Astrologija| Astronomija| Muzika

Dogodine u Glibovcu

angie01 RSS / 10.05.2022. u 13:13

 konstrakta_060322_tw1024.png

 

 

Posle dugog niza godina, desila nam se neocekivana i osvezavajuca promena u izboru naseg predstavnika za takmicenje za pesmu Evrovizije. Svojim prvim nastupom je vec  sokirala i hipnotisala auditorijum, da bi se vremnom pocetna fascinacija pretvorila u opste odusevljenje, koje se rasirilo na sve pratioce ovog festivala.

Naime, na etabliranu i decenijama betoniranu, pa izlivenu u bronzi kic, blaziranu scenu, izasla je jedna normalna zena i oduvala. Bez golih dzaint sisa, operisanog izoblicenog lica po istom modelu plasticne lutke sa Ali expresa, bez napumpanih usana, nadogradnji, sarenih kandzi oblika onih kojima metlu pridrzava vestica od Zapada iz Oza, laznog Holivudskog osmeha nanizanog od implanta, bez vasrakog Versace sljokicavog trikoa, koji je skrojen tako da se vide tapacirani guzovi i butkice posle celulit tretmana i kilograma sljastece sminke, sela je na stolicu i mirno prala ruke u lavoru, pevajuci uz pomoc nevelikog prateceg hora, svoju autorsku duhovito ironicu  pesmu viseslojnog znacenja upakovanu u opijajucu metriku, koja je ocigledno skrojena van evrovizijskog sablona.

I to je bilo TO.

Posle je, sama u neverici da je pobedila, onima koji nisu bili upoznati sa njenim dvodeceniskim radom u fenomenalnoj grupi Zemlja gruva, pokazala, kako je jednostavna, opustena, pametna, kreativna, zabavna, mastovita, srmantna, provokativna pre svega svojom pristojnoscu, kategorijom koja je vec davno spremljena za otklon, jer smeta bahatim prostackim nasilnicima, koji su preplavili proctor.

Pazi molim te, u vreme vladavine pornografije sa sipke, paznju je spontano uzela obrazovana dama gradske provinijencije, autenticne harizme, sjajne prirodne kose i prodornih ociju boje mora najlepsih uvala na Mikonosu.

Po vestima koje stizu  iz Torina, gde se odvijaju pripreme za polufinalne I finalne nastupe, Konstrakta, ( Ana  Djuric-diplomirani arhitekta), je u svom jednostavnom belom kompletu i Borosanama, kako je stilizovana, jednako zanimljiva i okruzena odobravanjem i podrskom, kako na nastupima, tako i na pres konferencijama, gde na pitanja odgovrana na tecnom engleskom jeziku, bez foliranja i afektacija.

No, cudni su putevi glasanja I krajnjeg ishoda na ovakvim manifestacijama, pa sta god da se desi tokom narednih dana i ova promena ukusa publike koju je izazvala i ostvarila je dovoljno bila zdrava za pocetak...bit, bit, bit...

(Konstrakta je duhovito napomenula, da ce u slucaju da pobedi, sledeca Evrovizija biti organizovana u selu njene bake-Glibovcu:).

 



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:16 10.05.2022

In Corpore Sano

angie01 angie01 13:18 10.05.2022

Re: Mekano

angie01 angie01 23:45 16.05.2022

Re: Mekano

snimi Italijansku ekipu, koja upravlja prenosom,

KLIK:))))
angie01 angie01 00:13 17.05.2022

Re: Mekano

kakva carica,...smorila se od svega,

maksa83 maksa83 13:26 10.05.2022

Konstrakta kod Galeba


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:49 10.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

maksa83



Fino pokazala - i svi oni koji su glasali za nju - da mozes da promovises svoju kulturu na srpskom jeziku i bez koncepta Srbi-lete-u-nebo. I to bude sasvim fino prihvaceno.

Citava fikcija o posebnosti Srbije - jer se nalazi na nekim istorijsko-kulturnim medjama - samo bi se istopila kad bi se prihvatilo da su Srbi obican evropski narod.
bangyahead bangyahead 13:58 10.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

па кај је умна и недефосна Жена. наравно да се Србија може презентовати на kool начин.
angie01 angie01 14:12 10.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

Fino pokazala - i svi oni koji su glasali za nju - da mozes da promovises svoju kulturu na srpskom jeziku i bez koncepta Srbi-lete-u-nebo. I to bude sasvim fino prihvaceno.


...i bez tema, sex, droge, krimosi, pare, pare,...upakovane u etno/tehno.
angie01 angie01 14:16 10.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

hebote, ispade da je ovo neverovatno normalno stvorenje-svetsko cudo,...koliko smo otisli u krasni sta je fajn,...preslatka je.
softelectronics_e softelectronics_e 12:52 14.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83



Fino pokazala - i svi oni koji su glasali za nju - da mozes da promovises svoju kulturu na srpskom jeziku i bez koncepta Srbi-lete-u-nebo. I to bude sasvim fino prihvaceno.

Citava fikcija o posebnosti Srbije - jer se nalazi na nekim istorijsko-kulturnim medjama - samo bi se istopila kad bi se prihvatilo da su Srbi obican evropski narod.

Srbi su neobičan evropski narod!
Nebeski!
mariopan mariopan 08:43 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

angie01
hebote, ispade da je ovo neverovatno normalno stvorenje-svetsko cudo,...koliko smo otisli u krasni sta je fajn,...preslatka je.


Da.
Ne pratim "Pesmu Evrovizije" već godinama, sa izuzetkom kada je pevala Marija Šerifović ...ali sada sam bila oduševljena, ovo je jedino što vredi na tom festivalu (moje sasvim subjektivno mišljenje na koje imam pravo ) i sve vreme sam pratila kako će ovakva umetnica i ovakva koreografija da prođe kod publike i na samom festivalu. Nadala sam se da nismo toliko prolupali da ne prepoznamo kvalitet, originalnost i vrednost jedne ovakve umetnice, normalne, fine, opuštene i izuzetne, prave umetnice?

I nisam se razočarala, za mene je Ana Đurić pobednica. Šta je sve pobedila bolje da ne ređam, u širem smislu reči, nadam se samo da će sve ovo lekovito delovati i na ostatak umetničke scene u Srbiji? Da budu svoji, da budu hrabri kao Ana.
pecaros pecaros 13:59 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

mariopan
kako će ovakva umetnica i ovakva koreografija da prođe kod publike i na samom festivalu


Pokazala je da se, sada već, gotovo beskrajne scensko - tehničke mogućnosti mogu upotrebiti tako da budu u službi pesme i njene poruke, i to na jedan umeren i elegantan način, a ne samo kao sredstvo za zadovoljavanje gotovo histerične potrebe za proizvodnju speTakla po svaku cenu.

Inače, da se ne lažemo, uvek je bilo, pa i danas, dobre muzike koja je van konteksta ovog festivala. Konstrakta je, čini mi se, ispitala da li je moguće malo iskoračiti iz vladajućeg, definitivno kičerskog mejnstrima i to na takav način da publika to proguta. Bilo bi dobro da ovakvih pokušaja u budućnosti bude što više.
angie01 angie01 15:05 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

Bilo bi dobro da ovakvih pokušaja u budućnosti bude što više.


sledece godine, svi pokazuju nesto rukama, tapsu, lupkaju nogama,....taj rad
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:05 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

Inače, da se ne lažemo, uvek je bilo, pa i danas, dobre muzike koja je van konteksta ovog festivala. Konstrakta je, čini mi se, ispitala da li je moguće malo iskoračiti iz vladajućeg, definitivno kičerskog mejnstrima i to na takav način da publika to proguta. Bilo bi dobro da ovakvih pokušaja u budućnosti bude što više.

Констрактина појава је појас за спасавања за ово такмичење које се током деценија срозало на ниво циркуса који промовише медиокритетску Eurotrash естетику и политичке агенде које не би требало да имају места на музичкој манифестацији, међутим, прилика да она буде и формална победница ове године, нажалост је пропуштена зарад дневне политике.

Саосећање са Украјином због рата није смело да превагне као разлог за победу, нити треба да се уплиће у резултате других спортских и музичких такмичења (у Енглеској је чак било предлога да се украјинска репрезентација преко реда квалификује за следећу степеницу неког фудбалског такмичења).
mariopan mariopan 18:09 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

pecaros
mariopan
kako će ovakva umetnica i ovakva koreografija da prođe kod publike i na samom festivalu


Pokazala je da se, sada već, gotovo beskrajne scensko - tehničke mogućnosti mogu upotrebiti tako da budu u službi pesme i njene poruke, i to na jedan umeren i elegantan način, a ne samo kao sredstvo za zadovoljavanje gotovo histerične potrebe za proizvodnju speTakla po svaku cenu.

Inače, da se ne lažemo, uvek je bilo, pa i danas, dobre muzike koja je van konteksta ovog festivala. Konstrakta je, čini mi se, ispitala da li je moguće malo iskoračiti iz vladajućeg, definitivno kičerskog mejnstrima i to na takav način da publika to proguta. Bilo bi dobro da ovakvih pokušaja u budućnosti bude što više.

softelectronics_e softelectronics_e 18:13 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

principessa_etrusca
Inače, da se ne lažemo, uvek je bilo, pa i danas, dobre muzike koja je van konteksta ovog festivala. Konstrakta je, čini mi se, ispitala da li je moguće malo iskoračiti iz vladajućeg, definitivno kičerskog mejnstrima i to na takav način da publika to proguta. Bilo bi dobro da ovakvih pokušaja u budućnosti bude što više.

Констрактина појава је појас за спасавања за ово такмичење које се током деценија срозало на ниво циркуса који промовише медиокритетску Eurotrash естетику и политичке агенде које не би требало да имају места на музичкој манифестацији, међутим, прилика да она буде и формална победница ове године, нажалост је пропуштена зарад дневне политике.

Саосећање са Украјином због рата није смело да превагне као разлог за победу, нити треба да се уплиће у резултате других спортских и музичких такмичења (у Енглеској је чак било предлога да се украјинска репрезентација преко реда квалификује за следећу степеницу неког фудбалског такмичења).

Samo neka se rat što pre završi.
Što se tiče ove manifestacije, meni je najveća dilema zašto se to zove muzička manifestacija.
Danas sam se nešto šunjao po gradu i na 202-ci pustili tu Konstraktinu 'pesmu'.
Čekajući na semaforima, pustio sam da 'odsvira'.
Čudeći se šta je tu toliko fascinantno.

U to ime, za svo društvo


angie01 angie01 18:52 16.05.2022

Re: Konstrakta kod Galeba

Констрактина појава је појас за спасавања за ово такмичење које се током деценија срозало на ниво циркуса који промовише медиокритетску Eurotrash естетику и политичке агенде које не би требало да имају места на музичкој манифестацији, међутим, прилика да она буде и формална победница ове године, нажалост је пропуштена зарад дневне политике.

Саосећање са Украјином због рата није смело да превагне као разлог за победу, нити треба да се уплиће у резултате других спортских и музичких такмичења (у Енглеској је чак било предлога да се украјинска репрезентација преко реда квалификује за следећу степеницу неког фудбалског такмичења).


slazem se, s tim sto mi se cini, da 24 zemlje nama nisu dale ni jedan bod, iako je bilo na vise nacina ocigledno da je Konstrakta izuzetna i da je pobrala nevidjene simpatije i paznju, zbog cinjenice da se nismo kao zemlja odredili prama Rusiji kako nam je savetovano,...najcudniji mi je bio hajp oko britanca, koji je potpuni tres, nezanimljiv i aut,...onoliko podrske od zirija, a tako malo od publike, iako ima nkeo more pratilaca- ocigledno laznih,...nema veze, Konstraktu ce jedino pamtiti.
bangyahead bangyahead 13:51 10.05.2022

וומונוס קונסרקטינחה!



вамонос Констрактиња!
angie01 angie01 14:10 10.05.2022

Re: וומונוס קונסרקטינחה!

ovo je nastup u Izraelu...kad je rekla, da mora da vrati peskire u hotel:).
bangyahead bangyahead 14:51 10.05.2022

Re: וומונוס קונסרקטינחה!



brate, 6 peškira makla, a ima dva po noćenju, ko će to da plati?
8c_competizione 8c_competizione 10:42 14.05.2022

Re: וומונוס קונסרקטינחה!

Berlin ce nocas privatno glasati za Konstraktu! svim srcem!

izvinjavam se za trol, ali izgleda da se jedna vest nekako omakla mainstream medijima u Srbiji (ako se za B92 to jos uvek moze reci; interesantno, ni jedan blog o tome), izgleda da su neki planovi poslati u "Glibovac"

prijatelj mi posla ovu vest, ne videh nigde dodatne vesti o ovome osim u Bljucu

dakle, ima li nedge potvrde ove vesti?

@Angie: ako smatras da je postavljanje ovog pitanja na ovom blogu bezukusno, slobodno obrisi ovaj post, u potpunosti razumem i, i sam, podrzavam
angie01 angie01 20:00 14.05.2022

Re: וומונוס קונסרקטינחה!

Berlin ce nocas privatno glasati za Konstraktu! svim srcem!




dakle, ima li nedge potvrde ove vesti?


rekli su i na N11,...zatvara se fiat, otpustaju radnike-ili ce ici u fabrike negde napolju, ili ce uzeti otpremninu.


ako smatras


ma ne smatram, mozes sta hoces da postavljas-ti pogotovu:).
Черевићан Черевићан 14:20 10.05.2022

in genere

to bi bilo TO

збора нема ..........гђа je Ђурић
указала посве .......другачијост,
публикуму ситом..већ виђеног
измамила завидну гледљивост

angie01 angie01 14:34 10.05.2022

Re: in genere

bangyahead bangyahead 14:51 10.05.2022

Re: in genere

Ribozom Ribozom 15:36 10.05.2022

dobrodosli u glib

Dobar naslov u svakom smislu.
Kod nas se ljudi dele na one koji prate evroviziju i one koji lazu da ne prate evroviziju.
Ja sam iskren fan Konstrakte podseca me na likove iz Sartreovih kasnijih romana, i smorio sam sve oko sebe hejpom oko nje.

Inace je prosle subote bila komentarisana u emisiji 'adressa Torino' gde su joj lokalni kriticari dali malo poena pod izgovorom da ne razumeju. Zao mi je sto ne mogu da postavim deo te emisije gde se vidi taj trenutak kada muzicki kriticar postaje drzavni aparatcik koji oblikuje javno mijenje. U publici je bila i devojka odusevljena Konstraktom i objasnila je njen muzicki umetnicki performans, ali eto neki to nisu hteli da razumeju.

U svakom slucaju mislim da ima dobre sanse da pobedi (eto, i u to se razumem), ako dobro odglumi (slozi face), barem kao i na srpskom takmicenju.
Ovaj tip malo promasio ali se ipak malo potrudio da razume. Za one sa losim brovserom https://www.youtube.com/watch?v=k_dmF6xHN1w


gvozden1 gvozden1 16:02 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib


Kod nas se ljudi dele na one koji prate evroviziju i one koji lazu da ne prate evroviziju.

Grešiš.
Ribozom Ribozom 16:25 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

gvozden1

Kod nas se ljudi dele na one koji prate evroviziju i one koji lazu da ne prate evroviziju.

Grešiš.


A dobro, ima i elita koju ovako prizemne stvari ne interesuju

Btw. kada kazu da im je pesma viseslojna dobijem ospice-lole
angie01 angie01 17:19 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

Btw. kada kazu da im je pesma viseslojna dobijem ospice-lole


kad jeste,...ujedno ironicna, ukazujuca, razmisljajuca, autobiografska a opsta, emotivna, duhovita, filozofka, ujedno bazicno istinita,..dopisi,



sjajan upecatljiv nastup,..koje reci znam na italijanskom-espreso, spageti...:)
alselone alselone 17:26 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

gvozden1

Kod nas se ljudi dele na one koji prate evroviziju i one koji lazu da ne prate evroviziju.

Grešiš.


Ženu i mene upravo sin pitao da gledamo Evroviziju večeras. I krenuo sam da mu kažem da neću, i da nisam pogledao ni jednu, ali me je žena preduhitrila sa "naravno da ćemo da gledamo zajedno" i to ne zato što vole nego iz porodično-pedagoških razloga.

Kada tako gledamo nešto zajedno onda spojimo dva rasklopljena kauča i napravimo jedan širok preko tri metra. :)
gvozden1 gvozden1 18:08 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib


Kada tako gledamo nešto zajedno onda spojimo dva rasklopljena kauča i napravimo jedan širok preko tri metra. :)

E za ovo vredi gledati šta god.

Baš te briga šta ide na tv, cela porodica tu, ima li šta bolje.

Nego jebiga, sad si me osvestio da ja u toj situaciji nikad više ne mogu da budem, ostarilo se, rasulo se....

Zato gledaj i uživaj dok možeš, i ti ćeš jednom u moju situaciju.
alselone alselone 18:09 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

Nego jebiga, sad si me osvestio da ja u toj situaciji nikad više ne mogu da budem, ostarilo se, rasulo se....

Možeš u sličnoj, kad dođu unuci. :)

gvozden1 gvozden1 18:12 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib


A dobro, ima i elita koju ovako prizemne stvari ne interesuju

Ma kakva elita, prosto dosadno, muzika koju nikad nisam slušao, a i sve to iza nije nešto što me privlači.

Ali ako bi me neko pitao ko da pobedi, zna se, Srbi - ja!

Ona višeslojna :)
gvozden1 gvozden1 18:13 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

alselone
Nego jebiga, sad si me osvestio da ja u toj situaciji nikad više ne mogu da budem, ostarilo se, rasulo se....

Možeš u sličnoj, kad dođu unuci. :)


To čekam.
Ako bogda, uskoro :)
alselone alselone 18:14 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

Ako bogda, uskoro :)

Ribozom Ribozom 19:26 10.05.2022

Re: dobrodosli u glib

gvozden1

A dobro, ima i elita koju ovako prizemne stvari ne interesuju

Ma kakva elita...


U mojem vrednosnom sistemu elita su oni koji imaju veeeliki smederevac i deset kubika drva u trezor zakljucanom podrumu.
A stvarno steta sto ne pratite, moze puno da se nauci o modernom politickom marketingu.




bangyahead bangyahead 06:45 14.05.2022

Re: dobrodosli u glib

gvozden1

Kada tako gledamo nešto zajedno onda spojimo dva rasklopljena kauča i napravimo jedan širok preko tri metra. :)

E za ovo vredi gledati šta god.

Baš te briga šta ide na tv, cela porodica tu, ima li šta bolje.

Nego jebiga, sad si me osvestio da ja u toj situaciji nikad više ne mogu da budem, ostarilo se, rasulo se....

Zato gledaj i uživaj dok možeš, i ti ćeš jednom u moju situaciju.


Đed Gvozdo...

Kod nas bilo slično, mater nas okupila takođe na gomilicu, bilo brige, uzbuđenja, valjanja po kauču od brige - couchsurfing-a;
sedi ćerka [pre izbora Srbije] s glavom na dlanovima, spremna da zaplače: "Spremna sam da pustim suzicu, i budem tužna i ljuta i besna na Evroviziju zbog ove nepravde koju su naneli Srbiji, i mom dečjem biću..."
mariopan mariopan 08:48 16.05.2022

Re: dobrodosli u glib

Zato gledaj i uživaj dok možeš, i ti ćeš jednom u moju situaciju.

U pravu si.

I ja imam toliki kauč ali ga više ne rasklapam, dovoljna mi je i polovina.
Colin_bgd Colin_bgd 16:02 10.05.2022

Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Konstrakta je genije...

Istovremeno mi lici na sve moje drugarice iz odeljenja...
zilikaka zilikaka 17:10 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Istovremeno mi lici na sve moje drugarice iz odeljenja

Da, vidiš, ja sam se zaželela takvih likova. Ima ih već omatorelih u mojoj epsilon okolini ali ne uspevam da ih nađem šire. Nekako godinama zasenjuju ih oni drugi. U javnosti, na ulici, na poslu...
Dominiraju pojave posvećene svojoj slici kod drugih. To su kose i frizure ko da su upravo sa scene sišle, nokti ko umetnička dela, sa kojima mi nije jasno kako mogu išta da rade, štikle od 12+ cm, a i plastika postaje standard. Skoro gledam jednu, znam je više od 10 godina, i ne liči mi na sebe, sve joj se oči iskosile, deluje nekako naduveno, i onda shvatim da je ubacila jagodice. Izgubila izraz lica, mimiku, oči koje su imaje neki lep oblik, ko tužnog kučeta.
Znam da ni ona ne razume moje udobne cipele i farmerke, drugi smo svet, ali meni moj jako nedostaje.


angie01 angie01 17:49 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Znam da ni ona ne razume moje udobne cipele i farmerke, drugi smo svet, ali meni moj jako nedostaje.


snimi ovaj super fazon Megan Markl luka,...znaci fora, jednostavnost, elegancija, dominacija,

angie01 angie01 18:01 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Istovremeno mi lici na sve moje drugarice iz odeljenja...


upravo tako,...nekad su Beogradom hodale devojke slicne Ani, autenticne, pametne lafcine, koje su izlazile iz galerija i knjizara, a sada su preplavile napumpane tupave kardasijanke, koje izlaze sa splavova i separea,...ispada da samo stanovnici Beograda nemaju pravo na lokalpatriotsku odbranu provinijencije grada.




Ribozom Ribozom 19:39 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

a sada su preplavile napumpane tupave kardasijanke, koje izlaze sa splavova i separea


Aman...i ti. Najveci neprijatelj zene je druga zena.
Neko svako izgleda kako hoce, nek' cveta hiljadu cvetova.
Nekad si pricala kako je biti isfoliran privatna stvar svakog pojedinaca, sada je biti ne isfoliran vrhunski kvalitet.
8c_competizione 8c_competizione 19:45 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

nemoj u Samane da mi diras

problem im je klijentela, ali od necega se mora ziveti, ne....

a za Konstraktu navijam svim srcem, takodje i prijatelji ovde u Berlinu!

angie01 angie01 19:51 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Najveci neprijatelj zene je druga zena.


ma hajde molim te, to uopste nije takav kontekst, nego istina ziva i jos depresivna,...meni licno ne interesuje kako se ko designira, nego je problem sto je sav taj plasticni kic uzas postao mejnstrim, nesto cemu se tezi, pa se napumpavaju mlade lepe devojcice, zeleci da izgledaju onako kako se trazi, da dobiju lajkove na mrezama i budu prihvacene, a to je tuzno i tragicno.


Nekad si pricala kako je biti isfoliran privatna stvar svakog pojedinaca, sada je biti ne isfoliran vrhunski kvalitet.


kada sam to pricala i u kom kontekstu?...pa je l kapiras uopste sta sam rekla, da je nesto sto je normalno i prirodno, ispala senzacija, jer je toliko retka, odgurnuta kao nepotrebna smetnja...pogledaj molim te sta forsiraju mediji kao pozeljan model.
angie01 angie01 20:01 10.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

a za Konstraktu navijam svim srcem, takodje i prijatelji ovde u Berlinu!


noboole noboole 13:02 12.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

angie01
Istovremeno mi lici na sve moje drugarice iz odeljenja...


upravo tako,...nekad su Beogradom hodale devojke slicne Ani, autenticne, pametne lafcine, koje su izlazile iz galerija i knjizara, a sada su preplavile napumpane tupave kardasijanke, koje izlaze sa splavova i separea,...ispada da samo stanovnici Beograda nemaju pravo na lokalpatriotsku odbranu provinijencije grada.





Nemoj Angie, to je nova elita. I one ce da se duhovno uzvinu, ili njihova deca, ili deca njihove dece. Evo, kako vidimo, pronadje se i poneka matematicarka, bioloskinja i sl medju tom elitom iza vrlog vodje.

angie01 angie01 13:31 12.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

I one ce da se duhovno uzvinu, ili njihova deca, ili deca njihove dece.


kako deluje, krenuce sve u suprotnom pravcu-negativna selekcija je postala zakon.
Evo, kako vidimo, pronadje se i poneka matematicarka, bioloskinja i sl medju tom elitom iza vrlog vodje.


nisam pratila, pa ne znam o kome se tacno radi,..al brate, svi ti po partijama imaju sumnjive diplome,...danas je policija iznela ekran sa dokazima o kupljenim ispitima-hebotebog, lazni lekari, nece da padne zid, jer nije dobro utemeljen, nego ce da umre pacijent, zbog kvazi doktora.
maksa83 maksa83 13:39 12.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

nisam pratila, pa ne znam o kome se tacno radi,..al brate, svi ti po partijama imaju sumnjive diplome,...danas je policija iznela ekran sa dokazima o kupljenim ispitima-hebotebog, lazni lekari, nece da padne zid, jer nije dobro utemeljen, nego ce da umre pacijent, zbog kvazi doktora.

Mislim da cilja na Begu kako smo je zvali u srednjoj, tj. Jelenu Begović, direktorku Instituta za molekularnu genetiku i genetski inžinjering. Njena diploma i doktorat i ekspertiza su zapravo pravi pravcati, a njena kandidatura je verovatno čin zahvalnosti što su Kinezi sunuli u taj institut neku kamaru para pa se nešto dešava. Ona koliko je se sećam stvarno nije profil koji bi završio u SNS-u, ali eto, šit hepns...
Atomski mrav Atomski mrav 13:54 12.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

Ona koliko je se sećam stvarno nije profil koji bi završio u SNS-u, ali eto, šit hepns...


angie01 angie01 15:22 12.05.2022

Re: Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko...

šit hepns...


dok ne budu standard.
zoja444 zoja444 17:37 10.05.2022

pitam se, pitam se

1. zasto je konstrakta poklonila bokal i lavor sa nastupa patrijarhu? 2. kakvi su to masonski simboli koji se spominju takodje u nastupu?
angie01 angie01 18:03 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

1. zasto je konstrakta poklonila bokal i lavor sa nastupa patrijarhu? 2.


nisam cula, al ako jeste, valjda da opere ruke.


. kakvi su to masonski simboli koji se spominju takodje u nastupu?


koji masonski simboli?
zoja444 zoja444 18:28 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

ne znam koji, nisam se udubljivala u vest.
angie01 angie01 18:32 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

ne znam koji, nisam se udubljivala u vest.


pa kako pitas, ako ne znas o cemu se radi i da li je izvor info validan?


angie01 angie01 18:59 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se




Završeno je glasanje za imena bizona – četiri ženke i jednog mužjaka, koji su u Nacionalni park Fruška gora stigli iz Poljske.

Građani Srbije su bizone nazvali: Fruška, Mila, Ninja, Cveta, dok je jedini mužjak poneo ime Đuka.
-Danas




zoja444 zoja444 19:09 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

pitam da li neko ovde zna a i koji je to izvor validan?
angie01 angie01 19:43 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

pitam da li neko ovde zna a i koji je to izvor validan?


pitas da li neko zna, a ne znas tacno sta:),

EVO TI GLUPOST O SKRIVENIM MASONSKIM SIMBOLIMA

patrijarhu je bila u poseti i poklonila svoje scenske rekvizite, a on njoj triptih ikonu-oba poklona su simbolicna, njen u smislu simbolike njene pesme, verovatno i sa duhovitom namerom, a njegov zbog triptiha iz koga je izvucena i pobednicka pesma za Evroviziju-sve u svemu, nista dramaticno.

validan izvor sigurno nije neciji insagram profil, informer i slicna zuta stampa.
zoja444 zoja444 19:51 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

znam ja tacno sta sam pitala, zao mi je ako nisi razumela. koja je simbolika tog poklona, nevezano sto je simbolican? nisi mi preporucila nijedan relevantan izvor.
angie01 angie01 19:58 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

znam ja tacno sta sam pitala, zao mi je ako nisi razumela. koja je simbolika tog poklona, nevezano sto je simbolican? nisi mi preporucila nijedan relevantan izvor.


pitala si za poklon, sto nisam cula, pa sam pogledala, u raznim dnevnim listovima pise da je Konstrakta bila u poseti patrijarhu i dala mu rekvizite sa nastupa= sto je uobicajeno, kao sto sporitsti daju dresove, lopte, rekete, s tim, sto je moje misljenje, da jedina simbolika u lavoru i bokalu, moze biti ista ona, koju imaju i na sceni...

za masonske znake sam ti postovala instagram profil na kome je kreirana ta glupost i rekla ti da to svakako nije validan izvor, nego izmisljena teorija zavere i zahebancija.
zoja444 zoja444 20:05 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

nemam instagram i ne mogu da otvaram linkove, no nije ni vazno. angie, nekad si bas nakostresena.
angie01 angie01 20:13 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

nemam instagram i ne mogu da otvaram linkove


pa nemam ni ja instagram, link se uredno otvara.


nekad si bas nakostresena.


nisam uopste-odgovorila sam ti...ne znam kako razumes receno.
zoja444 zoja444 20:23 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

neka tvoja bude poslednja.
angie01 angie01 20:28 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

neka tvoja bude poslednja.


ne znam sto se ljutis.
zoja444 zoja444 20:37 10.05.2022

Re: pitam se, pitam se

ne ljutim se. ne razumemo se nesto, pa mi je dijalog besmislen.
bangyahead bangyahead 08:19 11.05.2022

Re: pitam se, pitam se

zoja444
1. zasto je konstrakta poklonila bokal i lavor sa nastupa patrijarhu? 2. kakvi su to masonski simboli koji se spominju takodje u nastupu?



Ahahah, koje budalaštine. Masonski simboli su tu da bi makla lovu od masonjara za kampanju.

Nego, ozbiljni rivali - kišnjevski Gogolj Bordelo, kakav rstva, idemooo, hopa-cupa!

angie01 angie01 08:45 11.05.2022

Re: pitam se, pitam se

juce sam odgledala prvo polufinale na preskok i na pola uva, al su i meni zapali za oko Moldavijci,...pogodila sam ko ce proci,..za sada:),...Ukraina dobila najvise ovacija.
angie01 angie01 09:07 11.05.2022

Re: pitam se, pitam se

Ahahah, koje budalaštine. Masonski simboli su tu da bi makla lovu od masonjara za kampanju.


ma, neko je isrtao neke nepostojece trouglove, koje navodno pravi njen kostim i ruke dok tapse-vidi ispod linka i to predstavio kao namerne sakrivene masonske znake:)...meni pre lici na zahebanciju,...najludja reakcija na Konstraktu, je ona od onog ludaka-koji nije odgovarao za smrt pacijenta koju je izazvao pogresnim lecenjem-miroljubpetrovic...ima na youtube.
shmoo shmoo 09:09 11.05.2022

Евровизија к'о Нобелова награда Зеленском

angie01

Ukraina dobila najvise ovacija.



Ако још увек рачунају гласове публике (ма шта год то значило), онда ће Словенци и Хрвати сигурно гласати за Констракту под условом да уђе у финале јербо су много љути зато што их је Ојропа тако грубо откачила.

Албанци сигурно неће гласати за Констракту. А толико су наде полагали у ону своју кардашијанку, мајку Мусе Кесеџије.


Из 2014. (ЛИНК)


Beneath the annual extravaganza of sequins and lights, the Eurovision Song Contest is an undeniably political event, from the strategic voting to using the competition as a way to boost a country's image on the continent. But this year, turmoil in Ukraine and Russia’s anti-gay propaganda laws both look set to further politicize an event already known for its combination of bombastic enthusiasm and subtle lessons in international relations.

The most established voting blocs, formulated by Derek Gatherer, a lecturer at Lancaster University, include “The Viking Empire” of Scandinavian countries; “The Balkan Bloc,” which includes Romania, Serbia, and Albania; and “The Pyrenean Axis,” which includes Andorra and Spain.

The Balkans: This year, the Balkans bloc will be “significantly weaker” because of the ongoing financial crisis, said William Lee Adams, founder of Wiwi Bloggs, one of the largest independent blogs on Eurovision, and a correspondent for Newsweek and CNN. The struggling economic climate meant that Serbia and Croatia both had to pull out, “so we only have the Former Yugoslav Republic, Macedonia, Slovenia, and Montenegro,” Adams said. “When people talk about about ‘bloc voting,’ you need a bloc, so if half of your bloc is missing, you’re not going to do very well, are you?”



И од пре пар сати (ЛИНК)


While a specially introduced martial law prevents men of military age from departing the war-torn country, Kalush Orchestra has been encouraged to travel, says the national public broadcaster Suspline.

These are young men with a mission. “We want to show the world community Ukrainian music,” the band told Suspline. “Our spirit and how unbreakable we are. We really need support in this difficult time.”

Unsurprisingly, Ukraine is already the favourite to win on May 14 in the final in Turin, Italy, following on from its two previous wins in 2004 (Wild Dances) and 2016 (1944). Who could blame its European neighbours for offering up a united flurry of douze points – whether they like the song or not?


angie01 angie01 09:16 11.05.2022

Re: Евровизија к'о Нобелова награда Зеленском

Ако још увек рачунају гласове публике (ма шта год то значило), онда ће Словенци и Хрвати сигурно гласати за Констракту под условом да уђе у финале


zaboravila sam, da l zemlja koja je ispala za finale, ipak glasa,...Hrvati i Slovenci gradjani-znaci, ne zvanicni ziri tih zemalja-sigurno hoce, jer su i do sada kacili komentare odusevljenja ispod klipova, ili tekstova o njoj, mnogi je proglasavali svojim favoritom i pored svojih predstavnika- sto je iznenadjujuce i lepo.
bangyahead bangyahead 19:19 11.05.2022

Re: pitam se, pitam se

angie01
juce sam odgledala prvo polufinale na preskok i na pola uva, al su i meni zapali za oko Moldavijci,...pogodila sam ko ce proci,..za sada:),...Ukraina dobila najvise ovacija.


молдавија шоу-програм, мешавина Гогољ Бордела и Дубиоза Колектива, хопа-цупа рокенролица с 'армоникама... и опичени, аполитични...
medjutim92 medjutim92 09:11 12.05.2022

Re: pitam se, pitam se

bangyahead
Nego, ozbiljni rivali - kišnjevski Gogolj Bordelo, kakav rstva, idemooo, hopa-cupa!





Pesma o vozu koji ide od Kišinjeva do Bukurešta i ništa mu nije kasno, kako to dve države a sve isto.

Pitam se kako bi prošla ista ova pesma da u njoj neko ide na liniji tipa Banjaluka - Beograd..
bangyahead bangyahead 17:13 13.05.2022

Re: pitam se, pitam se

па, ако би направили Дубиоза, Ladno Pivo и Бед копи, прошла би.

shmoo shmoo 19:38 10.05.2022

Уметница мора бити здрава, бити здрава...






Колико памтим, и Станоје Главаш је из Глибовца.

Ено и данас још увек на том потезу у троуглу између Кусатка, Ратара и Паланке мо'ш да видиш ликове са приручним детекторима за метал како иду по ливадама тражећи закопано благо Станоја Главаша.

milisav68 milisav68 20:15 10.05.2022

Re: Уметница мора бити здрава, бити здрава...

shmoo

Колико памтим, и Станоје Главаш је из Глибовца.

I Kena.

Inače, Konstraktin otac je bio urednik Politike Ekspres, TV Politike, i TV Beograd, a kratko i ministar informisanja u jednoj od Miloševićevih vlada.

A baba iz Glibovca je gledala u džigericu i provodadžisala,

Čak je to i stavila u stih svoje pesme "Nobl"

"Kao i moja baba Desanka, Fej u Parizu slika gradove u izmaglici, Desanka u Glibovcu čita sudbine u džigerici".
angie01 angie01 20:30 10.05.2022

Re: Уметница мора бити здрава, бити здрава...

shmoo shmoo 07:05 11.05.2022

Естрада није култура и уметност

milisav68

I Kena.



Глибовац је центар сваке револуције у Србији већ 200 година.

Од оних демократских са Кеном на челу колоне и свих осталих политичких револуција па све до револуције у "уметности и култури".

Мој кандидат за Песму Евровизије следеће године у Глибовцу... И то на енглеском језику да нас разуме читав свет...





mlatisa mlatisa 20:33 10.05.2022

Тријумф цинизма

Мени овај "хајп" око Констракте делује као потпуни пораз музике. То што она изводи нема везе са музиком и песмом. Руку на срце, музика је давно преминула на глобалном нивоу. Можда ме повремено нешто пријатно изненади, али ретко.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
angie01 angie01 20:35 10.05.2022

Re: Тријумф цинизма

uredu je misliti drugacije.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!



angie01 angie01 21:23 10.05.2022

Re: Тријумф цинизма

kako je lepa ova italija, majkomila, bozanstvena.



magnus magnus 05:52 11.05.2022

Re: Тријумф цинизма

kako je lepa ova italija, majkomila, bozanstvena.
drže do stila , čim imaš više para a prešo si 50 apgrejduješ ženu tridesetogodišnjakinjom ili mlađe , uglavnom ako si pri parama ,imaš stila , malo ko jebe 50+ uvek su volili lepo
Colin_bgd Colin_bgd 08:05 11.05.2022

Re: Тријумф цинизма

angie01


Уосталом, Асанжа треба ослободити!




Dajte ljudi, ne zelim da trolujem ovde, ali molim vas, nemojte vise da se palite na tog ruskog agenta... Informisite se malo bolje, ali zaista...
shmoo shmoo 08:19 11.05.2022

Допуна

Colin_bgd
angie01


Уосталом, Асанжа треба ослободити!




Dajte ljudi, ne zelim da trolujem ovde, ali molim vas, nemojte vise da se palite na tog ruskog agenta... Informisite se malo bolje, ali zaista...




Асанжа и Солоа треба ослободити!


П.С. - А шта фали руским агентима?

То ти је исто као и амерички агенти.

И сви се они забављају много боље него ми зато што сваки час мењају страну/екипу за коју играју. Фани гејм.

Ништа њима (агентима свих боја и фела) не фали.

Чак им је и превише добро у овом свету у којем живимо.

angie01 angie01 09:00 11.05.2022

Re: Тријумф цинизма

Dajte ljudi, ne zelim da trolujem ovde, ali molim vas, nemojte vise da se palite na tog ruskog agenta... Informisite se malo bolje, ali zaista..


prvo, trolovanje se podrazumeva, kakv je to blog bez trolovanja, ko cevapi bez luka.

drugo, ja stvarno ne mogu da kazem da sam upoznata sa time sto kazes-a tebi generalno verujem-...no ne vidim sta to menja na stvari, ako je sve sto je izneo istina...nekako je sve oko njega cudno tretirano, najblaze receno, sa sve, meni neshvatljivim mrcvarenjem i u javnosti prezentovano zamagljeno.
cmix909 cmix909 10:01 11.05.2022

Re: Тријумф цинизма

mlatisa
Мени овај "хајп" око Констракте делује као потпуни пораз музике. То што она изводи нема везе са музиком и песмом. Руку на срце, музика је давно преминула на глобалном нивоу...

Nije preminula nego je otisla u minus, a Konstrakta je jedan lokalni povratak na nulu i trenutno olaksanje usled odsustva apsolutne izvestacenosti/kvazi-osecajnosti, bolesnog neukusa i stereotipa za koje je i Ibarska magistrala melem za usi. Novi pravac: Primum non nocere.
magnus magnus 21:09 11.05.2022

Re: Тријумф цинизма

kako je lepa ova italija, majkomila, bozanstvena.
al imaju megableja ministrice


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:56 12.05.2022

Re: Тријумф цинизма

Colin_bgd
angie01


Уосталом, Асанжа треба ослободити!


Dajte ljudi, ne zelim da trolujem ovde, ali molim vas, nemojte vise da se palite na tog ruskog agenta... Informisite se malo bolje, ali zaista...

Коме и чему ти верујеш?

Да ли мислиш да треба крити или објавити истину о злочинима моћних? (Лако је провериво да Викиликс никада није морао да демантује ишта од онога што су објавили, односно све објављено је истина 1/1.)

Да ли мислиш да је у реду у земљи која се дичи владавином права, арбитрарно стрпати неоптуженог и неосуђеног човека у најозлоглашенији затвор?

noboole noboole 13:12 12.05.2022

Re: Тријумф цинизма

magnus
kako je lepa ova italija, majkomila, bozanstvena.



Istine radi :)


angie01 angie01 13:24 12.05.2022

Re: Тријумф цинизма

Who the fuck is this? ...smanji sliku.
bene_geserit bene_geserit 04:06 13.05.2022

Re: Тријумф цинизма

Dajte ljudi, ne zelim da trolujem ovde, ali molim vas, nemojte vise da se palite na tog ruskog agenta... Informisite se malo bolje, ali zaista...

Jelda? Meni deluje da bi ti trebalo da nađeš bolje izvore informisanja ...
nask nask 08:17 13.05.2022

Re: Тријумф цинизма

al imaju megableja ministrice

Koji je kriteijum da je neko megableja ministrica?
bangyahead bangyahead 06:49 14.05.2022

Re: Тријумф цинизма

angie01
uredu je misliti drugacije.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!





Anđa, prvi i poslednji stub bložne demokratije, alfa i omega, početak i kraj.
angie01 angie01 09:59 14.05.2022

Re: Тријумф цинизма

s glavom na dlanovima,


pozdrav za Nitusku


Anđa, prvi i poslednji stub bložne demokratije, alfa i omega, početak i kraj.


mojne se zahebavas ovako, jer izazivas bol u dusi obozavaocima.
predatortz predatortz 22:23 10.05.2022

Simpatična žena

Tu evropsku Grand paradu odavno ne gledam, niti sam čuo našu pesmu.
Ukačio sam neki intervju sa Konstraktom i deluje mi da je simpatična i duhovita osoba.
Želim joj uspeh na takmičenju.
angie01 angie01 23:02 10.05.2022

Re: Simpatična žena

meni se jako svidja sto je cool, opustena, nije nafurana i ne prenemaze se nekim hajpom, a fakat je privukla paznju,...stoji na zemlji, pravi fazone i predstavlja nas dostojanstveno, ono, sta bude, bice, ja cu uraditi najbolje sto mogu, ne prica gluposti i ostala je svoja.
bangyahead bangyahead 08:25 11.05.2022

Re: Simpatična žena

predatortz
Tu evropsku Grand paradu odavno ne gledam, niti sam čuo našu pesmu.
Ukačio sam neki intervju sa Konstraktom i deluje mi da je simpatična i duhovita osoba.
Želim joj uspeh na takmičenju.


Kakvi ste smarači, Srbi, niko ne prati takmičenje, ali svi vole da kenjaju. Bio eksces juče, mala Albanka užasno agresivno otvorila, sa pesmom nalik našim kokainsko-poststaljinističkim-"fuckmeiamsicklittlebitch" tiktok hit-pičićima, koje je Konstrakta oduvala na Beoviziji sa izuzetno inteligentnim nastupom;

Elem, Albanka mala, agresivni koka-porno song, sa sve trijumfalnim pokazivanjem orlušine na kraju - i ispala, i sada kukaju Albanci o zaveri protiv ovog njihovog šunda.


bangyahead bangyahead 08:33 11.05.2022

Re: Simpatična žena

Slučajno obavestio moderatora
predatortz predatortz 09:41 11.05.2022

Re: Simpatična žena


Kakvi ste smarači, Srbi, niko ne prati takmičenje, ali svi vole da kenjaju.


Ne pratim takmičenje, niti sam ga komentarisao.
Komentarisao sam Konstraktu ili ti Anu.
Simpatična žena.
softelectronics_e softelectronics_e 11:31 11.05.2022

Re: Simpatična žena

predatortz

Kakvi ste smarači, Srbi, niko ne prati takmičenje, ali svi vole da kenjaju.


Ne pratim takmičenje, niti sam ga komentarisao.
Komentarisao sam Konstraktu ili ti Anu.
Simpatična žena.

Ja to da gledam - ne mogu.
Poneki puta ukačim da gledam glasanje.
To mi je koliko toliko interesantno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:24 11.05.2022

Re: Simpatična žena

sa pesmom nalik našim kokainsko-poststaljinističkim-"fuckmeiamsicklittlebitch" tiktok slađanim hit-pičićima,


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana