Astrologija| Astronomija

Samo daj, taj stari zagrljaj

angie01 RSS / 19.11.2023. u 11:26
Amy+Hiley+Art+-+Hug+-+10.jpg?format=1000w
Amy Hiley art

 
 
 ustanovljeno dejstvo sirokog spektra:


koristiti protiv umora, tuge, losih misli, bolova u zglobovima, migrene, prosirenih vena i hemorodia, upala, problema sa prostatom, lose probave i  opstipacije, knedli u grlu, zastalih suza, suse i poplava, drhtavice i nesanice, hladnih nogu i srca, hladnog znoja, starackih fleka i onih svrbecih na obrazu, dlaka iz nosa i keratoza, nebuloza, artritisa, oseroporoza, ciroza, kifoza, lordoza, skleroza, lumbaga i nevidljivih tereta na ledjima, bradavica i polnih bolesti, kratkovidosti, pogleda na dole i zaborava, dubokog minusa u banci i neplacenih racuna, dugova u dusi, prevara prijatelja, izgubljenog sna i rasprsenih leptirica, tuznog kraja, celulita i strija, bora, i okesavilih stomaka,...i jos kojecega unaokolo,... i kad ne mozes i kad ti se nece, protiv losih izbora i krivih poteza, gresaka u koracima i recima, protiv Granda, Zadruga i Parova i spanskih serija, seronja, guzonja, smutljivaca, zla i mrzanje, rupe na cipeli i rasparanih dzepva, krompirica na rasparenoj carapi, lose frizure i krzavih noktiju, silikona, botoksa i laznog Luj Vitona, kamiona, aviona, gipsanih lavova na ogradi i laznih fasada,....kad te je sramota zbog drugih...
Izrazeno delovanje protiv sadasnjosti!

upotreba po potrebi, ako nije drugacije prepisano.

sajdefekti-povremeni trzaji i pogled u ogledalo, ponekad malo dublje od ocekivanog.

Balkan Polzela pharmacy inc ddt



Komentari (934)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:32 23.11.2023

Re: Zili!

pitanje je bilo moje, upuceno pajicu

I moje, ali sam ja aludirao više na ludnicu nego na Kolorado.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:33 23.11.2023

Re: Zili!

aludirao više na ludnicu


pa ludara u koloradu jebote. kako da se ne zabrinemo


angie01 angie01 23:36 23.11.2023

Re: Zili!

ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence.

pa gde ti zivis!...ti si video te licence, ili sta.

nekada se znalo ko je majstor i nije ni moglo drugacije i skolovanje i segrtovanje,..sad svako ko zna da nesto zasrafi, se prodaje za majstora.

pri tome, ne znam jel je opsnije, kada zoves one preko preporuke, ili na flajer iz sanducica.
gvozden1 gvozden1 23:37 23.11.2023

Re: Zili!


pitanje je bilo moje, upuceno pajicu

jel vi stvarno niste ukapirali ili se svi pravite blesavi?

Sad se sećam da je to bio slučaj, ali i inače se takve stvari ozbiljno pitaju.

Što ima nekog smisla, refleks neki, nešto poput ovoga sa Zili i Zrenjaninom.
bene_geserit bene_geserit 23:39 23.11.2023

Re: Zili!

ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence. Ok ovo oko kola, limarije, vopdovoda, govnovoda pa i oko struje, ali kotlovima i gasnim postrojenjima teško

Meni je gasnu instalaciju razvodio majstor bez licence, sproveo u dvorište iza kuće, reko trebaće mi dal za džakuzi, dal za roštilj, dal za šta drugo. Na kraju i ne koristim, džakuzi i roštilj su mi na struju.
Ali nije hteo da sprovodi struju, kaže to ne sme bez licence.
freehand freehand 23:40 23.11.2023

Re: Zili!

pa gde ti zivis!...ti si video te licence, ili sta.


Na blogu živim. Šta znaš ti o gasu i gasnim instalacijama uopšte?
freehand freehand 23:42 23.11.2023

Re: Zili!

bene_geserit
ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence. Ok ovo oko kola, limarije, vopdovoda, govnovoda pa i oko struje, ali kotlovima i gasnim postrojenjima teško

Meni je gasnu instalaciju razvodio majstor bez licence, sproveo u dvorište iza kuće, reko trebaće mi dal za džakuzi, dal za roštilj, dal za šta drugo. Na kraju i ne koristim, džakuzi i roštilj su mi na struju.
Ali nije hteo da sprovodi struju, kaže to ne sme bez licence.

Amerika, jebiga.

gvozden1 gvozden1 23:46 23.11.2023

Re: Zili!

To je deo grada koji je nekad bio obližnje selo, pa se prirodno spojilo

Već?
Ja, kad sam bio u Mužlji, skoro je to bilo, nema više od 40 godina, bilo baš selo.
:)
angie01 angie01 23:48 23.11.2023

Re: Zili!

Šta znaš ti o gasu i gasnim instalacijama uopšte?


rekoh par komentara gore.
zilikaka zilikaka 23:49 23.11.2023

Re: Zili!

angie01
, bolje se čuvajte bojlera na struju.


meni je eksplodirao plinski bojler u lice, odbacio me do vrata, nekih metar i po,..srecom, samo su mi stradale trepavice,...i sto sam bila u soku.

Uh, gadno. Jesu li našli zašto?
Verovatno opet neko malo curenje ali se sve zadržalo u kutiji bojlera i sačekalo varnicu jer inače bi bilo mnogo strašnije.
A već sam pričala al neka ponovim. Ne boli ništa al može biti korisno.
Značajna razlika je kad curi gas iz boce. To su teže frakcije ugljovodonika i ostaju pri zemlji jer su teže od vazduha. Umeju da se zavuku u rupe, puze po zemlji i teško se vetre. Bilo je i gušenja, ne jednom. Plus su te boce pod pritisko, ali je to još najmanji problem.
Gas iz cevovoda je metan, lakši od vazduha, penje se gore i odlazi osim ako je u zatvorenom i nema gde da izađe, kao kod ovih nesretnika danas.
Dakle, oštar nos i sapunjava voda, šta god od gasa imali.
freehand freehand 23:52 23.11.2023

Re: Zili!

angie01
Šta znaš ti o gasu i gasnim instalacijama uopšte?


rekoh par komentara gore.

Dakle ništa. Standardno.
gvozden1 gvozden1 23:52 23.11.2023

Re: Zili!

sapunjava voda,

Šta s njom, kako ona pomaže?
Pitam da naučim, nema skrivenih namera:)

I da, obavestio sam moderatora.
angie01 angie01 23:53 23.11.2023

Re: Zili!

Jesu li našli zašto?


ispustao onaj pipak, na kome se pali plemen, kada se pusti voda.

doso majstor "sa licencom", pa malo pritego tu sklopku...ja se gasa bas plasim,..rekoh znam taj jeziv slucaj, gde ljudi nit luk jeli, nit mirisali, a stradali od dzepa u temelju.
angie01 angie01 23:54 23.11.2023

Re: Zili!

Dakle ništa. Standardno.


pitala te vec na ovoj strani, sta je tebi, ono postao si tezak drkos, mnogo veci nego obicno.
zilikaka zilikaka 00:05 24.11.2023

Re: Zili!

Pa komšiče, ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence.

Kojim poslovima?
Ako misliš na velike sisteme, naravno da tu ima niz propisa i ko i kako radi i ko kontroliše.
Po kućama je druga priča. Niko te ne pita ko je radio, samo dođu da izvrše tehnički prijem ali samo pri prvom priključenju. Dalje ih ne zanima. Do pre desetak godina su povremeno išli po kućama sa detektorom, kao kontrolišu unutrašnju instalaciju al ni toga odavno nema.
Ne postoji dozvola za rad niti licenca za te kućne instalacije. Mislim na majstorisanje.
I meni su kotao priključivali oni isti koji su razvodili grejanje. Dobro, ovi su to inače radili i u firmi al opet, sve je to išlo po sistemu koga nađeš.
freehand freehand 00:06 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
Dakle ništa. Standardno.


pitala te vec na ovoj strani, sta je tebi, ono postao si tezak drkos, mnogo veci nego obicno.
Ma to što si ti mene pitala je potpuno irelevantna stvar svima sem tebi. Ali da pitam ja tebe dve stvari koje nisu tako banalne i uvredljive u svojoj banalnosti.
Dakle, odakle ti ideja da ti stalno nkom nešto treba da objašnjavaš i da taj neko tebe sa uvažavanjem mora da sluša pogotovo kad objašnjavaš stvari o kojima enmaš blagog pojma, a to je mahom sve?
I drugo, odakle ti ideja da je normalno i pristojno kvalifikovati kroz procene nečijeg stanja, i odakle crpiš pravo da se takvim stvarima baviš?
freehand freehand 00:08 24.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Pa komšiče, ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence.

Kojim poslovima?
Ako misliš na velike sisteme, naravno da tu ima niz propisa i ko i kako radi i ko kontroliše.
Po kućama je druga priča. Niko te ne pita ko je radio, samo dođu da izvrše tehnički prijem ali samo pri prvom priključenju. Dalje ih ne zanima. Do pre desetak godina su povremeno išli po kućama sa detektorom, kao kontrolišu unutrašnju instalaciju al ni toga odavno nema.
Ne postoji dozvola za rad niti licenca za te kućne instalacije. Mislim na majstorisanje.
I meni su kotao priključivali oni isti koji su razvodili grejanje. Dobro, ovi su to inače radili i u firmi al opet, sve je to išlo po sistemu koga nađeš.

Jebem li ga, ja nikad nisam čuoda se ovde kod nas time iko i bavio sem ovlašćenih firmi, dakle registrovanih u kojima bar vlasnik ima licencu za te poslove. za sveostalo znam da se mulja i radi u fušu, za gas i gasne instalacije to nisam čuo.
angie01 angie01 00:11 24.11.2023

Re: Zili!

Ma to što si ti mene pitala


boktemazo, pa ovo ko da je carli pisao.
zilikaka zilikaka 00:14 24.11.2023

Re: Zili!

gvozden1
sapunjava voda,

Šta s njom, kako ona pomaže?
Pitam da naučim, nema skrivenih namera:)

I da, obavestio sam moderatora.

Jednostavno. Plastična flašica za vodu, čep probušiš šilom, da bude 2-3mm.
Naspeš 10-15% deterdženta za sudove i ostatak vode al polako, da mnogo ne peni.
Onda veću krpu(to podmetneš uspod, da te gospođa ne ubije što prskaš po kući) i od hore lagano preliješ onom sapunjavom vodom redom spojeve. Sačekaš koju sekundu i ako nema mehura, teraš dalje.
Bitno da dok čekaš cev bude vlažna, da se ne osuši ona voda jer neće praviti mehur, naravno.
Kažem, provereno otkriva curenja koje ni jedan uređaj ne može.
Ima i onih sprejeva, po 10 evra boca, al isto to rade, možda i lošije.
Ljudi greše kad naprave penu i nanesu. Tu se nađe al malo veće curenje. Ova mikro se sakriju u peni.
freehand freehand 00:16 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
Ma to što si ti mene pitala


boktemazo, pa ovo ko da je carli pisao.

Ček, ti si ona faca što nešto bljucka po "pritrčavanju" a malo, malo pa pustiš neki prdavac tipa "bogtemazo isti Huči" ili "ovo kao da je Čarli pisao".
ako ne umepš da razgovaraš normalno, da nikom ništa ne objašnjavaš već da jednostavno izneseš svoje mišljenje bez obzira kakvo je - šta će ti te lažna govanca što ih za sobom ostavljaš?
freehand freehand 00:18 24.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
gvozden1
sapunjava voda,

Šta s njom, kako ona pomaže?
Pitam da naučim, nema skrivenih namera:)

I da, obavestio sam moderatora.

Jednostavno. Plastična flašica za vodu, čep probušiš šilom, da bude 2-3mm.
Naspeš 10-15% deterdženta za sudove i ostatak vode al polako, da mnogo ne peni.
Onda veću krpu(to podmetneš uspod, da te gospođa ne ubije što prskaš po kući) i od hore lagano preliješ onom sapunjavom vodom redom spojeve. Sačekaš koju sekundu i ako nema mehura, teraš dalje.
Bitno da dok čekaš cev bude vlažna, da se ne osuši ona voda jer neće praviti mehur, naravno.
Kažem, provereno otkriva curenja koje ni jedan uređaj ne može.
Ima i onih sprejeva, po 10 evra boca, al isto to rade, možda i lošije.
Ljudi greše kad naprave penu i nanesu. Tu se nađe al malo veće curenje. Ova mikro se sakriju u peni.

Takozvano ispitivanje bez razaranja.
zilikaka zilikaka 00:18 24.11.2023

Re: Zili!

Jebem li ga, ja nikad nisam čuoda se ovde kod nas time iko i bavio sem ovlašćenih firmi, dakle registrovanih u kojima bar vlasnik ima licencu za te poslove. za sveostalo znam da se mulja i radi u fušu, za gas i gasne instalacije to nisam čuo.

Ja ti kažem kako ide po kućama. To ne podleže kontrolama, nema evidencije...niko ne zna u kojoj kući imaš kotao, gde peći na gas...
Išli su negde neki klinci i skicirali razvod ali i to nije svugde.
Ma, kažem ti, niko o tome ne vodi računa sistemski.
zilikaka zilikaka 00:19 24.11.2023

Re: Zili!

Takozvano ispitivanje bez razaranja.

Jedno od, al sasvim banalno:)
gvozden1 gvozden1 00:19 24.11.2023

Re: Zili!

Jednostavno. Plastična flašica za vodu, čep probušiš šilom, da bude 2-3mm.
Naspeš 10-15% deterdženta za sudove i ostatak vode al polako, da mnogo ne peni.
Onda veću krpu(to podmetneš uspod, da te gospođa ne ubije što prskaš po kući) i od hore lagano preliješ onom sapunjavom vodom redom spojeve. Sačekaš koju sekundu i ako nema mehura, teraš dalje.
Bitno da dok čekaš cev bude vlažna, da se ne osuši ona voda jer neće praviti mehur, naravno.

Hvala.
Slično sam viđao kod vulkanizera, i oni traže rupicu na gumi sličnom metodom.

Palo mi to na pamet, al opet, hajd da pitam, ne boli a može da koristi:)

Hvala još jednom.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:21 24.11.2023

Re: Zili!

stvari o kojima enmaš blagog pojma, a to je mahom sve?



angie01 angie01 00:37 24.11.2023

Re: Zili!

"bogtemazo isti Huči" ili "ovo kao da je Čarli pisao".


pa kada jeste,...ono pises gluposti,...

ti kao mene objasnjavas, tako sto mi objasnjavas da ne objasnjavam:)))

najsmesniji je deo o normalno razgovoru, pa pogledaj svoje normalne razgovore u par blogova naokolo, sve neko podhebavajuce izdrkavanje i omalovazavanje,...pa sad ne znam ko ostavlja govanca.

generalno ta mizogina omalovqzavanja deluju bas jadno.
angie01 angie01 00:39 24.11.2023

Re: Zili!

miki, ti se najvise radujes na uvredljive gluposti upucene drugome, to je veci stepen jadnosti i od onog ko ih je izgvorio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:51 24.11.2023

Re: Zili!

V

Peace, Andjo!

zilikaka zilikaka 00:58 24.11.2023

Re: Zili!

Ajd da opišem koliko smo generalno aljkavi kad su kućne instacije u pitanju. Evo, meni bar 10 godina curka gas ispred sata. Mesto takvo da mraju oni da dođu i reše. Prijavljivala 2-3 puta. Dođu, probaju detektorom, ne nađu ništa...onda im ja pokažem gde je a oni opušteni. Mislim da su jednom kao nešto probali da pritegnu i kao ok je to.
Dobro, to je napolju i jedino da prineseš baš tamo plamen bio bi belaj al opet.
A i to što su neksd kao kontrolisali bilo neozbiljno. Dođu, uđu tamo gde ih odvedeš, ne trude se ič i uzmu ti neku paru za to. Posle i to prestali.
Verovatno nemaju ekipe a i ko će da se maje. Za firme je drugačije. Imaš obaveznu periodičnu kontrolu.
Ne znam koliko stvarno ozbiljno to rade.
Opet, bude li se i uvela kontrola u ovako aljkavom sistemu, svešće se na uzimanje para jer ljudi sebi dozvoljavaju da daju potvrde a da videli ništa nisu. To ih najmanje košta, a ne da mu čovek gubi vreme prolazeći redom po instalaciji. Ima toga i na mnogo opasnijim primerima. Uzmi pare i boga moli da se ništa ne desi. Plus i ako se desi bratija će zabašuriti.
Jbg, samo još jedan od primera urušenog sistema
gedza.73 gedza.73 06:57 24.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Ima i onih sprejeva, po 10 evra boca, al isto to rade, možda i lošije.
Ljudi greše kad naprave penu i nanesu. Tu se nađe al malo veće curenje. Ova mikro se sakriju u peni.

Napravi dosta 'kompaktnu' penu. Prvo 'naraste', onda se spoji pa u nekom trenutku liči na zgusnutu purpen penu. Za gubitak komprimovanog vazduha kod sklopova, membranskih samo pneumatskih ili i elektro ventila sprej je dobro rešenje jer nije agresivan i ne ostavlja tragove. A za gas mi nije padalo napamet ovo što si napisala.

Postoje alarmi za curenje gasa. Neka vrsta protivpožarnih.



Milan Novković Milan Novković 09:57 24.11.2023

Re: Zili!


zilikaka
freehand
Gas je predvidiv:)

I struja je predvidiva.
Priznaj da si pukla.

Ko bre, pa ja sam ti sa gasom ko onaj šaptač kerovima. Naoružam se sapunjavom vodom i ne može mi ništa.
A i inače, sapunjava voda (bez pene) je majka mara. I oštro oko. Ni jedan uređaj ne može da prismrdi.

Vidi priču, meni još uvek za nepoverovati posle 31 godinu.

Kad smo mi u Londonu kupili svoj prvi dvosoban stan, tj "kupili" - 95% hipoteka, plus malo manje od 30% kratkoročna pozajmica, tj pozajmili oko 115% kupovne cene, išli smo za pravilom "u što boljem kraju, a u što lošijem stanju" i baš smo ga uboli - unutra tolatlin haos i sve smo menjali, svaki delić kuhinje i kupatila isto.

I ja tada uradio sve sam, SVE, osim kačenja bojlera (iako si mi n puta rekla uvek zaboravljam kako vi zovete to gde gori gas, protočno ili ne, ovde je bojler ... evo pogledah gore, kotao) na gas - a okačio sam ga na zid i spojio ostale cevi.

I dovedem profesionalca za to. Zaboravio sam šta je bio razlog da ne zavrne gas napolju, nego je na jednom mestu trebao da zalemi bakarne cevi gde je deblji deo izlazio iz kotla, a a drugi tanji deo je bio kraj glavne cevi terminiran onom bakarnom kapicom, zalemljenom - sećam se da je ta cev bila tanja od dobre prakse.

I sve je cakum-pakum pripremio, čak i onu redukcionu bakarnu spojnicu, namazao fluxom - zaboravio sam srpsku reč, a lemim od osnovne škole (asocira me na Kaliforniju, samo je ovde ko mast, a tu u detinjstvu bila ko brao sapun) - pa nagurao na cev od kotla, očistio glavnu dovodnu cev i, na moju nevericu:

1. Kreće da je seče "naživo", znaš i sama te alate što prave uredan presek.

2. Preseče je, brzo namirišeš gas (ne mogu da se setim da li se čulo kako šišti, verovatno ne, pošto je on nju u samo nekoliko sekundi nabio u spojnicu

3. I zalemi je

I kad je uredno pričvrstio za sid onda poteže te neke profi instrumente da vidi da negde ne curi gas
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:51 24.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
kamilo_emericki
Javi se!
Znam da ne praviš sigurnosne propuste.
Ali ipak.

Ih, bre, šta vam je?
I ja sam večeras čula za eksploziju i da se čak kuća srušila. Strašno.
Naravno da nemam nikakvih informacija, pitanje da li ću ih i imati.
To je deo grada koji je nekad bio obližnje selo, pa se prirodno spojilo. Mi imamo gasovod odavno u gradu ali ne znači da je ta kuća bila priključena.
Opet, plinska boca da sruši kuću...
Ako saznam nešto više, pokušaću i da objasnim ovde, ali do tada, bolje se čuvajte bojlera na struju. I oni retko eksplodiraju ali ja, na žalost, znam nekoliko slučajeva da im je struja došla glave.
Gas je predvidiv:)


kakav užas.. ne znam osiguravaju li ljudi kuće..
mi smo na kraju naravno prijavili taj hebeni parket i osiguranje već isplatilo, baš nikakav problem nisu pravili, tražili fakturu za parket, računali tu cijenu, računali još toliko za ruke i rekli ako bude preko toga da samo podnesemo račun..
platili i za isušivače..
i sve unaprijed, sa nula komplikacija..
tako da moram reći da su se pokazali prva liga a i inače mi je iskustvo ovde sa osiguranjima svih vrsta odlično..

e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..
shipping da bude neki nizak i to je to..
mirnije se spava..

ovde inače za gas mora da je licenciran majstor, ostalo može ko oće (kontroliše se samo na tehničkom prijemu) ali gas ne mogu da rade bez licence i s tim nisam čula da se iko zajebava..

to naravno ne znači da i ti gasdžije nisu opasni kreteni.. možda neće da eksplodira al naće on načina da zajebe stvar na drugim mjestima da ćeš opet morati stalno da ih zoveš..
nama konkretno curi novopostavljena cijev za kondenzaciju.. wtf..
al što je bolje pogrešno su spojili sutrju za daljinsko upravljanje pa se sistem palio i gasio kako se njemu oće a ne kako je programiran pa se samo probudiš u 6 ujutro u znoju lica svog a ono bojler piri na 25 stepeni..
električar raspetljavao dva dana šta su zajebali..
i jbg..
zilikaka zilikaka 11:53 24.11.2023

Re: Zili!

na moju nevericu:

1. Kreće da je seče "naživo", znaš i sama te alate što prave uredan presek.

2. Preseče je, brzo namirišeš gas (ne mogu da se setim da li se čulo kako šišti, verovatno ne, pošto je on nju u samo nekoliko sekundi nabio u spojnicu

3. I zalemi je

I kad je uredno pričvrstio za sid onda poteže te neke profi instrumente da vidi da negde ne curi gas

Da, većina tako i radi. Računa da tad upada u onaj interval gde imaš previše gasa a premalo vazduha, pa oppet nije zapaljivo.
To jeste igranje glavom, jednom će se trefiti taman eksplozivna koncentracija, al šta reći.
Ako se baš mora , nije loše uposliti bocu azota, da dodatno oteža paljenje al ko će to da vuče...
A što se "čujenja" isticanja tiče, zeznuto je što se on iz kućne instalacije ne čuje. Ptemali je pritisak da bi se postiglo (nad) zvučno isticanje. To i jeste dodatna opasnost. Očekuješ da ćeš čuti kad curi al nema šansi, male su brzine.
maksa83 maksa83 12:02 24.11.2023

Re: Zili!

e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..

Ništa od čega mi glava zavisi ne bih kupovao na Alibabama ono klik-klik-čekaut. Džirlo kurce palce - važi, ali detektore gasova ne bih.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:04 24.11.2023

Re: Zili!

maksa83
e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..

Ništa od čega mi glava zavisi ne bih kupovao na Alibabama ono klik-klik-čekaut. Džirlo kurce palce - važi, ali detektore gasova ne bih.


u principu da al ako je izbor nemam alarm vs imam alarm s alibabe koji nije bio najjeftiniji tamo, cjenim da je ovja drugi izbor bolji..
naravno ako ima tu da se kupi, kupi tu..

ovi ovde su sto posto pravljeni u kini al jeste i to da su prošli neku sertifikaciju pa ne mogu da ne rade..
ne znam prodaju li se kod nas ti alarmi..
predatortz predatortz 12:07 24.11.2023

Re: Zili!

ne znam prodaju li se kod nas ti alarmi..


Ma, jok...
Mi ne znamo ni da to postoji!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:10 24.11.2023

Re: Zili!

predatortz
ne znam prodaju li se kod nas ti alarmi..


Ma, jok...
Mi ne znamo ni da to postoji!


brate čemu uzvičnici, solidan dio države nije gasifikovan.. šta sad..
pride nije zakonski propisano da se mora imati ergo ogromna većina garant nema..
ne bi ni ovde imali da nije propisano da moraš i to je to.. pošto je propisano samo što se na trafici ne prodaje..
što sad u to treba odmah učitavati nekakave bezveze komplekse

edit: našla, linak
taman desetak funtaja i tu
ja bi to uzela
predatortz predatortz 12:15 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
predatortz
ne znam prodaju li se kod nas ti alarmi..


Ma, jok...
Mi ne znamo ni da to postoji!


brate čemu uzvičnici, solidan dio države nije gasifikovan.. šta sad..
pride nije zakonski propisano da se mora imati ergo ogromna većina garant nema..
ne bi ni ovde imali da nije propisano da moraš i to je to.. pošto je propisano samo što se na trafici ne prodaje..
što sad u to treba odmah učitavati nekakave bezveze komplekse


Pitanje je bilo da li se to kod nas prodaje.
Šta drugo da ti odgovorim?
Tako je neka moja strina-gastarbajterka, ranih osamdesetih, psovala Jugoslaviju jer nema čipsa.

A realno, iznenadila bi se kakve sve firme u Srbiji postoje i šta sve proizvode i izvoze.
Naše firme, sa našim stručnjacima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:18 24.11.2023

Re: Zili!

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
ne znam prodaju li se kod nas ti alarmi..


Ma, jok...
Mi ne znamo ni da to postoji!


brate čemu uzvičnici, solidan dio države nije gasifikovan.. šta sad..
pride nije zakonski propisano da se mora imati ergo ogromna većina garant nema..
ne bi ni ovde imali da nije propisano da moraš i to je to.. pošto je propisano samo što se na trafici ne prodaje..
što sad u to treba odmah učitavati nekakave bezveze komplekse


Pitanje je bilo da li se to kod nas prodaje.
Šta drugo da ti odgovorim?
Tako je neka moja strina-gastarbajterka, ranih osamdesetih, psovala Jugoslaviju jer nema čipsa.

A realno, iznenadila bi se kakve sve firme u Srbiji postoje i šta sve proizvode i izvoze.
Naše firme, sa našim stručnjacima.


pa dogovoriš naravno da se prodaje..
bez pominjanja strine i njenog psvoanja..
nije gasifikacija nekakav znak progresa.. UK je gasifikovana jer ima solidne izvore gasa (mada i uvozi) a Srbija i Bosna nisu jer nemaju (Bosna) ili imaju male (Vojvodina) izvore gasa a imaju velike izvore uglja..
i to je otprilike to..

što ti u to učitavaš nekakave strine, Njemačke i osamdesete to su samo tvoji kompleksi i nisu previše lijepi
predatortz predatortz 12:22 24.11.2023

Re: Zili!

što ti u to učitavaš nekakave strine, Njemačke i osamdesete to su samo tvoji kompleksi i nisu previše lijepi


Moji?

Ne postavljam ja budalasta pitanja o tako običnoj stvari, nikakvom čudu tehnologije, i zemlji Srbiji.
maksa83 maksa83 12:22 24.11.2023

Re: Zili!

edit: našla, linak
taman desetak funtaja i tu
ja bi to uzela

Ja ne bih, uzeo bih Trotec npr. al to nije 10-20 funti nego 5x više.

Stvarno ako to već kupuješ ne vidim rezon da štediš na tome.

Trotec CO2

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:24 24.11.2023

Re: Zili!

maksa83
edit: našla, linak
taman desetak funtaja i tu
ja bi to uzela

Ja ne bih, uzeo bih Trotec npr. al to nije 10-20 funti nego 5x više.

Stvarno ako to već kupuješ ne vidim rezon da štediš na tome.

Trotec CO2



koja je razlika?
ne otvara link

e sad otvorio..
al ovo je mjerač kvaliteta vaduha.. skroz druga stvar..
monoksid alarm držiš u sobi gdje it je gas.. i on ne mjeri pa ti kao provjeriš nego urliče ko nenormalan ako detektuje gas..
nivo buke požarni alarm, ne možeš da ne čuješ..
i služi samo tome..


ovoga što se tiče..
saće predator da plače..
englez nije čuo za particle filter, pročišćavanje vaduha..
englez ima religijska uvjerenja po pitanju korisnosti spora buđi.. u to ne dira..

tako mi ljetos kupimo dyson kao air con purifier...
buahahahhahhahahahhaah
700 funtaja ne radi bukvalno ništa.. ali bukvalno ništa..
običan fensi fen sa hepa filterom bez ikakvog senzora i bez ikakavog sistema hlađenja..
ostala sam zapanjena..
e reko englez.. štaćeš
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:29 24.11.2023

Re: Zili!

predatortz
što ti u to učitavaš nekakave strine, Njemačke i osamdesete to su samo tvoji kompleksi i nisu previše lijepi


Moji?

Ne postavljam ja budalasta pitanja o tako običnoj stvari, nikakvom čudu tehnologije, i zemlji Srbiji.


joj brate al kod tebe pršte nerazumijevanja razlika između zemalja..
ne radi se uopšte o čudesima tehnologije..
solidne su razlike između zemalja već u Evropi (a UK pomalo i nije Evropa) iz hiljadu i jednog razloga koji nema veze sa stepenom razvoja, tehnološkom ili bilo kom drugom..
u solidnom broju stvari mi smo na sasvim solidnom nivou razvoja.. to imamo uglavnom da zahvalimo kom.. kehm.. slavnoj prošlosti..
u zdravstvu, školstvu, tehničkim rješenjima uranog života (hint, trolejbus, sistem regulisanja smjera saobraćaja u trkama tokom dana itd.)..
ali razlike uvijek postoje..
gasifikacija je jedna od i sasvim bi opravdala da je detektore gasa teško naći..
ispada da nije..
ali zašto ti u to učitavaš neke strine i njemačke i to glupavo nismo mi afrika, u nas ima detektor i lektrika..
baš je tužnjikavo, aj živ bio bar nemoj
maksa83 maksa83 12:32 24.11.2023

Re: Zili!

koja je razlika?
ne otvara link


Meni otvara, evo opet ako onaj ne valja.

Razlika je što za tu firmu znam (i imam njen pirometar koji jes bio EUR 80 naspram AliExpress pirometra za $20, ali je zapravo stvarno radio u opsegu do 1000 stepeni C, za razliku odo kineskog koji je imao ekran sa puno boja ali se gubio sa rezultatima) što je firma Njemačka i mislim da se sve pravi u Njemačku.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:34 24.11.2023

Re: Zili!

maksa83
koja je razlika?
ne otvara link


Meni otvara, evo opet ako onaj ne valja.

Razlika je što za tu firmu znam (i imam njen pirometar koji jes bio EUR 80 naspram AliExpress pirometra za $20, ali je zapravo stvarno radio za razliku odo ovog koji je imao ekran sa puno boja ali se gubio sa rezultatima) što je firma Njemačka i mislim da se sve pravi u Njemačku.


jeste i meni..
nije to to.. ovo je monitor..
ono je alarm..
pišti, cjepa uši i služi samo tome.. da digne uzbunu ako ima curenja gasa..
ne da provjerava kvalitet.. to je druga stvar i realno time bi trebala da se pozabavim al čeka na red
maksa83 maksa83 12:36 24.11.2023

Re: Zili!

nije to to.. ovo je monitor..
ono je alarm..


The BZ26 CO2 indicator light makes high CO2 concentrations and the need for ventilation visible. In addition, an individual CO2 alarm limit value can be defined, the exceeding of which is indicated by an acoustic and visual warning signal.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:39 24.11.2023

Re: Zili!

maksa83
nije to to.. ovo je monitor..
ono je alarm..


The BZ26 CO2 indicator light makes high CO2 concentrations and the need for ventilation visible. In addition, an individual CO2 alarm limit value can be defined, the exceeding of which is indicated by an acoustic and visual warning signal.


mogu da provjerim ako baš insistiraš al mislim da to ne bi zadovoljilo propise ovde..
nije to kao malo se oglašava.. i ne držiš ga u sobama.. držiš ga u toj utility room koja je zatvorena i odvojena od ostatka kuće i on urliče..
mislim da ne može ovo nego mora taj urličući, prost aparat..
a ti onda monitorišeš kvalitet ako hoćeš kako ti hoćeš..
englez u to baš baš ne vjeruje a znam da raja po BG vjeruje i sestra ima neko zepter čudeso što hamuje po kući..
englezu to kad kažeš on te gleda kao da si lud..
čuj prečišćavaju vazduh..
ali zašto..
eeeeeeeeeeeeeeee reko
Milan Novković Milan Novković 12:46 24.11.2023

Re: Zili!

maksa83
e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..

Ništa od čega mi glava zavisi ne bih kupovao na Alibabama ono klik-klik-čekaut. Džirlo kurce palce - važi, ali detektore gasova ne bih.

Zavisi ko je stvarno proizvođač i da li imaš info o tome.

Tamo imaš kvadrilione preprodavaca, i posebu nevericu unose pakovanja kako dobiješ isporuku, često mali paketi onoga što si kupio ali umotani u 10m cling filma ili slično.

A ja sam birao kineske proizvođače - kasnije se ugurao i u njihovu državnu instituciju koja radi vetting firmi, sa tim firmama u stvari "rade" zapadne firme koj uglavno ništa ne proizvode, pa ako nisu 99.99% bukirane da rade za razne Appleove, a oni su još rigorozniji što se tiče manufakture, onda ulete i drugi, mi boranija pa kinezi preprodavci.

Meni je onda došao Covid, taman sklepao sledeći upravni odbor, 6 PhDs, 5 u AI, 2020 Januar, al jebiga ...

A pre toga sam te delove za finalni IoT "prototype" (lego-like mi je bila jedna od fora, otud dupli navodnici) testirao sam jedan po jedan i sve bilo toliko ok da sam posle nekoliko stotina komponenti prestao (ja čim skuckam polu-pristojan tim promovišem samog sebe u kuvača kafa, testera i evanđelistu - mnogo bolji combo od programiranja i unit testiranja - čim programeri odu kući munjevito proletiš kroz test plan, napraviš im bug/to-do listu za jutro sledećeg dana, odeš u kafanu i sutra ujutro dođeš par sati posle njih na posao
promoter promoter 12:48 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
, bolje se čuvajte bojlera na struju.


meni je eksplodirao plinski bojler u lice, odbacio me do vrata, nekih metar i po,..srecom, samo su mi stradale trepavice,...i sto sam bila u soku.

Daj malo opširnije o ovome.
Razne gluposti pišeš u kilometarskim redovima, a ovo što bi moglo da bude interesantno, u dva reda.
Da li si, dok nove nisu narasle, stavljala veštačke trepavice.
A obrve si mogla da nacrtaš i da budeš preteča ovim budalama koje 'ukinu' prirodne obrve, pa ih crtaju.
promoter promoter 12:56 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
ja nisam čuo da s tim poslovima bavio iko bez licence.

pa gde ti zivis!...ti si video te licence, ili sta.

nekada se znalo ko je majstor i nije ni moglo drugacije i skolovanje i segrtovanje,..sad svako ko zna da nesto zasrafi, se prodaje za majstora.

pri tome, ne znam jel je opsnije, kada zoves one preko preporuke, ili na flajer iz sanducica.

Dopizdilo meni da se bavim kojekakvim glupostima po kući - i dobijem preporuku za jednog molera u okolini.
Gledam ja kako on moleriše, kako 'trči' na onim molerskim merdevinama po kući - i kažem ja njemu.
Jebote, majstore, svaka ti čast.
A on će meni na to - pa ja sam moler samo 45 godina.
Posle molerske škole.
A ja mislio, on još jedan iz serije ljudi koji se bave bilo čime da prežive.
Naravno da sam mu dao 100 evara više od pogodbe.
Jer kada se setim koliko meni boje opadne sa valjka i četke, pripadne mi muka.
A njemu tek nekoliko kapljica.
promoter promoter 12:58 24.11.2023

Re: Zili!

freehand
pa gde ti zivis!...ti si video te licence, ili sta.


Na blogu živim. Šta znaš ti o gasu i gasnim instalacijama uopšte?

Pitaj Tadejus!
Ona zna sigurno.
Sve.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:09 24.11.2023

Re: Zili!

promoter
freehand
pa gde ti zivis!...ti si video te licence, ili sta.


Na blogu živim. Šta znaš ti o gasu i gasnim instalacijama uopšte?

Pitaj Tadejus!
Ona zna sigurno.
Sve.


eh sad mene da pita.. nemojmo tu lažnu skromnost
Milan Novković Milan Novković 13:22 24.11.2023

Re: Zili!

Milan Novković
maksa83
e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..

Ništa od čega mi glava zavisi ne bih kupovao na Alibabama ono klik-klik-čekaut. Džirlo kurce palce - važi, ali detektore gasova ne bih.

Zavisi ko je stvarno proizvođač i da li imaš info o tome.

Tamo imaš kvadrilione preprodavaca, i posebu nevericu unose pakovanja kako dobiješ isporuku, često mali paketi onoga što si kupio ali umotani u 10m cling filma ili slično.

A ja sam birao kineske proizvođače - kasnije se ugurao i u njihovu državnu instituciju koja radi vetting firmi, sa tim firmama u stvari "rade" zapadne firme koj uglavno ništa ne proizvode, pa ako nisu 99.99% bukirane da rade za razne Appleove, a oni su još rigorozniji što se tiče manufakture, onda ulete i drugi, mi boranija pa kinezi preprodavci.

Meni je onda došao Covid, taman sklepao sledeći upravni odbor, 6 PhDs, 5 u AI, 2020 Januar, al jebiga ...

A pre toga sam te delove za finalni IoT "prototype" (lego-like mi je bila jedna od fora, otud dupli navodnici) testirao sam jedan po jedan i sve bilo toliko ok da sam posle nekoliko stotina komponenti prestao (ja čim skuckam polu-pristojan tim promovišem samog sebe u kuvača kafa, testera i evanđelistu - mnogo bolji combo od programiranja i unit testiranja - čim programeri odu kući munjevito proletiš kroz test plan, napraviš im bug/to-do listu za jutro sledećeg dana, odeš u kafanu i sutra ujutro dođeš par sati posle njih na posao

Ovo za kuvanje kafa programerima - sećam se jednom tvog Billions pitanjada li postoje takvi ljudi u realnom životu.

Jedan od njih je bio moj prvi šef u City of London, polu-ludi Irac, jako koloritna faca. Ja sam ga n puta spominjao na blogu, ali u parčićima:

- Prvo je bio nepodnošljivi pain-in-the-neck counterparty Jevreju šefu debt market divisiona Nomura International u Londonu.

- Pa mu ovaj visoki šef ponudi offer he couldnt refuse i zaposli da radi - šta hoće, nači ne samo proprietary trader nego IT štagodoće, građevinac, arhitetka, kuvač kafa, čistač lišća sa ulica ...

- I on pokrene taj oveći trading i risk management system projekat gde sam ja došao da budem sistem architect - meni bilo čudno, jesam imao 4 intervjua i bio cool IT, ali posle fizičara nisam znao razliku između finansijskog instrumenta i pozicije u njemu.

- I tu je on radio šta god nam je trebalo, batalio sam trading i navuko se na IT (1991/2) - kuvao kafe, plaćao taksije, vodio na ručkove da bude siguran da uredno ručkamo - par godina mlađi od mene, ja bio 33, on možda 31.

- Spominjao sam stek-sandwitch bar - nas četvorica n abrzom ručku, ti sendviči od govedine i 6 flaša vina, posle nekoliko sati u ofisu kuckamo ls ls ls ... u Unix prompt

- Bukvalno je sve radio za tim, split-second razmišljanje - oćeš čekićem da razbiješ utičnicu na work-benču - ode on po čekič, anaj tamo mrski neprijatelj neće da se smiri dok ne nestane, .. ode on po tandžaru

- Split micro-second metanisanje nad greškom, promašajem, koji si mu upravo predočio - trebalo ti je 6 meseci suludog treninga da bi mu uopšte "razočarenje" kao izraz za greškom iza nas i primetio na licu u tom deliću microsekunde - po ovome je IDENTIČAN drugom i poslednjem Billions liku kojeg ja znam, Englez ovog puta, slično su godište i završili karijere sa sličnim cenim 1.5M/pa corporate paketom pre nego što ih je svaštarenje odvuklo u stranu - no kajanje face, њет duboko koneptualno prisutan u psisi (zamalo da ispustim prvo p)

- Ovaj je onda morao da pali, napravio previše neprijatelja i šef mu sa skoro suzama rekao "your name is mud", nije više mogao da ga zaštiti

- Spominjao sam ga i kad sam jednom našao bug u tad najboljem Motif IDE-u, neki ameri, zaboravih, dal IX something ili oni pre njih - zove on Ameri, diže toliko dreku i spominje ne samo UK i Japanska ministarstva, nego i NY talijane, da su mu ameri fiksirali bug, poslali release u London, naštancovali traku i bike nam isporučio sledećeg dana

- Al ode, na još veći package u BZW (onomad dal investment arm barclays banke) al već se bio oženio sa high-flyerkom, Kineskinjom iz Goldmana da bi, po Internet revolucio

1. Dao otkaz

2. Napravi start-up rapid reaction force za popravku PCs dmaćicama

3. To, naravno, nije dugo trajalo, ali imao i neki dal OTC data startup, i to ograničeno

4. Napravio 4 dece, prestao da radi, postao irsko-kineski domaćin (upoznao ženu na MBA kursu, siti one tada dodavao 30K na platu), neke dobročinske rabotice, i upisao MSc IT kurs iz ... middleware messaginga (ja ga davio pre toga 8 meseci o "lepotama" života u resilient, asinhronom, connectionless messagingu

5. Sad me jako retko po kafana druženje svi zajebavaju za moje quick-and-dirty X-skills iako sam ga onomad, kao hyper optimista, svaki put kad bi mi dao dva dana rok za nešto što sam ja šacovao trajalo nedelju dana, a realno dva meseca, pitao "Nemoguće, oćeš da ti to uradim uredno za 5 dana, ili quick-and-dirty za dva ...

... i UVEK je birao quick and dirty
maksa83 maksa83 13:34 24.11.2023

Re: Zili!

svaki put kad bi mi dao dva dana rok za nešto što sam ja šacovao trajalo nedelju dana

Da, to je fascinantno, postoji ta klasa menadžera (uglavnom oni neiskusni) koji kada im daš procenu pokušavaju oko nje da pregovaraju da je smanjiš. Pitam se da li ti ljudi kada čuju na radiju meteo prognozu zovu i traže metroologa da probaju da ispregovaraju sa njim neke druge vremenske prilike, npr. "dobar dan ovde vaš slušalac iz Berkšira, znam da si rekao da će sutra da pada kiša tokom celog dana i duva vetar do 40 m/s ali razmisli još jednom da li možeš da proceniš da će biti sunčano bez padavina i vetra pošto sam namerio da sutra veslam po jezeru...".
promoter promoter 13:39 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
Ma to što si ti mene pitala


boktemazo, pa ovo ko da je carli pisao.

Ako ikoga budem prijavio 'moderatoru', to ćeš biti ti.
Ali, pošto mi vera ne dozvoljava da budem tužibaba, bićeš spašena.
Pa stvarno, dokle ćeš da me maltretiraš?
Nemoj samo ... ali ja sam se, samo, branila.
A on je takav i takav.
I on je nikakakv.
I on je pasivno-agresivno-pasivno agresivan.
promoter promoter 13:44 24.11.2023

Re: Zili!

gedza.73
zilikaka
Ima i onih sprejeva, po 10 evra boca, al isto to rade, možda i lošije.
Ljudi greše kad naprave penu i nanesu. Tu se nađe al malo veće curenje. Ova mikro se sakriju u peni.

Napravi dosta 'kompaktnu' penu. Prvo 'naraste', onda se spoji pa u nekom trenutku liči na zgusnutu purpen penu. Za gubitak komprimovanog vazduha kod sklopova, membranskih samo pneumatskih ili i elektro ventila sprej je dobro rešenje jer nije agresivan i ne ostavlja tragove. A za gas mi nije padalo napamet ovo što si napisala.

Postoje alarmi za curenje gasa. Neka vrsta protivpožarnih.




Sapunica se odvajkada koristi za proveru curenja - raznoraznih.
angie01 angie01 13:45 24.11.2023

Re: Zili!

Pitam se da li ti ljudi kada čuju na radiju meteo prognozu zovu i traže metroologa da probaju da ispregovaraju sa njim neke druge vremenske prilike, npr. "dobar dan ovde vaš slušalac iz Berkšira, znam da si rekao da će sutra da pada kiša tokom celog dana i duva vetar do 40 m/s ali razmisli još jednom da li možeš da proceniš da će biti sunčano bez padavina i vetra...".


pa kako pogadjaju tu prognozu i mogli bi slusaoci da traze po zelji.

bokte, nekada izadje seljak iz njive, lizne prst i digne u vazduh, malo pogleda u nebo i tacno kaze kakvo se vreme ocejuje, danas sa silnim onim satelitima, koji salju slike kretanja vazdusnih masa, svakomalo omase i najavi vremena.

jednom, jos u Smorontu, ono vikend, mi se spremili da idemo na neko jezero, prognozirali suncano i toplo, kad ono nije bas zalicilo ujutro kada smo ustali,..tamo bio neki kanal, koji 24 sata daje prognozu vremena, pogledali mi, lepo stoji kako su rekli i to za ceo dan, sunce uprzilo i toplo vreme na njihovom grafikonu, a kad pogledas kroz prozor crni oblaci nadolaze, znaci, ne malo fajtanje, nego oluja,....koja je trajala dva naredna dana.
angie01 angie01 13:47 24.11.2023

Re: Zili!

Ako ikoga budem prijavio 'moderatoru', to ćeš biti ti.


hoces da kazes da si svestan gluposti koje ispisujes
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:49 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
Ako ikoga budem prijavio 'moderatoru', to ćeš biti ti.


hoces da kazes da si svestan gluposti koje ispisujes


nije svjestan
promoter promoter 13:50 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
zilikaka
kamilo_emericki
Javi se!
Znam da ne praviš sigurnosne propuste.
Ali ipak.

Ih, bre, šta vam je?
I ja sam večeras čula za eksploziju i da se čak kuća srušila. Strašno.
Naravno da nemam nikakvih informacija, pitanje da li ću ih i imati.
To je deo grada koji je nekad bio obližnje selo, pa se prirodno spojilo. Mi imamo gasovod odavno u gradu ali ne znači da je ta kuća bila priključena.
Opet, plinska boca da sruši kuću...
Ako saznam nešto više, pokušaću i da objasnim ovde, ali do tada, bolje se čuvajte bojlera na struju. I oni retko eksplodiraju ali ja, na žalost, znam nekoliko slučajeva da im je struja došla glave.
Gas je predvidiv:)


kakav užas.. ne znam osiguravaju li ljudi kuće..
mi smo na kraju naravno prijavili taj hebeni parket i osiguranje već isplatilo, baš nikakav problem nisu pravili, tražili fakturu za parket, računali tu cijenu, računali još toliko za ruke i rekli ako bude preko toga da samo podnesemo račun..
platili i za isušivače..
i sve unaprijed, sa nula komplikacija..
tako da moram reći da su se pokazali prva liga a i inače mi je iskustvo ovde sa osiguranjima svih vrsta odlično..

e that said..
ja bi kupila monoksid alarm..
na alibabi recimo linak
ovde to košta 10ak funti znači tamo recimo 5 bi bila ok cijena, ne treba uzimati od ovih što vazda nešto nude u pola cijene u odnosu na ostale..
shipping da bude neki nizak i to je to..
mirnije se spava..

ovde inače za gas mora da je licenciran majstor, ostalo može ko oće (kontroliše se samo na tehničkom prijemu) ali gas ne mogu da rade bez licence i s tim nisam čula da se iko zajebava..

to naravno ne znači da i ti gasdžije nisu opasni kreteni.. možda neće da eksplodira al naće on načina da zajebe stvar na drugim mjestima da ćeš opet morati stalno da ih zoveš..
nama konkretno curi novopostavljena cijev za kondenzaciju.. wtf..
al što je bolje pogrešno su spojili sutrju za daljinsko upravljanje pa se sistem palio i gasio kako se njemu oće a ne kako je programiran pa se samo probudiš u 6 ujutro u znoju lica svog a ono bojler piri na 25 stepeni..
električar raspetljavao dva dana šta su zajebali..
i jbg..

Mislim da nije dobra ideja da se merno-zaštitni uređaji kupuju preko Alibabe.
Bolje daj i 50 funti, ali takvu stvar kupi od krštenog prodavca - i to u proidavnici.
Da mu vidiš facu, tj. tom prodavcu.
Ja takve stvari nikada ne kupujem onlajn.
Nisu to drkave papuče.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:52 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Nisu to drkave papuče.



kako sad drkave papuče
zar papuče ne treba da su sa gumenim đonom.. debelim.. a i opciono postavljene krznom..
promoter promoter 13:58 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
maksa83
nije to to.. ovo je monitor..
ono je alarm..


The BZ26 CO2 indicator light makes high CO2 concentrations and the need for ventilation visible. In addition, an individual CO2 alarm limit value can be defined, the exceeding of which is indicated by an acoustic and visual warning signal.


mogu da provjerim ako baš insistiraš al mislim da to ne bi zadovoljilo propise ovde..
nije to kao malo se oglašava.. i ne držiš ga u sobama.. držiš ga u toj utility room koja je zatvorena i odvojena od ostatka kuće i on urliče..
mislim da ne može ovo nego mora taj urličući, prost aparat..
a ti onda monitorišeš kvalitet ako hoćeš kako ti hoćeš..
englez u to baš baš ne vjeruje a znam da raja po BG vjeruje i sestra ima neko zepter čudeso što hamuje po kući..
englezu to kad kažeš on te gleda kao da si lud..
čuj prečišćavaju vazduh..
ali zašto..
eeeeeeeeeeeeeeee reko

Pa šta nas pitaš kada bolje od nas znaš?
Jebote, ovde ima nekoliko ljudi kojima je ceo život u kojekakvim merenjima - jer je akvizicija (ulaznih) podataka pretpostavkaza dizajniranje nadzornog sistema koji upravlja nekim procesom.
Ali ti se uhvatila Alibabe - i ne mrdaš.
Jebeš Alibabu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:03 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Pa šta nas pitaš kada bolje od nas znaš?
Jebote, ovde ima nekoliko ljudi kojima je ceo život u kojekakvim merenjima - jer je akvizicija (ulaznih) podataka pretpostavkaza dizajniranje nadzornog sistema koji upravlja nekim procesom.
Ali ti se uhvatila Alibabe - i ne mrdaš.
Jebeš Alibabu.


ali brate što ne batališ.. pa ti ne možeš bukvalno jednu rečenicu da sastaviš pismeno..
e dakle..
nije akvizicija podataka, nego je prikupljanje jer podatke ne moramo nužno da nabavimo/kupimo..
i nije dizajniranje nadzornoh sistema jer nadzorni sistem ne upravlja, nego (kako mu samo ime kaže) nadzire proces..
bukvar u ruke
angie01 angie01 14:05 24.11.2023

Re: Zili!

nije svjestan


oa vidis da se uvredio poredjenjem:)))
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:08 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
nije svjestan


oa vidis da se uvredio poredjenjem:)))


ma ko bi ispratio te njegove naprđevine..
al da je rijedak primjerak čovjeka spremnog da druge neumorno kritikuje a sam ne zadovolji ni najniže standarde pismenosti.. rijedak je.. mislim da tako nešto nisam srela..
obično ljudi nakon nekog vremena samjere svoja znanja i iskustva spram sredine pa se smire al on jok..
promoter promoter 14:12 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
angie01
Ako ikoga budem prijavio 'moderatoru', to ćeš biti ti.


hoces da kazes da si svestan gluposti koje ispisujes


nije svjestan

Vidi ove!
Kakva je ovo mizoginija prema muškarcu?
promoter promoter 14:13 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Nisu to drkave papuče.



kako sad drkave papuče
zar papuče ne treba da su sa gumenim đonom.. debelim.. a i opciono postavljene krznom..

Normalno!
Gumeni đon je zakon!
I gumene rukavice, pride.
predatortz predatortz 14:16 24.11.2023

Re: Zili!

promoter
newimprovedtadejus
angie01
Ako ikoga budem prijavio 'moderatoru', to ćeš biti ti.


hoces da kazes da si svestan gluposti koje ispisujes


nije svjestan

Vidi ove!
Kakva je ovo mizoginija prema muškarcu?


Ne budi bezobrazan!

Pusti dve najkompetentnije osobe na ovom portalu (tema je nebitna, razumeju se u sve) da ti lepo obLjasne!
promoter promoter 14:17 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Pa šta nas pitaš kada bolje od nas znaš?
Jebote, ovde ima nekoliko ljudi kojima je ceo život u kojekakvim merenjima - jer je akvizicija (ulaznih) podataka pretpostavkaza dizajniranje nadzornog sistema koji upravlja nekim procesom.
Ali ti se uhvatila Alibabe - i ne mrdaš.
Jebeš Alibabu.


ali brate što ne batališ.. pa ti ne možeš bukvalno jednu rečenicu da sastaviš pismeno..
e dakle..
nije akvizicija podataka, nego je prikupljanje jer podatke ne moramo nužno da nabavimo/kupimo..
i nije dizajniranje nadzornoh sistema jer nadzorni sistem ne upravlja, nego (kako mu samo ime kaže) nadzire proces..
bukvar u ruke

Nisam ni sumnjao da i to znaš bolje od mene.
Jebote, koliko neko mora da je budala pa da se petlja u ozbiljne stvari?

angie01 angie01 14:17 24.11.2023

Re: Zili!

al da je rijedak primjerak čovjeka spremnog da druge neumorno kritikuje a sam ne zadovolji ni najniže standarde pismenosti.. rijedak je.. mislim da tako nešto nisam srela..


ma ne kritikuje on nista, on spamuje, nek se nesto zesce isprdi i on dodje i stavi jedan od svojih generickih komentara, tipa, saglasn, budale, govna, titici, nabijem na visuljka, komunjare,...a kada komentar nije pljuvanje po nekome, onda ide serija iz drugog reda, pojasni:)))...pazi, odrastao covek.

...pa niko nije sreo...ovde ga timare ovi, kojima on sluzi kao korisni idiot, jer se lepi na pljuvacke komentare i nije ga blam da izgovori stagod,...to je ona ista zloupotreba inkluzivaca.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:18 24.11.2023

Re: Zili!

predatortz

Pusti dve najkompetentnije osobe na ovom portalu (tema je nebitna, razumeju se u sve) da ti lepo obLjasne!


ako u diskusijama uvatiš sebe da držiš stranu čarliju...
ne znam šta treba da uradiš..
ja bi se zanbrinula, ne djeluje da će ti to na dobro izaći..
samo kažem
promoter promoter 14:19 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
angie01
nije svjestan


oa vidis da se uvredio poredjenjem:)))


ma ko bi ispratio te njegove naprđevine..
al da je rijedak primjerak čovjeka spremnog da druge neumorno kritikuje a sam ne zadovolji ni najniže standarde pismenosti.. rijedak je.. mislim da tako nešto nisam srela..
obično ljudi nakon nekog vremena samjere svoja znanja i iskustva spram sredine pa se smire al on jok..

Ja od tebe još nisam pročitao suvusao komentar.
O tovoj pismenosti ne bih.
To može svako da vidi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:20 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Nisam ni sumnjao da i to znaš bolje od mene.
Jebote, koliko neko mora da je budala pa da se petlja u ozbiljne stvari?


koje to? pismenost? ma jok, ja nisam nekakav as kad je pismenost u pitanju..
nego si ti toliko nepismen da sam sigurna da bi i moj devetogodišnjak koji slabo govori srpski primjetio da tu nešto nije u redu..
para uši bukvalno čim pokušaš napisati rečenicu dužu od 5 riječi
promoter promoter 14:21 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
al da je rijedak primjerak čovjeka spremnog da druge neumorno kritikuje a sam ne zadovolji ni najniže standarde pismenosti.. rijedak je.. mislim da tako nešto nisam srela..


ma ne kritikuje on nista, on spamuje, nek se nesto zesce isprdi i on dodje i stavi jedan od svojih generickih komentara, tipa, saglasn, budale, govna, titici, nabijem na visuljka, komunjare,...a kada komentar nije pljuvanje po nekome, onda ide serija iz drugog reda, pojasni:)))...pazi, odrastao covek.

...pa niko nije sreo...ovde ga timare ovi, kojima on sluzi kao korisni idiot, jer se lepi na pljuvacke komentare i nije ga blam da izgovori stagod,...to je ona ista zloupotreba inkluzivaca.

Pojasni!
Nemoj da budeš Tadejus!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:21 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Ja od tebe još nisam pročitao suvusao komentar.
O tovoj pismenosti ne bih.
To može svako da vidi.


na tu sam kritiku mislila..
kako bi ti mogao ocjeniti ičiju pismenost kad bukvalno ne znaš značenje riječi u svakodnevnoj upotrebi..
realno..
angie01 angie01 14:23 24.11.2023

Re: Zili!

Pusti dve najkompetentnije osobe na ovom portalu (tema je nebitna, razumeju se u sve) da ti lepo obLjasne!


hebote predatore, tvoj nivo razumevanja bilo cega, je sve nizi,... pri tome, kaze se obNJasne.

ne mogu da kazem da pratim bas sve, al ono sto ja ispisujem sigurno i nikada ne ispisujem nesto o cemu nemam pojma, u takvim raspravama ni ne ucestvujem.

mene sve vise fascinira nacin nastupa nekih drugih, koji bas nisu upoznati sa temom, a istupaju kao da su ekserti i kada dodje do nuznog zapleta, onda se brane licnim vredjanjem sagovornika.

a kod tebe je najkriticnije licemerje, sem zatucanog militantnog denisarenja, levom rukom prozivas za nesto i to kvalifikujes pogresno, a desnom ispisuje skoolske primere upravo toga sto zameras drugome, a sustinski ni ne postoji u tim nekim komentarima,..znaci drastican nedostatak i razumevanja i postenja.
promoter promoter 14:23 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Nisam ni sumnjao da i to znaš bolje od mene.
Jebote, koliko neko mora da je budala pa da se petlja u ozbiljne stvari?


koje to? pismenost? ma jok, ja nisam nekakav as kad je pismenost u pitanju..
nego si ti toliko nepismen da sam sigurna da bi i moj devetogodišnjak koji slabo govori srpski primjetio da tu nešto nije u redu..
para uši bukvalno čim pokušaš napisati rečenicu dužu od 5 riječi

Zato ja i pišem kratke rečenice.
Koje su svima jasne.
Pokušaj ti da napišeš nešto što će biti nesporno.
Gramatički korektno, sintaktički dosledno, semantički određeno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:26 24.11.2023

Re: Zili!

promoter
newimprovedtadejus
promoter

Nisam ni sumnjao da i to znaš bolje od mene.
Jebote, koliko neko mora da je budala pa da se petlja u ozbiljne stvari?


koje to? pismenost? ma jok, ja nisam nekakav as kad je pismenost u pitanju..
nego si ti toliko nepismen da sam sigurna da bi i moj devetogodišnjak koji slabo govori srpski primjetio da tu nešto nije u redu..
para uši bukvalno čim pokušaš napisati rečenicu dužu od 5 riječi

Zato ja i pišem kratke rečenice.
Koje su svima jasne.
Pokušaj ti da napišeš nešto što će biti nesporno.
Gramatički korektno, sintaktički dosledno, semantički određeno.


pohvalno, i treba da se držiš kratke forme..
e još da savladaš da možda nisi baš ti pozvan da kritikuješ baš sve i baš svakog.. i gdje će ti kraj..
kanda taj dio ide teže a bogami se u zadnje vrijeme ni kratke forme više ne držiš
promoter promoter 14:26 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Ja od tebe još nisam pročitao suvusao komentar.
O tovoj pismenosti ne bih.
To može svako da vidi.


na tu sam kritiku mislila..
kako bi ti mogao ocjeniti ičiju pismenost kad bukvalno ne znaš značenje riječi u svakodnevnoj upotrebi..
realno..

Reči na koje aludiraš, pored značenja u svakodnevnoj upotrebi - imaju i značenje koje nije svima u svakodnevnoj upotrebi.
Značenje koje znaju profesionalci koji se time bave.
Koje ti, i tebi slični, ne mogu da znaju.
promoter promoter 14:31 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
promoter

Nisam ni sumnjao da i to znaš bolje od mene.
Jebote, koliko neko mora da je budala pa da se petlja u ozbiljne stvari?


koje to? pismenost? ma jok, ja nisam nekakav as kad je pismenost u pitanju..
nego si ti toliko nepismen da sam sigurna da bi i moj devetogodišnjak koji slabo govori srpski primjetio da tu nešto nije u redu..
para uši bukvalno čim pokušaš napisati rečenicu dužu od 5 riječi

Zato ja i pišem kratke rečenice.
Koje su svima jasne.
Pokušaj ti da napišeš nešto što će biti nesporno.
Gramatički korektno, sintaktički dosledno, semantički određeno.


pohvalno, i treba da se držiš kratke forme..
e još da savladaš da možda nisi baš ti pozvan da kritikuješ baš sve i baš svakog.. i gdje će ti kraj..
kanda taj dio ide teže a bogami se u zadnje vrijeme ni kratke forme više ne držiš

Ja tebe ne kritikujem.
Ja tebe volim.
Iz prostog razloga, što si naša - i što si u Dijaspori.
Prema našim u Dijaspori imam poseban sentiment i veoma su mi dragi.
Da mi nisi draga, na moj način, ne bih te ni podjebavao.
Jer ja, uglavnom, kada nekoga (sebi) proglasim bagrom - ne osvrćem se previše.
To što i ja smatram da mogu da kažem koješta, na svoj način - ja se izvinjavam.
Što nisam tražio dozvolu za obraćanje.
Pitaj ove koji su bili u vojsci kako su se 'obraćali'.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:32 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Reči na koje aludiraš, pored značenja u svakodnevnoj upotrebi - imaju i značenje koje nije svima u svakodnevnoj upotrebi.
Značenje koje znaju profesionalci koji se time bave.
Koje ti, i tebi slični, ne mogu da znaju.


ne, nego si nepismen..
to se da savladati..
ali samo pod uslovom da si spreman da prihvatiš da si nepismen..
ako nisi..
onda ništa..
to onda objašnjava i kako je moguće da neko spuca toliko godina u dupe, i dalje ne zna osnovna značenja riječi ali je ubjeđen da ne samo da zna nego svi oko njega ne znaju i on im to mora na dnevnoj bazi objašnjavati..
nešto poput onog muje na auto putu.. samo kod tebe izgleda bukvalno decenijama tako..
definitivno nije nešto što se svaki dan sreće
promoter promoter 14:56 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Reči na koje aludiraš, pored značenja u svakodnevnoj upotrebi - imaju i značenje koje nije svima u svakodnevnoj upotrebi.
Značenje koje znaju profesionalci koji se time bave.
Koje ti, i tebi slični, ne mogu da znaju.


ne, nego si nepismen..
to se da savladati..
ali samo pod uslovom da si spreman da prihvatiš da si nepismen..
ako nisi..
onda ništa..
to onda objašnjava i kako je moguće da neko spuca toliko godina u dupe, i dalje ne zna osnovna značenja riječi ali je ubjeđen da ne samo da zna nego svi oko njega ne znaju i on im to mora na dnevnoj bazi objašnjavati..
nešto poput onog muje na auto putu.. samo kod tebe izgleda bukvalno decenijama tako..
definitivno nije nešto što se svaki dan sreće

Ne!
Nisi u pravu.
Jer ti, upravo, ne znaš značenje mnogih reči koje koristiš.
A to svoje neznanje uporno 'maskiraš' time što meni ne možeš da 'doakaš', pa ističeš moju nepismenost.
Ja nisam toliko pretenciozan da tebi kažem da si nepismena.
Direktno.
Ali, drago mi je ako sam ti pomogao u pojašnjenju da su jezgrovitost i razumljivost osnovni pokazatelji pismenosti.
Od mene dovoljno.
gvozden1 gvozden1 15:01 24.11.2023

Re: Zili!

koji slabo govori srpski

Što nisam iznenađen?
sigurno i nikada ne ispisujem nesto o cemu nemam pojma

:)
angie01 angie01 15:05 24.11.2023

Re: Zili!

sigurno i nikada ne ispisujem nesto o cemu nemam pojma

:)


huci, ti si skolski primer ovoga cemu se zaludno smejes...najgori od sve dece.

ovaj blentavac se ne petlja svojim objasnjenjima kao ti recimo, nego samo spamuje, kao sto sam napisala, al ti, covece, ja ne znam da l se ovde nek vise nablamirao od tebe i jos ludja situacija je, da tebe uopste nije blam.
promoter promoter 15:11 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
sigurno i nikada ne ispisujem nesto o cemu nemam pojma

:)


huci, ti si skolski primer ovoga cemu se zaludno smejes...najgori od sve dece.

ovaj blentavac se ne petlja svojim objasnjenjima kao ti recimo, nego samo spamuje, kao sto sam napisala, al ti, covece, ja ne znam da l se ovde nek vise nablamirao od tebe i jos ludja situacija je, da tebe uopste nije blam.

Gvozden je ozbiljan čovek koji dosledno i argumentovano zastupa svoje stavove.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:19 24.11.2023

Re: Zili!

gvozden1
koji slabo govori srpski

Što nisam iznenađen?


zato što nemaš ni najblažu predstavu o izazovima učenja maternjeg jezika kod djece koja od početka žive u sredini stranog jezika..

a ako ti se ćera odluči na potomstvo u takvoj sredini imaćeš prilike da naučiš..
možda onda dobaciš i dotle da je krajnje ružno spočitavati ljudima roditeljske, karakterne, patriostke, dopiši po želji kvalitete bez da se i osnovne predstave o problemu ima..
al prije da nećeš..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:20 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Ja tebe ne kritikujem.
Ja tebe volim.
Iz prostog razloga, što si naša - i što si u Dijaspori.
Prema našim u Dijaspori imam poseban sentiment i veoma su mi dragi.
Da mi nisi draga, na moj način, ne bih te ni podjebavao.
Jer ja, uglavnom, kada nekoga (sebi) proglasim bagrom - ne osvrćem se previše.
To što i ja smatram da mogu da kažem koješta, na svoj način - ja se izvinjavam.
Što nisam tražio dozvolu za obraćanje.
Pitaj ove koji su bili u vojsci kako su se 'obraćali'.


ajde značenje riječi.. al ti ne razumiješ ni osnovne nijanse značenja ljudske komunikacije..
pa ti se tako čini da ima smisla ljude zasipati najgorim uvredama a onda govoriti ali ja tebe volim..
nemam ideje kako to rješiti.. nikako..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:22 24.11.2023

Re: Zili!

promoter

Ne!
Nisi u pravu.
Jer ti, upravo, ne znaš značenje mnogih reči koje koristiš.
A to svoje neznanje uporno 'maskiraš' time što meni ne možeš da 'doakaš', pa ističeš moju nepismenost.
Ja nisam toliko pretenciozan da tebi kažem da si nepismena.
Direktno.
Ali, drago mi je ako sam ti pomogao u pojašnjenju da su jezgrovitost i razumljivost osnovni pokazatelji pismenosti.
Od mene dovoljno.


ovo ti je lako provjeriti
prvom prilikom kad misliš da si negdje prepoznao da drugi ne znaju "pravo" značenje riječi i "maskiraju" nešto..
a ti im to lijepo i kaži..
pa vidi šta će ti odgovoriti..
bude li da stalno nekako ti njihovi odgovori nemaju smisla, opet nešto maskiraju i ne razumiju pravo značenje.. pa onda stalno tako..
do tebe je
angie01 angie01 15:26 24.11.2023

Re: Zili!

Gvozden je ozbiljan čovek koji dosledno i argumentovano zastupa svoje stavove.



gvozden1 gvozden1 15:47 24.11.2023

Re: Zili!

, ti si skolski primer ovoga cemu se zaludno smejes.

Kako ono reče, ne pišeš o stvarima o kojima nemaš pojma:)

Ti onda ne bi trebalo da pišeš ni o čemu, možda o zagrljajuma, da lepiš sličice, i to bi bilo sve.

Ali ne daj se, samo udri, piši o svemu, nekad je zabavno čitati tvoja lupetanja, mada nekad znaju i da nerviraju, mada je to sve ređe.

I zato, udri Anđelija:)
gvozden1 gvozden1 15:49 24.11.2023

Re: Zili!


zato što nemaš ni najblažu predstavu o izazovima učenja maternjeg jezika kod djece koja od početka žive u sredini stranog jezika..

A jel ono i ti zameraš Karađorđeviću jezik?
angie01 angie01 15:52 24.11.2023

Re: Zili!


Ti onda ne bi trebalo da pišeš ni o čemu


eto i crtaj onda huciju, cak i bazine stvari koje ne razume,..nezahvalnog sveta, c,c,c,c,....
gvozden1 gvozden1 15:57 24.11.2023

Re: Zili!

angie01

Ti onda ne bi trebalo da pišeš ni o čemu


eto i crtaj onda huciju, cak i bazine stvari koje ne razume,..nezahvalnog sveta, c,c,c,c,....

Ajd nacrtaj mi nešto, nisi odavno.

Recimo ono o istorijskoj građi, o svim istoričarima, o arhivima:)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:32 24.11.2023

Re: Zili!

gvozden1

zato što nemaš ni najblažu predstavu o izazovima učenja maternjeg jezika kod djece koja od početka žive u sredini stranog jezika..

A jel ono i ti zameraš Karađorđeviću jezik?

Qué?
angie01 angie01 16:38 24.11.2023

Re: Zili!

ma sta ja, daj ti nesto o cetnajama i kalabicu, novoistoriju.
promoter promoter 17:00 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Ja tebe ne kritikujem.
Ja tebe volim.
Iz prostog razloga, što si naša - i što si u Dijaspori.
Prema našim u Dijaspori imam poseban sentiment i veoma su mi dragi.
Da mi nisi draga, na moj način, ne bih te ni podjebavao.
Jer ja, uglavnom, kada nekoga (sebi) proglasim bagrom - ne osvrćem se previše.
To što i ja smatram da mogu da kažem koješta, na svoj način - ja se izvinjavam.
Što nisam tražio dozvolu za obraćanje.
Pitaj ove koji su bili u vojsci kako su se 'obraćali'.


ajde značenje riječi.. al ti ne razumiješ ni osnovne nijanse značenja ljudske komunikacije..
pa ti se tako čini da ima smisla ljude zasipati najgorim uvredama a onda govoriti ali ja tebe volim..
nemam ideje kako to rješiti.. nikako..

Nevedi neku od tih uvreda!
A možeš i neku od tih uvreda tebi.
Ono što ti ne primećuješ kod drugih, shvatam da je to zbog toga što ne stigneš od svojih bujnih (bajnih) misli je - da sam ja veoma oprezan kada nekoga nabijam na kitonijus i deklarišem budalom.
Što kaže Endži - ja se samo branim od agresivaca.
A posebno sam osetljiv na one koji bi da mi zapuše usta.
Jer - Prvi Amandman ne dam nikome da mi oduzme.
promoter promoter 17:03 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
promoter

Ne!
Nisi u pravu.
Jer ti, upravo, ne znaš značenje mnogih reči koje koristiš.
A to svoje neznanje uporno 'maskiraš' time što meni ne možeš da 'doakaš', pa ističeš moju nepismenost.
Ja nisam toliko pretenciozan da tebi kažem da si nepismena.
Direktno.
Ali, drago mi je ako sam ti pomogao u pojašnjenju da su jezgrovitost i razumljivost osnovni pokazatelji pismenosti.
Od mene dovoljno.


ovo ti je lako provjeriti
prvom prilikom kad misliš da si negdje prepoznao da drugi ne znaju "pravo" značenje riječi i "maskiraju" nešto..
a ti im to lijepo i kaži..
pa vidi šta će ti odgovoriti..
bude li da stalno nekako ti njihovi odgovori nemaju smisla, opet nešto maskiraju i ne razumiju pravo značenje.. pa onda stalno tako..
do tebe je

Jok!
Ja ne polažem previše na sinatksu.
Nisam profesor srpskog jezika.
To što se ja trudim da pišem (komuniciram) kratkim i jasnim rečenicama - to je moj napor koji negujem od malena.
Najlakše bi bilo tako kao ti ... opali šumu reči i odmakni se - i divi se kako sam pametan.
A, evo, recimo ... kod Milana Novkovića mi to ne smeta.
Jer on zna.
promoter promoter 17:05 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
ma sta ja, daj ti nesto o cetnajama i kalabicu, novoistoriju.

Ma!
Daj ti o Titi.
Tu sam na svome terenu.
gvozden1 gvozden1 17:06 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
ma sta ja, daj ti nesto o cetnajama i kalabicu, novoistoriju.

Pa svi istoričari, i Duca i onaj Radanović i Samardžić, dakle svi, pišu komunističku istoriju.
Ković, Dević, Dimitrijević, oni tvrde suprotno, ali oni i nisu istoričari.

Tako kažeš ti, a ti pišeš samo o tebi poznatim stvarima:)
angie01 angie01 17:34 24.11.2023

Re: Zili!

Pa svi istoričari, i Duca i onaj Radanović i Samardžić, dakle svi, pišu komunističku istoriju.


pa nije valjda da su oni komunisti?+ istoricari zapadnih zemalja, koji nisu ni imali period komunizma.

dok su ova trojica u nastavku, otvoreni zagovaraci cetnaja.


Daj ti o Titi.


carli, ako ti nisi bio drug clan, onda niko na blogu bio nije.

toliko puta si pomenuo Tileta, da si prevaziso i njegove licne ulizice za zivota.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana