Zašto je Grobar napustio kuma...

Drago Kovacevic RSS / 13.09.2008. u 11:55

Sad je potpuno izvesno kako će se razvezati radikalski čvor. No važnije od toga je - zašto će se to dogoditi i zašto je Toma Nikolić odlučio da svom kumu Voji kaže - aufiderzen. Šta je zapravo izazvalo raspad i koji su se to bitni politčki činioci zgusnuli da gledamo ovo što gledamo ?

Odmah da kažem, Toma Nikolić nije ništa bolji danas nego li je bio jučer, mada ja volim da se SRS rasuo iz razloga koje sam u prethodnim postovima naznačio. Isto tako, Vojislav Šešelj je u pismu koje je napisao iz Haga, u jednoj stvari u pravu. U pravu je kad kaže da je za raspad bio presudan spoljni faktor. Ali, ne onaj spoljni faktor na koji odmah pomisle radikali kad se on pomene ( CIA, NATO,masoni ), nego ovoga puta njihova "maćuška" Rusija i njihov idol Putin.

Raspad radikala je prvenstveno diktiran trenutnom pozicijom Rusije i njenih interesa u Srbiji, te panikom nastalom nakon odlaska narodnjačke i proruske vlasti i većine koju su poslednjih godina činili Koštunica i radikali. Rusi traže novi oslonac u Srbiji, ali oslonac koji će biti u vlasti.

Dakle, Rusija se zalaže da Srbija uđe u EU, ali Rusija će uraditi svašta da Srbija ne uđe u NATO pakt. Treba joj politički oslonac za taj scenario i danas ga može naći samo u Tomislavu Nikoliću i političkoj stranci koju će on voditi. Pa još kad se ta stranka proglasi "evropejskom", kad se u javnosti našminka, a njen lider bude promovisan u ozbiljnog, konzervativnog evropejca, eto sutra partnera za ruske planove, i pažljivoga čuvara ruskih interesa i neugaslih imperijalnih težnji na šahovskoj tabli globalnih interesa.

Rusija je, bez obzira na oduševljenje lokalnih rusofila, ovim što je radila u Gruziji, napravila glupost sama sebi. Klatno svetskih zapleta se pomaklo ka Aziji, i biće tako bez obzira došao Obama ili Mekkejn. Balkan ostaje van glavnoga fokusa.

Videćemo sada, kako će ovu okolnost percipirati DS, LDP i prozapadne snage..

I videćemo, koliko će u evroatlanskim integracijama Nikolić moći "kočiti" bez obzira na novo "evropsko" odelo koje mu šiju i na koje razni analitičari u Srbiji dodaju gizdave detalje. 

 



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 12:07 13.09.2008

Ma daj

Raspad radikala je prvenstveno diktiran time sto je DS usao u DB. :)
Neko je potpalio Tomu da covek 'njegovog kalibra zasluzuje vise'. (topalovic style)
oldtajmer92 oldtajmer92 17:05 15.09.2008

Re: Ma daj

man ray loves me
Raspad radikala je prvenstveno diktiran time sto je DS usao u DB. :)
Neko je potpalio Tomu da covek 'njegovog kalibra zasluzuje vise'. (topalovic style)



Bravo za DS ako je tako!
ioOoi ioOoi 20:49 15.09.2008

Re: Ma daj

man ray loves me
Raspad radikala je prvenstveno diktiran time sto je DS usao u DB. :)
Neko je potpalio Tomu da covek 'njegovog kalibra zasluzuje vise'. (topalovic style)



Tapš,tapš.
Bravo!!!
adam weisphaut adam weisphaut 12:19 13.09.2008

Naravno da jeste

Rusija je, bez obzira na oduševljenje lokalnih rusofila, ovim što je radila u Gruziji, napravila glupost sama sebi.

"lopta" je pre njenim šesnaestercom, i iako je odigrala atraktivno za publiku odnos snaga joj ne ide u korist.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 14:21 14.09.2008

Re: Naravno da jeste

Rusi traže novi oslonac u Srbiji, ali oslonac koji će biti u vlasti.

Ako NIS ode za ugovorenih 400 miliona eura, gasovod "preraste" u patrljak koji ce doci jedva do Male Krsne, a Gazpromu se ostavi ugovorena sloboda da ocuva monopol, petlja oko modernizacije NIS i nastavi da truje ovdasnje stanovnistvo - Rusima ne treba nikakav novi oslonac: imaju ga u Borisu Troprstom Tadicu.
flipper58 flipper58 15:39 14.09.2008

Re: Naravno da jeste

adam weisphaut
Rusija je, bez obzira na oduševljenje lokalnih rusofila, ovim što je radila u Gruziji, napravila glupost sama sebi."lopta" je pre njenim šesnaestercom, i iako je odigrala atraktivno za publiku odnos snaga joj ne ide u korist.

queeria92 queeria92 12:21 13.09.2008

Zašto je Grobar napustio kuma?

Nešto nije uredu sa Šekijem.
Ovo je već drugi kum koji mu okreće ledja...
Ja bih se zapitao na njegovom mestu!!!
dragan7557 dragan7557 16:30 13.09.2008

Re: Zašto je Grobar napustio kuma?

queeria92
Nešto nije uredu sa Šekijem.
Ovo je već drugi kum koji mu okreće ledja...
Ja bih se zapitao na njegovom mestu!!!

Baš, treba da se ugleda na ljubav ostalih Kumova u Srbiji i Crnoj Gori.
malasneki malasneki 18:09 14.09.2008

Re: Zašto je Grobar napustio kuma?

queeria92
Nešto nije uredu sa Šekijem.
Ovo je već drugi kum koji mu okreće ledja...
Ja bih se zapitao na njegovom mestu!!!


i ja to htedoh reci :)))

alo, kum nije dugme! :))
man ray loves me man ray loves me 20:44 14.09.2008

Re: Zašto je Grobar napustio kuma?

Ovo je već drugi kum koji mu okreće ledja...
i blic se bavio time. nije drugi nego stoti ...
sheki je serijski kum.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:22 13.09.2008

Da, ali ipak trebalo je nekako

razbiti tih 30-ak posto glasova koje na izborima SRS redovno uzima, ali koja opet ima tako slab koalicioni potencijal i nikako da ucestvuje u vlasti... Ovo sa Tomom je dobar put ka smislenijem pregrupisanju politickih opcija u Srbiji.
lajko_trinidad lajko_trinidad 12:30 13.09.2008

zvuči ko početak nekog vica

zašto je Grobar napustio kuma?

zato što je dobio dobre pare
i dozvolu da osnuje sopstvenu kombi stranku
da okupi 7% pacijenata koji će glasati za njega
i nabere još 3 godine poslaničkog staža
koliko mu treba da ode u penziju (20 godina= 200k dinara, tako bar kažu)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:34 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

lajko_trinidad
zašto je Grobar napustio kuma?zato što je dobio dobre parei dozvolu da osnuje sopstvenu kombi strankuda okupi 7% pacijenata koji će glasati za njegai nabere još 3 godine poslaničkog stažakoliko mu treba da ode u penziju (20 godina= 200k dinara, tako bar kažu)

E, lajko strinidajko,
danas si se registrovao, a insajderski komentarises ?!
lajko_trinidad lajko_trinidad 12:55 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

NR
E, lajko strinidajko,
danas si se registrovao, a insajderski komentarises ?!


danas registrovan samo zato što mi je stari nalog poništen
(iz nepoznatih razloga, nisam bio tu 1m dana pa nisam ni mogao da psujem i širim mržnju, sve i da sam teo)
a ovo nije nikakav "insajderski komentar" nego prosta logika
ko će u Srbiji da diže takvu frku a da u pozadini ne stoji cifra sa mnogo nula
avemarija avemarija 13:56 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

danas si se registrovao

Sta je ,bre , ovo ??? Sve se vidi , sve se dozna , pti Alekse Zunici sljakaju ko Ozna !?
danas registrovan samo zato što mi je stari nalog poništen
(iz nepoznatih razloga, nisam bio tu 1m dana pa nisam ni

Ama Lajko ne izvrci istinu , odma ' da si priznao da si apsolutni pocetnik ...Ne mozes ti da mislis punim kapacitetom ko dvogodisnji iskusni starosedelac , na pocetku smes da koristis samo 10 % mozga , a kasnije - bumo videli .... I nastavi da se trudis ....
lajko_trinidad lajko_trinidad 14:04 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

ma da, sigurno je KGB pocepao radikale
gde bi 1 tipičan srpski političar poput Tome prodao kuma za vreću para, sopstvenu kombi stranku i penziju od 200k dinara?!
kad bolje razmislim teorija mi je stvarno glupa
da, mora da je to bio KGB
lol
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:05 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

I nastavi da se trudis ....

latinski, nema sta .....
Puerta Puerta 14:36 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

lajko_trinidad
zašto je Grobar napustio kuma?zato što je dobio dobre parei dozvolu da osnuje sopstvenu kombi strankuda okupi 7% pacijenata koji će glasati za njegai nabere još 3 godine poslaničkog stažakoliko mu treba da ode u penziju (20 godina= 200k dinara, tako bar kažu)

"Kombi stranka" je izraz koji je prvi u srpskoj politici upotrebio Vojislav Seselj jos 90tih, bas mi je drago da je izraz opste prihvacen.
A videcemo da li ce biti 7% ili 17% i da li ce biti kombi stranka.
man ray loves me man ray loves me 19:56 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

Eto, lansirao je neke trendove. Pokusao je da lansira jos neke, npr pucanje na studente ispred Skupstine, ali nesto se nije primilo...
Seseljeva frakcija ce biti 'zatvorski-kombi' stranka, a Tomina 'grobarski-kombi' stranka - that's my bet.
silver bullet silver bullet 20:12 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

"Kombi stranka" je izraz koji je prvi u srpskoj politici upotrebio Vojislav Seselj jos 90tih,


Ura za Puertu!

Poceo je da uci istoriju i pre 2000.

Nadam se da nece ostati selektivan i ograniciti se samo na Seseljeva sabrana dela.

Exitus Letalis Exitus Letalis 20:24 13.09.2008

Re: zvuči ko početak nekog vica

zato što je dobio dobre pare
i dozvolu da osnuje sopstvenu kombi stranku
da okupi 7% pacijenata

samo je 7 posto pacijenata?
svi ostali su lečeni i izlečeni ili skroznaskrozzdeavičiliiveseli, jel to kažeš?
svi su oni koliko ih ima pacijeti. svi. bez izuzetka.
teže ili lakše oboleli al to su.
markonio92 markonio92 13:07 13.09.2008

Matematika je jasna,

Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.
Eto nama uskoro jedne lepe crno-crne kohabitacije...
palilula92 palilula92 13:15 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.
Eto nama uskoro jedne lepe crno-crne kohabitacije


nece, puno ljudi iz razocarenja nece glasati, sad ce krenuti prepucavanja i to ce ih dodatno prodrmati.Radikali su specjalisti za svade. Imacemo dve manje radikalske stranke, idealne za koalicije poput SPS-a. Sve zavisi od toga kako Srbija krene da se menja.
markonio92 markonio92 14:51 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

palilula92
nece, puno ljudi iz razocarenja nece glasati,

Možda na prvim sledećim izborima, koji opet neće biti uskoro. A svi znamo kog je veka pamćenje prosečnog glasača.
palilula92
sad ce krenuti prepucavanja i to ce ih dodatno prodrmati.

Ništa novo. Prepucavaće se kao i svi uostalom. Kasnije će presuditi "koalicioni potencijal". Deja vu.
palilula92
Imacemo dve manje radikalske stranke, idealne za koalicije poput SPS-a.

I SPS je bio minorna stranka do pre koju godinu, svi smo ih prežaljivali kao što sada unapred prežaljujemo buduće dve radikalne stranke. A crveni se vratili. Što ne bi i crni, ćelijskom deobom udvostručeni. Ono, mitoza i mejoza...
palilula92
Sve zavisi od toga kako Srbija krene da se menja.

To ste u pravu. A ako pogledamo unazad 8, 9, 11, 17 i više godina...
Puerta Puerta 15:03 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

palilula92
Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.Eto nama uskoro jedne lepe crno-crne kohabitacijenece, puno ljudi iz razocarenja nece glasati, sad ce krenuti prepucavanja i to ce ih dodatno prodrmati.Radikali su specjalisti za svade. Imacemo dve manje radikalske stranke, idealne za koalicije poput SPS-a. Sve zavisi od toga kako Srbija krene da se menja.

Hoce hoce. Prepucavanja ce da budu i da prodju. To biracko telo uvek izlazi na izbore, i oni nikada nece dati svoj glas DS-u. To ce se podeliti izmedju SRS DSS i Tomine nove stranke, stim sto jedino ta nova stranka ce imati sansu da dobije neopredeljene koih je uvek mnogo.
drug.clan drug.clan 15:08 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

markonio92
Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.
Eto nama uskoro jedne lepe crno-crne kohabitacije...


Slazem se a u isto vreme Srbija gubi jos jednog dominatnog lidera sto Borisu omogucuje da postane jedini lider tj. srpski Putin
man ray loves me man ray loves me 20:00 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.
nope. imace manje. a udruzivanje u postizborne koalicije je iskljuceno. seselj ce sada pre da pozeli cedu kao koalicionog partnera nego tomu - tolika je njegova mrznja prema tomi. jedina mogucnost udruzivanja je da seselj rikne a seseljuge da se nekako onda kao sirocici vrate nazad kod tome. ako ih uopste primi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:29 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

markonio92
Dve radikalne stranke će u zbiru imati više glasova nego jedna.
Eto nama uskoro jedne lepe crno-crne kohabitacije...

ma kakvi, biće ih pet, šest. što više to bolje.
i vučić jednu i "naša" maja jednu.
ko onomad vuksanović il čović il orlič (stvarno gde je taj orlić i ona ljepotica im?)
dakle, što više radiklanih staranaka to bolje.
sitno, sitno...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:32 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

nece, puno ljudi iz razocarenja nece glasati, sad ce krenuti prepucavanja i to ce ih dodatno prodrmati.Radikali su specjalisti za svade. Imacemo dve manje radikalske stranke, idealne za koalicije poput SPS-a. Sve zavisi od toga kako Srbija krene da se menja.

mislim palilulo da se mnogo unosiš u analize:)))
ne zaslužuju to.
oni su stranka u nestajanju.
živi bili pa videli.
JJ Beba JJ Beba 20:54 13.09.2008

Re: Matematika je jasna,

(stvarno gde je taj orlić i ona ljepotica im?)

kako gde je? .
ispunio zadatak koji mu je poverio DB ili šta ja znam ko a platio karić - da sjebe socijaldemokratsku opciju
pošto završio poso, sad negde uživa. ako je pametan.
sigurno to nije radio iz ljubavi prema kariću
jesen92 jesen92 10:41 15.09.2008

Re: Matematika je jasna,

....JelenaM je sve rekla sa naslovom svog poslednjeg bloga....cemu ovolika paznja tomi...ko ga sisa...koga briga sta ce on da radi , neka se brinu njegvi biraci...vecina ovde samo treba da se raduje sto su se raspali i oslabili....
deberzerak deberzerak 13:11 13.09.2008

Rusija, baba i ustipci

U pravu je kad kaže da je za raspad bio presudan spoljni faktor. Ali, ne onaj spoljni faktor na koji odmah pomisle radikali kad se on pomene ( CIA, NATO,masoni ), nego ovoga puta njihova "maćuška" Rusija i njihov idol Putin.


Drago, imate "proverene"informacije ili samo sledite logiku "ko o cemu baba o ustipcima"?

Dakle, Rusija se zalaže da Srbija uđe u EU, ali Rusija će uraditi svašta da Srbija ne uđe u NATO pakt.


Nema sta Rusija da radi da Srbija ne udje u Nato, Srbija treba da uradi svasta da ne udje u NATO, ja licno treba da uradim svasta da moja drzava ne udje u NATO, zatim vi Drago i uopste uzev svi koji se zalazu za ljudska prava, demokratiju i world peace.

Rusija je, bez obzira na oduševljenje lokalnih rusofila, ovim što je radila u Gruziji, napravila glupost sama sebi.

Opet bih se vratio na tezu o "babi i ustipcima", ili "sta je babi milo", iz prostog razloga sto ovo sto ste napisali nije nista vise od izvikivanja parola koje nemaju nikakvu cinjenicnu osnovu. Sta vi zapravo smatrate da jej Rusija trebalo da uradi pa da "ne napravi glupost" sama sebi.
treger92 treger92 10:25 14.09.2008

Re: Rusija, baba i ustipci

Trebala je tebe da postavi za savetnika da im pomogneš oko imidža.Uzeo bi možda i neku kintu nebi morao više da navijaš za njih besplatno.Naravno da je Rusija umešana u sve u Srbiji i u ubistvo Đinđića i našeg dugogodišnjeg zaklinjanja u EU a nikako da ispunimo uslove. Sa Dragom se samo ne slažem po pitanju toga da Rusima treba neko ko ima uticaja da koči Srbiju. Pa potpisavanje predaje energetske nezavisnosti Rusima u ruke je učinio Tadić među ostalima. Taj sraman čin takođe oduševljeno pozdravlja Đelić. Potuno je sigurno da sadaRusima više ne treba peta kolona. Dovoljno je da nam zavrnu naftu i gas i mi immo samo da maštamo o sreći.
lajko_trinidad lajko_trinidad 13:15 13.09.2008

hm

DK
Vojislav Šešelj je u pismu koje je napisao iz Haga, u jednoj stvari u pravu. U pravu je kad kaže da je za raspad bio presudan spoljni faktor. Ali, ne onaj spoljni faktor na koji odmah pomisle radikali kad se on pomene ( CIA, NATO,masoni ), nego ovoga puta njihova "maćuška" Rusija i njihov idol Putin.

Raspad radikala je prvenstveno diktiran trenutnom pozicijom Rusije i njenih interesa u Srbiji, te panikom nastalom nakon odlaska narodnjačke i proruske vlasti i većine koju su poslednjih godina činili Koštunica i radikali. Rusi traže novi oslonac u Srbiji, ali oslonac koji će biti u vlasti.


pretpostavljam da za ovu teoriju postoji neka podloga
ne zvuči nerealno, mora se priznati:
ako Grobar nekoga voli više nego svog kuma
to može biti samo "majka" Rusija...

majka Rusija ili ogroman džak pun para
i sopstvena kombi stranka + poslanička penzija pride...
dragan7557 dragan7557 16:38 13.09.2008

Re: hm

i sopstvena kombi stranka + poslanička penzija pride...

A ako nastavi kao Pater familias Krkobabić biće i penzija a i poslanička plata.Penzija u stek a plata i dnevnice za svakodnevni život. Naći će se i neko mesto u Upravnim odborima pa dodatci itd.
Teška vremena kaže SPC valja se snalaziti kako ko zna i ume.
dragan7557
Ivan Marović Ivan Marović 14:00 13.09.2008

Srbija i NATO

Drago Kovacevic
Dakle, Rusija se zalaže da Srbija uđe u EU, ali Rusija će uraditi svašta da Srbija ne uđe u NATO pakt.
Pa Srbija nema nameru da ulazi u NATO, bar u narednih par decenija, tako da Rusi ne moraju da urade "svašta". Mi ćemo kao Austrija, PfP bez NATO. Inače Ruse ne brine da li će Srbija biti u NATO-u ili neće, Srbija je nebitna, njih brine Ukrajina.
AlexDunja AlexDunja 15:12 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Dakle, Rusija se zalaže da Srbija uđe u EU, ali Rusija će uraditi svašta da Srbija ne uđe u NATO pakt.
Pa Srbija nema nameru da ulazi u NATO, bar u narednih par decenija, tako da Rusi ne moraju da urade "svašta". Mi ćemo kao Austrija, PfP bez NATO. Inače Ruse ne brine da li će Srbija biti u NATO-u ili neće, Srbija je nebitna, njih brine Ukrajina.

ma ta frizura me obara:)
Ivan Marović Ivan Marović 15:21 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

Ne znam da li znaš, ali Julija Timošenko je napravila dil sa Kremljom pre dve nedelje, sad je Juščenko nadrljao, a njoj će valjda da zaborave one silne krivične prijave što se vuku po moskovskim sudovima.
AlexDunja AlexDunja 15:27 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

Ne znam da li znaš, ali Julija Timošenko je napravila dil sa Kremljom pre dve nedelje, sad je Juščenko nadrljao, a njoj će valjda da zaborave one silne krivične prijave što se vuku po moskovskim sudovima.

:))
pa kazem ti:))
friz:)

edit:))
ovo izgleda potpuno drugacije
branko1 branko1 22:33 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

This is better,Alex! Give me more,giv more!!!
antioksidant antioksidant 22:53 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

Pa Srbija nema nameru da ulazi u NATO, bar u narednih par decenija

otkud znas?

i jelena milic je srbija pa misli drugacije

Inače Ruse ne brine da li će Srbija biti u NATO-u ili neće, Srbija je nebitna, njih brine Ukrajina.

sakasvili se izgleda preigrao pa ce oprez sada biti veci (nemacka poruka je sad mnogo jasnija)

a i juliju vise interesuju energetski resursi nego vojni paktovi
Ivan Marović Ivan Marović 23:09 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

antioksidant
otkud znas?
Pratim šta se događa pa znam. Ne možemo mi u NATO, prvo moramo da okajemo sve grehe pa tek onda. Dakle prvo da postimo jedno dve decenije pa onda tražimo oprost i prijem u carstvo nebesko i severnoaltlantsko.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:39 13.09.2008

Re: Srbija i NATO

Pratim šta se događa pa znam. Ne možemo mi u NATO, prvo moramo da okajemo sve grehe pa tek onda. Dakle prvo da postimo jedno dve decenije pa onda tražimo oprost i prijem u carstvo nebesko i severnoaltlantsko.


ja mislim da će nas na silu uterati u NATO da ponovo ne zgrešimo.
kao što će nas naterati i u evropsku uniju.
da nas imaju na oku.
nama treba tutor duže vreme.
Ivan Marović Ivan Marović 00:39 14.09.2008

Re: Srbija i NATO

Exitus Letalis
ja mislim da će nas na silu uterati u NATO da ponovo ne zgrešimo.
Da ne zgrešimo nad Albancima... nad Paštunima možemo da zgrešimo, čak je poželjno, ipak su to teroristi, a ne fridom fajteri kao ućke.

Baš me zanima kako će to na silu da nas uteraju. Novo bombardovanje dok ne potpišemo pristupnicu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:12 14.09.2008

Re: Srbija i NATO

Baš me zanima kako će to na silu da nas uteraju. Novo bombardovanje dok ne potpišemo pristupnicu?

postaviće nam uslove koje nećemo moći da odbijemo:)))
kum 4:)))
nebojsam92 nebojsam92 10:32 14.09.2008

Re: Srbija i NATO

branko1
This is better,Alex! Give me more,giv more!!!

antioksidant antioksidant 08:09 15.09.2008

Re: Srbija i NATO

Ne možemo mi u NATO

sa ovim se slazem
ali ti si napisao da srbija nema nameru da ulazi u nato.
interesovalo me otkud znas nameru srbije?
Dakle prvo da postimo jedno dve decenije
cekaj - to znaci bez guce (pa i tvoj kupus ima mesa koliko se secam). nista post. samo oprost ako hoce da nam daju
Ivan Marović Ivan Marović 03:49 17.09.2008

Re: Srbija i NATO

antioksidant
interesovalo me otkud znas nameru srbije?
Pratim izjave koje dolaze iz struktura.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:30 13.09.2008

U čemu je razlika?

U čemu je razlika izmedju Vojislava Šešelja i Tomislava Nikolića !?
I jedan i drugi su grobari srpske budućnosti, samo što se razlikuju po dubini kopanja, da ne kažemo ukopavanja!
A što se aktuelnog rascepa tiče, u vazduhu visi pitanje da li je glavni razlog svadje u Srpskoj radikalnoj stranci ideološke ili pareološke prirode?

Umesto zaključka, odlomak iz Selindžerovog romana "LOVAC U RAŽI": “Nezreo čovek se poznaje po tome što hoće za nešto viteški da umre, dok se zreo čovek poznaje po tome što hoće za nešto skromno da živi!” (Velhelm Štekel)
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:35 13.09.2008

Re: U čemu je razlika?

U čemu je razlika izmedju Vojislava Šešelja i Tomislava Nikolića !?

nema razlike, sem što je jedan (još uvek) na slobodi a drugi tamo gde treba i da ostane.
Filip2412 Filip2412 17:23 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

U čemu je razlika izmedju Vojislava Šešelja i Tomislava Nikolića !?
nema razlike, sem što je jedan (još uvek) na slobodi a drugi tamo gde treba i da ostane.


S obzirom na to kako nas EU zavlaci i evo cak posle predavanja oba bivsa predsednika u Hag (Slobe i Radovana) i dalje smatra da treba sankcionisati Srbiju ja zaista nisam siguran sta ce se desiti sa Seseljom. Ako su onom BiH generalu, Delic valjda dali 3 godine za komandovanje Mudzahedinima i dokazane zlocine bojim se da ne mogu vise od toga dati Seselju koji je psihopata ali bez ikakvog direktno vojnog angazmana.

Ako je cilj EU zaista da drzi Srbiju nestabilnom onda se tu oslobadjanje Seselja sasvim uklapa. Uostalom, drzali su ga 5 godina bez pokretanja postupka valjda su tako pomagali demokratske snage u Srbiji...
Na zalost, on je vec dugo tamo i mislim da je njegovo oslobadjanje sasvim realno ocekivati. Posle ove danasnje odluke EU definitivno mislim da nam ne zele dobro i sistematski pomazu nazadne politicke opcije u Srbiji.

nebojsam92 nebojsam92 19:33 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

Filip2412
U čemu je razlika izmedju Vojislava Šešelja i Tomislava Nikolića !?
nema razlike, sem što je jedan (još uvek) na slobodi a drugi tamo gde treba i da ostane.

S obzirom na to kako nas EU zavlaci i evo cak posle predavanja oba bivsa predsednika u Hag (Slobe i Radovana) i dalje smatra da treba sankcionisati Srbiju ja zaista nisam siguran sta ce se desiti sa Seseljom. Ako su onom BiH generalu, Delic valjda dali 3 godine za komandovanje Mudzahedinima i dokazane zlocine bojim se da ne mogu vise od toga dati Seselju koji je psihopata ali bez ikakvog direktno vojnog angazmana.

Ako je cilj EU zaista da drzi Srbiju nestabilnom onda se tu oslobadjanje Seselja sasvim uklapa. Uostalom, drzali su ga 5 godina bez pokretanja postupka valjda su tako pomagali demokratske snage u Srbiji...
Na zalost, on je vec dugo tamo i mislim da je njegovo oslobadjanje sasvim realno ocekivati. Posle ove danasnje odluke EU definitivno mislim da nam ne zele dobro i sistematski pomazu nazadne politicke opcije u Srbiji.



ma jok brate. oni razmišljaju jednostavno, u stilu 2 i 2 su 4, ne razumeju rečenicu " mož' da bidne al' ne mora da znači". ako je uslov ratko mladić onda je uslov ratko mladić. tačka.
Filip2412 Filip2412 20:02 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

ma jok brate. oni razmišljaju jednostavno, u stilu 2 i 2 su 4, ne razumeju rečenicu " mož' da bidne al' ne mora da znači". ako je uslov ratko mladić onda je uslov ratko mladić. tačka.


ja ne verujem u iskrenost, sve sto rade rade iz politickih ciljeva,
nikakvi moralni visi ciljevi i slicne bajke

Niko normalan ne vidi razlog za sto bi srpska vlada stitila Mladica kao sto nije imala razlog da stiti Karadzica.
Kada je Milosevic poslat u Hag svi ostali su boranija i ne vidim zasto bi bili toliko bitni Srbiji da ih stiti?

Sa druge strane, mislim da je NE hapsenje istih jako korisno za EU & USA ukoliko zele da ucenjuju Srbiju a sve mi se cini da im je to cilj - zele trajnu nestabilnost regiona. Verujem da su pili sampajnac nakon ulaska Ruske vojske u Gruziju jer su znali da ce odmah dobiti podrsku za raketni stit u Poljskoj. Treba im izolovana i nestabilna Srbija da bi opravdali svoje vojno prisustvo. Da je sve mirno i lepo okolne zemlje (Bugarska, Rumunija, HR...) zapitale bi se koji smo djavo uopste ulazili u NATO kad nema pretnje niotkuda??? Ovako, Srbija dugorocno u _ovnima a svi ostali okolo cute i srecni su sto imaju NATO daim pruzi stabilnost i napredak.





man ray loves me man ray loves me 20:22 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

Holandija nam nece zaboraviti pad vlade i sve kroz sta su prosli kao mirovnjaci u Srebrenici, ni za deset ni za sto godina. Radi se prosto o tome da oni ne zaboravljaju - takav su narod. Daju ti poverenje unapred bez ikakvih problema, ali kad ih jednom zavrnes onda je gotovo. Dok se Mladic ne nadje u Hagu, necemo dobiti holandsku podrsku. Nije ih briga ako su jedina zemlja sa tim stavom.
Inace mislim da Evropa nema interes da stvara nestabilnost na Balkanu, naprotiv. Rusija, s druge strane, ima.
Filip2412 Filip2412 20:30 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

Holandija nam nece zaboraviti pad vlade i sve kroz sta su prosli kao mirovnjaci u Srebrenici, ni za deset ni za sto godina.


Ni Srbija Holandiji ne treba da zaboravi to sto su dozvolili masakr u Srebrenici. Ja licno im necu zaboraviti. Hapsenje Mladica nece ih oprati. Zlocine u Srebrenici napravio je Mladic sa Karadzicem u trenutku kada je grad bio pod kontrolom HOLANDIJE a RS je bila u losim odnosima s Milosevicem i pod ekonomskom BLOKADOM od strane Srbije. Krivica Holandije ostace nakon hapsenja direktih pocinilaca.

Inace mislim da Evropa nema interes da stvara nestabilnost na Balkanu, naprotiv. Rusija, s druge strane, ima.


Uticaj Rusije na Balkan je smesan i ne postoji. Zasniva se samo na atraktivnim izjavama srpskih stranaka koje su se ovde davno oprostile od logike i mozga. Mi smo okruzeni NATO paktom. Interes NATO je da konstantno uverava clanice u opravdanost svog postojanja a najbolja fora za to je nestabilnost u komsiluku....

Pa ne mislite valjda da je kupovina NIS-a nekakv dokaz ruskog uticaja??? Bugarska kao clan NATO & EU ima mnogo ozbiljnije ekonomske aranzmane sa Rusijom. Sama Evropa mnogo vise trguje sa Rusijom nego Srbija. Nema NIS niakakve veze sa rusofilstvom... NIS je zanemarljiv u odnosu na Rusko - Nemacku robnu razmenu...
man ray loves me man ray loves me 20:39 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

Krivica Holandije ostace nakon hapsenja direktih pocinilaca.
krivica. oni su priznali svoju odgovornost. ali nije tako prosto - bile su im vezane ruke.
Uticaj Rusije na Balkan je smesan i ne postoji.
sa ovim ne mogu da se slozim. svi nasi drzavnici svakih deset dana trce kod putina. i svi do jednog paze da kazu 'i evropa, i rusija'. jel se secate one bruke kad su se tadic, kostunica i toma takmicili ko ce pre da ode i da bude servilniji? NIS ima veze sa rusofilstvom zbog cene. bugarski aranzmani sa rusijom su trzisni, a nasi su politicki. a kosovo? pa rusija je jedina zemlja koja nas podrzava u tome da pravimo rusvaj na kosovu.
Filip2412 Filip2412 20:59 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

pa rusija je jedina zemlja koja nas podrzava u tome da pravimo rusvaj na kosovu.
Srbija ne kontrolise Kosovo od 2000.

bugarski aranzmani sa rusijom su trzisni, a nasi su politicki.
Ekonomija i politika uvek idu zajedno ali ja zaista ne vidim zasto smo mi veci rusofili od Bugara, samo zbog NIS-a? Uostalom posao sa NIS nije konacno zakljucen.
Ajde molim te pogledaj samo koliko USA & EU kompanija je uslo u Srbiju a koliko Ruskih. Rusi su po svom prisustvu minorni kod nas, mnogo su prisutniji u EU nego u Srbiji. A u Srbiji je prisustvo americkih u evropskih kompanija veliko, prakticno smo zatvoreni za ruske kompanije. Pogledaj banke, pivare, Philip Morris, BAT, US Steel, PEPSICO.... ej, pa gde je bre tu ruski uticaj cela zemlja je prodata americkim firmama



man ray loves me man ray loves me 21:07 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

Srbija ne kontrolise Kosovo od 2000.
a ipak nam pola budzeta odlazi tamo.
ja zaista ne vidim zasto smo mi veci rusofili od Bugara, samo zbog NIS-a?
ah, i ja bih volela da ne vidim da smo rusofili. ovako moram da zamisljam. ako nis bude prodat rusima, ugasili smo ga - bicemo energetski zavisni od rusije. to je mnogo vece nego us steel, duvan i sta sve ne.
Filip2412 Filip2412 21:11 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

krivica. oni su priznali svoju odgovornost. ali nije tako prosto - bile su im vezane ruke.

pa ko im sad odveza ruke, sad im je bitno da se zastava ne proda fiat-u, eto to ce ih nekako oprati???

Meni se pre cini da Srbija ide ka gradjanskom drustvu i prioznavanju sopstevene krivice u ratovima devedesetih UPRKOS EU&USA koje konstantno salju daju podrsku ekstremistima - svojim potezima od priznavanja Kosova do nebuloznih poteza Haskog Tribunala... (oslobadjanje muslimanskih optuzenika, odugovlacenje sa milosevicevim i zatim seseljevim sudjenjem... pa njima cesce tamo potuzenici umiru nego sto se donose prave presude)
Filip2412 Filip2412 21:15 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

ah, i ja bih volela da ne vidim da smo rusofili. ovako moram da zamisljam. ako nis bude prodat rusima, ugasili smo ga - bicemo energetski zavisni od rusije. to je mnogo vece nego us steel, duvan i sta sve ne.


Veca je verovatnoca da vanzemaljci slete na Balkan i razrese stvar nego da mi postanemo zavisni od Rusije. Mi smo okruzeni NATO zemljama, Rusi mogu do nas samo preko NATO. Bugarska osim sto je prodala naftnu industriju takodje ima i nuklearku koja se gradi zajedno sa Rusima, Evropa 40% energenata uvozi iz Rusije ....


i kako to sad odjednom samo Srbija rusofilska, a sta je sa Nemackom, sta je sa celom Evropom?

Svaka srpska saradnja sa Rusijom moze samo iz vazduha (nafta ne ide kroz vazduh) ili preko NATO teritorije tako da je vezivanje Srbije za Rusiju bajka u koju vise ni Tomislav Nikolic ne veruje. Samo Seselj.... i one voodo narikace iz skupstine.
Filip2412 Filip2412 21:23 15.09.2008

Re: U čemu je razlika?

to je mnogo vece nego us steel, duvan i sta sve ne.

Ja mislim da je mnogo manje.

SVE banke, SVE pivare, Duvan, pa to bre puni 50% budzeta
sta imaju Rusi u Srbiji? LukOil.... ali to je samo jedna od mnogih stranih kompanija i losije radi nego OMV itd...

Posto se ne granicimo sa Rusijom naftu cemo dobijati od NATO (Bugarska) tako da zaista ne kapiram kako to mozemo postati zavisni od Rusije kao geografska fleka na NATO teritoriji.

jeremija92 jeremija92 14:35 13.09.2008

Zaneo si se, Drago....

.... preigrao, učinio niz suvišnih poteza, krenuo u nepotreban dribling i, kao većina analitičara, promašio gol. U ovom slučaju suštinu.

Problem sa analitičarima srpske političke stvarnosti je u tome što su prepametni.
Dobro, da ne preterujem, možda i nisu baš toliko pametni, ali jesu pametniji od naših političara.
Jer, da nisu pametniji i sami bi bili bi političari.

Tako i ti Drago.
Uzroke sukoba u SRS nalaziš u globalnim kretanjima. Te pozicija Rusije, te NATO, te EU, te globalno zagrevanje...
Veze to nema sa vezom.

Srpska posla, Drago, su u pitanju: Mala bara, puno krokodila, a hrane sve manje.

Kontaš?

Puerta Puerta 14:38 13.09.2008

Re: Zaneo si se, Drago....

jeremija92
.... preigrao, učinio niz suvišnih poteza, krenuo u nepotreban dribling i, kao većina analitičara, promašio gol. U ovom slučaju suštinu.Problem sa analitičarima srpske političke stvarnosti je u tome što su prepametni.Dobro, da ne preterujem, možda i nisu prepametni, ali su pametniji od naših političara. Jer, da nisu pametniji i sami bi bili bi političari.Tako i ti Drago. Uzroke sukoba u SRS nalaziš u globalnim kretanjima. Te pozicija Rusije, te NATO, te EU, te globalno zagrevanje...Veze to nema sa vezom.Srpska posla, Drago, su u pitanju: Mala bara, puno krokodila, a hrane sve manje. Kontaš?

Upravo ta poslednja recenica.
dragan7557 dragan7557 16:42 13.09.2008

Re: Zaneo si se, Drago....

ali jesu pametniji od naših političara.

Crni jeremija zar tako o Autoritetu Narodnih Voždova.
O tempora, o mores!!!!
dragan7557
Puerta Puerta 15:01 13.09.2008

Dacu sebi za pravo

Da kazem da vise nego bilo ko drugi ovde poznajem stanje u sRS od odlaska Seselja u Hag.
U SRS je postojala podela sve vreme, samo ju je retko ko primetio. Tu podelu sam na ovom blogu naceo ja. Nije da sebi pridajem neku vaznost, ali u mojim postovima mogli ste da primetite rezervisan stav o toj "tvrdoj struji" . Nikad nisam zeleo da imenujem i da otvoreno kazem sta mislim, jer sam smatrao da ne bi bilo u redu, i tada nije bio trenutak. Govorio sam privatno, sve vreme.
Naravno da covek za koga glasa vise od 2 miliona ljudi zasluzuje vise, i moze vise. I da nije bilo te "tvrde struje" imao bi i vise od svih i onako odlicnih rezultata. Borio se Toma 5 godina sam protiv svih, sve sto on mukotrpnim radom stvori, jednom recenicom upropaste Seselj Mircic Jovanovicka Radeta... Imao je i sam Nikolic ispada, nije da nije, ali u tim izjavama nije bilo zlobe, to zna svako ko ga poznaje. Iz usta tvrdih radikala izlazi mrznja i zloba. Tamo nije mesto Aleksandru Vucicu Tomislavu Nikolicu Maji Gojkovic i ostalima. Neka sada govore drze Radeta Mircic i ostali polupismeni ljudi koje je politicki stvorio Tomislav Nikolic. Kada kazem polupismen ne mislim na obrazovanje, na zavrsenu skolu, nego na to da li neko zna da sastavi prosto-prosirenu recenicu bez mucanja i cega sve ne.
Imao sam sve vreme jednu tezu. Ko god da je u Januaru i Februaru izasao na izbore protiv Tadica, bilo Vucic bilo Maja Gojkovic pobedili bi u prvom krugu. Za onog ko ne zna, Vucic je vrlo postovan u radikalskom birackom telu. Maja bi mozda i pobedila. Mozete li sad da zamislite Sutanovca ili Petrovica, Djilasa, koliko bi oni osvojili da su bili kandidati, a ne Tadic? Tri jaka i medju biracki mtelom izuzetno postovana politicara su nesto sto Seselj nije mogao da podnese. On ce biti srecniji da bude privi i jedini u stranci koja ce imati maksimum 10% birackog tela, nego da ima 30% a pored sebe troje ljudi koji imaju vecu podrsku u narodu od njega. Zato on samo "postuje" one koji su njemu ponizni koji ga slusaju, popularni "vojnici SRS-a". Ne trebaju njemu ljudi sa mozgom, dovoljan je on.
Nikada on nije zeleo da Toma pobedi Tadica, nikad to iskreno nije zeleo. I kada ste svi ovde prosipali teze radikali ne zele vlast i odgovornost, da to je tacno Seselj je nije zeleo, Toma jeste, bilo je tako ocigledno u svakoj kampanji.
Sacekao je Seselj da Toma objavi ono sto je dogovoreno sa njim i svim ostalim radikalima u vezi SSP-a, sacekao da prodje 15 minuta pa zvao Tomu i rekao mu "necemo glasati, i ti ces to sada da objavis" . I tu je bio kraj. Aufiderzen.

Ubedjen sam da ce nova stranka biti jaca i od DSS i od SRS, da ce imati uz sebe vise od pola birackog tela SRS, da ce za nju glasati ljudi koji nikadan isu glasalu za SRS, a ja vec u ovom trenutku znam 10 takvih ljudi, koji su mi rekli sada mogu da glasam za Tomu. Ne zato sto je on drugaciji danas nego pre 10 dana.
Finansiska sredstva nisu sporna, ne bi on pravio novu stranku da nema sponzore, to je normalno. Odakle LDP-u pare pre nego sto je usao u skupstinu? Ne treba da se pravimo blesavi, svi znamo ko i od kojih para finansira stranke. Zivi bili pa videli.
JJ Beba JJ Beba 15:44 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

nobody is perfect nobody is perfect 16:34 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Ne treba da se pravimo blesavi, svi znamo ko i od kojih para finansira stranke

daj bar ti nemoj da se pravis blesav. reci, brate, ne muci nas...
Puerta Puerta 16:51 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

nobody is perfect
Ne treba da se pravimo blesavi, svi znamo ko i od kojih para finansira strankedaj bar ti nemoj da se pravis blesav. reci, brate, ne muci nas...

Tacno sam znao da ce poslednja recenica biti najzanimljivija, nisam trebao ni dapisem tekst. Nek ostane javna tajna.
Puerta Puerta 16:51 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

nobody is perfect
Ne treba da se pravimo blesavi, svi znamo ko i od kojih para finansira strankedaj bar ti nemoj da se pravis blesav. reci, brate, ne muci nas...

Tacno sam znao da ce poslednja recenica biti najzanimljivija, nisam trebao ni dapisem tekst. Nek ostane javna tajna.
yanjing yanjing 17:00 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

ja vec u ovom trenutku znam 10 takvih ljudi, koji su mi rekli sada mogu da glasam za Tomu


Užas.
filvas filvas 17:51 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Ozbiljno pitanje za Puertu:

Jes ti neki bitan faktor medju radikalima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:18 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

vise nego bilo ko drugi ovde poznajem stanje u sRS...........

Nije da sebi pridajem neku vaznost, ali u mojim postovima mogli ste da primetite.............


Nikad nisam zeleo da imenujem i da otvoreno kazem sta mislim, jer sam smatrao da ne bi bilo u redu, i tada nije bio trenutak.............

Os orden?
Ti neki insajder, jbt.
A "analiza" da se smrznes, povrsno, nevazno ali zato prepotentno.
Samo, sto si to uzrujan pa dupliras postove posle ovog "kapitalnog"? Mislis da je zveknuo?
Ma nije..
amenophis amenophis 18:21 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Nego, bila bi odlicna vlast u duetu T. Nikolic – C. Jovanovic. Oba su danas najodgovornija politicara, u Srbiji bi bilo vise demokratije, napokon nedostaje nam i vladavina prava, sve institucije su korupmirane i ino, ino... jednom recju Srbija je u blatu, sve bi to u koaliciji njih dvojica "sredjivala"... zaboravljujuci obojici proslost - sitne greske


Meni je verovatnija opcija da duet McCain - Obama vodi SAD iz predsednicke i potpredsednicke fotelje, nego da Nikolic - Jovanovic vode Srbiju zajedno. A sto se tice 90ih, nije ovde akcenat na tome gde je ko bio i sta je ko radio (o cemu se da raspravljati), vec o odnosu prema tome sta je radjeno i gde je radjeno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Nego, bila bi odlicna vlast u duetu T. Nikolic – C. Jovanovic.

Zagorese ustipci!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:41 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

JJ Beba
ruski rulet

U tom smislu propagandna čaršijska mašinerija je veoma brzo „oprala” Tomislava Nikolića i, takoreći preko noći, promovisala ga u „civilizacijsku kočnicu radikala”. Tako su se, na primer, mogle čuti teze da je reč o „sanadarizaciji” Nikolića, čoveku koji je odlučio da kaže ne Vojislavu Šešelju i slično. Tomislav Nikolić je dobio široku podršku, uz kvalifikaciju da se radi o čoveku od principa i morala. Zaboravljene su sve činjenice o njegovom učešću u ratu i sumnje da je možda lično počinio zločine, te da se nije odrekao Velike Srbije, odnosno velikodržavnog projekta.


samo da podvučem!!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:43 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

filvas
Ozbiljno pitanje za Puertu:

Jes ti neki bitan faktor medju radikalima?

član, istaknuti.
Puerta Puerta 21:11 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

filvas
Ozbiljno pitanje za Puertu:Jes ti neki bitan faktor medju radikalima?

Ne. Kako neko ko ima 22 goidine moze da bude bitan faktor u SRS, vidis da ni toma nije bitan faktor u SRS. Tamo je samo jedan covek bitan faktor.
Os orden?
Ti neki insajder, jbt.
A "analiza" da se smrznes, povrsno, nevazno ali zato prepotentno.

Od trenutka kada sam procitao Dragov post pa do ovog sto sam napisao, proslo je najvise 5 minuta, onako snogu, nema se vremena, niti je ovo mesto za takvu analizu. Ne znam da li bi komentar bio isti da sam ovo pisao pre 3 ili 6 meseci ili godinu dana, kada sam isto mislio. U stranci sam bio aktivan samo prvh godinu dana, posle sam se iz svojih razloga povukao, mislim na gradski odbor, nisam zeleo da budem kandidat za odbornika niti bilo sta sto bi me obavezivalo. Bio sam samo posmatrac, i cekao da se nesto ovako desi. I desilo se. A ja sam vam ukratko objasnio sta se tu desavalo, ako vi smatrate da je analiza povrsna, ja ne znam kakva je onda ona o spoljnom faktoru CIA NATO, majka Rusija i ostale gluposti.
Sto se tice tvoje analize mog posta, zamolio sam nebrojeno puta, ljudi nemojte citirati delove recenica vaditi ih iz konteksta, ali ne vredi.
član, istaknuti.

Nisam nista, vise, ako sam ikada i bio nesto. Niti tripujem da jesam, mada deluje kada se citiraju delovi recenica.
Tomislav Nikolić je dobio široku podršku, uz kvalifikaciju da se radi o čoveku od principa i morala. Zaboravljene su sve činjenice o njegovom učešću u ratu i sumnje da je možda lično počinio zločine, te da se nije odrekao Velike Srbije, odnosno velikodržavnog projekta.

Mozda?????????? Ej, mozda ??
Puerta Puerta 21:15 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Samo, sto si to uzrujan pa dupliras postove posle ovog "kapitalnog"?

Slucajno sam dva puta kliknuo na "objavi" , uzrujan ne, srecan ne mogu da budem iz licnih razloga, ali u politickom smislu zadovoljan u potpunosti raspletom u SRS.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 13.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

Mozda?????????? Ej, mozda ??

Mozda pocinio zlocin!!! Ej,
Za to "mozda" se ne ide u zatvor, ali i "mozda" je dovoljno da se od njega ne pravi "moderni desnicar" ili "covek od morala i principa"
Puerta Puerta 01:58 14.09.2008

Re: Dacu sebi za pravo

hoochie coochie man
Mozda?????????? Ej, mozda ?? Mozda pocinio zlocin!!! Ej,Za to "mozda" se ne ide u zatvor, ali i "mozda" je dovoljno da se od njega ne pravi "moderni desnicar" ili "covek od morala i principa"

Mislis kao kod HDZ-a , ili... Ne postoji ozbiljan covek na planeti koji bi ga za to optuzio, a ona koja jeste se uzda u to da ce proces na sudu zastariti ...
dolybell92 dolybell92 15:58 13.09.2008

Zašto je Grobar napustio kuma...

Dakle, Rusija se zalaže da Srbija uđe u EU, ali Rusija će uraditi svašta da Srbija ne uđe u NATO pakt.


Rusija neće po tom pitanju uraditi ništa,
čak joj je potrebno da Srbija (ovakva kakva je) uđe u NATO.

Kumstvo u Srbiji je opasna relacija, istorijska činjenica.
Toma je još dobro prošao...? Videćemo.

filvas filvas 17:49 13.09.2008

Re: Zašto je Grobar napustio kuma...

Ne samo da ce Rusija rado uraditi nesto da Srbija ne udje u Nato, nego ce i Amerika rado uciniti nesto da Srbija udje u Nato. Osltalo o cemu prica Dragao je sve samo fantaziranje.

Dodao bih da zemlja koja ima Juliju Timosenko nema sta da se brine za svoju buducnost. Da li bi iko normalan odbio bilo kakav zahtev takvoj zeni?

(Sto samo pokazuje kakav je Juscenko luzer).
Filip2412 Filip2412 17:13 15.09.2008

Re: Zašto je Grobar napustio kuma...

Ne samo da ce Rusija rado uraditi nesto da Srbija ne udje u Nato, nego ce i Amerika rado uciniti nesto da Srbija udje u Nato. Osltalo o cemu prica Dragao je sve samo fantaziranje.

Mene vec pocinje da plasi ovaj arogantni stav EU. Ako smo predali predsednika bivseg Milosevica kao i 44 od 46 optuzenih za ratne zlocine, oni pri tom oslobodili Orica i slicne i pored svega uspeli smo da izglasamo pro EU vlast u Srbiji i evo razbijemo SRS... onda zaista ne mogu da razumem otvoreno podyebavanje koje nam konstantno stize iz EU.

Da li je njima zaista cilj da region ostane nestabilan kako bi imali opravdanje za vojno prisustvo NATO snaga u regionu?

Da li se USA zaista iskreno raduje zbog krize u Gruziji jer to jako pomaze priuhvatanju raketnog stita u Poljskoj?

Zaista se plasim da je zapadu stvarni cilj dugorcno nestabilna Srbija.
gorio92 gorio92 19:06 13.09.2008

Za sve varijante

... a njen lider bude promovisan u ozbiljnog, konzervativnog evropejca, eto sutra partnera za ruske planove,...

A ako se pokaže i da je socijalno odgovoran, eto partnera i za Tadićeve planove.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:45 13.09.2008

Re: Za sve varijante

gorio92
... a njen lider bude promovisan u ozbiljnog, konzervativnog evropejca, eto sutra partnera za ruske planove,...

A ako se pokaže i da je socijalno odgovoran, eto partnera i za Tadićeve planove.

:)))))
al nije neverovatno.
onoliko ga fale.
eno i dulić a najstrašnije su ga napadali da je ustaša ahd so on.
valjda misli nisu ti. neki drugi.
man ray loves me man ray loves me 11:16 14.09.2008

vucic ili nevucic

Od jutros mi se cini da je Vucic ocigledno ucenjen na dve strane, tako da sta god odluci, platice. Obicno dvoumljenje i kalkulisanje vise nije u stanju da objasni ovoliko premisljanje.
gorio92 gorio92 14:03 14.09.2008

Re: vucic ili nevucic

Jedno je sigurno, do sada ga niko normalan nije cenio a od sada ga neće ceniti ni ono drugi.
man ray loves me man ray loves me 14:30 14.09.2008

Re: vucic ili nevucic

Nisam mislila da je precenjen, vec ucenjen :)
Eno Seseljevci vec opalili po njemu iz Top Lazicke. Mada, soap opera kraj bi bio da se pojavi kod Smeckovicke veceras sa Tomom, ruka u ruci, zaljubljeni pogledi.... Toma ce da ga 'ceni' ako se odluci. Slozice vec neku pricu.
Ako je Vucic vazan deo Seseljevog branilackog tima, a za Tomu ga vezuju mnoge 'praktikalije' (razne zajednicke malverzacije otkako je Seki u Hagu), onda mogu da zamislim u cemu je stvar. Vucic nam trenutno ilustruje basnu o magaretu koje je imalo sa jedne strane slamu a sa druge vodu, pa nije moglo da se odluci sta ce pre, te je umrlo od gladi i zedji.
gorio92 gorio92 17:02 14.09.2008

Re: vucic ili nevucic

Ma razumeo sam vas i slažem se ja sa vama.

Vucic nam trenutno ilustruje basnu o magaretu

A koju bi drugu i mogao?
adam weisphaut adam weisphaut 20:56 14.09.2008

!

Upravo je Toma ponovio na UTN da je Đinđić "mafijaški premijer."

gorio92 gorio92 21:12 14.09.2008

Re: !.

adam weisphaut
Upravo je Toma ponovio UTN da je Đinđić "mafijaški premijer."

Toma u UTN, Toma iz UTN.
man ray loves me man ray loves me 21:39 14.09.2008

Re: !.

covece, sta je sve nalupetao. ja mislim da on nema uopste ideju koliko to sve iscaseno zvuci. kakva shizofrenija. prvo je pola sata guslao o tragicnoj djindjicevoj pogibiji, da bi ladno zakljucio da nije fer sto ne moze 'slobodno' da kaze da je mafijas jer je mrtav. pa je onda pljuvao pola sata po seselju, da bi, kad olja ponovi njegovu recenicu, rekao - nemojte molim vas tako lose o seselju. i sve tako.
kafka: ne moze svako da zna istinu, ali svako moze da bude istina. toma nam pokazuje pravog sebe i pravi srs, a da to uopste ne kapira. suvise je zauzet tremolom u sopstvenom glasu.
(a, evo i 'gledaoca' koji se spontano javlja da procita sa papira cestitku tomi na hrabrosti :)))
Ivan Marović Ivan Marović 21:47 14.09.2008

Re: !

adam weisphaut
Upravo je Toma ponovio na UTN da je Đinđić "mafijaški premijer."
Ma prosto nezamislivo!
adam weisphaut adam weisphaut 21:52 14.09.2008

Re: !

Ma prosto nezamislivo!

Ivice, kad Toma sa sve ucevljenim đeneralom Delićem uđe sutra u koaliciju na mesto Sepse ili Eksperata podsetiću te na ovaj komentar, ok?
man ray loves me man ray loves me 22:01 14.09.2008

Re: !

evo, priznao je da se radikali bave politikom zbog poslanickih plata i putnih troskova. covece, kako jadno. koliku stetu su naneli zemlji, a zasto - da bi se natasha j. uvukla u chanelov kostim.
a on, on jos uvek sanja (nesha galija) veliku srbiju....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:11 14.09.2008

Re: !

Ivice, kad Toma sa sve ucevljenim đeneralom Delićem uđe sutra u koaliciju na mesto Sepse ili Eksperata podsetiću te na ovaj komentar, ok?

Pa, necete valjda i tada da komentarisete na blogu ? Mislim, ko zna koliko ce vam tada biti godina ?!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:14 14.09.2008

Re: !

adam weisphaut
Ivice, kad Toma sa sve ucevljenim đeneralom Delićem uđe sutra u koaliciju na mesto Sepse ili Eksperata podsetiću te na ovaj komentar, ok?


Ma daj Adi ne fantaziraj ... pa Nikolic rece i da ne vidi nikakvu svrhu o saradnji/koaliciji sa DS i da bi to licilo teznji ka jednopartijskom sistemu (i tu je pravu) ... Od ovog tvog fantaziranja je nelogicnije i neverovatnije samo ovo Dragecovo o tome da su Rusi ti koji su rasturili SRS ...

pozz
AlexDunja AlexDunja 22:17 14.09.2008

Re: !

Pa, necete valjda i tada da komentarisete na blogu ? Mislim, ko zna koliko ce vam tada biti godina ?!

manje nego sto je tebi sada:)))
man ray loves me man ray loves me 22:19 14.09.2008

Re: !

nagradno pitanje - kako ce da se zove nova shekijeva knjiga :)
adam weisphaut adam weisphaut 22:19 14.09.2008

Re: !


Pa, necete valjda i tada da komentarisete na blogu ? Mislim, ko zna koliko ce vam tada biti godina ?!

Pa vidite da se u Srbiji stvari odvijaju nekako užurbano :))
Da li ste očekivali koliko proletos da će radikali da se "pocepaju", da će SPS da bude u vladi, a da će Koštunica da bude u dubokoj senci ?
Nego, da li imate neki inside info da podelite s nama :)) ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana