Gost autor| In memoriam

...a moglo je bolje!

angie01 RSS / 12.03.2023. u 18:29

 0402foto-EPA-SRDJAN-SUKI-1000x560.jpg

 

 DA SE PODSETIMO! Šta je sve uradila Vlada dr Zorana Đinđića nakon 5. oktobra:

1. Obnovljeno članstvo SRJ u UN, MMF, Svetskoj banci, Savetu Evrope.

2. Prosečna plata, sa 35 evra u 2000, porasla do 164 evra u februaru 2003. godine.

3. Isplaćene zaostale penzije (kasnile 2 meseca), dečiji dodaci (24 meseca), naknade za materijalno obezbeđenje porodice (26 meseci), penzije zemljoradnicima (36 meseci).

4. Inflacija sa zatečenih 113% u 200. oborena na 8% do 2003.

5. Otpisano 70% kamata na dugove za struju. Za nekoliko meseci su potpuno ukinute restrikcije.

6. Na donatorskoj konferenciji za SRJ prikupljeno 1,28 milijardi dolara (jun 2001).

7. Budžet 2000. 65 milijardi dinara. Budžet za 2003. 261,5 milijardi dinara.

8.Privredni rast u 2001. 5,6%, u 2002. godini 3,9%.

9.Odmah po preuzimanju Vlade smenjen Radomir Marković, bivši načelnik Resora Državne bezbednosti.

10. Lišen slobode Slobodan Milošević.

11.Obnovljeno 800 km puteva

12. Uhapšeni Dragoljub Milanović (gen. dir. RTS), Radomir Marković (bivši šef DB), Branko Đurić (bivši šef beogradske policije), Milan Radonjić (šef beogradskog DB).

13.Smanjene zbirne stope socijalnih doprinosa sa 105% na 71,8%.

14.Stopa poreza na dobit smanjena sa 20% na 14%.

15.Stopa poreza na dohodak na prihode od samostalne delatnosti snižena na 14%.

16.Ukinut zloglasni Zakon o informisanju iz 1998. godine, kojim je bivši režim kažnjavao nezavisne medije. Isplaćeno 11,5 miliona dinara simboličke odštete medijima.

17. Imenovan novi UO RTS Za predsednika izabran Dejan Mijač, za generalnog direktora Aleksandar Crkvenjakov. Bojana Lekić postala glavni urednik

18.Ukinut represivni Zakon u univerzitetu. Imenovani novi dekani i rektori na univerzitetima uz saglasnost naučno-nastavnih veća.

19. Usvojen Zakon o vraćanju dela nadležnosti Vojvodini oduzetih tokom Miloševićeve vlasti.

20.2001. godine školska godina je, posle 10 godina, počela bez obustave nastavePlate prosvetnim radnicima povećane su sa 30€ (2000) na 205€ (2002).

21. Povećane plate u pravosuđu. Plata u januaru 2001. bila je 170€. Na kraju 2002. iznosila je 600€.

22.Počele reforme školstva i pravosuđa.

23.Dodeljeno prvih 1.000 stipendija za mlade talente iz cele zemlje.

24.Prvi susret jednog srpskog premijera i američkog predsednika

25.MMF odobrio trogodišnji stand-by aranžman u iznosu od 829 miliona dolara (ključan za otpis duga prema Pariskom klubu poverilaca).

26.Pariski klub otpisao Jugoslaviji 66% duga, što predstavlja najveći otpis duga jednoj zemlji u poslednjih 50 godina (novembar 2001).

27.Potpisan Ugovor o prvoj tranši pomoći EU (150,8 miliona €) u 2001. godini.

28.Evropska komisija dala 34,4 miliona € pomoći Srbiji (2001).

29.Tokom 2001. potpuno eliminisano crno tržište naftnih derivata. Tokom 90-ih gorivo u Srbiji se prodavalo na ulici.

30.Uređeno i normalizovano tržište cigareta i zaustavljen masovni šverc iz 90-ih.

31.Ukinute sve izvozne kvote, koje su bile izvor korupcije tokom 90-ih.

32.Konsolidovani EPS i NIS.

33.2001. godine rast poljoprivredne proizvodnje iznosio 25%.

34.Otvoreni prvi hipermarketi

35.Nastavljena izgradnja Hrama Svetog Save, posle višedecenijske pauze. Postavljeno 49 zvona, a novembra 2002. godine organizovana donatorska večera na kojoj je prikupljeno 82 miliona dinara za završetak hrama.

36.Ukinuta smrtna kazna.

37.Počelo vraćanje stare devizne štednje.

38.Nakon ulaska združenih snaga bezbednosti vraćen suverenitet nad teritorijom Kopnene zone bezbednosti i stabilizovane opštine (Bujanovac, Preševo, Medveđa). Broj terorističkih napada pre ove operacije prosečno je mesečno iznosio 136

39.Formirane Uprava za borbu protiv organizovanog kriminala i Žandarmerija.

40.Donet zakon o borbi protiv organizovanog kriminala.

TO JE DONEO 5. OKTOBAR 2000. TO JE DONEO DR ZORAN ĐINĐIĆ.

...nastavak smo propustili.



Komentari (440)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 18:41 12.03.2023

kako došlo tako otišlo

Da je moglo bolje bilo bi.

Doduše nekome i jeste bolje a ti neki znaju koji su.

Čim im postane bolje nema ih više na blogu.

A i što bi?

p.s.
Natašu ne računam. Još se nije snašla.
angie01 angie01 18:45 12.03.2023

,

i cime od svijeta da se branis
kao ruza sa dva smijesna trna ili snom
uzalud, uzalud, sve je protiv nas



nijedna suza nimalo volje
nijedna slutnja ni glas a moglo je bolje
solo solo 18:47 12.03.2023

Re: ,

i cime od svijeta da se branis


mlatisa mlatisa 18:56 12.03.2023

Било би боље да је могло

Знам да делује дефетистички, али нико, сем појединих нас, није хтео боље. Зато, мисли глобално, делуј локално.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
angie01 angie01 19:07 12.03.2023

gde su sad ovi ljudi...

angie01 angie01 19:09 12.03.2023

Re: Било би боље да је могло

али нико, сем појединих нас, није хтео боље.


ovakav covek je umro uzalud.
freehand freehand 19:11 12.03.2023

Re: gde su sad ovi ljudi...

angie01


Ponoviću se, ali kako vreme prolazi tako mi je ova fotografije i sve koje prikazuju tu paradu licemerja sve odvratnija.

Jutra 12. marta ne bi se skupilo sto ljudi koji bi rekli lepu reč o njemu živom.
Ovo društvo tog čoveka nije zaslužilo, ni kaoživog ni kao uspomenu.
angie01 angie01 19:24 12.03.2023

Re: gde su sad ovi ljudi...

Ovo društvo tog čoveka nije zaslužilo, ni kaoživog ni kao uspomenu.


isto mislim.
emilia emilia 04:31 13.03.2023

Re: Било би боље да је могло

angie01ovakav covek je umro uzalud.

Uzalud, najviše mi je zbog toga krivo.
Intelekt, hitrost, sinergija nauke i politike, motivisanost i beskrajna energija koja je bila nezaustavljiva. Moderan, slobodnomisleći i slobodoljubiv čovek kakve Srbi ne vole. Za koga nisu postojale prepreke, vredan svakog divljenja. Jedini ko je mogao i uspeo da ga zaustavi, bio je neobrazovan, koristoljubiv, ne baš pametan narod. Na ovim prostorima temeljna je samo tupoumnost, podaništvo i primitivizam zakucan dva veka i to ne dopušta kroz istoriju do danas niti ubuduće uspon i afirmaciju takvih profila ličnosti kakav je bio Đinđić. Ne samo da ne dopušta već ih i ubija, temeljno uklanja svaki trag i pokušaj realizacije pristojnog, uređenog društva.
shmoo shmoo 09:19 13.03.2023

Patience is the mother of wisdom

and all other virtues.

Замисли, кажу на интернету да је ово велшка пословица.

Ма нема везе, брат Келт је мио па макар и Србин био.






My dear

emilia


Нека се Анђа једи колико год хоће и нека пукне од љубоморе, али ја морам овде на овом месту да ти се захвалим што ти у својим чаршавима на Блогу Б92 лепо ставиш да је њихов аутор Басара (неки пут и аналфабета Видојковић).

Тиме ми уштедиш силно време јер чим видим имена аутора, ја те твоје чаршаве прескачем.

А овде ме Анђа зезнула са том својом "гост аутор" загонетком увијеном у мистерију унутар енигме објављеном у дневном листу Данас, како она рече.

П.С. - Поранила си са оним Басариним чаршавима испод твог никнејма тамо код Филипа Младеновића на блогу посвећеном Дану жена.

Требало је само мало да сачекаш, па да се онда са свим тим тамо окаченим овде код Анђе лепо разбашкариш као у својој кући.

'Ај у Басарино здравље, живели!






cmix909 cmix909 10:06 13.03.2023

Re: Било би боље да је могло

angie01
ovakav covek je umro uzalud.

Zahvaljući prozoru u svet, propustio sam mnogo sta bitnog i fiksirao se na jednu nasiroko zaboravljenu scenu u izbornom stabu DSS-a, ili tako neceg, odmah po objavi Koštuničine pobede. Neki nepoznat mi covek u stanju najvise ozarenosti pokusava da mu i licno saopsti tu veliku vest i uspeva samo da promuca: Vojo, Vojo... u jednom intimnom tonu koji kao da otkriva sudbinsku bliskost jos od porodilista, a onda prelazi na: Predsedniče... i odmah potom na Vi prebacujuci se u mod podanika pred carem careva. E, tada sam pomislio da smo dobili bitku, ali ne i rat. (U stvari, ne secam se bas kako sam to u sebi formulisao, ali voleo bih da je bilo upravo tako.)
angie01 angie01 10:37 13.03.2023

Re: Patience is the mother of wisdom

sta te tacno nervira taso,...sto je ta vlada sa Djindjicem na celu ostvarila uspeh i pored nemogucih uslova, opstrukcija, gomile neprijatelja,...pa sad nastavljas neki izmisljeni problem da ponavljas,

e , al najveci fazon je da ti nekom zameras carsave:))))

...ujedno, havala sto si ovde umeren.

isto, nije mi jasno, sto te nervira emilija,...pise i kaci stvari koje ti neodgovaraju.
shmoo shmoo 10:49 13.03.2023

Re: Patience is the mother of wisdom

angie01

...ujedno, havala sto si ovde umeren.



Нема на чему, Анђо, и други пут.

Ма ја сам по природи такав свуд по телу, умерен, али ти ниси то одмах увидела пре 12 година (јбт! ) када смо се први пут упознали на Блогу Б92.

isto, nije mi jasno, sto te nervira emilija,...pise i kaci stvari koje ti neodgovaraju.



Па и ја тебе нервирам зато што качим ствари које ти не одоговарају.

Што ти да имаш право да се нервираш, а ја да немам то право?

Устав и закони Републике Србије гарантују сваком грађанину подједнако право на нервирање.

solo solo 10:59 13.03.2023

Re: Patience is the mother of wisdom

Устав и закони Републике Србије гарантују сваком грађанину подједнако право на нервирање.


A tu uskače farmakološka industrija.

Da čika Velja bonu.....



a za ove zahtevnije i naprednije blogere (benediktance)

shmoo shmoo 12:03 13.03.2023

Re: Patience is the mother of wisdom

solo
Устав и закони Републике Србије гарантују сваком грађанину подједнако право на нервирање.


A tu uskače farmakološka industrija.

Da čika Velja bonu.....

a za ove zahtevnije i naprednije blogere (benediktance)




Мојне ми ту рекламираш неке своје фармацеуте (и козметичарке).

Имам ја своје фармацеуте (и козметичарке).






freehand freehand 19:08 12.03.2023

Još jedan 12. mart

... kao onaj dan 2003. u kome su isti ljudi Đinđića do podne zvali pragmatičnom barabom i drugarom kriminalaca a od podne počeli da ga zovu "našim Zoranom".
Posebno gađenje izaziva familijarnost i bliskost sa pokojnikom koju treba da dočara to "Zoran" kad se govori o Đinđiću.
No važno je tu reći nešto drugo: ne postoji jedan Zoran Đinđić, ni kao ličnost ni kao političar. I on je kao svi normalni i inteligentni ljudi učio, saznavao, sticao iskustvo, menjao sebe i svoje stavove.
I to o gotovo svim aspektima društva i politike. Jedino što je ostalo kao konstanta u njogovom radu i onome što je govorio i zastupao do kraja bila je demokratija.

Inače sam razmišljao da napišem blog danas, koji bi se sastojao samo od jedne rečenice:
"Da je Zoran Đinđić ostao živ"
angie01 angie01 19:23 12.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

jos jedan 12. mart,...i mi vrtimo sve iste stare price, tapkajuci u mestu, vrlo losem.

onima sto su o Djindjicu pricali lose, mogu da suprostavim veliki broj njegovih bliskih saradnika, koji su brze bolje presli u novi tabor i tamo pokazali svoja prava lica.

Inače sam razmišljao da napišem blog danas, koji bi se sastojao samo od jedne rečenice:
"Da je Zoran Đinđić ostao živ"


nedavno sam negde procitala neciji tekst- stvarno sam zaboravila i gde i ciji- koji je slicno bio naslovljen, a u kome je bio sastavljen spisak normalnih stvari koje bi nam se dogodile,...verujem sa velikim otporom pucanstva, da je te 2003. bilo drugacije.
angie01 angie01 19:32 12.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

u 19 30h, na N1 ce biti prikazan dokumentarni film o Zoranu Djindjicu.Autor je Filip Svarm.
nikvet pn nikvet pn 23:39 12.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Да је остао жив ова Србија би данас била много пристојније место за живот... Вечна му слава.
bene_geserit bene_geserit 23:54 12.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

freehand
Jedino što je ostalo kao konstanta u njegovom radu i onome što je govorio i zastupao do kraja bila je demokratija.

Misliš kao kad je oduzeo mandate partiji za koju je glasalo duplo više ljudi nego za njega i bez koje nikad na vlast ne bi došao (demokratija == vladavina naroda)? Ili kad je uradio opstrukciju izbora za predsednika čoveku koji ga je doveo na vlast?
Daj nemoj se zajebavati, Đinđić je bio pragmatičan političar koji je tražio prečice koje su bile daleko od demokratije. Ne kažem da u tom trenutku to nije bio jedino moguće, nego da to nije demokratija.
angie01 angie01 23:55 12.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

nikvet pn
Да је остао жив ова Србија би данас била много пристојније место за живот... Вечна му слава.


da podvucem.
freehand freehand 00:00 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Misliš kao kad je oduzeo mandate partiji za koju je glasalo duplo više ljudi nego za njega i bez koje nikad na vlast ne bi došao

Prvo, za tu partiju nije glasao niko na tim izborima, ona je svoju snagu izgradila na Koštunici kao predsednika (za koga, takođe, niko ne bi lgasao da nije bilo svih drugih u koalciji iza njega); a ta partija je tek kao partija vlasti, kad je od kombi stranke narasla stostruko primajući kuso i repato sa svih strana, došla do nekakve snage na sledećm republičkim izborima, posle Đinđićeve smrti.
Što se mandata tiče - to je pravno pitanje a ne demokratsko, i mandati su pripadali koaliciji koju je ta stranka sabotirala.
bene_geserit bene_geserit 03:28 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

tek kao partija vlasti, kad je od kombi stranke narasla stostruko

pa na tim prvim izborima kada je srušen Milošević podela mandata između DSS i DS je bila 50-50%
hoćeš da kažeš da je i DS tada bila kombi stranka?

Đinđićeva popularnost nikad (makar do tog 12. marta) nije dobacivala do pola od Koštuničine popularnosti u narodu.
Zato je ovaj naravno i bio nosilac liste.
Ako pričamo o demokratiji (== vladavini naroda) to je valjda najbitnija stvar.
Tako da je jasno ko je koga doveo na vlast, makar ako pričamo o demokratskim sredstvima.

Ne možeš za šampiona demokratije da proglasiš osobu koja je uzela funkciju gde je bila sva vlast, pri čemu nikad ni 20% naroda nije bilo za njega, a čoveka koji ga je na vlast doveo sa daleko većom popularnošću je opstruirao da dobije savezne izbore i izbacio mu stranku iz parlamenta na ekstremno nedemokratičan način.
freehand freehand 09:19 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

pa na tim prvim izborima kada je srušen Milošević podela mandata između DSS i DS je bila 50-50%

Izbori posle kojih je DOS preuzeo vlast bili su predsednički, i nanjima je koalicija izgurala zajedničkog kandidata. Republički izbori nasupili su posle toga a DSS je stostruko ojačao na osnovu novog Koštuničinog autoriteta stečenog sinergijom čitavekoalicije, koja je i napravila prelom. On sam za to nit je bio sposoban ni zainterresovan. Tako da tu nikakve podele mandata nije bilo.


Đinđićeva popularnost nikad (makar do tog 12. marta) nije dobacivala do pola od Koštuničine popularnosti u narodu.

Ni do desetine sadašnje Vučićeve popularnosti, kao što Koštunica nije dobaciovao do polovine Miloševićeve popularnosti kad je ovaj drugi bio na vrhuncu, al taj podatak je besmislen po sebi kao bilo kakav argument.

Ne možeš za šampiona demokratije da proglasiš osobu koja je uzela funkciju gde je bila sva vlast, pri čemu nikad ni 20% naroda nije bilo za njega, a čoveka koji ga je na vlast doveo sa daleko većom popularnošću je opstruirao da dobije savezne izbore i izbacio mu stranku iz parlamenta na ekstremno nedemokratičan način.

Osoba nije ništa "uzela", funkcija predsednika vlade u slučaju preuzimanja vlasti bila je deo koalicionog dogovora. A Koštunica nikoga nigde nije doveo, sem, na primer, Zorana STojkovića iz JUL na mesto ministra pravde, malo kasnije.
Dobro i sačuvao Radeta Markovića na mestu šefa DB dok se ne popali dokumentacija.
milisav68 milisav68 09:22 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

bene_geserit
Đinđićeva popularnost nikad (makar do tog 12. marta) nije dobacivala do pola od Koštuničine popularnosti u narodu.

Ima vic da su nepismene Rome ubedili da glasaju za Kusturicu umesto za Koštunicu.

Elem, Koštunica nije imao nikakvu popularnost dok ga DOS nije zvanično izbacio kao protivkandidata Miloševiću, pa se i služba zbunila tim predlogom*, i kao najveću manu su potencirali što nema decu a ima mačke.

*Taj predlog ima predistoriju, jer je SPO izašao iz DOS-a zbog pokušaja atentata na Draškovića u Budvi, a navodno su lideri DOS-a interno razgovarali o Stamboliću kao glavnom protivkandidatu (pa je on posle "nestao".
Ne možeš za šampiona demokratije da proglasiš osobu koja je uzela funkciju gde je bila sva vlast, pri čemu nikad ni 20% naroda nije bilo za njega, a čoveka koji ga je na vlast doveo sa daleko većom popularnošću je opstruirao da dobije savezne izbore i izbacio mu stranku iz parlamenta na ekstremno nedemokratičan način.

Malo si se ovde pogubio.

Prvo su bili savezni izbori, i Koštunica je dobio savezne izbore, a mogao je sa tim da se slika, da crnogorski deo skupštine SRJ nije stao uz njega.Inače je tamo Milo bio za bojkot (izlaznost 28%), pa je Momir Bulatović stao na stranu DOS-a.

Milošević je tu ispao glup, mogao je odmah da prizna izbore od 24. septembra i ništa se ne bi desilo, jer je imao svu vlast u Srbiji, kao Milo u Crnoj Gori.

E, onda kreće Koštuničina popularnost (kad dođeš na vlast, glasaću za tebe), ali nije imao muda da izađe na crtu ostatku DOS-a na izborima za republički parlament u decembru 2000.

I tu počinje silovanje prava (tumačenje koalicionog dogovora), ko ima vlasništvo mandata u republičkoj skupštini, stranke ili lista.
milisav68 milisav68 09:26 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

freehand
A Koštunica nikoga nigde nije doveo, sem, na primer, Zorana STojkovića iz JUL na mesto ministra pravde, malo kasnije.
Dobro i sačuvao Radeta Markovića na mestu šefa DB dok se ne popali dokumentacija.

Kao i Radeta Bulatovića i Acu Tomića.

I još neke likove, ali da ne zbunjujemo sagovornike.
angie01 angie01 10:17 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Dobro i sačuvao Radeta Markovića na mestu šefa DB dok se ne popali dokumentacija.


..a pustio i majcicu sa gajbicarem i parama da se na miru skloni i pored poternice,

bilo bi tu jos " legalistickih" poteza, koji su svi skupa vise zloba, nego bilo sta drugo.
maksa83 maksa83 10:31 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

*Taj predlog ima predistoriju, jer je SPO izašao iz DOS-a zbog pokušaja atentata na Draškovića u Budvi, a navodno su lideri DOS-a interno razgovarali o Stamboliću kao glavnom protivkandidatu (pa je on posle "nestao".

Iz ove perspektive šteta je što je Vuk izašao iz trke, da je ostao i pobedio on i oni njegovi kamenjari bi raskurcali sve jako brzo kao što su obrstili onomad Beograd i imali bismo ovo što sada gledamo još tada, ali bi Đinđić bio živ i bilo bi neke figure sa nekom vizijom, možda bi se izbegao rivajvl radikala kroz SNS i sve što je usledlilo, ovako je sve slupano zađabe. Možda bi se tako izbegla ova šešeljizacija društva koja se marljivo delje već 10+ godina.
predatortz predatortz 10:40 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

a navodno su lideri DOS-a interno razgovarali o Stamboliću kao glavnom protivkandidatu


Što je, samo po sebi, bilo totalno imbecilno i bezidejno!
Hoćeš u demokratske promene sa bivšim komunističkim aparatčikom na čelu?!
maksa83 maksa83 11:27 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Hoćeš u demokratske promene sa bivšim komunističkim aparatčikom na čelu?!

Što da ne, kako je mogla Rusija sa KGB-ovcem na čelu da postane bastion sveCke slobode...
freehand freehand 11:32 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83
Hoćeš u demokratske promene sa bivšim komunističkim aparatčikom na čelu?!

Što da ne, kako je mogla Rusija sa KGB-ovcem na čelu da postane bastion sveCke slobode...

Mislim da Slovencima ništa nije falilo sa Kučanom ni Makedoncima sa Gligorovom.
Amerikanci su imali makartijevce i trećerazredne glumce što su potkazivali svoje kolege, a bogami i bivše šefove CIA u više navrata, što je svakako manje poznato i manje bitno od tih KGB situacija. Sem ako nisi, na primer, nesrećni Iračanin.
milisav68 milisav68 11:39 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83
Iz ove perspektive šteta je što je Vuk izašao iz trke, da je ostao i pobedio on i oni njegovi kamenjari bi raskurcali sve jako brzo kao što su obrstili onomad Beograd i imali bismo ovo što sada gledamo još tada, ali bi Đinđić bio živ i bilo bi neke figure sa nekom vizijom, možda bi se izbegao rivajvl radikala kroz SNS i sve što je usledlilo, ovako je sve slupano zađabe. Možda bi se tako izbegla ova šešeljizacija društva koja se marljivo delje već 10+ godina.



E, izvini nisam mogao da odolim.

Fora je u tome, da je ostao, ne bi pobedio, jer je bio ocrnjen kao i Đinđić (a i on se na dojavu sklonio u Crnu Goru za vreme bombardovanja).

A generalno je greška što se fokusiralo na Miloševića (pojedinca), a ne na sistem, jer je upravo sistem pustio Miloševića niz vodu i nastavio dalje.

I nije ovo šešeljizacija društva, već šešeljizam brani kolonijalni sistem.

Pazi, u moru koski bačenih u poslednje vreme, promakla je vest da su se stranim radnicima smanjili porezi i doprinosi, i da su skoro duplo manji od domaćih radnika.

Kad se bude prodao EPS i Telekom, postaćemo zvanično podstanari u sopstvenoj kući.
milisav68 milisav68 11:41 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

predatortz
Što je, samo po sebi, bilo totalno imbecilno i bezidejno!
Hoćeš u demokratske promene sa bivšim komunističkim aparatčikom na čelu?!

Očaj najviše.
maksa83 maksa83 11:47 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Amerikanci su imali makartijevce i trećerazredne glumce što su potkazivali svoje kolege, a bogami i bivše šefove CIA u više navrata, što je svakako manje poznato i manje bitno od tih KGB situacija.

Potpuno neočekivano baždarena vaga poznatosti i bitnosti.

Ne verujem da je manje poznato da je Džordž B. stariji bio head of CIA, a isto tako ne vidim ni kako je to manje bitno.

Fundamentalna razlika između GW Busha starijeg i Vladimira Vladimiroviča je što je ovaj prvi bio predsednik tačno 4 godine i nije menjao ustav da produži svoju vladavinu do 2036, ali pretpostavljam da tvoj bitnometar ovo stavlja vrlo nisko na skali bitnosti.
maksa83 maksa83 11:48 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

E, izvini nisam mogao da odolim.

Ma slobodno, sve te ŠBBKBB su budalaštine, niko ne zna šta bi bilo da je bilo ovako ili onako. Da ne citiram sad Krležinu poeziju, uvek ispadne onako kako je jedino moglo.
freehand freehand 11:52 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Fundamentalna razlika između GW Busha starijeg i Vladimira Vladimiroviča je što je ovaj prvi bio predsednik tačno 4 godine i nije menjao ustav da produži svoju vladavinu do 2036, ali pretpostavljam da je tvoj bitnometar ovo stavlja vrlo nisko na skali bitnosti.

Potpuno si u pravu, jer ni ti taj detalj nisi istakao u svomkomentaru na koji sam odgovorio.
Takođe je poznato da američki predsednici ne biraju i ne postvljaju vlast u drugim državama kao što je Vladimir Vladimirovič onomad učinio u samoj SAD.
A inače,takođe je manje poznato, na primer, da su Gruzijci pokušali da usvoje zakon kakav Amerikanci imaju godina, pa im je rečeno no-no, biče revolucija.
Što, naravno, neće biti rečeno Kanadi koja je na putu da takav zakon usvoji. Jerbo se zna čije su agenture ok a čije nisu.
maksa83 maksa83 11:54 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

I nije ovo šešeljizacija društva, već šešeljizam brani kolonijalni sistem.

Wut?

Društvo je ideološki šešeljizovano planski, i došešeljizovano je, to je priča za sebe.

To što je Vučić slabić i kolonijalna kučkica koji će da proda bilo šta bilo kome da bi stvorio iluziju progresa je nešto sasvim drugo. Da se ne vraćam na liberalizaciju tržišta školskih udžbenika što je tekovina prethodne vlasti (ponavljam deseti put - toje veća veleizdaja od svih potpisivanja kuraca i palaca oko Kosova) koju ovi nisu probali da rektifikuju nego dodatno zacementirali blaćenjem Kavčića kroz tabloide.

Pazi, u moru koski bačenih u poslednje vreme, promakla je vest da su se stranim radnicima smanjili porezi i doprinosi, i da su skoro duplo manji od domaćih radnika.

Nemam šta prigovoriti, svako ko ovde ima softversku firmu i zapošljava naše programere na belo treba da se oseti kao magarac.

maksa83 maksa83 11:58 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Kad se bude prodao EPS i Telekom, postaćemo zvanično podstanari u sopstvenoj kući.

Eto ti ga sad, pa baš su EPS i Telekom poslednje oaze samoupravnog socijalizma (i bunari krađe i partijskog udomljavanja) a protiv kog se deklarativno ovde borimo jer nas komunjarsko nasleđe koči u napretku.
angie01 angie01 12:05 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Da se ne vraćam na liberalizaciju tržišta školskih udžbenika što je tekovina prethodne vlasti (ponavljam deseti put - toje veća veleizdaja od svih potpisivanja kuraca i palaca oko Kosova)


eh, kada sam ja to sve podrobno objasnjavala ovde pre skoro 15 godina, niko nije ni obracao paznju,...kao i na tu ideju oko otvaranja trazista i nacina poslovanja, koje su na blogu, bogznakako "mudro" izneli comicka i radulovic.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:06 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83

Nemam šta prigovoriti, svako ko ovde ima softversku firmu i zapošljava programere treba da se oseti kao magarac.


e al grješiš..
to je pametan potez..
problem je samo što je tržište malo pa se više vidi.. pa ljudi i zamjere..
al to je kopiranje principa recimo City-ja ili ako hoćeš cijele Evrope..
ne znam dal si recimo bio u Strazburu (a da ne pominjemo Brisel)..
svi oni nude neke benefite visoko plaćenim stručnjacima da dođu i rade u tom nekom njihovom Briselu, Strazburu pa i Londonu..
u Londonu svi zaposleni međunardnih ogranizacija imaju diplotmatski status i kao takvi ne plaćaju ništa od poreza (a mi ostala sirotinja vrisnemo svaki mjesec 40-45% a zauzvrat dobijemo bukvalno skoro pa ništa, dobro de, nije baš ništa al jako ajko malo)..
e sad finansijsko tržište u Londonu je dovoljno veliko da se to ne osjeti na tom nivou, e jbt ja sjedim i radim za 100 nečega a ovaj šupak uzme 120 a ništa bolji od mene nije..
ali princip je pametan..
tako ti dođe gomila svijeta koji ej radišan, pametan, dobro zaradi a hoće to i da potroši.. popravi ti prvo ponudu restorana, pa luksuznid džidža (to si mogao u Srajevu da gledaš uživo od neke 1997.) pa onda upišu i djecu u škole pa i tamo osjetiš razliku..
svima bude bolje..
čak i ako ti koji dolaze nisu nešto belosvetski bolji od tih koje imaš opet je to ogromna prednost.. sad vas je više koji nešto umijete..
na prvu djeluje nefer jer je tržište malo..
kao strategija to je pametan potez i teško mi je da zamislim kako bi moglo da backfire (ostavljam prostora da bi jer je tržište malo)
shmoo shmoo 12:10 13.03.2023

ЗА vs. ПРОТИВ

milisav68
bene_geserit
Đinđićeva popularnost nikad (makar do tog 12. marta) nije dobacivala do pola od Koštuničine popularnosti u narodu.

Ima vic da su nepismene Rome ubedili da glasaju za Kusturicu umesto za Koštunicu.




Људи моји, да се не заносимо много заваравајући сами себе.

Нико кога ја познајем, а то су људи који се никада нису активно бавили политиком у Србији пре тих избора, тада пре 23 године није гласао ни ЗА Ђинђића ни ЗА Коштуницу (о онима осталима из ДОС да не причам).

Сви моји пријатељи, рођаци, познаници итд. тада су гласали ПРОТИВ Милошевића.

Све оно после што се догађало, после 5. октобра 2000, то је већ нека сасвим друга прича.

Сасвим друга прича.

Чак се у тој другој причи и један од мојих Кумова = другара од првог основне после 5. октобра 2000. учланио у Геј 17+. (Ваљао ми је толику количину глупости и булшита тада када је постао друг члан, да ми није Кум не бих се више никада дружио са њим због тога.)

Ено га сада, последњих 15 година иде редовно у цркву, пости и причешћује се. Ваљда ће да му помогне.

maksa83 maksa83 12:17 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

kao strategija to je pametan potez i teško mi je da zamislim kako bi moglo da backfire (ostavljam prostora da bi jer je tržište malo)

Ma neće da backfire pošto tržište jeste malo, i ja sam zapravo već rekao da je najbolji ishod celog ovog sranja što smo mi umesto 200K Rusa u cokulama strojevim korakom koje priželjkuju Zrbi kvislinzi ovde dobili 200K drugorusijanaca koji po svoj prilici preziru Putina i celo to sranje (u suprotnom bi valjda ostali da brane rodinu od satanističke agresije ... koja se doduše dešava na tuđoj teritoriji ali to su sitnice) i umeju nešto da rade i ovde će se zahvaljujući tome slivati neke pare i trošiće se na hranu i kafanu i šrafovsku robu i sve što uz to ide. 200K ljudi koji će unositi pare i povećati potrošnju nije mala stvar u situaciji kada se populacija radno sposobnih rapidno osipa.

Svejedno, ne znam zašto bi ih se dodatno stimulisalo na štetu domaćih firmi, to je potpuno isto kao davati strancima pare da otvore fabriku (da bi se pokupili posle 5 godina kada postane nerentabilno i ostavili ekonomski vakum tj. lokalno stanovništvo sa dyokom u ruci) a domaće za to vreme ne da ne pomažeš nego gaziš nametima na vazduh. Isti k.

P.S. Nesretni aspekt toga je što su napravili kermez na tržištu najma nekretnina i nemali broj ljudi koji nemaju rešeno stambeno pitanje se našao u baš ogromnom egzistencijalnom problemu. Primera gde se ispoljila alavost domaćih stanodavaca pa su šutnuli ljude iz stana znam onoliko.

P.P.S. Izgle da da su oni koji su na početku izbegli u Gruziju počeli da pristižu ovde pošto im je tamo istekla godina dana koliko može da se bleji bez da dobiješ rezidens (koji ne daju lako), pre neki dan radio od kuće i iskliktao neki Wolt/Glovo, donosi momak svetao plavook, slovenska njuška ko moja i zamoli me na vrlo vrlo pristojnom engleskom da mu dam 5 zvezdica pošto mu je ovo drugi dan na poslu. Reko odakle si rođo, kaže "Raša", reko važi Rašo biće pet zvjezdica nemoj da brineš, dobro došao ovde i srećno ti bilo.
angie01 angie01 12:26 13.03.2023

Re: ЗА vs. ПРОТИВ

Сви моји пријатељи, рођаци, познаници итд. тада су гласали ПРОТИВ Милошевића.


eto, kod mene sve isto- samo sasvim suprotno,...prvo, nikada za zlobu nisu bili, a kada se ukazala prilika, glasali su za one za koje su verovali da cu uraditi nesto bolje,..5. oktobar je bio otpor svemu sto se desavalo devedesetih-stigao je bio strasan krvav racun i ljudi su konacno shvatili,...da bi se ubrzo prestrojili u dve grupa,...jedna je zalila sto zloba nije ostavrio svoj cilj i kranula da ravidira istoriju i vraca retrogradne vrednosti,...i druga, koja je verovala u bolju buducnost, sto se zavrsilo ubistvom premijera,...sada zivimo rezultat onoga sto ocigledno primitivna Srbija voli.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:32 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83

Svejedno, ne znam zašto bi ih se dodatno stimulisalo na štetu domaćih firmi, to je potpuno isto kao davati strancima pare da otvore fabriku (da bi se pokupili posle 5 godina kada postane nerentabilno i ostavili ekonomski vakum tj. lokalno stanovništvo sa dyokom u ruci) a domaće za to vreme ne da ne pomažeš nego gaziš nametima na vazduh. Isti k.

P.S. Nesretni aspekt toga je što su napravili kermez na tržištu najma nekretnina i nemali broj ljudi koji nemaju rešeno stambeno pitanje se našao u baš ogromnom egzistencijalnom problemu. Primera gde se ispoljila alavost domaćih stanodavaca pa su šutnuli ljude iz stana znam onoliko.


pa zato da bi došli..
to se i ovde radi.. tih ekonomskih diplomata imaš po Londonu možda i 100 hiljada.. baš dosta.. idu ulicama, troše asvalt, voze se prevozom (koji je djelom subvencionisan), i djeca im idu u škole koje su državne (djelom), hodaju po prakovima, odu nekad i u NHS (imaju pravo mada ovde raja kao i tu dosta ide privatno).. i baš ništa živo ne plate..
zauzvrat London ima x mežunardonih organizacija, kvalitetnije škole (jer djeca obrazovanih), visoku finalnu potrošnju pa dobre restorane, kafane, bionje, prodavnice džidža bidža i ostalih sranja (sinoć vidim u selu prodavnica japanskih noževa)..
to se isplati..
u kratkom roku imaš trošak..
ako uspiješ da napraviš od grada mjesto u kom ljudi koji mogu da biraju žele da žive imažeš korist..
uz to mora da ide zabrana pušenja (čujem da se koplja lome oko toga) i mora da se poradi na čistoći vazduha i okoline generalno..
ne može preko noći ali ovo konkretno jeste korak u dobrom pravcu..
žrtve su uvijek oni koji se još nisu snašli za stan i to je univerzalna boljka urbanih centara..
tek će da bude gadno kad ostanu bake u krajevima u kojima više nema ni leba za manje od 5 evra pa nek vidi baka šta će..
maksa83 maksa83 12:38 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

pa zato da bi došli..

Pa došli bi svakako jer ne meru niđe drugde.

Svi bi oni mnogo rađe da se razbeže po nekoj zapadnoj Evropi ali qrac drugovi - Srbija, Gruzija, Uzbekistan, to im je što im je. Srbija je najzapadnije što mogu da stignu.

P.S. Već vidim da se žale po jućubima da je ovde skupo, verovatno u odnosu na Gruziju i Tajland ali sigurno ne u odnosu na Moskvu i Sankt Petersburg.
angie01 angie01 12:44 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

Srbija je najzapadnije što mogu da stignu.


nisam sigurna- mogu da dobiju refjudzi status u raznim drugim zapadnim zemljama- al im to izgleda neodgovara,...ili imaju neke momente, koji bi se prikazali na situ za prolazak.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:45 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83
pa zato da bi došli..

Pa došli bi svakako jer ne meru niđe drugde.

Svi bi oni mnogo rađe da se razbeže po nekoj zapadnoj Evropi ali qrac drugovi - Srbija, Gruzija, Uzbekistan, to im je što im je. Srbija je najzapadnije što mogu da stignu.



moguće da su se preračunali.. da nije bilo potrebno toliko im dati, da bi ostali svakako..
takođe moguće da si nedovoljno pogurao po drugim frontovima kvaliteta stanovanja (pitanje jelda zagađenja, ne samo vazduha) pa ti ovo prvo džaba..
nije to laka računica..
ali po meni jeste korak u pravom smjeru.. ako ne bi razvukli to koliko će BG budžet da ojača nego to uložili da još dignu kvalitet življenja to bi po meni moralo dati dobre rezultate..
ne znam ima li kritične mase da vidi da nije fora više da udariš po betoniranju i žardiniranju nego brate da ga fakin očistiš..
ovde je trenutno bitka da se u širem krugu Londona (recimo prečnih, šta znam, 20km) zabrane vozila ispod euro6 motora, dakle starija od 6 godina trenutno..
ne može to u BG.. i klima je nepogodnija za zagađenje.. al može da se gura u tom pravcu..
shmoo shmoo 12:51 13.03.2023

Бундес лига

Posebno gađenje izaziva familijarnost i bliskost sa pokojnikom koju treba da dočara to "Zoran" kad se govori o Đinđiću.

No važno je tu reći nešto drugo: ne postoji jedan Zoran Đinđić, ni kao ličnost ni kao političar. I on je kao svi normalni i inteligentni ljudi učio, saznavao, sticao iskustvo, menjao sebe i svoje stavove.
I to o gotovo svim aspektima društva i politike. Jedino što je ostalo kao konstanta u njogovom radu i onome što je govorio i zastupao do kraja bila je demokratija.


Teoriju solidarnosti kao pretpostavke civilizacijskog napredovanja čovečanstva Kropotkin formuliše u okvirima teorije socijalne revolucije. U njegovom pojmu samoorganizovanja uvek je jasno zastupljen egalitaristički akcent, pri čemu on različitost pojedinaca shvata kao osnovnu pretpostavku socijalne dinamike. Upravo zbog ovog akcenta na revoltu samoorganizovanog društva protiv represije, Kropotkinova istraživanja socijalnog odnosa solidarnosti teku sasvim izvan akademskog uočavanja tog odnosa, u studijama koje su na odlučujući način usmerila razvoj savremene sociologije (Dirkemova istraživanja socijalne dinamike, izražena u pojmu »organske solidarnosti« i Tenisovo diferenciranje »zajednice« i »društva«). (ЛИНК)


Поштовање (или непоштовање, оба треба заслужити) да, љубав не.

Љубав (или "љубав" ако ћемо истину да говоримо) нема ту шта да тражи.

То "Зоран", "наш Зоран" итд. типично је за један политички инфантилан народ којем је увек потребан неки тата да га штити од непознатог великог света.

Зато последњих 10 и више година и имамо Вучића као тату.

И докле год будемо слушали то "наш Зоран" ( "наш Слоба", "наш Бота", "наш Воја", "наш Тома" итд.) имаћемо вучиће као владаре.

И са њима и весиће, ваздуплохове, керамичаре итд. као власт у Србији.


П.С. - Да ли да поменем, опет ћете да ме грдите...

Ма поменућу, шта ме брига, није ми први пут да ме крдите и гудите због тога.

А то "наш Зоран", "наш Слоба", "наш Бота", "наш Воја", "наш Тома" итд. последица је онога пре тога - "Ми смо Титови, Тито је наш".

У том моду је овај народ већ скоро 80 година.

Сећате се како смо пре 30 и више година звали оне службенице Беобанке у бундама шверцованим из Турске на синдикалним туристичко-шанерским путовањима (мидл клас ин Србија тог времена) и са транспарентима са Милошевићевом сликом на митинзима подршке Слободану Милошевићу?

Бундес лига, јбг.






maksa83 maksa83 12:52 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

nisam sigurna- mogu da dobiju refjudzi status u raznim drugim zapadnim zemljama- al im to izgleda neodgovara,...ili imaju neke momente, koji bi se prikazali na situ za prolazak.

Nisi u pravu. Kada si refjudži onda si refjuždi, ne možeš da kažeš "dobar dan ja sam rejfudži koji će da iznajmi stan i prostorije i otvori firmu i zaposli još 100 refjudžija koje sam poveo sa sobom iz kraja".
angie01 angie01 12:52 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

ne znam ima li kritične mase da vidi da nije fora više da udariš po betoniranju i žardiniranju nego brate da ga fakin očistiš..


ahahahaha,...pa ovi vole da betoniraju, poplocavaju i seku drvece-valjda ih takav rad oslobadja osecaja veznih za rodne krajeve,...nekada se planski gradilo i postovala su se pravila oko kolicine zelenila potrebne za odredjenu kolicinu betona- sada samo kasikom za cipele uglevljuju beton, kontraverzni investitori, a gradske valsti im to dopustaju,...seca je propratni deo zadovoljstva.

pri cemu je iz nekog razloga, ciscenje grada- koje svi placamo- potpuno zanemareno,...ides ulicom i preskaces, baceno djubre ljudska i pseca govna, ispljuvke, zapisavanja,...skandalozno bescasce u nebrizi.
angie01 angie01 12:55 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart


Nisi u pravu. Kada si refjudži onda si refjuždi, ne možeš da kažeš "dobar dan ja sam rejfudži koji će da iznajmi stan i prostorije i otvori firmu i zaposli još 100 refjudžija koje sam poveo sa sobom iz kraja".


pa ne tako, nego se prijavis za imigraciju tamo gde primaju refjudziz,...pa ako dobijes status, odes tamo, pa polako dodjes do toga da otvoris firmu, zaposlis- sto bi se radovala i zemlja domacin, jer te inace sa tim statusom ona izdrzava.
angie01 angie01 13:03 13.03.2023

Re: Бундес лига



То "Зоран", "наш Зоран" итд. типично је за један политички инфантилан народ којем је увек потребан неки тата да га штити од непознатог великог света.


ma sta lupas, Djindjic uopste nije bio taj lik, stavise, bio je njena suprotnost- to sto narod Srbije nije prepoznao, nije mu odgovarako da se upristoji je ujedno tragedija tog narode,...sem sto je bila tragedija tod izuzetnog coveka, koji je stradao zabog stoke, koja je volela nesto drugo od napredne uredjene drzave.

a to sto Zorana Djindjica trpas u isti kosa, sa ostalim nabrojanima, na tvoj obraz.

kakve bre veze imaju budne, iz kakvih ste to rupa izmileli, pa vam je budna nesto superd/druper nedostizni pokazatelj ne znam ni ja cega, pa i pre prvog svetskog rata su zene nosile bunde, sto bi to bila neka specijalana posast.

sto se Beobanke tice- pa dinkic je zahebo nase bankarstvo, shebao nase banke, isterao ljude na ulicu i uveo, pazi fransize stranih banaka, koje zahebavaju na sve moguce nacine.

ti bre taso radis, al svenesto pogresno....idi bre u komitej, mozda imaju neka bolje uputstva.
shmoo shmoo 13:15 13.03.2023

Кад Бундес лига кличе "наш Зоран"?

angie01


То "Зоран", "наш Зоран" итд. типично је за један политички инфантилан народ којем је увек потребан неки тата да га штити од непознатог великог света.


ma sta lupas, Djindjic uopste nije bio taj lik


Па ја нисам у том коментару уопште писао о Ђинђићу.

Писао сам о нама. Таквима какви смо. Народу.

И о теби, Анђо, и о теби такође.

iz kakvih ste to rupa izmileli,


Моша!

У мојим коментарима на Блогу Б92 не постоји никада то "ми" као код тебе и твојих бузум френдс на Блогу Б92.

А то што си ти функционално неписмена, заиста не могу да преузмем одговорност на себе.

Исувише ти година имаш да сам ја можда којим случајем могао да будем задужен за твоје описмењавање.

За то треба да ти буде крив онај што је покушао да те описмени али му то очигледно није успело.

Па обрати се њему.

maksa83 maksa83 13:31 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

pa ne tako, nego se prijavis za imigraciju tamo gde primaju refjudziz,...pa ako dobijes status, odes tamo, pa polako dodjes do toga da otvoris firmu, zaposlis- sto bi se radovala i zemlja domacin, jer te inace sa tim statusom ona izdrzava.


Vidi, jako je prosto - to ne postoji, i ne vidim zašto bi neko ko već ima neki posao to radio, neće njega niko da čeka, nego će da preseli sebe i posao negde gde tokovi novca funkcionišu i ne postoji opasnost da ga pošalju da ga samelje mitroljez u 1300 km udaljenom dedinom rodnom selu u Ukrajini jer je na televizor tako reko neki Solovljev čiji rođeni sin za to vreme klati muda na modnoj pisti u Londonu.

Ne može Rus iz Rusije da se prijavi negde kao refjudži zato što (uprkos tome što je u toku Rat Protiv Satanista Za Otadžbinu) se u njegovm Sankt Petersburgu ne ratuje, pa sledstveno on nije pobegao od nekih razaranja. Ne bi mogao da se prijavi čak ni kao azilant pošto ga niko ne gonja dok ne kreće mnogo glasno da laje na narodnu vlast (a kad ga uhapse i brzinski osude već je kasno za azil), a on ne bi sa tim da se zajebava nego da živi neki život kakav takav normalan.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:50 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83
pa ne tako, nego se prijavis za imigraciju tamo gde primaju refjudziz,...pa ako dobijes status, odes tamo, pa polako dodjes do toga da otvoris firmu, zaposlis- sto bi se radovala i zemlja domacin, jer te inace sa tim statusom ona izdrzava.


Vidi, jako je prosto - to ne postoji, i ne vidim zašto bi neko ko već ima neki posao to radio, neće njega niko da čeka, nego će da preseli sebe i posao negde gde tokovi novca funkcionišu i ne postoji opasnost da ga pošalju da ga samelje mitroljez u 1300 km udaljenom dedinom rodnom selu u Ukrajini jer je na televizor tako reko neki Solovljev dok njegov rođeni sin klati muda na modnoj pisti u Londonu.

Ne može Rus iz Rusije da se prijavi negde kao refjudži zato što (uprkos tome što je u toku Rat Protiv Satanista Za Otadžbinu) se u njegovm Sankt Petersburgu ne ratuje, pa sledstveno on nije pobegao od nekih razaranja. Ne bi mogao da se prijavi čak ni kao azilant pošto ga niko ne gonja dok ne kreće mnogo glasno da laje na narodnu vlast (a kad ga uhapse i brzinski osude već je kasno za azil), a on ne bi sa tim da se zajebava nego da živi neki život kakav takav normalan.



U jebote, ja citam: dok ce njegov sin klati muda na modnoj pisti u Londonu.

Nemaju Rusi iz Rusije sanse da dobiju izbeglicki status u nekoj EU drzavi osim ako ne mogu dokazati da su zestoko proganjani (politicki, seksualna orijentacija...).

Sad moram nesto licno, prastaj: Finci, odnosno njihova vlada, odnosno vlada na cijem celu je Sanna Marin, su se pokazali kao posebno neosetljivi na Ruse koji beze. Zatvorili granicu, ukinuli zeleznicke linije i aviosaboracaj a najavljuju i neku orbanovsku ogradu.

Kolateralna steta su Rusi koji zive u Finskoj pa moraju preko 20 sati da putuju do Pitera a do Moskve im treba valjda dva dana. Druga kolateralna steta su Finci u Rusiji (u Piteru ima i finska skola) koji prolaze istu jebadu u drugom pravcu.

predatortz predatortz 13:52 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart


Nemaju Rusi iz Rusije sanse da dobiju izbeglicki status u nekoj EU drzavi osim ako ne mogu dokazati da su zestoko proganjani (politicki, seksualna orijentacija...).


kao asanž i snouden?
milisav68 milisav68 14:42 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83
To što je Vučić slabić i kolonijalna kučkica koji će da proda bilo šta bilo kome da bi stvorio iluziju progresa je nešto sasvim drugo.

Nije drugo, iluzija progresa služi da ostane na vlasti, i da obezbedi strancima stabilne uslove za pljačkanje zemlje, a on će da se ugradi koliko mu dozvole.Nešto kao Kapo u logoru, a zato je već potreban šešeljizam (kao sigurnosna mera).

Pa pre neki dan nas Upravnik Hil utešio - Šta kukate, živite bolje nego u Severnoj Koreji.
Eto ti ga sad, pa baš su EPS i Telekom poslednje oaze samoupravnog socijalizma (i bunari krađe i partijskog udomljavanja) a protiv kog se deklarativno ovde borimo jer nas komunjarsko nasleđe koči u napretku.

Dobro de, postoji nešto što je javni interes, i što treba da ostane u državnom vlasništvu.

A da su oaze samoupravnog socijalizma - baš i nisu.

Sedim pre neki dan u čekaonici kod lekara, i dolazi žena koja radi u MTS-u bar jedno 15 godina (znamo se, deca išla zajedno u vrtić), i sad tamo na šalteru je nešto propituju, između ostalog ko joj je poslodavac, kaže ona - SEQUESTER EMPLOYMENT, ja zgranut.

Posle mi Gugl izbaci još neke vesti za njih.

Brojne nepravilnosti u EPS-u, kršili zakon o javnim nabavkama
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:01 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

predatortz

Nemaju Rusi iz Rusije sanse da dobiju izbeglicki status u nekoj EU drzavi osim ako ne mogu dokazati da su zestoko proganjani (politicki, seksualna orijentacija...).


kao asanž i snouden?


Ako hoces moze i tako. Samo sto u jednom slucaju zavrsis u cuzi i ako izadjes sa praznim papirom na ulicu ili ti oduzmu dete odnosno posalju te na front ako kazes 'Ovo je rat. Prekinite ga.' (znamo to i iz naseg iskustva) a u drugom jos ne znamo za takve slucajeve.

Znaci, nije isto. Kina nije isto Severna Koreja nije isto Rusija nije isto SAD nije isto Turska.... nije isto Kina.
angie01 angie01 15:50 13.03.2023

Re: Кад Бундес лига кличе "наш Зоран"?

И о теби, Анђо, и о теби такође.


ne znam na sta tacno mislis, al se nisam prepoznala ni u cemu sto pises.


А то што си ти функционално неписмена, заиста не могу да преузмем одговорност на себе.


srecom po mene- zamisli da mi ti obNjasnjavas kak bi trebalo da razmisljam, kao sto si recimo savetovao svog direktora,...
angie01 angie01 15:54 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

U jebote, ja citam: dok ce njegov sin klati muda na modnoj pisti u Londonu.




Nemaju Rusi iz Rusije sanse da dobiju izbeglicki status u nekoj EU drzavi osim ako ne mogu dokazati da su zestoko proganjani (politicki, seksualna orijentacija...).


to ovako na prvi pogled,..al i to je resivo-recimo za Kanadu-vecina onih latinosa dolazi sa kupljenom kartom, jer njima ne traze vizu-nemam pojma zasto - i onda se prijave nekim svojim advokatima, koji im resavaju taj refjudzi status,...za Ruje verujem, da ih zabole da pomeraju u svog reJona, barem te koji su vezani za razne Bizmise....i odmah se ogradjujem, da nista od ovoga ne tvrdim, zalicilo mi je iz price sa nekima od njih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:34 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

to ovako na prvi pogled,..al i to je resivo-recimo za Kanadu-vecina onih latinosa dolazi sa kupljenom kartom, jer njima ne traze vizu-nemam pojma zasto - i onda se prijave nekim svojim advokatima, koji im resavaju taj refjudzi status,...za Ruje verujem, da ih zabole da pomeraju u svog reJona, barem te koji su vezani za razne Bizmise....i odmah se ogradjujem, da nista od ovoga ne tvrdim, zalicilo mi je iz price sa nekima od njih.


Verujem da ovi koji imaju vece poslove mogu da manje vise kupe te posebne vize ali ove manje i srednje firme tesko.

Nego po principu six degrees of separation moze se napraviti veza izmedju ovog i onog tvog prethodnog bloga preko Spiridonovog.

Onomadasnji veselnici iz Nane nesto kasnije kale celik kod Arkana iz Duge i Mazestika, pa onda jos kasnije kako se sada izvestava u Peci poibijaju neke ljude za sta budu optuzeni Albanci* da bi posle streljali Djindjica. Kazem, nisu nuzno isti ljudi ali tu negde u razmaku od pet-sest prijatelja.

*Miomir Maric bi objasnio sta se zapravo desilo recimo ovako: Optuzeni albanski teroristi bivaju pusteni od strane Dosmanlija zajedno sa Kurtijem koji preko Zapada danas pregovara sa Vucicem a koji je Novi Djindjic koga je Zapad ubio jer je hteo da pregovara sa Albancima.
shmoo shmoo 20:50 13.03.2023

Re: Кад Бундес лига кличе "наш Зоран"?

angie01

А то што си ти функционално неписмена, заиста не могу да преузмем одговорност на себе.


srecom po mene- zamisli da mi ti obNjasnjavas kak bi trebalo da razmisljam



Ма не ради се ту код тебе о размишљању. Ја ни себи не објашњавам како треба да размишљам, где бих се онда још усудио да некоме другоме објашњавам како треба да размишља.

Код тебе се ради о нечему много једноставнијем. О описмењавању. Оно, познавање свих слова ћирилице и латинице тек су почетак описмењавања и ти немаш проблем са тим.

Али разумети шта је написано када то прочиташ, то је код тебе већ велики проблем.

А то је по дефиницији функционална неписменост.

(Ако то може да те утеши, онда да ти кажем да је према последњим испитивањима 65% становника Србије такође функционално неписмено као и ти па тако да знаш ниси усамљена у томе у Србији.)

kao sto si recimo savetovao svog direktora,...


Не знам на шта мислиш.

Озбиљно, не зезам се.

Подсети ме, не било ти заповеђено, вероватно сам заборавио о чему се ради.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:53 13.03.2023

Re: Još jedan 12. mart

maksa83

Da ne citiram sad Krležinu poeziju, uvek ispadne onako kako je jedino moglo.

Da sam O'Tul rekao bih kako se Krleži dešavalo da bude optimist.
Treća varijacija Marfijevog zakona glasi:
"Ako postoji mogućnost da više stvari pođe naopako, poći će naopako ona koja će prouzrouzrokovati najveću štetu."
shmoo shmoo 20:10 12.03.2023

Покушавам да нађем, али ми не успева...


Ко је гост аутор?

angie01 angie01 20:27 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

Ко је гост аутор?


vlada Zorana Djindjica.

konkretan spisak je objavljen u tekstu u Danasu.

...ne znam sta to menja?!
shmoo shmoo 21:07 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

angie01
Ко је гост аутор?


vlada Zorana Djindjica.

konkretan spisak je objavljen u tekstu u Danasu.

...ne znam sta to menja?!



Значи, није гост аутор него гости аутори.

Не мења ништа него питам да бих знао пошто не пише нигде из чијих глава је овај текст као да је то саопштење неког Политбироа Централне комитеје, пу-пу-пу, далеко било.

А иначе Данас не читам. Ни данас ни јуче ни сутра.

angie01 angie01 21:19 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

Значи, није гост аутор него гости аутори


pa nije data ta opcija-iskoristila sam onu koja je data....ili je i to problem.


као да је то саопштење неког Политбироа Централне комитеје, пу-пу-пу, далеко било.


pa zanimljiva aluzija-meni deluje kao bilo koji spisak necijeg delovanja, sastavljen verovatno zbog konstantnog negiranja Djindjicevog uspesnog vodjenja drzave u vremenu, kada je to bilo izuzetno tesko u uzasnim okolnostima i sa tragicne pocetne tacke.


А иначе Данас не читам.


ma dobro, neko cita Danas, neko informer- svako svoje i ono sto muodgovara.
shmoo shmoo 22:54 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

angie01

ma dobro, neko cita Danas, neko informer- svako svoje i ono sto muodgovara.



Јесте, у праву си.

А опет неко по задатку који има чита и све то.

А ја ништа.

Јбг, неће нико да ми плати да ишчитавам сва та говна која се у Србији продају на киосцима а нису цигаре и да пратим шта они пишу.

А ја џабе нећу да радим.

solo solo 23:19 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

ma dobro, neko cita Danas, neko informer- svako svoje i ono sto muodgovara.


Da,kao što svako ima pravo na svoje ljubavi.

Nako usput, Čeda bio gost na pinku u hit twitu.

Nezgodno se rimuje ujke mi.

A biJo i Vesić. Ej.
shmoo shmoo 23:28 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

solo
ma dobro, neko cita Danas, neko informer- svako svoje i ono sto muodgovara.


Da,kao što svako ima pravo na svoje ljubavi.

Nako usput, Čeda bio gost na pinku u hit twitu.

Nezgodno se rimuje ujke mi.



На хит твиту су Беба Поповић и Жељко Митровић ономад гледали Кију док су бацали фризби један другом. (ЛИНК)


Беба Поповић беше био шеф Бироа за комуникације у влади Зорана Ђинђића?

Па су се нешто били покарабасали крајем 2002. године након чега Беба одлази из те екипе?


A biJo i Vesić. Ej.






Како је било добро оно када су га његови бивши страначки другари и саборци јурили по улицама Београда после промоције оне његове књиге!

Ни Нушић то не би могао да смисли.

solo solo 23:39 12.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

На хит твиту су Беба Поповић и Жељко Митровић ономад гледали Кију док су бацали фризби један другом. (ЛИНК)


Nije frizbi. To je prototip bezelisnog drona.

I nije lepo to što radiš Debeli. Zašto kvariš omaž.

Jesmo li postigli konsenzus da smo otišli dalje?

Pluskvamperfektaši neka se zabavljaju.

shmoo shmoo 00:53 13.03.2023

Re: Покушавам да нађем, али ми не успева...

solo

Jesmo li postigli konsenzus da smo otišli dalje?


Што рече Милисав мало ниже доле:"Ne znam šta ti ova glupost znači."

Ма пусти, ти атавизми су ти много зајебано наслеђе.

I nije lepo to što radiš Debeli. Zašto kvariš omaž.


У праву си.

Ево стидећу се следећих недељу дана.

Обећавам.





gvozden1 gvozden1 20:22 12.03.2023

Đinđić o nacionalnoj državi


Mi mislimo da je jedino rešenje našeg nacionalnog i državnog pitanja nakon raspada bivše Jugoslavije u tome da se stvori Savez srpskih država u koji bi ušle Srbija, Crna Gora i Republika Srpska i da to treba da bude naš politički i državni cilj.

Ako to ne može odmah, mi treba da radimo na tome. Treba da se trudimo kao što se Zapadna Nemačka trudila 50 godina da se pripoji Istočnoj Nemačkoj, tj. da se izvrši to jedinstvo jer je to nešto prirodno.

Tako i mi treba da kažemo: najprirodnija stvar na svetu je da se mi spojimo. Ako sada uslovi nisu takvi, radićemo na tome da za 2-3 godine budu i da napravimo jednu državu čije će jezgro biti Srbija, Crna Gora i Republika Srpska, koja će biti uređena država, to znači kao država u kojoj se zna koji narod je tu državu stvorio, uz sva prava za nacionalne manjine, uz sva građanska prava. Jer, sve druge države koje su demokratske, kao što su Francuska, Nemačka, Italija... su nacionalne države.

Što znači, ta priča koja se i kod nas često širi, da mi treba da budemo građanska država, a ne nacionalna država, potiče od ljudi koji ne poznaju uopšte istoriju
. Najbolje demokratije su nastale u nacionalnim državama."



- Neka pitaju svog šefa u Beogradu (misli na Miloševića,) zašto Srbija nije država srpskog naroda. Zašto je Srbija pretvorena u Titovu Jugoslaviju. Zašto prvi član Ustava Republike Srbije glasi: "Srbija je država građana koji u njoj žive", a srpski narod se u tom članu i ne spominje? Predsednik Srbije je pre mesec i po dana dao intervju za jedan nemački list i tamo je rekao Nemcima: "U vašem Ustavu prvi član kaže da je Nemačka država Nemačkog naroda i svih građana koji u njoj žive. Vidite, mi Srbi smo napredniji od nas. Mi smo se odrekli svoje nacionalne države. Mi smo samo država svih građana koji se slučajno zateknu u Srbiji". To on hoće da napravi u Republici Srpskoj i to njegova stranka hoće da uradi u Republici Srpskoj. Ako vam kažu smetaju nam UMPROFOR, IFOR, Ujedinjene nacije, pitajte ga ko smeta njemu u Beogradu, ko mu smeta u Srbiji da tamo napravi državu srpskog naroda - kazao je Đinđić okupljenima
predatortz predatortz 20:28 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

To on hoće da napravi u Republici Srpskoj i to njegova stranka hoće da uradi u Republici Srpskoj.


Kako vreme odmiče, sve sam ubeđeniji u to da je Zoran Đinđić ubijen zbog toga što je povezao pitanja Kosova i Republike Srpske.

Nedvosmisleno je rekao:

Ako su granice Srbije promenjive, zašto su granice BiH sveta krava?
Ako se Albanci mogu odvajati od Srbije, zašto Srbi ne mogu od Bosne i Hercegovine?

Hajde da sve to stavimo na sto!


Onda je, kažu, počeo da dobija otvorene pretnje sa Zapada.
angie01 angie01 20:50 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Onda je, kažu, počeo da dobija otvorene pretnje sa Zapada.


citas sumnjivu stampu.
milisav68 milisav68 21:12 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

predatortz
Onda je, kažu, počeo da dobija otvorene pretnje sa Zapada.


gvozden1 gvozden1 21:14 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Kako vreme odmiče, sve sam ubeđeniji u to da je Zoran Đinđić ubijen zbog toga što je povezao pitanja Kosova i Republike Srpske.

I to, ali njegov odnos prema ratu Srba i apsolutno jasan stav da je na srpskoj strani, ne samo na nekoj marketinškoj ravni, nego na suštinskoj, koji je izražen i u zvaničnom dokumentu Demokratske stranke u kom se traži neka vrsta konfederacije Srpske sa tada Jugoslavijom.
Ili gde se zalaže za teritorijalno razgraničenje između Srba i muslimana, nasuprot muslimanskoj težnji da Bosna bude nepodeljena i pod njihovom dominacijom.

Onda jasan stav o pravu Srbije na Kosovo, bez glupsve priče o "uvažavanju realnosti" i sličnih.

Jasan antikomunistički i antijugoslovenski stav, i svest o štetnosti jednog i drugog po Srbe i Srbiju.

Sve je to nesumnjivo i iskazano u njegovom govorima i tekstovima, jasan stav srpskog patriote je nesumnjiv, a onda se nađeš u čudu kad neki " građanisti" koji se gade na srpstvo, tradiciju i istoriju, koji Srpsku ili zovu ili je tretiraju kao genocidnu tvorevinu, za takvog čoveka kažu da je njihov idol.

Ne znaš da li uopšte učestvuješ u tome, ili da naprosto kažeš, pusti budale i skloniš se.

Tu dilemu sam imao pre nego što sam napisao komentar, a onda ga ipak objavih.
angie01 angie01 21:59 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

milisave-obrisala sam tvoj krajnje smrdljiv komentar-casni ljudi ipak imaju neku granicu.
milisav68 milisav68 22:15 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
milisave-obrisala sam tvoj krajnje smrdljiv komentar-casni ljudi ipak imaju neku granicu.

Ako si.

To je sa sajta Peščanika, a to je izgovorila Svetlana Lukić, kao uvod u emisiju.

Link

angie01 angie01 22:22 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

To je sa sajta Peščanika,


moze da je odakle god hoces-tako, kako si ga izvadio iz konteksta zvuci ruzno i klevetnicki i nije mu mesto na blogu sa tuznim povodom, a tragicnim za sve nas.

znam da u tvom uobicajeno haoticnom nastupu nema senzibiliteta sta je ok, stavise, namera ti je ruzna-zasto, samo ti znas.
milisav68 milisav68 22:34 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
To je sa sajta Peščanika,


moze da je odakle god hoces-tako, kako si ga izvadio iz konteksta zvuci ruzno i klevetnicki i nije mu mesto na blogu sa tuznim povodom, a tragicnim za sve nas.

znam da u tvom uobicajeno haoticnom nastupu nema senzibiliteta sta je ok, stavise, namera ti je ruzna-zasto, samo ti znas.

Šta sam izvukao iz konteksta?

To su njene reči iz uvoda u emisiji, datum 22.02.2003. znači manje od mesec dana od stvarnog atentata, ona se podsmeva pokušajima atentata, u fazonu sa njima se druži, šta se žali.

Nema tu ništa haotično, samo ti pokazujem koliki si licemer.
angie01 angie01 22:55 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Šta sam izvukao iz konteksta?


izvuceno je iz konteksta teksta, kao da je stejtment,...ne vidi se o cemu se radi.

posle si stavio link- ja sam pescanik pratila, ne predano, al jesam, secam se da su mu Cece nesto zamerale i vise emisija i ja se sa tim njihovim stavom i zamerkama nisam slagala,...nisam se slagala uvek ni sa mnogim drugima, koji su zastupali iste vrednosti kao ja,...tekst ispod linka nisam procitala, pa ne znam kako se nastavlja i nije ni bitno.

naravno da uvek haoticno komentarises, nema nikakvog smisla kako koncipiras nastup, sem sto nesto ruzno hoces da uradis, da nesto opstruiras, a posle nema nikakve kozistentnosti u nastavku te price, kao ni sada-

...i cime si pokazao moje licemerje- ja svoje misljenje ni o cemu ovde nisam promenila, niti pokazala dvostruke arsine ni na kakav sabdzekt.
predatortz predatortz 23:00 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

na kakav sabdzekt.


A obdžekt?
milisav68 milisav68 23:32 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01

naravno da uvek haoticno komentarises, nema nikakvog smisla kako koncipiras nastup, sem sto nesto ruzno hoces da uradis, da nesto opstruiras, a posle nema nikakve kozistentnosti u nastavku te price, kao ni sada-

Ne znam šta ti ova glupost znači.
angie01 angie01 23:53 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Ne znam šta ti ova glupost znači.


pa evo, upravo si sam dao jos jedan primer.

ti bi da opstruiras i nestonesto, al nisi bas skoncentrisan i ne znas kako da to izvedes, a da ima bar malo smisla.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:57 12.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
Onda je, kažu, počeo da dobija otvorene pretnje sa Zapada.


citas sumnjivu stampu.

Ne znam da li je dobijao prijetnje ali sjećam se ovog intervjua zbog kojeg sam mu oprostio onog vola u Palama, ili gdje se već okretao na ražnju.
milisav68 milisav68 00:01 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
ti bi da opstruiras i nestonesto, al nisi bas skoncentrisan i ne znas kako da to izvedes, a da ima bar malo smisla.

A i ti bi neštonešto, ali ne znaš kako to da izvedeš pa brišeš komentare.
solo solo 00:01 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

o je sa sajta Peščanika, a to je izgovorila Svetlana Lukić, kao uvod u emisiju.

Link


Nemoj tako jako Milisave.

Može ,,moša,, i nežnije.
milisav68 milisav68 00:06 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

solo
Može ,,moša,, i nežnije.

Znači definitivno ne valja ljuta trava na ljutu ranu?
predatortz predatortz 00:07 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

ali sjećam se ovog intervjua zbog kojeg sam mu oprostio onog vola u Palama, ili gdje se već okretao


Šta tu imaš da mu opraštaš?
Jedini iz Srbije tada je došao među nas i otvoreno nas podržao.
Za to mu se klanjam do zemlje!
On je bio iskreniji prijatelj Republike Srpske od svih onih koji su se busali u grudi "patriotske" ovde po Srbiji.

Devedeset pete, on je bio jedan od nas!

I samo za Anđu:

Poštovani g. generale,

U ime svih članova Demokratske stranke, i u moje lično ime, svim vojnicima, podoficirima, oficirima i Vama lično, čestitam Dan Vojske Republike Srpske.

Vojska Republike Srpske, nastala u ratu za slobodu, primer je kako jedna mala, ali narodna vojska može uspešno sačuvati državu i zaštiti narod. Bez obzira na mirovne pregovore, čiji uspeh svi želimo, nama je potrebna snažna vojska, kako bi druga strana odustala od namere da nastavi rat.

Nadam se da će srpski narod kao i Vojska Republike Srpske već sledeći Vidovdan dočekati u miru.

S poštovanjem, dr Zoran Đinđić".


Uzgred, za vreme njegove vlade, Ratko je bio slobodan čovek, uprkos poternicama. Viđan je id Vojne akademije do svadbi u Valjevu.


angie01 angie01 00:09 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

A i ti bi neštonešto, ali ne znaš kako to da izvedeš pa brišeš komentare.


ja ne bih nista, samo necu da mi podmeces govanca na blog in memoriam-to casni ljudi ne rade.
milisav68 milisav68 00:12 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
ja ne bih nista, samo necu da mi podmeces govanca na blog in memoriam-to casni ljudi ne rade.

To govance je Peščanik i Svetlana Lukić.

A znamo da svoje najmanje smrdi.
angie01 angie01 00:13 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Ne znam da li je dobijao prijetnje ali sjećam se ovog intervjua zbog kojeg sam mu oprostio onog vola u Palama, ili gdje se već okretao na ražnju.


ma nije dobijao pretnje- samo su se razilazili u misljenju oko brzine delovanja za sredjivanje pitanja Kosova- Zapad, tj USA je mislila da treba malo da saceka, a on da je bolje da se odmah srede stvari.

vo na raznju na palama, je izmisljen- vise puta je demoantovano.
freehand freehand 00:15 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Šta tu imaš da mu opraštaš?

A i nije bilo nikakvog vola, to je samo jeftina tabloidna podmetačina.
angie01 angie01 00:18 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

I samo za Anđu:


sto za mene-pa nisam ja idolopoklonik,...ja kapiram razne njegove poteze, a iz losih okolnosti u kojima je bio na sasvim drugi nacin od bukvalnog, on je covek bio na politickoj funkciji i trudio se da haos uredi,...slobodan covek ne bi ostao posle podizanja medjunarodne tuzbe.

Djindjic je isto tako odabrao kostunicu za protivkandidata Zlobi- jer je znao da najvise odgovara mentalitetu glasaca- jedino nije provalio, da je mackar, veci zloba od zlobe i da ce da cuva njegove tekovine.
predatortz predatortz 00:20 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi


vo na raznju na palama, je izmisljen- vise puta je demoantovano.


A je li izmišljeno da je Ljubiša Savić Mauzer, komandant jedne od najproslavljenijih jedinica VRS, Pantera, bio osnivač i prvi predsednik DS u Republici Srpskoj?
angie01 angie01 00:22 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

To govance je Peščanik i Svetlana Lukić.


sta bi ti novi krug- ti si izdvoji deo van konteksta i nakacio ga kao zakljucak, izjavu.


A znamo da svoje najmanje smrdi.


pa Cece nisu moje-ja se ne slazem bezpogovorno sa svima sto su ikada rekle, niti sa svim tekstovima koji su na Pescaniku-rekoh ti, ja nism pripadnik nicega, nemam ideolosku matricu, imam svoje licno misljenje i stavove....al ti to ne kapiras.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:23 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

predatortz

Šta tu imaš da mu opraštaš?



Ja NATO ne volim. Skoro da su mi isto što i crne ustašine.
Imao sam razumijevanja i za tvoje, nevoljno, pristajanje da se uđe u taj NATO.
Moje sjećanje blijedi, ne sjećam se baš svih okolnosti koje su dovele do pečenja tog vola, ali se dobro sjećam da sam mislio kako je taj vo, u doba otvorenog ili prikrivenog ultimatuma, bilo neodgovorno guranje prsta u oko mjesto da se ima profil što niži.
Bombe koje su došle kasnije nisu pale na okretače vola već na vojnike u rovovima, infrastrukturu, pa i na sirotinju raju.
Znam ja da se Đinđić kasnije pravdao kako nije došao da gura prst u oko NATO-u već da pokuša ubijediti Karadžića u nekakvu diplomatiju. I znam d je bio prijatelj Republike Srpske, bez lažnog i beskorisnog udaranja u grudi junačke.
angie01 angie01 00:25 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

A je li izmišljeno da je Ljubiša Savić Mauzer, komandant jedne od najproslavljenijih jedinica VRS, Pantera, bio osnivač i prvi predsednik DS u Republici Srpskoj?


ako mene pitas, nemam pojma ni ko je lik, niti sta je i gde bio...pa rekoh vec i ovde su razni neki nesto bili,...prvi-kostunije.
predatortz predatortz 00:25 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

freehand
Šta tu imaš da mu opraštaš?

A i nije bilo nikakvog vola, to je samo jeftina tabloidna podmetačina.


Naravno da nije bilo vola, to su gluposti. Narod je pekao vola, on i Karadžić su prošetali i ušli među narod i vojsku da porazgovaraju.

Suština je u podršci u momentu kada je od zvanične Srbije nije baš mnogo bilo.

A rekoh, ključni čovek Demokratske stranke za RS je bio Mauzer.
Šta, nije znao Đinđić ko je Mauzer, kao što to naše kolege drugosrbijanci žele da predstave?

Znao je, i to jako dobro! I nije mu to smetalo. Naprotiv!



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana