Društvo

Političari da se upristoje? Možda bi i hteli ali ne mogu

Milan Karagaća RSS / 09.04.2010. u 00:54

U Skupštini se nije desilo ništa što već nije viđeno i što neće biti ponovo viđeno. Menjaju se povodi i akteri ali se ružne slike ponavljaju.

Predsednik Tadić s pravom apeluje na političare da ne vređaju jedni druge, da se upristoje, da se uljude, da prestanu da se vređaju i psuju. Tadić je ocenio da je rasprava u skupštini bila "grozna" i istakao da političari imaju posebnu odgovornost da se ponašaju na pristojan način.

 

 

 boris_tadic_v1.jpg

Ovo bi mogao biti opšti apel svim građanima Srbije, a i političari su građani koji misle da su političari.

Da je kao što nije, da se svi koji trebaju, od porodice, obdaništa, škola i fakulteta, političkih stranaka i NGO, verskih zajednica,medija ali i državnih institucija bave vaspitnim radom i rade svoj posao,apel bi bio izlišan.

Ovako, apel ne samo da nije potreban nego je alarmantan s obzirom da gde god se okreneš vidiš nevaspitanje, nasilje, bahatost, odsustvo bilo kakve empatije za druge, a vređanje i omalovažavanje drugih je u većini slučajeva glavni argumenat u raspravama.

Zato je vreme za svakojake apele sa svih nivoa ali i da se nešto ozbiljnije radi kako bi se društvo upristojilo koliko se upristojiti može i kako bi barem obezbedili da vaspitavamo dolazeće ako već ne možemo prevaspitati sadašnje generacije.

U redu je da predsednik države uputi apel, kao što ima mesta da do uradi i patrijarh jer mnogi koji se tako ponašaju ističu u drugim prilikama kako su veliki hrišćani-pravoslavci.

Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.

Svakako da narodni poslanici treba da budu primer dostojanstva i pristojnosti ali je pitanje da li oni to mogu jer jednostavnosu takvi kakvi su, a vidimo kakvi su.

Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam  ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Ako Skupština toleriše takvo ponašanje treba to pitanje postaviti, ako stranke pozdravljaju takvo ponašanje svojih poslanika onda se treba zapitati koga biramo, ako Crkva na to ćuti treba je pitati, ako škole tolerišu nepristojno ponašanje učenika onda treba i to voideti, ako nam se dešava to što se dešava svakodnevno na ulicama i po celoj državi onda šta država radi.

Ovako kako je nije dobro, a još gore je što sluti  na još gore.

E zato je apel predsednika značajan ali  da  ne ostane samo medijski zabeležena izjava već opštedruštvena inicijativa da se upristojimo.

Očito jepotrebna akcija pod nazivom»Upristojimo Srbiju»

 



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ivan Marović Ivan Marović 01:46 09.04.2010

Izgovor

Milan Karagaća
Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Pod Turcima i u komunizmu se znao neki red, ovo je nama od demokratije.
dragan7557 dragan7557 06:28 09.04.2010

Re: odgovor

Pod Turcima i u komunizmu se znao neki red, ovo je nama od demokratije.

OVO:
gde god se okreneš vidiš nevaspitanje, nasilje, bahatost, odsustvo bilo kakve empatije za druge, a vređanje i omalovažavanje drugih je u većini slučajeva glavni argumenat u raspravama.

A što se ovoga tiče:
Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.

čini mi se da je greška, pošto je isti parlament u pitanju, pa mi liči na onu-"zaklela se svinja da neće jesti ..."
I nema nikakve veze sa demokratijom, ali svakako ima veze sa nakaradno shvaćenim "slobodama" ponašanja aktera vlasti.

cerski
dragan7557 dragan7557 07:10 09.04.2010

Re: Izgovor

Ako Skupština toleriše takvo ponašanje treba to pitanje postaviti,

Skupština ne toleriše ovakvo ponašanje ONA SE TAKO PONAŠA, ili da budem jasniji njeni delovi personifikovani u poslanicima kao i vlada personifikovana ministrima.
Još jednom onaj ko se divljački, prostački, nasilnički i,i,i,... ponaša i takvo ponašanje promovira kao normalno, ne toleriše već se ponaša.

Tolerancija = podnošenje je aktiranje nekog u odnosu na druga lica a pošto se svi ponašaju isto a svak ponaosob je deo skupštine, postavlja se pitanje ko koga toleriše ili postaje jasno da niko nikog ne toleriše jer svi tolerišu vlastito ekstremno ponašanje, sami ga uslovljavaju i sami su odgovorni za postojanje istog.Skupština je skup osoba koje više ne funkcionišu kao organizacija sa ciljem već su rukovođene svojim ličnim ciljevima (ili ciljevima svojih stranaka) pa je sasvim "normalno" da je proizvod nefunkcionalne organizacije javšluk u kome svak gleda da nanese štetu onom drugom. Očekivati od se stvari posle Apela promenu bez menjanja ličnosti koje su u pitanju je isto kao i očekivanje da Sava ili Dunav poteku uzvodno.

ako stranke pozdravljaju takvo ponašanje svojih poslanika

koju poruku šalju onim drugim???
ako Crkva na to ćuti treba je pitati

Šta???
ako nam se dešava to što se dešava svakodnevno na ulicama i po celoj državi onda šta država radi


Država je forma organizacije ljudskog društva: nema svoju volju, nema svoj kapital, nema ukratko ništa svoje već poprima osobine svojih gazda ili gazde (diktatorijalni sistem) pa je samim tim besmisleno postaviti istoj bilo kakve zahteve ili od nje očekivati bilo šta.

Zahteve treba uputiti na adrese onih koji personifikuju državu a ne imaginarno sve prisutnoj formi disfunkcionalne organizacije čiji su vitalni sistemi zakazali.

Izgleda da je predsednik DS i države to upravo i uradio.

Naravno odgovor je umesto ostalih dao V.Ilić odavno u jednom intervjuu (stoji kod Strongmana i drugde) "šta on to... kad mu dođe neki srbenda i kaže marš..."
Onda je pitanje koliki autoritet i kredibilitet ima sam predsednik, a koji se po Velji proteže do "otresitog" itd. Srbende koji će "dorćolcu" pokazati njegovo mesto u ćošku."

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 07:43 09.04.2010

Re: Izgovor

Skupština ne toleriše ovakvo ponašanje ONA SE TAKO PONAŠA,

tačno tako.
ako nam se dešava to što se dešava svakodnevno na ulicama i po celoj državi onda šta država radi

mislim na državu kao organiyaciju i njene organe, sudstvo, policiju, vladu , ministarstva dakle sve ono što poreski obveznici plaćaju i što treba da im služi upravo da bi im obezbedili ličnu i imovinsku sigurnost, red i funkcionisanje društva kao jedne civilizovane i uređene zajednice u 21. veku.
Prijatelju, hvala Vam na dopuna sa svim šta ste rekli potpuno se slažem.
dragannalovic dragannalovic 09:37 09.04.2010

Re: Izgovor

Milan Karagaća
Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Pod Turcima i u komunizmu se znao neki red, ovo je nama od demokratije.


Što se tiče Turaka i komunista slažem se ali još uvek smo daleko od demokratije, nema je ni u samim strankama, kako će je biti negde drugde, na primer u parlamentu?
Osim toga najlakše je izvoditi predstavu, kupovati jeftine poene i plasirati jeftinu demagogiju,
koliko je meni poznato bahatost i primitivizam ne leči se apelima
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:22 09.04.2010

Re: Izgovor

Ivan Marović
Milan Karagaća
Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Pod Turcima i u komunizmu se znao neki red, ovo je nama od demokratije.

Ma nije baš samo od demokratije, ima tu minulog rada i iz vremena između ove demokratije i onoga što su zvali komunizmom. Jednostavno došlo tako vreme, oni koji bi mogli da utiču njima ništa ne fali, nije im ugrožena bezbednost, prate ih vodovi obezbeđenje a i ako se desi incident kao što je onaj sa Veljom kad je njega napao a ne on novinara, onda pravna država reaguje kako bi inače trebalo da reaguje bez obzira ko je u pitanju.
Eto sada se dogovoriše u Vojvodini da preispitaju ko sve radi u tim raznim parapolicijama.Pa zar je trebalo 10 godina da to skapiraju ili je prebijanje opnog košarkaša bio povod.Koliko je do sada prebijeno anonimusa pa se nije došlo na ovu, inače pametnu odluku.
inagadadavida inagadadavida 11:33 09.04.2010

Re: Izgovor


Ivan Marović
Milan Karagaća
Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Pod Turcima i u komunizmu se znao neki red, ovo je nama od demokratije.


Pre ce biti da je OVO DEMOKRATIJI OD NAS ....skroman primer Srba , kako nema te ideje koju oni nece upropastiti i napraviti ruglo od iste
emill.rabic emill.rabic 12:09 09.04.2010

Re: Izgovor

Što se tiče Turaka i komunista slažem se ali još uvek smo daleko od demokratije, nema je ni u samim strankama, kako će je biti negde drugde, na primer u parlamentu?
Osim toga najlakše je izvoditi predstavu, kupovati jeftine poene i plasirati jeftinu demagogiju,
koliko je meni poznato bahatost i primitivizam ne leči se apelima

Na žalost bahatost, primitivizam i prostakluk je jedini način koji poznaju SVI naši političari i SVE naše stranke bez izuzetaka...naravno spisku prostaka treba dodati i NVO, deo sveštenstva svih konfesija i gotovo celokupnu estradu.
emill.rabic emill.rabic 12:14 09.04.2010

Re: Izgovor

Pre ce biti da je OVO DEMOKRATIJI OD NAS ....skroman primer Srba , kako nema te ideje koju oni nece upropastiti i napraviti ruglo od iste

A narod kao narod (i srpski i ostali koji žive u Srbiji a i u okruženju) je onakav kakva mu je država (t.j. državno vođstvo)...ni bolji ni gori.
Loš narod i dobar narod ne postoji...........postoje samo primitivci i pristojan svet, oni koji će se truditi da održe neki etički nivo i prostaci koji su ili preponosni ili se stide svog naroda i svog porekla pa zastranjuju sa svojim kompleksima niže ili više vrednosti.

Dakle, nisam Srbin, ali Srbi niti su bolji niti gori od ostalih naroda.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:15 09.04.2010

Čudan stil

Zabrinjavajuće je što kod naših političara ili onih koji se tako smatraju jer se nalaze na raznim stranačkim i drugim funkcijama od opštine do Skupštine Srbije preovlađuje stil seoskih đilkoša i mangupa iz ulice, seoskih snaša i našminkanih gradskih usedelica.
Pristojnost i odmerenest nisu na ceni, čak se izvrgavaju podsmehu.
Ako su nam javne ličnostii njihovo ponašanje uključujući i parlamen primer, a trebalo bi biti, onda smo u velikom problemu.
Ako bi nam mediji trebalo da su u funkciji vaspitanja i obrazovanja, a trebalo bi, onda smo takođe žestoko hendikepirani. Dovoljno je napomenuti da na javnom servisu nema više obrazovnih programa, nema pristojnih crtanih filmova za decu, ali zato imamo radio stanice gde se kako kažu "razgovara sa narodom" a zapravo širi neviđena mržnja i primitivizam,a da ne navodim primere iz programskih šema televizija koje imaju kao programske savete, pa imamo ministarstva prosvete, kulture, sporta, vera, razonode i svih ostalih koji vode računa o duhovnom zdravlju naroda a on je sve bolesniji.
kukusigameni kukusigameni 08:39 09.04.2010

Re: Čudan stil

Ucimo se svemu i svacemu.

Na primer, ranije nisi smeo da pustis reklame ako ti je gost predsednik drzave.

Posle, si mogao ali je urednik pazljivo pregledao svaku reklamu jer je greska znacila ozbiljnu suspenziju.

Danas, gostuje Tadic i prva reklama koja ide je: "Pricaj, pricaj, pricaj..."


dragan7557 dragan7557 08:57 09.04.2010

Re: Čudan stil

Ako su nam javne ličnostii njihovo ponašanje uključujući i parlamen primer, a trebalo bi biti, onda smo u velikom problemu.

Ova rečenica zahteva korekciju i treba da stoji:

Pošto se javni funkcioneri ponašaju u stilu:
seoskih đilkoša i mangupa iz ulice, seoskih snaša i našminkanih gradskih usedelica.

Dok,
Pristojnost i odmerenest nisu na ceni, čak se izvrgavaju podsmehu

Onda:
bi nam mediji trebalo da su u funkciji vaspitanja i obrazovanja,

što svakako nije slučaj,
zbog čega smo kao nacija

žestoko hendikepirani

Dovoljno je napomenuti da na javnom servisu nema više obrazovnih programa, nema pristojnih crtanih filmova za decu

Umesto toga
imamo radio stanice gde se kako kažu "razgovara sa narodom" a zapravo širi neviđena mržnja i primitivizam

Po kom pitanju odgovorni i za ovaj posao visoko plaćeni i privilegijama nagrađeni visoki funkcioneri koji rukovode
programske savete

ministarstva prosvete, kulture, sporta, vera, razonode i svih ostalih


uopšte ne
vode računa o duhovnom zdravlju naroda a on je sve bolesniji.


Posle ovoga bi trebao da sledi spisak odgovornih lica i naličja za postavljenu dijagnozu ili:

"Dugogodišnje stanje nacije"

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:26 09.04.2010

Mogli bi

neki političari da se upristoje, ali neće. Očigledno su ocenili da im takva vrsta ponašanja još uvek ne ugrožava glasove ili ih čak možda i povećava. Mada, ja mislim da bi i ovde trebalo operisati konkretnim imenima i prezimenima koja ti ljudi imaju, jer nazivati ih uopšteno političarima je šteta na račun onih koji se bave tim poslom i pristojno se ponašaju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:01 09.04.2010

Re: Mogli bi

Jelice,
mislim da bi spisak bio veoma dugačak, a spisak onih koji se pristojno ponašaju mnogo kraći. Znaju oni , a znamo i mi ko su i jedni i drugi, pa neka ovi pristojni pokušaju da upristoje one nepristojne.
Ja ipak ne bih navodio imena jer nemam lične bodigardove, a i ne mislim da sam toliko uticajan da bi se neko upristojio ako bih ga ja imenovao.
Ako se razumemo ja pokušavam da ukažem na generalni problem u društvu a koji političari umesto da rešavaju zapravo generišu.
dragan7557 dragan7557 09:02 09.04.2010

Re: Mogli bi

nazivati ih uopšteno političarima je šteta na račun onih koji se bave tim poslom i pristojno se ponašaju.

U svakom žitu ima kukolja,koji ako se na vreme ne izdvoji upropasti žito.

Problem nastaje kada ima više kukolja nego žita što je ovde slučaj.

cerski
jinks jinks 09:08 09.04.2010

Re: Mogli bi

Očigledno su ocenili da im takva vrsta ponašanja još uvek ne ugrožava glasove ili ih čak možda i povećava.

Zasto bi menjali ista u svom ponasanju (sto ih ne opravdava), kada su neki od njih postali izuzetno bogati ljudi zahvaljujuci takvom nastupu i takvom recniku.
g.radicevic g.radicevic 09:23 09.04.2010

Re: Mogli bi

Očigledno su ocenili da im takva vrsta ponašanja još uvek ne ugrožava glasove ili ih čak možda i povećava.


vecina njih su klasichne "sponzorushe", pa se tako i ponashaju.
bitno je skrenuti pazznju na sebe, narod svakako za par dana zaboravi.
Iskren da budem bio bih veoma iznenadjen, da je drugachije, normalno.
A tek da zagrebemo malo po moralu.....huh

Jelica Greganović Jelica Greganović 09:51 09.04.2010

Ok,

Milane, slažem se.
moderatokantabile moderatokantabile 09:59 09.04.2010

Re: Mogli bi

neki političari da se upristoje, ali neće.


A i što bi, vole ljudi da pokažu svoje pravo lice, ovako bar znamo ko su i šta misle
a tako nam se i deca na Pinku vaspitavaju
Ko još da veruje gdinu Tadiću i njegovim apelima i opomenama
kada nije u stanju ni da počisti u svome dvorištu!
Sve je to još počelo kada su ukinuli porez na šund!
dragan7557 dragan7557 10:02 09.04.2010

Re: Mogli bi

Ja ipak ne bih navodio imena jer nemam lične bodigardove,

Napisano nažalost implicira da u Srbiji ne postoji sloboda govora.
Komunističke a svakako i kapitalističke ideologije su za slobodu govora imale verbalni delikt koji se smatra legalnim instrumentom uz sve zakonske radnje koje uz to idu.

Ono što vi kažete (a svakako je bazirano na stanju u Srbiji), je da je jedan zakonski instrument (bez obzira na njegov sadržaj i negativan kontekst, ipak je zakonski) zamenjen sistemom deljenja pravde putem raznih gorila, tabadžija i sl.ilegalnih i protivzakonitih privatnih sistema takozvanog obezbeđenja u kome gazda ako ima para kupuje batine za onog ko se usudi da upotrebi garantovanu slobodu govora.

Samo nek' zucne, videće on svog Boga.
U jednoj pesmi: "ubićemo zaklaćemo ko sa nama neće."

Da je sistem bodigardista vrlo bušan pokazao je i skorašnji slučaj V.Ilića koji je upravo bio "zaštićen" obezbeđenjem. Slike događaja pokazuju mnogo onom ko analizira.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:16 09.04.2010

Re: Mogli bi

Da je sistem bodigardista vrlo bušan pokazao je i skorašnji slučaj V.Ilića koji je upravo bio "zaštićen" obezbeđenjem. Slike događaja pokazuju mnogo onom ko analizira.

Da ali taj je dobio 2 godine zato što je nasrnuo na Velju. Da je prebio običnog građanina pitanje da li bi dobio i mesec dana. Uostalom, svakodnevno ima slučajeva prebijanja pa nešto nema rigoroznih kazni.
dragan7557 dragan7557 10:33 09.04.2010

Re: Mogli bi

Milan Karagaća
Da je sistem bodigardista vrlo bušan pokazao je i skorašnji slučaj V.Ilića koji je upravo bio "zaštićen" obezbeđenjem. Slike događaja pokazuju mnogo onom ko analizira.Da ali taj je dobio 2 godine zato što je nasrnuo na Velju. Da je prebio običnog građanina pitanje da li bi dobio i mesec dana. Uostalom, svakodnevno ima slučajeva prebijanja pa nešto nema rigoroznih kazni.

Kakav je da je Velja je deo političkog establišmenta koji je ovom presudom (osobito brzinom donošenja iste) raji jasno stavio do znanja mnoge stvari.

U slučaju šutiranja novinara državni tužilac se nije ni oglasio a ni precednik nije uputio Apel političarima i njihovim obezbeđenjima.

Apel je upućen kada su međuspbno počeli da se džapaju, pošto su ugrozili sam establišment kao takav.

Izvesni ministar se zabrinu zbog pušenja a onda mi isti Velja objasni njemu nepoznatu činjenicu da samo kolubarski bazen (Pančevo i ne spomenu) sto puta više zagadi vazduh građana, od istog pušenja na koje se odnosi ministarska zabrinutost.

Da preko pola miliona građana zivi u siromaštvu (cifra je verovatno više nego trostruko veća), minista nije zabrinulo.

Uostalom, svakodnevno ima slučajeva prebijanja pa nešto nema rigoroznih kazni.

Pa što to govori o dvostrukim aršinima pravde za građane Srbije ........

cerski
dragannalovic dragannalovic 10:35 09.04.2010

Re: Mogli bi

Da je sistem bodigardista vrlo bušan pokazao je i skorašnji slučaj V.Ilića koji je upravo bio "zaštićen" obezbeđenjem. Slike događaja pokazuju mnogo onom ko analizira.

Detaljnijom analizom bi se došlo do zaključka da ono što propuste gorile, sasvim sigurno neće i ruka pravde, tu su expresni sudovi ustanovljeni za gradjane drugog reda ili za sve one koji se drznu da udare neku ćušku koja se po službenoj dužnosti obavezno tretira kao pokušaj ubistva, kada se nadje na meti "fizički integritet" gradjana prvog reda.
Ako se potencijalni krivac, ipak, samo zadrži na iznošenju odredjenih kompromitujućih podataka u javnost, takodje kao gradjanin drugog reda, rizikuje da plati milionsku odštetu za kaljanje imidža "poštenog" gradjaninja prvog reda u koje osim političara ,sadašnjih i bivših,svakako spadaju i sadašnji tajkuni(bivših još nema).
dragan7557 dragan7557 10:43 09.04.2010

Re: Mogli bi

dragannalovic
Da je sistem bodigardista vrlo bušan pokazao je i skorašnji slučaj V.Ilića koji je upravo bio "zaštićen" obezbeđenjem. Slike događaja pokazuju mnogo onom ko analizira.Detaljnijom analizom bi se došlo do zaključka da ono što propuste gorile, sasvim sigurno neće i ruka pravde, tu su expresni sudovi ustanovljeni za gradjane drugog reda ili za sve one koji se drznu da udare neku ćušku koja se po službenoj dužnosti obavezno tretira kao pokušaj ubistva, kada se nadje na meti "fizički integritet" gradjana prvog reda.Ako se potencijalni krivac, ipak, samo zadrži na iznošenju odredjenih kompromitujućih podataka u javnost, takodje kao gradjanin drugog reda, rizikuje da plati milionsku odštetu za kaljanje imidža "poštenog" gradjaninja prvog reda u koje osim političara ,sadašnjih i bivših,svakako spadaju i sadašnji tajkuni(bivših još nema).

To sam upravo i hteo da naglasim kada sam napisao da je gorilski sistem bušan pa hvala što ste se nadovezali.

cerski
dragannalovic dragannalovic 11:56 09.04.2010

Re: Mogli bi

To sam upravo i hteo da naglasim kada sam napisao da je gorilski sistem bušan pa hvala što ste se nadovezali.

cerski


Moilim i drugi put,

A što se tiče samog sistema slažem se da je prilično bušan u i to u svakom pogledu
blue rider blue rider 13:07 09.04.2010

Dosta bre o tadicu

Covece bozji
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:30 09.04.2010

Re: Dosta bre o tadicu

Ništa bez našeg parlamentarnog monarha.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:18 09.04.2010

Re: Dosta bre o tadicu

Zašto, pa nisam ništa loše mislio. Čovek im lepo kaže da budu pristojni.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:31 09.04.2010

Re: Dosta bre o tadicu

oskar-z-wild
Ništa bez našeg parlamentarnog monarha.

jel to znači da ovaj parlament izabere nekoga i proglasi ga carem, ili da imamo cara a da na izborima biramo parlament pa da car caruje a vlada vlada.
Ne verujem da bi se promenilo nešto radikalno na bolje samim tim.
Možda je bolje da se razmišlja u pravcu da narod zna koga bira za poslanika a ne da to stranke određuju nakon izbora, dakle da se malo popravi i izborni zakon ali i izborni sistem.
Možda bi nam za početak pomogao i neki pristojan kodeks recimo za lepo ponašanje nosilaca javnih funkcija.
grol grol 15:29 09.04.2010

Godine koje su pojeli skakavci

Zbog titoista smo izgubili POLA VEKA. Zamislite kako Srbija danas izgledala da je od 1946. do danas imala demokratiju...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:24 09.04.2010

Re: Godine koje su pojeli skakavci

grol
Zbog titoista smo izgubili POLA VEKA. Zamislite kako Srbija danas izgledala da je od 1946. do danas imala demokratiju...

Zamislio.
Eto to je to, uvek je lakše naši izgovor nego nešto uraditi.Ti titoisti su otišli sa vlasti pre 20 i više godina, imamo demokratiju 10 godina pa zašto smo tu gde smo, zašto nešto ne popravimo i bolje napravimo???
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:51 09.04.2010

Borba za demokratiju

oskar-z-wild oskar-z-wild 18:52 09.04.2010

Re: Borba za demokratiju

oskar-z-wild oskar-z-wild 18:54 09.04.2010

Političke čarke, ima li nečeg novog?

oskar-z-wild oskar-z-wild 19:28 09.04.2010

Ozbiljno misliš?

Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.



Hmm, nisam baš siguran. Ali ako te interesuje tema discipline onda ti preporučujem Mišel Fukoa, "Disciplina i kazna", da ne bi počinjali od početka.
G r o f G r o f 20:53 09.04.2010

suština ????

npr.
ulazi tip u pozorište. radnik na ulazu mu traži kartu.
govno jedno, odbrusi mu tip, izvadi pištolj i upuca ga.

sutradan bi verovatno osvanuo blog sa naslovom, psovke u pozorištu.

od onoga što sam ja čuo u skupštini psovke i šminkanje su namanji problem. suština je jezovita.
sentinel26 sentinel26 21:24 09.04.2010

Razumijem

ja prijatelju tvoju želju da malo pohvališ Borisa Tadića, da ga izdigneš na pijedestal iznad ostalih "loših momaka i djevojaka".

I Vojislav Koštunica ima veoma pristojan rječnik, nikoga ne vrijedja, istina njegovi prijedlozi nam se ne dopadaju svima podjednako.

Osim što se obojica pristojno izražavaju i ne podržavaju prostakluke u onoj skupini koju narod zove još i Skupština, obojica su podjednako oboljeli od hroničnog kosovitisa, s tim što jedan od njih ponekad malo jače jaukne pa se više i dalje čuje, inače značajne razlike nema.

Ovo što se vidi u nazovi parlamentu (svdjaonici ) jeste zabava za narod i procenat onih koji to u kompletu osudjuju nije tako veliki, znači da mnogima godi.

Zar moram da podsjećam da je jedan bivši poslanik (sada nosilac bukagija ) sa govornice sipao otrovno-zapaljive govore a na ulici potezao pištolj na prosvjetne radnike, studente i na taksiste.
Rodonačelnik prostakluka je komotno mogao napisati knjigu o tome a mnoge njegove pune prostakluka su čitane javno sa skupštinske govornice.

Ova zabava sa skupštinske govornice jeste akt solidarnosti tzv. opozicije sa aktuelnom vlašću u pokušaju skretanja pažnje naroda sa najtežih problema.

670.000 ljudi u Srbiji gladuje i to na donjoj granici gladi, a ako se uzme ona prava evropska granica (prag) onda ih ima najmanje dvostruko više.
Za to stanje odgovornost snosi i ona prethodna vlada.
Guverner se usprotivio da se kredit (konkretno ovaj ruski) koristi za javnu potrošnju i pošto ga nijesu poslušali a on nema vlast da ih spriječi otišao.

-Dug zemlje 22,8 milijardi +
- Zajama od MMF-a, +
- Zajam od Evropske banke, +
- Zajam od Rusije (po potpuno tajnim uslovima), +
- Zajam od Kine, +
- Prodajemo Telekom, +
- Prodajemo JAT,
- ....
Vlada V.Koštunice je srušila vladu Zorana Živkovića uz pomoć 5 afera, od kojih su dvije bile prave a tri lažne.
Vlada V.Koštunice i Dinkića je ostavila 106 afera, koje ova sadašnja vlada nije ni pokušala da razriješi.
Ova Tadićeva vlada će Nikoliću ostaviti isto toliko (zavisi ko će biti popisivač) ali znatno komplikovanijih, koje ni oni naravno neće rješavati itd.

Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.

Prijatelju , ja ti ovo nijesam razumio - jeli to parlament da otvori raspravu o samom sebi?
Pa oni bi to jedva dočekali, ta bi rasprava trajala najmanje 3-4 mjeseca.
Da parafraziram radnike iz Splita koji su 1962.godine poslali pismo Vrhovnom :
"Druže Tito šalji drugo pismo, mi ti ono razumjeli nismo."

Opaljivaču uvredljive kapisle, šefu "G" udruženja je mjesto iza rešetaka a ne u parlamentu, kao i njegovom prijatelju sa Ovčara i Kablara..

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:14 09.04.2010

Re: Razumijem

Hvalio ja ili ne, kako ko shvatio ali apelu da se upristoje odavno ima mesta, ;ak bi bilo dobro da takav apel uputi patrijarh jer se velika većina geklarišu kao vernici pa se prvo zakunu a onda druge kunu.
Sve ovo što si napisao je kvalitetna dopuna mog uvodnog teksta na čemu sam ti zahvalan.
Ja inače svaki svoj tekst pišem s nameromn da iniciram širu raspravu o problemu na koji pokušavam da ukažem i nemam pretenzije da baš obuhvatim sve aspekte ni da sam baš u svemu u svojim percepcijama u pravu.
Upravo sam zbog toga zahvalan svim onima koji svojim komentarima doprinose kvalitetnijem sagledavanju problema. Tvoj tekst je upravo kvalitetna dopuna.
Naravno da je za pohvalu kad predsednik javno osudi ovakvo ponašanje jer ako se ne oglasi smatrali bi da ih odobrava. Druga je stvar koliko može i šta čini osim apela??
Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.
Prijatelju , ja ti ovo nijesam razumio - jeli to parlament da otvori raspravu o samom sebi?
Pa oni bi to jedva dočekali, ta bi rasprava trajala najmanje 3-4 mjeseca.

Nadam se da se slažemo da ima mnogo toga u ovoj državi o čemu upravo parlament mora da raspravlja ali kao ozbiljna institucija i sa uozbiljenim poslanicima. Da bi ozbiljno raspravljali o problemima u drugim oblastima moraju prvo sebe da uozbilje. Druga je stvar da li oni to mogu. Valjda mora da hoće a kako će se svađati neka se i to vidi a svako se sam predstavlja narodu za sledeće izbore.
Nisam ni ja siguran da ovaj parlament može da uradi to što mislim da bi trebalo, ali neka, ništa nije beskorisno ako ništa drugo uvek može da posluži kao primer gluposti i nauk za neke nove.
gorio92 gorio92 22:15 09.04.2010

Naše ogledalo

Menjaju se povodi i akteri ali se ružne slike ponavljaju.

Akteri se nešto i ne menjaju.
Vreme je i da parlament , ne samo uputi apel, već da otvori skupštinsku raspravu o opštem stanju pristojnosti u društvu i državi.

Mislim da ovaj parlament ne oseća potrebu za tim, ustvari nema potrebnu većinu za tako nešto.
Osim toga ovaj parlament nije "uvozna roba", to su naši izabrani predstavnici, oni su naša slika, naš odraz u ogledalu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:33 09.04.2010

Re: Naše ogledalo

Mislim da ovaj parlament ne oseća potrebu za tim, ustvari nema potrebnu većinu za tako nešto.
Osim toga ovaj parlament nije "uvozna roba", to su naši izabrani predstavnici, oni su naša slika, naš odraz u ogledalu.

i to je sasvim tačno.
mariopan mariopan 19:04 10.04.2010

Re: Naše ogledalo

Ne možemo se vaditi ni na 500 godina robovanja pod Turcima, ni na komunizam  ni Miloševića, ni na mentalitet, jer ništa ne može opravdati to što nam se dešava ,a da se ništa ne preduzima.

Pa kasno je, trebalo je odavno da nešto preduzmu njihovi roditelji. Mi tu ne možemo ništa više da promenimo. samo njih da menjamo za neke malo bolje. Nih prevaspitavati je jalov posao..i ne slažem se da su oni baš naš odraz u ogledalu, verujem da su se već svima smučili sa tim prostaklukom. Nadmašili su i najprostije, a naš narod baš ne voli bolje od sebe.
slobodniuniverzitet slobodniuniverzitet 13:49 11.04.2010

skupstina

ono sto je najgore jeste sto podmladak tih ljudi vrlo verno kopira svoje iskusne politicke uzore.

Filozofski fakultet 2010:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana