Istorija| Moj grad| Muzika| Nostalgija| Život

Zvizduci koji znace

jednarecfonmoi RSS / 08.11.2023. u 21:50

"K'o nekad u osam i sad prodjem ulicom tvojom
I stanem sam pod prozor tvoj.
Ponekad u osam i sad zvizdim ulicom tvojom,
I stanem  sam pod prozor tvoj.”


Pevao je Djordje Marjanovic a “djokisti” umirali od srece i pevusili hiljadu puta ovu pesmu. Devojke su zamisljajle  njega da ide ulicom kojom  mirisu lipe i peva za nju, izabranu.

U ulici Kralja Milana, kada Beogradjanka jos nije postojala ni kao ideja, dozivalo se ispod prozora posebnim zvizducima koji su bili kao tajne sifre strogo zatvorenog drustva. Na taj zvizduk se ostavljalo sve sto se u tom trenutku radilo, i sa velikom brzinom se trcalo na prozor ili se gledalo preko ograde izmedju unutrasnjih dvorista da se vidi sta je u planu za taj dan.
Saznajem da su i mnogo mladje generacije na Konjarniku isto imale svoje “zvizduk ekipe” ako mogu da ih tako nazovem.

A ono sto vezuje zvizduk koji datira iz Beograda pedesetih, dakle od pre nekih sedamdeset godina i taj, eto, sa Konjarnika godinama kasnije, je da je to melodija koja se ne zaboravlja i kad pitas kako zvuci, iz topa ga “izvuce” bez greske.

To su zvizduci koji sluze za okupljanja.

Postoje i oni koji sluze samo da se pokaze umece zvizdanja sa cetiri prsta u ustima, po dva sa svake strane. Verovatno se koriste na utakmicama. Moja jedna baba-tetka koja je hodala pravih ledja i oblacila se sa ukusom, obozavala je da u parku gde seta fini svet, zvizne na taj nacin, svi se okrenu i nista im nije jasno jer vide samo damu u godinama kako mirno seta pod ruku sa suprugom.

A zvizduk koji su devojke i zene navodno mrzele je onaj koji se skoro nikad vise ne cuje sem u starim crtanim filmovima. To je zvuk odusevljenja jer ulicom prolazi lepa zena koja hoda tako zavodljivo da samo zvizduk moze da izrazi odusevljenje onog koji je posmatra dok polako zamice za ugao jednog suncanog beogradskog popodneva

Tagovi



Komentari (631)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 13:59 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz

Ja sam stanovnik Beograda, a između toga i Beograđanina je cela jedna Vaseljena.

Sentiment koji Tasa oseća prema Beogradu će možda imati moji unuci, ako deca odluče da ostanu ovde i zasnuju porodice ovde.
Ja ga nikad neću imati u tom intenzitetu.



Разумем шта хоћеш да кажеш...

Рекох вам већ више пута на Блогу Б92 да је Чеда Антић са својим студентима истраживао и установио да у данашњем Београду од 1,5 милиона становника живи само 30 хиљада људи чији су преци живели у Београду и пре 1930. године.

(Моја жена и ја смо двоје од тих 30 'иљада.)

Али сам ти исто тако више пута рекао, колико се сећам и у приватним порукама овде на Блогу док сам их још увек користио, да си за мене и ти и сви ови људи око мене укоји живе у Београду исто толико Београђани колико и ја.

До тога сам дошао врло једноставно видевши да је сва снага и лепота и сва драж живота у Београду управо у томе што ти рекох. Београђанин сам и ја, али и ти и сви остали који овде живе.

Без тога Београд не би био град за којег бих ја носио у себи тај сентимент који помињеш.

И уопште не мораш да имаш тај исти сентимент према Београду као ја. Небитно је да ли имаш такав исти сентимент као и ја или га немаш.

Многхо је важније да ме разумеш када причам било шта о Београду јер ја неки други завичај немам. Београд ми је завичај.

Надам се да ме разумеш.

Milan Novković Milan Novković 14:01 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

jednarecfonmoi
solo
Нисмо само Једнареч, Соло и ја Београђани. И ти си.


Jeste sa prijavom mesta boravka.

Tako sam i ja bio Tuzlak.

Kurac moj.



Ko što je i neoTessana bečlijka



smesna je ova fotka sa prazilukom

beograd se jednostavno voli, pa bio mesto stanovanja ili mesto rodjenja.

pa evo tebe pitam predatore, da li volis beograd ili zemun, sa sve njegovom guzvom i histerijom, sa cistocom koja nije na visokom nivou ali i sa tajnim prolazima izmedju zgrada, sa mostovima koji imaju dusu, pa cak i ovaj na adi kad ides biciklom preko njega, sa muzejima, kafanama i pozoristima i ponekim vrtom na otvorenom?

jer ako mi odgovoris sa “ DA” ti za mene jesi 100% beogradjanin, placao porez uredno ili kasnio malo ili sta god.

sto ne znaci da nisi TAKODJE i tuzlak jer nikad ne bi trebalo da zaboravimo odakle smo rodom gde god bili.

eto.

Beograd je meni divan dan, moj, a samo sam 10 godina bio tamo.

Poslastica su mi autohtonci što lepo pričaju Srpski - dve žene posebno, naša bivša direktorica - ajd, profi, davno bila u upravnom Tanjuga, vodila prevodioce, direktor međunarodnog press centra (tu su je koštunicini smenili pošto nije bila član nikakvih partija i stavili njegovu komšinicu), i jedna blogerka - obe imaju sličan glas koji meni prija, dublji malo ali opušteno iznad glasa prosečnog nivoa testosterona (inverzna korelisanost) za ženu (queen-of-the-night-Fs što se izmigolje i magičnim frulama, uz tenziju u glasu, rizikuju da probude fight-or-flight response u meni), nikad prebrzo ne pričaju, opušteno i bez IJEDNOG bagića u rečima (kako je to moguće, ja u 7 reči imam 8 bagova?!) ... pa tako sve dok opuštenost ne popusti, iako bugless flair ostaje

Meni fotka sa prazilukom nije smešna, čaj je naglašeno toksična.
shmoo shmoo 14:04 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz

И нека свако мисли онда о мени шта год хоће али да пристанем да будем као и они, то свакако нећу.


Koji to oni?
Pročitaj pažljivo tvoje komentare upućene meni i one moje upućene tebi.

Crvenom olovkom podvuci reči koje se mogu podvesti pod uvrede, saberi ih u tvojim a potom u mojim komentarima.
Verujem da će te rezultat iznenaditi.



И даље ми ниси објаснио зашто си ти (асистирајући Теси у њеном неконтролисаном изливу беса) онако реаговао на моје питање за рецепт за питу.

Рекох ти већ, ја немам одговор за то и једино што сам могао да схватим јесте то што ти наводиш као моје увреде упућене теби, а то нису увреде него не знам шта да мислим онда о теби.
Milan Novković Milan Novković 14:08 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

shmoo
Milan Novković

Al šta reći, jbg, što bi rekao Solo, ja sa Ličkim nogama sam tek na blogu naučio da nikad nisam dobro naučio šta znači reč "gordost"



Па знам, Милане, али да неко баш оволико прсне због гибанице и пите...

Што је много, много је.




Nisam to ispratio, sorry - ti si meni jedan od naj blogera i uvek imaš svašta interesantno da kažeš, nego uopšte preskačem svađe - nije religiozno, nego nemam vremena za to.

I baš bih voleo da ti se malo skinu sa grbače, i drugari i nedrugari - piši blogove, možeš da biraš kod koga, autorske su ionako besmislen artefact iz prošlosti, to je još i onomad Dejan Restak video sa potpalubljem
predatortz predatortz 14:08 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega


И даље ми ниси објаснио зашто си ти (асистирајући Теси у њеном неконтролисаном изливу беса) онако реаговао на моје питање за рецепт за питу.


Nikome ja nisam ništa asistirao, niti njoj treba asistencija nekog nerečitijeg od nje.
Nadovezao sam se opaskom da se za dobru pitu, Mujicu i egzot'ku ne mora van Srbije.

Pojma nemam zbog čega te je to toliko povredilo ako si, kao što tvrdiš, samo želeo recept za dobru pitu.

tessa1 tessa1 14:10 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

samo želeo recept za dobru pitu.

:))
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:11 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milan Novković
jednarecfonmoi
solo
Нисмо само Једнареч, Соло и ја Београђани. И ти си.


Jeste sa prijavom mesta boravka.

Tako sam i ja bio Tuzlak.

Kurac moj.



Ko što je i neoTessana bečlijka



smesna je ova fotka sa prazilukom

beograd se jednostavno voli, pa bio mesto stanovanja ili mesto rodjenja.

pa evo tebe pitam predatore, da li volis beograd ili zemun, sa sve njegovom guzvom i histerijom, sa cistocom koja nije na visokom nivou ali i sa tajnim prolazima izmedju zgrada, sa mostovima koji imaju dusu, pa cak i ovaj na adi kad ides biciklom preko njega, sa muzejima, kafanama i pozoristima i ponekim vrtom na otvorenom?

jer ako mi odgovoris sa “ DA” ti za mene jesi 100% beogradjanin, placao porez uredno ili kasnio malo ili sta god.

sto ne znaci da nisi TAKODJE i tuzlak jer nikad ne bi trebalo da zaboravimo odakle smo rodom gde god bili.

eto.

Beograd je meni divan dan, moj, a samo sam 10 godina bio tamo.

Poslastica su mi autohtonci što lepo pričaju Srpski - dve žene posebno, naša bivša direktorica - ajd, profi, davno bila u upravnom Tanjuga, vodila prevodioce, direktor međunarodnog press centra (tu su je koštunicini smenili pošto nije bila član nikakvih partija i stavili njegovu komšinicu), i jedna blogerka - obe imaju sličan glas koji meni prija, dublji malo ali opušteno iznad glasa prosečnog nivoa testosterona (inverzna korelisanost) za ženu (queen-of-the-night-Fs što se izmigolje i magičnim frulama, uz tenziju u glasu, rizikuju da probude fight-or-flight response u meni), nikad prebrzo ne pričaju, opušteno i bez IJEDNOG bagića u rečima (kako je to moguće, ja u 7 reči imam 8 bagova?!) ... pa tako sve dok opuštenost ne popusti, iako bugless flair ostaje

Meni fotka sa prazilukom nije smešna, čaj je naglašeno toksična.


hvala milane da kazes da je beograd divan. ja drugi bg nemam, a ovaj stvarno volim i kad se vracam odnekud i vidim kule na konjarniku ili sa druge strane geneks, meni je toplo u srcu.

a za fotku, pa jeste mozda grozno sto se vidi to tako ekspilicitno slikano.

ali mi jeste smesno to sa tim prazilukom, mada ne znam zaista poreklo samog izraza.


Milan Novković Milan Novković 14:12 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Milane, ne razumijem, jel tebi ne smeta što Solo svakih sedam dana spomene ličku nogu u bečkoj cipeli? Ne misli na tvoju nogu, ko veliš? I ja sam sada bosa i kratkih sam rukava, kašljucam još uvijek, i tvrdim da je Solo mrak. Vodite ga kući sebi.

Ne smeta nimalo, u Prigrevici su SVI stariji od 50 godina grandiose narcisoidi i žao im/nam je svih što nisu imali sreću da se rode i odrastu u Prgrevici

Smeta mi što se zalepio ko krpelj Tasi za grbaču i što aman-više ne piše blogove i gostuje kod koga već hoće od nas, pošto ima ozbiljan psihički poremećaj vezan za te autorske.

Uživo je, inače, sasvim normalan, ko svih 50 blogera što sam upoznao uživo
shmoo shmoo 14:17 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Debeli, ne seri,



Извини, молим те, цитираћу те још од јуче-прекјуче...


tessa1

shmoo

Тако је и са мном на Блогу Б92 то почело. Под истим насловом. (ЛИНК)

И то су само зато што сам на Блогу Б92 написао да су Савезници, Американци и Британци, у бомбардовању Београда на Ускрс 1944. године својим бомбама погодили између осталог и породилиште у Крунској улици и сиротиште у Звечанској улици.

Такве ствари на Блогу Б92 се не опраштају.



Ala kako je bilo nekad žestoko, pa mi smo ovde danas male mace, ok, samo je Maksa čokladica. :)


Stvarno Taso, šta je bio toliki razlog oduzimanja autorske, ne nije dovoljno da nekom nisi simpatičan il što su te zvali debeli kad si bio mali..



Игнорисао сам те први пут али си наставила тобож обраћајући се Чарлију...


tessa1

A šta se, inače, dogodilo?
Nisam u toku?


Neće Taso da ispriča a ja izgleda nisam bila tu kad su mu oduzeli autorsku, ili ko zna, osjenčilo mi mozak, sjećanja. :)


То сам такође игнорисао.

И шта сада хоћеш од мене?

Хоћеш да се јебеш али да ти не уђе?

Е па не може...

Ти твоји фазони и форе не могу чак ни код Мујице да прођу.
tessa1 tessa1 14:17 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Smeta mi što se zalepio ko krpelj Tasi za grbaču

Tasu treba spasiti od njega, evo napisao je gore Predatorz Solou "izborio bi se Tasa sa nama i bez tebe", ako želi, da bi želio mora postati svjestan štete koju mu hijena čini, Tasa je kao mamut sa kojim se hijena hrani..

Uživo je, inače, sasvim normalan, ko svih 50 blogera što sam upoznao uživo

Nisam razumjela, koga si upoznao? :)
tessa1 tessa1 14:19 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Хоћеш да се јебеш али да ти не уђе?

Neću ništa od tebe, gdje ti vidiš da ja od tebe nešto tražim, ti si tražio od mene recept za bosansku pitu, i bosanske stranice sa receptima,

još primjetim li da Soloa obožavaš kao što bi obožavao čika Miku, pa čovječe ti mene samo zamisli kao neprijatelja br 1 ovde.
shmoo shmoo 14:19 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milan Novković

I baš bih voleo da ti se malo skinu sa grbače, i drugari i nedrugari



Па као што видиш, и ови другари као да играју у истој екипи са Емилијом када сам ја у питању.

Онда мора да је то до мене, не до њих.

tessa1 tessa1 14:22 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

ali mi jeste smesno to sa tim prazilukom, mada ne znam zaista poreklo samog izraza.

Je li ova žena stvarno postoji, il je neka stara ili prva verzija zabagovanog AI?
shmoo shmoo 14:26 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz

И даље ми ниси објаснио зашто си ти (асистирајући Теси у њеном неконтролисаном изливу беса) онако реаговао на моје питање за рецепт за питу.


Nikome ja nisam ništa asistirao, niti njoj treba asistencija nekog nerečitijeg od nje.
Nadovezao sam se opaskom da se za dobru pitu, Mujicu i egzot'ku ne mora van Srbije.

Pojma nemam zbog čega te je to toliko povredilo ako si, kao što tvrdiš, samo želeo recept za dobru pitu.




Јеси, јеси, Предаторе, 'ајде нећемо сада да се лажемо... Пише све лепо у твојим коментарима...


predatortz

Кажу код нас у руралној Србији.


Da, ali vi imate i urbanu. :)


Đe?

Đe?


Nemoj da kvariš, bilo je fenomenalno. :)



predatortz

Nema u bosnaskoj kuhinji njišta što nema u Srbiji,



Ne mora Tasa poPitu uBosnu, a ni po baliluk.
Eno Pazara, Sjenice, Tutina...
Ni bolje pite, ni većeg baliluka!
Nema ono uBosni!

Mislim, ako mu je do egzot'ke...



То су све твоји коментари којима се надовезивао на коментаре ове Бечлијке са вуненим чарапама и ципелама са штиклама што би да се јебе али не би да јој уђе.

А знаш одлично да ја не тражим никакву егзот'ку у Босни и у вама из Босне.

Одлично то знаш одавно.

И онда кажеш да ја тебе вређам...

Е мој, Предаторе...

Нестало ти поштења откако се дружиш са Београђанима?




tessa1 tessa1 14:33 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

То су све твоји коментари којима се надовезивао на коментаре ове Бечлијке са вуненим чарапама и ципелама са штиклама што би да се јебе али не би да јој уђе.

Sepsa, rekoh li.
shmoo shmoo 14:35 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Хоћеш да се јебеш али да ти не уђе?

Neću ništa od tebe, gdje ti vidiš da ja od tebe nešto tražim, ti si tražio od mene recept za bosansku pitu, i bosanske stranice sa receptima,

još primjetim li da Soloa obožavaš kao što bi obožavao čika Miku, pa čovječe ti mene samo zamisli kao neprijatelja br 1 ovde.



Нисам мислио са мном да се јебеш. Ја сам жењен човек, удаљи се од мене.

Него ено Мујица ти је слободан тренутно.

Е, да!

Било и оно што си ме питала, ко је дебљи, Кркар или ја... Шта би било да се он и ја потучемо...

Шта да ти ка'ем, грудали смо се Кркар и ја још на факултету пре Осме седнице.

Ја побиједио.

Све најбоље ти желим, Теса, са таквом твојом главом и са таквим твојим живцима.

Milan Novković Milan Novković 14:40 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega


tessa1
Smeta mi što se zalepio ko krpelj Tasi za grbaču

Tasu treba spasiti od njega, evo napisao je gore Predatorz Solou "izborio bi se Tasa sa nama i bez tebe", ako želi, da bi želio mora postati svjestan štete koju mu hijena čini, Tasa je kao mamut sa kojim se hijena hrani..

Uživo je, inače, sasvim normalan, ko svih 50 blogera što sam upoznao uživo

Nisam razumjela, koga si upoznao? :)

Ma Soloa, savim cool lik uživo. Ovde ljudi na neviđeno, ako se prethodno nisu upoznali uživo, lude.

Polazim od sebe: ja se do 49. uživo nisam dokačio sa ljudima (kum me potseća da sam jednom za faksa podigao glas - svi nešto korisno radili u radio klubu spremajući se za takmičenja, a jedan sviruckao gitaru i sve nas zafrkavao

I onda sam došao na blog i otkrio da imam skrivene talente

Svih 50 blogera što sma upoznao uživo su super-cool, prijatni i zanimljivi ljudi, zato što oko 60% komuniciramo bez reči i 98% poteza drugih koje na blogu vidimo kao agresivno u živo i ne primećujemo, pošto prosto nisu to.

A kad već "vidimo" agresivu na blogu, jbg, pa nismo mi bića od meditacije, nego Balkanci
tessa1 tessa1 14:40 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Нисам мислио са мном да се јебеш. Ја сам жењен човек, удаљи се од мене.

Него ено Мујица ти је слободан тренутно.

Davno sam rekla da ti je Mujica bliži ženi nego meni, tad ti je ženu opsluživao ribom.. i za to ženjen, da si ženjen ne bi te demoni obuzimali u ponoć na Netu, pa ja moram razmišljati gdje naći egzorcistu, ne mogu zlo gledati očima.


Све најбоље ти желим, Теса, са таквом твојом главом и са таквим твојим живцима.

Pali bre, bruka koliko si glup. I zlonamjeran.
tessa1 tessa1 14:42 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ma Soloa, savim cool lik uživo.

Zanimljivo, nisam vidjela da ste se upoznali. Ne znam šta bih rekla.
predatortz predatortz 14:42 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

То су све твоји коментари којима се надовезивао на коментаре ове Бечлијке са вуненим чарапама и ципелама са штиклама што би да се јебе али не би да јој уђе.


Tebe tišti ono o urbanosti?

Pa, da pojasnim...

Što sam stariji, to sam svesniji da je toga na ovim prostorima jako malo. Ne ograničavam se na Srbiju uopšte, ali ne smatram ni da je izuzetak u odnosu na okolne zemlje. Ni pozitvan, ni negativan.

Još mi do tog stadijuma, neglumljene i neusiljene, urbanosti dobacili nismo.

Eto, nadam se da je jasnije.

Egzot'ka? Pa, ovde se Bosna, sa svojom krvavom istorijom i komplikovanim uzajamnim odnosima njenih stanovnika, svodi upravo na to - na pitu i debilne viceve o Muji.


E vidiš, to me već nervira...
Tolika površnost onih koji su ubeđeni da su mnogo iznad tebe.

I da, nekad reagujem đonom na to.
Tebi ovde nisam.



Milan Novković Milan Novković 14:43 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Ma Soloa, savim cool lik uživo.

Zanimljivo, nisam vidjela da ste se upoznali. Ne znam šta bih rekla.

Ma "nije" ni on, on kad promeni nick ko noj, zabije glavu u pesak i misli da ga niko ne primeti.
shmoo shmoo 14:44 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Нисам мислио са мном да се јебеш. Ја сам жењен човек, удаљи се од мене.

Него ено Мујица ти је слободан тренутно.



Davno sam rekla da ti je Mujica bliži ženi nego ja, tad ti je ženu opsluživao ribom.. i za to ženjen, da si ženjen ne bi te demoni obuzimali u ponoć na Netu, pa ja moram razmišljati gdje naći egzorcistu, ne mogu zlo gledati očima.


Све најбоље ти желим, Теса, са таквом твојом главом и са таквим твојим живцима.

Pali bre, bruka koliko si glup.



Мујица је мајстор свог заната, свака му част. Лепо те је оправио.

Ваљда си сада довољно порасла да схватиш да ипак не можеш да се јебеш а да ти не уђе?

tessa1 tessa1 14:44 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ma "nije" ni on, on kad promeni nick ko noj, zabije glavu u pesak i misli da ga niko ne primeti.

Aha, razumijem.
shmoo shmoo 14:47 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz

I da, nekad reagujem đonom na to.
Tebi ovde nisam.


Боли много када се види колико лажеш?

Верујем ти.

Договорено.

Не видимо се ти и ја.

Ни овде нити икада више било где.

Српски мој брате из Босне са станом у Земуну.

predatortz predatortz 14:49 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

shmoo
predatortz

I da, nekad reagujem đonom na to.
Tebi ovde nisam.



Боли много када се види колико лажеш?

Верујем ти.

Договорено.

Не видимо се ти и ја.

Ни овде нити икада више било где.

Српски мој брате из Босне са станом у Земуну.



Ja sam čovek demokrata koji poštuje tuđu slobodu da bira.

Svako dobro!
shmoo shmoo 14:50 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
shmoo
predatortz

I da, nekad reagujem đonom na to.
Tebi ovde nisam.



Боли много када се види колико лажеш?

Верујем ти.

Договорено.

Не видимо се ти и ја.

Ни овде нити икада више било где.

Српски мој брате из Босне са станом у Земуну.



Ja sam čovek demokrata koji poštuje tuđu slobodu da bira.

Svako dobro!


Сагласан.

Ти си први бирао, ја се сложио.

Е то ја зовем истинском демократијом.
Milan Novković Milan Novković 14:53 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Ma "nije" ni on, on kad promeni nick ko noj, zabije glavu u pesak i misli da ga niko ne primeti.

Aha, razumijem.

Da razradim: prijatan i blag čovek uživo, od onih što mogu da odu u Hilandar pa ga vide ko svog.

Pametan i umetnički nadaren.

Očigledno ne ume da se svađa (u tu kategoriju i sebe stavljam), i onda dođe ovde na taj nepoznati teren gde svako voli da priskoči i šutne ga - srpska, sadistička, udri-bližnjega-svoga posla.

I vremenom, kako sve ne da teče, to još i lakše primetimo, nego pluta, sintaksno, semantički, emotivno ... dok ne trepneš nađemo se u sferi (Witcher lingo) koja nam je strana, nemani smrtno opasne

Bilo bi nice da, hrišćanski, prestanemo da ga maltretiramo, okrenemo drugi obraz i vreme će uraditi svoje.
tessa1 tessa1 14:57 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Bilo bi nice da, hrišćanski, prestanemo da ga maltretiramo, okrenemo drugi obraz i vreme će uraditi svoje.

Isuse, bože, ko njega maltretira? :)


Pazi, ovaj ima i pištolj kao u Indijana Džons kad onaj jel bi sa čakama nešto kao izvodi..



predatortz predatortz 14:57 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Bilo bi nice da, hrišćanski, prestanemo da ga maltretiramo, okrenemo drugi obraz i vreme će uraditi svoje.


Nemoj mi reći da ne vidiš da on maltretira sve oko sebe?
Pasivno-agresivno i uporno.

Majstore, misliš da si mnogo iznad ovog mesta?
Koji kurac onda dolaziš i po ceo dan kačiš sličice?

E, to on radi. Ako ne podmeće, kao danas meni ovu moju falsifikovanu biografiju.

shmoo shmoo 14:58 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milan Novković

Da razradim: prijatan i blag čovek uživo, o donih što mogu da odu u Hilandar pa ga vide ko svog.

Pametan i umetnički nadaren.

Očigledno ne ume da se svađa (u to kategoriju i sebe stavljam), i onda dođe ovde na taj nepoznati teren gde svako voli da priskoči i žutne ga - srpska, sadistička, udri-bližnjega-svoga pola.



Упознао си Солоа уживо?

Ја нисам.

А био сам у Хиландару.



EDIT: Стрпљења, Милане, стрпљења овде људима много недостаје.

Стрпљења к'о у Хиландару.

А сви би на прву лопту да издоминирају.

И to oнако нестрпљиво као да неће стићи да кажу другима све што би желели.

На жалост, касно људи укапирају колико себи нису дозволили да имају времена током свог живота за друге људе око себе.

zoja444 zoja444 14:59 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

ljudi, sta vam je? u minusu sam smehom ohoho. samo da vam prekinem zacarani krug. adil, zet od dzej, mnogo sladak. muskarci sa repom i kad puste kosu, 2 potpuno razlicite osobe. bas zanimljivo.
tessa1 tessa1 15:02 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

u minusu sam smehom ohoho

Šta to znači? Nešto dobro ili loše? :)
maksa83 maksa83 15:03 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Pola tvog rodnog grada, a mog mesta stanovanja, imenovano je tuđim, okupatorskim, turskim jezikom.

Nekad me zbog toga bude sramota.

To je nešto što si doneo, ne znam bukvalno nikog ovde (ni rođenog ni doseljenog) kome je to ikad zasmetalo a kamoli da ga bude sramota. Tom logikom bi morao i da prestaneš da jedeš ćevape, kavurmu i sarme, a meni bi neko tako vođen tom tvojom idejom preimenovao baklave i urmašice i onda ne bih umeo da ih tražim a to bi mi baš teško palo. Mogao bih doduše da ih pokažem prstom pa bi gore bilo samo da ih ukine, svakakvih naopakijeh ljudi ima.

I mimo hrane i toponima reklo bi se da nisi svestan koliko okupatorskih reči izgovoriš dnevno. Pokrivaš se ćebetom kad legneš u krevet i glavu spustiš na jastuk a ako ti je jorgan predug isećići ćeš ga makazama pa ćeš opet da prišiješ dugmad. Samo u prethodnoj rečenici ih ima šest.
gvozden1 gvozden1 15:04 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ozbiljan narod čini sve da potre sve recidive okupacije. U što kraćem roku.
Mi se ponosimo time što to nismo učinili.
Jbga...

Ne samo nabrojani delovi, teško da je ostao neki sa nazivom srpskog korena, a i oni koji jesu se često oslanjaju na tursko vreme (Crveni Krst, mesto koje je, pogrešno, krstom crvenkaste
boje obeleženo mesto gde su Turci spalili mošti Svetog Save) ali oko preimenovanja se nećemo složiti.

Turski period je deo srpske istorije, to se ne može promeniti, i to veoma dug.
Generacije su se rađale i umirale u tim uslovima, i normalno je da se to odražava i u toponimima.

Nema razloga da se to menja jer bi svaki drugi naziv zvučao veštački.

Imamo primer Kosova, tu je srpski uticaj ogroman, možda i veći od turskog u Beogradu, pa su i toponimi u skladu sa tim.
Od naziva države preko mnogih mesta, među kojima je i Drenica sa ekstremno antisrpskim stanovništvom.

Ali teško je, a u našem slučaju i nepotrebno, menjati nazive koji su prihvaćeni u narodu.
shmoo shmoo 15:04 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

zoja444
ljudi, sta vam je? u minusu sam smehom ohoho. samo da vam prekinem zacarani krug. adil, zet od dzej, mnogo sladak. muskarci sa repom i kad puste kosu, 2 potpuno razlicite osobe. bas zanimljivo.



Како шта нам је?

Па сутра је недеља.

А стигла јесен.

Под кожом и у кожи.

И у крзну.

maksa83 maksa83 15:06 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ali teško je, a u našem slučaju i nepotrebno, menjati nazive koji su prihvaćeni u narodu.

Slažem se sa hučijem koji se ne slaže sa predatorzom.

Danas ne izlazim napolje neke sekire će da padaju.
gvozden1 gvozden1 15:09 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Slažem se sa hučijem koji se ne slaže sa predatorzom.

Danas ne izlazim napolje neke sekire će da padaju.

Ma izađi, samo malo:)
predatortz predatortz 15:09 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

maksa83
Pola tvog rodnog grada, a mog mesta stanovanja, imenovano je tuđim, okupatorskim, turskim jezikom.

Nekad me zbog toga bude sramota.

To je nešto što si doneo, ne znam bukvalno nikog ovde (ni rođenog ni doseljenog) kome je to ikad zasmetalo a kamoli da ga bude sramota. Tom logikom bi morao i da prestaneš da jedeš ćevape, kavurmu i sarme, a meni bi neko tako vođen tom tvojom idejom preimenovao baklave i urmašice i onda ne bih umeo da ih tražim a to bi mi baš teško palo. Mogao bih doduše da ih pokažem prstom pa bi gore bilo samo da ih ukine, svakakvih naopakijeh ljudi ima.

I mimo hrane reklo bi se da nisi svestan koliko turskih reči izgovoriš dnevno. Pokrivaš se ćebetom kad legneš u krevet i glavu spustiš na jastuk a ako ti je jorgan predug isećići ćeš ga makazama pa ćeš opet da prišiješ dugmad. Samo u prethodnoj rečenici ih ima šest.



Sve je tako
Kažem ti, da smo ozbiljniji narod, imali smo sasvim dovoljno vremena da ih izbacimo iz upotrebe i zamenimo svojim rečima.

Umesto toga, mi se smejemo onima koji to rade. Hrvatima, recimo.
Samo, oni se trude da svaku stvar koju koriste zovu nekom hrvatskom rečju. Ako je nemaju, oni je izmisle. A svaka reč je nekad izmišljena, pa se vremenom odomaći.

solo solo 15:12 11.11.2023

Poturicizam

Da ne pišem novi komentar...
Da li je u Tuzli bilo Srba koji su bili govna prema Srbima?
Da, bilo je!
Kao i svugde, kao i ovde što ih h je bilo.


To sam ti upravo rekao.

Nisu problem oni. Problem smo mi.

Treba da se bavimo nama prihvatajući istinu o nama menjajući je.

Šta se radi na blogu?

,,Ratujemo,, opet međusobno a drugi seire.
solo solo 15:14 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Debeli, ne seri, potraži egzorcistu u vlasti si demona.


Menjaj psihijatra.

Ovo je 21 vek.

Pseudoinkvizitorčiću.

Imamo mi bolji izraz za to ovde.

Budalo.
solo solo 15:16 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

ti nisi moj i ćao.


Nikad nije ni bio.

Pitaj bečkog psihijatra da ti objasni.
maksa83 maksa83 15:17 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

gvozden1
Slažem se sa hučijem koji se ne slaže sa predatorzom.

Danas ne izlazim napolje neke sekire će da padaju.

Ma izađi, samo malo:)

U retkim instancama kada se vas dvojica ne slažete ja se uglavnom slažem sa njim (nije da sam brojao, kažem onako po sećanju/osećaju) tako da su ovo baš nesvakidašnje okolnosti pa ipak ne bih rizikovao.
solo solo 15:18 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milane, ne razumijem, jel tebi ne smeta što Solo svakih sedam dana spomene ličku nogu u bečkoj cipeli? Ne misli na tvoju nogu, ko veliš? I ja sam sada bosa i kratkih sam rukava, kašljucam još uvijek, i tvrdim da je Solo mrak. Vodite ga kući sebi.




Lička noga je za ponos ali u ličkoj cipeli.

Ni to ne kapiraš budalo.
maksa83 maksa83 15:20 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Umesto toga, mi se smejemo onima koji to rade. Hrvatima, recimo.
Samo, oni se trude da svaku stvar koju koriste zovu nekom hrvatskom rečju. Ako je nemaju, oni je izmisle. A svaka reč je nekad izmišljena, pa se vremenom odomaći.

Ma jok bre, i oni se sprdaju sa novogovorom. Jezik ne trpi takva silovanja, pitaj Grke kojima je hunta probala da zavali Katareuzu (fensi hoch grčki) kao službeni naspram Dimotikija (koji zapravo govore). Eksperiment nije uspeo.

P.S. Sad vidim da sam napisao "Ma jok bre" što su tri turske reči jedna za drugom. Cela rečenica.
solo solo 15:20 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Meni fotka sa prazilukom nije smešna, čaj je naglašeno toksična.


Ko i engleski šut.

Svako ima pravo na svoje subjektivizme.

Ko i dim iznad Gaze. Ovih dana.
solo solo 15:24 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Smeta mi što se zalepio ko krpelj Tasi za grbaču i što aman-više ne piše blogove i gostuje kod koga već hoće od nas, pošto ima ozbiljan psihički poremećaj vezan za te autorske.

Uživo je, inače, sasvim normalan, ko svih 50 blogera što sam upoznao uživo




Mene ne poznaješ.

Malo si se zajebo.

Nisi jedini.

P.s.

Ne poznaje me ni Tasa osim preko tel vrlo retko.

Što nije neki problem kad ga čopor okruži i kidiše da odreagujem često i protiv njegove volje principa radi.
gvozden1 gvozden1 15:25 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

maksa83
gvozden1
Slažem se sa hučijem koji se ne slaže sa predatorzom.

Danas ne izlazim napolje neke sekire će da padaju.

Ma izađi, samo malo:)

U retkim instancama kada se vas dvojica ne slažete ja se uglavnom slažem sa njim (nije da sam brojao, kažem onako po sećanju/osećaju) tako da su ovo baš nesvakidašnje okolnosti pa ipak ne bih rizikovao.

Znači ništa.
A mislio sam da te nagovorim, možda te neka i pogodi:)

Čudi malo ovakav Predatorov stav, menjati nazive delova grada liči na inat (jel ovo turska reč?) a i baš bismo morali da menjamo jezik, pošto je turcizama u srpskom jeziku mnogo.

Tu su, s razlogom, ne bismo bili ni bolja država ni bolja nacija ako bismo se ugledali na Hrvate.
Milan Novković Milan Novković 15:26 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Meni fotka sa prazilukom nije smešna, čaj je naglašeno toksična.


Ko i engleski šut.

Svako ima pravo na svoje subjektivizme.

Ko i dim iznad Gaze. Ovih dana.

Engleski šut nije toksičan!

Gore te optužuju za neprestanu, naglašenu pasivnu agresiju - ne dozvoli im, bar ne olako, da mi dokažu da su u pravu.
Milan Novković Milan Novković 15:27 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Smeta mi što se zalepio ko krpelj Tasi za grbaču i što aman-više ne piše blogove i gostuje kod koga već hoće od nas, pošto ima ozbiljan psihički poremećaj vezan za te autorske.

Uživo je, inače, sasvim normalan, ko svih 50 blogera što sam upoznao uživo




Mene ne poznaješ.

Malo si se zajebo.

Nisi jedini.

Ako je tako onda se, još jednom, izvinjavam.
predatortz predatortz 15:29 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Čudi malo ovakav Predatorov stav, menjati nazive delova grada liči na inat (jel ovo turska reč?) a i baš bismo morali da menjamo jezik, pošto je turcizama u srpskom jeziku mnogo


Ne sada, sada je kasno za sve to.
Onda, odmah nakon nezavisnost. No, onda nismo imali elitu koja kapira koliko je ta jezička distanca od ropstva bitna stvar.
solo solo 15:29 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Gore te optužuju za neprestanu, naglašenu pasivnu agresiju - ne dozvoli im, bar ne olako, da mi dokažu da su u pravu.


Lanče, znaš kako me zabole kurac da ikome išta dokazujem, kao pametan čovek od integriteta trebao bi sam da proceniš.Svakako mi ni ti ni oni ne plaćate račun za struju

Ja sam se i dokazujem se tamo gde i kome treba.

Precenjuješ ovu septičku jamu.

No, septička jama koliko god smrdi treba povremeno da se čisti.

Tu je negde odgovor na moje motivacije.
maksa83 maksa83 15:30 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Čudi malo ovakav Predatorov stav, menjati nazive delova grada liči na inat (jel ovo turska reč?)

Naravno da jeste - inatluk je na turskom tvrdoglavost.
predatortz predatortz 15:31 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

No, septička jama koliko god smrdi treba povremeno da se čisti.


Izvini komunalac, nisam te prepozn'o!
Milan Novković Milan Novković 15:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Gore te optužuju za neprestanu, naglašenu pasivnu agresiju - ne dozvoli im, bar ne olako, da mi dokažu da su u pravu.


Lanče, znaš kako me zabole kurac da ikome išta dokazujem, kao pametan čovek od integriteta trebao bi sam da proceniš.Svakako mi ni ti ni oni ne plaćate račun za struju

Ja sam se i dokazujem se tamo i kome treba.

Precenjuješ ovu sptičku jamu.

No, septička jama koliko god smrdi treba povremeno da se čisti.

Tu je negde odgovor na moje motivacije.

Koja ti je motivacija da budeš bezobrazan prema meni onog sekunda kad ti se ne sviđa sasvim ono što napišem? Neka strog-ali-pravedan nadmenost ili nešto drugo?

Meni je ovo mesto ok pa zato dolazim, tj ne pokušavam da ga "ocenjujem". Kad mi nije ok ja napravim pauzu, npr, ali ga ni dalje ne "ocenjujem", kao što ne ocenjujem ni odlaske u kafanu sa drugarima.
solo solo 15:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ako je tako onda se, još jednom, izvinjavam.


Nema potrebe, ali pažljivo od tebe. Nemam ni ja negativnu energiju prema tebi ako ti se to učinilo.

Tasa je jedini živi svedok koji to može da ti posvedoči.

Sticajem nekih okolnosti ima dosta ljudi/ili ih je bilo na blogu koje poznajem lično a oni nemaju pojma ko je iza nicka SOLO.

I jako bi se iznenadili.

Sjajna igra. Mogu da pratim svu perverziju dvoličnosti i laži kod pojedinih.

Možda je malo nefer ali je zabavno.
predatortz predatortz 15:40 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ako je tako onda se, još jednom, izvinjavam.


Nema potrebe, ali pažljivo od tebe. Nemam ni ja negativnu energiju prema tebi ako ti se to učinilo.

Tasa je jedini živi svedok koji to može da ti posvedoči.

Sticajem nekih okolnosti ima dosta ljudi/ili ih je bilo na blogu koje poznajem lično a oni nemaju pojma ko je iza nicka SOLO.

I jako bi se iznenadili.

Sjajna igra. Mogu da pratim svu perverziju dvoličnosti i laži kod pojedinih.

Možda je malo nefer ali je zabavno.


Majstore, nije samo nefer, to je i bolesno!
Kao i potreba za takvom "zabavom".

Ovim komentarom završavam svaki oblik komunikacije sa takvom osobom.


Milan Novković Milan Novković 15:42 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ako je tako onda se, još jednom, izvinjavam.


Nema potrebe, ali pažljivo od tebe. Nemam ni ja negativnu energiju prema tebi ako ti se to učinilo.

Tasa je jedini živi svedok koji to može da ti posvedoči.

Sticajem nekih okolnosti ima dosta ljudi/ili ih je bilo na blogu koje poznajem lično a oni nemaju pojma ko je iza nicka SOLO.

I jako bi se iznenadili.

Sjajna igra. Mogu da pratim svu perverziju dvoličnosti i laži kod pojedinih.

Možda je malo nefer ali je zabavno.

Učinilo mi se. Tj ne da je imaš nego da je zabacuješ ko udicu, neretko, ako ti se ne sviđa ono što kažem.

Umeo si da je zabaciš i kad ne kažem ništa, ali si se brzo povlačio čim bih ja to okrenuo na šalu - al možda zaboravljaš da ego imaju i drugi, ne samo ti.

Tj ja mislim da teško kontrolišeš ovo za šta te mnogi optužuju - pasivna agresija širokog spektra bez obzira da li te neko provocira ili ne.
solo solo 15:48 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Koja ti je motivacija da budeš bezobrazan prema meni onog sekunda kad ti se ne sviđa sasvim ono što napišem? Neka strog-ali-pravedan nadmenost ili nešto drugo?


Znaš, teško je ovde odvojiti puno truda pa često napisano ispadne malo rogobatno i pogrešno shvaćeno. Bar mene mrzi. Tako da se ja uvek obraćam onome što je napisano a ne onome ko je napisao ako možeš da poveruješ u to.
E sad, ako je napisano uvek i taj što je to napisao onda može tako da se shvati.

Nisi primetio da najčešće (bar se trudim jbg niko nije savršen) nikad ne započinjem tendenciozno kavgu. Najčešće reagujem na napisano, meni lično, između redova meni lično ili kad se čoporativno ustreme na Tasu, Čarlija i ljude čije stavove poštujem kolko god su različiti od mojih.

Ne pravdam se samo (a to sam i ranije negde spomenuo) imam potrebu da ti to kažem kao nekome ko mi je ok ovde na blogu.

Moguće i da neka zajebancija zvuči drugačije i tumačiš je ovako kako si napisao ali inicijalno nije.

Pa ko veruje na reč.
solo solo 15:52 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Majstore, nije samo nefer, to je i bolesno!
Kao i potreba za takvom "zabavom".


Situacija je slučajno tako zatečena.

Nije pravljena sa namerom.

Zabavu shvati figurativno. Ljudska dvoličnost je žalosna ali lakše je shvatiti kao zabavu. To se već da oprostiti.



Ovim komentarom završavam svaki oblik komunikacije sa takvom osobom.


Pa sad da budem iskren znaš kako me zabole kurac i za to kad već misliš tako.

Ponoviću se,ni ti meni ni ja tebi ne plaćamo račun za struju..... tako da

Hu kerz!

solo solo 15:52 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Izvini komunalac, nisam te prepozn'o!


Eto vidiš.

Sad treba da ti kažem da mora neko da vodi računa da panduri ne upadaju u istu jer numeju da preskaču rupe?

Što god.
solo solo 15:57 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Tj ja mislim da teško kontrolišeš ovo za šta te mnogi optužuju - pasivna agresija širokog spektra bez obzira da li te neko provocira ili ne.


Ovo je već pitanje struke i licence.

Tvoju struku znam ( sam si se izjasnio ako je verovati),ti moju možeš da nagađaš.

Ovo što si napisao ja tebi mogu da napišem i da bude validno,ti meni teško da možeš.

Mešaš struku i zajebanciju

Na mišljenje imaš pravo. Laičko.
Milan Novković Milan Novković 16:06 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Tj ja mislim da teško kontrolišeš ovo za šta te mnogi optužuju - pasivna agresija širokog spektra bez obzira da li te neko provocira ili ne.


Ovo je već pitanje struke i licence.

Tvoju struku znam ( sam si se izjasnio ako je verovati),ti moju možeš da nagađaš.

Ovo što si napisao ja tebi mogu da napišem i da bude validno,ti meni teško da možeš.

Mešaš struku i zajebanciju

Na mišljenje imaš pravo. Laičko.

Ja to i sam sebi pripisujem, tj priznajem. Ja u nekoj meri imam skoro sve mane.

Mislim da ih ima većina i na kraju je pitanje mere sa strane "autora", pa poznavanje "autora" i tolerantnost onih koji su prinuđeni da ga/je slušaju.

Ja ću, npr, retko ignorisati skretanje pažnje od strane nekog da sam preterao, i po pravilu ću prestati, pa će me neko vreme posle toga biti sramota.

Ja dolazim ovde zato što su mi cool ljudi.
solo solo 16:09 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ma Soloa, savim cool lik uživo


Da to mnogi misle ali ti ne,rekoh ti uz punu moralnu i materijalnu odgovornost da se ne poznajemo uživo i nikako.

Svih 50 blogera što sma upoznao uživo su super-cool, prijatni i zanimljivi ljudi, zato što oko 60% komuniciramo bez reči i 98% poteza drugih koje na blogu vidimo kao agresivno u živo i ne primećujemo, pošto prosto nisu to.

A kad već "vidimo" agresivu na blogu, jbg, pa nismo mi bića od meditacije, nego Balkanci


Ovo se lepo namestilo( a to sam i rekao) pa se Predator narogušio.

U suštini da nije tužno ostaje samo da je zabavno.
Sticajem slučajnih i ne planiranih okolnosti desilo se da dođem ovde i shvatim da mnoge ljude znam a oni nemaju pojma da sam i ja ovde.

I onda igranka uz naravno malo pratećih ,,udica,, što bi reko Milan.

Kako god vrlo ,,zabavno,,.

Tasa je često postavljao i ponavljao komentar nekog blogera o lažima na blogu.

Pa da prihvatimo?

Studio?
solo solo 16:11 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ja dolazim ovde zato što su mi cool ljudi.


Ti reče da mnoge poznaješ uživo i oni tebe.

Pa kako ih nije blam da ćeš ih ovde videti u nekom drugom izdanju?

Moja situacija je drugačija.

Za mene ovi nemaju pojma.
solo solo 16:22 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Je li ova žena stvarno postoji, il je neka stara ili prva verzija zabagovanog AI?


Tessica ne vadi.

Ide i jebe redom.

Izuj bar cipele kad ulaziš u tuđu kuću.

Zar te Muslimani nisu naučili redu?

Bosančice.
solo solo 16:29 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Da razradim: prijatan i blag čovek uživo, od onih što mogu da odu u Hilandar pa ga vide ko svog.

Pametan i umetnički nadaren.

Očigledno ne ume da se svađa (u tu kategoriju i sebe stavljam), i onda dođe ovde na taj nepoznati teren gde svako voli da priskoči i šutne ga - srpska, sadistička, udri-bližnjega-svoga posla.

I vremenom, kako sve ne da teče, to još i lakše primetimo, nego pluta, sintaksno, semantički, emotivno ... dok ne trepneš nađemo se u sferi (Witcher lingo) koja nam je strana, nemani smrtno opasne

Bilo bi nice da, hrišćanski, prestanemo da ga maltretiramo, okrenemo drugi obraz i vreme će uraditi svoje.


Nije lako biti univerzalac.

Hvali more,drž se kraja.

Triatlon je triatlon ali 100m je 100m.

Nije isto.
Milan Novković Milan Novković 16:33 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ma Soloa, savim cool lik uživo


Da to mnogi misle ali ti ne,rekoh ti uz punu moralnu i materijalnu odgovornost da se ne poznajemo uživi i nikako.

Svih 50 blogera što sma upoznao uživo su super-cool, prijatni i zanimljivi ljudi, zato što oko 60% komuniciramo bez reči i 98% poteza drugih koje na blogu vidimo kao agresivno u živo i ne primećujemo, pošto prosto nisu to.

A kad već "vidimo" agresivu na blogu, jbg, pa nismo mi bića od meditacije, nego Balkanci


Ovo se lepo namestilo( a to sam i rekao) pa se Predator narogušio.

U suštini da nije tužno ostaje samo da je zabavno.
Sticajem slučajnih i ne planiranih okolnosti desilo se da dožem ovde i shvatim da mnoge ljude znam a oni nemaju pojma da sam i ja ovde.

I onda igranka uz naravno malo pratećih ,,udica,, što bi reko Milan.

Kako god vrlo zabavno.

Tasa je često postavljao i ponavljao komentar nekog blogera o lažima na blogu.

Pa da prihvatimo?

Studio?

Ja sam to rekao o osobi koju poznajem uživo.

Ti kažeš da to nisi ti, u kom slučaju ja o pravom tebi do sad nisam imao mišljenje na temu kakav si uživo, tj uvek sam te poistovećavao sa pogrešnom osobom. Čisto da ti skrenem pažnju na upitnike u upotrebi logike (bar ti se direktno obraćam, ti si mene davno koristio kao primer lošeg pisanja ne gledajući me u oći, nego u naglašeno podsmešljivom maniru obraćaju ći se, bez upozorenja, drugima - "zajebancija" kao nevino pokriće nekad radi posao a nekad ne)

A ta pogrešna osoba - vidi koincidenciju:

1. Ja sam pomislio da si to ti mnogo pre nego što je to nekad neko isto rekao na blogu - nekoliko njih je reklo - ja se ne dopisujem preko ppova sa drugima i u ono malo poruka nikad nisam tebe spomenuo.

2. Jednom je baš Tasa u kontekstu odgovora tebi ili osvrta na tvoj komentar spomenuo niz prethodnih nickova tog blogera na kojega ja mislim. Nije spomenuo tebe, ali sam ja pomsilio da te on isto tako poistovećuje. Prolazna sitnica, možda grešim, verovatno, ali ako, ako lažeš bolje da potežem svoja amaterska znanja iz raznih "oblasi" (ako neko uopšte ne ume da ukuca ekser čekićem onda on meni nije amater u toj disciplini, amater ume da ga ukuca, samo profesionalac to radi mnogo bolje).

Mi svi imamo tzv "signatures", potpise, kako u stvarnom, jedinstvenom potpisivanju, tako i u svemu ostalom, glasu, manirima, pisanju, ...

Kompjuteri to prepoznaju u delićima sekundi bez obzira koliko se neko trudio - npr kod glasa možeš da budeš prehlađen, promukao, dobro ili loše raspoložen, trudiš se da promenih glas ... sekund dva i kompjuter te prepozna.

Mi humans nismo toliko dobri u tome, ali nismo ni loši, posebno žene - njima novi muškarac ume da se pojavi iza ćoška, progovori, i posle manje od 10 sekundi znaju da li je potencijalni dobar partner za njih, i u 70-80% slučajeva su u pravu.

Znači šanse da ti je "niz" potpisa identičan nizu tog drugog blogera, i ni jedan potpis se ne ralikuje su male, ali postoje, kao i idealan organ donor. Ne odličan, nego idealan.

Sve cool, ja sam bar jednom u životu u bacanju kockica dobio 3 šestice zaredom.
Milan Novković Milan Novković 16:35 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ja dolazim ovde zato što su mi cool ljudi.


Ti reče da mnoge poznaješ uživo i oni tebe.

Pa kako ih nije blam da ćeš ih ovde videti u nekom drugom izdanju?

Moja situacija je drugačija.

Za mene ovi nemaju pojma.

Pa ogromnu većinu ljudi je blam kad se pokažu u lošem izdanju.

Ja ne da nemam potrebu da im to "dekonstruišem" nego me unapred blam same takve pomisli.

Svi smo takvi, skoro svi, i jedni drugima opraštamo.
Milan Novković Milan Novković 16:38 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Da razradim: prijatan i blag čovek uživo, od onih što mogu da odu u Hilandar pa ga vide ko svog.

Pametan i umetnički nadaren.

Očigledno ne ume da se svađa (u tu kategoriju i sebe stavljam), i onda dođe ovde na taj nepoznati teren gde svako voli da priskoči i šutne ga - srpska, sadistička, udri-bližnjega-svoga posla.

I vremenom, kako sve ne da teče, to još i lakše primetimo, nego pluta, sintaksno, semantički, emotivno ... dok ne trepneš nađemo se u sferi (Witcher lingo) koja nam je strana, nemani smrtno opasne

Bilo bi nice da, hrišćanski, prestanemo da ga maltretiramo, okrenemo drugi obraz i vreme će uraditi svoje.


Nije lako biti univerzalac.

Hvali more,drž se kraja.

Triatlon je triatlon ali 100m je 100m.

Nije isto.

Da li si primetio da ti drugima mnogo ćešće, dramatično češće nego oni tebi daješ savete.

I uz to lepiš svašta sa bar nekim punjenjem pasivne agresije?

Meni je sasvim lako biti ovo što jesam, i u dobrim i u lošim stvarima, dok nisu (preterano) neprijatne drugima - loše pogotovo, ali i dobre ponekad.
zilikaka zilikaka 16:42 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Sve cool, ja sam bar jednom u životu u bacanju kockica dobio 3 šestice zaredom.
nego jedan od
MA šta ti, ja sam uspela da iz tri uzastopna pokušaja izvučem tri puta jednu istu opciju (događaj). E, al kod mene nije bilo jedan od 6 nego 1 od 64.

Milan Novković Milan Novković 16:45 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

zilikaka
Sve cool, ja sam bar jednom u životu u bacanju kockica dobio 3 šestice zaredom.
nego jedan od
MA šta ti, ja sam uspela da iz tri uzastopna pokušaja izvučem tri puta jednu istu opciju (događaj). E, al kod mene nije bilo jedan od 6 nego 1 od 64.


Pa to je drugo, vi mašinke ste veštice - tj sve su žene veštice, al vi posebno

Ako su ti se insinktivno podigle obrve kod ove prve rečenice onda ili nisi odgledala The Witcher, ili ti nije palo na pamet da sam ga ja upravo odgledao
shmoo shmoo 16:56 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo

Tasa je često postavljao i ponavljao komentar nekog blogera o lažima na blogu.


Џабе.

Погледај само на овом блогу колико пута су нешто написали, па онда 20-30 коментара тврдили да нису то написали.

Не вреди, ова игра им је много слатка, ваљда се лучи онај хормон задовољства док је играју а око тртичне кости се разлеже нека милина и уживање је онда исувише велико да би се тога одрекли иако одлично знају, ако су већ толико добри људи уживо како то Милан тврди и ја му верујем јер он већину познаје уживо, а ја никога осим Наска.

(Ако се после једног сусрета уз пиво може рећи да некога познајеш... Упознао да, али за ово што Милан прича потребно је много више времена проводити заједно уживо да би се неко упознао.)

Зато и кажем да ја ни тебе не познајем сем преко Блога Б92 и вибер порука јер је то истина.

А лепо је овде претварати се да си неко други... Начитан, образован, паметан...

А уживо... Сировински састав негативне селекције.

Још када на то додаш да у пролеће и у јесен долази до криза у којима ни сви бечки психијатри почев од Фројда са свим својим лекићима и препаратима не могу да помогну.

Добијеш на крају рецепт за питу из Босне који уопште ниси ни тражио.

Са све Мујицом.

solo solo 16:57 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Da li si primetio da ti drugima mnogo ćešće, dramatično češće nego oni tebi daješ savete.


Profesionalna deformacija.

Niko nije savršen rekoh.

Popraviće se. Da,obratiću pažnju.

Čovek uči dok je živ.

Kao i sa covid vakcinacijom
solo solo 16:59 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Зато и кажем да ја ни тебе не познајем сем преко Блога Б92 и вибер порука јер је то истина.


Za ovaj nivo sasvim dovoljno.
shmoo shmoo 17:00 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Зато и кажем да ја ни тебе не познајем сем преко Блога Б92 и вибер порука јер је то истина.


Za ovaj nivo sasvim dovoljno.



Сагласан.

Хвала Чарлију за ову реч злата вредну.

solo solo 17:04 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Упознао си Солоа уживо?

Ја нисам.


Nije ni on.

solo solo 17:04 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Сагласан.

Хвала Чарлију за ову реч злата вредну.


Iskusno!
zilikaka zilikaka 17:10 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

ili nisi odgledala The Witcher

Nisam i teško da ću uskoro. Radije biram nešto gde mogu da se lepo mentalno provetrim. U ovim godinama mi teško padne i kad uveče turiram vijuge pa posle nikako da prigušim talase.
A nekad mi baš veče bilo pravo vreme za koncentraciju.
Šta ćeš, eksploatacioni vek mi je priličan, kriva perfomansi odavno u padu.

E, al zato sam naučila mnoge korisne veštine.
Recimo, ove nedelje se radujem otkriću jednog mesta gde možeš kupiti originalne domaće kiflice sa salom i pekmezom od šljiva. Prave ih u jednom selu tu blizu i donose na pijacu.
Jedino mi je problem što umem da se zaletim i precenim mogućnosti spram količine. Evo i sad jedva varim.
Voliš ti kiflice sa salom?

zoja444 zoja444 17:18 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo, znaju oni vise o tebi nego sto ti znas o sebi. kurcenje ce te samounistiti. pored ostalog.
shmoo shmoo 17:19 11.11.2023

Da li je vaše iskustvo palanačko?

Milan Novković

Jednom je baš Tasa u kontekstu odgovora tebi ili osvrta na tvoj komentar spomenuo niz prethodnih nickova tog blogera na kojega ja mislim.



А значи ти на њега мислиш?

Да, диван човек.

Није се уопште либио да ми тражи да гостује код мене чим сам био добио ауторску опцију на шта сам ја, потпуно неискусан на Блогу Б92 и уопште на друштвеним мрежама, пристао и испао овца.

ЛИНК

И тако већ на другом мом ауторском блогу овде са његовим гостовањем под једним од његових безбројних никова Феликс Крул где је писао негативан текст о Радомиру Константиновићу и Философији паланке доживех ватртено крштење на Блогу Б92.

(Да се разумемо, ни на кога нисам љут због тога па ни на себе , што тада испадох овца. Боже мој, иде у рок службе.)

Тај његов текст у мом блогодворишту је било као да си унео прасе у џамију. И он и ја смо доживели да нас разноразни непознати људи са Блога Б92 због тог текста о Радомиру Константиновићу извређају за све паре које добијају из грантова намењених невладиним организацијама за развој цивилног друштва у Србији.

После тога је тај лик сасвим окренуо своју причу о Радомиру Константиновићу и онда се и он придружио осталима који ме редовно на Блогу Б92 пљују и карактеришу као љотићевца, фашисту итд. итд. Све те етикете које већ иду овде.

Диван човек, кажем.

Добра душа.

Тај Феликс Крул, Оскар зи Вајлд, Гроф Бранковић и какве је све већ никове овде имао после оног првобитно банованог Владе Маричића.





(клик на слик)

И да, у праву си...

Има Соло нешто што ме подсећа на тог лика, доброг човека којег ти знаш.

Не тврдим да је то исти лик, али има Соло нешто што ме подсећа на тог лика.

EDIT: Збиља је занимљива ова флора и фауна Блога Б92.

Хвала ти боже што никада нисам пожелео да упознам уживо икога са Блога Б92 осим Наска.

tessa1 tessa1 17:19 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

The Witcher

Sjetila sam se maloprije. :)
tessa1 tessa1 17:20 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Svima podjeliti krstić na lančiću kao u Balaševićevoj pjesmi. :)
shmoo shmoo 17:22 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

zoja444
solo, znaju oni vise o tebi nego sto ti znas o sebi. kurcenje ce te samounistiti. pored ostalog.



Очигледно, не капира он то још увек.
maksa83 maksa83 17:28 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Recimo, ove nedelje se radujem otkriću jednog mesta gde možeš kupiti originalne domaće kiflice sa salom i pekmezom od šljiva.

Fala ti đe čula i đe ne čula ovim si me podsetila da sam jutros doneo sa Đerma kiflice sa orasima ali ih zakopao negde ispod gomile kesa i zaboravio do ovog trenutka. Da ne bi tebe otkrio bi ih prekusutra okamenjene.

P.S. Jesu te tvoje kiflice ono što zovemo salčići? Više liči na neki veliki žužu nego na kiflice?
Milan Novković Milan Novković 17:28 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

zilikaka
ili nisi odgledala The Witcher

Nisam i teško da ću uskoro. Radije biram nešto gde mogu da se lepo mentalno provetrim. U ovim godinama mi teško padne i kad uveče turiram vijuge posle nikako da prigušim talase.
A nekad mi baš veče bilo pravo vreme za koncentraciju.
Šta ćeš, eksploatacioni vek mi je priličan, kriva perfomansi odavno u padu.

E, al zato sam naučila mnoge korisne veštine.
Recimo, ove nedelje se radujem otkriću jednog mesta gde možeš kupiti originalne domaće kiflice sa salom i pekmezom od šljiva. Prave ih u jednom selu tu blizu i donose na pijacu.
Jedino mi je problem što umem da se zaletim i precenim mogućnosti spram količine. Evo i sad jedva varim.
Voliš ti kiflice sa salom?


Volim. Mislim da smo ih mi u Prigrevici zvali salenjaci
solo solo 17:32 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo, znaju oni vise o tebi nego sto ti znas o sebi. kurcenje ce te samounistiti. pored ostalog


Čini ti se.

Opušteno.
solo solo 17:36 11.11.2023

Re: Da li je vaše iskustvo palanačko?

Има Соло нешто што ме подсећа на тог лика, доброг човека којег ти знаш.

Не тврдим да је то исти лик, али има Соло нешто што ме подсећа на тог лика.


Ako se zezaš ok.

Ako se ne zezaš - opet ok.

,,Ništa nas ne sme iznenaditi,,

Kapiram.
zilikaka zilikaka 17:39 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Jesu te tvoje kiflice ono što zovemo salčići?

To, baš to. I ovde ih i tako zovemo. I nije važan oblik nego vrsta testa. Dobro, i punjenje, domaći pekmez.
Uobičajen je ovaj oblik



moja majka ih je "zamotavala" tako što kvadrat preklopi po dijagonali pa mu podvije krajeve)

a ovi što kupujem su umotali kao klasične kiflice, male, oko 6-7cm dužine i 3-4 širine, al je ukus 100% kakav treba.

tessa1 tessa1 17:49 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Uu što si odabrala dobru sliku, Maksini s Đerma nisu ovakvi, sigurno.


I taj Đeram super riječ, bilo čija da je kao u pjesmi, samo moja nisi. :)

Košutnjak je vrh.



Moja mama je to prije pravila, salnjaci, ne znam dal pravi više, možda napravi pa podjeli komšiluku. :)
zilikaka zilikaka 18:09 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Moja mama je to prije pravila, salnjaci, ne znam dal pravi više, možda napravi pa podjeli komšiluku. :)

Ma to se nekad onoliko pravilo. Posebno zimi i kad krenu svinjokolji.
Pošteno rečeno, ako kreneš sam da čistiš i melješ salo, naradiš se i više ih malo ko pravi. Sad imaš da kupiš sve i svašta ali slabo one obične domaće starinske kolače. Zato sam im se toliko i obradovala.
Inače, smejurija da sam te ljude otkrila zahvaljujući objavama na Tviteru. Prave i štrudle i koješta i šalju poštom, pa tako se jednom žalio da su mu poručili veliku količinu i ispalili ga...i tako reč po reč reče tamo odakle je i na kojoj pijaci radi.
Dakle, u poslednje vreme smo mu uzimali i lenje pite i štrudle i bundevare (ludajnice po naški), al ovi salčići, to me oporavilo.
promoter promoter 18:13 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milan Novković
solo
Ako je tako onda se, još jednom, izvinjavam.


Nema potrebe, ali pažljivo od tebe. Nemam ni ja negativnu energiju prema tebi ako ti se to učinilo.

Tasa je jedini živi svedok koji to može da ti posvedoči.

Sticajem nekih okolnosti ima dosta ljudi/ili ih je bilo na blogu koje poznajem lično a oni nemaju pojma ko je iza nicka SOLO.

I jako bi se iznenadili.

Sjajna igra. Mogu da pratim svu perverziju dvoličnosti i laži kod pojedinih.

Možda je malo nefer ali je zabavno.

Učinilo mi se. Tj ne da je imaš nego da je zabacuješ ko udicu, neretko, ako ti se ne sviđa ono što kažem.

Umeo si da je zabaciš i kad ne kažem ništa, ali si se brzo povlačio čim bih ja to okrenuo na šalu - al možda zaboravljaš da ego imaju i drugi, ne samo ti.

Tj ja mislim da teško kontrolišeš ovo za šta te mnogi optužuju - pasivna agresija širokog spektra bez obzira da li te neko provocira ili ne.

Bravo Milane!
Kako podjebavaš, ali na sitno.
Ovi priučeni 'provokatori' bi mogli da malo posmatraju kako se to radi.
Bravo!
promoter promoter 18:29 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ma Soloa, savim cool lik uživo


Da to mnogi misle ali ti ne,rekoh ti uz punu moralnu i materijalnu odgovornost da se ne poznajemo uživo i nikako.

Svih 50 blogera što sma upoznao uživo su super-cool, prijatni i zanimljivi ljudi, zato što oko 60% komuniciramo bez reči i 98% poteza drugih koje na blogu vidimo kao agresivno u živo i ne primećujemo, pošto prosto nisu to.

A kad već "vidimo" agresivu na blogu, jbg, pa nismo mi bića od meditacije, nego Balkanci


Ovo se lepo namestilo( a to sam i rekao) pa se Predator narogušio.

U suštini da nije tužno ostaje samo da je zabavno.
Sticajem slučajnih i ne planiranih okolnosti desilo se da dođem ovde i shvatim da mnoge ljude znam a oni nemaju pojma da sam i ja ovde.

I onda igranka uz naravno malo pratećih ,,udica,, što bi reko Milan.

Kako god vrlo ,,zabavno,,.

Tasa je često postavljao i ponavljao komentar nekog blogera o lažima na blogu.

Pa da prihvatimo?

Studio?

Ja dolazim ovde iz poprilično trivijalnog razloga.
A to je - dok sam bio mlad, dosta sam čitao.
Na primer, u gimnaziji sam mogao da pročitam knjigu za dan.
Prvi strip sam pročitao na drugoj godini studija - Alan Forda. Potom sam pročitao sve Alan Fordove. Prošlu subotu sam kiselio kupus sa našim prijateljima. Taj prijatelj ima sve brojeve Alan Fordova. Pitao je da li da mi donese prvih 10 brojeva - da ponovno napravim krug.
Enivej, kako je vreme prolazilo, sve su me manje zanimala mišljenja 'pisaca' knjiga, pa bili (i) najpametniji, nobelovci, čak.
A sve više su me zanimali iskazi 'običnih' ljudi.
Na blogu ima iskaza običnih ljudi koji meni mnogo više znače od bilo kojih 'pisaca'.
Ako i budem ponovno rešio da čitam pisce, to će biti, samo, Branko Ćopić, Petar Kočić i Jovan Dučić!
Svaka čast svim ostalima (svetskim) piscima.
Meni mnogo više znači ono što (mi) ovde kažu Šmuuu, Gvozden, Vrabac, Gedža, Milan, Solo, Tes, Tadejus, Jednareč, Zoja.
I njima slični.
tessa1 tessa1 18:30 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Posebno zimi i kad krenu svinjokolji.


Da, da, svinjokolj, sjetila sam se ali i da je malo falilo proljetos da se moji razvedu radi dva mala praseta tj još uvijek je napeto, pa se nisam nastavila. :))

Pošteno rečeno, ako kreneš sam da čistiš i melješ salo, naradiš se i više ih malo ko pravi. Sad imaš da kupiš sve i svašta ali slabo one obične domaće starinske kolače. Zato sam im se toliko i obradovala.
Inače, smejurija da sam te ljude otkrila zahvaljujući objavama na Tviteru. Prave i štrudle i koješta i šalju poštom, pa tako se jednom žalio da su mu poručili veliku količinu i ispalili ga...i tako reč po reč reče tamo odakle je i na kojoj pijaci radi.
Dakle, u poslednje vreme smo mu uzimali i lenje pite i štrudle i bundevare (ludajnice po naški), al ovi salčići, to me oporavilo.


Jutros rekoh, sve ima da se kupi, ljudi prave, prave bolje od mene. :)


Prvi put čujem ludajnice, otkud to?
tessa1 tessa1 18:31 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Tes

Znači tako, vratio si me u Ligu, dugo me nije bilo. :)
predatortz predatortz 18:34 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Tes

Znači tako, vratio si me u Ligu, duge me nije bilo. :)



Ja sam izbačen!
tessa1 tessa1 18:35 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ja sam izbačen!

Je li da? :))
promoter promoter 18:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

shmoo
solo
Зато и кажем да ја ни тебе не познајем сем преко Блога Б92 и вибер порука јер је то истина.


Za ovaj nivo sasvim dovoljno.



Сагласан.

Хвала Чарлију за ову реч злата вредну.


Valja se!
tessa1 tessa1 18:37 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Predatortz, ovo je baš bilo dobro. :))
predatortz predatortz 18:38 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Predatortz, ovo je baš bilo dobro. :))


Koje?
promoter promoter 18:42 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
tessa1
Tes

Znači tako, vratio si me u Ligu, duge me nije bilo. :)



Ja sam izbačen!


I njima slični.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana