Istorija| Moj grad| Muzika| Nostalgija| Život

Zvizduci koji znace

jednarecfonmoi RSS / 08.11.2023. u 21:50

"K'o nekad u osam i sad prodjem ulicom tvojom
I stanem sam pod prozor tvoj.
Ponekad u osam i sad zvizdim ulicom tvojom,
I stanem  sam pod prozor tvoj.”


Pevao je Djordje Marjanovic a “djokisti” umirali od srece i pevusili hiljadu puta ovu pesmu. Devojke su zamisljajle  njega da ide ulicom kojom  mirisu lipe i peva za nju, izabranu.

U ulici Kralja Milana, kada Beogradjanka jos nije postojala ni kao ideja, dozivalo se ispod prozora posebnim zvizducima koji su bili kao tajne sifre strogo zatvorenog drustva. Na taj zvizduk se ostavljalo sve sto se u tom trenutku radilo, i sa velikom brzinom se trcalo na prozor ili se gledalo preko ograde izmedju unutrasnjih dvorista da se vidi sta je u planu za taj dan.
Saznajem da su i mnogo mladje generacije na Konjarniku isto imale svoje “zvizduk ekipe” ako mogu da ih tako nazovem.

A ono sto vezuje zvizduk koji datira iz Beograda pedesetih, dakle od pre nekih sedamdeset godina i taj, eto, sa Konjarnika godinama kasnije, je da je to melodija koja se ne zaboravlja i kad pitas kako zvuci, iz topa ga “izvuce” bez greske.

To su zvizduci koji sluze za okupljanja.

Postoje i oni koji sluze samo da se pokaze umece zvizdanja sa cetiri prsta u ustima, po dva sa svake strane. Verovatno se koriste na utakmicama. Moja jedna baba-tetka koja je hodala pravih ledja i oblacila se sa ukusom, obozavala je da u parku gde seta fini svet, zvizne na taj nacin, svi se okrenu i nista im nije jasno jer vide samo damu u godinama kako mirno seta pod ruku sa suprugom.

A zvizduk koji su devojke i zene navodno mrzele je onaj koji se skoro nikad vise ne cuje sem u starim crtanim filmovima. To je zvuk odusevljenja jer ulicom prolazi lepa zena koja hoda tako zavodljivo da samo zvizduk moze da izrazi odusevljenje onog koji je posmatra dok polako zamice za ugao jednog suncanog beogradskog popodneva

Tagovi



Komentari (631)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 21:57 08.11.2023

asocijacija na temu



I priset za Tasu.

Jesi se vozio debeli ovim do faxa?

Pamtiš taj prepoznatljiv zvuk motora u leru?

nask nask 22:15 08.11.2023

Nomen est omen

Kažu da je bio od onih koji samo među četiri zida imaju pravu da budu ono što jesu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:36 08.11.2023

Re: Nomen est omen

nask
Kažu da je bio od onih koji samo među četiri zida imaju pravu da budu ono što jesu.


pa dobro, cak mu i kaze - “druze buljo” ali to ne umanjuje lepotu snimka i te bele uniforme.
shmoo shmoo 01:30 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

solo


I priset za Tasu.

Jesi se vozio debeli ovim do faxa?

Pamtiš taj prepoznatljiv zvuk motora u leru?




Нисам до факса, толико матор нисам.

Али јесам се возио лејландима. И памтим звук, како не... Тада сам желео да будем возач ГСП.

Тада, у доба лејланда, овде за Брдо су постојале две линије, 33 и 33а. И пеле су се на Брдо од Аде поред данашњег Ада мола, а део поред цркве је био двосмерни. Тада још увек није постојао онај надвожњак код Аде који води на Брдо а којег и данас зовемо Крива Катарина.

Бус 33 је ишао, отприлике, до данашње трамвајске окретнице на Бановом брдету (ми то и данас зовемо сквер), а 33а се из Пожешке кроз Благоја Паровића пео до Филмског града. Окретао ту изнад Пионирског града и Аце Деветке.

Осим возача посаду градских лејланд бусева су чиниле још и вазда бркате кондуктерке у плавим ГСП униформама које су седеле на посебном издвојеном месту на задњој платформи буса за пултом, продавале карте и контролисале да се неко не шверцује.

Да останемо у теми жвиждања... (Упс, излете ми вештачка вилица.)





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:59 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

shmoo
solo


I priset za Tasu.

Jesi se vozio debeli ovim do faxa?

Pamtiš taj prepoznatljiv zvuk motora u leru?




Нисам до факса, толико матор нисам.

Али јесам се возио лејландима. И памтим звук, како не... Тада сам желео да будем возач ГСП.

Тада, у доба лејланда, овде за Брдо су постојале две линије, 33 и 33а. И пеле су се на Брдо од Аде поред данашњег Ада мола, а део поред цркве је био двосмерни. Тада још увек није постојао онај надвожњак код Аде који води на Брдо а којег и данас зовемо Крива Катарина.

Бус 33 је ишао, отприлике, до данашње трамвајске окретнице на Бановом брдету (ми то и данас зовемо сквер), а 33а се из Пожешке кроз Благоја Паровића пео до Филмског града. Окретао ту изнад Пионирског града и Аце Деветке.

Осим возача посаду градских лејланд бусева су чиниле још и вазда бркате кондуктерке у плавим ГСП униформама које су седеле на посебном издвојеном месту на задњој платформи буса за пултом, продавале карте и контролисале да се неко не шверцује.

Да останемо у теми жвиждања... (Упс, излете ми вештачка вилица.)







dakle za tri zivota ne bih cula to za “ krivu katarinu”. meni je taj krivudavi most-nadvoznjak ceo zivot skroz kul, ne znam ko ga je smislio ali je originalan i jedini takav u beogradu, nema ni blizu mesto slicno da ja znam.

tito puente- bila sam na koncertu u sava centru! i prekrstila ruke u prvom redu i on mi se javio i pitao me sto sam to uradila i imitirao me. a MAJKE MI nekadasnja drugarica PORED mene posle pricala svima da je primetio tito puente sa bine
shmoo shmoo 09:33 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

jednarecfonmoi

dakle za tri zivota ne bih cula to za “ krivu katarinu”. meni je taj krivudavi most-nadvoznjak ceo zivot skroz kul, ne znam ko ga je smislio ali je originalan i jedini takav u beogradu, nema ni blizu mesto slicno da ja znam.


Надвожњак је саграђен крајем шездесетих или почетком седамдесетих. Не знам тачно када*, мали сам био, али памтим време када није било надвожњака а бусеви ишли узбрдо поред данашњег Ада мола (некада је ту био МИНЕЛ) и Храма Светог Ђорђа (тај део је тада био двосмерни) па у Кировљеву и даље на Брдо.

Надвожњак је направљен као привремено решење које треба да траје 5 година, али траје ево преко 40 година с тим што је пре неколико година аутобуски градски саобраћај са њега измештен да иде на Брдо преко петље код новог моста на Ади (претпостављам због дотрајалости надвожњака), али аутомобили се још увек пењу преко њега на Брдо.

Морали смо да му дамо некакво име као и свему око себе па је неко у тренутку језичке креативности избацио то "Крива Катарина" и тај назив му остаде до данас међу становницима тог краја који су староседеоци.

______________________________________________________________________________

* - Поуздано знам да је надвожњак постојао у лето 1974. године због једног догађаја који памтим и данас. (Увек се запамте те једне једине батине у животу које се добију од ћалета док се све оне поломљене варјаче које је кева обилато користила ломећи их на мојој буљи забораве.)

Наиме, тог лета '74. моји су у дворишту спремали зимницу, млели и кували парадајз па га флаширали итд, август, врућина...

А мени је пало на памет да из те моје бивше улице Мајданске испод цркве према Хиподрому одем до моје учитељице која станује у Љешкој улици скроз иза МУП Чукарица да бих се учитељици похвалио мојим псом којег сам водио на каишу. А нисам се никоме у кући јавио да идем...

У међувремену се догодила нека саобраћајка на Кривој Катарини, било је настрадалих, моји чули за то и када су видели да ме нема ни у дворишту ни у кући, онако у купаћим гаћама и папучама и заједно са целим комшилуком појурили према надвожњаку и тражили ме по околним улицама...

Када сам се вратио кући сав срећан јер ми је учитеица рекла да имам "баш лепу куцу", сачекали су ме избезумљени од бриге ћале, кева и читав комшилук, а онда ме је ћале тај један једини пут у мом животу истукао и то оном пластичном синдикалном Борово папучом за плажу тако крвнички да су ми шаре са ђона папуче стајале недељама по бутинама и дупету и са њима сам 1. септембра кренуо у 4. разред основне.

После тога никада више у свом животу, па ни данас, нисам отишао некуда из куће а да укућанима не кажем куда идем и када ћу се отприлике вратити.

И пошто се такве батине никада не заборављају, по томе поуздано знам да је Крива Катарина постојала у лето 1974. године.

А које године пре тога је саграђена, не знам. Не могу тога да се сетим.

Овако је изгледао мој тадашњи пас по имену Меца. И она је успут добила неколико ћушки папучом покушавајући да ме одбрани од прво избезумљеног од страха и бриге, а онда помахниталог ћалета.

(Меца се обавезно одазивала на мој посебан звиждук који сам тада био смислио само за њу и ма шта год радила у том тренутку, све би остављала и трчала према мени.)





zoja444 zoja444 09:44 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

taso, kakav divan pas. lici na labradora. jel znas da ljudi ne uzimaju crne pse zbog sujeverja.
maksa83 maksa83 09:46 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

У међувреемену се догодила нека саобраћајка на Кривој Катарини, моји чули за то и када су видели да ме нема ни у дворишту ни у кући, онако у купаћим гаћама и папучама и заједно са целим комшилуком појурили према надвожњаку и тражили ме по околним улицама...

Pominjao sam skoro onog drugara iz razreda koji je "pao zbog Šarenka", e pa njih četvorica braće su se jedno jutro vratili sabajle iz grada i kupili neki burek ali nije bilo jogurta, pa je ovaj skočio da se "posluži" iz onog kaveza ispred lokalne prodavnice u koji su se ranije ostavljali mleko i jogurt, u ono vreme kada se znao red tj. pre nego što su dostavna vozila krenula da prave haos u špicu saobraćaja, dakle mažnjava on jogurt i nailazi šef radnje i vidi ga i on kreće da beži, ovaj viče i izvadi pištolj (?!) i urla i puca u vazduh ali S. već zamakao daleko. Ubrzo se stvori tu policija, njegova keva vidi da su braća tu i da je neka frka, oni ćute ko zaliveni a njega nema, proturi se ona kroz prozor da vidi šta se dešava na ulici u trenutku kada pandur urla na poslovođu "PA JEBEM TI MATER ZBOG JOGURTA DA UBIJEŠ DETE" na šta se keva samo preturila u nesvest srećom unazad a ne kroz prozor.

Ko god misli da nije lako biti Srbin ne zna kako je biti majka četiri sina na Dorćolu.


shmoo shmoo 09:52 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

zoja444
taso, kakav divan pas. lici na labradora. jel znas da ljudi ne uzimaju crne pse zbog sujeverja.


Меца је била мешанац. Варпас, варошки пас, или доџ... Чукарички гонич, како год.

Не знам за то сујеверје, али сви моји пси у животу (осим оне немачке овчарке коју сам дужио у ЈНА) били су црне боје са евентуално тек понеком малом белом флеком негде на телу. И сви су били мешанци, уличари или штенад из комшилука, никада расни пси (сем те, као што рекох, немачке овчарке, власништво ЈНА). И са свима је била увек љубав на први поглед.

А зашто увек љубав на први поглед са псима црне боје код мене,...

Не умем да ти кажем.

Дорсе сам почео да слушам тек много касније. Није због тога...








zoja444 zoja444 10:14 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

ja sam od rasnih imala dva nemacka ovcara, ostalo mesanci. jednog je mama tajno odvela na uspavljivanje jer ga je napala mala mesanka terijer. jos imam oziljak od razdvajanja celjusti. sa mamom nisam pricala 6 meseci. sto ga jednostavno nije pustila?
zoja444 zoja444 10:21 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

morison lep kao lutka. ti jogurti su bili pod kljucem kasnije. meni je decko svako jutro donosio komad. a nadvoznjak je smislio neki ludak. najopasnije mesto za vozace. narocito po poledici.
shmoo shmoo 10:32 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

zoja444

ti jogurti su bili pod kljucem kasnije.



Јес, мајку им фашистичку, после су их закључавали.

А тако добро су пасовали око 4-5 ујутро када после неке журезе остане још само нас неколико изгорених грла од алкохола и цигара... Па један оде напоље до врата оближње продавнице и донесе целу гајбицу јогурта... Они у тетрапаку к'о пирамидице...

Штета што нису остављали и погачице поред јогурта.








shmoo shmoo 10:36 09.11.2023

Него видите какав је дан напољу...

Човеку просто дође нека милина што је жив.




shmoo shmoo 10:55 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

maksa83

Ko god misli da nije lako biti Srbin ne zna kako je biti majka četiri sina na Dorćolu.


Када бих боравио код бабе и деде (угао Павла Папа, данас Јелисавете Начић, и Гундулићевог венца) не би ли моји српски родитељи на Брду мало одморили душу од мене, онда бих са мојом тамнопутом браћом Дорћолцима са којима сам растао мажњавао воће по Бајлонијевој пијаци, кешао се на трамвај до Калиша, шибицарио по Калишу или ишао до старе дорћолске централе на купање у дунавским вировима заосталим од бомби које су ту падале током Другог светског рата.

На Дорћолу није лако бити ни баба и деда, а камоли кева и ћале.

Џеј је мој вршњак. Становао је тада код тетке у Скендербеговој.




zoja444 zoja444 11:25 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

taso, do sada 13 min smeha od 2h. slabo ali dug je dan. ja volim onu... ne mogu da se porede, sladoled i jagode, sa tvojim slatkim usnama... tako nekako.
tessa1 tessa1 12:38 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

do sada 13 min smeha od 2h.

Šta sam propustila? :)
zoja444 zoja444 14:23 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

neki nobelovac je izlecio neizlecivu bolest terapijom smehom-2h dnevno smeha i na silu ako treba.
tessa1 tessa1 15:10 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

Hm, ne smijem pitati nešto a ima u cugu tri pitanja. :)
zoja444 zoja444 15:16 09.11.2023

Re: asocijacija na temu - Један је Тито

ja to zbog tuge u dusi.
shmoo shmoo 21:28 09.11.2023

?

Где нестаде један од два брата близанаца Спиридоновог блога?

Онај блог брат близанац што је био откључан за коментарисање...

Ако га је модерација уклонила, ја се онда овде нећу више никада јављати из протеста као дела пројекта "Заштитимо њихов Блог Б92".

А ако га је Спиридон уклонио, онда ОК.





tessa1 tessa1 21:30 09.11.2023

Re: ?

Dobro je ono Spiridon napisao, pita me Zoja sinoć da li sam pročitala,

nemam sentimente kao on, ali ga razumijem. :)
shmoo shmoo 21:39 09.11.2023

Re: ?

tessa1
Dobro je ono Spiridon napisao, pita me Zoja sinoć da li sam pročitala,

nemam ja sentimente kao ona, ali ga razumijem. :)


Ма заболе ме патка за то шта Спиридон пише у својим блоговима.

Него штета оноликих лепих коментара који су били испод тог његовог уклоњеног блога.

Да знам унапред шта ће и како ће неко урадити са својим блоговима и да ли ће их закључавати или брисати у року од 24 сата од качења па током 7 наредних дана док им се тај блог не упокоји сам од себе (ЛИНК), не бих онда такве блогове ни отварао нити остављао било какве коментаре испод њих.





tessa1 tessa1 21:43 09.11.2023

Re: ?

Ма заболе ме патка за то шта Спиридон пише у својим блоговима.

On, ispravila sam gore, ne obraćam se Spiridonu u ženskom rodu.


I šta je bilo, niste u ljubavi? :)



Vrh, vrh.


predatortz predatortz 21:46 09.11.2023

Re: ?


Да знам унапред шта ће и како ће неко урадити са својим блоговима и да ли ће их закључавати или брисати у року од 24 сата од качења па током 7 наредних дана док им се тај блог не упокоји сам од себе, не бих онда такве блогове ни отварао нити остављао било какве коментаре испод њих.


To je ono što već dugo činim. Ima autora čije blogove ne čitam. Ili mi teme kojim se bave nisu zanimljive, ili mi oni nisu simpatični.
To ne otvaram, ne čitam komentare. Ništa!

Najviše volim postove "opšte prakse", a i njih zbog komentara uglavnom.
Ovo mesto krase komentari.

Najdosadniji su mi "stručni" postovi. To vam je kao kad u društvu neko uhvati banku i ne popušta davljenje pričom o onome čime se on bavi u životu.

Dakle, komentari krase ovo mesto. Zbog njih još dangubim ovde.

shmoo shmoo 21:54 09.11.2023

Re: ?

predatortz

To je ono što već dugo činim. Ima autora čije blogove ne čitam. Ili mi teme kojim se bave nisu zanimljive, ili mi oni nisu simpatični.
To ne otvaram, ne čitam komentare. Ništa!

Dakle, komentari krase ovo mesto. Zbog njih još dangubim ovde.






tessa1

I šta je bilo, niste u ljubavi? :)

Vrh, vrh.



Оливера и ја смо у вечној љубави.

Немам ја много таквих.

На Блогу Б92 немам никога таквог.






tessa1 tessa1 21:59 09.11.2023

Re: ?

Оливера и ја смо у вечној љубави.

Немам ја много таквих.

На Блогу Б92 немам никога таквог.

:))
shmoo shmoo 22:19 09.11.2023

Од успона и пада Града од махагонија

па до опере за три гроша.


tessa1
Оливера и ја смо у вечној љубави.

Немам ја много таквих.

На Блогу Б92 немам никога таквог.

:))


EKSPERIMENTI U BLOGOVANJU

Crni Spiridone

zilikaka

09.11.2023. u 21:20


KOMENTARI: 0/ČITANOST: 70/PREPORUKE: 1/PREPORUČI/

Tačno sam ti izbaksuzirala. Sad stvarno nema gužve.

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst






Тако је и са мном на Блогу Б92 то почело. Под истим насловом. (ЛИНК)

И то су само зато што сам на Блогу Б92 написао да су Савезници, Американци и Британци, у бомбардовању Београда на Ускрс 1944. године својим бомбама погодили између осталог и породилиште у Крунској улици и сиротиште у Звечанској улици.

Такве ствари на Блогу Б92 се не опраштају.





tessa1 tessa1 22:28 09.11.2023

Re: Од успона и пада Града од махагонија

Rekoh li ja da je Zili duhovita. :)




Тако је и са мном на Блогу Б92 то почело. Под истим насловом. (ЛИНК)

И то су само зато што сам на Блогу Б92 написао да су Савезници, Американци и Британци, у бомбардовању Београда на Ускрс 1944. године својим бомбама погодили између осталог и породилиште у Крунској улици и сиротиште у Звечанској улици.

Такве ствари на Блогу Б92 се не опраштају.


Ala kako je bilo nekad žestoko, pa mi smo ovde danas male mace, ok, samo je Maksa čokladica. :)


Stvarno Taso, šta je bio toliki razlog oduzimanja autorske, ne nije dovoljno da nekom nisi simpatičan il što su te zvali debeli kad si bio mali..
tessa1 tessa1 22:45 09.11.2023

Re: Од успона и пада Града од махагонија

Uh, moram spavati.

Jači si ti od njega valjda, jesi li krupniji? Krkar je deblji, jel?

Ko sumo rvači da se sudarite. :)


Jednareč, nešto gledam ovaj tvoj blog i moram ti reći izvini za ono juče, malo sam pretjerala, prve dvije rečenice su bile pogrešne, rest što sam napisala neka stoji..
solo solo 23:18 09.11.2023

Re: Од успона и пада Града од махагонија

Тако је и са мном на Блогу Б92 то почело. Под истим насловом. (ЛИНК


'ebo te pa ovde je bilo sranja i pre nas.

Ovaj blog uvek bio svađaona.
solo solo 00:40 10.11.2023

Zaisko si eto ti ga

Где нестаде један од два брата близанаца Спиридоновог блога?

Онај блог брат близанац што је био откључан за коментарисање.


Nisi pratio radnju zbivanja.

Spiridon je saopštio Anđi da gase blog i ugasiše ga.

Ugasiše njega



Ali dont vori. Sad se Spira dopisuje sa onom ribom što voli moje komentare.

A i Anđa će uskoro sa sve Zojinim brkatim moronom sa skriptom u paketu.

Lepo sam ih zamolio da ne kenjaju puno.

Ajd u 20 evra.
shmoo shmoo 00:55 10.11.2023

Re: Zaisko si eto ti ga

solo

Ajd u 20 evra.



Много је, куме.

solo solo 00:57 10.11.2023

Re: ?

Ако га је модерација уклонила, ја се онда овде нећу више никада јављати из протеста као дела пројекта "Заштитимо њихов Блог Б92".


ISUK

shmoo shmoo 01:01 10.11.2023

Re: ?

solo
Ако га је модерација уклонила, ја се онда овде нећу више никада јављати из протеста као дела пројекта "Заштитимо њихов Блог Б92".


ISUK




Па јесмо ми зато одвајали од уста, понављачу један!

Намештено, мама!



shmoo shmoo 01:04 10.11.2023

Re: Од успона и пада Града од махагонија

tessa1

Uh, moram spavati.



Иди спавати.

То је најкорисније за све нас у овом тренутку нашег развоја на путу у светлу будућност.

solo solo 01:08 10.11.2023

Re: shmoo


Иди спавати.

То је најкорисније за све нас у овом тренутку нашег развоја на путу у светлу будућност.


shmoo shmoo 01:32 10.11.2023

Re: Од успона и пада Града од махагонија

solo
Тако је и са мном на Блогу Б92 то почело. Под истим насловом. (ЛИНК


'ebo te pa ovde je bilo sranja i pre nas.

Ovaj blog uvek bio svađaona.



Међу нама мајмунчићима фале неки од ономад који су у међувремену отишли на неке друге гране дрвета.

Али не примећује се то толико јер су одмах улетеле свеже замене жељне игре и доказивања.

Због тога ја и тврдим све време да овај Блог Б92 није ништа изгубио на свом квалитету.

А није ни добио.




shmoo shmoo 01:42 10.11.2023

Re: Zaisko si eto ti ga

solo


Nisi pratio radnju zbivanja.

Spiridon je saopštio Anđi da gase blog i ugasiše ga.

Ugasiše njega



А што јес јес, Зиликака је одувек волела да буде курир Јовица.

Није се она никада ни отимала да буде Прле или Тихи или не дај боже покојни маршал на Блогу Б92.

Не.

Увек скромно и ненаметљиво како и приличи куриру Јовици.

solo solo 01:59 10.11.2023

nju kroatian lengvidžiz

Увек скромно и ненаметљиво како и приличи куриру Јовици.




Ako se sudija kaže sudac,

kako se kaže kurir ?
promoter promoter 08:43 10.11.2023

Re: ?

shmoo
Где нестаде један од два брата близанаца Спиридоновог блога?

Онај блог брат близанац што је био откључан за коментарисање...

Ако га је модерација уклонила, ја се онда овде нећу више никада јављати из протеста као дела пројекта "Заштитимо њихов Блог Б92".

А ако га је Спиридон уклонио, онда ОК.






A šta se, inače, dogodilo?
Nisam u toku?
tessa1 tessa1 08:55 10.11.2023

Re: ?

Spiridon je vjerovatno sam obrisao, fazon ako jeste.

Hm, fazon i ako nije,

Moderator je pokazao duhovitost i da je prisutan onda kad je mene banovao radi Bregovićevih vikendica na Jahorini, rekla sam da me banuje, i on šta će :)

poučavale me i tad Angie o poznavanju prirode i društva na planinama centralne i ruralne Bosne..

- o Bosni i u Bosni ne znam ništa. Ne kao ona.

- pita me šta ja imam sa Srbijom (diskredituje radikalima, seseljevcima, ratnim zločincima, sada Vučićem, Dodikom, Bosancima ukratko, koristi odijum koji postoji u narodu i s razlogom mnogo toga postoji, zna ona koju bedu talasati, targetira i izvodi pred prijeki sud)

- i sad je nova faza, Bosanka iz Austrije, bona iz osterajha, onaj najgrđi stereotip i Bosanke i gastarbajterke


Nabijem te na kurac i jutros, u oko. I to kraj Maksine skripte.



Gdje sam stala? A da, o fazonima.




tessa1 tessa1 08:56 10.11.2023

Re: ?

A šta se, inače, dogodilo?
Nisam u toku?

Neće Taso da ispriča a ja izgleda nisam bila tu kad su mu oduzeli autorsku, ili ko zna, osjenčilo mi mozak, sjećanja. :)
shmoo shmoo 09:02 10.11.2023

Re: ?

promoter

Nisam u toku?


Нисам ни ја.

Питај Тесу. Она је у току.

shmoo shmoo 09:06 10.11.2023

nju kroatian lengvidžiz - Курац од овце?

solo

Ako se sudija kaže sudac,

kako se kaže kurir ?


Срам те било.

НевОспитано то начисто.

Postpetooktobarski Zoran Lilić

(desetka na faksu iz ONO i DSZ)

Moram da vam se izvinim. Obrisao sam pogrešan blog... onaj sa komentarima. Za to je kriva Endži koja me je nagovorila i ukazala na opciju (za koju nisam znao) za brisanje kompletnog bloga.

Za kaznu mora da pogleda i procita 4 Solova komentara po njenom izboru.


Онај Зоран Лилић од пре 5. октобра 2000. имао седмицу из ОНО и ДСЗ на Технолошком факултету. И онда после тога био министар војни и председник државе. И поотварао силне неке фабрике.

Па ти сад види где је данас онај Зоран Лилић од пре 5. октобра 2000. и овај наш данашњи постпетооктобарски Зоран Лилић.

Дај сад овде ако можеш ону бабу која на тик току објашњава лепоту и богатство нашег језика кроз широку лепезу употребе те именице у нашем свакодневном говору.





tessa1 tessa1 09:08 10.11.2023

Re: ?

Нисам ни ја.

Питај Тесу. Она је у току.


Dobro jutro. :)
shmoo shmoo 09:10 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Нисам ни ја.

Питај Тесу. Она је у току.


Dobro jutro. :)



Свако јутро. :)

tessa1 tessa1 09:29 10.11.2023

Re: ?

Свако јутро. :)



Malo sam progledala jutros, prodisala. :)


Spiridon kaže da je sam obrisao, i nije bio fazon, dobro, gdje je mrtvo puvalo Angie, malo je fazona,

spominje i Soloa, prije neki dan razmišljam, na koji fazon ostaviš Soloa da ti zapišava blog a zamoliš Tadejus da ne dolazi? U čemu je fazon? Nije valjda neka diskriminacija?
tessa1 tessa1 09:30 10.11.2023

Re: ?

Krenulo je jutro sa fazonima i forama,

do kraja dana bi nekom moglo i prisjesti, kažu kod nas u ruralnoj Bosni. :))
shmoo shmoo 09:43 10.11.2023

Re: ?

tessa1

Nije valjda neka diskriminacija?


Није дискриминација него сепарација.

И није ти то, бона, мјесто него стање.

do kraja dana bi nekom moglo i prisjesti, kažu kod nas u ruralnoj Bosni. :))


Па то само онима који себи уопште и допусте да им преседне.

А нас остале који то не допуштамо баш заболе...

Хм... Да баш то нас заболе.

Кажу код нас у руралној Србији.

tessa1 tessa1 10:03 10.11.2023

Re: ?

Није дискриминација него сепарација.

И није ти то, бона, мјесто него стање.



Izgleda da je bolja riba Solo.


Bona sam prvi put čula od jedne žene iz Livna (Srpkinja je i livanjski i kraj i govor je specifičan, i ikavski i hrvatski i bošnjački) doselila kod nas, i poslije od muslimanki u mahali (mahala je dio naselja i nije pežorativna, ne trenutno u ovoj mojoj rečenici), družila sam se jednom S, išla kod nje zato što je ona imala bašču, obe smo voljele cupkati odmalena među šljivama, tikvama za pitu, paradajzom :), i njena mama me voljela, smijala se i govorila: bona, ajde jedi, bona, dođi uvijek kod nas, moja S. voli kad ti dođeš.. a ja se vratim kući i smrvljena životom u bašči i sita. :)


Nikada nisam čula da je moja mama rekla bona, jednostavno nije nje govor, oni kažu kru, šolja, lojtre, baća, bajo..

Ni ja, ne postoji u mom govoru, ne bih čak bona upotrijebila da prvo nešto izvodim od toga, drugo približim jezik, ili lik, razumiješ, to je mizerija.. muslimanska ili bosanska žena i op znaš ko je ona ako kaže bona,


debili čovječe su oko nas, invazija u ovoj novoj fazi simulacije..
tessa1 tessa1 10:03 10.11.2023

Re: ?

Кажу код нас у руралној Србији.

Da, ali vi imate i urbanu. :)
promoter promoter 10:06 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Није дискриминација него сепарација.

И није ти то, бона, мјесто него стање.



Izgleda da je bolja riba Solo.


Bona sam prvi put čula od jedne žene iz Livna (Srpkinja je i livanjski i kraj i govor je specifičan, i ikavski i hrvatski i bošnjački) doselila kod nas, i poslije od muslimanki u mahali (mahala je dio naselja i nije pežorativna, ne trenutno u ovoj mojoj rečenici), družila sam se jednom S, išla kod nje zato što je ona imala bašču, obe smo voljele cupkati odmalena među šljivama, tikvama za pitu, paradajzom :), i njena mama me voljela, smijala se i govorila: bona, ajde jedi, bona, dođi uvijek kod nas, moja S. voli kad ti dođeš.. a ja se vratim kući i smrvljena životom u bašči i sita. :)


Nikada nisam čula da je moja mama rekla bona, jednostavno nije nje govor, oni kažu kru, šolja, lojtre, baća, bajo..

Ni ja, ne postoji u mom govoru, ne bih čak njeno bona upotrijebila da prvo nešto izvodim od toga, drugo približim jezik, ili lik, razumiješ, to je mizerija.. muslimanska ili bosanska žena i op znaš ko je ona ako kaže bona,


debili čovječe su oko nas, invazija u ovoj novoj fazi simulacije..

Šta te onda boli patka za budalu koja te boniše?
predatortz predatortz 10:06 10.11.2023

Re: ?

Da, ali vi imate i urbanu. :)


Đe?
tessa1 tessa1 10:27 10.11.2023

Re: ?

Šta te onda boli patka za budalu koja te boniše?


Nemam odgovor otkud u mizerijama ovog tipa, sadržaja,

ne boli mene što mi maloumna žena kaže bona nego što mi nije bliže da je nakon 5x bona uhvatim za vratić i izvučem iz pacovskog života, 9 hiljada metar u vis je podignem..

tessa1 tessa1 10:28 10.11.2023

Re: ?

Đe?

Nemoj da kvariš, bilo je fenomenalno. :)
predatortz predatortz 10:32 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Šta te onda boli patka za budalu koja te boniše?


Nemam odgovor otkud u mizerijama ovog tipa, sadržaja,

ne boli mene što mi maloumna žena kaže bona nego što mi nije bliže da je nakon 5x bona uhvatim za vratić i izvučem iz pacovskog života, 9 hiljada metar u vis je podignem..



Ma, to ti je kao kad neko čuje da si iz Tuzle, pa svaki debil k'o iz topa izbaci:

Cela Tuzla jednu kozu muzla!


I ceri se debilno kao da je rekao bog zna šta pametno.

A samo tuzlanski Soda-so kombinat može kupiti celu njegovu vukojebinu, sa svim što je u njoj knjiženo na katastarskoj opštini...
promoter promoter 10:33 10.11.2023

Re: ?

predatortz
tessa1
Šta te onda boli patka za budalu koja te boniše?


Nemam odgovor otkud u mizerijama ovog tipa, sadržaja,

ne boli mene što mi maloumna žena kaže bona nego što mi nije bliže da je nakon 5x bona uhvatim za vratić i izvučem iz pacovskog života, 9 hiljada metar u vis je podignem..



Ma, to ti je kao kad neko čuje da si iz Tuzle, pa svaki debil k'o iz topa izbaci:

Cela Tuzla jednu kozu muzla!


I ceri se debilno kao da je rekao bog zna šta pametno.

A samo tuzlanski Soda-so kombinat može kupiti celu njegovu vukojebinu, sa svim što je u njoj knjiženo na katastarskoj opštini...

To sam i ja govorio kad sam bio mali.
A kažem nekada i sada.
predatortz predatortz 10:35 10.11.2023

Re: ?

o sam i ja govorio kad sam bio mali.
A kažem nekada i sada.


Onda ću ti odati jednu tajnu:

Svaki Tuzlak će te nakon toga staviti u Dalabu folder.
Ne čini to, nisi iz te priče.
promoter promoter 10:39 10.11.2023

Re: ?

predatortz
o sam i ja govorio kad sam bio mali.
A kažem nekada i sada.


Onda ću ti odati jednu tajnu:

Svaki Tuzlak će te nakon toga staviti u Dalabu folder.
Ne čini to, nisi iz te priče.

Pa šta ima veze?
tessa1 tessa1 11:14 10.11.2023

Re: ?

Kad sam ja narodski čovjek, što bi moja svekrva rekla “upitna, kršna”.


Riječ po riječ i nikako da se rastanemo, prođe dan, pretresošmo o svemu pomalo, đe voj - đe noj, valja se kru ispeć, oće čeljad nešto izjest kad se vrati iz šume, i otići do izvora moralob se, nanijet vode, obić marvu, utom će i noć, sjutradan izjutra porant i s božjom pomoći opet isto, polako korak po korak, štaš, živ stvor mora se..
tessa1 tessa1 11:15 10.11.2023

Re: ?

Pa šta ima veze?

Imaš li nekog u blizini, zamoli ga da ti isključi auto-pilota.
predatortz predatortz 11:15 10.11.2023

Re: ?

Riječ po riječ i nikako da se rastanemo, prođe dan, pretresošmo o svemu pomalo, đe voj - đe noj,


Ćerajte me žene, zadrža' se!
tessa1 tessa1 11:16 10.11.2023

Re: ?

Ćerajte me žene, zadrža' se!

:))
shmoo shmoo 11:48 10.11.2023

Re: ?

tessa1

Izgleda da je bolja riba Solo.



Боље се љуби.

Јбг.

Извини.


Bona sam prvi put čula od jedne žene iz Livna (Srpkinja je i livanjski i kraj i govor je specifičan, i ikavski i hrvatski i bošnjački)


А шта ти је, бона, то "бошњачки"? Неки нови језик по лингвистичкој литератури Коминтерне и Ватикана између два светска рата?

У филму "Сјећаш ли се Доли Бел" рођени Сарјлија Дино прича о комунизму ђевојци доведеној из провинције у Сарајево зарад неког посла, није важно каквог. Она га пита ђе је то - комунизам. Он јој каже:

- Није ти то мјесто. То ти је, бона, стање.


Кажу код нас у руралној Србији.


Da, ali vi imate i urbanu. :)



Е?

А у Босну нема исте такве урбане Босне?

Не верујем ти.






predatortz

Da, ali vi imate i urbanu. :)


Đe?



Пре пар година сам се слатко смејао када ми је Перо из Приједора и мој колега у школи испричао виц.

Пита ТВ новинарка случајног пролазника на улицама Новог Сада:

- Ево да питамо Новосађане... Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?

promoter promoter 11:51 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Pa šta ima veze?

Imaš li nekog u blizini, zamoli ga da ti isključi auto-pilota.

Kakvog auto-pilota?
tessa1 tessa1 12:26 10.11.2023

Re: ?

Пре пар година сам се слатко смејао када ми је Перо из Приједора и мој колега у школи испричао виц.

Пита ТВ новинарка случајног пролазника на улицама Новог Сада:

- Ево да питамо Новосађане... Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Maa, pravićemo se da je vic. :)
tessa1 tessa1 12:26 10.11.2023

Re: ?

Kakvog auto-pilota?

Gdje ti je žena, zamoli je da priđe utičnici i izvuče kabal.
predatortz predatortz 12:28 10.11.2023

Re: ?

Пита ТВ новинарка случајног пролазника на улицама Новог Сада:

- Ево да питамо Новосађане... Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Moj stariji sin voli da kaže da su Banjaluka i Novi Sad dva najveća, a Novi Sad najlepši grad Republike Srpske.
promoter promoter 12:34 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Kakvog auto-pilota?

Gdje ti je žena, zamoli je da priđe utičnici i izvuče kabal.

Žena mi je na poslu.
Nije lako biti Direktor.
Milan Novković Milan Novković 12:43 10.11.2023

Re: ?

promoter
tessa1
Kakvog auto-pilota?

Gdje ti je žena, zamoli je da priđe utičnici i izvuče kabal.

Žena mi je na poslu.
Nije lako biti Direktor.

Pa to, to i ja svim novim i iznova pečenim roditeljima poželim: Samo da im deca budu lepa i pametna na majke
tessa1 tessa1 12:43 10.11.2023

Re: ?

А шта ти је, бона, то "бошњачки"? Неки нови језик по лингвистичкој литератури Коминтерне и Ватикана између два светска рата?



Da, greška, Pardon my French :)

Bosanski, ne bošnjački, i gdje je stao, dokle su stigli, taj njihov akademski i nacionalni problem bosanski i Bošnjaci, uuu, razvile su se dvije struje..


Znao bi NadN vjerovatno.
promoter promoter 12:44 10.11.2023

Re: ?

Milan Novković
promoter
tessa1
Kakvog auto-pilota?

Gdje ti je žena, zamoli je da priđe utičnici i izvuče kabal.

Žena mi je na poslu.
Nije lako biti Direktor.

Pa to, to i ja svim novim i iznova pečenim roditeljima poželim: Samo da im deca budu lepa i pametna na majke

Ja sam tu imao sreće.
predatortz predatortz 12:51 10.11.2023

Re: ?


Da, greška, Pardon my French :)

Bosanski, ne bošnjački,


Nije greška, ne nasedajte na fore mahalaša.
Jezik se imenuje imenom naroda koji ga govori. Ako se narod zove Bošnjaci, taj izmišljeni jezik bi se zvao bošnjački a ne bosanski.

Ako im priznamo taj bosanski, onda ispada da su srpski i hrvatski strani jezici u Bosni.

Opipljiva tema, ne samo lingvistička...

Najradikalniji baliluk u Bosni, na čelu sa Islamskom zajednicom BiH, gura tezu o bosanskom jeziku kojoj se Republika Srpska žestoko opire.
Milan Novković Milan Novković 12:55 10.11.2023

Re: ?

promoter
Milan Novković
promoter
tessa1
Kakvog auto-pilota?

Gdje ti je žena, zamoli je da priđe utičnici i izvuče kabal.

Žena mi je na poslu.
Nije lako biti Direktor.

Pa to, to i ja svim novim i iznova pečenim roditeljima poželim: Samo da im deca budu lepa i pametna na majke

Ja sam tu imao sreće.

I ja, i kad sam se već rodio pod srećnom zvezdom imam cunning plan, što bi rekao Boldrick:

- RešiJo sam da i u sledećih nekoliko inkarnacija budem muško - voleo bih da oprobam i kako je biti majka, pa trudnoću, al ne u tih sledećih nekoliko inkarnacija

- Al ću da budem kućni domaćin - žena radi, ja kod kuće - kuvanje, DIY, internal decoration, gardening, landscaping, ... deca, sviranje instrumentata, komponovoanje, slikanje, ... (dobro, tu će žena morati da napravi sitnu pauzu, oko dece, al najsitniju - ja ću da radim pelene i nosanje po kući kad se noću probude, čak ću one bljutave papice iz samoposluga bataliti i bebama od malena pogurati ukus ka slanom roštilju )

- Radiću sve što ona kaže ako mi obeća da joj neću morati pomagati oko marketinških prezentacija

- I u to ime moram da radim research, kako to postići, koje dodole pevati i kome se moliti
tessa1 tessa1 13:12 10.11.2023

Re: ?

Nije greška, ne nasedajte na fore mahalaša.
Jezik se imenuje imenom naroda koji ga govori. Ako se narod zove Bošnjaci, taj izmišljeni jezik bi se zvao bošnjački a ne bosanski.

Ako im priznamo taj bosanski, onda ispada da su srpski i hrvatski strani jezici u Bosni.

Opipljiva tema, ne samo lingvistička...



Ne nasjedam, bosanski i Bošnjaci, lično bih govorila bosanski i muslimani, i to je to, šta sad, ljudi su muslimani, izborili su se za svoj jezik, i da vidimo kako da se ugradimo pod isto nebo, na zemlji koju djelimo istorijski i fizički, ok, nekad se malo izudaramo i nastavimo..


Ostavljam prostora da u Federaciji nisu svi radikalni level Alija i sinovi, npr Bazdulj je iz stare travničke porodice, doktorske, mamu mu je u bosanskoj lektiri, ne ona nego njene knjige, a on živi u Beogradu, i nisam potražila na Google, ima li negdje da priča o zemlji-jeziku-narodu.


Zadnje sam vidjela, sukobe se Muharem i Svetislav, i pozdravljam sve sukobe pisaca, uvijek.. :))


Bošnjački jezik meni zvuči kao nešto u onoj gustoj slatkoj vodi sa šećerom, kako se zove, za hurmašice, da ovo ne bude kao “nane, ko je postavio ove grablje”, ima vic, mislim da ga zna Gedžo,

Šerbe?

Kao da si stavio bosanski jezik u šerbe do sutra ujutru i ujutru servirao bošnjački uz kahvu…
tessa1 tessa1 13:13 10.11.2023

Re: ?

Ako im priznamo taj bosanski, onda ispada da su srpski i hrvatski strani jezici u Bosni.

Ma dobro, oni to prvo moraju rješiti sa Hrvatima u Federaciji.
predatortz predatortz 13:14 10.11.2023

Re: ?

tessa1
Ako im priznamo taj bosanski, onda ispada da su srpski i hrvatski strani jezici u Bosni.

Ma dobro, oni to prvo moraju rješiti sa Hrvatima u Federaciji.


Za šta osećam priličan bol u predelu prepona, ali tu lingvističku bravuru guraju i u RS.
tessa1 tessa1 13:17 10.11.2023

Re: ?

Za šta osećam priličan bol u predelu prepona, ali tu lingvističku bravuru guraju i u RS.



Ne znam, sve je otišlo u neke krajnosti, i ono što mi radimo je extremno postalo, mene isto boli uvo za bosanskim, ali me jednako boli uvo i za ovima što me pitaju šta imam sa Srbijom,

nemoguće da mi u 2023. moramo ići u takve krajnosti da nas ne bi gledali jedni kao Bosance, drugi kao okupatore Bosne..
tessa1 tessa1 13:18 10.11.2023

Re: ?

Da mi bre nemamo dostojanstva,

i intelektualce, tačno bih napisala jebače..
tessa1 tessa1 13:19 10.11.2023

Re: ?

Mislim na pametne ljude koji sa par poteza završavaju te partije, i patnje decenijske.
predatortz predatortz 13:20 10.11.2023

Re: ?

nemoguće da mi u 2023. moramo ići u takve karajnosti da nas ne bi gledali jedni kao Bosance, drugi kao okupatore Bosne..


Situacija je teška samo zbog toga što i jednim i drugim mogu da ponudim samo jedno spolovilo.
tessa1 tessa1 13:22 10.11.2023

Re: ?

Baš te briga. :))
tessa1 tessa1 15:25 10.11.2023

Re: ?

Čovjek se uči dok je živ,


Nemam vremena fokusirati se, šerbe je nešto drugo, nije za kolače?, osjetim da nije i lebdi tako iza mene,

“Šerbet (Arapski: شربات, turski: Şerbet) je popularno bezalkoholno piće u Zapadnoj i Južnoj Aziji pripremljeno najčešće od voća ili latica cvijeća.[1] Sladak je i poslužuje se hladan.”

Šerbedžija je osoba koja prodaje ili poslužuje šerbet iz velikog, karakterističnog vrča.” (pitanje u Milioneru o nastanku prezimena, drugi level)

I ukucam nabrzaka, hurmašice, reko pisaće u receptima kako se zove ukuvan šećer,

Prvo ugledam Urmašice, ispravno i urmašice bez h, i dalje da je hurmašica dobila ime po urmi, hm, stvarno nisam znala, nisam povezala..

Pogledam nekoliko recepata, sve na hrvatskom, Coolinarnika, kaže izradite margarin, ukuvajte vodu i šećer, ok, znam to ali mislim na nešto drugo, na srpskom jeziku, prepelice pišu o sirupu, leepo napravite sirup.. preliv, zaljev,

I na kraju: Agda.

Ali ja nisam sigurna ni da mislim na Agdu, postoji li još nešto?



solo solo 15:39 10.11.2023

Re: ?

spominje i Soloa, prije neki dan razmišljam, na koji fazon ostaviš Soloa da ti zapišava blog a zamoliš Tadejus da ne dolazi? U čemu je fazon? Nije valjda neka diskriminacija?


Ma ne smaraj svoju trtičnu preostalu moždanu strukturu.

teško ti to moš' d dobaciš.

Drž' se za po izboru moga.
tessa1 tessa1 16:00 10.11.2023

Re: ?

teško ti to moš' d dobaciš.


Ne znam, to je stvar principa na koji se ti pozivaš s vremena na vrijeme, nepristajanja svako malo,

da je Tadejus zamoljena da ode a ja ostala ono debilčina, smrdim okolo koliki sam debili, pitala bih: što si mene ostavio?
solo solo 16:07 10.11.2023

Re: ?

što si mene ostavio?


Za rasplod.

O'š probaš?
tessa1 tessa1 16:15 10.11.2023

Re: ?

Za rasplod.


Hehe, pa tako izgleda na kraju, da si ti ostao Spiridonu na blogu za rasplod.
solo solo 16:15 10.11.2023

Re: ?

Hehe, pa tako izgleda na kraju, da si ti ostao Spiridonu na blogu za rasplod.


Pa kako nisi ukapirala?

Mora krv da se pomeša s' vremena na vreme.

Počeli da se jebu međusobno iz interesa pa krenule genetske malformacije.

Zna to onaj veterinar - plavi krstić.
tessa1 tessa1 16:18 10.11.2023

Re: ?

Pa kako nisi ukapirala?

Nisam, ne idem u mislim tako dva muškarca prave jedan drugom bebe, teliće, šta znam, vanzemaljce..
tessa1 tessa1 16:18 10.11.2023

Re: ?

On tebe oplodi i ti npr sneseš jaje,

razumiješ, nije mi palo na pamet.
solo solo 16:19 10.11.2023

Re: ?

tako dva muškarca prave jedan drugom bebe, teliće, šta znam, vanzemaljce..


....Habsburgovce....šta ja znam.
solo solo 16:21 10.11.2023

Re: ?

razumiješ, nije mi palo na pamet.


Ili sedneš ti meni i sneseš smeška - razumeš?
tessa1 tessa1 16:21 10.11.2023

Re: ?

....Habsburgovce....šta ja znam.



tessa1 tessa1 16:24 10.11.2023

Re: ?

Ovo sam tražila. :))


solo solo 16:27 10.11.2023

Re: ?

Ovo sam tražila. :))




Ove tvoje navike možeš da prakticiraš tamo sa knedln,štrudln,kugln.....

Zaboravila si odakle si došla i kako se ovde razgovara.

Kujica.
tessa1 tessa1 16:31 10.11.2023

Re: ?

Prvo si napisao kučka, pa ispravio u kujica?

Baš si nesretan.
solo solo 16:35 10.11.2023

Re: ?

Prvo si napisao kučka, pa ispravio u kujica?


Lepše se rimuje sa Mujica.
shmoo shmoo 21:45 10.11.2023

Re: ?

predatortz
Пита ТВ новинарка случајног пролазника на улицама Новог Сада:

- Ево да питамо Новосађане... Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Moj stariji sin voli da kaže da su Banjaluka i Novi Sad dva najveća, a Novi Sad najlepši grad Republike Srpske.



А Београд?

Јес да није уопште леп, али је највећи.

Кажи сину да ме је дубоко разочарао и за срце ујео што је изоставио Београд.

Присуствовао сам у иностранству разговору једне групе младих људи из Бањалуке са неким странцем. Он их пита одакле су, они му кажу, а он:"А знам, то је Босна."

На то ови младићи и девојке Бањалучани заграјаше:

"Не, не! То је Србија!"

Е то, Предаторе, ја зовем позитивна географија.

Бањалука је у Србији, Нови Сад и Београд у Републици Српској. И обратно.





shmoo shmoo 21:59 10.11.2023

Re: ?

Ма добро све то...

И кујица и мујица и босански и бошњачки и хабзбурговци и аутономија Војвод'не...

Све је то уреду.

Него где сада нестаде блог курира Јовице?

Јбт, свакога дана нестане понеки блог између мог јутарњег (уз кафицу) укључивања на Блог Б92 и мог вечерњег (опет уз кафицу) укључивања на Блога.

Да није нека редња у питању?

Можда дошло време да се ово место стави у карантин?

Очигледно маске више не помажу.





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:33 10.11.2023

Re: ?

shmoo
Ма добро све то...

И кујица и мујица и босански и бошњачки и хабзбурговци и аутономија Војвод'не...

Све је то уреду.

Него где сада нестаде блог курира Јовице?

Јбт, свакога дана нестане понеки блог између мог јутарњег (уз кафицу) укључивања на Блог Б92 и мог вечерњег (опет уз кафицу) укључивања на Блога.

Да није нека редња у питању?

Можда дошло време да се ово место стави у карантин?

Очигледно маске више не помажу.









sve je to ok, ali “zivotinsjko carstvo”ima da se kupi samo online!

grozomora.

cujem i da ima mnogo duplikata gustera i paukova

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana