kroz grad šetaš naoružan vojnom puškom.
Nemeru, u tom slučaju, nije teško dokazati.


Naravno. Komentarisao sam scenario šta bi bilo kad bi bilo da ih je pobio kada su mu upali u stan.
predatortz predatortz 13:59 15.01.2020

Re: M'da!

Atomski mrav
Nemoguće je dokazati samoodbranu kada kroz grad šetaš naoružan vojnom puškom.
Nemeru, u tom slučaju, nije teško dokazati.


Naravno. Komentarisao sam scenario šta bi bilo kad bi bilo da ih je pobio kada su mu upali u stan.


I tad bi morao da objašnjava odakle mu vojno naoružanje u kući.
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 15.01.2020

Re: M'da!

I tad bi morao da objašnjava odakle mu vojno naoružanje u kući.


Naravno. Ali i da ih je pobio kuhinjskim nožem, cenim da ga ne bi samo pustili uz obrazloženje da je bila u pitanju samoodbrana.
predatortz predatortz 14:03 15.01.2020

Re: M'da!

Atomski mrav
I tad bi morao da objašnjava odakle mu vojno naoružanje u kući.


Naravno. Ali i da ih je pobio kuhinjskim nožem, cenim da ga ne bi samo pustili uz obrazloženje da je bila u pitanju samoodbrana.


To moraš da pitaš fiškale, ali neko suđenje i utvrđivanje okolnosti bi svakako bilo.
Atomski mrav Atomski mrav 14:12 15.01.2020

Re: M'da!

To moraš da pitaš fiškale, ali neko suđenje i utvrđivanje okolnosti bi svakako bilo.


Ogradio sam se da sam laik i da je u pitanju hrvatsko pravosuđe a ne srpsko, ali sam se odmah setio ovog slučaja:

https://www.blic.rs/vesti/hronika/u-soku-sam-moram-da-javim-zeni-sasko-bogeski-je-danas-pravosnazno-osloboden-za/r840vyv
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:13 15.01.2020

Re: M'da!

Atomski mrav
Zar ne bi bilo ubistvo iz samoodbrane da ih je ubio tu u svom stanu kad su ga napali?


Ne znam kako je po krivičnom zakonu u Hrvatskoj, u Srbiji bi se bome namučio da dokaže da je bila u pitanju samoodbrana. Jesu li onog čoveka koji je ubo provalnika nožem ili šrafcigerom u svom stanu (potom je ovaj pobegao pa kasnije preminuo usled povreda koje mu je domaćin naneo) čerečili godinama po sudovima? Meni je to, kao laiku, bilo neshvatljivo i degutantno da ga tužioci toliko gnjave dok se mnogi kriminalci izvuku jeftino...


pa uboo ga je dal bješe pet ili šest puta u leđa..
jebajiga..
ja nikako nisam za odbranu nasilja..
ako hoćeš stvar u svoje ruke, a znaš kakva su pravila, onda brate i odrobijaš i to je to..
a ne da sam skeptik da bi svijet bio bolje mjesto da se svi do zuba naoružamo i počnemo dijeliti pravdu lijevo i desno.. kehm.. imali smo to.. nije baš bilo sjajno..
malo je i nevjerovatno da to sve treba svako malo iznova pretresati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:15 15.01.2020

Re: M'da!

Atomski mrav
To moraš da pitaš fiškale, ali neko suđenje i utvrđivanje okolnosti bi svakako bilo.


Ogradio sam se da sam laik i da je u pitanju hrvatsko pravosuđe a ne srpsko, ali sam se odmah setio ovog slučaja:

https://www.blic.rs/vesti/hronika/u-soku-sam-moram-da-javim-zeni-sasko-bogeski-je-danas-pravosnazno-osloboden-za/r840vyv


mislila sam da je prvo osuđen pa onda po žalbi pušten..
bio je i argument da u šoku napadnut čovjek može da uradi svašta pa i da se brani prekomjerno..
al kako bilo po meni to uopšte nije kao jasno ko dan, samoodbrana..
Atomski mrav Atomski mrav 14:21 15.01.2020

Re: M'da!

bio je i argument da u šoku napadnut čovjek može da uradi svašta pa i da se brani prekomjerno..


Jasno, jer to nije duel u mačevanju već borba na život i smrt. To jest, ako čovek veruje da mu je život i život članova porodice ugrožen, sigurno neće u tim trenucima razmišljati gde prestaje nužna odbrana već će učiniti sve da otkloni tu opasnost. Tako da mislim da je zakon tu prestrog.
mariopan mariopan 14:26 15.01.2020

Re: M'da!

Filip Mladenović
Filip Zavladav je tragičar, još teži od aktera Dikensovih romana.

Roditelji su ga zlostavljali kao dete, pa ih je prijavio Centru za socijalni rad. Siromaštvo i nasilje su kao tetovaže obeležili njegovo odrastanje. Zato je spas našao odlaskom u pomorce.

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!

Pa da krenemo svi da se poslužimo onim što nam nedostaje a ima komšija, crkva, bolnica......?
Žrtve epohe smo mi svi.
Ne možeš ničim to da opravdaš i ne trudi se.
Sirotinje koliko hoćeš gde god da pogledaš ali ne kradu, ne obijaju, rade nešto, muče se...

Nego, svoju grešku da ne kažeš sve, i negativne stvari o Filipu pa da onda donesemo sud, sad pokušavaš da opravdaš?
maksa83 maksa83 14:47 15.01.2020

Re: M'da!

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!

Možda Filipe da se ipak vratiš na generičko kopipejstovanje umnih citata umesto ovog aUtOhtOnOG mUćKaNja gLaVOm.
docsumann docsumann 14:57 15.01.2020

Re: M'da!

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!


ti si, Filipe, blekmetalac



Filip Mladenović Filip Mladenović 15:12 15.01.2020

Re: M'da!

mariopan
Filip Mladenović
Filip Zavladav je tragičar, još teži od aktera Dikensovih romana.

Roditelji su ga zlostavljali kao dete, pa ih je prijavio Centru za socijalni rad. Siromaštvo i nasilje su kao tetovaže obeležili njegovo odrastanje. Zato je spas našao odlaskom u pomorce.

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!

Pa da krenemo svi da se poslužimo onim što nam nedostaje a ima komšija, crkva, bolnica......?
Žrtve epohe smo mi svi.
Ne možeš ničim to da opravdaš i ne trudi se.
Sirotinje koliko hoćeš gde god da pogledaš ali ne kradu, ne obijaju, rade nešto, muče se...

Nego, svoju grešku da ne kažeš sve, i negativne stvari o Filipu pa da onda donesemo sud, sad pokušavaš da opravdaš?


Koje negativne stvari o Filipu?

On je proizvod NEGATIVNOG sistema /sustava/, u kome veliki lopovi poput Mamića, Sanadera, Todorića... (tj. Karića, Miškovića, Beka...) otkupljuju svoju slobodu i pravosudje pretvaraju u trgovinu, a siromasi za sitne pljačke leže u zatvoru!?

Kada zakon postane nepravda, otpor postaje naša obaveza!
docsumann docsumann 15:14 15.01.2020

Re: M'da!

Kada zakon postane nepravda, otpor postaje naša obaveza!


je l' to važi i za aktuelne proteste u CG?
docsumann docsumann 15:17 15.01.2020

Re: M'da!


angie01 angie01 15:21 15.01.2020

Re: M'da!

Za policiju je jako malo nepoznanica.
Naša se jako dobro kotira u međunarodnim strukovnim okvirima.
Plus, segment koji ima jako malo policija na svetu - učešće u složenim borbenim dejstvima.
To je struktura za respekt. Ostalo je politika, ona presuđuje.


jao, bas zanimljivo, tako nam je super policija i nikada vise kriminala, ubistava, dileara ispred svake skole,..u svakom bloku gangovi, ono od namladjih pa navise,...oni nesrecu devojcicu nisu uspeli oni da nadju nego neki civili, kao i kidnapera,...
g.radicevic g.radicevic 15:25 15.01.2020

Re: M'da!

Možda Filipe da se ipak vratiš na generičko kopipejstovanje umnih citata umesto ovog aUtOhtOnOG mUćKaNja gLaVOm.

o'š reći da pređe na aUtOhtOnO mUćKaNje tUdjOm gLaVOm
nsarski nsarski 15:40 15.01.2020

Re: M'da!

A što se tiče 2 pljačke crkve, jedne izvršene, a druge u pokušaju, i to je za mene samoodbrana jednog siromaha od pohlepe i nastranosti epohe, kojoj smo svi svedoci!


Ma, ja mislim da je pljačka crkve sasvim u redu. I onako znamo da je Crkva (i religija) najveće zlo u istoriji čovečanstva (copyright F.M. a nije Dostojevski). Tako da opljačkati crkvu je isto kao da ukradeš od lopova. To je OK.
predatortz predatortz 15:54 15.01.2020

Re: M'da!

Kada zakon postane nepravda, otpor postaje naša obaveza!


Zar je dotle došlo, pa da se moderna levica svela na to da veliča pljačkaše crkava i prodavačice gaća koje ne plaćaju tezgu?
Pobogu brate, šta bi od onolikih ideala?
g.radicevic g.radicevic 15:55 15.01.2020

Re: M'da!

je l' to važi i za aktuelne proteste u CG?


zavisi
el akcenat na ''naša''
il' na ''obaveza''

gedza.73 gedza.73 16:10 15.01.2020

Re: M'da!

predatortz
Naš Filip, domaćin ovog posta, ima običaj da neki događaj osvetli samo sa jedne strane.

Filip još uvek traži sebe. On bi skandinavski kapitalizam sa ljudskim likom ali i komunističko radno vreme, društvenu svojinu ali i stan u vlasništvu, državu koja mu prepokriva zgradu ali koja ne sme da menja ime ulice ako se njemu to ime sviđa, da se RTS-u plaća pretplata... samo dok je on njihov radnik. Slobodu interpretiranja po želji imovinsko - pravnih odnosa ali i mogućnost spaljivanja crkvi vikendom

Sve to uz obavezno neki umetnički posao sa malo odgovornosti, puno slobodnog vremena i švajcarsku platu kako bi Filip imao vremena za pisanje predloga zakona Briselu.

Ako sam dobro razumeo brat ubice je narkoman? I to što su ga lokalni kriminalci maltretirali daje za pravo njegovom bratu da ih pobije?

Pošto i narkomani imaju šablon ponašanja koji se proteže od maltretiranja komšiluka do pljačkanja stanova da li onda žena kojoj je narkoman (poput ubičinog brata) ušao u kuću i ukrao novčanik ima pravo, umesto da ga ubije, da mu puca u noge?

ako je veća suma pride jedan ubod nožem?


Ili da vernici SPC u Crnoj Gori povade pištolje i krenu da upucavaju ove što ih maltretiraju?


edit
vidim da je ideja sa verskim oružanim pokretom otpora već zaživela na blogu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:39 15.01.2020

Re: M'da!

predatortz
Atomski mrav
Nemoguće je dokazati samoodbranu kada kroz grad šetaš naoružan vojnom puškom.
Nemeru, u tom slučaju, nije teško dokazati.


Naravno. Komentarisao sam scenario šta bi bilo kad bi bilo da ih je pobio kada su mu upali u stan.


I tad bi morao da objašnjava odakle mu vojno naoružanje u kući.


Evo uz par ekstra podataka, ako se vec nameracio da ih pobije (skine s grbace) trebalo je to nocu, nema svedoka (carapu naglavu), baci oruzje u veliku vodu ladnu, a pre nego sto krene ostavi mobilni kod kuce..


Mada koliko vidim momak ne bezi od kazne, nameracio se, uradio, i to je to.

A ako su ovi mestani unajmili para vrednog fiskala, e, ko zna..
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:47 15.01.2020

Re: M'da!

Ako sam dobro razumeo brat ubice je narkoman? I to što su ga lokalni kriminalci maltretirali daje za pravo njegovom bratu da ih pobije?


Maltretirali su obojicu..
zemljanin zemljanin 17:23 15.01.2020

Re: M'da!

Taj Filip je svoj problem resio i mislim da ga bas i ne zanimaju posledice ... ovo je pitanje za drustvo ... zakon je takav kakav je ... svaki pandur ce da brani struku (ako se to tako naziva) ... gradjani, sa druge strane razmisljaju slobodno ili bi trebali ... postoji momenat i prag koji svako bice nosi u sebi ... tu kazne i zakoni ne znace nista, pretpostavljam da je kod tog coveka, situacija presla taj prag ...
mariopan mariopan 17:29 15.01.2020

Re: M'da!

Koje negativne stvari o Filipu?

Krađa i pokušaj krađe. To je trebalo bar u jednoj rečenici da kažeš ti a ne da to dodaju blogeri u komentarima. Nekako liči da si to prećutao da bi dobio sliku koja ti odgovara? To nije objektivno izvestavanje a ti si novinar?
On je proizvod NEGATIVNOG sistema /sustava/, u kome veliki lopovi poput Mamića, Sanadera, Todorića... (tj. Karića, Miškovića, Beka...) otkupljuju svoju slobodu i pravosudje pretvaraju u trgovinu, a siromasi za sitne pljačke leže u zatvoru!?

Kada zakon postane nepravda, otpor postaje naša obaveza!

Radi otpora takvom sistemu se ide na demonstracije a ne u pljačku i provalu?
Nemoj više da se pravdaš samo se ukopavaš.

Moje mišljenje se nije promenilo ni kada znam za taj deo njegove biografije, zato što mislim da je bio izložen neizdržljivom teroru tih kriminalaca.

Dokaz za to je i njegovo psihičko rastrojstvo, utvrđeno od strucnjaka, znači prevršilo je granicu njegove izdržljivosti i razum je potisnut, nestao, i tada je nemoguće predvideti u kom pravcu će tako rastrojena osoba da deluje.

Zato mislim da mora biti osuđen manjom, zakonom predvidenom kaznom, sa svim olaksavajućim okolnostima.
g.radicevic g.radicevic 17:54 15.01.2020

Re: M'da!

To nije objektivno izvestavanje a ti si novinar?


objektivno izveštavanje u Srbiji?

u to samo dobra duša može da veruje
gedza.73 gedza.73 18:20 15.01.2020

Re: M'da!


apacherosepeacock
Ako sam dobro razumeo brat ubice je narkoman? I to što su ga lokalni kriminalci maltretirali daje za pravo njegovom bratu da ih pobije?


Maltretirali su obojicu..

Problem broj jedan balkanskih država višedecenijsko nepostojanje institucija, 'fleksibilni' zakoni koji se tumače kako ko 'oće i opšti haos u vezama izvršna - zakonodavna - sudska vlast.

i bukvalno svakome odgovara dok ga lično ne lupi po grbači a onda se vapi za pravdom.

vidi ovaj detalj iz Filipovog teksta

Facebook grupa "Pravda za Filipa", koja je nastala munjevito nakon šokantnog trostrukog ubistva, u ponedeljak 13. januara je brojala više od 16 hiljada članova, da bi u medjuvremenu bila ukinuta!

U opisu grupe piše: "Grupa je napravljena sa namjerom da se podrži Filipa koji je dana 11. 1. 2020. napravio veću uslugu Splitu nego što je policija napravila u zadnjih 30 godina".


16 000 ljudi je trideset godina znalo šta se dešava, za trideset godina nikada se nisu organizovali u građansku grupu koja bi izvršila pritisak na lokalne vlasti da poštuju zakone o bezbednosti nego kad je ovaj momak mitraljezom vijao kriminalce po ulici (šta da je pucao i pogodio nečije dete u masi?) i zaglavio zatvor svi na internetu krenuli sa objavama

'to care, podrška, spasio si nas'



mariopan mariopan 18:52 15.01.2020

Re: M'da!

Problem broj jedan balkanskih država višedecenijsko nepostojanje institucija, 'fleksibilni' zakoni koji se tumače kako ko 'oće i opšti haos u vezama izvršna - zakonodavna - sudska vlast.

To je osnovni problem.

Institucije su izneverile građane. Najsvežiji primer:

Devojčica koja je oteta i bila žrtva manijaka nije ni kao dete imala zaštitu od iživljavanja tabloida. Ona je zlostavljana ponovo i zloupotrebljena ponovo od strane tabloida za dizanje tiraža, javno, bez reakcije institucija.

Dok se neko nije setio, ali mleko je već bilo prosuto.....i nikom ništa?

A deca su navodno posebno zaštićena, videli smo kako?

Umesto da sud te tabloide odere finansijski do gole kože, da se detetu kupi kuća u "n" gradu gde može da nastavi da živi, i da joj tom presudom tabloidi plate odrastanje i školovanje, što bi sigurno dobila na nekom normalnom sudu - kod nas nikom nistaaaa.
gedza.73 gedza.73 19:08 15.01.2020

Re: M'da!

Devojčica koja je oteta i bila žrtva manijaka nije ni kao dete imala zaštitu od iživljavanja tabloida. Ona je zlostavljana ponovo i zloupotrebljena ponovo od strane tabloida za dizanje tiraža, javno, bez reakcije institucija.

Ne može čovek da ne vidi naslove ili delove teksta... meni je bilo toliko mučno razvlačenje i neka skoro bolesna pažnja počev od tabloida do anonimnih komentara

Umesto da sud te tabloide odere finansijski do gole kože, da se detetu kupi kuća u "n" gradu gde može da nastavi da živi, i da joj tom presudom tabloidi plate odrastanje i školovanje, što bi sigurno dobila na nekom normalnom sudu - kod nas nikom nistaaaa.

Video sam J. Vučićevića kako se nešto pravda i objašnjava pa pretpostavljam da je on u pitanju. Šta očekivati od onakvog lika?
Jadno dete ko zna šta je sve preživelo a na slobodi ga dočekaju novinari iz te neke redakcije da mu unište život skoro koliko i manijak koji ga je oteo.

U pravu si. Da je pravna država da ih visinom odštete zatvori. Pa nek' nađu neki pošten posao.
docsumann docsumann 19:14 15.01.2020

Re: M'da!

mariopan


nažalost, sve si u pravu.

ono je bonus horor na cijelu priču.
zilikaka zilikaka 19:28 15.01.2020

Re: M'da!

16 000 ljudi je trideset godina znalo šta se dešava, za trideset godina nikada se nisu organizovali u građansku grupu koja bi izvršila pritisak na lokalne vlasti da poštuju zakone o bezbednosti nego kad je ovaj momak mitraljezom vijao kriminalce po ulici (šta da je pucao i pogodio nečije dete u masi?) i zaglavio zatvor svi na internetu krenuli sa objavama

Nisu imali povod, okidač. Ovo im se jednostavno namestilo da ih okupi i pokrene.

Znaš i sam kako ide sa svim "poslovima" koje možeš da uradiš danas, možeš sutra, a možeš i dogodine. Nećeš ih uraditi nikad.

Nego, juče slušam priču, iz relativno bliskog okruženja. Tip koji je poznat u gradu po nasilju namerio na Badnje veče da kupi sira. Radnja radila do 18h i on naišao u 18:10, zateko ih kako zaključavaju, galamio, tražio da otvore, a onda direktno pretio radnicima. Da će ih likvidirati. Sledećeg dana opet došao da maltretira, pa zvao i gazdu, i sa njim nastavio...

Pitam zašto nisu zvali pandure, pa mi prepričavaju kako svi tipa znaju, da tako redovno nastupa i na kraju se uvek ispetlja, zna ga ceo grad (eto, ja pojma nisam imala) a poznat je i po tome da mu se sudi za Kravice.

On otvoreno preti, ljudi se plaše jer znaju da je lak na orozu a da ga sistem iz nekog razloga pušta...i tako to ide dok možda jedan takav ne naleti na jednog sa kraćim živcima.

nikvet pn nikvet pn 20:26 15.01.2020

Re: M'da!

Tip koji je poznat u gradu po nasilju


Негде седамдесетих у чаршији био је тип звани Боксер, набилдован, ћелав, тетовиран; добар за избегавање. Једне вечери седели смо подаље кад је грунула туча, поломио је тројицу за својим столом. Ушла су два милиционера, стајали на вратима и крупнији га је само позвао прстом. Обрисао је крваве руке столњаком и послушно отишао са њима.

Даљи поступак у подруму милиције ишао уредно: лисицама за радијатор и удри. У десет сати преузима трећа смена, ујутру наставља прва. У 9 сати иде код командира Јовановића сав модар не виде се тетоваже. Командир ћути и на сто пред њега ставља пенкало и пендрек. Бирај! Пенкало значи записник-судија-затвор Ћуприја пар месеци. Пендрек значи туча се наставља до два сата па ајде кући. Боксер се кратко размишља и покаже на пендрек. Води га! И миран град пар месеци.

Терало тако годинама док није отео тазе удату нестварно лепу Циганчицу и одвео својој кући. Убрзо пред кућом се створио њен мужић са двоцевком. Боксер је изашао, отерао га у три лепе и - добио два патрона у груди.

Одлежао га мало јаче од године.
zilikaka zilikaka 22:48 15.01.2020

Re: M'da!

Одлежао га мало јаче од године.

Ovde je, čujem, malo komplikovanije.
Tip drži i neki sportski klub i koješta, i svakako je u dovoljno jakoj sprezi sa nekima kojima treba, da ga policija ne dira.
Dovoljno da pošalje poruku ostalima da za sada nema volje da mu neko stane na rep.
Pretpostavljam slično kao sa ovom trojicom Splićana.
mariopan mariopan 00:23 16.01.2020

Re: M'da!

zilikaka
Одлежао га мало јаче од године.

Ovde je, čujem, malo komplikovanije.
Tip drži i neki sportski klub i koješta, i svakako je u dovoljno jakoj sprezi sa nekima kojima treba, da ga policija ne dira.
Dovoljno da pošalje poruku ostalima da za sada nema volje da mu neko stane na rep.
Pretpostavljam slično kao sa ovom trojicom Splićana.

Kad pročitam opis nekog stradalog tipa, u medijima, kao "odranije poznat policiji" ja ga zamislim kao sasvim dobro poznatog policiji ali ne diranog iz "viših interesa"!

Šta ću kad mi tako nakaradno radi igra asocijacija?
gedza.73 gedza.73 11:12 16.01.2020

Re: M'da!


mariopan
Kad pročitam opis nekog stradalog tipa, u medijima, kao "odranije poznat policiji" ja ga zamislim kao sasvim dobro poznatog policiji ali ne diranog iz "viših interesa"!

U svakom mestu postoje slučajevi poput Nikvetove ili Zilikakine priče. Sileždije, krimnalci, niko ih ne dira, ponekad su u društvu bilo političara, bilo tužilaca, bilo policajaca...
ima na primer priča o zelenašu koji je zatvorio dužnika. Zatvorio ga preko noći na najneobičnijem mestu, vezao ga, stavio mu so u usta i vezao krpom.

ujutru ga odvezao, skinuo mu povez a lik sve euforično kroz slana usta
-I? Jesmo sad kvit?

ja prvi ne bi' reagovao, ja sam potpuno sluđen jer je takav haos, tako... prosto deluje nemoguće u ovom trenutku kako će nešto da se reši... ne vidi se izlaz.

Socijalne službe ne rade svoj posao, ali regularno primaju platu iako se žale kako im je mala, neki psihijatar je dao predlog, po njegovom stručnom nalazu, da se otmičar iz Malče pusti na slobodu, kriminalci dobijaju najniže propisane ili čak uslovne kazne, lopovi od suda dobiju žiro račun da umesto odštete oštećenom uplate u dobrotvorne svrhe (možda grešim ali sam nešto slično čuo), dileri su poštovani, uspešni članovi društva... dal je to 'od gore' ili je 'od dole' ili smo svi umešani...

pogledaj FIlipa. On opravdava pljačkanje i spaljivanje verskih objekata ali promoviše 'oko za oko' u slučaju kriminalaca koji su ucenjivali i pljačkali momka iz teksta. Šta je sledeći korak? Sveštenik sa samostrelom ubija majku koja sa sinom krade pare?

to vodi, a mi smo na tom putu, u pravo jačeg, nepostojanje zakona... opet kažem ja sam potpuno izgubljen u svemu ovom, čovek koji je u godinama kad bi nešto, na osnovu iskustva... šta da kažeš više...
mariopan mariopan 16:11 17.01.2020

Re: M'da!

. šta da kažeš više...


Ništa gedžo, potpisujem sve što si rek'o.
g.radicevic g.radicevic 09:34 15.01.2020

Svi smo mi jednaki

samo su neki....
živeli smo u ''totalitarizmu'',i bili bezbrižni
onda je država odlučila da nam uredi živote
uvede sistem i norme ponašanja
da brine o ''ljudskim pravima'' kriminalaca i lopova
i sve je otišlo u ..... Honduras

Filip je u pravu ili nije!?


EDIT:naslov ti je krajnje bizaran i plitak
možeš ti to i bolje Filipe M


tetkino tetkino 10:09 15.01.2020

Bio jednom jedan...

Oficir JNA, ziveo u Nisu, imao zenu i sina, kad je izbilo sranje 90tih...
Tatu su onda poslali na front, gde on nije vukao frizidere, televizore i tudje zlato, nego gledao da spase svoju glavu i glavu dece koja su mu poverena...

Za to vreme dete poraslo, pa se uhvatilo u pogresno drustvo.
Prvo majka nije znala sta mu je, onda je posumnjala, ali nije htela da poveruje...
Zavrsio se rat, tata se vratio, rastrojenoj zeni i sinu narkomanu.

U pocetku su kao svaka srpska porodica bili opsednuti time da sve sakriju od komsiluka, da ne pukne bruka. Njemu se pretilo, pratili ga, molili da prestane...
Kad je djavo odneo salu isli su u sva moguca savetovalista, trpili zlostavljanja dilera i sina svoga kad mu dodje zuta minuta, probali sve sto im je ova drzava mogla da pruzi...

Onda su prodali stan, da mu plate lecenje u Rusiji, preslili se u manje mesto...

I jednoga data vidi tata sina svoga jedinoga kako klincima u skolskom dvoristu nudi ono sto je njega upropastalo.

Vrati se kuci, posalje zenu kod komsinice, saceka da mu se sin vrati kuci, i ubije ga sa vrata, ko psa, sluzbenim pistoljem.

Na sudjenu dosle komsije, prijatelji, da svedoce, kako je on divan covek, kako nije imao izbor, kako je sina sam prijavljivao policiji zbog dilovanja i zbog nasilja, da niko nije reagovao, da je on ono sto je ucinio, ucinio njihovu decu da zastiti...

Sudija je bio neumoljiv - sve je to tako, ali njemu robija ne gine, jer kad bi svi uzeli pravdu u svoje ruke, po svom shvatanju pravde i prava, ne bi nas ostalo ni 5 pod sljivom...

Njemu bilo svejedno on je svoj zivot zavrsio onog trenutka kad je uzeo pistolj

g.radicevic g.radicevic 10:45 15.01.2020

Re: Bio jednom jedan...

Na sudjenu dosle komsije, prijatelji, da svedoce, kako je on divan covek, kako nije imao izbor, kako je sina sam prijavljivao policiji zbog dilovanja i zbog nasilja, da niko nije reagovao, da je on ono sto je ucinio, ucinio njihovu decu da zastiti...


Više je primera, nečinjenja onih koji su upravo plaćeni da čine
Onako na prvu mi padnu dva ''reprezentativna'' iz skorije prošlosti. Prvi, mislim u Aranđelovcu, kad su se građani organizovali i po gradu izlepili slike narkodilera,obzirom da policija i pravosuđe ne reaguju. Istog momenta pravosuđe reaguje, i optuži ih da pozivaju na linč sugrađana. I drugi, u nekom selu kod Kikinde, gde su lopovi 10-ak godina pljačkali meštane, policija se na njihove prijave ''pravila mrtva'', i ljudi sa lovačkim naoružanjem organizovali seoske straže. Onda banuli specijalci da ih razoružavaju i hapse, el zaboga nemaju pravo da to rade, zato što nisu registrovani kao služba za FTO.
mariopan mariopan 12:39 15.01.2020

Re: Bio jednom jedan...

g.radicevic
Na sudjenu dosle komsije, prijatelji, da svedoce, kako je on divan covek, kako nije imao izbor, kako je sina sam prijavljivao policiji zbog dilovanja i zbog nasilja, da niko nije reagovao, da je on ono sto je ucinio, ucinio njihovu decu da zastiti...


Više je primera, nečinjenja onih koji su upravo plaćeni da čine
Onako na prvu mi padnu dva ''reprezentativna'' iz skorije prošlosti. Prvi, mislim u Aranđelovcu, kad su se građani organizovali i po gradu izlepili slike narkodilera,obzirom da policija i pravosuđe ne reaguju. Istog momenta pravosuđe reaguje, i optuži ih da pozivaju na linč sugrađana. I drugi, u nekom selu kod Kikinde, gde su lopovi 10-ak godina pljačkali meštane, policija se na njihove prijave ''pravila mrtva'', i ljudi sa lovačkim naoružanjem organizovali seoske straže. Onda banuli specijalci da ih razoružavaju i hapse, el zaboga nemaju pravo da to rade, zato što nisu registrovani kao služba za FTO.


Pišući moj gornji komentar setila sam se zapravo tih roditelja koji su izlepili slike dilera po gradu jer ih policija nije hapsila. Nije radila svoj posao.
U očaju, roditelji su uzeli stvari u svoje ruke i lepili slike dilera po gradu, pisale i novine o tome ali nije vredelo?
Ako su svi u gradu znali ko su dileri a to samo policija "ne zna" i ne reaguje to mi ukazuje na nameru "firme" u kojoj su mnogo veći igrači od sitnih dilera, da se "biznis" sa drogom ne ugasi, koliko god života neke dece to koštalo?
freehand freehand 10:43 15.01.2020

boom

G.Cross G.Cross 10:48 15.01.2020

Are you talking to me ?




Na prvi pogled sa pravne strane je sve jasno. Mada da je drzava ucinila svoje i da su ti banditi bili u zatvoru, Filip ne bi imao koga da ubije.

Sa socijalne i moralne strane ovo je kako ja vidim.

Kada neko pristane da zivi u nekom drustvu ( drzavi) on ogranicava deo svojih sloboda i placa veliki deo svojih prihoda da bi bio deo tog drustva i i izmedjju ostalog bio zasticen.
Drusvo je totalno propustilo da ispuni svoj deo obaveza da zastiti pojedinca clana tog drustva.

I tu ne mislim na njegovog brata koji je napravio takodje svoj izbor. Mislim na badnite koji su napali njega u njegovom stanu.

Svi upleteni njegpv brat, banditi , drzava su napravili svoj pogresan izbor .

Ko zna koliko ovakvih i slicnih slucajeva ima.

I Filip je napravio svoj izbor.

Черевићан Черевићан 10:53 15.01.2020

stat pro ratione voluntas

Nekima je dosta svega

правичност правде
(је доступна... веле),
ал' све чешће омаши
оне .......што је желе
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:10 15.01.2020

Re: Opet

maksa83

1984 New York City Subway Shooting


a ako si propustio ne smiješ da propustiš
Top boy
britanska žica
odličan
a jedan od glavnih utisaka je kako se top boys, najopasniji momci, bodu noževima ili eventualno rešetaju antiknim puškama.. jer oružja neima..
(nije baš sasvim tako al da ne spojlujem, stvar se ne smije propustiti)..
maksa83 maksa83 11:28 15.01.2020

Re: Opet

a ako si propustio ne smiješ da propustiš

Počeo to kad je izašlo i batalio posle 20 min. Ne kažem da je loše, samo da me nije uvuklo (al aj probaću opet). Valjda moraš da budeš tamo da bi ti bilo zanimljivo. Od tih urbanih kriminalnih Suburra: Blood on Rome mi je omiljen.

a jedan od glavnih utisaka je kako se top boys, najopasniji momci, bodu noževima ili eventualno rešetaju antiknim puškama.. jer oružja neima..

Rekao sam ti već da mužu koji voli tućumaćevanje nabaviš Into the Badlands. Ako nisi, ne znam šta čekaš...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 15.01.2020

Re: Opet

maksa83
a ako si propustio ne smiješ da propustiš

Počeo to kad je izašlo i batalio posle 20 min. Ne kažem da je loše, samo da me nije uvuklo (al aj probaću opet). Valjda moraš da budeš tamo da bi ti bilo zanimljivo. Od tih urbanih kriminalnih Suburra: Blood on Rome mi je omiljen.

a jedan od glavnih utisaka je kako se top boys, najopasniji momci, bodu noževima ili eventualno rešetaju antiknim puškama.. jer oružja neima..

Rekao sam ti već da mužu koji voli tućumaćevanje nabaviš Into the Badlands. Ako nisi, ne znam šta čekaš...


a pa jeste malo (mnogo) lokalan..
na sličnu temu lokalan malo stariji a u stuštini skroz dobar Attack the block
taj smo klincima puštali mada jeste PG nešto nešto al svašta su gledali (mi smo po tom pitanju poprilično liberalni i ne vidim da nešto puno grješimo)

elem Top boy ima tu žicinu notu da se do kraja skroz uživiš i počneš svim silama da navijaš za glavnog bedija koji ti dođe čist gudi..

a badlands.. fakat nisam.. poslednje što je smarao tim sadržajem je bio yet another John Wick.. i sam je priznao da je počeo malo da smara
denovo denovo 11:47 15.01.2020

Zašto svako misli da može da radi šta hoće


"Pa zato što očigledno može."


g.radicevic g.radicevic 11:58 15.01.2020

Re: Zašto svako misli da može da radi šta hoće

samo mala pomoć
gornji linAk
denovo denovo 12:18 15.01.2020

Re: Zašto svako misli da može da radi šta hoće

samo mala pomoć


maksa83 maksa83 12:16 15.01.2020

fotka


g.radicevic g.radicevic 12:20 15.01.2020

Re: fotka

plus

OVO

milina jedna
docsumann docsumann 13:02 15.01.2020

Re: fotka

ovi moji Italijani su dobili posao izvođenja radova na BnV. mislim da se radi baš o te dvije kule.
cassiopeia cassiopeia 13:25 15.01.2020

Re: fotka


docsumann
ovi moji Italijani su dobili posao izvođenja radova na BnV. mislim da se radi baš o te dvije kule.


Da li će i tebe povući ovamo? Malo da udišeš beogradskog smoga.

Kakvo je stanje ovih dana, bolje da te ne cimaju.
Atomski mrav Atomski mrav 13:45 15.01.2020

Re: fotka

Srušiće i ovo bagerom kada stanari tih kula počnu da se žale da im kvari pogled.
cassiopeia cassiopeia 13:54 15.01.2020

Re: fotka


Atomski mrav
Srušiće i ovo bagerom kada stanari tih kula počnu da se žale da im kvari pogled.


Ne dam. Tu desno, na slici, mi je ograda moje srednje škole. Uostalom, ni u Dubaiju nisu srušili stari deo grada, Deiru. To jedino i vredi videti.
Atomski mrav Atomski mrav 13:56 15.01.2020

Re: fotka

Uostalom, ni u Dubaiju nisu srušili stari deo grada, Deiru. To jedino i vredi videti.

Možda u Dubaiju na vlasti nisu takvi idioti kao u Srbiji?
cassiopeia cassiopeia 13:58 15.01.2020

Re: fotka



Atomski mrav

Možda u Dubaiju na vlasti nisu takvi idioti kao u Srbiji?


Kao u Srbiji, nisu sigurno. Imaju oni svoje "idiotluke"
g.radicevic g.radicevic 12:35 15.01.2020

skoro pa pola veka




i onda se pitaš zašto su ljudi sve ''luđi''
cassiopeia cassiopeia 13:28 15.01.2020

Re: skoro pa pola veka

g.radicevic



i onda se pitaš zašto su ljudi sve ''luđi''


Ovo je porazno. Mi smo zakopani u jednom vremenu i ni makac dalje ni po kojem osnovu. Mislim onako ljudski, da se razvijamo kao društvo zrelih individua.
g.radicevic g.radicevic 14:54 15.01.2020

Re: skoro pa pola veka

Ovo je porazno. Mi smo zakopani u jednom vremenu i ni makac dalje ni po kojem osnovu. Mislim onako ljudski, da se razvijamo kao društvo zrelih individua.

a meni liči da nam baš nešto krenulo.
eto srpska majka oženila sina svoga, dežurna karleuša srećna reklamira celulit, neki se krešu uživo na nacionalnoj frekvenciji, darko lazić tri dana ništa nije popio, soraja nabudžila sise, stanija dupe....sve vesti sa naslovnih strana naše štampe.


jedino Nole tera po starom


milina jedna
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 15.01.2020

Padaj, silo i nepravdo!



Živci su sve tanji i tanji...
predatortz predatortz 14:19 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!


Živci su sve tanji i tanji...


I onda opet:


''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' -
cassiopeia cassiopeia 14:21 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

Živci su sve tanji i tanji...


Da. Ne smeš nikome ništa da kažeš u prevozu, na ulici, u saobraćaju... nikad ne znaš na koju budalu si se namerio. I to je već duže tako.
predatortz predatortz 14:22 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

nikad ne znaš na koju budalu si se namerio.


a ne znaju ni oni
cassiopeia cassiopeia 14:23 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

predatortz
nikad ne znaš na koju budalu si se namerio.


a ne znaju ni oni


Atomski mrav Atomski mrav 14:24 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

cassiopeia cassiopeia 14:27 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

Nikako u saobraćaju!!!

https://vojvodinainfo.rs/novi-sad-nakon-sudara-vozio-coveka-na-haubi-video/


A, budala!
mariopan mariopan 14:44 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

predatortz
nikad ne znaš na koju budalu si se namerio.


a ne znaju ni oni

Mene ovo više plaši.
docsumann docsumann 15:10 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

predatortz

Živci su sve tanji i tanji...


I onda opet:


''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' -


dođu. i ne prolaze...
Atomski mrav Atomski mrav 15:11 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

dođu. i ne prolaze...


Eeee, to nas yebe!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:19 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

1. 9. 2018.

Gradjevinskog investitora Zorana Trifunovića (58) upucala je sa dva hica iz pištolja Stojanka Stojanović (70), sa kojom se sporio oko zajedničkog zemljišta na Zvezdari, gde je hteo da gradi stambenu zgradu.

Stojanka Stojanović (70), zvana Coka, iz Beograda uhapšena je ujutro oko 7.50h, zbog sumnje da je u Bulevaru kralja Aleksandra hicima iz pištolja ubila Zorana Trifunovića (59). Ubistvo se dogodilo usred bela dana ispred jedne auto-perionice u blizini Cvetkove pijace, najverovatnije zbog sudskog spora oko zemljišta koji su osumnjičena i ubijeni imali.
g.radicevic g.radicevic 15:19 15.01.2020

Re: Padaj, silo i nepravdo!

https://vojvodinainfo.rs/novi-sad-nakon-sudara-vozio-coveka-na-haubi-video/

na raskrsnici kod TC promenada

i kad su ''ukinuli'' betonfild, teniske terene,pomoćni atletski teren za bacače,zelenu površinu... da bi posadili promenadu, obećali da će uništeno kompenzovati ''zelenim krovom''. naravno zeleni krov magijom postao garaža sa sve naplatom parkiranja, od zelenila jedino pogled na delimično zelenu travu Karađorđa.

angie01 angie01 15:14 15.01.2020

,

drzava je dogovoreni sistem, gradjani placaju kroz porez i sve ostale dazbine da on funkcionise- da policajac uhapsi, odbrani, sudija osudi, u ovom slucaju,...a jos mnogo toga u nekim drugim,

a nekako ispada, da gradjani placaju sistem, a on ne funkcionise bas najbolje, barem ne za njih, ono selektivno, pa oni gore imaju pravo na posao, sve povlastice, da rade protiv zakona i da ne odgovaraju za to,...

i sta onda da radi mali covek kada je ugrozen?

...kao racimo i ona prodavacica sa ulice sa Vidikovca,...nema posao, niti do istog moze da dodje ima decu, porodicu, pa se snalazi nelegalnom prodajom polovnih stvari, kao na zalost mnogi danas u Srbiji- baska sto se ti buvljaci svuda po svetu normalno odvijaju, ili uz neku minimalnu taksu, ili bas fre, tipa garaz sejlovi i slicno, a kod nas je to malltene teski prekrsaj,...kako god, niko ne cuci na ulici bez velike nuzda,...i onda dodje komunalka, koju isto placa i ta prodavacica i nije joj dovoljno sto se zena spakovala i krenula, nego bi jos da joj uzme tu sirotinji,..pa hebem li ga,....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana