Osmica

Strongman RSS / 23.05.2009. u 21:35

 8ball_0.jpg

Кошарка је врста тимског спорта у ком две екипе састављене од пет играча покушавају постићи што више поена убацивањем лопте кроз обруч коша по одређеним правилима...

... u kojoj na kraju prvenstva pehar podize Petar Bozic

 U srpskoj kosarci i dalje nista novo.

 

Fakti:

Košarkaši Partizana osvojili su osmu titulu prvaka Srbije u nizu pošto su u odlučujućoj, petoj utakmici finala plej-ofa pobedili Crvenu zvezdu 73:61.

Partizanu je to ukupno 16. titula prvaka države u svojoj istoriji čime je postao najtrofejniji klub u zemlji. „Crno-beli" su tako ponovili uspeh od prošle sezone kada su osovjili tri trofeja (Kup, prvenstvo i NLB ligu), a uspeh je ponovljen i u Evroligi (četvrtfinale). Crvena zvezda je ostala na 15. titula prvaka zemlje.

 



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 21:40 23.05.2009

"Partizan sam tim se dicim"


mostarac mostarac 21:44 23.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

Ipak ce trebati jos vremena da stignu Zvezdu po broju uzastopnih titula
Strongman Strongman 21:48 23.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

Ima bre dece koja su se rodila, naucila da hodaju, posla u skolu, pocela da uce strani jezik i navijaju za Zvezdu a jos nisu videli zvezdinu titulu u kosarci .

Nisam ja neki hard core navijac. Vise sam lajt. Radujem se kad pobedi Partizan a ignorisem kada izgubi, ali mi smesno sto Zvezda ima nadimke:

KK Sledeca Sezona
FK Secanje

A vidim da KK SS ima ambicije da promeni ime u KKS jer je to iz keca u kec. Ono sledeca sezona je moz da bidne ali ne mora da znaci


Da ne zaboravimo da je Pesic preuzeo tim koji se raspada po vise osnova i doveo ekipu do finala, pa plus majstorica. Alal vera i za to (nije cinicno)
mostarac mostarac 21:54 23.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

Ma nisam ni ja neki vruc navijac, al' navijac sam.
Istina, priznajem, da se Partizan mnogo bolje snasao raspadom bivse drzave.
Mislim na Partizan kao sportsko drustvo u celini.
Rezultati se vide.
Cestitam!
Strongman Strongman 21:57 23.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

Hvala

Zalosno je sto su Zvezdu rukovodili iskljucivo trojanci.
simkke simkke 01:39 24.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

mostarac
Ipak ce trebati jos vremena da stignu Zvezdu po broju uzastopnih titula


da, jedino rafa nadal ima više titula od vas na šljaci.
Strongman Strongman 03:31 24.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

da, jedino rafa nadal ima više titula od vas na šljaci.


genijalno
hogubadagri hogubadagri 04:01 24.05.2009

Re: "Partizan sam tim se dicim"

nije samo sljaka i vetar i kisa su tu dosta figurisali
background noise background noise 22:22 23.05.2009

Crni sam grobar

Al' ne krijem da mi je trijumf potcenjenog ideja vodilja. Stalno se uvaljujem u neka govna pa se cupam da dokazem da mogu.

E zato mi je sjajan ovaj Rom Pešić. Svaka mu čast i sada mi je pomalo krivo, i za ostale Rome, moje prijatelje.

Ali to je samo do ujutro, dok ih ne sretnem u Sutomoru ( gradsko šetalište sa baštama u jednom gradu u centralnoj Srbiji ), dok cekam da progovore a ja citam novine i mudro cutim . . .

Dule naš, koji kročiš Pionirom, da bude time-out tvoj, da se čuje psovka tvoja kako na parketu tako i na konferenciji . . .
vanja.t vanja.t 22:56 23.05.2009

M A J S T O R

stile stile 00:19 24.05.2009

Basket

Zvezdas sam, davnih dana prestao da budem vatreni, al' opet tinja taj plamicak...
Mogu da ti kazem da sam vise nego zadovoljan rezultatima Zvezde u kosarci. Imajuci sve u vidu, konstantno ocekujem da se, skinuvsi Pesicev lik, pojavi mladjani H. Poter, sa carobnim stapicem od metar!
Partizanovcima (medju kojima je i moj cale) cestitam titulu (tj. titulE) pri cemu, za kosarku zaista skidam kapu! (ne govorim samo o ovoj sezoni)
Pozz svim navijacima, bilo koje boje i narociti pozdravi za tebe, Strongi, jednog iz moje "velike cetvorke"!
Strongman Strongman 04:14 24.05.2009

Re: Basket

Pozz svim navijacima, bilo koje boje i narociti pozdravi za tebe, Strongi, jednog iz moje "velike cetvorke"!


Pozdrav i tebi i hvala svim navijacima sto se igrala kosarka bez huliganskih ispada u publici. Nadam se da je to pocetak neke nove ere NAVIJANJA a ne maltretiranja okline.

Jos jednom cestitke Zvezdi.
hogubadagri hogubadagri 00:40 24.05.2009

dozivesmo

Kraj ove serije steta sto u finalima uvek bude najgora kosarka za gledanje ali bitno je da smo pobedili. Steta samo sto opet odose barem dva od cetiri glavna igraca tj Tepic potpisao sa Panantanaikosom jos pre par nedelja, oticice i Lazme Novica i Tripkovic verovatno.
Strongman Strongman 04:12 24.05.2009

Re: dozivesmo

Ma nije bila losa kosarka toliko. Prstale su kontre i zakucavanja.
hogubadagri hogubadagri 12:00 24.05.2009

Re: dozivesmo

Istina. Nego generalno gledano umeju i Partizan i Zvezda dosta lepse da odigraju, a i sudije su udarile kriterijum sa niskim pragom tolerancije za faul pa su stalno prekidali igru. Doduse mozda je tako i bolje da ne bi dolazilo do incidenata
irvington irvington 04:36 26.05.2009

Re: dozivesmo

hogubadagri
Kraj ove serije steta sto u finalima uvek bude najgora kosarka za gledanje ali bitno je da smo pobedili. Steta samo sto opet odose barem dva od cetiri glavna igraca tj Tepic potpisao sa Panantanaikosom jos pre par nedelja, oticice i Lazme Novica i Tripkovic verovatno.


Bilo je dobro finale. Jake odbrane, rezultat na mali broj poena, borbenost, dobra atmosfera, i sve ostalo, sto je sastavni deo finalnih utakmica.
Partizan je u finalnu seriju usao jezivo potrosen. I fizick (Tepic je tokom finalne serije u nekoliko navrata primao infuziju), i psihicki. Posto je vrhunac sezone vec odradio. Zvezda odmorna, zeljna dobrog rezultata (cujem da su se stampale i majice, uoci pete tekme, sa natpisom: "ovo je ta sezona" :) predvodjena vrhunskim trenerom.
Realno, bila je ovo serija za cetiri utakmice, i 3:1 za Partizan, ali ni ovako nije ispalo loshe. Podsetio bih navijace Zvezde, ciji je kosarkaski razvoj zastao, tamo negde, pocetkom 70-tih, da je Partizan ove sezone rutinski pobedio njihov klub, i u finalu domaceg Kupa (+10 razlike) i u polufinalu FF Jadranske lige, te da je ukupni sezonski skor 6:3. Pametnom i objektivnom - dosta.
Naravno, uoci finalne serije, krenuli su, pritisci i provokacije, vec po obicaju iz Zvezde, Vezani za igranje u ULEB ligi. Kao, da njima, nije bilo jasno, da su oni sami izlobirali "bodovanje", Jadransku ligu i sve ostale akcije, koje su mozgovi Vesica, Zike Andjelkovica i ostalih majstora sa Malog Kalemegdana, smislili u cilju sjebavanja Partizana. Eto, ni ovaj put, kao ni mnogo puta ranije, nisu imali uspeha.
Takodje, sva ta prazna buka oko sudjenja, nema veze sa mozgom. Najvece tuce dopustene su, u trecoj i cetvrtoj utakmici. U petoj, Partizan je uzvratio, evroligaskom odbranom, na koju zvezdini igraci nisu mogli da se adaptiraju. Iz prostog razloga, sto evroligaske utakmice gledaju samo na TV.
Usput, ono dzukacko sutiranje Tripkovica u jaja, od strane Bakica, jos u prvom poluvremenu, u najmanju ruku, bilo je za tehnicku gresku (sviran samo prekrsaj), pa oni silni priznati poeni, posle banana, uz dodatna bacanja, robertsovo hvatanje lopte sa nogom u autu i bacanje kontre, i tako dalje.Umesto da budu zadovoljni sa sudijama, jer su sprecile jos veci minus za Zvezdu, oni galame i glume zrtvu. Vec vidjeno...
Da se vratim na Partizan i sastav tima za narednu sezonu. Sigurno odlaze: Tepic (Panatinaikos), Velickovic (CSKA), Tripkovic (Spanija). Najverovatnije, klub napustaju jos Lazme i Vranjes. Pojacanja: Za sada se spominju, Gordic i Dashic iz podgoricke Buducnosti, Tomasevic iz PAOK-a (nemam pojma koliko on moze da bude pojacanje, mozda za desetak minuta?), Stefan Markovic iz Hemofarma (on je velika duletova zelja, i sigurno bi bio odlicno pojacanje). Pored ove cetvorice, Partizan zeli i Bobija Marjanovica iz Hemofarma (i njemu i Markovicu, sledece godine isticu ugovori sa HF). Pominje se i eventualni povratak Kecmana iz Panatinaikosa, a pojacanje iz Amerike, predvidjeno je za septembar.
Kako god, svi navijaci Partizana veruju Duletu, i sa uzivanjem cemo pratiti nash klub i naredne sezone :)

Uzmi Dule devetu titulu (zaredom), ili desetu, jubilarnu, ukupno. :)
miloradkakmar miloradkakmar 01:14 24.05.2009

Žao mi

malo Zvezde. Posle izjednačenja, raširili krila , mislili Partizan pao. Ni Pešić im nije mogao pomoći protiv homogene, individualno jake, razigrane, poletne... ekipe crno-belih.
Čestitke Zvezdi na učešću u finalu.
Strongman Strongman 03:32 24.05.2009

Re: Žao mi

Čestitke Zvezdi na učešću u finalu.



Stvarno ih je Kari digao iz pepela.
simkke simkke 01:48 24.05.2009

najveći košarkaški klub na svetu ikad...

je pokazao ko je gazda u zemlji. teško, ali zasluženo. svaka čast zvezdani na borbi, ipak se predviđala lagana pobeda. biće bolje sledeće sezone.

009

Unfuckable Unfuckable 04:06 24.05.2009

tradicija ne umire

. u kojoj na kraju pvenstva

opcija : pRegledaj,
nije teško i ne boli

hvala na pažnji

ps : pvepovuka !
Strongman Strongman 04:12 24.05.2009

Re: tradicija ne umire

Hvala na doslednosti, a nastavak odgovora znas.
Unfuckable Unfuckable 04:24 24.05.2009

Re: znaš ti ... - znaš !

pazi, nije ni to loše :
bar znaš na šta uvek možeš da upecaš UnfuckableTa, mislim - ne prohtevam da mi se još i
"zahvališ za čitanje" - malo napušavanja u prolazu je dovoljno za sreću
eto, skromny Ja, malo i od mene neki znak pažnje

Što se Zvezde tiče, da razvejemo nedoumice odmah -
no matter što smo se svi k'o klinci otimali za "5" zbog Kiće -
ona je (za one sa poremećajem pažnje : Zvezda)
neupitna i neuništiva - i simbol beogradske košarke i Duha
tako da maliciozni komentari nekolicine posetilaca ovog bloga samo odslikavaju krajnju neupućenost u istoriju, uticaje i značaj koje taj Klub ima na košarku.
SveCku.
Strongman Strongman 04:46 24.05.2009

Re: znaš ti ... - znaš !

Verovatno mislis na deo istorije kada se kosarka igrala na sljaci.

Zvezda je kao Nadal.

p.s. ovo za napusavanje je super.
Unfuckable Unfuckable 04:56 24.05.2009

Re: edituješ ti - editujem ja !

verovatno mislim da imaš mali konflikt sa činjenicama i temeljnim pojmovima sveCkog basketa - da te ne blamiram sada nabrajajući Imena i Uticaje... -
jer da nije bilo Zvezde - onakve, '70- tih, ne bi ni Partizan izrastao (i prerastao, o da, naravno!) sa sve Kićom i Prajom.... da ne pominjemo generaciju koja je radila Ljubljanu
Jedna stvar vodi ka drugoj, to je prosto, ali - naravno - neshvatljivo za tebekaotakvog.
Dakle :
Zvezda sija, a ti po običaju - malo lupetaš

ps :drago mi je da ti prija.
Strongman Strongman 05:02 24.05.2009

Re: edituješ ti - editujem ja !

Strongman Strongman 05:03 24.05.2009

Re: edituješ ti - editujem ja !

Zvezda sija, a ti po običaju - malo lupetaš


Upozoravam te da pristojnije komuniciras.
background noise background noise 22:42 24.05.2009

Re: znaš ti ... - znaš !

simbol beogradske košarke i Duha


Svako je sebi lep i pametan, samo duh je vec duze vreme pomalo diskutabilan, a Zvezda vec dugo nije simbol bilo cega, uspomene blede uporedo sa naporom zaborava na jednu epohu.

Pitam se u stvari cemu vodi diskusija?
medjutim92 medjutim92 09:33 25.05.2009

Re: znaš ti ... - znaš !

Unfuckable
Što se Zvezde tiče, da razvejemo nedoumice odmah -
no matter što smo se svi k'o klinci otimali za "5" zbog Kiće -
ona je (za one sa poremećajem pažnje : Zvezda)
neupitna i neuništiva - i simbol beogradske košarke i Duha


narocito u vreme milana gurovica..

jel' beogradski duh bojkotovanje svog kluba zato sto ima igraca muslimana? A kad se dodje u sansu da se osvoji titula, onda se sve zaboravi? Ili ja pogresno vidim beogradski duh?

Postujem ono sto je zvezda svojevremeno radila, moj otac iako partizanovac vise voli Simonovica nego vecinu Partizanovih igraca koje je gledao, ali ova zvezda vec godinama nema blage veze sa svojom istorijom. Nazalost.

Cisto da podsetim, i Radnicki je bio simbol beogradske kosarke, al ga vise nema.. i vec ga je mnogo ljudi zaboravilo.. i OKK je bio mnogo veci simbol, nego danas FMP, al' nesto nema neku vajdu od toga.. a IMT? Ako ga neko vidi u Zaboravljenima (gde bas tamo? :))
tyson tyson 08:40 24.05.2009

Analfabete


Crvena zvezda je ostala na 15. titula prvaka zemlje.
A novinari B92 ostaju verni sebi ((c) DSS) u svojoj nepismenosti, bez obzira na redakciju.

Ovo sa rednim brojevima im je opasan fetiš, nema dana da se ne zajebu*.



mrdax mrdax 09:52 24.05.2009

Re: Analfabete

Treba biti mnogo ostrascen da bi se negiralo da je Partizan u kosarci mnooooooogo ispred Zvezde , ali ok......
Mishaa Mishaa 09:53 24.05.2009

Šta da kažem...

Čestitam!
Nije lako priznati da ste bolji...
Strongman Strongman 10:25 24.05.2009

Re: Šta da kažem...

Nije lako ni prekinuti ni visegodisnje divljanje navijaca oba tima

Hvala na cestitkama. Zvezda je veoma perspektivan tim. Bice interesantno iduce godine. A tu su hemofarm i FMP.
stole_kg stole_kg 15:02 24.05.2009

Re: Šta da kažem...

Strongman
Nije lako ni prekinuti ni visegodisnje divljanje navijaca oba tima


A sta cemo sa divljanjem igraca? Sta cemo sa divljanjem trenera ?
Po meni je to trenutno najveci problem, otrglo se kontroli.. Skakanje igraca na svaku odluku sudija, skandalozno ponasanje DV na prvoj utakmici, ono ne postoji nigde osim kod nas..

Malopre gledam finale grckog prvenstva, PAO-OLIMP, ekipe koje su igrale F4 eurolige, mentalitet isti, atmosfera ista, ali na terenu sportsko ponasanje..

Pozzz
Marko Jevtic Marko Jevtic 18:57 24.05.2009

sladje je...

.. jer su se ponadali. posle trece i cetvrte konacno su krenuli da prate kosarku, da je zavrseno 3-0 rekli bi 'nismo ni gledali'... ovako su se nalozili, spremili i PONADALI... :)

Partizan je ipak sinonim za kosarku - tako da o tome vise ne mozemo da se prepiremo. Mozemo da kazemo da postoji sansa sledece sezone, ali zato vas i zovemo KK Sledeca sezona.

Vesely je vec sada jedan od najvecih potencijala u Evropi i on bi trebao da vuce sledece sezone, a videcemo da li ce to biti dovoljno.

IMA JEDAN TIM....
tom tom 19:05 24.05.2009

jeste li čuli

Zvezda menja ime... u "Rekreativo"
qnxx qnxx 19:29 24.05.2009

Re: jeste li čuli

vanja.t vanja.t 19:44 24.05.2009

jebote,

došao i ljuba aličić
Strongman Strongman 20:41 24.05.2009

Re: jebote,

qnxx duhovito nema sta. Mada sam se vise smejao dok sam gledao utakmicu.
background noise background noise 22:46 24.05.2009

Re: jebote,

duhovito


Da, u prepoznatljivom stilu, ha, ha, svi se smeju u zagradi. Duhovito kao karikature klinton-olbrajt 1999. Bas smo se smejali. Simbol duha, grada, kosarke... kako ono bi?
medjutim92 medjutim92 09:34 25.05.2009

Re: jeste li čuli

Prelezala, jaca i deblja nego ikad..
simkke simkke 00:53 25.05.2009

a šta kaže kari na sve ovo?

Strongman Strongman 03:17 25.05.2009

Re: a šta kaže kari na sve ovo?

"Deda je l' ti se pokvarila kolica?
Je l' te neko uplasio?
Nesto veliko? ..."
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:06 25.05.2009

Valjda hoće


Sjajni Gabonac Stefan Lazme, koji je u jednoj sezoni osvojio crno-bela srca,
nema dilemu gde bi želeo da nastavi karijeru.
Mnogo sam srećan zbog osvojenog trofeja koji bih želeo da posvetim svojoj tek rođenoj ćerkici Lili.
Sada na miru mogu da se naspavam i odmorim nekoliko dana, jer kod Duleta nema predaha.

Ako me Partizan i dalje bude želeo, lako ćemo se dogovoriti oko saradnje
– izjavio je Lazme kome je istekao ugovor sa srpskim šampionom.
marko__8 marko__8 11:09 25.05.2009

Re: Valjda hoće

– izjavio je Lazme kome je istekao ugovor sa srpskim šampionom.

A sta je njemu ugovor istekao je sudija osvirao kraj pete utakmice, tj od kako se zacula sirena u hali, odma je istekao ugovor
simkke simkke 14:51 25.05.2009

Re: Valjda hoće

marko__8
....A sta je njemu ugovor istekao je sudija osvirao kraj pete utakmice, tj od kako se zacula sirena u hali, odma je istekao ugovor


reče čovek da hoće da ostane, ako ga partizan hoće...dakle, ako ima kinte
marko__8 marko__8 09:42 25.05.2009

zvezdi cestitke, partizanu...

Peti mec finalne serije je bila farsa, ubijanje kosarke, po starom dobro oprobanom receptu ...
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 11:47 25.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

marko__8
Peti mec finalne serije je bila farsa, ubijanje kosarke, po starom dobro oprobanom receptu ...


Ma da, kad god je Partizan prvak u nekom sportu onda je to loša liga, neregularno takmičenje, farsa itd
a kada Crveni Kmeri pobede onda je to čist demokratski komunizam, ravnopravnost i prosperitet.
simkke simkke 14:52 25.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

ma pusti. nego, vidi kako mu lepo stoji ta osmica u niku. to ti je latentni grobar, samo se opire
marko__8 marko__8 16:06 25.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

Ma da, kad god je Partizan prvak u nekom sportu onda je to loša liga, neregularno takmičenje, farsa itd
a kada Crveni Kmeri pobede onda je to čist demokratski komunizam, ravnopravnost i prosperitet.

Zato sto ste mali klub. A Ako ima pravih poznavaoca kosarke mozemo i da polemisemo.... al jako slabo koliko vidim
simkke simkke 18:22 25.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

marko__8
Peti mec finalne serije je bila farsa, ubijanje kosarke, po starom dobro oprobanom receptu ...


dobra ti ova analiza, nema šta...prava ozbiljna polemika pravog poznavaoca
Strongman Strongman 20:58 25.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

Odmah se prepozna analitican covek pun argumenata sposoban za otvoreni dijalog uz medjusobno uvazavanje stavova.
marko__8 marko__8 02:02 26.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

dobra ti ova analiza, nema šta...prava ozbiljna polemika pravog poznavaoca

Odmah se prepozna analitican covek pun argumenata sposoban za otvoreni dijalog uz medjusobno uvazavanje stavova.

Ma zezao sam se. Nisam imao vremena da pisem, stvarno. Sad sam vas malo zainteresovao. Mada glupo je sad bilo sta pricati... Ali ajde...

Meni je kao nekom ko voli kosarku, i pomno je prati godinama, bilo muka da gledam petu utakmicu. Nisam neko ko voli da se zali na sudjenje, niti volim pritiske na sudije, ciji je posao djavolski tezak, ali kada je 5. mec finalne serije u pitanju, sudije su bile te koje su bili glavni akteri meca. I onako jakom Partizanu vetar u ledja znaci puno. Prosto Partizan je kao i u prva dva meca stigao do nekih 6-9 razlike odrzavao ih dok im sudije nisudale vetar u ledja, pa je tih 6-9 postalo 16-19, a onda u poslednjih 5 minuta Zvezdi je sudjeno sve i svasta u njenu korist, kako bi se razlika svukla na pristojnih 10ak da bi Dule mogao da kuka kako su sudije navijale za zvezdu, prakticno Partizan je bio saucesnik u sopstvenoj pobedi. Meni nikad nisu smetale sudijske greske, ali ko je gledao mec nije mogao da ne primeti faul nad Keseljom u poslednjoj sekundi prve cetvrtine, kada ga je Rakocevic cini mi se, poslao u aut ... Vojinovic je ostao nem ... dosudio je aut za Partizan iako se Rasic zajedno sa loptom bacio u aut... on ili Belosevic dosudili su namernu licnu Marinovicu na 9 razlike za Partizan(nisam siguran ali mislim da je bilo 9) , iako je on napravio faul telom, sa strane a ne sa ledja ... a Rasic je u prvom poluvremenu dva puta sekao kontre Zvezde namernim faulovima, bez namere da udari loptu, vec da zaustavi kontru. Po meni ni to nisu bile namerne, ali u poredjenju sa ovom sto je svirana svakako jesu. Samo te tri nakaradne odluke sam spomenuo, i to u glavnom u reziji dvojice sudija Jovcic-Vojinovic, mislim ne moguce da se uvek zalimo na iste sudije, u fudbalu je to Ninoslav Spasic u kosarci su ova dvojica... govorim o tendencioznom sudjenju, ne o kvalitetu sudija.

A Partizan je svakako ekipa kojoj ne treba velika pomoc, dovoljno je malo ih pogurati i oni odose... jer na 10 i 15 razlike svakisut ulazi nema pritiska... a videli smo u 3em i 4om mecu kako kad je egal nece nista da udje...
Ja necu da kazem da bi mi dobili da je bilo drugacije sudjenje, ali po svaku cenu cilj je bio da se ne dozvoli egal mec, kao u prva dva gde je Partizan istina vodio od 6 do 10, ali Zvezda u zavrsnicama uspevala da pridje na 3-4 razlike i da ima suteve za izjednacenje i totalni egal ... jer tada sampionu bi drhtale ruke, oni bi osecali pritisak... prosto Zvezda nema kvalitet da igra protiv Partizana, njegovih navijaca i sudija... zato mi je i bilo muka da gledam takav mec.

Slicno je bilo i u mecevima CSKA-Partizan, tada su i Dule i grobari grmeli, svaku gresku sudijsku su uocavali... a sad je sve bilo posteno...
Grobari inace gube svaki osecaj za realnost. Njihova teorija je da su nas pustili 3u i 4tu, a kao dokaze za tu teoriju oni nude cinjenicu da je ne moguce da u euroligi dobijaju tesne zavrsnice i meceve protiv mnogo jacih ekipa, a da protiv zvezde izgube dva egal meca... i tu je odgovor prost. Vec sam pominjao... kad Partizan igra sa Panatom ili Realom, pritisak nije na partizanu, oni su rastereceni, niko im nista nece zameriti ako izgube, plus ekstra su motivisani... kada igraju sa zvezdom, zvezda se u tim mecevima ponasa isto onako kako partizan kad igra sa recimo panatom, nema pritiska motiv veliki, a partizan uvek igra sa tim pritiskom da mora da dobije zvezdu... zato su te zavrsnice bile teske za partizan... a da se i u 5 mecu igrala takva zavrsnica pa tek onda bi se taj pritisak osetio ...

A ispovracao bih se kad cujem grobare kako pricaju da su se u 5oj uozbiljili pa je bilo lagano... jos kad sam cuo da se Dule zalio na sudjenje u 5om mecu... komedija ...
background noise background noise 08:05 26.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

Čitao sam, mnogo sam čitao . . . treće oko, kulu stražaru . . . mnogo sam čitao . . .
simkke simkke 14:51 26.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

OK, ako ćemo ozbiljno, Partizan je imao tu "pogodnost" da mu sudijski kriterijum odgovara, iako je i sam imao određenih problema zbog toga (božić rano 3 lične, tepić takođe na startu drugog pol.). kao što reče Pešić, Zvezda u ovom trenutku nema kvalitet i snagu da se na odgovarajući način prilagodi kriterijumu koji joj ne odgovara, kao što ga nije imao ni Partizan u prvim duletovim godinama u evropi. a u trećoj i četvrtoj utakmici je Pešić očitao lekciju Vujoševiću, kome, istina, nisu pomogli navijači i mediji sa "gotovo je" pristupom. međutim, u petom meču se jasno videlo od početka da je Partizan pronašao "energiju" (nedostatak iste u 3. i 4. meču je dule navodio kao razlog poraza), da je stisnuta odbrana, i da je ponovo počela da se kombinuje zona sa preuzimanjem (što je izostalo u 3. i 4. meču a pokazalo je ranije da je zvezdi nepremostiv problem), reket je zatvaran evroligaški...no, ono što je ključno po meni je povratak ofanzivnog skoka i skoka uopšte (to je opet bilo u egalu u 3. i 4. meču), čim partizan pravi razliku u skoku teško ga dobijaju i mnogo "jaći" od zvezde. kriminalno loš šut nije mogao večno da traje, i kad se sve to desi u istom meču, prosto niste imali šanse, sa ili bez sudija...koje su zaista imale nekoliko diskutabilnih odluka, ali nisu ni slučajno uticale na pobednika.

ne mogu da se otmem utisku da je zvezda igrala odlično 3. i 4. meč bez owensa, a kad se ovaj vratio u 5. meču sve je "leglo" na svoje mesto, bar što se tiče partizana. pešić je izvukao sve iz ovog tima koji ima na raspolaganju, a sledeće sezone (bez sarkazma) može biti samo bolje, posebno što odlazi Dragićević, kočničar ovog tima (paradoksalno, kapiten!), a ostali su stariji i iskusniji za jednu jaku sezonu.

dakle Partizan je dobio na snagu, iskustvo (evroliga), i uspostavljen sistem u kome se u svakom momentu zna ko šta kako gde i kad....a bez para su!

kapiram ja to u vezi sudija što tebe tišti, ali tako je to u sportu (seti se treće utakmice Tau-Partizan prošle sezone). ne samo kod nas, već svuda....i oduvek.
marko__8 marko__8 15:14 27.05.2009

Re: zvezdi cestitke, partizanu...

ne mogu da se otmem utisku da je zvezda igrala odlično 3. i 4. meč bez owensa, a kad se ovaj vratio u 5. meču sve je "leglo" na svoje mesto, bar što se tiče partizana. pešić je izvukao sve iz ovog tima koji ima na raspolaganju, a sledeće sezone (bez sarkazma) može biti samo bolje, posebno što odlazi Dragićević, kočničar ovog tima (paradoksalno, kapiten!), a ostali su stariji i iskusniji za jednu jaku sezonu.

Ne mogu se sloziti sa tobom kada je Tadija u pitanju. On je imao puno povreda ove sezone, da bi mogao da dostigne pravu formu, od njega se uvek mnogo ocekivalo, pogotovo protiv Partizana, a na njemu je bio najtezi posao jer je uglavnom igrao protiv lazmea sto je djavolsi tesko. I pored toga Tadija je u 4oj utakmici odigrao jako dobro. Kapiten je iz razloga sto je 8 godina u Zevzdi. Najduze od svih. Ne razumem zasto bi odlazio iz Zvezde, ne verujem da ce naci evroligasku ekipu, uleb kup moze da igra i u zvezdi, a i dobro je placen ...
gastros gastros 19:33 25.05.2009

Partizan,a ko drugi??

cestitke igracima,Danilovicu,koji je glavni krivac uz velikog stratega Dula Vujosevica zasto Partizan "terorise"sve na ex YU prostoru,navijacima koji su svojim navijanjem poslali sliku neke drugacije,bolje i lepse Srbije.Hemofarm je trebao da bude nas protivnik u finalu,ali jedan kos ih je kostao prolaza u veliko finale,ali odlicno sto je tako ispalo,jer u ovom blic prvenstvu,dobili smo i Vrscane i Crvenu Zvezdu u nizu i dokazali apsolutnu dominaciju u kosarci
pnbb pnbb 22:00 25.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Partizan,a ko drugi?? ...cestitke igracima,Danilovicu,koji je glavni krivac uz velikog stratega Dula Vujosevica zasto Partizan "terorise"sve na ex YU prostoru,


a ko drugi, normalno, kad svake godine najbolji igraci dodju u jedini klub iz koga mogu da se prodaju negde...
i onda satro vujosevic strateg, partizan nadmocno pobedio...
pa jebote kad pokupis najbolje igrace, stvarno je neverovatna vestina pobediti... i to jos protiv anonimusa iz zvzde, hemofarma... igras produzetak... i to su verovatno pustili zbog kinte u 5.

a glavni krivac , usput, je zapravo jedan levi poluhorog...
simkke simkke 00:42 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

pnbb
i onda satro vujosevic strateg, partizan nadmocno pobedio... pa jebote kad pokupis najbolje igrace, stvarno je neverovatna vestina pobediti... i to jos protiv anonimusa iz zvzde, hemofarma... ..


...cska, pao, unikahe, siene, efesa, real madrida, taukeramike, armanija...jes da su sve sami anonimusi i da su nam sudije pomagale, ali treba i njih savladati na terenu.

azovmaš već sumnjam da bi dobili, čak i uz sudijsku pomoć. ali, ako budemo vedžbali, dobićemo ih valjda sledeće sezone....ma sto posto.

009
marko__8 marko__8 02:08 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

simkke
pnbb
i onda satro vujosevic strateg, partizan nadmocno pobedio... pa jebote kad pokupis najbolje igrace, stvarno je neverovatna vestina pobediti... i to jos protiv anonimusa iz zvzde, hemofarma... ..


...cska, pao, unikahe, siene, efesa, real madrida, taukeramike, armanija...jes da su sve sami anonimusi i da su nam sudije pomagale, ali treba i njih savladati na terenu.

azovmaš već sumnjam da bi dobili, čak i uz sudijsku pomoć. ali, ako budemo vedžbali, dobićemo ih valjda sledeće sezone....ma sto posto.

009

Zanimljivo kako svi pominju Azovmas, napusavanje Zvezde koja je od pomenutog tima izgubila u Pioniru u inace mecu koji im nije znacio nista. A zaboravlja se da je Zvezda jedina ekipa koja je kada je imala takmicarskog motiva jedini tim koja je savladala Azovmasna njegovom terenu. Podsecanja radi tamo je Hemofarm izgubio 20 razlike, izgubila je i Pamesa, Litvas(inace osvajac Uleb kupa), Gran Kanarija, Asvel ...
medjutim92 medjutim92 07:44 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

marko__8
Zanimljivo kako svi pominju Azovmas, napusavanje Zvezde koja je od pomenutog tima izgubila u Pioniru u inace mecu koji im nije znacio nista. A zaboravlja se da je Zvezda jedina ekipa koja je kada je imala takmicarskog motiva jedini tim koja je savladala Azovmasna njegovom terenu. Podsecanja radi tamo je Hemofarm izgubio 20 razlike, izgubila je i Pamesa, Litvas(inace osvajac Uleb kupa), Gran Kanarija, Asvel ...


Pa i mi smo vas dobili u svim utakmicama ove sezone u kojima nam je pobeda bila potrebna, pa ti opet pricas neku pricu o egalu :)
marko__8 marko__8 10:46 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

medjutim92
marko__8
Zanimljivo kako svi pominju Azovmas, napusavanje Zvezde koja je od pomenutog tima izgubila u Pioniru u inace mecu koji im nije znacio nista. A zaboravlja se da je Zvezda jedina ekipa koja je kada je imala takmicarskog motiva jedini tim koja je savladala Azovmasna njegovom terenu. Podsecanja radi tamo je Hemofarm izgubio 20 razlike, izgubila je i Pamesa, Litvas(inace osvajac Uleb kupa), Gran Kanarija, Asvel ...


Pa i mi smo vas dobili u svim utakmicama ove sezone u kojima nam je pobeda bila potrebna, pa ti opet pricas neku pricu o egalu :)

Gluposti. Kao vam nije bila potrebna pobeda u prvom mecu u NLB ligi? ili u ova dva? Pricali ste da cete nas pocistiti 3:0 ...
medjutim92 medjutim92 11:17 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

marko__8
medjutim92
marko__8
Zanimljivo kako svi pominju Azovmas, napusavanje Zvezde koja je od pomenutog tima izgubila u Pioniru u inace mecu koji im nije znacio nista. A zaboravlja se da je Zvezda jedina ekipa koja je kada je imala takmicarskog motiva jedini tim koja je savladala Azovmasna njegovom terenu. Podsecanja radi tamo je Hemofarm izgubio 20 razlike, izgubila je i Pamesa, Litvas(inace osvajac Uleb kupa), Gran Kanarija, Asvel ...


Pa i mi smo vas dobili u svim utakmicama ove sezone u kojima nam je pobeda bila potrebna, pa ti opet pricas neku pricu o egalu :)

Gluposti. Kao vam nije bila potrebna pobeda u prvom mecu u NLB ligi? ili u ova dva? Pricali ste da cete nas pocistiti 3:0 ...


Pricate vi vec godinama, mi radimo.
marko__8 marko__8 14:29 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Pricate vi vec godinama, mi radimo.

Svaka cast, ali radimo i mi, ne godinama, ali vazno je da smo poceli
pnbb pnbb 16:20 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

...cska, pao, unikahe, siene, efesa, real madrida, taukeramike, armanija...jes da su sve sami anonimusi i da su nam sudije pomagale, ali treba i njih savladati na terenu.

il ne citas il se pravis lud...

hocu da kazem, jako mudo igrati dobro kad svake godien probers sta zelis od najboljih igraca iz nesretne zemlje...
ko jos zeli da igra u polupropalim timovima... ako za par godina hemofarm pocne nesto da osvaja, moci ce da privuku nekoga i oni

a sto se tice terorisanja po ex yu... dok je bilo jos timaova, tesko da ste ikada ikoga terorisali...
kad ste bili najjaci, tim -reprezentacija, gubili ste glat od plastike... cibone...pa i nesrecna zvezda s b-klasom igraca vas je dobijala - ponekad, ali bar 2-3 puta godisnje
s razlikom sto su tad grobari za sve svoje neuspehe prozivali duleta... kako ne ume da vodi tim... to je onaj koga sad zovu genije, veliki strateg...
simkke simkke 17:11 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

hocu da kazem, jako mudo igrati dobro kad svake godien probers sta zelis od najboljih igraca iz nesretne zemlje...


koji su to igrači?
Lazme? najbolji igrač iz NBA?
Veličković? odakle je doveden?
Tripković? Stvoren u Partizanu
Vraneš? pa bio je kod vas jebote! i u čemu je to on najbolji?
Rašić? doveden kao skoro pa propao igrač...verujem da ste mogli vi da ga uzmete samo tako.
Veseli? doveli smo ga kao najboljeg igrača Evrope, jel?
Rakočević? doveden kao drvo koje hoda
jedino smo Milenka doveli a da nije bio tolika nepoznanica
da podsetim, pre početka sezone je predviđan raspad Partizana sa maks. 2 pobede u evroligi. toliko o najboljim igračima...
kako mi to biramo bez para, a zvezda ne može ni kao državni projekat sa kintom?

ko jos zeli da igra u polupropalim timovima... ako za par godina hemofarm pocne nesto da osvaja, moci ce da privuku nekoga i oni


e to je pravo pitanje...ko još želi da igra u propalim timovima? pravo pitanje za tebe, naravno...kako ste dozvolili da toliko propadnete...zašto vam Pauci i Vesići kroje politiku...zašto vam nesposobni Ilić sedi na klupi godinama...zašto igrači, ako hoće da napreduju, odlaze iz zvezde u partizan...zašto vam je Gurović ikona kluba...zašto ste promenili 15 trenera za 5 godina...1000 zašto-1000 zato

ne moraš da čekaš da hemofarm počne (ako) da osvaja nešto, osvajala je zvezda 98, pa opet ništa, opet beže igrači odande. nije to slučajno, ili možda misliš da jeste!?
ne druže, za uspeh trebaju godine i godine rada i stabilan klub. može Duletu da se spočitava svašta, ali nerad ne može ni slučajno!

a sto se tice terorisanja po ex yu...


zajebi ex-yu, to ovde nema nikakve veze.
Strongman Strongman 19:50 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??


a sto se tice terorisanja po ex yu...



zajebi ex-yu, to ovde nema nikakve veze.



Interesantno da zvezdasi koriste Yu prefiks kad im odgovara da broje titule a prozivaju da je Partizan Jugoslovenski klub. A Zvezda opozivcioni.

Malo ne pije vodu jer je zvezda razliku u tutulama tapravila za vreme Tita a pogotovo dok je bio ziv Krcun koji je kaotakav osnovao zvezdu (neki veruju da je ubio Drazu Mihajlovica)

A od dolaska novih vlasti nakon 5 oktobra situacija s emenja. Partizan dominira i Zvezda od jednom nije opozicioni nego jugonostalgicarski tim (nema "zvezda srbija nikad jugoslavija"

Uzgred partizan ima vise titula u kosarci ne vezano ko broji (pre tita, posle tita, milosevica, ....)
pnbb pnbb 20:03 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

simkke
trebaju godine i godine rada i stabilan klub. može Duletu da se spočitava svašta, ali nerad ne može ni slučajno!
a sto se tice terorisanja po ex yu...zajebi ex-yu, to ovde nema nikakve veze.

ja uopste nemam dilemu zasto je zvesza propala.. niti se nadam nekom oporavku... niti tvrdim da je dule los trener - u stvari veci je strucnjak za basket, nego sto je trener..

znao sam da ces da seu hvatis za tripkovica i novicu.. a sta je sa ostalim , ranije dominantnm igracima lige , odakle su oni dovodjeni?

ex yu ja nisam ni pomenuo prvi...

a i za kintu, satro kk nema para... aha...

nervira me sto se pravi fama oko pobeda koje realno uopste nisu iznenadjenje... glupi cigani koji pljuju pesic akad kaze da je partizan duplo jaci..



Strongman Strongman 20:04 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

nervira me sto se pravi fama oko pobeda koje realno uopste nisu iznenadjenje... glupi cigani koji pljuju pesic akad kaze da je partizan duplo jaci..



Najlakse je svaliti na Pesica.

A covek je izvuko Zvezdu iz debelog mulja. Bili su grupa gradjana a ne tim.
simkke simkke 20:22 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Strongman
.. Najlakse je svaliti na Pesica.A covek je izvuko Zvezdu iz debelog mulja. Bili su grupa gradjana a ne tim.


Tačno! Pešić je jači trener od Vujoševića, i treba da budu zahvalni što se prihvatio mukotrpnog posla. Vujošević je trener za lokalnu upotrebu, i pitanje je kako bi se snašao u nekoj sredini u kojoj su odlični uslovi, gde ima puno para, gde se od tebe očekuje da osvajaš bitne trofeje sa skupim timom...u takvoj vrsti pritiska Pešić se dokazao, a Vujošević nije. Možda i hoće, videćemo ako ode...
A Pešić, ako ostane, može da uradi velike stvari. Zna on da ne može preko noći....
Strongman Strongman 20:43 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Pešić je jači trener od Vujoševića,



Ne huli

simkke simkke 20:44 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

pnbb

....ja uopste nemam dilemu zasto je zvesza propala.. niti se nadam nekom oporavku... niti tvrdim da je dule los trener - u stvari veci je strucnjak za basket, nego sto je trener..znao sam da ces da seu hvatis za tripkovica i novicu.. a sta je sa ostalim , ranije dominantnm igracima lige , odakle su oni dovodjeni? ex yu ja nisam ni pomenuo prvi... a i za kintu, satro kk nema para... aha... nervira me sto se pravi fama oko pobeda koje realno uopste nisu iznenadjenje... glupi cigani koji pljuju pesic akad kaze da je partizan duplo jaci..


u vezi ranijih igrača...pa, dovodili smo odakle smo mogli, šta je tu problem? nismo sprečavali druge da ih dovode...recimo da ne navijaš ni za zvezdu ni za partizan, gde bi ti došao da te traže i jedni i drugi? nema dileme oko toga. a zašto? valjda postoji neki minuli rad. igrači znaju gde se bolje radi, ko ima više uspeha, odakle će lakše u reprezentaciju, gde ima više prostora za napredak. šta je trebalo, da partizan ne dovodi svakog koga može samo da ti ne bi rekao "ih, lako je vama"? ma idi...to je kao ja da kažem "lako je zvezdi bilo da osvoji KEŠ kad je dovela pančeva, savićevića..." jebi ga, sposobniji su bili, bolje procene napravili i to je to...kapa dole.

ti izgleda misliš da kk partizan dobro stoji sa finansijama? ne verujem da bi bili u blokadi i trenirali u hladnoj dvorani da je tako. još manje bi tu uletao i FK sa kintom za plate kad zagusti....ne zezaj, zna se da ne mogu da zadrže ni jednog igrača, a ovi bi ostali i za manje para nego što im daju preko.

na kraju, nema razloga da se ne nadaš oporavku. ja mislim da je pešić svestan toga da je domaća titula i dalje najbitnija (bez obzira na poene i evroligu) i da je zato pripremao tim za finale plej ofa, a u medijima lukavo govorio da nema ništa od trofeja. i umalo je uspeo u toj opuštanju suprotnog tabora. na vujoševiću je da nauči tu lekciju od majstora, a na navijačima zvezde da više veruju liku koji je osvojio sve što se osvojiti može, i koji je valjda u ovom finalu pokazao da je veliki stručnjak. od raspuštene bande je napravio aždaje (u nekim momentima). kad se sito još malo prodrmusa, i otpadnu ovi koji "koče" (po meni, to su dragićević, marinović, bakić i još par manje bitnih) biće to tim za veliki respekt.

kad se razgrnu sve priče o sudijama, o evroligi, o dugovanjima i podmetanjima, na parketu se vidi ko je ko. mislim da je partizan pokazao u ovoj sezoni da je iznad zvezde, pre svega na parketu. sve okolo je materijal za navijačko prepucavanje i za raznorazne špekulacije, čisto da prođe vreme....
simkke simkke 20:52 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Strongman
Pešić je jači trener od Vujoševića,Ne huli




ne bih ja, ali mu je zaista očitao lekciju u one dve utakmice koje je dobio. jebi ga, i ja hoću da Dule bude što bolji. cenim da od Karija može da nauči dosta toga. srećom, nije tu školu skupo platio.
pnbb pnbb 20:56 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??


Najlakse je svaliti na Pesica.

A covek je izvuko Zvezdu iz debelog mulja. Bili su grupa gradjana a ne tim.

ja i ne svaljujem nista na pesica - naprotiv.
Strongman Strongman 21:06 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

ja i ne svaljujem nista na pesica - naprotiv.



ma ne ti. Navijaci su veoma cesto veoma iracionalni.
pnbb pnbb 21:22 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

nismo sprečavali druge da ih dovode...recimo da ne navijaš ni za zvezdu ni za partizan, gde bi ti došao da te traže i jedni i drugi? nema dileme oko toga. a zašto? valjda postoji neki minuli rad. igrači znaju gde se bolje radi, ko ima više uspeha, odakle će lakše u reprezentaciju, gde ima više prostora za napredak.

pa sta ja drugo kazem?
nego da je svakom talentu partizan jedina odskocna daska u evropu i nba

i da je zbog toga razliak u kvalitetu visestruko na strani partizana..
na parketu se vidi ko je ko. mislim da je partizan pokazao u ovoj sezoni da je iznad zvezde, pre svega na parketu


i u prosloj i verovatno u sledecim...

ja samo trvrdim da to u ovakvim okolnostima i nije neki fenomenalni uspeh...

verovatno mi ostala naviak iz vremena kad je klub imao jedan tim 5-6 sezona.. a ne sad geldas reviju igraca kroz partizan, i ostale sto se krpe as you go... nema tu nista od tima
simkke simkke 21:42 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

pnbb
pa sta ja drugo kazem?nego da je svakom talentu partizan jedina odskocna daska u evropu i nbai da je zbog toga razliak u kvalitetu visestruko na strani partizana..


jebi ga, zvuči kao da se žališ na partizan zbog toga...a nisu valjda oni krivi. evo, garantujem ti da je dovoljno ovo što je zvezda uradila u finalnoj seriji da prelomi nekog mladog igrača na njenu stranu. + prisustvo jakog trenera kao što je pešić. i recimo da zvzeda uzme neku od titula sledeće sezone, odmah bi se situacija u tom smislu promenila...samo malo treba na početku zapeti, posle stvari idu lakše...seti se one tri titule budućnosti, doveli tomaševića, milojevića, da li beše i rakočevića, nije mogao niko da ih pipne. ako su pametni u zvezdi, imaju od koga da nauče šta i kako treba....i više da gledaju da unaprede sebe nego što gledaju da skenjaju partizan. to je jedan od razloga što se ne pomeraju sa mrtve tačke.....velika stvar je pešićev dolazak i sada samo vreme radi za zvezdu. pitanje je da li je tako i sa partizanom. ako ode vujošević, moglo bi to da predstavlja preveliki gubitak za klub. koga dovesti? šta ako se ne snađe odmah? da li mu dati šansu ili menjati?....
pnbb pnbb 22:28 26.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

a nisu valjda oni krivi. evo, garantujem ti da je dovoljno ovo što je zvezda uradila u finalnoj seriji da prelomi nekog mladog igrača na njenu stranu. + prisustvo jakog trenera kao što je pešić. i recimo da zvzeda uzme neku od titula sledeće sezone, odmah bi se situacija u tom smislu promenila...samo malo treba na početku zapeti, posle stvari idu lakše...

ja i ne kazem da su krivi sto dovode igrace - nego sto se od toga pravi fama o kvalitetu ,, koji se obnavlja svake godine bez nekog velikog napora

ne znam zvuci li suvislo ovo objasnjenje, ilise prepirem s nepostojecim protivnikom.. ali radim 3 stvari istovremeno plus polivam ulje od kikirikija po pantalonama plus zurim da me ne uhvatoi kisa na putu kuci...

na pocetku zapeti - pa to je i moj akonstatacija s pocetka , doveo sam te ko sokat platona ili obrnuto, do zeljene konstatacije- za sve je kriv levi poluhorog... da nije usao, cak ni nesposobna zvezdin auprava ne bi mogla da sjebe stvar... sve bi otislo drugim tokom
Unfuckable Unfuckable 05:33 27.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Tripković? Stvoren u Partizanu

Uroš Tripković :

Uroš Tripković (Čačak, 11. septembar 1986) je srpski košarkaš. Trenutno nastupa za KK Partizan.
Košarku je počeo da trenira u Borcu iz Čačka u kome je prošao pionirske i kadetsku selekciju. Dok je igrao za mlađe selekcije Borca, osvojio je titulu pionirskog prvaka države, kada je bio i najkorisniji igrač finalnog turnira. U Partizan je stigao u leto 2002. Igrao je za kadetski i mladi tim Partizana i uporedo bio i član prvog tima.Sa Partizanom je osvojio četiri titule prvaka Srbije i Crne Gore u sezonama 2002/03, 2003/04, 2004/05 i 2005/06, a u sezoni 2006/2007. osvojio je nacionalno prvenstvo i Jadransku ligu i plasirao se u drugu fazu Evrolige
Strongman Strongman 07:20 27.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

Драган Кићановић, (Чачак, 17. август 1953.) је бивши југословенски кошаркаш.

Кошарком је почео да се бави са 13 година у локалном клубу КК Железничар у ком је тренирао од 1966. до 1971. У сезони 1971/1972 је наступао за Борац, а затим је прешао у Партизан. За Партизан је играо од 1972. до 1981. и у том периоду је освојио 3 првенства Југославије (1976, 1979. и 1981), Куп Југославије 1981. и два Купа Радивоја Кораћа (1978. и 1979).
Strongman Strongman 07:58 27.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

I jos jedan Cacanin i titula Partizana




Nesto ti slabo ide da solis pamet.
pnbb pnbb 15:54 27.05.2009

Re: Partizan,a ko drugi??

jos jedan Cacanin i titula Partizana

ali ovaj s nesto slabijim smislom za biznis nego oni svi ostali...
ipak, na ovoj tekmi dao je 9 trijki... nebojsa ilic 8
jedna od boljih serija, koje sam gledao
a pocela je najverovatnije jedinim zajednickim aplauzom s obe strane tribina, ikada..2 sata pre pocetka prve utakmice
- jebali smo cibose - aplauz s druge strane
- svi zajedno: srbija!

slika govori kao 1000 reci.. a film ko 100000..
hvala na asistenciji - upravo sam o tome govorio
i kad ste imali najjaci tim, dozvoljavali ste sebi da igrate egal sa zvezdom punom prosecnih igraca, i cesto gubite.
tad je jos cz imala ime, i tim, a i nesposobnu upravu, jos i tad.. ali tim je bio tim.. a ne ovo, igraci se menjaju ko decije cipele - svake sezone novi
leopold_lady leopold_lady 20:08 25.05.2009

Čestitke....

Partizanu
leopold_lady leopold_lady 20:13 25.05.2009

Čestitke....

Strongman-u ... Što me trpi blesavu :)))
Jacques De Molay Jacques De Molay 19:12 26.05.2009

Cestitke nasim momcima...

...bio sam na svakoj utakmici ove godine, i mogu da kazem da su zaista sjajni. Raduje sto cemo prema nekim informacijama imati bas prava pojacanja za sledecu sezonu, a desice se i "iznenadjenje" sto se tice ostanaka sadasnjih igraca.
Navodno se, izmedju ostalih, pregovara sa Nikolom Dragovicem sa UCLA-a.

A za navijace komsinice:
Da dovedes i O'Nila ti bi opet druga bila.
Da dovedes i Buloka nabicete opet stoka
I da dodje Siskauskas je**ce te Misa Tumbas.
Da dovedes i Lebrona,ne bi mogla ti do trona.
ZAUVEK CE BITI ONA KK SLEDECA SEZONA!!!!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana