In memoriam

Srpska triologija...

Filip Mladenović RSS / 09.05.2023. u 21:55

Kuća strave pre 100 godina
Kuća strave pre 100 godina
Dragutin Ilijin Kecmanović je imao trojicu sinova: Zlatimira, Miomira i Iliju.

Zlatimir (1919-2012) bio je član Akademije medicinskih nauka i profesor Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu (oftalmolog). Zlatimirov unuk je takođe lekar, specijalista radiolog, Vladimir Kecmanović, koji živi i radi u Beogradu. Vladimirov sin je dečak  Kosta Kecmanović, učenik VII razreda OŠ "Vladislav Ribnikar", koji je 3. maja 2023. godine počinio strašan zločin.

Njegov pradeda je pukovnik Dragutin Kecmanović, glavni vinovnik tragedije porodice Petra Tomaševa Zvicera u noći izmedju 24. i 25. aprila 1923. godine u crnogorskom selu Rokoči (u Cucama blizu Cetinja). Žandarmerija Kraljevine SHS pod komandom tada majora Dragutina Kecmanovića na zverski način je spalila u seoskoj kući celu porodicu Petra Zvicera (majku Andju, suprugu Zagorku, sestru Planu, brata Vidaka i troje maloletne dece). Petrovu baku Djurdju, staru 80 godina, zavezali su za drvo ispred zapaljene kuće, da gleda i da sluša kako u najgroznijim mukama umiru njeni potomci.

Drugi Dragutinov sin prof. dr Miomir Kecmanović (1921-1996) bio je poznati lekar infektolog, heroj borbe protiv epidemije variole vere, odlikovan od strane Josipa Broza Tita najvećim jugoslovenskim odlikovanjem za humanost. Miomirov sin nosi đedovo ime i takođe je lekar. To je prof. dr Dragutin Kecmanović, spec.opšte i abdominalne hirurgije, koji živi i radi u Beogradu. Njegov naslednik nosi đedovo ime Miomir, i poznati je teniser koji živi i gradi svoju sportsku karijeru u Americi.

Treći sin majora/pukovnika Dragutina Kecmanovića bio je Ilija Kecmanović (1902-1975)  istoričar umetnosti i prevodilac. Njegovi su sinovi Nenad Kecmanović, prof. dr političkih nauka, nekadašnji dekan istoimenog fakulteta u Sarajevu, ideolog stvaranja Republike Srpske, dugogodišnji savetnik Milorada Dodika i prijatelj Vojislava Šešelja, i Dušan Kecmanović, prof. dr psihijatrije. Obojica su živela u Sarajevu i početkom rata su se evakuisali. Nenad Kecmanović dolazi u Beograd, a Dušan odlazi u daleku Australiju, gde ostaje do smrti 2014. godine.

Nenadov sin je Vladimir Kecmanović, književnik i i RTS urednik, koji živi i radi u Beogradu, nastavljajući srpsku ideološku matricu „krvi i tla", koju su revnosno izvršavali njegovi preci, izuzimajući Dragutinovog brata, čuvenog revolucionara i komunistu Vojislava Đeda Kecmanovića.

Vojislav Kecmanović, zvani Đedo (Čitluk kod Prijedora, 1881,  Sarajevo, 25. marta 1961.), lekar, učesnik Balkanskih ratova i Narodnooslobodilačke borbe i prvi predsednik NR Bosne i Hercegovine.

Gimnaziju je pohađao u Sarajevu, Reljevu i Sremskim Karlovcima. Studirao je medicinu od 1905. do 1911. godine u Pragu, gde je i diplomirao. Kao lekar radio je u Tuzli, odakle je za vreme Balkanskih ratova prešao u Srbiju i učestvovao u njima kao dobrovoljac.

Posle rata vratio se u Tuzlu, a zatim je živeo i radio u Sarajevu. U banjalučkom veleizdajničkom procesu osuđen je na 5 godina robije, koju je izdržavao u Banja Luci i u Zenici. Od 1918. godine bio je lekar u Bijeljini. Bio je predsednik kulturno-prosvetnog društva i čitaonice „Filip Višnjić" i istaknuti kulturni radnik.

Uključivši se u Narodnooslobodilačku borbu, prebacio se juna 1943. godine na oslobođenu teritoriju. Iste godine bio je izabran za člana Antifašističkog veća narodnog oslobođenja Jugoslavije i za predsednika ZAVNOBiH-a, ratne Vlade Bosne i Hercegovine.

Od 26. aprila 1945. do novembra 1946. godine bio je predsednik Prezidijuma Narodne skupštine NR Bosne i Hercegovine.

 

Atačmenti



Komentari (523)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 23:15 09.05.2023

Filip The Cunt

Боље обриши овај текст.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:26 09.05.2023

Re: Filip The Cunt

Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

U roman bih uvrstio i dogadjaje iz Višegrada, juna 1992. godine:

Zločini poznati kao "Živa lomača" desili su se 14. i 27. juna 1992. godine kada su pripadnici paravojne formacije "Osvetnici", na čelu sa najokrutnijim zločincima iz Višegrada, Milanom i Sredojem Lukićem, zapalili žive civile, većinom žene i decu.

U kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici zapaljeno je oko 70 bošnjačkih civila uglavnom iz sela Koritnik.

Najmlađa žrtva je imala svega dva dana.

Sličan se scenario dogodio dve sedmice kasnije kada je zapaljeno 70 bošnjačkih civila u kući Mehe Aljića u višegradskom naselju Bikavac.

O strahotama na Bikavcu je pred Međunarodnim krivičnim sudom za bivšu Jugoslaviju (MKSJ) svedočila jedina preživela, sa teškim opekotinama - Zehra Turjačanin.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:00 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

Filip Mladenović
Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

U roman bih uvrstio i dogadjaje iz Višegrada, juna 1992. godine:

Zločini poznati kao "Živa lomača" desili su se 14. i 27. juna 1992. godine kada su pripadnici paravojne formacije "Osvetnici", na čelu sa najokrutnijim zločincima iz Višegrada, Milanom i Sredojem Lukićem, zapalili žive civile, većinom žene i decu.

U kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici zapaljeno je oko 70 bošnjačkih civila uglavnom iz sela Koritnik.

Najmlađa žrtva je imala svega dva dana.

Sličan se scenario dogodio dve sedmice kasnije kada je zapaljeno 70 bošnjačkih civila u kući Mehe Aljića u višegradskom naselju Bikavac.

O strahotama na Bikavcu je pred Međunarodnim krivičnim sudom za bivšu Jugoslaviju (MKSJ) svedočila jedina preživela, sa teškim opekotinama - Zehra Turjačanin.

A Milan i Sredoje Lukić, prema tvojoj potki su, pretpostavljam, braća od tetke, Vladimira Kecmanovića, radiologa iz Beograda i strićevi njegovog sina K.K.

Mislim, Filipe. kud vodi ovaj tvoj tekst i kakave veze ime sa Pekićem i njegovim romanom Kako upokojiti vampira?
Edit: ... ili sa Jakovljevićevom Srpskom triologijom?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:26 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

Napisah već, kao potka za budući roman, u duhu B. Pekića:

„...Ali ostavimo uspomene. One su potrebne slabima. Slabi jedino od njih i žive. Putem prošlosti veštački se održavaju u životu. Kao putem permanentne transfuzije. Jaki znaju samo za budućnost. Oni znaju da će, ako oni ne ubiju svoju istoriju, ta istorija kad-tad ubiti njih.“

Borislav Pekić: „KAKO UPOKOJITI VAMPIRA“
panta panta 07:25 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

Filip Mladenović
Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

U roman bih uvrstio i dogadjaje iz Višegrada, juna 1992. godine:

Zločini poznati kao "Živa lomača" desili su se 14. i 27. juna 1992. godine kada su pripadnici paravojne formacije "Osvetnici", na čelu sa najokrutnijim zločincima iz Višegrada, Milanom i Sredojem Lukićem, zapalili žive civile, većinom žene i decu.

U kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici zapaljeno je oko 70 bošnjačkih civila uglavnom iz sela Koritnik.

Najmlađa žrtva je imala svega dva dana.

Sličan se scenario dogodio dve sedmice kasnije kada je zapaljeno 70 bošnjačkih civila u kući Mehe Aljića u višegradskom naselju Bikavac.

O strahotama na Bikavcu je pred Međunarodnim krivičnim sudom za bivšu Jugoslaviju (MKSJ) svedočila jedina preživela, sa teškim opekotinama - Zehra Turjačanin.




Vidim da si naveo samo zločine Srba nad muslimanima.
Ima li u tvojoj knjizi mesta za pobijene Srbe?
Mislim, gluposti pitam.
panta panta 07:27 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

principessa_etrusca
Боље обриши овај текст.

Pa da!
Što reče jedan moj drugar jutros - tri dana žalost, a onda razne budaletine započinju rialiti.
Poput ovoga.
Pazi - u uvodnom tekstu jedini dobar Kecmanović je bio komunjara i predsednik Skupštine Narodne BeiHa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:12 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

panta
Filip Mladenović
Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

U roman bih uvrstio i dogadjaje iz Višegrada, juna 1992. godine:

Zločini poznati kao "Živa lomača" desili su se 14. i 27. juna 1992. godine kada su pripadnici paravojne formacije "Osvetnici", na čelu sa najokrutnijim zločincima iz Višegrada, Milanom i Sredojem Lukićem, zapalili žive civile, većinom žene i decu.

U kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici zapaljeno je oko 70 bošnjačkih civila uglavnom iz sela Koritnik.

Najmlađa žrtva je imala svega dva dana.

Sličan se scenario dogodio dve sedmice kasnije kada je zapaljeno 70 bošnjačkih civila u kući Mehe Aljića u višegradskom naselju Bikavac.

O strahotama na Bikavcu je pred Međunarodnim krivičnim sudom za bivšu Jugoslaviju (MKSJ) svedočila jedina preživela, sa teškim opekotinama - Zehra Turjačanin.




Vidim da si naveo samo zločine Srba nad muslimanima.
Ima li u tvojoj knjizi mesta za pobijene Srbe?
Mislim, gluposti pitam.


I ja se pitam: Bošnjakinje i Bošnjaci su, u najvećem broju, poreklom ŠTA: Kelti, Iliri, Marsovci, Srbi?
shmoo shmoo 08:42 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

panta

Pa da!
Što reče jedan moj drugar jutros - tri dana žalost, a onda razne budaletine započinju rialiti.
Poput ovoga.



Ма нису, бре, ни три дана чекали.

Одмах су почели.

predatortz predatortz 11:43 10.05.2023

Re: Filip The Cunt

principessa_etrusca
Боље обриши овај текст.


Slažem se! Ove informacije se šire netom i dolaze sa nekog opskurnog crnogorskog portala, komitskog, gde se zbog događaja skoro pa likuje.
Ovaj blog se srozao odavno, ali ovakvih gluposti još nije bilo!
Šta je sledeće?
Da pišemo i čitamo o tome čija jhe strina bila kurva?

Ovo treba brisati, a pomenuti imaju moralno i svako drugo pravo da tuže sve one koji izlaze sa njihovim identitetom u momentu velike društvene napetosti, uzrokovane događajem za koji oni nemaju ama baš nikakvu krivicu.

Ovakve stvari ugrožavaju njihovu bezbednost!

solo solo 00:09 10.05.2023

.


Filipe, jako upada u oči i iritira mnoge tvoje bavljenje zločinima isključivo jedne strane u ratnim sukobima.

Imaš li neko racionalno objašnjenje za to?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:38 10.05.2023

Re: .

solo

Filipe, jako upada u oči i iritira mnoge tvoje bavljenje zločinima isključivo jedne strane u ratnim sukobima.

Imaš li neko racionalno objašnjenje za to?


Da, i to veoma jednostavno i lako shvatljivo objašnjenje:

KAO RODJENI ŠUMADINAC U GENIMA NOSIM PORUKU, A TAKO SAM I VASPITAN I NAUČEN, DA PRVO TREBA DA UREDIM VLASTITO DVORIŠTE, PA TEK ONDA DA POGLEDAM U TUDJE!
solo solo 01:07 10.05.2023

Re: .

KAO RODJENI ŠUMADINAC U GENIMA NOSIM PORUKU, A TAKO SAM I VASPITAN I NAUČEN, DA PRVO TREBA DA UREDIM VLASTITO DVORIŠTE, PA TEK ONDA DA POGLEDAM U TUDJE!


Nešto ti veliko dvorište!

principessa_etrusca principessa_etrusca 04:31 11.05.2023

Re: .

KAO RODJENI ŠUMADINAC U GENIMA NOSIM PORUKU,

”Матрица крви и тла”?
gvozden1 gvozden1 00:20 10.05.2023

Da li si ti uopšte pri svesti

Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:43 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

gvozden1
Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?


Kao istraživački novinar imam dobre i pouzdane izvore, od koleginica i kolega novinara iz Srbije i inostranstva, pa preko državnog vrha i tajnih službi do velikog broja prijatelja i poznanika, koji mi pomažu i podržavaju me u novinarskom angažmanu.

A što se novca tiče, bavim se privatnim biznisom (ugostiteljstvo i copywriting), tako da novinarski angažman prihvatam i obavljam kao hobi, što je posebna životna privilegija.


crossover crossover 00:57 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

gvozden1
Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?


Филип је сувише глуп и неталентован да би овако нешто сам написао.
Одавде је преписао: ЛИНК
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:31 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Da, naravno, i taj tekst je bio jedan od izvora!
crossover crossover 01:34 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
Da, naravno, i taj tekst je bio jedan od izvora!


Јел теби Синиша Мали неки рођак?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:41 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Hajde da se bavimo suštinom, a ne da providnim doskočicama i uvredama tipa "glup","netalentovan"... perfidno skrećemo sa teme bloga.

Evo, mene kao ljudsko biće i kao gradjanina zanima šta se to desi u glavi i u srcu nekog zlikovca, pa u kuću zatvori decu, žene, starice... i onda sve zapali, da svi živi izgore u najgorim mukama.

I Kosta Kecmanović je planirao da zapali svoju školu tzv. molotovljevim koktelima!?
crossover crossover 02:07 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
Hajde da se bavimo suštinom, a ne da providnim doskočicama i uvredama tipa "glup","netalentovan"... perfidno skrećemo sa teme bloga.

Evo, mene kao ljudsko biće i kao gradjanina zanima šta se to desi u glavi i u srcu nekog zlikovca, pa u kuću zatvori decu, žene, starice... i onda sve zapali, da svi živi izgore u najgorim mukama.

I Kosta Kecmanović je planirao da zapali svoju školu tzv. molotovljevim koktelima!?


Хајде. Суштина је да си ти преписао сплачину од текста неког анонимуса са неког опскурног сајта и поставио га овде као свој текст. И још кажеш да ти је то био један од извора; свако ко је иоле писмен може да прочита да је овде твоје једино то што си скратио текст, пребацио га на екавски и променио наслов. Поред тога, једино што је још аутентично твоје је твоје хронично лудило кад ово срање од текста доводиш у везу са Пекићем и Јаковљевићем али то није у самом тексту и очигледно је да је то стварно твоје лудило па не може много да ти се замери.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:23 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Opet zamena teza:

Tekst o istoriji familije Kecmanović, prepisan, neprepisan, skraćen, doradjen, dopunjen, redigovan, plagiran... u metaforičnom smislu je istorija Srbije tokom XX veka i početkom XXI stoleća: sa jedne strane normalni, obrazovani, prosvećeni, civilizovani ljudi (ovde ih posprdno etiketiraju terminom "drugosrbijanci", a sa druge strane psihopate, sociopate, masovne ubice..., koji sebe vole da zovu rodoljubima, patriotama, srbendama...

A što se Pekića tiče, evo još jednog poučnog citata iz romana "KAKO UPOKOJITI VAMPIRA":

„...Ako istorija ne stigne da iscrpi sve mogućnosti u pravcu
kojim je krenula, nasilno sprečena da oslobodi sve, makar i
najnakaznije snage, ona će se kad-tad vratiti da ište uskraćeno
pravo, svoj suludi nastavak. Da je Adolf Hitler ubijen, da je
prirodan tok istorije poremećen i zaustavljen 20. jula 1944. godine, i
u „Gaster baraci“ presečena žila kucavica germanskom
Vukodlaku, tom večnom astralnom dvojniku germanskog nacionalnog
sentimenta, mi bismo danas imali još jedan nacionalsocijalizam,
ili bismo barem od njega morali da se branimo.
Hitler ne bi bio pobedjen, već onemogućen u sigurnoj pobedi.
Hitler ne bi pogazio vojničku i državničku zakletvu datu naciji,
već bi novom „versajskom“ izdajom bio sprečen u njenom ispunjenju.
Vukodlak u nama bi dobio još jednom alibi, narodni
ponos još jedan Versajski izgovor, i mi bismo, kao nezreli djaci,
celu našu nacionalnu nesreću morali da ponovimo iz početka.
Parentetički, besmislen je svaki pokušaj da se sruši poredak zasnovan
na konzistentnoj ideologiji. Da bi iščezao, on mora do
kraja da iscrpi svu svoju istorijsku energiju. Mora da izumre
kao starac kome je poročan život istrošio sav reproduktivni
elan, čak i nagon za održanjem...“


panta panta 07:29 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
gvozden1
Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?


Kao istraživački novinar imam dobre i pouzdane izvore, od koleginica i kolega novinara iz Srbije i inostranstva, pa preko državnog vrha i tajnih službi do velikog broja prijatelja i poznanika, koji mi pomažu i podržavaju me u novinarskom angažmanu.

A što se novca tiče, bavim se privatnim biznisom (ugostiteljstvo i copywriting), tako da novinarski angažman prihvatam i obavljam kao hobi, što je posebna životna privilegija.



Držiš kafić sa fotokopirnicom?
Ili šta?
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:24 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
Hajde da se bavimo suštinom, a ne da providnim doskočicama i uvredama tipa "glup","netalentovan"... perfidno skrećemo sa teme bloga.

Evo, mene kao ljudsko biće i kao gradjanina zanima šta se to desi u glavi i u srcu nekog zlikovca, pa u kuću zatvori decu, žene, starice... i onda sve zapali, da svi živi izgore u najgorim mukama.

I Kosta Kecmanović je planirao da zapali svoju školu tzv. molotovljevim koktelima!?

Pretpostavljam da ćeš ispisati sada i imena onih koji su spalili žive ljude u pravoslavnoj crkvi u Glini i sa istim žarom pokušati im zaviriti u glavu da vidiš što su to uradili.
Ni njihove prezimenjake i eventualne pobočne rođake, vjerovatno, nećeš zaboraviti.
shmoo shmoo 08:28 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

crossover
gvozden1
Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?


Филип је сувише глуп и неталентован да би овако нешто сам написао.
Одавде је преписао: ЛИНК



Да.

Линк за овај "ауторски" текст Филипа Младеновића на Блогу Б92 ми шаљу у гомилама вибер порука још од јуче.

Баш квалитетне фотокопије прави та Филипова фотокопирница.

solo

Nešto ti veliko dvorište!



Да.

Има се, може се.

Мали бизнис је мајка благостања.


Filip Mladenović Filip Mladenović 09:01 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

kamilo_emericki
Filip Mladenović
Hajde da se bavimo suštinom, a ne da providnim doskočicama i uvredama tipa "glup","netalentovan"... perfidno skrećemo sa teme bloga.

Evo, mene kao ljudsko biće i kao gradjanina zanima šta se to desi u glavi i u srcu nekog zlikovca, pa u kuću zatvori decu, žene, starice... i onda sve zapali, da svi živi izgore u najgorim mukama.

I Kosta Kecmanović je planirao da zapali svoju školu tzv. molotovljevim koktelima!?

Pretpostavljam da ćeš ispisati sada i imena onih koji su spalili žive ljude u pravoslavnoj crkvi u Glini i sa istim žarom pokušati im zaviriti u glavu da vidiš što su to uradili.
Ni njihove prezimenjake i eventualne pobočne rođake, vjerovatno, nećeš zaboraviti.


O monstruoznom zločinu u crkvi u Glini već su pisali mnogi HRVATSKI istoričari, književnici, novinari...

Podsećam na poemu hrvatskog pesnika Ivana Gorana Kovačića, ispevana kao protest protiv ustaških pokolja nad Srbima u Drugom svetskom ratu. Poemu "Jama" Kovačić je napisao u partizanima. Pesmu je prvi put čitao ranjenicima Prve proleterske divizije hrvatski glumac Vjekoslav Afrić.


kamilo_emericki kamilo_emericki 10:00 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović

O monstruoznom zločinu u crkvi u Glini već su pisali mnogi HRVATSKI istoričari, književnici, novinari...


Nisi ni ti jedini koji pišeš o ovom nerazumnom sijanju smrti u beogradskoj osnovnoj školi.
Jedini si, ili si rijedak soj, koji je ovako isfabrikovao porodičnu genezu ubice.
P i t a o sam te hoćeš li isto ovako isfabrikovati porodičnu genezu glinskih ubica.
Nmoj da se kukavički i pizdunski kriješ iza Ivana Gorana Kovačića. On je bio istinski antifašista a ti si kvaran čovjek ili budala koja nije svjesn šta radi.

P.S.
Čestitaj sebi. Izvukao si iz mene ono najgore. Poželio sam i pokušao te uvrijediti.
predatortz predatortz 12:11 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

gvozden1
Kad pre istraži porodično stablo Kecmanović?

Poslali ti iz Sarajeva ili iz Zagreba, sa sve naslovom da objaviš.

Ti ga nisi istraživao sigurno.

Koliko para su ti za ovo udelili?


Ovo sam dobio pre dva dana, izvor je neki opskurni zelenaški portal u kom likuju jer su eto, posle sto godina, osvećeni nevini, bez krivice pobijeni Zviceri.


Jedina reakcija na ovaj post je:


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:37 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
Hajde da se bavimo suštinom, a ne da providnim doskočicama i uvredama tipa "glup","netalentovan"... perfidno skrećemo sa teme bloga.

Evo, mene kao ljudsko biće i kao gradjanina zanima šta se to desi u glavi i u srcu nekog zlikovca, pa u kuću zatvori decu, žene, starice... i onda sve zapali, da svi živi izgore u najgorim mukama.

I Kosta Kecmanović je planirao da zapali svoju školu tzv. molotovljevim koktelima!?


Pa ti si onda ovog malog oslobodio svake odgovornosti za pocinjeni zlocin svojim nebulozama. Ako je necastivi usao u porodicu pre sto godina, kako je ovaj i sam bio opsednut nije nista mogao protiv da uradi.

Tvoj neki predak zarezao olovku pre sto godina i zato si ti danas novinar a posto je lose zarezao i tvoj uradak lose ispao. Valjda i ti kapiras koliko je to maloumno.

Ovo ti je na nivou D.J. Vucicevica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:37 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Duplo.
angie01 angie01 19:07 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti


Pa ti si onda ovog malog oslobodio svake odgovornosti za pocinjeni zlocin svojim nebulozama. Ako je necastivi usao u porodicu pre sto godina, kako je ovaj i sam bio opsednut nije nista mogao protiv da uradi.

Tvoj neki predak zarezao olovku pre sto godina i zato si ti danas novinar a posto je lose zarezao i tvoj uradak lose ispao. Valjda i ti kapiras koliko je to maloumno.

Ovo ti je na nivou D.J. Vucicevica.


slazem se,...ovaj tekst je potpuno nerazumno zakacen i jos u nizu i vezi sa tragedijom od pre par dana.
magnus magnus 19:32 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Kao istraživački novinar
a što ne napoleon?
ti si filipe komad frustrirane budaletine psihopata ko i to dete nad kom se iživljavaš , razlika je samo što je zo dete imalo zavidan iq a ti si debilčina glupa
što je to dete imalo morbidna muda da uzme zbrojevku i suoči se sa sankcijama , ti bi da neko drugi puca za tebe , diviš se "komunističkom ološu " koji je poslje pavelića radio najveće zločine na ovim prostorima ( vidi samo kulen vakuf ljeto 41). forsiraš neke Bošnjakinje i Bpšnjake iako se radi o turskom kvisklinškom konstruktu
Sramotno za ovaj blog koji jeste uvjek bio "opervatore romano" u kojima su nerealizirani skojevci širili "imperijalističku propagandu"
uzmi gumeni čečić i tuci se u glavu filipe, dok je tebe il čekića ...a ja da sam na mjestu pomenutih ljudi odrao bih b92 od tužbi
SRAMOTNO
gvozden1 gvozden1 20:18 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

..a ja da sam na mjestu pomenutih ljudi odrao bih b92 od tužbi

Nešto mislim, kad bi B92 uklonio ovaj blog, svi bi bili na dobitku.
Oni, jer bi pokazali da imaju makar malo osećaja za normalno, pominjana familija jer bi makar na jednom mestu manje pisalo ovo smeće, a naročito Filip, in bi to predstavljao kao dokaz svoje britke reči koja je cenzurisana.

Jedino bismo izgubili mi koji ovde pišemo, ne bismo imali gde Filipu da kažemo kakav je čovek i novinar (ok, "novinar" )

A i tek je otvoren blog, možda bude i dobrog trola, a Filipa i "njegovu" temu ko jebe.
maksa83 maksa83 20:48 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

A i tek je otvoren blog, možda bude i dobrog trola, a Filipa i "njegovu" temu ko jebe.

Evo i ja čekam da se skrene s teme, imam snažan poriv da ga nekontrolisano vređam ali je magnus to uradio bolje nego što bih ja sročio, pa ako nije problem da krenemo što pre sa tim trolovanjem, šta god bilo...
gvozden1 gvozden1 20:55 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

ako nije problem da krenemo što pre sa tim trolovanjem, šta god bilo...

Ovo je ozbiljno, ne zezem se

Doneta je odluka o novim granicama Šumadije.
Svi podneli molbe za učlanjenje, Sremci će verovatno biti primljeni, Banaćani teško.
angie01 angie01 21:00 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

imam snažan poriv da ga nekontrolisano vređam ali je magnus to uradio bolje nego što bih ja sročio,


sta bi sa Saolin/Buda ignoracijom?
zilikaka zilikaka 21:48 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

ako nije problem da krenemo što pre sa tim trolovanjem, šta god bilo...

Mene razveselio lik sa Tvitera koji je podneo zahtev da slavi rođendan ispred Skupštine 26. maja u trajanju od 13 sati.
Kolko da zauzme termin.
Očigledno poznaje postupak i pošto mora rešenje da mu se lično uruči, pa ima pravo nažalbe u dva stepena , ne ostaje vremenaza legalnu najavu i odobrenje onog drugog skupa.
Volim elegantnu zajebanciju a ovo je baš to, kako kod ispalo. Sve po zakonu.
angie01 angie01 21:54 10.05.2023

Filipe,

Hajde da se bavimo suštinom


trenutno postoje dva problema,

prvi je cinjenica, da ne moderises svoj blog, sto si kao autor duzan da radis, narocito sada kada nema moderacije, sto znaci, da si licno ti odgovoran, sto se na tvojim blogovima gomila komentara svodi na najgore moguce nasilnicke uvrede, a to po disklejmeru ove platforme nije dozvoljeno, pi cemu i blog B92 potpada pod Zakon o javnom informisanju, sto bi ti kao novinar morao da znas jos bolje od drugih.

To sto ne brises najgore bljuvotine, nije sloboda govora, upravo je suprotno-prostacko ucutkivanje.

drugi je vezan za ovaj tekst koji si okacio, a ocigledno je da to nije primeren gest, narocito u trenutku, kada je aktuelan monstruozni slucaj jednog potpomka porodice o kojoj pises, dajuci tako neke indicije, spekulacije i povezivanja, sto je stvarno sumanuto-verovatno nije ni dozvoljeno iznositi neke podatke o porodici neovlasceno, narocito bez provere, dok traje istrazni postupak, zbog cega bi i B92 mogao da odgovara.

kakve veze ima potka za pisanje romana, pa jos Borislav Pekic i njegovo delo navodeceg naslova, Kako upokojiti vampira, koje nudis kao neko nelogicno opravdanje.

ti pisi svoj roman, ko ti brani, ali ovaj tekst sada i ovde- nije uredu, molim te shvati i obrisi ga.


angie01 angie01 21:56 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Mene razveselio lik sa Tvitera koji je podneo zahtev da slavi rođendan ispred Skupštine 26. maja u trajanju od 13 sati.


Vidakovic?...zahebant, car:)
gvozden1 gvozden1 22:18 10.05.2023

Re: Filipe,

trenutno postoje dva problema,

prvi je cinjenica, da ne moderises svoj blog

I ovde ćeš da kmečiš o sebi, malo ti tamo?

Ajd, to je najvažnije da se raspetlja, to je prvi, najveći problem.
maksa83 maksa83 22:21 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

angie01
imam snažan poriv da ga nekontrolisano vređam ali je magnus to uradio bolje nego što bih ja sročio,


sta bi sa Saolin/Buda ignoracijom?

Tu je živ iz zdrav Buda u meni, vidiš da sam napisao da imam snažan poriv, ali sam ga savladao. To "savladao" je ključ.

Sad vidiš kako se to radi pa možeš da vežbaš.
angie01 angie01 22:35 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

maksa83
angie01
imam snažan poriv da ga nekontrolisano vređam ali je magnus to uradio bolje nego što bih ja sročio,


sta bi sa Saolin/Buda ignoracijom?

Tu je živ iz zdrav Buda u meni, vidiš da sam napisao da imam snažan poriv, ali sam ga savladao. To "savladao" je ključ.

Sad vidiš kako se to radi pa možeš da vežbaš.


pa ti si onda seknd hend plasticni Buda sa Ali Expresa, koji se klacka, jesi rekao/al nisi,...posto si izabrao Magnusov komentar kao bolji od onoga koji bi sam srocio, pa nisi morao sam, tako da necu da vezbam taj rad, ne volim palstiku, a ni kopije.
maksa83 maksa83 22:35 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Svi podneli molbe za učlanjenje, Sremci će verovatno biti primljeni, Banaćani teško.

Tačno Sremce i zaslužujete, Banaćane ne.
angie01 angie01 22:37 10.05.2023

Re: Filipe,

Ajd, to je najvažnije da se raspetlja, to je prvi, najveći problem.


nesto si 'teo, al si se zaheb'o.
angie01 angie01 22:37 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

maksa83
Svi podneli molbe za učlanjenje, Sremci će verovatno biti primljeni, Banaćani teško.

Tačno Sremce i zaslužujete, Banaćane ne.

e, ovde se slazem.
maksa83 maksa83 22:39 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

pa ti si onda seknd hend plasticni Buda sa Ali Exprese, koji se klacka, jesi rekao/al nisi,...posto si izabrao Magnusov komentar kao bolji od onoga koji bi sam srocio, pa nisi morao sam, tako da necu da vezbam taj rad, ne volim palstiku, a ni kopije.

Evo šta bi se desilo da je neko drugi u pitanju. Ja bih sad tebi mogao nešto da odgovorim, pa bi ti odgovorila meni (možda i iz dva puta), pa ja opet tebi, pa ti meni, i tako još 40 replika potpunih budalaština, i nekog debila bi to zabavljalo, a nekog bi smaralo što ima 50 novih komentara potpunih gluposti.

U realnosti će se desiti da ti odogovoriš na ovo, a ja tebi dalje ne, i tu onda sve staje. Sigurno će ti pasti na pamet da me zaskočiš još neki put negde pošto ti se ne sviđa ono što sam tamo napisao, ali ja ni na to neću da reagujem.

M-a-g-i-j-a.
gvozden1 gvozden1 22:40 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

maksa83
Svi podneli molbe za učlanjenje, Sremci će verovatno biti primljeni, Banaćani teško.

Tačno Sremce i zaslužujete, Banaćane ne.

Pa rad je da i njih jednom neko dozove pameti.
A ko će drugi?
maksa83 maksa83 22:42 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Pa rad je da i njih jednom neko dozove pameti.
A ko će drugi?

Ko god koga tu pri toj migraciji nauči pameti na dobitku će svakako biti Banaćani i Bačvani.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:44 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti


U realnosti će se desiti da ti odogovoriš na ovo, a ja tebi dalje ne, i tu onda sve staje.

Анђа изгледа вежба самосавлађивање.
angie01 angie01 22:51 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Sigurno će ti pasti na pamet da me zaskočiš još neki put negde pošto ti se ne sviđa ono što sam tamo napisao, ali ja ni na to neću da reagujem.


sto bih te zaskakala, ja se tebi bas retko obracam,...konstatujem samo da si neiskren,...takodje bih dodala, da se secam i tvojih 50 komentara u nekim razgovorima, tako da to nije nesto sto bi drugima mogao da spocitavas, al nema veze.

da l ja sad imam potrebu da ti kazem jos nesto- pa nemam.
angie01 angie01 22:55 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Анђа изгледа вежба самосавлађивање.


sto?...tako ti deluje?

recimo, na ovom blogu ne bih ni ostavila komentar, da nisam videla da se pominjem u nekim somnabulnijama,...tek sam onda procitala i post.
gvozden1 gvozden1 23:04 10.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

maksa83
Pa rad je da i njih jednom neko dozove pameti.
A ko će drugi?

Ko god koga tu pri toj migraciji nauči pameti na dobitku će svakako biti Banaćani i Bačvani.

Polako, primićemo i njih jednom, neka sačekaju malo.
Ne mogu svi biti primljeni u prvom roku

A dotle neka vežbaju, šajkača, opanci, kolce, al Moravac.

Nego, učiš li ti da makar sviraš kolo?

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:20 11.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

Filip Mladenović
O monstruoznom zločinu u crkvi u Glini već su pisali mnogi HRVATSKI istoričari, književnici, novinari...

Већ писали хрватски историчари (који?), па други не треба да се баве покољем у Глини?

ПИТАЊЕ

Чији историчари треба да се баве злочином у Аушвицу? (Заокружи један одговор)

(А) пољски
(Б) немачки
(В) јеврејски
(Г) ниједни од наведехих.
panta panta 06:53 11.05.2023

Re: Filipe,

angie01

...

To sto ne brises najgore bljuvotine, nije sloboda govora, upravo je suprotno-prostacko ucutkivanje.
...

Aaaaaa!
Zato si ti obrisala one beneove uradke u kojima je citirao tvoje milozvučne 'citate' samo sa jednog jedinog bloga?
Radi higijene si obrisala svoje bljuvotine, odnosno, jedan majušni deo koji je poslužio samo kao podsetnik na njih!?
Eeeeee, tako reci!
panta panta 06:55 11.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

principessa_etrusca
Filip Mladenović
O monstruoznom zločinu u crkvi u Glini već su pisali mnogi HRVATSKI istoričari, književnici, novinari...

Већ писали хрватски историчари (који?), па други не треба да се баве покољем у Глини?

ПИТАЊЕ

Чији историчари треба да се баве злочином у Аушвицу? (Заокружи један одговор)

(А) пољски
(Б) немачки
(В) јеврејски
(Г) ниједни од наведехих.

Pa hrvatski istoričari.
Oni su prekaljeni ispsisivanjem ustaške istorije.
Oni bi i Aušvic pretvorili u radni logor.
Izvežbali na Jasenovcu.
A FIlip bi ih rado citirao na blogu.
Slično ovom smeću.
vcucko vcucko 10:10 11.05.2023

Re: Da li si ti uopšte pri svesti

maksa83
Svi podneli molbe za učlanjenje, Sremci će verovatno biti primljeni, Banaćani teško.

Tačno Sremce i zaslužujete, Banaćane ne.

Što kaže Lala (Banaćanin): jbga svako ima svoh Sremca...
bene_geserit bene_geserit 06:41 10.05.2023

aaa

Njegov pradeda je pukovnik Dragutin Kecmanović, glavni vinovnik tragedije porodice Petra Tomaševa Zvicera u noći izmedju 24. i 25. aprila 1923. godine u crnogorskom selu Rokoči (u Cucama blizu Cetinja). Žandarmerija Kraljevine SHS pod komandom tada majora Dragutina Kecmanovića na zverski način je spalila u seoskoj kući celu porodicu Petra Zvicera (majku Andju, suprugu Zagorku, sestru Planu, brata Vidaka i troje maloletne dece)

.. zaboravio si da kažeš da se to desilo kao osveta zbog toga što je Petar Tomašev i grupa komita napao voz i pobio 9 srpskih vojnika i žandara. I da je u to vreme krvna osveta bila ko dobar dan.
Jedno zlo rađa drugo.
Nenad Kecmanović, prof. dr političkih nauka, nekadašnji dekan istoimenog fakulteta u Sarajevu, ideolog stvaranja Republike Srpske, dugogodišnji savetnik Milorada Dodika i prijatelj Vojislava Šešelja

ne lupetaj
Nenadov sin je Vladimir Kecmanović, književnik i i RTS urednik, koji živi i radi u Beogradu, nastavljajući srpsku ideološku matricu „krvi i tla", koju su revnosno izvršavali njegovi preci, izuzimajući

opet ne lupetaj
Pazi od doktora političkih nauka i dekana fakulteta u Sarajevu i književnika praviš nekakve babaroge, jel ti imaš neki problem u glavi?

Nego ovo kopanje po široj familiji Kecmanović i izvođenje nekih budalastih zaključaka potpuno nije normalno.
zoja444 zoja444 04:50 11.05.2023

Re: aaa

bene, hvala. ti si moralan, posten i pravican covek.
vrabac_onaj vrabac_onaj 06:59 10.05.2023

Filipe

Rekoh li ti ja već jednom da si ustaša? Ako se ne varam jesam.
Da se ne ponavljam...
alselone alselone 07:14 10.05.2023

Nesoju

.
shmoo shmoo 08:30 10.05.2023

Re: Filipe Nesoju



Да.

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:01 10.05.2023

Baš me zanima

možeš li niže.
A mogao bi se i presabratii i vidjeti ima li gdje još koji Kecmanović da ga upleteš u ovu tvoju maračnu priču.
panta panta 08:10 10.05.2023

Re: Baš me zanima

kamilo_emericki
možeš li niže.
A mogao bi se i presabratii i vidjeti ima li gdje još koji Kecmanović da ga upleteš u ovu tvoju maračnu priču.

Što ne bi mogao!
Boli ga kurac!
Sranje po Srbima se još uvek plaća.

Filip Mladenović Filip Mladenović 08:17 10.05.2023

Re: Baš me zanima

Pekić je svoj roman "KAKO UPOKOJITI VAMPIRA" posvetio Danilu Kišu.

A Kiš je o nacionalizmu napisao:

"Nacionalizam je, pre svega, paranoja. Kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo od zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma. Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se “izrazi”, ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture. Tako on postaje pripadnik jedne slobodnozidarske skupine koja postavlja sebi, bar na izgled, za zadatak i cilj probleme epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, ili nacija, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja, folklornih, filozofskih, etičkih, književnih itd.

Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N. N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu meru, na njegovu pravu meru, pošto smo ga izdvojili iz krda, i skinuli ga sa slobodnozidarske lože, u koju se on sam smestio, ili gde su ga drugi smestili, imamo pred sobom individuum bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila. To je onaj Sartrov Žil, koji je porodična i društvena nula, čija je jedina osobina da ume da prebledi na pomenu jedne jedine teme: Engleza. To bledilo, to drhtanje, ta njegova “tajna” da ume da prebledi na pomen Engleza, to je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju, Žil mrzi Engleze (a voli svoje, Francuze), jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju. Ovaj i ovakav portret, primenljiv na sve nacionaliste, može se slobodno, a po ovoj shemi, razviti do kraja: nacionalista je, po pravilu, kao društveno biće, i kao pojedinac, podjednako ništavan. Izvan ovog opredeljenja, on je nula. On je zapostavio porodicu, posao (uglavnom činovnički), literaturu (ako je pisac), društvene funkcije, jer su one suviše sitne u odnosu na njegov mesijanizam. Treba li reći da je on, po opredeljenju, asketa, potencijalni borac, koji čeka svoj čas.

Nacionalizam je, da parafraziram Sartrov stav o antisemitizmu, potpun i slobodan izbor, globalan stav koji čovek prihvata ne samo prema drugim nacijama, nego i prema čoveku uopšte, prema istoriji i društvu, to je istovremeno strast i koncepcija sveta. Nacionalista je, po definiciji, ignorant. Nacionalizam je, dakle, linija manjeg otpora, komocija. Nacionalisti je lako, on zna, ili misli da zna, svoje vrednosti, svoje, što će reći nacionalne, što će reći vrednosti nacije kojoj pripada, etičke i političke, a za ostale se ne interesuje, ne interesuju ga, pakao to su drugi (druge nacije, drugo pleme). Njih ne treba ni proveravati. Nacionalista u drugima vidi isključivo sebe – nacionaliste. Pozicija, rekosmo li, komotna. Strah i zavist. Opredeljenje, angažovanje, koje ne iziskuje truda. Ne samo pakao to su drugi, u okviru nacionalnog ključa naravno, nego i: sve što nije moje (srpsko, hrvatsko, francusko…) to mi je strano. Nacionalizam je ideologija banalnosti. Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu..."
panta panta 08:22 10.05.2023

Re: Baš me zanima

Filip Mladenović
Pekić je svoj roman "KAKO UPOKOJITI VAMPIRA" posvetio Danilu Kišu.

A Kiš je o nacionalizmu napisao:

"Nacionalizam je, pre svega, paranoja. Kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo od zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma. Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se “izrazi”, ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture. Tako on postaje pripadnik jedne slobodnozidarske skupine koja postavlja sebi, bar na izgled, za zadatak i cilj probleme epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, ili nacija, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja, folklornih, filozofskih, etičkih, književnih itd.

Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N. N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu meru, na njegovu pravu meru, pošto smo ga izdvojili iz krda, i skinuli ga sa slobodnozidarske lože, u koju se on sam smestio, ili gde su ga drugi smestili, imamo pred sobom individuum bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila. To je onaj Sartrov Žil, koji je porodična i društvena nula, čija je jedina osobina da ume da prebledi na pomenu jedne jedine teme: Engleza. To bledilo, to drhtanje, ta njegova “tajna” da ume da prebledi na pomen Engleza, to je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju, Žil mrzi Engleze (a voli svoje, Francuze), jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju. Ovaj i ovakav portret, primenljiv na sve nacionaliste, može se slobodno, a po ovoj shemi, razviti do kraja: nacionalista je, po pravilu, kao društveno biće, i kao pojedinac, podjednako ništavan. Izvan ovog opredeljenja, on je nula. On je zapostavio porodicu, posao (uglavnom činovnički), literaturu (ako je pisac), društvene funkcije, jer su one suviše sitne u odnosu na njegov mesijanizam. Treba li reći da je on, po opredeljenju, asketa, potencijalni borac, koji čeka svoj čas.

Nacionalizam je, da parafraziram Sartrov stav o antisemitizmu, potpun i slobodan izbor, globalan stav koji čovek prihvata ne samo prema drugim nacijama, nego i prema čoveku uopšte, prema istoriji i društvu, to je istovremeno strast i koncepcija sveta. Nacionalista je, po definiciji, ignorant. Nacionalizam je, dakle, linija manjeg otpora, komocija. Nacionalisti je lako, on zna, ili misli da zna, svoje vrednosti, svoje, što će reći nacionalne, što će reći vrednosti nacije kojoj pripada, etičke i političke, a za ostale se ne interesuje, ne interesuju ga, pakao to su drugi (druge nacije, drugo pleme). Njih ne treba ni proveravati. Nacionalista u drugima vidi isključivo sebe – nacionaliste. Pozicija, rekosmo li, komotna. Strah i zavist. Opredeljenje, angažovanje, koje ne iziskuje truda. Ne samo pakao to su drugi, u okviru nacionalnog ključa naravno, nego i: sve što nije moje (srpsko, hrvatsko, francusko…) to mi je strano. Nacionalizam je ideologija banalnosti. Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu..."

Šta se ti pozivaš na Pekića i Kiša!
Kakve ti veze imaš sa njima?
Nije valjda da su i oni bili strani plaćenici koji su pljuvali po svom narodu za pare dobijene od raznih stranih apanaža?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:54 10.05.2023

Re: Baš me zanima

panta
Filip Mladenović
Pekić je svoj roman "KAKO UPOKOJITI VAMPIRA" posvetio Danilu Kišu.

A Kiš je o nacionalizmu napisao:

"Nacionalizam je, pre svega, paranoja. Kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo od zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma. Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se “izrazi”, ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture. Tako on postaje pripadnik jedne slobodnozidarske skupine koja postavlja sebi, bar na izgled, za zadatak i cilj probleme epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, ili nacija, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja, folklornih, filozofskih, etičkih, književnih itd.

Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N. N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu meru, na njegovu pravu meru, pošto smo ga izdvojili iz krda, i skinuli ga sa slobodnozidarske lože, u koju se on sam smestio, ili gde su ga drugi smestili, imamo pred sobom individuum bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila. To je onaj Sartrov Žil, koji je porodična i društvena nula, čija je jedina osobina da ume da prebledi na pomenu jedne jedine teme: Engleza. To bledilo, to drhtanje, ta njegova “tajna” da ume da prebledi na pomen Engleza, to je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju, Žil mrzi Engleze (a voli svoje, Francuze), jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju. Ovaj i ovakav portret, primenljiv na sve nacionaliste, može se slobodno, a po ovoj shemi, razviti do kraja: nacionalista je, po pravilu, kao društveno biće, i kao pojedinac, podjednako ništavan. Izvan ovog opredeljenja, on je nula. On je zapostavio porodicu, posao (uglavnom činovnički), literaturu (ako je pisac), društvene funkcije, jer su one suviše sitne u odnosu na njegov mesijanizam. Treba li reći da je on, po opredeljenju, asketa, potencijalni borac, koji čeka svoj čas.

Nacionalizam je, da parafraziram Sartrov stav o antisemitizmu, potpun i slobodan izbor, globalan stav koji čovek prihvata ne samo prema drugim nacijama, nego i prema čoveku uopšte, prema istoriji i društvu, to je istovremeno strast i koncepcija sveta. Nacionalista je, po definiciji, ignorant. Nacionalizam je, dakle, linija manjeg otpora, komocija. Nacionalisti je lako, on zna, ili misli da zna, svoje vrednosti, svoje, što će reći nacionalne, što će reći vrednosti nacije kojoj pripada, etičke i političke, a za ostale se ne interesuje, ne interesuju ga, pakao to su drugi (druge nacije, drugo pleme). Njih ne treba ni proveravati. Nacionalista u drugima vidi isključivo sebe – nacionaliste. Pozicija, rekosmo li, komotna. Strah i zavist. Opredeljenje, angažovanje, koje ne iziskuje truda. Ne samo pakao to su drugi, u okviru nacionalnog ključa naravno, nego i: sve što nije moje (srpsko, hrvatsko, francusko…) to mi je strano. Nacionalizam je ideologija banalnosti. Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu..."

Šta se ti pozivaš na Pekića i Kiša!
Kakve ti veze imaš sa njima?
Nije valjda da su i oni bili strani plaćenici koji su pljuvali po svom narodu za pare dobijene od raznih stranih apanaža?


Mogao sam se pozvati i na Steriju, na Domanovića, na DIS-a, na Nušića... a ne samo na Pekića i na Kiša!

Svi oni su na literaran, umetnički način pisali o suštini teme aktuelnog bloga!
shmoo shmoo 08:38 10.05.2023

Шумадијски свињац?

Filip Mladenović


Решио си, Филипе, да пошто-пото наставиш да правиш на Блогу Б92 свињац на туђој несрећи и трагедији као што си то започео оним својим прошлим блогом?

ОК.

Нека иде на твоју душу.

Filip Mladenović Filip Mladenović 08:52 10.05.2023

Re: Шумадијски свињац?

shmoo
Filip Mladenović


Решио си, Филипе, да пошто-пото наставиш да правиш на Блогу Б92 свињац на туђој несрећи и трагедији као што си то започео оним својим прошлим блогом?

ОК.

Нека иде на твоју душу.



Nije to tudja nesreća, tudja tragedija već NAŠA.
Svi smo mi krivi, odgovorni, zaslužni... što smo dozvolili OVO!

Mućnite glavom, a i srcem!


alselone alselone 09:30 10.05.2023

Re: Шумадијски свињац?

Nije to tudja nesreća, tudja tragedija već NAŠA.
Svi smo mi krivi, odgovorni, zaslužni... što smo dozvolili OVO!

Pa kreni onda od sebe. Napiši zašto si ti kriv djubretarcu a ne "Naša je krivica" a time misleći "svi osim mene".

Dakle, zašto si ti kriv za ovaj nezapamćeni zločin?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:36 10.05.2023

Re: Шумадијски свињац?

Osećam odgovornost što se kao novinar i kao gradjanin nisam jače i više borio protiv ovog zla, koje nas je okupiralo od 1987. godine!
shmoo shmoo 10:20 10.05.2023

Re: Шумадијски свињац?

Filip Mladenović
shmoo
Filip Mladenović


Решио си, Филипе, да пошто-пото наставиш да правиш на Блогу Б92 свињац на туђој несрећи и трагедији као што си то започео оним својим прошлим блогом?

ОК.

Нека иде на твоју душу.



Nije to tudja nesreća, tudja tragedija već NAŠA.
Svi smo mi krivi, odgovorni, zaslužni... što smo dozvolili OVO!

Mućnite glavom, a i srcem!






Мућнуо сам. И главом и срцем.

И баш зато што то јесте несрећа и трагедија свих нас, само не свих нас подједнако очигледно јер неки показују емпатију, а други ову тренутну ситуацију користе за некакве своје интересе, не желим уопште даље да учествујем у оваквим твојим свињцима од блогова које качиш на ту тему.

Понадао сам се да ће ти прошли твој блог бити некакав наук за то шта не треба да радиш у таквим тренуцима док нам је све то још увек болно и тешко и свеже јер ипак у свему мора да се има нека мера и осећај када нешто треба радити, а када не треба, али ти си баш упоран у томе да оваквим својим блоговима показујеш непоштовање и за жртве и за њихове породице и за све оне који су непосредно и лично били укључени у трагедију и несрећу.

Па нека те онда ако ти мислиш да то тако треба.

Није моје да ти указујем колико си непристојан и неваспитан у тим твојим маторим годинама и да те учим ономе што је требало да те науче у твом детињству док си растао у свом родном дому.

solo solo 09:25 10.05.2023

Ništa novo i ništa što već ne znamo


nowhereman nowhereman 09:52 10.05.2023

Poruka?


Izneti su podaci o porodičnom stablu Kecmanović, ali zašto, čemu, sa kakvom idejom ili porukom?

Da li se ovde radi o insinuaciji da je dete Kosta na neki način "rođeni zločinac", jer je praunuk jednog zločinca (kako je u tekstu opisano)?

Meni se čini da je to previše smeo i nikako ne nužan zaključak.

Stoga ne vidim - šta nam autor teksta poručuje?


Filip Mladenović Filip Mladenović 09:57 10.05.2023

Re: Poruka?

Već sam odgovorio: Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

I pojasnio: šta se to dešava u glavi i u srcu zlikovca da u kuću zatvori decu i žene, pa je potom zapali da svi živi izgore, u najtežim mukama?!

gvozden1 gvozden1 10:06 10.05.2023

Re: Poruka?

šta se to dešava u glavi i u srcu zlikovca

A šta je u glavi "istraživačkog novinara sa kontaktima u vrhovima" koji ovako bedno prepiše neki pamflet i kaže, ja sam napisao?

Pogledaj se gde si, pogledaj šta moraš radiš po stare dane, da bi imao leba da jedeš.
Konobarisanje i pranje tuđih klozeta zoveš rad u ugostiteljstvu, a čisto plagiranje zoveš istraživačkim novinarstvom.
Zato si tu gde jesi.

Ti da se pozivaš na Nušića!
On skupljao vojsku da tamani ove kojima ti ližeš dupe za bednu crkavicu, i ti ćeš na njega da se pozivaš.

Ništa ti ne znaš.
Ne verujem ni da si neki konobar.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:10 10.05.2023

Re: Poruka?

Filip Mladenović
Već sam odgovorio: Ovaj tekst je potka za roman, u rangu Pekićevog "Kako upokojiti vampira".

I pojasnio: šta se to dešava u glavi i u srcu zlikovca da u kuću zatvori decu i žene, pa je potom zapali da svi živi izgore, u najtežim mukama?!



Ne, ovo je poternica za celom jednom familijom.
Znaš, meni je veoma neprijatno kada čujem ili pročitam da onog dečaka nazivaju monstrumom, koliko god da je monstruozno delo koje je počinio. Ipak je dete u pitanju.

Međutim, FILIPE MLADENOVIĆU TI JESI MONSTRUM!
gvozden1 gvozden1 10:47 10.05.2023

Re: Poruka?

Znaš, meni je veoma neprijatno kada čujem ili pročitam da onog dečaka nazivaju monstrumom, koliko god da je monstruozno delo koje je počinio. Ipak je dete u pitanju.

I sam sam imao tu dilemu.
I odlučio, baš odlučio, da je "monstrum" primerenije od "dete"

On jeste dete po uzrastu, ali reč dete uvek zvuči pozitivno, drago, dete se voli, detetu se prašta.

Monstrum je, ipak, primerenije.
panta panta 10:55 10.05.2023

Re: Poruka?

nowhereman

Izneti su podaci o porodičnom stablu Kecmanović, ali zašto, čemu, sa kakvom idejom ili porukom?

Da li se ovde radi o insinuaciji da je dete Kosta na neki način "rođeni zločinac", jer je praunuk jednog zločinca (kako je u tekstu opisano)?

Meni se čini da je to previše smeo i nikako ne nužan zaključak.

Stoga ne vidim - šta nam autor teksta poručuje?



Autor teksta nam poručuje da je u krizi.
Apanaže su sve manje, pa objavljuje sve skarednije splačine finansiran od raznoraznih ustaških i monenegrinskih 'udruga'.
A od nečega mora da se živi.
Šta drugo?!
Jebote, zamisli zanimanje - pljuvač svoga naroda za sitne pare.
vcucko vcucko 11:11 10.05.2023

Re: Poruka?

gvozden1
Znaš, meni je veoma neprijatno kada čujem ili pročitam da onog dečaka nazivaju monstrumom, koliko god da je monstruozno delo koje je počinio. Ipak je dete u pitanju.

I sam sam imao tu dilemu.
I odlučio, baš odlučio, da je "monstrum" primerenije od "dete"

On jeste dete po uzrastu, ali reč dete uvek zvuči pozitivno, drago, dete se voli, detetu se prašta.

Monstrum je, ipak, primerenije.

Zlo. Čisto zlo.

Ne verujem da je psihopata. Koliko znam (a ne tvrdim da znam, daleko od toga) psihopata će reći sve što ti padne napamet, sem "ja sam psihopata". A ovaj je to prvo rekao. Kad je pozvao policiju.

Monstrum može da ima razne konotacije. Ima onaj Beninjijev film "Il mostro". Nekako mi ne ide da se te dve stvari gađaju istim izrazom.

Esencija zla. Tip grofica Batori.

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:17 10.05.2023

Re: Poruka?

gvozden1

I sam sam imao tu dilemu.
I odlučio, baš odlučio, da je "monstrum" primerenije od "dete"

On jeste dete po uzrastu, ali reč dete uvek zvuči pozitivno, drago, dete se voli, detetu se prašta.

Monstrum je, ipak, primerenije.


Neka odluči svako po svom osećaju, doživljaju sveta, života.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 10.05.2023

Re: Poruka?

gvozden1
šta se to dešava u glavi i u srcu zlikovca

A šta je u glavi "istraživačkog novinara sa kontaktima u vrhovima" koji ovako bedno prepiše neki pamflet i kaže, ja sam napisao?

Pogledaj se gde si, pogledaj šta moraš radiš po stare dane, da bi imao leba da jedeš.
Konobarisanje i pranje tuđih klozeta zoveš rad u ugostiteljstvu, a čisto plagiranje zoveš istraživačkim novinarstvom.
Zato si tu gde jesi.

Ti da se pozivaš na Nušića!
On skupljao vojsku da tamani ove kojima ti ližeš dupe za bednu crkavicu, i ti ćeš na njega da se pozivaš.

Ništa ti ne znaš.
Ne verujem ni da si neki konobar.


Moj rodjak Igor, učenik VI razreda OŠ "Vladislav Ribnikar", nije stradao 3. maja 2023, ali je doživeo veliki stres.

I baš zbog njega i svih njegovih drugarica i drugova, zbog roditelja, zbog predaka, moramo se SVI zajedno pogledati u ogledalo, bez uvreda, ruznih reči... i potražiti odgovore na pitanja koja nas muče ovih dana i noći.

Mene već decenijama muči to pitanje: šta je u glavama i u srcima zlikovaca koji decu i žene zatvore u kuću pa je potom zapale, da svi živi izgore u najtežim mukama?!
predatortz predatortz 12:38 10.05.2023

Re: Poruka?

Moj rodjak Igor, učenik VI razreda OŠ "Vladislav Ribnikar", nije stradao 3. maja 2023, ali je doživeo veliki stres.


Žao mi je zbog deteta. Najiskrenije, jer sam i sam otac.
No, to ti ne daje za pravo da sa portala sledbenika Sekule Drljevića, crnogorskog fašiste i srbomrsca, kopiraš idiotarije, širiš mržnju prema celoj porodici, izlažući tuđu decu potencijalnoj opasnosti.

Ne da ti ne daje za pravo, nego je ovo što radiš i kažnjivo.
gvozden1 gvozden1 13:06 10.05.2023

Re: Poruka?

šta je u glavama i u srcima zlikovaca koji decu i žene zatvore u kuću pa je potom zapale, da svi živi izgore u najtežim mukama?!

Takvi su Kecmanovići, a Zviceri su divni ljudi, to ti poručuješ, sram te bilo.

Da malo pameti imaš razmislio bi i o ovome što piše Pricipesa, jer šta ako to što pišeš, i o čemu kao razmišljaš, nije tačno, a ti celu familiju označio kao zlu, do trećeg kolena?

Kako znaš da je tačno, i to istraživao kao i ovo što si?

Jad si i beda.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:40 10.05.2023

Re: Poruka?

Naučno je nesumnjivo utvrđeno da je žandarmerija Kraljevine SHS, odnosno njeno odjeljenje koje je bilo pod komandom majora Dragutina I. Kecmanovića, izvršila gnusni i nečuveni zločin svirepog i monstruoznog ubistva i spaljivanja u kući, u selu Rokoči u Cucama u noći između 24. i 25. aprila 1923. godine porodice crnogorskog komite Petra Zvicera.

O tome da je to uradila ondašnja žandarmerija nove države pod imenom Kraljevina SHS piše veoma pouzdano i akribično i poznati crnogorski i jugoslovenski književnik Mihailo Lalić. U djelu pod naslovom „Prutom po vodi (ljetopis knjige)“, CANU, 155, 24, Podgorica, 2019, koje je dnevničkog karaktera, Mihailo Lalić navodi da je Petar Zvicer sa komitskom grupom poginuo u Šćepan dolu kod Nikšića i jasno precizira da je tada familija Petra Zvicera „već bila spaljena u Cucama“ (strana 263). Mihailo Lalić u istoj knjizi, na strani 333, između ostalog, piše izričito da je major žandarmerije Kecmanović „spalio porodicu Zvicer u Cucama“.
predatortz predatortz 13:42 10.05.2023

Re: Poruka?

Naučno je nesumnjivo utvrđeno da je žandarmerija Kraljevine SHS, odnosno njeno odjeljenje koje je bilo pod komandom majora Dragutina I. Kecmanovića, izvršila gnusni i nečuveni zločin svirepog i monstruoznog ubistva i spaljivanja u kući, u selu Rokoči u Cucama u noći između 24. i 25. aprila 1923. godine porodice crnogorskog komite Petra Zvicera.

I? Taman i da to jeste tako, kakve to veze ima sa događajem nakon sto godina i ko tebi i onim zelenaškim fašistima daje za pravo da prozivate i bočnu granu te familije zbog toga?
To je primitivizam!
panta panta 13:43 10.05.2023

Re: Poruka?

Filip Mladenović
Naučno je nesumnjivo utvrđeno da je žandarmerija Kraljevine SHS, odnosno njeno odjeljenje koje je bilo pod komandom majora Dragutina I. Kecmanovića, izvršila gnusni i nečuveni zločin svirepog i monstruoznog ubistva i spaljivanja u kući, u selu Rokoči u Cucama u noći između 24. i 25. aprila 1923. godine porodice crnogorskog komite Petra Zvicera.

O tome da je to uradila ondašnja žandarmerija nove države pod imenom Kraljevina SHS piše veoma pouzdano i akribično i poznati crnogorski i jugoslovenski književnik Mihailo Lalić. U djelu pod naslovom „Prutom po vodi (ljetopis knjige)“, CANU, 155, 24, Podgorica, 2019, koje je dnevničkog karaktera, Mihailo Lalić navodi da je Petar Zvicer sa komitskom grupom poginuo u Šćepan dolu kod Nikšića i jasno precizira da je tada familija Petra Zvicera „već bila spaljena u Cucama“ (strana 263). Mihailo Lalić u istoj knjizi, na strani 333, između ostalog, piše izričito da je major žandarmerije Kecmanović „spalio porodicu Zvicer u Cucama“.

Uuuu, naučno i akribično!
Što kažu Zagorci - bum se vusral!
Jebote, otvorio sam onaj link na ono vrelo odakle si prekopirao ovo sranje.
Na žalost, ti si u rangu novinara Informera - ako se vi novinarima možete nazvati.
panta panta 13:45 10.05.2023

Re: Poruka?

predatortz
Naučno je nesumnjivo utvrđeno da je žandarmerija Kraljevine SHS, odnosno njeno odjeljenje koje je bilo pod komandom majora Dragutina I. Kecmanovića, izvršila gnusni i nečuveni zločin svirepog i monstruoznog ubistva i spaljivanja u kući, u selu Rokoči u Cucama u noći između 24. i 25. aprila 1923. godine porodice crnogorskog komite Petra Zvicera.

I? Taman i da to jeste tako, kakve to veze ima sa događajem nakon sto godina i ko tebi i onim zelenaškim fašistima daje za pravo da prozivate i bočnu granu te familije zbog toga?
To je primitivizam!

Šta se ti čudiš ovome?
Pa od budala se i može očekivati sampo primitivizam.
Šta drugo?
Jebote, to imalo emisiju na radiju, autorsku!
Državnom!
Eeee, do kurca!
predatortz predatortz 13:48 10.05.2023

Re: Poruka?

Šta se ti čudiš ovome?


Evo, voleo bih da čujem objašnjenje za to kakve veze ima recimo Vladimir kecmanović sa činom koji je počinio, taman da je sve onako kako zelenaši pišu a nije, njegov deda stric pre sto godina?

Ili, kakvi to ljudi koriste ovu tragediju da satanizuju celu porodicu?


medjutim92 medjutim92 13:51 10.05.2023

Re: Poruka?

Počinjem da verujem da je Filip zapravo prototip chatGPT ili nekog sličnog alata koji ti izgugla šta mu treba i nalepi par pasusa iz izvora.

ChatGPT je naučio da istumba pronađeni tekst da se ne vidi direktno odakle je pokupljen, dok prva verzija nema takve napredne mogućnosti, i tačno iskopiraš parče teksta i Gugl sam nađe sve.

Kako je samo završio ovde, to ne znam..
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:52 10.05.2023

Re: Poruka?

Hajde malo o temi bloga! Kako vas više ne mrzi da jalovo prosipate ovoliko uvreda i psovki?!

Dakle, suština teme ovog bloga je:

Šta je u glavama i u srcima zlikovaca koji decu i žene zatvore u kuću pa je potom zapale, da svi živi izgore u najtežim mukama?!

Podsećam da je Kosta Kecmanović ubio i ranio najveći broj devojčica, svojih drugarica, a da je poneo nekoliko molotovljevih koktela da zapali školu!!!
predatortz predatortz 13:54 10.05.2023

Re: Poruka?

Dakle, suština teme ovog bloga je:

Šta je u glavama i u srcima zlikovaca koji decu i žene zatvore u kuću pa je potom zapale, da svi živi izgore u najtežim mukama?!


Kakve to veze ima sa porodicom Kecmanović?

Ako je to tema bloga?

Podsećam da je Kosta Kecmanović ubio i ranio najveći broj devojčica, svojih drugarica, a da je poneo nekoliko molotovljevih koktela da zapali školu!!!


pa si ti zaključio da su Kecmanovići krivi i za sve drugo?

Ovakvo "novinarstvo" zaslužuje lustraciju!


medjutim92 medjutim92 13:58 10.05.2023

Re: Poruka?

Filip Mladenović
Hajde malo o temi bloga! Kako vas više ne mrzi da jalovo prosipate ovoliko uvreda i psovki?!

Dakle, suština teme ovog bloga je:


..jalovo prosipanje uvreda na račun familije Kecmanović da bi se dokazalo da iver ne pada daleko od klade, uz zanemarivanje činjenica koje ne idu u prilog takvoj logici?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:58 10.05.2023

Re: Poruka?

Dakle, šta je u glavama i u srcima pradede Dragutina Kecmanovića i praunuka Koste Kecmanovića bilo dok su činili to što su činili?

Ne širite temu bloga, ne manipulišite, ne učitavajte sporedno i uvredljivo!
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:04 10.05.2023

Re: Poruka?

medjutim92
Počinjem da verujem da je Filip zapravo prototip chatGPT ili nekog sličnog alata koji ti izgugla šta mu treba i nalepi par pasusa iz izvora.

ChatGPT je naučio da istumba pronađeni tekst da se ne vidi direktno odakle je pokupljen, dok prva verzija nema takve napredne mogućnosti, i tačno iskopiraš parče teksta i Gugl sam nađe sve.

Kako je samo završio ovde, to ne znam..


Ja neću kao Vcucko da se pozivam zaštitu autorskih prava. Ja sam vazda bio za copyleft :)

LINK
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:08 10.05.2023

Re: Poruka?

Filip Mladenović

Šta je u glavama i u srcima zlikovaca koji decu i žene zatvore u kuću pa je potom zapale, da svi živi izgore u najtežim mukama?!


Verovatno isto što i onima koji postavljaju na internet javne poternice za čitavim familijama.

Džukelo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:23 10.05.2023

Re: Poruka?

vrabac_onaj


Ne, ovo je poternica za celom jednom familijom.


Međutim, FILIPE MLADENOVIĆU TI JESI MONSTRUM!

Ovo je suština.
Idioti koji ovo pišu i dijele okolo ne znaju, a možda i znaju, koliko je ljudi devedesetih pobijeno zbog izmišljanja i širenja ovakve "istorije".
medjutim92 medjutim92 10:16 10.05.2023

Kad već potežeš Pekića..

Vladimir Kecmanović je dobitnik nagrade "Borislav Pekić" za roman "Top je bio vreo", koji govori o opsadi Sarajeva, o desetogodišnjem dečaku koji prestaje da govori kad mu granata ubije roditelje.

Matrica krvi i tla, nego šta.

Sram te bre bilo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:48 10.05.2023

Re: Kad već potežeš Pekića..

medjutim92
Vladimir Kecmanović je dobitnik nagrade "Borislav Pekić" za roman "Top je bio vreo", koji govori o opsadi Sarajeva, o desetogodišnjem dečaku koji prestaje da govori kad mu granata ubije roditelje.

Matrica krvi i tla, nego šta.

Sram te bre bilo.


Samo da citiram odgovor svoje bivše profesorke sa Fakulteta dramskih umetnosti, dr Mirjane Miočinović, prve supruge Danila Kiša, upućen književniku Vladimiru Kecmanoviću i sličnima pre 10 godina:


Književna grupa "Proza na putu", poznata po autorima desničarske orijentacije, već drugu godinu raspisuje konkurs za književnu nagradu 'Poziv na putovanje' čiji je cilj, kako kaže grupa pisaca, da se afirmiše savremena proza u najboljem duhu saveta mladom piscu Danila Kiša „Čuvaj se da svoj govor ne zagadiš jezikom ideologija.“

I već drugu godinu bezuspešno to pokušava da spreči Mirjana Miočinović koja je po piščevom testamentu zadužena za brigu o njegovoj zaostavštini. Mirjana Miočinović u pismu objavljenom u listu "Danas" objašnjava zašto upotrebu imena Danila Kiša smatra siledžijstvom koje je protivno njenoj volji:

“I ta volja nije posledica nekakvog hira, već najdubljeg uverenja da između njih i Danila Kiša, između onoga kako je on mislio i pisao, kao i toga kako je živeo, i onoga kako oni pišu, misle i žive, nema nikakvih dodirnih tačaka. Naprotiv. Zbog njima sličnih i zbog vladajuće (nacionalističke) ideologije koju zastupaju, on je napustio ovu zemlju. Moj im je pak lični savet da prelistaju kupusare Dobrice Ćosića, svog zaštitnika i jedinog "učitelja mišljenja" koji je po njihovoj meri, i pronađu neki slogan koji bi pristajao njihovom programu.“
medjutim92 medjutim92 13:05 10.05.2023

Re: Kad već potežeš Pekića..

a žena Danila Kiša ima kakve tačno veze sa nagradom Borislav Pekić?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:56 10.05.2023

Re: Kad već potežeš Pekića..

medjutim92
a žena Danila Kiša ima kakve tačno veze sa nagradom Borislav Pekić?


Nema veze sa tom nagradom, već sa nepristojnim zahtevom Vladimira Kecmanovića, književnika i urednika RTS-a, obožavaoca lika i dela Dobrice Ćosića!
medjutim92 medjutim92 14:09 10.05.2023

Re: Kad već potežeš Pekića..

Filip Mladenović
Nema veze sa tom nagradom, već sa nepristojnim zahtevom Vladimira Kecmanovića, književnika i urednika RTS-a, obožavaoca lika i dela Dobrice Ćosića!


sad mi nije jasno,

malo iznad Filip Mladenović traži da se držimo teme bloga

ovde na konkretno pominjanje mnogo direktnije veze Vladimira Kecmanovića i Borislava Pekića u odnosu na onu koja se u tekstu implicira, odgovor su čaršav udovice Danila Kiša i kupusare Dobrice Ćosića, valjda u skladu s temom.

Koji Filip je pravi?

Optužbe vezane za matricu krvi i tla su itekako ozbiljna stvar i zahtevaju

U suprotnom, sve počinje da liči na..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana