Astrologija| Astronomija

Samo daj, taj stari zagrljaj

angie01 RSS / 19.11.2023. u 11:26
Amy+Hiley+Art+-+Hug+-+10.jpg?format=1000w
Amy Hiley art

 
 
 ustanovljeno dejstvo sirokog spektra:


koristiti protiv umora, tuge, losih misli, bolova u zglobovima, migrene, prosirenih vena i hemorodia, upala, problema sa prostatom, lose probave i  opstipacije, knedli u grlu, zastalih suza, suse i poplava, drhtavice i nesanice, hladnih nogu i srca, hladnog znoja, starackih fleka i onih svrbecih na obrazu, dlaka iz nosa i keratoza, nebuloza, artritisa, oseroporoza, ciroza, kifoza, lordoza, skleroza, lumbaga i nevidljivih tereta na ledjima, bradavica i polnih bolesti, kratkovidosti, pogleda na dole i zaborava, dubokog minusa u banci i neplacenih racuna, dugova u dusi, prevara prijatelja, izgubljenog sna i rasprsenih leptirica, tuznog kraja, celulita i strija, bora, i okesavilih stomaka,...i jos kojecega unaokolo,... i kad ne mozes i kad ti se nece, protiv losih izbora i krivih poteza, gresaka u koracima i recima, protiv Granda, Zadruga i Parova i spanskih serija, seronja, guzonja, smutljivaca, zla i mrzanje, rupe na cipeli i rasparanih dzepva, krompirica na rasparenoj carapi, lose frizure i krzavih noktiju, silikona, botoksa i laznog Luj Vitona, kamiona, aviona, gipsanih lavova na ogradi i laznih fasada,....kad te je sramota zbog drugih...
Izrazeno delovanje protiv sadasnjosti!

upotreba po potrebi, ako nije drugacije prepisano.

sajdefekti-povremeni trzaji i pogled u ogledalo, ponekad malo dublje od ocekivanog.

Balkan Polzela pharmacy inc ddt



Komentari (934)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 18:02 24.11.2023

Re: Zili!


promoter
Sapunica se odvajkada koristi za proveru curenja - raznoraznih.

Nisam rekao da se ne koristi. K'o što rekoh nisam znao ovo za gas što je Zili napisala.

Ventili u sebi imaju osovinu sa setovima gumica (mogu da budu klasične O-ring ali i specijalne koje samo izgledom podsećaju na uljne). Na ventilima postoje odušci kroz koje odlazi višak vazduha nakon obavljene operacije. obično su zatvoreni mrežastim metalnim ili plastičnim zaštitama (sfjato).


Gumice se kroz pripremnu grupu podmazuju uljem za komprimovani vazduh kako bi održale elastičnost. Ponekad na ventilima nema ovih mrežastih odušaka. U tom slučaju je mnogo sigurnije koristiti sprejeve koji imaju u sebi inhibitore koji neće, ukoliko nađu ulaz u unutrašnjost ventila, oštetiti gumice. Nećeš sigurno koristiti Vim umesto elektro kontakt spreja.

Za gas mi deluje logičan savet koji je dala zili (a i u struci je)

promoter promoter 18:13 24.11.2023

Re: Zili!

angie01
Pa svi istoričari, i Duca i onaj Radanović i Samardžić, dakle svi, pišu komunističku istoriju.


pa nije valjda da su oni komunisti?+ istoricari zapadnih zemalja, koji nisu ni imali period komunizma.

dok su ova trojica u nastavku, otvoreni zagovaraci cetnaja.


Daj ti o Titi.


carli, ako ti nisi bio drug clan, onda niko na blogu bio nije.

toliko puta si Tileta, da si prevaziso i njegove licne ulizice za zivota.

Uh!
Sreća te je, što reče Nele onomad, crkao.
A nadali su se da će živeti večno.
promoter promoter 18:16 24.11.2023

Re: Zili!

gedza.73

promoter
Sapunica se odvajkada koristi za proveru curenja - raznoraznih.

Nisam rekao da se ne koristi. K'o što rekoh nisam znao ovo za gas što je Zili napisala.

Ventili u sebi imaju osovinu sa setovima gumica (mogu da budu klasične O-ring ali i specijalne koje samo izgledom podsećaju na uljne). Na ventilima postoje odušci kroz koje odlazi višak vazduha nakon obavljene operacije. obično su zatvoreni mrežastim metalnim ili plastičnim zaštitama (sfjato).


Gumice se kroz pripremnu grupu podmazuju uljem za komprimovani vazduh kako bi održale elastičnost. Ponekad na ventilima nema ovih mrežastih odušaka. U tom slučaju je mnogo sigurnije koristiti sprejeve koji imaju u sebi inhibitore koji neće, ukoliko nađu ulaz u unutrašnjost ventila, oštetiti gumice. Nećeš sigurno koristiti Vim umesto elektro kontakt spreja.

Za gas mi deluje logičan savet koji je dala zili (a i u struci je)


Da.
Meni je pneumatika fascinantna.
Hidraulika se jednostavno kapira, lako se uspostavljaju analogije.
Dok je pneumatika, zbog stišljivosti radnog medijuma, baš fascinantna.
Žao mi je što nisam imao vremena da završim i mašinstvo.
gvozden1 gvozden1 18:25 24.11.2023

Re: Zili!

istoricari zapadnih zemalja

I to ti je fah, uži?:)
gedza.73 gedza.73 18:27 24.11.2023

Re: Zili!

Hidraulika se jednostavno kapira, lako se uspostavljaju analogije.

ugrubo moglo bi se reći da su slični principi.
Žao mi je što nisam imao vremena da završim i mašinstvo.

Nisam siguran da se nauči baš puno što bi koristilo u praksi.
prosto je. Mada mi u ovom klipu deluje komplikovano objašnjeno.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:03 24.11.2023

Re: Zili!

newimprovedtadejus
gvozden1

zato što nemaš ni najblažu predstavu o izazovima učenja maternjeg jezika kod djece koja od početka žive u sredini stranog jezika..

A jel ono i ti zameraš Karađorđeviću jezik?

Qué?


tek kasnije uhvatim kakav sad karađorđević..
e po tom pitanju (mada ćeš zaboraviti) ja razmišljam ovako..
to što ne govori jezik a htio bi biti kralj po meni i nije strašna stvar.. da ga sutra opet krunišu ako ne bi naučio on, naučila bi mu djeca..
tako da to nije neki problem..
problem ideje ponovnog uvođenja monarhije je jelda svrha..
stvar ipak nešto košta (minimum izdržavanje kralja i porodice, obezbjeđenje, održavanje dvora itd) al ajde da kažeš da to nije nešto neviđeno skupo za državu, namaklo bi se..
al pošto ipak košta onda mora da se vidi jel nečemu služi..
i jel pravi neki problem..
u smislu služenja nečemu u idealnom svijetu rekao bi da je monarh zaštita od diktature..
nama bi to svakako dobro došlo..
al ipak nije apsolutna zaštita i mnogo je lakše zamisliti svijet u kom sutra neki kralj Karađerđević munjevito potpisuje šta god treba e da bi neki sutrašnji Aleksandar the usurpator jahao do smrti i kasnije..
e dakle mnogo je lakše zamisliti to..
nego nekog principijelnog kralja Karađorđevića koji uzurpatoru oduzima mandat i vraća ga narodu..
pride..
komunjarluk ili ne ali narod jeste usvojio ideju da bi smo bar u načelu svi trebali biti ravnopravni.. ideja monarhije pak ne počiva na ideji ravnopravnosti nego upravo suprotno, na ideji da smo neki posebni i to u toj mjeri (od boga dati) da su nam i djeca i svi nasljednici posebni..
otuda bi ideja moarhije kod nas sasvim sigurno nailazila na veći otpor nego u zemljama (UK primjer par exellance) gdje dobro radi..
slijepo kopiranje uspješnih modela nikad nije dobra ideja..
te tako..
monarhija košta..
upitno je dal bi ikakvo dobro donjela..
izvjesno je da bi bilo otopora..
slijepo naturati i to tako komuljarski bez argumenata ideju monarhije po meni nije pretjerano mudro.. da ne kažem da je glupo..
nije mnogo manje glupo kao kontraargument navoditi njegov slab srpski al ipak je gluplje zagovarati monarhiju e jer zbog radi zato..
angie01 angie01 19:43 24.11.2023

Re: Zili!

I to ti je fah, uži?:)


nije moj fah uopste, nego se ti stalno na neke komuniste vadis, pa reko, nisu samo komunisti,..ovi nabrojani istoricari, a koji ti nisu po volji, nisu komunisti, a bogami nisu ni komunisticke verzije istorije rata u kome je ucestvovao skoro ceo svet, u zemljama, koje komunizam nisu ni okusile....tako da ti slabo valja ta teorija za izgovor.

lepo sam nudila da se pogleda i najnoviji dokumentarni film o Jasenovcu, u kome, pored nasih, govore i istoricari iz regiona i sveta, a posto su se dotakli i ustasa i cetnika, nekako su se slozili oko njihovog delovanja za vreme rata,...postoji i deo u filmu, koji se tice Blajburga, koji isto stalno pominjes, pa ne bi bilo lose da pogledas,....mada ne znam kako si promasio, kada je on prikazivan na RTSu, koji izgleda pratis.
gvozden1 gvozden1 19:46 24.11.2023

Re: Zili!

slijepo kopiranje uspješnih modela nikad nije dobra ideja..

Srpska monarhija nije kopiranje nikoga, to je autentično srpska stvar.
Uvek je Srbija, dok je o sebi odlučivala, imala monarha, dal kneza, dal kralja, vožda, despota.....nekog ko je bio vođa i ko je bio na čelu Srbije.

slijepo naturati i to tako komuljarski bez argumenata ideju monarhije po meni nije pretjerano mudro.. da ne kažem da je glupo..

Vraćanje sebi, vraćanje oduzetog, nije i nikako ne može biti slepo naturanje.


Komunisti su nasilno Srbima ukinuli monarhiju, ništa prirodnije ne bi bio nego da se to nasilje anulira, i stvar vrsti na prethodno stanje.

Sad, Milan St Protić je preneo neki svoj razgovor sa nekim Hrvatom koji mu je rekao, prepričavam: "Mi nikad nećemo razumeti vas Srbe što niste vratili svog kralja kad ste ga već imali, vratili se na tačku iz koje ste ušli u Jugoslaviju, vratili ustav iz tog vremena, i proglasili svoju nezavisnost.
Mi, da smo tu mogućnost imali, prvo što bismo uradili je to."

Da li kralj košta?
Sitnica, održavanje zgrade Srbija i sad plaća, apanaža je stvarno zanemarljiva stvar da bi bila prepreka ičemu, to je već traženje razloga zašto da se ostavi komunističko nasilje jer su komunisti "srcu bliski"

Da li bi sprečio pojavu "očeva nacije" ?Pa bi i to samim postojanjem institucije kralja, bez obzira na afinitete ličnost.
Kralja svako mora oslovljavati sa "vaše veličanstvo" a već to je dovoljno da se aura vođe teško uspostavlja.


gvozden1 gvozden1 19:49 24.11.2023

Re: Zili!

istoricari iz regiona

Onaj iz Zagreba, što je svedočio protiv Kalabića, garant:)

Ajd mani me regiona više, ebo te region.

angie01 angie01 20:03 24.11.2023

Re: Zili!


Komunisti su nasilno Srbima ukinuli monarhiju,


aman bre covece, kralj prvo potpisao pakt sa nacosima, sto je izazvalo revolt, pa izbegao iz zemlje sa sve parama, dok mu narod stradao i borio se za slobodu, njegove trupe, kako su se samoprozvali, su bili kolaboracionisti, na pogresnoj strani i izgubili su rat,...kako ti sad zamisljas da se lesi vrati kuci i sve bude isto,..evo ne znam.
Da li kralj košta?


kosta i sada, kao i kralj toma:).


Kralja svako mora oslovljavati sa "vaše veličanstvo" a već to je dovoljno da se aura vođe teško uspostavlja.


zasto bi bilo ko u 21. veku imao zelju da bude podanik i imao oca nacije, cemu to sluzi?...nema uredjenu zemlju, al mu treba tata, da mu se klanja.
angie01 angie01 20:06 24.11.2023

Re: Zili!


Onaj iz Zagreba, što je svedočio protiv Kalabića, garant:)


ne znam kako se zove,.... da l ti dirao u koljaca, ne znam, al je pojnt da su svi imali iste podatke i nadovezivali se jedni drugima na pricu, jer imaju istu istorijsku gradju, o cemu ti stalno govorim, da ne mozes bas tako lako da falsifikujes dogadjaju u kojim su ucestvovali i drugi, rakticno ceo svet.
gvozden1 gvozden1 20:09 24.11.2023

Re: Zili!

kralj prvo potpisao pakt sa nacosima

Jel to kažu istoričari, oni tvoji, regionci?:)
Ko bre potpisao pakt jbt, kakav kralj, jesi li ti normalna.

Ajd ćuti više, sramota je da neko toliko ne zna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:19 24.11.2023

Re: Zili!

gvozden1
slijepo kopiranje uspješnih modela nikad nije dobra ideja..

Srpska monarhija nije kopiranje nikoga, to je autentično srpska stvar.
Uvek je Srbija, dok je o sebi odlučivala, imala monarha, dal kneza, dal kralja, vožda, despota.....nekog ko je bio vođa i ko je bio na čelu Srbije.


nije kopiranje nekoga ali je kopiranje nečega.. prošlosti..
loša ideja..
činjenica da je Srbija bila kraljevina u vrijeme kad su i sve druge države bile kraljvine (kneževine, carevine) je zaista porazno loš argument zašto bi danas kad ogromna većina država više nisu kraljvine (kneževine, carevine) bilo dobro da Srbija ponovo bude kraljevina..

gvozden1

slijepo naturati i to tako komuljarski bez argumenata ideju monarhije po meni nije pretjerano mudro.. da ne kažem da je glupo..

Vraćanje sebi, vraćanje oduzetog, nije i nikako ne može biti slepo naturanje.


Komunisti su nasilno Srbima ukinuli monarhiju, ništa prirodnije ne bi bio nego da se to nasilje anulira, i stvar vrsti na prethodno stanje.


kraljevi svijeta su uglavnom nasilno protjerani..
ničeg prirodnog u njihovim vladavinama bilo nije.. posljedica stepena razvoja u tom momentu.. taj stepen je u svijetu uglavnom prevaziđen, monarhije ukinute ili im uloge svedene na ceremonijalne..
tvditi sada da jedinstven slučaj u svjetu zvan ponovno uvođenje monahije u Srbiji ima nekakvog smisla po meni je slijepo naturanje ideje bez argumenata..


gvozden1

Sad, Milan St Protić je preneo neki svoj razgovor sa nekim Hrvatom koji mu je rekao, prepričavam: "Mi nikad nećemo razumeti vas Srbe što niste vratili svog kralja kad ste ga već imali, vratili se na tačku iz koje ste ušli u Jugoslaviju, vratili ustav iz tog vremena, i proglasili svoju nezavisnost.
Mi, da smo tu mogućnost imali, prvo što bismo uradili je to."


ovo ti je opet standardan komuljarluk i komuljarsko zaklinjanje u autoritete..
pričao St Protić da mu rekao jedan Hrvat..
ne znam jesi u stanju da dokučiš koliko je to blesav argument..

gvozden1

Da li kralj košta?
Sitnica, održavanje zgrade Srbija i sad plaća, apanaža je stvarno zanemarljiva stvar da bi bila prepreka ičemu, to je već traženje razloga zašto da se ostavi komunističko nasilje jer su komunisti "srcu bliski"

Da li bi sprečio pojavu "očeva nacije" ?Pa bi i to samim postojanjem institucije kralja, bez obzira na afinitete ličnost.
Kralja svako mora oslovljavati sa "vaše veličanstvo" a već to je dovoljno da se aura vođe teško uspostavlja.


dakle svodi se na to da je argument ljudi bi mu se obraćali sa vaše veličanstvo pa bi to sprečilo diktaturu..
mislim da bi ti pametno bilo upoznati se s tim kako današnje moarhije u sjevernoj Africi stoje po pitanju autoriteta njegovog visočanstva i diktature..
šansa da bi naša neka monarhija buduća više ličila na UK a ne Tunis je bukvalno nula.. ajde dobro, jako je mala..
angie01 angie01 20:31 24.11.2023

Re: Zili!

Ko bre potpisao pakt jbt, kakav kralj, jesi li ti normalna.


ajd, sad se hvatas za kolokvijalno izrazavanje, u ime krealjevine su potpisali predsenik vlade i ministar spoljni....namesnik je bio knez Pavle Karadjordjevic, sporazum je izazvao vojni udar, mahom od strane oficira, koji su ustolicili maloletnog kralja Petra drugog.
gvozden1 gvozden1 21:50 24.11.2023

Re: Zili!


nije kopiranje nekoga ali je kopiranje nečega.. prošlosti..
loša ideja..
činjenica da je Srbija bila kraljevina u vrijeme kad su i sve druge države bile kraljvine (kneževine, carevine) je zaista porazno loš argument zašto bi danas kad ogromna većina država više nisu kraljvine (kneževine, carevine) bilo dobro da Srbija ponovo bude kraljevina..

Kopiranje sebe se zove tradicija.
A i faktografija ti pravi problem, jer je u Evropi i danas dosta monarhija, i to uglavnom države sa ozbiljnim demokratijama i ekonomijama.



kraljevi svijeta su uglavnom nasilno protjerani..

A proterao ih ko?
Pa njihovi građani, uglavnom.
Francuske Francuzi, Italijanskog Italijani na referendumu, tesnom većinom glasova, bez nasilja.

Nije problem da Srbija bude republika ako tako odluče Srbi, ali je problem kad Srbima neko drugi, ko je, uzgred, antisrbin i diktator, silom, svojevoljno, ne pitajući Srbe, nametne republiku.

Nije logično da nasilje ima pozitivne posledice po onoga nad kim se nasilje vrši.
Nasilje, ako ništa drugo, ostavlja posledice na dostojanstvo žrtve, a Srbi su, u ovom slučaju, bili žrtva komunista.

Komunisti su im, ne pitajući Srbe, ukinuli monarhiju i uspostavili svoju diktaturu, sa ovlašćenjima koja su daleko prevazilazila ovlašćenja kralja.



ovo ti je opet standardan komuljarluk i komuljarsko zaklinjanje u autoritete..
pričao St Protić da mu rekao jedan

A gde vidiš zaklinjanje u Protića?

Hajd ovako, ako umeš dostojanstvenije da razgovaraš, probaj, ako ne, hajd da i ja pređem na tvoj nivo.


Evo, zaboravi i Protića i Hrvata, šta ti misliš, da li bi Hrvati, da su imali sve ono što su imali Srbi pre Jugoslavije, dinastiju, državu, ustave...vratili to, ili bi, poput Slobe, sve pustili niz vodu?
šansa da bi naša neka monarhija buduća više ličila na UK a ne Tunis je bukvalno nula.. ajde dobro, jako je mala..


Biće da ti ne znaš ništa o monarhiji u Srbiji, inače ne bi ovo napisala.

Srpska dinastija se orodila baš sa UK dinastijom, okumila se, tako da joj je ona mnogo bliža od Tuniske.

Da ti ne pričam sad o knezu Pavlu i njegovom anglofiltvu, koje mu se na kraju o glavu obilo, a od koga nije nikad odustao.

Evo ti sličica, pa razgledaj
gvozden1 gvozden1 21:51 24.11.2023

Re: Zili!

sad se hvatas za kolokvijalno izrazavanje,

Jesi li proverila na Vikipediji ko je potpisao?:)
angie01 angie01 22:20 24.11.2023

Re: Zili!

Jesi li proverila na Vikipediji ko je potpisao?:)


aha,...jer smo ovo isto, jedno bilion puta vec pricali.

a ti uporno tvrdis da je neko silom oteo vlast,..kako silom, kada su oni koji su se borili na strani sile Osovine, krenuli da beze-Blajburg kejs.

znaci pobednik je preuzeo vlas',...krlj, koji se dok mu je narod ginuo i bio maltretiran, svrskao po svetu, je po tebi, samo trebalo da se vrati, ili sta,..u kojoj to prici se desava takav rasplet.
freehand freehand 22:24 24.11.2023

Re: Zili!

ali brate što ne batališ.. pa ti ne možeš bukvalno jednu rečenicu da sastaviš pismeno..

nadzornoh sistema

gvozden1 gvozden1 22:55 24.11.2023

Re: Zili!

kada su oni koji su se borili na strani sile Osovine, krenuli da beze-Blajburg kejs.

Sve znaš.
Ne pišeš ti o stvarima o kojima nemaš pojma:)

Anđo, smiri se, ne moraš uvek da odgovoriš.
zilikaka zilikaka 23:08 24.11.2023

Re: Zili!

Srpska dinastija se orodila baš sa UK dinastijom, okumila se

To ko kad Ciga rodi deseto dete pa pozovepredsednika opštine da ga krsti.
Kao prvo, meni zaista nije jasno kako je SPC pristala da kuma bude nekrštena osoba, jer protestante ne priznaju ni katolici ni pravoslavci. Provereno.
Ajd, to je najmanje bitno, nego ti opet porediš njihovu i našu dinastiju.
Čoveče, pa ta Elizabeta je od rođenja podizana da bude institucija. Baška što je tip ličnosti koji je to mogao da nosi. Ovo njeno kumče dozvoljava sebi da ga vodaju ko mečku Božanu raznorazni, koji bi da se preko njegovog porekla dočepaju privilegija, a on mi je taman lik za kojeg sam ubeđena da ujutro ne zna šta hoće do doveče. Osim da se dobro najede.
Baška rastao sa raznim probisvetima i grebatorima.
A to što ga pozivaju, pa to ti je protokol. Ko kad praviš svadbu i zoveš sve do četvrtog kolena, pa i nekog ludog uju, jer tako spada red.
angie01 angie01 23:12 24.11.2023

Re: Zili!

Baška rastao sa raznim probisvetima i grebatorima.


da pomenem vise taj maternji jezik:))...ovde dolazili Kinezi, Nigerijci, Grci,...oni/oni i svi naucili jezik za jedno 6 meseci,..ovaj lik svrcka decenijama u svoja zemlja , ima mogucnosti da ga najbolji strucnjaci uce, ono svaki dan da je 3 reci naucio i jedno gramaticko pravilo, do danas bi bio ekspert,..al ga zabole ocigledno.
freehand freehand 23:13 24.11.2023

Re: Zili!

pa i nekog ludog uju, jer tako spada red.

ludog uju ne zoveš i ne vodiš na gledanje i na veridbu, posle nema veze.
A to sa dinastijama - to je tek nluda kuća. Naročito kad pobornici vrednosti i demokratije promovišu sistem u kome se ludaci nađu na čelu države po sili zakona, usput se podsmevajući onima kojima se ludaci na čelu države nađu po odluci tate.
gvozden1 gvozden1 23:23 24.11.2023

Re: Zili!

pa ta Elizabeta je od rođenja podizana da bude institucija

Za razliku od Petra koji je podizan da bude čobanin, ali omaklo mu se da bude kralj
Potcenjivanje svoga, teško da može niže od ovoga,
Englezi su nešto specijalno, a Srbi, pa to je talog.


Sve je to posledica Šešeljeve propagande na koju su nasela žestoko.
I naravno, nisi svesna toga.
.
. Ovo njeno kumče dozvoljava sebi da ga vodaju ko mečku Božanu raznorazni, koji bi da se preko njegovog porekla dočepaju privilegija, a on mi je taman lik za kojeg sam ubeđena da ujutro ne zna šta hoće do doveče.

Ali zato Titu u zvezde kuješ što se slikao sa kraljicom.
A on je podizan za šta?

Za šlosera i ubicu.

zilikaka zilikaka 23:36 24.11.2023

Re: Zili!

Za razliku od Petra koji je podizan da bude čobanin, ali omaklo mu se da bude kralj

Nije reč o Petru. On nije ni imao priliku da pokaže kakav bi bio kralj, reč je o njegovom sinu koji je stvarno rastao u sredini koja nije ni blizu za podizanje prestolonaslednika.


Ali zato Titu u zvezde kuješ što se slikao sa kraljicom.


Sad lupaš. To od mene nisi mogao da čuješ. I uopšte to tvoje podmetanje je ofucano. Imaš neki bolji argument?
gvozden1 gvozden1 23:45 24.11.2023

Re: Zili!

Nije reč o Petru. On nije ni imao priliku da pokaže kakav bi bio kralj, reč je o njegovom sinu koji je stvarno rastao u sredini koja nije ni blizu za podizanje prestolonaslednika.

Petar je nesrećna biografija, njegov sin je rastao u uslovima koji su mnogo bliži onome što se misli da su uslovi potrebni za odgajanje princa, nego uslovi u kojima je rastao Petar.
Tako da Zili, mora se malo i čitati, pre nego se krene da se ponavljaju Šešeljeve mantre.

To od mene nisi mogao da čuješ.

Sto puta si se svrstala na tu stranu, stranu koja veliča Titu i komuniste, džabe ti je sad pričati, nisam ja, nisam ja.

Možda nisi kačila Titine slike, ali nikad nisi ni pljunula na njega.
A na Srbiju, Srbe, srpskog kralja, evo pljuješ i to na način da niže ne može.
angie01 angie01 00:07 25.11.2023

Re: Zili!

A na Srbiju, Srbe


gde si to procitao,..ono za vjekoslava necu ni da komentarisem, koliko je glupo.
gvozden1 gvozden1 00:15 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
A na Srbiju, Srbe


gde si to procitao,..ono za vjekoslava necu ni da komentarisem, koliko je glupo.

Gde si ti meni, bre?:)
crossover crossover 01:35 25.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Kao prvo, meni zaista nije jasno kako je SPC pristala da kuma bude nekrštena osoba, jer protestante ne priznaju ni katolici ni pravoslavci. Provereno.


Мени је СПЦ дозволила да ми кума на венчању буде протестант, и то баш англикански. А нисам ни краљ ни принц него неки тамо безвезе.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:14 25.11.2023

Re: Zili!

crossover
zilikaka
Kao prvo, meni zaista nije jasno kako je SPC pristala da kuma bude nekrštena osoba, jer protestante ne priznaju ni katolici ni pravoslavci. Provereno.


Мени је СПЦ дозволила да ми кума на венчању буде протестант, и то баш англикански. А нисам ни краљ ни принц него неки тамо безвезе.


Meni SPC nije dozvolila da budem ateista kum na venčanju moje najbolje drugarice, kao što ni pre toga nije dozvolila da moj kum ostane devouted katolik (iako je i on katolik koliko sam ja pravoslavac). Pa smo se i on i ja krstili, on je čak morao i na neki kurs da ide kod nekog nepismenog popa ovde u Denveru, a ja sam samo dao 100 evrića u crkvi u Beogradu. Mislim, ne žalim se, pravila su pravila, a ni krštenje nije mnogo bolelo sem što je bilo donekle komplikovano navatati popa, pošto su svi jako zauzeti, bar dok ne zašuškaš sa evrićima.




zilikaka zilikaka 09:05 25.11.2023

Re: Zili!

Sto puta si se svrstala na tu stranu, stranu koja veliča Titu i komuniste, džabe ti je sad pričati, nisam ja, nisam ja.

Koju stranu, partizansku? Jesam, i tu je tačka. Bio je rat, zemlja je podeljena između raznih, i jedini pokret koji je u svakom tom podeljenom delu bio fakat protiv okupatora je bio partizanski.
Ovi tvoji su bili kako ko, od sela do sela, zavisi šta im je bilo preče.
A veličanje kasnijeg režima, kao režima, i njegovog vođe, to zaboravi. Od mene čuo nisia realno i od malo koga, nego ti redovno čas posla odigraš isti potez- nisi da se vrati dinastija, onda si komunista sa dna kace. Još u priču veselo umetneš i Šešelja.
Nego ima dalje u tvom nastupu i što vređa. Ako je u tvojoj glavi Srbija=Karađorđrvići=četništvo, to samo znači da ti lično to tako vidiš. I imaš beskonačno vremena i energije da vrtiš istu mantru. Dobro, i to je legitiman stav, tvoje neprikosnoveno pravo. Ono što ne bi smeo, al nećeš to da shvatiš, je da usput proglašavaš neprijateljima Srbije sve koji ne dele tvoj stav.
Otkud tebi pravo da mene vređaš, a vređaš me, izjavom da pljujem Srbiju.
Shvati bre, Srbija nije ni Vučić, ni prestolonaslednik, a nije ni samo Šumadija. Kolko god ti se ne sviđalo, to sam malo i ja i ove moje komšije i još milioni drugih. Jbg, al tako je.
Štono jednom reče Predator, tvoje je samo ono što se tako u katastru vodi, na sve drugo imamo ista prava.

A i ljubav prema svojoj zemlji malo drugačije shvatamo.
Ja sam daleko od nešto zaslužnog al eto radila sam i radim kad god i koliko mogu da u ovoj našoj zemlji nešto bude bolje. Sitno, al opet nešto.
Ne popujem po mrežama vitlajući toljagom okolo na sve koji ne dele neki moj stav.
Rad, Huči, rad i odgovornost može da napravi nešto, ne ona mečka božana sa hohštaplerskom svitom oko sebe. Niti bilo koja druga mečka, kako god se zvala i koje poreklo imala.
I nemoj da ti je više palo na pamet da me vređaš, a vređaš me, izjavama da ne volim svoju zemlju. To prelazi okvire neobaveznog lupetanja. Vrlo je lično.
zilikaka zilikaka 09:12 25.11.2023

Re: Zili!

Мени је СПЦ дозволила да ми кума на венчању буде протестант, и то баш англикански. А нисам ни краљ ни принц него неки тамо безвезе.

Očigledno prave izuzetke a ne bi smeli. Ja lično znam više slučajeva gde to nije moglo a ima razloga zašto. Ne može u hrisšćanstvo da te uvede neko ko i sam to nije a zvanično niti katolici niti pravoslavci ne priznaju ni jednu opciju izraslu iz protestantizma. Smatraju ih sektama. Kao Nazarene.

E, sad, ima gde politika i lični stavovi prevagnu nad kanonima.
P.S. Još nešto mi palo na pamet. Krštenje i venčanje su značajno različiti. Krštenje je jedno, ne može se ponoviti. Brak može, ima manju "težinu", pa verovatno zato.
Mada, znam i za budalu od popa koja je krštenog čoveka ponovo krstila jer nije imao pisanu potvrdu da je kršten ( u Bosni kao dete, venčanje u sred rata u Beogradu a ta crkva ostala na drugoj strani).
Čak nije prihvatio svedočenje njegove majke, krstio ga ponovo.
gvozden1 gvozden1 09:53 25.11.2023

Re: Zili!

i jedini pokret koji je u svakom tom podeljenom delu bio fakat protiv okupatora je bio partizanski

Uverenje na koje imaš pravo, ali pogrešno.
Ono te vodi u dalje pogreške, koje te svrstavaju među podržavaoce komunizma, pošto podržavanje partijske vojske implicira podršku partiji koja je tu vojsku osnovala, a to, dalje, implicira podršku njihovom šefu, Titi.


Još u priču veselo umetneš i Šešelja.


To može i dalje da ide, da se u priču uvede i Vučić jer njegov odnos prema Karađorđevićima uopšte nije daleko od tvog, naprotiv.
Njegov poziv "plati struju pa posle radi šta hoćeš" je vrlo sličan tvom poređenju Karađorđevića sa Ciganima.
Još bliže tom tvom poređenju je Šešeljev pokušaj omalovažavanja izjavom da prestolonaslednik pase travu, kad je tako opisao njegovo ljubljenje srpske zemlje.
Zato nemaš prava da se ljutiš kad kažem da si nasela na Šešeljevu propagandu, ustvari, jesi,
pa ljutila se ne ljutila, svejedno mi je.



Otkud tebi pravo da mene vređaš, a vređaš me, izjavom da pljujem Srbiju.
Shvati bre, Srbija nije ni Vučić, ni prestolonaslednik, a nije ni samo Šumadija


Pljuvanje na srpsku tradiciju je pljuvanje na Srbiju, jer Srbija nisi samo ti i tvoje komšije, Srbija je i njena istorija i njena tradicija.
A u njoj, istoriji, Šumadija je daleko značajnija od tvojih komšija.


I nemoj da ti je više palo na pamet da me vređaš, a vređaš me, izjavama da ne volim svoju zemlju.


Evo sad si me uplašila:)

Naravno da ću i dalje pisati ono što mislim, a da li će to tebe uvrediti, baš me briga.

Evo i ovo, sumnju u tvoju ljubav prema Srbiji podgreva recimo tvoja izjava da ćeš se zapitati da li da budeš za nju, ili za neku drugu državu, u zavisnosti od toga šta će ko napisati na blogu.

Nije to neka prevelika ljubav prema Srbiji.


zilikaka zilikaka 10:07 25.11.2023

Re: Zili!

Ne znam kako da ti saopštim, al i moj Banat je Srbija.
angie01 angie01 10:34 25.11.2023

Re: Zili!

Naravno da ću i dalje pisati ono što mislim, a da li će to tebe uvrediti, baš me briga.


pa to samo pokazuje koliko si jos i nevaspitan, ono bas me briga silom cu da ti ucitavam sta mi padne na pamet....to smo videli toliko puta-bescasce na delu.
promoter promoter 10:54 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Naravno da ću i dalje pisati ono što mislim, a da li će to tebe uvrediti, baš me briga.


pa to samo pokazuje koliko si jos i nevaspitan, ono bas me briga silom cu da ti ucitavam sta mi padne na pamet....to smo videli toliko puta-bescasce na delu.

Nisi u pravu!
freehand freehand 10:58 25.11.2023

Re: Zili!

srdjan.pajic
crossover
zilikaka
Kao prvo, meni zaista nije jasno kako je SPC pristala da kuma bude nekrštena osoba, jer protestante ne priznaju ni katolici ni pravoslavci. Provereno.


Мени је СПЦ дозволила да ми кума на венчању буде протестант, и то баш англикански. А нисам ни краљ ни принц него неки тамо безвезе.


Meni SPC nije dozvolila da budem ateista kum na venčanju moje najbolje drugarice, kao što ni pre toga nije dozvolila da moj kum ostane devouted katolik (iako je i on katolik koliko sam ja pravoslavac). Pa smo se i on i ja krstili, on je čak morao i na neki kurs da ide kod nekog nepismenog popa ovde u Denveru, a ja sam samo dao 100 evrića u crkvi u Beogradu. Mislim, ne žalim se, pravila su pravila, a ni krštenje nije mnogo bolelo sem što je bilo donekle komplikovano navatati popa, pošto su svi jako zauzeti, bar dok ne zašuškaš sa evrićima.





Nikad neću razumeti zašto je ateistima bitno crkveno venčanje?

bene_geserit bene_geserit 11:18 25.11.2023

Re: Zili!

Nikad neću razumeti zašto je ateistima bitno crkveno venčanje?

A onda posle krenu da kenjaju po crkvi.
Deluje mi da bi bolje rešenje bilo da nemaju crkveno venčanje a da po crkvi ne kenjaju, al dobro.
bene_geserit bene_geserit 11:19 25.11.2023

Re: Zili!

Šumadija je daleko značajnija od tvojih komšija

Ovo merenje "značajnosti" ti je jadno.
Usput najlakše je biti pripadnik nekog naroda u centralnoj oblasti gde taj narod živi i gde ima svoju državu i kontroliše teritoriju. Mnogo je teže to biti po nekim krajinama gde malo pa malo najebeš od susednog plemena.
promoter promoter 11:30 25.11.2023

Re: Zili!

bene_geserit
Šumadija je daleko značajnija od tvojih komšija

Ovo merenje "značajnosti" ti je jadno.
Usput najlakše je biti pripadnik nekog naroda u centralnoj oblasti gde taj narod živi i gde ima svoju državu i kontroliše teritoriju. Mnogo je teže to biti po nekim krajinama gde malo pa malo najebeš od susednog plemena.

Ima smisla.
No, Srbin je teško biti bilo gde.
Zamisli, za trenutak, da Srbi imaju mentalitet Švaba - sada bi ih bilo barem 100 miliona.
A Srbi su svakoga uvažavali kao sebi ravnoga, a uvažavani jedva dočekali da Srbinu zabiju nož u leđa.
Za nadu je da su se Srbi opametili.
angie01 angie01 11:35 25.11.2023

Re: Zili!

Nikad neću razumeti zašto je ateistima bitno crkveno venčanje?


na primer, u rasejanju, da bi se vencali sa nekom, kakvom takvom vezom sa zemljom odakle su, a popovi gastarbajteri, su na zalost ta jedina mogucnost.
promoter promoter 11:39 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Nikad neću razumeti zašto je ateistima bitno crkveno venčanje?


na primer, u rasejanju, da bi se vencali sa nekom, kakvom takvom vezom sa zemljom odakle su, a popovi gastarbajteri, su na zalost ta jedina mogucnost.

Da bi se venčali sa vezom sa zemljom ...
Jebote!
Molim da napišeš ponovno to što si htela da kažeš.
angie01 angie01 11:47 25.11.2023

Re: Zili!

carli, prestani da spamijes.
angie01 angie01 11:51 25.11.2023

Re: Zili!

A onda posle krenu da kenjaju po crkvi.
Deluje mi da bi bolje rešenje bilo da nemaju crkveno venčanje a da po crkvi ne kenjaju, al dobro.

ateista ili ne, mozda je bitnije, da li su kritike na racun spca opravdane,...samo vencanje je licna odluka, gde i kako i iz raznih razloga, zahtev familije, postovanje tradicije, verska ubedjenja, jedina mogucnost neke povezanosti sa svojom zemljom u rasejanju,...

pri cemu, to vecanje se placa-i to ne malo, sama crkva se ponasa kao da je to posao, od koga se zaradjuje.
gvozden1 gvozden1 11:55 25.11.2023

Re: Zili!

Ovo merenje "značajnosti" ti je jadno.

Hoćeš reći, politički nekorektno:)

Ospori tvrdnju, to bi bilo ispravnije nego je kvalifikovati ovako ili onako, jer tvrdnje mogu biti ispravne, tačne, ili neispravne, pogrešne.
Kvalifikovanje tačnih tvrdnji je iz domena političke korektnosti koja kaže, e, tačno je to što misliš, ali nemoj o tome, ljutiće se neko.

A šta je problem da Zili to isto kaže, da kaže istinu da je Šumadija imala najznačajniju ulogu u stvaranju Srbije, nego priča i nemačkarima koji su, po njoj, najviše doprineli.
Ne razmišlja o tome koga to vređa.


Usput najlakše je biti pripadnik nekog naroda u centralnoj oblasti gde taj narod živi i gde ima svoju državu i kontroliše teritoriju. Mnogo je teže to biti po nekim krajinama gde malo pa malo najebeš od susednog plemena.

U centralnoj Srbiji tog vremena je bio i najveći teror, i upravo on je izazvao otpor i pojavu ustanika, koji su se digli ne zbog sopstvenog broja, nego upravo zbog "susednog plemena" koje ih je pritiskalo.

I nije imao svoju državu, to je bila turska država, oni su svoju morali da prave iz početka.

Lakše je biti lojalan građanin jednog carstva, nego ustati protiv drugog, po cenu koju su morali da plate ti iz "centralnih oblasti", ali Šumadinci ipak ustali, napravili državu, sad im se to osporava i zasluge daju nemačkarima.

gvozden1 gvozden1 12:05 25.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Ne znam kako da ti saopštim, al i moj Banat je Srbija.

Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.
Sad jeste, ravnopravan deo, i takav će ostati dok je Srbije, razmišljala ti ovako ili onako, to ne zavisi od tebe.
promoter promoter 12:08 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
carli, prestani da spamijes.

Ajde ne zajebaji!
Kakvu si to rečenicu napisala, ništa mi nije jasno.
Ko se venčava sa zemljom porekla?
maksa83 maksa83 12:09 25.11.2023

Re: Zili!

Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.

Huči brt ti toliko mrsiš o toj Šumadiji što se ne preseliš tamo već jednom?
angie01 angie01 12:17 25.11.2023

Re: Zili!

Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.

daaa?
gvozden1 gvozden1 13:12 25.11.2023

Re: Zili!

maksa83
Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.

Huči brt ti toliko mrsiš o toj Šumadiji što se ne preseliš tamo već jednom?

Moram jednom:)
Nego, ne znam da li će da me prime:)
gvozden1 gvozden1 13:13 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.

daaa?

Izguglaj čas.
angie01 angie01 13:25 25.11.2023

Re: Zili!

Izguglaj čas.


to je lako, nego ja volim da cujem tvoju verziju.
gvozden1 gvozden1 13:39 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Izguglaj čas.


to je lako, nego ja volim da cujem tvoju verziju.

Nema tu moje verzije, postoji faktografija, datumi, odluke...
Izguglaj, kažem ti, nije teško.
Ima i na vikipediji.
zilikaka zilikaka 13:58 25.11.2023

Re: Zili!

gvozden1
maksa83
Jeste, zahvaljujući Šumadiji je dobio šansu da joj se priključi.

Huči brt ti toliko mrsiš o toj Šumadiji što se ne preseliš tamo već jednom?

Moram jednom:)
Nego, ne znam da li će da me prime:)

Ma boli te uvo, svakako ti ostaje Banat kao opcija. Mi ćemo te primiti.
predatortz predatortz 14:02 25.11.2023

Re: Zili!

Ma boli te uvo, svakako ti ostaje Banat kao opcija. Mi ćemo te primiti.


Tamo Srbi idu kad baš dogori do nokata, kao pod Turcima što je bilo.

Ono, ili Banat ili smrt!

Gde ćeš iz lepote u Banat dobrovoljno?

Ma, uopšte u ravnicu...
angie01 angie01 14:06 25.11.2023

Re: Zili!


Nema tu moje verzije, postoji faktografija, datumi, odluke...


pa kazi, bas me zanima o cemu pricas?


Ono, ili Banat ili smrt!

Gde ćeš iz lepote u Banat dobrovoljno?


o boze, kakvo lupetanje, pa dosta opstina u banatu, se vode kao najrazvijenije u Srbiji.
predatortz predatortz 14:09 25.11.2023

Re: Zili!

o boze, kakvo lupetanje, pa dosta opstina u banatu, se vode kao najrazvijenije u Srbiji.


Bogatstvo i lepota često nemaju ama baš nikakve veze. Najčešće!
angie01 angie01 14:10 25.11.2023

Re: Zili!

Bogatstvo i lepota često nemaju ama baš nikakve veze.


sa cime nemaju veze?...ti pricas o necemu sto je tebi nepoznanica, za razliku od mene.
predatortz predatortz 14:14 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Bogatstvo i lepota često nemaju ama baš nikakve veze.


sa cime nemaju veze?...ti pricas o necemu sto je tebi nepoznanica, za razliku od mene.


Anđo, smaraš!
Počela si da jedeš govna čak i kad se ljudi očigledno zezaju.
Smanji malo...
freehand freehand 14:24 25.11.2023

Re: Zili!

Zamisli, za trenutak, da Srbi imaju mentalitet Švaba - sada bi ih bilo barem 100 miliona.

Švabe imaju mentalitet Švaba. A nema ih sto miliona. Kako to?
angie01 angie01 14:41 25.11.2023

Re: Zili!

Anđo, smaraš!

ma smaras ti.


Počela si da jedeš govna čak i kad se ljudi očigledno zezaju.


jao jeste, sve idiotizme koje si ispisivao su u stvari zezanje i tako skoro jednu deceniju.


Smanji malo...


upravo!
freehand freehand 14:52 25.11.2023

Re: Zili!

ateista ili ne, mozda je bitnije, da li su kritike na racun spca opravdane,..

Još bitnije je jd da se zna ko je nadležan da odredi šta je bitnije.

samo vencanje je licna odluka, gde i kako i iz raznih razloga, zahtev familije, postovanje tradicije, verska ubedjenja, jedina mogucnost neke povezanosti sa svojom zemljom u rasejanju,...

pri cemu, to vecanje se placa-i to ne malo, sama crkva se ponasa kao da je to posao, od koga se zaradjuje.

Au.
Crkva je organizacija koja ima svoje zakone i svoja pravila, kojih ne mora da se pridržava niko ko nije njen član, a u članstvo se ulazi dobrovoljno. A to što postoje
ljudi koji smatraju da mogu u tuđu kuću i nameću sopstvena viđenja kao nešto čega svi moraju da se pridržavaju - to je karakteristično za vrlo specifična politička ubeđenja i organizacije.
Evo, na primer, franuskoj i nemačkoj ambasadi se nije dopadalo kako izgleda spomenik srpskim vojnicima na prištinskom pravoslavnom groblju pa su ga malo pomerili.
Neki od komunističkih zaluđenika od crkava su pravili magacine i škole. A nemci i ustaše voleli su u crkvama da spaljuju ljude.
gvozden1 gvozden1 14:53 25.11.2023

Re: Zili!

bas me zanima o cemu pricas

O prisajedinjenju Srbiji.
Ne Vojvodine, to nije postojalo, nego Srema, Banata.....

Srpska vojska, sastavljena od Šumadinaca pobedila, država kojoj su oni bili lojalni se raspala, i oni odluče da priđu Srbiji.

Ništa ružno, naprotiv, pohvalno.
angie01 angie01 15:01 25.11.2023

Re: Zili!

Još bitnije je jd da se zna ko je nadležan da odredi šta je bitnije.


ne znam o cemu pricas, al je u svim spornim situacijama bitno, da li je nesto istina, ili nije,...a ti kako hoces.


Crkva je organizacija koja ima svoje zakone i svoja pravila, kojih ne mora da se pridržava niko ko nije njen član, a u članstvo se ulazi dobrovoljno.


ja ti odgovorila na pitanje, zasto se atesisti vencavaju u crkvi, a ti si nadogadio celu jenu pricu, koja veze sa time nema, zasto samo ti znas.


Neki od komunističkih zaluđenika od crkava su pravili magacine i škole.


za Yu je meni nepoznat takav slucaj.

...ono o spaljivanju, nema bas puno veze sa crkvom, nego sa krvnicima....ne znam u kom kontekstu to uopste pominjes.
gvozden1 gvozden1 15:02 25.11.2023

Re: Zili!

Gde ćeš iz lepote u Banat dobrovoljno?

Ma, uopšte u ravnicu...

Zbog vode, najviše:)
Lepa, izvorska voda u Banatu me možda privuče.

Ili ona njihova sela, sediš u dvorištu, a pogled ti puca....do komšijinog zida:)

Ne bih da moje selo, ni šajkaču, ni jeleče....:)
zilikaka zilikaka 15:05 25.11.2023

Re: Zili!

Tamo Srbi idu kad baš dogori do nokata, kao pod Turcima što je bilo.

Ono, ili Banat ili smrt!

Gde ćeš iz lepote u Banat dobrovoljno?

Ma, uopšte u ravnicu...

Nije loše doći bar na neko vreme, na oporavak.
2-3 generacije, ne mora više.
Ravnica mnogo toga ispegla.
gvozden1 gvozden1 15:07 25.11.2023

Re: Zili!

Ravnica mnogo toga ispegla

Ako se pre toga ne ubiješ:)
angie01 angie01 15:13 25.11.2023

Re: Zili!

Srpska vojska, sastavljena od Šumadinaca pobedila, država kojoj su oni bili lojalni se raspala, i oni odluče da priđu Srbiji.


ne znam sta tacno pricas, al 1/3 vojske koja je izvrisla proboj Solinskog fronta, nakon koga se raspala Austrougarska su bili Vojvodjani....ujedno su za vreme rata Srbi na sve moguce nacine pomagali svom stanovnistvu, u Vojvodinu su zbrinuli sirocad iz Bosne i Hercegovine.
freehand freehand 15:13 25.11.2023

Re: Zili!

ne znam o cemu pricas

To mi je jedino jasno.
freehand freehand 15:14 25.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Tamo Srbi idu kad baš dogori do nokata, kao pod Turcima što je bilo.

Ono, ili Banat ili smrt!

Gde ćeš iz lepote u Banat dobrovoljno?

Ma, uopšte u ravnicu...

Nije loše doći bar na neko vreme, na oporavak.
2-3 generacije, ne mora više.
Ravnica mnogo toga ispegla.

To je ono što se kaže "došli i uzeli zemlju, a onda je ravnica njima uzela decu".
nego, mani se te rasprvae, nemaš šanse nikakve.
angie01 angie01 15:19 25.11.2023

Re: Zili!

To mi je jedino jasno.


i sad, nisi Carli:)

ispisujes nesto sto balge veze sa onim o cemu pricamo nema, al ima ruzan stav prema sagovorniku,...nepristojni drkadzija.
zilikaka zilikaka 15:22 25.11.2023

Re: Zili!

nego, mani se te rasprvae, nemaš šanse nikakve.

Za čega šanse?
Pa nemam ja nikakvih ambicija da išta postignem nego trenutno dangubim (jer sam u mogutjnosti ) pa mi leglo i da se malo nadlajavam.
freehand freehand 15:33 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
To mi je jedino jasno.


iz sad, nisi Carli:)

ispisujes nesto sto balge veze sa onim o cemu pricamo nema, al ima ruzan stav prema sagovorniku,...nepristojni drkadzija.

Dobro, izvini. neću više da te citiram.
gvozden1 gvozden1 15:37 25.11.2023

Re: Zili!

, al 1/3 vojske koja je izvrisla proboj Solinskog fronta, nakon koga se raspala Austrougarska su bili Vojvodjani..

A ostale dve trećine?:)
Sve i da je tačno što pišeš, a ti nikad ne pišeš nešto o čemu nemaš pojma.
Samo sad ti se omaklo:)
predatortz predatortz 15:38 25.11.2023

Re: Zili!

Pa nemam ja nikakvih ambicija da išta postignem nego trenutno dangubim (jer sam u mogutjnosti ) pa mi leglo i da se malo nadlajavam.


Bravo!
Prave reči!
Konačno da neko razume...

Inače, neko voli brdo, neko ravnicu, neko surovu planinu...
I svi su u pravu!

gedza.73 gedza.73 16:03 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
ne znam sta tacno pricas, al 1/3 vojske koja je izvrisla proboj Solinskog fronta, nakon koga se raspala Austrougarska su bili Vojvodjani..

Onda lako možeš citatom da potvrdiš kako je na Solunskom frontu bilo 45 000 Vojvođana. I navedeš koliko je bilo Mađara, Švaba i Hrvata među tih izmaštanih 45 000 Vojvođana.

Više ih bre bilo u Zelenom kadru koji je pljačkao po Vojvodini nego u jedinicama srpske vojske koja je oslobađala Srbiju.

I naravno 'čuvena' Jugoslovenska divizija sastavljena od hoštaplera sa ovih prostora koju su nam natovarili na vrat kao strane agente a od kojih je krenula propast koja je vremenom metastazirala i uništila Srbiju. 'bo im pas mater i ko ih poslao.
angie01 angie01 16:06 25.11.2023

Re: Zili!

Dobro, izvini. neću više da te citiram.


da si barem duhovit, bilo bi i vise nego ok, ovako je samo drobljenje uprazno.
maksa83 maksa83 16:22 25.11.2023

Re: Zili!

A to što postoje
ljudi koji smatraju da mogu u tuđu kuću i nameću sopstvena viđenja kao nešto čega svi moraju da se pridržavaju - to je karakteristično za vrlo specifična politička ubeđenja i organizacije.

Zar nismo završili sa Jeromonahom Jurodivim Igumanom Arsenijem?
crossover crossover 17:58 25.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
Мени је СПЦ дозволила да ми кума на венчању буде протестант, и то баш англикански. А нисам ни краљ ни принц него неки тамо безвезе.

Očigledno prave izuzetke a ne bi smeli. Ja lično znam više slučajeva gde to nije moglo a ima razloga zašto. Ne može u hrisšćanstvo da te uvede neko ko i sam to nije a zvanično niti katolici niti pravoslavci ne priznaju ni jednu opciju izraslu iz protestantizma. Smatraju ih sektama. Kao Nazarene.


Не знам, можда нам је поп дозволио зато што је видео куму уживо пре венчања.
Ја га питао да ли англиканка може да буде кума, каже о. Радич: може, нема проблема, само поднесите молбу на писарницу Патријаршије, то је само формалност, имамо добре међуцрквене односе са Англиканском црквом.
И стварно је тако било. Више муке сам имао да ископам моју крштеницу.
gedza.73 gedza.73 18:07 25.11.2023

Re: Zili!

(žurio sam pa da dodam)
GORAN VASIN
Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu

U leto 1918. povećan je broj dezertera i zelenog kadra u Sremu tako što su i mnogi Srbi iz Bačke prešli u Srem (oko 1.800 ljudi). Procenjuje se na osnovu izveštaja savremenika da je na Fruškoj gori tada bilo između 6.000 i 7.000 osoba....
Kada su juna 1918. u Srem stigli na odsustvo vojnici sa Istočnog fronta, donoseći sa sobom ideje ruske revolucije, oni se više nisu vratili u vojne jedinice, nego su se pridružili kadru.

Posle avgusta 1918. zeleni kadar je postao znatno aktivniji i agresivniji.
Oni su, naročito noću, ugrožavali prugu u Sremu, napadali žandare i patrole,
a bez straha su upadali u sela. Ubistva su postajala sve češća. Bilo je jasno da neće proći puno vremena kada će pokušati da u selima preuzmu vlast u svoje ruke

U selima po Fruškoj gori u drugoj polovini septembra oni postaju lokalna vlast protiv koje nije moglo ništa efikasno da se učini. Vlasnici pustara, da bi izbegli veće probleme, najčešće su izlazili u susret svim zahtevima zelenog kadra, od onih za novčanim isplatama do onih da predaju hranu

Nakon prelaska srpske vojske se smiruje situacija pošto Srbijanci (komite, čitaj četnici, i regularna vojska) u Vojvodini oslobađaju Vojvođane od terora odmetnika. Čak se ni Švabe nisu nešto bunile redu i poretku koji uveden nakon pljački domorodaca. Koji, ne treba zaboraviti, nisu prešli Dunav da oslobađaju Srbiju ili ratuju protiv KuK vojske nego su krali frižidere, televizore i svinjske polutke.

Štono kažu sto sela, sto adeta. Otud razlika u pogledima. Razbojnici i ubice iz Zelenog kadra su kasnije činili srce komunističkog pokreta u Vojvodini.
Za razliku od njih srpska oslobodilačka vojska iz oslobodilačkih ratova 1912-1918. je bila prava vojska.

freehand freehand 18:08 25.11.2023

Re: Zili!

maksa83
A to što postoje
ljudi koji smatraju da mogu u tuđu kuću i nameću sopstvena viđenja kao nešto čega svi moraju da se pridržavaju - to je karakteristično za vrlo specifična politička ubeđenja i organizacije.

Zar nismo završili sa Jeromonahom Jurodivim Igumanom Arsenijem?

Ja sa njim nisam ni počinjao, ali generalno - on ima pravo da svoje mišljenje iznese taman kao i bilo koji drugi građanin, i da napravi peticiju i štagod je u skladu sa zakonom. Ono što nema pravo je da nameće svoju volju bilo kome i ako mene pitaš ja bih koncert održao. Pa oni sviraju unuta, on gusla napolju i svaka bena ima svoju zabavu.
I da, meni su svi ti dark metali, te satanističke ludorije samo deo onoga što Eko zove - kako smo rekli? - đavoljim slugama i kjoji su svoja smatranja o prirodnim i društvenim fenomenima uspeli da prenesu i na "estetiku".
al to je moje mišljenje koje ljubitelje tih žanrova dotiče koliko i Nestorovića moje mišljhenje o njegovim ludilima.
gedza.73 gedza.73 18:29 25.11.2023

Re: Zili!

freehand
Eko zove - kako smo rekli? - đavoljim slugama i kjoji su svoja smatranja o prirodnim i društvenim fenomenima uspeli da prenesu i na "estetiku".

A da ti pročitaš još neku knjigu? Dve su uvek bolje od jedne. Možda
Име руже... Инквизитор и његови људи хватају погрешне људе, којима приписују почињене и непочињене преступе и осуђују их на ломачу. Тиме се доказује да авињонски папа Јован XXII и његови бискупи имају велике претензије да поред духовне, преузму и световну власт

?

Meni je dobra Tajanstveni plamen (opis kotla u podrumu mi ostao u sećanju) kraljice Loane. Prevod Mirela Radosavljevic. Tebi fala što si me naveo da je izvučem sa police i pročitam ponovo.
p.s.
freehand
đavoljim slugama... te satanističke ludorije samo deo onoga što

I vi satanisti imate svoj prvomajski uranak
MEFISTOFELES (veštici):
Ako ti bilo štogod mogu dati,
ti samo reci na Valpurginu noć.
VEŠTICA:
Evo vam jedna pesma! Pojte je na sav glas,
i posebno će dejstvo smesta da prožme vas.

VALPURGINA NOĆ
VEŠTICE U HORU:
Veštice idu na Broken i kliču...
Tu oko Cara Zla se gomila silna sleže;
tu mnoga zagonetka razrešiti se mora...
Evo nas meñu golim veštičicama mladim,
i starim što se mudro kriju pod haljinama.

Walpurgis Night... and is celebrated on the night of 30 April and the day of 1 May.




promoter promoter 18:37 25.11.2023

Re: Zili!

freehand
Zamisli, za trenutak, da Srbi imaju mentalitet Švaba - sada bi ih bilo barem 100 miliona.

Švabe imaju mentalitet Švaba. A nema ih sto miliona. Kako to?

Prosto.
Oslabio im mentalitet.
predatortz predatortz 18:56 25.11.2023

Re: Zili!

promoter
freehand
Zamisli, za trenutak, da Srbi imaju mentalitet Švaba - sada bi ih bilo barem 100 miliona.

Švabe imaju mentalitet Švaba. A nema ih sto miliona. Kako to?

Prosto.
Oslabio im mentalitet.


Nekih naroda nema koliko ih je moglo i trebalo biti upravo zbog mentaliteta Švaba.
Švaba nema 100 miliona zbog tog njihovog mentaliteta, a i ovoliko koliko ih ima je zbog čistg čovekoljublja i civilizovanisti onih koje danas nazivaju zločincima mnogi, pa i Švabe.

Švabe su divljaci koji, na nesreću drugih, lako usvajaju tehnologiju.

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:24 25.11.2023

Re: Zili!

Za čega šanse?


za šta...




zilikaka zilikaka 19:31 25.11.2023

Re: Zili!

dragosevacsutra
Za čega šanse?


za šta...





U pravu si.
angie01 angie01 20:01 25.11.2023

Re: Zili!

on ima pravo da svoje mišljenje iznese taman kao i bilo koji drugi građanin, i da napravi peticiju i štagod je u skladu sa zakonom.


samo sto on nije nastupio kao bilo koji drugi gradjanin, nego kao predstavnik crkve, koji je svoje vernike pozvao da sprece satanisticki bend da nastupi, jer vredja Prvoslavlje.

pri cemu nema pojam nista o bendu, i sam kaze- nacuo je,...lik koji je bio muzicar novog talas i skolovani je stomatolog, prica ovakve gluposti.

a ono sto je protiv zakona, je da crkva ima bilo kakva uticaj na odluke u drzavi, a ovde je ocigledan i jasan uticaj.

u medjuvremenu sam pogledala malo bolje i posto se na klipovima nista ne razume sta pevaju, u objasnjenju stoji, da su oni metal bend, koji kombinuju blek metal zvuk i crkveno pojanje, pevaju na staroslovenskom.

nasla sam i spisak blek metal bendova u Srbiji, nisam imala pojma, da ih ima ovoliko mnogo-KLIK

freehand freehand 20:10 25.11.2023

Re: Zili!

zilikaka
dragosevacsutra
Za čega šanse?


za šta...





U pravu si.

Na nemoj. U Banatu je za čega.
gvozden1 gvozden1 20:15 25.11.2023

Re: Zili!

ono sto je protiv zakona, je da crkva ima bilo kakva uticaj na odluke u drzavi, a ovde je ocigledan i jasan uoticaj.

E to već ne može da se izgugla, mora da se razume.

Mani se ti toga, bolje za tebe.

Daj nešto o sastavu srpske vojske na solunskom frontu.
angie01 angie01 20:19 25.11.2023

Re: Zili!

E to već ne može da se izgugla, mora da se razume.


kaze huci
gvozden1 gvozden1 20:53 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
E to već ne može da se izgugla, mora da se razume.


kaze huci

Pa izguglaj ako možeš:)
angie01 angie01 21:34 25.11.2023

Re: Zili!

Pa izguglaj ako možeš:)


sta da izguglam?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:37 25.11.2023

Re: Zili!


Lakše je biti lojalan građanin jednog carstva, nego ustati protiv drugog, po cenu koju su morali da plate ti iz "centralnih oblasti", ali Šumadinci ipak ustali, napravili državu, sad im se to osporava i zasluge daju nemačkarima

Pa sad po toj tvojoj interpretaciji su i Sumadinci bili jaaako dugo lojalni jednom drugom carstvu. Zapravo je ta lojalnost prestala tek posto su sami sultanovi cinovnici postali nelojalni i poceli da terorisu sumadinsku raju.

A prvi oblik moderne srpske drzavnosti su napravili Vojvodjani a ti mozes da duvas u zurle dokle hoces.

Moderne srpske drzave ne bi bilo ni bez jednih ni bez drugih. To sto prvima nije trebala sablja i hajducija znaci samo da su postojale drugacije okolnosti i dva carstva. Srbi u Ugarskoj su svoju drzavnost gradili kao sto su to radili i drugi narodi u AU.
gvozden1 gvozden1 21:55 25.11.2023

Re: Zili!


Pa sad po toj tvojoj interpretaciji su i Sumadinci bili jaaako dugo lojalni jednom drugom carstvu. Zapravo je ta lojalnost prestala tek posto su sami sultanovi cinovnici postali nelojalni i poceli da terorisu sumadinsku raju.

Tačno tako.
Vekovi su prolazili a oni bili lojalni i potčinjeni, ništa tu nema sporno.
A onda se digli i napravili državu.

Među prvima u svetu, malo li je.
A prvi oblik moderne srpske drzavnosti su napravili Vojvodjani


Kako se zvala ta država?:)


. To sto prvima nije trebala sablja i hajducija znaci samo da su postojale drugacije okolnosti i dva carstva. Srbi u Ugarskoj su svoju drzavnost gradili kao sto su to radili i drugi narodi u AU


A švapske Srbe stavljaš na prvo mesto:)

Oni su kupovali neke svoje prinadležnisti, a "drugi" su to morali na sablju da osvajaju.


Udobnije jeste kupiti nego ginuti, ali ne može država da se kupi, mora malo da se krv proliva.

Neko sačeka da se država napravi, pa onda glasaju šta da rade.

E, sećaš li se Kovića?
gvozden1 gvozden1 21:55 25.11.2023

Re: Zili!

angie01
Pa izguglaj ako možeš:)


sta da izguglam?

:)

Ništa:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:51 25.11.2023

Re: Zili!

gvozden1

Pa sad po toj tvojoj interpretaciji su i Sumadinci bili jaaako dugo lojalni jednom drugom carstvu. Zapravo je ta lojalnost prestala tek posto su sami sultanovi cinovnici postali nelojalni i poceli da terorisu sumadinsku raju.

Tačno tako.
Vekovi su prolazili a oni bili lojalni i potčinjeni, ništa tu nema sporno.
A onda se digli i napravili državu.

Među prvima u svetu, malo li je.
A prvi oblik moderne srpske drzavnosti su napravili Vojvodjani


Kako se zvala ta država?:)


. To sto prvima nije trebala sablja i hajducija znaci samo da su postojale drugacije okolnosti i dva carstva. Srbi u Ugarskoj su svoju drzavnost gradili kao sto su to radili i drugi narodi u AU


A švapske Srbe stavljaš na prvo mesto:)

Oni su kupovali neke svoje prinadležnisti, a "drugi" su to morali na sablju da osvajaju.


Udobnije jeste kupiti nego ginuti, ali ne može država da se kupi, mora malo da se krv proliva.

Neko sačeka da se država napravi, pa onda glasaju šta da rade.

E, sećaš li se Kovića?


Drzavnost ne drzava.

To sto nije bilo hajducije i buna ne znaci da nije bilo oruzanih sukoba. Bio tako neki recimo srpsko-madjarski rat - odatle potice recimo ime mesta Srbobran. To sto ti sanjas neke nemackare koji sede, jedu carske mrvice (sic.) i depresivno gledaju komsijin zid cekajuci da ih oslobodi neki delija iz Valjeva odnosno srca Sumadije postoji samo kao odlomak iz Sabranih dela Gvozdena Sumadijskog.
gedza.73 gedza.73 22:55 25.11.2023

Re: Zili!

gvozden1
Oni su kupovali neke svoje prinadležnisti, a "drugi" su to morali na sablju da osvajaju.

Upornom diplomatijom i uz mnogo političkog takta, Miloš je 1830. zadobio poseban sultanov akt o delimičnoj unutrašnjoj samoupravi i slobodnoj školi, takozvani Hatišerif. Posebnim beratom Milošu je bilo priznato nasledno kneževsko dostojanstvo.

gvozden1
A švapske Srbe stavljaš na prvo mesto:)

Neki od tih 'švapskih Srba' su bili veći Šumadinci od tebe. Samo što su u nekom trenutku morali da pređu 'preko'. A onda su neki drugi Srbi u nekom drugom trenutku možda zbog gladi u rodnim krajevima, možda zbog zuluma naselili Šumadiju.
Srbija je tokom dvanaestodnevnog džihada bila desetkovana. žene i deca su odvedeni u roblje po maloj aziji, muškarci u barutane. Šumadija je zemlja iseljenika i doseljenika.
mnogo lomiš preko kolena. Srbija do dalmatinskog Tokija a ovamo ti ne valjaju te 'švapski Srbi' te 'bugarski' Srbi sa juga.
gvozden1
ali ne može država da se kupi, mora malo da se krv proliva.

A kude si je ti prolivao?
gvozden1 gvozden1 23:01 25.11.2023

Re: Zili!


Drzavnost ne drzava

Aha, državnost:)
A šta to tačno znači, jel ima na tezgi da se kupi?

To sto ti sanjas neke nemackare

Nemačkari su oni ljudi koji su dolazili u Srbiju da za dobre pare rade posao koji su znali.
Nešto poput gastarbajtera.
Nisu svi Srbi iz AU bili nemačkari.
gvozden1 gvozden1 23:05 25.11.2023

Re: Zili!

Miloš je 1830. zadobio poseban sultanov akt o delimičnoj unutrašnjoj samoupravi i slobodnoj školi, takozvani Hatišerif.

Đe me nađe sa hatišerifom, i to baš ti:)

Ajd pročitaj malo o ulozi Rusije u tome:)
Presudna je.
A kude si je ti prolivao

Bogu fala, nigde.
Nije bilo prilike.
Što pitaš?
maksa83 maksa83 23:14 25.11.2023

Re: Zili!

Gvozdena Sumadijskog.

Obdžekšn!
gedza.73 gedza.73 23:14 25.11.2023

Re: Zili!

Đe me nađe sa hatišerifom, i to baš ti:)
Ajd pročitaj malo o ulozi Rusije u tome:)

Pročitaj ti. Osim toga napisao si
Oni su kupovali neke svoje prinadležnisti, a "drugi" su to morali na sablju da osvajaju.

pa objasni na primer kako su, zašto i od koga srbi dobijali orden
The Order of Glory (Ottoman Turkish: نشانِ افتخار, Nichani-Iftihar) was the second highest-ranking chivalric order of the Ottoman Empire, and was founded on 19 August 1831 by Sultan Mahmud II.
Recipients
...
Matija Nenadović
...

koju je srpsku bunu MIloš obrenović zajedno sa Turcima gušio i kada smo 'kupili kraljevinu'.
Bogu fala, nigde.
Nije bilo prilike.

Bilo je. na Autokomandi sa Kovićem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana