Istorija| Moj grad| Muzika| Nostalgija| Život

Zvizduci koji znace

jednarecfonmoi RSS / 08.11.2023. u 21:50

"K'o nekad u osam i sad prodjem ulicom tvojom
I stanem sam pod prozor tvoj.
Ponekad u osam i sad zvizdim ulicom tvojom,
I stanem  sam pod prozor tvoj.”


Pevao je Djordje Marjanovic a “djokisti” umirali od srece i pevusili hiljadu puta ovu pesmu. Devojke su zamisljajle  njega da ide ulicom kojom  mirisu lipe i peva za nju, izabranu.

U ulici Kralja Milana, kada Beogradjanka jos nije postojala ni kao ideja, dozivalo se ispod prozora posebnim zvizducima koji su bili kao tajne sifre strogo zatvorenog drustva. Na taj zvizduk se ostavljalo sve sto se u tom trenutku radilo, i sa velikom brzinom se trcalo na prozor ili se gledalo preko ograde izmedju unutrasnjih dvorista da se vidi sta je u planu za taj dan.
Saznajem da su i mnogo mladje generacije na Konjarniku isto imale svoje “zvizduk ekipe” ako mogu da ih tako nazovem.

A ono sto vezuje zvizduk koji datira iz Beograda pedesetih, dakle od pre nekih sedamdeset godina i taj, eto, sa Konjarnika godinama kasnije, je da je to melodija koja se ne zaboravlja i kad pitas kako zvuci, iz topa ga “izvuce” bez greske.

To su zvizduci koji sluze za okupljanja.

Postoje i oni koji sluze samo da se pokaze umece zvizdanja sa cetiri prsta u ustima, po dva sa svake strane. Verovatno se koriste na utakmicama. Moja jedna baba-tetka koja je hodala pravih ledja i oblacila se sa ukusom, obozavala je da u parku gde seta fini svet, zvizne na taj nacin, svi se okrenu i nista im nije jasno jer vide samo damu u godinama kako mirno seta pod ruku sa suprugom.

A zvizduk koji su devojke i zene navodno mrzele je onaj koji se skoro nikad vise ne cuje sem u starim crtanim filmovima. To je zvuk odusevljenja jer ulicom prolazi lepa zena koja hoda tako zavodljivo da samo zvizduk moze da izrazi odusevljenje onog koji je posmatra dok polako zamice za ugao jednog suncanog beogradskog popodneva

Tagovi



Komentari (631)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 22:44 10.11.2023

Re: ?

Теса, само за тебе. (ЛИНК)

Иде ми мој Аранђеловдан, братесестро. Скупља се литература.

(Види само оне лажне питице са празилуком у видеу у линкованом тексту.

Буди другарица, човек и комуниста, дај неки добар босански. Може за пите.

Али немој слаткише к'о ове урмашице. То ми не треба. Код мене на Аранђеловдан ситни колачи славско коло воде па ми нису потребни такви рецепти за слаткише.

Него дај за неке босанске сланише. Пите, братесестро, пите најпре... Нешто што не знам, а из Босне је.

shmoo shmoo 22:56 10.11.2023

Re: ?

jednarecfonmoi
shmoo
Ма добро све то...

И кујица и мујица и босански и бошњачки и хабзбурговци и аутономија Војвод'не...

Све је то уреду.

Него где сада нестаде блог курира Јовице?

Јбт, свакога дана нестане понеки блог између мог јутарњег (уз кафицу) укључивања на Блог Б92 и мог вечерњег (опет уз кафицу) укључивања на Блога.

Да није нека редња у питању?

Можда дошло време да се ово место стави у карантин?

Очигледно маске више не помажу.



sve je to ok, ali “zivotinsjko carstvo”ima da se kupi samo online!

grozomora.

cujem i da ima mnogo duplikata gustera i paukova




Ма пусти, задње време дошло.

Не знају више ни чоколаду да праве као некада.










Пропао свет начисто.





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:07 10.11.2023

Re: ?

taso,

ima pivo “valter” sa batinom slikom u kini.

tessa1 tessa1 23:21 10.11.2023

Re: ?

Теса, само за тебе. (ЛИНК)

Иде ми мој Аранђеловдан, братесестро. Скупља се литература.

(Види само оне лажне питице са празилуком у видеу у линкованом тексту.

Буди другарица, човек и комуниста, дај неки добар босански. Може за пите.

Али немој слаткише к'о ове урмашице. То ми не треба. Код мене на Аранђеловдан ситни колачи славско коло воде па ми нису потребни такви рецепти за слаткише.

Него дај за неке босанске сланише. Пите, братесестро, пите најпре... Нешто што не знам, а из Босне је.



Imaš li pršute, suvog sira za mezu? Serviraj srpsku klasiku na Aranđelovdan.


Iskreno, prva mi je reakcija bila: neka ti Solo pokaže Mujicu buregdžiju, ionako je navodno iz Tuzle, i oni bolje prave pite..


Baka Jelena je sjajna,

kraj gibanice tebe interesuje bosanska pita?

Brt, pod stare dane kad zabrljave, ne znaš ko je kome hemoroid, dobićete sepsu jedan od drugog..



tessa1 tessa1 23:33 10.11.2023

Re: ?

Odoh spavati, da me plaćaju ovde ne bi imali suvog zlata za mene. Čovječe, čovječe. :)


p.s. gledala sam horor, propast
shmoo shmoo 23:39 10.11.2023

Re: ?

jednarecfonmoi
taso,

ima pivo “valter” sa batinom slikom u kini.




Знам...






Бата је био енормно популаран у Кини. И холивудске мегазвезде би могле да му позавиде на толиком броју фанова.

Све захваљујући филмовима Хајрудина Шибе Крвавца.

И ово је такође филм Шибе Крвавца само снимљен три године пре Валтера. Сниман исте године када и Дванаест жигосаних (The Dirty Dozen)









Мост ми је још дражи од Валтера. Врхунски је урађен. Да не буде баш светогрђе, али по квалитету не заостаје много за две године млађим филмом Дивља хорда (The Wild Bunch) Сема Пекинпоа.

Испричао Кустурица у својој аутобиографији како је он уопште доспео у Праг да студира режију...

Каже Куста, његов ћале је био пријатељ са Шибом Крвавцем. И када је Куста завршио гимназију, његов ћале се саветовао са својим пријатељем Шибом шта да ради са сином... А овај му рекао:"Знаш шта, овај твој мали је бараба и уличар. Најбоље да га дамо у филмаџије."

Мада после и сам Куста каже да је он почео да снима неке кратке ђачке филмове још у гиммназији и да је Шиба те филмове видео и да је вероватно и то имало удела у давању оваквог савета свом пријатељу за сина.



Шиба је је иначе још као студент у време ИБ провео 6 месеци на Голом отоку на преваспитавању јер је бранио свог друга и цимера и колегу на тадашњој Вишој дипломатско-новинарској школи коју су студирали.

predatortz predatortz 23:50 10.11.2023

Re: ?

Каже Куста, његов ћале је био пријатељ са Шибом Крвавцем.


A malo je pomoglo i to što je ćale bio službenik veoma uticajne državne službe...
shmoo shmoo 23:54 10.11.2023

Re: ?

tessa1

Iskreno, prva mi je reakcija bila



Шта ти је, жено, што се љутиш. Лепо сам те замолио.

И ничега лошег нисам при томе мислио. Нема ту у мојој молби никаквих, да простиш, задњих примисли.

А видех оне твоје урмашице на слици па контам ако си из Босне, сигурно знаш и за неке добре рецепте за пите.

Мислим, нису ни ови моји по деди Нишлији баш за бацање по том питању пита, али рекох дај да видим мало света.

kraj gibanice tebe interesuje bosanska pita?


Јебеш гибаницу. То зна свака наварена четничка будала из филмова Вељка Булајића да прави исто колико зна и да закоље прасе и да га врти на ражњу.







А ја нисам баш националиста, али нисам вала ни интернационалиста.

(Кад сам видео ко је све националиста а ко интернационалиста данас у Србији, одлучио сам да своју трку возим сам као Флојд.)


Чашу ову мајци, оној што је смежурана и седа, погурена и рома, дошла и рекла сину : “Чедо моје, како би те нана о светом Аранђелу оставила без колача!” Господо, не могу да је опишем, јер није личила на царицу Милицу, националистима, а ни интернационалистима, јер није личила на Рембрантову мајку.(ЛИНК)


shmoo shmoo 00:04 11.11.2023

Re: ?

predatortz
Каже Куста, његов ћале је био пријатељ са Шибом Крвавцем.


A malo je pomoglo i to što je ćale bio službenik veoma uticajne državne službe...



Наравно.

Требало је упасти на ту листу за Праг.

А студирање режије у Прагу је у то време баш било у моди.

Горан Марковић, Рајко Грлић, Горан Паскаљевић, Срђан Карановић,...

Једино је Лаза Стојановић студирао у Београду и за свој дипломски филм Пластични исус одмардељао три године јер га се на суђењу одрекао чак и његов ментор Саша Петровић.










zoja444 zoja444 06:43 11.11.2023

Re: ?

taso, pita sa mesom i krompirom. proprzi se crni luk, doda mleveno meso, i na kraju sirov krompir isecen na sitne kockice. so, biber. uvijaju se 2 tanke kore. pospu iz ruke kiselom vodom.
tessa1 tessa1 09:16 11.11.2023

Re: ?

Ma Zoja nije Tasi do bosanskih specijaliteta, rekao bi čovjek da su Bosanci sletjeli sa ćilimima u Bosnu, nogom u Srbiju nisu kročili, ni donijeli urme i urmašice, kako se zovu one njihove vezene papučice kao kod Aladina?

Tasa ima sepsu od Soloa, i Solo od njega, bruka da matori ljudi utiču tako jako jedan na drugog.

Znaš kako sepsa djeluje na organizam, kako pogubno?

Tasa je sinoć buncao o trbušnim plesačacima, a ženi zamislio prije Aranđelovdana da dođe buregdžija Mujica isto go do pasa, ima vezan tkani pojas i uskukanu sablju, dole bijele dimije, na glavi turban, da joj pokaže Mujica kako to pravi Bosanci mjese.. pite i bagete.

Srbin bi joj pokazao pogaču crnu da napravi, crnu pogaču ispod saća, sa napuklom tvrdom crnom hrskavom korom, pošto Tasa ne zna, Tasa u ponoć lijepi sličice po blogu o četnicima hipsterima jer su mu oni prva asocijacija na gibanicu prije Aranđelovdana, i traži bosanske recepte, kao da su bosanski recepti na Netu entitet u koji uđeš i ispred se prvo izuješ kao u Bosni..


Debil. I ne zacrveni se.
tessa1 tessa1 09:18 11.11.2023

Re: ?

Tasa se sprema za Aranđelovdan uz bosansku pitu.







(Google je božiji dar, nađoh piše da se ova kapa zove Takija)
promoter promoter 09:23 11.11.2023

Re: ?

tessa1
Ma Zoja nije Tasi do bosanskih specijaliteta, rekao bi čovjek da su Bosanci sletjeli sa ćilimima u Bosnu, nogom u Srbiju nisu kročili, ni donijeli urme i urmašice, kako se zovu one njihove vezene papučice kao kod Aladina?

Tasa ima sepsu od Soloa, i Solo od njega, bruka da matori ljudi utiču tako jako jedan na drugog.

Znaš kako sepsa djeluje na organizam, kako pogubno?

Tasa je sinoć buncao o trbušnim plesačacima, a ženi zamislio prije Aranđelovdana da dođe buregdžija Mujica isto go do pasa, ima vezan tkani pojas i uskukanu sablju, dole bijele dimije, na glavi turban, da joj pokaže Mujica kako to pravi Bosanci mjese.. pite i bagete.

Srbin bi joj pokazao pogaču crnu da napravi, crnu pogaču ispod saća, sa napuklom tvrdom crnom hrskavom korom, pošto Tasa ne zna, Tasa u ponoć lijepi sličice po blogu o četnicima hipsterima jer su mu oni prva asocijacija na gibanicu prije Aranđelovdana, i traži bosanske recepte, kao da su bosanski recepti na Netu entitet u koji uđeš i ispred se prvo izuješ kao u Bosni..


Debil. I ne zacrveni se.

Strašno!
tessa1 tessa1 09:43 11.11.2023

Re: ?

Sjetih se jutros rano,


Špinovani šećer, zato rekoh šerbet, na slovo š.. :))

Nisam mislila Agda, ne bih se sjetila agde nikada jer je nemam memorisanu u glavi u rječniku turskih rječi u srpskom jeziku.


Hrvati kažu špinani, kako kod vas u dalekoj zemlji Srbiji?
predatortz predatortz 09:48 11.11.2023

Re: ?

kako kod vas u dalekoj zemlji Srbiji?


Sudeći po toponimima u glavnom nam gradu, Turci bi se ovde osećali kao kod kuće.

Ali Bosna, MujA, HasA, jbga...
tessa1 tessa1 09:50 11.11.2023

Re: ?

Strašno!

Sramota je biti debil ko Tasa, u želji da nekog presvuče on prodebili.


Nema u bosanskoj kuhinji ništa što nema u Srbiji, najbolji Youtube o kuvanju su iz Srbije, Hrvati imaju odličnu stranicu Coolinarika, možda su Bošnjaci obogatili svoju kuhinju arapskim jelima u poslednje tri decenije, ne možda, sigurno, ali ja te tri decenije živim van zemlje, upoznala sam ovde arapsku kuhinju, vidjela, ne uslovno rečeno i posjetila sve..

Drugo, znam napraviti od gotovih kora sirnicu i burek, ali ne pravim jer ovde ima sve da se kupi, ljudi otvorili radnje, prave pite od višanja i kupusa, ima i posnih, krompir, špinat i itd.. Kada pravim bude dobro zato što kako moja mama kaže za neka jela, bogato, ne može da ne ispadne dobro šta se sve unutra stavi.. ukratko, nije to što sam ja neki bosanski expert za pite, ko i svi ljudi, normalno..

i posne rolate koje bih znala napraviti, jer je Aranđelovdan nekad posna slava?, to su hrvatski recepti, ne bosanski na koje Tasa misli, srpska kuhinja u Srbiji ili recepti koji već postoje su dovoljni da dočekaš goste i ne osramotiš se.. i itd da se ne nastavljam, nemam živaca..


Debil, bruka.
predatortz predatortz 09:54 11.11.2023

Re: ?

Nema u bosnaskoj kuhinji njišta što nema u Srbiji,


Ne mora Tasa poPitu uBosnu, a ni po baliluk.
Eno Pazara, Sjenice, Tutina...
Ni bolje pite, ni većeg baliluka!
Nema ono uBosni!

Mislim, ako mu je do egzot'ke...

Uzgred, Sarajlije tvrde da im je današnji, dominantni, baliluk upravo odatle uvežen.
I žale se ljudi na njega.
tessa1 tessa1 09:56 11.11.2023

Re: ?

predatortz
Nema u bosnaskoj kuhinji njišta što nema u Srbiji,


Ne mora Tasa poPitu uBosnu, a ni po baliluk.
Eno Pazara, Sjenice, Tutina...
Ni bolje pite, ni većeg baliluka!
Nema ono uBosni!

Mislim, ako mu je do egzot'ke...


Opet brzo odgovarate, a baš sam tu na početku imala fele u kucanju. :)
tessa1 tessa1 09:57 11.11.2023

Re: ?

Uzgred, Sarajlije tvrde


Ma da, postoji taj svijet u Federaciji otežao od arapskog, religije- kuhinje- jezika i itd, ali meni potpuno strano.


+


Srpska kuhinja u Bosni je bila siromašna, posebno u ovim vijekovima na koje Tasa pravi aluzije.. slava i Srbin, možda su lovili fazane u šumi, nisu sjedili na Netu i dijelili sličice hipstera četnika dok Mujica vodi glavnu riječu u kuhinji prije slave..
predatortz predatortz 10:02 11.11.2023

Re: ?

tessa1
Uzgred, Sarajlije tvrde


Ma da, postoji taj svijet u Federaciji otežao od arapskog, religije- kuhinje- jezika i itd, ali meni potpuno strano.


Ne trudi se. Nikada oni neće skapirati da u Bosni nije postojao samo jedan svet i da se ti svetovi nikad nisu iskreno voleli, da bi ljubav, imajući u vidu uzajamnu istoriju odnosa, čak bila i bolesna.

Da je ljubav trajala tačno onoliko koliko je trajala i prisila na nju.

El' eto, zaPitu znaju...

tessa1 tessa1 10:06 11.11.2023

Re: ?

Da je ljubav trajala tačno onoliko koliko je trajala


Velike su to riječi. :)


Dobar dan svima želim.
promoter promoter 10:45 11.11.2023

Re: ?

tessa1
Strašno!

Sramota je biti debil ko Tasa, u želji da nekog presvuče on prodebili.


Nema u bosanskoj kuhinji ništa što nema u Srbiji, najbolji Youtube o kuvanju su iz Srbije, Hrvati imaju odličnu stranicu Coolinarika, možda su Bošnjaci obogatili svoju kuhinju arapskim jelima u poslednje tri decenije, ne možda, sigurno, ali ja te tri decenije živim van zemlje, upoznala sam ovde arapsku kuhinju, vidjela, ne uslovno rečeno i posjetila sve..

Drugo, znam napraviti od gotovih kora sirnicu i burek, ali ne pravim jer ovde ima sve da se kupi, ljudi otvorili radnje, prave pite od višanja i kupusa, ima i posnih, krompir, špinat i itd.. Kada pravim bude dobro zato što kako moja mama kaže za neka jela, bogato, ne može da ne ispadne dobro šta se sve unutra stavi.. ukratko, nije to što sam ja neki bosanski expert za pite, ko i svi ljudi, normalno..

i posne rolate koje bih znala napraviti, jer je Aranđelovdan nekad posna slava?, to su hrvatski recepti, ne bosanski na koje Tasa misli, srpska kuhinja u Srbiji ili recepti koji već postoje su dovoljni da dočekaš goste i ne osramotiš se.. i itd da se ne nastavljam, nemam živaca..


Debil, bruka.

Jebote!
Tebi se to menja ko vreme.
Na primer, uveče je Tasa kul i do jaja, a sutra ujutro debil.
Kako postižeš tu brzinu?

Eeee, da - odoh da kupim nove slušalice da mogu da slušam frulu i flautu kako dolikuje.
Žena mi odobrila cenu do 300 evara.
shmoo shmoo 10:50 11.11.2023

Re: ?

zoja444
taso, pita sa mesom i krompirom. proprzi se crni luk, doda mleveno meso, i na kraju sirov krompir isecen na sitne kockice. so, biber. uvijaju se 2 tanke kore. pospu iz ruke kiselom vodom.


Хвала, Зоја. Звучи ми одлично. Нисам никада до сада правио овакву питу.

(Не сам, наравно. Прецизније је да кажем да нисам никада до сада асистирао у прављењу овакве пите.

П.С. - Зоја, да ли ти можда имаш неку представу о томе шта се то овој Теси догађа у глави и са главом?

Ја заиста ништа не капирам.

А њу не смем ни да питам нити да јој се обратим.

Ко зна у ком је трипу од јутрос и шта све може да уради самој себи.

solo solo 11:08 11.11.2023

Šta je starije? Kokoš ili jaje?

Tasa ima sepsu od Soloa, i Solo od njega, bruka da matori ljudi utiču tako jako jedan na drugog.pošto Tasa ne zna, Tasa u ponoć lijepi sličice po blogu o četnicima hipsterima jer su mu oni prva asocijacija na gibanicu prije Aranđelovdana, i traži bosanske recepte, kao da su bosanski recepti na Netu entitet u koji uđeš i ispred se prvo izuješ kao u Bosni..


Debil. I ne zacrveni se.


Narativi poprimaju uobičajenu dinamiku. Uglavnom viđenu.

Krene blagougodna konverzacija,a onda se sgovorniku na prvoj krivini uglavnom ničim izazvano zavuče kurac u bulju do balčaka.

Recimo da to i nije sporno a jeste, onda nastaje problem kad ti sagovornik izvuče taj kurac iz svoje bulje i stavi ti u usta,nos,uši reciprociteta radi.

Onda nastaje kuknjava po modelu crvenokose moderatorke i ostale žgadije.

Ako hoćeš da prcaš moraš i da ga primiš.

I ne zaboravi,jedina bitna konstanta u svemu je ipak ko je prvi zavuko kurac u dupe i kome.

Priča o principu i dešavanju u Pojasu Gaze.

Dešava se i drugima.

p.s.

Da, počo Wikend da notiram.

Kako će da svrši zavisi malo od nas,malo od drugih.

Tako to šljaka.

Hu kerz!


Jasnoće radi komentar upućen Tessi i sličnima.
tessa1 tessa1 11:13 11.11.2023

Re: ?

Na primer, uveče je Tasa kul i do jaja, a sutra ujutro debil.
Kako postižeš tu brzinu?




Kad je Tasa bio kul do jaja juče ujutru, Tasa je uvijek vreća govana samo je nekad sa osunčane strane..


Mislim, razumijem ja da ste vi svoji, i da je Tasu zaposjeo heomorid, ali objektivnost je reflex inteligencije, i sledeća reakcija je do čovjek tj kako je kodiran, primjeti nešto i reaguje ili se pravi da ne vidi jer mu nije u interesu izlaziti iz svoje zone komfora..


Emsi, tebi sam reklam, ne ideš u kafana jer bi tamo dobijao batine. Morao bi te neko stalno braniti a i navikao si ovde da pišaš iza ljudi i niko ti ništa ne može..



Tasa sjedi na Netu u ponoć i lijepi me govnima, pravi se pametan, sramotno je biti nastavnik srpskog i ovoliko zlonamjeran i glup..
solo solo 11:19 11.11.2023

Re: ?

Mislim, razumijem ja da ste vi svoji, i da je Tasu zaposjeo heomorid, ali objektivnost je reflex inteligencije, i sledeća reakcija je do čovjek tj kako je kodiran, primjeti nešto i reaguje ili se pravi da ne vidi jer mu nije u interesu izlaziti iz svoje zone komfora..


Samo nemoj posle te jeftine blogovske fore -zezala sam se.

Zezamo se i mi, nabijem te na Novo Beogradski.
shmoo shmoo 11:20 11.11.2023

Re: ?

predatortz

El' eto, zaPitu znaju...



Јеботе, Предаторе, кој' вам је курац?

Ја сам је заиста, без икакве зле намере, питао само за неки рецепт за питу какву праве у Босни...

Откуд знам, можда су све те пите из Босне исте као и пите у Србији, а можда нису. Не знам, нисам никада живео у Босни, само сам пролазио кроз њу.

А зашто она то моје безазлено питање постављено без икакве зле намере пројектује у својој глави тако како га је пројектовала, не разумем.

И како сте потом ти и она од једног питања за обични посрани рецепт за јебену питу стигли до Сјенице и Тутина и до међунационалне и међуверске мржње у Босни, ја заиста не знам.

Стварно сте бре, људи, болесни у главу. Много болесни од те мржње коју нсоите стално у себи. И појешће вас та мржња изнутра, остаћете само као празне љуштуре од некадашњих људи.

И потпуно сте онако шизофрено подељене личности.

С једне стране вам је драго што се оним потурицама неће опет пружити прилика да вам седну на грбачу и да вас јашу у тој Босни, а са друге стране из сваког вашег коментара шикља жал и туга за том мултиетничком и мултиверском Босном какву сте имали у Југославији.

Nego, ja ću tebi kazati nešto, da ne duljimo lakrdiju. Evo kako je: četiri stotine godina ste vi jahali nas, sada ćemo četiri stotine godina mi vas, a poslije ćemo se razgovarati ko će koga jahati za onih trećih četiri stotine godina. (ЛИНК)


Немој погрешно да ме разумеш али мени стварно није јасно како сте од једног рецепта за питу стигли до овде у својим коментарима.

Али ако ви инсистирате на томе и ако вам је све то толико уживање, нека вас...

Наставите како сте и започели.

Халалио сам вам читав овај низ коментара и све увреде које ми је Теса упутила ничим изазвана.

И вероватно се нећу никада више ни усудити да пред тобом и Тесом кажем било шта о тим вашим босанским стварима иако је ова моја Србија пре 100 година изгубила трећину свог становништва и 60% мушкараца од 18 до 55 година старости због те Босне и Срба у Босни и у Хрватској.

И не мислим да је моја Србија тада погрешила. Јесмо то скупо платили, али имало је смисла.

За разлику од овога што данас читам од тебе и од Тес на Блогу Б92.





tessa1 tessa1 11:24 11.11.2023

Re: ?

-zezala sam se.


Ne, ne, ti si mrak.


I nemam pojma zašto nisi u skripti, kao da će nešto promjeniti što ja vidim tvoje bede meni upućene.
solo solo 11:26 11.11.2023

Nemere lička noga u bečku cipelu

И вероватно се нећу никада више ни усудити да пред тобом и Тесом кажем било шта о тим вашим босанским стварима иако је ова моја Србија пре 100 година изгубила трећину свог становништва и 60% мушкараца од 18 до 55 година старости због те Босне и Срба у Босни и у Хрватској.



Pa to i jeste poenta.

Da se Vlasi ne dosete.

Ajmo neku novu igru. Ovu smo prešli. Neuspešno,na žalost po nas.



Predlog mera: Odma na kitonijus na prvu bez tradicionalne srpske empatije.



p.s.

Ovde se empatija smatra slabošću. A možda i jeste.
shmoo shmoo 11:34 11.11.2023

Re: Šta je starije? Kokoš ili jaje?

solo

Onda nastaje kuknjava po modelu crvenokose moderatorke i ostale žgadije.



Пази само овај пример:


Tasa sjedi na Netu u ponoć i lijepi me govnima, pravi se pametan, sramotno je biti nastavnik srpskog i ovoliko zlonamjeran i glup..



Исто као та жгадија и фукара на Блогу Б92 коју си поменуо. Пресликан њихов модел комуникације.

Па јбт, Матори, да ли је могуће да се људи које иначе сматрам сасвим другачијим од ове жгадије и фукаре по Србији и на Блогу Б92 тако лако примају на такав модел комуникације какав им жгадија и фукара на Бологу Б92 намеће и да при томе потпуно поблесаве од силне мржње у својим коментарима па онда у својој глави пројектују и оно чега нема у саговорниковим коментарима?

О чему се ради?

Мисле да је то данас у моди бити као жгадија у Србији и на Блогу Б92 коју си поменуо и онда истресати сву своју мржњу 24/7 овде зато што тај наметнути модел комуникације црвенокосе модераторке и остале фукаре овде долази "из Београда, јеботе, престонице!"

Болесно је то, Матори.

Исувише болесно.

И мислим да уопште више не желим да себи приређујем од раног јутра да читам нешто што је испуњено са толико мржње.

Мржња је прелазна болест.

Не желим да је фасујем, лепше ми је без тога.

А вас неколико са Блога Б92 са којима могу нормално да комуницирам не осећајући да ме мрзите из дна душе...

Па са вама могу и приватно да комуницирам.

Не треба ми Блог Б92 за комуникацију са вама.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:34 11.11.2023

mnogo buke ni oko cega

ja uopste ne kapiram smisao ove drame.

tasa je spomenuo dobre pite iz bosne i onda smo dosli dotle da je on to namerno spomenuo da ispadne da se u bosni prave neka orijentalna jela kojih nema u srbiji i da u bosni nema srba??

za mene su mislena imenica kore rucno pravljene i nazalost nemam smisla za to.

za to znam da prave na kosovu dosta, na jugu srbijei ii u bosni. i smatram to nedostiznom vestinom.

mozda ih prave i sred bg, sedam generacijau unazad beogradjani, ali ja stvarno ne poznajem nikog.

moja pokojna tetka po zanimanju kostimograf a kasnije se bavila keteringom iz ljubavi i njena klopa je bila kao iz hajata, neke cuvene nokat sarmice i ruske salate koje stoje na sred tanjira jer su toliko sitno seckane, izmedju ostalog, e ta ista tetka mi je rekla posto je imala mnogo prijatelja u bosni i tamo povremeno isla, da su tamo pite koje je jela neverovatne. pri tomje bila zesce sujetna na sopstveno umece pravljenja svega i svaceg pa i pita. rekla mi da da dok sedi na kafi, neka od zena kaze “ sad cu ja pitu caskom” i jako brzo razvije kore i napravi cudo.

i evo ja sad pitam, sta u ovome ima lose???? tess, ne zapocinji iz sopstvenog ludila ili nezadovoljstva nepotrebne rasprave i kuknjavu koja ne vodi nicemu.

predatorz, nisam skontala ovo za toponime po bg, hasa,alija, stvarno ne kontam? ako moze kratko pojasnjenje??

ja dugo nisam pravila pitu sa mesom a stvarno je pravih onomad dobro ali imam nov sporet koga se jos plasim:) ali kore da razvucem, za tri zivota necu znati, a ni probati….
shmoo shmoo 11:36 11.11.2023

Re: Nemere lička noga u bečku cipelu

solo
И вероватно се нећу никада више ни усудити да пред тобом и Тесом кажем било шта о тим вашим босанским стварима иако је ова моја Србија пре 100 година изгубила трећину свог становништва и 60% мушкараца од 18 до 55 година старости због те Босне и Срба у Босни и у Хрватској.



Pa to i jeste poenta.

Da se Vlasi ne dosete.

Ajmo neku novu igru. Ovu smo prešli. Neuspešno,na žalost po nas.

Predlog mera: Odma na kitonijus na prvu bez tradicionalne srpske empatije.



p.s.

Ovde se empatija smatra slabošću. A možda i jeste.



Биће да си у праву.

Нека им је халал, како би то рекли у тој њиховој Босни.

shmoo shmoo 11:39 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

jednarecfonmoi

ja uopste ne kapiram smisao ove drame.


Ма не капирам ни ја.

И извини што сам нехотице изазвао својим безазленим питањем све ово на блогу код тебе.

Не бих даље... Боље да од сада заћутим да не би долазило до оваквих глупости.

predatortz predatortz 11:43 11.11.2023

Re: ?

Стварно сте бре, људи, болесни у главу. Много болесни од те мржње коју нсоите стално у себи. И појешће вас та мржња изнутра, остаћете само као празне љуштуре од некадашњих људи.


Ne razumem čemu ovo vređanje.
Samo sam te dobronamerno uputio gde ima dobre pite i egzot'ke.

A tu izgibaniju koju pominješ, pa i neki moji su tada dali glavu za Srbiju, a neki su preživeli i naučili nas da je volimo bezuvetno.

Nisam ja odvajao i razdvajao Srbe iz Srbije i Srbe iz Bosne. Ja to nikad ne činim, meni je to jedno biće. Nacionalno.

Za te teme traži drugog sagovornika.

predatortz predatortz 11:45 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatorz, nisam skontala ovo za toponime po bg, hasa,alija, stvarno ne kontam? ako moze kratko pojasnjenje??


Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?

Da smo ozbiljan narod, pazi SMO a ne STE, imali smo vremena da to davno promenimo.
predatortz predatortz 11:49 11.11.2023

Re: Nemere lička noga u bečku cipelu

Нека им је халал, како би то рекли у тој њиховој Босни.


A ko talo kaže u toj "njihovoj Bosni"?
I zašto tess i mene troaš među te?
Jezik ti je struka, od njega živiš, siguran sam da znaš da Srbin iz Bosne kaže "neks mu je prosto" ili "neka mu je od Boga prosto", ili samo "oprošteno".

Eto, na ovakve pederluke reagujemo.
Kada Bosnu svedete na svi su oni isti.
shmoo shmoo 11:56 11.11.2023

Re: ?

predatortz

Ne razumem čemu ovo vređanje.



Ништа те ја нисам вређао.

Само се питам чему овакав низ коментара који сте измењали међусобно ти и Теса где она у својим коментарима користи сваку прилику да ме испљује, а ти јој асистираш.

И не знам другачији одговор од тога што сам написао а што ти сматраш увредом.

Није увреда него не видим рационално објашњење за твоје и Тесине коментаре у којима стигосте и до Сјенице и до Тутина и курца-палца на моје питање без икакве зле намере за рецепт за питу из Босне.

И не видим неко друго објашњење осим тога што сам ти написао.

Ако ти имаш неки другачији одговор зашпто сте и она и ти тако реаговали на моје питање, реци ми.

Ја га не видим.

'Ебала ме пита, куд је и поменух.

Nisam ja odvajao i razdvajao Srbe iz Srbije i Srbe iz Bosne. Ja to nikad ne činim, meni je to jedno biće. Nacionalno.


Надам се да је тако.

Не видим то у твојим коментарима, поготово не у овима које си овде измењао са Тесом, али надам се да је тако.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:59 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
predatorz, nisam skontala ovo za toponime po bg, hasa,alija, stvarno ne kontam? ako moze kratko pojasnjenje??


Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?

Da smo ozbiljan narod, pazi SMO a ne STE, imali smo vremena da to davno promenimo.


bez ikakve zle namere te pitan da navedes na koja to mesta mislis tacno u beogradu i sta bi trebalo da se promeni, jer stvarno i najstvarnije ne znam na koja mesta mislis. samo eksplicitnije molim lepo.

solo solo 12:00 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?


JUGOSLOVENSKIM

Na žalost
shmoo shmoo 12:02 11.11.2023

Re: Nemere lička noga u bečku cipelu

predatortz
Нека им је халал, како би то рекли у тој њиховој Босни.


A ko talo kaže u toj "njihovoj Bosni"?
I zašto tess i mene troaš među te?
Jezik ti je struka, od njega živiš, siguran sam da znaš da Srbin iz Bosne kaže "neks mu je prosto" ili "neka mu je od Boga prosto", ili samo "oprošteno".

Eto, na ovakve pederluke reagujemo.
Kada Bosnu svedete na svi su oni isti.



Нигде ја вас двоје не трпам, сами се трпате својим коментарима.

К'о пасуљ на Божић што би рекла моја баба из Титела.

Које, бре, педерлуке?

Је л' ви икада капирате зезање?

(Ти и Теса, не сви људи из Босне.)

Предаторе, озбиљно кажем и теби и Теси...

Изјешће вас та толика мржња изнутра, постаћете само љуштуре од некадашњих људи.

Опустите се мало иначе одосте са тим и таквим својим главама у курац.





solo solo 12:05 11.11.2023

Re: Nemere lička noga u bečku cipelu

Нека им је халал, како би то рекли у тој њиховој Босни.


''Allahimanet''
shmoo shmoo 12:05 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

jednarecfonmoi
predatortz
predatorz, nisam skontala ovo za toponime po bg, hasa,alija, stvarno ne kontam? ako moze kratko pojasnjenje??


Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?

Da smo ozbiljan narod, pazi SMO a ne STE, imali smo vremena da to davno promenimo.


bez ikakve zle namere te pitan da navedes na koja to mesta mislis tacno u beogradu i sta bi trebalo da se promeni, jer stvarno i najstvarnije ne znam na koja mesta mislis. samo eksplicitnije molim lepo.




Не капира то Предатор. Живи дуго у Београду али још увек није укапирао.

Београд је 70 година био престоница Југославије.

Не само Србије и свих Срба на свету него Југославије.

Па ето, и његов син не рачуна Београд у српске градове данас.

А Преда то не капира.

Ми јесмо озбиљан народ.

Али са тешким, много тешким историсјким наслеђем.

То на шта он мисли не може се извести ни лако ни брзо.

Треба много времена да се то уради на шта Предатор мисли, исто онолико дуго колико је и грађено на ту другу страну (види, на пример, под Филип Младеновић, југословенски новинар, рођен у Београду, школован и читав живот у Београду...)

Ево лепо то укратко објаснио Соло:

solo

Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?


JUGOSLOVENSKIM

Na žalost
predatortz predatortz 12:07 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?


JUGOSLOVENSKIM

Na žalost


Teško da su Kalemegdan, Tašmajdan, Terazije, Čukur česma, Jatagan ma(h)ala, Karaburma... nekakave jugoslovenske reči.
Nisu ni slovenske, ni južnoslovenske, a tek nisu srpske.
A imenuju centar srpskog glavnog grada.
Ozbiljan narod čini sve da potre sve recidive okupacije. U što kraćem roku.
Mi se ponosimo time što to nismo učinili.
Jbga...
predatortz predatortz 12:11 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Па ето, и његов син не рачуна Београд у српске градове данас.


Kako si ti, kad mi već dete pominješ, došao do ovog zaključka?
Tako što se dete zeza da je Novi Sad grad u Republici Srpskoj, zbog velikog broja onih kokoji imaju poreklo ili su rođeni u Republici Srpskoj a žive u Novom Sadu?
Ima ih i u Beogradu, ali u Novom Sadu, budući da je nekoliko puta manji od Beograda, je to mnogo uočljivije.

To misli moje dete, kada se zeza.

solo solo 12:12 11.11.2023

Re: Šta je starije? Kokoš ili jaje?

Па јбт, Матори, да ли је могуће да се људи које иначе сматрам сасвим другачијим од ове жгадије и фукаре по Србији и на Блогу Б92 тако лако примају на такав модел


O da, moguće, i prakticira se obilato.

Iskreno ti zameram što se toliko trošiš na objašnjavanja nošen svojim refleksnim empatijama hraneći njihovu bolesnu jadnost.

Kitonijus i kraj.

To najbolje razumeju.
solo solo 12:13 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ozbiljan narod čini sve da potre sve recidive okupacije.


Ozbiljan, da.

Volim kad čujem prave odgovore.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:14 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Čijim jezikom ti se zove sve što vredi u Beogradu?


JUGOSLOVENSKIM

Na žalost



aaaaa,na to mislis,na komunjarske nazive?? ima ih jos ponegde, da. jer zbunilo me sto se nesto pisao, muja, hasa…

vise puta sam rekla sta mislim o komunistima i njihovim naslednicima, ali do skoro smo, moji i ja sa njima sve namerno po starom, tj. posleratnom, marsala tita( ovo prestasmo vremenom, 29. novembra ( ovo i dalje koristim), bulevar revolucije( prestala i ovo)

a znas zasto…. pa zato sto kad su uvedena nova imena, iliti stara, predratna sto su neki imbecili taksisti krenuli da se cude kad kazes 14. decembra, pa nadmeno “ ah, patrijarha varnave” i sto mi sr vise puta nekad negde, naprimer sluzbenica u banci sa visine obratila sa sve NAGLASAK( nisam ispratila koji, ali nadmenost jesam) i kao “ ah, mislite kraljice natalije, nije to vise narodnog fronta”


jel?????

e kad je tako, omda klasicnim srpskim inatom zastupjenim i u selu i u gradu gde god srba ima namerno izgovarasmo “po komunisticki”.
solo solo 12:21 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega


Predatore, njima nisi jasan,meni jesi.

Ja sam bio gost u tvojoj rodnoj Tuzli. 9 godina.

Video sam stvari iznutra, na svojoj koži osetio i upozno Srbe, Muslimane i Hrvate uživo na tom terenu. Oni nisu. Zato su tako empatični i blagi prema tvojoj priči.

Znam da znaš isto što i ja znam jer u protivnom nisi iskren.Tvoje pravo.

Tako da bolje da ćutimo i gledamo šta nam valja dalje.

Valja nama preko rijeke.



predatortz predatortz 12:24 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

aaaaa,na to mislis,na komunjarske nazive??


Ne!
Mislim n turske!
Pola tvog rodnog grada, a mog mesta stanovanja, imenovano je tuđim, okupatorskim, turskim jezikom.

Nekad me zbog toga bude sramota.
solo solo 12:24 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

aaaaa,na to mislis,na komunjarske nazive?? ima ih jos ponegde, da. jer zbunilo me sto se nesto pisao, muja, hasa…


Ne baš.

Priča je mnogo komplikovanija i nije za mesto ostrašćenih i niskokapacitetnih blogera.
Milan Novković Milan Novković 12:25 11.11.2023

Re: Nemere lička noga u bečku cipelu

solo
И вероватно се нећу никада више ни усудити да пред тобом и Тесом кажем било шта о тим вашим босанским стварима иако је ова моја Србија пре 100 година изгубила трећину свог становништва и 60% мушкараца од 18 до 55 година старости због те Босне и Срба у Босни и у Хрватској.



Pa to i jeste poenta.

Da se Vlasi ne dosete.

Ajmo neku novu igru. Ovu smo prešli. Neuspešno,na žalost po nas.



Predlog mera: Odma na kitonijus na prvu bez tradicionalne srpske empatije.



p.s.

Ovde se empatija smatra slabošću. A možda i jeste.

Pa nemoj tako, gde će ti duša, mi iz Prigrevice ni jedno nesretno studiranje režije u Pragu da navatamo, i ni jednu nesretnu vilu na Dedinju ... pa da, bar, kažem ...

A ta tradicionalna srpska empatija ima svoj most popular flavour: "udri bližnjega svoga" ... za njegovo dobro, naravno
solo solo 12:26 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ne!
Mislim n turske!
Pola tvog rodnog grada, a mog mesta stanovanja, imenovano je tuđim, okupatorskim, turskim jezikom.

Nekad me zbog toga bude sramota.




O čemu ti to?

Izvini Taso ako zadirem u tvoju struku.
predatortz predatortz 12:28 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ja sam bio gost u tvojoj rodnoj Tuzli. 9 godina.

Video sam stvari iznutra, na svojoj koži osetio i upozno Srbe, Muslimane i Hrvate uživo na tom terenu. Oni nisu. Zato su tako empatični i blagi prema tvojoj priči.

Znam da znaš isto što i ja znam jer u protivnom nisi iskren.Tvoje pravo.


Upoznao si ti qratz moj!
Upoznao si Tuzlu s kraja sedamdesetih i početka osamdesetih, nemaš ono što se zove "kolektivnim sećanjem",ono što imaju porodice sa malo dubljm korenima tamo.
To što ga tebi nisu iznosili, ne znači da to sećanje puno loših iskustava nisu imali.
solo solo 12:28 11.11.2023

Lanče jebeš naknadnu pamet.

Pa nemoj tako, gde će ti duša, mi iz Prigrevice ni jedno nesretno studiranje režije u Pragu da navatamo, i ni jednu nesretnu vilu na Dedinju ... pa da, bar, kažem ...

A ta tradicionalna srpska empatija ima svoj most popular flavour: "udri bližnjega svoga" ... za njegovo dobro, naravno


Nisam siguran da taj engleski šut nije toxičan.

Ne bih se zajebavao sa tim bez zaštitne opreme
tessa1 tessa1 12:29 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ma da, povezao NS u RS, ono Mujica-kujica (ovo je čak citirao, nije trepnuo), prekopčao kao pogrešne žice na bombi, plava, crvena i žuta on op, ajde žutu ću precvikati po osjećaju, i pita mene o pitama i bosanskim stranicama o pitama, sav važan, cc,


Pita mene za bosanske pite a kolovođa u izgibiju pred Aranđelovdan mu je Mujica iz Tuzle..


Tasi nije prvi put da izvuče deblji kraj radi Soloa, davne 2018. sam mu rekla da stavi prst na čelo, ali, ne, neće, ovaj mu podilazi, našao je u Tasi za svoje neuspjehe na ovom virtuelnom prostoru ortaka, Tasa lakovjeran se prepustio njegovim dobrim namjerama i to je to,

Ne odričeš se đavla, gineš za njega..



p.s. Sinoć gledam seriju po knjizi C. J. Tudor, čitala sam neke njene knjige, ne ovu adaptaciju..



tessa1 tessa1 12:30 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Predatortz, ne vjeruj mu ništa za Tuzlu. Manipuliše.
solo solo 12:30 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Upoznal si ti qratz moj!
Upoznao so Tuzlu s kraja sedamdesetih i početka osamdesetih, nemaš ono što se zove "kolektivnim sećanjem",ono što imaju porodice sa malo dubljm korenima tamo.
To što ga tebi nisu iznosili, ne znsči da to sećanje puno loših iskustava nisu imali.


Vidiš kako je bolno.

Dovoljna je ova tvoja reakcija.

Njima možeš te lafine meni teško.

Neka ostane na ovome.

Ne bi ti se svidelo dalje a ni njima.

Nikome.
shmoo shmoo 12:31 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz

Mi se ponosimo time što to nismo učinili.



Ко се, бре, поноси?

Па је л' из мојих речи или из твојих и Тесини врца жал за некадашњом мултиетничком и мултикултурном Босном?

И покушавамо, није да не покушавамо... Само много времена треба.

И лакше би нам било када не би са нама у истој екипи играли и они који жале толико за за том већ 30 година покојном Југославијом зато што су у њој некада били млади, а данас су потрошени старци, али ето...

Не можеш да играш са картама које немаш у руци него само са онима које имаш.







Човече, Предаторе, је л' ти капираш да скоро целокупно тржиште школских уџбеника у Србији држе две издавачке куће, немачки Клетт и БИГЗ у власништву Анте Жужула, Туђмановог пријатеља на прст у дупе.

Шта мислиш, како је и којим путевима у Србији дошло до тога?

Ето ономад онај директор у некој школи у Војводини хтео да даје отказе својим запосленима који су хтели да узму оне Кавчићеве уџбенике који представљају покушај да се разбије тај бескрупулозни монопол Хрвата, Словенаца и Немаца на тржишту уџбеника у Србији.

Срећом неко је то изнео у медије па је онда тај директор школе поднео оставку.

А мислиш да је то лако у Србији данас борити се на тај начин?

Читај, Предаторе, читај! (ЛИНК)

(А тако ти је у свакој области у Србији.)

Деца су ти учила и уче из тих немачких и хрватских уџбеника.

Што ниси организовао родитеље у школи своје деце да се побуните против тога?

Што ћутите?

Што не дигнете глас против тога?

У школи би морали онда да реагују ма колико год их Клетт и БИГЗ поткупљивали и притискали, претећи чак понекада и физичком силом нама непослушнима.

Него ви као родитељи идете линијом мањег отпора.

Хоћете да будете озбиљан народ, а не бисте да жртвујете за то ни трунку свог комфора.

Е па курац! Не може тако.

Ја сам као наставник у мојој школи покушао наставнике да окренем од Клетт и БИГЗ. И тражио помоћ родитеља. И нисам је добио. Па сам у том покушају остао сам са курцем на ветрометини.

И онда ми ти држиш предавање како Београђани и Срби нису озбиљан народ.

Па јбг, Предаторе, и ти си већ 30 година Београђанин (пардон Земунац, без увреде јер знам шта Земунци мисле о томе).

Нисмо само Једнареч, Соло и ја Београђани. И ти си.

solo solo 12:32 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Predatortz, ne vjeruj mu ništa za Tuzlu. Manipuliše.


Lijevo krilo naprijed!

Tko je na desnom?

Kad si takva patrijotkinja što jedeš govna iz Beča?

Zapalila na prvu.

Mrš bre fukaro!

Kači i dalje bečke kolače iz Lidla.

Kurac - imamo i mi Lidl.

Došo on nama nismo mi njemu.
tessa1 tessa1 12:32 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

pred Aranđelovdan

Uoč. :))
predatortz predatortz 12:34 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

tessa1
Predatortz, ne vjeruj mu ništa za Tuzlu. Manipuliše.


Ma šta on zna o Tuzli?!

To je kao kad pričaš glupost kako se u Banjaluci među Srbima nije osećao otklon prema Hrvatima zbog Kozare i Jasenovaca.
Nije! Bilo je kažnjivo ispoljiti ga.
Ali u četiri zida su se neke druge istine, tačnije, iznosile.

Jok, pričaće neko nekom Solou nešto za šta se moglo robijati i robijalo se.
solo solo 12:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Нисмо само Једнареч, Соло и ја Београђани. И ти си.


Jeste sa prijavom mesta boravka.

Tako sam i ja bio Tuzlak.

Kurac moj.



Ko što je i neoTessana bečlijka
shmoo shmoo 12:37 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
Па ето, и његов син не рачуна Београд у српске градове данас.


Kako si ti, kad mi već dete pominješ, došao do ovog zaključka?



Сам си то написао.

To misli moje dete, kada se zeza.



Наравно, тако сам и схватио.

Уосталом, испричао сам уз то и оно о оним момцима и девојкама из Бањалуке који у иностранству неком странцу тврде да је Бањалука у Србији.

И још уз то написао:

Е то, Предаторе, ја зовем позитивна географија.

Бањалука је у Србији, Нови Сад и Београд у Републици Српској. И обратно.


И шта ти је ту спорно?

Ниједну лошу реч нисам рекао за твоје дете.

Разумем твој родитељски нагон, и ја бих исто тако реаговао, али нисам ти дете споменуо ни у каквом лошем контексту.

Напротив. Свака част дечаку.

solo solo 12:38 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
tessa1
Predatortz, ne vjeruj mu ništa za Tuzlu. Manipuliše.


Ms šta on zna o Tuzli?!

To je kao kad pričaš glupost kalo se u Banjaluci među Srbima nije osećao otklon prema Hrvatima zbog Kozare i Jasenovaca.
Nije! Bilo je kažnjivo ispoljiti ga.
Ali u četiri zida su se neke druge ustine, tačnije, iznosile.

Jok, prčaće neko nekom Solou nešto za šta se moglo robijati i robijalo se.


Rekoh ti biće bolno. I jako dobro znaš o čemu ja to.

Izvini što ti kvarim Wikend.
solo solo 12:40 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ниједну лошу реч нисам рекао за твоје дете.

Разумем твој родитељски нагон, и ја бих исто тако реаговао, али нисам ти дете споменуо ни у каквом лошем контексту.


Debeli zar je moguće da ne vidš igru spinovanja.

Ofucale fore.

Izvini što se mešam ali negde me pogađaju ove zajebancije jer to rade inače ovde sa nama.

Neću više.
predatortz predatortz 12:43 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Па је л' из мојих речи или из твојих и Тесини врца жал за некадашњом мултиетничком и мултикултурном Босном?


Bar ti bi trebao znati da čitaš sa razumevanjem!
Ne ide ti to ovih dana...
Tess i ja upravo činimo suprotno od onoga što ti tvrdiš da činimo.
Kakav žal za "multietničkom Bosnom", čoveče?
Drogiraš li se?!
Mi kažemo da je Bosna mnogo složenija od toga. I kažemo ti, tess uvredama, a ja bez njih, da nas ne poistovećuješ sa onim što nismo.
A ti to uporno činiš, jebali te i pita i Mujica!

Činiš nam ono što su Hrvati činili vama iz Srbije kada su vas sve poistovećivali sa Ciganima, a bosanski muslimani i dan danas tvrde sa ste Vlasi ili turski kopilani.

Nemoj to da činiš, vešt si na rečima, veštiji mnogo od mene, posao ti je da budeš.
Ali nisi baš toliko vešt da se ta namera ne da pročitati iz njih.

solo solo 12:44 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Tasi nije prvi put da izvuče deblji kraj radi Soloa, davne 2018. sam mu rekla da stavi prst na čelo, ali, ne, neće, ovaj mu podilazi, našao je u Tasi za svoje neuspjehe na ovom virtuelnom prostoru ortaka, Tasa lakovjeran se prepustio njegovim dobrim namjerama i to je to,


Misliš da ovo može da ti prođe?

Sad mi već zvižde jaja od tvoje jeftine manipulacije.

Inače je ovo jeftin blog ali nekad i ljudi sa lovom svrate u kinesku radnju.
predatortz predatortz 12:45 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Rekoh ti biće bolno. I jako dobro znaš o čemu ja to.


Iskreno, nemam ni ideju. Još iskrenije, boli me qratz!


Izvini što ti kvarim Wikend.


Teško da mi vikend mogu pokvariti reči čoveka kojeg ne poznajem.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:49 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Нисмо само Једнареч, Соло и ја Београђани. И ти си.


Jeste sa prijavom mesta boravka.

Tako sam i ja bio Tuzlak.

Kurac moj.



Ko što je i neoTessana bečlijka



smesna je ova fotka sa prazilukom

beograd se jednostavno voli, pa bio mesto stanovanja ili mesto rodjenja.

pa evo tebe pitam predatore, da li volis beograd ili zemun, sa sve njegovom guzvom i histerijom, sa cistocom koja nije na visokom nivou ali i sa tajnim prolazima izmedju zgrada, sa mostovima koji imaju dusu, pa cak i ovaj na adi kad ides biciklom preko njega, sa muzejima, kafanama i pozoristima i ponekim vrtom na otvorenom?

jer ako mi odgovoris sa “ DA” ti za mene jesi 100% beogradjanin, placao porez uredno ili kasnio malo ili sta god.

sto ne znaci da nisi TAKODJE i tuzlak jer nikad ne bi trebalo da zaboravimo odakle smo rodom gde god bili.

eto.
shmoo shmoo 12:52 11.11.2023

Re: Šta je starije? Kokoš ili jaje?

solo
Па јбт, Матори, да ли је могуће да се људи које иначе сматрам сасвим другачијим од ове жгадије и фукаре по Србији и на Блогу Б92 тако лако примају на такав модел


O da, moguće, i prakticira se obilato.

Iskreno ti zameram što se toliko trošiš na objašnjavanja nošen svojim refleksnim empatijama hraneći njihovu bolesnu jadnost.





Па зато што су ми до овог овде просеравања и Теса и Предатор били драги блогери са којима сам волео да се дописујем на Блогу Б92 и одвајао сам их од фукаре која овде обитава.

Па ме сада носи инерција... Зауставићу се, не може та инерција вечито да траје.

Kitonijus i kraj.

To najbolje razumeju.



То је резервисано за црвенокосу модераторку и њену жгадију и фукару.

Љуби их чика Кркар и његов Беба Поповић.


Него, Матори, мислим да знам шта је највише заболело...


Tasa u ponoć lijepi sličice po blogu o četnicima hipsterima jer su mu oni prva asocijacija na gibanicu






Добила је излив беса због гибанице, брате!


shmoo

kraj gibanice tebe interesuje bosanska pita?



Јебеш гибаницу. То зна свака наварена четничка будала из филмова Вељка Булајића да прави исто колико зна и да закоље прасе и да га врти на ражњу.







А ја нисам баш националиста, али нисам вала ни интернационалиста.

(Кад сам видео ко је све националиста а ко интернационалиста данас у Србији, одлучио сам да своју трку возим сам као Флојд.)


Чашу ову мајци, оној што је смежурана и седа, погурена и рома, дошла и рекла сину : “Чедо моје, како би те нана о светом Аранђелу оставила без колача!” Господо, не могу да је опишем, јер није личила на царицу Милицу, националистима, а ни интернационалистима, јер није личила на Рембрантову мајку.(ЛИНК)






Јеботе, откада се нисам овако слатко смејао!

Брате рођени, прсла је због гибанице!


tessa1 tessa1 12:52 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Ms šta on zna o Tuzli?!

Zna manipulisati, dovoljno za bedu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:54 11.11.2023

soa! bazen sa vodom od 30 stepeni

gde ima u beogradu spa gde nije guzva i da je stvarno bas bas topla voda?

ah.

moze i da mi se sapne privatno.

hvala lepo.

sve sto mi padne napamet, mislim da je guzva
predatortz predatortz 12:56 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Jeste sa prijavom mesta boravka.

Tako sam i ja bio Tuzlak.


Zar nisi i ti ovde sa prijavom boravka?

Uzgred, molim te da citiraš gde i kada sam ja rekao da sam Beograđanin?

Pomoći ću ti - nikad i nigde.

Ja sam stanovnik Beograda, a između toga i Beograđanina je cela jedna Vaseljena.

Sentiment koji Tasa oseća prema Beogradu će možda imati moji unuci, ako deca odluče da ostanu ovde i zasnuju porodice ovde.
Ja ga nikad neću imati u tom intenzitetu.

Svestan sam toga i nisu potrebne tvoje impotentne upadice da me na to podsećaju.

solo solo 12:58 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Činiš nam ono što su Hrvati činili vama iz Srbije kada su vas sve poistovećivali sa Ciganima, a bosanski muslimani i dan danas tvrde sa ste Vlasi ili turski kopilani.


Što ne ispričaš kako su se Srbi u toj Bosni /Tuzli/ odnosili prema Srbima?

Ko je kome lizo jaja i gajio udvoričku politiku?

Kad se desi brak između Srba i Muslimana ko se odrico dece i izbacivao ih iz kuće i ko ih je prihvatao pa se posle mirili?

Koliko je Srba učestvovalo u odbrani Tuzle na njihovoj strani?

Jel neki Srbin puco na kolonu JNA u Skojevskoj?

Pljuješ komuniste a sam si pisao (o da,pratim jako dobro i pamtim) da ti je otac bio visokopozicionirani profesor na jel beše rudarskom fakultetu?
Pa jel u ono vreme neko mogo da bude to a da nije bio u partiji? Moguće ali sumnjam.
Kako god morao je da bude lojalan što je još gore. Nisi njihov ali si sa njima.

I misliš da je slučajno što si u vjosci bio u tom VESu pre rata,to možda možeš ovima da serviraš da progutaju. Za školu rezervnih oficira si morao da budeš član partije ili da imaš izuzetno jaku vezu koja je opet po difoltu bila iz njihovih krugova - komunjarskijeh.

Ajde da se lažemo i dalje pokrivajući vlastite slabosti.

Narod se leči i ozdravljuje tako što se suočava sa svojim greškama i menja ih.

Mržnja i laž nikome nisu pomogli.

A da je prošlost bolna -bolna je - bona.



solo solo 12:59 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Zar nisi i ti ovde sa prijavom boravka?



Da, samo 4 generacije mojih pre mene su imale istu prijavu boravka.

To ,,prijava mesta boravka,, shvati u širem kontekstu.
Milan Novković Milan Novković 13:00 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

shmoo
jednarecfonmoi

ja uopste ne kapiram smisao ove drame.


Ма не капирам ни ја.

И извини што сам нехотице изазвао својим безазленим питањем све ово на блогу код тебе.

Не бих даље... Боље да од сада заћутим да не би долазило до оваквих глупости.


Jezičko sećanje koje mene uvek nasmeje.

Moja keva je imala 13 godina kad je počeo rat. Nije da im je "školski sistem" bio neki u Lici i pre rata, al rat ga je poremetio - spominjao sam i njenu naj dramu kad su ih jurile ustaše i ona se plašila vode, Jadova nadošla, i da se jedan drugar nije vratio po nju ode Micika (Milica) u večna lovišta, i slabo bi Miško, Tarzan iz Prigrevice, sad harao po Engleskoj iznoseći šut.

A u Prigrevicu došla dal 1948 ili malo kasnije (sve sam zaboravio, ali samo zato što nikad nisam ni znao) ona je u komšiluku među drugaricama još bila najstarija i imale su ograničen broj reči koje su koristile (da izbalansiram komentar i sa hvalospevom - bila je formidable u mentalnoj aritmetici)

Pa tako, npr, ja nikad nisam čuo da tamo neko koristi reč "odvratan".

I dok je ćale pozajmljivao zimi kjnige iz biblioteke u naramcima, al bio ćutolog, ona nije, ali je bila radoznala, radio, TV, ... i uvek raspoložena za ekperimente.

Jednom ja pravio previše loših fazona na račun ortaka, za njihovo dobro, i ona mi, posramljena (lako se prepoznavalo, osmejak bi joj poprimio i jedva ali primetnu notu ala Mads Mikkelsen kad u ulogama glumi osobu gde se situacija okrenula protiv njega) priđe i šapne na uvo: "Nemoj da budeš odvratan"

A inače je žestoko popravljala reči kojima bi i harmonijska analiza pokazala da imaju bagove: npr engleski grad Reding je izgovarala, od prvog dana, Redingen - logično, "Reding" na kraju izgovaranja ti "kljuca" u mozak, čak i kad ga nemušno izgovaraš

Al šta reći, jbg, što bi rekao Solo, ja sa Ličkim nogama sam tek na blogu naučio da nikad nisam dobro naučio šta znači reč "gordost"
solo solo 13:02 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Uzgred, molim te da citiraš gde i kada sam ja rekao da sam Beograđanin?

Pomoći ću ti - nikad i nigde.


Niti se ja bavim tim ko je šta - to su vaše priče - jer me blago zabole kurac ko je šta.

I gde sam se ja bavio tvojim i bilo čijim Beograđanstvom?

A boli me baš kurac i za moje Beograđanstvo.

I koliko je ovo više onaj Beograd.
predatortz predatortz 13:03 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

pa evo tebe pitam predatore, da li volis beograd ili zemun


Sve sam rekao kada sam pričao da već dugo imam osećaj da se vraćam kući odakle god da dolazim u Beograd.

Da pojašnjsvam šta to znači, nemam potrebu.

Reći ću još samo ovo...

Mnogima ovde se Beograd zalomio, prosto mu zapao kao mesto rođenja, kao što se meni zalomila Tuzla.
Ja sam Beograd izabrao da u njemu provedem ostatak života.
Nije da nisam imao druge alternative.


Toliko o Beogradu i meni u njemu.

solo solo 13:06 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Al šta reći, jbg, što bi rekao Solo, ja sa Ličkim nogama sam tek na blogu naučio da nikad nisam dobro naučio šta znači reč "gordost"


Jbg zato mnogi trpe da ih cipele žuljaju.

Sve ima svoju cenu kaj ne?
predatortz predatortz 13:06 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Uzgred, molim te da citiraš gde i kada sam ja rekao da sam Beograđanin?

Pomoći ću ti - nikad i nigde.


Niti se ja bavim tim ko je šta - to su vaše priče - jer me blago zabole kurac ko je šta.

I gde sam se ja bavio tvojim i bilo čijim Beograđanstvom?

A boli me baš kurac i za moje Beograđanstvo.

I koliko je ovo više onaj Beograd.


Onda samo treba da prestaneš da sereš, da ne bivaš svakoj čorbi mirođija i da pustiš odrasle ljude da razgovaraju bez tvojih upadica.
Verujem, čak siguran sam u to, da Tasa može da iznese ovu našu malu raspravu i bez toga.

solo solo 13:10 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

da pustiš odrasle ljude da razgovaraju bez tvojih upadica.


Za početak odrasli ljudi ne treba da preskaču bolna pitanja o odnosu Srba prema Srbima u tvojoj rodnoj Tuzli.

Ne zbog mene - zbog ovih kojima serviraš bajke.
Milan Novković Milan Novković 13:12 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Al šta reći, jbg, što bi rekao Solo, ja sa Ličkim nogama sam tek na blogu naučio da nikad nisam dobro naučio šta znači reč "gordost"


Jbg zato mnogi trpe da ih cipele žuljaju.

Sve ima svoju cenu kaj ne?

Ja ne znam nikoga, al garant ih ima (ja idem uglavnom u papučama, bez čarapa, evo i sad napolju na 6 stepeni dok iznosim š... šalim se, konstruišem, građevinišem, Gaudi mi nije ravan.

Kako ti stojiš sa cenom i zen-mirom bez autorske?
solo solo 13:13 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
da pustiš odrasle ljude da razgovaraju bez tvojih upadica.


Za početak odrasli ljudi ne treba da preskaču bolna pitanja o odnosu Srba prema Srbima u tvojoj rodnoj Tuzli.

Ne zbog mene - zbog ovih kojima serviraš bajke.


P.S.

Tasa je moj drug -još uvek a ,,do kad' će ne znamo,,na tessinu žalost i nije video tvoju rodnu Tuzlu iznutra pa eto da mu olakšam neka saznanja da ne podleže tvojim dezavujisanjima.
shmoo shmoo 13:13 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo

Izvini Taso ako zadirem u tvoju struku.



Ма јебеш струку.

Тамо где царује сировински састав негативне селекције па СВИ онда СВЕ најбоље знају струка нема никакву улогу.






predatortz predatortz 13:15 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Pljuješ komuniste a sam si pisao (o da,pratim jako dobro i pamtim) da ti je otac bio visokopozicionirani profesor na jel beše rudarskom fakultetu?


Moj otac nikad nije radio na Rudarskom fakutetu, a direktor tada jedine gradske gimnazije nije postao, uprkos želji nastavnog veća, jer nije bio komunista i nije želeo ni formalno da se učlani kada su to postavili kao uslov.

Znači, pretpostavka je majka zajeba. Nemoj da pretpostavljaš, pitaj.

misliš da je slučajno što si u vjosci bio u tom VESu pre rata,to možda možeš ovima da serviraš da progutaju. Za školu rezervnih oficira si morao da budeš član partije ili da imaš izuzetno jaku vezu koja je opet po difoltu bila iz njihovih krugova - komunjarskijeh.



Opet zajeb! Ja nisam bio u ŠRO, služio sam u 63. padobranskoj brigadi. A tamo sam služio jer sam bio sportski padobranac u AK Zdravko Smolej i pre odlaska u JNA imao dvocifren broj skokova.

U Ratnu oficirsku školu, koju jesam sa uspehom završio, sam upućen 1994. godine, po uputnici MUP RS, zbog nekih ratnih zasluga kojim ne bih ovde sad da mašem.

Pošto smo utvrdili ko priča napamet, bio bi red da prestaneš da izmišljaš moju biografiju.

A čestit čovek bi se i izvinio.
Ne očekujem, samo kažem šta bi bio red.



Edit:

Da ne pišem novi komentar...
Da li je u Tuzli bilo Srba koji su bili govna prema Srbima?
Da, bilo je!
Kao i svugde, kao i ovde što ih h je bilo.

I da, svi do jednog su bili komunisti.
Da li u policiji, da li u Komitetu, da li u sudu...
Jedan od takvih je pokušao mom ocu da smesti zatvor sa Miladinom Nedićem, docnijim poslanikom SDS. Cvrkota se prezivao.




solo solo 13:18 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

a ne znam nikoga, al garant ih ima (ja idem uglavnom u papučama, bez čarapa, evo i sad napolju na 6 stepeni dok iznosim š... šalim se, konstruišem, građevinišem, Gaudi mi nije ravan.


Ma nije reč o tebi, to sa papučama znamo od ranije, divanimo onako općenito.


Kako ti stojiš sa cenom i zen-mirom bez autorske?


Autorska? Šta to beše?

To su neki arhaizmi? Autorske na fakultetima, akademijama, kod Sarape na Pinku,naučnim časopisima.
Ovo je samo blog u izumiranju.

Komentatorska je sad u modi.

Znaš ono:



shmoo shmoo 13:22 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

solo
Ниједну лошу реч нисам рекао за твоје дете.

Разумем твој родитељски нагон, и ја бих исто тако реаговао, али нисам ти дете споменуо ни у каквом лошем контексту.


Debeli zar je moguće da ne vidš igru spinovanja.

Ofucale fore.

Izvini što se mešam ali negde me pogađaju ove zajebancije jer to rade inače ovde sa nama.

Neću više.



Нема потребе да ми се извињаваш.

А моја је грешка што у оваквим разговорима полазим од себе и од онога како ја приступам томе разговарајући са другим људима.

И нека свако мисли онда о мени шта год хоће али да пристанем да будем као и они, то свакако нећу.

А њих ако радују такве зајебанције, у реду.

Њихова ствар, није моја.


predatortz predatortz 13:26 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega


И нека свако мисли онда о мени шта год хоће али да пристанем да будем као и они, то свакако нећу.


Koji to oni?
Pročitaj pažljivo tvoje komentare upućene meni i one moje upućene tebi.

Crvenom olovkom podvuci reči koje se mogu podvesti pod uvrede, saberi ih u tvojim a potom u mojim komentarima.
Verujem da će te rezultat iznenaditi.
solo solo 13:26 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

A čestit čovek bi se i izvinio.
Ne očekujem, samo kažem šta bi bio red.

Mrzi me da tražim ali eto ti me ispravi pa me podseti gde ti je otac bio profesor u ono vreme( a znam da si to pisao) a onda ću ja da ti se izvinim što sam pobrkao fakultete ili ustanove.Što svakako ne menja suštinu.

Opet zajeb! Ja nisam bio u ŠRO, služio sam


Nisam ni tvrdio,više je bila digresija na proseravanja na predhodnim blogovima na temu ŠRO-a, uslova, komunjarstva.
Da sad vidim da sam tako napisao da može da izgleda da ima veze sa tobom lično ali nema. Više je principijelne prirode pljujem komuniste a trošim njihove benefite i iskrivljujem istinu.

Pošto smo utvrdili ko priča napamet, bio bi red da prestaneš da izmišljaš moju biografiju.


Niti imam potrebu za tim samo prepoznam bajkovitost pa nekad odreagujem na to.

Ništa nije slučajno i bajkovito.
solo solo 13:32 11.11.2023

Iznad Tešnja zora sviće

I nemam pojma zašto nisi u skripti, kao da će nešto promjeniti što ja vidim tvoje bede meni upućene.


Zato što ti voliš mrak.
predatortz predatortz 13:32 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Mrzi me da tražim ali eto ti me ispravi pa me podseti gde ti je otac bio profesor u ono vreme( a znam da si to pisao


Jesam, više puta. Gimnazija "Meša Selimović". Na nekim fakultetima je predavao kad je doktorirao, ali to je bilo nakon rata. Nikad nije bio komunista. Antikomunista oduvek.
shmoo shmoo 13:34 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz


Mi kažemo da je Bosna mnogo složenija od toga. I kažemo ti, tess uvredama, a ja bez njih, da nas ne poitovećuješ sa onim što nismo.



Рекох ти већ да вас двоје ја нигде не трпам нити поистовећујем са било ким.

Сами се својим коментарима трпате к'о пасуљ на Божић.

jebali te i pita i Mujica!


Да, јебала ме пита, куд је и поменух.

А јебо тебе Мујица (или Солоа, он је помињао Мујицу, а не ја), што мене Мујица да фирца ни кривог ни дужног.

Činiš nam ono što su Hrvati činili vama iz Srbije kada su vas sve poistovećivali sa Ciganima, a bosanski muslimani i dan danas tvrde sa ste Vlasi ili turski kopilani.



Знаш, Предаторе, када су нама на стадиону у Максимиру седамдесетих довикивали Цигани, Цигани!, ми смо следеће недеље на Маракани истакли огроман транспарент на којем је писало:

"Цигани поздрављају свог шампиона."

Кључна реч је шампиона, а не Хрвати, Цигани, муслимани, Власи, турски копилани,...

Него шампиона.

Живиш 30 година у Београду и још увек ниси то укапирао.

Ја нисам ни живео у твојој Тузли па није ни чудо да је не капирам и да не знам те ваше форе.

Али да ти после 30 година живота у Београду не капираш да је од свега што си набројао ипак много важнија реч оно шампиона...

Е јбг онда...

Да ниси ти можда неки фрањевац? То јест гробар, партизановац?





solo solo 13:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Jesam, više puta. Gimnazija "Meša Selimović".


Tad se nije tako zvala.

Čovek mi bio direktor a nisam znao. Il' je bio posle mog odlaska.

Da, moguće da nije bio član partije,bilo je i takvih retkih slučajeva ali lojalan je morao da bude svakako.

To sam i napisao u komentaru.

Kakav je problem?

Jedna digresija.

Nikad nisam bio član partije jer se u toj gimnaziji o kojoj pričaš u partiju primali samo odlični učenici. Ja bio vrlodobar pa zjanio.

Čije su to bile odluke? Spremačica ili....
predatortz predatortz 13:36 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Да ниси ти можда неки фрањевац? То јест гробар, партизановац?


Ne dao Bog!
Dovoljno mi je gadno što ksžem da navijam za Crvenu zvezdu.
Zbog imena, ne zbog kluba.
shmoo shmoo 13:39 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milan Novković

Al šta reći, jbg, što bi rekao Solo, ja sa Ličkim nogama sam tek na blogu naučio da nikad nisam dobro naučio šta znači reč "gordost"



Па знам, Милане, али да неко баш оволико прсне због гибанице и пите...

Што је много, много је.



predatortz predatortz 13:46 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Čovek mi bio direktor a nisam znao


Ti stvarno ne umeš da čitaš sa razumevanjem!

Čovek NIJE bio direktor, uprkos želji nastavnog veća da bude, jer NIJE bio član SKJ i NIJE želeo da potpiše pristupnicu zbog te titule.


Tebi je direktor mogao da bude Bobi, Slobodan Bogdanović.


A lojalan je bio toliko da je, rekoh, jedva izbegao zatvor kada su pakovali nekim Srbima.
Odbranio ga neki advokat iz Beograda, koji je ostao invalid na Sutjesci, nije imao ruku. On je tih godina branio Srbe iz Bosne od udara režima. Mog ćaketa je uspeo da odbrani, Miladina Nedića nije.

Kancelarija mu bila na Senjaku. Beograđani će možda znati o kome se radi.
Opasan čiča! Bio partizan, komunista, odlikovani učesnik rata, oficir...
Pričao, posle mu se sve to zgadilo.

Mom ćaletu je mnogo pomogao, a moja sramota je što mu ni ime nisam upamtio.


solo solo 13:47 11.11.2023

Re: Šta je starije? Kokoš ili jaje?

Јеботе, откада се нисам овако слатко смејао!

Брате рођени, прсла је због гибанице!


Zašto?

Pa nisu Tita i njegove zvali ,,gibaničari,,.

To bi valjda trebalo da bude afirmativno.

Šta očekuješ od bosanke koja kuha bečke kolače i sluša bečke dečake.

I ti me iznenađuješ.



U očekivanju Gvozdena i desnih.

Studio?
tessa1 tessa1 13:47 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Debeli, ne seri, potraži egzorcistu u vlasti si demona.

Nikada nisi reagovao na svu bedu koju mi Solo ispiše, šeniš oko njega. Odaberi stranu, tvoj je drug, ti nisi moj i ćao.

Jebo te Mujica za sofrom, i bosanska pita koju tražiš za slavu.
tessa1 tessa1 13:48 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

Milane, ne razumijem, jel tebi ne smeta što Solo svakih sedam dana spomene ličku nogu u bečkoj cipeli? Ne misli na tvoju nogu, ko veliš? I ja sam sada bosa i kratkih sam rukava, kašljucam još uvijek, i tvrdim da je Solo mrak. Vodite ga kući sebi.
shmoo shmoo 13:49 11.11.2023

Re: mnogo buke ni oko cega

predatortz
Да ниси ти можда неки фрањевац? То јест гробар, партизановац?


Ne dao Bog!
Dovoljno mi je gadno što ksžem da navijam za Crvenu zvezdu.
Zbog imena, ne zbog kluba.



О хвала ти, боже.

А не к'о онај Чучко (и Милисав) са својим Југославенским шпортским друштвом Партизан.

А степен гађења на Звезду данас нам је ту негде на истом нивоу.

Код мене то и није због имена (мада сам још као клинац маштао о томе да семој клуб за којег навијам зове, рецимо, Топчидерска звезда, а не Црвена звезда) него због самог клуба.

Почело је то код мене још половином осамдесетих када се у склопу припрема и намештања ситуације за грађански рат у СФРЈ на Северу Маракане појавио Аркан и све навијачке групе Звезде ујединио у делије, 'ебале га делије, турски војнички ред.

А дотле сам био редован на Северу Маракане, ишао на гостовања са Звездом... Шта зна дете ко је био Крцун.

Па шта мислиш, зашто ја ево већ 35 година уназад идем да гледам искључиво Чукарички?

Волим фудбал и због тога идем, а на Маракану одбијам да одем због Звезде већ 35 година.

И куд ћу онда... Па на локални стадион на Брду. Видим се са комшијама, попричамо,...

И уопште ми није недостајала нити ми данас недостаје Звезда.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana